Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Real" spēlētāji atkal sauc Ronaldu par labāko pasaulē, Pikē nezaudē ticību

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Real" spēlētāji atkal sauc Ronaldu par labāko pasaulē, Pikē nezaudē ticību
Žerārs Pikē
Foto: AFP/Scanpix

Piedāvājam spēlētāju un treneru komentārus pēc Spānijas futbola čempionāta spēles starp "Real" un "Barcelona".

"Real" jaunais uzbrucējs Alvaro Morata, kurš El Clásico piedalījās pirmo reizi: "Tā ir spēle, kurā vēlas piedalīties ikviens. Manā kontā tagad ir uzvara pret "Barcelona" un fakts, ka es izgāju sākumsastāvā. Komanda uzvarēja, esmu laimīgs. Runāju šonedēļ ar treneri [Mourinju], un viņš mani emocionāli sagatavoja tam. Viss bija labi, tiesa, varēju gūt vārtus, taču turpināšu strādāt, lai nākamreiz iesistu. Ronaldu? Viņš ir labākais spēlētājs pasaulē un ir fantastiski spēlēt kopā ar viņu."

Pepe: "Esam izcīnījuši divas svarīgas uzvaras pēc kārtas - tāpēc, ka mēs tā spēlējām un mēs bijām tie, kas stājās pretī. Tā ir lieliska motivācija pirms spēles ar "Manchester United". Šodien bijām psiholoģiski spēcīgi un izturējām spiedienu. Kad spēlējam pret lieliskām komandām, smagi cīnāmies un parādījām labu sniegumu. Ronaldu? Viņš ir pasaules labākais spēlētājs un allaž ir galvastiesu pārāks par citiem. Esmu lepns, ka pārstāvu "Real". Šodien spēlēju kā pussargs, bet svarīgākais bija palīdzēt komandai uzvarēt. Vai bija pārkāpums pret Pedro? Neredzēju, jo biju ar muguru pret to situāciju. Taču cilvēki man teica, ka pendele nebija jāpiešķir, tiesnesis paveica labu darbu un nepalīdzēja nevienai no komandām."

Serhio Ramoss, uzvaras vārtu autors: "El Clásico vienmēr ir īpaši un esam lepni par paveikto darbu. Esam apmierināti, jo izmantojām dažādus spēlētājus - arī tos, kuru spēles laiks līdz šim bijis mazāks. Situācija ar Pedro? Domāju, rezultāts ir godīgs un mums nebūtu jākoncentrējas uz vienu epizodi. Vai vēl varam cīnīties par Spānijas titulu? 16 punktu atstarpi bija nereālāk atspēlēt [tagad tā ir 13 punkti - aut.piez.], tāpēc turpināsim cīnīties. Dodamies uz Mančestru ar ticību, ka varam uzvarēt, tomēr respektējam pretinieku."

Aitors Karanka, Žuzē Mourinju palīgs: "Esmu apmierināts ar visu spēlētāju sniegumu. Devām iespēju spēlētājiem, kuri parasti nespēlē un jābūt apmierinātam ar komandas spēli, ņemot vērā, ka sastāvā bija jaunas sejas. Viņi pierādīja, ka varam uzticēties. Uzvaras pār "Barcelona"? Skaidrs, ka varam būt laimīgi par pēdējām piecām dienām. Kad zaudējām Barselonai ar 0:5, mums tas sāpēja, jo tajā sezonā mums bija problēmas. Tagad esam krietni pārliecinātāki par sevi, un tas atspoguļojas rezultātā. "Barcelona" protesti pēdējā minūtē pēc Adriano kritiena? Tas ir normāli - ja tu pēdējā minūtē vari izraut neizšķirtu, tas ir tikai loģiski. Taču tagad spēle ir beigusies un trīs punkti ir mūsu. Mēs nesvinēsim šo uzvaru ar šampānieša dzeršanu. Mums ir jāstrādā."

Hordi Roura, "Barcelona" treneris: "Gribējām palielināt rezultātu, bet, neskatoties uz rezultātu, esam apmierināti ar spēlētāju attieksmi. Viņi cīnījās līdz beigām. Tā bija grūta spēle. Šeit vienmēr ir grūti. Spēlētāji smagi strādāja, un mums bija iespējas. Tas bija acīmredzami, ka varējām ņemt punktus, taču skaitās tikai gala rezultāts. Adriano kritiens? Atkārtojumi ir pietiekami skaidri un daiļrunīgi. Spēle kopumā? Centāmies to kontrolēt un lielāko spēles daļu to arī paveicām. Taču, iespējams, nebijām pietiekami labi pirmajās minūtēs, kad Madride ir spēcīga un ļoti bīstama. "Real" stils ir izmantot kļūdas, tāpēc ir tik svarīgi kontrolēt spēli."

