Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Teksta tiešraide: "Severstal" – "Dinamo" 6:1 (spēle beigusies)

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Teksta tiešraide: "Severstal" – "Dinamo" 6:1 (spēle beigusies)
Dāvids Ullstrems. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Rīgas "Dinamo" šosezon nav izdevies uzvarēt viesos, bet šovakar laba iespēja – pretī stājas Rietumu konferences pēdējās vietas īpašniece Čerepovecas "Severstal", kas katrā no pēdējām trim spēlēm ielaidusi četras ripas. "Dinamo" vārtu drošība atkal uzticēta Kristeram Gudļevskim, un ierindā atgriezušies zviedri Dāvids Ullstrems un Kristofers Berjlunds.

Čerepovecas "Severstal" – Rīgas "Dinamo"

Vārti: 9:55 Hohlovs (Jakimovs, Markovins, vair.) 1:0, 20:44 Liška (Kodola, Hohlovs, vair.) 2:0, 31:04 Morozovs (Rogovs, Markovins) 3:0, 51:25 Geraskins (Trubačovs, Vovčenko, vair.) 4:0, 54:23 Gaļimovs (Aleksejevs, Nikolišins, vair.) 5:0, 56:20 Dārziņš (K. Berjlunds, Rēdlihs) 5:1, 56:32 Gaļimovs (Aleksejevs) 6:1
Soda minūtes: 6:20
Vārtsargi: Vladislavs Podjapoļskis – Kristers Gudļevskis

57' Čerepovecas "Severstal" izklaides turpinās – 6:1. Brendons Makmilans tik pārliecinoši uzvar iemetienu neitrālajā zonā, ka Ansels Gaļimovs savāc ripu un izskrien vienatnē pret Kristeru Gudļevski. Metiens tuvajā stūrī, un Gudļevskis sesto reizi spiests ķeksēt ripu ārā no vārtiem.

57' Rīgas "Dinamo" iemet goda vārtus – 1:5. Lauris Dārziņš pēc Miķeļa Rēdliha cīņas vārtu priekšā tiek pie ripas un vieglā situācijā nekļūdās.

55' Čerepovecas "Severstal" vairākums turpina ierādīt vietu Rīgas "Dinamo" mazākumam – 5:0. Piespēle gar vārtiem, Kristapam Sotniekam neizdodas noturēt Anselu Gaļimovu, un mājinieki ceturto reizi iemet vairākumā. Vairāk nekā sezonas pirmajās deviņās spēlēs kopā!

52' Čerepovecas "Severstal" trešo reizi realizē vairākumu – 4:0. Izcili izspēlēts uzbrukums, un Igoram Geraskinam vārtu priekšā atliek pielikt nūju.

50' Un vairākums beidzas ar neko – Čerepovecas "Severstal" aizskrien pretuzbrukumā divi pret vienu, un tas pats Brendons Makmilans pārkāpj noteikumus, lai glābtu situāciju.

48' Pēc pieciem rīdzinieku noraidījumiem pēc kārtas beidzot izdevies tikt pie vairākuma, ko vārtu priekšā nopelna Brendons Makmilans. Neliels cerību stariņš, lai gan iepriekšējā mačā neizdevās izmantot pat pieci pret trim vairākumu.

41' Sākusies trešā trešdaļa, un Rīgas "Dinamo" vēl minūte un 41 sekunde jāpavada mazākumā.

40' Noslēgusies otrā trešdaļa. Bezcerību vēl dziļāku padara fakts, ka uz noraidīto soliņa atrodas Jākobs Berjlunds, tādējādi beidzamā trešdaļa būs jāsāk mazākumā. Atcerēsimies, pie kā tas noveda otrās trešdaļas sākumā.

32' Čerepovecas "Severstal" palielina pārsvaru un droši soļo pretī zaudējumu sērijas pārtraukšanai – 3:0. Jegors Morozovs kreisajā flangā uzņem ātrumu un atbrīvojas no Uvja Balinska, apslido rīdzinieku vārtus un no nulles leņķa raida ripu pret Kristera Gudļevska plecu un vārtos.

30' Kārters Eštons pretinieku zonā nospēlē ar augstu paceltu nūju un nopelna noraidījumu, bet Rīgas "Dinamo" pirmo reizi mačā izdodas izturēt mazākumu.

21' Sezonas pirmajās deviņās spēlēs Čerepovecas "Severstal" bija 38 vairākumi, no kuriem izdevās realizēt tikai trīs, un 7,9% realizācija bija trešā sliktākā visā līgā. Šovakar pret Rīgas "Dinamo" – divi vairākumi un divi vārti...

21' Čerepovecas "Severstal" otro reizi mačā realizē vairākumu un dubulto pārsvaru – 2:0. Asas piespēles ļauj ripai nonākt pie Adama Liškas, un slovāks no labā iemetiena apļa izdara teicamu plaukstas metienu tālajā stūrī.

21' Sākusies otrā trešdaļa, un rīdziniekiem vēl 70 sekundes mazākumā Laura Dārziņa neitrālajā zonā nopelnītā noraidījuma dēļ.

20' Noslēgusies pirmā trešdaļa, un pēc tās Rīgas "Dinamo" atrodas iedzinējos. Ne vien uzbrukumā nekas neizdodas, bet – otrā trešdaļa būs jāsāk mazākumā, jo kapteinim Laurim Dārziņam noraidījums par ripas turēšanu rokā.

10' Čerepovecas "Severstal" realizē vairākumu un izvirzās vadībā – 1:0. Vitālijs Pavlovs pārkāpa noteikumus aiz pretinieku vārtiem, un rīdzinieki tiek sodīti. Iļja Hohlovs spēcīgi met no zilās līnijas, ripa izlido cauri burzmai un atrod ceļu vārtos.

8' Kas par iespēju Rīgas "Dinamo"! Koltons Gilīss pirmais pie ripas stūrī un uzreiz piespēlē vārtu priekšā esošajam Andrim Džeriņam. Nekavējoties seko metiens, tomēr neizdodas ripu uzraut gaisā, un mājiniekus špagatā glābj vārtsargs.

5' Aiz muguras pirmās piecas minūtes, un pagaidām bez bīstamiem momentiem. Čerepovecas "Severstal" pieder teritoriālais pārsvars, tādējādi rīdziniekiem daudz laika jāpavada savā zonā. Pamanāmākā epizode – Vitālija Pavlova spēka paņēmiens pret sāncenšu aizsargu Liboru Šulāku, un čeham bija nepieciešama medicīniskā palīdzība.

