Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Blāzma" atteikusies no dalības Virslīgā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Blāzma" atteikusies no dalības Virslīgā
"Blāzmas" spēlētāji Pāvels Riževskis un Vladimirs Volkovs
Foto: Aigars Prūsis

Latvijas futbola Virslīgā šogad iepriekš plānoto desmit komandu vietā piedalīsies deviņas, jo naudas trūkuma dēļ no spēlēšanas augstākajā līmenī atteikusies Rēzeknes „Blāzma”.

Bažas par to, ka Rēzekne varētu palikt bez Virslīgas futbola, bija dzirdamas jau pērnā gada nogalē. Šī gada sākumā „Blāzma” tomēr pauda apņemšanos spēlēt Virslīgā, tomēr nupat kļuvis skaidrs, ka grūtās finansiālās situācijas dēļ tas nebūs iespējams.

Situāciju „Sportacentrs.com skaidro kluba ģenerāldirektors Aivars Brīvers: „Šobrīd neko daudz nevēlos komentēt. Kluba prezidents pateica, ka nestartēsim. Vai varētu spēlēt 1. līgā? Arī tur bez naudas nevar iztikt – kādai summai tomēr jābūt. Atšķirībā, piemēram, no Rīgas komandām, mums sanāk vairāk braukāt apkārt. Viens brauciens uz maču viesos izmaksā ap 450 latiem, bet vēl jau ir jāmaksā spēlētājiem, treneriem utt.”

Vaicāts par to, vai tomēr pastāv iespēja, ka „Blāzma” varētu mainīt lēmumu un naudas atrašanas gadījumā spēlētu Virslīgā, Brīvers atbildēja noraidoši: „Nav ko raustīties - ja reiz pateicām, ka nespēlēsim, tad nespēlēsim, nav ko 20 reizes mainīt lēmumu.”

Līdz ar „Blāzmas” izstāšanos čempionātā iepriekš paredzēto desmit komandu vietā būs deviņas vienības, kas aizvadīs četru apļu turnīru. Klubu dalības maksa būs 15 000 eiro apmērā. No Latvijas Futbola federācijas (LFF) puses mēģinājums saglābt „Blāzmu” bijusi federācijas ģenerālsekretāra Jāņa Mežecka viesošanās Rēzeknes domē, kas diemžēl atteikusi finansējumu futbola klubam, Sportacentrs.com informēja LFF preses sekretārs Mārtiņš Hartmanis.

Hartmanis norādīja, ka pastāv iespēja gadījumā, ja „Blāzma” izlemtu startēt 1. līgā, nākamajā sezonā klubu atjaunot Virslīgā, kā tas bija Daugavpils „Daugavas” gadījumā.

 +21 [+] [-]

, 2011-01-28 15:28, pirms 15 gadiem
Tāda nu šobrīd ir reālā situācija Latvijas futbolā un vispār sportā [ar dažiem izņēmumiem]...

  -2 [+] [-]

, 2011-01-28 15:28, pirms 15 gadiem
ko tagad darīsim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +42 [+] [-]

, 2011-01-28 15:29, pirms 15 gadiem
un tad kad es pirms nedēļas taj rakstā "Virslīgā spēlēs 10 komandas" uzrakstiju komentu,ka diez vai nu tā būs ka 10,ka pabeigs tik kādas 8..tad mani Sportacentrs.com admini jampampiņi nobanoja :-(((
Slēpts komentārs: backdor

  +6 [+] [-]

, 2011-01-28 15:30, pirms 15 gadiem
Sūdigi ;(

  +6 [+] [-]

, 2011-01-28 15:31, pirms 15 gadiem
zheel gan

 +16 [+] [-]

, 2011-01-28 15:37, pirms 15 gadiem
Slikta ziņa. Rēzeknē tomēr būtu jāsaglabā futbola komandu, citādi tur arī jauniem interēse izzūdīs.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-28 15:39, pirms 15 gadiem
VIPIS rakstīja: ko tagad darīsim?
Varbūt pasludināt Blāzmu par Tautas komandu? Tas palīdzot vairot popularitāti

  -2 [+] [-]

, 2011-01-28 15:39, pirms 15 gadiem
Tagad gaidām Gulbenes atteikumu un viss būs savās vietās!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 15:40, pirms 15 gadiem
3 aplju turniru? tad sanaak 24 spleju kartas? sviests! varaja tak 4 apljus vismaz 32 sples buutu ok. tak normalos chempiaonatos ir ap 40 spelju chempionaataa!

