Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" nogalina 50 soda minūtes, Malkins un Mozjakins

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Dinamo" nogalina 50 soda minūtes, Malkins un Mozjakins
Kaspars Daugaviņš divcīņā ar "Metallurg" hokejistu
Foto: Romāns Kokšarovs (f64)

Šodien Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) Rīgas "Dinamo" aizvadīja kārtējo maču, mājās spēkojoties ar Magņitogorskas "Metallurg". Pēc samērā labām divām trešdaļām pēdējā "Dinamo" piebeidza daudzie noraidījumi, un "Metallurg" aizveda 5:2 uzvaru. Sergejam Mozjakinam 2+2, Jevgeņijam Malkinam 1+3.

Rīgas „Dinamo” pēdējās astoņās spēlēs guva tikai divas uzvaras, turklāt pēdējie zaudējumi bija jo īpaši nepatīkami – graujošais 0:5 Astanā un 3:4 Hantimansijskā no 3:0... Arī šodien nesolījās būt viegli – pretī stājās viena no Austrumu konferences līderēm Magņitogorskas „Metallurg” ar zvaigznēm uzbrucēju Jevgeņiju Malkinu un aizsargu Sergeju Gončaru priekšgalā. „Dinamo” vārtos stājās Māris Jučers, bet starp laukuma spēlētājiem malā palika Jēkabs Rēdlihs, Oskars Cibuļskis, Roberts Bukarts, Raitis Ivanāns.

Andris Džeriņš iedabūja ripu „Metallurg” vārtos jau pēc 72 sekundēm, taču tiesneši video atkārtojumā fiksēja, ka mūsu uzbrucējs iemeta ar roku, nepagūstot ripu pielabot ar nūju... Tomēr 4. minūtē Džeriņš iemeta vēlreiz un šoreiz viss bija legāli. Uzbrukums nepadevās Malkinam, un prettriecienā ripu līdz vārtu priekšai aizvilka Gints Meija – uzmest viņam neļāva, bet Džeriņš, pieslidojis otrajā tempā, pārspēja Ari Ahonenu un 1:0! „Metallurg” regulāri iekrita uz pretuzbrukumiem, un 1. perioda vidū pēc viena no tādiem mūsējie izveidoja skaistu kombināciju, taču Aleksandrs Žirū neprata to noslēgt ar precīzu metienu. Bet vismaz tika iegūts vairākums. Rīdzinieki to neizmantoja, savukārt „Metallurg” vēlāk savējo gan. Meijam noraidījums un tieši Malkins, saņēmis piespēli no Sergeja Mozjakina, nekavējoties ar one timer’i pārspēja Jučeru, kurš nenoorientējās un ielaida starp kājsargiem (1:1).

2. trešdaļa sākās ar noraidījumu gūzmu, un šādos apstākļos sekmīgāki izrādījās mūsējie. Spēlējot četratā pret četriem, acīgu piespēli izdarīja Krišjānis Rēdlihs, un ātrais Kaspars Daugaviņš pie tālā staba precīzi noslēdza - 2:1. Vienubrīd „Dinamo” bija liels pārsvars un bija cerības, ka tiks iemesti vēl kādi vārti, tomēr spēli citādi pavērsa Meijas pārkāpums pret Malkinu. Atkal uz soliņa sēžot Gintam, „Metallurg” pārmācīja mājiniekus, Denisam Platonovam netraucēti iemetot no vārtu priekšas (2:2). Pēc K.Rēdliha kļūdas noraidījumu nopelnīja arī Guntis Galviņš, un mūsējie izcieta patiešām smagu mazākumu – „Metallurg” gandrīz nepārtraukti apdraudēja vārtus. Pavisam karsta padevās trešdaļas nogale. Vispirms Meija izpelnījās ceturto(!) divu minūšu sodu, tad noteikumus pārkāpa Malkins, un cietējs Mārtiņš Karsums kā ar kara cirvi atvēzējās, abus savaldot tiesnešiem (Žeņam, protams, divas minūtes). Savukārt pēdējā minūtē izcēlās kautiņš starp Žirū un Georgiju Mišarinu – mūsu leģionārs tiešā nozīmē piekāva 27 gadus veco un par 11 kilogramiem smagāko pretinieku, saņemot lielāku sodu (piecas pret divām soda minūtēm). 2. periods beidzās trīs pret trim, un arī pēdējās 20 minūtes sākās šādos mazskaitlīgos sastāvos.

Trijatā pret trim momenti neradās, bet no 42. līdz 45. minūtei mūsējiem trīs minūtes bija jāspēlē mazākumā. Viss gandrīz jau tika veiksmīgi izturēts, taču 38 sekundes pirms Žirū iznākšanas noteikumus pārkāpa Māris Bičevskis, un "Metallurg" izmantoja lielo vairākumu - pēc Malkina piespēles netverami meta Mozjakins (2:3). Drīzumā laba iespēja atjaunot līdzsvaru bija Aleksandram Ņiživijam - glāba Ahonens. Lielākais "Dinamo" kapracis bija Malkins un mājinieku daudzie noraidījumi. 53. minūtē Malkins pret Polu Šehuru nopelnīja vairākumu, un atkal "Dinamo" neizturēja. Pēc tā paša Malkina piespēles vēl vienus vārtus guva Mozjakins (2:4). Pēdējās rīdzinieku cerības piebeidza Matjē Karla disciplinārsods - noraidījums līdz mača beigām un vēl klāt piecas soda minūtes "Dinamo", kopskaitā sasniedzot apaļās 50 minūtes... Sekoja Roba Šrempa varens spēka paņēmiens pret Jevgeņiju Birjukovu, pāris noraidījumi viesu sastāvā, K.Rēdliha trāpījums pa pārliktni un... "Metallurg" piektie vārti - pēc neapturamo Malkina un Mozjakina piespēlēm iemeta Nikolajs Kuļomins (2:5). Mozjakinam 2+2, Malkinam 1+3... "Dinamo" septītais zaudējums pēdējās deviņās spēlēs, bet jau rītdien nākamā cīņa - mājās pret Čeļabinskas "Traktor".

KHL regulārā sezona, 22. oktobris, Rīga

Rīgas "Dinamo" - Magņitogorskas "Metallurg" 2:5 (1:1, 1:1, 0:3)
Vārti: 03:56 Džeriņš (Meija) 1:0, 11:51 Malkins (Mozjakins, vair.) 1:1, 22:21 Daugaviņš (Galviņš, K.Rēdlihs) 2:1, Platonovs (Vukarello, O Railijs, vair.) 2:2, 44:53 Mozjakins (Kuļomins, Malkins, vair.) 2:3, Mozjakins (Malkins, vair.) 2:4, 58:33 Kuļomins (Malkins, Mozjakins, vair.) 2:5.
Metieni: 29:21.
Soda minūtes: 50:22.
Vārtsargi: Māris Jučers - Ari Ahonens.

 +44 [+] [-]

, 2012-10-22 21:49, pirms 12 gadiem
Tik slikta tiesāšana pat Latvijas čempī nav redzēta...

 +14 [+] [-]

, 2012-10-22 21:49, pirms 12 gadiem
Es teikšu godīgi. Fani ir pelnījuši zelta medaļas un gagārinu virs galvas.
Mūsu lieliskajam NHL pirmās kārtas augstajam drafta numuram Šrempam jāuzdāvina hokeja noteikumu grāmatiņa un jāsāk viss no jauna.
Tā jau spēle skatāma.

 +20 [+] [-]

, 2012-10-22 21:50, pirms 12 gadiem
Ar tādu tiesāšanu KHL nekad nebus vienā līmenī ar NHL !!!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 21:50, pirms 12 gadiem
Mēneša beigas, tiesnešiem jāizpilda noraidījumu norma. Karls atbraucis no ASV uz Latviju, lai laistu luni, bet Žirū izmēģina sevi jaunā ampluā, ja reiz iemest nevar. Malkins parādā kāpēc Daugaviņam bija jātiesājas ar savu klubu.

 +13 [+] [-]

, 2012-10-22 21:50, pirms 12 gadiem
Huļi mēs nevaram iemest 3 vārtus?

 +39 [+] [-]

, 2012-10-22 21:50, pirms 12 gadiem
Nu tiesneši jau tiem nabagiem palīdzēja, bet spēle patika, malači puikas, bijām pelnījuši punktus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2012-10-22 21:51, pirms 12 gadiem
Nez tiesneši bija šodien no kādas lauku brigādes paņemti, tiesāšana zem katras kritikas abos virzienos
Nez, drīz dos arī 2 minūtes ja ne tā apskatīsies uz kādu no z-Amerikas super princesēm, fuj, es atvainojos, zvaigznēm, šajā gadījumā uz Malkinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: markkomartins

 +18 [+] [-]

, 2012-10-22 21:51, pirms 12 gadiem
Visu "CIEŅU" tiesnešiem!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-10-22 21:51, pirms 12 gadiem
Un atkal Malkinam pret latviešiem 1+3...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-22 21:51, pirms 12 gadiem
Pekka tinies uz savu Finlandiju!Paķer tik vēl līdzi arī štrunta čekistu Juri,Hrjušu Aigaru,un parkinsona apsēsto Gunti!
P.S.Galviņam atņemt kapteiņa amatu!Āksts,ne kapteinis un autoritāte ģērbtuvēs!

  +9 [+] [-]

, 2012-10-22 21:51, pirms 12 gadiem
Varbut riit paveiksies labak.

 +24 [+] [-]

, 2012-10-22 21:51, pirms 12 gadiem
Apsveicu tiesnešus - naudiņa nopelnīta viņiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 21:51, pirms 12 gadiem
Spēle patika, piektos vārtus vajadzēja Jučeram glābt, kaut gan tam jau nebija nozīmes

Gribēju piebilst, ka Dinamo sāk jau atgādināt Vitjaz pagāšsezon skaisti kautiņi bet rezultāta nav

 +21 [+] [-]

, 2012-10-22 21:52, pirms 12 gadiem
Dinamo sūkā gan vairākumā, gan mazākumā…..

