Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Ronaldu uzvaras vārti Barselonā, Madrides "Real" tuvojas titulam

Agris Suveizda

Ronaldu uzvaras vārti Barselonā, Madrides "Real" tuvojas titulam
Mesuts Ezils un Krištianu Ronaldu līksmo pēc otrajiem vārtiem
Foto: AP/Scanpix

Šovakar tika aizvadīts viens no lielākajiem un nozīmīgākajiem derbijiem pasaulē - El Clásico starp "Barcelona" un Madrides "Real". Tajā ar 2:1 pārāks izrādījās galvaspilsētas klubs, kas četras kārtas pirms sezonas beigām pārsvaru pār "Barcelona" palielinājis līdz septiņiem punktiem un spēris vēl vienu platu soli pretī čempiona titulam. Uzvaras vārtus mača 73.minūtē guva Krištianu Ronaldu, kuram tas šosezon bija jau 42.precīzais sitiens. Jāatzīmē, ka "Real" laboja Spānijas futbola čempionātā vienas sezonas laikā gūto vārtu rekordu, latiņu paceļot jau līdz 109 vārtiem.

Pamatsastāvā bez Sančesa, Pikē un Fabregasa

"Barcelona" starta vienpadsmitniekā bija vairāki pārsteigumi. Tajā netika iekļauts centra aizsargs Herards Pikē, kurš nespēlēja arī trešdien notikušajā UEFA Čempionu līgas pusfinālā pret Londonas "Chelsea" (1:2), un pussargs Fransesks Fabregass. Toties pamatsastāvā visai negaidīti tika iekļauts tikai 21 gadu vecais Tjagu Alkantara un nepilnu 21 gadu vecais Kristians Teljo. Laukumā nebija arī čīlieša Alekša Sančesa, kurš Londonā gūtā savainojuma dēļ vakar trenējās individuāli un bija zem lielas jautājuma zīmes. Mājiniekiem, protams, nevarēja palīdzēt arī Davids Vilja (lauzta kāja), Andreu Fontass (sarautas krusteniskās saites) un Eriks Abidāls (nesen veikta aknu transplantācija). Tikmēr Žozē Mourinju sākumsastāva izvēlē lielu pārsteigumu nebija - tajā tika iekļauti Mesuts Ezils un Anhels di Marija, bet kreisās malas aizsarga pozīcijā viņš atkal deva priekšroku tautietim Fabiu Koentrau, nevis brazīlietim Marselu, kurš vēl nav pilnībā atguvies no muguras savainojuma.

Barcelona: Valdess, Adrianu (Pedro 74'), Maskerāno, Pujols, Alvešs, Injesta, Tjagu, Busketss, Čavi (Aleksis 69'), Teljo (Fabregass 81'), Mesi
Real Madrid: Kasiljass, Koentrau, Pepe, Ramoss, Arbeloa, Kedira, Alonso, Ronaldu, Ezils (Kaljehons 89'), di Marija (Granero 74'), Benzemā (Igvains 90'+3)

"Barcelona" netiek galā ar Madrides stūra sitieniem

Gvardiola bija izvēlējies ļoti uzbrūkoša tipa formāciju - Dani Alvešs pat pēc saviem standartiem spēlēja ļoti augstu laukumā un praktiski darbojās malējā uzbrucēja pozīcijā. Līdz ar to katalāņi spēlēja ar trim izteiktiem aizsargiem - Adrianu kreisajā malā, Havjēru Maskerāno centrā (tiesa, argentīnietim regulāri palīdzēja balsta pussargs Serhio Busketss) un Karlesu Pujolu labajā flangā, kur viņa galvenais pretinieks, protams, bija Krištianu Ronaldu. Tomēr mača sākumā bīstamāki momenti bija tieši pie mājinieku vārtiem, un "Barcelona" lielākās problēmas sagādāja madridiešu stūra sitieni.

"Real" varēja jau ceturtajā minūtē izvirzīties vadībā. Ronaldu pēc stūra sitiena leca visaugstāk un sita ar galvu, bet bumba, pa ceļam aizskarot Pujola galvu, lidoja zem vārtu pārliktņa. Glāba Viktors Valdess. "Real" arī otro stūra sitienu pabeidza ar raidījumu pa vārtiem (Pepe), bet trešais stūris "Barcelona" bija liktenīgs. Valdess glāba pēc Pepes sitiena ar galvu, taču Pujols nespēja noslaucīt bumbu no vārtu priekšas, un Sami Kedira cīņā ar Pujolu to iebakstīja vārtos - 17.minūtē rezultāts kļuva 1:0 "Real" labā. Šie vārti bija zīmīgi arī ar to, ka "Real" tie Spānijas čempionātā šosezon bija jau 108., kas ir (bija) jauns līgas rekords! Mājiniekiem mača sākumā bija tikai viens moments, kuru radīja Alvešs, kurš no aizmugures pārsteidza Serhio Ramosu, taču ļoti laicīgi vārtus atstāja Ikers Kasiljass.

Pēc ielaistajiem vārtiem "Barcelona" teritoriālais pārsvars pieauga, un "Real" arvien retāk tika pie iespējas aizskriet pretuzbrukumā. Pirmā lielā mājinieku izdevība bija 27.minūtē. Lionels Mesi saņēma bumbu netālu no "Real" soda laukuma, savilka uz sevi vismaz piecus pretiniekus un soda laukumā ar teicamu piespēli atrada rekordistu Čavi Ernandesu (šovakar laboja El Clásico aizvadīto spēļu rekordu - šī Čavi bija jau 32.cīņa), bet Kasiljass spēja reaģēt uz viņa sitienu un bumba aizspurdza gar pašu tālo vārtu stabu (tiesa, stūra sitiens nesekoja). Llielākā daļa citu "Barcelona" mēģinājumu ielauzties viesu soda laukumā bija nesekmīgi.

Gvardiola uzmin ar maiņu, bet pēdējais smejas Mourinju

"Barcelona" otrā puslaika devītajā minūtē bija teicama izdevība izlīdzināt rezultātu. Tjagu ar lielisku piespēli starp aizsargiem soda laukumā nogādāja bumbu pavisam brīvajam Teljo, taču pēdējam norāvās sitiens un bumba lidoja debesīs. Mājiniekiem piederēja liels pārsvars, taču viss ritēja pēc viesu plāna, kas disciplinēti un ļoti sekmīgi sargāja savu vienu vārtu pārsvaru. Spēles 68.minūtē labi no distances sita Čavi - bumba lidoja gar pašu tālo vārtu stabu. Kā izrādījās, tā bija pēdējā Čavi nozīmīgā darbība mačā. Pēc minūtes laukumā devās Aleksis, un čīlietis jau nākamajā minūtē panāca 1:1.

Andress Injesta cīņā ar aizsargu pēdējā brīdī paspēja izdarīt asprātīgu piespēli Teljo, pēc kura sitiena glāba Kasiljass. Bumba gan palika "Barcelona", un pēc spēcīga Adrianu raidījuma apaļais priekšmets nonāca pie Alekša, un čīlietis ar otro piegājienu no vārtu priekšas iedabūja bumbu vārtos un lika kapitulēt Kasiljasam. Tomēr katalāņu prieki bija ļoti īsi. Jau pēc trim minūtēm bumbu labajā flangā pie sānu līnijas saņēma Ezils, Spānijas čempionāta labākais piespēlētājs tālāk bumbu raidīja ātrumu uzņēmušajam Ronaldu, kuram līdzi netika Maskerāno, un portugāļu superzvaigzne trāpīja tuvajā vārtu stūrī - 2:1! Gvardiola pārkārtoja komandas rindas - malējais uzbrucējs Pedro Rodrigess nomainīja Teljo, Alvešs atgriezās malējā aizsarga pozīcijā, bet Pujols pārcēlās uz aizsardzības kreiso malu; vēlāk uz maiņu izgāja arī Fabregass -, tomēr lūzumu spēles gaitā tas neieviesa.

Vēl kompensācijas laika pēdējā minūtē Ronaldu no vārtu priekšas varēja dubultot pārsvaru. Rezultāts vairs nemainījās, un Madrides "Real" pēc 13 spēļu pārtraukuma beidzot uzvarēja "Barcelona" pamatlaikā (vēl ir viens panākums pagarinājumā), sperot platu soli pretī Spānijas čempiona titulam. Gvardiolas vīri piedzīvoja pirmo zaudējumu savā laukumā kopš iepriekšējās sezonas sākuma, kad ar 0:2 piekāpās līgas jaunpienācējai "Hercules". "Barcelona" bez zaudējumiem bija spēlējusi 54 spēles pēc kārtas, kuru laikā izcīnīja 47 uzvaras un guva 181 vārtus (un ielaida 29). Jau pēc dažām dienām komandas aizvadīs svarīgas cīņas Čempionu līgas pusfinālā - "Barcelona" otrdien uzņems Londonas "Chelsea", bet Madrides "Real" savā laukumā tiksies ar Minhenes "Bayern".

KomandaSUNZVārti
Barcelona219864687355-367
Real Madrid219874686367-355

15 iepriekšējie El Clásico

TurnīrsSpēleRezVārtu guvēji
CDR 1/4Barcelona - Real Madrid2:2Pedro 44' Alvešs 45' – Ronaldu 68' Benzemā 72'
CDR 1/4Real Madrid – Barcelona1:2Ronaldu 10' – Pujols 48' Abidāls 76'
SpānijaReal Madrid – Barcelona1:3Benzemā 1' – Aleksis 29' Čavi 53' Fabregass 66'
Superk.Barcelona - Real Madrid3:2Injesta 15' Mesi 45'88' – Ronaldu 20' Benzemā 82'
Superk.Real Madrid – Barcelona2:2Ezils 13' Alonso 54' – Vilja 36' Mesi 45'
ČL 1/2Barcelona - Real Madrid1:1Pedro 54' – Marselu 64'
ČL 1/2Real Madrid – Barcelona0:2Mesi 76'87'
CDR finReal Madrid* – Barcelona1:0Ronaldu 103'
SpānijaReal Madrid – Barcelona1:1Ronaldu 82'(11m) – Mesi 53'(11m)
SpānijaBarcelona - Real Madrid5:0Čavi 10' Pedro 18' Vilja 55'58' Hefrens 90'
Spānija.Real Madrid – Barcelona0:2Mesi 33' Pedro 56'
SpānijaBarcelona - Real Madrid1:0Ibrahimovičs 56'
SpānijaReal Madrid – Barcelona2:6Igvains 14' Ramoss 56' – Anrī 17'58' Pujols 19' Mesi 35'75' Pikē 83'
SpānijaBarcelona - Real Madrid2:0Eto'o 83' Mesi 90'
SpānijaReal Madrid – Barcelona4:1Rauls 12' Robens 20' Igvains 62' van Nistelrojs 77'(11m) – Anrī 86'

*Spēle notika Valensijā.
CDR - Karaļa kauss, Spānija - Spānijas čempionāts, Superk. - Spānijas Superkauss, ČL - Čempionu līga, 1/4 - ceturtdaļfināls, 1/2 - pusfināls, fin - fināls, Rez - rezultāts.

La Liga, 2011/12

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Mallorca - Zaragoza1:0 (1:0)Kasadesuss 33'
Gijon - Rayo Vallecano2:1 (1:0)Sangojs 18' Biličs 78' - Labaka 51'
Barcelona - Real Madrid1:2 (0:1)Aleksis 70' - Kedira 17' Ronaldu 73'
Sevilla - Levante23:30
Granada - Getafe13:00
Real Sociedad - Villarreal13:00
Racing - Athletic17:00
Atletico - Espanyol19:00
Valencia - Real Betis22:00
Osasuna - Malaga22:00

Turnīra tabula

VKlubsSUNZVārtiP
1.Real Madrid342842109:3088
2.Barcelona34256397:2681
3.Valencia331410950:4252
4.Malaga331561149:4651
5.Levante331461347:4648
6.Osasuna331113937:5346
7.Athletic Bilbao3311121048:4445
8.Atletico Madrid331291244:4145
9.Sevilla331291240:3845
10.Espanyol331291245:4545
11.Getafe331291238:4445
12.Real Mallorca3411101336:4143
13.Real Betis331261540:4542
14.Rayo Vallecano341241850:6040
15.Real Sociedad331091442:5139
16.Villarreal338121334:4736
17.Granada331061730:4936
18.Sporting Gijon34871935:6431
19.Real Zaragoza34871929:6031
20.Racing Santander334141524:5226

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Krištianu RonalduReal Madrid42
2.Lionels MesiBarcelona41
3.Radamels FalkaoAtletico22
4.Gonsalo IgvainsReal Madrid21
5.Karims BenzemāReal Madrid18
6.Fernando JorenteBilbao Athletic17
7.Roverto SoldadoValencia16
8.MičuRayo Vallecano15
9.Ruvens KastroReal Betis14
10.Aruna KonēLevante13

Labākie piespēlētāji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Mesuts EzilsReal Madrid15
2.Lionels MesiBarcelona12
Anhels di MarijaReal Madrid12
4.Krištianu RonalduReal Madrid11
5.Hesuss NavassSevilla9
Dani AlvešsBarcelona9
7.Hosē BarkeroLevante7
KakāReal Madrid7
Rauls GarsijaOsasuna7

Izmantotie resursi:
LigaBBVA.com - Página oficial de la mejor liga...
Goal.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports
Real Madrid C.F. - Web Oficial | Official Web Site
Official FC Barcelona Web Site - Barça |...

 +39 [+] [-]

, 2012-04-21 22:55, pirms 13 gadiem
apsveicu Real ar čempionu titulu!

tiesnesis šodien ļoti profesionāli notiesāja. Izcila spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2012-04-21 22:56, pirms 13 gadiem
Peps domāja, ka var uzvarēt ar 1,5 uzbrucējiem?