Hordi Alba: "Dodamies mājās bez punktiem, taču zinām, ka mūsu pārsvars pār "Atletico" un "Real" ir liels. Spēle bija līdzīga un neizšķirts būtu godīgākais rezultāts. Pret "Milan" mums jāatdod visi spēki un vēl vairāk. Mūsos ir ticība. Pret "Real" mums bija bumbas kontrole, taču viņi mūs ievainoja ar tālajām piespēlēm un standartsituācijām. Vidējā pirksta rādīšana? Mans žests nebija slikts - lietoju rādītājpirkstu, lai parādītu, ka Mesi ir labākais pasaulē un ir pelnījis cildinājumu."

Herards Pikē: "Šodien bijām labāki nekā "Camp Nou", taču mums jāatdod vēl daudz vairāk spēku. Nespēlējam plūstoši kā parasti, un mums trūkst noteiktu lietu. Mums ir bijuši šādi slikti brīži, kad esam izcīnījuši titulus, taču viens ir skaidrs - pēc iespējas ātrāk jāpārtrauc šī zaudējumu sērija. Nedomāju, ka šis ir īstais brīdis, lai mūs kritizētu par spēles stilu - tas mums ir devis daudz labu rezultātu. Esmu pārliecināts, ka izslēgsim "Milan", bet vispirms mums jāuzveic "Deportivo"."

Izmantotie resursi:
Real Madrid C.F. - Web Oficial | Official Web Site
Official FC Barcelona Web Site - Barça |...

1 2 44 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-03 04:10, pirms 12 gadiem
protams Ronaldo labakais....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-03 08:00, pirms 12 gadiem
suņi rej, bet karavāna iet tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: R.C

  +3 [+] [-]

, 2013-03-03 08:57, pirms 12 gadiem
Pieļauju, ka Ibrahimoviča komandas biedri apgalvo, ka viņš ir labākais spēlētājs pasaulē
Par Karanku runājot, protams, visu cieņu! Pēc tik objektīviem komentāriem pat nerodas vēlēšanās dzirdēt kaut ko no TSO mutes

     [+] [-]

, 2013-03-03 08:59, pirms 12 gadiem
braziliešu Ronaldo bija Ronaldo, tad kāpec K.Ronaldo pekšņi jabut RonaldŪ ? viena valoda portugaļu..

  -3 [+] [-]

, 2013-03-03 09:03, pirms 12 gadiem
phKRIII rakstīja: kapēc tad viņš nesit vairāk kā Messi, (cik tur?! ap 90vārtiem), negūst tik daudz ind.balvas, ar komandu?!!
Sist pa 2-3 vārtiem Spānijas lejasgala komandām, tas protams ir labs sasniegums, bet daudz svarīgāk ir labi nospēlēt atbildīgas un izšķirošas spēles. Messi divās atbildīgajās spēlēs vispār nebija redzams un šodien izņemot vienīgos vārtus arī diez ko daudz neizdarīja. Ronaldu tikmēr guva ļoti svarīgus vārtus gan pret MU, gan pret Barsu kausā. Dotajā brīdī skaidrs kurš ir labākais, ne vienmēr balvas visu izšķir

     [+] [-]

, 2013-03-03 09:20, pirms 12 gadiem
eikoninsh rakstīja: braziliešu Ronaldo bija Ronaldo, tad kāpec K.Ronaldo pekšņi jabut RonaldŪ ? viena valoda portugaļu..
Brazīlijā Ronaldo sauc tā kā būtu jāsauc - Ronaldu. Laikam jau Eiropā tā vienkārši bija iegājies, lai arī tas bija pret portugāļu valodas normām. Savukārt Ronaldu ir dzimis un audzis Portugālē, un šeit nekādas atkāpes no normas nav un nebūs.

     [+] [-]

