Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Oskars Bārtulis pievienojas Rīgas "Dinamo"

Andrejs Siliņš

Oskars Bārtulis pievienojas Rīgas "Dinamo"
Oskars Bārtulis. Foto: Vladislavs Proškins, f64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo" parakstījis līgumu ar pieredzējušo latviešu aizsargu Oskaru Bārtuli, kurš savulaik spēlējis Nacionālās hokeja līgas (NHL) finālsērijā.

Pēc neveiksmīgā sezonas sākuma Rīgas "Dinamo" rindās turpinās sastāva pārmaiņas un jaunākā no tām ir pašmāju aizsarga Oskara Bārtuļa piesaiste. 32 gadus vecais Bārtulis sezonas ievadā bija pieteikts Latvijas čempionāta "Optibet" hokeja līgas kluba Rīgas "Olimp" sastāvam, taču laukumā tā arī nedevās, bet atradās uz soliņa spēļu laikā.

Pagājušajā sezonā Bārtulis Pekinas "Red Star Kunlun" rindās KHL aizvadīja 15 mačus, guva divus vārtus un atdeva rezultatīvu piespēli. Pirms tam Oskars divarpus sezonas bija Vladivostokas "Admiral" kapteinis, bet 2017./2018. gada sezonu noslēdza Ufas "Salavat Yulaev" rindās. KHL Bārtulis spēlējis arī Astanas "Barys" un Doņeckas "Donbass" komandās.

Pirms tam astoņas sezonas (2004-2012) Bārtulis pavadīja Ziemeļamerikas hokejā, sākot ar Kvebekas junioru līgu līdz pat Nacionālajai hokeja līgai (NHL). 2005. gada vasarā Bārtuli ar 91. numuru trešajā kārtā draftēja Filadelfijas "Flyers". Lielākoties Bārtulis spēlēja fārmklubā Amerikas hokeja līgā, bet 2009./2010. un 2010./2011. gada sezonās Oskars kopumā aizvadīja 66 spēles NHL regulārajā turnīrā (vieni vārti un deviņas piespēles).

Septiņus mačus Bārtulis aizvadīja Stenlija kausa izcīņā, kur 2010. gada vasarā kļuva par trešo latvieti, kas spēlējis NHL finālā. Iepriekš to paveica Sandis Ozoliņš un Artūrs Irbe, bet vēlāk arī Kaspars Daugaviņš. Tiesa, uzvarējis no visiem četriem Stenlija kausā ir tikai Ozoliņš.

"Dinamo" jauno sezonu sākusi ar trim uzvarām un sešiem punktiem 12 spēlēs, ieņemot pēdējo 12. vietu Rietumu konferencē. Rītvakar Maskavā "dinamieši" spēlēs pret Gagarina kausa turētāju CSKA, bet pēc tam atgriezīsies mājās,kur pirmdien un trešdien mērosies spēkiem ar "Vityaz" un Minskas "Dinamo".

 +43 [+] [-]

, 2019-10-04 13:50, pirms 6 gadiem
Nopietni? Atkal jauns leģionārs? Kur tad palika tā doma par izlases bāzes klubu?

 +28 [+] [-]

, 2019-10-04 13:50, pirms 6 gadiem
Vēl viens leģionārs. Cik var?!

 +13 [+] [-]

, 2019-10-04 13:51, pirms 6 gadiem
Made my day 😂😂😂
Krievijā naher nevienam nevajadzīgais Bartulis pievienojas Rīgai 🤦‍♂️😂
Šis būs īstais golu metējs

 +26 [+] [-]

, 2019-10-04 13:51, pirms 6 gadiem
Cik mums krievu jau komandā ir? Nav par daudz?

 +31 [+] [-]

, 2019-10-04 13:52, pirms 6 gadiem
Salīdzinot ar pagājušo sezonu nekas daudz nav mainījies. Aizpilda robu ar krievu
Slēpts komentārs: otins

 +18 [+] [-]

, 2019-10-04 13:53, pirms 6 gadiem
Laikam Bārtuļa tirgus cena pietuvujosies DR finsiālajām iespējām!

  -3 [+] [-]

, 2019-10-04 13:53, pirms 6 gadiem
nevienam nevajadzīga urālu lupata bartuļiss tiek iemesta rižskajā miskastē!

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 13:53, pirms 6 gadiem
Oo bratuxa

  -2 [+] [-]

, 2019-10-04 13:54, pirms 6 gadiem
musaru spēlētājs pievienojas musaru komandai

 +29 [+] [-]

, 2019-10-04 13:54, pirms 6 gadiem
Butu labak Artūru Kuldu piesaistijuši nevis šito pautu

 +16 [+] [-]

, 2019-10-04 13:54, pirms 6 gadiem
Da nafig kad skatas pa tv un parāda sastāvu un rādās tie arzemju karodziņi liekas ka mums kautkads hz kuras valsts klubs ir .Moš vēl kadus 10 paņemt ?Atkal arzemnieks un ATKAL VIDUVEJIBA,tad jau labāk no Lv līgas čalim kadam dot iespeju,tas vismaz rausies!

 +15 [+] [-]

, 2019-10-04 13:54, pirms 6 gadiem
Pieredzējušo ''latviešu'' aizsargu

 +24 [+] [-]

, 2019-10-04 13:54, pirms 6 gadiem
Un kapēc tai krievu pabirai ir pie ''Valsts'' Latvijas karogs?
Slēpts komentārs: Finklijs15

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 13:55, pirms 6 gadiem
Bļin bet šitas spēlējis NHL ... tad jau būsim zirgā!!!

  +9 [+] [-]

, 2019-10-04 13:56, pirms 6 gadiem
Tiešām Bārtulis tik maz prasīja, ka Dinamo viņu paņēma?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 13:57, pirms 6 gadiem
Kadam ir kads info par A.Kuldu ? Ko dara , kadi plani ? Paldies !

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 13:57, pirms 6 gadiem
Finklijs15 rakstīja: Debīlie, pist.e sc.com smirdoņi, jūs baigi pi..s, ka Bartulis pievienojās Dinamo? Pie dirs.as latvietis, krievs vai čečens. Ne jūs maksājat algu viņam, ne viņu audzinājāt. Uzlika mīksto izlasei, un??? Piemēram Saeima un ministrijas jūs visus katru dienu drā..ž. Lejat žulti tiem. Un Bārtulis jau nu labāks par Māršalu būs. Kaut jūs debīlie komentētāji aizrītos, dalbajobi un apvainotās dvēselītes
nē nu nekas ,tieši tā,turpinam tik papist spēles!Nekas jau cits nebus,tev taisniba!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 13:58, pirms 6 gadiem
Out of season, april fools joks? 😂

     [+] [-]

, 2019-10-04 13:59, pirms 6 gadiem
Vēl viens iemesls neskatīties spēles. Šitais musars varēja tomēr tai Oļimpā spēlēt.

 +15 [+] [-]

, 2019-10-04 13:59, pirms 6 gadiem
Un Bārtulis kā puskrievs/puslatvietis (pēc pilsonības) ideāli iederas šajā puskrievu/puslatviešu politbiznesa un sporta projektā, ko sauc par Rīgas Dinamo.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 13:59, pirms 6 gadiem
Kas tā par pozīciju viņam - D?!
Slēpts komentārs: asta

     [+] [-]

, 2019-10-04 13:59, pirms 6 gadiem
askriga112 rakstīja: Kadam ir kads info par A.Kuldu ? Ko dara , kadi plani ? Paldies !
Ja tumērkē ka vinam jānāk šeit,tad nē,lai spēlē kur citur!Kapēc vinam mēslainē jaspēlē?

  +3 [+] [-]

, 2019-10-04 14:01, pirms 6 gadiem
Nu tik būs... Tas ir līdzīgi kā nodot tukšās pudeles,kurās bija gana labs alus un par to naudu nopirkt lēto alu😁😁😁
Slēpts komentārs: maris777

  +5 [+] [-]

, 2019-10-04 14:02, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Būtu viņš pieņēmis Vācijas pilsonību - tādas smirdēšanas komentāros nebūtu
..jo tad nenāktos atteikties no Latvijas. Ar Krieviju ir pavisam cits stāsts un fons.
Slēpts komentārs: Peecis30

 +12 [+] [-]

, 2019-10-04 14:04, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Būtu viņš pieņēmis Vācijas pilsonību - tādas smirdēšanas komentāros nebūtu
Kāpēc nebūtu? Šis nav tad gadījums, kad visi ir "pret krievu". Bārtulis pēc pilsonības maiņas mēģinājuma pēkšņi sagribēja atkal spēlēt izlasē. Grozās tā, lai pašam ir izdevīgi. Nav svarīgi - krievs, vācietis vai portugālis. Pret izlasi jābūt cieņai.

  +5 [+] [-]

, 2019-10-04 14:04, pirms 6 gadiem
maris777 rakstīja: Bārtulim taču nav nekādas krievu pilsonības, gribēja pēc konflikta ar Koziolu un Hārtliju, bet nenokārtoja. Interesanti, kam ir vieglāk, Neimāram Parīzē vai Bārtulim Rīgā?
Redzi, tā gribēšana jau sāp vairāk nekā ne/izdošanās. Jauniešiem varbūt tas fons ir cits, bet vecākai paaudzei tā ir viennozīmīga nodevība.