1' Spēle ir sākusies, un pirmajā iemetienā pārāks Dāvids Ullstrems, tomēr ar citu spēlētāju palīdzību ripu savā rīcībā iegūst laukuma saimnieki.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Kristers Gudļevskis (Maksims Tretjaks); Kristaps Sotnieks – Kristofers Berjlunds, Kristaps Zīle – Nerijus Ališausks, Sergejs Gimajevs – Uvis Balinskis, Bens Māršals; Jākobs Berjlunds – Dāvids Ullstrems – Lauris Dārziņš, Miķelis Rēdlihs – Brendons Makmilans – Kārters Eštons, Rihards Marenis – Andris Džeriņš – Koltons Gilīss, Ričards Grīnbergs – Daniels Bērziņš – Antons Trastašenkovs, Vitālijs Pavlovs

     [+] [-]

, 2019-09-23 18:39, pirms 5 gadiem
par Tjomu, fuņu un aklo zarnu! aiziet ģinamo!

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 18:42, pirms 5 gadiem
kas ir lielaks papisejs dinamo vai latvijas futbols?

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 18:49, pirms 5 gadiem
Tiesraide seit - hokejatv.com
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: pernambucano

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:05, pirms 5 gadiem
pec pirma perioda Ankipans saks zlembat kosleni un bezjedzigi luret savos nejedzigos pierakstos un Tablo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 19:10, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Dinamo ir trīs uzvaras tīs nedēļu laikā, cik ir Latvijas Futbola izlasei?
cik izstrēbi pirms spēles? es jau otro atkorķēju...
līdz spēles beigām cerams būšu uz vien viļņa ar Tevi, lai saskatītu visas Pavlova un Džeriņa kvalitātes, ko Tu redzi...

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:10, pirms 5 gadiem
Par TRTD!!!

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:16, pirms 5 gadiem
ankipans ja zlemba kosleni uzvaras nebus

  -2 [+] [-]

, 2019-09-23 19:19, pirms 5 gadiem
Gudļevskis labs, visi pārējie slikti.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:19, pirms 5 gadiem
artem bruver latvijas futbola izlasei 1 zaudejums tatad futbols mazak papish

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:20, pirms 5 gadiem
gudlevskis caurums pedejais jaiet odi kert ohl kopaa ar parejiem

  -2 [+] [-]

, 2019-09-23 19:20, pirms 5 gadiem
Ja ir Ankipāns ar Gudi tad ir dir...........

  -2 [+] [-]

, 2019-09-23 19:21, pirms 5 gadiem
Ura Ankipans Ura Gudleviskis 0-1

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:25, pirms 5 gadiem
fuņa meklē!

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: fuņa meklē!
mekle savas olas kuras tev nav

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: fuņa meklē!
Meklēju, tikai nezinu ko meklēt.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:30, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Meklēju, tikai nezinu ko meklēt.
savas olas ja nav vismaz dirsu atrodi kur pirkstu iebazt

  -4 [+] [-]

, 2019-09-23 19:30, pirms 5 gadiem
Kā var valsts televīzija nerādīt vadošā hokeja kluba spēles? Āksti..

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:34, pirms 5 gadiem
san4ito rakstīja: Kā var valsts televīzija nerādīt vadošā hokeja kluba spēles? Āksti..
ja vel neesi sapratis sitas ir krievijas projekts ieskatot naudu pastalasa senem naudu rus rublos

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:35, pirms 5 gadiem
Ceru, ka nākamsezon Gudis atradīs kādu klubu Eiropā. Dinamo faneļi nav pelnījuši tādu vārtsargu. Varēs ņemt kādu krieveli un sajūsmā spiegt un vainot Gudļevski, ka sabojājis mikroklimatu uz nākamiem 10 gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:35, pirms 5 gadiem
san4ito rakstīja: Kā var valsts televīzija nerādīt vadošā hokeja kluba spēles? Āksti..
Kāpēc gan bojāt krietnajiem valsts iedzīvotājiem garastāvokli? Valsts TV jārāda iedvesmojošas pārraides, kas sagādā prieku un veicina darba ražīgumu.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:37, pirms 5 gadiem
Pēc 1.perioda. DR visur minēta kā pirmā.
Metieni pa vārtiem 5-11
Spēka paņēmieni 3-6
Uzvarēti iemetieni 9-3
Noslidotie km 22,55 -24,41

  +3 [+] [-]

, 2019-09-23 19:38, pirms 5 gadiem
Trīs zāgi pēc kārtas mums parasta lieta

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:38, pirms 5 gadiem
Gudļevskis labs, pārējie slikti

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:39, pirms 5 gadiem
pieslēdzos un cik redzu Gudis nav iemetis arī šai studentu komandai. ja pareizi saklausīju komentētājus...

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:40, pirms 5 gadiem
Njā, šitik sūdīgs hokejs kad vispār ir bijis.. Arī tajās sezonās, kad galīgi nebija cerību uz PO, tik ļoti nekāds hokejs nebija. Leģionāru nav, vārtsargu nav, vietējos nevar ieraudzīt. Pilnīga huiņa. Un jau kuro spēli...

  -2 [+] [-]

, 2019-09-23 19:41, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Ceru, ka nākamsezon Gudis atradīs kādu klubu Eiropā. Dinamo faneļi nav pelnījuši tādu vārtsargu. Varēs ņemt kādu krieveli un sajūsmā spiegt un vainot Gudļevski, ka sabojājis mikroklimatu uz nākamiem 10 gadiem.
Cerams nemakuligais Ankipans atradis speku un pasatdevi lai aizietu no si amata

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 19:43, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Gudļevskis labs, pārējie slikti
Ko Tu ieciklējies uz Gudi? Kāds Tev ir teicis, ka viņš velk sezonu? Īpaši stulbiem tika paskaidrots, ka Gudis nav galvenā problēma Rīgas nespējniekiem.

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:43, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: kas ir lielaks papisejs dinamo vai latvijas futbols?
Vēl stulbāku jautājumu vari, *ediņ??

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:47, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: pieslēdzos un cik redzu Gudis nav iemetis arī šai studentu komandai. ja pareizi saklausīju komentētājus...
labi, ka alu dzeru, var paskatīties tik nekvalitatīvu hokeju abu komandu izpildījumā...
Pavlovam nevajadzīgs noraidījums uzbrukuma zonā, vairākums Severstal. vairākumā severstal tizlojas. uz beigām kaut kā sanāk nostāties zonā un izspēle uz brīvu spēlētāju pie zilās līnijas, ģinamkas spēlētājs kaut ko inerces pēc slido pretī , bet redzot, ka nepanāks, tak jāgulstas ripas priekšā...vēl viens Gudiju aizsedzis un ripa iekšā!