, 2013-03-03 09:26, pirms 12 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Dotajā brīdī skaidrs kurš ir labākais, ne vienmēr balvas visu izšķir
Tu arī pievienojies kaķu korim? Katram spēlētājam gadās kāpumi un kritumi. Šosezon labāks tā vai tā ir Mesi. Ko lai mēs ar Tevi darām, ja Tev atmiņa ir īsa. Oho! Ronaldu beidzot sācis gūt vārtus arī atbildīgākajos mačus un kļuvis stabilāks šajā ziņā?! Nu, apsveicu! Bet Mesi to ir darījis daudzu sezonu garumā Un kurš bija labā TOBRĪD, kad Ronaldu iesita savos vārtos? Varbūt tobrīd labāks bija Mesi? Bet galvenais jau ir ticība vai ne? Tā pat kā tas, ka mūsu mamma ir vismīļākā pasaulē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-03 09:43, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu arī pievienojies kaķu korim? Katram spēlētājam gadās kāpumi un kritumi. Šosezon labāks tā vai tā ir Mesi. Ko lai mēs ar Tevi darām, ja Tev atmiņa ir īsa. Oho! Ronaldu beidzot sācis gūt vārtus arī atbildīgākajos mačus un kļuvis stabilāks šajā ziņā?! Nu, apsveicu! Bet Mesi to ir darījis daudzu sezonu garumā Un kurš bija labā TOBRĪD, kad Ronaldu iesita savos vārtos? Varbūt tobrīd labāks bija Mesi? Bet galvenais jau ir ticība vai ne? Tā pat kā tas, ka mūsu mamma ir vismīļākā pasaulē
Nevēlos kļūt nepieklājīgs, bet cik vārtus Mesi iesita 2010. gada Pasaules kausa izcīņā, kurš skaitās vis augstākais sasniegums futbolista karjerā? Neuzskatu, ka visas 5 balvas Mesi ieguva godīgi, man liekas ka kādas 2 līdz pat 3 viņam iedeva tikai dēļ uzvārda.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-03 10:13, pirms 12 gadiem
karpins rakstīja: Nevēlos kļūt nepieklājīgs, bet cik vārtus Mesi iesita 2010. gada Pasaules kausa izcīņā, kurš skaitās vis augstākais sasniegums futbolista karjerā? Neuzskatu, ka visas 5 balvas Mesi ieguva godīgi, man liekas ka kādas 2 līdz pat 3 viņam iedeva tikai dēļ uzvārda.
Un cik vārtus Ronaldu guva tai pašā 2010. gadā? Vienus; pret Ziemeļkoreju; kuriozi - ar muguru; brīdī, kad rezultāts bija 6-0.

Tas, ka par Messi vārtu negūšanu visi atceras vislabāk, ir labākais pierādījums tam, cik lielisks viņš ir.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-03 10:30, pirms 12 gadiem
karpins rakstīja: Nevēlos kļūt nepieklājīgs, bet cik vārtus Mesi iesita 2010. gada Pasaules kausa izcīņā, kurš skaitās vis augstākais sasniegums futbolista karjerā? Neuzskatu, ka visas 5 balvas Mesi ieguva godīgi, man liekas ka kādas 2 līdz pat 3 viņam iedeva tikai dēļ uzvārda.
Tagad pastaasti man ko paveica Ronaldu Portugaales izlases labaa Pasaules kausaa? Neko! Neaizmirsti ka Messi Argentiinas izlases sastaavaa speeleeja pussarga poziicijaa un to cik vaarti tika guuti peec vinja piespeeleem, to jau tu protams neieveeroji

  -4 [+] [-]

, 2013-03-03 10:47, pirms 12 gadiem
Gan jau kad messi atkal bus slims un neradisies paris dienas uz treniniem, puikam gruti Lai jau Barca suta kartejo reizi arstus uz maju apraudzit berninu. |Disciplina nekada. Vilja tiks pardots, jo bernins ir apvainojies uz vinu jo pat spele nespej iedot vinam nevienu piespieli.(laikam viena bija, turpreti parejiem 10+). Delj Messi barca izmainisies un ne uz to labako pusi..

  +1 [+] [-]

, 2013-03-03 10:59, pirms 12 gadiem
Kādas muļķības!Tikai Messi!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2013-03-03 11:31, pirms 12 gadiem
kasha rakstīja: Gan jau kad messi atkal bus slims un neradisies paris dienas uz treniniem, puikam gruti Lai jau Barca suta kartejo reizi arstus uz maju apraudzit berninu. |Disciplina nekada. Vilja tiks pardots, jo bernins ir apvainojies uz vinu jo pat spele nespej iedot vinam nevienu piespieli.(laikam viena bija, turpreti parejiem 10+). Delj Messi barca izmainisies un ne uz to labako pusi..
ar Ibrahimovicu jau tas pats bija,sita vins vairak golus ka messija,tpc nolika uz rezervistu solina,pareiz darija Ibra ka aizgaja no noobiem.

