Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3
Autors: Gundars Zaburdajevs

Spānija uzvar Vāciju un pievienojas Nīderlandei finālā

Spānija uzvar Vāciju un pievienojas Nīderlandei finālā
Spānija jau var lūkoties fināla virzienā
Foto: AP/Scanpix

Šovakar Pasaules kausa futbolā otrajā pusfinālā Spānija ar 1:0 uzvarēja Vāciju, iekļūstot finālā. Tajā būs jātiekas ar Nīderlande, bet šodienas spēles zaudētāji spēlēs par bronzu pret Urugvaju.

Vakar Nīderlande, uzvarot Urugvaju, kā pirmā iekļuva finālā, līdz ar to šodien noskaidrojās viņu pretinieki. Vācijai brīdinājumu dēļ nebija Tomasa Millera, kura vietā laukumā izgāja Pjotrs Trohovskis, bet Spānijai bija savainots Sesks Fabregass. Tāpat sākumsastāvā nebija arī neizteiksmīgi spēlējušā Fernando Toresa – viņa vietā Pedro Rodrigess.

Pārsvars sākumā, un arī pirmās izdevības, spāņiem – Vilja saņēma bumbu soda laukumā, izdarīja sitienu, tomēr Noiers jau bija paspējis pieskriet ļoti tuvu un bumbu atsita. Pēc neilga laika arī vārtsargs diez vai būtu glābis, bet Pujola spēcīgs sitiens ar galvu lidoja vārtiem pāri. Spāņi turpināja kontrolēt bumbu, un Vācijai ilgu laiku nekas bīstamāks kā stūra sitieni nesanāca. Pēc tam viņi iespēlējās, ar laiku spēles gaita nedaudz izlīdzinājās, un pēc aizvadītas nedaudz vairāk kā pusstundas pēc Trohovska sitiena pirmo reizi nopietni spēlē iesaistījās Kasiljass. Vācija uz brīdi pārņēma iniciatīvu, tomēr puslaika beigās atkal bumbu vairāk kontrolēja spāņi. Ļoti bīstamu momentu gan nebija – vienīgo sitienu pašās beigās izdarīja Rodrigess. Tas lidoja tieši pa vidu vārtiem, un Noiers bumbu ķēra. Kopumā diezgan mierīgs puslaiks, ko apliecina arī statistika. Abām komandām nevienas dzeltenās kartītes, kopā tikai pieci noteikumu pārkāpumi, turklāt pirmais no tiem bija vien 27. minūtē.

Otrā puslaika sākumā divi tālsitieni Alonso izpildījumā. Pirmais diezgan daudz garām, otrais gan jau diezgan tuvu vārtu stabam. Pēc kāda laika bumba lidoja garām tieši tam pašam vārtu stabam arī pēc Viljas sitiena. Spānija turpināja uzbrukt, turklāt arvien bīstamāk. Sākumā glāba Noiers, gandrīz uzreiz pēc tam Injesta piespēlēja gar vārtiem, un ļoti maz, lai aizsniegtos līdz bumbai pietrūka Viljam, bet vēl pēc tam Rodrigesa sitiens lidoja nedaudz garām – tas viss nepilnas minūtes laikā. Spiediens turpinājās, bet vācieši tomēr spēja atbildēt ar bīstamu pretuzbrukumu – pēc uz maiņu nākušā Krosa bīstama sitiena lieliski spēlēja Kasiljass. Pēc šī momenta uz brīdi vairāk bumbu sāka kontrolēt Vācija. Spāņu atbilde bija zibenīga. Pēc Čavi stūra sitiena sitienu izdarīja Pujols. Tāpat kā pirmajā puslaikā, Noiers bija bezspēcīgs, bet šoreiz Pujols arī pats trāpīja – 1:0! Vācijai palika apmēram 20 minūtes lai atspēlētos, tomēr neko ļoti bīstamu izveidot neizdevās. Spānijas pretuzbrukumi pat bija bīstamāki – jo īpaši moments, kad Rodrigess un Čavi izrāvās divatā pret vārtsargu un vienu aizsargu, bet pirmais paskopojās ar piespēli un bumbu pazaudēja. Līdz ar to Spānija uzvar, un finālā svētdien tiksies ar Nīderlandi, kamēr Vācijai bronzas mačs ar Urugvaju. Starp citu, šajā mačā netika parādīta neviena kartīte.

