Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Mārtiņš Karsums oficiāli pamet Maskavas "Dynamo"

Agris Suveizda

Mārtiņš Karsums oficiāli pamet Maskavas "Dynamo"
Mārtiņš Karsums
Foto: dynamo.ru

Kontinentālās hokeja līgas preses dienests paziņojis, ka Maskavas "Dynamo" lauzis līgumu ar trim spēlētājiem – Latvijas izlases uzbrucēju Mārtiņu Karsumu, kā arī krievu aizsargiem Andreju Kuteikinu un Jakovu Rilovu.

Mārtiņš Karsums Maskavas "Dynamo" pavadīja piecas sezonas, un viņam līgums bija spēkā vēl uz vienu gadu. Taču jau iepriekš baumoja par 32 gadus vecā uzbrucēja došanos prom un to, ka viņš kopā ar Kasparu Daugaviņu karjeru turpinās Maskavas "Spartak". Latviešu uzbrucēju iespējamā pievienošanās "Spartak" gan vēl nav apstiprināta.

Karsums karjeru Kontinentālajā hokeja līgā sāka 2010. gada janvārī, pievienojoties Rīgas "Dinamo". Latvijā bāzētajā klubā Karsums pavadīja nepilnas četras sezonas, pēdējā gadā būdams arī komandas kapteinis. Pēcāk Karsums pārcēlās uz Maskavas "Dynamo", kur piecu gadu laikā regulārajā sezonā aizvadīja 218 spēles un sakrāja 117 (57+60) punktus. Pēdējās divās sezonās Karsums bija kapteiņa asistenta statusā.

Šī sezona Maskavas "Dynamo" bija liela vilšanās. Krievijas galvaspilsētas klubs pēdējā spēlē nespēja kvalificēties Gagarina kausam un ar 80 punktiem 56 mačos Rietumu konferencē palika devītajā vietā. Karsums 34 spēlēs tika pie 15 (3+12) punktiem, 57 soda minūtēm un negatīvas lietderības -4. Iepriekš tika baumots, ka nākamajā sezonā Maskavas "Dynamo" varētu pārstāvēt Rīgas "Dinamo" līderis un kapteinis Miks Indrašis.

Krievijas portāls Championat.com pirms pāris dienām rakstīja, ka Maskavas "Spartak" jau ir nokomplektējis leģionāru sastāvu un ka nākamsezon komandu bez Karsuma un Daugaviņa pārstāvēs arī slovāku vārtsargs Jūliuss Hudāčeks (Čerepovecas "Severstal"), čehu uzbrucējs Robins Hanzls (Ņižņekamskas "Neftekhimik") un kanādiešu uzbrucējs Bens Maksvels, kurš "Spartak" pavadīs trešo sezonu.

1 2 41 komentārs
Slēpts komentārs: gico

  +8 [+] [-]

, 2018-04-30 13:24, pirms 6 gadiem
gico rakstīja: es jau neko, bet dīvaini, ka Mārtiņam ceļi nesāp tieši šo pavasar!
Un kas tev tur tik dīvains liekas? Tu esi no tiem āmurgalvām, kuriem liekas, ka vēl jauprojām kāds uz PČ brauc līgumu pelnīt, jo neviens tak par viņu hokeja pasaulē neko nezin?

 +18 [+] [-]

, 2018-04-30 13:28, pirms 6 gadiem
gico rakstīja: es jau neko, bet dīvaini, ka Mārtiņam ceļi nesāp tieši šo pavasar!
Par to vajadzētu priecāties, ka čalim beidzot viss daudz maz kārtībā. Nevis meklēt utis...

     [+] [-]

, 2018-04-30 13:32, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Un kas tev tur tik dīvains liekas? Tu esi no tiem āmurgalvām, kuriem liekas, ka vēl jauprojām kāds uz PČ brauc līgumu pelnīt, jo neviens tak par viņu hokeja pasaulē neko nezin?
Eiropā izlases pieraksts CV ir bonuss, pie tam, cilvēkam bez līguma.. aģents var parādīt potenciālajiem darba devējiem svaigus ierakstus.
P.S. Šis nekādā veidā nav par to, ka dēļ tā Marčello ir izlasē..

