Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" atlaiž Rautakalio

"Dinamo" atlaiž Rautakalio
Peka Rautakalio
Foto: AP/Scanpix

5. novembrī notikušajā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" padomes un valdes sēdē pieņemts lēmums pārtraukt darba attiecības ar galveno treneri Peku Rautakalio, vēsta kluba mājaslapa internetā.

Par galvenā trenera pienākumu izpildītāju iecelts Artis Ābols, kurš līdz šim bija Rautakalio asistents. "Dinamo" galvenā trenera asistenta statusā Ābols ir kopš 2008. gada.

Rautakalio par Rīgas "Dinamo" galveno treneri kļuva 2011.gada aprīlī, pēc tam, kad šķīrās rīdzinieku un Juliusa Šuplera ceļi. Pirmajā sezonā ar Rautakalio pie stūres "Dinamo" regulārajā čempionātā izcīnīja 7.vietu Rietumu konferencē, bet play off pirmajā kārtā ar 3-4 piekāpās Ņižņijnovgorodas "Torpedo". 2011.gada decembrī komanda iekļuva Špenglera kausa finālā.

Šosezon 24 spēlēs rīdzinieki izcīnījuši astoņas uzvaras, bet tikai piecas no tām – pamatlaikā. Ar 23 punktiem komanda ieņem priekšpēdējo (13.) vietu Rietumu konferencē. Oktobrī 13 spēlēs "Dinamo" tika tikai pie četriem panākumiem, savukārt pēdējās deviņās spēlēs zaudējusi septiņas reizes. Par pēdējo pilienu kluba vadības pacietības kausā kļuva rīdzinieku zaudējums svētdien pret Minskas "Dinamo" (0:2).

Rautakalio kļuvis par piekto šosezon atlaisto KHL treneri. Pirms tam savus amatus zaudēja Kari Heikila (Minskas Dinamo), Janne Karlsons (Mitišču Atlant), Jozefs Jandačs (Prāgas Lev) un Andrejs Šajanovs (Jekaterinburgas Avtomobilist).

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

 +73 [+] [-]

, 2012-11-05 13:11, pirms 13 gadiem
Ja aunu bars nav savaldāms, jāatlaiž gans. It kā loģiski, bet...
Slēpts komentārs: FlashLight
Slēpts komentārs: edzinsho
Slēpts komentārs: FlashLight
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-11-05 13:14, pirms 13 gadiem
Beidzot !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +70 [+] [-]

, 2012-11-05 13:14, pirms 13 gadiem
Veiksmi Ābolam Redzēs, ko spēs.

 +25 [+] [-]

, 2012-11-05 13:14, pirms 13 gadiem
Šaubos, ka tas ko mainīs.

 +10 [+] [-]

, 2012-11-05 13:14, pirms 13 gadiem
wow woW

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:14, pirms 13 gadiem
Kurs tad bus galvenais treneris? Abols ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-11-05 13:15, pirms 13 gadiem
nekas tur nebus , pffu, sito sezonu esam padirsusi, abols neko daudz neizmainis.

 +47 [+] [-]

, 2012-11-05 13:15, pirms 13 gadiem
Un kas mums būs vietā? Domājat, ka Ābols tagad visu Dinamo uz augšu spēs pavilkt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: aizermans

 +36 [+] [-]

, 2012-11-05 13:15, pirms 13 gadiem
DRS420 rakstīja: Šaubos, ka tas ko mainīs.
mainis vai nemainis bet bija kaukas jadara ,un varbut tiesi sis paversiens tomer komandu sapurinas un vares sakt spelet beidzot hokeju !
Slēpts komentārs: Raimonds Ļitviņenko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+134 [+] [-]

, 2012-11-05 13:16, pirms 13 gadiem
Jānomaina arī kapteinis!!!!!!!!
Slēpts komentārs: FlashLight
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Arsenich

 +13 [+] [-]

, 2012-11-05 13:16, pirms 13 gadiem
Ja Ābols paliks par galveno, tad varam beigt šo sezonu uzreiz. Jo tas neko nemainīs, neko. Tas būs kā mironim plāksteris.

  +6 [+] [-]

, 2012-11-05 13:16, pirms 13 gadiem
Nu neko darīt. Galvenais sameklēt pienācīgu treneri tgd

 +11 [+] [-]

, 2012-11-05 13:17, pirms 13 gadiem
Sen bija laiks..

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 13:17, pirms 13 gadiem
AS „Dinamo Rīga” 5. novembra padomes sēde -...
nu jā tā tomēr ir, skatīsimies kas vietā.

 +25 [+] [-]

, 2012-11-05 13:17, pirms 13 gadiem
Artis ienāks ģerbtuvē viss melnā, rokā vēršu dzenamā pātaga, nu, puiki, ir uzdevums!

  +5 [+] [-]

, 2012-11-05 13:18, pirms 13 gadiem
Neteiktu,ka baigais prieks,bet pēc vakardienas spēles varēja just,ka Pekka "nelasa spēli"...

  +6 [+] [-]

, 2012-11-05 13:18, pirms 13 gadiem
Tad jau pareizi Pekka vakar ietweetoja "Is this it?"

Tagad redzēsim īsto Ābola potenciālu. Jocīgi - gadu atpakaļ man likās, ka Artim Ābolam ir potenciāls galvenā trenera amatam, bet tagad pēc izlases pavasara un Rīgas Dinamo sezonas starta kaut kā tā vairs neliekas. Bet vēlu veiksmi - nebūtu slikti tomēr vietējo treneri ar kārtībāku pieredzes bagāžu.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:18, pirms 13 gadiem
beidzot, beidzot!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:18, pirms 13 gadiem
Arsenich rakstīja: Lai Teds Nolans nak vadit RD,tomer amerikanis,kuram ir pieejami speletaji no Amerikas,domaju ka ar Nolanu daudz kas mainitos...
kas mainītos? Izlase spēlēja tieši tāpat...beidz tak te smīdināt. Pieejami spēlētāji....kādi? Kas viņi gaida momentu, kad Nolans beidzot dabūs kādu klubu trenēt un varēs viņus līdzi pasaukt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:18, pirms 13 gadiem
Arsenich rakstīja: Lai Teds Nolans nak vadit RD,tomer amerikanis,kuram ir pieejami speletaji no Amerikas,domaju ka ar Nolanu daudz kas mainitos...
Jā,Nolanu varēja ātri iesaistīt. Būtu vērtīgi.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:19, pirms 13 gadiem
Vainīgais tak jāsemeklē čekistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-11-05 13:20, pirms 13 gadiem
Nav jau starpība, kurš būs treneris, kamēr Dinamo valde nekomunicēs spēlētāju izvļeē ar treneri, tikmēr nekā tur arī nebūs..

  +6 [+] [-]

, 2012-11-05 13:21, pirms 13 gadiem
Arsenich rakstīja: Lai Teds Nolans nak vadit RD,tomer amerikanis,kuram ir pieejami speletaji no Amerikas,domaju ka ar Nolanu daudz kas mainitos...
Teds Nolans nemaz nevar un nedrīkst.Ar Kirovu līgumu slēdzot bija punkts ka LV izlases treneris strādā tikai ar izlase un vevar būt kluba treneris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:21, pirms 13 gadiem
Tagat jāatlaiž visi leģionāri un jāsāk gatavoties nākamajai sezonai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:21, pirms 13 gadiem
Nolans būtu izdevīgs Lipmanam - varētu ieekonomēt $ izlasei. Bet loģisks solis tas nebūtu. Pēc Znaroka taču Kira pats teica, ka nevēlas treneri, kurš tik aktīvi iesaistās pro kluba darbā. Piedodiet, bet, lai cik arī Rīgas Dinamo šī izvēle nebūtu pievilcīga, savā saknē tā ir neloģiska.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:22, pirms 13 gadiem
Kurš te kko teica par eiropeisku piegājienu ?

  +5 [+] [-]

, 2012-11-05 13:22, pirms 13 gadiem
TMs rakstīja: Jānomaina arī kapteinis!!!!!!!!
un jābeidz NHL lokauts. mēs vairāk iegūsim nekā zaudēsim

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:22, pirms 13 gadiem
Sen jau bija laiks viņu atlaist.!

  -3 [+] [-]

, 2012-11-05 13:23, pirms 13 gadiem
Iespējams, ka nolans debitēs khl trenera amatā?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:23, pirms 13 gadiem
Jālido būtu arī kādam no spicajiem leģionāriem. Tā jau šogad viņu ir vairāk kā citus gadus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:23, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Nolans negrib.
Un pavisam noteikti, ka nevajag!

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:23, pirms 13 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Jālido būtu arī kādam no spicajiem leģionāriem. Tā jau šogad viņu ir vairāk kā citus gadus.
labošu - vairāk un vēl tizlāki.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:23, pirms 13 gadiem
šito 2012/2013 gada sezonu RD zaudēja jau 2012 gada aprīlī!

FlashLight rakstīja: nekas tur nebus , pffu, sito sezonu esam padirsusi, abols neko daudz neizmainis.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:23, pirms 13 gadiem
Nu tad aiziet mērīšanās ar Lipmanu turpinājums.
Lipmans atlaida Ābolu, Savickis tgd gribēs pierādīt, ka Ābols ir atlaists nepamatoti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2012-11-05 13:24, pirms 13 gadiem
Tagad Karsumu par kapteini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:25, pirms 13 gadiem
Ābolam lielā iespēja parādīt, ko viņš vērts kā treneris.

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:25, pirms 13 gadiem
Tads virsraksts tik vienkars uzlikts, ka lasi desmit reizu un nesaproti ko tas vispar nozimee

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:26, pirms 13 gadiem
Jā, treneris noteikti ir vainīgs...

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:26, pirms 13 gadiem
Rezultātu vajag pirmkārt no izlases un tikai tad no RD, pretējā gadījumā mums nevajag RD projektu ne pie kādiem apstākļiem!

aris no kombuliem4 rakstīja: Neredzu jēgu Ābola sakarā pieminēt izlasi un sezonas sākumu – viņš bija tikai asistents, nāca Nolans ar savu filozofiju, Peka ar savu un cik ir lasīts, tad Peka ir vienpatis un ar citiem īpaši nekonsultējās...
Varbūt tieši Ābols, tas pagaidām labākais variants, 4,5 sezonas kā asistents – strādājis pie 3 treneriem, ja no katra paņem to labāko un izmanto to, reāli skatoties uz RD sastāva iespējām, varbūt ka sanāk ļoti sakarīgs rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-05 13:26, pirms 13 gadiem
Noalns? ideals variants, strādājis kopā ar Ābolu, ieinteresēts jaunajos spēlētajos...perfekti es teiktu

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 13:26, pirms 13 gadiem
Loģisks solis.
Brīnums,ka tikai tagad.

 +10 [+] [-]

, 2012-11-05 13:26, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tad aiziet mērīšanās ar Lipmanu turpinājums.
Lipmans atlaida Ābolu, Savickis tgd gribēs pierādīt, ka Ābols ir atlaists nepamatoti
Diez vai, vienkārši parastā prakse, ka asistents paliek par v.i., kamēr atrod jaunu.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:27, pirms 13 gadiem
ceru būs lidzīgi ,kā Vef augšupeja Kurtinaitis -> Butauts, tajā sezonā..

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:27, pirms 13 gadiem
Jaa un tgd ar Abolu priekshgalaa DR saaks uzvaru seeriju
Kaads ir komandas budzets, taadi buus rezultaati
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:27, pirms 13 gadiem
vai tad nav tā, ka Kira līgumā ielika, ka Nolans var strādāt tikai ar izlasi? vai tomēr nē?

