Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Kalniņš iesit Valmierā, "Metta"/LU ļoti tuvu palikšanai Virslīgā

Agris Suveizda

Kalniņš iesit Valmierā, "Metta"/LU ļoti tuvu palikšanai Virslīgā
Andris Riherts un Gatis Kalniņš
Foto: Māris Greidāns, www.futbolavirsliga.lv

Platu soli pretī palikšanai Virslīgā spērusi "Metta"/LU, kas izbraukumā ar rezultātu 3:1 pārspēja 1. līgas vicečempioni "Valmieru Glass". Uzvaras vārtus rīdzinieku labā neilgi pēc iziešanas uz maiņu guva valmierietis Gatis Kalniņš. Pa vārtiem iesita arī Ingars Sarmis Stuglis un Roberts Uldriķis, bet mājiniekiem izcēlās Bruno Bērziņš.

Abu komandu pamatsastāvos salīdzinājumā ar pēdējām oficiālajām spēlēm bija pa divām izmaiņām. Valmieriešiem Bruno Bērziņš (atgriezās pēc ilgstoša savainojuma) un Kārlis Ozols devās Elvja Teremko un Artūra Bankava vietā, savukārt rīdziniekiem starta vienpadsmitniekā devās Aleksejs Giļņičs un Sergejs Vasiļjevs (līdz šim bija gājis tikai uz maiņu). Viesiem diskvalifikāciju izcieš Artis Ojārs Ostrovskis, bet valmierietis Gatis Kalniņš palika rezervē.

Spēli enerģiskāk sāka valmierieši, kas izpildīja vairākas standartsituācijas, tālus auta metienus un arī sitienus no distances, tomēr puslaika otrā daļa piederēja rīdziniekiem. "Metta"/LU daudz centrēja, kombinēja un izveidoja vairākus pusmomentus, bet rezultāts tika atklāts vien 43. minūtē, kad mājiniekiem jau uz brīdi bija izdevies izlīdzināt spēles gaitu. Ar teicamu sitienu no 20 metriem izcēlās Ingars Sarmis Stuglis, kurš pārliecinoši ielika bumbu vārtu stūrī (1:0).

Gluži kā pirmajā puslaikā, arī otro puslaiku ar spiedienu sāka "Valmiera Glass", kas nopelnīja vairākas standartsituācijas un vienu no tām arī izmantoja. Bumba soda laukumā atleca pie Bērziņa, un viņš cauršāva Dāvi Ošu, jau 48. minūtē panākdams izlīdzinājumu (1:1). Puslaika vidū "Metta"/LU atkal pārņēma iniciatīvu, un viesu spiediens 70. minūtē vainagojās likumsakarīgā vārtu iznākumā. Un kāds gan pārsteigums, ka tos guva nesen uz maiņu iznākušais valmierietis un ierastais pārspēļu varonis Kalniņš, kurš pēc Armanda Pētersona centrējuma neatvairāmi sita ar galvu (2:1). Jau pēc sešām minūtēm Jānis Lapss varēja ar skaistu sitienu panākt izlīdzinājumu, bet bumba aizgriezās gar tālo vārtu devītnieku.

81. minūtē Roberts Uldriķis soda laukuma pusaplī apspēlēja aizsargu, trāpīja apakšējā stūrī un, visticamāk, izšķīra iznākumu divu spēļu summā (3:1) - valmieriešiem, lai cerētu uz iekļūšanu Virslīgā, Rīgā būs jāgūst vismaz trīs vārti. Atbildes spēle notiks trešdien plkst. 18:00 Hanzas vidusskolas laukumā.

