Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" rindās atgriežas Mārtiņš Karsums

Emils Ozerinskis

"Dinamo" rindās atgriežas Mārtiņš Karsums
Mārtiņš Karsums. Foto: Imago images/Scanpix

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komanda Rīgas "Dinamo" paziņojusi par komandas sastāva pastiprināšanu ar Latvijas izlases uzbrucēju Mārtiņu Karsumu, kurš Rīgas vienībā atgriezies pēc astoņu sezonu pārtraukuma.

Rīgas "Dinamo" turpina bruņošanos jaunajai sezonai. Starpsezonā par komandas galveno treneri kļūstot ilggadējajam NHL aizsargam Sergejam Zubovam, Rīgas komanda aktīvi komplektē vienības sastāvu jaunajai sezonai. Nu "Dinamo" paziņojusi par vienošanos ar 35 gadus veco Latvijas hokejistu Mārtiņu Karsumu, kurš aizvadītajā sezonā spēlēja Vācijas DEL līgas komandā Krēfeldes "Pinguine".

Vācijas čempionātā Karsums aizvadītajā sezonā nospēlēja 25 spēles, sakrājot 10 rezultativitātes punktus (3 vārti, 7 rezultatīvas piespēles). "Pinguine" komandai sezona gan bija samocīta, paliekot pēdējā vietā DEL līgā un izslēgšanas spēlēm nekvalificējoties. Karsums vienību atstāja vēl pirms sezonas noslēguma, lai labāk sagatavotos gaidāmajam pasaules čempionātam, kas šī mēneša otrajā pusē norisināsies Rīgā.

Karsums Rīgas "Dinamo" rindās spēlējis trīs ar pusi sezonas. Pēdējoreiz tas notika 2012./2013. gada sezonā, kad Karsums izcēlās ar 35 punktiem (16+19). Pēcāk Latvijas izlases hokejists pārcēlās uz Maskavas "Dynamo", kur pavadīja piecas sezonas, bet no 2018. līdz 2020. gadam Karsums mugurā vilka Maskavas "Spartak" formas kreklu.

Kopumā uzbrucējs Kontinentālās hokeja līgas turnīrā aizvadījis 495 spēles, izceļoties ar 135 gūtiem vārtiem un un 136 rezultatīvām piespēlēm, kopumā sakrājot 271 rezultativitātes punktu.

2004. gadā Karsumu NHL drafta trešajā kārtā ar kopējo 64. numuru izvēlējās Bostonas "Bruins". Bostonas rindās NHL Karsums gan nospēlēja vien sešus mačus, tiekot pie vienas rezultatīvas piespēles. Nedaudz vairāk latviešu uzbrucējs laukumā tika Tampabejas "Lightning" rindās, nospēlējot 18 spēles un tiekot pie vieniem vārtiem un četrām piespēlēm.

Latvijas valstsvienības rindās Karsums spēlējis divās olimpiskajās spēlēs un četros pasaules čempionātos. 60 Latvijas izlasē aizvadītās spēlēs Karsuma kontā ir 19 vārti un 22 rezultatīvas piespēles.

Starpsezonas laikā Rīgas "Dinamo" panākusi vienošanās ar vārtsargiem Juhanu Matsonu un Mateju Mahovski. Piesaistīts Somijas līgas labākais vārtu guvējs Sebastjans Venstrems un Somijas izlases kandidāts Jeri Karjalainens. Tāpat piesaistīti Čehijā spēlējušie aizsargi Oskars Cibuļskis un Ralfs Freibergs. Pagarināti līgumi ar Lauri Dārziņu, Kristapu Sotnieku, Kristapu Zīli, Gunāru Skvorcovu, Robertu Mamčicu, Danielu Bērziņu un Nikolaju Jeļisejevu. "Dinamo" rindās atgriezušies Nerijus Ališausks, Aleksandrs Protapovičs un nu arī Mārtiņš Karsums.

Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija liecina, ka Rīgas "Dinamo" veic sarunas ar Kasparu Daugaviņu un Miku Indraši.

  +5 [+] [-]

, 2021-05-08 11:07, pirms 3 gadiem
Patīkams pārsteigums

     [+] [-]

, 2021-05-08 11:11, pirms 3 gadiem
Šodien novācām odziņas...Karsums Bomba

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 11:15, pirms 3 gadiem
nu redz , vakar funariniem savickijs iedot Protapu, tagad Karsumu.
savickijs gatavojas 9.maijam lieliski.
rīt gaidu salūtu, kas liks pat gūžu applaudēt
Slēpts komentārs: cesinieks777

  +2 [+] [-]

, 2021-05-08 11:27, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nu redz , vakar funariniem savickijs iedot Protapu, tagad Karsumu.
savickijs gatavojas 9.maijam lieliski.
rīt gaidu salūtu, kas liks pat gūžu applaudēt
Vai pats arī gatavojies parādei ?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 11:28, pirms 3 gadiem
Karsiks

     [+] [-]

, 2021-05-08 11:30, pirms 3 gadiem
Ehh, labākie gadi viņam aiz muguras. Par kapteini gan viņš derētu, vecis var labus padomus dot.

  +7 [+] [-]

, 2021-05-08 11:34, pirms 3 gadiem
cesinieks777 rakstīja: Tiešām Kerčs nebūs???? ..pensionāru klubinš.....
Karsums iedomājas sevi kā 'Jāgru???
Beidz Karsum...tu esi izbeidzeies....paldies...dari ko citu un ļauj jaunajienm ienākt....apskaties statistiku savu...
Tev a tām traumām jocīgi....jaunībā ceļgals sāpēja...izlasē nespēlēji....vecumā vēlmes kā jaunībā..nekas nesāp....bet ņem Dārziņu UN VĒL MŪŽAM PERSPEKTĪVOS UN EJAT NU MĀJIŅĀS...AUKL';E BĒRNUS...
Lai ari kādi tie jaunie,tomēr labāk ,ka viņi spēlē...
Nu var būt muļķis, bet tāds dalb**obs ir vēl jāpameklē kā tevi

  +4 [+] [-]

, 2021-05-08 11:36, pirms 3 gadiem
Protams , labākie spēlētāja gadi pagāja spēlējot Maskavas klubos !
Bet vienalga būs labs, mežonis vēl savu pēdējo vārdu nav teicis !!!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-08 11:43, pirms 3 gadiem
Gagarins mūsu

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 11:43, pirms 3 gadiem
Ja atgūs vismaz daļēji ātrumīpašības, būs OK. Labi, ka tagad ar viņu pastrādās Bobs. Gan jau vēl Mežonis ieliks bortā ..

  -4 [+] [-]

, 2021-05-08 11:46, pirms 3 gadiem
RobertsR rakstīja: Nu var būt muļķis, bet tāds dalb**obs ir vēl jāpameklē kā tevi
Nemeklē tālu...apskaties spogulī un iepazīsties ar dal.....kurš neko nesajēdz no hokeja...
kurš vēl rakstija par kapteini....Balderim ari labākie gadi čau...bet ņemam....padomus dos labus...pasdomus dod Ozolinš....tad Krsums lai mācās par treneri un tad dod padomus...
Vēl bja pērle....Karsums vēl nav teicis pēdjo vārdu......super...tad nākošo gadu uz NHL...JO ŠOGAD DŽEKS DOS VIRSŪ IEKŠ dINAMO...
Martiņ tu taču saproti labi visu pats...
Esiet taču reāli puisīši,kas te raksta....ja jums interesētu LV hokeja nākotne,tad jābūt jaunajiem komandā....gagarinu tāpat šajā saulē neiegūt...

  +6 [+] [-]

, 2021-05-08 11:49, pirms 3 gadiem
cesinieks777 rakstīja: Nemeklē tālu...apskaties spogulī un iepazīsties ar dal.....kurš neko nesajēdz no hokeja...
kurš vēl rakstija par kapteini....Balderim ari labākie gadi čau...bet ņemam....padomus dos labus...pasdomus dod Ozolinš....tad Krsums lai mācās par treneri un tad dod padomus...
Vēl bja pērle....Karsums vēl nav teicis pēdjo vārdu......super...tad nākošo gadu uz NHL...JO ŠOGAD DŽEKS DOS VIRSŪ IEKŠ dINAMO...
Martiņ tu taču saproti labi visu pats...
Esiet taču reāli puisīši,kas te raksta....ja jums interesētu LV hokeja nākotne,tad jābūt jaunajiem komandā....gagarinu tāpat šajā saulē neiegūt...
Beidz dropēt, tev nenāk par labu. Tās daudzpunktes vispār nesaprotamas. 😂😂

  -2 [+] [-]

, 2021-05-08 11:52, pirms 3 gadiem
Tagad vismaz ir skaidra Bukarta došanās prom uz Čehiju!

  -2 [+] [-]

, 2021-05-08 11:56, pirms 3 gadiem
Jau prognozēts papildinājums, izņemot 2-3 škiras leģionāra papildinājumus Ališauska, Protapoviča un Karjalainena personā pārējais izskatās ok.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 12:01, pirms 3 gadiem
hokejists77 rakstīja: Gagarins mūsu
Labdien, netkārtosim visiem zināmu patiesību īpaši st.Jura jubilejas gadā

  +7 [+] [-]

, 2021-05-08 12:01, pirms 3 gadiem
bāc, kā laiks skrien. Mārtiņš jau pensijā.

     [+] [-]

, 2021-05-08 12:20, pirms 3 gadiem
Reklāma: Vai esi jau iegādājies Eiropas Dienai Funarina keponu vai tankista auseni- pancernij ?

  +3 [+] [-]

, 2021-05-08 12:40, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: bāc, kā laiks skrien. Mārtiņš jau pensijā.
Šķiet, ka jāpriecājas, ka 35 gadu vecumā ar saviem ceļiem vēl var spēlēt.. un tas ir tieši tāpēc, ka tika izlaisti vairāki izlases pavasari, tā vietā labojot veselību

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 12:49, pirms 3 gadiem
Number 0 rakstīja: Šķiet, ka jāpriecājas, ka 35 gadu vecumā ar saviem ceļiem vēl var spēlēt.. un tas ir tieši tāpēc, ka tika izlaisti vairāki izlases pavasari, tā vietā labojot veselību
nu ja

  -4 [+] [-]

, 2021-05-08 12:49, pirms 3 gadiem
Tāda aprobežotība komentāros...
Karsumam ir tikai 35 gadi, vēl ārkārtīgi jauns ar milzīgu potenciālu. Līdz šīs desmitgades beigām kā minimums nokapās visaugstākajā līmenī.
Es jau biju plānojis, ka šogad viņš atgriezīsies Bruins vai Lightning, gluži kā Radulovs, nekas, varbūt, nākamgad.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-08 12:53, pirms 3 gadiem
Mārtiņš ir Guņas klients, tāpēc tas nav baigais pārsteigums

Bet no viņa paša puses skatoties - ja jau piedāvā, kāpēc nē? Ar viņa (diemžēl) visai biežo traumatismu, ir tikai loģiski izmantot katru iespēju, kas tiek dota.

Un nav jau arī tā, ka viņš galīgi nebūtu noderīgs komandai pat šajā vecumā.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-08 13:01, pirms 3 gadiem
Skaidrs, ka Karsumam karjera iet uz beigu pusi, bet neaizmirsīsim, ka viņš ir gadu jaunāks par Dārziņu un fiziski vienmēr bijis mežonis. Daži viņa vecumā (kuri iedzer vai maz rūpējas par ķermeni) protams knapi velkās pa laukumu..

  +2 [+] [-]

, 2021-05-08 13:02, pirms 3 gadiem
Katru gadu bildināja, un beidzot izdzirdēja karsti gaidīto vārdiņu - JĀ, es nākšu pie tevis par sievu! Un nebija vairs no svara, ka viņas mati jau bija sirmi un gaita vairs nebija taisna un lepna kā senajā jaunībā. Trīs vārti Krēfeldē, tas ir pieteikums uz vietu pirmajā maiņā!

  +5 [+] [-]

, 2021-05-08 13:12, pirms 3 gadiem
Lielākā problēma ir nevis Karsums un viņa sniegums, bet tas, ka liela daļa Mārtiņu paši sadomā likt pirmajās maiņās un spļaudās par to, ka viņš tur īsti neder.

Visādi citādi - nav Latvijai tik daudz to spēlētāju, lai tādu Karsumu nomainītu ar kādu "jauno". Savukārt kā sāk parakstīt krievus vai minorlīgu ZAmerikāņus, tā atkal čīkstēšana par to, ka vietējo nav.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 13:13, pirms 3 gadiem
Viss jau labi,bet kad tad beidzot paņems kādu kurš rezultātu taisīs!?