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 21:52, pirms 12 gadiem
DR parvershas par iepriekshejio sezonu Vityaz-pedeja vieta, noraidijumi un kautinji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-10-22 21:52, pirms 12 gadiem
Tak atlaidiet to zildeguni! Pieci vārti mazākumā ir par daudz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-22 21:52, pirms 12 gadiem
nu tiešām spēli laba ,bet tas rezultāts

  -3 [+] [-]

, 2012-10-22 21:52, pirms 12 gadiem
Malkins Līmenii 4 punkti!!!
žel uz pašreizejo situaciju skatiities!

  -3 [+] [-]

, 2012-10-22 21:52, pirms 12 gadiem
VĀJI spelejaaam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-10-22 21:52, pirms 12 gadiem
Spēl bij ok...tik zheel,ka tiesneshi meeegjinaaja buut ieverojamaaakie viiri laukumaaa....!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:52, pirms 12 gadiem
Nevar uzvaret speli, ja pusi speles esam mazakuma!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-22 21:52, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: ne velti 1000 ls uz sho speli liku
Paldies tev. Uz tādiem kā tu toto arī dzīvo.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 21:52, pirms 12 gadiem
Nu puišiem sniegums atkal nav tas labākais, bet tiesneši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-10-22 21:53, pirms 12 gadiem
Karls " Faggot'' 20+5 min
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 21:53, pirms 12 gadiem
kāda vaina tiesāšanai? tiešām aizdomājaties, vai tiesneši uzskatīja, ka Magņitka nespēs uzvarēt bez viņu palīdzības un speciāla gāza iekšā... šaubos! šur tur kļūdījās tiesneši, bet nu mūsējie bija uzvilkušies un spēlēja rupji.

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:53, pirms 12 gadiem
OFICILI . Sadarbībā ar lielo galdu ,pret tiesnešiem tiks iesniegts protests kremlim . Tagad vai nekad jautājums vēl vairāk aktualizējas .

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 21:53, pirms 12 gadiem
Huļi atkal!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:53, pirms 12 gadiem
nah to ģinamo?

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:54, pirms 12 gadiem
ja būs Reķis-uzvaru nebūs-viņš vienkārši nes nelaimi+ vēl Duļevskis ar mannāģīmi un pusklibo KARLU-rociet cerības mitrajā zemē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 21:54, pirms 12 gadiem
Jaapaluudz, lai kaads beernu treneris atnaak pamaaca pozicionaalu speeli mazaakumaa! Tiesnesis gan arii centaas tikt 1.zvaigznes statusaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:54, pirms 12 gadiem
Ko lai saka, apbrinoju tos cilvekus, kas joprojam iet uz spelem,malaci! Hokejs diemzel nekads, neskatams(musu komandas izpildijuma), diemzel nebus mums play- off.

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:54, pirms 12 gadiem
ar cerību vien izrādijās par maz...

  -4 [+] [-]

, 2012-10-22 21:55, pirms 12 gadiem
Pec sodienas, rit ari dabus iekšās...
Vārtsargi, aizsargi.... nu nevar vinnēt, ja pa laukumu vizinās Laviņš...

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 21:55, pirms 12 gadiem
Malkins laikam pirms spēles bija aprunājies ar soģiem, ka tik tizlus sodus spēles laikā šie deva. Bet nu vairākums Magņitkai bija ideāls.

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:55, pirms 12 gadiem
Ārēji varbūt tika radīts iespaids par cīņassparu un kkādām puslīdz sakarīgām kombinācijām, bet realitātē klasiskie 2 goli un pilnigi nespeja nevienādos sastāvos, kā jau parasti.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 21:55, pirms 12 gadiem
Laba spēle. Vismaz cīņasspars nav zudis, tas priecē! Pļūtītāji var pļūtīt tālāk, uzvaras nāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:55, pirms 12 gadiem
malkins kaut kāda aizsargājamā suga vai????
nesaprotu ja kāds spēletājs no RD pieskaras malkinam tā soģa roka ir augša!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 21:55, pirms 12 gadiem
Gluži kā Latvija pret Krieviju 2012 WC - rezultāts identisks un sākums ļoti līdzīgs - pirmie guvām vārtus, bet tālāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 21:56, pirms 12 gadiem
Es Esmu Leģenda ^ ^ rakstīja: Kāda ir Dinamo vairākuma realizācija?
procentuāli līdzīga ar mazākuma neitralizāciju.

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:56, pirms 12 gadiem
kikiic rakstīja: Pec sodienas, rit ari dabus iekšās...
Vārtsargi, aizsargi.... nu nevar vinnēt, ja pa laukumu vizinās Laviņš...
lūdzu neaizskar vienu no diviem labākajiem KHL aizsargiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-10-22 21:56, pirms 12 gadiem
Spēle jau skaista, nav ko piebilsts. Vismaz es zbaudīju. + vēl šodien punktu uz "i" uzlika Mirastija bēdīgā zaude pret Gillisu. T"a vien šķiet, ka pret īstiem NHL večiem, Mirastijs ir pilnīgs pelmenis

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 21:56, pirms 12 gadiem
Mūsu puikām japamācas ,kā vārtos trāpīt!!

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:56, pirms 12 gadiem
PiparsOksiks rakstīja: Pekka tinies uz savu Finlandiju!Paķer tik vēl līdzi arī štrunta čekistu Juri,Hrjušu Aigaru,un parkinsona apsēsto Gunti!
P.S.Galviņam atņemt kapteiņa amatu!Āksts,ne kapteinis un autoritāte ģērbtuvēs!
no kurienes tev informacija, kas notiek gerbtuves, ekspert?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-10-22 21:57, pirms 12 gadiem
Bet vismaz prieks ka sodien atkal Mirasty atravas pa seju
Jon Mirasty VS Trevor Gillies Fight 22.10.2012...

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 21:57, pirms 12 gadiem
T.H.G. rakstīja: Vai tiesnesis ielaida 5 vārtus?
Nē, bet piepalīdzēja gan mazliet

  +8 [+] [-]

, 2012-10-22 21:57, pirms 12 gadiem
VEMT GRIBAS NO TĀ KĀ PIELĪDĒJI TIESNEŠI TIESĀ!
Grib attiecības ar Malkinu, vai grib viņa naudu, kāds vispār labums šādi tiesāt. PRETĪGI.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-22 21:57, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: vnk pazors, labi ka liku 1000 ls uz Magnitkas uzvaru
Cik reizes to rakstīsi? Ja tu tiešām liki 1000 Ls toto šādai spēlei, tad man viss par tavām prāta spējām skaidrs.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 21:58, pirms 12 gadiem
Garenais rakstīja: Karls tiesniesim - Huļi bļoda netīra?
Youtube hita "Huļi bļoda netīra?" zvaigzne...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 21:58, pirms 12 gadiem
Laiks mainīt vismaz visus ārzemniekus pret vietējim jaunajiem,lai pēc pāris gadiem būtu kāds derīgs krievu naudas maisu klubiem.

     [+] [-]

, 2012-10-22 21:58, pirms 12 gadiem
5 dien cinja par pedejo vietu KHL! JEEEJ ! Un play off neredzet par visiem 100% !

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 21:58, pirms 12 gadiem
Pat studentiem tik daudz minūtes šodien nebija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 21:59, pirms 12 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Mūsu puikām japamācas ,kā vārtos trāpīt!!
paskaties no saulainās puses-cik labi tomēr nospēlēja Duļevskis,mazais racējs un mannāģīmis

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 22:00, pirms 12 gadiem
Lipmans vainīgs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:00, pirms 12 gadiem
Cik nu varēja redzēt no malas, tad ar Galviņu Pekka bija nemierā - pāris reizes sūtīja parunāties ar tiesnešiem. Tā tam nav jābūt. C ir pašam jāsaprot, kad jāiet par taisnību pastāvēt. Vēl bija šāda tāda vārdu apmaiņa starp RD spēlētājiem uz laukuma. Tas protams uz labu. Pekka šodien neierasti aktīvs - nestāvēja ar koka ģīmi malā, bet ņēma pusminūti. Rezumē, vajag citu C un vēl vienu vārtsargu. Telkvists vairs nav #1 un Jurčers vēl nav #1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:00, pirms 12 gadiem
visu cienu Malkinam un Mozjakinam Paldies viniem par skaistu speli un momentiem ! vnk pa Dinamo tur vairs nekas nebus rit mes tapat pakasis gribam to vai negribam !!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-22 22:01, pirms 12 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Huļi mēs nevaram iemest 3 vārtus?
Varam iemest, bet neskaita.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 22:02, pirms 12 gadiem
Zāģis turpina darboties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-22 22:02, pirms 12 gadiem
Cirks ar zebrām galvenajās lomās. Tik debīlu tiesāšanu neatceros kopš LAT-CAN spēles PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:04, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Tiešām skumji, Magņitka ar zirgaģimi vienādos sastāvos neko nevarēja izdarīt, tad tiesneši paņēma koferīti un notiesāja, kā vajag...
Ja? Magņitka acīmredzami spēlēja ar 1/3 spēka, tikai, kad nokļuva zaudētājos sāka nopietnāk spiest. Magņitka tabulā ir stabilā un augstā pozīcijā, viņiem šitā uzvara vai zaudējums: bijis-nebijis. Ko nevar teikt par Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:05, pirms 12 gadiem
janis 1993 rakstīja: Bet vismaz prieks ka sodien atkal Mirasty atravas pa seju
http://www.youtube.com/watch?v=3ZnAcU2PIFc
Ahahaha atkal atrāvās. Prieks, prieks!!! Atceros kā viņš mētājā lielo pagājušo gadu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:06, pirms 12 gadiem
Vispār nožēlojami te palasīt komentārus. Es jau pirms mača nodomāju- ja Dinamo vinnēs, stabili visi teiks, ka tas dēļ melnajām formām, ja zaudēs- noteikti vainos vai nu vārtsargu, vai tiesnešus.
Labākie fani pasaulē esam diezvai, bet vieni no "gudrākajiem un hokeju saprotošākajiem", bez šaubām.

