Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

NHL: aizdosim 150 spēlētājus olimpiskajām spēlēm, ja vien…

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

NHL: aizdosim 150 spēlētājus olimpiskajām spēlēm, ja vien…
NHL vadītājs Gerijs Betmens un IIHF vadītājs Renē Fāzels - 2010. gada olimpiskās spēles
Foto: AP / Scanpix

Šonedēļ tiks uzsāktas pārrunas par NHL spēlētāju iespējamo dalību Soču olimpiskajās spēlēs. Vieni cenšas būt optimisti, bet citi neslēpj pesimismu. Galvenā problēma - NHL nevēlas atdot olimpiādei savus spēlētājus tāpat vien, savukārt "pirkt" spēlētājus būtu pretrunā ar olimpiskajiem principiem.

Sarunas sāksies ceturtdien un piektdien Ņujorkā. Piedalīsies sekojošas organizācijas: Nacionālā hokeja līga (NHL), līgas Spēlētāju asociācija (NHLPA), Starptautiskā olimpiskā komiteja (SOK), Starptautiskā hokeja federācija (IIHF).

NHL spēlētāji kopš 1998. gada piedalījušies jau četrās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas, tomēr šobrīd nav skaidrs, vai tas notiks arī 2014. gadā Sočos.

NHL vadītāja vietnieks Bils Deilijs skaidro, ka vispirms jāpanāk vienošanās starp līgu un spēlētājiem. Janvāra sākumā noslēdzās ilgstošas darba pārrunas starp līgu un spēlētājiem, jautājums par olimpiskajām spēlēm tikpat kā netika skatīts, tāpēc attiecīgais punkts netika iekļauts jaunajā kolektīvajā līgumā. Tagad esot skaidrs, ka NHL un NHLPA uzskati ir līdzīgi, vēl tikai jāsarunā ar SOK un IIHF.

Deilijs norāda, ka līga gatava ļaut spēlētājiem piedalīties olimpiādē, bet ar zināmiem nosacījumiem. "Lieta ir par to, lai NHL tiktu pielaista dažiem olimpisko spēļu aspektiem - lai līgai un tās resursiem tiktu piešķirta kāda loma," saka vietnieks Deilijs. "Ja mēs aizdodam olimpiādei 150 spēlētājus, tad gribam tajā piedalīties aktīvāk. Mūsu prasībām nevajadzētu kļūt par lielu šķērsli."

IIHF prezidents Renē Fāzels cenšas saglabāt optimismu… "Domāju, ka NHL spēlētāji grib piedalīties olimpiādē, tur nav šaubu," saka Fāzels. "Par šķērsli var kļūt dažu Ziemeļamerikas cilvēku ego."

Krievijas hokeja funkcionārs Vjačeslavs Fetisovs ir pesimistiski noskaņots... "Ziemeļamerikāņi grib, lai SOK un IIHF kompensē zaudējumus, kas saistīti ar NHL zvaigžņu došanos uz olimpiādi. Es zinu SOK pozīciju šajā jautājumā, tā ir pietiekami stingra. Olimpiskā komiteja negrib ne ar vienu dalīties. Vai hokeja dēļ tiks mainīti olimpiskie principi? Domāju, ka tas ir ceļš uz nekurieni. Negribu būt pesimists, bet olimpiādē NHL zvaigznes mēs neredzēsim," norāda Fetisovs.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru
espn.go.com
sportbox.ru
cbc.ca

  +4 [+] [-]

, 2013-02-12 14:35, pirms 12 gadiem
Es arī šaubos, ka, piemēram, Kanādas izlases līdzjutēji vēlas savā izlasē redzēt kaut kādus studentus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 14:40, pirms 12 gadiem
Sviests.
Viens no hokeja nozīmīgākajiem notikumiem, bet nedos spēlētājus? Auni...
Lai tikai dod. Daudz skaistāks hokejs.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 14:45, pirms 12 gadiem
farss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 15:47, pirms 12 gadiem
NHL rīcība pārak bravūrīga, pa lielam visi leģionāri izauguši un sākuši hokeja gaitas savās dzimtenēs, kur hokejam ir arī valsts atbalsts, tādējādi pēc būtības NHL nosmeļ citu hokeja saimniecību krējumu (labākos spēlētājus) savukārt izsaka savas prasības, kad pirmie vēlas saņemt ko pretī.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 15:56, pirms 12 gadiem
Man NHL nepatīk nu jau 3 iemeslu dēļ:
1. Spēles ir naktīs
2. NHL spēlē visi labākie hokejisti
3. Viņi ir iedomājušies, ka varēs diktēt visas pasaules hokeja dzīvi.