  +4 [+] [-]

, 2021-05-08 13:15, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lielākā problēma ir nevis Karsums un viņa sniegums, bet tas, ka liela daļa Mārtiņu paši sadomā likt pirmajās maiņās un spļaudās par to, ka viņš tur īsti neder.

Visādi citādi - nav Latvijai tik daudz to spēlētāju, lai tādu Karsumu nomainītu ar kādu "jauno". Savukārt kā sāk parakstīt krievus vai minorlīgu ZAmerikāņus, tā atkal čīkstēšana par to, ka vietējo nav.
Gan jau Karsums vēl var 2 maiņā savus 30 pts pa sezonu salasīt..

  +2 [+] [-]

, 2021-05-08 13:26, pirms 3 gadiem
Karsums super, viņš noteikti noderēs vēl 3-4 gadus, gan otrajā, gan trešajā maiņā un, ja būs labā formā, tad arī pirmajā! Ar atgriešanos mājās!

Par Daugaviņu noteikti ir jēga samaksāt kādus 600 un ja viņš Krievijā var pelnīt 800, tad mājās spēlētu par 200tk mazāk.
Daugaviņš, Indrašis, Karsums, Dārziņš, Ri Bukarts, Dzierkals būtu perfekti. Piemetam 3 labus importa centrus klāt un kas par 3 maiņām sanāk!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-08 13:32, pirms 3 gadiem
Sochi rakstīja: Karsums super, viņš noteikti noderēs vēl 3-4 gadus, gan otrajā, gan trešajā maiņā un, ja būs labā formā, tad arī pirmajā! Ar atgriešanos mājās!

Par Daugaviņu noteikti ir jēga samaksāt kādus 600 un ja viņš Krievijā var pelnīt 800, tad mājās spēlētu par 200tk mazāk.
Daugaviņš, Indrašis, Karsums, Dārziņš, Ri Bukarts, Dzierkals būtu perfekti. Piemetam 3 labus importa centrus klāt un kas par 3 maiņām sanāk!!!
Kurā sapņu valstībā Tu dzīvo?

  -2 [+] [-]

, 2021-05-08 13:33, pirms 3 gadiem
Perspektīvs kadrs

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 13:36, pirms 3 gadiem
Forši, vecais labais buks atpakaļ, vēl vajag Daugaviņu un Indraši un būs triecienmaiņa!

  +7 [+] [-]

, 2021-05-08 13:37, pirms 3 gadiem
raivis77 rakstīja: Gan jau Karsums vēl var 2 maiņā savus 30 pts pa sezonu salasīt..
Visādi var gadīties, taču Karsums PRO līmenī nekas nav bijis spēlētājs, kurš pats sev taisītu momentus, tāpēc daudz kas būtu atkarīgs no tā ar ko viņu saliktu spēlēt kopā.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 13:40, pirms 3 gadiem
raivis77 rakstīja: Gan jau Karsums vēl var 2 maiņā savus 30 pts pa sezonu salasīt..
Un kas viņam traucēja tos punktus savākt DEL?.Pilnīgi nesaprotu uzbraucienus cesinieks 777,jo viņa komentāri ir pareizi.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 13:42, pirms 3 gadiem
Makleins rakstīja: Kurā sapņu valstībā Tu dzīvo?
Vai nu pālī ,vai piededzinājis sevi.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-08 13:49, pirms 3 gadiem
Diez Zubovs zin kāda komanda viņam tiek komplektēta?
Vietējie bāleliņi tādu savu čomu dream team viņam savāks, ka Zubovs pēc pāris mēnešiem pamuks no Rīgas.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-08 13:56, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lielākā problēma ir nevis Karsums un viņa sniegums, bet tas, ka liela daļa Mārtiņu paši sadomā likt pirmajās maiņās un spļaudās par to, ka viņš tur īsti neder.

Visādi citādi - nav Latvijai tik daudz to spēlētāju, lai tādu Karsumu nomainītu ar kādu "jauno". Savukārt kā sāk parakstīt krievus vai minorlīgu ZAmerikāņus, tā atkal čīkstēšana par to, ka vietējo nav.
Karsums malacis, jo kamēr būs muļķi, kuri būs gatavi viņam maksāt nesliktu naudu, un ticēs, ka viņš būs baigais špīleris, tikmēr būtu grēks šo muļķu pienesumu neizmantot.

  +4 [+] [-]

, 2021-05-08 14:00, pirms 3 gadiem
Paraksta latvieti nav labi,paraksta ruseli nav labi, paraksta Za vai kādu eiropieti nav labi... Ko tad lai Kaļiņingradas Dinamo tad ņem?

  -3 [+] [-]

, 2021-05-08 14:00, pirms 3 gadiem
Pansionāts

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 14:29, pirms 3 gadiem
zzk rakstīja: Mārtiņš ir Guņas klients, tāpēc tas nav baigais pārsteigums

Bet no viņa paša puses skatoties - ja jau piedāvā, kāpēc nē? Ar viņa (diemžēl) visai biežo traumatismu, ir tikai loģiski izmantot katru iespēju, kas tiek dota.

Un nav jau arī tā, ka viņš galīgi nebūtu noderīgs komandai pat šajā vecumā.
Tas ir atkarīgs par kādu naudu viņš ir paņemts. Ja par 100 k - tad vēl labi, bet ja par 400 k kā iepriekš prasīja Skudrai - nu tad nē

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 14:30, pirms 3 gadiem
devils435 rakstīja: Paraksta latvieti nav labi,paraksta ruseli nav labi, paraksta Za vai kādu eiropieti nav labi... Ko tad lai Kaļiņingradas Dinamo tad ņem?
Piemēram Karsuma vietā Ķēniņu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 14:35, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Piemēram Karsuma vietā Ķēniņu.
Tev to vajag? tiešām? bļin, vnk pipec

  +4 [+] [-]

, 2021-05-08 14:35, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Piemēram Karsuma vietā Ķēniņu.
Domā ka Ķēniņš ir muļķis, ka normālos apstākļus Šveicē mainīs pret vandīšanos pa Rusņas blakšainām viesnīcām?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 14:36, pirms 3 gadiem
devils435 rakstīja: Paraksta latvieti nav labi,paraksta ruseli nav labi, paraksta Za vai kādu eiropieti nav labi... Ko tad lai Kaļiņingradas Dinamo tad ņem?
Karalaučos ledusripa nav modē

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 14:41, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez Zubovs zin kāda komanda viņam tiek komplektēta?
Vietējie bāleliņi tādu savu čomu dream team viņam savāks, ka Zubovs pēc pāris mēnešiem pamuks no Rīgas.
Es domāju, ka nē. Neticum ka viņam tāds Sotnieks vai Nerijus vajdzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 14:41, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: Karalaučos ledusripa nav modē
ir modē, katru gadu triecās uz Latviju spēlēt, kad tas bija atļauts

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 14:41, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Piemēram Karsuma vietā Ķēniņu.
Vai Ābolu Džeriņa vietā

  +4 [+] [-]

, 2021-05-08 14:46, pirms 3 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Es domāju, ka nē. Neticum ka viņam tāds Sotnieks vai Nerijus vajdzīgs.
Domāju, ka kopumā par "spēles noteikumiem" viņš ir gan informēts.
Tagad uzstādījums ir atkal ņemt vietējos un mēģināt atgriezt iepriekšējo interesi publikā. Plus Guņas klientu faktors
Gan jau to visu viņš zina, viņš ir diezgan gudrs vecis, diez vai tā uz dullo kaut kur līstu pilnīgi nezināmā pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 14:51, pirms 3 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Vai Ābolu Džeriņa vietā
Nevajag "siekaloties" sportacentra komentāros

     [+] [-]

, 2021-05-08 14:52, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Tev to vajag? tiešām? bļin, vnk pipec
Man nevajag un es to viņam nenovēlu,bet tas ir tikai piemērs kā vajadzētu komplektēt klubu.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 14:54, pirms 3 gadiem
zzk rakstīja: Domāju, ka kopumā par "spēles noteikumiem" viņš ir gan informēts.
Tagad uzstādījums ir atkal ņemt vietējos un mēģināt atgriezt iepriekšējo interesi publikā. Plus Guņas klientu faktors
Gan jau to visu viņš zina, viņš ir diezgan gudrs vecis, diez vai tā uz dullo kaut kur līstu pilnīgi nezināmā pasaulē.
Uz KHL brauc, ja nevar augstāk par Slovākiju, Austriju tikt vai neapmierina ECHL, AHL, DEL, Čehijas līgas nosacījumi!

Kādu ārzemnieku gan var pārsteigt, kurš vēl nezin kā tur viss notiek

  +2 [+] [-]

, 2021-05-08 14:55, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Man nevajag un es to viņam nenovēlu,bet tas ir tikai piemērs kā vajadzētu komplektēt klubu.
Nav tie laiki, ka jebkuru hokejistu varēja iekārdināt ar Dinamo!

     [+] [-]

, 2021-05-08 14:56, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domā ka Ķēniņš ir muļķis, ka normālos apstākļus Šveicē mainīs pret vandīšanos pa Rusņas blakšainām viesnīcām?
Skatos, ka ir bijusi pasakaina pieredze
Varbūt vel dzeltenu ūdeni un sauso tualeti izbaudīji?

     [+] [-]

, 2021-05-08 15:00, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nevajag "siekaloties" sportacentra komentāros
Lai lasa normālus prospektus, kas zviedros met 20 golus , nevis spēlē Slovākijā 3.pārī vai VHL !

  +3 [+] [-]

, 2021-05-08 15:01, pirms 3 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Lai lasa normālus prospektus, kas zviedros met 20 golus , nevis spēlē Slovākijā 3.pārī vai VHL !
Tie, kas zviedros met 20 golus saņem pieklājīgu algu, lai aiztaupītu sev garos pārbraucienus!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-08 15:02, pirms 3 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Vai Ābolu Džeriņa vietā
vai labāk lai nopērk kaudzi čupačupus un prežus

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 15:02, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ir modē, katru gadu triecās uz Latviju spēlēt, kad tas bija atļauts
ar tankiem vai nūjām ?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-08 15:02, pirms 3 gadiem
Izskatās, ka ir kārtīgi rāpots
Ja jau daugavu un indraši vēl grib
Plus sekačs un citi baumās figurējoši kadri

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 15:03, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Man nevajag un es to viņam nenovēlu,bet tas ir tikai piemērs kā vajadzētu komplektēt klubu.
tad kāpēc tavā piemērā labs izlases spēlētājs ir jāatvelk uz savickija miskasti?

  +3 [+] [-]

, 2021-05-08 15:04, pirms 3 gadiem
Ābolam divi gadi sviedros
Ķəniņam 5 šveicē
Kāds vəl rd

     [+] [-]

, 2021-05-08 15:05, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: ar tankiem vai nūjām ?
domāju ka ar autobusu, kļuškas un formas bagāžā. bet nezinu, moška kaut kā kooperējas ar mašīnām, nav jau tik tālu. šiem jau kalendārā spēles lika tikai sestdienās/svētdienās, parasti arī tad abas nokaplēja un gāza mājās, lai pirmdien uz darbu paspētu

     [+] [-]

, 2021-05-08 15:06, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nevajag "siekaloties" sportacentra komentāros
flipsis

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 15:06, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tad kāpēc tavā piemērā labs izlases spēlētājs ir jāatvelk uz savickija miskasti?
Varēja vēl teikt, ka visi jāiesloga nometnē un jāveido bāzes klubs

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 15:08, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Varēja vēl teikt, ka visi jāiesloga nometnē un jāveido bāzes klubs
jā, laikam vecākajai paaudzei šis formāts ir tik dziļi katrā šūnā, ka ārā nedabūs nekādi

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 15:10, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jā, laikam vecākajai paaudzei šis formāts ir tik dziļi katrā šūnā, ka ārā nedabūs nekādi
"Vecie" grib jauniem iemācīt to pašu

     [+] [-]

, 2021-05-08 15:13, pirms 3 gadiem
Vēl var atgriezt Meiju, br. Rēdlihus, Galviņu , Paršinu, Sčastsļiviju, Troteru, Videlu, Salāku- tikai jāpiemeklē atbilstoša veterānu līga

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 15:14, pirms 3 gadiem
Vispār jau tie bāzes klubi strādā ASV, bet tas ar viņu u-18 izlasi, kas spēlē divos turnīros!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 15:16, pirms 3 gadiem
Var tikai secināt, ka padomijā sportistus nevērtēja augstāk par vidusskolniekiem ASV!(prāta ziņā)

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 15:18, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Izskatās, ka ir kārtīgi rāpots
Ja jau daugavu un indraši vēl grib
Plus sekačs un citi baumās figurējoši kadri
jubilejas gadā kamanas sāka kalt jau pērn+ jauns ancugs un mīksti ceļgalsargi, tā sacīt- ir ar ko lepoties, kopā mēs esam speķis, sorry, spēks

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 15:23, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jā, laikam vecākajai paaudzei šis formāts ir tik dziļi katrā šūnā, ka ārā nedabūs nekādi
viedi analizēts un prātīgi teikts- gluži kā ar akmeni acī

     [+] [-]

, 2021-05-08 16:06, pirms 3 gadiem
Agrākās tendences kluba menedžmentā saglabājas,nekā jauna. Var tikai atkārtoties-ja kāds Latvijas hokejists uzspīd Dinamo,tad noturēt viņu te vairs nav iespējams,tad izspēlējas tur,kur vairāk maksā un veterāna laikus pavada atpakaļ Rīgā.Hokejistus jau var saprast,neko pārmest viņiem. Čekists lielāku krievu naudu izspiest nav spējīgs,Dinamo pastāv,fani tiek baroti ar uzsildītu vakardienas zupiņu,Dinamo sistēmas cilvēki algu saņem un Latvijai "izlases bāzes komanda " ir.
Vispār,esmu priecīgs,ka Mežonis ir atpakaļ.Nostalģija..