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:07, pirms 12 gadiem
kapec tiesnesiem butu jaciena RD ja pat RD SAIMNIEKI RD neciena
DINAMO POZORS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:08, pirms 12 gadiem
norma 2 varti

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:09, pirms 12 gadiem
Malkins lo*s!Kāpēc Ivanāns nebija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:09, pirms 12 gadiem
Tiesneši vnk iesparda.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:09, pirms 12 gadiem
2+2 varti (neieskaititie ari) skaista spēka spēle, nepiedoshana zvaigznēm, labas kombinācijas un stulbais karla noraidijums (atradies profesionalis) liek man teikt=varenākā spēle šo sezon - varēja redzeet ka čali grib un var uzvarēt un te ir vietā mūsu hokejistu standarta teiciens : " nu nepaveicās!". varena spēle kaut zaudēta - Prieks!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:10, pirms 12 gadiem
ir Reķis -ir nelaime-patīk vai nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-10-22 22:12, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Nomierinaties par tiesnešiem. Nav jau normāli, ka spēlētājs grib ar nūju sist pretinieku un pēctam saukāt Malkinu par ''mīksto'' ir pilnīgi lieki. Tiesneši lieliski padarīja savu darbu, jā iespējams bija kāda kļūda, bet kopumā pie mazākumiem RD vainīgi bija paši, ne kāds cits.
Piekrītu. Vismaz patīkami, ka Karsums beigās arī pats pa muti ar kļušku dabūja par saviem izgājienie- bija pelnījis, jo šāda uzvedība ne viņam, ne Rīgai godu nedara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:12, pirms 12 gadiem
par skaistu spēli var rakstīt tikai pilnīgs Malkina fans!

disciplīna nulles līmenī, tiešām Pekka vairs nekontrolē komandu? un spēli nevienādos sastāvos varbūt vajadzētu beidzot treniņā patrenēt..

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 22:12, pirms 12 gadiem
Šī spēle atgādināja izlases pirmos 5-6 gadus A grupā, kad mazie, nezināmie latvieši nedrīkstēja pat pieskārties lielajām NHL zvaigznēm. Šosezon vairākas reizes esmu pabrīnījies, kapēc mums par labu pietiesā, bet nu šodien jau ap spēles vidu bija skaidrs, ka uzvarēt mums neļaus.
Kāds varēja pabrīdināt Jučeru, ka ja vairākumā uz laukuma ir Mozjakins, tad uz celīšiem nepārtraukti sēdēt nedrīkst. No tā monstra 90% metieni pēc izspēlētiem vairākumiem lido zem pārlikņa.
Kā var dot MVP spēlētājam, kurš tik daudz kļūdās?!? Šodien vismaz aizmugurēs progress - tikai viena no viņa.
Šodien arī man beidzot atvērās acis kapteiņa jautājumā. Patiesībā mums nemaz komandā nav tāda izcila kandidatūra šai pozīcijai.

Bet lai vai kā, vēl viens liels paldies večiem par cīņu!

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:13, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: ja RD spelet maetu nebut tiesnesiem japalidz
Tev ir nopietnas galvas problēmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-22 22:14, pirms 12 gadiem
Kādā sakarā pēc Karla disciplinārā, vēl sekoja 5 minūtes mazākumā, kāds var paskaidrot?

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 22:14, pirms 12 gadiem
60:00Удаление. 74.Сергей Костицын (Авангард). 20мин. дисциплинарный до конца игры.
60:00Удаление. 74.Сергей Костицын (Авангард). 10мин. дисциплинарный штраф.

Šādam vajadzēja būt Carl noraidījuma traktējumam, un tad nebūtu jāspēlē 5min mazākumā! Tiesneši tādi āmuri!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:14, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Ja? Magņitka acīmredzami spēlēja ar 1/3 spēka, tikai, kad nokļuva zaudētājos sāka nopietnāk spiest. Magņitka tabulā ir stabilā un augstā pozīcijā, viņiem šitā uzvara vai zaudējums: bijis-nebijis. Ko nevar teikt par Dinamo.
Ko tieši tad šie sāka spiest? Biksēs kaut ko? 4 goli vairākumā, kur visi vairākumi tādi , khm , dīvaini...Nav teikts, ka Dinamo godīgā spēlē noteikti uzvarētu, bet nu šo spēli malkiniem uzdāvināja zebras. Interesanti, ko par šādu cirku domā amerikāņi, kuri skatījās šo... khm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:14, pirms 12 gadiem
king98 rakstīja: Nu puišiem sniegums atkal nav tas labākais, bet tiesneši...
Spēle nemaz nebija tik slikta, bet momentu realizācija...

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:15, pirms 12 gadiem
Nu tik bezzobainu un absolūti stulbu spēli no leģionāriem es vēl nebiju redzējis.Šogad uz RD spēlēm vairs neiešu.Būs tribīnes tukšas-arī Krievijas komandas vairs nespēlēs uz 110% un varbūt vēl kāds punktiņš mums šogad būs.Bet nu skaidri iezīmējas,ka gāzes projekts Rd iet strauji uz grunti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 22:15, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: Jau uzliku 1200 LS uz Trakora win pret RD kamer kefs nav nokrities
Mhm, varu savus iedomu latus likt pa labi un pa kreisi Galvenais jau, ka pats tam tici.

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:16, pirms 12 gadiem
spēli vinnēja tiesneši. Cik ilgi tas turpināsies.?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:16, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ko tieši tad šie sāka spiest? Biksēs kaut ko? 4 goli vairākumā, kur visi vairākumi tādi , khm , dīvaini...Nav teikts, ka Dinamo godīgā spēlē noteikti uzvarētu, bet nu šo spēli malkiniem uzdāvināja zebras. Interesanti, ko par šādu cirku domā amerikāņi, kuri skatījās šo... khm.
Visi 5 vairākumā

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:16, pirms 12 gadiem
Skaidrs, ka tiesāšana nebija augstākajā līmenī, bet vainot tiesnešus ir galīgi stulbi, kas liek izturēt kādu mazākumu un iemest vairākumā? Nejau tiesneši ielaida 5.golus mazākumā. Žeņa Malkins parādija kā jāspēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-10-22 22:18, pirms 12 gadiem
Nu man tas nebija nekāds pārsteigums. Dinamo uz Magņitkas fona ir 0. Brīnums, pat ka čaļi 2 golus spēja iemest. Lai nu kā, lieliska spēle Malkinam un Daugavam.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-22 22:18, pirms 12 gadiem
Jāuzprasa būs tiesnešiem, kā garšo malkina pa uti...viņi to noteikti zina.

Bet Karsuma un Šrempa hitiem noteikti jābūt top 10 !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:19, pirms 12 gadiem
Manuprat peka ratakaulkio ir jademisione
Galkenijs MAlkins loti patikams speletajs .

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:19, pirms 12 gadiem
Cik prognozējams kļuvis Ģinama.
Divas iemestas ripas limits, pretinieku vārtos kaut kāds monstrs un tiesneši kā viens sazvērējušies pret dinamiešiem.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:19, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: piekritu vajadzeja 9-1 butu vel labak skaistak
Domāju, ka skatītāji nebija vīlušies, tomēr ne katru reizi Malkinuvar klātienē redzēt, un spēlē jau viņš arī fantastiski. Var redzēt, ka augstākās klases meistars.

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:20, pirms 12 gadiem
pirmas divas 3dallas bij skatamas pedejo negribu atcereties zzeel ka mums taa melnaa liinija ievilkusies skumji godigi pateiksu speli lidz galam nenoskatijos emocionali sabruku varu iedomaties kada ir komandas ticiba sev
LAI VEICAS UN VEIKSME MUMS AR NEPIECIESSAMA JAU RIIIT

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:20, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: kamer RD speles Latvijas liga
neredzu jēgu tava teiktajā,paskaidro ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:22, pirms 12 gadiem
jew13 rakstīja: pirmas divas 3dallas bij skatamas pedejo negribu atcereties zzeel ka mums taa melnaa liinija ievilkusies skumji godigi pateiksu speli lidz galam nenoskatijos emocionali sabruku varu iedomaties kada ir komandas ticiba sev
LAI VEICAS UN VEIKSME MUMS AR NEPIECIESSAMA JAU RIIIT
mannāģīmis,mazais racējs,duļevskis un klibais karls rīt visiem parādīs,kur vēžiem jāziemo-ha ha ha

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:22, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Jāuzprasa būs tiesnešiem, kā garšo malkina pa uti...viņi to noteikti zina.

Bet Karsuma un Šrempa hitiem noteikti jābūt top 10 !!!
Kāds no tiem nebūs, paredzu, ka Karsuma hit`s netiks TOP10, tā ir ierasta prakse. Tiem TOP veidotājiem kāds naids vai arī galvā stulbums.

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:22, pirms 12 gadiem
Musu komandai ir nepieciesami jauni un atraktivi speletaji , nevis tik daudz legendaros pirkt.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:23, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: Jau uzliku 1200 LS uz Trakora win pret RD kamer kefs nav nokrities

Novēlu, kādā jaukā dienā uzlikt visus savus uzkrājumus un ar lielu blīkšķi visu pakāst....