  +7 [+] [-]

, 2012-04-21 22:56, pirms 13 gadiem
HALA MADRID!!!

 +25 [+] [-]

, 2012-04-21 22:56, pirms 13 gadiem
Real bija pelnijis uzvareet..

 +13 [+] [-]

, 2012-04-21 22:56, pirms 13 gadiem
nu ko lai saka? neko!
madridei tituls praktiski rokaa!
apsveicu!
laikam jau bija pelniijushi lai gan biju par barsu!
barsai peedeejaa laikaa kaukaa neiet!

 +15 [+] [-]

, 2012-04-21 22:56, pirms 13 gadiem
zēl,bet kādreiz visas uzvaru sērijas beidzas(Barcai pret Real savā laukumā),apsveicam visus Real fanus ar titulu,tagad jāņem CL un Spānijas kauss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: 4ik4anass

  +7 [+] [-]

, 2012-04-21 22:56, pirms 13 gadiem
Real čempions !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-04-21 22:57, pirms 13 gadiem
Malači neviltots prieks.Barsa labi nocīnījās,bet šovakar bija Real vakars.
Jauns čempions šogad būs.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 22:57, pirms 13 gadiem
apsveicu madridi! Līdz nakamā gada LA LIGA!

 +11 [+] [-]

, 2012-04-21 22:57, pirms 13 gadiem
emssis_19 rakstīja: apsveicu Real ar čempionu titulu!
Pievienojos.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 22:57, pirms 13 gadiem
HALA MADRID!!!
La Liga tituls pelnīti

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 22:57, pirms 13 gadiem
And the oscar for best male actor goes to................
Ja Madride pēc gūtajiem vārtiem nebremzētu un nesēdētu tik dziļi defā, tad rezultāts varēja arī būt lielāks!

  +6 [+] [-]

, 2012-04-21 22:57, pirms 13 gadiem
Reals bija pelnījis La Ligu (šogad).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-21 22:57, pirms 13 gadiem
.
Slēpts komentārs: mexikano

  +7 [+] [-]

, 2012-04-21 22:57, pirms 13 gadiem
ļoti ļoti skatama spele bija!! nemanot pagaja!!!

 +16 [+] [-]

, 2012-04-21 22:57, pirms 13 gadiem
Gorkšu uz REAl pepes vietā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-04-21 22:58, pirms 13 gadiem
Barselonai pietrūkst kāds izteikts snaiperis. Un vispār nesaprotu kāda vella pēc Tello tika tik ilgi marinēts šodien, nu pat aklajam bija redzams, ka Xavi Alonso viņu pilnībā izslēdza no spēles!
Apsveicu Real ar titulu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-21 22:58, pirms 13 gadiem
RAUDIET BARCAS FANI! #REALMADRID

  +6 [+] [-]

, 2012-04-21 22:58, pirms 13 gadiem
pacilaats noskanjojums, sen nebija Real himna Nou Campaa dzirdeeta, aicinaajums madrides faniem buut tolerantiem un nezaakaat preteejaas nometnes atbalstiitaajus, kaa to parasti peedeejos gados vinji ir dariijushi savas komandas uzvaras gadiijumos ,
HALA MADRID!

 +13 [+] [-]

, 2012-04-21 22:58, pirms 13 gadiem
Kopš 2007.gada decembra nebija izdevies uzvarēt Nou Kampā. Šovakar tas izdevās! Priekā!

     [+] [-]

, 2012-04-21 22:58, pirms 13 gadiem
Real un Maurinju noskatiijaas no Chelsea kaa apspeeleet Barsu!Uz pretuzbrukumiem un izsleedzot Messi! Diezgan stiprs bija pretuzbrukuma sataavs Real,kas arii izskiira speeles likteni! Ja neiet Messi Barsai ir probleemas! Un domaaju,ka arii naakamaa speelee Barsai buus tieshi taada pati!Apsveicu ar Maurinju,nu Portugaales,Anglijas,Itaalijas tituliem pievienojis arii Spaanijas!

  +4 [+] [-]

, 2012-04-21 22:58, pirms 13 gadiem
ROOONAAAALLDOOO!!! HALA MADRID!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 22:58, pirms 13 gadiem
Real !!! Bija šodien čali pelnijuši uzvarēt !

  -3 [+] [-]

, 2012-04-21 22:58, pirms 13 gadiem
Sporta Eksperts rakstīja: Ronaldu labākais spēlētājs pasaulē, Barselona ir h**ņa
ahuenais experts atradies ne sūd* tu nezini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-04-21 22:58, pirms 13 gadiem
4ik4anass rakstīja: Pa zemi vārtoties un sēzot deffa izmantoja savas izdeviibas un jaa laikam japsveic! Tizli!
Reals bija pelnījis uzvarēt. Nevajag tagad meklēt attaisnojumus.

  -4 [+] [-]

, 2012-04-21 22:59, pirms 13 gadiem
atgadini cik bieži reals paliek ar pliku pakaļu? aksts
karstgalvis rakstīja: ha ha simulanti nolikti pie vietas! tagad tik Chelsea šos jāsaliek un varenā Barca ar pliku pakaļu!

  +8 [+] [-]

, 2012-04-21 22:59, pirms 13 gadiem
4ik4anass rakstīja: Pa zemi vārtoties un sēzot deffa izmantoja savas izdeviibas un jaa laikam japsveic! Tizli!
Ai, tak piesmēja Krišs visu gayselonu ar Spānijas kaut kādu 73. vārtsargu vārtos, visas Camp Nou publikas priekšā, jauki vai ne?

  +4 [+] [-]

, 2012-04-21 22:59, pirms 13 gadiem
šodien Real bij labāks par Barsu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-04-21 22:59, pirms 13 gadiem
Tiesnesis vienkārši malacis. Tik labi notiesāja.. vnk izcili. ČL finālā viņu vajag.
HALA MADRID !

  +5 [+] [-]

, 2012-04-21 22:59, pirms 13 gadiem
sakiet ko gribiet, šis vismaz bija kvalitatīvākais El classico pēdējo gadu laikā, nebūtu vēl Madridiešu laika vilcināšana vispār būtu prieks. Apsveicu Madridi ar uzvaru! Tiekamies atkal ČL finālā..

  -3 [+] [-]

, 2012-04-21 23:00, pirms 13 gadiem
masalskis12345 rakstīja: Ka tik ne Ronaldu nebija lielākais simulants šai spēlē
Pilnīgi piekrītu. Britu komentētāji arī teica, ka arī ar viņu SAF būtu jāparunā par daivingu.
Slēpts komentārs: ZinedinZidane

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:00, pirms 13 gadiem
Tagad vismaz, ja Madride uzvarēs čempionu, būs uzvaras garša, savādāk ja viņi zaudētu tagad un vēl uzvarētu čempionātā, nebūtu viņiem īsti uzvaras sajūta es domāju, jo savstarpējās spēles zaudētas, bet tagad čempiontituls godam nopelnīts, pārspēt Barcelonas izcilo mājas uzvaru sēriju! UN VĒL TAGAD ČEMPION LĪGAS MAČI SPĀNIJĀ, IES KARSTI!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:00, pirms 13 gadiem
Viss skaidrs. Pelnījuši jau bija. GO RM GO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-04-21 23:00, pirms 13 gadiem
beidzot Reals uzvar un tagad jau kruti ir.. kko saka raudiet barcas fani.. da veči jus izcināt to ko Barca pedejās sezonas un tad runāsim. malamēri
Slēpts komentārs: mazdegunis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-21 23:00, pirms 13 gadiem
LA LIGA un CL , VAMOS MADRID!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:01, pirms 13 gadiem
MsLFi rakstīja: Barselonai pietrūkst kāds izteikts snaiperis. Un vispār nesaprotu kāda vella pēc Tello tika tik ilgi marinēts šodien, nu pat aklajam bija redzams, ka Xavi Alonso viņu pilnībā izslēdza no spēles!
Apsveicu Real ar titulu!
nevis Xavi Alonso,bet Arbeloa,lai gan par to marinēšanu piekrītu

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:01, pirms 13 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: Mourinho > Guardiola
Ronaldo > Messi
Real > Farcelona

Problem???
Naivie barsas faneļi , nolaižaties uz zemes vienreiz... jūsu ēra ir beigusies
labākais komentārs ko esmu jebkad izlasījis. RESPECT !

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:01, pirms 13 gadiem
jeeeee madrideeee wamos !!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:01, pirms 13 gadiem
Ronaldo - labs !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:01, pirms 13 gadiem
Lai jau tiek arī kāds uzvarēts El Clasico Real Madrid.
Ronaldu spēles varonis, bet nu simulētājs ar liels.
Šodien Messi tāda blāva spēle, pirmajā puslaikā padalīja skaisas piespēles un kopumā arī viss. Barsa jāsaprot, kad tikai kontrolējot bumbu spēli nevar uzvarēt.
Bet nu novēlu Barsai veiksmi ČL!

  -2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:02, pirms 13 gadiem
Laikam jau vairāk nav jautājumu tāpat kā par to, kas būs līgas čempioni, kurš ir labākais spēlētājs pasaulē

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:02, pirms 13 gadiem
JĀĀ JA ĀĀĀAJJAAJA AAĀĀĀĀĀĀ REAL , TIKAI REAL :d:d: d:d: :d:d d:d
KO ES TEIC KA ČEMPIONI IR REAL MADRID :d :d :d d: :d d:d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:02, pirms 13 gadiem
nu ko, apsveicu RM fanus ar chempiona titulu un melnaas seerijas paatraukshanu.
varbuut veel tiksimies Minhenee

P.S. taada sajuuta, ka Peps atdeva speeli.
P.S.S. resnais NTV pederasts-RM fans laikam pabeidza studijaa, kad CR7 ielika saveejo.
P.S.S.S. ja Messi nepanjems UCL, CR7 kljuus par labaako futbolistu shogad.
P.S.S.S.S. cerams, vismaz no RM fanu puses vairs nekas neskanees par simulaacijaam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rasty_ryan
Slēpts komentārs: NilsK

  -4 [+] [-]

, 2012-04-21 23:03, pirms 13 gadiem
visi real fani neaplaužaties ka vinji netiks champion leugea un bayern tiks

  -2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:04, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Official:
*Real Madrid (87)
*Barcelona (85)

ierij mazais glorijhunter.
86, gloriihanter, 86. vienreiz gjeneraalis bija gjeerbtuvees, to labaak neskaitiit.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:04, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: nu ko, apsveicu RM fanus ar chempiona titulu un melnaas seerijas paatraukshanu.
varbuut veel tiksimies Minhenee

P.S. taada sajuuta, ka Peps atdeva speeli.
P.S.S. resnais NTV pederasts-RM fans laikam pabeidza studijaa, kad CR7 ielika saveejo.
P.S.S.S. ja Messi nepanjems UCL, CR7 kljuus par labaako futbolistu shogad.
P.S.S.S.S. cerams, vismaz no RM fanu puses vairs nekas neskanees par simulaacijaam?
Nekasies, Minhenē spēlēs Real pret Chelsea, tā tam būs būt!!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:04, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: neviens te neraud,tieši otrādi mēs esam lepni par komandu,pat zudējot šo spēli mēs paliekam ar komandu,mēs esam vairāk nekā klubs
kā nu kurš, cik es atminos visi saka ka Madridei nav nekādu cerību u.t.t šo spēli uzvarēt!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:04, pirms 13 gadiem
masalskis12345 rakstīja: Ka tik ne Ronaldu nebija lielākais simulants šai spēlē
Ja tu domaa briidi kad vinjs vartijaas peec saskares ar Alvesu, tad ja paskatiitos atkaartojumu tad redzeetu ka Alves ar buci iedura gurnaa..
Ta pat nebiju gaidijis ka Injesta tik netiiri paarkaapj noteikumus.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:04, pirms 13 gadiem
Jā, lieliska spēle RM beidzot parādīja, ka spēj radīt labu spēli arī pret barsu, godam nopelnīts tituls
P.S par ČL atļaušos palikt neitrāls

  +5 [+] [-]

, 2012-04-21 23:05, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: neviens te neraud,tieši otrādi mēs esam lepni par komandu,pat zudējot šo spēli mēs paliekam ar komandu,mēs esam vairāk nekā klubs
Jā, tu toč esi vairāk nekā klubs sēžot istabā pie sava kompja un tagad slaukot asaru pār vaigu, dēļ Gayselona klupiena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mvp2

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:05, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: neviens te neraud,tieši otrādi mēs esam lepni par komandu,pat zudējot šo spēli mēs paliekam ar komandu,mēs esam vairāk nekā klubs
tieshi taa, ar siikajiem, ar pliku kruuti uz ambrazuuru. malachi. no kuras minuutes RM vilka laiku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:06, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nekasies, Minhenē spēlēs Real pret Chelsea, tā tam būs būt!!!!
nu vecīt, kaut esmu Madrides fans, nedomāju ka Chealsea ir kādas iespējas Barcelonā, jo ja ir tādas spēcīgas komandas kā Bayern vai Madrid, kas spēj pretuzbrukumos iesist tad domāju ka Chealsea to nespēj, pirmajā spēlē - nu tā bija tīrākā haļava.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:06, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: nu ko, apsveicu RM fanus ar chempiona titulu un melnaas seerijas paatraukshanu.
varbuut veel tiksimies Minhenee