     [+] [-]

, 2013-03-03 12:14, pirms 12 gadiem
tasesmues rakstīja: Tagad pastaasti man ko paveica Ronaldu Portugaales izlases labaa Pasaules kausaa? Neko! Neaizmirsti ka Messi Argentiinas izlases sastaavaa speeleeja pussarga poziicijaa un to cik vaarti tika guuti peec vinja piespeeleem, to jau tu protams neieveeroji
Tādi cilvēki kā Karpins nav tik zinoši futbola taktiskajā ziņā, lai spētu saprast tik sarežģītas lietas.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-03 13:48, pirms 12 gadiem
tasesmues rakstīja: Tagad pastaasti man ko paveica Ronaldu Portugaales izlases labaa Pasaules kausaa? Neko! Neaizmirsti ka Messi Argentiinas izlases sastaavaa speeleeja pussarga poziicijaa un to cik vaarti tika guuti peec vinja piespeeleem, to jau tu protams neieveeroji
Un ko tad tagad teikt par Ronaldo? Viņš RM praktiski visu laiku spēlē kā pussargs un ar vārtu gūšanu problēmu nav
PK 10 droši vien nebija labākais piemērs, bet ja runā par pagājušā gada sasniegumiem, tad nu jebkuram loģiski domājošam cilvēkam bija skaidrs, ka Mesi kārtējo ballon d'or dabūja ķeksīša pēc, nevis pēc nopelniem un par to jau daudzi eksperti ir runājuši, ka Mesi ar Barsu neko īpašu pagājšgad neizcīnīja plus nepiedalījās EČ, kur Ronaldo vienīgais vilka visu Portugāli un Iniesta Spāniju, bet balvu pasniedz par komandas sasniegumiem, nevis par to, ka spēlētājs sasit 90 golus pret La ligas pastarītēm.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-03 16:07, pirms 12 gadiem
ronaldu the best!!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-03 19:48, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Un ko tad tagad teikt par Ronaldo? Viņš RM praktiski visu laiku spēlē kā pussargs un ar vārtu gūšanu problēmu nav
Vēl viens kadrs, kam nav nekādas izpratnes par futbola taktiku un stratēģiju. Domā futbolā ir tikai 4 pozīcijas: vārtsargs, aizsargi, pussargi un uzbrucēji? Tad jau Tu noteikti domā, ka Zidāns bija sliktāks par Ronaldu, jo kā pussargs guva mazāk vārtu?

P.S.- Par Mesi un viņa tituliem, protams, bez komentāriem. Eksperti neobjektīvi + Mesi nekvalificējās Eiropas čempionātam. Skumji, protams

  -1 [+] [-]

, 2013-03-03 20:19, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vēl viens kadrs, kam nav nekādas izpratnes par futbola taktiku un stratēģiju. Domā futbolā ir tikai 4 pozīcijas: vārtsargs, aizsargi, pussargi un uzbrucēji? Tad jau Tu noteikti domā, ka Zidāns bija sliktāks par Ronaldu, jo kā pussargs guva mazāk vārtu?