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:23, pirms 12 gadiem
banu Pekam

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:24, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Nez tiesneši bija šodien no kādas lauku brigādes paņemti, tiesāšana zem katras kritikas abos virzienos
Nez, drīz dos arī 2 minūtes ja ne tā apskatīsies uz kādu no z-Amerikas super princesēm, fuj, es atvainojos, zvaigznēm, šajā gadījumā uz Malkinu
Un kurā epizodē viņi nepareizi notiesāja? Nepamanīju nevienu apšaubāmu noraidījumu.
Kad Žiru nometa cimdus, tad man uzreiz bija skaidrs,ka viņam būs kā minimums 5. min. sods. Viņš var priecāties, ka iedeva tikai piecas minūtes, jo šķiet, ka pats saprata, ka viņam spēle varētu beigties, un tāpēc viņš sākumā devās prom uz ģērbtuvēm. Var teikt,ka tiesneši viņu apžēloja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:25, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ko tieši tad šie sāka spiest? Biksēs kaut ko? 4 goli vairākumā, kur visi vairākumi tādi , khm , dīvaini...Nav teikts, ka Dinamo godīgā spēlē noteikti uzvarētu, bet nu šo spēli malkiniem uzdāvināja zebras. Interesanti, ko par šādu cirku domā amerikāņi, kuri skatījās šo... khm.
Mazgadīga urļika cienīgs domu gājiens- da tu man, da es tūlīt tev. Neviens neprasīja, ne Karsumam ar nūju vicināties (un tajā gadījumā nesaprotamā kārtā palikt nesodītam), ne Žirū mest nost cimdus un sist aizsargu, kurš aizstāvēja savu vārtsargu, ne Karlam kāds lūdza tiesnesi apvainot, utt.
Pret individuāli tehniski klasi augstāku komandu nedrīkst noraidīties, ja, protams, vispār grib uzvarēt. Te bija skaidri redzams, ka Dinamo uzvarēt negribēja, drīzāk nolaist tvaiku, jo nikni par savu nespējību uz ledus. līdz ar to pelnīti 0 punkti.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:25, pirms 12 gadiem
piragsBEZaboliem rakstīja: Musu komandai ir nepieciesami jauni un atraktivi speletaji , nevis tik daudz legendaros pirkt.
vai tad nav-mazais racējs,duļevskis,mannāģīmis-vēl vajadzētu Zvirbuli ar Feldmani iesaistītun laime būtu pilnīga

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:25, pirms 12 gadiem
Labākie šajā spēlē bija tiesneši! Žetons viņiem par šādu tiesāšanu!
Peka arī vēl laikam neprot iemācīt vairākumu izspēlēt!
Kopumā labs mačs!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:26, pirms 12 gadiem
21 metiens 5 goli. Nedomāju, ka Telkvistam būtu labāki stati. Bet vienalga, spēli uztaisīja svītrainie un neaizskaramais zirgaģīmis. Amerikas laukumos svītrainie stāriem tik ļoti pēcpuses nelaiza, te viņi orgasmu ķer.

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:26, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Mazgadīga urļika cienīgs domu gājiens- da tu man, da es tūlīt tev. Neviens neprasīja, ne Karsumam ar nūju vicināties (un tajā gadījumā nesaprotamā kārtā palikt nesodītam), ne Žirū mest nost cimdus un sist aizsargu, kurš aizstāvēja savu vārtsargu, ne Karlam kāds lūdza tiesnesi apvainot, utt.
Pret individuāli tehniski klasi augstāku komandu nedrīkst noraidīties, ja, protams, vispār grib uzvarēt. Te bija skaidri redzams, ka Dinamo uzvarēt negribēja, drīzāk nolaist tvaiku, jo nikni par savu nespējību uz ledus. līdz ar to pelnīti 0 punkti.
Tiesneši vainīgi ka Ģinamas nevar realizēt savas iespējas vairākumā, bet Magņitka to dara kā pēc grāmatas.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:28, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Bet tas pat labi
Šī ir tā ļoti retā reize, kad pēc zaudētas spēles man nav rūgtuma sajūtas. Tieši pretēji kkāds labs garīgais
Man vispār reti ir ''rūgtuma sajūta''. Vienmēr ir kāds iemesls, kāpēc spēle beidzas tieši tā un nevis citādi. Par šo spēli - es jau 3.perioda vidū gribēju slēgt ārā, jo bija skaidrs, ka tiekam notiesāti. Kaut viņi aizrītos ar savām svilpēm! Pa šiem 4 KHL gadiem ir bijušas kādas 4 spēles, kurās kaut ko varētu pārmest tiesnešiem, bet nu šī bija konkrēts pasūtījums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:29, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: ne velti 1000 ls uz sho speli liku
Paradi ceku,ja ne tad Huli bloda netira?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:30, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Man vispār reti ir ''rūgtuma sajūta''. Vienmēr ir kāds iemesls, kāpēc spēle beidzas tieši tā un nevis citādi. Par šo spēli - es jau 3.perioda vidū gribēju slēgt ārā, jo bija skaidrs, ka tiekam notiesāti. Kaut viņi aizrītos ar savām svilpēm! Pa šiem 4 KHL gadiem ir bijušas kādas 4 spēles, kurās kaut ko varētu pārmest tiesnešiem, bet nu šī bija konkrēts pasūtījums.
vienmēr jau vieglāak vainot tiesnēsus nekāa pašus ,protams avarbūut arīī šodien pietiesāaja ,bet sāk jau nedaudz apnikt šie zaudēejumi un vienīgas uz ko var spēles laikā skatīties ir kautiņi

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kurā epizodē viņi nepareizi notiesāja? Nepamanīju nevienu apšaubāmu noraidījumu.
Kad Žiru nometa cimdus, tad man uzreiz bija skaidrs,ka viņam būs kā minimums 5. min. sods. Viņš var priecāties, ka iedeva tikai piecas minūtes, jo šķiet, ka pats saprata, ka viņam spēle varētu beigties, un tāpēc viņš sākumā devās prom uz ģērbtuvēm. Var teikt,ka tiesneši viņu apžēloja.
Par ko beigties? Kopš kura laika par kaušanos dod līdz spēles beigām, tajā epizodē daudz maz viss pareiz, bet strīdēties varētu un pat ar video materiāliem savu taisnību mēģināt pierādīt, bet labi, nav laika, steidzos.
Bet tālāk bija haoss, noraidījumi, it sevišķi kas bija pret Malkinu izzīsti no pirksta, pret mums tādi bija vairāki un labāk uzskatāmi, bet svilpe klusē. Tas pat arī pret mums, tur kur noraidījums ir nedod, tur kur nav pēkšņi iedod.
Ai karoč, pofig, ko es tev te stāstu, kārtējo reizi neesi neko redzēji un tev taisnība Ivar, šodien tiesāšana bija augstākajā līmenī;


Labi nav laika

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:32, pirms 12 gadiem
Paši vien vainīgi. Bet nju tiešāšana šodien nebīj ipaši aukstā līmenī

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:32, pirms 12 gadiem
Nezināju, ka tagad par komandas slikto spēli pieņemts gānīt tiesnešus Diskutējams bija vienīgi noraidījums par Malkina nogāšanu, taču tā bija reāla spēles epizode, kurā mūsējais ar nūju tiešām viņu ķeksēja. Kopumā spēle mēsls (lai gan interesanta), disciplīna - 0. Par ko jūs te priecājieties, par kārtējo zāģi?! Tad jau labi, rīt būs nākamais.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:32, pirms 12 gadiem
Dinamo deretu ieest no huļi čomaka bļodas

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:33, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Mazgadīga urļika cienīgs domu gājiens- da tu man, da es tūlīt tev. Neviens neprasīja, ne Karsumam ar nūju vicināties (un tajā gadījumā nesaprotamā kārtā palikt nesodītam), ne Žirū mest nost cimdus un sist aizsargu, kurš aizstāvēja savu vārtsargu, ne Karlam kāds lūdza tiesnesi apvainot, utt.
Pret individuāli tehniski klasi augstāku komandu nedrīkst noraidīties, ja, protams, vispār grib uzvarēt. Te bija skaidri redzams, ka Dinamo uzvarēt negribēja, drīzāk nolaist tvaiku, jo nikni par savu nespējību uz ledus. līdz ar to pelnīti 0 punkti.
Kur ta viņš tev vicinājās, tas bija pēc svilpes un skaidri bija redzams ka tas vairāk kā žests bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:35, pirms 12 gadiem
normāla spēle, man patika!
p.s. pirms gada te daži īdēja, ka mūsējie izvairās no spēka spēles, nespēj pienācīgi atbildēt uz provokācijām un maz met pa vārtiem, šogad tie paši personāži činkst, ka RD tikai kaujās un nespēlē kombinācijām bagātu hokeju man gan patīk dažādība... a vieta tabulā - kāda atšķirība, tikt PO, lai izlidotu 1. vai 2. kārtā, vai arī netikt, bet toties vairāk saglabāt spēkus izlasei

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:35, pirms 12 gadiem
redzēsim kā miljardieru komanda aprausies kad beigsies NHL lokauts!!
RD malači šis sezonas labākā spēle, nebūtu tiesneši l.....

