Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

NHL: aizdosim 150 spēlētājus olimpiskajām spēlēm, ja vien…

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

NHL: aizdosim 150 spēlētājus olimpiskajām spēlēm, ja vien…
NHL vadītājs Gerijs Betmens un IIHF vadītājs Renē Fāzels - 2010. gada olimpiskās spēles
Foto: AP / Scanpix

Šonedēļ tiks uzsāktas pārrunas par NHL spēlētāju iespējamo dalību Soču olimpiskajās spēlēs. Vieni cenšas būt optimisti, bet citi neslēpj pesimismu. Galvenā problēma - NHL nevēlas atdot olimpiādei savus spēlētājus tāpat vien, savukārt "pirkt" spēlētājus būtu pretrunā ar olimpiskajiem principiem.

Sarunas sāksies ceturtdien un piektdien Ņujorkā. Piedalīsies sekojošas organizācijas: Nacionālā hokeja līga (NHL), līgas Spēlētāju asociācija (NHLPA), Starptautiskā olimpiskā komiteja (SOK), Starptautiskā hokeja federācija (IIHF).

NHL spēlētāji kopš 1998. gada piedalījušies jau četrās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas, tomēr šobrīd nav skaidrs, vai tas notiks arī 2014. gadā Sočos.

NHL vadītāja vietnieks Bils Deilijs skaidro, ka vispirms jāpanāk vienošanās starp līgu un spēlētājiem. Janvāra sākumā noslēdzās ilgstošas darba pārrunas starp līgu un spēlētājiem, jautājums par olimpiskajām spēlēm tikpat kā netika skatīts, tāpēc attiecīgais punkts netika iekļauts jaunajā kolektīvajā līgumā. Tagad esot skaidrs, ka NHL un NHLPA uzskati ir līdzīgi, vēl tikai jāsarunā ar SOK un IIHF.

Deilijs norāda, ka līga gatava ļaut spēlētājiem piedalīties olimpiādē, bet ar zināmiem nosacījumiem. "Lieta ir par to, lai NHL tiktu pielaista dažiem olimpisko spēļu aspektiem - lai līgai un tās resursiem tiktu piešķirta kāda loma," saka vietnieks Deilijs. "Ja mēs aizdodam olimpiādei 150 spēlētājus, tad gribam tajā piedalīties aktīvāk. Mūsu prasībām nevajadzētu kļūt par lielu šķērsli."

IIHF prezidents Renē Fāzels cenšas saglabāt optimismu… "Domāju, ka NHL spēlētāji grib piedalīties olimpiādē, tur nav šaubu," saka Fāzels. "Par šķērsli var kļūt dažu Ziemeļamerikas cilvēku ego."

Krievijas hokeja funkcionārs Vjačeslavs Fetisovs ir pesimistiski noskaņots... "Ziemeļamerikāņi grib, lai SOK un IIHF kompensē zaudējumus, kas saistīti ar NHL zvaigžņu došanos uz olimpiādi. Es zinu SOK pozīciju šajā jautājumā, tā ir pietiekami stingra. Olimpiskā komiteja negrib ne ar vienu dalīties. Vai hokeja dēļ tiks mainīti olimpiskie principi? Domāju, ka tas ir ceļš uz nekurieni. Negribu būt pesimists, bet olimpiādē NHL zvaigznes mēs neredzēsim," norāda Fetisovs.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru
espn.go.com
sportbox.ru
cbc.ca

 +10 [+] [-]

, 2013-02-12 12:43, pirms 12 gadiem
Nu , kas tad tagad ir kolhozs? nekur nav labāk, pat šinī līgā.kā var nedot spēlētājus???
Ovečkins ir 100%, ka uzmetīs visu NHL lai kas arī pēc tam nebūtu, tāpat KOvi, un par Malkinu nešaubos tāpat.
Un nekas cits vien neatliks NHL kā uztaisīt pauzi, jo, kas tad spēlēs Kanādas izlasē? ASV izlasē?
Tad , kad vankūverā olimpisk
as bija, tad kā apdirs**ies visu atcēla un darīja, kā citiem vajag, tā vairs ne pirkstu nepakustinās. kaut kāds debīlisms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-02-12 12:48, pirms 12 gadiem
Tak ble lai nelaiž tos spēlētājus un iet di*** ar savu NHL. Spēlēs tie, kam tas ir svarīgi.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 12:49, pirms 12 gadiem
Zvaigznes spēlēs lai tur vai kas... NHL bez zvaigznēm nebūtu nekas un te nav teikšana līgai, bet gan zvaigznēm aka līgas sejām

 +10 [+] [-]

, 2013-02-12 12:50, pirms 12 gadiem
Kādi zaudējumi ?! Ko tas Fetisovs muld Šā vai tā OS laikā nenotiek nekas cits,kā tikai OS. Un vispār,ja spēlētāji gribēs,tad arī aizbrauks bez atļaujas.

 +11 [+] [-]

, 2013-02-12 12:51, pirms 12 gadiem
Olimpiādē jāspēlē labākajiem no labākajiem. Tas būtu jāsaprot visām pusēm.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-12 12:55, pirms 12 gadiem
Nevajag tagad te sacerēties uz kaut kādām krievu pasaciņām. Nekur tie spēlētāji nebrauks, ja līga viņus nelaidīs.
Jā, iespējams, pāris lielās zvaigznes to varēs atļauties, jo krievi viņiem principa pēc sametīs priekš algām KHL, bet ne jau divi vai trīs spēlētāji kaut ko mainīs.

NHL grib naudu - daļu no TV translāciju naudām, kas principā ir diezgan loģiski, jo ar NHL zvaigžņu dalību tam turnīram būs daudz, daudz lielāki TV reitingi.
Gan jau vīri vienosies.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 12:55, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Kādi zaudējumi ?! Ko tas Fetisovs muld Šā vai tā OS laikā nenotiek nekas cits,kā tikai OS. Un vispār,ja spēlētāji gribēs,tad arī aizbrauks bez atļaujas.
Ko tu muldi? OS spēļu laikā NHL speciāli taisīja pārtraukumu!