"Valmiera Glass"/BSS – "Metta"/LU 1:3 (0:1)
Vārtu: Bērziņš 48' - Stuglis 43', Kalniņš 70', Uldriķis 81'
Brīdinājumi: R. Apsītis – Gitī, Giļņičs, Puķītis, Stuglis
Valmiera: Arnavs, Lācis, Brēža, Bērziņš (Veinbergs 65'), Savaļnieks, Miķelsons (Dubro 79'), Ozols, Jaunzems, Lapss, Risbergs, R. Apsītis (Teremko 54')
Metta/LU: Ošs, Ševeļovs, Puķītis, Giļņičs, Gitī, Vardanjans, Emsis, Stuglis (Labanovskis 78'), Uldriķis (Bāliņš 88'), Pētersons, Vasiļjevs (Kalniņš 64')
Galvenais tiesnesis: Andris Treimanis

  +1 [+] [-]

, 2015-11-21 16:00, pirms 9 gadiem
Njaa, te viss ir skaidrs!
Slēpts komentārs: endrjuss

  +7 [+] [-]

, 2015-11-21 16:01, pirms 9 gadiem
Savaļnieks galīgi nekāds.

  +5 [+] [-]

, 2015-11-21 16:02, pirms 9 gadiem
drausmīgs futbols, negaidīju, ka Valmiera tik švaka.
Metta uz 50% izskatījās spēlēja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-11-21 16:07, pirms 9 gadiem
Valmierai labās malas aizsardzība visu spēli tika izvālēta visos caurumos. 80% Mettas uzbrukumu tieši caur šo malu, t.sk. Kalniņa vārti. Arī centra aizsardzība peldēja, par daudz piespiedās saviem vārtiem. Ja vēl Brēža bija līmenī, tad otrs aizsargs saviem pretspēlētājiem, ko ļoti lai varēja redzēt Mettas pirmie un otrie gūtie vārti. Savaļnieku ļoti labi neitralizēja, Riherts labi pastrādāja ar taktiku..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-11-21 16:14, pirms 9 gadiem
Nu nav Valmiera gatava šobrīd ar šo sastāvu piedalīties virslīgā. Pat nevaru iedomāties kāds būtu rezultāts, ja pretī būtu Liepāja vai Ventspils... Nedomāju, ka Valmieras līdzjutēji apmeklētu spēles kurās Valmieru massētu ar 0 : 10...

  +4 [+] [-]

, 2015-11-21 16:16, pirms 9 gadiem
Valmiera nepatīkami pārsteidza...aizsardzības līniju vajadzētu pilnībā nomainīt. Viena lieta ir graut 1. līgā, pavisam kas cits nospēlēt vismaz līdzīgi ar virslīgas vājāko komandu. Savā laukumā vajadzēja uzvarēt. Bija redzams, ka Valmierai trūkst šādu spēļu prakses. Veiksmi nākamreiz.

  +9 [+] [-]

, 2015-11-21 16:16, pirms 9 gadiem
Ievilka pārspēles jaunatnes izlašu jeb - reāli - Mettas labā, valmieriešiem nebija ko darīt, spēļu prakses trūka, un te arī rezultāts. Arī atsevišķi mettieši neko labi neizskatījās. Vajadzēja rīkot pārspēles uzreiz pēc sezonas beigām...
RFS varbūt būtu nospēlējuši labāk, kas to lai zin... Bet Mettai vienu titulu neatņemt - pārspēļu čempione!

  +1 [+] [-]

, 2015-11-21 16:17, pirms 9 gadiem
coop rakstīja: Nu nav Valmiera gatava šobrīd ar šo sastāvu piedalīties virslīgā. Pat nevaru iedomāties kāds būtu rezultāts, ja pretī būtu Liepāja vai Ventspils... Nedomāju, ka Valmieras līdzjutēji apmeklētu spēles kurās Valmieru massētu ar 0 : 10...
Tas, tikai parāda, ka pašlaik nav resursu 10 komandu čempionātam, kā daži grib.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-21 16:17, pirms 9 gadiem
123abc rakstīja: drausmīgs futbols, negaidīju, ka Valmiera tik švaka.
Metta uz 50% izskatījās spēlēja...
protams, ka tikai Metta spēlēja, jo sezona beidzās pirms 2 nedēļām un visi jau čillo atvaļinājumos..
Bet LFF pārvilkuši pārspēles uz vēlāko laiku, lai tas būtu izdevīgi tieši Mettai aka Olimps (Skonto fārmklubs)

