Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' zaudē Znarokam; trešā neveiksme pēc kārtas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' zaudē Znarokam; trešā neveiksme pēc kārtas
Ripa ceļu uz Mikaela Telkvista sargātajiem vārtiem atrada trīs reizes
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Trešo zaudējumu pēc kārtas Kontinentālās hokeja līgas (KHL) regulārās sezonas spēlē piedzīvojis Rīgas ''Dinamo'', kas savā laukumā, izvirzoties vadībā, tomēr nespēja noturēt pārsvaru un ar 1:3 piekāpās Maskavas ''Dynamo''. Vienīgos vārtus guva Lauris Dārziņš.

Šodienas spēlē ''Dinamo'' treneri komandas vārtu drošību joprojām uzticēja zviedram Mikaelam Telkvistam. Laukumā pēc ilgāka pārtraukuma atgriezās vecākais no brāļiem Rēdlihiem – Krišjānis -, kurš aizsardzībā aizstāja Oskaru Cibuļski. Savukārt uzbrukumā korekcijas ieviesa Ģirta Ankipāna trauma: viņa vietu ieņēma slovāks Jurajs Mikušs, savukārt 4. maiņas centrā atkal redzējām Andri Džeriņu.

Spēles sākumā abas vienības pārmaiņus ieguva iniciatīvu, un nedaudz bīstamākus un aizrautīgākus uzbrukumus vērpa ''Dynamo'' hokejisti. Tomēr veiksme uzsmaidīja mājiniekiem – kanādietis Broks Troters aiz sāncenšu vārtiem atbruņoja bijušo Rīgas ''dinamieti'' Filipu Novāku, un tieši to gaidīja Lauris Dārziņš, kurš nekavējoties melno kaučuku pāradresēja Maikla Gārneta sargātajos vārtos – 1:0!

Turpinājumā redzamākais vīrs laukumā bija Telkvists, kuram meistarību nācās demonstrēt gan vienādos sastāvos, gan mazākumā (palīdzēja arī vārtu pārliktnis...). Tāpat izcēlās arī 4. uzbrucēju virknējums, tiesa, arī negatīvā nozīmē. Tas gan nedeva maskaviešiem pietiekamas priekšrocības un neļāva panākt neizšķirtu: pēc pirmajām 20 minūtēm grūts 1:0 ''Dinamo'' labā.

Otrās trešdaļas pirmajā pusē atkal meistarību bieži nācās demonstrēt abu komandu vārtsargiem. Viesiem bija labākas iespējas, tomēr Jurajs Mikušs no tuvas distances varēja dubultot ''Dinamo'' pārsvaru. Palaiduši garām savu iespēju, rīdzinieki mazākumā zaudēja vārtus. Igaunijā dzimušais Leo Komarovs izdarīja lauvas tiesu darba, un Jegoram Milovzorovam no tuvas distances atlika tikai pārspēt Telkvistu.

1:1, taču ''Dynamo'' ar izmaiņām nesamierinājās, vairākumā turpinot vērpt kombinācijas. Aktīvā un agresīvā spēle izraisīja pretdarbību – pie vārtiem izveidojās attiecību noskaidrošana, šoreiz gan iztiekot bez nopietnām sekām. Rezultāts nemainījās, un pirms izšķirošajām 20 pamatlaika minūtēm 1:1. Jāatzīmē metienu skaits – ''Dynamo'' tikai otrajā trešdaļā vien izdarīja 15 metienu, kamēr rīdzinieki tikpat 40 minūtēs.

Trešais periods iesākās jau ierastajā ritmā – abas vienības vairāk rūpējās par savu vārtu drošību. Vidusdaļā vienīgais pretuzbrukums visā spēlē (tas daudz izsaka par komandu attieksmi pret aizsardzību) izdevās ''Dynamo'': trīs uzbrucēji pret Kristapu Sotnieku. Atbildību uzņēmās Konstantīns Volkovs, taču šis raidījums Telkvistam bažas nesagādāja.

Iniciatīva acīmredzami bija viesu rokās, un tas deva rezultātu – Deniss Mosaļovs tika galā ar vadošā aizsargu pāra pārstāvi K.Rēdlihu un ar plaukstas metienu pārspēja zviedru vārtsargu, panākdams 2:1 viesu labā. ''Dinamo'' vēlējās atspēlēties, tomēr saņēma pēdējo dūrienu – Ruslans Zainuļins izmantoja Sanda Ozoliņa un K.Rēdliha nesaprašanos un izrāvienu vienatnē pret Telkvistu pārvērta vārtu guvumā.

Skanot spēles beigu sirēnai, 3:1 ''Dynamo'' labā. Nākamā spēle trešdien, kad savā laukumā jāuzņem Čehovas ''Vityaz''.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Mikaels Telkvists (Kriss Holts); Sandis Ozoliņš – Krišjānis Rēdlihs, Kristaps Sotnieks – Arvīds Reķis, Rodrigo Laviņš – Jēkabs Rēdlihs; Aleksandrs Ņiživijs – Marks Hartigans – Tomašs Surovijs, Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Jurajs Mikušs, Lauris Dārziņš – Broks Troters – Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts – Andris Džeriņš – Gints Meija

KHL regulārā sezona

Rīgas Dinamo - Maskavas Dynamo 1:3 (1:0, 0:1, 0:2)

Vārti: 9:08 Dārziņš (Troters) 1:0, 31:44 Milovzarovs (Komarovs) 1:1, 53:32 Mosaļovs (Balandins, Solovjovs) 1:2, 57:48 Zainuļins (Babenko, Solovjovs) 1:3
Soda minūtes: 18:8
Metieni: 23:47
Vārtsargi: Telkvists - Gārnets

 +44 [+] [-]

, 2010-10-25 21:38, pirms 14 gadiem
Visos trīs vārtu guvumos apslidoja Kr. Rēdlihu.

 +48 [+] [-]

, 2010-10-25 21:39, pirms 14 gadiem
Visvairāk žēl Telkvistu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:39, pirms 14 gadiem
Laba spēle bij, tikai rezultāts varēja būt savādāks!Šoreiz džeki tiešām cīnījās ''uz mutes pakrituši''!

  +5 [+] [-]

, 2010-10-25 21:39, pirms 14 gadiem
Nu Bļāviens mūsējie spēlētāji pārāk laida viņus pie metieniem
Slēpts komentārs: GetLost

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:39, pirms 14 gadiem
idioti, nekad necienīšu komandu kas nespēj savu vārtusargu aizsargāt, komarovam bija jādod pa seju, bet mūsējie mīkstie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-10-25 21:39, pirms 14 gadiem
ZB,ka zaudejam!
Tellkvists malacis!
Vitjazu vinnesim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-10-25 21:39, pirms 14 gadiem
skumji, Maskavieši pārāki pēc spēles gaitas....

 +10 [+] [-]

, 2010-10-25 21:39, pirms 14 gadiem
Likumsakarigs rezultats... ar tadu speli aizsardziba!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: aigar21bab

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:39, pirms 14 gadiem
Viss sākās ar idiotiski ielaistajiem pirmajiem vārtiem!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:40, pirms 14 gadiem
Bet tā bilde gan ir burvelīga

 +14 [+] [-]

, 2010-10-25 21:40, pirms 14 gadiem
Maiņa Kr. Rēdlihs un Ozolinsh shovakar diezgan vāji nopspēlēja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:40, pirms 14 gadiem
Viss jau tika izšķirts pie rezultāta 1:2
1)Cibuļski vajadzēja atstāt
2)Nevajadzēja tik ātri pāriet uz spēli ar 3.maiņām, jo ātruma beigās mūsējiem pietrūka

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:40, pirms 14 gadiem
Pelnīts zaudējums Noraidījumi par daudz.
Slēpts komentārs: kreesls
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2010-10-25 21:40, pirms 14 gadiem
47 metieni, nu nav brīnums, ka zaudējums, ja tā nomētā.

 +29 [+] [-]

, 2010-10-25 21:40, pirms 14 gadiem
Es vienkārši apbrīnoju TELKVISTU!!!

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:40, pirms 14 gadiem
aigar21bab rakstīja: bijam pelnijusi vismaz 1p
spelet vajadzeja 60 min.. ne 50min.. tad butu punkts...

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:41, pirms 14 gadiem
Lai tik Vitjaz panāk priekšā, vēl uz vienu spēli jāizīrē Raitča

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:41, pirms 14 gadiem
Un kopumā 1:1 pret Maskavas Dinamo laikam ir cienījami.