  +6 [+] [-]

, 2019-10-04 14:06, pirms 6 gadiem
Panems veel paris golijus un aizsargus uz atlikusho sezonu un vaarti birs aunaljaam

  -3 [+] [-]

, 2019-10-04 14:07, pirms 6 gadiem
Ceru, ka šo fruktu esot ar ripu līdzjutēji izsvilps. Viņš taču to ir pelnījis!

  +8 [+] [-]

, 2019-10-04 14:09, pirms 6 gadiem
Finklijs15 rakstīja: Debīlie, pist.e sc.com smirdoņi, jūs baigi pi..s, ka Bartulis pievienojās Dinamo? Pie dirs.as latvietis, krievs vai čečens. Ne jūs maksājat algu viņam, ne viņu audzinājāt. Uzlika mīksto izlasei, un??? Piemēram Saeima un ministrijas jūs visus katru dienu drā..ž. Lejat žulti tiem. Un Bārtulis jau nu labāks par Māršalu būs. Kaut jūs debīlie komentētāji aizrītos, dalbajobi un apvainotās dvēselītes
Оскар, беидз дирст!

  +8 [+] [-]

, 2019-10-04 14:12, pirms 6 gadiem
Es brīnos par šito fruktu. Pēc visa tā,ko viņš pilsonības un izlases sakarā ir sastrādājis,kas novedis pie ļoti negatīva fona,viņš tagad pie mums spēlēs?? Tak viņu te reāli izsvilps un vēl lielāka nepatika būs cilvēkiem pret Rīgas Dinamo... Nesaprotams gājiens no vadības puses.

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:12, pirms 6 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Panems veel paris golijus un aizsargus uz atlikusho sezonu un vaarti birs aunaljaam
Tak ļaujat cilvēkiem darīt savu darbu! Ja kādam liekas, ka tie labie spēlētāji, kurus Dinamo var atļauties, mētājas apkārt, tad viņš ļoooti maldās. Viegli jau ir tikai gudri muldēt komentējot.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:12, pirms 6 gadiem
Fuņiem jau prieks, vēl viens leģionārs "Latvijas izlases bāzes klubā".
Slēpts komentārs: Ernijzz

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:12, pirms 6 gadiem
Kā saka - ja bāzes klubs, tad bāzes klubs. Nez vai izlasei tikai.

  +5 [+] [-]

, 2019-10-04 14:14, pirms 6 gadiem
Vecums nenāk viens, karjera uz augšu arī neiet. Lūk, tāds (spēlētājs) ar tādu (klubu) satikās. Viens klibs, viens akls. Kopā viņi būs vareni.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:15, pirms 6 gadiem
Ernijzz rakstīja: Heiterīši lai pasēž dīvānā. Šis būs vilcējs ar Sibīrijas rūdījumu. Spēku un izturību, Oskar! Kamer troļļi plēš viens otram rīkli, Oskars ir labs piemērs, kā dzīvot draudzīgi ar mūsu kaimiņiem un asinsvrāļiem. Latvietis jau tas pats krievs vien ir, tikai samaisijies ar Poļiem, Zviedriem un visiem pārējiem, kas te nākuši pāri.
Par Oskaru piekrītu!
Bet pārējo varēji šeit neiepļ.tīt!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:15, pirms 6 gadiem
Viss skaidrs.. Savickis laiž vaļā normālos leģionārus un dod priekšroku savējiem, tas ir, krieviem!

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:16, pirms 6 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kas tad ir tā mēslaine? Atzīsti, ka KHL ir augstākā līmeņa līga! Tu domā, ka spēlējot DEL, spēlētājs sava līmeņa ziņā būtu lielāks ieguvējs?
Kā to līmeni mērīt... Ja uz Eiropas fona, tad plus/mīnuss viens līmenis ar somu, vācu, šveiciešu, zviedru līgām. Špenglera kauss ik gadu parāda, ka KHL nav Eiropas TOP līga vai 2.līga pēc spēka aiz NHL; KHL klubi regulāri lido ārā, neiaziedami līdz finālam, nerunājot jau par uzvaru kausā.

  +4 [+] [-]

, 2019-10-04 14:17, pirms 6 gadiem
Vēl vienu krievu, izlases bāzes klubs piesaista.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:17, pirms 6 gadiem
😅😅😂🤣🤣🤣😁😁😁 shita ir bomba..taads klubels😄😄😄😄😄😄

  +3 [+] [-]

, 2019-10-04 14:17, pirms 6 gadiem
Ernijzz rakstīja: Heiterīši lai pasēž dīvānā. Šis būs vilcējs ar Sibīrijas rūdījumu. Spēku un izturību, Oskar! Kamer troļļi plēš viens otram rīkli, Oskars ir labs piemērs, kā dzīvot draudzīgi ar mūsu kaimiņiem un asinsvrāļiem. Latvietis jau tas pats krievs vien ir, tikai samaisijies ar Poļiem, Zviedriem un visiem pārējiem, kas te nākuši pāri.
Aha, un vācietis jau arī tas pats krievs vien ir, tikai samaisījies ar ģermāņiem

  +4 [+] [-]

, 2019-10-04 14:20, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Aha, un vācietis jau arī tas pats krievs vien ir, tikai samaisījies ar ģermāņiem
Krievs jau tas pats mongolis vien ir, tikai samaisījies ar tatāriem.
Slēpts komentārs: Ernijzz

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:21, pirms 6 gadiem
Visādā ziņā novēlu veiksmi Oskaram Dinamo rindās! Protams, ka viņš savulaik kļūdījās attiecībā uz izlasi, taču varētu padomāt, ka visi pārējie mēs esam bez grēka, bet Oskars - lielāks grēcinieks par mums.

  +4 [+] [-]

, 2019-10-04 14:21, pirms 6 gadiem
Sākotnēji nopirka varočikus, jo tie nemeta golus.
Tagad sāk pirkt aizsargus, jo tie nemet golus.
Varbūt, tomēr prātīgāk nopirkt kādu masieri? Varbūt tas golus metīs.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:21, pirms 6 gadiem
Pirms 10 gadiem bija Stenlija kausa finālā, ar sievu, mazu bērnu, latviešu pasi, kas notika?

  +4 [+] [-]

, 2019-10-04 14:22, pirms 6 gadiem
Ernijzz rakstīja: Nejauc p**du ar plaušām, bērniņ! Krievi ir daudz pārāka nācija, un kops 1945. gada 9. Maija to zina visā pasaulē.
Ko viņi ir uzrazojuši pēc 1945 gada, ja neskaita "migus"?

  +3 [+] [-]

, 2019-10-04 14:24, pirms 6 gadiem
Pat ņiva vēl kantaina braukā

  +3 [+] [-]

, 2019-10-04 14:24, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Pirms 10 gadiem bija Stenlija kausa finālā, ar sievu, mazu bērnu, latviešu pasi, kas notika?
Nu tas arī notika. Gadi iet, karjera tuvojas beigām un puisis gribēja nopelnīt vairāk naudas. Krievi apsolīja vietu klubā, bet lai atsakās no LV pases, jo tad nebūtu leģionārs. Bārtulis atteicās no LV pases, bet krievi viņu uzmeta un nepaņēma. Ja viņš atvainotos, es viņam piedotu.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:26, pirms 6 gadiem
Ernijzz rakstīja: Nejauc p**du ar plaušām, bērniņ! Krievi ir daudz pārāka nācija, un kops 1945. gada 9. Maija to zina visā pasaulē.
Neviena nācija nav pārāka par citām nācijām! Ikviens cilvēks ir cilvēks, ar saviem talantiem un mīnusiem. Un, ja gribi parunāt par 9.maiju, tad PSRS armija nebija tikai krievi, bet gan ukraiņi, azeri, armēņi, gruzīni, belarusi, tie paši baltieši u.t.t.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:28, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Pat ņiva vēl kantaina braukā
Jaunās Ņivas salonos stāv jau sarūsējušas.. tieši tik kvalitatīvus auto vatņiki ražo

  -3 [+] [-]

, 2019-10-04 14:30, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Kā to līmeni mērīt... Ja uz Eiropas fona, tad plus/mīnuss viens līmenis ar somu, vācu, šveiciešu, zviedru līgām. Špenglera kauss ik gadu parāda, ka KHL nav Eiropas TOP līga vai 2.līga pēc spēka aiz NHL; KHL klubi regulāri lido ārā, neiaziedami līdz finālam, nerunājot jau par uzvaru kausā.
Tu saproti, cik daudz tieši hokejā nozīmē motivācija? Ja tajā Špenglerā spēlējušās un kausu neieguvušās Khl top 10 komandas, tur ieslēgtu savus playoff apgriezienus, no tiem somiem, zviedriem u.c. daudz nekas pāri nepaliktu. Viņi tur brauc PR dēļ un atpūsties.