  +9 [+] [-]

, 2013-02-12 12:58, pirms 12 gadiem
Kaut kāds absurds!!!! Vienalga kas tā par līgu NHL vai Zemgales amatieru līga, tās ir olimpiskās spēles un viņi pat iepīkstēties nedrīkst. Olimpiskajai komitejai vajadzēja strikti šim pieiet -

JA NHL LIKS ŠĶĒRŠĻUS SPĒLĒTĀJIEM, TAD ASV OLIMPISKAJĀS SPĒLĒS NEPIEDALĪSIES.

Domāju tas atri atrisinātu problēmu.

     [+] [-]

, 2013-02-12 13:02, pirms 12 gadiem
caabels123 rakstīja: Kaut kāds absurds!!!! Vienalga kas tā par līgu NHL vai Zemgales amatieru līga, tās ir olimpiskās spēles un viņi pat iepīkstēties nedrīkst. Olimpiskajai komitejai vajadzēja strikti šim pieiet -

JA NHL LIKS ŠĶĒRŠĻUS SPĒLĒTĀJIEM, TAD ASV OLIMPISKAJĀS SPĒLĒS NEPIEDALĪSIES.

Domāju tas atri atrisinātu problēmu.
Neaizmirsti, ka NHL spēlētāji ir piedalījušies OS tikai kopš 1998. gada, līdz tam OS viņi nepiedalījās. Nekur nav teikts, ka viņiem turpmāk būtu jāpiedalās mūžīgi.

P.S. Ignatjevs netika uz Turīnu 2006. gadā, jo Austrijā nebija pārtraukuma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 13:21, pirms 12 gadiem
a ko darīs ASV un Kanādā ? varbūt Kanāda var kko kvalitativu sagrabinat pa visu eiropu , bet ar ASV liekas vel trakak... ņems no AHL ?

  +4 [+] [-]

, 2013-02-12 13:28, pirms 12 gadiem
MrBayerns rakstīja: a ko darīs ASV un Kanādā ? varbūt Kanāda var kko kvalitativu sagrabinat pa visu eiropu , bet ar ASV liekas vel trakak... ņems no AHL ?
USA izlasei , ja saskaita 5 vadošo Eiropas līgu amerikas spēlētājus – NLA, KHL, SWE Elite, SM-liiga un DEL, kopā jau ir 85 spēlētāji – izlasi var uztaisīt tīri labu. Kanādai arī nebūtu problēmas pa Eiropu sagrabināt labus spēlētājus. Tāpat būtu interesants turnīrs...

     [+] [-]

, 2013-02-12 13:28, pirms 12 gadiem
Ja kads atceras soltleiksitijas olimpiskas speles 2002 gadaa,tad tur netika respektetas mazas hokeja valstis kā vācija,slovakija un to pašu latviju-kur latvija spelejot prieksacikstes NHL netaisija pauzi bet kad kad sakas grupas speles tad gan !!! Nu ja NHL nelaidis krievus ka ovečkinu,malkinu,dacjuku brizgalovu ,varlamovu tad pašaprotami ka šie tajaa liga vairs nespeles !!! Tomer krievi ir pieprasits hokeja tirgū

  +4 [+] [-]

, 2013-02-12 13:30, pirms 12 gadiem
kam vini tur vajadzigi pedeja laika visam vadosajam pasaules izlasem ta pat sastava vairakums ir no khl speletajiem.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 13:31, pirms 12 gadiem
canuks20 rakstīja: Ja kads atceras soltleiksitijas olimpiskas speles 2002 gadaa,tad tur netika respektetas mazas hokeja valstis kā vācija,slovakija un to pašu latviju-kur latvija spelejot prieksacikstes NHL netaisija pauzi bet kad kad sakas grupas speles tad gan !!! Nu ja NHL nelaidis krievus ka ovečkinu,malkinu,dacjuku brizgalovu ,varlamovu tad pašaprotami ka šie tajaa liga vairs nespeles !!! Tomer krievi ir pieprasits hokeja tirgū
"...Nu ja NHL nelaidis krievus ka ovečkinu,malkinu,dacjuku brizgalovu ,varlamovu tad pašaprotami ka šie tajaa liga vairs nespeles !!! ..."

Ko var muldēt, pirmkārt viņiem ir līgumi, otrkārt, hokejs, tā ir viņu dzīve, nevis 2 ned. 4 gados...
Paskaties, kā lielākā daļa priecīgi aizspurdza atpakaļ uz NHL, kā beidzās lokauts...

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 13:35, pirms 12 gadiem
Bez NHL spēlētājiem, lielākās izredzes uz zeltu būtu tieši Krieviem, līdzīgi kā psrs laikos!! Bet gan jau beigās vienosies un būs foršas OS!!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 13:53, pirms 12 gadiem
Vispār tas ož pēc cilvēktirdzniecības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 13:54, pirms 12 gadiem
Keep on rakstīja: Bez NHL spēlētājiem, lielākās izredzes uz zeltu būtu tieši Krieviem, līdzīgi kā psrs laikos!! Bet gan jau beigās vienosies un būs foršas OS!!
bez NHL spēlētājiem jebkura izlase būti pretendente uz pusfinālu

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 13:54, pirms 12 gadiem
pedejos gados arzemnieku skaits nhl loti strauji samazinas un ja turpinasies tada tendence tad uz os no ta nehl vienkarsi vairs nebus ko nemti. visi vairs negrib pa leto vergot tani nhl ferma un dodas spelet uz khl

2012-2013 - Regular Season - All Skaters -...
2012-2013 - Regular Season - All Skaters -...
2012-2013 - Regular Season - All Skaters -...
2012-2013 - Regular Season - All Skaters -...