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:50, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Ko Tu ieciklējies uz Gudi? Kāds Tev ir teicis, ka viņš velk sezonu? Īpaši stulbiem tika paskaidrots, ka Gudis nav galvenā problēma Rīgas nespējniekiem.
Labi , tad Ankipāns slikts, visi pārējie labi.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 19:51, pirms 5 gadiem
nez Prāmnieks un Zaharovs spēles laikā ko lieto? uz tik pozitīvas nots visu spēli nokomentēt tik nekvalitatīvu hokeju

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:51, pirms 5 gadiem
2 tālie metieni. Gudļevskis labs, visi citi slikti.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nez Prāmnieks un Zaharovs spēles laikā ko lieto? uz tik pozitīvas nots visu spēli nokomentēt tik nekvalitatīvu hokeju
Ja nopietni , tieši tas man visvairāk patīk komentētājos. Ir iespēja pozitīvi baudīt spēli. Viņi dod to foršo fonu mājās pie tv. Gribētos lai visi komentētāji tādi būtu.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:53, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: 2 tālie metieni. Gudļevskis labs, visi citi slikti.
Tas nav aizsargu darbs atbrīvot vārtsargam redzamību? Tiešām esi tik infantils hokejā?

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:54, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Tas nav aizsargu darbs atbrīvot vārtsargam redzamību? Tiešām esi tik infantils hokejā?
tur divi bija ekrānam priekša, savējais un viņējais

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:54, pirms 5 gadiem
divi mazākumi - divi goli.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:55, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tur divi bija ekrānam priekša, savējais un viņējais
abos golos identiski, tik točka cita no kurienes iemests...

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:56, pirms 5 gadiem
Dzintaram jālido, nesaprotu kā viņš vēl var būt galvenais treneris. Kopš 3 spēles vnk nav nekādu variantu.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:56, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Tas nav aizsargu darbs atbrīvot vārtsargam redzamību? Tiešām esi tik infantils hokejā?
Lasīji ko teica Merzļikins par paŗbaudes spēlēm NHL. Neredzēju metienu, Savārs pieslidoja priekšā, vajadzēja labāk nostrādāt un ieraudzīt metienu. Vārtu priekšē vienmēr būs pamatīgs jūklis un daudz spēlētāji un vārtsarga uzdevums ir censties ieraudzīt katru metienu. Tu patiešām nezini ka gandrīz visos metienos kāds būs vārtu priekšā.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:57, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: abos golos identiski, tik točka cita no kurienes iemests...
Lielākā daļa mazākumu golu tā ir ielaists. Vai nu aizsargi par mīkstu, vai treneru korpuss galīgi nerisina mazākumu problēmas.

     [+] [-]

, 2019-09-23 19:58, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Lasīji ko teica Merzļikins par paŗbaudes spēlēm NHL. Neredzēju metienu, Savārs pieslidoja priekšā, vajadzēja labāk nostrādāt un ieraudzīt metienu. Vārtu priekšē vienmēr būs pamatīgs jūklis un daudz spēlētāji un vārtsarga uzdevums ir censties ieraudzīt katru metienu. Tu patiešām nezini ka gandrīz visos metienos kāds būs vārtu priekšā.
Jā, bet ne visi spēlētāji ir caurspīdīgi.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:58, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Tas nav aizsargu darbs atbrīvot vārtsargam redzamību? Tiešām esi tik infantils hokejā?
Pret Masakavas Dinamo mēs ļoti daudz metām kad vārtu priekšā bija burzma, tad jau mums kaudze bija jāiemet jo Maskavas aizsargi nebija uzdevumu augstumos -regulāri nenotīrīja vārtu priekšu.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 19:58, pirms 5 gadiem
Tam pamuļķim Fuņkam kāds var ieskaidrot, ka visās līgās 70% vārtu vairākumā tiek gūti no zilās līnijas, kad pretinieku spēlētāji speciāli dodas pie vārtiem aizsegt vārtsargam redzamību?

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:01, pirms 5 gadiem
Metieni 14:5

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:05, pirms 5 gadiem
Jokerit pēc kāsiena Minskā, tagad saņēmušies izdrāzt LOKO.
Pirmajā puslaikā jau 3:0

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:06, pirms 5 gadiem
Nu luk draugi, teikšu kā ir ar Ankipānu RD play-off nebūs nekad..

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:06, pirms 5 gadiem
vēl viens nevajadzīgs noraidījums....

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:06, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: 70% nu nu. Sāksim skaitīt un turēšu tevi pie šī apgalvojuma. Bieži tev šo skaitli atgādināšu. 70% no zilās līnijas tas man ļoti patīk-tad jau aizsargi gūst vairāk vārtus kā uzbrucēji vai arī uzbrucēji spēlē uz zilās līnijas iun aizsargi ir vārtu priekšā pēc tav/am domām.
70% - tas ir kaut kas jauns, tādas mu;ļķības no tevis sen neesmu dzirdējis. Tagad cītīgi skatīšos vārtu guvumus un skaitīšu cik no zilās līnijas būs vārti. Biju palaidis garām ka aizsargi tik daudz golus samet.
Varu pateikt noslēpumu- no zilās līnijas met ne tikai aizsargi

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:06, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jokerit pēc kāsiena Minskā, tagad saņēmušies izdrāzt LOKO.
Pirmajā puslaikā jau 3:0
Hokejā nav puslaiku,bet trešdaļas.

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:06, pirms 5 gadiem
tik daudz brāķa spēlē...

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:07, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jokerit pēc kāsiena Minskā, tagad saņēmušies izdrāzt LOKO.
Pirmajā puslaikā jau 3:0
kā vispār Minskai iet? vasarā tur bija sastāvs, par kuru paši teica, ka PO nespīdot.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:07, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tam pamuļķim Fuņkam kāds var ieskaidrot, ka visās līgās 70% vārtu vairākumā tiek gūti no zilās līnijas, kad pretinieku spēlētāji speciāli dodas pie vārtiem aizsegt vārtsargam redzamību?
Sāksim skaitīt kā realizēvairākumu. 70% tas skaitlis man patīk. Atgādināšu tev to ik pa brīdim.

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:08, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: kā vispār Minskai iet? vasarā tur bija sastāvs, par kuru paši teica, ka PO nespīdot.
vakar skatījos tabulu, man liekas tikpat punktu cik ģinamai(6)

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:10, pirms 5 gadiem
zebiakste rakstīja: Hokejā nav puslaiku,bet trešdaļas.
ok,ok!
Pārrakstījos!

