Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Kanāda pēdējā minūtē iemet mazākumā un iegūst Pasaules kausu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Kanāda pēdējā minūtē iemet mazākumā un iegūst Pasaules kausu
Breds Maršāns pēc uzvaras vārtiem
Foto: Sipa USA/Scanpix

Par 2016. gada Pasaules kausa uzvarētāju dramatiskā cīņā kļuvusi Kanāda, kas fināla otrajā mačā ar 2:1 pieveica Eiropas komandu. Izlīdzinājumu 58. minūtē panāca Patrīss Beržerons, bet panākumu 44 sekundes līdz beigām mazākumā izrāva Breds Maršāns.

Laukuma saimniekiem kanādiešiem spēles ievads izvērtās smags – vairāk laika nācās pavadīt aizsardzības zonā, bet pirmais metiens tika izdarīts vien pēc piecām minūtēm un 59 sekundēm, kad kapteinis Sidnijs Krosbijs nogādāja ripu līdz zilajai līnijai, no kurienes sekoja pasaulē spēcīgākā metiena īpašnieka Šeja Vēbera lielgabals no distances.

Ilgus gadus viņš Zvaigžņu spēlē sacentās ar Zdeno Hāru, un tieši slovāku milzis 26 sekundes vēlāk atklāja mača rezultātu, izvirzot Eiropas komandu vadībā ar 1:0. Pēc ātras pārejas uzbrukumā pauzi ieturēja Andrejs Sekera, kurš sagaidīja partnera atbrīvošanos no sedzēja. Hāra varēja izdarīt netraucētu plaukstas metienu no kreisās malas, un pieredzējušais aizsargs trāpīja tālajā devītniekā.

Kanādiešus uzkurināt centās Džonatans Teivzs, sekoja skaitliskais vairākums, bet labāko momentu izveidoja pretinieki. Vienatnē pret Keriju Praisu aizskrēja Mariāns Hosa, tomēr pie kārtīga metiena viņš netika Brenta Bērnsa pārkāpuma dēļ. Tiesnesis pārsteidza, piešķirot tikai divas soda minūtes, nevis bullīti.

Laukuma saimnieki vairākumā spēlēja arī otrās trešdaļas ievadā, un Eiropu no ielaistajiem vārtiem glāba tikai veiksme. Ripa nonāca līdz Džonam Tavaresam, kura priekšā bija pilnīgi tukši vārti, tomēr Ņujorkas "Islanders" kapteinis un viens no Nacionālās hokeja līgas rezultatīvākajiem spēlētājiem pamanījās trāpīt pa stabu.

Kanādieši uzbruka vairāk, izceļoties Aleksam Pietrandželo, Korijam Perijam un Metam Dušeinam, taču biežāk iekrita aizsardzībā. Iespēja sodīt sāncenšus bija dānim Mikelam Bedkeram, tomēr viņš nespēja reidu noslēgt ar precīzu metienu.

Tāpat pretuzbrukumā divi pret vienu aizskrēja Tomass Vaneks un Janiks Hansens, bet piespēle bija neprecīza. Savukārt, kad piespēlēja kapteinis Anže Kopitars un meta Vaneks, pārvietoties no labā stabiņa pie kreisā paguva Praiss, skaisti glābdams turnīra saimniekus.

Septiņas minūtes līdz pamatlaika noslēgumam pamatīgu pirti sāncenšu zonā sakūra Kanādas pirmā maiņa ar Krosbiju priekšgalā, tomēr pēc viņa piespēlēm neizdevās izcelties nedz Patrīsam Beržeronam, nedz Bredam Maršanām, jo abiem Bostonas "Bruins" uzbrucējiem kāju priekšā aizlika eiropiešu vārtsargs Halāks.

Tomēr Kanādas valstsvienību iespēju sagaidīja. Kopitars nopelnīja noraidījumu par Perija turēšanu, un laukuma saimnieki vairākumu izmantoja 42 sekunžu laikā – 1:1. Bērnsa metienu no distances pielaboja Beržerons, kurš izlīdzinājumu panāca nepilnas trīs minūtes pirms pamatlaika beigām.

Taču tūdaļ pie vairākuma tika arī eiropieši. Romāns Jozi meta no labās malas bez piespēles apturēšanas, bet ripa nodevīgi atdūrās pret vārtu stabu. Tikpat laba iespēja bija Hosam, kurš netraucēts meta no pašas vārtu priekšas, tomēr laukuma saimniekus izglāba vārtsargs Praiss.

Un Kanāda atkal sagaidīja savu iespēju. Pretuzbrukumā aizskrēja Teivzs, kurš sagaidīja palīdzību un piespēlēja Maršānam. Viņš nekavējoties izdarīja plaukstas metienu un 44 sekundes līdz beigām izrāva Kanādas izlasei uzvaru Pasaules kausā - 2:1.

Par vērtīgāko spēlētāju jeb MVP tika atzīts Kanādas kapteinis Krosbijs, kurš sešās spēlēs izcēlās ar trim vārtu guvumiem (visi bija pirmie mačā) un septiņām rezultatīvām piespēlēm.

Eiropa – Kanāda 1:2 (1:0, 0:0, 0:2)

Vārti: 6:26 Hāra (Sekera, Nīlsens) 1:0, 57:07 Beržerons (Bērnss, Krosbijs, vair.) 1:1, 59:16 Maršāns (Teivzs, Pietrandželo, maz.) 1:2
Soda minūtes: 10:4
Metieni: 33:34
Vārtsargi: Jaroslavs Halāks – Kerijs Praiss

  +5 [+] [-]

, 2016-09-30 05:50, pirms 8 gadiem
Bļāviens, tas vairākums beigās

  +4 [+] [-]

, 2016-09-30 05:52, pirms 8 gadiem
Jebal šitā izvilkt spēli pašā galotnē.
Apsveicu Kanādu ar pelnīto kausu!!!
Slēpts komentārs: RAGNARS

  +5 [+] [-]

, 2016-09-30 05:54, pirms 8 gadiem
Tas pat nav smiekliigi,raudat gribas...

  +9 [+] [-]

, 2016-09-30 05:54, pirms 8 gadiem
Halaks visu speli vilka bet Kanada paradija skillu.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-30 05:54, pirms 8 gadiem
Jā kā var tā nenoveikties

  +7 [+] [-]

, 2016-09-30 06:00, pirms 8 gadiem
Par vērtīgāko spēlētāju jeb MVP tika atzīts Kanādas kapteinis Krosbijs, kurš sešās spēlēs izcēlās ar trim vārtu guvumiem (visi bija pirmie mačā) un septiņām rezultatīvām piespēlēm.