  +5 [+] [-]

, 2019-10-04 14:30, pirms 6 gadiem
Karlo rakstīja: viņš tagad pie mums spēlēs??
Pie kāda vēl "mums"?! Spēlēs Krievijas čempionāta, ko lepni dēvē par KHL, komandā, kuru finansē Krievijas nauda. Problēma drizāk ir cilvēkos, kas Dinamo asociē ar Latviju

  +5 [+] [-]

, 2019-10-04 14:31, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Nu tas arī notika. Gadi iet, karjera tuvojas beigām un puisis gribēja nopelnīt vairāk naudas. Krievi apsolīja vietu klubā, bet lai atsakās no LV pases, jo tad nebūtu leģionārs. Bārtulis atteicās no LV pases, bet krievi viņu uzmeta un nepaņēma. Ja viņš atvainotos, es viņam piedotu.
Tur jau tā lieta, ka nebija pat mājiena par kaut kādu atvainošanos. Tā kā cieņas nekādas pret viņu nav. Un ja tagad atvainosies, tad tas jau būs apstākļu spiests solis, kas kaut kādu cieņu neatgriezīs

  +9 [+] [-]

, 2019-10-04 14:31, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Neviena nācija nav pārāka par citām nācijām! Ikviens cilvēks ir cilvēks, ar saviem talantiem un mīnusiem. Un, ja gribi parunāt par 9.maiju, tad PSRS armija nebija tikai krievi, bet gan ukraiņi, azeri, armēņi, gruzīni, belarusi, tie paši baltieši u.t.t.
Un ne jau tikai Padomju Armija uzvarēja karā, liela nozīme bija arī sabiedrotajiem (ASV, Lielbritānija, Francija, Ķīna u.c.), ko Krievijas propaganda tikpat kā nepiemin.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:31, pirms 6 gadiem
ernijz, a kas bīja 9 maijā?

  -4 [+] [-]

, 2019-10-04 14:32, pirms 6 gadiem
refuze rakstīja: Nopietni? Atkal jauns leģionārs? Kur tad palika tā doma par izlases bāzes klubu?
Mh, Tev ir reāli fakti, ka viņam tiešām ir to RU pilsonību saņēmis?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:32, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Nu tas arī notika. Gadi iet, karjera tuvojas beigām un puisis gribēja nopelnīt vairāk naudas. Krievi apsolīja vietu klubā, bet lai atsakās no LV pases, jo tad nebūtu leģionārs. Bārtulis atteicās no LV pases, bet krievi viņu uzmeta un nepaņēma. Ja viņš atvainotos, es viņam piedotu.
Me too, parasts neizdevies biznesa darījums. Ne viņš pirmais, ne pēdējais sportists, kas vēlējies mainīt pilsonības karjeras un naudas dēļ.
Slēpts komentārs: pernambucano

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:34, pirms 6 gadiem
Cerams Osis ienesīs kādu jaunu vēsmu komandā

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:36, pirms 6 gadiem
Ernijzz rakstīja: Nejauc p**du ar plaušām, bērniņ! Krievi ir daudz pārāka nācija, un kops 1945. gada 9. Maija to zina visā pasaulē.
vai asv jau visu izmaksāji par lendlīzu, paldies pateicu, ka neļāva visiem nosprāgt?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:36, pirms 6 gadiem
"Oskaru Bārtuli, kurš savulaik spēlējis Nacionālās hokeja līgas (NHL) finālsērijā" - jā, apmēram vienā laikā ar dinozauru pēdējo elpas vilcienu tas bija.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:37, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Un ne jau tikai Padomju Armija uzvarēja karā, liela nozīme bija arī sabiedrotajiem (ASV, Lielbritānija, Francija, Ķīna u.c.), ko Krievijas propaganda tikpat kā nepiemin.
Vatņiki svin 9.maiju, Rietumeiropa un amerikanosi priecājas par D dienu, bet realitāte ir tāda, ka vācieši jau otro reizi pēc kārtas zaudēja karu, jo bija iedomājušies, ka vieni var uzvarēt visu pasauli

  -3 [+] [-]

, 2019-10-04 14:37, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Me too, parasts neizdevies biznesa darījums. Ne viņš pirmais, ne pēdējais sportists, kas vēlējies mainīt pilsonības karjeras un naudas dēļ.
Nekur neesmu dzirdējis, ka viņš būtu reāli šo pilsonību saņēmis.
Ir pieejams tikai info par nodomu to saņemt, bet tas jau nenozīmē, ka nodoms ir arī īstenojies.

  +5 [+] [-]

, 2019-10-04 14:39, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekur neesmu dzirdējis, ka viņš būtu reāli šo pilsonību saņēmis.
Ir pieejams tikai info par nodomu to saņemt, bet tas jau nenozīmē, ka nodoms ir arī īstenojies.
Jā, varbūt bija tikai vēlme. Bet vai tas attaisno to, ka viņš uz šīs vēlmes pamata atteicās no Latvijas izlases?

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:40, pirms 6 gadiem
Dažiem īpaši apdāvinātiem Liepājas īpatņiem ---> ';

  -2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:40, pirms 6 gadiem
arriba rakstīja: Vatņiki svin 9.maiju, Rietumeiropa un amerikanosi priecājas par D dienu, bet realitāte ir tāda, ka vācieši jau otro reizi pēc kārtas zaudēja karu, jo bija iedomājušies, ka vieni var uzvarēt visu pasauli
Viņi jau nebija vieni.
30-tos un 40-tos gados lielākā daļa Eiropas bija ar pronacistiskām valdībām. Kaut vai tā pati Itālija, Ungārija. Zināmā mērā arī Latvija.

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:41, pirms 6 gadiem
Kur tas čalis palika! Gads+ migi, kas tālāk ir uzvarēts?
Ja ko 1x uzvarēji nenozīmē, ka vari bāzt visiem to sejā visu dzīvi!

  -2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:42, pirms 6 gadiem
go_home rakstīja: Jā, bija tikai vēlme. Bet vai tas attaisno to, ka viņš uz šīs vēlmes pamata atteicās no Latvijas izlases?
Vecīt, nekad nesaki hop, jo arī Tu un tev līdzīgi domājošie nekad nevarēs zināt kā dzīve iegriezīsies.
Naudas priekšā ne viens vien ''patriots'' ir saliecies deviņos līkumos.

  +3 [+] [-]

, 2019-10-04 14:43, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vecīt, nekad nesaki hop, jo arī Tu un tev līdzīgi domājošie nekad nevarēs zināt kā dzīve iegriezīsies.
Naudas priekšā ne viens vien ''patriots'' ir saliecies deviņos līkumos.
Par cik Jūs saliektos?

  -2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:44, pirms 6 gadiem
Šis būs īstais glābējs

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:44, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vecīt, nekad nesaki hop, jo arī Tu un tev līdzīgi domājošie nekad nevarēs zināt kā dzīve iegriezīsies.
Naudas priekšā ne viens vien ''patriots'' ir saliecies deviņos līkumos.
Kādas naudas? Kur tā nauda bija, lielie līgumi? Nebija nekā!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:44, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekur neesmu dzirdējis, ka viņš būtu reāli šo pilsonību saņēmis.
Ir pieejams tikai info par nodomu to saņemt, bet tas jau nenozīmē, ka nodoms ir arī īstenojies.
Es domāju, ka pat vēlmei pieņemt krievijas pasi, nemaz nevajadzētu būt. Un šī vēlme jau ir nosodāma.
Man pret viņu nav vairs nekāda cieņa un viņa dēļ uz DR spēlēm nemaz netaisos iet.

  +3 [+] [-]

, 2019-10-04 14:45, pirms 6 gadiem
go_home rakstīja: Tiešām Bārtulis tik maz prasīja, ka Dinamo viņu paņēma?
Nu labāk nekā Olimpā uz soliņa sēdēt

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:46, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es domāju, ka pat vēlmei pieņemt krievijas pasi, nemaz nevajadzētu būt. Un šī vēlme jau ir nosodāma.
Man pret viņu nav vairs nekāda cieņa un viņa dēļ uz DR spēlēm nemaz netaisos iet.
Lēmums bija sasteigts, kkāds meitenīgs izlēciens, jo, galu galā, viņam tas NEKO nedeva ne karjeras, ne naudas ziņā...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:46, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekur neesmu dzirdējis, ka viņš būtu reāli šo pilsonību saņēmis.
Ir pieejams tikai info par nodomu to saņemt, bet tas jau nenozīmē, ka nodoms ir arī īstenojies.
Domāju, ja tev parādītu pilnīgi īstu viņa pasi, pat tad tu to pilsonības faktu apšaubītu.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:46, pirms 6 gadiem
Mudaki te cepjas par kautkadu Bàrtuli.. jums pofig nav? Rasistu bars!
Galvenais pačikstet cik viss ir slikti ..Ejat paràdat kā vadìt komandu. Eksperti 😂😂

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:46, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Par cik Jūs saliektos?
Tiešām nezinu, jo neesmu par to domājis, bet vienmēr esmu ņēmis vērā ka to ko nevar par naudu, var par lielu naudu.
Un otra lieta, kuru vienmēr atceros-neviens cits tavā vietā par tevi nepadomās un tavu dzīvi neizdzīvos.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:46, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Kur tas čalis palika! Gads+ migi, kas tālāk ir uzvarēts?
Ja ko 1x uzvarēji nenozīmē, ka vari bāzt visiem to sejā visu dzīvi!
Saprotu, ka Tu nekad neko neesi uzvarējis...izņemot kādu vāvuļošanas čempionātu. Bet to tišām nevajag bāzt nevienam sejā!😂

  +5 [+] [-]

, 2019-10-04 14:47, pirms 6 gadiem
Stipri dīvaini jūs visi esat! Katrs cilvēks dzīvo priekš sevis, lēmumus pieņem tā kā ir pašam labāk, un tas ir tikai normāli! Bartulis ir viens cilvēkiem kas Lv palīdz ar bērnu hokeja attīstību!! Un cik tādi vispār ir?!!!