  -2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:10, pirms 5 gadiem
Izskatās ka uz vareno severstaļ un ģināmo spēli ieradušies ap 1500 skatītājiem....varenajā krievijas čempionātā

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:11, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: kā vispār Minskai iet? vasarā tur bija sastāvs, par kuru paši teica, ka PO nespīdot.
Arī nekas spīdošs. Ir spēles kur puslīdz normāli, bet tā TDTR līmenis. Diez vai būs PO.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:11, pirms 5 gadiem
Ankipān , meklē...

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:11, pirms 5 gadiem
Ak, Dies, kā 3.ielika ģinamai... Vienkārši skaisti.

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:11, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: vakar skatījos tabulu, man liekas tikpat punktu cik ģinamai(6)
tev skaņa tiek līdzi bildei?
jāpaskaās sastāvs vai Minska pilda sacīto, ka iespēlēs izlašniekus un prospektus.

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:12, pirms 5 gadiem
Nabagi, paredzu ka līdz decembrim būs cits vārtsargs DR, un daži leģi būs prom. Nav aršanas, neviens nemet un neviens nevelk vārtsargs.

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:12, pirms 5 gadiem
Dinamiska ģēre,nezūdama vērtība

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:12, pirms 5 gadiem
Der !!!!!!!! Ankipanam 3XXX ordeni un s u d u s mute

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:12, pirms 5 gadiem
3-0 eto pipec...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:13, pirms 5 gadiem
Lūzeris vinnēs vēl lielākus lūzerus

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:13, pirms 5 gadiem
Pēc spēles izskatās,ka ziemeļbleķis ir krievu huiņas līgas līderi

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:13, pirms 5 gadiem
Šito es nevaru saprast, kā Rīgas ''Aklās zarnas'' var vienlīdz sūdīgi spēlēt pret jebkuru komandu. neskatoties, kur tā atrodas KHL kopvērtējumā.

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:13, pirms 5 gadiem
Man vienmēr interesējis cik ilgi vēl krievi uzturēs nespējnieku klubu rigas ģinamo?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-09-23 20:14, pirms 5 gadiem
Viss kārtībā jau zaudē pēdējā vieta paslaik rietumos,bet darba nav paveikts pēdēja vieta visā KHL

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:14, pirms 5 gadiem
iedodiet trenerim A4 un pildspalvu, vārtsargam brīVdienu- abi ZB

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:14, pirms 5 gadiem
Bez latviešu nacionālisma un leģiona dziesmām tā lieta neies ...

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:14, pirms 5 gadiem
šantažējot jurku un pederāciju dārziņš tika pie rd līguma pavasarī
laikam ar to viņa misija beigusies
protams, ka pirmie spēlē pret pirmajiem un ceturtie pret ceturtajiem, bet nevar komandā , kurā ir izlases veči un legi, labākie būt grīnbergs, bērziņš, trastašenko

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:14, pirms 5 gadiem
Nu Dinamo ir laiks nākamsezon pieteikties VHL čempi , kur viņu īsta vietā būtu
Nekāds PO vairs nekad nebūs no DR puses ,kamēr šis klubs turpinās spēlēt KHL

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:15, pirms 5 gadiem
Tizleņu komanda ...

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:15, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tev skaņa tiek līdzi bildei?
jāpaskaās sastāvs vai Minska pilda sacīto, ka iespēlēs izlašniekus un prospektus.
it kā viss kārtībā ar bildi un skaņu.
nezinu par Minsku neko, šodien iespējams būs pirmā krievu līgas spēle, ko noskatīšos pilnībā...

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:16, pirms 5 gadiem
Gudijs ..nu gudijs gliemezis..
Bet ja nevar iemest..sorry
.manuprāt šie džeki ar šlipsēm uz soliņa pa velti noēd jurčika krievu piķi

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:16, pirms 5 gadiem
Ak dievs... Tās nav SKA un CSKA.. Mūs grauj visādas čerepovecas un ņižņekamskas... Drausmīgi, tiešām drausmīgi

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:16, pirms 5 gadiem
comon88 rakstīja: Nu Dinamo ir laiks nākamsezon pieteikties VHL čempi , kur viņu īsta vietā būtu
Nekāds PO vairs nekad nebūs no DR puses ,kamēr šis klubs turpinās spēlēt KHL
Mierīgi un spēles aizvadīs Pinķos, tribīnes būs pārpildītas...

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:17, pirms 5 gadiem
Поздравляю товариши 😂😂🤣🤣

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:18, pirms 5 gadiem
Līdz šai spēlei domāju, ka Severstaļ baigi švakā komanda. Izrādās ka esmu smagi kļūdījies.

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:19, pirms 5 gadiem
ogreskijs rakstīja: Ak dievs... Tās nav SKA un CSKA.. Mūs grauj visādas čerepovecas un ņižņekamskas... Drausmīgi, tiešām drausmīgi
Bail pat iedomāties kāds rezultāts pret tām 2 komandām būs

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:20, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Līdz šai spēlei domāju, ka Severstaļ baigi švakā komanda. Izrādās ka esmu smagi kļūdījies.
nav tur nekā . vienkārši ģinamo ir pilnīgi nekādi...

  -2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:21, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Līdz šai spēlei domāju, ka Severstaļ baigi švakā komanda. Izrādās ka esmu smagi kļūdījies.
Pareizs secinājums. KHL vāju komandu nav.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:21, pirms 5 gadiem
Tas nekas ka divas trešdaļas jau gandrīz nospēlētas, un pretī Rīgas ''Aklajām zarnām'' uz tablo caurums no barankas, bērniem un fuņiem pie vainas vārtsargs.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:22, pirms 5 gadiem
Cik punkti līdz play oof?

  -2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:22, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas nekas ka divas trešdaļas jau gandrīz nospēlētas, un pretī Rīgas ''Aklajām zarnām'' uz tablo caurums no barankas, bērniem un fuņiem pie vainas vārtsargs.
3 vārtus redzēji.

  -2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:23, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas nekas ka divas trešdaļas jau gandrīz nospēlētas, un pretī Rīgas ''Aklajām zarnām'' uz tablo caurums no barankas, bērniem un fuņiem pie vainas vārtsargs.
Gudļevskis vēl nevienus vārtus nav guvis -tātad slikti.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:23, pirms 5 gadiem
Uzvarēsim 4-3

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:23, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: Cik punkti līdz play oof?
kāds play-off DR ar Ankipānu tur nekad netiks

  -4 [+] [-]

, 2019-09-23 20:24, pirms 5 gadiem
Pret Maskavas Dinamo bija sezonas labākā spēle, pret Severstaļ iespējams būs sezonas sliktākā spēle.