  +7 [+] [-]

, 2010-10-25 21:41, pirms 14 gadiem
ES tad gribēšu redzēt kā Dinamo izgāzīs dusmas pret Vityaz

 +29 [+] [-]

, 2010-10-25 21:41, pirms 14 gadiem
Principā visu izjauca Kr Redliha ielikšana blakus Ozoliņam. Domāju, ka parīt Kr Redlihs būs jau uzvalkā tribīnēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:41, pirms 14 gadiem
jā aizsardzība šodien mums slabo, ja nebūtu tellkvista diena - būtu 1:7

uzbrukums +/- OK, pret OHK Dinamo nevar gribēt iemests 4 bankas, sāk besīt Sprukts ar savu īpašo spēju neuztvert ripas, kad var iziet 1 pret vienu

  +6 [+] [-]

, 2010-10-25 21:41, pirms 14 gadiem
Stulbie tiesneši noraka spēli.. Kamorovam zobos ar dūri vajadzeja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:42, pirms 14 gadiem
noraidījumi visu spēli sajauca.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-25 21:42, pirms 14 gadiem
Telkvists pat izskatās pissed off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-25 21:42, pirms 14 gadiem
Nenokārsim degunus, izbaudīsim rudeni.

Spēle tāda - nekāda. Paveicies ar labajiem vārtsargiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:42, pirms 14 gadiem
Nu bet aizsardzība ir nekāda, un tā jau ir tāda pāris pēdējās spēles, tas ka uzbrukums to kompensē tas ir cits jautājums. Atkartojos, ja nekas nemainīsies, pavasaris pienāks ātri. Ar tādu spēli play-off nav ko meklēt....diemžēl

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:42, pirms 14 gadiem
Ar šitādu tiesnešu labvēlību arī LM apspēlēs Rīgas Dinamo

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:42, pirms 14 gadiem
Atljaut pa vaartiem izdariit 47 metienus, tas taa kaa nedaudz ir par daudz..:/

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:42, pirms 14 gadiem
vārtiem!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 21:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ptu,pat Značoka mentiem pakāš.
Leģionāri nevelk, un viss kirdik.
No kurienes tāds smadzeņu invalīds nāk???

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:43, pirms 14 gadiem
Telkvista priekšā cepuri nost, Krišjāni Rēdlihu atpakaļ tribīnēs un uz ilgu laiku.

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ptu,pat Značoka mentiem pakāš.
Leģionāri nevelk, un viss kirdik.
Labi ka Lielājas Metalurgs var visus vinnē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tas Kreipans murgo?
Nekāda spēle Minskā nebūs, jo RD pret MnD spēlēs Bobruiskā.
Pareizi vien ir , jo nav ko laist RD jaunajā Minskas arēnā. Ka vel ko nesalauž, un neapzīmē tualetē sienas.
Redzēs ko tu teiksi, kad RD samasēs Minsku!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 21:43, pirms 14 gadiem
gan jau oļeg

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:43, pirms 14 gadiem
un ka vienmer zaudejam un spelem mazakuma pat nevar vartsargu nomainit un 6 speletaju zb cik var...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:43, pirms 14 gadiem
dryy rakstīja: ATKAL TIESNESHI :d:d:d
Jā, kad nav ko vainot,tad javaino tiesneši.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:43, pirms 14 gadiem
Visu cieņu , Esam labi , bet ir vel jatiecās, ir jakrīt lai celtos ar jaun usparu

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:43, pirms 14 gadiem
Atdeva spēli pirmajā trešdaļā,iemetām un līdz ar to mūsu uzbrukums apstājās,un tik knibinājāmies pa mūsu zonu,meta,meta,kamēr iekrita....

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:43, pirms 14 gadiem
Converse87 rakstīja: Stulbie tiesneši noraka spēli.. Kamorovam zobos nūju vajadzeja
Tiesniesi kak tiesniesi.... Bet Komarovam vajadzeja MORDU NACHISTIT ljoti vins aktiv kur vajag un kur nevajag

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:43, pirms 14 gadiem
Autoram laikam joprojām šķrobe, ka Severastaļ piesmēja RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:44, pirms 14 gadiem
Zel ka pietruka nedaudz,
skatijos pa KHL kanalu, loti patika ka komante, daudz slaveja abas komandas

 +15 [+] [-]

, 2010-10-25 21:44, pirms 14 gadiem
Ļaujiet Ozoliņam atpūsties- palicis galīgi švaks!!!!

  -3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:44, pirms 14 gadiem
Tviksijs rakstīja: Redzēs ko tu teiksi, kad RD samasēs Minsku!
Vai tāpat kā šodien Maskavas Dinamo?

  -2 [+] [-]

, 2010-10-25 21:45, pirms 14 gadiem
Telkvists ir malacis, bet Holts man patīk labāk Kaut kā Telkvistam tiešām problēmas ar auru, kā toreiz Samoilovs izteicās. Spēlē zvērā, bet tādas "neveiksmīgi atlekušas ripas" utt... Nu ko, Vitjaz parīt dabūs bietē!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 21:45, pirms 14 gadiem
einsteins rakstīja: Labi ka Lielājas Metalurgs var visus vinnē?
Jā,tiešām.
Savādāk ar LV hokeju būtu pavisam slikti.

  -3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:45, pirms 14 gadiem
jap viss ir dupsi darzinu nevajag vainot par pedajam minuem sodinu jo vins ir izvelcis komandu no 3:0 zaudejumu un ja kur palika darzina un LM lieta cerams pret vityazu salauzisim zaģu seriju jo vityaz prieks to ir domati un vel tak bedzot to holtu ielaizat pasargat vartu es zinu Telkvists ir pelnijis labako speletaju titulu bet vnk secinajums kad bija holts vartos pret maskavu WIN a tad Telkvistu ieliek FAIL

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:45, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Viss jau tika izšķirts pie rezultāta 1:2
1)Cibuļski vajadzēja atstāt
2)Nevajadzēja tik ātri pāriet uz spēli ar 3.maiņām, jo ātruma beigās mūsējiem pietrūka
re kas te jauns treneris aug

  +6 [+] [-]

, 2010-10-25 21:45, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tāpat kā šodien Maskavas Dinamo?
Tad nu gan..salīdzināji, Minsku ar Maskavu
Tur jau man suns blakus smejās
Minska tāpat visu sajās, un beigās pat play off netiks!

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:45, pirms 14 gadiem
M-des rakstīja: Tiesniesi kak tiesniesi.... Bet Komarovam vajadzeja MORDU NACHISTIT ljoti vins aktiv kur vajag un kur nevajag
viņš netīri nospēlē mau.kas tiesneši neredz, kad RD kko atbild pretī zrasu noraidijums

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 21:45, pirms 14 gadiem
Mūsējiem bikses nost un pa tām ausīm . Un ko mūsējie dara aizsardzībā - 47 metieni pa mūsu vārtiem (mūsējie to izdarīja aš 23 reizes) .Apstoties šo statistiku nav jautājumu kurai komandai šodien bija jāuzvar , godīgi kurai bija tā arī uzvarēja.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:46, pirms 14 gadiem
Nu Krišjānim laikam atkal sagaidāms ''piespiedu brīvdienas''?

 +11 [+] [-]

, 2010-10-25 21:46, pirms 14 gadiem
Troters gan - par viņa enerģiju un cīņassparu esmu starā.

Telkvists - arī - ja man būtu cepure, es to noņemtu viņa priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:46, pirms 14 gadiem
Telqvists zvērs.Tomēr žēl ka tā vilka spēli,un beigās nekas nesanāca...
Kur palika Cibuļskis,un ko 1maiņā dara K.Rēdlihs?

  +5 [+] [-]

, 2010-10-25 21:47, pirms 14 gadiem
Tiesneši bļin ar saviem debīlajiem noraidījumiem noraka visu spēli, kretinē skatīties uz KHL tiesnešu darbu dažreiz liekas ka kautkādi amatieri tiesā, vot naktī jāskatās vismaz baudāms spēlēs iekš NHL. Atkal sākās kārtējā kļudu sērija Dinamo rindās nu kā šitā var būt vismaz to 1:2 noturējuši un pacīnījušies par neizšķirtu, bet nē obligāti 6 min pirms spēles beigām vajag pieļaut debīlu kļūdu un ielaist naglu zārkā !!
Vismaz priecē Trottera skaistā piespēle un Dārziņa smukais nobeigums....Tellkvists ar labs bija , bet protams aizsargi viņam noraka statistiku...Vityaz ir jāpaņem tur nav variantu !!!