  -2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:47, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kādas naudas? Kur tā nauda bija, lielie līgumi? Nebija nekā!
Tas jau nenozīmē, ka nebija kaut kāda cerība vai plāns. Cits stāsts, ka tas viss nerealizējās.

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:47, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Lēmums bija sasteigts, kkāds meitenīgs izlēciens, jo, galu galā, viņam tas NEKO nedeva ne karjeras, ne naudas ziņā...
Es jau tad rakstīju, ka lēmums bija stipri novēlots. Tas derētu ap 25 gadu vecumu.

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:47, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nezinu, jo neesmu par to domājis, bet vienmēr esmu ņēmis vērā ka to ko nevar par naudu, var par lielu naudu.
Un otra lieta, kuru vienmēr atceros-neviens cits tavā vietā par tevi nepadomās un tavu dzīvi neizdzīvos.
Šo diezgan labi uzrakstijāt!

  -3 [+] [-]

, 2019-10-04 14:48, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Domāju, ja tev parādītu pilnīgi īstu viņa pasi, pat tad tu to pilsonības faktu apšaubītu.
Neuzdod Tev vēlamo par faktisko.

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:48, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekur neesmu dzirdējis, ka viņš būtu reāli šo pilsonību saņēmis.
Ir pieejams tikai info par nodomu to saņemt, bet tas jau nenozīmē, ka nodoms ir arī īstenojies.
Nebija jau arī saņēmis, taču jebkurā gadījumā mums ir pilns ar sabiedrībā mīlētiem cilvēkiem, kas lielo naudu brauc pelnīt uz Krieviju un tur klanās vietējai varai.

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:49, pirms 6 gadiem
Peecis30 rakstīja: Saprotu, ka Tu nekad neko neesi uzvarējis...izņemot kādu vāvuļošanas čempionātu. Bet to tišām nevajag bāzt nevienam sejā!😂
Es pirmo reizi uzvarēju 10g vecumā un tā nauda tajā laikā bija vienas mēnešalgas apmērā!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:49, pirms 6 gadiem
lauris_upitis_388104 rakstīja: Stipri dīvaini jūs visi esat! Katrs cilvēks dzīvo priekš sevis, lēmumus pieņem tā kā ir pašam labāk, un tas ir tikai normāli! Bartulis ir viens cilvēkiem kas Lv palīdz ar bērnu hokeja attīstību!! Un cik tādi vispār ir?!!!
Tieši tā.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vecīt, nekad nesaki hop, jo arī Tu un tev līdzīgi domājošie nekad nevarēs zināt kā dzīve iegriezīsies.
Naudas priekšā ne viens vien ''patriots'' ir saliecies deviņos līkumos.
Es te nerunāju par patriosmu, bet par cieņu pret savu valsti. Cik ļoti jāskrien pakaļ naudai, lai mainītu pilsonību? Es vēl saprotu tos, kas skrien uz UK vai Īriju, jo cilvēkiem tiešām nav naudas. Bet hokejists, kuram jebkurā gadījumā ir iespēja atrast kaut cik labu atalgojumu... nu nezinu...

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas jau nenozīmē, ka nebija kaut kāda cerība vai plāns. Cits stāsts, ka tas viss nerealizējās.
Es arvien tam neticu. Tajā visā bija kkāds "vidējais pirksts" LV hokeja sabiedrībai un faniem. Jau teicu, nepārdomāts, sasteigts, meitenīgs izgājiens.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:50, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Nebija jau arī saņēmis, taču jebkurā gadījumā mums ir pilns ar sabiedrībā mīlētiem cilvēkiem, kas lielo naudu brauc pelnīt uz Krieviju un tur klanās vietējai varai.
Tieši tā!

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:52, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Es pirmo reizi uzvarēju 10g vecumā un tā nauda tajā laikā bija vienas mēnešalgas apmērā!
Super! Bet kādēļ Tu to tagad bāz visiem sejā?!😃

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:52, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā!
Tur jau tā šķirba, ka cilvēki BRAUC pelnīt, bet Bārtulis nekur nebrauc, sēž LV. Zinot, cik ļoti Bārtulis bija uz visiem apvainojies un vēl kkas psiholoģiskas būšanas... Tas vairāk, kā tikai aļa Busulis vai PV brauc uz Krieviju pelnīt.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:52, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nezinu, jo neesmu par to domājis, bet vienmēr esmu ņēmis vērā ka to ko nevar par naudu, var par lielu naudu.
Un otra lieta, kuru vienmēr atceros-neviens cits tavā vietā par tevi nepadomās un tavu dzīvi neizdzīvos.
Nu ne visu var arī par lielu naudu. Tas jau no cilvēka atkarīgs.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-04 14:52, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Būtu viņš pieņēmis Vācijas pilsonību - tādas smirdēšanas komentāros nebūtu
Programs, ka nebūtu. Visi ir aizmirsuši, kā vācieši mūsu senčus 700 gadus dr..za. Aizmirsuši kā zviedri un poļi dr...za. Tikai krievus atceras un savā pseidopatriotismā, pagriež pakaļu un noliecas nākošajiem dr..zejiem - pasaules labajiem policistiem un glābējiem ASV.

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:53, pirms 6 gadiem
Peecis30 rakstīja: Super! Bet kādēļ Tu to tagad bāz visiem sejā?!😃
Es vienkārši atbildu uz komentāriem! Par vārdiem ir jāatbild!

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:55, pirms 6 gadiem
mapleman rakstīja: Programs, ka nebūtu. Visi ir aizmirsuši, kā vācieši mūsu senčus 700 gadus dr..za. Aizmirsuši kā zviedri un poļi dr...za. Tikai krievus atceras un savā pseidopatriotismā, pagriež pakaļu un noliecas nākošajiem dr..zejiem - pasaules labajiem policistiem un glābējiem ASV.
Problēma nav tajā, kas ko darīja, bet vai papildus arī ko ielika, pamācīja?

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:55, pirms 6 gadiem
mapleman rakstīja: Programs, ka nebūtu. Visi ir aizmirsuši, kā vācieši mūsu senčus 700 gadus dr..za. Aizmirsuši kā zviedri un poļi dr...za. Tikai krievus atceras un savā pseidopatriotismā, pagriež pakaļu un noliecas nākošajiem dr..zejiem - pasaules labajiem policistiem un glābējiem ASV.
Vācieši dr..za mūsu senčus. Tavus senčus dr..za mongoļi

     [+] [-]

, 2019-10-04 14:58, pirms 6 gadiem
Nodeveji un ceksiti Savickim iet loti labi pie sirds! Nebus brinums , kad Dzinama saks trenet PJotrs Muravjovs ( Peteris Skudra)!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 14:59, pirms 6 gadiem
Kādēļ vispār visi te noliek Dinamo - ka nevar normālus spēlētājus piesaistīt, Bārtuli - par to, ka tagad spēlēs Dinamo, neskatoties uz to, ka kādreiz ir vēlējies nopelnīt AR SAVU DARBU?! Zākājat tad visus Daugaviņus, Karsumus, Kalniņus, Balcerus u.c., kuri nepiekrīt spēlēt Dinamo, jo vēlas pelnīt vairāk! Kā viņi tā drīkst?! Daži pat spēlē Krievijas klubos - ārprāts!!!

  -3 [+] [-]

, 2019-10-04 15:02, pirms 6 gadiem
Zoom Mode rakstīja: Nodeveji un ceksiti Savickim iet loti labi pie sirds! Nebus brinums , kad Dzinama saks trenet PJotrs Muravjovs ( Peteris Skudra)!
Tas būtu variants, kā izkļūt no sūdiem!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 15:02, pirms 6 gadiem
Šitais jau ilgi nenospēlēs,tuliņ parādīsies labāka iespēja aizšmaukt,tā būs aste kājstarpē un būs prom

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 15:07, pirms 6 gadiem
arriba rakstīja: Vatņiki svin 9.maiju, Rietumeiropa un amerikanosi priecājas par D dienu, bet realitāte ir tāda, ka vācieši jau otro reizi pēc kārtas zaudēja karu, jo bija iedomājušies, ka vieni var uzvarēt visu pasauli
Nebija viņi to iedomājušies. Cerēja, ka ar anglosakšiem noslēgs mieru, bet nesanāca (Hesa lidojums) un tad izrādījās, ka kamēr "draudzējās" ar krieviem un pakļāva Eiropu, tikmēr draudzīgie krievi koncentrēja karaspēku pie robežas (ko savā notā Šūlenburgs arī norādīja). Tā kā 3.Reiha vadībā pārrēķinājās...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 15:09, pirms 6 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kādēļ vispār visi te noliek Dinamo - ka nevar normālus spēlētājus piesaistīt, Bārtuli - par to, ka tagad spēlēs Dinamo, neskatoties uz to, ka kādreiz ir vēlējies nopelnīt AR SAVU DARBU?! Zākājat tad visus Daugaviņus, Karsumus, Kalniņus, Balcerus u.c., kuri nepiekrīt spēlēt Dinamo, jo vēlas pelnīt vairāk! Kā viņi tā drīkst?! Daži pat spēlē Krievijas klubos - ārprāts!!!
Kāds sakars klubam, kurā spēlē, ar pilsonību? Un kā var cienīt cilvēku, kurš maina savu viedokli kā piecgadīgs bērns?