  +7 [+] [-]

, 2018-04-30 13:42, pirms 6 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Eiropā izlases pieraksts CV ir bonuss, pie tam, cilvēkam bez līguma.. aģents var parādīt potenciālajiem darba devējiem svaigus ierakstus.
P.S. Šis nekādā veidā nav par to, ka dēļ tā Marčello ir izlasē..
Mazāk zināmam kadram jā, bet tādam Karsumam tas vairs nav aktuāli. Es pat teiktu, ka klubam var labāk patikt tāds bārtuļveidīgs, kurš sezonas gaitā nebrauc uz izlasi un paliek ar komandu izlašu pauzēs

  +3 [+] [-]

, 2018-04-30 13:43, pirms 6 gadiem
Un ja kas, tiko LHFs notriperoja, ka Balcers pievienosies izlasei Dānijā.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-30 13:51, pirms 6 gadiem
No raksta - Karsums karjeru Kontinentālajā hokeja līgā sāka 2010. gadā
RD Latvijā bāzētajā klubā Karsums pavadīja nepilnas četras sezonas
Maskavas "Dynamo" pavadīja sešas sezonas

Kkas ar skaitļiem neiet kopā ja tagad ir 2018 gads.

  +7 [+] [-]

, 2018-04-30 13:55, pirms 6 gadiem
alternativve rakstīja: No raksta - Karsums karjeru Kontinentālajā hokeja līgā sāka 2010. gadā
RD Latvijā bāzētajā klubā Karsums pavadīja nepilnas četras sezonas
Maskavas "Dynamo" pavadīja sešas sezonas

Kkas ar skaitļiem neiet kopā ja tagad ir 2018 gads.
Apskatās kurš ir autors un viss skaidrs.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-30 13:55, pirms 6 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Eiropā izlases pieraksts CV ir bonuss, pie tam, cilvēkam bez līguma.. aģents var parādīt potenciālajiem darba devējiem svaigus ierakstus.
P.S. Šis nekādā veidā nav par to, ka dēļ tā Marčello ir izlasē..
Nevajag dzīvot ilūzijās par to, ka kādam tā izlase ir pluss.
Karsums ir izmalies pa Ziemeļamerikas hokeju, nospēlējis jau n-tās sezonas KHL un, tavuprāt, viņam viens PČ kaut ko mainīs? Tiešām? Hokejistam, kurš visaugstākā līmeņa PRO hokejā ir jau vairāk kā 10 gadus.

Ja ir ĻOTI LABS sniegums PČ, tad to aģents, protams, ka var likt galdā sarunās par jauno līgumu. Taču, ne jau PČ tiek pelnīts uzaicinājums sēsties pie šī sarunu galda.
Un, jā, komandām, kā jau te minēts, kā reiz daudz labāk patīk spēlētāji, kuri no darba brīvajā laikā "nepiehaltūrē" izlasēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-04-30 14:07, pirms 6 gadiem
UZ DINĀMŌ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-04-30 14:12, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag dzīvot ilūzijās par to, ka kādam tā izlase ir pluss.
Karsums ir izmalies pa Ziemeļamerikas hokeju, nospēlējis jau n-tās sezonas KHL un, tavuprāt, viņam viens PČ kaut ko mainīs? Tiešām? Hokejistam, kurš visaugstākā līmeņa PRO hokejā ir jau vairāk kā 10 gadus.

Ja ir ĻOTI LABS sniegums PČ, tad to aģents, protams, ka var likt galdā sarunās par jauno līgumu. Taču, ne jau PČ tiek pelnīts uzaicinājums sēsties pie šī sarunu galda.
Un, jā, komandām, kā jau te minēts, kā reiz daudz labāk patīk spēlētāji, kuri no darba brīvajā laikā "nepiehaltūrē" izlasēs.
nav jau tā, ka ''piehaltūrēšana" izlasē baigi traucētu labi spēlēt klubā, lai to ņemtu kā mīnusu sēžoties pie viena galda ar kluba menedžementu. Gatavošanās jaunajai sezonai sākas kad? - augusta sākumā? Manuprāt, spēlēšana PČ ir lielāks pluss, skatoties no potenciālā darba devēja puses, nekā taupīšanās sagatvošanās periodam.

  +6 [+] [-]

, 2018-04-30 14:27, pirms 6 gadiem
gico rakstīja: nav jau tā, ka ''piehaltūrēšana" izlasē baigi traucētu labi spēlēt klubā, lai to ņemtu kā mīnusu sēžoties pie viena galda ar kluba menedžementu. Gatavošanās jaunajai sezonai sākas kad? - augusta sākumā? Manuprāt, spēlēšana PČ ir lielāks pluss, skatoties no potenciālā darba devēja puses, nekā taupīšanās sagatvošanās periodam.
Kad no izlases atbrauc sašūti un pārbintēti spēlētāji (ar visu tālāk sekojošo), tad viņu prieks ir divtik liels!