Pilnīgi pretīgi paliek lasot pat virsrakstu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 16:16, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es vairāk izceltu necieņu pret citiem (hokeja sabiedrībā)
Augstprātību,iedomību,nekaunību.
Tiem ir tikai viena vērtība - Viņa augstība Dolārs!

     [+] [-]

, 2013-02-12 16:16, pirms 12 gadiem
Nu pats Fāzela kantoris jau ir novedis situāciju tik tālu. N-tos gadus atpakaļ, jau vajadzēja šito sakārtot, kad NHL vēl tikai veidojās un tam nebija tādas ietekmes. Loģiski, ka tagad vairs Fāzels pa lielam var dancot pēc NHL stabules...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 16:20, pirms 12 gadiem
Laikam šis būs viens no tematiem ,par kuru tiks spekulēts līdz brīdim,kamēr netiks pielikts oficiāls punkts.Esmu piedzīvojis tos brīžus,kad IIHF neļāva piedalīties profesionāļiem pasaules čempionātā,par olimpiādi nemaz nerunājot.Un nemaz neaiztiksim to tematu,kādi bija"amatieri"socvalstīs dzīvojušie.Tagad pienācis brīdis,ka viss ir otrādi.Patīk te kādam vai nepatīk,bet NHL ir biznesa projekts un būs tā kā saimnieki noteiks.Ļoti jau gribētos redzēt tos mutes bajārus no krievu hokejistu puses,kuri saka,ka piedalīšoties olimpiādē pat tad ,ja NHL to neatļaus.Tāpēc vien gribētu ,lai NHL neatļautu spēlēt olimpiādē saviem hokejistiem..Arī Latvijas izlasei šis variants būtu sportiskā ziņā izdevīgāks.
Tomēr kā līdzjutējam man gribās redzēt šajā pasākumā visus labākos pasaules hokejistus savās valstu izlasēs,jo pagaidām šie ir vienīgie mači starp izlasēm,kur piedalās viss "krejums"Kas attiecās uz pasaules kausu.Atgādināšu,ka iesākumā tas bija Kanādas kauss un tā kā tajā spēlē pārsvarā NHL spēlētāji,tad arī sacensību organizācija un protams arī peļņa ir NHL prioritāte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 16:34, pirms 12 gadiem
P.S. Ignatjevs netika uz Turīnu 2006. gadā, jo Austrijā nebija pārtraukuma...
[/quote] Ignatjevs netika, tapec ka negribeja spelet un tas, ka Austrijaa nebija paartraukuma neviens pat nepamanija, tas jau tas pats, ka mums 1.liga futbola nav partraukuma kad notiek pasaules kauss

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 16:37, pirms 12 gadiem
>>>Kharlamov
Žēl ,bet man nav laika diskusijām.Es runāju par Kanādas kausu,kas vēlāk tika pārdēvēts par pasaules kausu.Kāpēc tā nosauca,nezinu.Tam nav nekāda sakara ar starptautiskās hokeja federācijas rīkotajiem mačiem.Strīdies tālāk ar saviem pokemoniem.Man tādām nodarbēm nav laika.

     [+] [-]

, 2013-02-12 16:43, pirms 12 gadiem
Tas ir saprotams, ka NHL negrib zaudēt savu biznesu, ja NHL katru dienu neiegūst 18-20 miljonus $$ , tad parēķiniet paši kādi ir zaudējumi divās nedēļās. Tas ir spēcīgs arguments Betmena rokās, plus vēl ko Harļiks teica par pasaules kausu utt. Būs interesanti kā tas viss tur beigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 16:51, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu Ex Kanādas kauss un Ex pasaules kauss.
Kā rīkotāji var saukt sevis izveidotas komandas un asociēt tās ar kādu valstu nosaukumu ? Ja tie iebildīs ?
Laikam jau viss nav tik viegli.
Diez vai IIHF ir starā no tā. Un ja NHL tagad visus pasūtīs,laikam iegūs sev ienaidniekus.

Cik zinu,OS būs komandas un Valstu nosaukumi. Nevis NHL vs NHL.
Rižiki,pret pižikiem.

Diez vai bez atļaujas un piekrišanas to var.

Būs jautri. Es vairāk domāju,ka NHL var Canada cup izvirzīt kā pretargumentu šajās pārrunās.
Ķipa mēs laižam NHL spēlētājus uz OS,jūs mums ļaujat rīkot PK.

