Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Ronaldu uzvaras vārti Barselonā, Madrides "Real" tuvojas titulam

Agris Suveizda

Ronaldu uzvaras vārti Barselonā, Madrides "Real" tuvojas titulam
Mesuts Ezils un Krištianu Ronaldu līksmo pēc otrajiem vārtiem
Foto: AP/Scanpix

Šovakar tika aizvadīts viens no lielākajiem un nozīmīgākajiem derbijiem pasaulē - El Clásico starp "Barcelona" un Madrides "Real". Tajā ar 2:1 pārāks izrādījās galvaspilsētas klubs, kas četras kārtas pirms sezonas beigām pārsvaru pār "Barcelona" palielinājis līdz septiņiem punktiem un spēris vēl vienu platu soli pretī čempiona titulam. Uzvaras vārtus mača 73.minūtē guva Krištianu Ronaldu, kuram tas šosezon bija jau 42.precīzais sitiens. Jāatzīmē, ka "Real" laboja Spānijas futbola čempionātā vienas sezonas laikā gūto vārtu rekordu, latiņu paceļot jau līdz 109 vārtiem.

Pamatsastāvā bez Sančesa, Pikē un Fabregasa

"Barcelona" starta vienpadsmitniekā bija vairāki pārsteigumi. Tajā netika iekļauts centra aizsargs Herards Pikē, kurš nespēlēja arī trešdien notikušajā UEFA Čempionu līgas pusfinālā pret Londonas "Chelsea" (1:2), un pussargs Fransesks Fabregass. Toties pamatsastāvā visai negaidīti tika iekļauts tikai 21 gadu vecais Tjagu Alkantara un nepilnu 21 gadu vecais Kristians Teljo. Laukumā nebija arī čīlieša Alekša Sančesa, kurš Londonā gūtā savainojuma dēļ vakar trenējās individuāli un bija zem lielas jautājuma zīmes. Mājiniekiem, protams, nevarēja palīdzēt arī Davids Vilja (lauzta kāja), Andreu Fontass (sarautas krusteniskās saites) un Eriks Abidāls (nesen veikta aknu transplantācija). Tikmēr Žozē Mourinju sākumsastāva izvēlē lielu pārsteigumu nebija - tajā tika iekļauti Mesuts Ezils un Anhels di Marija, bet kreisās malas aizsarga pozīcijā viņš atkal deva priekšroku tautietim Fabiu Koentrau, nevis brazīlietim Marselu, kurš vēl nav pilnībā atguvies no muguras savainojuma.

Barcelona: Valdess, Adrianu (Pedro 74'), Maskerāno, Pujols, Alvešs, Injesta, Tjagu, Busketss, Čavi (Aleksis 69'), Teljo (Fabregass 81'), Mesi
Real Madrid: Kasiljass, Koentrau, Pepe, Ramoss, Arbeloa, Kedira, Alonso, Ronaldu, Ezils (Kaljehons 89'), di Marija (Granero 74'), Benzemā (Igvains 90'+3)

"Barcelona" netiek galā ar Madrides stūra sitieniem

Gvardiola bija izvēlējies ļoti uzbrūkoša tipa formāciju - Dani Alvešs pat pēc saviem standartiem spēlēja ļoti augstu laukumā un praktiski darbojās malējā uzbrucēja pozīcijā. Līdz ar to katalāņi spēlēja ar trim izteiktiem aizsargiem - Adrianu kreisajā malā, Havjēru Maskerāno centrā (tiesa, argentīnietim regulāri palīdzēja balsta pussargs Serhio Busketss) un Karlesu Pujolu labajā flangā, kur viņa galvenais pretinieks, protams, bija Krištianu Ronaldu. Tomēr mača sākumā bīstamāki momenti bija tieši pie mājinieku vārtiem, un "Barcelona" lielākās problēmas sagādāja madridiešu stūra sitieni.

"Real" varēja jau ceturtajā minūtē izvirzīties vadībā. Ronaldu pēc stūra sitiena leca visaugstāk un sita ar galvu, bet bumba, pa ceļam aizskarot Pujola galvu, lidoja zem vārtu pārliktņa. Glāba Viktors Valdess. "Real" arī otro stūra sitienu pabeidza ar raidījumu pa vārtiem (Pepe), bet trešais stūris "Barcelona" bija liktenīgs. Valdess glāba pēc Pepes sitiena ar galvu, taču Pujols nespēja noslaucīt bumbu no vārtu priekšas, un Sami Kedira cīņā ar Pujolu to iebakstīja vārtos - 17.minūtē rezultāts kļuva 1:0 "Real" labā. Šie vārti bija zīmīgi arī ar to, ka "Real" tie Spānijas čempionātā šosezon bija jau 108., kas ir (bija) jauns līgas rekords! Mājiniekiem mača sākumā bija tikai viens moments, kuru radīja Alvešs, kurš no aizmugures pārsteidza Serhio Ramosu, taču ļoti laicīgi vārtus atstāja Ikers Kasiljass.