Vācija – Spānija 1:0 (0:0)

Vārti: Pujols 73'
Vācija: Noiers, Frīdrihs, Khedira (Gomess 80'), Švainštaigers, Ezils, Podoļskis, Kloze, Trohovskis (Kross 62'), Lāms, Mertezakers, Boatengs (Jansens 52')
Spānija: Kasiljass, Pikē, Pujols, Injesta, Vilja (Toress 81'), Čavi, Kapdevila, Alonso (Marčena 90'+1), Ramoss, Buskets, Rodrigess (Silva 86')

Pusfinālu pāri

PārisRezultāts
Nīderlande - Urugvaja3:2
Vācija - Spānija0:1

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-07 23:54, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: bet tev gan labi. Tā kā glory hunters esi, tad jebkādā gadijumā tavi favorīti uzvar, ne?
Nē, manas favorītes ir Vācija un Itālija
Kas attiecas uz sastāviem, tad domāju, ka jebkuram daudzās izlasēs ir favoŗīti, bet tas jau nav arguments, lai fanotu par n-tajām izlasēm
, 2010-07-07 23:54, pirms 14 gadiem
Suka astoņkājis,sukas Spāņi,suka Puyols.Piekrītu ka īstais fināls būs 10.jūlijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-07 23:57, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: nesapratishu vel 4 gadus, ko vacieshi centas panakt ar savu mega pretuzbrukumu taktiku.......

bet nu ka ir ta ir, rit ieshu uz veikalu pec 8kaaja....
Finaalaa par Niderlandi
Šitā mega pretuzbrukma taktika vispār aizveda viņus tik tālu. Būtu spēlējuši atklātu uzbrukuma futbolu, visticamāk būtu izstājušies jau krietni agrāk
, 2010-07-07 23:57, pirms 14 gadiem
Paldies, Nojer, Kloze, Ezil, Miller, Švainštaiger, Podoļski, Frīdrih, Lām, Mertezaker, Trohovski, Kros, Marin, Boateng, Jansen! Piedodiet, ja kādu aizmirsu.
, 2010-07-07 23:58, pirms 14 gadiem
Hokejā bij, un ir! visgudrais IVARS, šeit uz lauriem prasās iedzēris TĪNIS, kurš no futbola jēdz tik, cik cilvēkēdājs no veģetāriešu salātiem! Vakar kaifā NIPEN bļaustījās- nav godīgi-JĀ, nav godīgi tevi pālī laist pie datora
, 2010-07-07 23:58, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Abas, kuras grib atdalīties no Spānijas? Ja mēs skatamies tādā griezumā, tad Spānijas izlases krāsas aizstāv seperātistu reģions no vienas puses un attīstītākais no otras puses?
Spānijas sākumsastāvs:
Casillas, Ramos (kastīlieši-spāņi);
Villa, Injesta (astūrieši-spāņi);
Pedro (kanāriju s.s.-spānis);
Šabi Alonso (basks);
Pikē, Puijols, Buskets, Čavi, Kapdevilja (katalāņi);
, 2010-07-07 23:59, pirms 14 gadiem
Rīt vācija uz grila grilēs 8 kājus
, 2010-07-08 00:00, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Jā, Vācijai pa visu spēli bija 1 bīstams moments. Spānijai jau 1. puslaikā bija vismaz 3 izdevības, bet 2. puslaikā bija tīrākā Spānijas dominance. Antifutbolu spēlēja Vācija par 100%. Spānija kontrolēja bumbu un izveidoja daudz bīstamu momentu - tu to sauc par antifutbolu? ehh.

Labs ir, es beidzu, bet jūs gan turpinat vārīties savā sulā. Vācijai jau vajadzēja palikt 1/8finālā, bet tas labi, ka neko nesasniedza vācieši, savādāk būtu sāpīgi!
Nu, izdevības nebija tik daudz. Antifutbols? Neteicu, ka viņi spēlēja antifutbolu, teicu, ka viņi vairāk atbilst šim visai subjektīvi definējamajam jēdzienam. Vācieši vispār tam neatbilst - viņi vispār maz tika pie bumbas, jo Spānija visu laiku to ripināja, un ne jau visu laiku uzbrūkot... Bumba pārsvarā atradās laukuma centrā. Es nevēršos pret Spāniju, jo tā ir viņu spēle. Tieši otrādi - ir prieks skatīties, kā spēlē Ksvai un Iniesta. Taču, atceroties, kaut vai 2002. gada PK (spāņi tajā, izkrītot ceturtdaļfinālā, bija guvuši 10 vārtus, neskaitot neieskaitītos pret Dienvidkoreju - tagad līdz finālam ir 7), man gribētos redzēt uzbrukuma futbola Spānijas izpildījumā.