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:35, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Par ko beigties? Kopš kura laika par kaušanos dod līdz spēles beigām, tajā epizodē daudz maz viss pareiz, bet strīdēties varētu un pat ar video materiāliem savu taisnību mēģināt pierādīt, bet labi, nav laika, steidzos.
Bet tālāk bija haoss, noraidījumi, it sevišķi kas bija pret Malkinu izzīsti no pirksta, pret mums tādi bija vairāki un labāk uzskatāmi, bet svilpe klusē. Tas pat arī pret mums, tur kur noraidījums ir nedod, tur kur nav pēkšņi iedod.
Ai karoč, pofig, ko es tev te stāstu, kārtējo reizi neesi neko redzēji un tev taisnība Ivar, šodien tiesāšana bija augstākajā līmenī;


Labi nav laika
Šodien tiesneši tiesāja ļoti principiāli, jeb pēc principa var iedot, un var arī nedot noraidījumu. Viņi izvēlējās dot.
Tomēr neviens netaisās noliegt to, ka Magņitka spēlēja daudz racionālāk un disciplinētāk atšķirībā no Ģinamas.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:35, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Mazgadīga urļika cienīgs domu gājiens- da tu man, da es tūlīt tev. Neviens neprasīja, ne Karsumam ar nūju vicināties (un tajā gadījumā nesaprotamā kārtā palikt nesodītam), ne Žirū mest nost cimdus un sist aizsargu, kurš aizstāvēja savu vārtsargu, ne Karlam kāds lūdza tiesnesi apvainot, utt.
Pret individuāli tehniski klasi augstāku komandu nedrīkst noraidīties, ja, protams, vispār grib uzvarēt. Te bija skaidri redzams, ka Dinamo uzvarēt negribēja, drīzāk nolaist tvaiku, jo nikni par savu nespējību uz ledus. līdz ar to pelnīti 0 punkti.
muļķības. Ne jau tur tā spēle tika salauzta, bet noraidījumos, kuri nemaz nebija noraidījumi Meijam 2 reizes, Džonsonam. par kautiņu, ja jau Žirū iedeva 5 par cimdu novilkšanu, tad krievam , kā minimums 2+2 bija jādod, kā aizsācējam un , kā turpinātājam. Kur tur bija vārtsarga aizstāvēšana aiz vārtiem. brauciens ar cimdu ģīmī, un tāpat pāris sitienus vēl izdarīja.
Tiesāšana nekādā ziņā nebija godīga. Jā nezimantojām arī tās iespējas, kuras bija, bet rokas nolaižas, ja notiek negodīga tiesāšana. 3.periodā Dinamo nebija komanda. pēc karla noraidījuma, katram vajadzēja pienākt pie tiesneša un pateikt tos pašus vārdus, ko Karls, lai visus noraida, lūk tad būtu KOMANDA un bezprecedenta gadījums. kaut kā ir jācīnās pret strīpaino visatļautību un zvaigžņu respektēšanu....tā vairs nav godīga spēle, ja ņem vērā vēl to, ka meistarības ziņā arī ir atšķirība.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 22:36, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Mazgadīga urļika cienīgs domu gājiens- da tu man, da es tūlīt tev. Neviens neprasīja, ne Karsumam ar nūju vicināties (un tajā gadījumā nesaprotamā kārtā palikt nesodītam), ne Žirū mest nost cimdus un sist aizsargu, kurš aizstāvēja savu vārtsargu, ne Karlam kāds lūdza tiesnesi apvainot, utt.
Pret individuāli tehniski klasi augstāku komandu nedrīkst noraidīties, ja, protams, vispār grib uzvarēt. Te bija skaidri redzams, ka Dinamo uzvarēt negribēja, drīzāk nolaist tvaiku, jo nikni par savu nespējību uz ledus. līdz ar to pelnīti 0 punkti.
Ja tu nezini, kā tiesneši salauž spēli, tad nemurgo te par kaut kādiem urļikiem. Tad, kad spēle ir jau nolikta vajadzīgajā vietā, tiek it kā ar pāris noraidījumiem otrā virzienā kaut kas izlīdzināts. Un, ja vienu komandu mērķtiecīgi tracina, tad izlaužas arī šis tas nevajadzīgs.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:37, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik prognozējams kļuvis Ģinama.
Divas iemestas ripas limits, pretinieku vārtos kaut kāds monstrs un tiesneši kā viens sazvērējušies pret dinamiešiem.
Prognozējams ar savu NErealizāciju un švaku, pat teiktu bez domāšanas, spēli mazākumā! Ja šogad labi veidojas uzbrukums, bet nav realizācijas, tad aizsardzība ir zem katras kritikas.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:38, pirms 12 gadiem
cik uzvaras Jučeram šosezon rd sastāvā?

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:38, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ja tu nezini, kā tiesneši salauž spēli, tad nemurgo te par kaut kādiem urļikiem. Tad, kad spēle ir jau nolikta vajadzīgajā vietā, tiek it kā ar pāris noraidījumiem otrā virzienā kaut kas izlīdzināts. Un, ja vienu komandu mērķtiecīgi tracina, tad izlaužas arī šis tas nevajadzīgs.
Varbūt nepamanīji, bet arī Ģinamai bija pietiekoši daudz iespēju spēlēt vairākumā.
Tas ka viņi nevar dabūt ripu pretinieku vārtos jau ir cits stāsts.

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:38, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Kur ta viņš tev vicinājās, tas bija pēc svilpes un skaidri bija redzams ka tas vairāk kā žests bija
Ā, pēc svilpes ja iemauc ar nūju, tad nesāp un nekādas traumas dabūt neviens nevar, jo spēlē tak apturēta. Es nejustos omulīgi, ja uz mani viens atmarozs vēzētos ar nūju kaut tikai žesta pēc.
Un vispār, ja jums tā nepatīk KHL tiesāšana (es to esmu pamanījis regulāri pēc zaudējumiem), neviens taču nespiež Dinamo vispār bāzties Krievijā iekšā, var arī spēlēt tepat Latvijā savā starpā. Atraduši, kur objektivitāti meklēt- Krievijā. Antiņi, nav citu vārdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:40, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Mazgadīga urļika cienīgs domu gājiens- da tu man, da es tūlīt tev. Neviens neprasīja, ne Karsumam ar nūju vicināties (un tajā gadījumā nesaprotamā kārtā palikt nesodītam), ne Žirū mest nost cimdus un sist aizsargu, kurš aizstāvēja savu vārtsargu, ne Karlam kāds lūdza tiesnesi apvainot, utt.
Pret individuāli tehniski klasi augstāku komandu nedrīkst noraidīties, ja, protams, vispār grib uzvarēt. Te bija skaidri redzams, ka Dinamo uzvarēt negribēja, drīzāk nolaist tvaiku, jo nikni par savu nespējību uz ledus. līdz ar to pelnīti 0 punkti.
Cik zinu par tiesneša apvainošanu dod 10 min., nevis 5+20, tā it kā kādu no tiesnešiem iz ledus nonesa uz nestuvēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:41, pirms 12 gadiem
Mes ar kaiminu apsedamies parpipejam so lietu un konstatejam ka dinamo ir pilniga pakalja .

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:42, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Un vispār, ja jums tā nepatīk KHL tiesāšana (es to esmu pamanījis regulāri pēc zaudējumiem), neviens taču nespiež Dinamo vispār bāzties Krievijā iekšā, var arī spēlēt tepat Latvijā savā starpā. Atraduši, kur objektivitāti meklēt- Krievijā. Antiņi, nav citu vārdu.
Perfekti uzrakstīts.

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:42, pirms 12 gadiem
Runčuks rakstīja: normāla spēle, man patika!
p.s. pirms gada te daži īdēja, ka mūsējie izvairās no spēka spēles, nespēj pienācīgi atbildēt uz provokācijām un maz met pa vārtiem, šogad tie paši personāži činkst, ka RD tikai kaujās un nespēlē kombinācijām bagātu hokeju man gan patīk dažādība... a vieta tabulā - kāda atšķirība, tikt PO, lai izlidotu 1. vai 2. kārtā, vai arī netikt, bet toties vairāk saglabāt spēkus izlasei
Spēlem kā tāda bija forša. Man arī patika. bet kārtējo reizi svītrainie nemāk iztikt bez zemūdens bumbām. Pārāk liels respekts pret zvaigznēm. Un Izrādās, ka arī citi var izkauties, izņemot Raiti. un Meijam arī tas bija jādara pret gončaru jau 1.periodā pēc tiem 4 grūdieniem mugurā, kad abi dabūja pa sodam. Bet spēle super.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:42, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ja tu nezini, kā tiesneši salauž spēli, tad nemurgo te par kaut kādiem urļikiem. Tad, kad spēle ir jau nolikta vajadzīgajā vietā, tiek it kā ar pāris noraidījumiem otrā virzienā kaut kas izlīdzināts. Un, ja vienu komandu mērķtiecīgi tracina, tad izlaužas arī šis tas nevajadzīgs.
Tev tā pati atbilde- nelien Krievijā ar savu Bībeli, ja kaut kas nepatīk. Gribi pushaļavno Dinamo spēlēšanu līgā kopā ar zvaigznēm, zini savu vietu un sēdi pie ratiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:43, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: nesaprotu, kāda jēga vispār turpināt spēlēt Dinai, lai tak Liepājas Metalurgs spēlē iekš tā Kolhoza līgas. pilnīgi bezcerīgi zaudē un neko neparāda, tikai vienu kā jāzaudē.

pat Studenti ir AUGSTĀKĀ vietā nekā Pelni!
ne tavām gludajām smadzenēm par to spriest....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:45, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šodien tiesneši tiesāja ļoti principiāli, jeb pēc principa var iedot, un var arī nedot noraidījumu. Viņi izvēlējās dot.
Tomēr neviens netaisās noliegt to, ka Magņitka spēlēja daudz racionālāk un disciplinētāk atšķirībā no Ģinamas.
Nu neattaisno tiesnešus, tik slikta, uz abām pusēm, neadekvāta, asumus raisoša tiesāšana sen Latvijā nav redzēta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:46, pirms 12 gadiem
MEISERĪBA, IR MOMENTI METIET VĀRTOS.....
ļoti labs pimērs šodien bija kā jarealizē izdevības...
ja rezultāts ir 2:5 tad nekas nevar būt skaists...