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 13:27, pirms 13 gadiem
tas bija gaidāms! Lai Artim veicas! Pirmo ko jāizdara, ir jānomaina kapteini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-11-05 13:28, pirms 13 gadiem
Nesaprotu par ko visi taa priecaajas..liels zaudejums Dinamo komandai tas ir...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:28, pirms 13 gadiem
Воробьёв, Пётр Ильич --------> Par virsaiti!!!!!!

  +8 [+] [-]

, 2012-11-05 13:28, pirms 13 gadiem
Vai tad Ābols jau gatavs?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:28, pirms 13 gadiem
hmm.. Savickim tagad ir jāmēģina Vītoliņu atvilināt..

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:28, pirms 13 gadiem
seemslegit rakstīja: visi te baigi slapina biksītēs, ja arī kaut kas mainīsies, tad ne jau dēļ galvenā trenera maiņas. Tāpat jau kolektīvs paliek tas pats, tik viens pamet. Artis jau tāpat arī līdz šim "trenēja" Dinamo.
nu sliktāk jau nu točna nebūs. nav jau kur vairs

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:28, pirms 13 gadiem
Paldies Pekam par paveikto darbu pie DR stūres, BET pēc vakardienas murga (savādāk to nosaukt nevar) uz ledus šis ir loģisks rezultāts...

  +7 [+] [-]

, 2012-11-05 13:28, pirms 13 gadiem
Nebija viss Dinamo ideāli ar Rautakalio priekšgalā.
Bet neticu, ka tas kaut ko mainīs pozitīvā ziņā, uzskatu, ka lielākā daļa vainas ir komandas komplektācijā - vietējie spēlētāji, katru gadu aizejot prom labākajiem, paliek tikai kopumā vājāki, arī leģionāri ir vāji. Neredzu pamatojumu rezultātu uzlabojumam. Pēc sastāva esam vietā, kura mums piederas, lai vai kā daži negribētu to atzīt.

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:28, pirms 13 gadiem
Aabolam un Ignatjevam arii vajadzeeja paldies pateikt, kaa arii Schrempu un Dzonsonu nodiiiraat un aadas izkaart Areenaa citiem aarzemniekiem par biedinaajumu.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:29, pirms 13 gadiem
Nezinu man jau patika Šupītis, kā viņš smuki Spices Rimi makšķerējā skābos gurķīšus no koka toverā arā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:29, pirms 13 gadiem
Ax211 rakstīja: Воробьёв, Пётр Ильич --------> Par virsaiti!!!!!!
kapēc ne? krievu hokeja skola. tas kas vajadzīgs

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:29, pirms 13 gadiem
Воробьёв, Пётр Ильич --------> Par trenneri!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:29, pirms 13 gadiem
beidzot pareizs lemums, kaut kas ir jamegina, jo sliktak vairs nevar but, varbut mums jauns vadosais treneris Latvija paradies, vispar nesaprotu kapec somus nem par galveniem treneriem, kaut vai vinu mentalitates del, kas neder preks austrumeiropas hokejistiem

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:30, pirms 13 gadiem
Cerams, ka beidzot sāks uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:30, pirms 13 gadiem
cilvēks tikai ar pirkstiem ir sieviete!

aris no kombuliem4 rakstīja: Nejauc pumpi ar pirkstu – izlase ir izlase, tā ir Kiras un Nolana kompetence..

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:30, pirms 13 gadiem
Ax211 rakstīja: Воробьёв, Пётр Ильич --------> Par virsaiti!!!!!!
Jā, starp citu, kas tagad ir brīvi un pieejami treneri? Heikila, bijušie Spartaka un Auto kouči, Jandačs... kas vēl

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:30, pirms 13 gadiem
žirga rakstīja: A kapteinis ar lidz dodas ?
gribējas gan

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:30, pirms 13 gadiem
treners ietekme komandu maza mera, vins jau nespele uz ledus.... vnk dinamo melna linija

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:30, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Nebija viss Dinamo ideāli ar Rautakalio priekšgalā.
Bet neticu, ka tas kaut ko mainīs pozitīvā ziņā, uzskatu, ka lielākā daļa vainas ir komandas komplektācijā - vietējie spēlētāji, katru gadu aizejot prom labākajiem, paliek tikai kopumā vājāki, arī leģionāri ir vāji. Neredzu pamatojumu rezultātu uzlabojumam. Pēc sastāva esam vietā, kura mums piederas, lai vai kā daži negribētu to atzīt.
Воробьёв, Пётр Ильич izlabos situaciju!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:32, pirms 13 gadiem
Neredzu pamatu priekam.. nomainija Pekku, bet meteji vartos vairak tad nepalika!

Saprotu tauta prasa asinis, bet jasak ar zivi kas pust no galvas...

  +8 [+] [-]

, 2012-11-05 13:32, pirms 13 gadiem
Mainīt kapteini!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 13:32, pirms 13 gadiem
Pareizs lēmums jo neko nemainot nekas arī nemainīsies.

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:33, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Nejauc pumpi ar pirkstu – izlase ir izlase, tā ir Kiras un Nolana kompetence..
Nu, aptaisījies? Izrādās, ka tomēr komanda vadīta slikti un spēlējusi slikti pie šis vadības, nevis katrā spēlē tiesneši bija Dinamu norakuši, kā tu te žvankstēji visu sezonas sākumu.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:33, pirms 13 gadiem
Tikai nebēdājiet, kad Ābols nevarēs attaisnot jūsu cerības...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:34, pirms 13 gadiem
Juris beidzot nenoticēja Pekkas teiktajam, ka ejam pareizajā virzienā. Ilgi gan nācās gaidīt

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:35, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Jā, starp citu, kas tagad ir brīvi un pieejami treneri? Heikila, bijušie Spartaka un Auto kouči, Jandačs... kas vēl
No, No ,No!!!!
Rīgas klubam nav nepieciešamas drupačas!!!!

Jāņem tāds trenneris, kas Mūsu Latviešu spēlētājiem pendeles dos, kad tie psiholoģiski bruks, bet ārzemju leģionariem nūjas stūķēs!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kino
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-05 13:36, pirms 13 gadiem
Jigsaw rakstīja: Tikai nebēdājiet, kad Ābols nevarēs attaisnot jūsu cerības...
viņš ir pagaidu izpildītājs. tā vismaz rakstīts, tātad- ja nekas nesanāks liksim Irbi par treneri.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 13:36, pirms 13 gadiem
Beidzot pašu treneris,neviss laimi meklē ārzemēs!!

Vēlu veiksmi Ābolam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:37, pirms 13 gadiem
Labi kad Pekkam vēl palika pamat darbs ,jo Ziemassvētki ir un būs!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-11-05 13:37, pirms 13 gadiem
Juris tak ir tik stulbs, ka varēja netīšam sevi atlaist

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:38, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Jā, starp citu, kas tagad ir brīvi un pieejami treneri? Heikila, bijušie Spartaka un Auto kouči, Jandačs... kas vēl
Tas pats Vuiteks laikam ir bez kluba. Tikai Slovākijas izlases treneris.
Gan jau ir vel, bet tikai jautājums ko RD var finansiāli pavilkt?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:38, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: viņš ir pagaidu izpildītājs. tā vismaz rakstīts, tātad- ja nekas nesanāks liksim Irbi par treneri.
Tirsējs tu!!

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 13:38, pirms 13 gadiem
pierodiet, tas ir sports! mēs vienmēr būsim kaut kur pavidam, + ir labās sezonas un ir melnās sezonas. Tās ir sports. Nevar vienmēr būt tur augšā. Ir jānokrīt,lai varētu piecelties. Pa spici var grozīties tikai lielās komandas, bet viņi arī reizēm krīt (avangards un citi piemēri). Tā kā tagad centīsimies izdarīt secinājumus, un rāpties ārā no bedres (jau šosezon, vai tikai nākamgad)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:40, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Ko Kreipāns sajādz no hokeja. Tikt tālu ir atkodis tikai to, ka hokejā nav sāna iemetienu un kas ir ACSK sporta direktora mazmeitas vīrs.
Patīk tas kādam vai nē, bet tajā Kreipāna rakstā ir ļoti daudz patiesības. Un šeit nav runa par to kā kuram patīk Kreipāns, bet gan par to ko viņš ir uzrakstījis.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-05 13:40, pirms 13 gadiem
un jus domajat ka tagad dinamo uzvares? Saubos!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:40, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Tirsējs tu!!
labi- koments ar ironiju, bet varianti ir es arī ceru ka ar Ābolu pietiks lai apmierinātu mūsu izsalkumu... pēc uzvarām.

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:41, pirms 13 gadiem
kāpče rāpties arā un tikt tikai viduvējību sastāvā?

uzzy rakstīja: pierodiet, tas ir sports! mēs vienmēr būsim kaut kur pavidam, + ir labās sezonas un ir melnās sezonas. Tās ir sports. Nevar vienmēr būt tur augšā. Ir jānokrīt,lai varētu piecelties. Pa spici var grozīties tikai lielās komandas, bet viņi arī reizēm krīt (avangards un citi piemēri). Tā kā tagad centīsimies izdarīt secinājumus, un rāpties ārā no bedres (jau šosezon, vai tikai nākamgad)

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:41, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas pats Vuiteks laikam ir bez kluba. Tikai Slovākijas izlases treneris.
Gan jau ir vel, bet tikai jautājums ko RD var finansiāli pavilkt?
DInamo speeleetaaju korpusam ir vajadziigas PENDELES un MIETS!!! Vuiteks ir par miiikstu!!!

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:41, pirms 13 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: kas mainītos? Izlase spēlēja tieši tāpat...beidz tak te smīdināt. Pieejami spēlētāji....kādi? Kas viņi gaida momentu, kad Nolans beidzot dabūs kādu klubu trenēt un varēs viņus līdzi pasaukt?
Nu zini ja nebutu Nolana,tad Indrasis tagad speletu velns vini zina kura tur Bulgarijas 3 liga... :p Nu uz so momentu tas butu labakais variants...Un tas ka Lv nospeleja tik slikti,nebija trenera vaina...Tur jau speletsji ka Sprukts,kas domaja par milijoniem CSKA,Lavins kurs mak iemest savos vartos ripu,u.c iemesli,nevis Nolans...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-11-05 13:43, pirms 13 gadiem
Ābolam lielā iespēja, lai veicas!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:43, pirms 13 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Ja Ābols paliks par galveno, tad varam beigt šo sezonu uzreiz. Jo tas neko nemainīs, neko. Tas būs kā mironim plāksteris.
Ābols jau Rautakallio laikā uzņemās 80% no komandas vadības, ja vel iedos atlikušos 20%, būs vispār dimbā. Jāsāk ir ar elementaru disciplīnu un pēc tam ķerties klāt pie spēles zīmējuma, ja vel var kaut ko saglābt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:43, pirms 13 gadiem
Ax211 rakstīja: DInamo speeleetaaju korpusam ir vajadziigas PENDELES un MIETS!!! Vuiteks ir par miiikstu!!!
RD komandai ir vajadzīgs labs treneris PSIHOLOGS, un nevis kāds mistiskais ''stingrā dūre''.

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:44, pirms 13 gadiem
Arsenich rakstīja: Lai Teds Nolans nak vadit RD,tomer amerikanis,kuram ir pieejami speletaji no Amerikas,domaju ka ar Nolanu daudz kas mainitos...
Amerikānis?
Slēpts komentārs: kino

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:44, pirms 13 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Ābols jau Rautakallio laikā uzņemās 80% no komandas vadības, ja vel iedos atlikušos 20%, būs vispār dimbā. Jāsāk ir ar elementaru disciplīnu un pēc tam ķerties klāt pie spēles zīmējuma, ja vel var kaut ko saglābt.
uz ātro nebija cita ko ielikt. pārāk neuzskrūvējaties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:45, pirms 13 gadiem
Es domāju ir ok. Puisis naudu sapelnījis, tagad uz mājām... !