  +4 [+] [-]

, 2015-11-21 16:17, pirms 9 gadiem
coop rakstīja: Nu nav Valmiera gatava šobrīd ar šo sastāvu piedalīties virslīgā. Pat nevaru iedomāties kāds būtu rezultāts, ja pretī būtu Liepāja vai Ventspils... Nedomāju, ka Valmieras līdzjutēji apmeklētu spēles kurās Valmieru massētu ar 0 : 10...
pārējās Virslīgas komandas Valmieru vienkārši noskrietu...

  -1 [+] [-]

, 2015-11-21 16:20, pirms 9 gadiem
marka3x3 rakstīja: Tas, tikai parāda, ka pašlaik nav resursu 10 komandu čempionātam, kā daži grib.
Spēlētājus var atrast...pieliec Valmierai 5-6 spēļētājus un Mettu apspēlēsi...

  -1 [+] [-]

, 2015-11-21 16:26, pirms 9 gadiem
protams Valmierai butu labi paligi no citiem klubiem kautvai Silagailis no Rezeknes!

  +1 [+] [-]

, 2015-11-21 16:26, pirms 9 gadiem
marka3x3 rakstīja: Tas, tikai parāda, ka pašlaik nav resursu 10 komandu čempionātam, kā daži grib.
Resursi ir, tikai vajag gribēt izveidot 10 komandu Virslīgu. 1.līgai Valmiera nekādu lielo naudu netērēs, bet bez naudas Virslīgas līmeņa bijušos valmieriešus neatgriezīs. Kā reiz visās līnijās ir kāds valmierietis, kurš atbilst Virslīgas līmenim un kuru varētu komandai piesaistīt, ja komanda atgrieztos Virslīgā. Vārtos Bogdanovs, aizsardzībā Kuzņecovs, pa vidu Pallo, Savaļnieks, tas pats Ērglis, kurš nesen aizbrauca uz Norvēģiju, uzbrukumā Kalniņš. Piesaistītu vēl kādu labu vīru un būtu stabila BFC Daugavpils vai Spartaka līmeņa komanda..

  -2 [+] [-]

, 2015-11-21 16:29, pirms 9 gadiem
denebs rakstīja: Ievilka pārspēles jaunatnes izlašu jeb - reāli - Mettas labā, valmieriešiem nebija ko darīt, spēļu prakses trūka, un te arī rezultāts. Arī atsevišķi mettieši neko labi neizskatījās. Vajadzēja rīkot pārspēles uzreiz pēc sezonas beigām...
RFS varbūt būtu nospēlējuši labāk, kas to lai zin... Bet Mettai vienu titulu neatņemt - pārspēļu čempione!
diemžēl tā ir...apkaunojums Mettai...tāpēc jāveido 10 komandu Virslīga. Nospēļē 2 apļus un tad sadala pa pieciniekiem(1-5 un 6-10) lai spēlē vēl 4apļus. Virslīga viennozīmīgi augs,ja top 5 komandas satiksies biežāk savā starpā...

     [+] [-]

, 2015-11-21 16:29, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Valmīrai virsleigā nav kū dareit...Rēzekne sovā laukumā vismoz 1:0 nūspēlēja godu atpakaļ
Metta sasita Rēzekni vienos vārtos viņu laukumā! 1:0 bija Rīgā!