  +7 [+] [-]

, 2018-04-30 14:30, pirms 6 gadiem
andris_rejs_5490890 rakstīja: Da Kosta pēc PČ 2014, kur dabūja 20pt, dabūja līgumu CSKA
Kādi 20 punkti?

Un, protams, ka CSKA nezināja neko par Da Kostu - hokejistu ar NHL pierakstu CV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-04-30 14:34, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag dzīvot ilūzijās par to, ka kādam tā izlase ir pluss.
Karsums ir izmalies pa Ziemeļamerikas hokeju, nospēlējis jau n-tās sezonas KHL un, tavuprāt, viņam viens PČ kaut ko mainīs? Tiešām? Hokejistam, kurš visaugstākā līmeņa PRO hokejā ir jau vairāk kā 10 gadus.

Ja ir ĻOTI LABS sniegums PČ, tad to aģents, protams, ka var likt galdā sarunās par jauno līgumu. Taču, ne jau PČ tiek pelnīts uzaicinājums sēsties pie šī sarunu galda.
Un, jā, komandām, kā jau te minēts, kā reiz daudz labāk patīk spēlētāji, kuri no darba brīvajā laikā "nepiehaltūrē" izlasēs.
Es arī neesmu sazvērestības teoriju piekritējs, ka šis ir iemesls, kāpēc Karsums šogad pēc ilgas pauzes ir izlasē. Piekrītu tiem, kas raksta, ka mums jābūt priecīgiem nevis jāmeklē utis.

Bet domāju, ka spēlēšana izlasē var nākt par labu arī pašam Karsumam. Viena lieta ir būt labi zināmam hokeja aprindās. Par to nav šaubas, ka Karsums jau sen ieguvis savu "kvalitātes zīmogu".
Cita lieta ir atrādīties, kāds tu izskaties pēc traumas- vai tavs "kvalitātes zīmogs" vēl ir derīgs. Jā, viņš atgriežoties pēc traumas aizvadīja pēdējās 10 regulārās sezonas spļeles ar Dynamo. Bet tajās guva vien 3 punktus- nedomāju, ka šis ir tas zīmogs ar kuru viņš gribētu iet pie klubiem runājot par līguma summām.

Un te nav svarīgi kāda līmeņa spēlētājs tas ir. Pat Kanādas nr. 1 vārtsargs Kerijs Praiss, kurš vien pirms dažiem gadiem bija NHL MVP, šogad regulārās sezonas beigās dabūja uzspēlēt pēdējās spēles, lai atrādītos, ka vēl var spēlēt.
Komandas svarīgākais spēlētājs, kam ir līgums uz nākamajiem 8 gadiem par $84M tiek rauts atpakaļ uz pēdējām spēlēm sezonā, kur jebkādas izredzes uz play-off jau sen ir zaudētas. Un tas viss tiek pēc tik delikāta savainojuma kā smadzeņu satricinājums, kur kā zināms nav tik vienkārši pateikt, vai patiešām viss ir kārtībā.
Kāpēc tāds risks tā vietā, lai ļautu viņam mierīgi atpūsties? Lai izliktu preci galdā un citi līgas GM mazāk raustītos par iespējamiem maiņas darījumiem, jo nopietnākas vai mazāk nopietnas, bet sezonas otrajā pusē sāka parādīties runas par to, ka Habs šovasar ir gatavi uzklausīt piedāvājumus par Praisu.

     [+] [-]

, 2018-04-30 14:36, pirms 6 gadiem
"...kā arī krievu aizsargiem Andreju Kuteikinu un Jakovu Rilovu."
...........
Kuķejkinu

  +4 [+] [-]

, 2018-04-30 14:42, pirms 6 gadiem
andris_rejs_5490890 rakstīja: Daugaviņam plašāks NHL pieraksts bet CSKA paņēma Da Kostu jo dabūja 20pt un ieveda Franciju ceturtdaļfinālā
Laikam jau tikai tu pats saproti par kādiem 20 punktiem ir runa, jo Da Kostam nekādu 20 punktu nebija. 2014. gada PČ rezultatīvākajam spēlētājam TIhonovam bija "tikai" 16 un tavs favorīts pat Top-10 rezultatīvākajos nebija.