Krosbija izcils gads Stenlija kauss, MVP. Tagad pasaules kauss un arī MVP!!

  +4 [+] [-]

, 2016-09-30 06:02, pirms 8 gadiem
Gudlevskim sausa spele NHL parbaudes spele!!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 06:07, pirms 8 gadiem
Bet jāuzslavē eiropieši, izcila spēle! Spēlēja ar milzīgu motivāciju. Un galvenais ka abas spēles kā līdzīgs ar līdzīgu pret kanādu, šitajā spēlē var teikt pat izskatījās labāk! Un tas viss pēc tā kā Kanāda dominēja grupā un pusfinālā dominēja krievus dzīvojot viņu zonā visu spēli. Es noteikti par to lai nākamajā PK arī ir Eiropa un ZA U23, lai interesantāk un nav Kanādas tik liela dominance jo neviena izlase Kanādai neko nevar izdarīt. Nu varbūt tagad zviedri būtu varējuši bet ne tik ļoti.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 06:08, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Jebal šitā izvilkt spēli pašā galotnē.
Apsveicu Kanādu ar pelnīto kausu!!!
si spele jau nu nebija pelnita,noluņoja riktīgi,tikai beigās kko darija,žēl Eiropas komandas.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 06:11, pirms 8 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: Bļāviens, tas vairākums beigās
Kuru eiropietis ar tēlošanu dabūja. Nebūtu tēlojis nebūtu vairākums un gan jau, ka paliktu 1:1 jo cita spēle būtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-09-30 06:20, pirms 8 gadiem
Redzot ka Kanāda nav neuzvarama un cik labi Eiropa pret Kanādu izskatījās sāku domāt, ka nav nemaz zvanīts ka Kanāda nebūtu zaudējusi U-23 ja pusfinālā sanāktu spēlēt Kanādai paveicās ka pretī nāca krievi kuri man liekas ka tomēr bija daudz vieglāks pretinieks nekā u23 būtu bijusi. Un tad varbūt būtu fināls Eiropa-U23 tas gan būtu smieklīgi Bet nu tas kā būtu ja būtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-09-30 06:28, pirms 8 gadiem
Redzot kā eiropa spēlēja arī skumji sametās. Vācieši slovāki dāņi norvēģi slovēnis un vēl citi, visi ir bet latviešu nav. Kādreiz mēs uz viņiem no augšas skatījāmies bet tagad mums pat viens normāls NHL špīleris nesanāk, bet citiem visiem ir. Pa kuru laiku tā nolaidāmies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-09-30 06:32, pirms 8 gadiem
Kirovs Lipmanis rakstīja: bet skataties uz kjermenju valodu, nav tik lielu emociju ka vinnetu OS, busim godigi speletaji pasi saprot, ka turnirs labs, bet nekas prestizhs!
Ļipman nemuldi atkāpies labāk vai arī ja tu tas neesi nepiesavinies kretīnu vārdus nelabi
sāk smirdēt !

  -2 [+] [-]

, 2016-09-30 06:35, pirms 8 gadiem
Kirovs Lipmanis rakstīja: bet skataties uz kjermenju valodu, nav tik lielu emociju ka vinnetu OS, busim godigi speletaji pasi saprot, ka turnirs labs, bet nekas prestizhs!
Pilnīgi tev piekrītu. Olimpiskais zelts tomēr ir kaut kas vērtīgāks. Kaut arī šis pasaules kauss ar eiropas un ZA U23 komandu līdzdalību noteikti bija spēcīgāks par pēdējo olimpiādi Sočos.
Eiropas izlasei visu cieņu par parādīto sniegumu. Pirms turnīra biju pārliecināts,ka fināls būs Can Usa.

  +4 [+] [-]

, 2016-09-30 06:39, pirms 8 gadiem
Kirovs Lipmanis rakstīja: Krosbijs izcils hokejists, varetu tik beigt un beigt uz tadu.
Pašam no sevis nav pretīgi, homik?

  +5 [+] [-]

, 2016-09-30 06:42, pirms 8 gadiem
Kirovs Lipmanis rakstīja: Krosbijs izcils hokejists, varetu tik beigt un beigt uz tadu.
Ko tad gaidi?Pajobaks...

     [+] [-]

, 2016-09-30 06:52, pirms 8 gadiem
Kirovs Lipmanis rakstīja: Dogmens varetu pavilkt, tikai neviens vinu nenoverte loh*
Nu tieši uz doto mirkli jā jo sezonu iesācis izcili. Bet tā jau nebija iemesla ņemt jo KHL ar NHL jau nesalīdzināsi. Nevar jau teikt, ka Eiropai kaut kas pietrūka ja spēlēja tik labi. Žēl ka latvietis nebija jau tagad. Un žēl ka nav stabila NHL spēlētāja.
Slēpts komentārs: hokejists77

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 06:54, pirms 8 gadiem
Hokejs2016 rakstīja: Nu tieši uz doto mirkli jā jo sezonu iesācis izcili. Bet tā jau nebija iemesla ņemt jo KHL ar NHL jau nesalīdzināsi. Nevar jau teikt, ka Eiropai kaut kas pietrūka ja spēlēja tik labi. Žēl ka latvietis nebija jau tagad. Un žēl ka nav stabila NHL spēlētāja.
Manuprāt Daugava varētu mēgināt atkal iekarot NHL...

  +3 [+] [-]

, 2016-09-30 06:54, pirms 8 gadiem
hokejists77 rakstīja: galīgi neinteresants turnīrs vairs neskatīšos
Laikam ''tavējie'' zaudēja...
Slēpts komentārs: Hokejs2016

     [+] [-]

, 2016-09-30 07:01, pirms 8 gadiem
Ļoti labi...malači Can

  +7 [+] [-]

, 2016-09-30 07:23, pirms 8 gadiem
Sočos mūsējie Kanādai stiprākajā sastāvā / pat varētu būt stiprāka Kanāda kā šī/ zaudēja 1; 2 tikai.......

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 07:26, pirms 8 gadiem
wehh, rīts sācies uz ne tik patīkamas nots.
Vienīgā komanda, kurai kaut cik jutu līdzi, tomēr salūza pēdējās minūtēs... Jau biju sacerējies uz trešo maču.

  +3 [+] [-]

, 2016-09-30 07:40, pirms 8 gadiem
Hokejs2016 rakstīja: Jācer ka uz PČ šie neviens nebrauks, citādi mums kirdik Labi jau labi, es nemaz neatceros ar jo mums būs jāspēlē.
Tad nelien te pridurok!

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 07:43, pirms 8 gadiem
hokejists77 rakstīja: galīgi neinteresants turnīrs vairs neskatīšos
Piekrītu, kas var būt interesants, ja viens ir izteikti pārāks par pārējiem. Nekādas intrigas.

     [+] [-]

, 2016-09-30 07:45, pirms 8 gadiem
toto kaadam?

  +2 [+] [-]

, 2016-09-30 07:47, pirms 8 gadiem
Hokejs2016 rakstīja: Redzot ka Kanāda nav neuzvarama un cik labi Eiropa pret Kanādu izskatījās sāku domāt, ka nav nemaz zvanīts ka Kanāda nebūtu zaudējusi U-23 ja pusfinālā sanāktu spēlēt Kanādai paveicās ka pretī nāca krievi kuri man liekas ka tomēr bija daudz vieglāks pretinieks nekā u23 būtu bijusi. Un tad varbūt būtu fināls Eiropa-U23 tas gan būtu smieklīgi Bet nu tas kā būtu ja būtu
Kanādai paveicās, ka tas un tas nāca pretī, Kanāda nav neuzvarama.....Bla bla bla.
Šitā veicoties Kanāda pēdējos 6 gadus starptautiskajā arēnā turpina visus bāzt un savākt visus galvenos titulus.
Priekā!

     [+] [-]

, 2016-09-30 07:47, pirms 8 gadiem
yess rakstīja: Sočos mūsējie Kanādai stiprākajā sastāvā / pat varētu būt stiprāka Kanāda kā šī/ zaudēja 1; 2 tikai.......
Spēle gan izteikti uz vieniem vārtiem, sakrita ar Kristera lielo dienu.

  -4 [+] [-]

, 2016-09-30 07:51, pirms 8 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Kanādai paveicās, ka tas un tas nāca pretī, Kanāda nav neuzvarama.....Bla bla bla.
Šitā veicoties Kanāda pēdējos 6 gadus starptautiskajā arēnā turpina visus bāzt un savākt visus galvenos titulus.
Priekā!
Tāpat kā CSKA PSRS čempionātā, nekādas intrigas. Sportam nekāds ieguvums.

  +3 [+] [-]

, 2016-09-30 07:52, pirms 8 gadiem
Spēle bija laba un eiropieši labi spēlēja pret kanādiešiem, atrada kaut kādu pareizo piegājienu, jo kanādiešiem tiešām spēle nevedās lielāko daļu spēles.
Protams, neteikšu, ka Eiropa līdz ar to dominēja laukumā, bet šādā veidā bija laba iespēja uzvarēt.
Neticējās, ka Kanāda nespēs gūt pat vienus vārtus. Beržerons arī beigās filigrāni izlīdzināja un Maršands perfekti mazākumā guva vārtus, pateicoties lieliskajai Tēvza spēlei uzbrukuma zonā un piespēlei.
Krosbijs MVP - domāju, ka retajam būs kādi iebildumi.
Turnīrs bija interesants, paldies!

  +3 [+] [-]

, 2016-09-30 08:06, pirms 8 gadiem
Nezinu kuru spēli daži skatījās ,jo gan otrajā,gan trešajā trešdaļā Krīgera komanda kontrolēja spēli un viņiem momentu bija pat vairāk ,jo eiropieši ļoti labi presingoja un kanādiešiem nekas nesanāca.Bet beigās Kopitāra maiņa uz laukuma bija par daudz un pagurušais Kopitārs nopelnīja noraidījumu,kas beidzās ar golu.Arī pēc tam vairākumā Josi iemeta pa stabiņu un Hosam bija lieliska iespēja,bet tad kļūda vidus zonā izšķīra spēles likteni.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 08:14, pirms 8 gadiem
Ko tu stipram padarīsi Apsveicu! Taču jāuzteic arī Eiropas izlase, tika tomēr tālāk par somiem, čehiem, krieviem un pat zviedriem un amerikāņiem.
Bet hokeja Dzimtenes izlase bez pārsteigumiem, kā nekā spēcīgākā no visiem, ar to jārēķinās ikvienai citai izlasei.

  +3 [+] [-]

, 2016-09-30 08:22, pirms 8 gadiem
Daudzi šo tagad uzskata par pierādījumu tam, ka Kanāda nav tik stipra, cik tā izskatās. Laikam daudzi aizmirst, kas beigu beigās ir Eiropas izlase? Labāko spēlētāju izlase no Šveices, Slovākijas, Vācijas, Francijas, Dānijas, Austrijas. LABĀKO SPĒLĒTĀJU IZLASE NO VAIRĀKĀM VALSTĪM!
Bet kuras valsts izlase var iekost Kanādai ''viena pati''? Nav tādas pašlaik.
Lai nu kā, tomēr spēle bija tiešām skatāma, un patīkami pa ilgiem redzēt augstas klases hokeju. Žēl gan, ka turnīrs jau cauri.

  +4 [+] [-]

, 2016-09-30 08:56, pirms 8 gadiem
arī tā var vinnēt ...
prieks par "mūsējiem" - "Eiropu", 6 labas spēles spēcīgā turnīrā

  +4 [+] [-]

, 2016-09-30 09:04, pirms 8 gadiem
Kur ir tie visi gudreļi, kas skandināja, ka bez krieviem neviens nevar konkurēt ar CAN?

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 10:14, pirms 8 gadiem
Kyle Turris MVP

  +3 [+] [-]

, 2016-09-30 10:40, pirms 8 gadiem
Kā mēs redzam, Eiropas hokejs ir praktiski līdzvērtīgs Kanādai. Moskavijas mongoļi var bļaut par seno dienu spozmi, bet realitātē nekā tur nav, Eiropa viņiem ir priekšā platu soli.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-30 10:49, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Kā mēs redzam, Eiropas hokejs ir praktiski līdzvērtīgs Kanādai. Moskavijas mongoļi var bļaut par seno dienu spozmi, bet realitātē nekā tur nav, Eiropa viņiem ir priekšā platu soli.
Tieši tā arī ir. Un interesanti, kur tad visi Maskavijas lielie fani likušies, kolektīvi nav pamodušies?

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:06, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Kā mēs redzam, Eiropas hokejs ir praktiski līdzvērtīgs Kanādai. Moskavijas mongoļi var bļaut par seno dienu spozmi, bet realitātē nekā tur nav, Eiropa viņiem ir priekšā platu soli.
Sākas!
Nevis Eiropas hokejs ir līdzvērtīgs Kanādas hokejam vai arī priekšā Krievijas hokejam, bet gan te ir parādīts, ka mazās Eiropas hokeja nācijas var savākt komandu, kas var cīnīties līdzvērtīgi ar Kanādu.

Tie ir talantīgākie Eiropas mazo hokeja valstu spēlētāji. Pievienotu tur Girgensonu, tad sanāktu, ka Latvijas hokejs=Kanādas hokejs?

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:11, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Sākas!
Nevis Eiropas hokejs ir līdzvērtīgs Kanādas hokejam vai arī priekšā Krievijas hokejam, bet gan te ir parādīts, ka mazās Eiropas hokeja nācijas var savākt komandu, kas var cīnīties līdzvērtīgi ar Kanādu.

Tie ir talantīgākie Eiropas mazo hokeja valstu spēlētāji. Pievienotu tur Girgensonu, tad sanāktu, ka Latvijas hokejs=Kanādas hokejs?
Nē, Kanādas hokejs ir milzu soli priekšā Latvijas hokejam. Bet pārējais ir tā kā es uzrakstīju.

  -3 [+] [-]

, 2016-09-30 11:12, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Nē, Kanādas hokejs ir milzu soli priekšā Latvijas hokejam. Bet pārējais ir tā kā es uzrakstīju.
Jo? Jo tev tā gribas domāt un paķircināt Krievijas hokeja atbalstītājus?

  -3 [+] [-]

, 2016-09-30 11:19, pirms 8 gadiem
Salīdzinājumam ar 2016. gada PČ atgādināšu, ka Krievija ar 10:1 pārspēja Dāniju, ar 5:1 vinnēja Šveici, ar 4:1 Vāciju. Gadu iepriekš - 6:2 pret Norvēģiju, 5:3 pret Slovēniju, 5:2 pret Dāniju, 3:2 pret Slovākiju. 2014. gadā - 3:0 pret Franciju.

Pēdējo triju gadu laikā Krievija ir apspēlējusi visas nacionālās izlases, kuras pārstāv Eiropas komandas spēlētāji (izņemot Austriju, jo pret viņiem nav bijis spēles). Kopā, protams, viņi var salasīt sastāvu, kas var uzvarēt Krieviju, bet tā pat nav Eiropas izlase, tā ir NHL spēlējošo eiropiešu komanda, t.i., pa visām valstīm kopā var sakasīt komandu, kas var spēlēt vienā līmenī ar Kanādu, Krieviju.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:30, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Jo? Jo tev tā gribas domāt un paķircināt Krievijas hokeja atbalstītājus?
Lai visi dabūtu uzspēlēt, Eiropa sadalās nacionālajās izlasēs, tad mongolēni protams dažas no tām uzvar.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-30 11:32, pirms 8 gadiem
jurixxx rakstīja: Tāpat kā CSKA PSRS čempionātā, nekādas intrigas. Sportam nekāds ieguvums.
Vai sportam patiešām nav nekāda ieguvuma no šī Pasaules kausa turnīra?!
Vai tu tā uzskati tāpēc, ka tava mīļā krievija bez īpašiem variantiem zaudēja Kanādai?

Jo es abus sīkstos finālsērijas mačus uzskatu par lielu ieguvumu, un vēl jo vairāk Eiropas izlases lielisko spēli turnīrā kopumā, vēl jo vairāk tāpēc, ka daudzi eksperti un sex-perti abās Atlantijas okeāna pusēs EUR vienību norakstīja par pēdējiem autsaideriem, kuri nespēj tikt augstāk par 3. vietu grupā.

     [+] [-]

, 2016-09-30 11:32, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Salīdzinājumam ar 2016. gada PČ atgādināšu, ka Krievija ar 10:1 pārspēja Dāniju, ar 5:1 vinnēja Šveici, ar 4:1 Vāciju. Gadu iepriekš - 6:2 pret Norvēģiju, 5:3 pret Slovēniju, 5:2 pret Dāniju, 3:2 pret Slovākiju. 2014. gadā - 3:0 pret Franciju.

Pēdējo triju gadu laikā Krievija ir apspēlējusi visas nacionālās izlases, kuras pārstāv Eiropas komandas spēlētāji (izņemot Austriju, jo pret viņiem nav bijis spēles). Kopā, protams, viņi var salasīt sastāvu, kas var uzvarēt Krieviju, bet tā pat nav Eiropas izlase, tā ir NHL spēlējošo eiropiešu komanda, t.i., pa visām valstīm kopā var sakasīt komandu, kas var spēlēt vienā līmenī ar Kanādu, Krieviju.
Nezinu ko te mēģini pateikt!
Slovākijas, Slovēnijas, Dānijas, Šveices, Austrijas + vēl Vācijas ja ne paši labākie, tad starp labākajiem sportistiem protams var konkurēt ar Kanādas labākajiem sportistiem- hokejistiem!

Tavas nosauktās izlases ir tālu no labākajiem sportistiem, jo galvenais ir futbols, bet tas nenozīmē, ka uz hokeju nenāk lieli talanti, kā mes to tagad redzam!

Cita lieta, ka neviens nezināja- kā viņi izskatīsies kopā un kāda būs motivācija!

  -2 [+] [-]

, 2016-09-30 11:34, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Lai visi dabūtu uzspēlēt, Eiropa sadalās nacionālajās izlasēs, tad mongolēni protams dažas no tām uzvar.
A man ie priekšlikums, lai tev un pārējiem Krievijas nīdējiem būtu prieks, davai, vispār, visos sporta veidos taisam sacensības pēc principa - visi pret Krieviju. Tur točna krievi būs bezspēcīgi un zaudēs, bet prievīšpastalnikiem būs nebeidzami svētki!

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:35, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nezinu ko te mēģini pateikt!
Slovākijas, Slovēnijas, Dānijas, Šveices, Austrijas + vēl Vācijas ja ne paši labākie, tad starp labākajiem sportistiem protams var konkurēt ar Kanādas labākajiem sportistiem- hokejistiem!

Tavas nosauktās izlases ir tālu no labākajiem sportistiem, jo galvenais ir futbols, bet tas nenozīmē, ka uz hokeju nenāk lieli talanti, kā mes to tagad redzam!

Cita lieta, ka neviens nezināja- kā viņi izskatīsies kopā un kāda būs motivācija!
Es, gluži otrādi, nesaprotu ko pateikt gribi tu un, galvenais, kādā kontekstā iepini to, ka pirmais ir futbols.

Taču, paldies par darbu un centību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 11:38, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Nav t'adas valsts Eiropa!!Uz šo turnīru tika izveidota izlase no NHL spēlējošiem Eiropas spēlētājiem,kas protams,bija spēcīga!Tad jau arī FC Barselona ir tāda pat izlase futbolā,kas spētu uzveikt jebkuru pasaules valsts izlasi.
Nu ja ka nav tādas valsts, ir tāds kontinents. Moskavija tak ar leiti ņēma sastāvā, šai kausā tā drīkst

     [+] [-]

, 2016-09-30 11:39, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: A man ie priekšlikums, lai tev un pārējiem Krievijas nīdējiem būtu prieks, davai, vispār, visos sporta veidos taisam sacensības pēc principa - visi pret Krieviju. Tur točna krievi būs bezspēcīgi un zaudēs, bet prievīšpastalnikiem būs nebeidzami svētki!
Tu esi spējīgs noorganizēt šāda līmeņa sacensības?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 11:41, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Es, gluži otrādi, nesaprotu ko pateikt gribi tu un, galvenais, kādā kontekstā iepini to, ka pirmais ir futbols.

Taču, paldies par darbu un centību!
Tavas piesauktās izlases nav Krievijas kategorija, jo tajās izlasēs ir tikai daži ļoti talantīgi spēlētāji, kas ir labāki par futbolistiem, jo to nosaka sporta tirgus, bet ja saliek kopā, tad algu ziņā- šī Eiropas izlase ne ar ko neatpaliek no Zviedrijas, Krievijas hokeja izlases(algu ziņā) vai pat ir pārāka!

     [+] [-]

, 2016-09-30 11:41, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Kas par leiti viņiem šogad bija?Nepamaniju!
Es neteicu ka šogad, es vispār par turnīra formātu runāju. Bij leitis iepriekšējā turnīrā

  +2 [+] [-]

, 2016-09-30 11:41, pirms 8 gadiem
vēl divi neadekvātie rusofīli vai vatnieki noignorēti.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:43, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Tak tā jau arī visas prievītes dara-katrā spēlē un katrā turnīrā sten un pirž,kad krievi zaudēNu un skaidrs,ka pie tādas sistēmas tās iespējas šad un tad izkrītNu,a par cik krievi biežāk uzvar,nekā zaudē,tad viņiem vēl citi saukļi ir samācīti
Bet kāda ir Tava sāpe? Tu tak esot neitrāls, itkā vajadzētu būt vienalga ja kāds mongoļus paheito.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:46, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Nu ja ka nav tādas valsts, ir tāds kontinents. Moskavija tak ar leiti ņēma sastāvā, šai kausā tā drīkst
Mācot citus, pārliecinies, vai pats zini ko runā!
Eiropa nav kontinents, tā ir pasaules daļa. Kontinents ir Eirāzija.

     [+] [-]

, 2016-09-30 11:46, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Varetu pat teikt, ka Eiropas hokejs ir pat soli priekšā Kanādai. Kanādā ar hokeju nodarbojošos jauniešu skaits ir samazinājies, salīdzinot ar 80-tajiem, atšķirībā no Somijas, Zviedrijas. Skandināvi tak ir tikai maza daļa no Eiropas un Eiropas izlasē bija pulcēti spēlētāji no vājākām tās daļām.
Kanādā tagad ir arī basketbols!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:48, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Varetu pat teikt, ka Eiropas hokejs ir pat soli priekšā Kanādai. Kanādā ar hokeju nodarbojošos jauniešu skaits ir samazinājies, salīdzinot ar 80-tajiem, atšķirībā no Somijas, Zviedrijas. Skandināvi tak ir tikai maza daļa no Eiropas un Eiropas izlasē bija pulcēti spēlētāji no vājākām tās daļām.
Vājakās daļas? Vācija, Šveicē kopā ir 3x vairāk iedzīvotāju kā Kanādā!
Šīs nav izlases, bet labākie sporta talanti, kas valstī ir pieejami!

     [+] [-]

, 2016-09-30 11:49, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Tavas piesauktās izlases nav Krievijas kategorija, jo tajās izlasēs ir tikai daži ļoti talantīgi spēlētāji, kas ir labāki par futbolistiem, jo to nosaka sporta tirgus, bet ja saliek kopā, tad algu ziņā- šī Eiropas izlase ne ar ko neatpaliek no Zviedrijas, Krievijas hokeja izlases(algu ziņā) vai pat ir pārāka!
Man prieks, ka tu tagad darbojies - pēti un salīdzini, taču, lūdzu, pastāsti priekš kam tas viss?

Kāds futbols? Kādas algas?

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:50, pirms 8 gadiem
O, rusofīli tomēr pohas jau sāk lāpīt, citādi nodomāju, kur tik aizdomīgi bija pazuduši?

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:50, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Man prieks, ka tu tagad darbojies - pēti un salīdzini, taču, lūdzu, pastāsti priekš kam tas viss?

Kāds futbols? Kādas algas?
Kopitara alga ir lielāka par jebkura slovēņu futbolista algu!
Ir starp labākajiem valsts sportistiem!
Nav jāskata hokejs kā vienība, bet jāskata sportists kā konkrēta vienība!

  +2 [+] [-]

, 2016-09-30 11:50, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Mācot citus, pārliecinies, vai pats zini ko runā!
Eiropa nav kontinents, tā ir pasaules daļa. Kontinents ir Eirāzija.
Es nemāciju starp citu. Tāpat Eiropu uztveram ka'atsevišķu daļu. Ir Eiropa un Āzija, tas ka kādi gudrie to sapina kopā, lai jau paliek, bet vairums tomēr tos uzskata par atsevišākām daļām. bet ir latvijci, kuriem varen gribas būt aziātiem, tāpēc ar klanās uz moskaļu pusi

     [+] [-]

, 2016-09-30 11:51, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Kopitara alga ir lielāka par jebkura slovēņu futbolista algu!
Aifons arī maksā vairāk nekā Ibumetīna tablete, tad kādi secinājumi būtu jāizdara?

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:52, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Es nemāciju starp citu. Tāpat Eiropu uztveram ka'atsevišķu daļu. Ir Eiropa un Āzija, tas ka kādi gudrie to sapina kopā, lai jau paliek, bet vairums tomēr tos uzskata par atsevišākām daļām. bet ir latvijci, kuriem varen gribas būt aziātiem, tāpēc ar klanās uz moskaļu pusi
Veiksmīgu dienu!
';

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:52, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Tieši tā,ir jau ar vienalgaMan tik darbā pusdienlaiksPie tam,kur Mongolija,un kur mēsTad jau pat LČ spēlē megahokeju,ja salīdzina ar Mongholiju
Nav Tev vienalga, tas jau ir tas komiskākais, jo pamatā tik uz tiem komentiem Tu reaģē

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:52, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Aifons arī maksā vairāk nekā Ibumetīna tablete, tad kādi secinājumi būtu jāizdara?
Vai aifonus tirgo aptiekā?

     [+] [-]

, 2016-09-30 11:53, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Vai aifonus tirgo aptiekā?
Vai futbolistus un hokejistus izvēlas vienā tirgū?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-09-30 11:53, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Varetu pat teikt, ka Eiropas hokejs ir pat soli priekšā Kanādai. Kanādā ar hokeju nodarbojošos jauniešu skaits ir samazinājies, salīdzinot ar 80-tajiem, atšķirībā no Somijas, Zviedrijas. Skandināvi tak ir tikai maza daļa no Eiropas un Eiropas izlasē bija pulcēti spēlētāji no vājākām tās daļām.
Hokeja Dzimtene ir Kanāda un to attaisno. Protams, prieks arī par eiropiešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 11:56, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Mācot citus, pārliecinies, vai pats zini ko runā!
Eiropa nav kontinents, tā ir pasaules daļa. Kontinents ir Eirāzija.
Eiropa gan neskaitās kontinents, taču Eiropa ir eiropieši.

     [+] [-]

, 2016-09-30 11:56, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Sporta industrija ir vienota, ja gribi to zināt!
Ir zināma arī aptuvenā industrijas vērtība!
Ja tev gribas visu kaut kādā veidā apvienot, tad arī visi aifoni un ibumentīni ir viens - patēriņa preču tirgus.

     [+] [-]

, 2016-09-30 12:04, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: A ko tadf vēl te rakstīt?Par hoķi?Te tak pasr hoķi labi ja pirmie 10 komenti!Standartā,pie jebkura rakstaPie tam neskatījos ne šo,ne arī pirmo finālspēli,ne arī vispār kaut vienu šī PK spēli.
Jā, te "prievītes" apsprieda hoķi, kamēr neieradās Kanādas un "gejropas" nīdēji, jo tie uzdrošinājās būt stiprāki par "veļikijiem".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 12:14, pirms 8 gadiem
style9 rakstīja: Eiropa gan neskaitās kontinents, taču Eiropa ir eiropieši.
Kontinents nav ,bet sportā un politikā var teikt tas ir kontinents.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 12:17, pirms 8 gadiem
Beržerona golu var ieskaitīt tikai pēc NHL noteikumiem, jo bija acīmredzama spēle ar augstu paceltu nūju, kad viņš pielaboja aizsarga šāvienu no zilās. Šādā augstumā pielabot ripu nedrīkst ne Eiropā, ne PČ, ne olimpiādē. Eiropa šoreiz varēja vinnēt un cīnījās godam. Ne velti pēc finālsvilpes kanādieši viens otru apsveica vēl košāk nekā pēc zelta izcīnīšanas OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 12:31, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Daudz vairāk ir kārkluvācieši!!Ja skolā mācījies,gan jau ka zini,kas tie tādiTik šodien vietā būtu-kārkluamerikāņi
Ir arī tādi. bet ne katrs kuram netīk krievs automātā ir otrā grāvī, to nez kāpēc krievmīļi negrib atzīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 12:52, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Ui,ui,kaut ko tādu te gadiem neesmu manījisbet nu no tevis jau vispār kaut ko sakarīgu sagaidīt nav iespējamsne par velti jau portālu saukā par troļļu centruvēl tik delfi tur līdzi šiem
Ui,Ui cik varens arguments! Tev visi "prievītes" ir troļļi. Un manos gados būt pārgudrai būtu garlaicīgi un radītu vecāku iespaidu. Interesanti tas būtu tikai vecam āzim. Lai gan tādu āžu vidū no gudrības arī mēdz būt tā pamazāk, nu kā Tev piemēram.

     [+] [-]

, 2016-09-30 13:27, pirms 8 gadiem
Nu re Girgim būs motivācija censties un izcīnīt PK. Arī citiem mazo valstu pārstāvjiem. Ļoti demokrātisks turnīrs tādā ziņā.

  +3 [+] [-]

, 2016-09-30 13:51, pirms 8 gadiem
Finālā spēlēja spēlētāji no deviņām dažādām nācijām, nu kurām neviena nebija Krievija, bet puse no komentiem ir tieši par viņiem.. laikam nekad netiksim vaļā no kkādas īpašās attieksmes pret viņiem, vai tā būtu mīlestība vai naids.

  -2 [+] [-]

, 2016-09-30 14:25, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Finālā spēlēja spēlētāji no deviņām dažādām nācijām, nu kurām neviena nebija Krievija, bet puse no komentiem ir tieši par viņiem.. laikam nekad netiksim vaļā no kkādas īpašās attieksmes pret viņiem, vai tā būtu mīlestība vai naids.
Būsi izlasījusi tikai komentāru 3.lapu, līdz tam tie, kurus saucam par kremliniem, rakstā nebija ienākuši. Kā ienāca, tā sākās gan prievītes gan Eirāzijas kontinenti. Drīzāk viņiem ir īpaša attieksme pret man līdzīgiem, nevis mums pret viņiem. Bet tas par komentāriem. Ja par dzīvi, tad kamēr latvieši, sevišķi Rīgā, neintegrēsies viņu vidē, tikmēr tā īpašā attieksme būs vienmēr, jo tam ir pamats. Tā kā es mēdzu biežāk tagad iebraukt Rīgā, tad man labāk redzams tas, kas paslīdēja garām Rīgā dzīvojot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 14:30, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Avataraa esi tu???
Šajā nē, bet profilā, jau otro dienu kāds gļuks. Argo vēl "labāk", tam avatars nemainās jau trešo dienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 14:38, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Kuraa profila? Ja esi tas par ko uzdodies, iemet kaadu bilzh

Un vispar ko tu uztraucies par citu avatariem?
Kā tad Tu vai kāds cits šeit var atrasties bez profila?? Ja tik "gudrs", prasi citiem profilus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 14:42, pirms 8 gadiem
Interesanti, kam šis profils..
HMB-STRADAJAM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 15:13, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Tev profilaa un avatara vienaa un ta pati bilde kuraa NEESI tu. Kur tad tu esi iemetusi savu bildi?
Tāpēc, ka par sliktu izrunāšanos esi ignorēts, tāpēc redzi tikai šo svešo, arī tur. Nu i "datorspeciālists" un Birojs psc..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 15:23, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Salīdzinājumam ar 2016. gada PČ atgādināšu, ka Krievija ar 10:1 pārspēja Dāniju, ar 5:1 vinnēja Šveici, ar 4:1 Vāciju. Gadu iepriekš - 6:2 pret Norvēģiju, 5:3 pret Slovēniju, 5:2 pret Dāniju, 3:2 pret Slovākiju. 2014. gadā - 3:0 pret Franciju.

Pēdējo triju gadu laikā Krievija ir apspēlējusi visas nacionālās izlases, kuras pārstāv Eiropas komandas spēlētāji (izņemot Austriju, jo pret viņiem nav bijis spēles). Kopā, protams, viņi var salasīt sastāvu, kas var uzvarēt Krieviju, bet tā pat nav Eiropas izlase, tā ir NHL spēlējošo eiropiešu komanda, t.i., pa visām valstīm kopā var sakasīt komandu, kas var spēlēt vienā līmenī ar Kanādu, Krieviju.
Krievija aiznem 6 dalu sauszemes un ir paverdzinajusi 83 tautas , lai vini izliek tas 83 hokeja komandas, un tad paskatisimies uz ko vinas ir spejigas ...???

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 15:38, pirms 8 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Beržerona golu var ieskaitīt tikai pēc NHL noteikumiem, jo bija acīmredzama spēle ar augstu paceltu nūju, kad viņš pielaboja aizsarga šāvienu no zilās. Šādā augstumā pielabot ripu nedrīkst ne Eiropā, ne PČ, ne olimpiādē. Eiropa šoreiz varēja vinnēt un cīnījās godam. Ne velti pēc finālsvilpes kanādieši viens otru apsveica vēl košāk nekā pēc zelta izcīnīšanas OS.
Ir jāskaita jebkur ,jo nūja Beržeronam nebija augstāk par plecu augstumu.

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:02, pirms 8 gadiem
Teicami, ka Krišjānis Barons, pirmais no letiņiem tika pie Špeņgļera! šeit viņš jau redzams noguris, bet laimīgs! ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:06, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Par kadu Baronu un Spengleru tu runa??? Te mes runajam par Pasaules kausu kuraa vatniki izgazas
Laikam nesekoji līdzi Špeņgļeram kā nākas, ja nezināji, ka Kanādas izlasi pārstāvēja Krišjāņa Barona dubultnieks...mums, letiņiem ir jālepojas ar viņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:13, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Spenglers??? Tas tak ap ziemassvetkiem
Bet jasaka Spengleram tiesham sogad ipasi nesekoju. Kas tas par dubultnieku???

Es toties sekoju lidzi PK, kur vatniki ar ovechkinu prieksgala smagi tika nopeerti no Krosbija un co
Nezinu, par kādiem vaņekiem tu šeit runā, bet es kopš uzzināju, ka Kanādu pārstāv mūsējais esmu par viņiem! Vakar naktī vīri cēla virs galvas Špeņgļeru, raksturu cīņā pārspējot no frančiem, dāņiem un prūšiem savākto vienību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:20, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Prieks par CAN tikai jasaka Spengleraa jau taa spele parasti kanadas 5. izlase, skatos tas nav skeerslis lai visus uzvaretu, tikai nesaprotu kapec soreiz spenglers 3 menesus agrak kaa parasti

ES toties varu tev painformet ka kanada notika tads pasaules kauss hokeja - speleja visu labakie uz doto bridi, kas nav traumeti utt... Krievijas izlase, tevis milotaa(tikai nesac te atmazkas meklet ) zaudeja kanadiesiem bez izredzem. Sastava bija ovi,malkins un parejie staari, bet tika pazemoti
Šaņok Radulov bija? Mozjaka? Kovi? Belovs? Šie vīri ir stāri, bez kuriem nav īstas izlases..a ovi, malkini un palkini ir ŅHĻ biznesmeņi nevis sportisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:28, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Kovi pat Kolhozaa neko nerada, degradejies, parmaksats 10x
Radulovs ir labs, bet viens vilceejs nebutu
Mozjaka??? Izlasee gadiem neko nerada, klubaa zveers, Kolhozaa top3 vecis, bet izlasee nu neiet.

Kkads RudneV musu futene, analoga situaacija!!
Skaidrs, ka pārnākot no ŅHĻ viņam vajag laiku lai pielāgotos klasi augstākam hokejam. tāpēc tie punktiņi nevācās tik raiti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:34, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Tikai nez kapec tie zemakas klases NHL biznesmeni visu laiku uz desas uzvelk Kolhoza lielmeistarus???
Patiesībā jau Špeņgļerā biznesmeņi pievārēja biznesmeņus nevis sportistus!

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:36, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Jagaida istais sports - NBA, tad pa naktim negules Birojs!!!
Iesaku tev arii, tas Kolhozs ar tukshajiem un tumshajiem skuuniem atbaida
Nu nez vai...es skatos hokeju, kas notiek laukumā nevis tribīnēs. Nez vai ir aizraujoši vērot burgeru stampāšanu un kolas pumpēšanu?

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:37, pirms 8 gadiem
Ja patīk vērot tribīnes, iesaku tev skatīties Dziesmusvētkus Mežaparka lielajā estrādē, vot tas ir pasaules klases tribīņu līmenis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:39, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: NHL ari paskatit var, bet labak NBA
IESAKU
Man baskidbols nepatīk, neskatos nevienu līgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:39, pirms 8 gadiem
Ļonam te interesē tikai "varenā" krievu izlase, prievītes un nimfomānes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:40, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Tad tu nezini kas ir NBA
Turpini muldet par lietam ko neskatie
Gribi teikt, ka NBA tribīnes ir augstākas raudzes nekā Mežaparkā? Šaubos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:40, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: kapec? Dinamisks sports, spriedze,aatrums,efektigas epizodes utt

Esi rasists?
Vienkārši nepatīk...nav saprotams sporta veids.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:44, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Es skatos SPORTU nevis tribines vai dziesmas klausos.
Jagaida istais sports - NBA, tad pa naktim negules Birojs!!!
Iesaku tev arii, tas Kolhozs ar tukshajiem un tumshajiem skuuniem atbaida

Lūk iekopēju tavu komentu pirms desmit minūtēm, Interesanti, ka tu konstatē šķūņu tukšumu neskatoties tribīnes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:45, pirms 8 gadiem
style9 rakstīja: Būsi izlasījusi tikai komentāru 3.lapu, līdz tam tie, kurus saucam par kremliniem, rakstā nebija ienākuši. Kā ienāca, tā sākās gan prievītes gan Eirāzijas kontinenti. Drīzāk viņiem ir īpaša attieksme pret man līdzīgiem, nevis mums pret viņiem. Bet tas par komentāriem. Ja par dzīvi, tad kamēr latvieši, sevišķi Rīgā, neintegrēsies viņu vidē, tikmēr tā īpašā attieksme būs vienmēr, jo tam ir pamats. Tā kā es mēdzu biežāk tagad iebraukt Rīgā, tad man labāk redzams tas, kas paslīdēja garām Rīgā dzīvojot.
Ar otrās lapas sākumu.. šoreiz ne kremlini Krievijas tēmu pacēla, bet kāda gan tam nozīme? Stāsts bija par to, ka, ja vien diskusija ir garāka par pārdesmit komentiem, tad vienmēr kāds/kādi to pavilks uz Krievijas pusi, vai nu par to, cik viņa (tās hokejs) ir laba vai slikta, neatkarīgi no tā, vai konkrētajai tēmai ir kāds sakars ar to vai nav.

Bet īstenībā, kāda starpība, komentāru sadaļa priekš sporta tā pat jau sen ir sajāta neatgriezeniski, tik pat labi var arī beztēmā runāt par krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 17:49, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Es paskatos KHL status, tur ir ja nezinaji apmeklejums un video ar goliem. Uzmetu acis 2-3min katrai spele un ko redzu - PAT loko un avangvardiem kuriem lidz sim bija praktiski 100% apmeklejums ir skidras tribines. Kolhoz nevienam neinterese

Ja nespeletu tajaa musu legji vechi un Pelavu Meitenes, vispar nesekotu liidzi!!!
Skaidroju vēlreiz, man neinteresē klubu finanšu stāvokļi, tribīnes, apmeklējumi, haļļu remonti un citas nenozīmīgas blakuslietas, bet gan pats galaprodukts, proti laukumā notiekošais! Un tas ir patiešām kvalitatīvs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 18:03, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ar otrās lapas sākumu.. šoreiz ne kremlini Krievijas tēmu pacēla, bet kāda gan tam nozīme? Stāsts bija par to, ka, ja vien diskusija ir garāka par pārdesmit komentiem, tad vienmēr kāds/kādi to pavilks uz Krievijas pusi, vai nu par to, cik viņa (tās hokejs) ir laba vai slikta, neatkarīgi no tā, vai konkrētajai tēmai ir kāds sakars ar to vai nav.

Bet īstenībā, kāda starpība, komentāru sadaļa priekš sporta tā pat jau sen ir sajāta neatgriezeniski, tik pat labi var arī beztēmā runāt par krieviem.
Pamatā notika diskusijas, kas fanoja par CAN, bet kas cerēja uz Eiropas izlasi. Pa brīdim tikai paironizēja, kur tad ierastie kadri nozuduši. Bet tici, visi bija laimīgi par to, uzreiz cits gaiss.
Tas ir kā Argo topikā kāds ielīda un sāka viņu pratināt par KHL ignorēšanu, par spīti vēl ievietoja krievu video ar savu "slāvārismu". Tad sanāk, ka Argo vainīgs, ja uzstādījis savā topikā noteikumus nepostot krievu linkus un ka pe viņa par KHL līgu neinteresējas? Tātad izprovocējis nabadziņus! Es gan tā nedomāju un to indivīdu nobloķēju, negribu viņu vairs dzirdēt.

     [+] [-]

, 2016-09-30 18:05, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Jaa, kad spele musu Meitenes pret kkadu kuznju vai kiimikiem, tad galaprodukts ir lielisks. Nuu es nez cik slimam ir jabut lai ar izbolitam acim luretu kkadu sochu-amur speeli kur nespele neviens no musejiem

Ok spele musejie, var paskatit, bet taa jau galigi garam
Jābūt ne par kapeiku slimākam, lai trijos naktī lūrētu, kā gar bortiem malku skalda piemēram Otavas "Deputāti" pret Senluisas "Zilajiem"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 18:25, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Tos es arii nesaprotu, lai gan Deputaati spele labakas raudzes hokeju par piemeram Naftaliina alkiimikiem
Laikam jāpiekrīt, ka par VHL tomēr nedaudz spēcīgāki būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 18:29, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Laabs humors, galvenais ka pasham smiekli. Taadi Deputaati alkiimikus izsmeeretu pa bortiem kaa mazos
Hokejā punktus dod par rezultātu uz tablo, ne par smērēšanu. Kamēr nebūs klātienē tikušies, neņemšos spekulēt...sports ir sports.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 18:37, pirms 8 gadiem
HMB-STRADAJAM rakstīja: Njaa, tikai NHL izlases regulari PC samal miltos Kolhoza blices. Viss skaidrs par limeniem

Eiropas izlasem tapat vadoshas lomas spele un rezultatu veido NHL speletaji, ne velti visi vinus gaida kad sie pievienosies lai pastiprinatu sastaavu. KHL speletaji tikmer ir parasti statisti 3 un 4 mainaa
Apskatam sauso statistiku par to malšanu, ņemsim par piemēru pēdējos 10 gadus.Kanādai 3 triumfi, krieviem tik pat. Pārējie skandināviem un čehiem. ASV pat tuvumā nav...cenšos saskatīt miltos malšanu, bet galīgi nesanāk.

     [+] [-]

, 2016-09-30 18:38, pirms 8 gadiem
Būtu vismaz 6-7 no 10, tad piekristu, ka ir dzirnavas. Bet statistika neko tādu neparāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-30 19:09, pirms 8 gadiem
Sanāk, ka Krosbijs, Teivzs, Beržerons un Perijs var dibināt četrkāršo zelta klubiņu?