Pēc ielaistajiem vārtiem "Barcelona" teritoriālais pārsvars pieauga, un "Real" arvien retāk tika pie iespējas aizskriet pretuzbrukumā. Pirmā lielā mājinieku izdevība bija 27.minūtē. Lionels Mesi saņēma bumbu netālu no "Real" soda laukuma, savilka uz sevi vismaz piecus pretiniekus un soda laukumā ar teicamu piespēli atrada rekordistu Čavi Ernandesu (šovakar laboja El Clásico aizvadīto spēļu rekordu - šī Čavi bija jau 32.cīņa), bet Kasiljass spēja reaģēt uz viņa sitienu un bumba aizspurdza gar pašu tālo vārtu stabu (tiesa, stūra sitiens nesekoja). Llielākā daļa citu "Barcelona" mēģinājumu ielauzties viesu soda laukumā bija nesekmīgi.

Gvardiola uzmin ar maiņu, bet pēdējais smejas Mourinju

"Barcelona" otrā puslaika devītajā minūtē bija teicama izdevība izlīdzināt rezultātu. Tjagu ar lielisku piespēli starp aizsargiem soda laukumā nogādāja bumbu pavisam brīvajam Teljo, taču pēdējam norāvās sitiens un bumba lidoja debesīs. Mājiniekiem piederēja liels pārsvars, taču viss ritēja pēc viesu plāna, kas disciplinēti un ļoti sekmīgi sargāja savu vienu vārtu pārsvaru. Spēles 68.minūtē labi no distances sita Čavi - bumba lidoja gar pašu tālo vārtu stabu. Kā izrādījās, tā bija pēdējā Čavi nozīmīgā darbība mačā. Pēc minūtes laukumā devās Aleksis, un čīlietis jau nākamajā minūtē panāca 1:1.

Andress Injesta cīņā ar aizsargu pēdējā brīdī paspēja izdarīt asprātīgu piespēli Teljo, pēc kura sitiena glāba Kasiljass. Bumba gan palika "Barcelona", un pēc spēcīga Adrianu raidījuma apaļais priekšmets nonāca pie Alekša, un čīlietis ar otro piegājienu no vārtu priekšas iedabūja bumbu vārtos un lika kapitulēt Kasiljasam. Tomēr katalāņu prieki bija ļoti īsi. Jau pēc trim minūtēm bumbu labajā flangā pie sānu līnijas saņēma Ezils, Spānijas čempionāta labākais piespēlētājs tālāk bumbu raidīja ātrumu uzņēmušajam Ronaldu, kuram līdzi netika Maskerāno, un portugāļu superzvaigzne trāpīja tuvajā vārtu stūrī - 2:1! Gvardiola pārkārtoja komandas rindas - malējais uzbrucējs Pedro Rodrigess nomainīja Teljo, Alvešs atgriezās malējā aizsarga pozīcijā, bet Pujols pārcēlās uz aizsardzības kreiso malu; vēlāk uz maiņu izgāja arī Fabregass -, tomēr lūzumu spēles gaitā tas neieviesa.

Vēl kompensācijas laika pēdējā minūtē Ronaldu no vārtu priekšas varēja dubultot pārsvaru. Rezultāts vairs nemainījās, un Madrides "Real" pēc 13 spēļu pārtraukuma beidzot uzvarēja "Barcelona" pamatlaikā (vēl ir viens panākums pagarinājumā), sperot platu soli pretī Spānijas čempiona titulam. Gvardiolas vīri piedzīvoja pirmo zaudējumu savā laukumā kopš iepriekšējās sezonas sākuma, kad ar 0:2 piekāpās līgas jaunpienācējai "Hercules". "Barcelona" bez zaudējumiem bija spēlējusi 54 spēles pēc kārtas, kuru laikā izcīnīja 47 uzvaras un guva 181 vārtus (un ielaida 29). Jau pēc dažām dienām komandas aizvadīs svarīgas cīņas Čempionu līgas pusfinālā - "Barcelona" otrdien uzņems Londonas "Chelsea", bet Madrides "Real" savā laukumā tiksies ar Minhenes "Bayern".