P.S.- Par Mesi un viņa tituliem, protams, bez komentāriem. Eksperti neobjektīvi + Mesi nekvalificējās Eiropas čempionātam. Skumji, protams
Draudziņ, tev man liekas pašam izpratne ir tuvu 0. Tā bija atbilde uz to tekstu par Mesi kā pussargu, ka ja tu spēlē kā pussargs, tas nenozīmē to, ka uz tevi neviens nespēlē un tu nevari iesist vārtus, tikai atdot rezultatīvas piespēles.
Nu loģiski, ka nekvalificējās, bet tad par ko viņam ballon d'or, ko dod par komandas KOPĒJIEM sasniegumiem? Priekš individuālajiem sasniegumiem (kā 90 vārti bez neviena nozīmiga titula ar komandu) ir golden boot. Agrāk ballon d'or viens no obligātajiem kritērijiem bija uzvara PČ vai EČ. Tā ka, ja tu futbolam sāki sekot līdzi pirms 4 gadiem, pateicoties Barsai un Mesi, tad nebrīnos, ka tev nav komentāru.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-03 21:20, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Draudziņ, tev man liekas pašam izpratne ir tuvu 0. Tā bija atbilde uz to tekstu par Mesi kā pussargu, ka ja tu spēlē kā pussargs, tas nenozīmē to, ka uz tevi neviens nespēlē un tu nevari iesist vārtus, tikai atdot rezultatīvas piespēles.
Nu loģiski, ka nekvalificējās, bet tad par ko viņam ballon d'or, ko dod par komandas KOPĒJIEM sasniegumiem? Priekš individuālajiem sasniegumiem (kā 90 vārti bez neviena nozīmiga titula ar komandu) ir golden boot. Agrāk ballon d'or viens no obligātajiem kritērijiem bija uzvara PČ vai EČ. Tā ka, ja tu futbolam sāki sekot līdzi pirms 4 gadiem, pateicoties Barsai un Mesi, tad nebrīnos, ka tev nav komentāru.
Labāk nevajadzēja man nemaz sākt. Jo tālāk, jo trakāk. Es taču par Tevi tikai ironizēju. Tu tiešām nesaproti atšķirību starp flangu un centra pussargu? Ko Tu man te "draudziņojies", ja pat mājienus nesaproti?! Mesi Maradonas vadībā spēlēja aiz Igvaina un Tevesa, turklāt gadījās, ka nācās spēlēt pat balsta pozīcijā. Tik daudz taču Tu saproti. Bet Mesi ne tikai dalīja piespēles, bet arī PATS pamanījās sev izveidot vairākus vārtu gūšanas momentus. Bet pats jau sev viņš nevar vienmēr piespēlēt, tāpēc arī viņam to momentu nebija tik daudz. Par Ronaldu tajā turnīrā bez īpašiem komentāriem. Pārāk daudz viņu nemanīju.
Redzu, ka esi jauns Sportacentra lasītājs, ja reiz neesi lietas kursā par šī portāla peripetijām.
Un vai Tu domā, ka PČ vai EČ vienmēr bijis galvenais kritērijs? Nozīmīgs jā, bet ne galvenais. Sniegums klubā tomēr ir nozīmīgāks, jo tas objektīvi atspoguļo spēlētāju sniegumu visas sezonas garumā. Pat ČL kā turnīrs manā skatījumā ir objektīvāks rādītājs par izlašu finālturnīriem. Un jau pēc loģikas vien 90 vārti sezonā mūsdienās ir tik neticami, ka pārējiem ir jāpaveic kaut kas grandiozs, lai pārspētu šādu sasniegumu. Tā kā Zelta bumbu pasniedz par sniegumu kalendārajā gadā, tad nebija neviena šķēršļa, lai Mesi nesaņemtu šo balvu. Tikai Injesta tīri teorētiski varēja argentīnietim patraucēt.
Vienīgais, ko es nesaprotu ir tas, no kurienes jūs visi rodaties? Kāpēc atkal un atkal ir jārunā par elementārām un vairumam zināmām lietām? Sajutos kā Igaunijā

  -1 [+] [-]

, 2013-03-04 00:05, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labāk nevajadzēja man nemaz sākt. Jo tālāk, jo trakāk. Es taču par Tevi tikai ironizēju. Tu tiešām nesaproti atšķirību starp flangu un centra pussargu? Ko Tu man te "draudziņojies", ja pat mājienus nesaproti?! Mesi Maradonas vadībā spēlēja aiz Igvaina un Tevesa, turklāt gadījās, ka nācās spēlēt pat balsta pozīcijā. Tik daudz taču Tu saproti. Bet Mesi ne tikai dalīja piespēles, bet arī PATS pamanījās sev izveidot vairākus vārtu gūšanas momentus. Bet pats jau sev viņš nevar vienmēr piespēlēt, tāpēc arī viņam to momentu nebija tik daudz.
Pēc tevis teiktā izklausās, ka Argentīnai 2010. gada PK nebija neviena spēlētāja, kas viņam varēja piespēli atdot Un nevajag man te tagad futbola filozofiju stāstīt gudriniek Mesi patīk spēlēt arī no dziļuma (kā centra pussargs), ko lieliski pierāda tas, ka viņš toreiz pamanījās tikt top3 vai vismaz top5 spēlētāju ar visvairāk izdarīto sitienu uz vārtiem klubiņā, turklāt BEZ NEVIENA GOLA. Ja tu šo joprojām nespēj sagremot un turpināsi malt savu demagoģiju par flangu un centra pussargu definīcijām, tad nu man vairs nav ko piebilst.
Un ja tu uzskati, ka sniegums klubā ir svarīgāks kā EČ vai PČ tad nu vispār man jau paliek kauns tavā vietā un neērti ar tevi diskutēt Kā tas var būt objektīvāks rādītājs priekš tādiem kā Mesi, kuri nekad pat nav paostījuši cita kluba gaisu un, nonākot izlasē, ir ārpus savas komforta zonas (pēdējā laikā gan var redzēt, ka ir jau sācis iejusties)?
Un es jau arī par Injestu runāju, nevis par Ronaldu, jo, lai arī es atbalstu RM, es neesmu tāds fanbojs, kas nespēj skatīties patiesībai acīs, kad iet runa par mīļoto Mesi vai Barsu, bet gan esmu par skaistu futbolu, tāpēc uzskatu, ka ballon d'or Injesta bija pelnījis vismaz 2x vairāk kā Mesi. Un piekrītu, ka 90 vārti ir grandiozi, bet ja nepietiek ar lietderīgāko spēlētāju izlasē un klubā, kā rezultātā izcīnīts EČ tituls, Copa Del Rey un 3 mazāk nozīmīgi tituli, tad nu godīgi sakot es nezinu ko gan vēl var gribēt, ja nu vienīgi ČL un PK titulus.

