Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Spānija uzvar Vāciju un pievienojas Nīderlandei finālā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Spānija uzvar Vāciju un pievienojas Nīderlandei finālā
Spānija jau var lūkoties fināla virzienā
Foto: AP/Scanpix

Šovakar Pasaules kausa futbolā otrajā pusfinālā Spānija ar 1:0 uzvarēja Vāciju, iekļūstot finālā. Tajā būs jātiekas ar Nīderlande, bet šodienas spēles zaudētāji spēlēs par bronzu pret Urugvaju.

Vakar Nīderlande, uzvarot Urugvaju, kā pirmā iekļuva finālā, līdz ar to šodien noskaidrojās viņu pretinieki. Vācijai brīdinājumu dēļ nebija Tomasa Millera, kura vietā laukumā izgāja Pjotrs Trohovskis, bet Spānijai bija savainots Sesks Fabregass. Tāpat sākumsastāvā nebija arī neizteiksmīgi spēlējušā Fernando Toresa – viņa vietā Pedro Rodrigess.

Pārsvars sākumā, un arī pirmās izdevības, spāņiem – Vilja saņēma bumbu soda laukumā, izdarīja sitienu, tomēr Noiers jau bija paspējis pieskriet ļoti tuvu un bumbu atsita. Pēc neilga laika arī vārtsargs diez vai būtu glābis, bet Pujola spēcīgs sitiens ar galvu lidoja vārtiem pāri. Spāņi turpināja kontrolēt bumbu, un Vācijai ilgu laiku nekas bīstamāks kā stūra sitieni nesanāca. Pēc tam viņi iespēlējās, ar laiku spēles gaita nedaudz izlīdzinājās, un pēc aizvadītas nedaudz vairāk kā pusstundas pēc Trohovska sitiena pirmo reizi nopietni spēlē iesaistījās Kasiljass. Vācija uz brīdi pārņēma iniciatīvu, tomēr puslaika beigās atkal bumbu vairāk kontrolēja spāņi. Ļoti bīstamu momentu gan nebija – vienīgo sitienu pašās beigās izdarīja Rodrigess. Tas lidoja tieši pa vidu vārtiem, un Noiers bumbu ķēra. Kopumā diezgan mierīgs puslaiks, ko apliecina arī statistika. Abām komandām nevienas dzeltenās kartītes, kopā tikai pieci noteikumu pārkāpumi, turklāt pirmais no tiem bija vien 27. minūtē.

Otrā puslaika sākumā divi tālsitieni Alonso izpildījumā. Pirmais diezgan daudz garām, otrais gan jau diezgan tuvu vārtu stabam. Pēc kāda laika bumba lidoja garām tieši tam pašam vārtu stabam arī pēc Viljas sitiena. Spānija turpināja uzbrukt, turklāt arvien bīstamāk. Sākumā glāba Noiers, gandrīz uzreiz pēc tam Injesta piespēlēja gar vārtiem, un ļoti maz, lai aizsniegtos līdz bumbai pietrūka Viljam, bet vēl pēc tam Rodrigesa sitiens lidoja nedaudz garām – tas viss nepilnas minūtes laikā. Spiediens turpinājās, bet vācieši tomēr spēja atbildēt ar bīstamu pretuzbrukumu – pēc uz maiņu nākušā Krosa bīstama sitiena lieliski spēlēja Kasiljass. Pēc šī momenta uz brīdi vairāk bumbu sāka kontrolēt Vācija. Spāņu atbilde bija zibenīga. Pēc Čavi stūra sitiena sitienu izdarīja Pujols. Tāpat kā pirmajā puslaikā, Noiers bija bezspēcīgs, bet šoreiz Pujols arī pats trāpīja – 1:0! Vācijai palika apmēram 20 minūtes lai atspēlētos, tomēr neko ļoti bīstamu izveidot neizdevās. Spānijas pretuzbrukumi pat bija bīstamāki – jo īpaši moments, kad Rodrigess un Čavi izrāvās divatā pret vārtsargu un vienu aizsargu, bet pirmais paskopojās ar piespēli un bumbu pazaudēja. Līdz ar to Spānija uzvar, un finālā svētdien tiksies ar Nīderlandi, kamēr Vācijai bronzas mačs ar Urugvaju. Starp citu, šajā mačā netika parādīta neviena kartīte.