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:45, pirms 13 gadiem
pareizi ārpus kombuļiem neviens nav spējīgs domāt!

aris no kombuliem4 rakstīja: Ko tu zini, ko kurš domāja?

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:45, pirms 13 gadiem
Ko gan Peka ar RD iespeejaam var izdarit pret KHL miljonariem?

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:46, pirms 13 gadiem
Znaroka komentārs - Rimi Hypermarket salūts Salaspilī - YouTube

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:47, pirms 13 gadiem
Slikts lēmums, kurš var maksāt dārgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:48, pirms 13 gadiem
baumas piepildījās, ka pret Minsku Pekam ir pārbaudes spēle

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:48, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Ko tu muldi tirliņ? Par tiesnešu darbību esmu rakstījis tikia par 2 spēlēm.
Par kurām? Es tūlīt sameklēšu tavus dīcienus pēc gandrīz jebkuras spēles. Pēc dažām gan vēl smirdināji, ka vainīgs vakardienas komandas labākais spēlētājs Tellijs.

  +6 [+] [-]

, 2012-11-05 13:49, pirms 13 gadiem
Kaut kas bija jādara. Vai Peka vainīgs - vairāk kā pārliecināts, ka nē(( Līmenis mums šim gadam ir par vāju, leģionāri ar Telqvistu priekšgalā nevarīgi, kluba salīdzinošā nabadzība)). Tas viss kopā noveda pie šī visa. Man personīgi patika Pekas spēles stils. Daudz kur mums vienkārši trūka veiksmes pat spēlējot sētas līmenī(( Protams KGB aģitbrigāde ar svinku priekšgalā - to labāk nekomentēšu((
Abols - vlai arī kā gribētu - nepavilks( Cits treneris - neredzu jēgu izmest naudu, kaut gan šī sezona tāpat izskatās ir norakstāma.
Spēlētājiem pašiem nopietni jāpadomā ko te dara un ko grib panākt - sākot jau ar pašu Daugaviņu. Ja kādreiz vēl šaubījos, tad tagad man pilnīgi skaidrs, kāpēc NHL viņam iet kā pa kalniem un lejām((
Un protams - spēlētājiem vienREIZ JĀBEIDZ KOST PA RĪGAS KLUBIEM un pēc tam brīnīties, kāpēc otrajā vai 3ajā dienā nevar paslidot((

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:49, pirms 13 gadiem
Beidzot ledus sakustējās. Jānovēlveiksme Artim Ābolam. Beidzot varēs skatīties hokeju nevis daiļslidošanu.

Nu vēlviens mazs knifiņš palika, vēl kapteinis jānomaina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:50, pirms 13 gadiem
Beidzot

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 13:50, pirms 13 gadiem
Iegāju paskatīties bilesuservisā un biju izbrīnīts, gandrīz visas biļetes uz pirmo Dinamo mājas spēli pēc pārtraukuma jau izpirktas... tiem cilvēkiem, vai nu piemaksā, vai tos ved no dažādās "iestādēm", lai tikai aizpildītu arēnas beņķus, bet ja nopietni, tas ir nožēlojami. cilvēkiem prāta nav, nezināju, ka Latvijas/Krievijā - Rīgā ir tik daudz atsaldētu cilvēku.
Es tiešām neizprotu, kā var iet uz ko tādu skatīties, vakardiena bija kronis visam, šķita ka uz slidām esmu es, nevis profesionāli spēlētāji, it kā vienas no spēcīgākās līgas spēlētājiem..
man tiešām kauns par cilvēkiem. Tai pat laikā uz izlases spēli piektdien pret Krieviju izpārdotas ir apmēram 170 biļetes.
Redzam, kas it kā ir svarīgāks, un dinamo esot otrajā vietā
Tiešām aunu bars..

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:51, pirms 13 gadiem
un kapēc tad tu citē Kreipānu?

aris no kombuliem4 rakstīja: Katrs var atbildēt tikai par savu rīcību, motīviem un domām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:51, pirms 13 gadiem
Beidzot

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:51, pirms 13 gadiem
Vuiteks jau paris sezonas atpakal pateica,ka vins netrenes klubu kura nav naudas un Zvaigznes...

  +5 [+] [-]

, 2012-11-05 13:51, pirms 13 gadiem
It kā tas šai komandai kaut ko baigi dos... drīzāk šai atlaišanai redzu vairāk mīnusus nekā plusus... Atnāks cits treneris, kamēr iebrauks who is who, pasijās vēlreiz jaunos špīlerus sapratīs, ka labi ja 1,2 kaut ko var izdarīt...utt utjp. tas viss ir laiks un sezona jau būs pačakarēta... Domāju, ka vajadzēja davilkt līdz sezonas beigām.... Patika, ka pie Pekkas beidzot sāka runāt par hokeja spēles filozofiju laukumā, kas iepriekš Latvijas hokejā vispār netika apspriests... Nu nepaliks biklais Meija naglāks, aizsargi nesāks ātrāk domāt, centri pēkšņi nebūs vārtu priekšā... Domāju bik vajadzēja vēl pamuļļāties...spēļu kvalitāte bija noteikti labāka nekā pie slovāku rūķa... Thx, Peka, par darbu, gan jau kāds spēlētājs paņēma no Tevis labāko un ar gadiem sapratīs kā to pielietot...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:52, pirms 13 gadiem
Negribas jau baigi uzvelt vainu tikai Pekam. Speles zimejums vinjam ir labs, skaista, aatrs, energetisks hokejs.
Vienozimigi musu spelatajiem pietrukst meistaribas, bet nu jaa viegli teikt no malas.
Lai pekam veicas talak =]

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:52, pirms 13 gadiem
Onslovs rakstīja: Es domāju ir ok. Puisis naudu sapelnījis, tagad uz mājām... !
Zinot DR "izšķērdību" katrā starpsezonā, kad nav varēts atļauties paturēt tādus miķeļus vai citus jāņus, tad Peka noteikti uz Helsinkiem vedīs divus vagonus naudas:}

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:52, pirms 13 gadiem
Iegāju paskatīties bilesuservisā un biju izbrīnīts, gandrīz visas biļetes uz pirmo Dinamo mājas spēli pēc pārtraukuma jau izpirktas...arī uz nākamo spēli palikušas aptuveni 300 sēdvietas./... tiem cilvēkiem, vai nu piemaksā, vai tos ved no dažādās "iestādēm", lai tikai aizpildītu arēnas beņķus, bet ja nopietni, tas ir nožēlojami. cilvēkiem prāta nav, nezināju, ka Latvijas/Krievijā - Rīgā ir tik daudz atsaldētu cilvēku.
Es tiešām neizprotu, kā var iet uz ko tādu skatīties, vakardiena bija kronis visam, šķita ka uz slidām esmu es, nevis profesionāli spēlētāji, it kā vienas no spēcīgākās līgas spēlētājiem..
man tiešām kauns par cilvēkiem. Tai pat laikā uz izlases spēli piektdien pret Krieviju izpārdotas ir apmēram 170 biļetes.
Redzam, kas it kā ir svarīgāks, un dinamo esot otrajā vietā
Tiešām aunu bars..

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:53, pirms 13 gadiem
treneris prom un nu ābola virsvadībā džeki sāks spēlēt un mest?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:54, pirms 13 gadiem
Cerams, ka atradiis pienaaciigu aizvietotaaju, jo Abols vel, manupraat, ir nedaudz nenogatavojies aabols!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:55, pirms 13 gadiem
Jēga ka vienu atlaiž? ka visi vainīgi, ta visi. Jaunu treneru korpusu arī vajag, cik tad var malt vieni un tie paši tad jau (dull)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:57, pirms 13 gadiem
Abolu neeeeeee.
Kapteinis jamaina, legionars kads ari but jaatlaiz, lai parejie palikusie sak raustities.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:57, pirms 13 gadiem
jautajums a kur jučers, ja kā otrais kuro spēli tiek pieteikts gudļa?

peku sen vajadzēja padzīt , komanda spēlē tā, kāda autoritāte ir treneris , nu ir jāpadzen leģionāri, vietā jāņem jaunos no LM un vienu labu snaiperi , kā hosu, uz kuru var spēlēt, ja kāds regulāri metīs golus, piebiedrosies arī pārējie. sezona galā, dodiet spēlēt latviešu jaunajiem puikā, lai mācās, jo play-off-os netikt tik un tā! velns, tiešām žēl ka tā spēlē , tāda sajūta ka PČ vēl turpinās dažu labu galvās!

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:58, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: labošu - vairāk un vēl tizlāki.
Giroux, Johnson, Szchechura, Schremp, Carle, Tellqvist.
No šī saraksta daudz maz sevi ir attaisnojis tikai Johnson. Īsti tur tikai nevar saprast, vai viņam tie punkti ir Karsums/Indrašis dēļ, vai otrādāk. Visvairāk izgāzies gan ir Schremp- vieni vārti virtuozam. Kādam taču ir jālido. Svaiga gaļa tirgū pa pilnam šobrīd. Jautājums, vai komuņaga to sajēdz.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:00, pirms 13 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Giroux, Johnson, Szchechura, Schremp, Carle, Tellqvist.
No šī saraksta daudz maz sevi ir attaisnojis tikai Johnson. Īsti tur tikai nevar saprast, vai viņam tie punkti ir Karsums/Indrašis dēļ, vai otrādāk. Visvairāk izgāzies gan ir Schremp- vieni vārti virtuozam. Kādam taču ir jālido. Svaiga gaļa tirgū pa pilnam šobrīd. Jautājums, vai komuņaga to sajēdz.
pedejie tris droshi varetu doties prom

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:01, pirms 13 gadiem
Nezinu gan. Izņemot pēdējo spēli šogad izskatijāmies labāk kā citus gadus. Tas, ka nejēdz iemest vai vārtusargi lažijās nav gan trenera vaina. Bet nu, protams, ja zaudējam divdesmit vinnētas spēles, tad kautkas jāmaina.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:01, pirms 13 gadiem
Ar šo lēmumu RD vadība ir kārtīgi ieberzušies. Neveiksmes turpināsies, uzvaras nenāks un spēlētāji nevarēs pilnvērtīgi attīstīties, lai uzlabotu savu sniegumu nākošajos gados, tikai nepieredzējuša trenera dēļ.
Manuprāt nepareizs lēmums!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:01, pirms 13 gadiem
Nevaru nepiekrist.....žēl, ka tā.
ENCIO007 rakstīja: It kā tas šai komandai kaut ko baigi dos... drīzāk šai atlaišanai redzu vairāk mīnusus nekā plusus... Atnāks cits treneris, kamēr iebrauks who is who, pasijās vēlreiz jaunos špīlerus sapratīs, ka labi ja 1,2 kaut ko var izdarīt...utt utjp. tas viss ir laiks un sezona jau būs pačakarēta... Domāju, ka vajadzēja davilkt līdz sezonas beigām.... Patika, ka pie Pekkas beidzot sāka runāt par hokeja spēles filozofiju laukumā, kas iepriekš Latvijas hokejā vispār netika apspriests... Nu nepaliks biklais Meija naglāks, aizsargi nesāks ātrāk domāt, centri pēkšņi nebūs vārtu priekšā... Domāju bik vajadzēja vēl pamuļļāties...spēļu kvalitāte bija noteikti labāka nekā pie slovāku rūķa... Thx, Peka, par darbu, gan jau kāds spēlētājs paņēma no Tevis labāko un ar gadiem sapratīs kā to pielietot...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:03, pirms 13 gadiem
nu tad beidzot!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:04, pirms 13 gadiem
a tolks?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:04, pirms 13 gadiem
Finally tas bridis ir pienacis.