     [+] [-]

, 2013-03-04 00:20, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labāk nevajadzēja man nemaz sākt. Jo tālāk, jo trakāk. Es taču par Tevi tikai ironizēju. Tu tiešām nesaproti atšķirību starp flangu un centra pussargu? Ko Tu man te "draudziņojies", ja pat mājienus nesaproti?! Mesi Maradonas vadībā spēlēja aiz Igvaina un Tevesa, turklāt gadījās, ka nācās spēlēt pat balsta pozīcijā. Tik daudz taču Tu saproti. Bet Mesi ne tikai dalīja piespēles, bet arī PATS pamanījās sev izveidot vairākus vārtu gūšanas momentus. Bet pats jau sev viņš nevar vienmēr piespēlēt, tāpēc arī viņam to momentu nebija tik daudz. Par Ronaldu tajā turnīrā bez īpašiem komentāriem. Pārāk daudz viņu nemanīju.
Redzu, ka esi jauns Sportacentra lasītājs, ja reiz neesi lietas kursā par šī portāla peripetijām.
Un vai Tu domā, ka PČ vai EČ vienmēr bijis galvenais kritērijs? Nozīmīgs jā, bet ne galvenais. Sniegums klubā tomēr ir nozīmīgāks, jo tas objektīvi atspoguļo spēlētāju sniegumu visas sezonas garumā. Pat ČL kā turnīrs manā skatījumā ir objektīvāks rādītājs par izlašu finālturnīriem. Un jau pēc loģikas vien 90 vārti sezonā mūsdienās ir tik neticami, ka pārējiem ir jāpaveic kaut kas grandiozs, lai pārspētu šādu sasniegumu. Tā kā Zelta bumbu pasniedz par sniegumu kalendārajā gadā, tad nebija neviena šķēršļa, lai Mesi nesaņemtu šo balvu. Tikai Injesta tīri teorētiski varēja argentīnietim patraucēt.
Vienīgais, ko es nesaprotu ir tas, no kurienes jūs visi rodaties? Kāpēc atkal un atkal ir jārunā par elementārām un vairumam zināmām lietām? Sajutos kā Igaunijā
Elementārs un vairumam zināms ir tas, ka galu galā komandas kopējais rezultāts ir būtiskāks par kāda spēlētāja individuālo statistiku, ko blah arī cenšas uzsvērt...

  +3 [+] [-]

, 2013-03-04 00:28, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Pēc tevis teiktā izklausās, ka Argentīnai 2010. gada PK nebija neviena spēlētāja, kas viņam varēja piespēli atdot Un nevajag man te tagad futbola filozofiju stāstīt gudriniek Mesi patīk spēlēt arī no dziļuma (kā centra pussargs), ko lieliski pierāda tas, ka viņš toreiz pamanījās tikt top3 vai vismaz top5 spēlētāju ar visvairāk izdarīto sitienu uz vārtiem klubiņā, turklāt BEZ NEVIENA GOLA. Ja tu šo joprojām nespēj sagremot un turpināsi malt savu demagoģiju par flangu un centra pussargu definīcijām, tad nu man vairs nav ko piebilst.
Un ja tu uzskati, ka sniegums klubā ir svarīgāks kā EČ vai PČ tad nu vispār man jau paliek kauns tavā vietā un neērti ar tevi diskutēt Kā tas var būt objektīvāks rādītājs priekš tādiem kā Mesi, kuri nekad pat nav paostījuši cita kluba gaisu un, nonākot izlasē, ir ārpus savas komforta zonas (pēdējā laikā gan var redzēt, ka ir jau sācis iejusties)?
Un es jau arī par Injestu runāju, nevis par Ronaldu, jo, lai arī es atbalstu RM, es neesmu tāds fanbojs, kas nespēj skatīties patiesībai acīs, kad iet runa par mīļoto Mesi vai Barsu, bet gan esmu par skaistu futbolu, tāpēc uzskatu, ka ballon d'or Injesta bija pelnījis vismaz 2x vairāk kā Mesi. Un piekrītu, ka 90 vārti ir grandiozi, bet ja nepietiek ar lietderīgāko spēlētāju izlasē un klubā, kā rezultātā izcīnīts EČ tituls, Copa Del Rey un 3 mazāk nozīmīgi tituli, tad nu godīgi sakot es nezinu ko gan vēl var gribēt, ja nu vienīgi ČL un PK titulus.
Šeit nu gan nepiekritīšu, ka sniegums izlasē ir būtiskāks nekā klubā, jo klubā tomēr spēlētājs pavada praktiski visu futbola sezonu, līdz ar to parādās ilgtermiņa objektivitāte, savukārt izlašu turnīri ir salīdzinoši nelieli laika periodi. Cik reizes nav gadījies tā, ka kāds spēlētājs "izšauj" tieši uz Pasaules vai Eiropas čempionātu, taču pēcāk klubā nespēj ne tuvu vairs demonstrēt kaut līdzīgu spēli ?