Vācija – Spānija 1:0 (0:0)

Vārti: Pujols 73'
Vācija: Noiers, Frīdrihs, Khedira (Gomess 80'), Švainštaigers, Ezils, Podoļskis, Kloze, Trohovskis (Kross 62'), Lāms, Mertezakers, Boatengs (Jansens 52')
Spānija: Kasiljass, Pikē, Pujols, Injesta, Vilja (Toress 81'), Čavi, Kapdevila, Alonso (Marčena 90'+1), Ramoss, Buskets, Rodrigess (Silva 86')

Pusfinālu pāri

PārisRezultāts
Nīderlande - Urugvaja3:2
Vācija - Spānija0:1

  +1 [+] [-]

, 2010-07-08 00:26, pirms 14 gadiem
ENGLAND-66 -trennera ŠĒNA pakļautībā bija-TILKOVSKIS, HEDGESS,ŠULCS, VĒBERS, ŠNELINNGERS,BEKENBAUERS, OVERATS, HALLERS, ZĒLERS, HELDS, EMERIHS, bet NEVIENA nopirkta musulmaņa! Bet tagad Bundeslīgā un arī izlasē daudzi VADOŠIE pirms spēles pielūdz Allahu un spēlē piķa dēļ.-QUO VADIS-DEUTSHLAND? Jāiedod pilsonība vēl dažiem ķīniešiem un spēlē pret JAMAIKU jāpriecājās par NEIZŠĶIRTU!

  +4 [+] [-]

, 2010-07-08 00:28, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu, izdevības nebija tik daudz. Antifutbols? Neteicu, ka viņi spēlēja antifutbolu, teicu, ka viņi vairāk atbilst šim visai subjektīvi definējamajam jēdzienam. Vācieši vispār tam neatbilst - viņi vispār maz tika pie bumbas, jo Spānija visu laiku to ripināja, un ne jau visu laiku uzbrūkot... Bumba pārsvarā atradās laukuma centrā. Es nevēršos pret Spāniju, jo tā ir viņu spēle. Tieši otrādi - ir prieks skatīties, kā spēlē Ksvai un Iniesta. Taču, atceroties, kaut vai 2002. gada PK (spāņi tajā, izkrītot ceturtdaļfinālā, bija guvuši 10 vārtus, neskaitot neieskaitītos pret Dienvidkoreju - tagad līdz finālam ir 7), man gribētos redzēt uzbrukuma futbola Spānijas izpildījumā.

Jā, paldies ar savu komentāru, ka Tu šodien beigsi. Tas tikai pierāda, ka Tev trūkst argumentu un drosmes kaut ko pateikt šajā sakarā.
kāpēc vārti mazāk iesisti,viegli izskaidrot,08.gadā Spāņi spēlēja ar vienu balsta pussargu Xabi Alonso,bet Torresam un Viljai uzbrukumā palīdzēja Davids Silva,a tagad ir ne tikai Alonso,bet arī Busqets,tā kā Del Boske vairāk uzmanības velta aizsardzībai,uzbrukums vairs nav tik spēcīgs,toties aizsardzība un laukuma centrs stiprāks

 +11 [+] [-]

, 2010-07-08 00:29, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: nu, bet todien bija un tikai dēļ viņa rezultāts bija tāds! T I K AI
Kādam mazam puisītim tagad būs mūža trauma. Žēl man Tevis Daži tik Ziemassvētku vecītim un laumiņām, bet Tu tici Anglijas pārākumam par Vāciju

  +5 [+] [-]