KomandaSUNZVārti
Barcelona219864687355-367
Real Madrid219874686367-355

15 iepriekšējie El Clásico

TurnīrsSpēleRezVārtu guvēji
CDR 1/4Barcelona - Real Madrid2:2Pedro 44' Alvešs 45' – Ronaldu 68' Benzemā 72'
CDR 1/4Real Madrid – Barcelona1:2Ronaldu 10' – Pujols 48' Abidāls 76'
SpānijaReal Madrid – Barcelona1:3Benzemā 1' – Aleksis 29' Čavi 53' Fabregass 66'
Superk.Barcelona - Real Madrid3:2Injesta 15' Mesi 45'88' – Ronaldu 20' Benzemā 82'
Superk.Real Madrid – Barcelona2:2Ezils 13' Alonso 54' – Vilja 36' Mesi 45'
ČL 1/2Barcelona - Real Madrid1:1Pedro 54' – Marselu 64'
ČL 1/2Real Madrid – Barcelona0:2Mesi 76'87'
CDR finReal Madrid* – Barcelona1:0Ronaldu 103'
SpānijaReal Madrid – Barcelona1:1Ronaldu 82'(11m) – Mesi 53'(11m)
SpānijaBarcelona - Real Madrid5:0Čavi 10' Pedro 18' Vilja 55'58' Hefrens 90'
Spānija.Real Madrid – Barcelona0:2Mesi 33' Pedro 56'
SpānijaBarcelona - Real Madrid1:0Ibrahimovičs 56'
SpānijaReal Madrid – Barcelona2:6Igvains 14' Ramoss 56' – Anrī 17'58' Pujols 19' Mesi 35'75' Pikē 83'
SpānijaBarcelona - Real Madrid2:0Eto'o 83' Mesi 90'
SpānijaReal Madrid – Barcelona4:1Rauls 12' Robens 20' Igvains 62' van Nistelrojs 77'(11m) – Anrī 86'

*Spēle notika Valensijā.
CDR - Karaļa kauss, Spānija - Spānijas čempionāts, Superk. - Spānijas Superkauss, ČL - Čempionu līga, 1/4 - ceturtdaļfināls, 1/2 - pusfināls, fin - fināls, Rez - rezultāts.

La Liga, 2011/12

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Mallorca - Zaragoza1:0 (1:0)Kasadesuss 33'
Gijon - Rayo Vallecano2:1 (1:0)Sangojs 18' Biličs 78' - Labaka 51'
Barcelona - Real Madrid1:2 (0:1)Aleksis 70' - Kedira 17' Ronaldu 73'
Sevilla - Levante23:30
Granada - Getafe13:00
Real Sociedad - Villarreal13:00
Racing - Athletic17:00
Atletico - Espanyol19:00
Valencia - Real Betis22:00
Osasuna - Malaga22:00

Turnīra tabula

VKlubsSUNZVārtiP
1.Real Madrid342842109:3088
2.Barcelona34256397:2681
3.Valencia331410950:4252
4.Malaga331561149:4651
5.Levante331461347:4648
6.Osasuna331113937:5346
7.Athletic Bilbao3311121048:4445
8.Atletico Madrid331291244:4145
9.Sevilla331291240:3845
10.Espanyol331291245:4545
11.Getafe331291238:4445
12.Real Mallorca3411101336:4143
13.Real Betis331261540:4542
14.Rayo Vallecano341241850:6040
15.Real Sociedad331091442:5139
16.Villarreal338121334:4736
17.Granada331061730:4936
18.Sporting Gijon34871935:6431
19.Real Zaragoza34871929:6031
20.Racing Santander334141524:5226

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Krištianu RonalduReal Madrid42
2.Lionels MesiBarcelona41
3.Radamels FalkaoAtletico22
4.Gonsalo IgvainsReal Madrid21
5.Karims BenzemāReal Madrid18
6.Fernando JorenteBilbao Athletic17
7.Roverto SoldadoValencia16
8.MičuRayo Vallecano15
9.Ruvens KastroReal Betis14
10.Aruna KonēLevante13

Labākie piespēlētāji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Mesuts EzilsReal Madrid15
2.Lionels MesiBarcelona12
Anhels di MarijaReal Madrid12
4.Krištianu RonalduReal Madrid11
5.Hesuss NavassSevilla9
Dani AlvešsBarcelona9
7.Hosē BarkeroLevante7
KakāReal Madrid7
Rauls GarsijaOsasuna7

Izmantotie resursi:
LigaBBVA.com - Página oficial de la mejor liga...
Goal.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports
Real Madrid C.F. - Web Oficial | Official Web Site
Official FC Barcelona Web Site - Barça |...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 15:18, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Finālu noteikti skatīšos, bet ceru, ka vairāk par vienu Spānijas klubu tur nebūs. Tas jau būtu marasms.
Nē, Hosē, tas būtu tikai loģiski, jo Real un Barsa ir šobrīd divi spēcīgākie klubi pasaulē. Žēl, ka neredzēji vakar spēli. Vakardienas Madride un otrdienas pret Bayern bija pilnīgi divas dažādas Madrides. Ja Real spēlētu Minhenē tāpat kā vakar, tur būtu apmēram 3:1 spāņu labā. Žozē bija izlēmis koncentrēties klasiko, tādēļ spēlētāji spēlēja uz pusspēku. Beigās centās noturēt 1:1, kas būtu bijis ideāls rezultāts viesos, taču nedaudz nepaveicās un ielaida. Taču arī 1:2 viesos absolūti nav nekas traks. Ja arī paliktu 1:1, Madridei tāpat būtu jāuzvar, jo uz 0:0 spēlēt būtu ļoti riskanti. Nekas īpaši neizmainījās arī zaudējot ar 1:2, jo rezultāts 1:0 ir iespējams, bet 2:1 - papildlaiks, nav nekas kritisks. Neder vairs tikai 3:2. Bet es domāju Madride uzvarēs pat ar 2 vārtu starpību, un, ja nenotiks brīnumi, tiks finālā. Tā ka gaidam 3dienu.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-22 15:32, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kā tad izpaužās tā tava spēlētāja gejiskās īpašības, kurš spēlē Real? Esi lietpratējs?
vinsh noteikti domaaja serhio ramosu - geju zhurnaala vaaka rezidentu
Sergio Ramos poses for a gay magazine | The...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 15:53, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: LOL, šito nebiju piefiksējis. Laikam jau tāpēc, ka nelasu un nedomāju lasīt tādas kategorijas žurnālus.
a kuru speeleetaaju tu domaaji? vai tik tev nav kompleksi?