     [+] [-]

, 2013-03-04 01:51, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Elementārs un vairumam zināms ir tas, ka galu galā komandas kopējais rezultāts ir būtiskāks par kāda spēlētāja individuālo statistiku, ko blah arī cenšas uzsvērt...
nu bet balva tak ir individuāla,nejau vien vērtē tikai komandas sasniegumus vien

  +1 [+] [-]

, 2013-03-04 01:57, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Pēc tevis teiktā izklausās, ka Argentīnai 2010. gada PK nebija neviena spēlētāja, kas viņam varēja piespēli atdot Un nevajag man te tagad futbola filozofiju stāstīt gudriniek Mesi patīk spēlēt arī no dziļuma (kā centra pussargs), ko lieliski pierāda tas, ka viņš toreiz pamanījās tikt top3 vai vismaz top5 spēlētāju ar visvairāk izdarīto sitienu uz vārtiem klubiņā, turklāt BEZ NEVIENA GOLA. Ja tu šo joprojām nespēj sagremot un turpināsi malt savu demagoģiju par flangu un centra pussargu definīcijām, tad nu man vairs nav ko piebilst.
Un ja tu uzskati, ka sniegums klubā ir svarīgāks kā EČ vai PČ tad nu vispār man jau paliek kauns tavā vietā un neērti ar tevi diskutēt Kā tas var būt objektīvāks rādītājs priekš tādiem kā Mesi, kuri nekad pat nav paostījuši cita kluba gaisu un, nonākot izlasē, ir ārpus savas komforta zonas (pēdējā laikā gan var redzēt, ka ir jau sācis iejusties)?
Un es jau arī par Injestu runāju, nevis par Ronaldu, jo, lai arī es atbalstu RM, es neesmu tāds fanbojs, kas nespēj skatīties patiesībai acīs, kad iet runa par mīļoto Mesi vai Barsu, bet gan esmu par skaistu futbolu, tāpēc uzskatu, ka ballon d'or Injesta bija pelnījis vismaz 2x vairāk kā Mesi. Un piekrītu, ka 90 vārti ir grandiozi, bet ja nepietiek ar lietderīgāko spēlētāju izlasē un klubā, kā rezultātā izcīnīts EČ tituls, Copa Del Rey un 3 mazāk nozīmīgi tituli, tad nu godīgi sakot es nezinu ko gan vēl var gribēt, ja nu vienīgi ČL un PK titulus.
Iniesta bija viennozīmīgi pelnījis balvu,bet nu Messi vārtu skaits vienā kalendārajā gadā bija pārāk liels sasniegums,cik gadi pagāja līdz kaut kāds pietuvojās Millera rekordam,kaut kas tāds notiek vienreiz 40gados

  +1 [+] [-]

, 2013-03-04 02:04, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Šeit nu gan nepiekritīšu, ka sniegums izlasē ir būtiskāks nekā klubā, jo klubā tomēr spēlētājs pavada praktiski visu futbola sezonu, līdz ar to parādās ilgtermiņa objektivitāte, savukārt izlašu turnīri ir salīdzinoši nelieli laika periodi. Cik reizes nav gadījies tā, ka kāds spēlētājs "izšauj" tieši uz Pasaules vai Eiropas čempionātu, taču pēcāk klubā nespēj ne tuvu vairs demonstrēt kaut līdzīgu spēli ?
plus tev no manis,izlase tomēr ir īslaicīgs turnīrs,dažiem trīs spēles grupā,ja sanāk,tad varbūt vēl kādas pāris spēles klāt,bet sezona klubā parāda spēlētāja spējas ilglaicīgā laika posmā un,ja kas nesaprotu tos pārmetumus,ka Messi kaut ko ir zaudējis,jo spēlē tikai vienā klubā,kas tas par idiotismu

  +1 [+] [-]

, 2013-03-04 02:09, pirms 12 gadiem
vislabākais,ka tikai šodien sapratu,ka darba dēļ neredzēšu MU-Real spēli,jāmēģina samainīties