  +4 [+] [-]

, 2010-10-25 21:47, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tas Kreipans murgo?
Nekāda spēle Minskā nebūs, jo RD pret MnD spēlēs Bobruiskā.
Pareizi vien ir , jo nav ko laist RD jaunajā Minskas arēnā. Ka vel ko nesalauž, un neapzīmē tualetē sienas.
Cilvēk, tu taču galīgi sviestā ej

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:47, pirms 14 gadiem
Atceros kad Sejejs teica ka mums ir Vislabakie 2 periodi ligaa!!! UN tagad mes 3 speles pec kartas zaudejam otros periodus! Zheeel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:47, pirms 14 gadiem
Hā, vai kādu, izņemot Šupleru, tāds Mikušs vispār pārliecina?

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:48, pirms 14 gadiem
jāsaka ka bez vismazākajiem variantiem nu nedrikst ļaut sevi tā nomētāt un cerēt uz uzvaru. aizsardzības vispar nebija tikai tellkvists. Abiem brāļiem rēdlihiem noteikti vajadzētu rotēt pēc šīs spēles

  +5 [+] [-]

, 2010-10-25 21:48, pirms 14 gadiem
Bļin OZO nevelk, Rēdlihs čakarējas... Aizsardzība kā sviests!!! Pie bortiem mudās... Pie tam savā zonā!

Aizsardzībā, vienādos sastāvos 4 vnk STĀV pie vārtiem! Nu jobtvaj...

Nu kur tā var... Sāpīgi skatīties, kā nabags Telkvists pa kasti lēkā un vāc mirušas šaibas... ehz...

  +9 [+] [-]

, 2010-10-25 21:48, pirms 14 gadiem
Hartiganu ,senos laikos sūtītu pie "Zilā kalna" Martas lai noņem tizlumu no rokām
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 21:48, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Hā, vai kādu, izņemot Šupleru, tāds Mikušs vispār pārliecina?
UN vēl pasaki ka viņš šodien slikti nospēlēja?
Ar katru spēli redzama attīstība!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-25 21:49, pirms 14 gadiem
bolndiine:''fingers crossed'' ..
vinjai neshkjiet jau ka par daudz vinjas tos savus fingerus krusto visiem peec katras intervijas vai arii nav sen dabuujusi!?

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 21:49, pirms 14 gadiem
Es tik stipri nenoliktu Krišjāni, cik teiktu ka neiet spēle Ozo. Par daudz spēlē savam vecumam un kondīcijai!!! Ja Ozo ir līmenī, ir cits RD, ja tāds kā tagad, tad zaudējam arī Čerepovecai!

  +5 [+] [-]

, 2010-10-25 21:49, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tas Kreipans murgo?
Nekāda spēle Minskā nebūs, jo RD pret MnD spēlēs Bobruiskā.
Pareizi vien ir , jo nav ko laist RD jaunajā Minskas arēnā. Ka vel ko nesalauž, un neapzīmē tualetē sienas.
Tavai sranai LM tikai sapņos radaas uzspelet Minskas Arenā
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:50, pirms 14 gadiem
žēl
Telkvists glāba daudz bet viens diemžēl nevar uzvarēt pretinieku

 +10 [+] [-]

, 2010-10-25 21:50, pirms 14 gadiem
Ja spēle ar Vitjazu izvērtīsies mums par sliktu...tad vienīgais, kas mūsvar glābt ir kārtīgs rubaks no visas sirds. Vajadzīga tāda spēle kā pagājušogad pret SKA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:50, pirms 14 gadiem
okey pietruuka treshaas elpas, bet tiesneshu riiciba brizhiem tiesham...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:51, pirms 14 gadiem
galvenais lai pec labas uzveru serijas nav bedre...3 speles zaudet vel nav traki bija kaa nekaa gars izbraukums utt...bet ja taa turpinasim tad atkal bedri sev izraksim..

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:51, pirms 14 gadiem
iceman15 rakstīja: žēl
Telkvists glāba daudz bet viens diemžēl nevar uzvarēt pretinieku
Uz to mūsu aizsargi (visa komanda) te atteiktu - mēs pierādīsim ,ka var !
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:52, pirms 14 gadiem
Aizsardzība liela trekna 0.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:52, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: malači,cīnījas,galvenais nerakstiet muļķības par to,ka Šuplers slikts un Mikušs nekam neder
čali, beidzot tev var ielikt plusu

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:52, pirms 14 gadiem
zel ka nepanēmām punktus, bet pretinieks bija spēcīgāks!

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:53, pirms 14 gadiem
Mača zvaigzne "Krišjānis Rēdlihs"

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:53, pirms 14 gadiem
Jau kuro reizi skatos, un aizvien vairāk kļūst skaidrs, maskavas dinamo jau kuro reizi velk tiesneši.

Neesu no tiem, kurš vainotu visā tiesnešus, taču šodien fenomens - pamanīt sodus tur, kur to pat nav, bet nepamanīt maskavas dinamo pārliecinošus sodus, bija vnk apbrīnojams.

Principā , labākā spēlētāja balva, maskavas pusē pienācās tiesnesim, un nevis garnetam.

Puiši cīnījās līdz pat pēdējai sekundei, Telqvists ir lielisks vārtsargs, paldies viņam par lielisko spēli.

Pretinieku ar uzvaru neapsveicu, jo par cūcenēm neapsveic, taču galveno arbitru apsveicu ar 3pts, lieliska "spēle" viņa izpildījumā.

  +5 [+] [-]

, 2010-10-25 21:54, pirms 14 gadiem
Lai ko visi (gandriz visi) nod..stu mikushu , sodien vinjsh bija labaks par Hartiganu , Hartiganam pedejas speles kka ne ta ar realizaciju , mikushs censhas ir aktivs

  +8 [+] [-]

, 2010-10-25 21:54, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, bet vai tāds Trotters, izņemot RD līdzjutējus, kādu pārliecina?
Viņš nepārliecina tikai tādus, kas nevēlas tapt pārliecināti. Pavēro viņu un trešās maiņas sniegumu, viņam tajā atgriežoties.

  +5 [+] [-]

, 2010-10-25 21:55, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tas Kreipans murgo?
Nekāda spēle Minskā nebūs, jo RD pret MnD spēlēs Bobruiskā.
Pareizi vien ir , jo nav ko laist RD jaunajā Minskas arēnā. Ka vel ko nesalauž, un neapzīmē tualetē sienas.
Godavaards tu esi pilniigs duraks...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:55, pirms 14 gadiem
to fire
Tiesnesi nevelk MD, vienkarsi KHL un Krievija tiesasanas limenis ir zems.

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:56, pirms 14 gadiem
Telkvists shodien pieraadija,ka speej buut pirmais numurs vaartos,bez liekaam kustiibaam,tieshaam nosveerti un preciizi,atskjiriibaa no Holta,kuram gadaas ljoti neordinaaraas situaacijas,un vinja darbiiba ar nav tik paarliecinosha!Bet Shii shuplera debiilaa rotaacija ir jaapaartrauc,tas nekam neder!Pirmaa mainja jau tresho speeli peec kaartas dedod nekaadu pienesumu komandas rezultaatam-zheel gan ,ka dzekiem iestaajies raslabons!Cerams Shupleru nories preses konferencee!

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:56, pirms 14 gadiem
Cibuļska vietā Ozo vajadzēja atpūtināt, citādi šodien pavisam nokusis izskatījās. Šuplers varbūt aizmirsis, kuram no tā pāra vairs nav 22 un pat ne 32

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:56, pirms 14 gadiem
Ozo un Krišjāņa benefice ...........................
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:57, pirms 14 gadiem
man jau liekas, ka esam biš "nosēdušies", trūkst emociju, pat man aiz ekrāna īsti nav vairs tādu pārdzīvojumu, vajag mazliet atpūsties, lai rodas izsalkums pēc hokeja

bet Trotera un Dārziņa gols bija konfekte

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:57, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Jau kuro reizi skatos, un aizvien vairāk kļūst skaidrs, maskavas dinamo jau kuro reizi velk tiesneši.

Neesu no tiem, kurš vainotu visā tiesnešus, taču šodien fenomens - pamanīt sodus tur, kur to pat nav, bet nepamanīt maskavas dinamo pārliecinošus sodus, bija vnk apbrīnojams.

Principā , labākā spēlētāja balva, maskavas pusē pienācās tiesnesim, un nevis garnetam.

Puiši cīnījās līdz pat pēdējai sekundei, Telqvists ir lielisks vārtsargs, paldies viņam par lielisko spēli.