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:24, pirms 5 gadiem
Ot Moskvi do Monreaļa
Lucše ņetu Severstaļi!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:25, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Pret Maskavas Dinamo bija sezonas labākā spēle, pret Severstaļ iespējams būs sezonas sliktākā spēle.
Skaisti paadirssa

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:26, pirms 5 gadiem
Gudļevskis atkal ar rezultivitāti neizceļas

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:27, pirms 5 gadiem
Pēc šīs spēles Dinamo ieņems īsto vietu turnīra tabulā

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:28, pirms 5 gadiem
Māris rakstīja: Pēc šīs spēles Dinamo ieņems īsto vietu turnīra tabulā
pēdējo vakanci konferencē?

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:29, pirms 5 gadiem
5 noraidījums un 4 no tiem uzbrukuma zonā

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:29, pirms 5 gadiem
Gudis nekad nav bijis supervārtsargs, bet šosezon viņš stāv vienkārši briesmīgi. Iespējams, pret vārtiem atstutēta sniega lāpsta nostāvētu labāk

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:30, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: pēdējo vakanci konferencē?
esi Tjomu aizbiedējis

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:31, pirms 5 gadiem
Jāmeklē vārtsargs kurš met golus pretinieku vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNS

  +4 [+] [-]

, 2019-09-23 20:31, pirms 5 gadiem
Polšs rakstīja: Gudis nekad nav bijis supervārtsargs, bet šosezon viņš stāv vienkārši briesmīgi. Iespējams, pret vārtiem atstutēta sniega lāpsta nostāvētu labāk
žēl, komanda tik labi spēlē, bet tas vārtsargs....

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:33, pirms 5 gadiem
salīdzinoši pārāk lēni, nepaspēj, noraidās, uzbrukumā kombināciju nav.. kas fālāk ? laukumā kaut kādas mocības nevis spēle, izskatās, ka visiem pofig

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:33, pirms 5 gadiem
pankūka..nu kāpēc pie mums katrs viduvējs špīlers domā ka uzvilks uzvalku un nu tik būs supertruper treneris..mums uz soliņa tur tādu ir pieci!!!! īpaši fascinē bārdainie

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:35, pirms 5 gadiem
otrs bārdainais ar mikrofonu gar soliņu mājas spēlēs vandās,,tas pat nebija viduvējs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:36, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Es uzreiz gulēt pēc mača, rīt agri jāceļas, 4 no rīta Tas tā, lai viens otrs te neķērktu (neSvordotu), tipa, pazuda ar galiem, nav ko pateikt pēc bezcerīgi cietas drātes
nhl skatīsies?

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:37, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Atlaidīs Ankipānu, cits treneris ar Gudļevski neauklēsies. Var komandas spēli uzlabot, bet ja vārtsargs līmeni nevelk , tad neviens treneris tur neko neizdarīs. Gudļevska faniem jātur īkšķi , lai Ankipāns paliek, jo tā Gudim ir cerība
Maksimums ko Rīgas nespējnieku vadība izdarīs- apmainīs Ankipānu ar Ābolu vietām

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:37, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nez Prāmnieks un Zaharovs spēles laikā ko lieto? uz tik pozitīvas nots visu spēli nokomentēt tik nekvalitatīvu hokeju
A ko viņiem darīt? Tāpat kā Pučem ņirgāties par Dinamo un zaudēt darbu? Viņi nav tik kruti kā Puče kurš arī bez Dinamo studijas naudu ar citiem projektiem var nopelnīt. Agrāk arī Lūsiņš Dinamo kritizēja,bet drošvien svētais Juris viņam visu paskaidroja,ka tā nevar darīt.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:39, pirms 5 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: A ko viņiem darīt? Tāpat kā Pučem ņirgāties par Dinamo un zaudēt darbu? Viņi nav tik kruti kā Puče kurš arī bez Dinamo studijas naudu ar citiem projektiem var nopelnīt. Agrāk arī Lūsiņš Dinamo kritizēja,bet drošvien svētais Juris viņam visu paskaidroja,ka tā nevar darīt.
klausoties Prāmnieka podkāstu, man ir radusies sajūta, ka viņš ir īsts dinamkas fans nevis funs.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:39, pirms 5 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: A ko viņiem darīt? Tāpat kā Pučem ņirgāties par Dinamo un zaudēt darbu? Viņi nav tik kruti kā Puče kurš arī bez Dinamo studijas naudu ar citiem projektiem var nopelnīt. Agrāk arī Lūsiņš Dinamo kritizēja,bet drošvien svētais Juris viņam visu paskaidroja,ka tā nevar darīt.
jā, es ar pamanīju ka karjeras sākumā tēloja skarbo kritiķi, bet tagad kad dzirdēju, izklausījās tāds pūkainais ekspertiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:40, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Atlaidīs Ankipānu, cits treneris ar Gudļevski neauklēsies. Var komandas spēli uzlabot, bet ja vārtsargs līmeni nevelk , tad neviens treneris tur neko neizdarīs. Gudļevska faniem jātur īkšķi , lai Ankipāns paliek, jo tā Gudim ir cerība
Tiesām esi klauns ar šādu spēli pat ja vārtos būtu Flerī ,vai Bobrovskis rezultāts būtu tāds pats.Redz jura blices metieni praktiski līdz vārtiem neaizlido.

  +3 [+] [-]

, 2019-09-23 20:40, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Atlaidīs Ankipānu, cits treneris ar Gudļevski neauklēsies. Var komandas spēli uzlabot, bet ja vārtsargs līmeni nevelk , tad neviens treneris tur neko neizdarīs. Gudļevska faniem jātur īkšķi , lai Ankipāns paliek, jo tā Gudim ir cerība
Treneris neatlaiž vārtsargus. Un tavuprāt Tretjaks ir klasi pārāks? Vienīgais uz ko var cerēt ir, ka dos iespēju Vorim - reāli spēlēt un beidzot RD audzinās savu vārtsargu nevis ņems tikai gatavu produktu. Turklāt, tu tiešām vaino vārtsargu pie tā, ka komanda 2 trešdaļu laikā nevar iemest ripu un paši brīžiem gan aizsardzībā, gan uzbrukumā stāv kā sētas mieti?