Cerams ka viss saks iet uz labo pusi, jo play - off vilciens vel nav aizgajis.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:05, pirms 13 gadiem
Nu nez vai prātīgi! Visa komanda vidusmēra šķira ar supermazu budžetu, spēlē pret grandiem... Jā, vakar spēle bija drausmīga, bet kopumā spēlē labi! Cerams, ka palīdzēs, bet es tam neticu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:07, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Iegāju paskatīties bilesuservisā un biju izbrīnīts, gandrīz visas biļetes uz pirmo Dinamo mājas spēli pēc pārtraukuma jau izpirktas...arī uz nākamo spēli palikušas aptuveni 300 sēdvietas./... tiem cilvēkiem, vai nu piemaksā, vai tos ved no dažādās "iestādēm", lai tikai aizpildītu arēnas beņķus, bet ja nopietni, tas ir nožēlojami. cilvēkiem prāta nav, nezināju, ka Latvijas/Krievijā - Rīgā ir tik daudz atsaldētu cilvēku.
Es tiešām neizprotu, kā var iet uz ko tādu skatīties, vakardiena bija kronis visam, šķita ka uz slidām esmu es, nevis profesionāli spēlētāji, it kā vienas no spēcīgākās līgas spēlētājiem..
man tiešām kauns par cilvēkiem. Tai pat laikā uz izlases spēli piektdien pret Krieviju izpārdotas ir apmēram 170 biļetes.
Redzam, kas it kā ir svarīgāks, un dinamo esot otrajā vietā
Tiešām aunu bars..
Isti fani ir kopa ar komandu gan priekos, gan bedas un nevajag uzskatiit cilvekus par kaut kadiem slimajiem ja vinjiem patiik hokejs un vinji grib atbalstiit komandu.

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:08, pirms 13 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Abolu neeeeeee.
Kapteinis jamaina, legionars kads ari but jaatlaiz, lai parejie palikusie sak raustities.
Lai dod iespēju uz vienu spēli. Ja zaudē(neatkarīgi kāda komanda pretī), tad Ābolu ar visu Ignatjevu nafig no RD.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:08, pirms 13 gadiem
ezis20 rakstīja: Ar šo lēmumu RD vadība ir kārtīgi ieberzušies. Neveiksmes turpināsies, uzvaras nenāks un spēlētāji nevarēs pilnvērtīgi attīstīties, lai uzlabotu savu sniegumu nākošajos gados, tikai nepieredzējuša trenera dēļ.
Manuprāt nepareizs lēmums!
A kāds būtu pareizs lēmums ??? Visu atstāt kā ir !!! ???

Vai varbūt vajadzēja atlaist pusi hokejistu vai lai Savickis atlaistu pats sevi ?

Tikai nevajag sākt veco dziesmu par to, ka bij japērk labs vartsargs vai supersnaiperis !!! Atslābstiet !!!!!!!!!!! Dinamo nav piķa priekš tādiem pirkumiem!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:08, pirms 13 gadiem
AlexUSA rakstīja: Slikták vairs nevaréja bút. Vél jápasijá spélétáji.
ar spēlētājiem vajadzēja sākt

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:09, pirms 13 gadiem
ruudza6 rakstīja: Un kas mums būs vietā? Domājat, ka Ābols tagad visu Dinamo uz augšu spēs pavilkt?
Pilnīgi piekrītu, ja Ābolu liek vietā, tad kāda jēga...tas stalliis jāizmēž pilnībā - ne jau velti Teds no viņiem atteicās!

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:10, pirms 13 gadiem
.............. rakstīja: ar spēlētājiem vajadzēja sākt
A ko likt vietā ????????????

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:10, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: treneris prom un nu ābola virsvadībā džeki sāks spēlēt un mest?

Attiecīgas meistarības spēlētājiem vajadzīga attiecīga spēles taktika, nevis skatīties vienā virziena un spītīgi turēties pie vienas taktikas, kas nenes rezultātu. Pie Šuplera Ābols gāja ar savu redzējumu un diezgan stingriem ieteikumiem, bet pie Pekas kaut kā netika ne redzēts ne dzirdēts. Šķiet Peka bija atsēdinājis.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:10, pirms 13 gadiem
Nu tad beidzot!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:12, pirms 13 gadiem
ej dillēs rakstīja: A kāds būtu pareizs lēmums ??? Visu atstāt kā ir !!! ???

Vai varbūt vajadzēja atlaist pusi hokejistu vai lai Savickis atlaistu pats sevi ?

Tikai nevajag sākt veco dziesmu par to, ka bij japērk labs vartsargs vai supersnaiperis !!! Atslābstiet !!!!!!!!!!! Dinamo nav piķa priekš tādiem pirkumiem!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja 5 leģionāriem maksā 200 000 , tad labāk vienu jēdzīgu , lai skvorcovi un biezie spēlē ,no sākuma miķeli un dārziņu arī aplika...

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 14:13, pirms 13 gadiem
Nu man gan liekas, ka pats esi auns. Neeju uz katru spēli, tomēr, lai arī zāģi vairāk nekā uzvaras, tas mani neattur aiziet uz kādu spēli. Tās emocijas, ko gūstu hokejā ir fantastiskas, un ja pat ir zaudējums, emociju gamma ir milzīga. Būs gan zāģi, būs gan uzvaras.
bārda un sifons rakstīja: Iegāju paskatīties bilesuservisā un biju izbrīnīts, gandrīz visas biļetes uz pirmo Dinamo mājas spēli pēc pārtraukuma jau izpirktas...arī uz nākamo spēli palikušas aptuveni 300 sēdvietas./... tiem cilvēkiem, vai nu piemaksā, vai tos ved no dažādās "iestādēm", lai tikai aizpildītu arēnas beņķus, bet ja nopietni, tas ir nožēlojami. cilvēkiem prāta nav, nezināju, ka Latvijas/Krievijā - Rīgā ir tik daudz atsaldētu cilvēku.
Es tiešām neizprotu, kā var iet uz ko tādu skatīties, vakardiena bija kronis visam, šķita ka uz slidām esmu es, nevis profesionāli spēlētāji, it kā vienas no spēcīgākās līgas spēlētājiem..
man tiešām kauns par cilvēkiem. Tai pat laikā uz izlases spēli piektdien pret Krieviju izpārdotas ir apmēram 170 biļetes.
Redzam, kas it kā ir svarīgāks, un dinamo esot otrajā vietā
Tiešām aunu bars..

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:13, pirms 13 gadiem
ej dillēs rakstīja: Tikai nevajag sākt veco dziesmu par to, ka bij japērk labs vartsargs vai supersnaiperis !!! Atslābstiet !!!!!!!!!!! Dinamo nav piķa priekš tādiem pirkumiem!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pat ja būtu - tas supersnaiperis var trešajā spēlē dabūt pleca lūzumu kā Dārziņam, un sezona pa tukšo.
Ko tad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:15, pirms 13 gadiem
Curt Lindström par trenneri

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:17, pirms 13 gadiem
Negribu piekrist- Žiru un Šremps man liekas cerīgi , tikai vienam nav kas iedod piespēli , otram nav kam piespēlēt.
Karalis Lauva rakstīja: Giroux, Johnson, Szchechura, Schremp, Carle, Tellqvist.
No šī saraksta daudz maz sevi ir attaisnojis tikai Johnson. Īsti tur tikai nevar saprast, vai viņam tie punkti ir Karsums/Indrašis dēļ, vai otrādāk. Visvairāk izgāzies gan ir Schremp- vieni vārti virtuozam. Kādam taču ir jālido. Svaiga gaļa tirgū pa pilnam šobrīd. Jautājums, vai komuņaga to sajēdz.

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:17, pirms 13 gadiem
edgarinsh rakstīja: ja 5 leģionāriem maksā 200 000 , tad labāk vienu jēdzīgu , lai skvorcovi un biezie spēlē ,no sākuma miķeli un dārziņu arī aplika...
Ar tiem,kas maksā 200 tūkstošus un vairāk biezie klubi sāk darboties ātrāk nekā Dinamo sāk kasīties. Tātad tur šanses ir 0,1% !!!!!!!!! Atliek samierināties ar 3.škiras preci ...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:18, pirms 13 gadiem
Lai tik Ābols močī Kolhozā, sliktāk jau nebūs, tāpat galvenokārt kāšam. A ja nu pēkšņi sākam vinnēt, šis vienmēr tāds nedaudz nikns licies, moš uzvilks kādam ar nūju pa muguru, lai skrien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:19, pirms 13 gadiem
Beļavski vajdzēja noalgot Var meiģināt arī Kerču paņemt

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:19, pirms 13 gadiem
Paldies par pagājušā gada Playoff!

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:19, pirms 13 gadiem
Ax211 rakstīja: DInamo speeleetaaju korpusam ir vajadziigas PENDELES un MIETS!!! Vuiteks ir par miiikstu!!!
Tad jau Tu domā Summanenu Staigās visi ar zilām acīm, bet punktu tabulā būs daudz

  -3 [+] [-]

, 2012-11-05 14:20, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Ko Kreipāns sajādz no hokeja. Tikt tālu ir atkodis tikai to, ka hokejā nav sāna iemetienu un kas ir ACSK sporta direktora mazmeitas vīrs.
Tā gan taisnība, lai viņš labāk stāsta par futbolistu tetovējumiem, viņu vecmāmiņām un handbola superīgmu. Vai pārmaiņas pēc kādu spīdveju pālī nokementē, bet hokejā lai labāk nelien. Tā vien šķiet, ka adekvāts šajā lauciņā (no rakstošajiem) vairs tikai Zembergs palicis.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:22, pirms 13 gadiem
ej dillēs rakstīja: A ko likt vietā ????????????
Man domāt ka Tambelmausim laiks pienācis pakāpties augšā, lai dauza RD spēlētājus,možka kaut ko galvā iedauzīs...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:22, pirms 13 gadiem
Viens te ieņaudējās
Savickis: Rautakallio vadībā komanda nebija...

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:23, pirms 13 gadiem
ej dillēs rakstīja: A ko likt vietā ????????????
to pašu jautājumu uzdodu Tev tagad par treneri
cik garš tik plats

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:23, pirms 13 gadiem
Skauts69 rakstīja: Beļavski vajdzēja noalgot Var meiģināt arī Kerču paņemt
Paste jāņem!!! kamēr šis bez līguma!

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:26, pirms 13 gadiem
Sen bija laiks jopt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:28, pirms 13 gadiem
Nevar būt!

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:29, pirms 13 gadiem
Lavrenty rakstīja: Starp citu, ko dara Krievijā nežēlestībā kritušais Bikovs & CO?
Bikovs ar Zaharkinu vada Polijas izlasi.

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:30, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Vispār tie mūsu žurnālisti kritizē nejēgā: trenerus, spēlētājus... Tikai ne vadību!
Khm, tu kādreiz Pučes rakstus esi palasījuse? Tur taisni otrādi - gandrīz visa kritika tiek vadībai

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:31, pirms 13 gadiem
NOPIETNI!??

Veiksmi Pekam tālāk.