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 15:09, pirms 6 gadiem
mapleman rakstīja: Programs, ka nebūtu. Visi ir aizmirsuši, kā vācieši mūsu senčus 700 gadus dr..za. Aizmirsuši kā zviedri un poļi dr...za. Tikai krievus atceras un savā pseidopatriotismā, pagriež pakaļu un noliecas nākošajiem dr..zejiem - pasaules labajiem policistiem un glābējiem ASV.
"uja, tad varbūt arī ledus laikmetu atceramies, kā zobenzobu tīģeri dr.āza pitekantropus?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 15:10, pirms 6 gadiem
Ģinamu nespētu glābt pat kreisie eseri. Finita la comedia...

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 15:13, pirms 6 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kādēļ vispār visi te noliek Dinamo - ka nevar normālus spēlētājus piesaistīt, Bārtuli - par to, ka tagad spēlēs Dinamo, neskatoties uz to, ka kādreiz ir vēlējies nopelnīt AR SAVU DARBU?! Zākājat tad visus Daugaviņus, Karsumus, Kalniņus, Balcerus u.c., kuri nepiekrīt spēlēt Dinamo, jo vēlas pelnīt vairāk! Kā viņi tā drīkst?! Daži pat spēlē Krievijas klubos - ārprāts!!!
Bet protams, atšķirību jau nekādu Daugaviņa/Karsuma un Bārtuļa gadījumos, ja?

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:14, pirms 6 gadiem
Savickijs molodčiks, ideāls papildinājums. gaidu uzvaras un tālāk jau po!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 15:16, pirms 6 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Cik mums krievu jau komandā ir? Nav par daudz?
Vai Bārtulis ir krievs? Var mainīt nācijas piederību (krievu nācija, latviešu nācija) , bet tautību nav iespējams mainīt dzīves laikā (latvieši, krievi).

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:17, pirms 6 gadiem
Varbūt Bārtulis jūtas piedrīgs krievu nācijai, bet latvietis kā tautība paliks visu mūžu.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 15:17, pirms 6 gadiem
Karlo rakstīja: Es brīnos par šito fruktu. Pēc visa tā,ko viņš pilsonības un izlases sakarā ir sastrādājis,kas novedis pie ļoti negatīva fona,viņš tagad pie mums spēlēs?? Tak viņu te reāli izsvilps un vēl lielāka nepatika būs cilvēkiem pret Rīgas Dinamo... Nesaprotams gājiens no vadības puses.
Vadība ir klauni. Vai tu to nezināji. Grib tikai izrādīties un domā ar vienu vietu d....su

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:18, pirms 6 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kas tā par pozīciju viņam - D?!
Tas nav D, tā ir nulle -0 :

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:19, pirms 6 gadiem
Neesmu tik cītīgi sekojis līdzi Bārtuļa pilsonības gaitām un juridiskām niansēm. Jautājums. Vai Bārtulis var spēlēt Latvijas izlasē? Jautājums tikai no juridiskā viedokļa (nevis emocionālā, patriotiskā utt.). Man šķiet ka var.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 15:23, pirms 6 gadiem
Aktuālais jautājums ņemot vērā federācijas un Dinamo vadības ciešās saites - vai tikšana izlases bāzes klubā nozīmē arī atgriešanos izlasē?!

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:24, pirms 6 gadiem
Bet vispāŗ jau pofig. Kaut kāds krievs spēlēs kaut kādā krievu komandā. Dīvaini, ka šai komandai joprojām Latvijā ir atbalstītāji... Šis šobrīd ir pētniecības vērts jautājums. Krievu komanda, kurai vēl piedevām jau n-tos gadus nekādu rezultātu, bet kaut kādi sekotāji ir, tai skaitā latviešu starpā (varu saprast vēl vietējos krievus, bet latviešus īsti nē).

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 15:26, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Neesmu tik cītīgi sekojis līdzi Bārtuļa pilsonības gaitām un juridiskām niansēm. Jautājums. Vai Bārtulis var spēlēt Latvijas izlasē? Jautājums tikai no juridiskā viedokļa (nevis emocionālā, patriotiskā utt.). Man šķiet ka var.
Tad atbildi sev, vai Latvijas izlasē drīkst spēlēt citu valstu pilsoņi? Nebūs tad jāuzdod tik absurdi un debīli jautājumi!!!

  +3 [+] [-]

, 2019-10-04 15:26, pirms 6 gadiem
Mēs visi esam cilvēki: citi utaināki, citi mazāk utaini. Tāpēc jau dzīve ir tāds teātris. Īsti neesmu informēts par Bārtuļa nedarbiem, bet saprotu, ka daudziem tie te ļoti sāp.
Lai vai kā - gluži lamāt varbūt cilvēku nevajag. Lai spēlē hokeju, ja var un ir kāds, kas ņem.

Te jau, es skatos, brangi latviešu-krievu kašķi panesušies. Pa lielam mūs šķir tikai laiks un pagātnē pastrādātie sūdi. Bet tā tīri zinātniski: arī krievs ir pa daļai balts (baltu tautas pārstāvis), tikai vēstures gaitā sajaucies ar irāņu tautām. Savulaik balti viņus tāpēc sauca par "sarmata" (kauns), arī Romas laikos viņu tautu sauca par sarmata. Vēlāk jau ieviesās slāvu nosaukums.
Īsāk sakot: arī slāvs ir pa daļai balts. Es jau arī reizēm jūtos mazliet augstprātīgs un lepns par to, ka esmu īstais baltu pēctecis (latvieši, leiši, prūši), tomēr jāatceras, ka man par to nekādi nopelni nepienākas, kā arī nevienam krievam nepienākas nopēlumi par to, ka šis piedzimis slāvs. Esiet iecietīgāki, draugi

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 15:26, pirms 6 gadiem
šitais krievs met iekšā arī?

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:34, pirms 6 gadiem
Edison rakstīja: Tad atbildi sev, vai Latvijas izlasē drīkst spēlēt citu valstu pilsoņi? Nebūs tad jāuzdod tik absurdi un debīli jautājumi!!!
Neesmu redzējis dokumentus un nezinu kāda pilsonība viņam ir. Atbildu pats sev-Latvijas izlasē citu valstu pilsoņi spēlēt nevar. Iespējams ka Bārtulis gribēs atkal Latvijas pilsonību. Kāda būs kārtība un vai tad varēs spēlēt.
https://www.eliteprospects.com/play...
https://en.wikipedia.org/wiki/Oskars_Bārtulis
Kaut kas nesaskan: Bārtulis, lai arī KHL viņš...
https://en.khl.ru/players/10162/

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:43, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Neesmu redzējis dokumentus un nezinu kāda pilsonība viņam ir. Atbildu pats sev-Latvijas izlasē citu valstu pilsoņi spēlēt nevar. Iespējams ka Bārtulis gribēs atkal Latvijas pilsonību. Kāda būs kārtība un vai tad varēs spēlēt.
https://www.eliteprospects.com/play...
https://en.wikipedia.org/wiki/Oskars_Bārtulis
Kaut kas nesaskan: Bārtulis, lai arī KHL viņš...
https://en.khl.ru/players/10162/
Tu man tā arī nepateici - par ko brīdinājums?

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:43, pirms 6 gadiem
A šis partizāns-kangars kaut vienu maču Āāļļimpā nospēlēja?

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:45, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Neesmu tik cītīgi sekojis līdzi Bārtuļa pilsonības gaitām un juridiskām niansēm. Jautājums. Vai Bārtulis var spēlēt Latvijas izlasē? Jautājums tikai no juridiskā viedokļa (nevis emocionālā, patriotiskā utt.). Man šķiet ka var.
Juridiski var, bet kāda starpība var vai nevar, ja viņš izlasei nav vajadzīgs un nemaz nav laipni gaidīts izlases rindās..

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:46, pirms 6 gadiem
Vis pareizi ,ja nevar iemest golus, jāmaina vārtsargi un aizsargi.
Ankipāns galīgi savēries.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 15:47, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Aktuālais jautājums ņemot vērā federācijas un Dinamo vadības ciešās saites - vai tikšana izlases bāzes klubā nozīmē arī atgriešanos izlasē?!
hokejā pilsonību var mainīt tikai vienreiz dzīvē. viņš to jau ir izdarījis un paliks tagad par Krievijas hokejistu uz visiem laikiem...