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:41, pirms 5 gadiem
Es atvainojos?komanda labi spele? 4 varti pa 5 izbraukumu spelem .. kuku pratins majas? Vispar nav runa pa vartusargu vai labi spele vai slikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:42, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Braukšu uz lidostu vienu kadru sagaidīt
tad jau rīt būsi "nekāds"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:44, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Flerī vai Bobrovskis tuvo stūri nosegtu krietni labāk pie trešajiem vārtiem
Un? Ok, būtu 0;2 nevis 0;3. Bet ja uzbrucēji met vartsargam vēderā vai ščitokā (Džeriņa epizode 1. periodā, kad dabūja piespēli 1 vārtu priekšā), tad nav starpība cik ielaiž, jo paši tāpat neiemet. Jeb tu arī tāpat kā Funs domā, ka nomainot vārtsargu pēkšņi visa komanda spēlēs labāk?

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:45, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Uzvarēsim 4-3
tad kad ankipans panems tevi mes vinnesim tu esi idiots

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:45, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Flerī vai Bobrovskis tuvo stūri nosegtu krietni labāk pie trešajiem vārtiem
iespējams arī nē, bet nu par šito taisnība. jājūt, ka aizlido apkārt vārtiem un jāpaspēj pārvietoties...
bet pirms tam, to aizsargu ko apslidoja kā stāvošu baļķi, varēja šis uzšaut pa kātiem, lai pat ir noraidījums, ja netiek līdzi. vismaz noraidījums daudz maz attaisnots būtu, nevis kā visi pārējie uzbrukuma zonā...

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:46, pirms 5 gadiem
Mesta komanda, tur pat nav vairs ko teikt...

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:46, pirms 5 gadiem
3. gols sietā

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:46, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un? Ok, būtu 0;2 nevis 0;3. Bet ja uzbrucēji met vartsargam vēderā vai ščitokā (Džeriņa epizode 1. periodā, kad dabūja piespēli 1 vārtu priekšā), tad nav starpība cik ielaiž, jo paši tāpat neiemet. Jeb tu arī tāpat kā Funs domā, ka nomainot vārtsargu pēkšņi visa komanda spēlēs labāk?
Spēlētāji ir pierādījuši savā karjerā ka var spēlēt labāk. Tātad vajag atrast pareizo ķīmiju. Gudļevskis nevienu sezonu visā savā karjerā nav pierādījis ka sezonā var nospēlēt labi.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:50, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Spēlētāji ir pierādījuši savā karjerā ka var spēlēt labāk. Tātad vajag atrast pareizo ķīmiju. Gudļevskis nevienu sezonu visā savā karjerā nav pierādījis ka sezonā var nospēlēt labi.
Iepriekšējā sezonā bija 90+ %, kas tev skaitās labi? Jo tu teici vārdu labi nevis izcili. Parasti runā, ka labs vārtsargs nosargā vairāk kā 90% metienu. Un spēlētaji ir pierādījuši, turklāt liela daļa no tiem spēlētajiem šajā pašā komandā, ar šo pašu treneri un pat to pašu vārtsargu - Gudļevski. Tātad problēma nevar būt tikai Gudļevskī. Un tas, joprojām neatrisina tavas iedomas, ka mainot vārtsargu uzreiz uzlabosies komanda. Paskaties kaut vai iepriekšejo spēli - vartos bija Tretjaks, komanda meta pa vārtiem, bet iemeta tikai tad, kad bija puslīdz skaidrs ka zaudēsim un pat pamanījās pēc tam vēl ielaist. Bija cits vartsargs bet rezultāts nemainījās- zaudējums izbraukumā ar palielu starpību.

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:52, pirms 5 gadiem
Es zinu kas par vainu kāpēc Rīgas ''Aklās zarnas'' tik švaki spēlē.
Tāpēc, ka par viņiem fano pamuļķis Funis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:52, pirms 5 gadiem
Nu ko ,ja tā arī beigsies,tad Rīga savā mīļotajā pēdējā vietā ,pagaidām Rietumu zonā,tiesa kopā ar Lokomotīvi,kas domājams nākošā spēlē šo
pārpratumu likvidēs un atstās Dinamo vienvadībā no apakšgala

  +2 [+] [-]

, 2019-09-23 20:56, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vai tad es rakstīju, ka obligāti ir jāmaina Gudijs pet citu vārtsargu? Es tikai norādīju, ka tajā konkrētajā epizodē bija arī Gudija vaina No 0:2 ir vieglāk atspēlēties, nekā no 0:3, it sevišķi ar veiksmīga mēsliņa un kāda vairākuma palīdzību, vai tā nav? P.S. par Vori gan es tev piekrītu
Protams, ka tad būtu vieglāk atspēlēties, bet ja komanda spēlē tik sūdīgi kā šodien, tad liela starpība nav. 2 ripas, vismaz pagaidām šķiet nereālas. Pat 1 diemžēl neizskatās diži ticama. Tik vāji RD sen nav spēlējusi. Pat pagajušajā gadā, kad bija traumu vilnis un zaudejumu sērijas, zaudējumi bija ar kapiņu līdz spēles beigām, bieži ielaižot neveiksmīgi pēdējās 2 minūtēs, bet šogad gandrīz visi zaudējumi (izņemot pret Loko) ir bezcerīgi.

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:56, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vai tad es rakstīju, ka obligāti ir jāmaina Gudijs pet citu vārtsargu? Es tikai norādīju, ka tajā konkrētajā epizodē bija arī Gudija vaina No 0:2 ir vieglāk atspēlēties, nekā no 0:3, it sevišķi ar veiksmīga mēsliņa un kāda vairākuma palīdzību, vai tā nav? P.S. par Vori gan es tev piekrītu
tur viņu apčakrēja, neviens ij nenoliedz.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 20:58, pirms 5 gadiem
Šitais jau pat smieklīgi nav...
Vnk KAUNS!!!🤕👉💀

     [+] [-]

, 2019-09-23 20:59, pirms 5 gadiem
ievērtējam vairākumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-09-23 21:00, pirms 5 gadiem
es tagad ļoti labi saprotu Tjomu, ka , lai skatītos ģinamas spēles vajag normāli uzņemt alu pirms spēles un spēles laikā neatlaist, lai var noskatīties visu spēli

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:03, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Beidzot vairākums
kā bija ?