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:32, pirms 13 gadiem
Vēl tikai kapteinis jānomaina.
A ko vot liks tagad kā galveno? Neticu, ka Ābols vadīs līdz pat sezonas beigām. Jēga aizpildīt ar tādu pašu nezināmo kā Pekka nav (atzīsimies, te 80 % nemaz par tādu Rautakallio nemaz nebija dzirdējuši). Labu treneri RD nevar pavilkt. Neticu arī, ka pašlaik esošie brīvie treneri skries uz kaut kādu pusbomzīgo Dinamo. Tādus trenerus kā Hardijs Nilsons, Bents Oke Gustafsons, Kari Heikila utt RD neredzēt kā savas ausis - ja nu vienīgi viņi varētu aiz neko darīt te atnākt paeksperimentēt, nopelnīt lieku kapeiku un dabūt citur labu līgumu, gadījumā, ja sensacionāli izdodas izglābt RD no kauna.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:33, pirms 13 gadiem
Cerēsim, ka Ābols šoreiz no ābeles kritīs tālāk.

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:33, pirms 13 gadiem
ej dillēs rakstīja: Ar tiem,kas maksā 200 tūkstošus un vairāk biezie klubi sāk darboties ātrāk nekā Dinamo sāk kasīties. Tātad tur šanses ir 0,1% !!!!!!!!! Atliek samierināties ar 3.škiras preci ...
nu nē, 200 000 nav liela nauda , pareizini pats, bet no tā ka mēs skaitām kolhoza naudiņu nekas nemainīsies , es tik un tā par dinamo , ceru tikai uz to ka kalvītis atkal negāzēs par daudz tai valdē, he he!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-11-05 14:34, pirms 13 gadiem
Savickis. «Komandas parādītie rezultāti bija neadekvāti tam, kāds bija spēlētāju sniegums uz ledus. Šī ir vislabāk nokomplektētā komanda kluba pastāvēšanas gados, tomēr rezultāti izpalika.»

Vot tas ir dau.nis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Janis23

  -4 [+] [-]

, 2012-11-05 14:35, pirms 13 gadiem
Un??????????????? No šitā jēga nekāda... Vajag spēlētājus no nhl. Ābols arī nepavilks, nav autoritate

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:36, pirms 13 gadiem
Nomainot zaporožecam fāras, tas ātrāks nekļūs. Trekniem kungiem būtu reiz jānolaižas no savu iedomu augstumiem un jāsastopas ar realitāti. Kā redzams, Kalvītis neko no savām kļūdām nav mācījies. Gļēvs lēmums...

  -3 [+] [-]

, 2012-11-05 14:37, pirms 13 gadiem
Ja spēlētāji ir muļķ,i vai tad treneris ir vainīgs? Žel Pekku

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:37, pirms 13 gadiem
Lavrenty rakstīja: Starp citu ir viens tāds treneris - bezdarbnieks! Tas ir V. Bikovs, bet šaubos vai Dinamo vadība ir spējīga šādu personību pacelt...
Bikovu jau pie sevis vilina poļu nacionālā izlase.

  -4 [+] [-]

, 2012-11-05 14:38, pirms 13 gadiem
Laviņu par treneri11

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:38, pirms 13 gadiem
Lavrenty rakstīja: Ar Ābolu te nebūs līdzēts... Ir vajadzīgs pieredzējis un autoritatīvs treneris. Starp citu ir viens tāds treneris - bezdarbnieks! Tas ir V. Bikovs, bet šaubos vai Dinamo vadība ir spējīga šādu personību pacelt...
Bikovs strada ar Polijas izlasi un lkm paris gadus netrenes nevienu klubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:41, pirms 13 gadiem
Lavrenty rakstīja: Ja tā notiks, tad ļoti drīz poļi sitīs LV izlasi, diemžēl...
Vienigais polu speletajs ko zinu ir Vojteks Wolskis no Kolorado Avalanche
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:44, pirms 13 gadiem
.............. rakstīja: to pašu jautājumu uzdodu Tev tagad par treneri
cik garš tik plats
negribētu Tev piekrist ... Parasti treneru atlaišana uz kādu laiku komandu emocionāli sapurina . Pie tam uzreiz nav jāņem cilvēks no malas ,kas nepazīst komandu. Pagaidām var iztikt ar Pekkas palīgiem, kuri ir pietiekami kvalificēti un pats galvenais - perfekti pazīst komandu . Nesalīdzināmi labāk par Tevi un mani
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:47, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas pats Vuiteks laikam ir bez kluba. Tikai Slovākijas izlases treneris.
Gan jau ir vel, bet tikai jautājums ko RD var finansiāli pavilkt?
Domā to vajag?

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:49, pirms 13 gadiem
jokaranij babatj... negaidiiti paljubasu

runas ir runas, bet nu parsteigums

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:50, pirms 13 gadiem
Ar si gada sastavu neviens treneris dinamo izslegsana neievilks

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:50, pirms 13 gadiem
ej dillēs rakstīja: negribētu Tev piekrist ... Parasti treneru atlaišana uz kādu laiku komandu emocionāli sapurina . Pie tam uzreiz nav jāņem cilvēks no malas ,kas nepazīst komandu. Pagaidām var iztikt ar Pekkas palīgiem, kuri ir pietiekami kvalificēti un pats galvenais - perfekti pazīst komandu . Nesalīdzināmi labāk par Tevi un mani
nu cerams, ka Dinamo vadība zina, ko dara. Es saprotu, ka mēs nepretendējam uz hokeja eksperta statusu (vismaz es nē), vien tas, ka vēsture rāda, ka trenera atlaišana dažreiz neko nedod, jo vaina ir citur!

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:51, pirms 13 gadiem
Lavrenty rakstīja: Ja tā notiks, tad ļoti drīz poļi sitīs LV izlasi, diemžēl...


Vini zaudetu jaunakajam bralim(lasi U-20)

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:53, pirms 13 gadiem
Arsenich rakstīja: Lai Teds Nolans nak vadit RD,tomer amerikanis,kuram ir pieejami speletaji no Amerikas,domaju ka ar Nolanu daudz kas mainitos...
ko jus visi bazat to nolanu visur? tadspas aunu piere ka peka

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:55, pirms 13 gadiem
Nu ja Savickis jau ka vienmer jelibas runa...Nu to jau sen vajadzeja izdarit,nevis kad udens mute jau sasmelies...

  -4 [+] [-]

, 2012-11-05 14:56, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja:

Vini zaudetu jaunakajam bralim(lasi U-20)
Rēc, rēc poļi, austrieši un francūži ir nākamie, kas mūs apies pēc vāciešiem,norvēģiem un dāņiem. Jautājums vai tik būsim augstākajā, lai to piedzīvotu.

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:56, pirms 13 gadiem
Pučes ''facepalm'' sāga noslēgusies, Armands var uzelpot.

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:58, pirms 13 gadiem
arnex rakstīja: Ar si gada sastavu neviens treneris dinamo izslegsana neievilks
ar šo sastāvu ietaupīs naudu kas izietu PO

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:58, pirms 13 gadiem
aigars076 rakstīja: Pučes ''facepalm'' sāga noslēgusies, Armands var uzelpot.
kādā ziņā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:01, pirms 13 gadiem
Savickis: Rautakallio vadībā komanda nebija...
Savickis: Līdz šī lēmuma pieņemšanai izgājām grūtu ceļu. Tas nekad nav viegli. Neskaitot kluba vadības sanāksmes, ar spēlētājiem un treneriem vienkopus sanācām bieži, allaž meklējot izeju no komandas slikto rezultātu sērijas,» pastāstīja Savickis. «Komandas parādītie rezultāti bija neadekvāti tam, kāds bija spēlētāju sniegums uz ledus. Šī ir vislabāk nokomplektētā komanda kluba pastāvēšanas gados, tomēr rezultāti izpalika.»

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:03, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Kreipānam patīk liet ūdeni un filozofēt.
Nu ja pārlasīji to Delfu šedevru, tad salīdzināšanai atļāvos izkopēt Toļika SA+ pirms nedēļas rakstīto.

vai tās patiešām ir tagad vajadzīgas? Jautājums nav uzvaras pār SKA iespaidā. Piekritīsiet, ka dinamieši labi spēlēja arī pret Magņitogorsku (pirmās divas trešdaļas īpaši) un Čeļabinsku, neizkatījās bezcerīgi pret Maskavas "Dinamo" (otrajā trešdaļā metienu attiecība bija 12/1 mūsu labā!) un tikai spēles galotnē "saplīsa", uzvarēja savu "klientu" Jekaterinburgu un - visbeidzot - ne tikai atkal kopumā labi spēlēja, bet arī uzvarēja Sanktpēterburgā, kur trešā trešdaļa, iespējams, bija labākā trešā trešdaļa šajā sezonā. Kāpēc jāatlaiž treneri? Nav taču nekādas garantijas, ka jaunais treneris spēs ātri iedziļināties komandas problēmās un spēs atrast īstās atslēgas spēlētāju galvām un psiholoģiski atraisīt komandu. To var izdarīt tādas uzvaras kā pret SKA un svētdien "Arēnā Rīga" mačā ar Minskas "Dinamo" redzēsim, vai tas jau ir noticis. Tiesa, pārāk liela nozīme ir šai spēlei ar tiešo konkurentu par tikšanu Gagarina kausa izcīņā, lai no visiem sagaidītu atrasītu un pārliecības pārpilnu spēli. Neesmu bijis un neesmu dedzīgs Rautakalio pielūdzējs, taču tieši pašreiz mainīt galveno treneri situācija un komandas spēle neprasa. To vai nu jau vajadzēja izdarīt, vai arī tagad jāgaida, kāds būs turpinājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:10, pirms 13 gadiem
Beidzot to fakeru atlaida.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:10, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: huy
Es savukārt atļaušos vienu komentu no twitter pārpublicēt:"Visādi Tipsteri (ne Hipsteri) aug kā sēnes pēc lietus!!!"
Ja godīgi - neiebraucu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:14, pirms 13 gadiem
Nu tā, redzēsim, cik tā Ābols tiks, tagad jābūt tikai uzvarām.

     [+] [-]

, 2012-11-05 15:16, pirms 13 gadiem
tad jau tagad arī RD neplēš pakaļu, vēl tak 29 spēles paspēs vēl iespringt...

aris no kombuliem4 rakstīja: 1. Pa izlases pārbaudes spēlēm – tās ir PĀRBAUDES spēles, sezona vēl nav pusē, skaidrs, ka vietējie, gan pretinieku labākie spēlētāji neplēsīs pakaļu, jo neviens negrib iedzīvoties traumās. Spēlētāji kopā kādas 3-4 dienas, spēle nebūs skatāma. Redzēsi, ka februārī uz OS kvalifikāciju Arēna būs izpirkta.
2. Lielākā daļa RD šīssezonas spēles bija skatāmas, tikai lielā daļā rezultāts bija negatīvs, dēļ spēlētāju nespējas izmantot radītos vārtu gūšanas momentus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 15:18, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Viens te ieņaudējās
http://www.apollo.lv/zinas/savickis-rautakallio-vadiba-komanda-nebija-pietiekami-motiveta/538870
Pilnīgi vai neizklausās pēc paša komuņagas. Visdrīzāk tekstu presei sagatavoja kāds pīāršiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 15:23, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tad jānoskaidro, kas ir tipsters.
Apgaismosi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 15:24, pirms 13 gadiem
Nu beidzot!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 15:25, pirms 13 gadiem
Tagad ashi vajag atrast labu specialistu

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:26, pirms 13 gadiem
Piekrītu, ka jāmaina arī komandas kapteinis! Galviņš nav tam piemērots.