P.S. taada sajuuta, ka Peps atdeva speeli.
P.S.S. resnais NTV pederasts-RM fans laikam pabeidza studijaa, kad CR7 ielika saveejo.
P.S.S.S. ja Messi nepanjems UCL, CR7 kljuus par labaako futbolistu shogad.
P.S.S.S.S. cerams, vismaz no RM fanu puses vairs nekas neskanees par simulaacijaam?
Pa "Futbol" arī komentētājs no laimes ieviecās kā sivēns (Nezinu varbūt abos bija viens komentētājs)

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:07, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: 87:86. Tu jau pats teici 1x.
p.s. Mēs runājam par negodīgām spēlēm? Hmm. Atņemsim barcelona kādas 4,5 uzvaras, kas bijušas pēdējos gados,dēļ simulēšanas.
4,5 uzvaras. uzskaiti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-21 23:07, pirms 13 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: Mourinho > Guardiola
Ronaldo > Messi
Real > Farcelona

Problem???
Naivie barsas faneļi , nolaižaties uz zemes vienreiz... jūsu ēra ir beigusies
Es domāju nevajag tagad metāties ar šitādiem apgalvojumiem. Galu galā pēc tik daudziem izcīnītiem tituliem, motivācija nu nav vairs tik augsta kā agrāk, bet iespējams, ka jā un šīs barsas ēra iet pamazām uz galu

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:07, pirms 13 gadiem
Ciklop rakstīja: nu vecīt, kaut esmu Madrides fans, nedomāju ka Chealsea ir kādas iespējas Barcelonā, jo ja ir tādas spēcīgas komandas kā Bayern vai Madrid, kas spēj pretuzbrukumos iesist tad domāju ka Chealsea to nespēj, pirmajā spēlē - nu tā bija tīrākā haļava.
2 vārdi- 1-9-1

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:08, pirms 13 gadiem
MsLFi rakstīja: Pa "Futbol" arī komentētājs no laimes ieviecās kā sivēns (Nezinu varbūt abos bija viens komentētājs)
utkins, real fans. kad bija 2:6 vinsh slaveeja real, teica baigie malachi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-21 23:09, pirms 13 gadiem
Gribu lai abi tiekas ČL finālā atkal, būtu pa skarbo..
ko Tello Barcelonai darīja laukumā īsti neiebraucu, bet prieks par Madridi..

Varu tikai iztēloties kādas emocijas pašlaik ir Madrides ģērbtuvē

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:09, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Jā, tu toč esi vairāk nekā klubs sēžot istabā pie sava kompja un tagad slaukot asaru pār vaigu, dēļ Gayselona klupiena
nu priecājies,priecājies,neviens tev neliedz,apsveicam ar titulu,ceru ka pēc sava komenta sajuties kā īsts varonis

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:09, pirms 13 gadiem
Barsa bik ir iebuksējusi, žēl ka visnepiemērotākajā laikā...

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:09, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Dīvaini cik % no šeit esošajiem Gayselona faniem arī nākošajā sezonā atbalstīs viņus? 5? 10?
Vini vel gaida to uz kaadas nots beigsies sezona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:10, pirms 13 gadiem
Pēdējā laikā ļoti kritizēju Ezilu, ka šis ''izslēdzoties'' no spēles lielajos mačos. Nerāda pilnīgi neko. Bet savus vārtus un rez. piespēles viņš savāc. Neizprotami...

  +5 [+] [-]

, 2012-04-21 23:10, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Dīvaini cik % no šeit esošajiem Gayselona faniem arī nākošajā sezonā atbalstīs viņus? 5? 10?
Sorry, daudz futbola nesekoju, bet kādā sakarā Barcelona ir "gay" ja Real`ā spēlē Ronaldo?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:10, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: aha galvenais pats sevi pieskaiti!
ja kas Barcas kluba biedri ir ar Latvijā,pat esu reģistrējies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:11, pirms 13 gadiem
mexikano rakstīja: visi real fani neaplaužaties ka vinji netiks champion leugea un bayern tiks
Real iespēja izkrist ir tāda pati kā Barcai .. tākā nesaceries
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-04-21 23:12, pirms 13 gadiem
Mesi šovakar izskatījās nožēlojams, spēka rezerves bija izsīkušas!!
Bet Krištianu bija elementā - šovakar vnk bija ideāls!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:13, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Tas dēļ mazajiem pok3 faniem, kas šeit SC.com un arī ārzemēs atbalsta Barcelona kā glorijhunteri tikai pēc pēdējo gadu tituliem.
tu labaak paskaiti, kaa RM fanu pulks paplashinaajaas ar cr7 un TSO atnaakshanu. te no normaalajiem faniem ir 2-3 palikushi - zobenviirs, mitins un pat gruuti nosaukt veel kaadu...

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:13, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: ar tādu sastāvu jau 3g atpakaļ bija javalda
tā kā nav ko līksmot
Jā ar vienu bet - ja vēl ir tāda komanda kā barselona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:15, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Agresīva aizsardzība + normāls tiesnesis, kas nesvilpj pie katra mazākā pārkāpuma = gayselona bezspēcīgi.
Šodien vēl var teikt ka Barselonai "nekas nesanāca" salīdzinājumā cik momentus viņi izveido parastajā spēlē, bet pret Londoniešiem tur nu gan jābūt aklam, lai nepateiktu ka Chelsea traki noveicās...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:15, pirms 13 gadiem
ai, da labi, pietiks rieties. pat ja madride shodien zaudeetu, panjemtu la ligu, palika viena nopietna speele - pret ATB. peedeejo reiz, kad zaudeeja (karalja kausaa), gjeerbtuvees chalji seedeeja ar nokaartaam galvaam, bet peec tam bija 0:2, 1:1 un 3:1.
un vispaar - karalja kauss arii ir ok

  +4 [+] [-]

, 2012-04-21 23:16, pirms 13 gadiem
Bet cik labi C.Ronaldo atzīmēja uzvaras vārtus - "Nomierinās visi, nebūs Barcelonas uzvaras, MIERĪGI, MIERĪGI!" ar žestiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:17, pirms 13 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: Mourinho > Guardiola
Ronaldo > Messi
Real > Farcelona

Problem???
Naivie barsas faneļi , nolaižaties uz zemes vienreiz... jūsu ēra ir beigusies
nu neteiktu gan, ka barsai baigi shogad neietu. shosezon jau izciiniiti 3 tituli, plus veel ir lielas iespeejas ieguut veel 2 titulus: gan karala kausu, gan chempionu liigu.
a, ko tad madride pagaidaam ir uzvareejusi shogad- ja nu vieniigi ronaldu kaadas matu zhelejas reklaamaa konkursu novineejis

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:17, pirms 13 gadiem
Ciklop rakstīja: Bet cik labi C.Ronaldo atzīmēja uzvaras vārtus - "Nomierinās visi, nebūs Barcelonas uzvaras, MIERĪGI, MIERĪGI!" ar žestiem.
piekritu pats skatijos speli labais

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:18, pirms 13 gadiem
ļoti laba spēle un pelnīta Real uzvara

  -4 [+] [-]

, 2012-04-21 23:18, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Nevaru spriest, neesmu RM fans. Noteikti netik daudz, kā Gayselona. Agrāk Gayselona bija īsta Barcelona. Kad Eto`o, R10, Deco, Žilī spēlēja. Tagad kadi simulanti. Xavi protams ģēnijs piespēlēs, nonoliegšu. Bet šī Gayselona ir galīgi garām, kādi Sančesi, kas pie katra pieskāriena krīt utt.
ironiski, ka tu to saki peec divaam speeleem, kur Barcai faktiski nevienas simulaacijas, bet pretinieki kaadu treshdalju speeles pavadiija "naaviigi ievainoti" uz zaalaaja. nu jaa, un taada pati buus arii naakamaaa speele.
taa luuk, pedokubik.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:19, pirms 13 gadiem
Futbols ir miris.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:20, pirms 13 gadiem
Skaidrs ir viens - Madridei vīrišķības nav pat kripatiņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:20, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Nevaru spriest, neesmu RM fans. Noteikti netik daudz, kā Gayselona. Agrāk Gayselona bija īsta Barcelona. Kad Eto`o, R10, Deco, Žilī spēlēja. Tagad kadi simulanti. Xavi protams ģēnijs piespēlēs, nonoliegšu. Bet šī Gayselona ir galīgi garām, kādi Sančesi, kas pie katra pieskāriena krīt utt.
WTF? Nu šis tiešām ir vienkārši smieklīgi Kā šodien Ronaldu vārtijās pēc Alvesa pieskāriena, un kā pārlecot pāri Alvesa ( ja nemaldos, tas āri bija Alvess) kājām vārtijās it kā šamo būtu nopļavuši ar izkapti, kaut gan atkārtojumā teicami varēja redzēt ka viņam pat nepieskārās.

Nesaku ka Barsa nesimulē, manuprāt atsevišķi personāži šajās komandās ir viens otra cienīgi.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:20, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Šodien vēl var teikt ka Barselonai "nekas nesanāca" salīdzinājumā cik momentus viņi izveido parastajā spēlē, bet pret Londoniešiem tur nu gan jābūt aklam, lai nepateiktu ka Chelsea traki noveicās...
man ir viena atbilde,Busketam šī bija sliktākā spēle kādu jebkad esu redzējis viņa izspildījumā,pārāk daudz zaudētas bumbas un neprecīzas piespēles,kā ar bija šausmīgi lēns savos lēmumos,tāpēc ar nebija ātra pāreja uzbrukumā,plus vēl Xavi to vien nācās darīt kā iet viņam palīgā

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:22, pirms 13 gadiem
Apsveicu karalisko RM autobusu ar uzvaru šajā spēlē un čempionātā.
Barcai šī sezona vairāk kā jauno pamatsastāva spēlētāju audzināšanas sezona sanāca. Sanchez, Thiago, Tello, Cuenca tie visi ir nākotnes pamatsastāva spēlētāji. Ja vēl ņem vērā, ka Messi, Busquets, Pique, Fabregas arī ir jauni spēlētāji tad būs interesanti paskatīties kā šī komanda attīstīsies nākotnē. Villa un Affelay traumas arī radīja robus šogad uzbrukumā.
Bet nu RM malači, šogad savākuši īstu stabilu komandu, kura var savākt visus titulus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:23, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Nevaru spriest, neesmu RM fans. Noteikti netik daudz, kā Gayselona. Agrāk Gayselona bija īsta Barcelona. Kad Eto`o, R10, Deco, Žilī spēlēja. Tagad kadi simulanti. Xavi protams ģēnijs piespēlēs, nonoliegšu. Bet šī Gayselona ir galīgi garām, kādi Sančesi, kas pie katra pieskāriena krīt utt.
nu tad jau jāfano par Di Mariju un Ronaldo,vistabilākie uz kājām

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:25, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: ironiski, ka tu to saki peec divaam speeleem, kur Barcai faktiski nevienas simulaacijas, bet pretinieki kaadu treshdalju speeles pavadiija "naaviigi ievainoti" uz zaalaaja. nu jaa, un taada pati buus arii naakamaaa speele.
taa luuk, pedokubik.
Viņš jau nerunāja konkrēti par pēdējām divām gayselonas spēlem, kuras, man nav šaubu viņš nemaz neskatījās, nu tikai tagad pret Real, bet kontekstā , manuprāt, bija doma par vispār spēlēm pēdējo gadu laikā, piemēram, tajā pāšā 1/2fināla ČL Real pret Gayselonu, nu bāc, krita vislaik, itsevišķi Mascherano, nu bāc, kaut kāds tirliņš, kurš nekad dzīvē nebūs pelnījis uzvilkt Barcelonas krekliņu, salīdzinājumā ar tādiem masteriem, kā Eķiks, Ronijs, un bāc, Anrī, ar kura numuru, tas id**š spēle , bet viņam viņš ir...

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:26, pirms 13 gadiem
Skatāma spēle un patīkams rezultāts
tikai žēl to cilvēku, kuri savās galvās jau pāris mēnešus atpakaļ bija izdomājuši, ka šodien RM pārsvars līdz FCB sarukspar 3 p-tiem.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:27, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Viņš jau nerunāja konkrēti par pēdējām divām gayselonas spēlem, kuras, man nav šaubu viņš nemaz neskatījās, nu tikai tagad pret Real, bet kontekstā , manuprāt, bija doma par vispār spēlēm pēdējo gadu laikā, piemēram, tajā pāšā 1/2fināla ČL Real pret Gayselonu, nu bāc, krita vislaik, itsevišķi Mascherano, nu bāc, kaut kāds tirliņš, kurš nekad dzīvē nebūs pelnījis uzvilkt Barcelonas krekliņu, salīdzinājumā ar tādiem masteriem, kā Eķiks, Ronijs, un bāc, Anrī, ar kura numuru, tas id**š spēle , bet viņam viņš ir...
nu bet abas komandas tak to vien dariija, ko tu pieseejies, draudzinj?