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:03, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ievērtējam vairākumu!
izcils vairākums, gandrīz paši dabūja golu savā kastē, šoreiz vismaz nogāza no kātiem nedeva uzmest

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:04, pirms 5 gadiem
Vairākums ir nulle

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:05, pirms 5 gadiem
Анкипанс-00000 команда- позор!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:05, pirms 5 gadiem
Uzvarēsim 5-4

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:06, pirms 5 gadiem
Kā mazākums, tā gandrīz droši vārti

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:06, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Te ir jāpiekrīt Funim, pati sūdīgākā spēle šosezon pēc satura, cerams, ka sūdīgākas vairs nebūs
Tu neesi uz riktīgo speli izlēmis pieslēgties Bija krietni labākas
Tieši tā .Šī ir sliktākā DR spēle sosezon, pret Maskavas Dinamo bija labākā spēle. 3 dienu laikā brīnumainās pārvērtības.

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:07, pirms 5 gadiem
Funs stāstīja, ka mazākumu bojā 2 spēles. Šajā spēlē mazākums ir tikpat traģisks. Nez cik daudzi arī šajos vārtos vainos Gudi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:08, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Funs stāstīja, ka mazākumu bojā 2 spēles. Šajā spēlē mazākums ir tikpat traģisks. Nez cik daudzi arī šajos vārtos vainos Gudi?
viņs vainīgs arī pie visiem neiemestajiem

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:08, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Te ir jāpiekrīt Funim, pati sūdīgākā spēle šosezon pēc satura, cerams, ka sūdīgākas vairs nebūs
Tu neesi uz riktīgo speli izlēmis pieslēgties Bija krietni labākas
Šogad tādu sūdīgo jau daudz sakrājies - šodiena, pret somiem, Ņižņekamsku, arī pret Amur spēle bija sūdīga ar labu rezultātu. Parasti, lai sakrātos tik daudz štruntīgu spēļu vajadzeja vairāk kā tikai 9 mačus. Sanāk gandrīz puse spēļu ir bijušas ļoti sūdīgas.

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:08, pirms 5 gadiem
Ankipānu ar steigu uz kursiem! Tēma - kā nepazaudēt cieņu izbraukuma mačos.

  -4 [+] [-]

, 2019-09-23 21:08, pirms 5 gadiem
Rīgā uzvarēsim SKA un Avangard un būsim uz uzvaras takas un dosimies uz Maskavu pret CSKA.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:09, pirms 5 gadiem
Komentētājiem labāk patika spēle pret Loko, man spēle pret Maskavas Dinamo.

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:09, pirms 5 gadiem
paga paga paga vel jau bus labais ko ankipans vainos soreiz 3 reiz bij mazakums 2 reiz vairakums kas bus soreiz kad vins pateiks sita ir treneru vaina ???????????

  -2 [+] [-]

, 2019-09-23 21:10, pirms 5 gadiem
Dinamo spēlē tikpat labi kā FUNS māca bērnus!

  +3 [+] [-]

, 2019-09-23 21:10, pirms 5 gadiem
Funs ņirgājās par visu Latvijas hokeja sabiedrību! Te darbs likumsargiem!

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:10, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Funs stāstīja, ka mazākumu bojā 2 spēles. Šajā spēlē mazākums ir tikpat traģisks. Nez cik daudzi arī šajos vārtos vainos Gudi?
Trešos vārtos Gudļevskis pat ļoti ir vainīgs.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:11, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Funs ņirgājās par visu Latvijas hokeja sabiedrību! Te darbs likumsargiem!
Kādā veidā. Faktus galdā.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:12, pirms 5 gadiem
Tak nopērciet normālu vārtsargu,jo vai tav saprotams,ka ar šititiem tag galīgi būs sliktākā sezona.Jā slikti spēlē visi,bet vārtsargi vienkārši 0.

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:12, pirms 5 gadiem
Varbūt pie visa vainīga ir HK Rīga? Pagajušajā gada viņi visiem kāsa, bieži vien sausā un RD līdz pat beigām sitās par PO. Šogad HK Rīga ir sākuši monstruāli un RD izbraukumos spēlē ļoti vāji...
Tas priekš tiem, kam patīk meklēt vainīgos

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:13, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Trešos vārtos Gudļevskis pat ļoti ir vainīgs.
Jautājums bija par 4. vārtiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:13, pirms 5 gadiem
10cc rakstīja: Tak nopērciet normālu vārtsargu,jo vai tav saprotams,ka ar šititiem tag galīgi būs sliktākā sezona.Jā slikti spēlē visi,bet vārtsargi vienkārši 0.
fuņa jau meklē, pacieties nedaudz...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:13, pirms 5 gadiem
Argentina-Jamaica!!!

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:14, pirms 5 gadiem
Pazors

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:14, pirms 5 gadiem
Skatos, ģinamka savā elementā- sausais zāģis! Juhūūūū!!!

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:14, pirms 5 gadiem
Jāmaina Dzintars,kamēr vēl nav par vēlu.

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:15, pirms 5 gadiem
es zinu labāk rakstīja: kas ir lielaks papisejs dinamo vai latvijas futbols?
Nu vairs pat nezinu... Tādi nabagi, jo-ma-jo...

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:15, pirms 5 gadiem
Ankipānu pensijā

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:15, pirms 5 gadiem
Funs Sava stilā,bet neticas

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:15, pirms 5 gadiem
Interesanti, ka Severstal pirms šīs spēles bija tikai 3 vārti vairākumā. Vairāk kā 100% uzlabojuši situāciju.

Ankipān, meklē..

6:5 uzvarēsim

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:15, pirms 5 gadiem
4no6 mazākumiem neizturēti. Kārtējā spēle, kur mazakusm ir briesmīgs. Ko komanda dara treniņos?

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:16, pirms 5 gadiem
DINAMO go home...
Paspēlė ar Mogo vai Olimp!
Tur Tava vieta!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:16, pirms 5 gadiem
Tiem,alņiem,varbūt neviens nav teicis,ka ripa jāmet pretinieka vārtos.