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: hokejā pilsonību var mainīt tikai vienreiz dzīvē. viņš to jau ir izdarījis un paliks tagad par Krievijas hokejistu uz visiem laikiem...
Kā tiem baltkrieviem un kanādiešiem sokās, kas maina pases?

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:54, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Kā tiem baltkrieviem un kanādiešiem sokās, kas maina pases?
man liekas viņi pases nemaina, paņem otro pasi un nomaina hokeja pilsonību, lai varētu spēlēt izlasē, kamēr dod darbu...

     [+] [-]

, 2019-10-04 15:56, pirms 6 gadiem
Vai tad nebūtu tagad precīzāk viņu saukt par latviešu izcelmes krievu hokejistu

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:07, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu man tā arī nepateici - par ko brīdinājums?
Es nezinu. Info nav.

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:17, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Vai tad nebūtu tagad precīzāk viņu saukt par latviešu izcelmes krievu hokejistu
Latviešu izcelsmes Krievijas hokejists

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:20, pirms 6 gadiem
Interesanti daudziem tik loti sap ka Bartulis speles DR, kapec tada sape par RUS finanseta kluba speletaju izveli ? Tas, ka Bartulim nevar uzticeties izlases sakara tas ir 100% skaidrs, lai met 50 vartus atlikusajas speles, bet izalsei tadu nelaist tuvuma, bet privataja sektora, lai spele, kapec ne.

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:24, pirms 6 gadiem
Balderis ar Vasiļonoku nākamie.

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:30, pirms 6 gadiem
Oka molodčiks!
Teicams solis augšup pēc Olimpa beņķa

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:31, pirms 6 gadiem
Kak tam frankos?
Smena jau uz beigām iet?
Varēs atriest jostu un iemalkot miestiņu

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:33, pirms 6 gadiem
rediss77 rakstīja: Interesanti daudziem tik loti sap ka Bartulis speles DR, kapec tada sape par RUS finanseta kluba speletaju izveli ? Tas, ka Bartulim nevar uzticeties izlases sakara tas ir 100% skaidrs, lai met 50 vartus atlikusajas speles, bet izalsei tadu nelaist tuvuma, bet privataja sektora, lai spele, kapec ne.
Redīs, ja nezināji, tad Dinamo ir LV izlases bāzes klubs
Tātad tā vairs nav nekāda privāta šņaga

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:34, pirms 6 gadiem
Nez gruntei šodien štoporiņu paņemt vienu?
Kā saka - sdelal djelo, guljai smelo

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:36, pirms 6 gadiem
Kāds ir taisījis to mājas alu, ko var izejvielas nopirkt?
Kā ar garšu un izmaksām?

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:37, pirms 6 gadiem
tūlīt atskatīs Ulstrēmu, vietā ņem aisargu, vadība rok sezonu nost 1 mēneša laikā, pārspējot Pītersa un Ozo rekordu- kaut kādi izvergi

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:37, pirms 6 gadiem
Uh, šovakar vistas cepetis ar štovetiem kāpostiem

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 16:39, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Latviešu izcelsmes Krievijas hokejists
Kāda tava izcelsme? Latvietis, krievs, hahols, baltslāvs, franks, svendsons vai kas cits?

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:40, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Redīs, ja nezināji, tad Dinamo ir LV izlases bāzes klubs
Tātad tā vairs nav nekāda privāta šņaga
Ak kaada saape, nu mana skatijuma tas ir ka spelet kkada eirochalendza 5taja mainja, lai spele, bazaes kluba ha.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 16:41, pirms 6 gadiem
go_home rakstīja: Es te nerunāju par patriosmu, bet par cieņu pret savu valsti. Cik ļoti jāskrien pakaļ naudai, lai mainītu pilsonību? Es vēl saprotu tos, kas skrien uz UK vai Īriju, jo cilvēkiem tiešām nav naudas. Bet hokejists, kuram jebkurā gadījumā ir iespēja atrast kaut cik labu atalgojumu... nu nezinu...
Kaut kā nav nācies lasīt/dzirdēt, ka šeit, vai kaut kur citur, tiktu nolikti tie letiņi, kuri pēc BREXIT tūkstošiem steidzās iegūt GBR pilsonību ekonomiskā izdevīguma dēļ. Ar ko viņi ir labāki/sliktāki par to pašu Bārtuli.

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:42, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Oskars molodčiks! Ar atgriešanos lielajā hokejā! Laipni lūgts draudzīgajā Dinamo ģimenē!!!
Ir arī līdzjutējiem kāda biedra karte, lai būtu savējais?

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:43, pirms 6 gadiem
Jumd tur vēl skudru par treneri vajadzētu😂

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:44, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kā nav nācies lasīt/dzirdēt, ka šeit, vai kaut kur citur, tiktu nolikti tie letiņi, kuri pēc BREXIT tūkstošiem steidzās iegūt GBR pilsonību ekonomiskā izdevīguma dēļ. Ar ko viņi ir labāki/sliktāki par to pašu Bārtuli.
Franku Artemijs jau uzskata ka visiem jāspēlē izlasēs par vēdera tiesu, lai kamēr šis lok ikdienišķo Apinīti viņam būtu izklaide

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:45, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu ne visu var arī par lielu naudu. Tas jau no cilvēka atkarīgs.
VISI cilvēki ir nopērkami, bet tikai naudas summas mēdz būt atšķirīgas.
Tie,kuri apgalvo ka tā nav, vienkārši blefo, jo viņiem neviens nav piedāvājis viņu nopērkamo summu. Un nav piedāvāta tāpēc, ka nav par ko piedāvāt.

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kā nav nācies lasīt/dzirdēt, ka šeit, vai kaut kur citur, tiktu nolikti tie letiņi, kuri pēc BREXIT tūkstošiem steidzās iegūt GBR pilsonību ekonomiskā izdevīguma dēļ. Ar ko viņi ir labāki/sliktāki par to pašu Bārtuli.
Nez vai tie jusu nosauktie letini skreja no lv uz gbr tagad iegut pilsonibu ne ? Elementara starpiba, ja cilveks dzivo un strada gbr, un lai to turpinatu darit vinam ir japienem pilsoniba, tad logiski vins to dara un diez vai kads par to jutas neerti. Kamer Bartulim ir acimredzami kompleksi par to atklati runat, un ari darba zina vinam ta pilsoniba, ja tika nokartota neko nedeva.

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:52, pirms 6 gadiem
rediss77 rakstīja: Nez vai tie jusu nosauktie letini skreja no lv uz gbr tagad iegut pilsonibu ne ? Elementara starpiba, ja cilveks dzivo un strada gbr, un lai to turpinatu darit vinam ir japienem pilsoniba, tad logiski vins to dara un diez vai kads par to jutas neerti. Kamer Bartulim ir acimredzami kompleksi par to atklati runat, un ari darba zina vinam ta pilsoniba, ja tika nokartota neko nedeva.
Laikam palaidi garām, ka Osis pietiekoši ilgi jau bija nospēlējis KHL RU komandās pirms sākās šī epopeja ar viņa iespējamo pilsonības maiņu.

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:55, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam palaidi garām, ka Osis pietiekoši ilgi jau bija nospēlējis KHL RU komandās pirms sākās šī epopeja ar viņa iespējamo pilsonības maiņu.
Kads sakars ligai kura spele ar pilsonibas mainu ? Tikpat labi vareja pienemt ukrainas vai kinas pilsonibu, kur speleja.

     [+] [-]

, 2019-10-04 16:55, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: VISI cilvēki ir nopērkami, bet tikai naudas summas mēdz būt atšķirīgas.
Tie,kuri apgalvo ka tā nav, vienkārši blefo, jo viņiem neviens nav piedāvājis viņu nopērkamo summu. Un nav piedāvāta tāpēc, ka nav par ko piedāvāt.
Ir tādas lietas, kurās NEKĀDA nauda nemainītu manas domas. Ģimene ir galvenā no tām. Par patriotismu... nedomāju, ka Bārtulim piedāvāja tādu naudu, kas bija pietiekams iemesls mainīt pilsonību. Vai arī Bārtulis ir ļoti lēts kā cilvēks...

     [+] [-]

, 2019-10-04 17:00, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kā nav nācies lasīt/dzirdēt, ka šeit, vai kaut kur citur, tiktu nolikti tie letiņi, kuri pēc BREXIT tūkstošiem steidzās iegūt GBR pilsonību ekonomiskā izdevīguma dēļ. Ar ko viņi ir labāki/sliktāki par to pašu Bārtuli.
Neatbalstu tos cilvēkus, tomēr tur situācija ir citādāka. Nu neticu es, ka Bārtulim piedāvāja 2x lielāku algu tikai tad, ja viņš būs Krievijas pilsonis, kā tas gandrīz vienmēr ir ar mūsu ekonomiskajiem bēgļiem.