Veiksmi Ābolam! Nekas pret Pekkku, bet sen jau gribēju, lai Ābols būtu pie vadības grožiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 15:27, pirms 13 gadiem
Cerams atradīs tādu, kurš komandā katram sadalīs pienākumus. Raiča dos bietē pretinieku meistariem utml. C burts jādod Raičam.

     [+] [-]

, 2012-11-05 15:28, pirms 13 gadiem
aunapieres ibio, tak Lipmanu vajadzeja izsviest un vel dazhu labu no valdes, nevis NORMAALU treneri atlaist!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 15:29, pirms 13 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Nomainot zaporožecam fāras, tas ātrāks nekļūs. Trekniem kungiem būtu reiz jānolaižas no savu iedomu augstumiem un jāsastopas ar realitāti. Kā redzams, Kalvītis neko no savām kļūdām nav mācījies. Gļēvs lēmums...
fāras gaišāk spīd un ātrak var izbraukt no tumša tuneļa

     [+] [-]

, 2012-11-05 15:30, pirms 13 gadiem
yourbro rakstīja: Ja spēlētāji ir muļķ,i vai tad treneris ir vainīgs? Žel Pekku
Paņem un samīļo viņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 15:32, pirms 13 gadiem
Ja vien tas dotu kaut kādu labumu, ir tikai viena problēma, spēlētaji paliek tie paši, treneris uz laukuma nespēlēja, spēlētaji nespēja izpildīt viņa dotos rīkojumus.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:34, pirms 13 gadiem
kamēr tagadējos leģus neatlaidīs un vietā nepaņems kautko labāku nekas tur nebūs....Ābols būs tads pats kā sobrīd esošais gurķu Jurītis no Mārupes ĢM amatā

     [+] [-]

, 2012-11-05 15:39, pirms 13 gadiem
ruudza6 rakstīja: Un kas mums būs vietā? Domājat, ka Ābols tagad visu Dinamo uz augšu spēs pavilkt?
Un kapēc ne?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:43, pirms 13 gadiem
Abols no Abeles taalu nekriit...ja netiektu veel trakaak...daudz trakaak
Menedzeris vispaar nesaprot kas Abeldaarzaa notiek..

     [+] [-]

, 2012-11-05 15:43, pirms 13 gadiem
Nav jāmaina treneris, ir jāmaina kapteinis

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:46, pirms 13 gadiem
Ehh, žēl tās Pekkas, bet nu lai viņam veicas
Manlieks, ka Nolans būtu labākais variants, jo viņš visus tos kanādiešus varētu salikt pa vietām.
Un kapteinis OBLIGĀTI jāmaina. Galviņš galīgi nekāds kā kapteinis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:53, pirms 13 gadiem
beckham9 rakstīja: Cerams atradīs tādu, kurš komandā katram sadalīs pienākumus. Raiča dos bietē pretinieku meistariem utml. C burts jādod Raičam.
Ha ha ha Ivanans - kapteinis, nez vai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:55, pirms 13 gadiem
Otra ši gada problēma-kapteinis!ja Galviņš ir kapteinis,tad čekas Juris ir Einšteins!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 15:57, pirms 13 gadiem
Galvenais lai pats Galvinsh saprot ka nav radiits prieksh kapteinja,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:01, pirms 13 gadiem
edgarinsh rakstīja: jautajums a kur jučers, ja kā otrais kuro spēli tiek pieteikts gudļa?

peku sen vajadzēja padzīt , komanda spēlē tā, kāda autoritāte ir treneris , nu ir jāpadzen leģionāri, vietā jāņem jaunos no LM un vienu labu snaiperi , kā hosu, uz kuru var spēlēt, ja kāds regulāri metīs golus, piebiedrosies arī pārējie. sezona galā, dodiet spēlēt latviešu jaunajiem puikā, lai mācās, jo play-off-os netikt tik un tā! velns, tiešām žēl ka tā spēlē , tāda sajūta ka PČ vēl turpinās dažu labu galvās!
tu runa par tiem liepajniekiem kuri nesen zaudeja Kazahstanas pedejai vietai, vai tiem kuri pagajusaja sezona zaudeja Angliem un Franciem ????

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:01, pirms 13 gadiem
Nu būs interesanti,bet es domāju Pekka dikti arī nemaz nepārdzīvo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:04, pirms 13 gadiem
Sen jau bija laiks

  -3 [+] [-]

, 2012-11-05 16:04, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: nevis speletaji nespeja pildit trenera rikojumus,bet tie rikojumi nebija tie,kas butu japilda!
Nu prosta tie bija kaut kadi aplami rikojumi kurus neviens negribeja pldiit.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 16:05, pirms 13 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Nu būs interesanti,bet es domāju Pekka dikti arī nemaz nepārdzīvo!
Kas vinjam ko pardzivot tapat karjera lidz sim vinjam nav bijusi nekada spoza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:07, pirms 13 gadiem
Vai tad vinsh ar savam psihologijas stundam vares kaut ko mainiit???

Vieniigais labums ka vinsh varetu pareizi salikt visus ziemelamerikanus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 16:08, pirms 13 gadiem
Ābolam taču arī tagad bija teikšana, bet mazāka. Domāju, ka nekas nemainīsies spēles stilā un zaudējumi turpinās birt viens pēc otra!
Bet novēlu veiksmi Ābolam & Co.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 16:12, pirms 13 gadiem
Es domaju ka jauno Dinamo treneri varetu atrast tepat sc.com, jo te ir tik daudz gudru cilveku ar lielu potencialu. Te noteikti salasitos normala treneru brigade.

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:13, pirms 13 gadiem
B0bo rakstīja: Nu neko darīt. Galvenais sameklēt pienācīgu treneri tgd
Pff galvenais ir sameklēt kārtīgus leģionārus kas spēj golus iemest.

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:13, pirms 13 gadiem
Un tālāk? Nedomāju, ka kaut kas radikāli mainīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:15, pirms 13 gadiem
Vov

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:15, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Iegāju paskatīties bilesuservisā un biju izbrīnīts, gandrīz visas biļetes uz pirmo Dinamo mājas spēli pēc pārtraukuma jau izpirktas... tiem cilvēkiem, vai nu piemaksā, vai tos ved no dažādās "iestādēm", lai tikai aizpildītu arēnas beņķus, bet ja nopietni, tas ir nožēlojami. cilvēkiem prāta nav, nezināju, ka Latvijas/Krievijā - Rīgā ir tik daudz atsaldētu cilvēku.
Es tiešām neizprotu, kā var iet uz ko tādu skatīties, vakardiena bija kronis visam, šķita ka uz slidām esmu es, nevis profesionāli spēlētāji, it kā vienas no spēcīgākās līgas spēlētājiem..
man tiešām kauns par cilvēkiem. Tai pat laikā uz izlases spēli piektdien pret Krieviju izpārdotas ir apmēram 170 biļetes.
Redzam, kas it kā ir svarīgāks, un dinamo esot otrajā vietā
Tiešām aunu bars..
nu ja tās spēles pret Rus būtu aprīlī, tad cits stāsts būtu...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 16:15, pirms 13 gadiem
ripas_ rakstīja: Un tālāk? Nedomāju, ka kaut kas radikāli mainīsies.
so frazi es jau vismaz 100x lasu. Vakardien vel daudzi rakstija ka Pekkam jatinas prom , bet nu kad tas ir noticis tad pekshni vinju visi sak aizstavet.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-05 16:16, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: tas butu apmeram tas pats,ja pateitku kaijai,ka tu nepareizi lido! parak brivi un atraisiti vajag, ka balodis, nepartraukti sparninius vicinat,un asak,asak!
Tak nevajag to treneri Lai katrs dara ko grib
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:17, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: ja kas,es labprat piesakos! bet vai nems?
Vismaz pameigini, pie pirmas zaudes jau neviens tevis nedziis prom.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:18, pirms 13 gadiem
Paldies par darbu!veel pusi speeleetaaju vajag atlaist

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:20, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Paga, paga... Pēc kāda laika gānīs Ābolu!
Es labak ceru ka ta nebuus, jo patiesham gribu lai Dinamo beidzot saak uzvareet.

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:21, pirms 13 gadiem
Man nekas nav pret Galviņu, bet cerams, ka viņš vairs nebūs kapteinis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:23, pirms 13 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: so frazi es jau vismaz 100x lasu. Vakardien vel daudzi rakstija ka Pekkam jatinas prom , bet nu kad tas ir noticis tad pekshni vinju visi sak aizstavet.
Daudzi rakstīja, bet ne es. Tās ir divas atšķirīgas lietas. Jā, bija kaut kas jāmaina. Bet diez vai Rautakallio vainīgs pie visa. Viņš strādāja ar tādiem spēlētājiem kādiem Dinamo varēja atļauties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:30, pirms 13 gadiem
Ar ko Henlons pašlaik nodarbojas? Patika kā belari viņa vadībā spēlēja.

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:32, pirms 13 gadiem
Ļoti jau gribas ticēt, ka kautkas mainīsies uz labo pusi. Vienīgi pie vienām sāpēm varētu vēl kapteini nomainīt...piemēram uz Karsumu?

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:34, pirms 13 gadiem
Ja atlaiž treneri tad vismaz jāņem vietā kāds cits nevis jāatstāj tie paši asistenti par galvenajiem. 2% iespējamība ka mainīs ko komandas spēlē, viss būs pa vecam

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 16:36, pirms 13 gadiem
Es par Viktoru Tihonovu! Vins vismaz var skaidri runaat.. es to Pekka neskaidro slupsteesanu vienkaarsi nesaprotu.Varbuut arii komanda nesaprata..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 16:40, pirms 13 gadiem
Beidzot būs jāsāk trenēties un tad panākumi kļūs neizbēgami?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 16:41, pirms 13 gadiem
Lavrenty rakstīja: Ja tā notiks, tad ļoti drīz poļi sitīs LV izlasi, diemžēl...
Nesitīs. Runa ir par spēlētājiem, nevis treneri. Kāpēc, piemēram, Znaroks ar Vītoliņu pie Maskavas stūres ir ar panākumiem, bet Latvijas izlasē nekā? Spēlētāji. Tas pats būs arī tur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 16:50, pirms 13 gadiem
Sak,ka Dinamo nav tādi,kas atlaiž trenerus,bet saka vienu,dara citu,tad nevajag runat pirms laika!

Nekas daudz nemainisies Dinamo zimejuma,Ābols,jau tā teloja galveno treneru,uz soliņiem.
Pekkam vnk nebija spēka,ko viņš vareja iesakt ar tādu sastāvu?
un vēl puse Dinamo speletāji,ir izlasē

Es priecājos,ka Pekku atlaida,bet kapec tieši Ābolu,bus vēlviens jaatlaiž,ja Dinamo nejies?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 16:53, pirms 13 gadiem
kāds sakars?? pilnīgs sviests..tam nav un nebus nekādas jēgas...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 16:57, pirms 13 gadiem
Tas neko nemainīs ja ganu neklausa aitu un aunu bars.tur vajag citus drastiskos lēmumus pieņemt un ne jau jālaiž visi pec kartas vaļā kamēr atrod vainīgo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 17:01, pirms 13 gadiem
Un man patīk tas ka mums mazajā LATVIJĀ ir tik DAUDZ LABU HOKEJA SPECIĀLISTU un TRENNERU kas zin ko vajag darīt un kā darīt. Varbūt tad atlaižam visus trennerus un ieliekam kādu no gudriniekiem kas netā māk ķengāties un mācīt pārējos.Padomājiet pirms sakat savus šķidros secinājumus

     [+] [-]

, 2012-11-05 17:46, pirms 13 gadiem
marca11 rakstīja: Ābolam taču arī tagad bija teikšana, bet mazāka. Domāju, ka nekas nemainīsies spēles stilā un zaudējumi turpinās birt viens pēc otra!
Bet novēlu veiksmi Ābolam r
Abolam bija teiksana ari LV izlase pč. Situacija stipri lidziga - treneris no arzemem, vietejie paligi bet rezultats un galvenais spele- sūds

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 17:49, pirms 13 gadiem
SUPER!!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 17:55, pirms 13 gadiem
Vajadzēja ņemt citu treneri vietā, bet par atlaišanu pilnība piekrītu kluba vadībai. Nav tā komandas vaina, jo kā treneris liet tā spēlē un viņš jau pus sezonu nesaprata ka dara kaut ko nepareizi, tad lai brauc atpūsties uz Somiju....