Par visu pārējo - nez vai Daugaviņam tā pēc-NHL karjera ir bijusi sliktāka.

     [+] [-]

, 2018-04-30 14:54, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Laikam jau tikai tu pats saproti par kādiem 20 punktiem ir runa, jo Da Kostam nekādu 20 punktu nebija. 2014. gada PČ rezultatīvākajam spēlētājam TIhonovam bija "tikai" 16 un tavs favorīts pat Top-10 rezultatīvākajos nebija.

Par visu pārējo - nez vai Daugaviņam tā pēc-NHL karjera ir bijusi sliktāka.
autoriem šos utainos provokatoros vajadzētu bloķēt, ko visi normālie lietotāji ignorējuši, nevis cilāt atejas vākus...

  +1 [+] [-]

, 2018-04-30 14:55, pirms 6 gadiem
edzinss rakstīja: Es arī neesmu sazvērestības teoriju piekritējs, ka šis ir iemesls, kāpēc Karsums šogad pēc ilgas pauzes ir izlasē. Piekrītu tiem, kas raksta, ka mums jābūt priecīgiem nevis jāmeklē utis.

Bet domāju, ka spēlēšana izlasē var nākt par labu arī pašam Karsumam. Viena lieta ir būt labi zināmam hokeja aprindās. Par to nav šaubas, ka Karsums jau sen ieguvis savu "kvalitātes zīmogu".
Cita lieta ir atrādīties, kāds tu izskaties pēc traumas- vai tavs "kvalitātes zīmogs" vēl ir derīgs. Jā, viņš atgriežoties pēc traumas aizvadīja pēdējās 10 regulārās sezonas spļeles ar Dynamo. Bet tajās guva vien 3 punktus- nedomāju, ka šis ir tas zīmogs ar kuru viņš gribētu iet pie klubiem runājot par līguma summām.

Un te nav svarīgi kāda līmeņa spēlētājs tas ir. Pat Kanādas nr. 1 vārtsargs Kerijs Praiss, kurš vien pirms dažiem gadiem bija NHL MVP, šogad regulārās sezonas beigās dabūja uzspēlēt pēdējās spēles, lai atrādītos, ka vēl var spēlēt.
Komandas svarīgākais spēlētājs, kam ir līgums uz nākamajiem 8 gadiem par $84M tiek rauts atpakaļ uz pēdējām spēlēm sezonā, kur jebkādas izredzes uz play-off jau sen ir zaudētas. Un tas viss tiek pēc tik delikāta savainojuma kā smadzeņu satricinājums, kur kā zināms nav tik vienkārši pateikt, vai patiešām viss ir kārtībā.
Kāpēc tāds risks tā vietā, lai ļautu viņam mierīgi atpūsties? Lai izliktu preci galdā un citi līgas GM mazāk raustītos par iespējamiem maiņas darījumiem, jo nopietnākas vai mazāk nopietnas, bet sezonas otrajā pusē sāka parādīties runas par to, ka Habs šovasar ir gatavi uzklausīt piedāvājumus par Praisu.
Abstrahējoties no Karsuma un pievēršoties Praisam. NHL vienmēr ir runas, ka JEBKURU spēlētāju varētu aizmainīt. Kāpēc Praiss bija laukumā? Tāpēc, ka viņam jāatstrādā tie miljoni uz kuriem pats parakstījās. Viss.

Spekulācijas par to vai tie daži mači kaut ko ietekmē vai nē - Nu, kā pats domā, par tām sešām spēlēm. Praiss kādam kaut ko parādīja vai nē?

Priekš tiem, kam slinkums, statistika:
6 spēles, 1-0-1-4, 4.00 vārti vidēji spēlē un atvairīja 87.45% no metieniem. Turklāt, nevienā spēlē viņš netika "nomētāts".

Vai komanda nezināja ko viņi liek vārtos? Zināja. Kāpēc tad uz letes likt galīgu "nekondīciju"? Vai pārējie NHL ir tādi muļķi, ka nezina kā spēlē Praiss un uzķersies uz šito?