     [+] [-]

, 2021-05-08 16:14, pirms 3 gadiem
Interesanti būs uzzināt ciparu, par kuru vienojās
Jo par pagājušās sezonas prasīto un piedāvāto ir info, diezgan ilgi jau tur sarunas notika, bet Petja jau ar pēc Mežońa neskuma
Tas pats ar Kuldu
DEL cipari ir zināmi un tas nav KHL
Bet uz legionāru vietu KHL šie kadri vairs īsti nevelk. Tad paliek TRTD

     [+] [-]

, 2021-05-08 16:24, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Interesanti būs uzzināt ciparu, par kuru vienojās
Jo par pagājušās sezonas prasīto un piedāvāto ir info, diezgan ilgi jau tur sarunas notika, bet Petja jau ar pēc Mežońa neskuma
Tas pats ar Kuldu
DEL cipari ir zināmi un tas nav KHL
Bet uz legionāru vietu KHL šie kadri vairs īsti nevelk. Tad paliek TRTD
Gan jau cipars arī būs zināms,pacietību .Skudram Mežonis neiedvesa uzticību, (parunājās,bet nevienojās),a "galvenais Dināmo sastāva komplektators"savas agrākās pozīcijas,kā pie Čīčika,bija zaudējis.Redzēsim,kā tas viss atspoguļosies sezonā,bet sūdīgāk par iepriekšējo diez vai būs. Un pirmkārt,jau mikroklimats noteikti būs labāks.

     [+] [-]

, 2021-05-08 16:30, pirms 3 gadiem
Pa lielam vienīgais, kurš ar savu sniegumu no LV uzbrucējiem kā legionārs izpelnījies vadošās lomas citā KHL klubā ir Daugava. Un arī- dałēji tāpēc, ka tas nebija vadošais klubs ar tomēr ierobežotām iespējām stipru legionāru piesaistei
Visi pārējie- Larijs, Sprukts, Mikele, Indulis- pa lielam fiasko. Mežonis arī pa lielam tur tika jo Olegs protežēja un tomēr tas NHL pieraksts bija cv. Bija daži labāki periodi, bet kopumā nekas izcils

     [+] [-]

, 2021-05-08 16:36, pirms 3 gadiem
Striker- par mikroklimatu pilnībā piekrītu! Tāpat arī ar darba ētiku vińam viss kārtībā.
Un saliekot pareizos puzles gabalus vēl noteikti var sanākt kāda laba sezona
Tikai jāsakrīt kīmijai ar maińas partneriem
Krēfeldē tās nebija un tur vispār tāda nabagu komanda bija savākta
Mārča var spēlēt kopā ar augsta līmeńa kadriem- nebūs līderis, bet ārā no bildes nekritīs
Ja saliks kopā ar otro škiru- nekas nebūs, jo ščotu vińš netaisīs

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 16:38, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Pa lielam vienīgais, kurš ar savu sniegumu no LV uzbrucējiem kā legionārs izpelnījies vadošās lomas citā KHL klubā ir Daugava. Un arī- dałēji tāpēc, ka tas nebija vadošais klubs ar tomēr ierobežotām iespējām stipru legionāru piesaistei
Visi pārējie- Larijs, Sprukts, Mikele, Indulis- pa lielam fiasko. Mežonis arī pa lielam tur tika jo Olegs protežēja un tomēr tas NHL pieraksts bija cv. Bija daži labāki periodi, bet kopumā nekas izcils
Apmēram tā.Lauris akbarsā sākumā gan bija labs,notraumējās un bija jāiet par traktoristu.

     [+] [-]

, 2021-05-08 16:49, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Striker- par mikroklimatu pilnībā piekrītu! Tāpat arī ar darba ētiku vińam viss kārtībā.
Un saliekot pareizos puzles gabalus vēl noteikti var sanākt kāda laba sezona
Tikai jāsakrīt kīmijai ar maińas partneriem
Krēfeldē tās nebija un tur vispār tāda nabagu komanda bija savākta
Mārča var spēlēt kopā ar augsta līmeńa kadriem- nebūs līderis, bet ārā no bildes nekritīs
Ja saliks kopā ar otro škiru- nekas nebūs, jo ščotu vińš netaisīs
Redzēsim ar ko spēlēs troikā,vēl sastāva nav. Pagājušosezon Dinamo jaunatnākušie kriviņi bija Skudras ieskatos.Tad,kad viss sāka katastrofāli brukt,tad rotēja,mainīja un hvz.ko darīja.Pandemīja, hrendemīja utt. A,
sezonas beigu beigās vēl Pēters varēja sist sev pie krūtīm un teikt vismaz vienu pozitīvu: vo,redzat kādu mūsu pašu hokejistu komandu esmu novācis

     [+] [-]

, 2021-05-08 17:09, pirms 3 gadiem
Tikai tagad pamanīju, ka daugavu gatavi parakstīt uz DIVIEM gadiem
Zili brīnumi
Vai nu kāds sācis domāt ilgtermiņā un dabūjuši kkādas garantijas
Vai arī tīrais blefs

     [+] [-]

, 2021-05-08 17:13, pirms 3 gadiem
Hip hip hujakc

     [+] [-]

, 2021-05-08 17:20, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tikai tagad pamanīju, ka daugavu gatavi parakstīt uz DIVIEM gadiem
Zili brīnumi
Vai nu kāds sācis domāt ilgtermiņā un dabūjuši kkādas garantijas
Vai arī tīrais blefs
Skat., ko ZZK uzrakstījis otrajā rindkopā..
Tikai-Daugava maksā naudu,tāpat kā Indulis

     [+] [-]

, 2021-05-08 17:45, pirms 3 gadiem
No kurienes tā info par Daugavu???
KHL kontekstā vińa cena varētu būt 40-50 mlj sezonā
Neesot sīkumainiem- ap 500 tk eirīšu
Labi,Rīgā varbūt piekristu biku lētāk, bet ne ekstrēmi
Neticu, ka Juris gatavs uz ko tādu
Arī intervijā ar pašu Kasparu bija skaidri saprotams, ka Rīga patreiz nav reāls variants.

     [+] [-]

, 2021-05-08 17:51, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: No kurienes tā info par Daugavu???
KHL kontekstā vińa cena varētu būt 40-50 mlj sezonā
Neesot sīkumainiem- ap 500 tk eirīšu
Labi,Rīgā varbūt piekristu biku lētāk, bet ne ekstrēmi
Neticu, ka Juris gatavs uz ko tādu
Arī intervijā ar pašu Kasparu bija skaidri saprotams, ka Rīga patreiz nav reāls variants.
nu ja Pisiku taisās parakstīt (sportaziņu bauma) , tad kāpēc sportacentram savu neizveidot par Daugavu?
abu spēlētāju kontrakts +/- būtu vienāds manuprāt!

cik tur taisnības HVZ. varbūt savickijs tiešām ir izrāpojis daudz lielāku piķi un tāpēc visu pavasari uguņo.

p.s. Freiberga parakstīšana man ar nelikās loģiska, tikko kļuvis par čehu čempionu uzreiz kontrakts ar ģinamo. ne jau par minimālo šis kaplēs.

     [+] [-]

, 2021-05-08 17:51, pirms 3 gadiem
Indulis gan varētu būt apmēram puse no tās naudas un tas jau liekas reālāk
Tāpat diezgan droši, ka rinda pēc vińa nestāv, lai ko arī ieinteresētās personas stāstītu
Kautkāda interese noteikti ir, bet ne no top klubiem un ne par milzu naudām
Vispār legionāru piedāvājums ir gana plašs šobrīd khl tirgū

     [+] [-]

, 2021-05-08 18:00, pirms 3 gadiem
Zaipis
Tavā teiktajā ir logika 👍
Bet nu attiecībā uz Daugavu- nederēs vińš Jurim pat pa 5oo tk, ja tādi būtu šim mērkim.
No dārgajiem vienīgais sevi pa šiem padsmit gadiem attaisnojis Hossa (Sandis ir cits stāsts)
Jo Marsels varēja taisīt sčotu arī viens un kopā ar tobrīd lētiem palīgiem(piem Ankipāns utt)
Daugava netaisīs ščotu ar batńām , protapovičiem un mamčiciem
Pagājušā sezona KHL- labākā Daugavam, bet blakus bija Demforts, Tedenbī utt
Tādus DR nez vai var pavilkt finansiāli

     [+] [-]

, 2021-05-08 18:03, pirms 3 gadiem
šodien jau 8.maijs un kaut kā neredz, ka Daugavam, Indulim un Kalniņam būtu kontrakti un kādas reālas baumas par viņu kontraktiem krievu tirgū.
vienīgās baumas par viņu kontraktiem klejoja tepat pa Latviju!
tāpēc nebūtu brīnums, ka gan Daugava un Indulis ar ginamo riga vienojas.
Kalniņam vishujovāk, ja tie divi kadri ģinamai parakstīti.

     [+] [-]

, 2021-05-08 18:27, pirms 3 gadiem
Zaipis
Kalnińš DR kontekstā pat netika izskatīts. Nezinu vińa prasīto ciparu, bet varu tik nojaust ka tas nederēja
Daugava pats pateica, ka nekas konkrēts nav , bet vińš gribētu tikt stiprā klubā, kurš var reāli pacīnīties par kausu. Neesmu Nostradamus, bet varbūt Bobs iebīda Avangardā😜....
Indulis atkal taisa šovu, cik pieprasīts citos klubos, bet tas vairāk pēc līguma izsišanas izskatās
No šiem trim Indulis visreālāk varētu DR būt. Par pārējiem īsti neticas

     [+] [-]

, 2021-05-08 18:32, pirms 3 gadiem
Par Mežoni
Svaiga info ,ka esot 120 tk
Reāla summa, ne daudz, ne maz par vińa šībrīža kvalitātēm
Noteikti nav tas sliktākais pirkums. Domāju, ka par šo naudu sevi attaisnos ar uzviju

     [+] [-]

, 2021-05-08 18:33, pirms 3 gadiem
Katrā zińā pagājušo gadu esot prasījis vismaz 200, tā arī nevienojās un beigās aizbrauca novembrī us DEL par 80

     [+] [-]

, 2021-05-08 19:30, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: šodien jau 8.maijs un kaut kā neredz, ka Daugavam, Indulim un Kalniņam būtu kontrakti un kādas reālas baumas par viņu kontraktiem krievu tirgū.
vienīgās baumas par viņu kontraktiem klejoja tepat pa Latviju!
tāpēc nebūtu brīnums, ka gan Daugava un Indulis ar ginamo riga vienojas.
Kalniņam vishujovāk, ja tie divi kadri ģinamai parakstīti.
Kkāds kunluns varətu parakstīt
Neviens krievu klubs negaidīs pussezonu, kamēr tas pats indrašis ieskriesies
Barys ņemot tikai tos, kas gatavi spəkət par kaz
minska diezi vai paliek rd
Vai čehi

     [+] [-]

, 2021-05-08 19:53, pirms 3 gadiem
krievu līgas oficālajā lapā ģinamas sastāvs tāds izskatās :
https://www.khl.ru/news/2021/05/08/...

p.s. te vienu dienu ar Pīteru diskutēju par Dzierkalu. redz izrādās taisnība, Dzierkalam ģinamo dod līgumu, atliek tik paņemt ja grib krievu līgā spēlēt!

p.p.s. no tiem parakstītajiem tik Protapa līgums reģistrēts. pārējie nav neviens.
bet nu tas laikam poh zinot krievu līgu un viņu tikumus