p.s. domaajams, ramoss nav gejs, bet tikai nobildeejaas

  +1 [+] [-]

, 2012-04-22 16:11, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Žēl, ka neredzēji vakar spēli. Vakardienas Madride un otrdienas pret Bayern bija pilnīgi divas dažādas Madrides. Ja Real spēlētu Minhenē tāpat kā vakar, tur būtu apmēram 3:1 spāņu labā. Žozē bija izlēmis koncentrēties klasiko, tādēļ spēlētāji spēlēja uz pusspēku. Beigās centās noturēt 1:1, kas būtu bijis ideāls rezultāts viesos, taču nedaudz nepaveicās un ielaida. Taču arī 1:2 viesos absolūti nav nekas traks. Ja arī paliktu 1:1, Madridei tāpat būtu jāuzvar, jo uz 0:0 spēlēt būtu ļoti riskanti. Nekas īpaši neizmainījās arī zaudējot ar 1:2, jo rezultāts 1:0 ir iespējams, bet 2:1 - papildlaiks, nav nekas kritisks. Neder vairs tikai 3:2. Bet es domāju Madride uzvarēs pat ar 2 vārtu starpību, un, ja nenotiks brīnumi, tiks finālā. Tā ka gaidam 3dienu.
Neredzēju 2 dažādas Madrides, redzēju Barcu, kas Kampā spēlēja sliktāk nekā Minhene savā laukumā. Aizmirsi piebilst, ka Minhene vēl labus momentus nerealizēja. Par 3dienu neņemos prognozēt.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-22 16:16, pirms 13 gadiem
Apsveicu Real ar skaistu uzvaru!

Speli skatoijos atrodoties NY,kas teiks ka ASV nefano par Soccer tad tie loti maladas,pilna NY bija ar REAL un BARSAS faniem!
Pie katra otra kroga izkarti karogi ar sho klubu simboliem,lidzjuteju pilns!

     [+] [-]

, 2012-04-22 16:34, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Būtu labi, ja RM vēl jeļi jeļi izvilktu, bet Barca izkristu un Real tad paņemtu i ČL.... Jo reāli bez Barca es nezinu kas var Real tur apturēt, ja viss kārtībā. Reāli jebkura pasaules komanda, ja spēlētu spāņu čempī, tad domāju tāpat kā Valensija tagad sēdētu un ar 50 punktiem muti papletusi skatītos Classico.......

Redzēsiet atkal spāņu triumfu EČ vasarā.... Kasiljass ir leģenda.
Piekrītu tevis teiktajam. Tikai gribas vēl vienu Clasico finālā. Vajag arī Angliju klubu reitingā apiet.

     [+] [-]

, 2012-04-22 16:52, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Neredzēju 2 dažādas Madrides, redzēju Barcu, kas Kampā spēlēja sliktāk nekā Minhene savā laukumā. Aizmirsi piebilst, ka Minhene vēl labus momentus nerealizēja. Par 3dienu neņemos prognozēt.
Nepiekrītu. Šosezon skatījos pilnīgi visas Real spēles. Tās bija divas dažādas Madrides. Protams, vācieši spēlēja ļoti labi, ar milzīgu azartu un degsmi, taču arī Madride nespēlēja tā kā varēja, sevišķi pēdējās 15-20 minūtes, kad bavārieši arī izveidoja lielāko daļu savu momentu. Paskatīsimies, kas būs 3dien. Real var neiekļūt finālā tikai gadījumā, ja vēl neaties no šī klasiko, nebūs pietiekami atpūtušies. Citos variantos - būs uzvara. Iesist 109 vārtus 34 spēlēs šobrīd faktiski spēcīgākajā čempionātā nav joka lieta. Minhene var cerēt noturēt savus vārtus neskartus Madridē, bet vai tiešām tā arī būs, es ļoti šaubos.