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:27, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Ronaldo simulē, jā. Tāds viņs ir, dažreiz pretīgi. BET. Kas ir viens Ronaldo pret +/- 5-6 barcelona spēlētājiem? Pēc katra pārkāpuma skrien pie tiesneša, kā meitenes prasot sodu, vārtās kā zemi kūleņo.
Nesaku ka Barsa nesimulē, manuprāt atsevišķi personāži šajās komandās ir viens otra cienīgi.
pieci seši,uzskaiti,vairāk par divi nesanāks,ā aizmirsu,Pedro tak ar vienas epizodes dēļ pirms gada pieskaitās viņiem,bet tāpat sevis nosaukto skaitli nesavāksi

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:28, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Skatāma spēle un patīkams rezultāts
tikai žēl to cilvēku, kuri savās galvās jau pāris mēnešus atpakaļ bija izdomājuši, ka šodien FCB pārsvars līdz RM sarukspar 3 p-tiem.
gada komentaars &R*(R, nu kaadam mudakam jaabuut, lai nemaaceetu saskaitiit un atnjemt diapazonaa no 1 liidz 7?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:29, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: nu bet abas komandas tak to vien dariija, ko tu pieseejies, draudzinj?
Nestreso, CR pagājušo sezon, viena no sezonām, kurā faktistki daivi nebija, bija ļoti reti, bet jūsu vārguļu banda vāļāja tik pa zemi, Alexis, baigi, pupi uzkačāti, tāds kuilis, nebrīnītos, ja tas pats kaulu kambaris Di Maria viņam pieskārtos, gāztos zemē un stenētu kā maza meitene, Villas daivi tajās spēlēs visp bija smieklīgi, nedrīkst jau tā teikt, bet karma ir karma un tagad mēs zinam, kas ir ar Villu...

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:29, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Viņš jau nerunāja konkrēti par pēdējām divām gayselonas spēlem, kuras, man nav šaubu viņš nemaz neskatījās, nu tikai tagad pret Real, bet kontekstā , manuprāt, bija doma par vispār spēlēm pēdējo gadu laikā, piemēram, tajā pāšā 1/2fināla ČL Real pret Gayselonu, nu bāc, krita vislaik, itsevišķi Mascherano, nu bāc, kaut kāds tirliņš, kurš nekad dzīvē nebūs pelnījis uzvilkt Barcelonas krekliņu, salīdzinājumā ar tādiem masteriem, kā Eķiks, Ronijs, un bāc, Anrī, ar kura numuru, tas id**š spēle , bet viņam viņš ir...
domā kāds no Barcas faniem tavu tekstu ņems vērā ja jau tu tā raksti kluba nosaukumu,es saprotu prieki,bet nu kaut kādai cieņai ar jābūt

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:29, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: gada komentaars &R*(R, nu kaadam mudakam jaabuut, lai nemaaceetu saskaitiit un atnjemt diapazonaa no 1 liidz 7?
Pārteicos, bet nu prieks, ka Tev tādi prieki par to, ticu, ka Tev tā nekad nav gadijies

  -2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:31, pirms 13 gadiem
Tripple 5 izslēgt no sarunas, par daudz jau iedomājas no sevis.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-21 23:31, pirms 13 gadiem
Lasot šos komentārus domāju,cik gan šeit daudzi cilvēki ar "seklu" domāšanu. 3/4 nekad dzīvē nav spēlējuši augstākā līmenī kā kaimiņsētā. Visi domā,ka ir lielie futbola eksperti.
Lūdzu cilvēki,ja nesaprot no spēlēšanas NEKO,tad nekomentējiet par simulēšanu. Tik bieži spēles laika,vnk veicot izklupienu var trāpīt tik sāpīgi,ka patiešām vārtās sāpju agonijā,bet no malas to nevar pateikt. Nav ko daudz komentēt,Barca ir lielisks klubs,tikai viņi ir aizmirsuši galvenu uzvaru "atslēgu" - vārtu gūšana. Kas ir Mesii, spēlētājs,kurš ir labojis tik daudz rekordus spēlējot visu dzīvi vienā klubā. Kas CR7, spēlētajs,kurš ir spēlējis 2ās no vadošajām futbola līgām pasaulē un ir labojis rekordus,spēlējis 2ās no TOP komandām Eiropā un ir labojis rekordus. Kā Messi gūst vārtus, iebakstot tukšos vai izejot viens pret vienu ar vārtsargu, vairums vārti tādi. CR7 - tālsitieni,soda sitieni. Bet par gaumi jau protams vat strīdēties,kādi vārtu guvumi,kad labāk patīk.
Hala Madrid un ceram uz ČL finālu - RM vs Chelsea!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:33, pirms 13 gadiem
Redzēsim, vai Pepa koncentrēšanās ČL atmaksāsies. Ja "Barcelona" tomēr neiekļūs ČL finālā, šis zaudējums neattaisnosies. Tagad vairs nekas netraucē katalāņiem koncentrēties atbildes mačam. Protams, ceru, ka "Bayern" izpildīs mājasdarbus un apturēs "Real". Finālā nevajadzētu būt vairāk par vienu spāņu klubu.

Protams, apsveicu Mourinju un visus sev tīkamos "Real" spēlētājus ar pelnīti izcīnītu Spānijas čempionu titulu! Tiešām pelnīti.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:33, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Abas komandas? Laikam tikai dročīji pie Gaysi bildes, spēli objektīvi nespēji skatīties. Gayselona ir čīkstuļu klubs, samierinies.
ja tu runaa par clasico seeriju, tad viss saakaas ar 0:5, kad ramoss bruaali lidoja iekshaa Messi. normaalaa liigaa - piemeeram, anglijaa - vinju varbuut uz kaadaam 10 speeleem atseedinaatu malaa, bet tikai ne spaanijaa. peec tam bija 1:1, kad pendeli iedeva par marselo daivu soda laukumaa. peec tam bija brutaala speele un 0:1 (bez simulaacijaam no Barcas puses, bet ar ljoti fizisku speeli no RM puses, kas, daudzupraat, paarsniedza noteikumus), sekoja 0:2, kad Barca dariija visu (simulaacijas pret dziivniekiem), lai uzvareetu.
(protams, ka es objektiivi nespeeju skatiities, jo esmu FCB fans un lepojos ar to. bet tu arii nespeej.)

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:33, pirms 13 gadiem
vikings33 rakstīja: tu esi pilnīgs idiots!
paskaties labāk uz savām princesēm un lētajiem aktierīšiem no gayreal
čaļi beidziet rieties,kāpēc Jūs vienkārši nevarat baudīt spēli.simulēšanu nu jau ir mūsdienu futbola sastāvdaļa.tur vairs neko nepadarīsi.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:34, pirms 13 gadiem
Krizis jeb Kubik personības dubultošanās, ka jāraksta no diviem profiliem vienlaicīgi??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:34, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Nestreso, CR pagājušo sezon, viena no sezonām, kurā faktistki daivi nebija, bija ļoti reti, bet jūsu vārguļu banda vāļāja tik pa zemi, Alexis, baigi, pupi uzkačāti, tāds kuilis, nebrīnītos, ja tas pats kaulu kambaris Di Maria viņam pieskārtos, gāztos zemē un stenētu kā maza meitene, Villas daivi tajās spēlēs visp bija smieklīgi, nedrīkst jau tā teikt, bet karma ir karma un tagad mēs zinam, kas ir ar Villu...
par cr7 kopumaa piekriitu, kaut gan shosezon atkal ir saacies.
jaa, Sanchess patlaban ir lielaakais simulants Barcaa. Buskets kaut cik pie praata naacis, bet Alvesh ir vienkaarshi provokators. tai pashaa laikaa Sanchess pat tuvu simulaaciju zinjaa nav di marijai.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:35, pirms 13 gadiem
hydra rakstīja: Krizis jeb Kubik personības dubultošanās, ka jārakasta no diviem profiliem vienlaicīgi??
Ai, vienkārši uzmanības deficīts no mazajiem lietotājiem.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:36, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Pārteicos, bet nu prieks, ka Tev tādi prieki par to, ticu, ka Tev tā nekad nav gadijies
nu, kopsh beernudaarza nav gadiijies. nenjem ljaunaa, naakamreiz divreiz padomaasi, pirms kaut kaadu sviestu rakstiit

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:36, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Redzēsim, vai Pepa koncentrēšanās ČL atmaksāsies. Ja "Barcelona" tomēr neiekļūs ČL finālā, šis zaudējums neattaisnosies. Tagad vairs nekas netraucē katalāņiem koncentrēties atbildes mačam. Protams, ceru, ka "Bayern" izpildīs mājasdarbus un apturēs "Real". Finālā nevajadzētu būt vairāk par vienu spāņu klubu.

Protams, apsveicu Mourinju un visus sev tīkamos "Real" spēlētājus ar pelnīti izcīnītu Spānijas čempionu titulu! Tiešām pelnīti.
Kurš sevi cienošs trenneris atdotu La Liga kausu, attaisnojoties ar taupīšanos ČL? Saprastu, ja RM pārsvars būtu neaizsniedzams, bet ne jau šajā situācijā.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:36, pirms 13 gadiem
Man atkal "paveicās" neredzēt nu jau otro "Barcelona" zaudējumu "El Clasico". Laikam nav lemts.

  -4 [+] [-]

, 2012-04-21 23:38, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man atkal "paveicās" neredzēt nu jau otro "Barcelona" zaudējumu "El Clasico". Laikam nav lemts.
Gaidi finālu

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:38, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Kurš sevi cienošs trenneris atdotu La Liga kausu, attaisnojoties ar taupīšanos ČL? Saprastu, ja RM pārsvars būtu neaizsniedzams, bet ne jau šajā situācijā.
Grūti pateikt. Progress ČL tomēr vēl ir "Barcelona" rokās, bet uzvara šajā mačā nemainītu katalāņu vietu nacionālā čempionāta tabulā. Sākumsastāva izvēle runāja pati par sevi

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:39, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man atkal "paveicās" neredzēt nu jau otro "Barcelona" zaudējumu "El Clasico". Laikam nav lemts.
turpmaak, lai clasico neizlaistu

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:39, pirms 13 gadiem
Bet nu tas jau katram pašam psiholoģiskais "slieksnis" - baidoties no kontakta krīt vai kontakta gadījumā par katru cenu noturēties un nepadoties.
Кубик rakstīja: Vecīt, ,malacis par postu. Bet priekštam jau ir atkātojumi, kuros dažkārt lieliski redzams, kā lielais kuilis Sančezs simulē, pat ja nav bijis kontakta VISPĀR.
Par goliem runājot - katram sava gaume. Vienam patīk kārtīgi pisaki, otram 1vs1 , kura laikā Mesī 5x iesit pa zobiem pretiniekiem.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:39, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Gaidi finālu
Finālu noteikti skatīšos, bet ceru, ka vairāk par vienu Spānijas klubu tur nebūs. Tas jau būtu marasms.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:39, pirms 13 gadiem
CAMPEONES,CAMPEOOOONES, OLE,OLE OLE!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:40, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: nu, kopsh beernudaarza nav gadiijies. nenjem ljaunaa, naakamreiz divreiz padomaasi, pirms kaut kaadu sviestu rakstiit
Domu saprati, ko es ar to gribēju pateikt, tā kā nemaz tik liels sviests tur nebija, vienkārši ienāca prātā daži lietotāji, kuri pie visiem rakstiem par La Liga rakstija, ka El Classico Barsa jau var sev tabulā ierakstīt 3 punktus.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:41, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: CAMPEONES,CAMPEOOOONES, OLE,OLE OLE!!!!!!!
beidzot kaads sakariigs komentaars shajaa zaraa. apsveicu (ne ar komentaaru, bet ar titulu)

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:41, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: turpmaak, lai clasico neizlaistu
Man pēdējos gados sanācis izlaist tikai kādus 2-3 "El Clasico", bet tas bijis objektīvu iemeslu dēļ. Naudiņa tomēr arī jāpelna. Bet ļoti ceru, ka nākamsezon redzēšu visus Spānijas grandu dueļus

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:41, pirms 13 gadiem
Bravo Real!!!!!!!!!! Izcila taktika pret Barselonu tika izvēlēta. Protams Barselona vairāk kontrolēja bumbu. Neskatījos kāda beigās bija bumbas kontrole,bet otrajā puslaikā parādīja 61-39 par labu Barsai,taču Real gandrīz visas bumbas soda laukumā nolasīja un Barsai īpaši daudz momenti nebija + vēl Messi tika nosegts šajā spēlē pilnībā. Ronaldo šajā spēlē viennozīmīgi bija labāks par Messi. Un uzvaras vārti bija perfekti.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:41, pirms 13 gadiem
Cik labi,ka real tos 6 punktus pakāsa,lai šodienas spēlei būtu sportiska jēga, tas nebūtu nekāds tituls ar 2 kāsieniem klasikās

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:42, pirms 13 gadiem
DinoKrizim beidzot iespēja atbrīvoties no gadiem ieilgušās agonijas un stagnācijas. Prieks, ka beidzot tam pienācis gals, citādāk vilšanās un spēcīgi pārdzīvojumi jau bērnības gados atstāj neizdzēšamu traumu garīgajai veselībai.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:43, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Grūti pateikt. Progress ČL tomēr vēl ir "Barcelona" rokās, bet uzvara šajā mačā nemainītu katalāņu vietu nacionālā čempionāta tabulā. Sākumsastāva izvēle runāja pati par sevi
Vietu nemainītu, bet FCB pietuvotos RM līdz 1 p-tam, tātad, viens neizšķirts Real, un Barsa - čempioni.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-21 23:43, pirms 13 gadiem
Jums pašiem nemetas slikti katru reizi piesārņot komentārus ar to kurš simulējis un kurš nē? Nav jau liela māksla sēdēt mājās, deldēt beņķi un tik nolikt katru kritienu spēles laikā. Paši nezinat ko darītu, ja būtu uz laukuma tāda līmeņa spēlē.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:43, pirms 13 gadiem
Meh... Klasika šodien lika vilties, nevienas sarkanās, praktiski nekādu asumu un nevienas vērā ņemamas simulācijas. Un tiem piņģerotiem kas te halo Madridei- spāņi atradušies.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-21 23:45, pirms 13 gadiem
Peps ir vecis
Pep G: "first of all, let me congratulate RM on their victory and on the league title."
ja komandas buutu mainiitaas lomaas, iedomaajos, kaa TSO njemtos