     [+] [-]

, 2018-04-30 15:03, pirms 6 gadiem
Dinamo, ko jūs gaidat? Kamēr Maskaviešu Spartaki domā vai ņemt, vai Karusms doma, piedāvājat līgumu.. Nav ko gurķus nakamai sezonai marinēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-30 15:14, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Abstrahējoties no Karsuma un pievēršoties Praisam. NHL vienmēr ir runas, ka JEBKURU spēlētāju varētu aizmainīt. Kāpēc Praiss bija laukumā? Tāpēc, ka viņam jāatstrādā tie miljoni uz kuriem pats parakstījās. Viss.

Spekulācijas par to vai tie daži mači kaut ko ietekmē vai nē - Nu, kā pats domā, par tām sešām spēlēm. Praiss kādam kaut ko parādīja vai nē?

Priekš tiem, kam slinkums, statistika:
6 spēles, 1-0-1-4, 4.00 vārti vidēji spēlē un atvairīja 87.45% no metieniem. Turklāt, nevienā spēlē viņš netika "nomētāts".

Vai komanda nezināja ko viņi liek vārtos? Zināja. Kāpēc tad uz letes likt galīgu "nekondīciju"? Vai pārējie NHL ir tādi muļķi, ka nezina kā spēlē Praiss un uzķersies uz šito?
Zinu, ka neesi tik naivs, lai domātu, ka NHL klubu vadība par saviem svarīgākajiem spēlētājiem ar ilgtermiņa saistībām domātu tik prastās kategorijās, kā "ja mēs tev maksājam, tad ej un spēlē, pārējais mums pie kājas".

Atbildot uz to, vai Praiss kaut ko parādīja tajās pēdējās spēlēs, teikšu, ka parādīja ļoti daudz, pašu svarīgāko- to, ka var spēlēt. Un nevis vienu spēli un tad pamosties ar galvas sāpēm, bet trenēties un spēlēt dienu no dienas. Tas ir pats svarīgākais, kas pēc galvas traumām interesē komandām. Un arī tas vēl tik salīdzinoši maz izpētītā jomā kā galvas traumas neko vēl nenozīmē.

Sniegums- jā, dramatisks. Bet tas ir sekundāri, jo tur var atrast neskaitāmas atmazkas:
- komanda spēlē bez top aizsarga Vēbera,
- vairāk kā puse no aizsardzības ir reāli AHL līmeņa spēlētāji,
- sezona jau ir beigās un ir pilnīgi norakstīta tāpēc arī pašatdeve komandai bija nekāda,
- Praisa aizstājējs Lindgrēns arī spēlējot aiz tā paša bardaka Habs izpildījumā rija vēl trakāk.
- utt.

Atgriežoties pie tā, kāds tam sakars ar Karsumu. Kā jau pats minēji, visiem ir skaidrs, kas ir Praiss un kas ir viņa līmenis un ka viņš tajā var atgriesties. Atšķirība starp šiem diviem ir tāda, ka Praisa 30 gadi vārtsargam nav nekas, bet Karsuma 32, zinot viņa agresīvo spēles stilu un garo traumu vēsturi jau gan liek pievērst papildus uzmanību, vai tas ir tas pats spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-04-30 15:35, pirms 6 gadiem
Tas, ka MD nepaliks, jau sen bija skaidrs.
3 vārti priekš leģionāra-uzbrucēja ir pārāk maz. Un alga arī noteikti nebija tā mazākā.

     [+] [-]

, 2018-04-30 16:50, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag dzīvot ilūzijās par to, ka kādam tā izlase ir pluss.
Karsums ir izmalies pa Ziemeļamerikas hokeju, nospēlējis jau n-tās sezonas KHL un, tavuprāt, viņam viens PČ kaut ko mainīs? Tiešām? Hokejistam, kurš visaugstākā līmeņa PRO hokejā ir jau vairāk kā 10 gadus.

Ja ir ĻOTI LABS sniegums PČ, tad to aģents, protams, ka var likt galdā sarunās par jauno līgumu. Taču, ne jau PČ tiek pelnīts uzaicinājums sēsties pie šī sarunu galda.
Un, jā, komandām, kā jau te minēts, kā reiz daudz labāk patīk spēlētāji, kuri no darba brīvajā laikā "nepiehaltūrē" izlasēs.
Jefiņ! Izlasē "nepiehaltūrē", bet pārstāv savu valstī. To, nu, hokeja ekspertam tā kā vajadzētu zināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-04-30 19:04, pirms 6 gadiem
gico rakstīja: es jau neko, bet dīvaini, ka Mārtiņam ceļi nesāp tieši šo pavasar!
Es tieši to pieminēju komentāros kādas 2 nedēļas atpakaļ...
Varbūt savickis paņems pensionāru-slidotāju uz Dinamo....Tur jau priekšā penši slidinās...
Tāpēc nu Karsumam pamodās patriotiskas jūtas...
Visi tie nīkuļi,kuri negrib spēlēt savas valsts izlasē lai ņem piemēru no Daugaviņa....Pērn ar traumu spēlēja izlasē...