  -2 [+] [-]

, 2013-02-12 13:59, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: pedejos gados arzemnieku skaits nhl loti strauji samazinas

  +5 [+] [-]

, 2013-02-12 14:03, pirms 12 gadiem
NHL kaa taadi aaksti.
Nu kur ir probleema? Uzsaac sezonu 1 nedeelju aatraak un nobeidz 1 nedeelju veelaak- voila. 2 nedeelju logs Olimpiaadei izbriiveets. Un savus ienaakumus vinji varees saakt guut nedeelju aatraak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-02-12 14:04, pirms 12 gadiem
nožēlojamie naudas kāsēji, miljonāri vēl viena santīma dēļ čīkst .. bet negrib atcerēties, ne jau viņi šos spēlētājus izaudzinājuši ar kuru palīdzību tagad pelna naudu.

cerams spēlētāji būs stingri un noturēs iespēju piedalīties hokejā svarīgākajā turnīrā par savām dzimtenēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 14:08, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja:
vari smieties bet ari latviesu skaits tur strauji samazinas, apskaties kas tur speleja pirms dazi gadi un klur vini spele tagad. ari daugavins driz bus klat ka likts

2009-2010 - Regular Season - All Skaters -...

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 14:09, pirms 12 gadiem
Nekur jau viņi neliksies. Šitāda tirgošanās notiek pirms katrām spēlēm kopš NHL špīleri piedalās. OS turnīrs ir reklāma NHLam, nevis otrādi.

Ja NHL veči būs, iegūs skatītāji, ja nebūs, LV būs daudz labākas izredzes nepalikt kkur lejasgalā. Tā ka win-win situācija.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 14:14, pirms 12 gadiem
tas nenotiks,viņi neies pret līgu,tā bus katastrofa un viņu karjeras beigas nhl.līgumu laušana momentā soda sankcijas.jo speletaju un ligas vienošanos nedrikst pārkapt.
RobertsR rakstīja: Nu , kas tad tagad ir kolhozs? nekur nav labāk, pat šinī līgā.kā var nedot spēlētājus???
Ovečkins ir 100%, ka uzmetīs visu NHL lai kas arī pēc tam nebūtu, tāpat KOvi, un par Malkinu nešaubos tāpat.
Un nekas cits vien neatliks NHL kā uztaisīt pauzi, jo, kas tad spēlēs Kanādas izlasē? ASV izlasē?
Tad , kad vankūverā olimpisk
as bija, tad kā apdirs**ies visu atcēla un darīja, kā citiem vajag, tā vairs ne pirkstu nepakustinās. kaut kāds debīlisms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-12 14:35, pirms 12 gadiem
Es arī šaubos, ka, piemēram, Kanādas izlases līdzjutēji vēlas savā izlasē redzēt kaut kādus studentus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 14:40, pirms 12 gadiem
Sviests.
Viens no hokeja nozīmīgākajiem notikumiem, bet nedos spēlētājus? Auni...
Lai tikai dod. Daudz skaistāks hokejs.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 14:45, pirms 12 gadiem
farss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 15:47, pirms 12 gadiem
NHL rīcība pārak bravūrīga, pa lielam visi leģionāri izauguši un sākuši hokeja gaitas savās dzimtenēs, kur hokejam ir arī valsts atbalsts, tādējādi pēc būtības NHL nosmeļ citu hokeja saimniecību krējumu (labākos spēlētājus) savukārt izsaka savas prasības, kad pirmie vēlas saņemt ko pretī.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 15:56, pirms 12 gadiem
Man NHL nepatīk nu jau 3 iemeslu dēļ:
1. Spēles ir naktīs
2. NHL spēlē visi labākie hokejisti
3. Viņi ir iedomājušies, ka varēs diktēt visas pasaules hokeja dzīvi.

Pilnīgi pretīgi paliek lasot pat virsrakstu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 16:16, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es vairāk izceltu necieņu pret citiem (hokeja sabiedrībā)
Augstprātību,iedomību,nekaunību.
Tiem ir tikai viena vērtība - Viņa augstība Dolārs!

     [+] [-]

, 2013-02-12 16:16, pirms 12 gadiem
Nu pats Fāzela kantoris jau ir novedis situāciju tik tālu. N-tos gadus atpakaļ, jau vajadzēja šito sakārtot, kad NHL vēl tikai veidojās un tam nebija tādas ietekmes. Loģiski, ka tagad vairs Fāzels pa lielam var dancot pēc NHL stabules...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 16:20, pirms 12 gadiem
Laikam šis būs viens no tematiem ,par kuru tiks spekulēts līdz brīdim,kamēr netiks pielikts oficiāls punkts.Esmu piedzīvojis tos brīžus,kad IIHF neļāva piedalīties profesionāļiem pasaules čempionātā,par olimpiādi nemaz nerunājot.Un nemaz neaiztiksim to tematu,kādi bija"amatieri"socvalstīs dzīvojušie.Tagad pienācis brīdis,ka viss ir otrādi.Patīk te kādam vai nepatīk,bet NHL ir biznesa projekts un būs tā kā saimnieki noteiks.Ļoti jau gribētos redzēt tos mutes bajārus no krievu hokejistu puses,kuri saka,ka piedalīšoties olimpiādē pat tad ,ja NHL to neatļaus.Tāpēc vien gribētu ,lai NHL neatļautu spēlēt olimpiādē saviem hokejistiem..Arī Latvijas izlasei šis variants būtu sportiskā ziņā izdevīgāks.
Tomēr kā līdzjutējam man gribās redzēt šajā pasākumā visus labākos pasaules hokejistus savās valstu izlasēs,jo pagaidām šie ir vienīgie mači starp izlasēm,kur piedalās viss "krejums"Kas attiecās uz pasaules kausu.Atgādināšu,ka iesākumā tas bija Kanādas kauss un tā kā tajā spēlē pārsvarā NHL spēlētāji,tad arī sacensību organizācija un protams arī peļņa ir NHL prioritāte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 16:34, pirms 12 gadiem
P.S. Ignatjevs netika uz Turīnu 2006. gadā, jo Austrijā nebija pārtraukuma...
[/quote] Ignatjevs netika, tapec ka negribeja spelet un tas, ka Austrijaa nebija paartraukuma neviens pat nepamanija, tas jau tas pats, ka mums 1.liga futbola nav partraukuma kad notiek pasaules kauss

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 16:37, pirms 12 gadiem
>>>Kharlamov
Žēl ,bet man nav laika diskusijām.Es runāju par Kanādas kausu,kas vēlāk tika pārdēvēts par pasaules kausu.Kāpēc tā nosauca,nezinu.Tam nav nekāda sakara ar starptautiskās hokeja federācijas rīkotajiem mačiem.Strīdies tālāk ar saviem pokemoniem.Man tādām nodarbēm nav laika.