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:16, pirms 5 gadiem
Анкипанс-00000 команда- позор!!!!! chupa guebo maricon Ankipanen

  -4 [+] [-]

, 2019-09-23 21:16, pirms 5 gadiem
Ja DR grib restartēties tad var nomainīt , lauzt līgumu ar kādu spēlētāju bet vārtsargs or obligāti jāmaina. Ja komanda spēlēs labāk bet viens laidīs iekšā katru grūtāko metienu, tad nekāds restarts neiznāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:17, pirms 5 gadiem
Maisam gals vaļā

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:17, pirms 5 gadiem
Dārziņš sāk atstrādāt līgumu...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:18, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šogad tādu sūdīgo jau daudz sakrājies - šodiena, pret somiem, Ņižņekamsku, arī pret Amur spēle bija sūdīga ar labu rezultātu. Parasti, lai sakrātos tik daudz štruntīgu spēļu vajadzeja vairāk kā tikai 9 mačus. Sanāk gandrīz puse spēļu ir bijušas ļoti sūdīgas.
Izskatās, ka komandas iekšienē kaut kas ir šķībi. Un treneri ar to netiek galā.Visi spēlē sūdīgi, gan uzbrucēji, gan aizsargi, gan vārtsargi. Vispār jau ir tā, ka, kad vārtsargs ir nepārliecinošs, tad komanda arī vairāk raustās un nespēlē brīvi. Bet nu te ir tā, ka vienalga kā spēlē vārtsargs, pārējie ir katastrofāli.
Vispār man nepatīk treneru maiņas sezonas gaitā, bet te izskatās, ka vajag ko citu.

  +3 [+] [-]

, 2019-09-23 21:18, pirms 5 gadiem
Vismaz nebūs sausais un Laurim 1. gols sezonā. Varbūt atvērsies...

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:19, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ja DR grib restartēties tad var nomainīt , lauzt līgumu ar kādu spēlētāju bet vārtsargs or obligāti jāmaina. Ja komanda spēlēs labāk bet viens laidīs iekšā katru grūtāko metienu, tad nekāds restarts neiznāks.
Ja komanda mazākumā vienkārši stāv uz vietas, tad loģiski, ka vārtsargs laidīs daudz iekšā un būs ar briesmīgu statistiku

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:19, pirms 5 gadiem
Rīt Čerepovecā brīvdiena!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:19, pirms 5 gadiem
hypocrisy rakstīja: Izskatās, ka komandas iekšienē kaut kas ir šķībi. Un treneri ar to netiek galā.Visi spēlē sūdīgi, gan uzbrucēji, gan aizsargi, gan vārtsargi. Vispār jau ir tā, ka, kad vārtsargs ir nepārliecinošs, tad komanda arī vairāk raustās un nespēlē brīvi. Bet nu te ir tā, ka vienalga kā spēlē vārtsargs, pārējie ir katastrofāli.
Vispār man nepatīk treneru maiņas sezonas gaitā, bet te izskatās, ka vajag ko citu.
Gribot negribot jāsak runāt vecie teksti, ka vai nu grib tikt no trenera vaļā vai Juris atkal algas nemaksā.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:20, pirms 5 gadiem
Ko var pļekstēt- Ankipāns vainīgs, Gudļevskis vainīgs! Tie puikas ir malači- savējie čekistu nometnē, grauj no iekšienes.

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:20, pirms 5 gadiem
hypocrisy rakstīja: Izskatās, ka komandas iekšienē kaut kas ir šķībi. Un treneri ar to netiek galā.Visi spēlē sūdīgi, gan uzbrucēji, gan aizsargi, gan vārtsargi. Vispār jau ir tā, ka, kad vārtsargs ir nepārliecinošs, tad komanda arī vairāk raustās un nespēlē brīvi. Bet nu te ir tā, ka vienalga kā spēlē vārtsargs, pārējie ir katastrofāli.
Vispār man nepatīk treneru maiņas sezonas gaitā, bet te izskatās, ka vajag ko citu.
pat nav ko piebilst, tā arī es to redzu.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:20, pirms 5 gadiem
Vienu ielika,bet tas ir par maz lai uzvarētu cīņu

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:20, pirms 5 gadiem
20 aitas jopt , padqrst 6:1 ir jāmak kaut kādai čerepovecai

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:20, pirms 5 gadiem
normāls iemetiens

  +4 [+] [-]

, 2019-09-23 21:20, pirms 5 gadiem
6:1- apsveicu- pilnībā salauza vārtsargu. Tikmēr Tretjaku marinē uz soliņa. Ja nav vārtsargu, tad nav. Jāliek Funs vārtos. Ankipāns tik smilkst uz soliņa, bet situāciju galīgi nekontrolē.

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:21, pirms 5 gadiem
Seši ielaistie daudz

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:21, pirms 5 gadiem
uzvarēsim 7:6

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:21, pirms 5 gadiem
Tas ir pizzzdec.

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:21, pirms 5 gadiem
Skumji, ja nemāk zaudēt, jāsāk vicināt dūres, sen no Dinamo neko tādu neesmu redzējis

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:21, pirms 5 gadiem
Ankipans Gudlevskis Abi lohi abiem zagis

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:22, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: 6:1- apsveicu- pilnībā salauza vārtsargu. Tikmēr Tretjaku marinē uz soliņa. Ja nav vārtsargu, tad nav. Jāliek Funs vārtos.
tas iemetiens lieliski parādīja komandas koncentrāciju un cīņassparu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:23, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tas iemetiens lieliski parādīja komandas koncentrāciju un cīņassparu
Komanda salauzta bez pārliecības. Jautājums- ar ko tā visa treneru varza nodarbojas?

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:23, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: normāls iemetiens
zināju no rakstiem, ka ģinamka sūdīgi spēlē, bet ka tik sūdīgi...pilnīga bezspēcība laukumā un atslidošana.

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:23, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tas iemetiens lieliski parādīja komandas koncentrāciju un cīņassparu
Pa lielam tas pats, kas pret Maskavas Dinamo. Iemeta goda vārtus un pārpriecājās.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:25, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Komanda salauzta bez pārliecības. Jautājums- ar ko tā visa treneru varza nodarbojas?
nodarbajos ar naudas ievaksanu no speletajiem par spelesanu DR

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:25, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: zināju no rakstiem, ka ģinamka sūdīgi spēlē, bet ka tik sūdīgi...pilnīga bezspēcība laukumā un atslidošana.
nabagi tirinās pa savu zonu un gaida beigas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:26, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nabagi tirinās pa savu zonu un gaida beigas
..jau no sākuma iemetiena..

  -1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:27, pirms 5 gadiem
Mūris vārtos, kolhozs uz ledus, spēle varena, vieta tabulā arī!!! Urā

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 21:27, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Beidz papagaiļot, šī ir pati sūdīgākā spēle, tu vienkārši ne to izvēlējies lai skatīt
Sūdīgākā ir, bet šogad uz sūdīgām spēlēm viegli trāpīt. Neiet Rīgai, jo īpaši izbraukumā.

     [+] [-]

, 2019-09-23 21:40, pirms 5 gadiem
Slikti spēlēja visi viekārši pagājušā sezonā nebija tāds tizls māzākums un vārtsarga.Ja vidējai komandai ir vāji vārtsargi, tad ????