     [+] [-]

, 2012-04-22 16:58, pirms 13 gadiem
Un vēlreiz apsveicu visus Madrides fanus ar uzvaru! Tā bija viena no labākajām Real spēlēm pret Barsu, kādu man nācās redzēt. Uzreiz atcerējos 21.gs sākumu, kad Real ar Zidanu un Raulu priekšgalā guva vairākas uzvaras pār kataloniešiem el clasico. Es vēl neteikšu, ka ar šo brīdi Madride sāks dominēt pār Barsu, taču, kā jau teicu apmēram pirms gada, kad man neviens neticēja - šobrīd spēki izlīdzinās un Barsas absolūta dominanse pār los blancos vairs nebūs novērojama. Arī visas pēdējās spēles bija ļoti sīvas. Pietiek atcerēties karaļa kausa 1/2 fināla atbildes spēli Nou Camp. Jau toreiz Real varēja uzvarēt ar 3:2 un iekļut finālā, taču nedaudz nepaveicās.

P.S. Palasīju komentārus. reāli uzjautrināja lietotājs Krizis un Kubik. Pārrēcos. Vēl bildes tādas avatarā

  +2 [+] [-]

, 2012-04-22 17:37, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Nepiekrītu. Šosezon skatījos pilnīgi visas Real spēles. Tās bija divas dažādas Madrides. Protams, vācieši spēlēja ļoti labi, ar milzīgu azartu un degsmi, taču arī Madride nespēlēja tā kā varēja, sevišķi pēdējās 15-20 minūtes, kad bavārieši arī izveidoja lielāko daļu savu momentu. Paskatīsimies, kas būs 3dien. Real var neiekļūt finālā tikai gadījumā, ja vēl neaties no šī klasiko, nebūs pietiekami atpūtušies. Citos variantos - būs uzvara. Iesist 109 vārtus 34 spēlēs šobrīd faktiski spēcīgākajā čempionātā nav joka lieta. Minhene var cerēt noturēt savus vārtus neskartus Madridē, bet vai tiešām tā arī būs, es ļoti šaubos.
Nav tik viennozīmīgi, abās spēlēs Real spēlēja savu futbolu Mourinju vadībā ar maksimāli strauju pāreju uzbrukumā. Varbūt Barca ar savu izšķērdību uzbrukuma pēdējā fāzē (it sevišķi Teljo) bija pateicīgāks fons nekā Bayern?
Par 109 goliem - un aizmirsīsim komandu kraso nevienlīdzību Spānijas čempionātā? Tā jau salasās tā statistika, Saragosai un Rayo uz raslabuhu sitot pa 6 goliem.

Real var neiekļūt finālā tikai gadījumā, ja vēl neaties no šī klasiko, nebūs pietiekami atpūtušies.
Tad jau Minhenei nebija jēga vakardienas mačā atpūtināt visus līderus, izņemot Gustavu un Švainiju, un nav jēgas vispār uz Bernabeu braukt? Fričiem ir pietiekami liels goal threat. Es pat nedomāju, ka viņi īpaši no aizsardzības spēlēs, jo viņu komanda nav komplektēta spēlei no aizsardzības un tā nav viņu mentalitāte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-22 18:08, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Iesist 109 vārtus 34 spēlēs šobrīd faktiski spēcīgākajā čempionātā nav joka lieta.
Nu nav jau viennozīmīgi tāda kritērija pēc kura noteikt spēcīgāko čempionātu. Tu acīmredzot vadies pēc tā, ka Spānijā spēlē šobrīd divi spēcīgākie klubi. Tas tā kā nebūtu apšaubāms. BET tajā pašā laikā abi grandi aizbrauc uz Vāciju un Angliju, spēlē pret klubiem kuri nav pat pirmajās vietās čempionātā, un zaudē... Gribu tikai teikt, ka visa tā spriedelēšana ir baigi subjektīvā, savukārt naudas sadalīšana čempionātos gan ir fakti.

     [+] [-]

, 2012-04-22 18:48, pirms 13 gadiem
Roma7 rakstīja: Kas ir "čavi"? Viņš ir Havi
Krieviem viņš būs Havi, angļiem Ksavi, latviešiem Čavi! Jāsamierinās.

     [+] [-]

, 2012-04-22 19:26, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: tu labaak paskaiti, kaa RM fanu pulks paplashinaajaas ar cr7 un TSO atnaakshanu. te no normaalajiem faniem ir 2-3 palikushi - zobenviirs, mitins un pat gruuti nosaukt veel kaadu...
Mani aizmirsi! Es jau no 2001 gada fanoju par Real un ari pec iepriekshejo sezonu neveiksmes nemainu komandu,bet palieku uzticigs Realam!

     [+] [-]

, 2012-04-22 19:42, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kā būs tā būs, bet to, ka Madride savā laukumā uzvarēs Bayern ir skaidrs. Un to, ka tiks tālāk finālā arī. Tāpat kā Barca uzvarēs Chelsea.