     [+] [-]

, 2021-05-08 19:57, pirms 3 gadiem
Kunluns ir visnesaprotamākā organizācija līgā
Bet nu nav tur vairs tā kā tobrīd kad Videlu un Majonēzi pārpirka
Olafs Saulriets labāk zinās teikt, bet esmu pārliecināts ka neko sakarīgu tādam Indulim vińi nepiedāvās

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 20:04, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: krievu līgas oficālajā lapā ģinamas sastāvs tāds izskatās :
https://www.khl.ru/news/2021/05/08/...


p.s. te vienu dienu ar Pīteru diskutēju par Dzierkalu. redz izrādās taisnība, Dzierkalam ģinamo dod līgumu, atliek tik paņemt ja grib krievu līgā spēlēt!

p.p.s. no tiem parakstītajiem tik Protapa līgums reģistrēts. pārējie nav neviens.
bet nu tas laikam poh zinot krievu līgu un viņu tikumus
Dzierkalam pēc iepriekšējās sezonas ir labs cipars. Ne tāds-par puscenu.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 20:12, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Dzierkalam pēc iepriekšējās sezonas ir labs cipars. Ne tāds-par puscenu.
es nezinu cik tagad tagad krievu līgā dod klāt kvalifikācijas līgumā. domāju tie paši +5%-10% pie iepriekšējās algas.
tāpēc i nesteidzas parakstīt līgumu! viņš nav brīvais aģents, kas diktē noteikumus! te visu nosaka klubs!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 20:31, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es nezinu cik tagad tagad krievu līgā dod klāt kvalifikācijas līgumā. domāju tie paši +5%-10% pie iepriekšējās algas.
tāpēc i nesteidzas parakstīt līgumu! viņš nav brīvais aģents, kas diktē noteikumus! te visu nosaka klubs!
Nu,nebūs tāda puscenas summa ar D, ar minimāliem plusiem no iepriekšsezonas bāzes.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 20:40, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Nu,nebūs tāda puscenas summa ar D, ar minimāliem plusiem no iepriekšsezonas bāzes.
nevajag iedomāties, ka kāds klubs taisās vairāk maksāt, ja var nemaksāt!
un atceroties neseno vēsturi, kā tika Indrašis nomarinēts ar tādu statusu līdz kamēr kļuva brīvo aģentu, tad vispār nevajag lolot ilūzijas, ka Dzierkalam ir kaut kas vairāk par minimālo algu 60-70 pakas + 10%, tas ir nepilnas 80 pakas labākajā gadījumā!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 20:46, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nevajag iedomāties, ka kāds klubs taisās vairāk maksāt, ja var nemaksāt!
un atceroties neseno vēsturi, kā tika Indrašis nomarinēts ar tādu statusu līdz kamēr kļuva brīvo aģentu, tad vispār nevajag lolot ilūzijas, ka Dzierkalam ir kaut kas vairāk par minimālo algu 60-70 pakas + 10%, tas ir nepilnas 80 pakas labākajā gadījumā!
Tavs labākais variants ir tuvu realitātei

     [+] [-]

, 2021-05-08 20:47, pirms 3 gadiem
Kur vēl labāk atsēsties uz vecumu, par atdevi tev nepārmet, slido kā mēbele, algu saņem nu vārdu sakot vecais labais RD😂😂😂😂😂

     [+] [-]

, 2021-05-08 20:59, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Tavs labākais variants ir tuvu realitātei
HVZ.
es tik iepirdu aptuvenos skaitļus, kas bija aktuāli nesenā pagātnē. pat nezinot kāds tagad ir rubļa kurss.
tagad paskatījos krievu līgas minimālā alga 3 miljoni rubļi jau ir 30-40 pakas nevis 60-70. laiks skrien.

p.s. tāpēc laikam nevajag brīnīties, ka tik daudz krievu atkal mauc uz ZA joberlīgām par sapni NHL! nevis kaplē tipa otrajā labākajā līgā!.

p.p.s. pašam man priekš sevis ar vajag veikt korekcijas, kā izrādās! tāpēc Dzierkala alga varbūt daudz zemāka jau ģinamā!

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:05, pirms 3 gadiem
un attiecīgi Daugavas alga 30 -35 miljoni tagad ir tikai 300-400 robežās( atkarībā no USD vai EUR) nevis pusmiljons!

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:06, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: un attiecīgi Daugavas alga 30 miljoni tagad ir tikai 300-400 robežās( atkarībā no USD vai EUR) nevis pusmiljons!
KHL maksā Rubļos?

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:06, pirms 3 gadiem
Dzierkals bija sezonu iepriekš par daudz sadomājies un tāpēc Anki vińu atšuva
Tā teikt, lai puika paskatās cik un ko citur maksā....
Striker / Zaipis nosauktā summa atbilst realitātei
Būšu stipri izbrīnīts, ja neparakstīs

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:06, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: KHL maksā Rubļos?
jā!
izņemot klubus , kas neatrodas Krievijā. tur attiecīgā valūtā pēc kursa.

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:10, pirms 3 gadiem
Zaipis
Daugavam bija 42, tur vēl nāk bonusi ja savāc virs 20 pts in Daugavam vispār tur interesanti sanāca, visiem pirms sezonas nogrieza 20% ar atrunu, ja dabūs 45 pts, tad izmaksās pilnu plus bonusus
Bet nu kā jau teicu, vińa vērtība šobrīd KHL velk uz 50 mlj

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:10, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: jā!
izņemot klubus , kas neatrodas Krievijā. tur attiecīgā valūtā pēc kursa.
Pat ja kurss ir, maigi sakot, svārstīgs?
Vai ta nav tā, ka izmaksas tiek indeksētas, atkarībā no situācijas valūtas tirgū jeb arī rubulis ir un paliek rubulis, vienalga vai tu vari jahtu vai puskukuli kiegeļa par to nopirkt?

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:14, pirms 3 gadiem
Kāds var pateikt, vai tā ir taisnība, ka no Francijas Latvijā vispār nevienu nelaiž, jo Francija pēc Latvijas puses tā saucamajiem sanitārajiem kritērijiem atrodas pašā, pašā Sarkanajā Zonā (sarkanāka vairs nevar būt)?

Tādu informāciju man pasniedza Leišu šoferi, kuri braukā ar fūrēm

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:15, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pat ja kurss ir, maigi sakot, svārstīgs?
Vai ta nav tā, ka izmaksas tiek indeksētas, atkarībā no situācijas valūtas tirgū jeb arī rubulis ir un paliek rubulis, vienalga vai tu vari jahtu vai puskukuli kiegeļa par to nopirkt?
ej tirst ar savām teorijām.

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:17, pirms 3 gadiem
Un ne jau velti tie, kam ir reāls pamatojums, cenšas tikt stiprajos, bagātajos klubos
Tur ir jaudīgi bonusi un prēmijas paredzētas, kuri neierakstās algu griestos 900 miljonos
Tā šogad daži Avangard špīleri ar sākotnējo līgumu 120-130 tk eiro beigās nopelnīja pie 300 tk
Prēmijas par katru uzvaru, katru nākamo playoff kārtu utt
Skaidrs, ka nav garantēti, bet iespēja pastāv😉

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:17, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Zaipis
Daugavam bija 42, tur vēl nāk bonusi ja savāc virs 20 pts in Daugavam vispār tur interesanti sanāca, visiem pirms sezonas nogrieza 20% ar atrunu, ja dabūs 45 pts, tad izmaksās pilnu plus bonusus
Bet nu kā jau teicu, vińa vērtība šobrīd KHL velk uz 50 mlj
viņa vērtībā var vilkt kaut vai uz 100 miljoniem, bet pie griestiem 900 miljoni ir jāpacenšas dabūt līgumu TOP klubā, lai saņemtu tos 50 miljonus. drīzāk atkal kādā Vitjazā tik būs variants par to pašu 30-35 miljonu algu!
p.s. protams neizslēdzu variantu, ka ar visādiem bonusiem apiet tos griestus, kā tu saki. tik cik interesants ir Daugava TOP klubiem?

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:18, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Kāds var pateikt, vai tā ir taisnība, ka no Francijas Latvijā vispār nevienu nelaiž, jo Francija pēc Latvijas puses tā saucamajiem sanitārajiem kritērijiem atrodas pašā, pašā Sarkanajā Zonā (sarkanāka vairs nevar būt)?

Tādu informāciju man pasniedza Leišu šoferi, kuri braukā ar fūrēm
tirš. sāc čāpot uz Latviju. negatīvs tests un 10 pašizolācija. lai vari sēdēt barčika terasē lakt alu un skatīties hokeju.

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:20, pirms 3 gadiem
Tas pats Avangard vārtsargs Grubecs, kurš izvilka playoff
Vińu pańēma no kunilingusiem uz atlikušo sezonu par 12 miljoniem (130 tk Euro)
Beigās nopelnīja pāri 300tk un vēl noteikti treknu līgumu uz nākamo sezonu 💪🏻

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:22, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tirš. sāc čāpot uz Latviju. negatīvs tests un 10 pašizolācija. lai vari sēdēt barčika terasē lakt alu un skatīties hokeju.
Problēma ir tāda, ka nav īsti kur pašizolēties Ir hāta ar četrām sienām, tikai bez nekā tajā
Es biju plānojis, te pie viena rada vai drauga, te pie otra, bet šitas numurs cauri neiet Kad visu to herņu atcels? Vismaz uz Jāņiem gribētos tur patusēt

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:22, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Dzierkals bija sezonu iepriekš par daudz sadomājies un tāpēc Anki vińu atšuva
Tā teikt, lai puika paskatās cik un ko citur maksā....
Striker / Zaipis nosauktā summa atbilst realitātei
Būšu stipri izbrīnīts, ja neparakstīs
Atšuva tāpēc,ka Dzierkals apzinājās savu vērtību un ne tikai.. Čīčikam(varbūt ne tikai),piemēram, nepatika arī Golovkovs, arī tas ka viņš automātski bieži bāza slidojot mēli no mutes(līdzīgi kā Dzordans basketā)

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:30, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Problēma ir tāda, ka nav īsti kur pašizolēties Ir hāta ar četrām sienām, tikai bez nekā tajā
Es biju plānojis, te pie viena rada vai drauga, te pie otra, bet šitas numurs cauri neiet Kad visu to herņu atcels? Vismaz uz Jāņiem gribētos tur patusēt
tu tak buržajs , sēdi viesnīcā 10 dienas.
a kā hokejs? tirsējs kā vienmēr!

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:39, pirms 3 gadiem
Striker
Tā tiešām arī bija, bet nu tobrīd Dzierkals ielādēja tomēr neadekvāti un negāja uz piekāpšanos
Neko jau vēl īsti nebija pierādijis
Arī par Golovkovu šis stāsts ir patiess, bet nu tur tomēr trauma nometnē Valmierā čalim karjeru safisa
Tobrīd bija labākais centrs nometnē

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:49, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Striker
Tā tiešām arī bija, bet nu tobrīd Dzierkals ielādēja tomēr neadekvāti un negāja uz piekāpšanos
Neko jau vēl īsti nebija pierādijis
Arī par Golovkovu šis stāsts ir patiess, bet nu tur tomēr trauma nometnē Valmierā čalim karjeru safisa
Tobrīd bija labākais centrs nometnē
Sačakarēja Dzintars tosezon Dzierkalu,pirms tam nedeva iespēju Golovkovam,bļāva par to mēles rādīšanu(smieklīgi,it kā tas viņam pēcpusi plēstu).Ar metālu rokā spēlēja Golovkovs un vienalga tika uz strīpas.Aiz dīķa vēl uzspēlēja,pateicoties Larionovam. Nu,lab,pietiks man netīro veļu mazgāt,sestdienvakars . Čau

     [+] [-]

, 2021-05-08 21:58, pirms 3 gadiem
Daži izsakās par Daugaviņu Dinamo, vispār jau nenovēlu Dinamo variantu Daugaviņam, čalim vēl 3-4 gadi ir iespēja uzspēlēt KHL līmēņa elites klubos (CSKA, AVANGARD, SKA, AK BARS) un izcīnīt kausu!