Pretinieku ar uzvaru neapsveicu, jo par cūcenēm neapsveic, taču galveno arbitru apsveicu ar 3pts, lieliska "spēle" viņa izpildījumā.
Esi kautko sajaucis, vai tad tiesnesis tagad spēlē Dinamo komandā ar 9 numuru

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:57, pirms 14 gadiem
Kr.Rēdlihs vienkārši super stārs. Zaudējums uz viņu pilnībā norakstāms. ļoti vāja spēle - Kr.Rēdlihs spēlēja šodien kā meitene - laikam brīvdienās baletā būs bijis, ka tik jūtīgs pret pretiniekiem palicis.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:57, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es zinu kāpēc RD zaudēja.
Tas tāpēc,ka SC jau vairāk kā stundu galvenā sadaļā nevar ievietot šo ziņu:
Baltkrievijas atklātā hokeja čempionāta (BAČ) spēlē pirmdien Latvijas klubs "Liepājas metalurgs" izbraukumā ar rezultātu 3:0 (0:0, 2:0, 1:0) pieveica Latvijas uzbrucēja Viktora Bļinova pārstāvēto Soļigorskas "Šahtjor" komandu.
Tu tiešām esi muļķis.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:58, pirms 14 gadiem
Nu pašlaik izskatās ,ka ''grēkāža'' Mikuša vietā ir nonācis Kr.Rēdlihs!

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:58, pirms 14 gadiem
interesanti bus paklausities ko šoreis teiks Šuplers ............................

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:58, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Esi kautko sajaucis, vai tad tiesnesis tagad spēlē Dinamo komandā ar 9 numuru

Un Nr.8

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:58, pirms 14 gadiem
Šodien Dinamo M spēlēja ļoti labi. Jūtama augsta klase, tāpēc nemaz nav kauns ka zaudējām. Speciāli vēroju Mikušu un Džeriņu - reta reize kadabi laukumā un labi salīdzināt-gribēju saprast kāpēc man uzreiz liek mīnusus ja saku ka Mikušs pēc potenciāla ir labāks par Džeriņu-vai tas ir pēc nacionālā principa jeb tomēr es kļūdos. Nu viena spēle nav rādītājs tā būtu cītīgi jāskatās abi spēlētāji vismaz 10 spēles.
Nu šodien arī normāli neitrāli skatoties Mikušs izskatījās labāks, jo Džeriņam nekas nesanāca-nestāstīšu visus sīkumus bet atceros tikai vienu labu viņa epizodi-kad turēja labi ripu aiz pretinieka vārtiem, vēl Džeriņš diezgan normāli atsedzās brīvā vietā. Ceru ka laukumā viņus redzēšu vēl pret Vitjaz - mēģināsim salīdzināt arī tālāk.

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:59, pirms 14 gadiem
interesanta preses konference...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 21:59, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Krišjāni ielikt 1. maiņā vajag mācēt !
Itkā pagājušogad tas nebūtu nekas traks, drīzāk normāli. Bet šogad, uzreiz no tribīnēm, diez vai tas bija gudri.

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:59, pirms 14 gadiem
Tas zhurnalists beigas gribeja parbaudit Znaroku, vai vins zina kas pa foto ir uz Dinamo Maskava krekliem?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:59, pirms 14 gadiem
svarinskis rakstīja: Kr.Rēdlihs vienkārši super stārs. Zaudējums uz viņu pilnībā norakstāms. ļoti vāja spēle - Kr.Rēdlihs spēlēja šodien kā meitene - laikam brīvdienās baletā būs bijis, ka tik jūtīgs pret pretiniekiem palicis.
Bet cik spēles Krišjānis nebija spēlējis ,man šķiet pārāk daudz lai no viņa gaidītu savādāku sniegumu.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:59, pirms 14 gadiem
Vaitad tikai Kr. Redlihs vainigs, ka muus nomeetaja ar 47:23?
Busim godigi, tas ir kauns, ka maajaas nometaa tik smagi, pat olimpiadee pret Krieviju bija 20:45, uz mazajiem laukumiem.

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:00, pirms 14 gadiem
Kur tik stulbi ir žurnālisti....prese konference...ilgums 1min...voprosih netu....kāda jēga no konferences ja žirnālisti ir debīliķi un nesaprot ka konference ir priekš viņiem....

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 22:00, pirms 14 gadiem
Tviksijs rakstīja: UN vēl pasaki ka viņš šodien slikti nospēlēja?
Ar katru spēli redzama attīstība!
Es nenodirršu viņu, ja vien salīdzināšana ar Džimu Keriju tā nav.
BET - lai arī Tev redzama tā attīstība, tā 1] - pārāk lēna, it īpaši priekš leģionāra; 2] - nu neder viņš visām pudelēm par korķi. Maiņa, kurā viņš tiek ielikts, burtiski pazūd. Leģionāram 13 spēlēs gūti 2 punkti - par maz!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:01, pirms 14 gadiem
Telkvistu nevar vainot nevienaa vaartu zaudejumaa pavirsi muuseejie aisardzibaa Speeleeja bet taa spele laba skaisti Laura varti un Broka Piespeele Cerams naakamajaa spelee vineesim sausa

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 22:02, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tas Kreipans murgo?
Nekāda spēle Minskā nebūs, jo RD pret MnD spēlēs Bobruiskā.
Pareizi vien ir , jo nav ko laist RD jaunajā Minskas arēnā. Ka vel ko nesalauž, un neapzīmē tualetē sienas.
It kā jau zinu,bet dažreiz Tavi komentāri patiešām mazgadīgu tīņu līmenī- nu dažreiz patiešām raksti kā sīkais-vajag taču sevi kādreiz mazliet sevi cienīt.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:02, pirms 14 gadiem
Kur var redzeet peecspeeles konferenci?Gribu redzeet kaa Shupleru norej!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 22:02, pirms 14 gadiem
Patika spēle ,izņemot pēdējās 7 minūtes.
Prieks,ka gandrīz pilnas tribīnas ,cerams uz Vityaz būs tāpat!
Prieks par Trottera maiņu!
Un tgd. laikam Mikuša vietā ir atrasts jauns upuris -Krišjānis!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 22:03, pirms 14 gadiem
Tagad jāgaida preses konference lai Šuplers varētu atkal teikt : masķeravitij soperņik, trudnij viezd, rebjata ustaļi, složnij grafik (nu ķipa - žizņ ģermo ,vse ģefki bļa..i i sonce job..ij fonarj).

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 22:04, pirms 14 gadiem
svarinskis rakstīja: Kr.Rēdlihs vienkārši super stārs. Zaudējums uz viņu pilnībā norakstāms. ļoti vāja spēle - Kr.Rēdlihs spēlēja šodien kā meitene - laikam brīvdienās baletā būs bijis, ka tik jūtīgs pret pretiniekiem palicis.
Tikai nevajag,es tieši pirmo reizi redzu,ka viņš kādu pagrūž

  +4 [+] [-]

, 2010-10-25 22:05, pirms 14 gadiem
Aa un vēl smieklīga epizode bija 3. trešdaļas sākumā ,kad Karsums nelaida garām Znaroku gar savām kājām uz mūsu spēlētāju soļiņa!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 22:06, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Troters gan - par viņa enerģiju un cīņassparu esmu starā.

Telkvists - arī - ja man būtu cepure, es to noņemtu viņa priekšā.
Zhel ka tev nav cepures....

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:10, pirms 14 gadiem
ERIX rakstīja: Tagad jāgaida preses konference lai Šuplers varētu atkal teikt : masķeravitij soperņik, trudnij viezd, rebjata ustaļi, složnij grafik (nu ķipa - žizņ ģermo ,vse ģefki bļa..i i sonce job..ij fonarj).
Shuplers teiktu-ponjimaitje eto hokej,vsjakoje bivajet!Paprasiitu par rotaacijaam starp aizsargiem-shuplers atbildeetu-mozhna neotvecjatj,nekompotentnij vopros!Shupleram pajautaatu kapeec pirmaa mainja jau tresho speeli peec kaartas nifiga nedara-vinjs atbildeetu-drugoj vopros!A ja paprasiitu par Mikushu-tad vispaar sadusmotos un aizietu!F.u.c.k,kas tas par treneri,kursh pilniigi neko nevar paskaidrot komandas faniem!Bet kapeec vinjs par to negrib runaat-tas taapeec ,ka negrib ,lai visi uzin ,ka taas ir vinja lazhas,neizpilda savus darba pienaakumus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:11, pirms 14 gadiem
beidziet runat visu laiku pa mikusu sliktus vardus vin sodien labi speleja un izdarija vienu piespeli

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 22:12, pirms 14 gadiem
einarssitka@inbox.lv rakstīja: beidziet runat visu laiku pa mikusu sliktus vardus vin sodien labi speleja un izdarija vienu piespeli
Buutu labaak runaajushi par pirmaas mainjas shpiileriem,kapeec speelee kaa lunji,un necenshas!3 speeles vispaar neko nedara!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 22:13, pirms 14 gadiem
tiesneši noraka speli

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:14, pirms 14 gadiem
Bet vārbūt tā fiziskā bedre ir klāt , tad neko darīt , atliek vien cerēt ka pārēj
ām komandām tāda arī būs .