     [+] [-]

, 2018-04-30 19:10, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Par to vajadzētu priecāties, ka čalim beidzot viss daudz maz kārtībā. Nevis meklēt utis...
Tu es saprotu esi arsuma ģimenes ārsts,ka visu zini...
Virsrakstā kļūda....Maskava lauza līgumu ar Karsumu...t.i patrieca puisi...nevis Krsums pamat Dinamo...
nevis Karsums

     [+] [-]

, 2018-04-30 19:15, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag dzīvot ilūzijās par to, ka kādam tā izlase ir pluss.
Karsums ir izmalies pa Ziemeļamerikas hokeju, nospēlējis jau n-tās sezonas KHL un, tavuprāt, viņam viens PČ kaut ko mainīs? Tiešām? Hokejistam, kurš visaugstākā līmeņa PRO hokejā ir jau vairāk kā 10 gadus.

Ja ir ĻOTI LABS sniegums PČ, tad to aģents, protams, ka var likt galdā sarunās par jauno līgumu. Taču, ne jau PČ tiek pelnīts uzaicinājums sēsties pie šī sarunu galda.
Un, jā, komandām, kā jau te minēts, kā reiz daudz labāk patīk spēlētāji, kuri no darba brīvajā laikā "nepiehaltūrē" izlasēs.
Vai tu kārtīgi izlasīji to, ko uzrakstīju?
Zin kā, ja tu esi labs, tad tev ir pilnīgi pajāt ko domā kluba vadība par spēlēšanu izlasē, tieši tik vienkārši..

     [+] [-]

, 2018-04-30 19:24, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Abstrahējoties no Karsuma un pievēršoties Praisam. NHL vienmēr ir runas, ka JEBKURU spēlētāju varētu aizmainīt. Kāpēc Praiss bija laukumā? Tāpēc, ka viņam jāatstrādā tie miljoni uz kuriem pats parakstījās. Viss.

Spekulācijas par to vai tie daži mači kaut ko ietekmē vai nē - Nu, kā pats domā, par tām sešām spēlēm. Praiss kādam kaut ko parādīja vai nē?

Priekš tiem, kam slinkums, statistika:
6 spēles, 1-0-1-4, 4.00 vārti vidēji spēlē un atvairīja 87.45% no metieniem. Turklāt, nevienā spēlē viņš netika "nomētāts".

Vai komanda nezināja ko viņi liek vārtos? Zināja. Kāpēc tad uz letes likt galīgu "nekondīciju"? Vai pārējie NHL ir tādi muļķi, ka nezina kā spēlē Praiss un uzķersies uz šito?
Palasot vēl tavus komentus, var izdarīt secinājumus, ka pa lielam nevienam nav jāiet laukumā un jāspēlē, jo ir tak zināms kā tas džeks rāva pus gadu atpakaļ, tad tik jādod līgums un miers.. uz veciem lauriem..
Un jā, tas par to piehaltūrēšanu bij vienkārši šedevrs, priekš dīvāna žurnālista..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-04-30 20:20, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag dzīvot ilūzijās par to, ka kādam tā izlase ir pluss.
Karsums ir izmalies pa Ziemeļamerikas hokeju, nospēlējis jau n-tās sezonas KHL un, tavuprāt, viņam viens PČ kaut ko mainīs? Tiešām? Hokejistam, kurš visaugstākā līmeņa PRO hokejā ir jau vairāk kā 10 gadus.
Pilnīgi garām. Karsumam pēdējās sezonas ir pilnas ar traumām. Viņam ir jāpārliecina potenciālie darba devēji ka viņš pusi sezonas nenosēdēs lazaretē. Labs PČ kurā viņš sevi parādīs normālā fiziskā formā Karsumam ir pat ļoti aktuāli. Diezgan šokējoši ka SC hokeja 'eksperts' to neapzinās.
1 2 41 komentārs