     [+] [-]

, 2013-03-04 08:36, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Pēc tevis teiktā izklausās, ka Argentīnai 2010. gada PK nebija neviena spēlētāja, kas viņam varēja piespēli atdot Un nevajag man te tagad futbola filozofiju stāstīt gudriniek Mesi patīk spēlēt arī no dziļuma (kā centra pussargs), ko lieliski pierāda tas, ka viņš toreiz pamanījās tikt top3 vai vismaz top5 spēlētāju ar visvairāk izdarīto sitienu uz vārtiem klubiņā, turklāt BEZ NEVIENA GOLA. Ja tu šo joprojām nespēj sagremot un turpināsi malt savu demagoģiju par flangu un centra pussargu definīcijām, tad nu man vairs nav ko piebilst.
Pēc Taviem secinājumiem šķiet, ka Tu PK2010 nemaz neskatījies, vismaz ne Argentīnas spēles Un Tev taisnība, Mesi spēlējot kā pussargs varēja tikai pats sev izkārtot momentus, bet Pastore vēl bija par zaļu, tāpēc reāla saspēles vadītāja Argentīnai nebija. Tas gan nemazina Maradonas lažu, liekot Mesi spēlēt viņam neierastā pozīcijā. Tev nav ko piebilst, jo Tu joprojām nesaproti kāda ir atšķirība starp centra pussargu un flangu, kura pretuzbrukumos ir daudz brīvas vietas. Ja vēl Mesi nāktos spēlēt tikai zem uzbrucējiem, bet nē, viņam pat nācās uzspēlēt balsta pozīcijā. Futbols tomēr nav basketbols, kur Džordans uztaisa caurgājienu un ieliek no augšas. Argentīnas izlase nebija Spānija, tāpēc Mesi sedza pa diviem un Maradonam nebija ne jausmas, ko darīt šādā situācijā. Ja trenerim nav sajēgas par taktikas maiņu un taktiku kā tādu, tad ko var gribēt no spēlētājiem. Ja Tu vaino Mesi Maradonas neizdarībā, tad Tev tiešām trūkst kādas skrūvītes

     [+] [-]

, 2013-03-04 08:51, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Un ja tu uzskati, ka sniegums klubā ir svarīgāks kā EČ vai PČ tad nu vispār man jau paliek kauns tavā vietā un neērti ar tevi diskutēt Kā tas var būt objektīvāks rādītājs priekš tādiem kā Mesi, kuri nekad pat nav paostījuši cita kluba gaisu un, nonākot izlasē, ir ārpus savas komforta zonas (pēdējā laikā gan var redzēt, ka ir jau sācis iejusties)?
Jā, es patiešām uzskatu, ka sniegums klubā ir nozīmīgākais faktors, jo tur spēlētāja sniegumu var vērtēt visas sezonas garumā, tai skaitā arī pašmāju kausos un eirokausos. Savukārt izlašu futbols ir mainīgs lielums. Tas tomēr ir turnīrs pēc sezonas. Dažiem tā ir zvaigžņu stunda, citiem tā ir "bedre" (kritums pēc sezonas). Spēļu skaits šajos izlašu finālturnīros, kas jau tā notiek reti, atkarīgs gan no izlases, kuru spēlētājs pārstāv. Citos gadījumos vadošo spēlētāju izlase var vispār nekvalificēties finālturnīram, bet vai tāpēc viņš jāvērtē zemāk, nekā vadošo izlašu spēlētāji? Es Tev varētu nosaukt daudz piemēru, kur spēlētāji nav tieši atbildīgi par izlases vājo startu izlašu turnīros. Spānijai entās reizes šie finālturnīri beigušies jau pēc grupu turnīra, bet vai tāpēc Madrides "Real" spēlētāju sniegums kalendārajā gadā vērtējams ar mīnuszīmi? Domāju, ka uztvēri manu domu. Un arī trenerim ir milzīga nozīme, īpaši ja turnīra līmenis ir tik augsts un laika sagatavoties salīdzinoši maz. Tā kā es uzskatu, ka Argentīnas izlases nedienu cēlonis bija tieši Maradona, tad atbildi man uz šādu jautājumu: vai Tu uzskati, ka Maradonas darbs pie Argentīnas izlases stūres vērtējams kā apmierinošs? (ja "jā", tad lūdzu argumentus, ja "nē", tad man ir taisnība un diskusija pat izlasēm tiek slēgta)

P.S.- Nevis Mesi ir sācis iejusties, bet gan Argentīnas izlase beidzot tiek veidota pēc loģiskiem principiem un vadīta taktiski pareizi.
1 2 44 komentāri