     [+] [-]

, 2021-05-08 22:05, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Problēma ir tāda, ka nav īsti kur pašizolēties Ir hāta ar četrām sienām, tikai bez nekā tajā
Es biju plānojis, te pie viena rada vai drauga, te pie otra, bet šitas numurs cauri neiet Kad visu to herņu atcels? Vismaz uz Jāņiem gribētos tur patusēt
tirsējs

     [+] [-]

, 2021-05-08 22:26, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tu tak buržajs , sēdi viesnīcā 10 dienas.
a kā hokejs? tirsējs kā vienmēr!
Baigais nu prieks viesnīcā tupēt, pie tam vēl 10 sutkas Braukšu tikai tad, kad visa tā herņa beigsies, ļoti ceru ja ne uz Jāņiem, tad vismaz uz OS kvali P.S. Frankos arī it kā ierobežojumi ir, taču viņi ievēroti netiek, atšķirībā no pārlieku paranoiski likumpaklausīgās LV

     [+] [-]

, 2021-05-08 22:30, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Baigais nu prieks viesnīcā tupēt, pie tam vēl 10 sutkas Braukšu tikai tad, kad visa tā herņa beigsies, ļoti ceru ja ne uz Jāņiem, tad vismaz uz OS kvali P.S. Frankos arī it kā ierobežojumi ir, taču viņi ievēroti netiek, atšķirībā no pārlieku paranoiski likumpaklausīgās LV
tirsējs un mīslis

     [+] [-]

, 2021-05-08 22:31, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tirsējs un mīslis
un bomzis

  +2 [+] [-]

, 2021-05-08 22:32, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Daži izsakās par Daugaviņu Dinamo, vispār jau nenovēlu Dinamo variantu Daugaviņam, čalim vēl 3-4 gadi ir iespēja uzspēlēt KHL līmēņa elites klubos (CSKA, AVANGARD, SKA, AK BARS) un izcīnīt kausu!
Muļķības
Tajos viņš nav vajadzīgs

     [+] [-]

, 2021-05-08 22:34, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Muļķības
Tajos viņš nav vajadzīgs
manuprāt ar. ne pirmo sezonu blietē krievu līgā. pa viduvējiem klubiem tik bijis. tagad pat tur laikam nevar dabūt līgumu, ja jau runā ar savickija miskasti!

     [+] [-]

, 2021-05-08 22:40, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tirsējs un mīslis
Tad, kad es teicu, ka braukšu, noteikti nebiju domājis tadus pretīgus apstākļus! Bija runa tikai un vienīgi par spēlēšanu bez klātienē esošajiem skatītājiem! Ne par kādiem 10 sutku režīmiem un par aizklapētajām iestādēm runas nebija! P.S. informācija, par to, ka nelaiž NEVIENU no Francijas, tiko apstiprināja arī citi cilvēki! Tad kā ir patiesībā, ibio, rio!?

     [+] [-]

, 2021-05-08 22:44, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tad, kad es teicu, ka braukšu, noteikti nebiju domājis tadus pretīgus apstākļus! Bija runa tikai un vienīgi par spēlēšanu bez klātienē esošajiem skatītājiem! Ne par kādiem 10 sutku režīmiem un par aizklapētajām iestādēm runas nebija! P.S. informācija, par to, ka nelaiž NEVIENU no Francijas, tiko apstiprināja arī citi cilvēki! Tad kā ir patiesībā, ibio, rio!?
cirvis

     [+] [-]

, 2021-05-08 22:56, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: cirvis
---Latvijā var ieceļot tikai neatliekamas nepieciešamības gadījumos
Lai ierobežotu Covid-19 infekcijas izplatības riskus, personas no Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas valstīm, Šveices Konfederācijas un Apvienotās Karalistes ar starptautisko pasažieru pārvadājumiem vai privāto transportlīdzekli Latvijā var ieceļot tikai neatliekamas nepieciešamības gadījumos:

darbs,
mācības, studijas,
ģimenes apvienošana,
medicīnas pakalpojumu saņemšana,
tranzīts,
nepilngadīgo pavadīšana,
atgriešanās pastāvīgajā dzīves vietā,
bēres.
Svarīgi, ka pasažieru pārvadātāji nedrīkst uzņemt pasažierus, kuri covidpass.lv sistēmā nav norādījuši ceļošanas mērķi. Tāpat ieceļotājiem joprojām ir pienākums gan veikt Covid-19 testu pirms ierašanās Latvijā, gan ievērot pašizolāciju uzreiz pēc ierašanās.---
Saki, cirvis? Kas tad ir šis te, tu, necirvi? Tas viss ir spēkā līdz 15. Jūnijam

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:01, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: ---Latvijā var ieceļot tikai neatliekamas nepieciešamības gadījumos
Lai ierobežotu Covid-19 infekcijas izplatības riskus, personas no Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas valstīm, Šveices Konfederācijas un Apvienotās Karalistes ar starptautisko pasažieru pārvadājumiem vai privāto transportlīdzekli Latvijā var ieceļot tikai neatliekamas nepieciešamības gadījumos:

darbs,
mācības, studijas,
ģimenes apvienošana,
medicīnas pakalpojumu saņemšana,
tranzīts,
nepilngadīgo pavadīšana,
atgriešanās pastāvīgajā dzīves vietā,
bēres.
Svarīgi, ka pasažieru pārvadātāji nedrīkst uzņemt pasažierus, kuri covidpass.lv sistēmā nav norādījuši ceļošanas mērķi. Tāpat ieceļotājiem joprojām ir pienākums gan veikt Covid-19 testu pirms ierašanās Latvijā, gan ievērot pašizolāciju uzreiz pēc ierašanās.---
Saki, cirvis? Kas tad ir šis te, tu, necirvi? Tas viss ir spēkā līdz 15. Jūnijam
un kur problēma? nav vairs Latvijas pases?
atgriešanās pastāvīgajā dzīves vietā!
ja tev mongoļu pase, tad protams tādus čurbanus nav ko laist!!
tu tak esi viens liels tirsējs! čurbans!

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:04, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: un kur problēma? nav vairs Latvijas pases?
atgriešanās pastāvīgajā dzīves vietā
Pastāvīgās dzīves vieta LR teritorijā man sen jau kā nav! Ir, tikai neoficiāla, ne uz mana vārda Pieraksta ar nekur nav, visi mani dati ir tikai un vienīgi Francijā, vot! LR pase, protams, ir, tikai viss, kas man tur oficiāli pieder, ir manu radinieku un tuvinieku kapi

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:05, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pastāvīgās dzīves vieta LR teritorijā man sen jau kā nav! Ir, tikai neoficiāla, ne uz mana vārda Pieraksta ar nekur nav, visi mani dati ir tikai un vienīgi Francijā, vot!
čurbans un bomzis.
p.s. Latvijā nav nekādu pierakstu kopš sovjetu laikiem!
Tev vispār ir Latvijas pase? nav nekādu problēmu iebraukt Latvijas pilsoņiem. tāpēc beidz tirst!

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:07, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: čurbans un bomzis.
p.s. Latvijā nav nekādu pierakstu.
Tev vispār ir Latvijas pase?
Ir tā saucamā dzīves vietas deklarācija un es esmu deklarējis Francijas adresi, kur ir mans privātīpašums Citu saistību ar LV man uz doto brīdi nav

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:13, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Ir tā saucamā dzīves vietas deklarācija un es esmu deklarējis Francijas adresi, kur ir mans privātīpašums Citu saistību ar LV man uz doto brīdi nav
nu ja nav Latvijas pases tad sēdi savā čurbānijā tirsējs!

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:13, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: čurbans un bomzis.
p.s. Latvijā nav nekādu pierakstu kopš sovjetu laikiem!
Tev vispār ir Latvijas pase? nav nekādu problēmu iebraukt Latvijas pilsoņiem. tāpēc beidz tirst!
Dokumentā nekur nekas nav minēts par pilsoņiem un pilsonībām! Tur ir minātas PERSONAS, kuras ieceļo no konkrētajām valstīm, kā arī ieceļošanas iemesli, starp kuriem ir minēta PASTĀVĪGĀ DZĪVESVIETA, nevis valsts pilsonība Labi, pat ja tā būtu, kādu atrašanās adresi lai es nosaucu? Tupēt kaut kādā tur viesnīcā 10 sutkas es nu točna negribu un arī netaisos!

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:14, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja nav Latvijas pases tad sēdi savā čurbānijā tirsējs!
Tak ir man Latvijas pase, tikai nav pastāvīgas dzīves vietas Latvijā! Vēlreiz tak saku, dokumentā nekur nekas par pilsoņiem un pilsonībām rakstīts nav! Tur ir minētas PERSONAS!

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:15, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tak ir man Latvijas pase, tikai nav pastāvīgas dzīves vietas Latvijā! Vēlreiz tak saku, dokumentā nekur nekas par pilsoņiem un pilsonībām rakstīts nav!
ne jau man tev jāmeklē adrese uz kurieni brauc
norādi kādu krustojumu Rīgā darbs+dzīvesvieta

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 23:17, pirms 3 gadiem
Miķelīti arī vajag ņemt atpakaļ. Ja jau pensionāru blice, tad bez mazā, nervozā Miķelīša nekādi. Gaidu arī gailēnu (tā viņu saucu pēc tās slavenās dejas Arēnā) Daugaviņu. Nekur viņus citur negaida, tikai mājās. Meistarība izsaka līmeni, kādā kurš spēlē.

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:18, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ne jau man tev jāmeklē adrese uz kurieni brauc
norādi kādu krustojumu Rīgā
Tur jau tā lieta, tapēc arī šoreiz nebraucu, jo zinoši cilvēki runā, ka menti reāli visu pārbauda, vai tu esi tur, kur deklarēji vai neesi Interesanti, no kurienes nauda lai to visu procesu izkontrolētu?
Francijā neviens nevienu nekontrolē tīri finansiālu aspektu dēļ, bet, lūk, nabadzīgajā LV nauda tādām herņām atrodas

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:20, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tad, kad es teicu, ka braukšu, noteikti nebiju domājis tadus pretīgus apstākļus! Bija runa tikai un vienīgi par spēlēšanu bez klātienē esošajiem skatītājiem! Ne par kādiem 10 sutku režīmiem un par aizklapētajām iestādēm runas nebija! P.S. informācija, par to, ka nelaiž NEVIENU no Francijas, tiko apstiprināja arī citi cilvēki! Tad kā ir patiesībā, ibio, rio!?
tirsējs

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:21, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tur jau tā lieta, tapēc arī šoreiz nebraucu, jo zinoši cilvēki runā, ka menti reāli visu pārbauda, vai tu esi tur, kur deklarēji vai neesi Interesanti, no kurienes nauda lai to visu procesu izkontrolētu?
Francijā neviens nevienu nekontrolē tīri finansiālu aspektu dēļ, bet, lūk, nabadzīgajā LV nauda tādām herņām atrodas
klau !
tev tak tāpat kaut kur vajag apmesties , pārbauda vai nepārbauda.
beidz tirst, jau apnicis.

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:23, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tur jau tā lieta, tapēc arī šoreiz nebraucu, jo zinoši cilvēki runā, ka menti reāli visu pārbauda, vai tu esi tur, kur deklarēji vai neesi Interesanti, no kurienes nauda lai to visu procesu izkontrolētu?
Francijā neviens nevienu nekontrolē tīri finansiālu aspektu dēļ, bet, lūk, nabadzīgajā LV nauda tādām herņām atrodas
kad bija mazāk slimo, tad piebrauca, tagad nav dzirdēts, drīzāk piezvanīs. bet kāda starpība, pļūtīji vienu, tagad redz šim lapsene varot iedzelt āksts

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:26, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: klau !
tev tak tāpat kaut kur vajag apmesties , pārbauda vai nepārbauda.
beidz tirst, jau apnicis.
Apmesties tad ir kur, tikai uzreiz vairākās vietās un ar pauzēm, proti, pie viena kadra vienu vakaru, pie cita otru, pie trešā tikai brīvdienās, apmēram tā, 10 sutkas, neizejot nekur no hātas, pie tam vēl ar mentu pastāvīgo kontroli, tādu variantu točna nav

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:30, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kad bija mazāk slimo, tad piebrauca, tagad nav dzirdēts, drīzāk piezvanīs. bet kāda starpība, pļūtīji vienu, tagad redz šim lapsene varot iedzelt āksts
Piezvanīs UZ KURIENI? Man LV numura arī nav Lai viņš būtu , ir čips jānopērk un to es varu izdarīt vienīgi ārpus lidostas, izejot visus gestapo kontroles un testus

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:31, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Piezvanīs UZ KURIENI? Man LV numura arī nav Lai viņš būtu , ir čips jānopērk un to es varu izdarīt vienīgi ārpus lidostas, izejot visus gestapo kontroles un testus
tev nebūs mobilā nr ? tu tak esi klauns turpini pļūtīt

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:34, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kad bija mazāk slimo, tad piebrauca, tagad nav dzirdēts, drīzāk piezvanīs. bet kāda starpība, pļūtīji vienu, tagad redz šim lapsene varot iedzelt āksts
Vienkārši es izsvēru visus PAR un PRET un to PRET izrādījas krietni par daudz Lapseni es vēl paciestu, terases, iespējams, arī, kaut gan man vairāk iekštelpās patīk, taču visu pārējo es gan ciest negribu Labāk tomēr pie sevis ar visu pienācīgu komfortu uz lielā TV ekrāna Hoķi baudīt, nekā hren zin kur

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:35, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tev nebūs mobilā nr ? tu tak esi klauns turpini pļūtīt
Franku mobilais numurs ārpus Frankiem nedarbojas

  +1 [+] [-]

, 2021-05-08 23:38, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Vienkārši es izsvēru visus PAR un PRET un to PRET izrādījas krietni par daudz Lapseni es vēl paciestu, terases, iespējams, arī, kaut gan man vairāk iekštelpās patīk, taču visu pārējo es gan ciest negribu Labāk tomēr pie sevis ar visu pienācīgu komfortu uz lielā TV ekrāna Hoķi baudīt, nekā hren zin kur
2020. gada pavasaris - Tjoma gatavs pč skatīties sēžot uz līķu kaudzes un sola uzspridzināt fāzeli ja pč nebūs
2020. gada rudens - Tjoma gatavs sēdēt uz belaru protestētāju līķiem, bļaujot "po barabanu, čempim jābūt Rīgā un Minskā"
2021. gada pavasaris - čempis Rīgā, fāzelis dzīvs, Tjoma nespēj saplānot būšanu LV un baidās no lapsenes.