     [+] [-]

, 2019-10-04 17:00, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Dažiem īpaši apdāvinātiem Liepājas īpatņiem --->
nu un kas dolbajob??? cik debila tauta seit SC tuse ,arprac vienakrsi
Jus divana pirdeji butu tapat darijusi,ja tas butu labak karjerai,tagatd baigi apvainojusies jutas,dolbajobi!!!

     [+] [-]

, 2019-10-04 17:04, pirms 6 gadiem
Svētais nu ar šo soli ir parūpējies, lai pat vidusmēra average TRTD čipsēdājs zevaka pat pie TV sāku ienīst TRTD kā sugu!

     [+] [-]

, 2019-10-04 17:09, pirms 6 gadiem
varēs turēt kājas plati tāpat kā pārējie

     [+] [-]

, 2019-10-04 17:13, pirms 6 gadiem
go_home rakstīja: Neatbalstu tos cilvēkus, tomēr tur situācija ir citādāka. Nu neticu es, ka Bārtulim piedāvāja 2x lielāku algu tikai tad, ja viņš būs Krievijas pilsonis, kā tas gandrīz vienmēr ir ar mūsu ekonomiskajiem bēgļiem.
Nemuldi!
Mūsu GBR ekonomiskie bēgļi pilsonību mainīja tāpēc, ka baidījās no izsūtīšanas no GBR pēc iespējamā BREXIT scenārija īstenošanās. Un tur nebija/nav nekāda sakara ar algas palielināšanos.

     [+] [-]

, 2019-10-04 17:22, pirms 6 gadiem
Vai Namejs patiešām ir tik naivs. Viņa teikums - visi cilvēki ir nopērkami. Vai viņš patiešām dzīvē nav sastapis cilvēkus kuri nepārdotos ne par miljoniem ne miljardiem. Tādi ir un daudz

     [+] [-]

, 2019-10-04 17:32, pirms 6 gadiem
Nu nav vins slikts uz ledus...! BET .... nu ir vinam ta attieksme arpus laukuma tada kada ir. Jautajums kada bus komandas biedru attieksme pret vinu?!?

  -2 [+] [-]

, 2019-10-04 17:34, pirms 6 gadiem
Es nesaprotu kăpēc komentos tāds naids pret leğionāriem!?!?!?
Vēl vakar kauca, lai Videlu, Hosu dabon atpakaļ, a șodien visi leğionāri jātriec prom... karodziņi pret uzvārdiem nepatīkot... atvainojiet, debilisms!

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 17:39, pirms 6 gadiem
Ernijzz rakstīja: Nejauc p**du ar plaušām, bērniņ! Krievi ir daudz pārāka nācija, un kops 1945. gada 9. Maija to zina visā pasaulē.
O, mums ar te uzradies viens no ''možem povtariķ'' atsaldeņiem.

     [+] [-]

, 2019-10-04 17:46, pirms 6 gadiem
Jo tālāk,jo murgaināk!Ankipāns taču slavēja aizsardzību,vai tad Bārtulis vārtus metīs!?Un viņa uzmetiens Latvijas izlasei protams no Dinamo puses netiek ņemts vērā,visu nosaka bizness un nauda,pofig patriotisms!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 17:50, pirms 6 gadiem
Bet Dinamo Bārtulis jau laikam spēlēja,nekā īst laba tur nebija..Nu ar tām finansēm Dinamo tur ir kā ir laikam,vai arī Savickis vienk.skops-pamatā tiek ņemti citu klubu izbrāķēti hokejisti,vai jau savas karjeras norietā-nu nav arī brīnums,ka pēdējā vieta līg''a!

     [+] [-]

, 2019-10-04 17:57, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi!
Mūsu GBR ekonomiskie bēgļi pilsonību mainīja tāpēc, ka baidījās no izsūtīšanas no GBR pēc iespējamā BREXIT scenārija īstenošanās. Un tur nebija/nav nekāda sakara ar algas palielināšanos.
Man īsti nav skaidrs ko Tu gribi pateikt?
tak pietirsas kāda un cik pases Bārtulim un kādā komandā viņš spēlē un kur naudu pelna. Galvenais, lai atkal nesāk čīkstēt par spēlēšanu Latvijas izlasē, tas viņam būtu jāsaprot, ka hokeja pilsonību var tik vienreiz dzīvē nomainīt...

     [+] [-]

, 2019-10-04 18:03, pirms 6 gadiem
Tagad mani nu tiešām šito salašņu spēles ar varu nepiespiedīs skatīties!

     [+] [-]

, 2019-10-04 18:05, pirms 6 gadiem
erred rakstīja: Es nesaprotu kăpēc komentos tāds naids pret leğionāriem!?!?!?
Vēl vakar kauca, lai Videlu, Hosu dabon atpakaļ, a șodien visi leğionāri jātriec prom... karodziņi pret uzvārdiem nepatīkot... atvainojiet, debilisms!
D-bīls esi tu!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 18:07, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Man īsti nav skaidrs ko Tu gribi pateikt?
tak pietirsas kāda un cik pases Bārtulim un kādā komandā viņš spēlē un kur naudu pelna. Galvenais, lai atkal nesāk čīkstēt par spēlēšanu Latvijas izlasē, tas viņam būtu jāsaprot, ka hokeja pilsonību var tik vienreiz dzīvē nomainīt...
Mans vēstījums ir gana skaidrs un vienkāršs- dažam labam tirsējam, īpaši tiem, kuri vel piezīdušies pie vecāku maciņa, derētu aizvērties, jo nevienam nekad nav zināms, kādas lietas ar tiem izspēlēs dzīve.
Man nekas nebūtu pret Oša spēlēšanu LV izlasē, ja vien to ļauj juridiskie aspekti.

     [+] [-]

, 2019-10-04 18:07, pirms 6 gadiem
To vārdabrālim =Rudzītim= 17.00
Šajā es Tev piekrītu, ņem citur nevadzīgos izmestos, n-tos klubus mainījušos...
Bet ... pirmajās trīs sezonās man likās, ka komanda tiešām grib cīnīties par to Gagarina Kausu... bet, kad labākos spēlētājus ar steigu, nekaulējoties tika pārdoti... es sapratu, ka viss šis ir tikai biznesa projekts - paņemt pa lēto un tad izdevīgi pārdot...
Tākā Savickim nekad nav bijusi sisties par Gagarina kausu...

     [+] [-]

, 2019-10-04 18:13, pirms 6 gadiem
erred rakstīja: Es nesaprotu kăpēc komentos tāds naids pret leğionāriem!?!?!?
Vēl vakar kauca, lai Videlu, Hosu dabon atpakaļ, a șodien visi leğionāri jātriec prom... karodziņi pret uzvārdiem nepatīkot... atvainojiet, debilisms!
Es nesaprotu, ko tu uzraxtīji..

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 18:15, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nekas nebūtu pret Oša spēlēšanu LV izlasē, ja vien to ļauj juridiskie aspekti.
teorētiski viņš var uzspēlēt Latvijas izlasē 2 gadījumos:
1) kādā pārbaudes turnīrā...
2) un Pasaules kausā
un praktiski nevar spēlēt Latvijas izlasē 2 gadījumos:
1) Pasaules čempionātos un OS

     [+] [-]

, 2019-10-04 18:17, pirms 6 gadiem
Nu šāds gājiens, maigi izsakoties, nesaprotams. Tā vietā, lai meklētu uzbrucējus, kas varētu atdzīvināt komandas uzbrukumu, tiek paņemts savulaik varbūt labs, bet pēdējā laikā grāvī iebraucis aizsargs... Lai vai kas bija par iemeslu viņa izgājienam, to nevar tik viegli aizmirst. Lai varētu domāt par piedošanu, vajag vismaz grēku nožēlu un skrupulozu padarītā skaidrojumu.
Te arī ļoti svarīgi zināt, kādu ietekmi viņa pievienošanās varētu atstāt uz komandas mikroklimatu un ko par viņa pēdējiem izgājieniem domā citi vietējie spēlētāji, hokeja sabiedrības pārstāvji, kā arī kluba līdzjutēji. Ja par to nav domāts, tad viss liecina par absolūtu aprobežotību un paniku kluba vadībā. Heiteru un dažādu dīvāna "ekspertu" viedoklis neko nemainīs, bet... Jāpagaida citu hokeja mīļotāju reakcija.

  +3 [+] [-]

, 2019-10-04 18:34, pirms 6 gadiem
denebs rakstīja: Nu šāds gājiens, maigi izsakoties, nesaprotams. Tā vietā, lai meklētu uzbrucējus, kas varētu atdzīvināt komandas uzbrukumu, tiek paņemts savulaik varbūt labs, bet pēdējā laikā grāvī iebraucis aizsargs... Lai vai kas bija par iemeslu viņa izgājienam, to nevar tik viegli aizmirst. Lai varētu domāt par piedošanu, vajag vismaz grēku nožēlu un skrupulozu padarītā skaidrojumu.
Te arī ļoti svarīgi zināt, kādu ietekmi viņa pievienošanās varētu atstāt uz komandas mikroklimatu un ko par viņa pēdējiem izgājieniem domā citi vietējie spēlētāji, hokeja sabiedrības pārstāvji, kā arī kluba līdzjutēji. Ja par to nav domāts, tad viss liecina par absolūtu aprobežotību un paniku kluba vadībā. Heiteru un dažādu dīvāna "ekspertu" viedoklis neko nemainīs, bet... Jāpagaida citu hokeja mīļotāju reakcija.
Kkāds nekrofīlisms - gribēt atdzīvināt mironi. Viss tiek darīts pareizi - tiek pieliktas visas pūles, lai mirušo apglabātu. Noskaitiet lūgšanu par aizgājēju un dzivojiet tālāk, ko var ņemties.