Var nokrāsot sarūsējušu autobusu uz vienu spēli, bet rūsa tāpat spiedīsies cauri. Camp Nou zilais autobuss tiks salocīts. Pēc spēles varēs visi brīnīties - "oi, kā tas nabags ir nolocīts. "
Kas tad Tev noticis?! Nedaudz jau sāc izklausīties pēc mesiibesii (ar piebildi, ka nenoliec katalāņus). Vai tad "Bayern" pirmajā spēlē tik slikti izskatījās Un šādos dueļos mājas sienām ne vienmēr ir vitāli svarīga nozīme, tā ka objektīvāk būtu prognozēt sīvu cīņu par katru laukuma centimetru. Lai arī prognozēju "Real" uzvaru šajā duelī, pēc pirmās spēle man radās zināmas šaubas. Turklāt vēl fakts, ka šī pāra finālistei draud spēlēšana finālā ar pusi no pirmā sastāva. Tā ka spēle solās būt aizraujoša.

     [+] [-]

, 2012-04-22 19:44, pirms 13 gadiem
Jigsaw rakstīja: Krieviem viņš būs Havi, angļiem Ksavi, latviešiem Čavi! Jāsamierinās.
Katalāņiem Šavi, spāņiem un pašam "Xavi" - ČAVI

     [+] [-]

, 2012-04-22 19:49, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Nē, Hosē, tas būtu tikai loģiski, jo Real un Barsa ir šobrīd divi spēcīgākie klubi pasaulē. Žēl, ka neredzēji vakar spēli. Vakardienas Madride un otrdienas pret Bayern bija pilnīgi divas dažādas Madrides. Ja Real spēlētu Minhenē tāpat kā vakar, tur būtu apmēram 3:1 spāņu labā. Žozē bija izlēmis koncentrēties klasiko, tādēļ spēlētāji spēlēja uz pusspēku. Beigās centās noturēt 1:1, kas būtu bijis ideāls rezultāts viesos, taču nedaudz nepaveicās un ielaida. Taču arī 1:2 viesos absolūti nav nekas traks. Ja arī paliktu 1:1, Madridei tāpat būtu jāuzvar, jo uz 0:0 spēlēt būtu ļoti riskanti. Nekas īpaši neizmainījās arī zaudējot ar 1:2, jo rezultāts 1:0 ir iespējams, bet 2:1 - papildlaiks, nav nekas kritisks. Neder vairs tikai 3:2. Bet es domāju Madride uzvarēs pat ar 2 vārtu starpību, un, ja nenotiks brīnumi, tiks finālā. Tā ka gaidam 3dienu.
"Bayern" jau arī neparādīja maksimumu. Nerealizēja vairākas labas iespējas, arī Švainijs nebija formā (pēc traumas). Vienīgais, kas mani joprojām uztrauc un uztrauks, ir bavāriešu aizsardzība. Par uzbrukumu neuztraucos. Tur mums ir pietiekami daudz trumpju, kuri nav par kapeiku sliktāki kā "Real". Esmu pārliecināts, ka spēli izšķirs disciplīna aizsardzībā un veiksme ātrajos pretuzbrukumos. Domājams, ka šoreiz "Bayern" vairāk centīsies pieturēt bumbu, nevis mesties uz priekšu. Intriga garantēta līdz pēdējai minūtei

     [+] [-]

, 2012-04-22 21:04, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu nav jau viennozīmīgi tāda kritērija pēc kura noteikt spēcīgāko čempionātu. Tu acīmredzot vadies pēc tā, ka Spānijā spēlē šobrīd divi spēcīgākie klubi. Tas tā kā nebūtu apšaubāms. BET tajā pašā laikā abi grandi aizbrauc uz Vāciju un Angliju, spēlē pret klubiem kuri nav pat pirmajās vietās čempionātā, un zaudē... Gribu tikai teikt, ka visa tā spriedelēšana ir baigi subjektīvā, savukārt naudas sadalīšana čempionātos gan ir fakti.
Nu gan pateici! Un kur ir šobrīd Mančestras, Dortmunde, Milāna? Atgādināšu, ka, piemēram, Man United izslēdza Bilbao - komanda, kas šobrīd atrodas 11.vietā Spānijas čempionātā. Eiropas līgas 1/2 finālā šobrīd spēlē 3 spāņu klubi, kas tabulā atrodas no 3. līdz 11.vietai. Un visdrīzāk kāds no tiem arī paņems kausu šogad. Spānija klubu rangu tabulā šobrīd atrodas punkta attālumā no Anglijas, un pie veiksmīgas Barselonas un Real vai Athletic spēles 1/2 finālu atbildes spēlēs arī tiks apieta jau pēc šīs sezonas. Tas arī pasaka, kurš čempionāts šobrīd ir spēcīgākais. Un šī situācija neizveidojās šogad. Atgādināšu, ka, piemēram, 2010.gada Eiropas līgu paņēma Madrides "Atletico".

Tas, ka Madride un Barselona zaudēja pirmajās ČL 1/2 finālu spēlēs, neko nenozīmē. Tās mierīgi var atspēlēties atbildes spēlēs un iekļūt finālā. Madride ielaida tikai 89.minūtē, spēlējot viesos pret Bayern, kas vienmēr ir bijis grands. Bet vai Chelsea-Barsas spēli vispār redzēji? Tajā angļiem vienkārši totāli noveicās. Chelsea nospēlēja par 130% no savām iespējām + 150% viņiem bija veiksme. Redzēsim, kas būs Camp Nou. Es domāju Barsa no niknuma pēc divām zaudētām spēlēm pēc kārtas, izliks visas dusmas pret aristokrātiem. Neizslēdzu variantu, ka angļiem var ielidot visas tās bumbas, kuras Barsa nesasita šajās pēdējās divās spēlēs.