 +26 [+] [-]

, 2011-01-28 15:43, pirms 15 gadiem
Rezeknes dome pa visiem nevar sagrabinaat 15 000 eiro lai pilseetaa buutu vismaz kaukads sports un prieks, bet pashi braukaa ar mashiinaam kuras katram izmaksaa vel vairaak. LASHARAS!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 15:43, pirms 15 gadiem
Tikai ne Blāzma, latgalei ir ļoti vajadzīgs šis klubs!!!

  +7 [+] [-]

, 2011-01-28 15:44, pirms 15 gadiem
Interesanti,kāda situācija Gulbenē?Gan jau vēl būs nepatīkami tāda veida pārsteigumi,ja neatradīsies virslīgai sponsors.

     [+] [-]

, 2011-01-28 15:48, pirms 15 gadiem
Vai Latvijā varētu pastāvēt klubs, kuru uzturētu fani?

dr.lv grupā Latvijas futbols ir uzsākta diskusija par to vai Latvijā varētu pastāvēt komanda, kuru uzturētu fani:

Latvijas futbols. - Domubiedri - draugiem.lv

  +3 [+] [-]

, 2011-01-28 15:54, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Interesanti,kāda situācija Gulbenē?Gan jau vēl būs nepatīkami tāda veida pārsteigumi,ja neatradīsies virslīgai sponsors.
Gulbenē atrast 15K + algas? Nereāli. Ja vien labais 'Onkulis' atkal kādus grašus atmetīs.

Cik es zinu, tad Gulbene vēl pat nav sākusi trenēties, jo nav kas trenējās!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 15:55, pirms 15 gadiem
JimBim rakstīja: un tad kad es pirms nedēļas taj rakstā "Virslīgā spēlēs 10 komandas" uzrakstiju komentu,ka diez vai nu tā būs ka 10,ka pabeigs tik kādas 8..tad mani Sportacentrs.com admini jampampiņi nobanoja :-(((
tik tiesham par tadu komentaru vai tad banoja ?

     [+] [-]

, 2011-01-28 16:00, pirms 15 gadiem
Varēja turpināt virslīgā. Totalizatoros paši sapelnītu cik vajag.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-28 16:02, pirms 15 gadiem
>>>skumsts
Tad jau iznāk ,ka Gulbene blefo,paziņodami,ka gatavi šī gada čempionātam.Vai nu ,tur visi jautājumi atrisināti ,un cerams ,pozitīvi.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-28 16:09, pirms 15 gadiem
lacom rakstīja: Vai Latvijā varētu pastāvēt klubs, kuru uzturētu fani?

dr.lv grupā Latvijas futbols ir uzsākta diskusija par to vai Latvijā varētu pastāvēt komanda, kuru uzturētu fani:

http://www.draugiem.lv/group/110871/2738358/latvijas-futbols./vai-latvija-varetu-pastavet-klubs-kuru-uzturetu-fani
Nē, nevarētu. Ja vien kāds fans nav ar ļoti biezu maku.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 16:13, pirms 15 gadiem
Mjā. Bēdīgi. Vispār jau tāds savdabīgs čempionāts mums šosezon veidosies. Pieļauju, ka pirmās trīs komandas vairs nevarēs tik brīvi justies turnīra tabulā kā pagājušo sezonu ar retiem izņēmumiem. Rēzeknes protams žēl, jo reāli, ja tur tiktu saglabāts pagājušās sezonas sastāvs, varēja iznākt diezgan pieklājīga un respektējama komanda. Patreiz jāgaida ziņas no Gulbenes, kas tur būs.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 16:15, pirms 15 gadiem
kegums rakstīja: Nē, nevarētu. Ja vien kāds fans nav ar ļoti biezu maku.
Varētu gan, ja starp faniem būtu web speciālisti, PR speciālisti, utt.