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 22:14, pirms 14 gadiem
mikus malaci Dārziņš ari malacis Troters vel lielaks malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:17, pirms 14 gadiem
mikusam ir viena piespele vins siteja maca bija malacis

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:19, pirms 14 gadiem
ERIX rakstīja: Bet vārbūt tā fiziskā bedre ir klāt , tad neko darīt , atliek vien cerēt ka pārēj
ām komandām tāda arī būs .
Iespējams, tas varētu būt viens no izskaidrojumiem, kāpēc tik daudz tiek pieļautas pozicionālas kļudas, netrāpīts pa ripu... Ja arī tā ir fizskā bedre, tad tieši nelaikā, jo piereizes arī psiholoģiskais noskaņojums nav...
Cerams, ka ne uz ilgu laiku.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:22, pirms 14 gadiem
Viss bija loģiski.Rīgas Ģinama-gazprom bija vājāki.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:23, pirms 14 gadiem
a kurā maiņā spēlē Telkvists?

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:25, pirms 14 gadiem
freeze, 22:15, pirms 7 minūtēm, atbildēt
Atcelt Ziņot

kreesls rakstīja: Ozoliņš norok Dinamo !!!!!

Kurā vietā, tu suns tāds? Vienīgais cilvēks Rīgas Dinamo sastāvā, kas raka nost spēli, bija K.Rēdlihs.

DIVI LUNJI SATIKUSHIES!PIE VISA IR VAINIIGA SHUPLERA NEKOMPOTENCE,TIZLAS ROTAACIJAS,STUULBI NEORDINAARAS RIICIIBAS!

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:27, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: freeze, 22:15, pirms 7 minūtēm, atbildēt
Atcelt Ziņot

kreesls rakstīja: Ozoliņš norok Dinamo !!!!!

Kurā vietā, tu suns tāds? Vienīgais cilvēks Rīgas Dinamo sastāvā, kas raka nost spēli, bija K.Rēdlihs.





DIVI LUNJI SATIKUSHIES!PIE VISA IR VAINIIGA SHUPLERA NEKOMPOTENCE,TIZLAS ROTAACIJAS,STUULBI NEORDINAARAS RIICIIBAS!
NekompOtence, tas pats galvenais. Jūlim riebjas ābolu kompOts, ko nu???!!!

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:28, pirms 14 gadiem
tu tik stulbi ka zaudeejaam, kas ar aizsargiem? suplers nesaprot ka vajad vairaak aizsargu ble, mums cik - 6, 7 - tas ir par maz. un kaa pie metieniem laida muuseejos, jau kuro speeli ir taa ka pretinieku komanda pa muusu vaartiem uzmet uz pusi vairaak kaa mees, nu kas tas b l e ir!!!
telkistam muusu zonaa ir jaadara viss darbs- 47! metieni, nu nav paarsteigums, ka muuseejie tad zaudee. un soda min- arii uz pusi vairaak mums!
veel nesaprotu, zudeetaa speelee mums labaakais atziits vaartusargs, bet uzvaraas, nekad, tikai vienreiz kad 3-0 uzvara pret atlantu, citaas uzvaraas lai kcik golus iesit, ielaiz labaakais gandriiz vienmeer kaads no laukuma speeleetaajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:31, pirms 14 gadiem
patriots12 rakstīja: tu tik stulbi ka zaudeejaam, kas ar aizsargiem? suplers nesaprot ka vajad vairaak aizsargu ble, mums cik - 6, 7 - tas ir par maz. un kaa pie metieniem laida muuseejos, jau kuro speeli ir taa ka pretinieku komanda pa muusu vaartiem uzmet uz pusi vairaak kaa mees, nu kas tas b l e ir!!!
telkistam muusu zonaa ir jaadara viss darbs- 47! metieni, nu nav paarsteigums, ka muuseejie tad zaudee. un soda min- arii uz pusi vairaak mums!
veel nesaprotu, zudeetaa speelee mums labaakais atziits vaartusargs, bet uzvaraas, nekad, tikai vienreiz kad 3-0 uzvara pret atlantu, citaas uzvaraas lai kcik golus iesit, ielaiz labaakais gandriiz vienmeer kaads no laukuma speeleetaajiem
Par tiem vārtsargiem,bieži viņiem iedod labākā spēlētāja balvu ,lai tā nepārdzīvotu un nebūtu vainas apziņa,bet šodien Telkvistam nu noteiktu nevajadzētu būt vainas apziņai ,viņš nokapāja riktīgi!

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:35, pirms 14 gadiem
varētu padomāt, ka Telkvists viens šodien spēlēja... visu cieņu viņam!!! cerams, viņš būs pateicis komandai ģērbtuvēs kādu skarbāku vārdu, kaut gan, tikai muļķis pēc šādas spēles nejustos vainīgs. nu tas ir, vainīgs Telkvista priekšā. nepalīdzēja vispār vārtu priekšā. pat spēles pēdējās sekundēs 2-3 metieni... 1periods bija cerīgs, pat ļoti, bet pārējie... skumji. :/ un, lūdzu, Krišjāni atpakaļ malā! :/

nu neko, ejam tālāk, pret Vityaz, šamos gan jāņem

  +8 [+] [-]

, 2010-10-25 22:36, pirms 14 gadiem
mister_negative rakstīja: miksuh malacis??
driz jau visi bus aizmirsushi ka dzeks tika nolikts.un saksiet arii slapinaat ne tikai ozo gadiijumaa
zini,man liekas, es tevi pazīstu! Pirms dažiem gadiem jūs ar senci sēdējāt man aiz muguras, kad Rīgā notika izšķirošā spēle starp LV un BLR U-20 izlasēm par iekļūšanu A grupā. Tavs sencis, reāli pretīgs tips, visu laiku savam čomam īdēja, kādi visi lohi - Daugaviņš pižons, vārtsargs izlase ticis caur blatu,tiesneši idioti, mūsu treneris nejēdz savākt normālu izlasi utt Bet tu tur sēdēji tāds klusiņs un varēja redzēt, ka tev kauns par tādu veco.. Beigās, kad mūsējie izrāva uzvaru (2:1) un arēna līksmoja, tavs sencis, ar asarām acīs (kāds 4. aliņš gāja uz beigām) teica viedus vārdus: "Vai tad tie ir skatītāji, pat nemāk lāga atbasltīt MŪSU puikas!" Domāju, vai nu tas mazais ar viņu biji tu vai arī esi audzis līdzīgā ģimenē Izdari valstij labu - netaisi bērnus!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 22:36, pirms 14 gadiem
Telkvists ir ļoti labs vārtusargs, par to varēja šodien pārliecināties!

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:38, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: freeze, 22:15, pirms 7 minūtēm, atbildēt
Atcelt Ziņot

kreesls rakstīja: Ozoliņš norok Dinamo !!!!!

Kurā vietā, tu suns tāds? Vienīgais cilvēks Rīgas Dinamo sastāvā, kas raka nost spēli, bija K.Rēdlihs.





DIVI LUNJI SATIKUSHIES!PIE VISA IR VAINIIGA SHUPLERA NEKOMPOTENCE,TIZLAS ROTAACIJAS,STUULBI NEORDINAARAS RIICIIBAS!
Patīkami, ka starp Ŗīgas Dinamo faniem ir patiešām KOMPOTENTI cilvēki, kuri skaidri zin, kā un vai (un galvenais, kāpēc ) kaut ko vajag rotēt vai statēt, vai vispār kaut kā atzīmēt ar uzmanību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:40, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: zini,man liekas, es tevi pazīstu! Pirms dažiem gadiem jūs ar senci sēdējāt man aiz muguras, kad Rīgā notika izšķirošā spēle starp LV un BLR U-20 izlasēm par iekļūšanu A grupā. Tavs sencis, reāli pretīgs tips, visu laiku savam čomam īdēja, kādi visi lohi - Daugaviņš pižons, vārtsargs izlase ticis caur blatu,tiesneši idioti, mūsu treneris nejēdz savākt normālu izlasi utt Bet tu tur sēdēji tāds klusiņs un varēja redzēt, ka tev kauns par tādu veco.. Beigās, kad mūsējie izrāva uzvaru (2:1) un arēna līksmoja, tavs sencis, ar asarām acīs (kāds 4. aliņš gāja uz beigām) teica viedus vārdus: "Vai tad tie ir skatītāji, pat nemāk lāga atbasltīt MŪSU puikas!" Domāju, vai nu tas mazais ar viņu biji tu vai arī esi audzis līdzīgā ģimenē Izdari valstij labu - netaisi bērnus!
Kas nu ir labi teikts, tas ir. +1000

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:43, pirms 14 gadiem
Tie noraidījumi es nezinu visa spēle pajūk Sprukta maiņa gandrīz visu laiku mazākumā , līdz ar to arī 4-turtā maiņa netiek spēlēt , bet šie kapā līdz pēdējam Un vēlreiz atļaušos piebilst ja Jūli redz Mikušam vajag dot iespēju sevi pierādīt , a kas Bukarts personīgi pateica- Nē trener man patīk 4turtajā maiņā, man negribas ilgāku spēles laiku ???