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:45, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: beidzot kaads sakariigs komentaars shajaa zaraa. apsveicu (ne ar komentaaru, bet ar titulu)
paldies. bija jau kāds laiciņš jāgaida, pēc tā laika atkal mums pienākas

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:46, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Vietu nemainītu, bet FCB pietuvotos RM līdz 1 p-tam, tātad, viens neizšķirts Real, un Barsa - čempioni.
Protams, bet viss joprojām būtu "Real" rokās. Lai arī ne pārāk atbalstu Pepa sastāva izvēli, viņu var saprast, jo Eiropas klubu čempionu tituls vismaz šosezon atsvērtu zaudējumu "La Liga". Domāju, ka saproti, par ko es runāju.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:46, pirms 13 gadiem
[quote hose_girtinho]
Grūti pateikt. Progress ČL tomēr vēl ir "Barcelona" rokās, bet uzvara šajā mačā nemainītu katalāņu vietu nacionālā čempionāta tabulā. Sākumsastāva izvēle runāja pati par sevi
[ /quote]
un neteiktu ka sākumsastāvs bija neloģisks,ja nu vienīgi Telljo vietā varēja būt Cuenca,bet par Sanchesu vēl vakar runāja ka vispār nespēlēs, dabūja pa kājām pret Chelsea,Fabs pret Chelea nospēlēja sūdīgi un tāpēc viņa vietā bija Thiago,kas bija viens no labākajiem,Piqe būtu noderējis,jo Masherano jau otro spēli iekrīt pozicionāli,kā rezultātā tiek zaudēti vārti,bet ar viņš vēl pirms pāris dienām trenējās individuāli, fizioterap;eta uzraudzībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:47, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: paldies. bija jau kāds laiciņš jāgaida, pēc tā laika atkal mums pienākas
nu shoreiz par 200% pienaakas. lieliska sezona, izcils sniegums visaas gruutajaas speelees un tie peedeejie neizshkjirti vairaak bija negadiijums, nevis komandas vaajums. TSO ir uzbuuveejis fantastisku komandu, un jums jaaluudz Dievs un futbols Dievs, lai vinsh neaizbrauc pakalj naudai uz MCity

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:48, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Tu kautvai paskaties uz to pašu Rūniju. Ir simtiem un tūkstošiem piemēru, kā būtu jāspēlē. Tapēc jau arī viņiem maksā, tapēc jau arī pērk biļetes skatītāji. Man piemēram negribētos iet uz futbola spēli kur 15% ir simulēšanas un lūgšanas tiesnesim no gayselona puses.
&%*%(, es gaidu 4,5 speeles

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:48, pirms 13 gadiem
un tagad,džeki, guļat līdz 2dienai kājām gaisā,tad 2dienas vakarā uz vieglu treniņu, tad varbūt pietiks spēka minheni sasist.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:48, pirms 13 gadiem
hugo33 rakstīja: Jums pašiem nemetas slikti katru reizi piesārņot komentārus ar to kurš simulējis un kurš nē? Nav jau liela māksla sēdēt mājās, deldēt beņķi un tik nolikt katru kritienu spēles laikā. Paši nezinat ko darītu, ja būtu uz laukuma tāda līmeņa spēlē.
Spānijas fanu komentāros vārdu "simulācija" vispār būtu jācenzē, jo tas ir amizanti, ka dienvidnieku klubu fani cepas par simulācijām. Tas ir pilnīgs bezsakars.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:49, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: ? Pēdējās klasikas, kurās gayselona ir uzvarējuši viņus vilka tiesneši. DOOH.
konkreeti kuras speeles un kuri leemumi. uz priekshu. dooh.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:50, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Gaidi finālu
Fināls tak būs Bayern pret Čelsī.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-21 23:52, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Fināls tak būs Bayern pret Čelsī.
No Tavas mutes Dieva ausī!

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:52, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, bet viss joprojām būtu "Real" rokās. Lai arī ne pārāk atbalstu Pepa sastāva izvēli, viņu var saprast, jo Eiropas klubu čempionu tituls vismaz šosezon atsvērtu zaudējumu "La Liga". Domāju, ka saproti, par ko es runāju.
Būtu Real rokās viss, bet arī sezonas vidu esošo pārsvaru viņi pamanijās izsēt. Protams ČL kauss atsvērtu varbūt ne visus, bet lielāko daļu zaudējumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:54, pirms 13 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Bravo Real!!!!!!!!!! Izcila taktika pret Barselonu tika izvēlēta. Protams Barselona vairāk kontrolēja bumbu. Neskatījos kāda beigās bija bumbas kontrole,bet otrajā puslaikā parādīja 61-39 par labu Barsai,taču Real gandrīz visas bumbas soda laukumā nolasīja un Barsai īpaši daudz momenti nebija + vēl Messi tika nosegts šajā spēlē pilnībā. Ronaldo šajā spēlē viennozīmīgi bija labāks par Messi. Un uzvaras vārti bija perfekti.
Neko jau izcilu arī Ronaldo šajā spelē neizdarīja, ar RM priekšējai līnijai doto brīvību viņa spēle varēja būt efektīvāka, visas uzslavas šoreiz pienākas RM aizsardzības līnijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 23:55, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Tu kautvai paskaties uz to pašu Rūniju. Ir simtiem un tūkstošiem piemēru, kā būtu jāspēlē. Tapēc jau arī viņiem maksā, tapēc jau arī pērk biļetes skatītāji. Man piemēram negribētos iet uz futbola spēli kur 15% ir simulēšanas un lūgšanas tiesnesim no gayselona puses.
Nu piedod man, bet es domāju, ka jebkurš futbola fans savā mūža gribētu redzēt Barcelonas spēli klātienē.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:55, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Dooh, neesmu tev nekāds džeks statistiķis lukstiņš jopv.
Barcelona = simulator team
- YouTube

simtiem video tādu.
tuukstoshiem otraadu video, nu un? &$%(*#(, tu neesi statistikjis, tu esi vienkaarshi piz&abols. nespeej atbildeet par saviem vaardiem

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:56, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: + Misters tripple 5 laikam ir aizmirsis spēli Gayselona - Chelsea. Takā netikai BBVA viņi tiek vilkti uz priekšu.
Barca-Chelsea ir clasico? wtf?

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:57, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Būtu Real rokās viss, bet arī sezonas vidu esošo pārsvaru viņi pamanijās izsēt. Protams ČL kauss atsvērtu varbūt ne visus, bet lielāko daļu zaudējumu.
Mans viedoklis būtībā ir balstīts uz Pepa pamatsastāva izvēli. Būtu jau jautri, ja, piemēram, pirms pēdējās kārtas abus klubus sķirtu viens punkts, bet šoreiz nekā. Vismaz nevienam vairs nekāda stresa "La Liga" sakarā. Vismaz daži te necepsies tik daudz; arī labi.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:57, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Fināls tak būs Bayern pret Čelsī.
Tu kaut kā dīvaini raksti Real pret Čelši

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:58, pirms 13 gadiem
Sporta centrs pilns ar HOMOFOBIEM

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:58, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sporta centrs pilns ar HOMOFOBIEM
par homofobiem nezinu, bet ir pilns ar &ederastiem, tas tochna

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:58, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: un tagad,džeki, guļat līdz 2dienai kājām gaisā,tad 2dienas vakarā uz vieglu treniņu, tad varbūt pietiks spēka minheni sasist.
Minhene jau arī taupās, no pamata šodien pilnu spēli spēlēja tikai Gustavu un Švainijs.

     [+] [-]

, 2012-04-21 23:59, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: tuukstoshiem otraadu video, nu un? &$%(*#(, tu neesi statistikjis, tu esi vienkaarshi piz&abols. nespeej atbildeet par saviem vaardiem
Neesi jau visu rulli iztērējis slaukot zaudējuma asaras. Sveicam vēlreiz Madridi ar titulu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:01, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Es šeit nerunāju netikai par el klasiko, Tu pajol pat kārtīgi nelasi ko es rakstu, laikam tik gaidi, kā parādās mans posts un tad tik savu stulbu komentāru pis iekšā. BRAVO.
Pret tevi ir sākusies nebeidzamā mazā lietotāja cīņa

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:01, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Spiež uz varžacīm divi Gayselonas zāģi pēckārtas, nekas, Čle$iki otrdien jūs vēlreiz uzraus uz zara, tad varēsiet sākt skaitīt zāģu sēriju savā Mou Campā
Jā, šodien iejutos tavā ādā. Elle gadu garumā..

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:01, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Tu kaut kā dīvaini raksti Bayern pret Čelši
Jā, vajadzēja rakstīt Chelsea, slinkums bij.

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:01, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Jā, vajadzēja rakstīt Chelsea, slinkums bij.
Manuprāt Chelsea ir vieglāk uzrakstīt kā Čelsī

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 00:02, pirms 13 gadiem
JezusKristus rakstīja: Jā, šodien iejutos tavā ādā. Elle gadu garumā..
Sāc pierast.

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:02, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: par homofobiem nezinu, bet ir pilns ar &ederastiem, tas tochna
Savas negācijas jau var arī savādāk izpaust, nevis saucot cilvēkus vārdos, kuru nozīmi pats nesaproti.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-22 00:03, pirms 13 gadiem
Mūžīgā otrā vieta - nākotne gayselonas klubam

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:03, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Es šeit nerunāju netikai par el klasiko, Tu pajol pat kārtīgi nelasi ko es rakstu, laikam tik gaidi, kā parādās mans posts un tad tik savu stulbu komentāru pis iekšā. BRAVO.
aarpraac. iedomaajaties. kaadai komandai 4,5 speelees bijushi labveeliigi tiesnesha leemumi VAIRAAKu GADU LAIKAA. &$*49M, nevar buut, sazveerestiiba, platinii, kimirsens, holgildons.
tjipa, Barcai vai madridei nevar atrast 2 gadu laikaa, kur tiesnesis piesvilpojis kaadas 10 speeles? idiots, vienkaarshi idiots

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:03, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Savas negācijas jau var arī savādāk izpaust, nevis saucot cilvēkus vārdos, kuru nozīmi pats nesaproti.
&ederastiem analfabeetiem

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:04, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Mūžīgā otrā vieta - nākotne gayselonas klubam
ej paguli,varbūt tad galva mazāk griezīsies

  -2 [+] [-]

, 2012-04-22 00:06, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: ej paguli,varbūt tad galva mazāk griezīsies
Drīz, paga, vēl paskatīšis Hailaitus, kā tiek izģērbta slavenā gayselona, viņas slavenā aizsardzība 'n' other sh*ts, viņu pašu Mou Campā

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:06, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: &ederastiem analfabeetiem
Iedzer vel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:08, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Drīz, paga, vēl paskatīšis Hailaitus, kā tiek izģērbta slavenā gayselona, viņas slavenā aizsardzība 'n' other sh*ts, viņu pašu Mou Campā
izģērbta,beidz veco zēn,0-5 vot tā bija izģērbšana vai 2-6,šī bija smagā cīņā izcīnīta uzvara,nevajag jau pārspīlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:11, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Iedzer vel
es jau to daru, prozit, einshtein

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:11, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: izģērbta,beidz veco zēn,0-5 vot tā bija izģērbšana vai 2-6,šī bija smagā cīņā izcīnīta uzvara,nevajag jau pārspīlēt
Rezultāts ir uz tablo

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:17, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Saproti , futbolam paslaik ir izdeviigi, ka tiesnesi vek FCG. Ir taadi mazie poke faniji, kaa tu, kas akli peerk atribuuku, apgalvojot, ka gayselona ir labākie utt.. Pat aklai vistai ir redzams, ka FCG tiek vilkta no tiesnešu puses. Ar tevi diskutēt ir bezjēdzīgi, kārtējais mazais pok3.
bezjeedziigi, bezjeedziigi. ja nav argumentu, protams, ka bezjeedziigi.
kaads FCB fana blogs par sho teemu (kuram kopumaa piekriitu):
Судейские решения в матчах...

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:19, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Minhene jau arī taupās, no pamata šodien pilnu spēli spēlēja tikai Gustavu un Švainijs.
Es zinu. Tāpēc jau saku,ka real ir jāatpūšas vēl daudz pārspīlētāk nez,sūdi būs. kur nu vēl vairāk spēkus iztērēt,kā pret barcu.

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:21, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Rezultāts ir uz tablo
nu labi,tavi svētki kā nekā,vot gribētos redzēt ko tu teiktu ja tāds pats rezultāts būtu piemēram CL finālā,bet par labu Barcai,laikam tu biji tas kas runāja par karmu,skaties ka neatspēlējās

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:22, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nu labi,tavi svētki kā nekā,vot gribētos redzēt ko tu teiktu ja tāds pats rezultāts būtu piemēram CL finālā,bet par labu Barcai,laikam tu biji tas kas runāja par karmu,skaties ka neatspēlējās
Vēl gan Real, gan Gayselonai jātiek tur :|

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 00:27, pirms 13 gadiem
tagad otrdien varēs mierīgi vēlēt barcelonai veiksmi. ja nu kas,tad vismaz līgu mēs esam paņēmuši.
lai nu ko,bet chelsea finālā - tas būtu pārāk tizli ja nu vaaaarbūt vienīgi kā kompensāciju par 9.gadu. pārējās 3 komandas vismaz cienīgas finālā būt.

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:33, pirms 13 gadiem
Кризис rakstīja: Vēl gan Real, gan Gayselonai jātiek tur :|
lai veicās pret Bayern un gan jau mēs tiksim pāri Chelsea

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:40, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: lai veicās pret Bayern un gan jau mēs tiksim pāri Chelsea
Ok, gaidam finālu ar labvakaru, veiskmi.