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:46, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt nepamanīji, bet arī Ģinamai bija pietiekoši daudz iespēju spēlēt vairākumā.
Tas ka viņi nevar dabūt ripu pretinieku vārtos jau ir cits stāsts.
Varbūt par to arī ir šis stāstiņš? Ja ir skaidri zināms, ka viena komanda vairākumus izpilda lieliski un otra ne visai, kā var pasniegt meistarīgajai komandai dāvanu ar rozā banti? Ļoti vienkārši - tiesājot bargi par katru sīkumu. Un otrādi, ja ļauj spēlēt asu spēli uz pārkāpuma robežas, meistarīgās komandas priekšrocība zūd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:47, pirms 12 gadiem
alfredo rakstīja: goga---Tu esi goga..un būsi goga..un tevi izmantoja goga....un gogam ptic......žēl man pat tevi ar mazo burtu
arlabunakti
Perfekti uzrakstīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:48, pirms 12 gadiem
Jučers arī uz celīšiem noskatījās, kā veči spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:48, pirms 12 gadiem
kastasir rakstīja: muļķības. Ne jau tur tā spēle tika salauzta, bet noraidījumos, kuri nemaz nebija noraidījumi Meijam 2 reizes, Džonsonam. par kautiņu, ja jau Žirū iedeva 5 par cimdu novilkšanu, tad krievam , kā minimums 2+2 bija jādod, kā aizsācējam un , kā turpinātājam. Kur tur bija vārtsarga aizstāvēšana aiz vārtiem. brauciens ar cimdu ģīmī, un tāpat pāris sitienus vēl izdarīja.
Tiesāšana nekādā ziņā nebija godīga. Jā nezimantojām arī tās iespējas, kuras bija, bet rokas nolaižas, ja notiek negodīga tiesāšana. 3.periodā Dinamo nebija komanda. pēc karla noraidījuma, katram vajadzēja pienākt pie tiesneša un pateikt tos pašus vārdus, ko Karls, lai visus noraida, lūk tad būtu KOMANDA un bezprecedenta gadījums. kaut kā ir jācīnās pret strīpaino visatļautību un zvaigžņu respektēšanu....tā vairs nav godīga spēle, ja ņem vērā vēl to, ka meistarības ziņā arī ir atšķirība.
Tādā gadījumā arī līdzjutējiem arēnā vajadzētu solidarizēties ar spēlētājiem un visiem pamest savas vietas tribīnēs! Būtu hohma, pēdējās 7:30 min. spēle pie tukšām tribīnēm un to visu rāda ESPN!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:50, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Tev tā pati atbilde- nelien Krievijā ar savu Bībeli, ja kaut kas nepatīk. Gribi pushaļavno Dinamo spēlēšanu līgā kopā ar zvaigznēm, zini savu vietu un sēdi pie ratiem.
Es un bībele? Man tas kaut kā nepiestāv.

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:50, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Tātad tu tomēr atzīsti, ka tiesneši slikti notiesāja...
Slikti viņi nenotiesāja. Par tendenciozitāti atsevišķos momentos var runāt. Tomēr neredzu, nafig Magņitkai, kurai punktus īpaši nevajag, būtu vajadzējis pietiesāt par labu. Cita runa, ka varbūt ir līgas uzstādījums, lai spēlējot pret lejasgala atmarozkiem (jā, šinī gadījumā RD), viņi līgas zvaigznes nesatraumētu. Nevienam Krievijā nerūp, ja kāds Meija dabū traumu, bet Gončaru vai Malkinu būtu stulbi Rīgā zaudēt, spēlē, kur nekas neizškiras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:52, pirms 12 gadiem
Paldies par emocijām
Kautiņš bija gan uz laukuma gan fanu sektorā
Tiesneši ir vienkārši jāatlaiž tas NAV normāli!

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:52, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu neattaisno tiesnešus, tik slikta, uz abām pusēm, neadekvāta, asumus raisoša tiesāšana sen Latvijā nav redzēta!
Domāju, ka KHL komandām jau sen bija jābūt pieradušām pie šāda tiesāšana stila.
Kā jau rakstīju, tad zaudētāji meklē kādu attaisnojumu. Šoreiz atkal var vainot tiesnešus, kaut gan patiesībā būtu jālamā RD spēlētājus par slikto realizāciju pašu radītos momentos, un trenerus par nespēju piespiest spēlētājiem spēlēt disciplinēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:52, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: man tāds uzdevums - objektīvi sniegt savu vērtējumu, lai jums keponiem būtu apgaismība par notiekošo/esošo situāciju.
Objektīvi ? Beidz gudri spriedelēt ,vienīgais un pareizais viedoklis pieder man , pārējie Jūs esat tikai marionetes kremļa vadībā . Marš gulēt pokecentrs biedr . Es Tevi pazeminu !

p.s. Laba spēle mūsējiem vienādos sastāvos ,slikta mazākumā . Zebrainie noraka visu ko vien var .
Spēles zvaigzne- Džeriņš .
Malkins neko supervaroņa cienīgu neparādija , bet kārtējo reizi sadarbībā ar lielo galdu izgāzos un paziņoju ka pametu šo uzņēmumu un oficiāli nosūtu viņus un pokecentru .
Sākas jauna ēra cienijamie sprota draugi .

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:53, pirms 12 gadiem
Šovakar puikas cīnījās cik varēja,vienkārši pretinieks krietni meistarīgāks.Tiesāšana? Kas liedz mūsējiem izmantot skaitlisko pārsvaru.Nezināt? Paprasiet Pekam.Meistarība.Nav ko te nīdēt par tiesāšanu,par noteikumu pārkāpumiem pienākās sods.Ko nopelnījām ,to ari saņēmām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:56, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: Tiesneshi chista vainigi ka ir nemakulji uz ledus ? SOdus taisa ja netiek lidzi meistariba
Jā Žirū pretinieks netika līdzi meistarībā ,tapēc dabūja 20 sitienus pa seju un tiesneši kā pēdējie klauni apžēlojās un iedeva Žirū vairāk . Karla 5min noraidijums vispār klasika .
kremļa pirksts , nebrīnīšos ,ja Bimbis pēc šā mača oficiāli pametīs pokecentra fanu kustību .

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:57, pirms 12 gadiem
da ko cepaas, neskatiijos hokeju, un nervi kaartiibaa, domas pozitiivas, pasmaidiit par visu var un mieriigi ieraut alinju

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 22:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domāju, ka KHL komandām jau sen bija jābūt pieradušām pie šāda tiesāšana stila.
Kā jau rakstīju, tad zaudētāji meklē kādu attaisnojumu. Šoreiz atkal var vainot tiesnešus, kaut gan patiesībā būtu jālamā RD spēlētājus par slikto realizāciju pašu radītos momentos, un trenerus par nespēju piespiest spēlētājiem spēlēt disciplinēti.
Saproti, ja pie katra zaudējuma vainotu tiesnešus, tad teiktu, ka mīksto komanda, bet tāds bezpriģels no strīpaino puses, piedod, kautkādu marku tomēr vajag turēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:58, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: Pat ja Magnitka speletu 50 min noraidijumos RD vienalga nevinnet, vini tak tukshos met garam, poda var trapit dzvai ?
Tīrākās haļavas Magnitkai ,nav problēmu iemest vairākuma kad jau spēli salauzuši tiesneši . Turklāt Jučers ar ne to labāko sniegumu šodien rādija .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 22:59, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tādā gadījumā arī līdzjutējiem arēnā vajadzētu solidarizēties ar spēlētājiem un visiem pamest savas vietas tribīnēs! Būtu hohma, pēdējās 7:30 min. spēle pie tukšām tribīnēm un to visu rāda ESPN!
Tas būtu labākais, kas varētu būt. bet tā nebija. Beigās vairs nebija Komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:00, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Saproti, ja pie katra zaudējuma vainotu tiesnešus, tad teiktu, ka mīksto komanda, bet tāds bezpriģels no strīpaino puses, piedod, kautkādu marku tomēr vajag turēt!
ko cepies, miikstais ir kapteinis un komandas vadiiba, ja tiesneshi zinaatu, ka vinjus par katru kljuudu pret riigu vazaatu pa tiesneshu koleedjijaam , buutu viss ok, a te, rengjeedaaji sanaakushi, ko jaaj kam nav slinkums, paseedui un apdmaa to versiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:00, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Šovakar puikas cīnījās cik varēja,vienkārši pretinieks krietni meistarīgāks.Tiesāšana? Kas liedz mūsējiem izmantot skaitlisko pārsvaru.Nezināt? Paprasiet Pekam.Meistarība.Nav ko te nīdēt par tiesāšanu,par noteikumu pārkāpumiem pienākās sods.Ko nopelnījām ,to ari saņēmām.
Šī spēle nebija no mūsējo puses rupjāka kā jebkura iepriekšējā šajā sezonā. Un kas tas bija par mistisko 5+20 pret tiesnesi, ko? Tādu pirmo reizi mūžā redzu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:01, pirms 12 gadiem
BIMBIS&KREMLIS rakstīja: Tīrākās haļavas Magnitkai ,nav problēmu iemest vairākuma kad jau spēli salauzuši tiesneši . Turklāt Jučers ar ne to labāko sniegumu šodien rādija .
Kādā veidā viņš varēja glābt? Spriežot pēc tava teiktā, kļūt divreiz lielākam, platākam! Garumā 2,50 metru un platumā 2,50 metri! Visas ripas atsitīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 23:01, pirms 12 gadiem
asid rakstīja: Nu dzive ta ir iekartots, luzeru tiiim apcelt visur un ari ledus nav iznemums

Un kam RD punkti, ko RD ar tiem punktiem daris, play offa netikt nu 3pt dabutu un ko talak? kolekciones
2008/2009 agada sezonā ? Ja nemaldos protams , neviens neticēja ,ka tiksim playoff kad bija atlikušas 15-20 spēles ? Kaut kā tā . Toreiz Ješka paņēma uz grauda vienu no SKA punduriem , vārdu neatiminos un salauza sezonu un tikām playoff . Šodien notika tas pats ,tikai zebrainie pēc kremļa rīkojuma magnitku pavilka . Nekas MĒS TICAM DINAMO . TIKAI RĪGA <TIKAI DINAMO !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 23:02, pirms 12 gadiem
kastasir rakstīja: Tas būtu labākais, kas varētu būt. bet tā nebija. Beigās vairs nebija Komandas.
Bet nav jau kapteiņa, kurš var visus savākt kopā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:04, pirms 12 gadiem
NeilPryde rakstīja: ko cepies, miikstais ir kapteinis un komandas vadiiba, ja tiesneshi zinaatu, ka vinjus par katru kljuudu pret riigu vazaatu pa tiesneshu koleedjijaam , buutu viss ok, a te, rengjeedaaji sanaakushi, ko jaaj kam nav slinkums, paseedui un apdmaa to versiju.
Nu nav Galviņš mīkstais! Par līderi nepiedzimst, par tādu ir jākļūst, ar savu piemēru, ar stiprāku vārdu, ar sapratni, katram jāatrod savs piegājiens, arī tiesnešiem!