Ne jau faniem vieniem pašiem jāsponsorē tāds pasākums, vajag uztaisīt vētru šajā pīļu dīķī, lai piesaistītu medijus, fanus, sponsorus.

"Jāpārdod produkts" ārzemju sponsoriem - ieguldot 50k eiro var noreklamēt savu uzņēmumu augstākajā līgā un iespējams Čempionu/Eiropas līgā.

Vajadzīgi cilvēki, kas to var izdarīt, tas arī viss.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 16:17, pirms 15 gadiem
Gulbene startes, bet Toto ari speles Neviens virsligas klubs nav apmierinats ar savas finanse, visu sezonu speletajiem tiek maksat par sarunatam spelem, lai varetu galu savilkt lidz sezonas beigam, 2 aizsargi - 2 pussargi un 2 uzbruceji + vartsargs un tu Toto sistemas vari pelnit lielu naudu. Tada situacija ir latvijas futbola - tikai naivie sito var apsaubit.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-28 16:19, pirms 15 gadiem
skumsts rakstīja: Tagad gaidām Gulbenes atteikumu un viss būs savās vietās!
A hu hu ne ho ho?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 16:21, pirms 15 gadiem
Varēja beidzot beigt dir...sties un uztaisīt apvienoto Baltijas līgu (kurai nebūtu nekā kopēja ar to sviestu kas ir tagad BFL). Iešķiebtu katrai valstij sākotnēji 4-5 vietas , pēc tam lai cīnās pēc rezultātiem (rezervējot gan Latvijai , gan Lietuvai , gan igauņiem pa divām komandām vismaz). Paceltos gan tautas līmenis spēlēs, gan spēlētāju līmenis, gan nevajadzētu katru gadu domāt kur lai piedzemdē vēl pāris klubus lai virslīgā būtu vismaz 8 klubi. Un tie kas netiek Baltijas līgā lai spēlē 1. līgā. Tikai problēma ir tāda, ka klubi ta saņem no UEFA naudu nacionālajam čempim un arī vietas gan Eiropas līgas , gan ČL kvalifikācijā. Un protams ka nāktos pakustināt pēcpusi lai tādai apvienotai līgai dabūtu tikpat naudas un vietu cik atsevišķiem čempjiem no UEFA. bet tā kā to neviens federācijā nedarīs, tad atkal būs "interesantais" čempis ar 3 komandām, sētas futbolu un 100-300 skatītājiem uz spēli....

  -9 [+] [-]

, 2011-01-28 16:22, pirms 15 gadiem
rronijs rakstīja: Rezeknes dome pa visiem nevar sagrabinaat 15 000 eiro lai pilseetaa buutu vismaz kaukads sports un prieks, bet pashi braukaa ar mashiinaam kuras katram izmaksaa vel vairaak. LASHARAS!
Futbols, protams, ir baigi forši (par to rakstīju arī iepriekš ne vienu vien reizi, laikam ar "alguns" pat garākā diskusijā ielaidos) un virslīgas komandas zaudējums nav patīkams (k-gan paliek jautājums par spēlēšanu pirmajā līgā), taču pilsētai ir citas, daudz nopietnākas problēmas, kuru risināšanā var daudz lietderīgāk izmantot šos 15 tūkstošus.

Bet pārmest, ka kāds neiegulda privātos līdzekļus? Viņiem tas nemaz nav jādara, tb katrs savu naudu tērē kā grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 16:27, pirms 15 gadiem
JimBim rakstīja: un tad kad es pirms nedēļas taj rakstā "Virslīgā spēlēs 10 komandas" uzrakstiju komentu,ka diez vai nu tā būs ka 10,ka pabeigs tik kādas 8..tad mani Sportacentrs.com admini jampampiņi nobanoja :-(((
Vispār jau tev taisnība nav Komanda vispār nav sākusi spēlēt un ganjau kāda cita atradīsies vietā kas aizstās komandu..