  +5 [+] [-]

, 2015-11-21 16:30, pirms 9 gadiem
ja Valmiera nezina, ko darīt 2 nedēļas, tad tas ir skaidrs, ka viņiem nav ko darīt virslīgā. Varēja trenēties, analizēt, gatavoties, aizsargiem macīt, kas ir aizsardzība.
Pārbaudes spēles rīkot, Metta tak pati nospēlēja divas pa šo laiku.
Dark Eagle rakstīja: protams, ka tikai Metta spēlēja, jo sezona beidzās pirms 2 nedēļām un visi jau čillo atvaļinājumos..
Bet LFF pārvilkuši pārspēles uz vēlāko laiku, lai tas būtu izdevīgi tieši Mettai aka Olimps (Skonto fārmklubs)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-21 16:31, pirms 9 gadiem
denebs rakstīja: Ievilka pārspēles jaunatnes izlašu jeb - reāli - Mettas labā, valmieriešiem nebija ko darīt, spēļu prakses trūka, un te arī rezultāts. Arī atsevišķi mettieši neko labi neizskatījās. Vajadzēja rīkot pārspēles uzreiz pēc sezonas beigām...
RFS varbūt būtu nospēlējuši labāk, kas to lai zin... Bet Mettai vienu titulu neatņemt - pārspēļu čempione!
Valmierai bija pietiekami laika sagatavoties pienācīgi..puiši izskatījās nedaudz nobijušies

  +2 [+] [-]

, 2015-11-21 16:33, pirms 9 gadiem
Prieks par skatītāju daudzumu. Vai kāds var pateikt cik vidēji Valmieras spēles apmeklē?

     [+] [-]

, 2015-11-21 16:35, pirms 9 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Var jau teikt ka Metta ir Virsliigas pelvu maiss, BET taas pashas 1.liigas liideres no Virsliigas pelavu maisiem atpaliek par vismaz 2 soliem!!! Starpiiba starp 1.liigu un Virsliigu ir milziiga!!!
Caramba droši mettu apspēlētu, tik vai to atļaus darīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-11-21 16:40, pirms 9 gadiem
Pag, nu nevar tik ļoti norakstīt Mettu. Šogad bija vairākas spēles, kur Mettai gluži vienkārši fortūna uzgrieza pakaļu. Pat ļoti cienīgi Metta spēlēja pret Liepāju un Ventspili. Diez vai Valmiera to spētu... Bet protams nevar un nedrīkst runāt kā būtu ja būtu kamēr viena komanda nav nospēlējusi pret otru oficiālā turnīrā. Piedodiet, bet tās ir pilnīgas muļķības par to ka nebija laika sagatavoties un ka pēkšņi laukumā kādam maisīja pretinieks un paša olas...

  +2 [+] [-]

, 2015-11-21 16:40, pirms 9 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Tak beidz muldeet!!! Caramba jau kausaa paradija ka neko esot vairaakumaa pret Spartaku nevareja izveidot!!! Absoluuti NEKO!! Tikshana paari centram tika sagaidiita ar ovaacijaam, peec tam kad izdevaas tikt lidz pretinieku soda laukuma, tribinees vieteejie koljas korkeeja Walteriiti valaa!!! Taada ir starpiiba starp 1.liigu un Virsliigu
labi jau, ka tā pati Metta,BFC D vai Spartaks pirms kāda ilgāka laika uz Virslīgu pārgāja kā favorīti uz līgas titulu. Uzskati, ka labāk ir spēlēt 7 komandām ar spēli reizi 2 nedēļās vai pat mēnesī kā tas dažām komandām bija vasarā?

  +2 [+] [-]

, 2015-11-21 16:41, pirms 9 gadiem
Diemžēl, ne viena ne otra komanda ne ar ko īpašu nevar palepoties šajā spēlē. Valmierai vispār tā spēles domā ir diezgan primitīva. Pat, ja spēlētāju līmenis ir bēdīgs, trenera taktiskā doma ir jāredz. Bet te vienīgā doma ir sist bumbu uz priekšu, cerībā, ka Savaļnieks iesitīs. Nu un brāķa netrūka abu komandu izpildījumā. Pēc šās spēles izskatās, ka arī Metta būtu pelnījusi vietu 1.līgā. Futbola primitīvisms!