Tas vir viss kas jāzina par tavu tiršanu un darīšanu

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:39, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Franku mobilais numurs ārpus Frankiem nedarbojas
tak netirs ka tu te bez sakariem staigātu

  -1 [+] [-]

, 2021-05-08 23:41, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: 2020. gada pavasaris - Tjoma gatavs pč skatīties sēžot uz līķu kaudzes un sola uzspridzināt fāzeli ja pč nebūs
2020. gada rudens - Tjoma gatavs sēdēt uz belaru protestētāju līķiem, bļaujot "po barabanu, čempim jābūt Rīgā un Minskā"
2021. gada pavasaris - čempis Rīgā, fāzelis dzīvs, Tjoma nespēj saplānot būšanu LV un baidās no lapsenes.

Tas vir viss kas jāzina par tavu tiršanu un darīšanu
Pašu galveno neuzrakstīji, proti, nav gatavs būt iespundēts uz 10 sutkām viesnīcā Upurēt citu līķus nav tas pats, kas upurēt SAVU brīvību, VOT!

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:42, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pašu galveno neuzrakstīji, proti, nav gatavs būt iespundēts uz 10 sutkām viesnīcā Upurēt citu līķus nav tas pats, kas upurēt SAVU brīvību, VOT!
tirsējs tu esi

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:43, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tak netirs ka tu te bez sakariem staigātu
Tak rakstīju jau, ka izejot no lidoostas, iegātātos jaunu čipu ar numuru, bet kāmēr to izdarījis neesmu, ko es kontrolētājiem lai uzrādu, ja tā numura vēl nav?

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:45, pirms 3 gadiem
Tjoma ir čurbans, bomzis, tirsējs un cirvis!

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:46, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Tjoma ir čurbans, bomzis, tirsējs un cirvis!
Rītdien svinēsi 9.Maiju?

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:48, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Rītdien svinēsi 9.Maiju?
Jā, rīt mātes diena!
to 9.maiju par ko tu padomāji, tik čurbani svin!

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:48, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tak rakstīju jau, ka izejot no lidoostas, iegātātos jaunu čipu ar numuru, bet kāmēr to izdarījis neesmu, ko es kontrolētājiem lai uzrādu, ja tā numura vēl nav?
tak kaut kādu iedo, pofigā. tak netaisnojies un nemeklē problēmu vienkāršos jautājumos. tirsējs esi.

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:50, pirms 3 gadiem
Nu nezinu, kādā formā pašlaik ir Karsums, bet izskatās, ka ir jau izvēlēts Dinamo kapteinis. Un Karsumam pašaizliedzības, cīņas spara, komandas biedru aizstāvēšanas trūkumu pārmest nevar! Un var pateikt savu vārdu arī ģērbtuvē!

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:50, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pašu galveno neuzrakstīji, proti, nav gatavs būt iespundēts uz 10 sutkām viesnīcā Upurēt citu līķus nav tas pats, kas upurēt SAVU brīvību, VOT!
nu cik var tirst. Jau tad, kad stāstīji, ka brauksi uz PČ, teici - lai kā viss būs pavasarī mauc uz lv un basta. Un jau tad lielākajai daļai cilvēku bija skaidrs, ka viss joprojām būs ciet, skatītāju nebūs utt. Un, ka būs jāvakcinējās blablabla. Un tu lepni noblatoji, ka vari visus papīrus sataisīt un tad tik uz LV. Tagad redz tas nav labi, 4 sienas traucē utt. Ņuņņa.

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:52, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tak kaut kādu iedo, pofigā. tak netaisnojies un nemeklē problēmu vienkāršos jautājumos. tirsējs esi.
Problēma ir tāda, ka es, ierododoties Latvijā tagad, nejutīšos brīvs! Nebrīvi es neciešu! Viss pārējais ir lirika, atbraukšu citreiz, līdz ar brīvības laikiem!

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:52, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tak rakstīju jau, ka izejot no lidoostas, iegātātos jaunu čipu ar numuru, bet kāmēr to izdarījis neesmu, ko es kontrolētājiem lai uzrādu, ja tā numura vēl nav?
Franku nr. paprasi, lai kāds čoms nopērk tev lv jaunu nr un atsūta tev kādu nr nopircis - to nodod dienestiem. Satiec čomu un paņem simku. Jeb tas ir pārāk sarežģīti vai oligarha čomiem žel 1 eiro priekš čoma?

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:52, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Problēma ir tāda, ka es, ierododoties Latvijā tagad, nejutīšos brīvs! Nebrīvi es neciešu! Viss pārējais ir lirika, atbraukšu citreiz, līdz ar brīvības laikiem!
Noīrē viesu namu uz nedēļu un tusē uz vella paraušanu.

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:53, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Franku nr. paprasi, lai kāds čoms nopērk tev lv jaunu nr un atsūta tev kādu nr nopircis - to nodod dienestiem. Satiec čomu un paņem simku. Jeb tas ir pārāk sarežģīti vai oligarha čomiem žel 1 eiro priekš čoma?
da viņš ne braucējs , ne karoga nesējs, ne pisējs. tirsējs.
franku krustojuma bomzis!

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:56, pirms 3 gadiem
neziniitis51 rakstīja: Nu nezinu, kādā formā pašlaik ir Karsums, bet izskatās, ka ir jau izvēlēts Dinamo kapteinis. Un Karsumam pašaizliedzības, cīņas spara, komandas biedru aizstāvēšanas trūkumu pārmest nevar! Un var pateikt savu vārdu arī ģērbtuvē!
Vai Karsums kādreiz ir bijis RD vai izlases kapteinis? Kaut vai junioru izlases? Nenāk prātā.

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:56, pirms 3 gadiem
es nezinu cik lielam tirsējam jābūt mūsdienās, lai sāktu spraust batonus pat par mobilo telefonu
bomzis!
es saprotu 20 gadus iepriekš tādu huiņu varēja teikt!
tagad Eiropā vienoti tarifi mobilajiem un visiem pieslēgumiem.

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:56, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: nu cik var tirst. Jau tad, kad stāstīji, ka brauksi uz PČ, teici - lai kā viss būs pavasarī mauc uz lv un basta. Un jau tad lielākajai daļai cilvēku bija skaidrs, ka viss joprojām būs ciet, skatītāju nebūs utt. Un, ka būs jāvakcinējās blablabla. Un tu lepni noblatoji, ka vari visus papīrus sataisīt un tad tik uz LV. Tagad redz tas nav labi, 4 sienas traucē utt. Ņuņņa.
Nepļūtī, tā gan es nerunāju! Runa bija TIKAI UN VIENĪGI par čempi bez fuņiem klātienē, par visu pārējo sūro realitāti priekš iebraucējiem, es pat iedomāties nevarēju Vakcīnu un attiecīgos doķus es varu ātri dabūt, bet kāda no tā jēga, ja vienalga pēc viņas ir jānēsā uzpurns un ieceļojot LV jāspundējas četros mūros?

     [+] [-]

, 2021-05-08 23:59, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Nepļūtī, tā gan es nerunāju! Runa bija TIKAI UN VIENĪGI par čempi bez fuņiem klātienē, par visu pārējo sūro realitāti priekš iebraucējiem, es pat iedomāties nevarēju Vakcīnu un attiecīgos doķus es varu ātri dabūt, bet kāda no tā jēga, ja vienalga pēc viņas ir jānēsā uzpurns un ieceļojot LV jāspundējas četros mūros?
Es ļoti labi atceros, kā tev te teica, ka pavasarī tāpat viss būs ciet, bet tu tik turpināji maukt ka čempim jābūt, jo lai kā viss būs - pavasarī būsi Latvijā. Un tagad, kad izrādās, ka visiem, kas tevi brīdināja un tu neticēji vai ginorēji taisnība, tev aste ripā un stāsti pasakas, ka iedomāties nevarēji. Ko tu iedomāties nevarēji, ja tu pat nezini kārtīgi situāciju lv, jo stāsti pasakas, ka mums te joprojām komandanstunda? Un ko tu iedomāties nevarēji, ja tev tie, kas dzīvo lv teica - tā būs, kā arī realitātē ir.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:01, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Noīrē viesu namu uz nedēļu un tusē uz vella paraušanu.
Kāda jēga? Man faktiski ir tāds pats viesu nams tur, kur es dzīvoju Man plānos bija pilnvērtīga vismaz Vecrīgas izbaudīšana un tikšanās ar Hokeja Faniem, nevis tupēšana kaut kādā pirtī mežā
Tā ir laba ideja, tikai ja to apvieno ar ko citu un, protams, ar iespēju brīvi parvietoties pa Latviju!

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:04, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es ļoti labi atceros, kā tev te teica, ka pavasarī tāpat viss būs ciet, bet tu tik turpināji maukt ka čempim jābūt, jo lai kā viss būs - pavasarī būsi Latvijā. Un tagad, kad izrādās, ka visiem, kas tevi brīdināja un tu neticēji vai ginorēji taisnība, tev aste ripā un stāsti pasakas, ka iedomāties nevarēji. Ko tu iedomāties nevarēji, ja tu pat nezini kārtīgi situāciju lv, jo stāsti pasakas, ka mums te joprojām komandanstunda? Un ko tu iedomāties nevarēji, ja tev tie, kas dzīvo lv teica - tā būs, kā arī realitātē ir.
Tā realitāte nav nemaz tik sūdiga, priekš tiem, kuri tur pastāvīgi dzīvo, bet, redzi, es neņēmu vērā to faktu, ka realitēta priekš iebraucējiem ir pavisam cita Tā ir mana laža un to arī atzīstu

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:05, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Kāda jēga? Man faktiski ir tāds pats viesu nams tur, kur es dzīvoju Man plānos bija pilnvērtīga vismaz Vecrīgas izbaudīšana un tikšanās ar Hokeja Faniem, nevis tupēšana kaut kādā pirtī mežā
Tā ir laba ideja, tikai ja to apvieno ar ko citu un, protams, ar iespēju brīvi parvietoties pa Latviju!
Pa Latviju nevar brīvi pārvietoties? Izsēdi karantīnu un brauc kur gribi uz vella paraušanu. Un, protams, kā gan bez Vecrīgas - tas ir bez pieliešānās līdz grīdai. Citādāk atpūšties jau nav iespējams?
Un tavai zināsanai viesu nami nav tikai meža vidū. Turklāt, tu taču mums deklamē laiku pa laikam, ka naudai nav nozīmes, ka tevi interesē dabiskais - ja tev tiešām interesētu dabiskais, padzīvot nedēļu pie ezera vai upes, izbaudīt pirtis utt vienatnē vai šaurā, īstu draugu kompānijā būtu daudz patīkamāk, kā ļerbot Vecrīga.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:06, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Problēma ir tāda, ka es, ierododoties Latvijā tagad, nejutīšos brīvs! Nebrīvi es neciešu! Viss pārējais ir lirika, atbraukšu citreiz, līdz ar brīvības laikiem!
tirsējs

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:07, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tā realitāte nav nemaz tik sūdiga, priekš tiem, kuri tur pastāvīgi dzīvo, bet, redzi, es neņēmu vērā to faktu, ka realitēta priekš iebraucējiem ir pavisam cita Tā ir mana laža un to arī atzīstu
Tam, ka tev jāsēž karantīnā daļēji vari teikt frančiem, kas kā tu saki neko neievēro - ievērotu cipari varbūt būtu pietiekami mazi, lai no turienes braucot nebūtu desmitdiennieks.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:08, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pa Latviju nevar brīvi pārvietoties? Izsēdi karantīnu un brauc kur gribi uz vella paraušanu. Un, protams, kā gan bez Vecrīgas - tas ir bez pieliešānās līdz grīdai. Citādāk atpūšties jau nav iespējams?
Un tavai zināsanai viesu nami nav tikai meža vidū. Turklāt, tu taču mums deklamē laiku pa laikam, ka naudai nav nozīmes, ka tevi interesē dabiskais - ja tev tiešām interesētu dabiskais, padzīvot nedēļu pie ezera vai upes, izbaudīt pirtis utt vienatnē vai šaurā, īstu draugu kompānijā būtu daudz patīkamāk, kā ļerbot Vecrīga.
Traks esi? Hoķa laikā dzīvot mežā? Viesu nami un meži ir laba lieta, tikai visam ir savs laiks un Hoķis nebūt nav tas īstais laiks Paciest karantīnu? Nu i nahren, es pat pāris minūtes iespundēts negribētu būt, kur nu vēl 10 sutkas!