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:44, pirms 14 gadiem
nu pasaas beigaas mums kaut kas pajuks un taada komanda kaa MD to izmantoja!

zeel, bet aads ir sports un kaadam jaazaudee, bet priecins taapat, Telkvists vislabaakais

  +9 [+] [-]

, 2010-10-25 22:46, pirms 14 gadiem
Tagad uzprasīšos uz baigajiem mīnusiem jo aizskaršu Dinamo fanu mīluli Sandi un Dinamo milzīgo nemīluli Laviņu. Jau iepriekšējā sezonā rakstīju līdzīgi. Sākšu ar pozitīvo Sandim: man ļoti patīk Sanda slidojums un piespēles-no tā vienkārši hokejā var gūt baudu-augstākā klase, no Rodrigo to nekad nesagaidīs -pat tuvumā nebūs. Sandis kā kapteinis man šķiet ideāls-tieši tāpēc viņu gribu redzēt Dinamo komandā. Visi regulāri pirms gada lamāja visu sezonu Laviņu bez pārtraukuma un rezultātā...???? labākais lietderības koeficients laukumā Laviņam...fani kuri Laviņu neieredzēja klusēja, kaut arī prasīju Laviņa nolicējiem kā tas var būt , jo arī pirmajā sezonā labākais pēc lietderības koeficienta bija Laviņš-2 gadus pēc kārtas.
Tagad Sandis rezultatīvākais aizsargs pie 19 vārtiem bijis tieši klāt 2+17, bet nabaga Laviņam 1+0 tikai pie vieniem vārtiem bijis klāt.
Tagad mans sāpīgais mīnusu vērtais jautājums-kāpēc pēc 20 spēlēm Sandim lietderības koeficients ir mīnus 2, bet Rodrigo mīnus 1. Ja jau Sandis pie tik daudz vārtiem ir bijis klāt/gūtajiem/ tad plus koeficientam ir jābūt vismaz attiecībā pret Laviņu kurš patiešām uzbrukumā neko nedara, bet kā daudzi aizsardzībā taisa milzīgas ziepes tad kā var būt ka pie Laviņa ielaižam daudz mazāk vārtus kā pie Sanda. Un tā ir jau otro sezonu pēc kārtas.
Kāpēc to rakstu - ne jau lai noliktu Sandi, bet vienkārši bieži ir žēl Rodrigo kurš patiešām nespēlē slikti-kā vispār var būt slikts pie labākā lietderības koeficienta 2 iepriekšējās sezonās-šis gads bija sliktāks Laviņam, bet tagad jūtu ka kopumā spēle aiziet-izņemot vienu vāju spēli-tur bija 2 kļūdas - bet kā viņu lamāja - tā lamāts nav neviens spēlētājs. Kaut cik taču objektivitāte jāsaglabā. Piemēram ļoti bieži aizstāvu Spruktu , bet tagd atzīstu ka viņš noteikti nav labākā formā un ir labs joprojām aizsardzībā, bet uzbrukumā nekas nesanāk.
Tad paskatījos ka šodien Laviņam kopumā bija pat ļoti laba spēle-vienu kļūdiņu saskatīju kad nogāza it kā pretinieku, bet balsojumā viņam vispār balsis nebija. Protams var jau teikt ka atradu īsto brīdi kad tā rakstīt, jā piekrītu šodien no aizsargiem labākais bija Laviņš-ļoti daudz pozitīvas darbības laukumā tieši aizsardzības melnajā darbā kurus līdzjutēji neredz vai negrib redzēt-tā īsti vēl neesmu sapratis to Laviņa nolicēju domu gaitu. Vienmēr un visur vēlos objektīvus spriedumus.
Tad arī gaidu kādreiz atbildi no kāda ,,Laviņa nomelnotāja,, - kā var spēlētājs ar tik lielām kļūdām kā citi raksta būt 2 gadus pēc kārtas labākais koeficients komandā vairāk kā 100 spēlēs kopsummā. Un tagad arī koeficients ir mīnus 1 kaut arī daudzi saka ka spēlē ļoti slikti.
Tikai nevajag pārprast nesaku ka Laviņš labāks par Sandi-Sandis ir NHL zvaigzne -tie ir 2 dažādi līmeņi un nevar pat salīdzināt.

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:48, pirms 14 gadiem
gruuti tomeer vinjus vineet!

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:48, pirms 14 gadiem
kreesls rakstīja: Ozoliņš norok Dinamo !!!!!
lol kaads sakars tgad ar ozo ? viņš ir rezultatiivaakais aizsarks mazais

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:51, pirms 14 gadiem
Lai vinētu Maskavas Dinamo vajag koncentrēties visas 60 minūtes

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:55, pirms 14 gadiem
Skilla rakstīja: lol kaads sakars tgad ar ozo ? viņš ir rezultatiivaakais aizsarks mazais
Kāpēc rezultativākajam aizsargam ir mīnus koeficients.

     [+] [-]

, 2010-10-25 23:00, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Kāpēc rezultativākajam aizsargam ir mīnus koeficients.
Kurš atcerās "atgadījumu" ar Ozo ,šķiet kas tas bija Olimpiādē, viņa kādas spēles statistika bija (ja nemaldos) 4 kļūdas - un četreiz zaudēti vārti un 4 reizas "piedalījies" vārtu guvumos.

     [+] [-]

, 2010-10-25 23:02, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: nu pasaas beigaas mums kaut kas pajuks un taada komanda kaa MD to izmantoja!

zeel, bet aads ir sports un kaadam jaazaudee, bet priecins taapat, Telkvists vislabaakais
Ā, skaidrs. Viņš ir Tavs jaunais Hossa.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 23:02, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Tagad uzprasīšos uz baigajiem mīnusiem jo aizskaršu Dinamo fanu mīluli Sandi un Dinamo milzīgo nemīluli Laviņu. Jau iepriekšējā sezonā rakstīju līdzīgi. Sākšu ar pozitīvo Sandim: man ļoti patīk Sanda slidojums un piespēles-no tā vienkārši hokejā var gūt baudu-augstākā klase, no Rodrigo to nekad nesagaidīs -pat tuvumā nebūs. Sandis kā kapteinis man šķiet ideāls-tieši tāpēc viņu gribu redzēt Dinamo komandā. Visi regulāri pirms gada lamāja visu sezonu Laviņu bez pārtraukuma un rezultātā...???? labākais lietderības koeficients laukumā Laviņam...fani kuri Laviņu neieredzēja klusēja, kaut arī prasīju Laviņa nolicējiem kā tas var būt , jo arī pirmajā sezonā labākais pēc lietderības koeficienta bija Laviņš-2 gadus pēc kārtas.
Tagad Sandis rezultatīvākais aizsargs pie 19 vārtiem bijis tieši klāt 2+17, bet nabaga Laviņam 1+0 tikai pie vieniem vārtiem bijis klāt.
Tagad mans sāpīgais mīnusu vērtais jautājums-kāpēc pēc 20 spēlēm Sandim lietderības koeficients ir mīnus 2, bet Rodrigo mīnus 1. Ja jau Sandis pie tik daudz vārtiem ir bijis klāt/gūtajiem/ tad plus koeficientam ir jābūt vismaz attiecībā pret Laviņu kurš patiešām uzbrukumā neko nedara, bet kā daudzi aizsardzībā taisa milzīgas ziepes tad kā var būt ka pie Laviņa ielaižam daudz mazāk vārtus kā pie Sanda. Un tā ir jau otro sezonu pēc kārtas.
Kāpēc to rakstu - ne jau lai noliktu Sandi, bet vienkārši bieži ir žēl Rodrigo kurš patiešām nespēlē slikti-kā vispār var būt slikts pie labākā lietderības koeficienta 2 iepriekšējās sezonās-šis gads bija sliktāks Laviņam, bet tagad jūtu ka kopumā spēle aiziet-izņemot vienu vāju spēli-tur bija 2 kļūdas - bet kā viņu lamāja - tā lamāts nav neviens spēlētājs. Kaut cik taču objektivitāte jāsaglabā. Piemēram ļoti bieži aizstāvu Spruktu , bet tagd atzīstu ka viņš noteikti nav labākā formā un ir labs joprojām aizsardzībā, bet uzbrukumā nekas nesanāk.
Tad paskatījos ka šodien Laviņam kopumā bija pat ļoti laba spēle-vienu kļūdiņu saskatīju kad nogāza it kā pretinieku, bet balsojumā viņam vispār balsis nebija. Protams var jau teikt ka atradu īsto brīdi kad tā rakstīt, jā piekrītu šodien no aizsargiem labākais bija Laviņš-ļoti daudz pozitīvas darbības laukumā tieši aizsardzības melnajā darbā kurus līdzjutēji neredz vai negrib redzēt-tā īsti vēl neesmu sapratis to Laviņa nolicēju domu gaitu. Vienmēr un visur vēlos objektīvus spriedumus.
Tad arī gaidu kādreiz atbildi no kāda ,,Laviņa nomelnotāja,, - kā var spēlētājs ar tik lielām kļūdām kā citi raksta būt 2 gadus pēc kārtas labākais koeficients komandā vairāk kā 100 spēlēs kopsummā. Un tagad arī koeficients ir mīnus 1 kaut arī daudzi saka ka spēlē ļoti slikti.
Tikai nevajag pārprast nesaku ka Laviņš labāks par Sandi-Sandis ir NHL zvaigzne -tie ir 2 dažādi līmeņi un nevar pat salīdzināt.
Un tagad izanalizē pārējos RD spēlētājus, redzēsi, ka par vairumu atklāsies pārsteidzoši fakti, pat par Mikušu.