  -1 [+] [-]

, 2011-01-28 16:30, pirms 15 gadiem
aNnounced rakstīja: Vispār jau tev taisnība nav Komanda vispār nav sākusi spēlēt un ganjau kāda cita atradīsies vietā kas aizstās komandu..
No kurienes tad uzradīsies ?No Cēsīm vai no Dobeles?...Skaidrs tak,ka ne jau abas Jūrmalas ir spējīgas nolocīt LFF bandai 20 štukas un nespēlēs vēl kāda...līdz pavasarim paliks 7as ,maksimums

  -2 [+] [-]

, 2011-01-28 16:47, pirms 15 gadiem
lacom rakstīja: Varētu gan, ja starp faniem būtu web speciālisti, PR speciālisti, utt.

Ne jau faniem vieniem pašiem jāsponsorē tāds pasākums, vajag uztaisīt vētru šajā pīļu dīķī, lai piesaistītu medijus, fanus, sponsorus.

"Jāpārdod produkts" ārzemju sponsoriem - ieguldot 50k eiro var noreklamēt savu uzņēmumu augstākajā līgā un iespējams Čempionu/Eiropas līgā.

Vajadzīgi cilvēki, kas to var izdarīt, tas arī viss.
Pirms pieciem gadiem par šo jau diskutējām. Tu kaut ko ar Saldus vai Skrundas futbola klubu gribēji darīt. Kas izdevās, kas mainījies?

Vajadzīgi cilvēki, kas augšupminēto gribētu vismaz sākumposmā darīt pa velti, idejas vārdā, vai ne? Lai veicas atrast!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 16:55, pirms 15 gadiem
Manuprāt akmens LFF pusē, jo citās valstīs maksā prēmijas par sasniegtajām vietām nevis prasa 15 000 EUR dalības maksu.. interesanti, kur tie 150k kopā no visām Virslīgas komandām aiziet.. Ja LFF darboņi kustinātu savas pakaļas, nevis tikai barotos no komandu "saziedotās naudas", tad situācija ar Virslīgu varētu būt daudz savādāka..

  +7 [+] [-]

, 2011-01-28 17:01, pirms 15 gadiem
Mani vairāk interesē kā divas "Jūrmalas" domā izvilkt dzīvību līdz sezonas beigām.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-28 17:21, pirms 15 gadiem
Pareizi dara.Es nesaprotu,kāpēc citi klubi grib maksāt overdrafta procentus,ko lielais biznesmenis guņa ir iztērējis(izsaimniekojis).Tiem,kas nezina,kā ziņoja cits portāls,LFF overdrafta procenti tika iekļauti virslīgas dalībmaksas tāmē

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 17:31, pirms 15 gadiem
Kas tad tagad notiek, nebūs beigās tā draudzības spēle maijā pret Kijevas Dinamo?

     [+] [-]

, 2011-01-28 17:33, pirms 15 gadiem
Uz pirmo acu uzmetienu nepamanīju - ČETRI APĻI būs turnīram! Tātad spēcīgāko komandu savstarpējās spēles būs vairāk, nejaušibas iespēja mazāka!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 17:38, pirms 15 gadiem
Ļoti žēl, bet tāda ir realitāte. Ja godīgi, viss jau bija skaidrs, kad gandrīz visi Blāzmas futbolisti devās pārbaudīties uz citiem Virslīgas klubiem, kā arī ārzemēm. Tad, kad klubs paziņoja, ka spēlēs Virslīgā, pavīdēja tāds cerību stariņš. Jājautā - kas tad tagad notiks ar visiem Blāzmas spēlētājiem, ieskaitot leģionārus Riževski, Nagaoku utt.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 17:38, pirms 15 gadiem
kegums rakstīja: Pirms pieciem gadiem par šo jau diskutējām. Tu kaut ko ar Saldus vai Skrundas futbola klubu gribēji darīt. Kas izdevās, kas mainījies?

Vajadzīgi cilvēki, kas augšupminēto gribētu vismaz sākumposmā darīt pa velti, idejas vārdā, vai ne? Lai veicas atrast!
Arī pagājušo reizi, tas bija tikai tīri teorētiski. Mainījies nav nekas. Ja nu tikai tas, ka esmu palicis vēl vecāks. Bet vēl joprojām šī ideja nedod mieru.

Tā arī ir, ka vajag atrast dažus spēcīgus cilvēkus, kas to gribētu bīdīt. Viens pats tam nevaru veltīt pietiekami daudz laika.