, 2010-07-08 00:29, pirms 14 gadiem
Nu ko, kā jau te vienā komentārā minēju, tā arī notika. Vācija visas uzvarētās spēles ar veiksmes palīdzību vai bez tās, sākumā izvirzījās vadībā, un pretiniekam metoties atspēlēties, realizēja pretuzbrukumu futbolu, kurš ir skaists jebkuras komandas izpildījumā, jo tas ir ātrs un parasti, vārtu momentiem bagāts. Bet šoreiz nekā, bumu kontrolēja Spāņi, un lai gūtu vārtus, no sākuma ir jādabū bumba!
Te nu ir jau kurais peirādījums tam, ka uzvarēt šādus cempionātus ar skaistu agresīvi uzbrūkošu futbolu, tas ir reti iespējams. Paskatieties šī gada chempionu līgas uzvarētājus - Inter, pilnīgs aizsardzības futbols.
Bet Spānija spēlē aptuveni vienādi ar Nīderlandi, tā ka te viss var būt, lai gan es sliecos vairāk uz Spāņiem, jo bumbas spārdīšana un nedošana pretiniekam, tiem labāk padodas!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-08 00:29, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šajā komentārā Tu pilnībā atklāji savas kārtis un parādīji, kāpēc Tavs viedoklis nebūtu jāņem vērā, lai gan visu to jau sen ir sapratuši
Tava izpratne par racionālu futbolu ir izteikti primitīva, lai neteiktu ka tādas nav vispār. Ja racionāls futbols, kas balstīts uz pretuzbrukumiem ir "antifutbols" (lai gan šis apzīmējums ir nekorekts), tad lielākā daļa pasaules vadošo izlašu ir antifutbolisti
Labāk būtu paklusējis, jo jau visa tauta par Tevi smejas
bet pretuzbrukumus taču vēl kaut teorētiski var nosaukt par antifutbolu, bet kā Spānijas (!) spēli var tā nosaukt,man točna ir baigais brīnums tagad kur nu vēl tipiskāks futbols

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 00:30, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: tieši tā, Dutch team un Deutchlandei jau sen bija jābūt ārā
Tātad turpmāk šīs divas izlases automatiski tiks diskvalificētas!
Un taviem favorītiem mēs jau garantēsim vietu pusfinālā! Super!

     [+] [-]

, 2010-07-08 00:30, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: tagad neviena nespēlēja antifutbolu? Un ko tie vārti nozīmē? 4 vārti pret Austrāliju, kas vispār nebija pretinieks, 4 pret angļiem, kuriem aizsardzība bija katastrofāla + viņi salūza pēc 2. vārtiem, 4 pret argentīniešiem, kuri arī uzreiz pēc 1. gola salūza. Un reāli visi vārti vāciešiem tika gūti uz ātrajiem pretuzbrukumiem, kad pretējā komanda bija aizsēdējusies uzbrukumā. Viss bija ļoti veiksmīgi līdz spēlei ar ļoti labi nokomplektēto Spāniju..
Šodien neviena nespēlēja antifutbolu!!! Un neatceros, kad Vācija to vispār to ir darījusi, kaut futbolu skatos no 1998. gada.

Pēdējam teikumam piekrītu.

Vācija pārbrauca pāri gan angļiem, gan argentīniešiem, taču tas Tev nedod noniecināt Anglijas un Argentīnas izlases. Ar to salūšanu Tu apvaino ne tikai abas izlases, bet arī premjerlīgu, kur spēlē angļi un vairāki argentīnieši. Salūzt 3. minūtē? Ha Ha. Ko Tu viņus par mīkstajiem uzskati?

Visi vārti reāli uz pretuzbrukumiem? Es priecātos, ja tā būtu - tas ir viens no skaistākajiem futbola elementiem. Nesaukšu Ezila vārtus pret Ganu kā pretuzbrukumu, tāpat arī Klozes vārtus pret Angliju, Millera vārtus pret Argentīnu (standartsituācija ir pretuzbrukums - Tu galīgi slims esi?).

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 00:31, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: tieši tā, Dutch team un Deutchlandei jau sen bija jābūt ārā
Tu tak esi vienkārši ģeniāls!!! Nē, es Tevi labprāt mainītu pret Tautu tēvu, viņam vismaz bija pārliecība

  -4 [+] [-]

, 2010-07-08 00:32, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādam mazam puisītim tagad būs mūža trauma. Žēl man Tevis Daži tik Ziemassvētku vecītim un laumiņām, bet Tu tici Anglijas pārākumam par Vāciju
ja tu tiešām uzskati, ka Vācija jebkādā futbola aspektā ir pārāka par Angliju, tad tas mazais puisīts, kas tic laumiņām esi tu!