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:09, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tam, ka tev jāsēž karantīnā daļēji vari teikt frančiem, kas kā tu saki neko neievēro - ievērotu cipari varbūt būtu pietiekami mazi, lai no turienes braucot nebūtu desmitdiennieks.
pareizi. ir tak valstis no kurām nevajag to 10 dienu pašizolāciju. tik negatīvu testu

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:09, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Traks esi? Hoķa laikā dzīvot mežā? Viesu nami un meži ir laba lieta, tikai visam ir savs laiks un Hoķis nebūt nav tas īstais laiks Paciest karantīnu? Nu i nahren, es pat pāris minūtes iespundēts negribētu būt, kur nu vēl 10 sutkas!
po barabanu, po barabanu. tirsējs

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:10, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Traks esi? Hoķa laikā dzīvot mežā? Viesu nami un meži ir laba lieta, tikai visam ir savs laiks un Hoķis nebūt nav tas īstais laiks Paciest karantīnu? Nu i nahren, es pat pāris minūtes iespundēts negribētu būt, kur nu vēl 10 sutkas!
10 dienu pašizolācija nenozīmē , ka esi iespundēts vai karantīnā.
tāds cirvis.
https://covid19.gov.lv/covid-19/dro...

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:12, pirms 3 gadiem
KĀ IEVĒROT?
Nodrošināt pašizolāciju dzīvesvietā (šajā laikā nedrīkst doties uz darbu, sabiedriskām, publiskām un citām vietām, kur uzturas liels skaits cilvēku).
Izvairīties no tuva kontakta ar cilvēkiem.
10 dienas novērot savu veselību un divas reizes dienā mērīt ķermeņa temperatūru (ja situācija kļūst kritiska, jāzvana 113).
Mazgāt rokas, dezinficēt tās.
Dezinficēt virsmas, kurām esi pieskāries.
Izvairīties no virsmu aizskaršanas publiskā telpā (piemēram, durvju rokturi, lifta pogas).
Drīkst iet ārā (pastaigas dabā), ja ievēro 2 metru distanci no cilvēkiem un izvairās no vietām, kur pulcējas cilvēki (piemēram, veikaliem).
Neuzņemt ciemiņus.
Neizmantot sabiedrisko transportu.
Pirmās nepieciešamības preču vai pārtikas iegādei izmantot piegādi mājās, izvairoties no kontakta ar piegādātāju, vai lūgt pārtiku iegādāties tuviniekiem, atstājot iepirkumus pie durvīm. Savukārt, ja nav citu risinājumu, uzliekot sejas masku un ievērojot divu metru distanci starp veikala un aptiekas apmeklētājiem un darbiniekiem, veikalu un aptieku apmeklēt laikā, kad tajā ir vismazāk cilvēku, kā arī stingri ievērot higiēnu.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:13, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Traks esi? Hoķa laikā dzīvot mežā? Viesu nami un meži ir laba lieta, tikai visam ir savs laiks un Hoķis nebūt nav tas īstais laiks Paciest karantīnu? Nu i nahren, es pat pāris minūtes iespundēts negribētu būt, kur nu vēl 10 sutkas!
Pašizolācija nenozīmē karantīnu. Jā tu nevari vazāties pa bāriem, saukt ciemiņus utt. Bet tas nenozīmē arī dirnešānu 4 sienās.
Un kā jau teicu saki paldies frankiem, kas neko neievēro nu un tad arī ir lieli cipari.
Ir valstis kur nav to 10 dienu. Tajā skaitā UK ar visu savu briesmīgo paveidu.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:13, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tam, ka tev jāsēž karantīnā daļēji vari teikt frančiem, kas kā tu saki neko neievēro - ievērotu cipari varbūt būtu pietiekami mazi, lai no turienes braucot nebūtu desmitdiennieks.
Buļļa kaka, tā visa afēra ir stipri pārspīlēta un liela daļa Franku to labi saprata, atšķirībā no zombētajiem Lettiņiem, tāpēc ar neievēro Viss ir iepriekš izplānots, visi datumi ir sazīmēti, no 19 Maija komendantstundatiek pārecelta no plkst.19 uz 21, nepārtikas veikali veras vaļā, tad vēl pēc pāris nedēļām būs papildus atvieglumi, tad vēl un vēl, karoče, nekas nav atkarīgs no inficēto skaita, viss ir atkarīgs no pavisam citiem faktoriem, ar vīrusu nesaistītiem un tā ir svēta patiesība!

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:15, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: KĀ IEVĒROT?
Nodrošināt pašizolāciju dzīvesvietā (šajā laikā nedrīkst doties uz darbu, sabiedriskām, publiskām un citām vietām, kur uzturas liels skaits cilvēku).
Izvairīties no tuva kontakta ar cilvēkiem.
10 dienas novērot savu veselību un divas reizes dienā mērīt ķermeņa temperatūru (ja situācija kļūst kritiska, jāzvana 113).
Mazgāt rokas, dezinficēt tās.
Dezinficēt virsmas, kurām esi pieskāries.
Izvairīties no virsmu aizskaršanas publiskā telpā (piemēram, durvju rokturi, lifta pogas).
Drīkst iet ārā (pastaigas dabā), ja ievēro 2 metru distanci no cilvēkiem un izvairās no vietām, kur pulcējas cilvēki (piemēram, veikaliem).
Neuzņemt ciemiņus.
Neizmantot sabiedrisko transportu.
Pirmās nepieciešamības preču vai pārtikas iegādei izmantot piegādi mājās, izvairoties no kontakta ar piegādātāju, vai lūgt pārtiku iegādāties tuviniekiem, atstājot iepirkumus pie durvīm. Savukārt, ja nav citu risinājumu, uzliekot sejas masku un ievērojot divu metru distanci starp veikala un aptiekas apmeklētājiem un darbiniekiem, veikalu un aptieku apmeklēt laikā, kad tajā ir vismazāk cilvēku, kā arī stingri ievērot higiēnu.
Aizstāvot aburtu - īpaši jauki jau arī nav pašizolēties - ja vēlme ir pēc sabiedrības, tad pašvaki.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:16, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Aizstāvot aburtu - īpaši jauki jau arī nav pašizolēties - ja vēlme ir pēc sabiedrības, tad pašvaki.
tak viņš bur drāmu, ka te nezin kas 10 dienas cietumā.
ne viņš braucējs, ne kas cits. tirsējs.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:17, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Buļļa kaka, tā visa afēra ir stipri pārspīlēta un liela daļa Franku to labi saprata, atšķirībā no zombētajiem Lettiņiem, tāpēc ar neievēro Viss ir iepriekš izplānots, visi datumi ir sazīmēti, no 19 Maija komendantstundatiek pārecelta no plkst.19 uz 21, nepārtikas veikali veras vaļā, tad vēl pēc pāris nedēļām būs papildus atvieglumi, tad vēl un vēl, karoče, nekas nav atkarīgs no inficēto skaita, viss ir atkarīgs no pavisam citiem faktoriem, ar vīrusu nesaistītiem un tā ir svēta patiesība!
Cirvis. Es runāju par to, ka ja cipari frankos būtu mazāki, tad būtu mazāks kumulatīvais un tas nozīmē, ka braucot no frankiem uz lv nebūtu pašizolācija. Es nerunāju par to, kā cipari rodas, plānojas vai vēl nezin kas.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:18, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Aizstāvot aburtu - īpaši jauki jau arī nav pašizolēties - ja vēlme ir pēc sabiedrības, tad pašvaki.
Protams, ka tāda vēlme ir! Kā lai savādāk izbauda Hokeja atmosfēru? Karoče,šovakar beidzu sarunu, ja viss normalizēsies, tad uz OS kvali būšu, agrāk diezin vai sanāks, kaut gan vēl Jāņi paliek prātā

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:18, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Buļļa kaka, tā visa afēra ir stipri pārspīlēta un liela daļa Franku to labi saprata, atšķirībā no zombētajiem Lettiņiem, tāpēc ar neievēro Viss ir iepriekš izplānots, visi datumi ir sazīmēti, no 19 Maija komendantstundatiek pārecelta no plkst.19 uz 21, nepārtikas veikali veras vaļā, tad vēl pēc pāris nedēļām būs papildus atvieglumi, tad vēl un vēl, karoče, nekas nav atkarīgs no inficēto skaita, viss ir atkarīgs no pavisam citiem faktoriem, ar vīrusu nesaistītiem un tā ir svēta patiesība!
tu tak esi galvā pārdrātēts čurbans. mums te nav nekādas komandanstundas, tev tik no 19. maija pārcelta pa 2h vēlāk. tu tupais mīsli, ko tu vislaik aptirs LV ka frankos tie ierobežojumi ir vēl trakāki kā te jebkad bijuši? pederasts.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:18, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Protams, ka tāda vēlme ir! Kā lai savādāk izbauda Hokeja atmosfēru? Karoče,šovakar beidzu sarunu, ja viss normalizēsies, tad uz OS kvali būšu, agrāk diezin vai sanāks, kaut gan vēl Jāņi paliek prātā
tirsējs

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:19, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Cirvis. Es runāju par to, ka ja cipari frankos būtu mazāki, tad būtu mazāks kumulatīvais un tas nozīmē, ka braucot no frankiem uz lv nebūtu pašizolācija. Es nerunāju par to, kā cipari rodas, plānojas vai vēl nezin kas.
Cipari ir sazīmēti! Ar labu nakti!

  -2 [+] [-]

, 2021-05-09 00:19, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Cipari ir sazīmēti! Ar labu nakti!
pitars, mīslis un tirsējs. pšol nah

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:20, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tak viņš bur drāmu, ka te nezin kas 10 dienas cietumā.
ne viņš braucējs, ne kas cits. tirsējs.
Es aburtu dzīvē nepazīstu, prasi Bansam, kāds dzīvē, tas manliekas viņu ir saticis. Bet tīri psiholoģiski tāds holēriķis pēc psiholoģiskā tipa vai vienkārsi sakot ekstraverts cilvēks pašizolāciju varētu uztvert kā cietumu, jo tādam cilvēkam vajag iespējas izpausties un socializēties, kas tās 10 dienas pa lielam ir aizliegts. Kamēr flegmatiķim vai melanholiķim pēc psiholoģiskā tipa vai introvertam šāda pašizolācija ir savā ziņā bauda - neviens netraucē, džīvo savu dzīvi un miers.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:20, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Cipari ir sazīmēti! Ar labu nakti!
ej zem tupeles un sēdi savā krustojumā, tirsēj!

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:22, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tu tak esi galvā pārdrātēts čurbans. mums te nav nekādas komandanstundas, tev tik no 19. maija pārcelta pa 2h vēlāk. tu tupais mīsli, ko tu vislaik aptirs LV ka frankos tie ierobežojumi ir vēl trakāki kā te jebkad bijuši? pederasts.
Pirmākrt, es par Franciju rakstīju, nevis par Latviju, otrkārt, Frankos ierobežojumus neievēro, pat ja tie uz papīra ir stingrāki, neviens nevienu nekontrolē, tur ir tā šķirba, ferštein!?
Labi, es gulēt, pat Bļugera spēli nenoskatīšos

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:22, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es aburtu dzīvē nepazīstu, prasi Bansam, kāds dzīvē, tas manliekas viņu ir saticis. Bet tīri psiholoģiski tāds holēriķis pēc psiholoģiskā tipa vai vienkārsi sakot ekstraverts cilvēks pašizolāciju varētu uztvert kā cietumu, jo tādam cilvēkam vajag iespējas izpausties un socializēties, kas tās 10 dienas pa lielam ir aizliegts. Kamēr flegmatiķim vai melanholiķim pēc psiholoģiskā tipa vai introvertam šāda pašizolācija ir savā ziņā bauda - neviens netraucē, džīvo savu dzīvi un miers.
kad nebija nekāda kovida viņš ar kur tik nebrauca un ko tik nedarīja
nabaga neputns jau gadus 10 ķirbju samagonku taisa viņu gaidot
vienreiz laikam tik Latvijā bija, pieļurbājās Rīgas stacijā un kaut kādā bomžatņikā svinēja, ka basketbola izlase zaudēja kaut kam!