     [+] [-]

, 2011-01-28 17:39, pirms 15 gadiem
nu navig
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-28 17:44, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Ļoti žēl, bet tāda ir realitāte. Ja godīgi, viss jau bija skaidrs, kad gandrīz visi Blāzmas futbolisti devās pārbaudīties uz citiem Virslīgas klubiem, kā arī ārzemēm. Tad, kad klubs paziņoja, ka spēlēs Virslīgā, pavīdēja tāds cerību stariņš. Jājautā - kas tad tagad notiks ar visiem Blāzmas spēlētājiem, ieskaitot leģionārus Riževski, Nagaoku utt.
Viss jau bija par 99% skaidrs, kad sezona beidzās. Runājot par leģionāriem, tad Nagaoka jau jau sen kā ir jaunā komandā, Riževskis izskata variantus un pārējie kur nu kurais. Es domāju,ka Blāzmas gadījums nav pēdējais, kad komanda atsakās no dalības virslīgā šajā sezonā, jo LFF vispār neizrāda nekādu pretimnākšanu.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 17:45, pirms 15 gadiem
Autor, vai tiešām nav kāda cita bilde atbilstošāka šajam rakstam zinot, ka Volkovs jau Blāzmas komandu pameta vasaras periodā pārejot uz Daugavu.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-28 18:01, pirms 15 gadiem
lacom rakstīja: Arī pagājušo reizi, tas bija tikai tīri teorētiski. Mainījies nav nekas. Ja nu tikai tas, ka esmu palicis vēl vecāks. Bet vēl joprojām šī ideja nedod mieru.

Tā arī ir, ka vajag atrast dažus spēcīgus cilvēkus, kas to gribētu bīdīt. Viens pats tam nevaru veltīt pietiekami daudz laika.
Ideja ir laba, bet nepiemērota patreizējiem Latvijas apstākļiem. Manuprāt Skonto fani un Jelgavas PR speciālisti labi cenšas ar informēšanu par savējo spēli, bet pats vari redzēt, kas sanāk rezultātā skatītāju skaitā un ienākumu daudzumā.

     [+] [-]

, 2011-01-28 18:03, pirms 15 gadiem
Neieteiktu cerēt ka gulbene nebūs!
Kā jau visiem zināms lajuks ir gana veikls mēlēs locītājs gulbene būs, un pietam kāda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 18:20, pirms 15 gadiem
Pirms izlemt, ka Virslīgā spēlēs 9 komandas (vai 8, ja vēl kāds atteiksies), LFF vajadzētu piedāvāt brīvo vietu vispirms Rīgas "Daugavai/RFS" un "Mettai", bet, ja tās atsakās, arī citām 1. līgas komandām. Līdzīgi pirms 2 gadiem notika Lietuvā, daudzas 1. līgas komandas atteicās, bet piekrita, piem., "Kroja", kas iepriekšējā sezonā bija Lietuvas 1. līgā bijusi apmēram 10. vietā. Un viņu motivācija (publiski paustā) bija tā, ka šī ir vienīgā iespēja, citādi nekad Virslīgā neiekļūt ("Kroja" pārstāv pavisam nelielu mazpilsētiņu Pakroju). Un lūk, divas sezonas jau nospēlētas, "Kroja" gatavojas savai trešajai Kaut kas mazliet līdzīgs varētu būt, ja mums Tukums piekristu spēlēt Virslīgā (ar to starpību, ka Tukums ir lielāks par Pakroju).

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 18:22, pirms 15 gadiem
kegums rakstīja: Ideja ir laba, bet nepiemērota patreizējiem Latvijas apstākļiem. Manuprāt Skonto fani un Jelgavas PR speciālisti labi cenšas ar informēšanu par savējo spēli, bet pats vari redzēt, kas sanāk rezultātā skatītāju skaitā un ienākumu daudzumā.
Var jau būt, ka ideja ir nerealizējama. Bet vai laiks nav īstais? Tad, kad visiem iet labi, tad uzrodas uzņēmēji, kas ziedo tam savu naudu. Tieši krīzē derētu savs "tautas klubs". Nesaku, ka tai jābūt Blāzmai.