Jā, paldies ar savu komentāru, ka Tu šodien beigsi. Tas tikai pierāda, ka Tev trūkst argumentu un drosmes kaut ko pateikt šajā sakarā.
, 2010-07-08 00:00, pirms 14 gadiem
Number 0 rakstīja: Malači spāņi, iesit vienu banku un velk laiku kā bābas.. arī es varu kontrolēt bumbu savā aizsardzības zonā un neļaut pretiniekam uzbrukt Salagas.. īstā vieta pasaules sieviešu čempionātā!
Tas saucas "ja varat, atņemiet!"
, 2010-07-08 00:02, pirms 14 gadiem
Starp citu, es nekad nejūtu līdzi Spānijai kā izlasei. Es atbalstu tikai katalāņus, baskus un citus, kas nav spāņi. "Barcelona" man simbolizē kaut ko vairāk nekā tikai komandu "La Liga".
, 2010-07-08 00:02, pirms 14 gadiem
marksliv rakstīja: Atvaino, bet antifutbolu spēlēja Spānija. Ja Tev patīk lēns, mazrezultatīvs futbols, tad tas ir tieši tas, ko rādija Spānija. Viņi sasodīti labi māk tamborēt. Ja Vācijai pretī būtu bijusi kāda tieša uzbrukuma futbola komanda, tad rezultāts būtu tāds kāds spēlēs ar ARG un ENG. Šoreiz Spānija vnk sasēja kājas Vācijai. Atklāti sakot, tāda pati spēle kā ESP-POR.
ououou gudreli ja spānija rādija mazrezultatīvu spēli , tad vācijai šiis spēles vispār nebija :p
, 2010-07-08 00:03, pirms 14 gadiem
Tas saucas Suns uz siena kaudzes. Manis izdomāts apzīmējums.
, 2010-07-08 00:03, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Dīvaini, ka tu uzvarētu spēli sauc par antifutbolu. Ja čempionāta sākumā likās dīvains spāņu stils, tad tagad viņš sevi attaisnoja. Spāņi līdz finālam nonāca ar minimālu spēku patēriņu, jo viņi nevienā mačā neveidoja Blickrigu! Domāju, ka arī holandieši pēc mačiem ar Brazīliju un Urugvaju, būs izsmēlušies vairāk. Tā kā tas nav antifutbols, tas ir racionāls futbols !
Tā bija atbilde NIPEM, ka vairāk antifutbola jēdzienam atbilst Spānija. Vācija - vispār ne. Tieši tā - tas ir racionāls futbols. Tāpēc izvairos no jēdziena "antifutbols" lietošanas.
, 2010-07-08 00:04, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Tā bija atbilde NIPEM, ka vairāk antifutbola jēdzienam atbilst Spānija. Vācija - vispār ne. Tieši tā - tas ir racionāls futbols. Tāpēc izvairos no jēdziena "antifutbols" lietošanas.
Tieši tā! Jo tāda jēdziena nemaz nav, tas ir futbola analfabētu izgudrojums, kuriem riebjas racionāls futbols
, 2010-07-08 00:05, pirms 14 gadiem
Number 0 rakstīja: Malači spāņi, iesit vienu banku un velk laiku kā bābas.. arī es varu kontrolēt bumbu savā aizsardzības zonā un neļaut pretiniekam uzbrukt Salagas.. īstā vieta pasaules sieviešu čempionātā!
otradak. durik ! turkmenbashi speleja ka vienmer no aizsardzibas un beidzot atravas. pastasti pajolin, kur tie turku-polju ibli uzbruka !? a ? patrapijas bik specigaka izlase aizsardziba un apravas losi
, 2010-07-08 00:06, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Tā bija atbilde NIPEM, ka vairāk antifutbola jēdzienam atbilst Spānija. Vācija - vispār ne. Tieši tā - tas ir racionāls futbols. Tāpēc izvairos no jēdziena "antifutbols" lietošanas.
NIPEM vnk sagādā prieku Vācijas neveiksmes, jo viņi redz angļus izslēdza.
Kaut gan viņš jau bija paspējis Vāciju mājās aizsūtīt pirms spēlēm ar Angliju un Argentīnu, šamiem redz par maz zvaigžņu esot. Kaut gan pēc viņa domām nekur neliekamie uzbrucēji ir iesituši vairāk un laukumā izdarījuši vairāk nekā dažs labs stārs.
, 2010-07-08 00:06, pirms 14 gadiem
man šodien swētki
, 2010-07-08 00:06, pirms 14 gadiem
Apbrīnojami ka te daudzi Spāniju sauc par kkādu antifutbolu un pat salīdzina ar Itāļiem utml.
Spānija jau nu točna nav komanda kas pēc gūtajiem vārtiem uzreiz nomaina uzbrucējus pret aizsargiem un iesēžas dziļā aizsardzībā...
vēl jo vairāk- kura vēl komanda PČ pēc vārtu gūšanas turpina dominēt un cenšās iesist ar tādu pašu sparu kā pie 0:0?
Saprotu, ka iemīļotās komandas zaudējums ir sāpīgs, bet tapēc jau nevajag runāt pilnīgas muļķības!
, 2010-07-08 00:07, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu, izdevības nebija tik daudz. Antifutbols? Neteicu, ka viņi spēlēja antifutbolu, teicu, ka viņi vairāk atbilst šim visai subjektīvi definējamajam jēdzienam. Vācieši vispār tam neatbilst - viņi vispār maz tika pie bumbas, jo Spānija visu laiku to ripināja, un ne jau visu laiku uzbrūkot... Bumba pārsvarā atradās laukuma centrā. Es nevēršos pret Spāniju, jo tā ir viņu spēle. Tieši otrādi - ir prieks skatīties, kā spēlē Ksvai un Iniesta. Taču, atceroties, kaut vai 2002. gada PK (spāņi tajā, izkrītot ceturtdaļfinālā, bija guvuši 10 vārtus, neskaitot neieskaitītos pret Dienvidkoreju - tagad līdz finālam ir 7), man gribētos redzēt uzbrukuma futbola Spānijas izpildījumā.