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 17:56, pirms 13 gadiem
Būtu spēles pa LTV7 viss būtu čotka.

     [+] [-]

, 2012-11-05 18:01, pirms 13 gadiem
varu derēt ka A.Ābols jau sen cerēja tikt par galveno treneri!!!
un darīja visu lai tiktu!!!
nu tik sāksies vēl lielāki sūdi!!!!!
malaci Vadība nepietika ka sūdus politikā sataisījāt tagad arī sportā to esat izdarījuši!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-11-05 18:08, pirms 13 gadiem
Zivs pūst no galvas un galva šai projektā ir SAVICKIS!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 18:09, pirms 13 gadiem
vainīgs rakstīja: iemet aci šeit http://patv.lv/khl/
iemet aci savā profilā: "sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 11 minūtēm.
Atstājis 4 komentārus."
p.s laikam labi maksā, tas Lattelecom.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 18:14, pirms 13 gadiem
nu ceresim kad nolans meginas tikt pie dinamo stures kurs tad indrasi atklaja kad labi moci ,ka neka regulari 1 mana

     [+] [-]

, 2012-11-05 18:15, pirms 13 gadiem
Ābolam pietrūks autoritātes spēlētāju acīs! Sveiciens st. Jurim! (fool)

     [+] [-]

, 2012-11-05 18:17, pirms 13 gadiem
Ābols arī jāatlaiž.

     [+] [-]

, 2012-11-05 18:27, pirms 13 gadiem
rv30 rakstīja: Un man patīk tas ka mums mazajā LATVIJĀ ir tik DAUDZ LABU HOKEJA SPECIĀLISTU un TRENNERU kas zin ko vajag darīt un kā darīt. Varbūt tad atlaižam visus trennerus un ieliekam kādu no gudriniekiem kas netā māk ķengāties un mācīt pārējos.Padomājiet pirms sakat savus šķidros secinājumus
Renār- tas ir tikai fanu viedoklis. Un viņi apzinās, ka tas nekad netiks njemts vērā. Vnk katram gribās izteikt savu sāpi.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 18:32, pirms 13 gadiem
Nav jeega mainiit treneri,ja katras sezonas beigaas tiek pardoti labaakie speeleetaaji!Pekka dereeja labi,nosveerts,pacietiigs,vajadzeeja dot laiku veel,saglabaat liiderus un tad rezultaati neizpaliktu.

     [+] [-]

, 2012-11-05 18:45, pirms 13 gadiem
Пекка, ты кто такой? Давай, до свидания!

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 18:50, pirms 13 gadiem
kreesls rakstīja: Ābols arī jāatlaiž.
kādā sakarā Jāatlaiz ābols

  +4 [+] [-]

, 2012-11-05 18:51, pirms 13 gadiem
Пекка, ты кто такой? Давай, до свидания!
С игроками надо работать, а не херней страдать в бей-беги-бортуй.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 18:55, pirms 13 gadiem
если исходить из вчерашней игры, то и там велика вероятность,что тренера слили игроки))

     [+] [-]

, 2012-11-05 18:59, pirms 13 gadiem
ruudza6 rakstīja: Un kas mums būs vietā? Domājat, ka Ābols tagad visu Dinamo uz augšu spēs pavilkt?
Pavilkt uz augshu toc ne, bet notureties gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 19:07, pirms 13 gadiem
Ābols,atļaus spēletājiem atverties,tas pac,bus kas ar minsku,komanda sāks labak spēlet.
Man liekas,ka ar abolu,bus labāk,ja viņam vaidzes bļaut,viņš to daris laukumā,nevis gērbtuves,ko darija Pekka.
Lets go Ābol,parveert Dinamo par hokejistiem!
Reizem liekas,ka es skatoties Sieviešu hokeju,nav spēk panēmienu,ne smakas,nav spēk paņemieniem.
Slēpts komentārs: Jake
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-11-05 19:32, pirms 13 gadiem
TMs rakstīja: Jānomaina arī kapteinis!!!!!!!!
ZELTA VĀRDI!!!

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 19:32, pirms 13 gadiem
vienalga kaads treneris, probleema vaartsargos, vai tad nav skaidrs?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 19:41, pirms 13 gadiem
godalga rakstīja: kādā sakarā Jāatlaiz ābols
Vai tad viņš nav treneris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 19:45, pirms 13 gadiem
Вратари тоже очень слабые,Холт иногда чудил в воротах,но и спасал очень много,Телквист на его фоне вообще мотритса никак.Юрчерс стараетса но етого мало,защитники не помогают.В общем печально ето все.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 19:58, pirms 13 gadiem
Tas gails savickis ar savu izcilo piegājienu-- ( iztirgojot līderus )--- ir iesēdies peļķē !!! Vēl palasot intervijas viņam netrūkst kauna d.rst ---ka "šis satāvs ir labākais vēsturē".----- vai nu Jurītis visus uzskata par auniem, vai nu pats ir riktīgs jenots !!!!

     [+] [-]

, 2012-11-05 20:01, pirms 13 gadiem
pēc vakardienas tas ir likumsakarīgi!!!! bet treneris spēlētājiem nevar iedot klēpī vēlmi SPĒLĒT!!! Šīs vēlmes nebija spēlētājos, nevis trenerī.
un, kas gan Ābols par treneri? Tfu tu, skābs, jēls un zaļš, bez jebkādas autoritātes. To jau pavasara pasaules čempis parādīja, kādā līmenī mums treneru palīgi. Pat Kira pateica paldies un uz redzēšanos.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 20:03, pirms 13 gadiem
Jake rakstīja: Вратари тоже очень слабые,Холт иногда чудил в воротах,но и спасал очень много,Телквист на его фоне вообще мотритса никак.Юрчерс стараетса но етого мало,защитники не помогают.В общем печально ето все.
Te tev pilnīga taisnība!!!! Arī par Galviņu!!!

     [+] [-]

, 2012-11-05 20:04, pirms 13 gadiem
baisulis rakstīja: Tad jau pareizi Pekka vakar ietweetoja "Is this it?"

Tagad redzēsim īsto Ābola potenciālu. Jocīgi - gadu atpakaļ man likās, ka Artim Ābolam ir potenciāls galvenā trenera amatam, bet tagad pēc izlases pavasara un Rīgas Dinamo sezonas starta kaut kā tā vairs neliekas. Bet vēlu veiksmi - nebūtu slikti tomēr vietējo treneri ar kārtībāku pieredzes bagāžu.
Tādu jau nav!!!
Nē ir, bet tie trenē citu Dinamo!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 20:29, pirms 13 gadiem
TMs rakstīja: Jānomaina arī kapteinis!!!!!!!!
ja es varētu, tad iedotu tev 100+
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 20:48, pirms 13 gadiem
Ja mes paskatamies uz ska speli - ta nebija pekkas speele, bet mes to vinnejam. Pret minsku bija vnk katastrofa un vareja redzet safas tadas pekas iezimes. Respektivi tupi metieni pa vaartiem, kuruS 80% gadijumos blokeja minskiesi. Un kad mums radaas taas paris izdevibas? Pec bumbuleesanas ar ripu. Seit ari apliecinaas kreipaana teiktais. Rodas sajuta ka speletaji pat priecajas zinama mera par pekkas atlaisanu jo nebus jaspele hokejs kads viniem nepatik. Man pat briziem liskas ka speletaji pat nesaprot ko tiesi trenneris no viniem grib vai ari paarpot pekku. Treneris jau vins nav slikts tikai sii nebija vina iista vieta.

     [+] [-]

, 2012-11-05 20:58, pirms 13 gadiem
nu tagad dinamo, bus neapturami.
Totalizātoru domubiedri
Totalizātoru domubiedri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 21:17, pirms 13 gadiem
tests

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 21:26, pirms 13 gadiem
Es domāju, ka Peka Rautakalio nav tik daudz vainīgs kā viņa palīgi, t.i. Artis Ābols un Viktors Ignatjevs. Es nu galīgi neesmu apmierināts ar šo lēmumu, jo to apliecina kaut vai pēdējais PČ, kur pat Kirovs Lipmans atzina, ka šie divi ir liekuļi, jo nespēj pilnvērtīgi motivēt hokejistus spēlei.
Ceru, ka es kļūdos! Vēlu veiksmi abiem censoņiem!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 21:33, pirms 13 gadiem
Vienīgais un reālais treneris kas iemācītu cīnīties RD tas ir Znaroks un protams viņa palīgs Vītoliņš!!!!
tad kad Znaroks trenēja MVD RD bija iespēja dabūt viņu pietam par mazāku algu nekā MVD!!!!
Viņš gan mūsu puikām iemācītu skriet un cīnīties!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 21:44, pirms 13 gadiem
beidzot kautko labu redzu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-05 21:49, pirms 13 gadiem
lampard8 rakstīja: beidzot kautko labu redzu
vēl jau priecāties par agru- atsāksies spēles tad ar redzēs kas ir mainījies

     [+] [-]

, 2012-11-05 21:50, pirms 13 gadiem
Totalizātoru domubiedri
si ir jauna lapa,tiem kas ir aizrāvusies ar totalizatoru.

nu nez vai kkas bus labāk bet jamaina bija.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 22:06, pirms 13 gadiem
Vai treneris vainīgs, ja spēlētāji ir auni. Nosauciet kaut vienu spēlētāju, kurš līdz šim spēlējis KHL līmenī?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 22:06, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: kas mainisies,ja nomainis vadibu? vadiba atbild par ADMINISTRATIVAJAM,FINANSIALAJAM UN ORGANIZATORISKAJAM LIETAM,nevis par speles strategiju, hokeja filozofiju un seletaju meistaribu par visu n otiekosa uz laukuma atbildibu nes pirmkart TRENERIS,un pec tam SPELETAJI kads sakars notiekosajam uz laukuma ar VADIBU? labi, menedzeri ir atbildigi par sastava komplekatciju pec tavas logikas spriezot,lai kaut kas mainitos,ir japiepilda Pekas sapnis par 12 jauniem uzbrucejiem ? kas tad naks auz Arenu atbalstit pec butibas SVESU KOMANDU? parminias ir vajadzigas,bet vinias ir vajadzigas tada aspekta,lai kaut ko varetu labot ar JAU ESOSO SASTAVU!!! nu varbut no paris legiem atkratoties,un pievienojot paris musu jaunos talantus ar to tam izmainiam ari vajadzetu beigties,vismaz sosezon!
Ja klubam ir vadība, tad ir reāli mērķi, sakārtota kluba struktūra, nākotnes redzējums, selekcijas darbs, utt., nevis "lidojošo kāšu" murgojums!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 22:54, pirms 13 gadiem
Vainīgais atrasts , jeb vainīgie atraduši uz kuru novelt vainu!