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:04, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kādā veidā viņš varēja glābt? Spriežot pēc tava teiktā, kļūt divreiz lielākam, platākam! Garumā 2,50 metru un platumā 2,50 metri! Visas ripas atsitīs!
Pokemon , es neteicu ,ka visas ripas bija jāglābj ,bet piecas nav pa daudz ? Un nevienā mirklī neapvainoju viņu ! Nebija šodien viņa diena ,sniegums pašvaks , vai gribi teikt piecas ripas ielaižot LABS :
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 23:06, pirms 12 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 23:06, pirms 12 gadiem
diemžēl mūsu konkurentiem šodien ir gājis no rokas - doņecka, minska, čehova, visiem pa uzvarai...

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:07, pirms 12 gadiem
BIMBIS&KREMLIS rakstīja: Pokemon , es neteicu ,ka visas ripas bija jāglābj ,bet piecas nav pa daudz ? Un nevienā mirklī neapvainoju viņu ! Nebija šodien viņa diena ,sniegums pašvaks , vai gribi teikt piecas ripas ielaižot LABS :
Nezinu, kas ir pokemons, bet tu šobrīd atgādini skūtās olas! Dumjš vai izliecies?

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:08, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu nav Galviņš mīkstais! Par līderi nepiedzimst, par tādu ir jākļūst, ar savu piemēru, ar stiprāku vārdu, ar sapratni, katram jāatrod savs piegājiens, arī tiesnešiem!
ne jau fiziski miikstais biju domaajis, ja pats esi speeleejis hotji tad saprastu ka kapteinim bija jaariikojas daudz savaadaak un agresiivaak, nevis peec kaarteejaa samazgu spainja atbildeet - nekas nekas, samazgas bija siltas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:08, pirms 12 gadiem
BIMBIS&KREMLIS rakstīja: 2008/2009 agada sezonā ? Ja nemaldos protams , neviens neticēja ,ka tiksim playoff kad bija atlikušas 15-20 spēles ? Kaut kā tā . Toreiz Ješka paņēma uz grauda vienu no SKA punduriem , vārdu neatiminos un salauza sezonu un tikām playoff . Šodien notika tas pats ,tikai zebrainie pēc kremļa rīkojuma magnitku pavilka . Nekas MĒS TICAM DINAMO . TIKAI RĪGA <TIKAI DINAMO !!!
Ribinu viņš tad atskaldīja....

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:09, pirms 12 gadiem
NeilPryde rakstīja: ne jau fiziski miikstais biju domaajis, ja pats esi speeleejis hotji tad saprastu ka kapteinim bija jaariikojas daudz savaadaak un agresiivaak, nevis peec kaarteejaa samazgu spainja atbildeet - nekas nekas, samazgas bija siltas
uz to es tev vēlreiz atbildu, par līderi nepiedzimst, par tādu ir jākļūst! Nu nav viņam līdera dotību, vienkārši nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:11, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nezinu, kas ir pokemons, bet tu šobrīd atgādini skūtās olas! Dumjš vai izliecies?
HAHA tā ar nespēji atbildēt uz jautājumu ,vai Jučera sniegums bija labs . Nīkuli ,ja nespēj diskutēt ,atslēdz internetu . Tātad vēlreiz ,vai Jučera sniegums bija labs ,nevis kaut kādas skūtas olas . Ā pareizi tad kad taisnība acīs kož , cilvēkiem parasti ir vēlme otro nolamāt un mainīt tēmu . Visu cieņu Jučeram ,bet augstas klases vārtsargi glābj vairāk .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:13, pirms 12 gadiem
BIMBIS&KREMLIS rakstīja: HAHA tā ar nespēji atbildēt uz jautājumu ,vai Jučera sniegums bija labs . Nīkuli ,ja nespēj diskutēt ,atslēdz internetu . Tātad vēlreiz ,vai Jučera sniegums bija labs ,nevis kaut kādas skūtas olas . Ā pareizi tad kad taisnība acīs kož , cilvēkiem parasti ir vēlme otro nolamāt un mainīt tēmu . Visu cieņu Jučeram ,bet augstas klases vārtsargi glābj vairāk .
Ko glābj, metienu zem pārliktņa, metienus stūros pēc ātrām izspēlēm, kad vārtsargam jāpārvietojas! Diemžēl Jučera gabarīti ir tādi kādi ir un viņš nevar vienlaicīgi piesegt abus vārtu stūrus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:17, pirms 12 gadiem
-Spēle bija skatāma, interesanta.
-Malkins parādīja to, ko mēs visi jau zinam!
-Nebija jau tā, ka necīnijāmies, vai nebija momentu, vienkārši viss notika kā parasti!

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:18, pirms 12 gadiem
Ja spēli skatijies tad mēs trešo golu ielaidām pēc zebrainā noraidijuma Žirū . Tas salauza spēli ,Magnitku palaidām priekšā un nekas nebija glābjams , protams , mazākums mums ir briesmīgs un magnitkai vairākums labs ,bet tā visa varēja nebūt ,ja svītrainie abas komandas respektētu vienlīdzīgi . Lab tas ir no sērijas kā būtu ,ja būtu ,bet tiesnešu nekosekfenci nevar noliegt šinī spēlē .
Gatavojamies Traktoram noņemt ratus . TIKAI RĪGA & TIKI DINAMO !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:23, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Ja nav gabarīti, tad jābūt ātrumam.
Jučera augums ir 190 cm!!! Kur vēl vairāk, ak jā, Košečkins!!!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 23:26, pirms 12 gadiem
zebiakste rakstīja: Tik slikta tiesāšana pat Latvijas čempī nav redzēta...
Nezinu ko varēja redzēt pa TV, Arēnā Rīga viss bija skaidri redzams, viss pārējais tikai emociju uzplūdā!!!

Pilnīgas muļķības, komandā nav nekādas disciplīnas, zināja ar ko spēlēs un ka tiesneši respektēs "Magņitku"!
Meija-divi noraidījumim divi zaudēti vātri !!!
Žirū-viņam noteikti bija jākaujas ?!!
Metju Kare- viņam noteikti vajadzēja no rezerves spēlētāju soliņa braukt virsū teisnesim ?

Uzskaitīt visu ?!!!
Хоккей. КХЛ. Регулярный чемпионат. Игра номер...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 23:26, pirms 12 gadiem
>>>hypocrisy
Neredzu pat šeit iemeslu diskutēt par spēles sodu Karlam.Ir daudz pārkāpumi,par ko var uzlikt disciplinārsodu un ne es ,ne tu nezini ,kas notika starp tiesnesi un Karlu.Ja tiesnesis viņu noraidīja,tad tas nozīmē ,ka Karls to nopelnīja,jo bez iemesla tā patās vien nenoraida,pie tam vēl regulārā čempionāta vienā mačā,kur praktiski nekas neizšķirās.Par tiesnešiem mēdz sūdzēties vārgie.Laikam Dinamo Rīga un lielā daļa viņu līdzjutēji ar tām rozā brillēm, tādi arī ir.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 23:29, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: >>>hypocrisy
Neredzu pat šeit iemeslu diskutēt par spēles sodu Karlam.Ir daudz pārkāpumi,par ko var uzlikt disciplinārsodu un ne es ,ne tu nezini ,kas notika starp tiesnesi un Karlu.Ja tiesnesis viņu noraidīja,tad tas nozīmē ,ka Karls to nopelnīja,jo bez iemesla tā patās vien nenoraida,pie tam vēl regulārā čempionāta vienā mačā,kur praktiski nekas neizšķirās.Par tiesnešiem mēdz sūdzēties vārgie.Laikam Dinamo Rīga un lielā daļa viņu līdzjutēji ar tām rozā brillēm, tādi arī ir.
Tieši tā, piekrītu tiesāšana nebija tik gluda, tikai nevienā nepareizi notiesātā momentā mums neiemeta, visas ripas mums sameta kad paši bijām vainīgi!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-22 23:29, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: >>>hypocrisy
Neredzu pat šeit iemeslu diskutēt par spēles sodu Karlam.Ir daudz pārkāpumi,par ko var uzlikt disciplinārsodu un ne es ,ne tu nezini ,kas notika starp tiesnesi un Karlu.Ja tiesnesis viņu noraidīja,tad tas nozīmē ,ka Karls to nopelnīja,jo bez iemesla tā patās vien nenoraida,pie tam vēl regulārā čempionāta vienā mačā,kur praktiski nekas neizšķirās.Par tiesnešiem mēdz sūdzēties vārgie.Laikam Dinamo Rīga un lielā daļa viņu līdzjutēji ar tām rozā brillēm, tādi arī ir.
viena piebilde.pie disciplinariem parkapumiem nedod realu mazakumu,turklat uz 5 minutem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-22 23:31, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: >>>hypocrisy
Neredzu pat šeit iemeslu diskutēt par spēles sodu Karlam.Ir daudz pārkāpumi,par ko var uzlikt disciplinārsodu un ne es ,ne tu nezini ,kas notika starp tiesnesi un Karlu.Ja tiesnesis viņu noraidīja,tad tas nozīmē ,ka Karls to nopelnīja,jo bez iemesla tā patās vien nenoraida,pie tam vēl regulārā čempionāta vienā mačā,kur praktiski nekas neizšķirās.Par tiesnešiem mēdz sūdzēties vārgie.Laikam Dinamo Rīga un lielā daļa viņu līdzjutēji ar tām rozā brillēm, tādi arī ir.
Laikam Carle paspēja Gusevu [tiesnesi] apaugļot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 23:37, pirms 12 gadiem
Tad kad kalvīts ar savicki sāks domāt vrb kkas mainīsies

  -1 [+] [-]

, 2012-10-22 23:38, pirms 12 gadiem
>>>PuLVeris,
Jā un varbūt pat ar muti

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:40, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Tieši tā, piekrītu tiesāšana nebija tik gluda, tikai nevienā nepareizi notiesātā momentā mums neiemeta, visas ripas mums sameta kad paši bijām vainīgi!!!
pec tavas logikas sanak ta,ka ja tu cert meza egli,izdari piecus cirtienus,un tikai pie piekta cirtiena egle nogazas,tad tie ieprieksejie cirtieni nebija nepieciesami,pietiktu ar to vienu,piekto

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:41, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: >>>PuLVeris,
Jā un varbūt pat ar muti
Par mutes brūķēšanu dod 10 min., bet šeit bija [laikam, seksuāls] kontakts ar tiesnesi, tāpēc 5+20 min.!!!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-22 23:43, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Latviešiem vainas apziņa ir pārāk spēcīga un iezombēta, neko darīt. Taču es vainīga nejūtos un šoreiz īpaši nevainoju ne spēlētājus ne trenerus!
Es arī esmu un būšu par "Dinamo Rīga" tikai, izlasi par ko mūsējie bija noraidīti, vai tādi noraidījumi bija vajadzīgi un cik noraidījumu laikā mums iemeta!
-
Teksta translācija -> Хоккей. КХЛ. Регулярный чемпионат. Игра номер...