Lai spēlētu virslīgā ir nepieciešami 50000 eiro. Lai savāktu tādu summu tikai no faniem - vajadzētu 5000 fanu, kas būtu ar mieru noziedot 10 eiro gadā. Nav nemaz tik traki, bet joprojām Latvijā neiespējami.
Ja izdotos noreklamēt šo pasākumu pietiekamā apmērā un izdotos piesaistīt kādu sponsoru, tad nemaz tik ļoti neiespējami neizskatās.

Vienīgais, pagaidām nerealizētais, vajag cilvēkus, kas gribētu un varētu to realizēt.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 18:31, pirms 15 gadiem
Onka rakstīja: Varēja beidzot beigt dir...sties un uztaisīt apvienoto Baltijas līgu (kurai nebūtu nekā kopēja ar to sviestu kas ir tagad BFL). Iešķiebtu katrai valstij sākotnēji 4-5 vietas , pēc tam lai cīnās pēc rezultātiem (rezervējot gan Latvijai , gan Lietuvai , gan igauņiem pa divām komandām vismaz). Paceltos gan tautas līmenis spēlēs, gan spēlētāju līmenis, gan nevajadzētu katru gadu domāt kur lai piedzemdē vēl pāris klubus lai virslīgā būtu vismaz 8 klubi. Un tie kas netiek Baltijas līgā lai spēlē 1. līgā. Tikai problēma ir tāda, ka klubi ta saņem no UEFA naudu nacionālajam čempim un arī vietas gan Eiropas līgas , gan ČL kvalifikācijā. Un protams ka nāktos pakustināt pēcpusi lai tādai apvienotai līgai dabūtu tikpat naudas un vietu cik atsevišķiem čempjiem no UEFA. bet tā kā to neviens federācijā nedarīs, tad atkal būs "interesantais" čempis ar 3 komandām, sētas futbolu un 100-300 skatītājiem uz spēli....
A tu rakstu lasīji vispār?Blāzmai problēmas sagādā pat aizbraukt uz Rīgu, kur nu vēl uz Tallinu. Joptvai...

     [+] [-]

, 2011-01-28 18:39, pirms 15 gadiem
JimBim rakstīja: un tad kad es pirms nedēļas taj rakstā "Virslīgā spēlēs 10 komandas" uzrakstiju komentu,ka diez vai nu tā būs ka 10,ka pabeigs tik kādas 8..tad mani Sportacentrs.com admini jampampiņi nobanoja :-(((
Welcome to detskij sad!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 19:06, pirms 15 gadiem
žēl Rēzeknes, bet vai vietā nevar paņemt Rīgas "Daugavu" vai FS "Metta/LU"? Lai ir desmit klubi!

     [+] [-]

, 2011-01-28 19:08, pirms 15 gadiem
Man vēl aizvien prātā nāk kad LSPA man sporta vadības stundā atnāca pārstāvis no LFF un rādīja prezentāciju un teica ka furbolam latvijā ir attīstītākais menedžments un infrastruktūra un ka nauda visa tiek pareizi izlietota bet es tik sēdēju un teicu šim lai nepūš pīlītes

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 19:09, pirms 15 gadiem
Nu Rēzeknē vairs nav ko darīt, braucu uz Angliju...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 19:29, pirms 15 gadiem
ja jau nevar savakt 10 komandas tad jaspele 4 aplus nevis tris.Jau ta visu vasaru atpusas,un pec tam treneri sudzas ka nav spelu prakses,lidzjuteji ari garlaikojas.Kas to vispar izdomaja spelet 3 aplos,vai nu divos vai cetros ir jaspele.Jau ta katru gadu ar to kalendari ir problemas,bet federacija vel vairak sarezgi situaciju.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-28 19:49, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Interesanti,kāda situācija Gulbenē?Gan jau vēl būs nepatīkami tāda veida pārsteigumi,ja neatradīsies virslīgai sponsors.
Nesen Jefiņ rakstīji savādāk

  -1 [+] [-]

, 2011-01-28 20:03, pirms 15 gadiem
Western rakstīja: žēl Rēzeknes, bet vai vietā nevar paņemt Rīgas "Daugavu" vai FS "Metta/LU"? Lai ir desmit klubi!
Protams,ka ja būs nepieciešams,guņa izdomās ko ielikt!Un pēc tam caur šo klubu redzēsim diezgan dīvainus rezultātus.