  +5 [+] [-]

, 2015-11-21 16:46, pirms 9 gadiem
Bet vispār jau bēdīgs skats uz Latvijas futbolu pēc šādām spēlēm. Liekas, ka tikai Liepāja, Ventspils, Jelgava un Skonto spēj ko līdzīgu futbolam spēlēt. Un tās spekulācijas uz jauniešu futbolu var nolikt malā. Tās ir divas pilnīgi atšķirīgas lietas - jaunatnes futbols un pieaugušo.

     [+] [-]

, 2015-11-21 16:53, pirms 9 gadiem
Lieliski,Metta malači, nolicēji kabači!!

     [+] [-]

, 2015-11-21 16:55, pirms 9 gadiem
Tas, ka Mettai ir labi jaunieši šobrīd, pilnīgi neko nenozīmē. Arī Skonto, kas sevi sauc par Akadēmiju (lai dies pass) ir visu laiku bijuši labi jaunieši. Bet ja paskatīsimies kuri no pašu izaudzinātajiem spēlē šobrīd virslīgā tad cik tur ir to pašu audzēkņu?!!! Kādu laiku atpakaļ lasīju, ka Skonto esot puiši ar kuriem strādājot Starkovs un kuri aizvedīs Latviju atpakaļ uz Eiropas futbolu. Jautājums, vai kāds nošiem talantiem spēlē jau virslīgā vai kaut kur ārzemju klubos? Ja tas tā ir, vai kāds var nosaukt uzvārdus. Dzirdēju par kaut kādu vārtusargu no Babītes bet ne no Skonto.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-21 16:59, pirms 9 gadiem
Jaaa... Spelu satura zina starp vl un 1l vienkarsi bezdibenis pa vidu

  +1 [+] [-]

, 2015-11-21 16:59, pirms 9 gadiem
Labs rezultāts, ņemot vērā, ka Valmiera bez trenera piedalās.

  +4 [+] [-]

, 2015-11-21 17:01, pirms 9 gadiem
Nevajag Valmieru blamēt, tāda vienkārši ir starpība starp Virslīgu un pirmo līgu. Un nav arī par to jāvaimanā, tas taču ir pilnīgi dabīgi, ka starp šiem diviem līmeņiem ir starpība. Tajos dažos gadījumos, kad pirmās līgas komanda (Ditton, Jaunība, Spartaks) uzvarējusi pārspēlēs, pretī (cik atceros, neesmu pārbaudījusi) bijusi Virslīgas devītā komanda, turpretim Valmiera spēlēja ar Virslīgas septīto komandu, kas turklāt tikai par diviem punktiem atpalika no sestās.
Var teikt, ka Kalniņa vārti izšķīra spēli, Uldriķa vārti - pārspēles. Varu pat piekrist Mettas nīdējam, ka vasarā Uldriķis Virslīgā spēlēja avansā, taču sezonas beigās viņš jau šo avansu atpelna (un, būdams 98.g. dzimis, būtu noderējis Babičeva vadītajai 97. gadu izlasei).

     [+] [-]

, 2015-11-21 17:14, pirms 9 gadiem
Ja Valmiera spēlētu Virslīgā sezonu pret spēcīgiem pretiniekiem, tā nebūtu par kapeiku sliktāka par Mettu!

  +2 [+] [-]

, 2015-11-21 17:18, pirms 9 gadiem
Žēl ,ka tā jo kopš 70 gadu beigām esmu fanojis par Gauju[Valmieru],jo tā ir Vidzemes komanda un latviska.

  +3 [+] [-]

, 2015-11-21 17:19, pirms 9 gadiem
Par Skonto un Mettas jauniešiem - ne analīze, bet tikai viena piebilde. Skonto talantu paraugtrio: Koļesņičenko, Karašausks, Krivošeja -- visi trīs izmisīgi cīnās vai cīnījās ar savām vājībām un tāpēc nekļuva (varbūt kāds vēl kļūs???) par superzvaigznēm. Mettas jaunieši (pagaidām vēl pusaudži) pārsvarā nāk no inteliģentākām aprindām, un tas ir pamats lielākam optimismam, kaut gan, protams, ne par vienu pusaudzi vēl nevar droši galvot,kā viņa liktenis izveidosies.