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:44, pirms 12 gadiem
nezinu kā jums, bet man pie rezultātā 4:2 un tiesnešu bezkaunības prasījās uzvilkties līdz galam, jo tik ļoti uzvilkušies mūsējie šosezon vēl nebija, bet pēc kautiņa tā arī tas viss noplaka... prasījās vairāk bezkaunības un rupjības beigās, zaudētu kaut 2:7, bet spēle paliktu sirdī un varbūt kaut nedaudz jau mainītu sezonas turpinājumu. tagad grūti teikt, itkā izskatījās tīri sakarīgi, taču baidos, ka šī nebija lūzuma spēle un nākošās spēles tiks aizvadītas kā līdz šim, tādā gadījumā.. sezona norakstīta.

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:45, pirms 12 gadiem
Dināmo kā dināmo, bet tiesneši kā cnm pret mums, es nesaprotu kpc vnm pret mums tiesā? gan KHL gan kad pasaules čempis, itkā mūs ienīstu psc.
Bet nu šodien bija naudas pelnamā diena

  -3 [+] [-]

, 2012-10-22 23:52, pirms 12 gadiem
Kramiks raksta:viena piebilde,pie disciplināriem pārkāpumiem nedod reālu mazākumu,turklāt uz 5 minūtēm.
Diemžēl tādi gudrinieki šeit pārsvarā ,kuri kritizē tiesnešus ,bet paši zina noteikumus labāka gadījumā virspusēji.Nepaslinkoju,un speciāli tev izvilku no noteikumu grāmatas šo punktu:
503 - Lielais sods
Ja uzlikts LIELAIS SODS, jebkurš spēlētājs, ieskaitot vārtsargu, tiek noraidîts
no laukuma lîdz spēles beigâm (disciplinārsods līdz spēles beigām), un viņa
aizstāšana tiek atļauta, pēc piecām soda minūtēm.

Palasiet pokemoni noteikumus ,pirms gudri šeit komentēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:56, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par mutes brūķēšanu dod 10 min., bet šeit bija [laikam, seksuāls] kontakts ar tiesnesi, tāpēc 5+20 min.!!!
tad Dinamo uzvarētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-22 23:58, pirms 12 gadiem
Tik stulbu tiesāšanu sen nebiju manījis... Pirmajā brīdī emocijas pušu plēsa, gribējās noskalpēt tos strīpainos! Bet puiši kapājās labi, īpaši sākumā, pat beigās, kad viss bija skaidrs, vēl pa pārliktni atšāva - bet nepaveicās, un nākamajā pretuzbrukumā vēl 1 baranka, 3:4 vietā 2:5 - lai arī tas neko nemainīja, tomēr škrobe...
Taču spēle nevienādos sastāvos gan galīgā bedrē. Labi, attiecīgi pretinieki, bet tomēr daudz par traku...

     [+] [-]

, 2012-10-23 00:01, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Kramiks raksta:viena piebilde,pie disciplināriem pārkāpumiem nedod reālu mazākumu,turklāt uz 5 minūtēm.
Diemžēl tādi gudrinieki šeit pārsvarā ,kuri kritizē tiesnešus ,bet paši zina noteikumus labāka gadījumā virspusēji.Nepaslinkoju,un speciāli tev izvilku no noteikumu grāmatas šo punktu:
503 - Lielais sods
Ja uzlikts LIELAIS SODS, jebkurš spēlētājs, ieskaitot vārtsargu, tiek noraidîts
no laukuma lîdz spēles beigâm (disciplinārsods līdz spēles beigām), un viņa
aizstāšana tiek atļauta, pēc piecām soda minūtēm.

Palasiet pokemoni noteikumus ,pirms gudri šeit komentēt.
Vēlreiz prasu, tas apvainojums bija tik liels, ka pēc 9 mēnešiem tiesnesim bērns piedzims?! Jābūt reālam!!!

     [+] [-]

, 2012-10-23 00:02, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: tad Dinamo uzvarētu
Spēli var iedalīt vairākās daļās! Spēle nevienādos sastāvos 0:5, spēle vienādos sastāvos 2:0! Nav jau tā, ka nav momentu, līdz 2/3 beigām DR to bija 2x vairāk kā MM, bet NErealizācija (meistarība) darīja savu! Tas pats arī attiecas uz spēli mazākumā, citreiz nav saprotama DR atsevišķa spēlētāja rīcība, kāpēc viņš tā nospēlēja, ko viņš gribēja izdarīt, kāpēc nesedza ciešāk, kāpēc aizslido aizvārtē, kāpēc atstāj brīvas piespēļu diognāles (iešķērses), utt.!

     [+] [-]

, 2012-10-23 00:03, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Noraidījumu laikā visus iemeta. Bet ko bija darīt, ja nevarēja vienādos sastāvos!
Nepelnī nevajadzīgus noraidījumus. Komandā nav disciplīna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-23 00:12, pirms 12 gadiem
dzidrais krauklis aka simeks rakstīja: rīt atkal šodienas ampelmaņi tiesās
Rīt (nu ja šodien), spēlēsim ar austrumu konferences spēcīgāko komandu, "Dinamo Rīga" būs nogurusi pēc šodienas spēles un vārtos visdrīzāk stāvēs "labs" leģionārs Telkvists, un kas mūs visdrīzāk gaida? Uzmini no vienas reizes?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 00:21, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Kramiks raksta:viena piebilde,pie disciplināriem pārkāpumiem nedod reālu mazākumu,turklāt uz 5 minūtēm.
Diemžēl tādi gudrinieki šeit pārsvarā ,kuri kritizē tiesnešus ,bet paši zina noteikumus labāka gadījumā virspusēji.Nepaslinkoju,un speciāli tev izvilku no noteikumu grāmatas šo punktu:
503 - Lielais sods
Ja uzlikts LIELAIS SODS, jebkurš spēlētājs, ieskaitot vārtsargu, tiek noraidîts
no laukuma lîdz spēles beigâm (disciplinārsods līdz spēles beigām), un viņa
aizstāšana tiek atļauta, pēc piecām soda minūtēm.

Palasiet pokemoni noteikumus ,pirms gudri šeit komentēt.
viss ir pareizi,it ka pareizi.LIELAIS sods ietver 5+20,nevis tikai disciplinaro 10 vai 20vai lidz speles beigam. ja pie disciplinara 10,20 vai lidz speles beigam ir pieplusotas 2 vai 5 minutes,tas snozime,ka vinias ir pieskirtas par konkretu parkapumu pret pretinieku neapturetas speles laika,nevis svilpei noskanot,fakus tiesnesim paradot komandu neatstaj mazakuma tikai par disciplinaro parkamumu,un LIELAIS SODS ir parkapums SPELES laika + DISCIPLINARAIS parkapums,nevis pecsvilpes epizode nolamats vai pagrustits tiesnesis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 01:12, pirms 12 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Huļi mēs nevaram iemest 3 vārtus?
pareizi būtu teikt - huļi mēs nevaram iemest 3 vārtus nedēļā? bet tā var kaiti pierunāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-23 07:02, pirms 12 gadiem
neskatoties uz visiem tiesnešiem un peripētijām ir viena lieta, kas besī reāli - ja mēs nonākam zaudētājos 3.periodā, tad nav ne mazāko cerību, ka mēs atspēlēsimies

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 07:53, pirms 12 gadiem
Kā tiesnesis var par runāšanu iedot otro 5+20 sodu vienas spēles 3. trešdaļā? Tādu murgu es vēl neesmu redzējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-23 09:22, pirms 12 gadiem
Malkins ir Malkins, bet Mazjakins tikpat skaists, kadas piespeles, kadi varti, somam parsteigums, ka ir speletaji, kuriem ripas pasas krit vartos.

     [+] [-]

, 2012-10-23 09:33, pirms 12 gadiem
Psihoterapeits3 rakstīja: Malkins ir Malkins, bet Mazjakins tikpat skaists, kadas piespeles, kadi varti, somam parsteigums, ka ir speletaji, kuriem ripas pasas krit vartos.
Nu nekas jau baigi īpašs nebija. Pret stipri viduvēju KHL vārtsargu būtu nevis 5 šadi vārti, bet 1. Vārtsargam kaut kas arī ir jāglābj. Diemžēl Dinamo vārtsargiem līdz KHL vidusmēra vārtsarga līmenim ir kā līdz mēnesim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-23 09:51, pirms 12 gadiem
Es Esmu Leģenda ^ ^ rakstīja: Mozjakins ir Magņitagorskas līderis, kurš vienmēr met iekšā. Ne tikai pret Dinaburgu
skaidrs. tātad pret katru komandu viņš savāc 4 punktus spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-23 10:16, pirms 12 gadiem
Tas malkins vnm bijis tik negliits?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-23 11:16, pirms 12 gadiem
Es Esmu Leģenda ^ ^ rakstīja: Bet tu?
Sakars? ķolkas visiem ir labas