Jā, paldies ar savu komentāru, ka Tu šodien beigsi. Tas tikai pierāda, ka Tev trūkst argumentu un drosmes kaut ko pateikt šajā sakarā.
Antifutbols ir tad, kad viena no komandām atsakās spēlēt futbolu un Vācija to darija - gaidija savus pretuzbrukumus un tā arī nesagaidija. Vācija nospēlēja tipiskā itāļu stilā un tas IR antifutbols. Ja tu kontrolē bumbu un izveido daaaaaauuuudz bīstamus momentus, tad tas NAV antifutbols. Ja spāņi bumbotos visu spēli un paši neko nerādītu, tad vēl varētu piekrist, ka abi spēlēja antifutbolu, bet šodien tā nebija un lai kā arī tu neaizstāvētu vāciešus, tomēr tieši viņi spēlēja neskatāmu futbolu (kādu patiesībā spēlēja visu turnīru, tieši tā).

Tavuprāt, man te tukši diskutējot par acīmredzamo spāņu dominanci būtu laiks jātērē? Neredzu iemeslu...
, 2010-07-08 00:07, pirms 14 gadiem
Lai arī šodien manī vārās dusmas, no rīta izskriešu tās ārā. Vispār Oranžie man arī ne pārāk. Un mani favorīti ir bijuši VĀCIEŠI un spāņi, lai arī pēdējo futbols šajā kausā man kretinē. Nu varbūt tad man pat piekāst, kam tas kauss tiek. Lai tiek tam, kuru nepareģos Pols. Lai tad arī viņam kāds FAIL.
, 2010-07-08 00:08, pirms 14 gadiem
Skilla rakstīja: ououou gudreli ja spānija rādija mazrezultatīvu spēli , tad vācijai šiis spēles vispār nebija :p
jo Spānija vnk ripināja bumbu apkārt, gudreli ;P
, 2010-07-08 00:08, pirms 14 gadiem
shooter94 rakstīja: Suka astoņkājis,sukas Spāņi,suka Puyols.Piekrītu ka īstais fināls būs 10.jūlijā
tas būs īstais lūzeru fināls
, 2010-07-08 00:08, pirms 14 gadiem
lions991 rakstīja: Hokejā bij, un ir! visgudrais IVARS, šeit uz lauriem prasās iedzēris TĪNIS, kurš no futbola jēdz tik, cik cilvēkēdājs no veģetāriešu salātiem! Vakar kaifā NIPEN bļaustījās- nav godīgi-JĀ, nav godīgi tevi pālī laist pie datora
Jauneklis vienkārši iedomājās, ka ir baigais gudrelis. Re, sāku attaisnot viņa komentārus, šis kā bailīgs zaķis aizlaidās... Jau pārlūkojot viņa prognozes pirms čempionāta, ievēroju šo tipiņu ar saviem aplamajiem minējumiem un komentāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-08 00:10, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Lai nu kā - pēc šādi pavadīta turnīra es neko citu nevaru pateikt kā to, ka esmu LEPNS par šo Vācijas izlasi. Lepns, ka man tuvā izlase ir tik labi, skaisti un rezultatīvi spēlējoša. Gaidām nākamo turnīru un zinam - nākošreiz paveiksies!
haha, vāciešiem jau paveicās, ka viņi ''tika'' galā ar angļiem
, 2010-07-08 00:10, pirms 14 gadiem
lai dzīvo labākā komanda!!