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:22, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es aburtu dzīvē nepazīstu, prasi Bansam, kāds dzīvē, tas manliekas viņu ir saticis. Bet tīri psiholoģiski tāds holēriķis pēc psiholoģiskā tipa vai vienkārsi sakot ekstraverts cilvēks pašizolāciju varētu uztvert kā cietumu, jo tādam cilvēkam vajag iespējas izpausties un socializēties, kas tās 10 dienas pa lielam ir aizliegts. Kamēr flegmatiķim vai melanholiķim pēc psiholoģiskā tipa vai introvertam šāda pašizolācija ir savā ziņā bauda - neviens netraucē, džīvo savu dzīvi un miers.
tak beidz te folozofēt. kurš ķērca po barabanu un hokejs pāri visam? kurš? un tagad stāsta ka uz terses hokeju neeri skatīties jo tur nav kondiškas un var lapsene iedzelt? tev tiešām leikas ka jādrukā palags par ekstravertiem holeriķiem ja te skaidri redzams "tirsējs vulgaris" ?

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:23, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pirmākrt, es par Franciju rakstīju, nevis par Latviju, otrkārt, Frankos ierobežojumus neievēro, pat ja tie uz papīra ir stingrāki, neviens nevienu nekontrolē, tur ir tā šķirba, ferštein!?
Labi, es gulēt, pat Bļugera spēli nenoskatīšos
tu āzi, pa LV visi staigā, paŗvietojas un normāli dzīvo, tik kafe ciet un lielveikali. āksts

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:24, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tak beidz te folozofēt. kurš ķērca po barabanu un hokejs pāri visam? kurš? un tagad stāsta ka uz terses hokeju neeri skatīties jo tur nav kondiškas un var lapsene iedzelt? tev tiešām leikas ka jādrukā palags par ekstravertiem holeriķiem ja te skaidri redzams "tirsējs vulgaris" ?
Es šito nerakstu tieši par aburtu, bet par to, ka pašizolācija daļai cilvēku ir kā cietums tīri psiholoģiski.
To, ka aburts muld un stāsta pasakas, pats te drukāju vairākkārt, arī šovakar.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:28, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Pirmākrt, es par Franciju rakstīju, nevis par Latviju, otrkārt, Frankos ierobežojumus neievēro, pat ja tie uz papīra ir stingrāki, neviens nevienu nekontrolē, tur ir tā šķirba, ferštein!?
Labi, es gulēt, pat Bļugera spēli nenoskatīšos
Franki ļoti tālu ir tikuši ar savu brīvdomību. Ne tikai covid ziņā, bet arī ar regulāriem nemieriem, "revolūcijām", demolēšanām...Nesaku, ka Latvijā ir labāka dzīve, bet teikt, ka visu darīt pa savam vienmēr ir labāk nevajag.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:29, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es šito nerakstu tieši par aburtu, bet par to, ka pašizolācija daļai cilvēku ir kā cietums tīri psiholoģiski.
To, ka aburts muld un stāsta pasakas, pats te drukāju vairākkārt, arī šovakar.
tak var iet ārā un darboties, pats esmu divas atsēdējis. bik tas spiež, bet nu nav jau tā ka apkārt visādi notikumi būtu, kas tad iet garām. kas vispār ar čipotajiem, tiem arī ir pašizolācija? pat neesmu par to interesējies

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:30, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Franki ļoti tālu ir tikuši ar savu brīvdomību. Ne tikai covid ziņā, bet arī ar regulāriem nemieriem, "revolūcijām", demolēšanām...Nesaku, ka Latvijā ir labāka dzīve, bet teikt, ka visu darīt pa savam vienmēr ir labāk nevajag.
tak pie mums ikdiena kā ikdiena, tik čurbanam liekas ka te visi mājās sēž, bet franki apkārt staigā. āksts viņs ir.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:31, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tak var iet ārā un darboties, pats esmu divas atsēdējis. bik tas spiež, bet nu nav jau tā ka apkārt visādi notikumi būtu, kas tad iet garām. kas vispār ar čipitajiem, tiem arī ir pašizolācija? pat neesmu par to interesējies
Ir daļa cilvēku, kam grūti nesatikt nevienu - nesocializēties. Tiem kaut vai aizliegums uz veici iet ir smagi.
Nav nojausmas par čipotajiem. Ik pa brīdim sola, ka tiem atvieglos kaut ko - tos pašus sporta, tūrisma, kultūras pasākumus apmeklēt, šur tur varēs maskas nevilkt utt. bet neatceros vai kaut reizi ir pateikts, ka tas ir pieņemts un oficiāli. Tikai solījumi.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:33, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tak pie mums ikdiena kā ikdiena, tik čurbanam liekas ka te visi mājās sēž, bet franki apkārt staigā. āksts viņs ir.
Pa lielam jā - kafūzī iekšā sēdēt nevar, daļa veikalu ciet, lai arī tie jau arī lēnām visi vaļā taisās izņemot mega lielās bodes. Nu laikam teātri, kino, opera vēl nestrādā, bet par to nezinu tik smalki. Nu un nez vai būš kādi lielie koncerti. Bet ikdienas lietās viss notiek - sabiedriskais ir, veikali ir, tagad terases ir. Pašvaldību iestades arī bez covida bija čakars, tapat kā slimnīcas un poliklīnikas. Ir trūkumi, bet teikt, ka visi te 4 sienās sēžam - nu tas ir par traku.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:33, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ir daļa cilvēku, kam grūti nesatikt nevienu - nesocializēties. Tiem kaut vai aizliegums uz veici iet ir smagi.
Nav nojausmas par čipotajiem. Ik pa brīdim sola, ka tiem atvieglos kaut ko - tos pašus sporta, tūrisma, kultūras pasākumus apmeklēt, šur tur varēs maskas nevilkt utt. bet neatceros vai kaut reizi ir pateikts, ka tas ir pieņemts un oficiāli. Tikai solījumi.
tak var staigāt kur gribi pašizolācijas laikā. arī uz veikalu.
tik pasākumus nevar apmeklēt, kur daudz cilvēku, bet pasākumi tak tāpat nenotiek

p.s. sabiedrisko transportu nevar izmantot. bet viņš tak nav bomzis, lai noīrē mašīnu

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:36, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tak var staigāt kur gribi pašizolācijas laikā. arī uz veikalu.
tik pasākumus nevar apmeklēt, kur daudz cilvēku, bet pasākumi tak tāpat nenotiek
Pirmās nepieciešamības preču vai pārtikas iegādei izmantot piegādi mājās, izvairoties no kontakta ar piegādātāju, vai lūgt pārtiku iegādāties tuviniekiem, atstājot iepirkumus pie durvīm. Savukārt, ja nav citu risinājumu, uzliekot sejas masku un ievērojot divu metru distanci starp veikala un aptiekas apmeklētājiem un darbiniekiem, veikalu un aptieku apmeklēt laikā, kad tajā ir vismazāk cilvēku, kā arī stingri ievērot higiēnu.

Njā. Neizlasīju pēdējo teikumu. Izlasīju pirmo, kur rakstīts, ka jāpērk attālināti vai jālūdz, kādam, lai nopērk. Tā kā jā - pat uz bodi var aiziet.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:37, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tak var staigāt kur gribi pašizolācijas laikā. arī uz veikalu.
tik pasākumus nevar apmeklēt, kur daudz cilvēku, bet pasākumi tak tāpat nenotiek

p.s. sabiedrisko transportu nevar izmantot. bet viņš tak nav bomzis, lai noīrē mašīnu
viņs ar kājām staigā

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:38, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: viņs ar kājām staigā
pareizi. vēl jo vairāk

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:39, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pa lielam jā - kafūzī iekšā sēdēt nevar, daļa veikalu ciet, lai arī tie jau arī lēnām visi vaļā taisās izņemot mega lielās bodes. Nu laikam teātri, kino, opera vēl nestrādā, bet par to nezinu tik smalki. Nu un nez vai būš kādi lielie koncerti. Bet ikdienas lietās viss notiek - sabiedriskais ir, veikali ir, tagad terases ir. Pašvaldību iestades arī bez covida bija čakars, tapat kā slimnīcas un poliklīnikas. Ir trūkumi, bet teikt, ka visi te 4 sienās sēžam - nu tas ir par traku.
Tagad jau sāk runāt, ka ārā noraut ir risks minimāls. Es to jau ziemā sapratu Bet ok, jācer ka šis atklājums atvērs vismaz āra pasākumus. Es toč tur neredzu nekādu kovida perēkli. Visi zināmie norāvuši telpās.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:41, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Tagad jau sāk runāt, ka ārā noraut ir risks minimāls. Es to jau ziemā sapratu Bet ok, jācer ka šis atklājums atvērs vismaz āra pasākumus. Es toč tur neredzu nekādu kovida perēkli. Visi zināmie norāvuši telpās.
Ar āra pasākumiem risks ir tad ja ir lielas masas. Nu un vismaz manā pusē, kad ir tie paši koncerti masas ir pamatīgas. Bet būtu labi, ja atļautu vismaz normāli treniņus, tādas lietas. Nu un vēl jau runā, ka valdība atkal plāno pacelt ierobežojumus. Jo īpaši pēc tam, kad Saeima uz savu galvu atļāva terases un pēdējā nedēļā cipari kāpuši.

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:46, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ar āra pasākumiem risks ir tad ja ir lielas masas. Nu un vismaz manā pusē, kad ir tie paši koncerti masas ir pamatīgas. Bet būtu labi, ja atļautu vismaz normāli treniņus, tādas lietas. Nu un vēl jau runā, ka valdība atkal plāno pacelt ierobežojumus. Jo īpaši pēc tam, kad Saeima uz savu galvu atļāva terases un pēdējā nedēļā cipari kāpuši.
ārā bīstami ja ir masa, tuva distance un ilgstoša aurošana /futbola fani 2h bļaustās, vai kāds koncerts kur visi dzied/, visādi citādi nekā bīstama. Pats Perevoščkikovs teica

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:54, pirms 3 gadiem
Aburts ievēro visus ierobežojumus
Lielījās, ka noklepojas bez maskas un ielien rindā

     [+] [-]

, 2021-05-09 00:57, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Aburts ievēro visus ierobežojumus
Lielījās, ka noklepojas bez maskas un ielien rindā
nu tak, vislaik tāds ērglis bij

     [+] [-]

, 2021-05-09 08:09, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Aburts ievēro visus ierobežojumus
Lielījās, ka noklepojas bez maskas un ielien rindā
Kādu murgus te pēdējā lapā sarakstīja! Sāksim jau ar to, vai es vispār drīkstu tagad līdz 15.Jūnijam iebraukt Latvijā? Dokumentā, kuru es iemetu iepriekš, nekas par to neliecina, jo attiecīgā iemesla man ta nav! LV pase bez pastāvīgās dzīves vietas nav nekāds iemesls! Tālāk, kur es runāju, ka LV iedzīvotāji tup četros mūros? Runa bija par tiem, kuri ieceļo un sēž pašizolācijā! Značit, pat arī tad, ja es drīkstētu iebraukt, 10 sutkas būtu jātup iespundētam jeb daļeji iespundētam, ar daudziem ierobežojumiem, ko es absolūti negribu Pat sabiedrisko transportu, izrādās, arī izmantot nedrīkstu, tātas province un lauki atkrīt, mašīnu LV es principiāli nevadu, jo patīk dropēt pie ruļļiem, LV tas ir bīstami, sekas ir nereāli bargas, viss no USA trulās likumdošanas kopēts

     [+] [-]

, 2021-05-09 08:20, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: viņs ar kājām staigā
Tieši tā, pa Rīgu ar kājām! Tikai pa ceļam iegriežoties vairākās vietās, kuras tagad ir aizklapētas Terases ir labas, ja:
1. Viņas ir ēnā, saulē sēdēt neciešu
2. Ir atsevišķa nesmēķētāju zona ārpusē (cik atceros, kaut kas tāds bija Stargorodā)
3. Daudz kas ir atkarīgs arī no laika apstākļiem, ja lietus un vējš, galīgi neder!