     [+] [-]

, 2011-01-28 20:45, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Futbols, protams, ir baigi forši (par to rakstīju arī iepriekš ne vienu vien reizi, laikam ar "alguns" pat garākā diskusijā ielaidos) un virslīgas komandas zaudējums nav patīkams (k-gan paliek jautājums par spēlēšanu pirmajā līgā), taču pilsētai ir citas, daudz nopietnākas problēmas, kuru risināšanā var daudz lietderīgāk izmantot šos 15 tūkstošus.

Bet pārmest, ka kāds neiegulda privātos līdzekļus? Viņiem tas nemaz nav jādara, tb katrs savu naudu tērē kā grib.
Tu kādreiz no sc arī izej? Liekas, ka tu esi te esi 24/7. Visur paspēj savu viedokli izteikt, hokeja eksperts ibim

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 20:53, pirms 15 gadiem
mr.miko rakstīja: Tu kādreiz no sc arī izej? Liekas, ka tu esi te esi 24/7. Visur paspēj savu viedokli izteikt, hokeja eksperts ibim
Man gan liekas, ka dažam ir sākusies vajāšanas mānija, bet nu labi... . Katram savi tarakāni galvā.

Un viedoklis - kā Rēzeknes iedzīvotāju mani, tomēr, vairāk uztrauc, teiksim, laicīga ielu tīrīšana no sniega, apkures jautājumu risināšana utt., t.i., lietas, kur iepriekšminētie 15 tūkstoši būtu DAUDZ nepieciešamāki. Nevis tas vai būs futbola komanda vai nē (bērnu komandas gan būtu jāsaglabā, bet tagad par to nav runa).

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 20:58, pirms 15 gadiem
Vai kādreiz kāds ir aizdomājies, kā guņa ar caurām kabatām spēj uzturēt divus klubus guņas A līgā.No kurienes guņa ņem līdzekļus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 21:11, pirms 15 gadiem
No Latvijas Futbola federācijas (LFF) puses mēģinājums saglābt „Blāzmu” bijusi federācijas ģenerālsekretāra Jāņa Mežecka viesošanās Rēzeknes domē, kas diemžēl atteikusi finansējumu futbola klubam,

LFF kādreiz ir mēģinājusi glābt kādu neatkarīgu klubu?
Vai tas tikais izskatam minēts!Pazīmēšanās Pilsētā laikam nozīmē labs žests!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-28 21:18, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: No Latvijas Futbola federācijas (LFF) puses mēģinājums saglābt „Blāzmu” bijusi federācijas ģenerālsekretāra Jāņa Mežecka viesošanās Rēzeknes domē, kas diemžēl atteikusi finansējumu futbola klubam,