, 2010-07-08 00:10, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: NIPEM vnk sagādā prieku Vācijas neveiksmes, jo viņi redz angļus izslēdza.
Kaut gan viņš jau bija paspējis Vāciju mājās aizsūtīt pirms spēlēm ar Angliju un Argentīnu, šamiem redz par maz zvaigžņu esot. Kaut gan pēc viņa domām nekur neliekamie uzbrucēji ir iesituši vairāk un laukumā izdarījuši vairāk nekā dažs labs stārs.
Aizvainojums? Kas tam NIPEM ir 10 gadi?
, 2010-07-08 00:10, pirms 14 gadiem
protams - Mexica
, 2010-07-08 00:11, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: NIPEM vnk sagādā prieku Vācijas neveiksmes, jo viņi redz angļus izslēdza.
Kaut gan viņš jau bija paspējis Vāciju mājās aizsūtīt pirms spēlēm ar Angliju un Argentīnu, šamiem redz par maz zvaigžņu esot. Kaut gan pēc viņa domām nekur neliekamie uzbrucēji ir iesituši vairāk un laukumā izdarījuši vairāk nekā dažs labs stārs.
īstos spēlētāju (tieši spēlētāju) individuālos spēku samērus parāda vietējie čempionāti un tur Klozīte un Podijs (vai kā viņus te saukā) vnk izgāzās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-08 00:12, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Aizvainojums? Kas tam NIPEM ir 10 gadi?
drīz būs 11
, 2010-07-08 00:12, pirms 14 gadiem
Hahā, Tev jau ir nenormāli paveicies, ka Tu vispār esi piedzīvojis šo Tava mūža laimīgāko dienu, "ekspert". Kura "prognozes" piepildās ar ceturto piegājienu.
, 2010-07-08 00:12, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Antifutbols ir tad, kad viena no komandām atsakās spēlēt futbolu un Vācija to darija - gaidija savus pretuzbrukumus un tā arī nesagaidija. Vācija nospēlēja tipiskā itāļu stilā un tas IR antifutbols. Ja tu kontrolē bumbu un izveido daaaaaauuuudz bīstamus momentus, tad tas NAV antifutbols. Ja spāņi bumbotos visu spēli un paši neko nerādītu, tad vēl varētu piekrist, ka abi spēlēja antifutbolu, bet šodien tā nebija un lai kā arī tu neaizstāvētu vāciešus, tomēr tieši viņi spēlēja neskatāmu futbolu (kādu patiesībā spēlēja visu turnīru, tieši tā).

Tavuprāt, man te tukši diskutējot par acīmredzamo spāņu dominanci būtu laiks jātērē? Neredzu iemeslu...
Šajā komentārā Tu pilnībā atklāji savas kārtis un parādīji, kāpēc Tavs viedoklis nebūtu jāņem vērā, lai gan visu to jau sen ir sapratuši
Tava izpratne par racionālu futbolu ir izteikti primitīva, lai neteiktu ka tādas nav vispār. Ja racionāls futbols, kas balstīts uz pretuzbrukumiem ir "antifutbols" (lai gan šis apzīmējums ir nekorekts), tad lielākā daļa pasaules vadošo izlašu ir antifutbolisti
Labāk būtu paklusējis, jo jau visa tauta par Tevi smejas