Par naudas lietām,MOK noteikti NHL nemaksās. Jo tas radīs haosu.
IIHF ir nabagi.
A kāpēc NHL ir jāprasa IIHF atļauja lai rīkotu PK?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 16:59, pirms 12 gadiem
Amerikāņi tagad slepus savāks izlasi no studentu līgām, gadu slepeni trenēs tīri olimpiādei... Kā tas bija 80tjā gadā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 18:04, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Хоккей на AllHockey.Ru - Фазель: Мешает эгоизм...
Tāds savdabīgs mesidžs,vairs nebūs mir,družba,žvačka.
Laikam Fāzels arī jau pieēdies sadarbības ar NHL.

Kā var sadarboties ar diktatoru (NHL) ? Tam var tik kalpot,pakalpot.
Un kā 70.-80. gados IIHF varēja sadarboties ar totalitāro režīmu CCCP!
Kā IIHF varēja pakļauties komunistu režīmam un aizliegt NHL un WHA profiem spēlēt OS, un vienlaikus atzīt par "amatieriem" sovjetu hokejistus, kuri par spēlēšanu saņēma naudu no sarkanās armijas, milicijas un čekas?!
"Ko sēsi to pļausi" jeb IIHF saņem no NHL to, ko pārpārēm nopelnīja, sadarbojieties ar totalitārajiem komunistiem.

     [+] [-]

, 2013-02-12 18:42, pirms 12 gadiem
Esmu atgriezies no darba un varētu arī padiskutēt,tikai neredzu par ko,jo viss ir tā kā tam jabūt.Daudzi šeit izsakās kategoriskās formās.Es tā nedarīšu.Galvenais jautājums?Vai NHL klubu īpašniekiem būtu jāatlaiž hokejisti uz olimpiādi.Līdzjutēji(pārsvarā domāju eiropā)to nenoliedzami grib,sportisti pārsvarā domāju arī),klubu īpašnieki pārsvarā droši nē.Un tas ir vairāk kā saprotami,jo cieš viņu bizness.Tāpēc šo situāciju atrisināt varēs tikai sarunās un droši vien ar olimpiskā finansu pīrāga pārdalīšanu.Neatradīs kopsaucēju,cietīs līdzjutēji,sportisti,bet ne SAIMNIEKI.Tāds ir kapitālisms visās jomās,ne tikai hokejā.Katram sava taisnība.Visa šī skaļā ažiotāža ir kaķa lāsts debesīs.Argonautam absolūti piekrītu attiecībā par dubultstandartiem 60-70-80 gados.
Ir pagājušas četras olimpiskās spēles,kur piedalās NHL profesionāļi.Ir izaugusi pa šo laiku jauna paaudze,kurai liekās pašsaprotami,ka viņi tur spēlē.Tikai maz kuram nāca prātā,ka līgas īpašnieki var arī aizklopēt šo bodīti.Izskatās,ja nedalīsies ar pīrādziņu ,šāds variants arī notiks.Šeit Fetisova kungam nenoliedzami taisnība.Galvenais,lai būtu skaidri spēles noteikumi un sportisti zinātu.Spēlēsi NHL,nespēlēsi olimpiādē.Gribi spēlēt olimpiādē,izlaid NHL sezonu.Viss skaidri un saprotami.Varbūt ,ka individuālos kontraktos var ietvert punktiņu par OG.

     [+] [-]

, 2013-02-12 18:52, pirms 12 gadiem
LV tas tikai par labu mums tā pat tur tikai Daugava!!! ceru ka būs arī nākošgad tur!!!
Tā kā par lielu Latviju

     [+] [-]

, 2013-02-12 18:55, pirms 12 gadiem
Vienas pusesviņi vi;ni ar nedod,no otras tās nav parastas spēles

     [+] [-]

, 2013-02-12 19:21, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Fetisovs negrib ,lai nauda,kas aizplūstu uz Krieviju,IIHF un SOK nenonāk NHL funkcionāru rokās!
tiesi otradi,Krievu saitos daudzi raksta,ka Fetisovs ir NHL interesu virzitajs publiskaja telpa,ar merki ieprieks sagatavot sabiedribu,it seviski jau Krievija,lai tauta savlaicigi samierinas ar faktu,ka OS turirs notiks bez NHL speletaju dalibas

     [+] [-]

, 2013-02-12 19:30, pirms 12 gadiem
adis rakstīja: tas nenotiks,viņi neies pret līgu,tā bus katastrofa un viņu karjeras beigas nhl.līgumu laušana momentā soda sankcijas.jo speletaju un ligas vienošanos nedrikst pārkapt.
ja lauzis ligumus,tas soda kvitis vares klozetpoda mest! nav NHL izstradats naudas piedzisanas mehanisms,it seviski ja speletaji neatradisies USA vai CAN teritorija ! ja NHL butu IIHF sastavdalia,tad vel varetu runat par kaut kadam tur realam "soda sankcijam",piemeram,aizliegumu spelet jebkura pasaules hokeja liga