     [+] [-]

, 2015-11-21 17:26, pirms 9 gadiem
olga rakstīja: Nevajag Valmieru blamēt, tāda vienkārši ir starpība starp Virslīgu un pirmo līgu. Un nav arī par to jāvaimanā, tas taču ir pilnīgi dabīgi, ka starp šiem diviem līmeņiem ir starpība.
Tas nebūt nav nekas labs. Ja vēl salīdzinoši nesen 1.līgā spēlējusi virslīgas 7.komanda mierīgi viesos tiek galā ar 1.līgas top komandu, tad sanāk, ka virslīga faktiski ir slēgtā līga, jo izaugsmes un spēļu prakses iespējas virslīgā un 1.līgā acīmredzot ir pārāk atšķirīgas. Virslīgā vajadzētu pietiekami daudz komandu, lai būtu intriga un iekšējās cīņas gan tabulas augšā, gan apakšā. Un nedomāju, ka virslīgā Valmierai būtu kaut kādi 0:10 tipa rezultāti.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-21 17:27, pirms 9 gadiem
Piekrītu Olgai, sodien Uldriķis spēlēja tīri labi bet viņš galīgi nav uzbrucējs. Tāda sajūta, ka Mettai bez Ndekra šobrīd vienkārši uzbrucēju nav. Pētersons varbūt kaut cik atbilstu. Uldriķis un Vasiļjevs tīrākie pussargi. Un vispār, ja jau Metta liek akcentu uz saviem jauniešiem tad lai to dara arī šobrīd. Stūglis, Emsis, Juhņēvičs var būt vēl kāds. Tas nekas, ka tie nav pašu audzēkņi. Rihert, nekautrējies, tev tāpat nav ko zaudēt. Uzticies jaunajiem lai dragā !

     [+] [-]

, 2015-11-21 17:31, pirms 9 gadiem
Paskatījos dubliru čempionāta tabulu. Izrādās, ka Mettai ir perspektīvas. Nemaz nav tik slikti, ja vien tos jaunos nepārmānīs citi klubi.

  -2 [+] [-]

, 2015-11-21 17:32, pirms 9 gadiem
ar šādu Mettas spēli Karamba viņus viennozīmīgi izģērbtu!

Savaļnieks, izskatās, tieši sezonas beigās diezgan izpumpējies.
Šodien ļoti uzkrītoši bija, ka tieši pēc zaudētām divcīņām Niks vnk izslēdzās, neturpināja cīnīties. Vai nu tur motivācijas trūkums vai neticība uzvarai... grūti saprast.

Kalniņš iesita uzvaras vārtus - iepriekš Valmierā uzspēlējušais Apiņš pēdējā spēlē Valmierā ielika 4 golus Caramba rindās, šodien uzvaras vārti no valmierieša Kalniņa - nu nesmuki mazliet, nesmuki

  -3 [+] [-]

, 2015-11-21 17:33, pirms 9 gadiem
Godīgi sakot, pēc tā, ka Riherts visu sezonu tikai gaužas un čīkst, cik viss slikti, apnikusi tā komanda. Kādreiz simpatizēja šī komanda, bet nu neko labu tā nav spējusi parādīt, ne tika futbola ziņā.

  +2 [+] [-]

, 2015-11-21 17:34, pirms 9 gadiem
Krietni paplašinājām pirmo līgu -- un futbola dzīve vairākos reģionos sarosījās. Arī Virslīgas paplašināšana (šimbrīžam līdz 10 komandām) dotu jaunu impulsu reģionu futbolam (tai pašā laikā Virslīgas vidējais līmenis pazeminātos, tāds nu abpusēji griezīgs zobens tā paplašināšana ir; un tādām komandām kā Valmiera galvenais uzdevums Virslīgā būtu cīnīties par noturēšanos).