     [+] [-]

, 2012-04-22 00:40, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: tagad otrdien varēs mierīgi vēlēt barcelonai veiksmi. ja nu kas,tad vismaz līgu mēs esam paņēmuši.
lai nu ko,bet chelsea finālā - tas būtu pārāk tizli ja nu vaaaarbūt vienīgi kā kompensāciju par 9.gadu. pārējās 3 komandas vismaz cienīgas finālā būt.
Es jau saku, ka hohma būtu Bayern - Chelsea fināls, kad pēc izlozes visi gaidīja vēl vienu Clasico, bet šobrīd tas pat ir reāli iespējams.
Chelsea un Bayern savu sastāvu nākamnedēļai sataupīja, bet Barca un Real dabūja Klasikā paskriet (plus abiem ESP liela daļa no šovakar spēlējušiem arī šīs nedēļas vidū spēlēja).

  -1 [+] [-]

, 2012-04-22 00:59, pirms 13 gadiem
AHAHAHAHAAAAAAAAAA - SHE JUMS barsas fani
viva la Madrid !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 03:32, pirms 13 gadiem
jā, jūtat heiteri? Barsa lēni, bet iet uz otro plānu, spēli neredzēju, bet prieks liels.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 04:03, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Es jau saku, ka hohma būtu Bayern - Chelsea fināls, kad pēc izlozes visi gaidīja vēl vienu Clasico, bet šobrīd tas pat ir reāli iespējams.
Chelsea un Bayern savu sastāvu nākamnedēļai sataupīja, bet Barca un Real dabūja Klasikā paskriet (plus abiem ESP liela daļa no šovakar spēlējušiem arī šīs nedēļas vidū spēlēja).
Būtu labi, ja RM vēl jeļi jeļi izvilktu, bet Barca izkristu un Real tad paņemtu i ČL.... Jo reāli bez Barca es nezinu kas var Real tur apturēt, ja viss kārtībā. Reāli jebkura pasaules komanda, ja spēlētu spāņu čempī, tad domāju tāpat kā Valensija tagad sēdētu un ar 50 punktiem muti papletusi skatītos Classico.......

Redzēsiet atkal spāņu triumfu EČ vasarā.... Kasiljass ir leģenda.

     [+] [-]

, 2012-04-22 04:32, pirms 13 gadiem
Žēl, Barselona jāņem ČL..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 08:31, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Ja, Real paņems ČL un turpināsies Maurinjo fantastiskais stāsts par otrajām sezonām un lielajiem tituliem, tad varbūt "īpašais" beidzot turēsies pie viena kluba.
Esmu diezgan pārliecināts, ka tas nenotiks. Spānija TSO tomēr ir province, bet Anglija - metropole. Lai tā nebūtu, līgas vadībai jāsāk nopietni strādāt. Tāda personībai kā TSO Premjerlīga ir kā zivij ūdens. Bet nu dzīvosim, redzēsim

     [+] [-]

, 2012-04-22 08:33, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Vai man tiešām liekas, ka pēc komentāriem, tagad daži Barcas fani saka, ka Peps ziedojis La Liga priekš tā, lai tiktu ČL finālā?

Ziedojis La Liga? Svarīgāko titulu kāds šim klubam ir? Nē nu viskautko var izgudrot, bet nu kautko tik tupu gan nevajag mēģināt pateikt!
Tieši tā. Šādās spēlēs par nekādiem "ziedojumiem" nevar būt ne runas. Peps viennozīmīgi neizmantoja visus sev pieejamos resursus, bet cīņa tā pat bija sīva, lai arī "Barca" neesot aizvadījusi īpaši labu maču.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 09:28, pirms 13 gadiem
Lūk šādi Real "fani" man nepatīk - pirmo reizi 5 gadu laikā uzvarēja Barcu Camp Nou un tagad tik bļauj - SEJĀ, SAŅEMIET, BARSA SŪDS utt.
Tā jau vairs nav līdzjušana savam klubam, tas ir vienkārši naids pret visiem citiem klubiem, un tas tiešām neasociējas ar vārdu fans . Apsveicu Real, bet Barcelona izskatījās varen nomākta pēc zaudējuma Londonā, jo drošvien bija cerējuši jau pirmajā spēlē sasist pāris vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 09:43, pirms 13 gadiem
Apskatījos sastāvu - Barca nespēlēja ar pilnu sastāvu, interesanti, kādas mahinācijas viņi veido? Messi arī uz laukuma atpūtās.

Real pirmais gols bija tizls, Ronaldo gan diezgan smuki iesita. Barcas gols so-so, pus komanda bija ielaista sodlaukumā, kā ta neiesitīs.

     [+] [-]

, 2012-04-22 09:44, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Ne visi ir tādi, un domāju reakcija tāda ir tikai tāpēc, ka "nevainīgie" Barcas fani smējās pietiekami ilgi par Real. Kā Tu teici, šos piecus gadus darīja to pašu, ko šodien uzrakstīja kāds iekarsis RM fans. Tā kā nevaino RM fanus, jo reakcija izraisa pretreakciju!
Barcas fanus mazāk var pamanīt, jo pārsvarā visiem taču prātā skan tikai HALA MADRID, Ronaldo dievs utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 09:48, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kāpēc nevar viņus pieminēt, atver tos rakstus @ sportacentrs.com, kur Barca uzvarējusi Real un palasi savu aizstāvāmo komentārus. Tie ir tādi paši kā vakar RM fanu. Vai vienkārši esi tāds pats kā viņi.
Es Barcas fanus neaizstāvu, visi "fani", kas kaislīgi ienīst kādu citu klubu ir nicināmi. Es pats Spānijas klubus nespēju atbalstīt, tikai atsevišķus spēlētājus. Tad jau labāk Latvijas Virslīgu varētu skatīties, taču līmenis par zemu :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 09:54, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bet nu pēc tava komentāra izlasīšanas var saprast, ka tikai RM faniem izaug arbūzi padusēs, pēc uzvaras pār Barca. Bet Barcas fani gan nekad neko tādu nav teikuši.

Tas tā, jo mums jau CR ir dievs un sauklis ir tikai Hala Madrid.

Kaut vairāk man liekas esmu lasījis - messi ir dievs, Vamos Barca.
Nu tad jau neko, cik latviešu - tik viedokļu. Negribas strīdēties pār sportu, ir svarīgākas lietas pasaulē (daudzi gan to nesaprot). Vēlu veiksmi tavai mīļākajai komandai, lai arī kura tā būtu! BTW, cik vēl spēļu palicis Premjerlīgā un La Liga?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: RIchyPOX

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 10:30, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Hala, Madrid!

ČL - mazā tu zini būsi manāāā!
Domā? Bayern vakar atpūtās pēc pilnas programmas. Tad jau redzēs vai vispār būs skatāms fināls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-22 10:54, pirms 13 gadiem
Apsveicu Real fanus !

     [+] [-]

, 2012-04-22 11:05, pirms 13 gadiem
kas ir TSO ?

     [+] [-]

, 2012-04-22 11:11, pirms 13 gadiem
melnāpanteraņiživijs rakstīja: kas ir TSO ?
TSO-The Special One- Jose Mourinho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-22 12:42, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Būtu labi, ja RM vēl jeļi jeļi izvilktu, bet Barca izkristu un Real tad paņemtu i ČL.... Jo reāli bez Barca es nezinu kas var Real tur apturēt, ja viss kārtībā. Reāli jebkura pasaules komanda, ja spēlētu spāņu čempī, tad domāju tāpat kā Valensija tagad sēdētu un ar 50 punktiem muti papletusi skatītos Classico.......

Redzēsiet atkal spāņu triumfu EČ vasarā.... Kasiljass ir leģenda.
Reāli, Barca savā laukumā nevarēja, Bayern varēja, turklāt ne tikai varēja apturēt, bet bija labākā komanda laukumā. Ja ne Real vārti izbraukumā, tad Bayern vispār būtu labākas izredzes, tagad 50-50.

Par ESP čempi jau tika apspriests agrāk. Ja tai "jebkurai citai komandai" atmestu tās pašas kapeikas, ko Real un Barca atmet pārējām ESP komandām, nebūtu brīnums, ka tās nespētu konkurēt, tas būtu tikai likumsakarīgi. Par laimi, citur naudiņa tiek sadalīta krietni līdzīgāk.

Uz papīra ESP tagad tikai friči var apturēt. Bet te 1 sīkums, visi ESP līderi plus pat tuvākie rezervisti kā Mata un Havi Martiness būs noskrējušies La Ligā + Eirokausos. Plus vēl motivācijas jautājums nogurušajam komandas kodolam, kas futbolu un uzvaras jau atēdies. Var gadīties arī uzrauties.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 12:49, pirms 13 gadiem
Nu ko, Barca bez 12. spēlētāja-tiesneša nevar normāli paspēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 13:05, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Par ESP čempi jau tika apspriests agrāk. Ja tai "jebkurai citai komandai" atmestu tās pašas kapeikas, ko Real un Barca atmet pārējām ESP komandām, nebūtu brīnums, ka tās nespētu konkurēt, tas būtu tikai likumsakarīgi. Par laimi, citur naudiņa tiek sadalīta krietni līdzīgāk.
Paralēli tam drausmīgajam naudas sadales līgumam milzīga Spānijas problēma ir arī klubu menedžments. Tas ir vienkārši ārprāts, kā klubi apietas ar savu naudu. Un tieši katastrofālais menedžments ir galvenā problēma, kāpēc tiem klubiem ir tik ļoti švaki ar naudu, jo centušies dzīvot pāri saviem līdzekļiem. Tāpēc nav jābrīnās, ka arvien vairāk klubiem draud pamatīgas problēmas un ka arvien vairāk klubu domā, kā noturēties virs ūdens. Vēl, protams, ir arī tādi kadri kā tas indietis (ar tautību varbūt kļūdos, neatceros vairs precīzi), kuru meklē Interpols, kurš pārņēma Saragosu un jau pavisam drīz bija tālēs zilajās.

Ja Spānijā būtu normāls sadales līgums, tad noslāņošanās tāpat būtu. Droši vien Valensija būtu stiprāka un finansiāli stabilāka, un varētu vairāk cīnīties par līderu noturēšanu, taču līdzīgie TV līgumi citas līgas tāpat neglābj no noslāņošanās. Pat EPL ar visiem milzīgajiem drošības spilveniem ir noslāņošanās, turklāt otrā lielākā no top5 līgām.

Starp citu, par šo tēmu runājot, tomēr nedaudz aplinkus. Arī Čempionu līgā ir baigā problēma ar TV naudas sadali. Paskaties, kā sadalās nauda, piemēram, grupu turnīrā - cik daudz dabū visādas žilinas, zagrebas un cik tiek lielajiem klubiem. Arī UEFA, kas it kā taču grib veicināt vienlīdzību, īstenībā tieši palīdz grandiem.

     [+] [-]

, 2012-04-22 13:07, pirms 13 gadiem
MsLFi rakstīja: Barselonai pietrūkst kāds izteikts snaiperis. Un vispār nesaprotu kāda vella pēc Tello tika tik ilgi marinēts šodien, nu pat aklajam bija redzams, ka Xavi Alonso viņu pilnībā izslēdza no spēles!
Apsveicu Real ar titulu!
vispār vairāk Arbeloa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 13:32, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Paralēli tam drausmīgajam naudas sadales līgumam milzīga Spānijas problēma ir arī klubu menedžments. Tas ir vienkārši ārprāts, kā klubi apietas ar savu naudu. Un tieši katastrofālais menedžments ir galvenā problēma, kāpēc tiem klubiem ir tik ļoti švaki ar naudu, jo centušies dzīvot pāri saviem līdzekļiem. Tāpēc nav jābrīnās, ka arvien vairāk klubiem draud pamatīgas problēmas un ka arvien vairāk klubu domā, kā noturēties virs ūdens. Vēl, protams, ir arī tādi kadri kā tas indietis (ar tautību varbūt kļūdos, neatceros vairs precīzi), kuru meklē Interpols, kurš pārņēma Saragosu un jau pavisam drīz bija tālēs zilajās.

Ja Spānijā būtu normāls sadales līgums, tad noslāņošanās tāpat būtu. Droši vien Valensija būtu stiprāka un finansiāli stabilāka, un varētu vairāk cīnīties par līderu noturēšanu, taču līdzīgie TV līgumi citas līgas tāpat neglābj no noslāņošanās. Pat EPL ar visiem milzīgajiem drošības spilveniem ir noslāņošanās, turklāt otrā lielākā no top5 līgām.

Starp citu, par šo tēmu runājot, tomēr nedaudz aplinkus. Arī Čempionu līgā ir baigā problēma ar TV naudas sadali. Paskaties, kā sadalās nauda, piemēram, grupu turnīrā - cik daudz dabū visādas žilinas, zagrebas un cik tiek lielajiem klubiem. Arī UEFA, kas it kā taču grib veicināt vienlīdzību, īstenībā tieši palīdz grandiem.
Tā ir. Nodokļu parādi esot nenormāli un pat ar algu samaksu ir problēmas. Iepriekš līgas noteikumi paredzēja, ka klubu saistībām ar spēlētājiem jābūt nokārtotiem sezonas beigās - respektīvi, var mēnešiem nemaksāt. Tas tak ir taisnākais ceļš uz patvaļu. Neatceros, vai tos kaut kā izdevās grozīt par labu spēlētājiem. Arī Seviļas prezidents nupat ielidoja par korupciju, laikam arī sēdēt dabūs.