LFF kādreiz ir mēģinājusi glābt kādu neatkarīgu klubu?
Vai tas tikais izskatam minēts!Pazīmēšanās Pilsētā laikam nozīmē labs žests!
Vispār jau Jaunību mēģināja glābt (Sporta avīzes drukātajā versijā Kosinkeviča rakstā treneris teica). Nodrošināja kaut kādas laukuma īres izmaksas, atļava algot mazāku apsargu skaitu kā reglamentā noteikts.
Bet par dīvainajiem šīs komandas rezultātiem mēs jau vienreiz spriedām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-28 21:36, pirms 15 gadiem
rudzu maize rakstīja: Kā skonta piekritējam jau vajadzēja zināt,ka ,,Jaunības"prezidents vēl nesen bija Salomatins(Multibanka,Skonto nafta).
Neesmu tāds kādas komandas piekritējs lai personālsastāvu pētītu.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 22:53, pirms 15 gadiem
Raiteens rakstīja: A tu rakstu lasīji vispār?Blāzmai problēmas sagādā pat aizbraukt uz Rīgu, kur nu vēl uz Tallinu. Joptvai...
Bet āķis ir tāds, ka Blāzma un tamlīdzīgi sprāgoņas tur nespēlētu, būtu vismaz sakarīgs, dzīvotspējīgs čempionāts.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-29 00:34, pirms 15 gadiem
Nu skumji, ļoti skumji... Kā mēs varēsim audzināt jaunos futbolistus ja reģionos nebūs virslīgas klubi.... Patreiz visi klubi grozās tikai divos reģionos Rīga un tās apkaime (Ozolnieki, Jūrmala) un otrs kurzemes reģions.... Latgalē viens klubs, tas nav normāli. Manuprāt valsts mērogā vajag risināt šīs problēmas, bet nu sportam kā nekā ir jādod, un 100 viepļi tik prot ņemt.... Jā protams klubi ir klubi un valsts dotācijas uz tem neattiecās, bet nu Rēzekne ir gana liela plsēta. Vai tur ir labs basketbola klubs, hokeja klubs... Nekā tur nav, jauniešiem nav kam just līdzi un līdzināties, nav stimula pašiem nodarboties... Jaunieši nodzeras... Sirds man sāp dzirdot ko tādu.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-29 01:03, pirms 15 gadiem
Lagalē ir spīdvejs un litrabols. Kurzemē spēlē en bī eij un fīfā, Vidzemē ne šis ne tas,kko pļurinās, Zemgalē Jelgava velk visu. Un Rīgā, kas ir pus LV (ja pat ne visa,ņemot vērā, ka LV vienmēr tiek likta vienlīdzības zīme ar Rīgu) ir Djinama, Skonta, vēl kkāds VEFs un pussprādzis Barons. Pie šādas statistikas vispār jābrīnās, ka LV spēj savu vārdu iznest starptautiski (te es domāju pozitīvā aspektā,jo negatīvi tas ir kā 2 pirkstus apurāt). Bet nekas-drīz beigsies padomju produktiem derīguma termiņš un tad varēs ar neatkarīgās Latvijas produktiem ''atšaudīties''. Arlabunakti.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-29 01:03, pirms 15 gadiem
smailiite rakstīja: Manuprāt akmens LFF pusē, jo citās valstīs maksā prēmijas par sasniegtajām vietām nevis prasa 15 000 EUR dalības maksu.. interesanti, kur tie 150k kopā no visām Virslīgas komandām aiziet.. Ja LFF darboņi kustinātu savas pakaļas, nevis tikai barotos no komandu "saziedotās naudas", tad situācija ar Virslīgu varētu būt daudz savādāka..
mēs tiešām esam tik naivi ļautiņi.?
Tu vispār zini cik izmaksā tiesneši uz spēli, sekretārs utt.. tas, ko nesedz mājas spēļu rīkotājs.. tas viss ir jāsedz federācijai.. neticas, ka Latvijā ir tik daudz cilvēki, kuri domā, ka viss jau notiek par velti un pašaizliedzīgu entuziasmu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-29 12:22, pirms 15 gadiem
šajos krīzes laikos ir jāatmet sportiskie principi un jāļauj spēlēt tiem kuri to var finansiāli. Piemēram kā krievijā ,kur Saturnu nomaina pirmās līgas klubs kurš to var atļauties.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-29 14:07, pirms 15 gadiem
[quote resnais_putns]
Nav jau brīnums, atceros, ka biju uz vienu spēli skonto:blāzma un blāzmas spēlētājs, SPĒLĒTĀJS, formā ar bučiem un visu ekipējumu nesa 5 litrīgo bačuku ar kko oranžu iekšā padzerties komandai Kā mēs rēcām visi Takā laukos, ka puikas uzkapā pret otru komandu, pēc tās spēles vairs uz nevienu virslīgas spēli negāju, bija neizturami.
[/quo

pilniigs @uns
Slēpts komentārs: dafs

     [+] [-]

, 2011-01-29 15:49, pirms 15 gadiem
domājams būs interesanta sezona, lielais Piecenieks jau ari skaidrs turklāt būs 4 riņķi, kas nozīmē vairāk spēļu ar TOP komandām.

     [+] [-]

, 2011-01-29 15:53, pirms 15 gadiem
vipār lielais sešenieks, domājams, ka jaunā jūrmalas komanda ari būs konkurēt spējīga, - jo intresantāk

     [+] [-]

, 2011-01-29 16:02, pirms 15 gadiem
mosh jaunibai dot iespeju spelet!