     [+] [-]

, 2013-02-12 19:43, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: A kāpēc NHL ir jāprasa IIHF atļauja lai rīkotu PK?
tapec ka daudzas izlases tiek virakums speletaju tiek savakti no neNHL ligam,kuras ir tiesaja IIHF pakliautiba! tas ir NEIESPEJAMI visam izlasem savus labakos savat TIKAI no NHL spelejosiem

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 20:04, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Esmu atgriezies no darba un varētu arī padiskutēt,tikai neredzu par ko,jo viss ir tā kā tam jabūt.Daudzi šeit izsakās kategoriskās formās.Es tā nedarīšu.Galvenais jautājums?Vai NHL klubu īpašniekiem būtu jāatlaiž hokejisti uz olimpiādi.Līdzjutēji(pārsvarā domāju eiropā)to nenoliedzami grib,sportisti pārsvarā domāju arī),klubu īpašnieki pārsvarā droši nē.Un tas ir vairāk kā saprotami,jo cieš viņu bizness.Tāpēc šo situāciju atrisināt varēs tikai sarunās un droši vien ar olimpiskā finansu pīrāga pārdalīšanu.Neatradīs kopsaucēju,cietīs līdzjutēji,sportisti,bet ne SAIMNIEKI.Tāds ir kapitālisms visās jomās,ne tikai hokejā.Katram sava taisnība.Visa šī skaļā ažiotāža ir kaķa lāsts debesīs.Argonautam absolūti piekrītu attiecībā par dubultstandartiem 60-70-80 gados.
Ir pagājušas četras olimpiskās spēles,kur piedalās NHL profesionāļi.Ir izaugusi pa šo laiku jauna paaudze,kurai liekās pašsaprotami,ka viņi tur spēlē.Tikai maz kuram nāca prātā,ka līgas īpašnieki var arī aizklopēt šo bodīti.Izskatās,ja nedalīsies ar pīrādziņu ,šāds variants arī notiks.Šeit Fetisova kungam nenoliedzami taisnība.Galvenais,lai būtu skaidri spēles noteikumi un sportisti zinātu.Spēlēsi NHL,nespēlēsi olimpiādē.Gribi spēlēt olimpiādē,izlaid NHL sezonu.Viss skaidri un saprotami.Varbūt ,ka individuālos kontraktos var ietvert punktiņu par OG.
Algun,tu drosi vien esi VECS un konservativs standarta prorepublikaniks (no Jenkiu viedoklia) mietpilsonis,tikai Lettins ipasnieki ir JAPIESPIEZ samierinaties ar paredzetajiem zaudejumiem!!! kaut vai ar tiraniskam bolsevistiskam metodem! lidz pat naudas un ipasuma nacionalizacijai! sitada BEZKAUNIBA,un tu vel vinius aizstavi!!! kauns un negods tev par to!!! ja,tiri no juridiska viedoklia,viss it ka pareizi,bizness ir bizznes bet dzive taks nesakas un nebeidzas tikai un vienigi no juridiskas puses! ir miljons lietas dzive,kuras izmeramas citas merauklas! ka Zadornovs teica,LIKUMS UN MORALE NAV VIENS UN TAS PATS! tapat ka TIKUMIBA UN LIKUMPAKLAUSIBA! diemzel Jenkiu resnvederiem to nesaprast!!! ne jau vini klius nabagaki,no ta ka cietis kadus zaudejumus,divu nedeliu turnira del! vini ISTO nabadzibu nav redzejusi,tapec butu lietderigi siem to pasniegt,lai nepikstetu daudz! no morales viedoklia,ja Dievs tevi ir paradijis par nodrosinatu, paspietiekamu cilveku,IR JAMAK UPURET!!! ja to neprot vai nevelas darit,tad agri vai velu pienaks atmaksa! saja gadijuma atmaksa NOTEIKTI bus,jo savtigu,alkatigu interesu (nebut ne pirmas nepieciesamibas) del cietis vairaki miljonu hokeja cienitaji,kuri velas reiz 4etros gados redzet pa istam labu hokeju nacionalo izlasu snieguma! tapec izskatas,ka vietinia pekle Betmenam&co ir jau sagatavota lai "pasildas" tur ar saviem dolaru maisiem,ja reiz del cela merkia nespej ziedot un upuret daliu no sava kapitala!