Bet kaut cik jēdzīga naudas sadale vismaz būtu kā sākumpunkts tam, lai "pārējo" spēles pret lielo 2nieku nebūtu plika formalitāte un tāda Valensija un pārējās komandas, kas cīnās par ČL zonu, vismaz varētu cerēt atņemt punktus vai pat uzvarēt. Tad arī tie, kas prasmīgāk saimniekotu, varētu cerēt uz ko vairāk kā feeder klubu statusu. Tagadējais spēku samērs nav salīdzināms ar 90o beigām-21. gs sākumu, kad līgu spēja uzvarēt Depors un par divkārtējiem čempioniem kļuva Valencia.

Par naudu ČL - problēma, manuprāt, sakņojas daudz dziļāk, kā tikai naudas sadalījums (es gan ciparus neesmu skatījies). Vēl 90o sākumā talanta sadalījums gan lielajās līgās, gan mazo līgu komandās bija daudz vienmērīgāks. Tagad noslāņošanās ir jau Eiropas mēroga parādība, un spējīgākie talanti lielo līgu mazākajiem klubiem un mazo līgu flagmaņiem (tādā Beļģijā, Holandē, Horvātijā, Skandināvijā) tiek nosmelti arvien regulārāk un arvien agrākā vecumā. Tāds Tēmu Pukki uzspēlē 2 labas spēles pret Šalki, vai Bačinovičs un Iličičs pret Palermo, un hop, prom no savas līgas uz Bundeslīgu un A Sēriju.

     [+] [-]

, 2012-04-22 14:02, pirms 13 gadiem
Roma7 rakstīja: Kas ir "čavi"? Viņš ir Havi
Kirilicā varbūt arī "x" lasās kā "h" ,bet nu šis nebūs tas gadijums

  -2 [+] [-]

, 2012-04-22 15:01, pirms 13 gadiem
Interesanti, kāpēc Barcu sauc par Gayselonu? Nav jau tā, ka gejiskākais spēlētājs, kāds vien futbolā ir redzēts, spēlē Reāla pusē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 15:18, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Finālu noteikti skatīšos, bet ceru, ka vairāk par vienu Spānijas klubu tur nebūs. Tas jau būtu marasms.
Nē, Hosē, tas būtu tikai loģiski, jo Real un Barsa ir šobrīd divi spēcīgākie klubi pasaulē. Žēl, ka neredzēji vakar spēli. Vakardienas Madride un otrdienas pret Bayern bija pilnīgi divas dažādas Madrides. Ja Real spēlētu Minhenē tāpat kā vakar, tur būtu apmēram 3:1 spāņu labā. Žozē bija izlēmis koncentrēties klasiko, tādēļ spēlētāji spēlēja uz pusspēku. Beigās centās noturēt 1:1, kas būtu bijis ideāls rezultāts viesos, taču nedaudz nepaveicās un ielaida. Taču arī 1:2 viesos absolūti nav nekas traks. Ja arī paliktu 1:1, Madridei tāpat būtu jāuzvar, jo uz 0:0 spēlēt būtu ļoti riskanti. Nekas īpaši neizmainījās arī zaudējot ar 1:2, jo rezultāts 1:0 ir iespējams, bet 2:1 - papildlaiks, nav nekas kritisks. Neder vairs tikai 3:2. Bet es domāju Madride uzvarēs pat ar 2 vārtu starpību, un, ja nenotiks brīnumi, tiks finālā. Tā ka gaidam 3dienu.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-22 15:32, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kā tad izpaužās tā tava spēlētāja gejiskās īpašības, kurš spēlē Real? Esi lietpratējs?
vinsh noteikti domaaja serhio ramosu - geju zhurnaala vaaka rezidentu
Sergio Ramos poses for a gay magazine | The...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 15:53, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: LOL, šito nebiju piefiksējis. Laikam jau tāpēc, ka nelasu un nedomāju lasīt tādas kategorijas žurnālus.
a kuru speeleetaaju tu domaaji? vai tik tev nav kompleksi?

p.s. domaajams, ramoss nav gejs, bet tikai nobildeejaas

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 16:11, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Žēl, ka neredzēji vakar spēli. Vakardienas Madride un otrdienas pret Bayern bija pilnīgi divas dažādas Madrides. Ja Real spēlētu Minhenē tāpat kā vakar, tur būtu apmēram 3:1 spāņu labā. Žozē bija izlēmis koncentrēties klasiko, tādēļ spēlētāji spēlēja uz pusspēku. Beigās centās noturēt 1:1, kas būtu bijis ideāls rezultāts viesos, taču nedaudz nepaveicās un ielaida. Taču arī 1:2 viesos absolūti nav nekas traks. Ja arī paliktu 1:1, Madridei tāpat būtu jāuzvar, jo uz 0:0 spēlēt būtu ļoti riskanti. Nekas īpaši neizmainījās arī zaudējot ar 1:2, jo rezultāts 1:0 ir iespējams, bet 2:1 - papildlaiks, nav nekas kritisks. Neder vairs tikai 3:2. Bet es domāju Madride uzvarēs pat ar 2 vārtu starpību, un, ja nenotiks brīnumi, tiks finālā. Tā ka gaidam 3dienu.
Neredzēju 2 dažādas Madrides, redzēju Barcu, kas Kampā spēlēja sliktāk nekā Minhene savā laukumā. Aizmirsi piebilst, ka Minhene vēl labus momentus nerealizēja. Par 3dienu neņemos prognozēt.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-22 16:16, pirms 13 gadiem
Apsveicu Real ar skaistu uzvaru!

Speli skatoijos atrodoties NY,kas teiks ka ASV nefano par Soccer tad tie loti maladas,pilna NY bija ar REAL un BARSAS faniem!
Pie katra otra kroga izkarti karogi ar sho klubu simboliem,lidzjuteju pilns!

     [+] [-]

, 2012-04-22 16:34, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Būtu labi, ja RM vēl jeļi jeļi izvilktu, bet Barca izkristu un Real tad paņemtu i ČL.... Jo reāli bez Barca es nezinu kas var Real tur apturēt, ja viss kārtībā. Reāli jebkura pasaules komanda, ja spēlētu spāņu čempī, tad domāju tāpat kā Valensija tagad sēdētu un ar 50 punktiem muti papletusi skatītos Classico.......

Redzēsiet atkal spāņu triumfu EČ vasarā.... Kasiljass ir leģenda.
Piekrītu tevis teiktajam. Tikai gribas vēl vienu Clasico finālā. Vajag arī Angliju klubu reitingā apiet.

     [+] [-]

, 2012-04-22 16:52, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Neredzēju 2 dažādas Madrides, redzēju Barcu, kas Kampā spēlēja sliktāk nekā Minhene savā laukumā. Aizmirsi piebilst, ka Minhene vēl labus momentus nerealizēja. Par 3dienu neņemos prognozēt.
Nepiekrītu. Šosezon skatījos pilnīgi visas Real spēles. Tās bija divas dažādas Madrides. Protams, vācieši spēlēja ļoti labi, ar milzīgu azartu un degsmi, taču arī Madride nespēlēja tā kā varēja, sevišķi pēdējās 15-20 minūtes, kad bavārieši arī izveidoja lielāko daļu savu momentu. Paskatīsimies, kas būs 3dien. Real var neiekļūt finālā tikai gadījumā, ja vēl neaties no šī klasiko, nebūs pietiekami atpūtušies. Citos variantos - būs uzvara. Iesist 109 vārtus 34 spēlēs šobrīd faktiski spēcīgākajā čempionātā nav joka lieta. Minhene var cerēt noturēt savus vārtus neskartus Madridē, bet vai tiešām tā arī būs, es ļoti šaubos.

     [+] [-]

, 2012-04-22 16:58, pirms 13 gadiem
Un vēlreiz apsveicu visus Madrides fanus ar uzvaru! Tā bija viena no labākajām Real spēlēm pret Barsu, kādu man nācās redzēt. Uzreiz atcerējos 21.gs sākumu, kad Real ar Zidanu un Raulu priekšgalā guva vairākas uzvaras pār kataloniešiem el clasico. Es vēl neteikšu, ka ar šo brīdi Madride sāks dominēt pār Barsu, taču, kā jau teicu apmēram pirms gada, kad man neviens neticēja - šobrīd spēki izlīdzinās un Barsas absolūta dominanse pār los blancos vairs nebūs novērojama. Arī visas pēdējās spēles bija ļoti sīvas. Pietiek atcerēties karaļa kausa 1/2 fināla atbildes spēli Nou Camp. Jau toreiz Real varēja uzvarēt ar 3:2 un iekļut finālā, taču nedaudz nepaveicās.

P.S. Palasīju komentārus. reāli uzjautrināja lietotājs Krizis un Kubik. Pārrēcos. Vēl bildes tādas avatarā

  +2 [+] [-]

, 2012-04-22 17:37, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Nepiekrītu. Šosezon skatījos pilnīgi visas Real spēles. Tās bija divas dažādas Madrides. Protams, vācieši spēlēja ļoti labi, ar milzīgu azartu un degsmi, taču arī Madride nespēlēja tā kā varēja, sevišķi pēdējās 15-20 minūtes, kad bavārieši arī izveidoja lielāko daļu savu momentu. Paskatīsimies, kas būs 3dien. Real var neiekļūt finālā tikai gadījumā, ja vēl neaties no šī klasiko, nebūs pietiekami atpūtušies. Citos variantos - būs uzvara. Iesist 109 vārtus 34 spēlēs šobrīd faktiski spēcīgākajā čempionātā nav joka lieta. Minhene var cerēt noturēt savus vārtus neskartus Madridē, bet vai tiešām tā arī būs, es ļoti šaubos.
Nav tik viennozīmīgi, abās spēlēs Real spēlēja savu futbolu Mourinju vadībā ar maksimāli strauju pāreju uzbrukumā. Varbūt Barca ar savu izšķērdību uzbrukuma pēdējā fāzē (it sevišķi Teljo) bija pateicīgāks fons nekā Bayern?
Par 109 goliem - un aizmirsīsim komandu kraso nevienlīdzību Spānijas čempionātā? Tā jau salasās tā statistika, Saragosai un Rayo uz raslabuhu sitot pa 6 goliem.

Real var neiekļūt finālā tikai gadījumā, ja vēl neaties no šī klasiko, nebūs pietiekami atpūtušies.
Tad jau Minhenei nebija jēga vakardienas mačā atpūtināt visus līderus, izņemot Gustavu un Švainiju, un nav jēgas vispār uz Bernabeu braukt? Fričiem ir pietiekami liels goal threat. Es pat nedomāju, ka viņi īpaši no aizsardzības spēlēs, jo viņu komanda nav komplektēta spēlei no aizsardzības un tā nav viņu mentalitāte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 18:08, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Iesist 109 vārtus 34 spēlēs šobrīd faktiski spēcīgākajā čempionātā nav joka lieta.
Nu nav jau viennozīmīgi tāda kritērija pēc kura noteikt spēcīgāko čempionātu. Tu acīmredzot vadies pēc tā, ka Spānijā spēlē šobrīd divi spēcīgākie klubi. Tas tā kā nebūtu apšaubāms. BET tajā pašā laikā abi grandi aizbrauc uz Vāciju un Angliju, spēlē pret klubiem kuri nav pat pirmajās vietās čempionātā, un zaudē... Gribu tikai teikt, ka visa tā spriedelēšana ir baigi subjektīvā, savukārt naudas sadalīšana čempionātos gan ir fakti.

     [+] [-]

, 2012-04-22 18:48, pirms 13 gadiem
Roma7 rakstīja: Kas ir "čavi"? Viņš ir Havi
Krieviem viņš būs Havi, angļiem Ksavi, latviešiem Čavi! Jāsamierinās.

     [+] [-]

, 2012-04-22 19:26, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: tu labaak paskaiti, kaa RM fanu pulks paplashinaajaas ar cr7 un TSO atnaakshanu. te no normaalajiem faniem ir 2-3 palikushi - zobenviirs, mitins un pat gruuti nosaukt veel kaadu...
Mani aizmirsi! Es jau no 2001 gada fanoju par Real un ari pec iepriekshejo sezonu neveiksmes nemainu komandu,bet palieku uzticigs Realam!

     [+] [-]

, 2012-04-22 19:42, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kā būs tā būs, bet to, ka Madride savā laukumā uzvarēs Bayern ir skaidrs. Un to, ka tiks tālāk finālā arī. Tāpat kā Barca uzvarēs Chelsea.

Var nokrāsot sarūsējušu autobusu uz vienu spēli, bet rūsa tāpat spiedīsies cauri. Camp Nou zilais autobuss tiks salocīts. Pēc spēles varēs visi brīnīties - "oi, kā tas nabags ir nolocīts. "
Kas tad Tev noticis?! Nedaudz jau sāc izklausīties pēc mesiibesii (ar piebildi, ka nenoliec katalāņus). Vai tad "Bayern" pirmajā spēlē tik slikti izskatījās Un šādos dueļos mājas sienām ne vienmēr ir vitāli svarīga nozīme, tā ka objektīvāk būtu prognozēt sīvu cīņu par katru laukuma centimetru. Lai arī prognozēju "Real" uzvaru šajā duelī, pēc pirmās spēle man radās zināmas šaubas. Turklāt vēl fakts, ka šī pāra finālistei draud spēlēšana finālā ar pusi no pirmā sastāva. Tā ka spēle solās būt aizraujoša.