     [+] [-]

, 2013-02-12 16:43, pirms 12 gadiem
Tas ir saprotams, ka NHL negrib zaudēt savu biznesu, ja NHL katru dienu neiegūst 18-20 miljonus $$ , tad parēķiniet paši kādi ir zaudējumi divās nedēļās. Tas ir spēcīgs arguments Betmena rokās, plus vēl ko Harļiks teica par pasaules kausu utt. Būs interesanti kā tas viss tur beigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 16:51, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu Ex Kanādas kauss un Ex pasaules kauss.
Kā rīkotāji var saukt sevis izveidotas komandas un asociēt tās ar kādu valstu nosaukumu ? Ja tie iebildīs ?
Laikam jau viss nav tik viegli.
Diez vai IIHF ir starā no tā. Un ja NHL tagad visus pasūtīs,laikam iegūs sev ienaidniekus.

Cik zinu,OS būs komandas un Valstu nosaukumi. Nevis NHL vs NHL.
Rižiki,pret pižikiem.

Diez vai bez atļaujas un piekrišanas to var.

Būs jautri. Es vairāk domāju,ka NHL var Canada cup izvirzīt kā pretargumentu šajās pārrunās.
Ķipa mēs laižam NHL spēlētājus uz OS,jūs mums ļaujat rīkot PK.

Par naudas lietām,MOK noteikti NHL nemaksās. Jo tas radīs haosu.
IIHF ir nabagi.
A kāpēc NHL ir jāprasa IIHF atļauja lai rīkotu PK?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 16:59, pirms 12 gadiem
Amerikāņi tagad slepus savāks izlasi no studentu līgām, gadu slepeni trenēs tīri olimpiādei... Kā tas bija 80tjā gadā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 18:04, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Хоккей на AllHockey.Ru - Фазель: Мешает эгоизм...
Tāds savdabīgs mesidžs,vairs nebūs mir,družba,žvačka.
Laikam Fāzels arī jau pieēdies sadarbības ar NHL.

Kā var sadarboties ar diktatoru (NHL) ? Tam var tik kalpot,pakalpot.
Un kā 70.-80. gados IIHF varēja sadarboties ar totalitāro režīmu CCCP!
Kā IIHF varēja pakļauties komunistu režīmam un aizliegt NHL un WHA profiem spēlēt OS, un vienlaikus atzīt par "amatieriem" sovjetu hokejistus, kuri par spēlēšanu saņēma naudu no sarkanās armijas, milicijas un čekas?!
"Ko sēsi to pļausi" jeb IIHF saņem no NHL to, ko pārpārēm nopelnīja, sadarbojieties ar totalitārajiem komunistiem.

     [+] [-]

, 2013-02-12 18:42, pirms 12 gadiem
Esmu atgriezies no darba un varētu arī padiskutēt,tikai neredzu par ko,jo viss ir tā kā tam jabūt.Daudzi šeit izsakās kategoriskās formās.Es tā nedarīšu.Galvenais jautājums?Vai NHL klubu īpašniekiem būtu jāatlaiž hokejisti uz olimpiādi.Līdzjutēji(pārsvarā domāju eiropā)to nenoliedzami grib,sportisti pārsvarā domāju arī),klubu īpašnieki pārsvarā droši nē.Un tas ir vairāk kā saprotami,jo cieš viņu bizness.Tāpēc šo situāciju atrisināt varēs tikai sarunās un droši vien ar olimpiskā finansu pīrāga pārdalīšanu.Neatradīs kopsaucēju,cietīs līdzjutēji,sportisti,bet ne SAIMNIEKI.Tāds ir kapitālisms visās jomās,ne tikai hokejā.Katram sava taisnība.Visa šī skaļā ažiotāža ir kaķa lāsts debesīs.Argonautam absolūti piekrītu attiecībā par dubultstandartiem 60-70-80 gados.
Ir pagājušas četras olimpiskās spēles,kur piedalās NHL profesionāļi.Ir izaugusi pa šo laiku jauna paaudze,kurai liekās pašsaprotami,ka viņi tur spēlē.Tikai maz kuram nāca prātā,ka līgas īpašnieki var arī aizklopēt šo bodīti.Izskatās,ja nedalīsies ar pīrādziņu ,šāds variants arī notiks.Šeit Fetisova kungam nenoliedzami taisnība.Galvenais,lai būtu skaidri spēles noteikumi un sportisti zinātu.Spēlēsi NHL,nespēlēsi olimpiādē.Gribi spēlēt olimpiādē,izlaid NHL sezonu.Viss skaidri un saprotami.Varbūt ,ka individuālos kontraktos var ietvert punktiņu par OG.

     [+] [-]

, 2013-02-12 18:52, pirms 12 gadiem
LV tas tikai par labu mums tā pat tur tikai Daugava!!! ceru ka būs arī nākošgad tur!!!
Tā kā par lielu Latviju

     [+] [-]

, 2013-02-12 18:55, pirms 12 gadiem
Vienas pusesviņi vi;ni ar nedod,no otras tās nav parastas spēles

     [+] [-]

, 2013-02-12 19:21, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Fetisovs negrib ,lai nauda,kas aizplūstu uz Krieviju,IIHF un SOK nenonāk NHL funkcionāru rokās!
tiesi otradi,Krievu saitos daudzi raksta,ka Fetisovs ir NHL interesu virzitajs publiskaja telpa,ar merki ieprieks sagatavot sabiedribu,it seviski jau Krievija,lai tauta savlaicigi samierinas ar faktu,ka OS turirs notiks bez NHL speletaju dalibas

     [+] [-]

, 2013-02-12 19:30, pirms 12 gadiem
adis rakstīja: tas nenotiks,viņi neies pret līgu,tā bus katastrofa un viņu karjeras beigas nhl.līgumu laušana momentā soda sankcijas.jo speletaju un ligas vienošanos nedrikst pārkapt.
ja lauzis ligumus,tas soda kvitis vares klozetpoda mest! nav NHL izstradats naudas piedzisanas mehanisms,it seviski ja speletaji neatradisies USA vai CAN teritorija ! ja NHL butu IIHF sastavdalia,tad vel varetu runat par kaut kadam tur realam "soda sankcijam",piemeram,aizliegumu spelet jebkura pasaules hokeja liga

     [+] [-]

, 2013-02-12 19:43, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: A kāpēc NHL ir jāprasa IIHF atļauja lai rīkotu PK?
tapec ka daudzas izlases tiek virakums speletaju tiek savakti no neNHL ligam,kuras ir tiesaja IIHF pakliautiba! tas ir NEIESPEJAMI visam izlasem savus labakos savat TIKAI no NHL spelejosiem

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 20:04, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Esmu atgriezies no darba un varētu arī padiskutēt,tikai neredzu par ko,jo viss ir tā kā tam jabūt.Daudzi šeit izsakās kategoriskās formās.Es tā nedarīšu.Galvenais jautājums?Vai NHL klubu īpašniekiem būtu jāatlaiž hokejisti uz olimpiādi.Līdzjutēji(pārsvarā domāju eiropā)to nenoliedzami grib,sportisti pārsvarā domāju arī),klubu īpašnieki pārsvarā droši nē.Un tas ir vairāk kā saprotami,jo cieš viņu bizness.Tāpēc šo situāciju atrisināt varēs tikai sarunās un droši vien ar olimpiskā finansu pīrāga pārdalīšanu.Neatradīs kopsaucēju,cietīs līdzjutēji,sportisti,bet ne SAIMNIEKI.Tāds ir kapitālisms visās jomās,ne tikai hokejā.Katram sava taisnība.Visa šī skaļā ažiotāža ir kaķa lāsts debesīs.Argonautam absolūti piekrītu attiecībā par dubultstandartiem 60-70-80 gados.
Ir pagājušas četras olimpiskās spēles,kur piedalās NHL profesionāļi.Ir izaugusi pa šo laiku jauna paaudze,kurai liekās pašsaprotami,ka viņi tur spēlē.Tikai maz kuram nāca prātā,ka līgas īpašnieki var arī aizklopēt šo bodīti.Izskatās,ja nedalīsies ar pīrādziņu ,šāds variants arī notiks.Šeit Fetisova kungam nenoliedzami taisnība.Galvenais,lai būtu skaidri spēles noteikumi un sportisti zinātu.Spēlēsi NHL,nespēlēsi olimpiādē.Gribi spēlēt olimpiādē,izlaid NHL sezonu.Viss skaidri un saprotami.Varbūt ,ka individuālos kontraktos var ietvert punktiņu par OG.
Algun,tu drosi vien esi VECS un konservativs standarta prorepublikaniks (no Jenkiu viedoklia) mietpilsonis,tikai Lettins ipasnieki ir JAPIESPIEZ samierinaties ar paredzetajiem zaudejumiem!!! kaut vai ar tiraniskam bolsevistiskam metodem! lidz pat naudas un ipasuma nacionalizacijai! sitada BEZKAUNIBA,un tu vel vinius aizstavi!!! kauns un negods tev par to!!! ja,tiri no juridiska viedoklia,viss it ka pareizi,bizness ir bizznes bet dzive taks nesakas un nebeidzas tikai un vienigi no juridiskas puses! ir miljons lietas dzive,kuras izmeramas citas merauklas! ka Zadornovs teica,LIKUMS UN MORALE NAV VIENS UN TAS PATS! tapat ka TIKUMIBA UN LIKUMPAKLAUSIBA! diemzel Jenkiu resnvederiem to nesaprast!!! ne jau vini klius nabagaki,no ta ka cietis kadus zaudejumus,divu nedeliu turnira del! vini ISTO nabadzibu nav redzejusi,tapec butu lietderigi siem to pasniegt,lai nepikstetu daudz! no morales viedoklia,ja Dievs tevi ir paradijis par nodrosinatu, paspietiekamu cilveku,IR JAMAK UPURET!!! ja to neprot vai nevelas darit,tad agri vai velu pienaks atmaksa! saja gadijuma atmaksa NOTEIKTI bus,jo savtigu,alkatigu interesu (nebut ne pirmas nepieciesamibas) del cietis vairaki miljonu hokeja cienitaji,kuri velas reiz 4etros gados redzet pa istam labu hokeju nacionalo izlasu snieguma! tapec izskatas,ka vietinia pekle Betmenam&co ir jau sagatavota lai "pasildas" tur ar saviem dolaru maisiem,ja reiz del cela merkia nespej ziedot un upuret daliu no sava kapitala!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:17, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Jā un vēl Algūn,ja NHL ir bizness,kas vēlas pelnīt,atsist sev naudu,tad lai viņi sedz visas savu spēlētāju apdrošināšanas,maksā tiem algas,pēc zvaigžņu statusa utt.Un neprasa to hokeja federācijām. Cik ir dzirdēts,tāda iniciatīve no viņiem nenāk.Vai spēlētāji ir viņu vergi ?

Tas taču ir viņu bizness ? Vai viņu bizness ir tik naudu nosmelt ?
Cik dzirdēts,tad atlēti pārstāv savu valsti,nevis atsevišķu līgu.

Kur nonāks sports,ja visos sporta veidos kas tāds sāksies ?
Ir te tādi sc lietotāji patrāpijušies, kas kaut ko muld kā pa ķešu par imperiālistiem, morālēm un likumiem, nekā no tā nesajēgdam. Dažs labs vēl par sevi laikam ierēc. Tas viss pieder i-neta komentāriem.

Bet nopietnu seju runāt par verdzību, ļaunajiem īpašniekiem kapitālistiem, darba virsvērtības piesavināšanos utt. Kāds te nav sociālismā aizkavējies? Eiropā arī kreisie protams ir, tikai tās idejas viņi grāmatās salasījušies, ne dzīvē redzējuši.

Sports = miers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:45, pirms 12 gadiem
Ceru,ka uz sočiem salidos hokejisti no NHL

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:02, pirms 12 gadiem
Tev Kalvitis algu maksa lai tu te popularizetu KHL un RD pie viena? Neklusti smiekligs.
9999999999 rakstīja: pedejos gados arzemnieku skaits nhl loti strauji samazinas un ja turpinasies tada tendence tad uz os no ta nehl vienkarsi vairs nebus ko nemti. visi vairs negrib pa leto vergot tani nhl ferma un dodas spelet uz khl

2012-2013 - Regular Season - All Skaters -...
2012-2013 - Regular Season - All Skaters -...
2012-2013 - Regular Season - All Skaters -...
http://www.nhl.com/ice/playerstats.htm?season=20122013&gameType=2&team=&position=S&country=CZE&status=&viewName=summary

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:03, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Biznesmeņi ar savām dārglietām lai NHL spēlējas un nelien OS.
Un kaut tik tā notiktu un NHL ar saviem atlētiem tiktu pasūtīti.
Tu no šīs situācijas neesi sapratis vienu būtisku lietu. Ne jau NHL ir tā, kas lien uz OS...Fāzels ar savu kantori un SOK rokās sadevušies jau iet pie NHL prasīt, lai šie piedalās...Nav dzirdēts, ka Betmens teiktu - "Ja šie mūs pasūtīs mēs meklēsim veidus kā spēlētājus dabūt uz Soču ledus", bet pretēji izteikumi no Fāzela puses ir gan. Tā kā ja kāds kādu te var pasūtīt, tad tikai NHL var pasūtīt IIHF+SOK diemžēl...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 23:37, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Par ko runā tu ? Sports = miers
Ja es esmu sociālists,tad kas esi tu ?
Ir tādi,kas ar NHL tik sazobēti,ka tam mīz acī,teiks dieva rasa.

Tad sports,vai bizness,kā tur īsti ir ? Cik dzirdēts,tad OS valda sportiskais princips un biznesam tur nav vietas.
Biznesmeņi ar savām dārglietām lai NHL spēlējas un nelien OS.
Un kaut tik tā notiktu un NHL ar saviem atlētiem tiktu pasūtīti.

Kapitālist,citām līgām,kas arī dēl OS taisīs pauzi nekas nepienāks no pīrāga ? Laikam jau nē,jo tas ir ASV bizness.
Kā iegāja tajā kontinentā krelles pret zeltu mainot,tā tagad turpina tādā pašā garā. Tagad melno zeltu mīl.Apmeiņā pret demokrātijas lekcijām,pamacībām.
OS ir tieši tāds pats bizness kā NHL. Gadījumā neesi vienīgais, kas to nav pamanījis? šajā gadījumā jautājums, cik, kurš un par ko saņems?
Varbūt neizskatās īsti godīgi, ka NHL grib paprasīt gabalu no OS peļņas kumosa, taču no otras puses, spēlētājos ir ieguldīts milzu resurss, un uz tā tik un tā nopelnīs tie, kas to tirgos OS laikā. kāpēc gan īpašniekiem neuzprasīt savu daļu, turklāt ja ir dīkstāve. PČ laikā taču tādas lietas nenotiek, vai ne.

Par kapitālismu. Mēs dzīvojam laikā, kad sportists ir profesija, kurā tāpat kā citās darbojas tirgus principi. Es arī labprāt atgrieztos pie grieķu principiem, kur sportisti bija pilsoņi, kas no pārējiem pienākumiem brīvajā laikā izkopa savas prasmes. Taču minētā verdzība gan drīzāk būtu attiecināma uz sovjetiem un viņu radīto sistēmu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 00:03, pirms 12 gadiem
Atkal no sērijas - no visiem pēc spējām, visiem pēc vajadzībām.

Ko nozīmē par velti? Sportists = profesija, katrs izvēlās savu karjeras ceļu, mērķus, uzņemas atbildību par savu izvēli utt. Turklāt ne jau nauda vienmēr visu nosaka. Tāpat, ja CV vari ierakstīt labu augstskolu vai prestižu darba vietu, tas kotējas un sniedz labākas iespējas nākotnē. Pa vidu visam, protams, ir aģenti, juristi, kantori, kas uzvārās uz visa procesa, bet tas tikai rada papildus konkurenci un ienākumus.
Nedomāju, ka sistēma, kurā federācijas varētu tirgot talantus kā šķirnes zirgus, nebūtu nekas cits kā verdzība.
Jā, ir divi veidi, kā ierādīt biznesam krastus - revolūcija un konkurence. Par pirmo var nesapņot, par otro var tikai pasmaidīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 00:12, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: vari smieties bet ari latviesu skaits tur strauji samazinas, apskaties kas tur speleja pirms dazi gadi un klur vini spele tagad. ari daugavins driz bus klat ka likts

http://www.nhl.com/ice/playerstats.htm?season=20092010&gameType=2&team=&position=S&country=LVA&status=&viewName=summary
Tu paskaties kaut kur normālu statistiku. Ārzemnieku īpatsvars lēnām pieaug. Vienīgais, kas strauji krīt, ir kanādiešu īpatsvars NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 00:24, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kādas federācijas ? Bizness,aizmirsi. Klubs ar klubu. Vai gaida,kamēr spēlētājs brīvs no saistībām.

Un atkal tu spītīgi neatbildēji,kas pienākas citām līgām ?
Tas murgojums par spējām un vajadzībām ?
Kas tad tās spējas nosaka ? NHL ?
Būs kāds fanu balsojums ?

Futbolā valda verdzība ? Tur valda godīgs tirgus. Atšķirībā no verdzības NHL. Kas kā tāda sērga pārņēmis visu hokeju.
Tāpēc jau pastāv līgumi. Ar varu kādu piespiež parakstīt papīrus?
Neviens neliedz arī citiem prasīt, bet acīmredzot nav tādas ietekmes.
CBA paši spēlētāji noslēdza, vienojās par punktiem un noteikumiem.

Godīgi sakot, neredzu, ar ko futbola sistēma diži atšķiras no hokeja. Nianses, protams, citas, bet principi tie paši.

Par cipariem, godīgi, nezinu, bet minētie 250 000 par junioru ir adekvāta summa. Pārējo spēlētāja vērtību uzaudzē mārketings, kurā iegulda nopietnie vīri, ne jau treneri un federāciju funkcionāri.

Pirms dodos pie miera, vēl tikai gribēju piekrist, ka OS Sočos patiešām nav bizness, tas ir kaut kas daudz, daudz nopietnāks, ja jau KF nepažēlos tam savus 40 mljd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 12:25, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Man nav skaidrs,kas par zvēru ir IIHF. Un kam tas domāts.
Starpnieks,kas iztirgo spēlētājus par velti NHL.
Kāpēc lai viss hokejs nesāktu darboties kā to dara NHL ?

Ā,NHL nesadarbojas ar atsevišķiem klubiem. Viņi sadarbojas ar starpnieku IIHF. Kas pa lielam pastāv uz iztirgoto spēlētāju rēķina.

Kāds tiešam tic,ka no NHL grašiem ir kāds būtisks labums Eiropas hokejam ?
Kā jau teicu,princips tas pats vecais. Mēs jums koka krelles,jūs mums to zelta gabalu.
Pakalu, tu taču strādāji kaut kur ārzemēs, vai ne? Vai tavam tagadējam darba devējam tur aiz robežas nebūtu jāmaksā Latvijas valstij kompensācija par tevis izskološanu? sports ir profesija un profesijā galvenais ir darba tirgus - nav svarīgi, kur tu esi ieguvis savas iemaņas un zināšanas, svarīgi ir, kurš viņas pēc tam novērtēs visaugstāk un būs gatavs piedāvāt attiecīgu kompensāciju par tevis sniegtajiem pakalpojumiem (kas, starpcitu, ir ne tikai nauda).

tev tas varbūt būs kā pārsteigums, bet man kapitālisms ne tuvu nav mīļš un sociālisms, kā ideja, man varētu pat būt tuvāks, bet nelaime tāda, kā cilvēks kā suga, iespējams arī neko labāku par kapitālismu nav pelnījis un šobrīd tas strādā vislabāk, gan jau gadiem ejot to nomainīs atkal kāda cita sistēma, nekas nav mūžīgs.

     [+] [-]

, 2013-02-13 15:01, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: MOK un IIHF varētu pasūtīt NHL un miers. Tas nav bīstamākais,ja NHL veči nepiedalītos. Kā jau tu teici,tas ir bijis agrāk,neviens nenomira.
Maksāt NHL būtu stulbi. Nepareizi. Viņi pārstāv savu valsti,nevis NHL.

Un ja samaksātu,tad arī citas līgas varētu prasīt to pašu. Sāktos bardaks.

Briesmīgākais ir tas,ka ZA puse atkal ceļ jautājumu par Pasaules Kausu,ko rīkos NHL.
Un te gan IIHF un pārējiem nevajadzētu pieļaut,šo.
Ja NHL uzmet OS. Tas būtu iespējams.
Viņi pārstāv savu valsti sportiski. Finansiāli, sanāk, ka viņi pārstāvēs SOK un IIHF, jo viņiem atbirs čungurs par TV tiesībām, kuras būs tik dārgas cik tās būs pateicoties zvaigžņu brendiem, kuri ir NHL pašrocīgi būvēti.

Pats Tu esi gatavs strīdēties ar visiem sakot, ka KHL netrūkst spēlētāju, kuri NHL ne tikai nepazustu, bet būtu starp zvaigznēm spēles un talanta ziņā. Tajā pašā laikā pats labi zini, ka ārpus Krievijas, vai šo spēlētāju dzimtenēm, ja runājam par KHL leģionāriem, viņus neviens nezin. Piemēram Morozovu, par spīti visiem viņa sasniegumiem, vidējs hokeja fans (nekrievs) nezin, bet Ovečkinu atpazītu pat tie, kuri hokejam līdzi vispār neseko.

No tā izriet, ka viņi ar savu NHL iegūtu slavu pelnīs naudu Fāzelam, bet Betmens arī grib gabaliņu sev.

     [+] [-]

, 2013-02-13 16:11, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Pirmais ir reāls variants.
Pat ļoti. Te līķu nebūs un nelīs īstas asinis.
Eiropa pie vēlmes var nogriezt skābekli NHL.Ne visu,bet kapitāli apgriezt tā daudzumu. Vajag tikai to hokeja revolūciju iesākt.
Un Soči varētu būt viens no faktoriem,kas to veicinās.
Nu nevar mūžīgi kājas slaucīt pret kādu,domājot ka tam tas patīk un viņš vienmēr to ļaus.

Pietiek IIHF pārstāt sadarboties ar NHL,kā jau tie bajāri atcerēsies par sportisko principu,pabīdot biznesu maliņā.

Cita lieta,ka Fāzelam zarniņa par švaku.
Kā var piegriezt NHL skābekli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 17:19, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es visu jau uzrakstīju,vairs nav ko piebilst.
Un tavs salīdzinājums ir nekorekts. Tas,ko es saku,sports un bizness nav viens un tas pats.Un tavai domai var piekrist. Valsts savā laikā deva,audzināja,skoloja.Un būtu tikai godīgi,ja nāktos ko kompensēt.Tikai augu es citā valstī,kuras vairs nav,šai iekārtai neko neesmu parādā.
Kas ko pelnījis,man pilnīgi vienalga. Un kas labāks.

Runājot par hokeju.
Es pietiekami uzrakstīju,lai manu domu saprast. Pareiza,nepareiza,neviens nav perfekts.

Bet man nekad neiestāstīs,ka NHL ir bizness kas darbojas hokeja labā. Kas nes tam labumu.
Te runājot par Eiropas hokeju,tauta bieži nošķir sportu no biznesa un iztirzā morāli. Kā pareizi rīkoties,kā nepareizi.

NHL var likt lielu un mīkstu,bizness ibio. Ko tur vairs.

Un man neviens no NHL apmāktajiem,biznesa lietpratējiem tā arī neatbildēja,ko dabūs citas līgas ? Cik no tā pīrāga ? Pie nosacījuma,ja vispār kāds ko dabūs,kam es neticu. Nav jau Eiropā tie kungi tik apmāti ar NHL biznesu,kā te dažs labs iedomājies.

Un pie kā tas var novest visu sportu,ja atsevišķas organizācijas tagad sāks prasīt naudu no MOK par savu klubu,līgu pārstāvjiem.

Moš vēl NHL logo pie bortiem derētu izvietot ? Lai tauta zina,ka NHL - eri atbraukuši un jau ir pagodinājuši balagānu ar nosaukumu Olimpiāde.
Kapitālisms, mans draugs, kapitālisms un tam vienmēr pamatā būs nauda un viss pārējais nāks pēc tam. un tas ir bizness, kura pamatideja ir nopelnīt pēc iespējas vairāk naudas - tas var patikt vai nepatikt, bet tāpēc jau patiesību neizmainīsi.

es domāju, a arī daudzas Eiropas līgas aizmirstu par savām morālēm, ja tur apgrozītos tik daudz nuļļu ciparu beigās un būtu tāda spēka pozīcija, lai runātu pretī.

ja godīgi, man ir vienlaga vai šie laiž tos spēlētājus vai nelaiž, jo nav jau tā, ka bez viņiem citur nekur hokeju nemāk spēlēt - tā pat skatīšo OS hokeju un ja paralēli ies NHL, tad hokeja daudzuma ziņā būs dubults prieks.

Manis pēc, lai tie resnie naudas maisi mērās ar saviem...

aa, un par tām kompensācijām un to nepietikemību - protams, ka, ja var dabūt lētāk un par pēc iespējas zemākām izmaksām, kurš tā nedarītu?! neticu, ka nekad neesmi mēģinājis nosist precei cenu, lai dabūtu izdevīgāk un, ja kaut kur dod par brīvu, tad vispār ideāli...

un sports ir bizness, diemžēl vai ne diemžēl, bet tā nu tas ir. un bieži vien tas ir daudz nežēlīgāks bizness, kā daudzi citi. mūsdienās pasaule griežas nevis ap sauli, bet gan ap dolāru (eiro, mārciņu utt.)

     [+] [-]

, 2013-02-13 17:27, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es dažus komentus augstāk visu uzrakstīju. Bet ja uzprasies,tad pajautāšu tev pretjautājumu.

NHL gadu 10 - tiem zaga Rus spēlētājus nesodīti. Zaga spēlētājus ar esošiem līgumiem Rus līgā.
Kad Rus puse gāja sūdzēties pie IIHF atbildīgiem,tie raustīja plecus un teica ka nespēj neko līdzēt. Rus nav parakstījuši ar BIZNESU sadarbības līgumu,kurā BIZNESS noteiks kompensācijas apmērus.
Un tā tas gāja nesodīti gadiem. ASV resnpurņi nodarbojās ar biznesu.
Neizjūtot nekādu atbildību par līgumu ievērošanu utt.

Bet kad tika izveidots KHL un pirmajā sezonā,tādā paša veidā tika aizvilināts Aleksandrs Radulovs,tad gan atcerējās,ka līgumi taču ir jāievēro. Skrienot uz IIHF sūdzēties.
Nu par abiem rada iespēju,kā to visu apstādināt.Pie kam viss tas tika paveikts un uzlikts liegums bez sadarbības līguma esamības.

Nepunam pie reizes arī,kā tad tā ? Katrs ir tiesīgs sev izvēlēties labāko,izdevīgāko ????
Nav tiesīgs.
Kā bija ar Hudleru ? Cilvēks bez līguma NHL,viss atstrādāts. Vēlas nomainīt līgu un pat tad NHL un Red Wings atrod iespēju,kā pap.st prātu KHL un MD klubam.Nedodot IIHF transfēru karti. Cenšoties pavilkt laiku un pierunāt Hudleru parakstīt līgumu ar Red Wings.
Kā tas saucas ? Bizness ?

Zinu ka nav jēgas ko rakstīt,jūs lieliski apzināties šo cūcību,tikai nekad nebūsiet atklāti un muļķus tēlosiet,vai neatbildēsiet uz šo.
Izdomājot kādu kārtējo z.jebučo pretjautājumu.

Tāds tas bizness ir. Ieskatieties sevī un padomājiet,kas jūs esat ar tādu dzīves filozofiju. Liekuļi un vergturu atbalstītāji.
Es Tev neprasīju par ko man ir jāpadomā sevī ieskatoties, bet par to kā KHL, IIHF (vai vēl kāds) var apgriezt NHL skābekli.

Tu neatbildēji uz manu jautājumu

Es lasīju, ko Tu rakstīji augstāk un tur figurēja kaut kas par skābekli, kuru Eiropa pie vēlmes varot NHL piegriezt. Lūk mani interesēja tas kādi trumpji tad Eiropai (IIHF un KHL cik saprotu) ir pret NHL un kā tā ar tiem griezīs to skābekli?

Vai tad, ja no tiem 20 NHL krieviem 12 pārbēgs uz KHL, tad NHL nosmaks bez skābekļa? Nedomāju viss. Es domāju, ka pat aizdusas nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 19:39, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tas ko es teicu,jūs muldēsiet sazin ko,tikai ne atdzīsiet faktu,kā tādu.Ka tas ir negodīgi un ar biznesu tam maz sakara. Ja vien zagšanu var saukt par biznesu.
Lūk NHL - fīļa filozofija un uzskati.
Minēju tev rīcību,kā rīkojās savulaik NHL.
Un kā rīkojās,kad dabūja pretī.

Viena stāsta,ka katrs grib tikt pie preces,nesitot cenu.
Bet par zagšanu,šantāžu,negodīgu rīcību aizmirsa,ka tas laikam nav bizness.
Kaut vai ASV tagad vārdu bizness pielieto plašā mērogā.
Bizness,terorisms,demokrātija. Trīs lietas ar kurām griež uz žaņa visu planētu.

Jā un spītīgi,kārtējo reizi netika atbildēts uz jautājumu,ko dabūs citas līgas,kuru atlēti arī pārstāvēs Olimpiskās spēles.
Kuras arī taisīs pauzi uz OS rīkošanas laiku.
Cik zinu,šajās līgās nenorēķinās ar partikas taloniem ar saviem strādniekiem. Un arī to dēvē par biznesu. Tērē naudu,laiku utt.

K.etīniskai līgai,k.etīniski fani. Viss atā,negaidu atbildi.
Lūdzu nepaliec atkal tik emocionāls, tad Tev paliek grūti izfiltrēt savu sakāmo no bezjēdzīgām rupjībām, bet neesi taču pamatskolas gaitenī, vai ne?