     [+] [-]

, 2010-10-25 23:10, pirms 14 gadiem
Tradīcijas jāturpina.

     [+] [-]

, 2010-10-25 23:13, pirms 14 gadiem
Telkvists ir varonis, bet pārējie diemžēl vēl nav atkopušies pēc pārbraucieniem. Pozitīvas emocijas tikai par Trotera un Dārziņa sadarbību un vārtsarga brīnumdarbiem.
Tomēr ko tu stipram padarīsi? Bija jau labāki znarokieši. Tagad sportiskais niknums jākoncentrē nākamajai spēlei.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 23:14, pirms 14 gadiem
karabans rakstīja: Lai ko visi (gandriz visi) nod..stu mikushu , sodien vinjsh bija labaks par Hartiganu , Hartiganam pedejas speles kka ne ta ar realizaciju , mikushs censhas ir aktivs
Nu es speciāli pasekoju Mikuša spēlei šodien-viņš atradās laukumā 2.un 3.vārtu zaudējumā-viņa sedzamais spēlētājs iemeta otro ripu, bet savu labo iespēju gūt vārtus pats neizmantoja-ko gan te vēl runāt...Un ar katru spēli paliek arvien lielāks spēles laiks!Tagad arī Sprukta maiņas darbību sačakarēs!Vispār patīk tikai kā spēlē Trotera maiņa,galīgi blāva 1.maiņa!

     [+] [-]

, 2010-10-25 23:16, pirms 14 gadiem
Starp citu šodienas spēles programmiņā bija rakstīts,ka Mikušs ir no LAT-tad jau laikam pilsonību paspējis nokārtot!

     [+] [-]

, 2010-10-25 23:26, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Kāpēc rezultativākajam aizsargam ir mīnus koeficients.
paskaties kaut uz Ozo spēles laiku

     [+] [-]

, 2010-10-25 23:27, pirms 14 gadiem
Speli neredzeju, bet cik saprotu, tas kucens ar 87 numuru kartejo reiz ir visus nobesijis, Ka Jus domajat, ja J.Redlihs norautu vinu zeme un kartigi sadotu biete, J.Redlihu noraiditu, par kausanos ari tas krievs sodu dabutu, mes 2.min mazakuma, bet spele butu ar jaunam emocijam musu labaa, manuprat tas ir vnk risinajums, pret tadiem spregatajiem, jaspele ta ka to nhl pret SKA nodemonstreja! blatoji dabuji uzreiz biete.

     [+] [-]

, 2010-10-25 23:41, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un tagad izanalizē pārējos RD spēlētājus, redzēsi, ka par vairumu atklāsies pārsteidzoši fakti, pat par Mikušu.
To arī daru ka analizēju visu spēlētāju labos un ne tik labos darbus. Arī Mikušs nav tik melns kā viņu te pataisa, bet tagad slinkums rakstīt tādu lielāku apskatu.Kopumā man glabājās datorā diezgan sīka statistika par visiem Dinamo spēlētājiem-gan bijušiem gan esošiem arī Dinamo spēles skatot otrreiz ierakstā bieži redzu ka atšķira svai skaties pirmo reizi ar emocijām vai atkārtoti ar veselo saprātu-lieliski būtu ja fani arī analizētu spēles ea saprātu nevis tikai balstoties uz emocijām.
Varu piebilst ka iepriekšējā gadā nesapratu politiku ar Svetu - man viņš sķita tīri sakarīgs aizsargs. Jā kļūdas aizsardzībā bija, bet ne tik lielas lai no viņa tiktu vaļā-varbūt finansiāli tas bija ieguvums, jo pēc tam Somijā un arī tagad Svetam klājās labi.
Tas tā viela pārdomām-jo faniem arī svets ne īpaši patika-jo leģionāriem jābūt patiešām labiem lai iepatiktos. Pagaidām šķiet ka troters man personiski no visiem leģionāriem patīk vislabāk/arī vārtsargus skaitot/ , bet tas ir subjektīvi jo Holts un tagad arī Telkvists nav slikti.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 23:41, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Visvairāk žēl Telkvistu
vai tad bija vairāki? šķiet ka tikai viens pats Tellkvists, sīkums bet tomēr...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-25 23:44, pirms 14 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu es speciāli pasekoju Mikuša spēlei šodien-viņš atradās laukumā 2.un 3.vārtu zaudējumā-viņa sedzamais spēlētājs iemeta otro ripu, bet savu labo iespēju gūt vārtus pats neizmantoja-ko gan te vēl runāt...Un ar katru spēli paliek arvien lielāks spēles laiks!Tagad arī Sprukta maiņas darbību sačakarēs!Vispār patīk tikai kā spēlē Trotera maiņa,galīgi blāva 1.maiņa!
Ļoti subjektīvs spriedums, jo šodien daudzi neizmantoja leiliskas iespējas, bet viņiem nevar pārmest-Gārnets lūk atbilde un lai gūtu vārtus bija metienā jāriskē - mest stūrī spēcīgi , jo parasti metieni Gārnetam bija kā treniņi. Atradi vienu kļūdīņu Mikušam, bet par pirmo maiņu nevaru piekrist varbūt nebija laba, bet nu nekādi nevar teikt ka galīgi blāva.

     [+] [-]

, 2010-10-25 23:45, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: paskaties kaut uz Ozo spēles laiku
Bet tas jau neizsaka plus /mīnus koeficientu. Lielā spēles laikā to var gan nolaist gan pacelt.