     [+] [-]

, 2019-10-04 18:42, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: teorētiski viņš var uzspēlēt Latvijas izlasē 2 gadījumos:
1) kādā pārbaudes turnīrā...
2) un Pasaules kausā
un praktiski nevar spēlēt Latvijas izlasē 2 gadījumos:
1) Pasaules čempionātos un OS
Nu, ja nevar, tad nevar.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-04 18:50, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Problēma drizāk ir cilvēkos, kas Dinamo asociē ar Latviju
Paklau, tie 3-5K taču kaut kāda iemesla dēļ nāk uz Arēnu.
Un ne jau domājot, ka atbalsta svešas valsts komandu...
Tas, ka tas ir Gazprom sponsorēts naidīgas valsts politprojekts mēs visi varam šeit uz klaviatūras apspriest, bet uz Arēnu nāk reāli cilvēki pēc viņiem pašiem tikai vajadzīgām emocijām. Par to visu var diskutēt bezgala...

     [+] [-]

, 2019-10-04 19:08, pirms 6 gadiem
erred rakstīja: To vārdabrālim =Rudzītim= 17.00
Šajā es Tev piekrītu, ņem citur nevadzīgos izmestos, n-tos klubus mainījušos...
Bet ... pirmajās trīs sezonās man likās, ka komanda tiešām grib cīnīties par to Gagarina Kausu... bet, kad labākos spēlētājus ar steigu, nekaulējoties tika pārdoti... es sapratu, ka viss šis ir tikai biznesa projekts - paņemt pa lēto un tad izdevīgi pārdot...
Tākā Savickim nekad nav bijusi sisties par Gagarina kausu...
Jā,tādi piemēri ir daudz-kautvai pēdējie-Videls un Majone.Viņi tomēr vilka komandu,ok.Majonem bija kļūdas aizsardzībā,bet tādas arī bija Ozoliņam.Uzbrukumā tam jaunajam amerikānim tālu vēl līdz Majonem..!

     [+] [-]

, 2019-10-04 19:08, pirms 6 gadiem
Karlo rakstīja: Es brīnos par šito fruktu. Pēc visa tā,ko viņš pilsonības un izlases sakarā ir sastrādājis,kas novedis pie ļoti negatīva fona,viņš tagad pie mums spēlēs?? Tak viņu te reāli izsvilps un vēl lielāka nepatika būs cilvēkiem pret Rīgas Dinamo... Nesaprotams gājiens no vadības puses.
Kāpēc Tu pa sevi runā daudzskaitlī? 😂 Man pilnīgi vienalga kas spēlē bet galvenais lai uzvaras nāk..

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 19:09, pirms 6 gadiem
Karlo rakstīja: Paklau, tie 3-5K taču kaut kāda iemesla dēļ nāk uz Arēnu.
Un ne jau domājot, ka atbalsta svešas valsts komandu...
Tas, ka tas ir Gazprom sponsorēts naidīgas valsts politprojekts mēs visi varam šeit uz klaviatūras apspriest, bet uz Arēnu nāk reāli cilvēki pēc viņiem pašiem tikai vajadzīgām emocijām. Par to visu var diskutēt bezgala...
Vienmēr sabiedrībā ir bijuši, ir un būs kāds procents cilvēku, kuriem galvenais ir piebāzt vēderu un labi atpūsties. Tāpat kā ir cilvēki, kuriem ir labi pie jebkuras valsts iekārtas, ja vien tā spēj nodrošināt iztikas minimumu.

     [+] [-]

, 2019-10-04 19:16, pirms 6 gadiem
To =specha 18.30=
Pabeidz pamatskolu... varbūt lasīt iemācīsies 😂
A tagad raxtīt māki, bet izlasīt nē.... 😁

  -1 [+] [-]

, 2019-10-04 19:40, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, ja nevar, tad nevar.
man liekas visiem būtu jāatceras Podziņa gadījums, tas tāds svaigāks piemērs, kā šim iznāca ar hokeja pilsonības maiņām un beigās IIHF uzlikto veto spēlēšanai U-20 pasaules čempī Krievijas izlases sastāvā...
Kāpēc , lai IIHF Bārtuļa gadījumā taisītu kādu izņēmumu, pat ja viņs tipa sarunā ar LHF un viņu ir ar mieru ņemt atpakaļ izlasē?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 19:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: man liekas visiem būtu jāatceras Podziņa gadījums, tas tāds svaigāks piemērs, kā šim iznāca ar hokeja pilsonības maiņām un beigās IIHF uzlikto veto spēlēšanai U-20 pasaules čempī Krievijas izlases sastāvā...
Kāpēc , lai IIHF Bārtuļa gadījumā taisītu kādu izņēmumu, pat ja viņs tipa sarunā ar LHF un viņu ir ar mieru ņemt atpakaļ izlasē?
Izskatās, ka dažs labs neatšķir hokeja pilsonības un pases maiņu. Jau cik tā tēma ir pārmalta, bet nē jānostājas visiem pretī un jāieņem absurdā opozīcija.

     [+] [-]

, 2019-10-04 20:00, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Izskatās, ka dažs labs neatšķir hokeja pilsonības un pases maiņu. Jau cik tā tēma ir pārmalta, bet nē jānostājas visiem pretī un jāieņem absurdā opozīcija.
varbūt tāpēc , ka daudzos sporta veidos sporta pilsonību var mainīt bezjēdzīgi...
piemēram šahā ir tāds kadrs Aleksejs Širovs, gan jau esi dzirdējis! Šis jau piecas reizes nomainījis sportisko pilsonību PSRS, Latvija, Spānija, Latvija un tagad atkal pārstāv Spāniju

  -2 [+] [-]

, 2019-10-04 20:03, pirms 6 gadiem
Labāks spēlētājs par Girgensonu ! Arī rezultatīvāks, lai arī aizsargs

     [+] [-]

, 2019-10-04 20:08, pirms 6 gadiem
Ko tur rakstīt bartuļim veltīta dziesma https://www.youtube.com/watch?v=v8w...

     [+] [-]

, 2019-10-04 20:17, pirms 6 gadiem
VEIKSMI OSIM !
MOŠ BEIDZOT DINAMO AIZSARDZĪBA VAIRS NEBŪS CAURSTAIGĀJAMĀ/CAURSLIDOJAMĀ SĒTA !!!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 20:21, pirms 6 gadiem
Un visus leğionārus ar mietu ārā!
Izņemot Ališausku( kuru īsti par legu nevar saukt) un Makmilanu !
Pārējie atbrauca tik noslaukt kāpostu !

  -2 [+] [-]

, 2019-10-04 21:02, pirms 6 gadiem
bartuļis-no aļimpa-ar piziku un vaļinkiem-ko sis ir pazaudejis-teviju un mati-vacies prom...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 21:11, pirms 6 gadiem
Ja būtu augstākās domās par DR vadību ,domātu ka viņi āzē visus tos pseidopatriotus kas sportacentrā izpauž savu domu

     [+] [-]

, 2019-10-04 21:21, pirms 6 gadiem
Karlo rakstīja: Paklau, tie 3-5K taču kaut kāda iemesla dēļ nāk uz Arēnu.
Un ne jau domājot, ka atbalsta svešas valsts komandu...
Tas, ka tas ir Gazprom sponsorēts naidīgas valsts politprojekts mēs visi varam šeit uz klaviatūras apspriest, bet uz Arēnu nāk reāli cilvēki pēc viņiem pašiem tikai vajadzīgām emocijām. Par to visu var diskutēt bezgala...
Vispirms no tiem 3-5k ir jāatņēm visi tie kas nāk ar brīvbiļetēm un bezmaksas ielūgumiem ! Ir jāsaprot īstais cipars ko katrs vidējais līdzjutējs atstāj no savas kabatas lai paskatītos uz šo lūzerismu ...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-04 22:50, pirms 6 gadiem
Spēlētājs jau itkā labs, bet dēļ attieksmes pret Latvijas izlasi, šāds papildinājums ir maz saprotams. Protams, skaidrojums varētu būt, ka lēts.

     [+] [-]

, 2019-10-04 22:56, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Būtu viņš pieņēmis Vācijas pilsonību - tādas smirdēšanas komentāros nebūtu
Nu es nedomāju, ka stāsts te par kkādu pilsonību, bet vairāk par attieksmi pret izlasi. Tie, ka atcerās, tad K. Skrastiņš Loko arī zem krievijas karoga spēlēja. Kkā tur viņi to sakārtoja, lai apietu leģu limitu, bet Kārlim ar attieksmi pret izlasi viss bija kārtībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja