Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

#GribuSportot - sportistu un treneru protests pret noteiktajiem ierobežojumiem

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

#GribuSportot - sportistu un treneru protests pret noteiktajiem ierobežojumiem
Foto no Kaspara Abula Facebook

Visā Latvijā #GribuSportot mirkļbirkas akcija dāžādos sociālajos tīklos, kuras uzdevums ir vērst uzmanību uz Latvijas valdības ar mērķi samazināt Covid-19 pandēmijas izplatību noteiktajiem papildus ierobežojumiem, kas tiesā veidā skar amatieru un jauniešu sportistu iespējām aizvadīt kolektīvas sporta nodarbības un sacensības. Tāpat ierobežojumi krietni apgrūtina sporta infrastruktūras objektu - ledus haļļu, sporta zāļu u.c. - iespējas ne tikai gūt peļņu, bet arī izdzīvot. Viedokļi par mirkļbirku "GribuSportot" sabiedrībā gan nebija pilnīgi viennozīmīgi.

















View this post on Instagram

🔥 SALASPILS PIEVIENOJAS #gribusportot 🔥 Jaunie ieviestie papildus drošības ierobežojumi tiešā veidā skar ļoti lielu Salaspils novada iedzīvotāju daļu – sportistus! ❌ Ar skumjām informējam, ka arī pie mums Salaspils sporta namā organizētas grupu nodarbības, interešu izglītība drošības nolūkos atcelti līdz 6. novembrim. ❌ Taču te ir mūsu SPORTISTI, mūsu treneri, mūsu bērnu treneri un Latvijas vārda nesēji pasaulē, apvienojušies vienā kopbildē lai pievienotos zibakcijai ar mērķbirku #gribusportot un #nogalinicovidnevissportu ! 🔝🔝 Ar mīlestību pret sportu, kā individuālo, tā grupu, treneri aicina jūs neapstāties un turpināt aktīvu dzīvesveidu arī šīs trīs nedēļas! Būsim veseli, sargāsim viens otru un SPORTOSIM! ❤️

A post shared by Salaspils Sporta nams (@salaspilssporto) on Oct 17, 2020 at 10:59am PDT

1 2 3 4 133 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2020-10-18 12:28, pirms 4 gadiem
Fascinē tie cilvēki, kas saka,ka sportot jau nav aizliegts un var to darīt ārā/mežā. Gribas viņiem uzdot jautājumu, vai viņi vispār kādreiz ir kko dzirdējuši par komandu sporta spēlēm, kam nepieciešams attiecīga vide un aprīkojums? Jā, protams, vari iet ārā skriet utt,bet tas diezvai attīstīs hokejista volejbolista handbolista tenisista basketbolista florbolista utt. individuālās/kopējās komandas prasmes un prasmes reaģēt konkrētās spēles epizodēs.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-18 12:29, pirms 4 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2020-10-18 12:42, pirms 4 gadiem
Bet tagad paskatieties visus video un foto, visi šie sportisti kas bļauj ka ievēros un ka var ievērot treniņu laikā, par šādos foto nespēj parādīt ka ievēros distanci.
Tikai un vienīgi runa ir par to ka praktiski neviena komanda nespēj un negrib ievērot distanci. Bet tikai skaļi bļauj.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-18 13:06, pirms 4 gadiem
Debīlie kas šo izdomāja ka drīkst pa 30 baros dzert bet nedrīkst sportot,tas ir tik aplami cik var vien iedomāties!PS.citās valstīs ar visiem 1,2,3 pakāpes lockdowniem drīkst trenēties līdz 50 cilvēkiem grupās,bet klubi un pubi ir aizvērti,ir atšķirība domāsanā?!Nevis paliec mājās,bet prātiņ,nāc mājās..!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-18 13:07, pirms 4 gadiem
hewlet rakstīja: Bet tagad paskatieties visus video un foto, visi šie sportisti kas bļauj ka ievēros un ka var ievērot treniņu laikā, par šādos foto nespēj parādīt ka ievēros distanci.
Tikai un vienīgi runa ir par to ka praktiski neviena komanda nespēj un negrib ievērot distanci. Bet tikai skaļi bļauj.
dēļ šīm bildēm kovida rādītāji uzleks kosmosā. Labi ka ir bāri un ģinamo, kas to kovidu kaut cik ierobežo.

     [+] [-]

, 2020-10-18 13:08, pirms 4 gadiem
Madzigais rakstīja: Debīlie kas šo izdomāja ka drīkst pa 30 baros dzert bet nedrīkst sportot,tas ir tik aplami cik var vien iedomāties!PS.citās valstīs ar visiem 1,2,3 pakāpes lockdowniem drīkst trenēties līdz 50 cilvēkiem grupās,bet klubi un pubi ir aizvērti,ir atšķirība domāsanā?!
privātās halles valsts jau 1x uzmeta, pavasarī nez ko sasolīja jo naudas esot baigi daudz, bet pēc fakta uzmeta. tagad pat bez solījumiem nogrūda bezdibenī.

  +4 [+] [-]

, 2020-10-18 13:20, pirms 4 gadiem
Tagad ir pienācis laiks, kad paradās tas ko tautā sauc-dots devējam atdodas.
Privātās sporta halles, protams, ne visas, n-tos gadus valsti un pašvaldības čakarēja ar nodokļu shēmošanu, un tagad viņus tādā pašā veidā čakarē valsts un pašvaldības.
Nesaku/nerakstu, ka tas ir labi un pareizi, bet tā tas dzīvē notiek.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-18 13:23, pirms 4 gadiem
Madzigais rakstīja: Debīlie kas šo izdomāja ka drīkst pa 30 baros dzert bet nedrīkst sportot,tas ir tik aplami cik var vien iedomāties!PS.citās valstīs ar visiem 1,2,3 pakāpes lockdowniem drīkst trenēties līdz 50 cilvēkiem grupās,bet klubi un pubi ir aizvērti,ir atšķirība domāsanā?!Nevis paliec mājās,bet prātiņ,nāc mājās..!
Esi tik laipns, un dod mums norādi, kurā bārā cilvēki kaut ko svinot svīst kā zirgi, un pakustoties kopā ar sviedriem vīrusa baciļus izplata pa labi un kreisi?
Kā pierāda reāli fakti, tad citās valstīs pieņemtie mēri ne tuvu nav tie pareizākie. Un tāpēc diez vai viņi ir ņemami par piemēriem.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-18 13:51, pirms 4 gadiem
cik var čīkstēt internetā un likt visādus neadekvātus foto ?
Pats biju šodien uz rīta treniņu , durvis ciet un pašļi nah visi kam kaut kas nepatīk ,
Vienkārši vajag darīt nevis bļaustīties apkārt.

 +15 [+] [-]

, 2020-10-18 13:59, pirms 4 gadiem
basis89 rakstīja: Fascinē tie cilvēki, kas saka,ka sportot jau nav aizliegts un var to darīt ārā/mežā. Gribas viņiem uzdot jautājumu, vai viņi vispār kādreiz ir kko dzirdējuši par komandu sporta spēlēm, kam nepieciešams attiecīga vide un aprīkojums? Jā, protams, vari iet ārā skriet utt,bet tas diezvai attīstīs hokejista volejbolista handbolista tenisista basketbolista florbolista utt. individuālās/kopējās komandas prasmes un prasmes reaģēt konkrētās spēles epizodēs.
Ņemot vērā milzīgās vietējo sportistu problēmas ar vispārējo fiz. sagatavotību, uz ko norāda ne tikai "dīvāna eksperti", bet arī nac. izlašu treneri, negribētos ticēt, ka sportistiem šajās pāris nedēļās nav variantu trenēties un uzlabot savu meistarības līmeni. Un tāpat, vismaz aptuveni saprotot treniņprocesa būvēšanu amatieriem/bērniem, nez vai šīs 2-3 nedēļas būs izšķirošās viņu prasmju attīstīšanā.

Te vakar plašāk biju iedrukājis
https://viruruna.lv/2020/10/17/grib...

  +8 [+] [-]

, 2020-10-18 14:16, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ņemot vērā milzīgās vietējo sportistu problēmas ar vispārējo fiz. sagatavotību, uz ko norāda ne tikai "dīvāna eksperti", bet arī nac. izlašu treneri, negribētos ticēt, ka sportistiem šajās pāris nedēļās nav variantu trenēties un uzlabot savu meistarības līmeni. Un tāpat, vismaz aptuveni saprotot treniņprocesa būvēšanu amatieriem/bērniem, nez vai šīs 2-3 nedēļas būs izšķirošās viņu prasmju attīstīšanā.

Te vakar plašāk biju iedrukājis
https://viruruna.lv/2020/10/17/gribusportot-gribucikstet/
Pilnībā piekrītu un stāsts ka bērni nemàk trenēties vieni, tikai parāda nepareizo domāšanu un problēmu, kādēļ pie mums izaug tik maz super augstas kvalitātes sportistu un pārsvarā visi nāk no ārzemju sistēmas. Jo mūsu bērni nemāk trenēties ja viņiem treneri nestāvklāt un nebļauj virsū. Bet tad kd ir jākļūst par profesionālu sportistu mūsējoe gaida kad kada viņus dzīs vai bļaus lai strādā, bet tad neviens to nedara un viņi paši nemaz uz savu inaciatīvu nemāk trenēties. Tad arī visi šie ārzemju produkti, kuriem no bērna kājas māca, ka treniņi ir patstāvīgi un sasniegt var kaut ko ja pats ej un atrodi sev iespējas trenēties, paskrien mūsējiem garām. Jo viņi redz beidzot tikuši prom no bļāvējiem treneriem un vecākiem, kuri 15 gadus likuši visu darīt, bet nav iemācījuši reāli trenēties pašam bērnam individuāli. Tas ka tu esi komandu sportā nenozīmē ka vienīgā iespēja izaugt un uzlabot prasmes ir trenējoties visiem kopā, lielāko daļu prasmes tieši otrādi, iegūst trenējot vienatnē.

  +5 [+] [-]

, 2020-10-18 14:20, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ņemot vērā milzīgās vietējo sportistu problēmas ar vispārējo fiz. sagatavotību, uz ko norāda ne tikai "dīvāna eksperti", bet arī nac. izlašu treneri, negribētos ticēt, ka sportistiem šajās pāris nedēļās nav variantu trenēties un uzlabot savu meistarības līmeni. Un tāpat, vismaz aptuveni saprotot treniņprocesa būvēšanu amatieriem/bērniem, nez vai šīs 2-3 nedēļas būs izšķirošās viņu prasmju attīstīšanā.

Te vakar plašāk biju iedrukājis
https://viruruna.lv/2020/10/17/gribusportot-gribucikstet/
Paldies, Juri! Uz Tevi, kā parasti, var paļauties, tiešām patīkami visai tai emocionālajai brēkai pa vidu izlasīt arī kādu konstruktīvu viedokli.
Slēpts komentārs: Achates

  -3 [+] [-]

, 2020-10-18 14:24, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Esi tik laipns, un dod mums norādi, kurā bārā cilvēki kaut ko svinot svīst kā zirgi, un pakustoties kopā ar sviedriem vīrusa baciļus izplata pa labi un kreisi?
Kā pierāda reāli fakti, tad citās valstīs pieņemtie mēri ne tuvu nav tie pareizākie. Un tāpēc diez vai viņi ir ņemami par piemēriem.
Dejojot cilvēks nesvīst? Un alkohola reibums nerada papildproblēmas? Jo nestāsti, ka visos klubos, bāros ievēro šo dejošanas aizliegumu. Ja tu tam tici, ka visur viss tiek ievērots, tad pirmkārt, tu esi naivs, otrkārt nelieto ne ziņu ne sociālos tīklus, kur pierādījumi tam, ka, to joprojām neievēro ir kā uz delnas.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-18 14:26, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Dejojot cilvēks nesvīst? Un alkohola reibums nerada papildproblēmas? Jo nestāsti, ka visos klubos, bāros ievēro šo dejošanas aizliegumu. Ja tu tam tici, ka visur viss tiek ievērots, tad pirmkārt, tu esi naivs, otrkārt nelieto ne ziņu ne sociālos tīklus, kur pierādījumi tam, ka, to joprojām neievēro ir kā uz delnas.
Ja tu dejot svīsti, tad tā jau ir tava problēma.

 +12 [+] [-]

, 2020-10-18 14:28, pirms 4 gadiem
Achates rakstīja: Tu esi tik stulbs, un domā , ka tas ir uz 2-3 nedēlām , resnais tusni ? Es sava bērna trenerim , kas arī ir redzams šajās bildēs uzrakstīju, ka visdrizāk lidz vasarai iekštelpu nodarbības nebūs- nāksies pašam mocīties ar sevi un bērnu, un ņemt līdzi uz sporta zāli un strādāt induvidāli .
Atceros, kad pavasarī skolniekiem bija tālmācība ieviesta, tad liela daļa vecāki par to brēca uz velna paraušanu, jo.............bija taču pašiem daudz vairāk ar SAVIEM bērniem jānodarbojas, un nevarēja visu uzgāzt skolai.

  +7 [+] [-]

, 2020-10-18 14:34, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atceros, kad pavasarī skolniekiem bija tālmācība ieviesta, tad liela daļa vecāki par to brēca uz velna paraušanu, jo.............bija taču pašiem daudz vairāk ar SAVIEM bērniem jānodarbojas, un nevarēja visu uzgāzt skolai.
Tiešām nesaprotu, naher cilvēki tos bērnus ražo, ja nodarbošanās ar viņiem un viņu audzināšanas ir tāda traģēdija un lielai daļai izraisa teju izmisumu.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-18 14:37, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Paldies, Juri! Uz Tevi, kā parasti, var paļauties, tiešām patīkami visai tai emocionālajai brēkai pa vidu izlasīt arī kādu konstruktīvu viedokli.
viedoklim var piekrist . tik tas nav uz 2-3 nedēļām. Rīt gaidāmi kārtējie ierobežojumi. skaitļi aug.
tagad atšķirībā no pavasara katrs lobē savas interese kā prot un māk.
pavasarī bija ārkārtas situācija izsludināta, tagad tā nav.
Slēpts komentārs: Achates

  -2 [+] [-]

, 2020-10-18 14:43, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ņemot vērā milzīgās vietējo sportistu problēmas ar vispārējo fiz. sagatavotību, uz ko norāda ne tikai "dīvāna eksperti", bet arī nac. izlašu treneri, negribētos ticēt, ka sportistiem šajās pāris nedēļās nav variantu trenēties un uzlabot savu meistarības līmeni. Un tāpat, vismaz aptuveni saprotot treniņprocesa būvēšanu amatieriem/bērniem, nez vai šīs 2-3 nedēļas būs izšķirošās viņu prasmju attīstīšanā.

Te vakar plašāk biju iedrukājis
https://viruruna.lv/2020/10/17/gribusportot-gribucikstet/
Kā tieši var uztrenēt prasmi spēlēt piemēram 5:5 vai vienalga kādā citā kombinācijā? Kā tieši mazais basketbolists vai volejbolists var trenēt metienu/servi? Kā tieši mazais hokejists uztrenēs slidotprasmi? Protams,ka izšķiroši tas nebūs, bet tajā pašā laikā mazi censoņi šādā laika periodā var sasniegt milzīgu progresu un to es saku no pieredzes. Skaidrs,ka amatieriem tas neko būtiski nemainīs,vien tik cik pāris liekus kilogramus. Un vēl, ir diezgan naivi cerēt, ka ierobežojumus nepagarinās.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-18 14:46, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: viedoklim var piekrist . tik tas nav uz 2-3 nedēļām. Rīt gaidāmi kārtējie ierobežojumi. skaitļi aug.
tagad atšķirībā no pavasara katrs lobē savas interese kā prot un māk.
pavasarī bija ārkārtas situācija izsludināta, tagad tā nav.
Bet tad vēl jo vairāk, beidzam bļaut un meklējam risinājumus, nu neļaus visiem ģērbtuvēs kopā sēdēt, neļaus diviem klubiem no dažādiem sociālajiem burbuļiem satikties. Tad risinam problēmu. Kaut kā neesmu redzējis nevienu reālu priekšlikumu, visi tiki bļauj. Būtu nākuši kopā un runājuši par kādiem iespējamiem risinājumiem, par darbībām ko pildt lai atļaut vismaz kāda veida treniņus iekštelpās. Aizmirstam to kā bija agrāk, vismaz tuvākajā laikā tā nebūs un nevar palikt ar veco domāšanu, ir jāmeklē elementāri risinājumi. Šie bļāvēj itiki panāks to ka visu aizslēgs, lai nebūtu š diskriminācija, kad ir bijis tā ka kāds skaļi bļauj un tad pēkšņi pasaka, “Ā, jūs tik skaļi? Nu tad dariet ko gribat”

BEIDZAM BĻAUT UN RUNĀJAM PAR REĀLIEM RISINĀJUMIEM, PASAULE IR MAINĪJUSIES UN TIE KAS NEIET LĪDZI TIE PAZUDĪS.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-18 14:48, pirms 4 gadiem
Ārā ejat uz stadioniem, ņemat naglenes un skrienat sprintus. Lēcienus utt, normāli var fizisko satrenēt + dips, pullups, krosus, peldēt var, braukt ar velo, yogu taisit, dziļo muskulatūru, pistolsquats

  -1 [+] [-]

, 2020-10-18 14:48, pirms 4 gadiem
basis89 rakstīja: Kā tieši var uztrenēt prasmi spēlēt piemēram 5:5 vai vienalga kādā citā kombinācijā? Kā tieši mazais basketbolists vai volejbolists var trenēt metienu/servi? Kā tieši mazais hokejists uztrenēs slidotprasmi? Protams,ka izšķiroši tas nebūs, bet tajā pašā laikā mazi censoņi šādā laika periodā var sasniegt milzīgu progresu un to es saku no pieredzes. Skaidrs,ka amatieriem tas neko būtiski nemainīs,vien tik cik pāris liekus kilogramus. Un vēl, ir diezgan naivi cerēt, ka ierobežojumus nepagarinās.
Piedod, bet tikko labi parādīji savu nekompetenci, nav mazajam nekadas taktikas jāmāk, ir individuāli jāpilnveidojas.

     [+] [-]

, 2020-10-18 14:53, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tiešām nesaprotu, naher cilvēki tos bērnus ražo, ja nodarbošanās ar viņiem un viņu audzināšanas ir tāda traģēdija un lielai daļai izraisa teju izmisumu.
Diemžēl, bet nav lemts katram galvā ielīst.
Viena daļa cer uz kaut kādām bērnu naudām, cits tāpēc, ka draugiem ir bērni utt.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-18 14:55, pirms 4 gadiem
Achates rakstīja: Losīti, es ar savu bērnu nodarbojos kopš 9 menēsiem kad iemācījās staigāt , un spert pa bumbu . Vienīgi vairs netieku līdzi tehnikā , fizuhu un ātrumu vēl varu kompensēt sporta zālē, taču tehnka 10 gadniekam ir labāka .
Nejūtos vainīgs, ja tu visu uztver personiski, jo es rakstīju par vispārējo tendenci vienā daļā LV sabiedrības.

     [+] [-]

, 2020-10-18 14:57, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: viedoklim var piekrist . tik tas nav uz 2-3 nedēļām. Rīt gaidāmi kārtējie ierobežojumi. skaitļi aug.
tagad atšķirībā no pavasara katrs lobē savas interese kā prot un māk.
pavasarī bija ārkārtas situācija izsludināta, tagad tā nav.
To, kā būs un kā vispār ir pareizi, nezin neviens (nu, varbūt, izņemot Aldi un plakanzemjus, tie laikam vienmēr visu zin un vēl pietam nekļūdīgi )
Arī pavasarī bija šīs te pašas diskusijas, ka nabaga bērniņi, kuri palikuši bez saviem treniņiem tikšot emocionāli un fiziski iznīcināti. Ja arī tagad būtu viss aizlikts ciet, tad nekāds gribusportot nebūtu, te jau tā lielākā bēda ir par to, kāpēc ir aizliegts viens, kamēr cits atkal ir atļauts.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-18 14:59, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nejūtos vainīgs, ja tu visu uztver personiski, jo es rakstīju par vispārējo tendenci vienā daļā LV sabiedrības.
Es tak saprotu , ka tu muļķis, vnk uzrakstīju ko es daru

     [+] [-]

, 2020-10-18 15:02, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: To, kā būs un kā vispār ir pareizi, nezin neviens (nu, varbūt, izņemot Aldi un plakanzemjus, tie laikam vienmēr visu zin un vēl pietam nekļūdīgi )
Arī pavasarī bija šīs te pašas diskusijas, ka nabaga bērniņi, kuri palikuši bez saviem treniņiem tikšot emocionāli un fiziski iznīcināti. Ja arī tagad būtu viss aizlikts ciet, tad nekāds gribusportot nebūtu, te jau tā lielākā bēda ir par to, kāpēc ir aizliegts viens, kamēr cits atkal ir atļauts.
nu bet protams . mēs visi esam egoisti un domājam tikai par savām interesēm. Ja es varu mierīgi iztikt bez bāriem , buhāšanas un kolhoza tad es nostāšos pret tiem un par tiem, kur man ir savas intereses. manuprāt diezgan elementāri?

  +3 [+] [-]

, 2020-10-18 15:03, pirms 4 gadiem
Achates rakstīja: Es tak saprotu , ka tu muļķis, vnk uzrakstīju ko es daru
Muļķis tas, kurš domā, ka šeit kādam baigi interesē, ko tu personiski dari.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-18 15:05, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Muļķis tas, kurš domā, ka šeit kādam baigi interesē, ko tu personiski dari.
tiv taisnība, tu gudrins

  +5 [+] [-]

, 2020-10-18 15:15, pirms 4 gadiem
Es saprotu abas puses. Jo abas ir uzklausītas. Ar konkrētiem piemēriem, no kuriem viens gan tomēr būšu es pats, jo tas iekļaus psiholoģisko pusi:
1) kolēģi, kuri dzīvo Rīgā, dzīvoklī, ir nokaitināti. Jo izpaliek rīta rituāls aizdoties uz zāli pirms darba. Tas izjauc ikdienas ritmu. Protams. Jāpiekrīt. Tādēļ rodas saprotama aizkaitināmība. Un to nevajag novērtēt par zemu. Ir notikusi iejaukšanās cilvēka personīgajā telpā visupirms. Par veselību pēc tam... pirmkārt, vnk piespiedu kārtā izjaukts ritms.
2) es pats, lai gan ik dienas dodos uz Rīgu (ko nedaru tagad, jo pieņēmām lēmumu par atkārotu lockdown, apzinoties ka mums cilvēki brauc ar sabiedrisko uz darbu, kas var izvērsties lokālā epidēmijā), dzīvoju Cēsīs. Man blakus ir mežs, pagalms. Mums ar dēlu ir arī kur bumbu paspārdīt aiziet. Neizjūtu, patiesībā, īpašas bažas dēļ aizlieguma sportot tam paredzētajās iestādēs. Iespējams, man palīdz arī tas, ka dēlam nav domas censties kļūt par profesionālu futbolistu. Respektīvi, arī viņš uztver situāciju tā... no stress režīmā.

Bet saprotu abus.
Tādēļ būsim saprotoši. Ir pārāk dažādi apstākļi dažādiem cilvēkiem. Nav vienas formulas. Neapsmiesim citus tikai tādēļ, ka neizprotam viņu situāciju.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-18 15:23, pirms 4 gadiem
basis89 rakstīja: Kā tieši var uztrenēt prasmi spēlēt piemēram 5:5 vai vienalga kādā citā kombinācijā? Kā tieši mazais basketbolists vai volejbolists var trenēt metienu/servi? Kā tieši mazais hokejists uztrenēs slidotprasmi? Protams,ka izšķiroši tas nebūs, bet tajā pašā laikā mazi censoņi šādā laika periodā var sasniegt milzīgu progresu un to es saku no pieredzes. Skaidrs,ka amatieriem tas neko būtiski nemainīs,vien tik cik pāris liekus kilogramus. Un vēl, ir diezgan naivi cerēt, ka ierobežojumus nepagarinās.
Atbildot uz izvirzītajiem jautājumiem - nē, nevar.
Tas cik ilgi būs ierobežojumi un kādi - tās ir spekulācijas, kuras katrs fantazē pats. Kāds, iespējams, arī uzmin.

Es vairāk akcentēju citu lietu - to, ka šajos apstākļos nav jāmēģina stāstīt cik ļoti kādi censoņi nevar patrenēties spēlēt vairākumu vai kādas kombinācijas, kas, protams, ka ir svarīgi, bet gan pievērsties tam, ko tu vari izdarīt, piemēram, tādai fundamentālai lietai kā fiziskā sagatavotība (vispārējā un speciālā). Jā, tas var būt smagi un neinteresanti, arī rezultāts, pretēji kaut kādiem ripas kontroles elementiem, nebūs redzams uzreiz. Bērniem, kuriem patīk tieši paši spēles elementi, nevis "sausie treniņi", tas var būt pavisam garlaicīgi, bet - tas arī ir treniņš, ne ar ko ne sliktāks kā citi.

Turklāt, atgriežoties pie jau iepriekš rakstītā - tas pats Hārtlijs pasaka, ka Latvijas jaunie hokejisti fiziski atpaliek no kanādiešiem. Kad viņi trenēsies, lai panāktu tos kanādiešus? Mēnesi pirms 18. dzimšanas dienas?

Atkārtošos - jā, paši ierobežojumi, to konteksts, liek uzdot jautājumus, taču, tā objektīvi, ir kaut kādi mehānismi pašlaik, lai to mainītu? Nu, tā pavisam konkrēti. Es neredzu tādus un heštegošanās noteikti tāda nav. Tāpēc, ja jau ir tā kā ir, šo laiku var un vajag izmantot savā labā.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-18 15:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu bet protams . mēs visi esam egoisti un domājam tikai par savām interesēm. Ja es varu mierīgi iztikt bez bāriem , buhāšanas un kolhoza tad es nostāšos pret tiem un par tiem, kur man ir savas intereses. manuprāt diezgan elementāri?
Nu bet ko tad es saku? Tik, ja tu saki, ka tas ir elementāri, kāpēc nespēj saprast, ka arī valsts šajā gadījumā rīkojas "egoistiski" jebšu ekonomiski pamatoti? Saslimušo paliek vairāk, kkas jādara ir, un tad nu padomā, cik finansiāli sāpīgi būtu aizslēgt bārus un klubus, kurus te tā piesauc, un cik finansiāli sāpīga valstiskā līmenī ir interešu izglītības slēgšana uz laiku. Es te tagad izteikšu minējumu, bet izklaides industrija pagaidām ir sista visspēcīgāk, es domāju, ka situācijai jākļūst patiešām kritiskai, lai tēlaini runājot, tagad sāktu "spārdīt guļošo".

  +1 [+] [-]

, 2020-10-18 15:29, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atbildot uz izvirzītajiem jautājumiem - nē, nevar.
Tas cik ilgi būs ierobežojumi un kādi - tās ir spekulācijas, kuras katrs fantazē pats. Kāds, iespējams, arī uzmin.

Es vairāk akcentēju citu lietu - to, ka šajos apstākļos nav jāmēģina stāstīt cik ļoti kādi censoņi nevar patrenēties spēlēt vairākumu vai kādas kombinācijas, kas, protams, ka ir svarīgi, bet gan pievērsties tam, ko tu vari izdarīt, piemēram, tādai fundamentālai lietai kā fiziskā sagatavotība (vispārējā un speciālā). Jā, tas var būt smagi un neinteresanti, arī rezultāts, pretēji kaut kādiem ripas kontroles elementiem, nebūs redzams uzreiz. Bērniem, kuriem patīk tieši paši spēles elementi, nevis "sausie treniņi", tas var būt pavisam garlaicīgi, bet - tas arī ir treniņš, ne ar ko ne sliktāks kā citi.

Turklāt, atgriežoties pie jau iepriekš rakstītā - tas pats Hārtlijs pasaka, ka Latvijas jaunie hokejisti fiziski atpaliek no kanādiešiem. Kad viņi trenēsies, lai panāktu tos kanādiešus? Mēnesi pirms 18. dzimšanas dienas?

Atkārtošos - jā, paši ierobežojumi, to konteksts, liek uzdot jautājumus, taču, tā objektīvi, ir kaut kādi mehānismi pašlaik, lai to mainītu? Nu, tā pavisam konkrēti. Es neredzu tādus un heštegošanās noteikti tāda nav. Tāpēc, ja jau ir tā kā ir, šo laiku var un vajag izmantot savā labā.
Šobrīd daudzi cenšas samazināt grupas un tasir pareizi!

     [+] [-]

, 2020-10-18 15:32, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atbildot uz izvirzītajiem jautājumiem - nē, nevar.
Tas cik ilgi būs ierobežojumi un kādi - tās ir spekulācijas, kuras katrs fantazē pats. Kāds, iespējams, arī uzmin.

Es vairāk akcentēju citu lietu - to, ka šajos apstākļos nav jāmēģina stāstīt cik ļoti kādi censoņi nevar patrenēties spēlēt vairākumu vai kādas kombinācijas, kas, protams, ka ir svarīgi, bet gan pievērsties tam, ko tu vari izdarīt, piemēram, tādai fundamentālai lietai kā fiziskā sagatavotība (vispārējā un speciālā). Jā, tas var būt smagi un neinteresanti, arī rezultāts, pretēji kaut kādiem ripas kontroles elementiem, nebūs redzams uzreiz. Bērniem, kuriem patīk tieši paši spēles elementi, nevis "sausie treniņi", tas var būt pavisam garlaicīgi, bet - tas arī ir treniņš, ne ar ko ne sliktāks kā citi.

Turklāt, atgriežoties pie jau iepriekš rakstītā - tas pats Hārtlijs pasaka, ka Latvijas jaunie hokejisti fiziski atpaliek no kanādiešiem. Kad viņi trenēsies, lai panāktu tos kanādiešus? Mēnesi pirms 18. dzimšanas dienas?

Atkārtošos - jā, paši ierobežojumi, to konteksts, liek uzdot jautājumus, taču, tā objektīvi, ir kaut kādi mehānismi pašlaik, lai to mainītu? Nu, tā pavisam konkrēti. Es neredzu tādus un heštegošanās noteikti tāda nav. Tāpēc, ja jau ir tā kā ir, šo laiku var un vajag izmantot savā labā.
Piekrītu, ka ir lietas, pie kā iespējams strādāt arī šobrīd, kaut vai nostiprināt savu ķermeni ar paklājiņa(core, balansa) vingrinājumiem, var mēģināt ārā skriet kaut kādus intervāla treniņus, var taisīt spēka vingrinājumus (šis gan būs līdz zināmai robežai un stipri atkarīgs no katra individuālās rocības). Ir arī atsevišķi sporta veidi,kur tehniskās lietas vēl joprojām var darīt ārā, piemēram fotbola vai hokeja dribla treniņš ,bet tajā pašā laikā vispusīga attīstība ar šiem ierobežojumiem tiek atņemta, turklāt jāsaprot, ka ir vairāki aspekti- fiziskais un arī mentālais/garīgais.
1 2 3 4 133 komentāri