     [+] [-]

, 2012-04-22 19:44, pirms 13 gadiem
Jigsaw rakstīja: Krieviem viņš būs Havi, angļiem Ksavi, latviešiem Čavi! Jāsamierinās.
Katalāņiem Šavi, spāņiem un pašam "Xavi" - ČAVI

     [+] [-]

, 2012-04-22 19:49, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Nē, Hosē, tas būtu tikai loģiski, jo Real un Barsa ir šobrīd divi spēcīgākie klubi pasaulē. Žēl, ka neredzēji vakar spēli. Vakardienas Madride un otrdienas pret Bayern bija pilnīgi divas dažādas Madrides. Ja Real spēlētu Minhenē tāpat kā vakar, tur būtu apmēram 3:1 spāņu labā. Žozē bija izlēmis koncentrēties klasiko, tādēļ spēlētāji spēlēja uz pusspēku. Beigās centās noturēt 1:1, kas būtu bijis ideāls rezultāts viesos, taču nedaudz nepaveicās un ielaida. Taču arī 1:2 viesos absolūti nav nekas traks. Ja arī paliktu 1:1, Madridei tāpat būtu jāuzvar, jo uz 0:0 spēlēt būtu ļoti riskanti. Nekas īpaši neizmainījās arī zaudējot ar 1:2, jo rezultāts 1:0 ir iespējams, bet 2:1 - papildlaiks, nav nekas kritisks. Neder vairs tikai 3:2. Bet es domāju Madride uzvarēs pat ar 2 vārtu starpību, un, ja nenotiks brīnumi, tiks finālā. Tā ka gaidam 3dienu.
"Bayern" jau arī neparādīja maksimumu. Nerealizēja vairākas labas iespējas, arī Švainijs nebija formā (pēc traumas). Vienīgais, kas mani joprojām uztrauc un uztrauks, ir bavāriešu aizsardzība. Par uzbrukumu neuztraucos. Tur mums ir pietiekami daudz trumpju, kuri nav par kapeiku sliktāki kā "Real". Esmu pārliecināts, ka spēli izšķirs disciplīna aizsardzībā un veiksme ātrajos pretuzbrukumos. Domājams, ka šoreiz "Bayern" vairāk centīsies pieturēt bumbu, nevis mesties uz priekšu. Intriga garantēta līdz pēdējai minūtei

     [+] [-]

, 2012-04-22 21:04, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu nav jau viennozīmīgi tāda kritērija pēc kura noteikt spēcīgāko čempionātu. Tu acīmredzot vadies pēc tā, ka Spānijā spēlē šobrīd divi spēcīgākie klubi. Tas tā kā nebūtu apšaubāms. BET tajā pašā laikā abi grandi aizbrauc uz Vāciju un Angliju, spēlē pret klubiem kuri nav pat pirmajās vietās čempionātā, un zaudē... Gribu tikai teikt, ka visa tā spriedelēšana ir baigi subjektīvā, savukārt naudas sadalīšana čempionātos gan ir fakti.
Nu gan pateici! Un kur ir šobrīd Mančestras, Dortmunde, Milāna? Atgādināšu, ka, piemēram, Man United izslēdza Bilbao - komanda, kas šobrīd atrodas 11.vietā Spānijas čempionātā. Eiropas līgas 1/2 finālā šobrīd spēlē 3 spāņu klubi, kas tabulā atrodas no 3. līdz 11.vietai. Un visdrīzāk kāds no tiem arī paņems kausu šogad. Spānija klubu rangu tabulā šobrīd atrodas punkta attālumā no Anglijas, un pie veiksmīgas Barselonas un Real vai Athletic spēles 1/2 finālu atbildes spēlēs arī tiks apieta jau pēc šīs sezonas. Tas arī pasaka, kurš čempionāts šobrīd ir spēcīgākais. Un šī situācija neizveidojās šogad. Atgādināšu, ka, piemēram, 2010.gada Eiropas līgu paņēma Madrides "Atletico".

Tas, ka Madride un Barselona zaudēja pirmajās ČL 1/2 finālu spēlēs, neko nenozīmē. Tās mierīgi var atspēlēties atbildes spēlēs un iekļūt finālā. Madride ielaida tikai 89.minūtē, spēlējot viesos pret Bayern, kas vienmēr ir bijis grands. Bet vai Chelsea-Barsas spēli vispār redzēji? Tajā angļiem vienkārši totāli noveicās. Chelsea nospēlēja par 130% no savām iespējām + 150% viņiem bija veiksme. Redzēsim, kas būs Camp Nou. Es domāju Barsa no niknuma pēc divām zaudētām spēlēm pēc kārtas, izliks visas dusmas pret aristokrātiem. Neizslēdzu variantu, ka angļiem var ielidot visas tās bumbas, kuras Barsa nesasita šajās pēdējās divās spēlēs.

     [+] [-]

, 2012-04-22 21:08, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu nav jau viennozīmīgi tāda kritērija pēc kura noteikt spēcīgāko čempionātu. Tu acīmredzot vadies pēc tā, ka Spānijā spēlē šobrīd divi spēcīgākie klubi. Tas tā kā nebūtu apšaubāms. BET tajā pašā laikā abi grandi aizbrauc uz Vāciju un Angliju, spēlē pret klubiem kuri nav pat pirmajās vietās čempionātā, un zaudē... Gribu tikai teikt, ka visa tā spriedelēšana ir baigi subjektīvā, savukārt naudas sadalīšana čempionātos gan ir fakti.
Vispār apnika jau pierādīt angļu faniem, kurš čempionāts ir šobrīd stiprākais. Ja ir nepieciešams, varu uzskaitīt detalizētus faktus par pēdējiem 10-12 gadiem - klubu rezultātus, kas pamatos apgalvojumu, ka spāņu futbols IR SPĒCĪGĀKS par angļu. Tajos pašos angļu klubos spēlē spāņi, kas daudz nosaka šo komandu spēlēs. Kaut vai tie paši De Hea, Silva, Mata. Agrāk tas pats Alonso un Torres spēlēja izcili un palīdzēja Liverpool izcīnīt daudz uzvaru. Par izlasēm nemaz nerunāsim!

     [+] [-]

, 2012-04-22 21:15, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Nav tik viennozīmīgi, abās spēlēs Real spēlēja savu futbolu Mourinju vadībā ar maksimāli strauju pāreju uzbrukumā. Varbūt Barca ar savu izšķērdību uzbrukuma pēdējā fāzē (it sevišķi Teljo) bija pateicīgāks fons nekā Bayern?
Par 109 goliem - un aizmirsīsim komandu kraso nevienlīdzību Spānijas čempionātā? Tā jau salasās tā statistika, Saragosai un Rayo uz raslabuhu sitot pa 6 goliem.

Real var neiekļūt finālā tikai gadījumā, ja vēl neaties no šī klasiko, nebūs pietiekami atpūtušies.
Tad jau Minhenei nebija jēga vakardienas mačā atpūtināt visus līderus, izņemot Gustavu un Švainiju, un nav jēgas vispār uz Bernabeu braukt? Fričiem ir pietiekami liels goal threat. Es pat nedomāju, ka viņi īpaši no aizsardzības spēlēs, jo viņu komanda nav komplektēta spēlei no aizsardzības un tā nav viņu mentalitāte.
Jā, kaut kādām komandām, trīs no kurām šobrīd spēlē Eiropas līgas 1/2 finālos. Tam pašam Bilbao un Madrides "Atletico" Real iesita pa 4 vārtiem spēlē. Un piemēram Osasuna, kurai Real nesen iesita 6 vārtus pirms tam apspēlēja Barsu. Tas, ka Madride un Barselona šobrīd ir tik ļoti visiem priekšā neliecina par Spānijas līgas vājumu! Ja tā domā, tad es pat nemēģināšu pierādīt pretējo, jo kāda jēga to darīt cilvēkam, kurš, redzams, no Eiropas futbolā šobrīd notiekošā tāpat neko nesaprot.

     [+] [-]

, 2012-04-22 21:18, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Bayern" jau arī neparādīja maksimumu. Nerealizēja vairākas labas iespējas, arī Švainijs nebija formā (pēc traumas). Vienīgais, kas mani joprojām uztrauc un uztrauks, ir bavāriešu aizsardzība. Par uzbrukumu neuztraucos. Tur mums ir pietiekami daudz trumpju, kuri nav par kapeiku sliktāki kā "Real". Esmu pārliecināts, ka spēli izšķirs disciplīna aizsardzībā un veiksme ātrajos pretuzbrukumos. Domājams, ka šoreiz "Bayern" vairāk centīsies pieturēt bumbu, nevis mesties uz priekšu. Intriga garantēta līdz pēdējai minūtei
Jā, Minhenei ir spēcīgs uzbrukums. Piekrītu! Paskatīsimies, kas būs 3dien Madridē. Protams, ka Bayern ir visas iespējas tikt tālāk, ņemot vērā arī to, ka viņi būs vairāk atpūtušies. Vispār grūti 100% paredzēt, kāds būs Madrides spēlētāju noskaņojums pēc šīs uzvaras pār Barsu. Tomēr es, kā ilggadīgs los blancos līdzjutējs (no 1998.gada), ceru uz savējo panākumu. Gaidam 3dienu un par labu spēli!

     [+] [-]

, 2012-04-22 21:54, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, kaut kādām komandām, trīs no kurām šobrīd spēlē Eiropas līgas 1/2 finālos. Tam pašam Bilbao un Madrides "Atletico" Real iesita pa 4 vārtiem spēlē. Un piemēram Osasuna, kurai Real nesen iesita 6 vārtus pirms tam apspēlēja Barsu. Tas, ka Madride un Barselona šobrīd ir tik ļoti visiem priekšā neliecina par Spānijas līgas vājumu! Ja tā domā, tad es pat nemēģināšu pierādīt pretējo, jo kāda jēga to darīt cilvēkam, kurš, redzams, no Eiropas futbolā šobrīd notiekošā tāpat neko nesaprot.
Paldies par uzbraucienu, laikam argumentu aptrūkās. Labi, ESP 2nd tier klubiem šobrīd labi iet pēc ranga 2. Eirokausu turnīrā, apsveicu, bet neiestāstīsi, ka līgā šobrīd ir lielāks dziļums kvalitātes ziņā kā 90. beigās - 21. gs. sākumā, kad Depors spēja paņemt titulu un Valensija uzvarēt 2x pēc kārtas.
Vai tas ir Osasunas spēks, ja Barca pie viņiem atbrauc pēc izlašu pārtraukuma un spēlē kā pēc 3diennieka, ar neoptimālu sastāvu plus ar Pepa taktiskajiem eksperimentiem? Ne tak. Jebkurš Barcas fans Tev to apstiprinās.
Te nav runa par EL zonas klubiem. Real ir gaismas gadus priekšā turnīra tabulas vidusdaļas un apakšgala klubiem, uz kuru rēķina arī tā statistika tiek viegli savākta.
Paskaties par ESP finansiālo nevienlīdzību, liku jau 1reiz šito, acīmredzot jums ESP ekspertiem katram šis ir jāparāda, lai aizietu.
';

     [+] [-]

, 2012-04-22 22:27, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Bayern" jau arī neparādīja maksimumu. Nerealizēja vairākas labas iespējas, arī Švainijs nebija formā (pēc traumas). Vienīgais, kas mani joprojām uztrauc un uztrauks, ir bavāriešu aizsardzība. Par uzbrukumu neuztraucos. Tur mums ir pietiekami daudz trumpju, kuri nav par kapeiku sliktāki kā "Real". Esmu pārliecināts, ka spēli izšķirs disciplīna aizsardzībā un veiksme ātrajos pretuzbrukumos. Domājams, ka šoreiz "Bayern" vairāk centīsies pieturēt bumbu, nevis mesties uz priekšu. Intriga garantēta līdz pēdējai minūtei
Bayern noteikti vēlēsies vai nu pieturēt bumbu vai vismaz noturēt Madridi ar bumbu pēc iespējas tālāk no saviem vārtiem, jo Badštūbers un Boatengs nav tie individuāli spēcīgākie aizsargi. Jo blīvāka cīņa laukuma vidū, jo labāk Bavārijai, protams, neaizmirstot arī par pašu pretuzbrukumiem. Viņu komanda, manuprāt, nav piemērota sēdēšanai aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2012-04-22 23:43, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, kaut kādām komandām, trīs no kurām šobrīd spēlē Eiropas līgas 1/2 finālos. Tam pašam Bilbao un Madrides "Atletico" Real iesita pa 4 vārtiem spēlē. Un piemēram Osasuna, kurai Real nesen iesita 6 vārtus pirms tam apspēlēja Barsu. Tas, ka Madride un Barselona šobrīd ir tik ļoti visiem priekšā neliecina par Spānijas līgas vājumu! Ja tā domā, tad es pat nemēģināšu pierādīt pretējo, jo kāda jēga to darīt cilvēkam, kurš, redzams, no Eiropas futbolā šobrīd notiekošā tāpat neko nesaprot.
OK, OK. Es te drusku paskatījos. Reals sit tikpat pret top half cik pret bottom half komandām, tā kā par šo Tev būs taisnība. Tomēr Bayern izredzes es pret Real vērtētu augstāk kā pārējo ESP komandu izredzes.. kaut vai tāpēc, ka pat ESP ČL zonas komandā Malagā spēlē no Bayern atskaititais Demikelis. Tomēr Bayernam drusku cita svara kategorija, un ne jau par skaistām acīm bavārieši pirms pāris gadiem spēlēja ČL finālā.
Labi, gaidām 3dienu un redzēs. Miers.

     [+] [-]

, 2012-04-23 00:37, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Mani aizmirsi! Es jau no 2001 gada fanoju par Real un ari pec iepriekshejo sezonu neveiksmes nemainu komandu,bet palieku uzticigs Realam!
es arii jau arii kkadus gadus 10 noteikti par madridi !!! nezinu kapeec ,bet NEKAD nau patikusi barsa !!!

     [+] [-]

, 2012-04-23 09:30, pirms 13 gadiem
Īstā bauda skatīties šādas spēles