  +3 [+] [-]

, 2015-11-21 17:36, pirms 9 gadiem
Visu cieņu Olgai, kā sievietei ! Konkrēti rubī fišku futbolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-11-21 17:44, pirms 9 gadiem
Baraks: "virslīga faktiski ir slēgtā līga"
Jā, pie 7 vai 8 komandām Virslīgā uz to pusi patiešām velk.

  -2 [+] [-]

, 2015-11-21 18:22, pirms 9 gadiem
Mettai nav,ko darīt Virslīgā.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-21 18:37, pirms 9 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Tak beidz muldeet!!! Caramba jau kausaa paradija ka neko esot vairaakumaa pret Spartaku nevareja izveidot!!! Absoluuti NEKO!! Tikshana paari centram tika sagaidiita ar ovaacijaam, peec tam kad izdevaas tikt lidz pretinieku soda laukuma, tribinees vieteejie koljas korkeeja Walteriiti valaa!!! Taada ir starpiiba starp 1.liigu un Virsliigu
Tu kaut ko jauc..Caramba spēlēja ar Jelgavu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-11-21 19:38, pirms 9 gadiem
Vienīgā atšķirība starp Mettu un Valmieru ir fiziskā sagatavotība. Nezinu ko te daudzi tā noliek Valmieru un slavē Mettu, bet laukumā skaidri bija redzams, ka Mettieši nebija ne ar ko labāki. Tehnika nekāda, ātrums nekāds u.t.t. Valmiera pat izskatījās labāka par Mettu kamēr sagura un nosēdās. Sen zināms, ka Mettā spēlē jaunieši un bezdarbnieki, bet Valmierieši ikdienā strādā, kas nozīmē ka treniņi Mettai ir vairāk un līdz ar to fiziskā sagatavotība augstākā līmenī, bet futbolisti paši ne ar ko nav pārāki par Valmieriešiem. Šogad Metta pat atklāti pateica, ka visi no kluba aizgājušie izvēlējās arī strādāt. Tāpēc arī visu laiku teicu, ka RFS jaunieši, kas ir tādā pašā situācijā kā Metta būtu labāk izskatījušies kā Valmiera pārspēlēs, jo tur arī uzsvars tiek likts uz fizisko sagatavotību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-11-21 20:25, pirms 9 gadiem
billyfromspace rakstīja: Vienīgā atšķirība starp Mettu un Valmieru ir fiziskā sagatavotība. Nezinu ko te daudzi tā noliek Valmieru un slavē Mettu, bet laukumā skaidri bija redzams, ka Mettieši nebija ne ar ko labāki. Tehnika nekāda, ātrums nekāds u.t.t. Valmiera pat izskatījās labāka par Mettu kamēr sagura un nosēdās. Sen zināms, ka Mettā spēlē jaunieši un bezdarbnieki, bet Valmierieši ikdienā strādā, kas nozīmē ka treniņi Mettai ir vairāk un līdz ar to fiziskā sagatavotība augstākā līmenī, bet futbolisti paši ne ar ko nav pārāki par Valmieriešiem. Šogad Metta pat atklāti pateica, ka visi no kluba aizgājušie izvēlējās arī strādāt. Tāpēc arī visu laiku teicu, ka RFS jaunieši, kas ir tādā pašā situācijā kā Metta būtu labāk izskatījušies kā Valmiera pārspēlēs, jo tur arī uzsvars tiek likts uz fizisko sagatavotību.
Starp daudziem murgiem arī kāds sakarīgs komentārs. Paldies!