     [+] [-]

, 2010-10-25 23:45, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Telkvista priekšā cepuri nost, Krišjāni Rēdlihu atpakaļ tribīnēs un uz ilgu laiku.
es nesaprotu kāpēc visi noliek Krišjāni, nu nospeeleeja viņš neveiksmiigi, bet Ozoliņu neviens neievēro it kā viņš laukumaa dariitu tikai labas lietas
kad kļūdās ozoliņš tad redz viņam nepaveicās vai gadiijaas, bet kaa kāds cits taa uzreiz nomelno, starp citu arii Bisenieks un Co taa dara

     [+] [-]

, 2010-10-26 00:05, pirms 14 gadiem
Behemoth rakstīja: Tiesneši bļin ar saviem debīlajiem noraidījumiem noraka visu spēli, kretinē skatīties uz KHL tiesnešu darbu dažreiz liekas ka kautkādi amatieri tiesā, vot naktī jāskatās vismaz baudāms spēlēs iekš NHL. Atkal sākās kārtējā kļudu sērija Dinamo rindās nu kā šitā var būt vismaz to 1:2 noturējuši un pacīnījušies par neizšķirtu, bet nē obligāti 6 min pirms spēles beigām vajag pieļaut debīlu kļūdu un ielaist naglu zārkā !!
Vismaz priecē Trottera skaistā piespēle un Dārziņa smukais nobeigums....Tellkvists ar labs bija , bet protams aizsargi viņam noraka statistiku...Vityaz ir jāpaņem tur nav variantu !!!
Par tellkvista statistiku viņam šodien atvairīto metienu % 93.6

  +1 [+] [-]

, 2010-10-26 00:17, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: To arī daru ka analizēju visu spēlētāju labos un ne tik labos darbus. Arī Mikušs nav tik melns kā viņu te pataisa, bet tagad slinkums rakstīt tādu lielāku apskatu.Kopumā man glabājās datorā diezgan sīka statistika par visiem Dinamo spēlētājiem-gan bijušiem gan esošiem arī Dinamo spēles skatot otrreiz ierakstā bieži redzu ka atšķira svai skaties pirmo reizi ar emocijām vai atkārtoti ar veselo saprātu-lieliski būtu ja fani arī analizētu spēles ea saprātu nevis tikai balstoties uz emocijām.
Varu piebilst ka iepriekšējā gadā nesapratu politiku ar Svetu - man viņš sķita tīri sakarīgs aizsargs. Jā kļūdas aizsardzībā bija, bet ne tik lielas lai no viņa tiktu vaļā-varbūt finansiāli tas bija ieguvums, jo pēc tam Somijā un arī tagad Svetam klājās labi.
Tas tā viela pārdomām-jo faniem arī svets ne īpaši patika-jo leģionāriem jābūt patiešām labiem lai iepatiktos. Pagaidām šķiet ka troters man personiski no visiem leģionāriem patīk vislabāk/arī vārtsargus skaitot/ , bet tas ir subjektīvi jo Holts un tagad arī Telkvists nav slikti.
Nu tad, visu cieņu par objektivitāti, jo tās šeit Sportacentrā ļoti pietrūkst.

     [+] [-]

, 2010-10-26 00:18, pirms 14 gadiem
speli soreiz uzvareja tiesnesi nevis OHK!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-26 00:23, pirms 14 gadiem
Nav ko rarudat, zaudejumus pret Severtsal, Ska un Dinamo vareja pielaut !
Protams, vinemer gribas labak !

  +1 [+] [-]

, 2010-10-26 00:33, pirms 14 gadiem
Ja nu runājam par objektivitāti, tad varbūt dažiem ir paslīdējis garām ka Hossa (tas, kurš Marcels) savā komandā ir sametis visvairāk golus (droši vien Šuplera garā roka aizsniedz arī Kazaņas komandu un liek ''visai komandai spēlēt uz Hossu'').

     [+] [-]

, 2010-10-26 01:35, pirms 14 gadiem
Vai ir kāda spēle kuru RD vinnē arī pēc metienu skaita?

  +2 [+] [-]

, 2010-10-26 03:23, pirms 14 gadiem
traki traki, bet spēle bija baudāma prieks par telqvistu!

     [+] [-]

, 2010-10-26 08:31, pirms 14 gadiem
Slavētajam(bez pamata)Ozo un Rēdliham -3 koeficents.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-26 09:33, pirms 14 gadiem
žēl Rīgas Dinamo, bet ne jau par zaudējumu, bet par faniem, kuri gatavi noskalpēt kādu no spēlētājiem pēc katra zaudējuma. Bet to, ka pretinieks vienkārši bija spēcīgāks un nekāds savādāks rezultāts nemaz objektīvi nebija iespējams, reti kurš iedomājas. Vai tiešām obligāti jāmeklē kāds, kurš ir stāvējis tuvāk vārtu guvējam un tādēļ jāvaino zaudējumā?

     [+] [-]

, 2010-10-26 10:18, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: žēl Rīgas Dinamo, bet ne jau par zaudējumu, bet par faniem, kuri gatavi noskalpēt kādu no spēlētājiem pēc katra zaudējuma. Bet to, ka pretinieks vienkārši bija spēcīgāks un nekāds savādāks rezultāts nemaz objektīvi nebija iespējams, reti kurš iedomājas. Vai tiešām obligāti jāmeklē kāds, kurš ir stāvējis tuvāk vārtu guvējam un tādēļ jāvaino zaudējumā?
Pretinieks noteikti bija spēcīgāks, tikai nevajag teikt ka cits rezultāts nebija iespējams-arī prmā spēlē Maskavā pretinieks bija jūtami stiprāks, ari SKA martā PO spēlēs bija stiprāks-tā varētu turpināt. Dinamo jau sen pierādījis ka var bieži uzvarēt it kā bezcerīgas spēles.

  -3 [+] [-]

, 2010-10-26 11:16, pirms 14 gadiem
KRIŠJĀNI- Vai nav vēlēšanās pārtapt par KOSTJU IVANOVIČU? -Bratva no Vitjaziem var to noformēt!...

     [+] [-]

, 2010-10-26 11:53, pirms 14 gadiem
Toļik, kaut arī nelasi šos komentus, NEPIEDODAMS ir tavs koments par to, -ka, ieraaudzījis JURZĪNOVA viepli nosauciDINAMOpar 78 gada sudraba ieguvēju! TU esi savā STATISTIKĀ SAMEŽĢ|IJIES! Tāpēc, tauta tevi NECIENA!- MAriss Andarsons-LABĀKAIS!

     [+] [-]

, 2010-10-26 12:02, pirms 14 gadiem
lions991 rakstīja: Toļik, kaut arī nelasi šos komentus, NEPIEDODAMS ir tavs koments par to, -ka, ieraaudzījis JURZĪNOVA viepli nosauciDINAMOpar 78 gada sudraba ieguvēju! TU esi savā STATISTIKĀ SAMEŽĢ|IJIES! Tāpēc, tauta tevi NECIENA!- MAriss Andarsons-LABĀKAIS!
Sveiks Mariss

     [+] [-]

, 2010-10-26 12:30, pirms 14 gadiem
ka pa viļņiem

     [+] [-]

, 2010-10-26 12:51, pirms 14 gadiem
Cerams ar nakamo speli saks jaunu uzvaru seriju

     [+] [-]

, 2010-10-26 13:17, pirms 14 gadiem
Funi, +/- ir tikai vienādos sastāvos, hosam pagājušo gadu bija -3. +/- jāskatās arī ar citiem rādītājiem, galvenokārt rezultativitātes punktiem, kas OZO ir vairāk kā jebkuram citam RD sastāvā.

     [+] [-]

, 2010-10-26 13:18, pirms 14 gadiem
sorry par boldu

     [+] [-]

, 2010-10-26 14:12, pirms 14 gadiem
наши хорошо играли!

     [+] [-]

, 2010-10-26 14:24, pirms 14 gadiem
Kpc mihaelam nav jauni kajsargi sitie Wnk...grauj
P.S.C Krsijaanim neveicas sodien

     [+] [-]

, 2010-10-26 14:27, pirms 14 gadiem
TB vakaar

  +1 [+] [-]

, 2010-10-26 15:07, pirms 14 gadiem
Bet malači mūsējie nepadevās cīnijās lidz galam

     [+] [-]

, 2010-10-26 15:24, pirms 14 gadiem
Nesapratu kāpēc Cibuļski atstāja malā... Viņš taču labi aizvadīja pēdējās spēles!!!

     [+] [-]

, 2010-10-26 17:13, pirms 14 gadiem
ninjaturtle rakstīja: Funi, +/- ir tikai vienādos sastāvos, hosam pagājušo gadu bija -3. +/- jāskatās arī ar citiem rādītājiem, galvenokārt rezultativitātes punktiem, kas OZO ir vairāk kā jebkuram citam RD sastāvā.
To ka plus mīnus ir vienādos satāvos zinu un tieši tāpēc lietderības koeficientam pievērš lielu uzmanību. Tas ka Hossam bija tik vien ir Hossas mīnus-ir jāprot spēlēt vienādos satāvos. Tad kā Tu vērtēsi Skrastiņu NHL - vai tad kā sliktu spēlētāju, jo viņš punktus nevāc. Tur jau ir tā nelaime ka Sandim esot laukumā pārāk daudz vārtus zaudējam-savādāk Tev jocīga domāšana-galvenais vākt punktus-aizsardzība tas nav rādītājs.

     [+] [-]

, 2010-10-26 18:05, pirms 14 gadiem
Abos gadījumos uzvarēja mūsējie

     [+] [-]

, 2010-10-26 21:25, pirms 14 gadiem
Arī DUĻEVSKIM jāiemĀCĀS slidot! P..ģec, Kā šamais nāk laukumā- gaidi ZIEPES!