     [+] [-]

, 2012-04-22 21:08, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu nav jau viennozīmīgi tāda kritērija pēc kura noteikt spēcīgāko čempionātu. Tu acīmredzot vadies pēc tā, ka Spānijā spēlē šobrīd divi spēcīgākie klubi. Tas tā kā nebūtu apšaubāms. BET tajā pašā laikā abi grandi aizbrauc uz Vāciju un Angliju, spēlē pret klubiem kuri nav pat pirmajās vietās čempionātā, un zaudē... Gribu tikai teikt, ka visa tā spriedelēšana ir baigi subjektīvā, savukārt naudas sadalīšana čempionātos gan ir fakti.
Vispār apnika jau pierādīt angļu faniem, kurš čempionāts ir šobrīd stiprākais. Ja ir nepieciešams, varu uzskaitīt detalizētus faktus par pēdējiem 10-12 gadiem - klubu rezultātus, kas pamatos apgalvojumu, ka spāņu futbols IR SPĒCĪGĀKS par angļu. Tajos pašos angļu klubos spēlē spāņi, kas daudz nosaka šo komandu spēlēs. Kaut vai tie paši De Hea, Silva, Mata. Agrāk tas pats Alonso un Torres spēlēja izcili un palīdzēja Liverpool izcīnīt daudz uzvaru. Par izlasēm nemaz nerunāsim!

     [+] [-]

, 2012-04-22 21:15, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Nav tik viennozīmīgi, abās spēlēs Real spēlēja savu futbolu Mourinju vadībā ar maksimāli strauju pāreju uzbrukumā. Varbūt Barca ar savu izšķērdību uzbrukuma pēdējā fāzē (it sevišķi Teljo) bija pateicīgāks fons nekā Bayern?
Par 109 goliem - un aizmirsīsim komandu kraso nevienlīdzību Spānijas čempionātā? Tā jau salasās tā statistika, Saragosai un Rayo uz raslabuhu sitot pa 6 goliem.

Real var neiekļūt finālā tikai gadījumā, ja vēl neaties no šī klasiko, nebūs pietiekami atpūtušies.
Tad jau Minhenei nebija jēga vakardienas mačā atpūtināt visus līderus, izņemot Gustavu un Švainiju, un nav jēgas vispār uz Bernabeu braukt? Fričiem ir pietiekami liels goal threat. Es pat nedomāju, ka viņi īpaši no aizsardzības spēlēs, jo viņu komanda nav komplektēta spēlei no aizsardzības un tā nav viņu mentalitāte.
Jā, kaut kādām komandām, trīs no kurām šobrīd spēlē Eiropas līgas 1/2 finālos. Tam pašam Bilbao un Madrides "Atletico" Real iesita pa 4 vārtiem spēlē. Un piemēram Osasuna, kurai Real nesen iesita 6 vārtus pirms tam apspēlēja Barsu. Tas, ka Madride un Barselona šobrīd ir tik ļoti visiem priekšā neliecina par Spānijas līgas vājumu! Ja tā domā, tad es pat nemēģināšu pierādīt pretējo, jo kāda jēga to darīt cilvēkam, kurš, redzams, no Eiropas futbolā šobrīd notiekošā tāpat neko nesaprot.

     [+] [-]

, 2012-04-22 21:18, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Bayern" jau arī neparādīja maksimumu. Nerealizēja vairākas labas iespējas, arī Švainijs nebija formā (pēc traumas). Vienīgais, kas mani joprojām uztrauc un uztrauks, ir bavāriešu aizsardzība. Par uzbrukumu neuztraucos. Tur mums ir pietiekami daudz trumpju, kuri nav par kapeiku sliktāki kā "Real". Esmu pārliecināts, ka spēli izšķirs disciplīna aizsardzībā un veiksme ātrajos pretuzbrukumos. Domājams, ka šoreiz "Bayern" vairāk centīsies pieturēt bumbu, nevis mesties uz priekšu. Intriga garantēta līdz pēdējai minūtei
Jā, Minhenei ir spēcīgs uzbrukums. Piekrītu! Paskatīsimies, kas būs 3dien Madridē. Protams, ka Bayern ir visas iespējas tikt tālāk, ņemot vērā arī to, ka viņi būs vairāk atpūtušies. Vispār grūti 100% paredzēt, kāds būs Madrides spēlētāju noskaņojums pēc šīs uzvaras pār Barsu. Tomēr es, kā ilggadīgs los blancos līdzjutējs (no 1998.gada), ceru uz savējo panākumu. Gaidam 3dienu un par labu spēli!

     [+] [-]

, 2012-04-22 21:54, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, kaut kādām komandām, trīs no kurām šobrīd spēlē Eiropas līgas 1/2 finālos. Tam pašam Bilbao un Madrides "Atletico" Real iesita pa 4 vārtiem spēlē. Un piemēram Osasuna, kurai Real nesen iesita 6 vārtus pirms tam apspēlēja Barsu. Tas, ka Madride un Barselona šobrīd ir tik ļoti visiem priekšā neliecina par Spānijas līgas vājumu! Ja tā domā, tad es pat nemēģināšu pierādīt pretējo, jo kāda jēga to darīt cilvēkam, kurš, redzams, no Eiropas futbolā šobrīd notiekošā tāpat neko nesaprot.
Paldies par uzbraucienu, laikam argumentu aptrūkās. Labi, ESP 2nd tier klubiem šobrīd labi iet pēc ranga 2. Eirokausu turnīrā, apsveicu, bet neiestāstīsi, ka līgā šobrīd ir lielāks dziļums kvalitātes ziņā kā 90. beigās - 21. gs. sākumā, kad Depors spēja paņemt titulu un Valensija uzvarēt 2x pēc kārtas.
Vai tas ir Osasunas spēks, ja Barca pie viņiem atbrauc pēc izlašu pārtraukuma un spēlē kā pēc 3diennieka, ar neoptimālu sastāvu plus ar Pepa taktiskajiem eksperimentiem? Ne tak. Jebkurš Barcas fans Tev to apstiprinās.
Te nav runa par EL zonas klubiem. Real ir gaismas gadus priekšā turnīra tabulas vidusdaļas un apakšgala klubiem, uz kuru rēķina arī tā statistika tiek viegli savākta.
Paskaties par ESP finansiālo nevienlīdzību, liku jau 1reiz šito, acīmredzot jums ESP ekspertiem katram šis ir jāparāda, lai aizietu.
';

     [+] [-]

, 2012-04-22 22:27, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Bayern" jau arī neparādīja maksimumu. Nerealizēja vairākas labas iespējas, arī Švainijs nebija formā (pēc traumas). Vienīgais, kas mani joprojām uztrauc un uztrauks, ir bavāriešu aizsardzība. Par uzbrukumu neuztraucos. Tur mums ir pietiekami daudz trumpju, kuri nav par kapeiku sliktāki kā "Real". Esmu pārliecināts, ka spēli izšķirs disciplīna aizsardzībā un veiksme ātrajos pretuzbrukumos. Domājams, ka šoreiz "Bayern" vairāk centīsies pieturēt bumbu, nevis mesties uz priekšu. Intriga garantēta līdz pēdējai minūtei
Bayern noteikti vēlēsies vai nu pieturēt bumbu vai vismaz noturēt Madridi ar bumbu pēc iespējas tālāk no saviem vārtiem, jo Badštūbers un Boatengs nav tie individuāli spēcīgākie aizsargi. Jo blīvāka cīņa laukuma vidū, jo labāk Bavārijai, protams, neaizmirstot arī par pašu pretuzbrukumiem. Viņu komanda, manuprāt, nav piemērota sēdēšanai aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2012-04-22 23:43, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, kaut kādām komandām, trīs no kurām šobrīd spēlē Eiropas līgas 1/2 finālos. Tam pašam Bilbao un Madrides "Atletico" Real iesita pa 4 vārtiem spēlē. Un piemēram Osasuna, kurai Real nesen iesita 6 vārtus pirms tam apspēlēja Barsu. Tas, ka Madride un Barselona šobrīd ir tik ļoti visiem priekšā neliecina par Spānijas līgas vājumu! Ja tā domā, tad es pat nemēģināšu pierādīt pretējo, jo kāda jēga to darīt cilvēkam, kurš, redzams, no Eiropas futbolā šobrīd notiekošā tāpat neko nesaprot.
OK, OK. Es te drusku paskatījos. Reals sit tikpat pret top half cik pret bottom half komandām, tā kā par šo Tev būs taisnība. Tomēr Bayern izredzes es pret Real vērtētu augstāk kā pārējo ESP komandu izredzes.. kaut vai tāpēc, ka pat ESP ČL zonas komandā Malagā spēlē no Bayern atskaititais Demikelis. Tomēr Bayernam drusku cita svara kategorija, un ne jau par skaistām acīm bavārieši pirms pāris gadiem spēlēja ČL finālā.
Labi, gaidām 3dienu un redzēs. Miers.

     [+] [-]

, 2012-04-23 00:37, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Mani aizmirsi! Es jau no 2001 gada fanoju par Real un ari pec iepriekshejo sezonu neveiksmes nemainu komandu,bet palieku uzticigs Realam!
es arii jau arii kkadus gadus 10 noteikti par madridi !!! nezinu kapeec ,bet NEKAD nau patikusi barsa !!!

     [+] [-]

, 2012-04-23 09:30, pirms 13 gadiem
Īstā bauda skatīties šādas spēles