     [+] [-]

, 2015-11-21 21:24, pirms 9 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: nu tiktu virslīgā, tad arī sastāvs būtu cits valmierai. Bet lai tur tiktu, vajag to mettu uzvarēt.
p.s

2:0 viesos der?
Valmierai viesos arī 2:0 neder
Bet ļoti gribētos redzēt Valmieru Virslīgā - tas palielinātu kopējo Virslīgas apmeklētības ciparu!
Starp citu - tur kur spēlē latviskākās komandas arī ir lielākais skatītāju skaits!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-11-21 21:25, pirms 9 gadiem
theoxy rakstīja: Mettai nav,ko darīt Virslīgā.
Mettai vienkārši paveicās šogad, jo Gulbene automātiski palika pēdējā, bet nākamgad varētu būt krietni grūtāk nepalikt pēdējā vietā!

     [+] [-]

, 2015-11-21 22:15, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: Mettai vienkārši paveicās šogad, jo Gulbene automātiski palika pēdējā, bet nākamgad varētu būt krietni grūtāk nepalikt pēdējā vietā!
Bet kā tad ar 2020. gada čempiontitulu?
Toties es esmu tikai par tādu Riherta un Co iznākumu

  +2 [+] [-]

, 2015-11-21 22:29, pirms 9 gadiem
olga rakstīja: Par Skonto un Mettas jauniešiem - ne analīze, bet tikai viena piebilde. Skonto talantu paraugtrio: Koļesņičenko, Karašausks, Krivošeja -- visi trīs izmisīgi cīnās vai cīnījās ar savām vājībām un tāpēc nekļuva (varbūt kāds vēl kļūs???) par superzvaigznēm. Mettas jaunieši (pagaidām vēl pusaudži) pārsvarā nāk no inteliģentākām aprindām, un tas ir pamats lielākam optimismam, kaut gan, protams, ne par vienu pusaudzi vēl nevar droši galvot,kā viņa liktenis izveidosies.
Metta izturas pret saviem talantiem kā pret vergiem, necieņa viņu skolas lietas, liek spēl't pa 2 gadiem līderiem + informē par 3dienu turnīriem 4dienās

Metta gatavo ielas slaucītājus diemžēl. Skarbi, bet patiesi, ja viņi šādi domā 12 gadīgiem puišeļiem klārēt, ka - ja Tu gribi būt profs, Tev jau 7 klasē skola jāliek 2. plānā

Normāli????

  -1 [+] [-]

, 2015-11-21 23:45, pirms 9 gadiem
Ko tik nu tagad kažokmetēji neizdomā, sasmējos

  +1 [+] [-]

, 2015-11-22 10:50, pirms 9 gadiem
betmis raksta-diemžēl tā ir...apkaunojums Mettai...tāpēc jāveido 10 komandu Virslīga. Nospēļē 2 apļus un tad sadala pa pieciniekiem(1-5 un 6-10) lai spēlē vēl 4apļus. Virslīga viennozīmīgi augs,ja top 5 komandas satiksies biežāk savā starpā...

2008.gada pēc tādas formulas spēlējam.Esam izauguši tur,kur šobrīd esam.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-22 14:22, pirms 9 gadiem
Kungi! Runājot par Latviskāko komandu šajā duelī nu nez vai Mettu var saukt tā un slavēt!!! Paskataties ,kas tur spēlēja??? Kurtad Riherta slavenais teiciens tikai ar savējiem? Vai tas melnais ar ir savējais? Otris kāda disciplīna valdija Valmieras komandā un ko kārtējo reizi rādija izlases treneris??? Kauns... Bet jums taisnība Riherts ir stabila vērtība notur komandu virslīgā! Vienvārd sakot komanda droš ka nesaprot to viņa dziļo domu Jautājums viens vai izlasē Pahara palīgos ir normāli ka ir treneris ,kas visu laiku ar savu klubu ir uz izkrišanu??? Tad jau sanāk pārējos klubos strādā āmuri,kas neko nesaprot? Otrā spēlē prognozēju ļoti lielu pārsteigumu rezultāta ziņā 3-0 Valmieras labā! Mettas vājā vieta vārtu vīrs un aizsargi...! Nav Gata Kalnīņa ,nav Mettas!