     [+] [-]

, 2012-11-05 23:09, pirms 13 gadiem
latvieši mēs tādi esam un būsim-neieguldīsim,lai būtu rezultāts.
es ieteiktu Dinamo vadībai drusku būt mazāk mantkārīgiem un nebāzt kabatās tos miljonus,bet kādu atstāt,lai varētu noturēt labākos spēlētājus komandā.drīz Dinamo būs jāņem florbolisti,citu jau nebūs vairs ko ņemt

     [+] [-]

, 2012-11-05 23:18, pirms 13 gadiem
spoks67 rakstīja: latvieši mēs tādi esam un būsim-neieguldīsim,lai būtu rezultāts.
es ieteiktu Dinamo vadībai drusku būt mazāk mantkārīgiem un nebāzt kabatās tos miljonus,bet kādu atstāt,lai varētu noturēt labākos spēlētājus komandā.drīz Dinamo būs jāņem florbolisti,citu jau nebūs vairs ko ņemt
A, varbūt tomēr sakārtot bērnu-jauniešu hokeja sistēmu Latvijā, beigt audzināt hokejistus-invalīdus, potenciālos amatierus un DR izveidot savu farmu, kur audzināt savus trenerus un iespēlēt jauniešus veču hokejā!

     [+] [-]

, 2012-11-05 23:18, pirms 13 gadiem
calis88 rakstīja: Vienīgais un reālais treneris kas iemācītu cīnīties RD tas ir Znaroks un protams viņa palīgs Vītoliņš!!!!
tad kad Znaroks trenēja MVD RD bija iespēja dabūt viņu pietam par mazāku algu nekā MVD!!!!
Viņš gan mūsu puikām iemācītu skriet un cīnīties!!!!!
Pilnīgi piekrītu. Bet treneris, kas var pateikt, lai kluba gudrie viņam atsū.ā nevienam nav vajadzīgs(( Jo tāpat jau nav labi būt ar pundura augumu un vel ar virkni kompleksu.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 23:37, pirms 13 gadiem
KASPARST rakstīja: Paņem un samīļo viņu!
Jokdaris.

     [+] [-]

, 2012-11-06 00:02, pirms 13 gadiem
Beidzot mūsu pašu latvju bāleliņš pielikts pie galvenajiem ragiem,redzēs ko spēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 08:30, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: es par FOMU,tu par JERIOMU runa bija par TRENERIEM,nevis par "sakartotajam strukturam,selekcijas darbiem ,nakotnes redzejumiem" tu taka 70.gadu kompartijas stagnats izteicies,AR KAUJAS SAUCIENIEM UZ LUPAM! AR GAISU SKATU NAKOTNE! man vairak interese TAGADNE UN DOTAIS MOMENTS runa bija,kapec Znaroks nav DR treneris? tapec ka PAR VELU! kapec nav Peka? tapec ka SUDIGAS SHEMAS ZIMEJA kads bus Abols? tas ir dota briza aktualakais jautajums
Nu, nu, tikai mieru! Savā garajā neloģiskajā penterī tu pieminēji gan vadību, gan trenerus un menedžeri, haotiski norādot, kam kas būtu jādara, tulkoji viņu sapņus, pieminēji līdzjutēju vēlmes un neesošos mūsu jaunos talantus! Atvaino, bet kā sapratu tavu murgojumu, tā mēģināju atbildēt!

Znaroks nav DR komandas treneris, tāpēc ka to negrib Sv. Apdolbītais Juris jau no DR dibināšanas pirmsākuma!!!

Peku noņēma, jo negaudās kā Rūķis, neapd!rsa vietējos spēlētājus un strādāja ar tādu materiālu kāds bija, nevis lēja gaužas asaras katrā intervijā! Kā saka, neaprēķināja spēkus!

Ābols, grūti pateikt! Nekad nav bijis galvenais treneris, tikai un vienīgi palīgs, kas nav mazsvarīgi. Normāli būtu, ja viņu ieceltu par farmkluba galveno treneri uz 1-2 sezonām un paskatīties, ko šamējais var izdarīt, piemēram, BAČ-ā, uzstādot konkrētus uzdevumus, sagatavot kadrus galvenajai komandai un izcīnīt BAČ čempiona titulu, tad izejot no rezultātiem, iecelt vai neiecelt par galveno DR. Diemžēl situācija ir tāda kāda ir, darbs ir jādara!
Tikai pats interesantākais, ko viņš teiks intervijās, ja tomēr turpināsies zaudējumu sērija un kome neiekļūs play-off!?!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 08:31, pirms 13 gadiem
Un tomēr jāpateicas Pekam par pavadīto laiku DR sastāvā, bija taču arī labas, un ļoti labas spēles!

     [+] [-]

, 2012-11-06 08:35, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: es par FOMU,tu par JERIOMU runa bija par TRENERIEM,nevis par "sakartotajam strukturam,selekcijas darbiem ,nakotnes redzejumiem" tu taka 70.gadu kompartijas stagnats izteicies,AR KAUJAS SAUCIENIEM UZ LUPAM! AR GAISU SKATU NAKOTNE! man vairak interese TAGADNE UN DOTAIS MOMENTS runa bija,kapec Znaroks nav DR treneris? tapec ka PAR VELU! kapec nav Peka? tapec ka SUDIGAS SHEMAS ZIMEJA kads bus Abols? tas ir dota briza aktualakais jautajums
Izlasi !!!!!!!!!!!!!!:

"Dinamo" patiesā problēma: spēlētāju...

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=365213:qdinamoq-paties-problma-spltju-ieslgana-paapmierintb&catid=96&Itemid=115
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 09:13, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: izlasiju Bisiniekam nepiekritu Pekas kartejais "advokats" ja problema ir speletaju galvas,tad ta ir TIESA trenera vaina! nepilda noradijumus? PAREIZI DARA! kas notiktu,piemeram,ar KAIJU,ja tai teiktu,klau,tu lido nepareizi (kaija,ka zinams,spej vairakus desmitus kilometrus planet ) vajag ka balodim,sparnus nemitigi vicinat kaija ta nav pieradusi,tikai sapisies gaisa un nogazisies jura musu speletaji jau kops berna kajas ir pieradusi postpadomju stila vairak ATRI KUSTINAT RIPU,nevis pasiem KUSTETIES BEZ RIPAS,ko liek darit Peka un ari Tedis tada veida izpumpejas, tapec ari nepietiek koncentracijas uzbrukuma nosleguma fazes un aizsardziba tiek pieliautas kliudas luk,seit ari rodas iespaids par to,ka "ripa spitigi neiet vartos" un "musejie izdara tehnisku braki,izejot no savas zonas"
Uz to var atbildēt šādi: Latvijā ir ļoti slikti, pat teiktu nepilnvērtīgi sagatavoti hokejisti! Neslido un nekustās bez ripas nevis tāpēc, ka spēlē padomju hokeju, bet ir vāja, slikta slidojuma tehnika un ir fiziski slikti sagatavoti. Par to, ka Latvijas hokejisti ātru kustina ripu, tādas muļķības sen neesmu dzirdējis, paskaties, kādas briesmīgi neprecīzas piespēles dod LV hokejisti, jebkurā vairākuma izspēlē gandrīz katram hokejistam gribās ripiņu pieturēt, sekundi divas to apglodāt, padriblēt, padomāt kam piespēlēt un tad vēl ripu iespēlēt partnerim kājās vai uz neērto nūjas pusi!!! Aizsardzībā mūžīgās pozicionālās kļūdas, gadu no gada, pie jebkura galvenā trenera! Daļu LV aizsargus pretinieku uzbrucēji apslido kā mazus bērnus, uz vienas slidas!!! Tā varētu turpināt un turpināt!

     [+] [-]

, 2012-11-06 09:40, pirms 13 gadiem
Mani ierosinājumi (varbūt nav tie precīzākie un 100%), ko vajadzēja darīt lai uzlabotu situāciju:
1. neatlaist Peku
2. Nomainīt kapteini uz mazliet autoratīvāku
3. atlaist tos leģionārus, kuri neattaisno cerības (kaut vai visus)
4. iepludināt dinamo vairāk (jaunos) latviešus leģionāru vietā (izrotēt, varbūt kāds aizķeras)
--------
ko darīt tagad:
1. iemēģināt Ābolu par treneri uz atlikušo sezonu (ietaupīt uz jauna trenera piesaisti), jo play-off domāju, ka šosezon nespēsim tikt- tad vismaz laicīgi saprast savas kļūdas un reabilitēties jau šogad... Ja tiksim play-off, mācības nebūs
2. sk. iepriekš 2. punktu
3. -------"---------
4. -------"---------
Izvēršam kvalitātivu diskusiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 10:01, pirms 13 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: piekritu tikai par legionariem un jauno iepludinasanu!
pirmais punkts jau pa veelu, veciit
nav ko te diskuteet, ir jaamauc laukumaa .
kaa var nebuut moticacijas speletajiem speleet, kur vinjiem par to maksaa?
poo ka zemakaas algas liigaa, bet kkadaa somijaa vinji sanjems vairaak?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 10:03, pirms 13 gadiem
Komentārs no la.lv
Treneru maiņa prasījās, taču lielākā problēma ir spēlētāju attieksme pret savu darbu - tā, vērtējot Rīgas "Dinamo" šīs sezonas gaitas, "LA" sacīja pieredzējušais hokeja treneris Gints Bisenieks.
„Lielākā daļa no viņiem ir sevi pārvērtējuši. Mums jau vecāki veicina to, ka atvases sevi ātri sāk uzskatīt par hokejistiem. Trūkst profesionalitātes. Spēli pret Minsku man bija kauns skatīties, tāpat kā pasaules čempionātu. Ankipāns, Laviņš, Ņiživijs, Karsums, Indrašis – pret Minsku es nevienu citu nevaru izcelt. Izskatījās, it kā komanda būtu iznākusi uz Latvijas čempionāta maču. Es ar bažām gaidu Latvijas izlases mačus pret Krieviju – vai viņi spēlēs vai tikai atsitīs numuru,” sacīja Bisenieks.

Bisenieks uzskata, ka Rīgas kluba spēlētāji saņem meistarībai neatbilstošu atalgojumu: „Viņi pelna lielu naudu un domā, ka ir lieli hokejisti. Jašins no NHL brauca pie Jurzinova vasarās trenēties, bet mūsējie jau nevienu papildus minūti uz ledus nepaliek – jābrauc sievām pretī uz skaistuma saloniem... Ar kādām mašīnām viņi brauc, kā uzvedas! Bet spēles nav! Ja varētu nogriezt naudu, tas varētu būt iedarbīgi, bet līgumi jau to neatļauj darīt.”
Izslavētajam teicienam, ka uzvar komanda, bet zaudē treneris, Bisenieks šoreiz īsti negrib piekrist: „Izcilajiem hokejistiem, kāds bija arī Peka, ir grūti strādāt ar viduvējībām. Viņš nesaprot, kā var nebūt spēles disciplīnas, kā var būt tā, ka treneris saka vienu, bet spēlētājs dara otru. Peka centās, taču ar to aitu baru netika galā.”
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-06 12:25, pirms 13 gadiem
beidzot flegma prom ,

     [+] [-]

, 2012-11-07 00:02, pirms 13 gadiem
nu... lai nu tā būtu tā atslēga panākumiem. Manuprāt, lieks solis, bet tai pat laikā diezgan nereāli iekrājušies tie "skaistie" zaudējumi - kaut ko spērienam vajadzīgu noteikti vajag komandai.
Cīnās, grauž ledu