 +12 [+] [-]

, 2010-07-08 00:32, pirms 14 gadiem
marksliv rakstīja: Es nesaprotu, kāpēc NIPEM tā nīst Vāciju. Man piem. nav problēmu ne ar vienu izlasi. Liakam kāds resns vācietis viņam ir kādreiz ielicis ar kāju pa olām. Cita izskaidrojuma šeit nav.
Es ikdienā skatos DE televīziju. Viss ok līdz brīdim, kad sākās WC. Lecīgi, kad tik uzirst citām valstīm. Vācu izlase bija 74. gadā, vālāk viņus drāza līdz 90. g. uzvarēja vācu mašīna - neskatāma līdz šai dienai. + vāciešu pamatsastāvā ir minimums. Francijas liktens sagaidāms. Neviens turks vai tatārs nedziedāja valsts himnu. Vācu mašīna irst, ja pretinieka trenerim ir kaut nedaudz smadzeņu.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-08 00:33, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu tak esi vienkārši ģeniāls!!! Nē, es Tevi labprāt mainītu pret Tautu tēvu, viņam vismaz bija pārliecība
ehh, RIP čalim, bet par kādu pārliecību tu runā?

  +6 [+] [-]

, 2010-07-08 00:33, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: kāpēc vārti mazāk iesisti,viegli izskaidrot,08.gadā Spāņi spēlēja ar vienu balsta pussargu Xabi Alonso,bet Torresam un Viljai uzbrukumā palīdzēja Davids Silva,a tagad ir ne tikai Alonso,bet arī Busqets,tā kā Del Boske vairāk uzmanības velta aizsardzībai,uzbrukums vairs nav tik spēcīgs,toties aizsardzība un laukuma centrs stiprāks
Cik ātri cilvēki aizmirst kādreizējos varoņus.
Balsta pussargs un viens no nozīmīgākajiem 2008. g. panākumā bija naturalizētais brazīlieties Markoss Senna. Tagad viņa vietā ir Buskets.
Šabi Alonso gan 2008. g. bija, gan tagad ir tipa deep-lying playmaker, nekāds tīrais balsts viņš nav un gan Liverpool, gan Real Madrid sastāvā viņam bija/ir tackleris blakus (Liverpool - Mašerano, Real - Diarra), kura tiešie pienākumi ir pretinieku uzbrukumus jaukt, bet Alonso atbild par pirmo piespēli uzbrukuma sākšanai.

     [+] [-]

, 2010-07-08 00:33, pirms 14 gadiem
marksliv rakstīja: Tātad turpmāk šīs divas izlases automatiski tiks diskvalificētas!
Un taviem favorītiem mēs jau garantēsim vietu pusfinālā! Super!
nopietni/?? kkā liekas, ka tu mānies

 +13 [+] [-]

, 2010-07-08 00:34, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Man gan patika Vācijas futbols. 13 vārti - tas vien ko pierāda. Atkārtošos vēlreiz - neviena izlase nespēlēja antifutbolu. Abas komandas ar masivitāti vidējā līnijā apstādināja viena otru un neļāva spēlēt.
es nesaprotu,ko tu esi skatījies. Spāņi visu laiku saspēlējās, kad bija īstais brīdis,tad arī pa izdevībai izveidoja. vieni spēlēja,otri vnk pie bumbas netika, kas kam ko neļāva?

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 00:36, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: kāpēc vārti mazāk iesisti,viegli izskaidrot,08.gadā Spāņi spēlēja ar vienu balsta pussargu Xabi Alonso,bet Torresam un Viljai uzbrukumā palīdzēja Davids Silva,a tagad ir ne tikai Alonso,bet arī Busqets,tā kā Del Boske vairāk uzmanības velta aizsardzībai,uzbrukums vairs nav tik spēcīgs,toties aizsardzība un laukuma centrs stiprāks
Xavi Alonso toreiz vairāk gāja uz maiņu. Spānijās '08 vidējās līnijas aizmugure bija Senna.

  +4 [+] [-]

, 2010-07-08 00:36, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: bet pretuzbrukumus taču vēl kaut teorētiski var nosaukt par antifutbolu, bet kā Spānijas (!) spēli var tā nosaukt,man točna ir baigais brīnums tagad kur nu vēl tipiskāks futbols
Ja Spānija būtu spēlējus kā Brazīlija pret Portugāli, turklāt būtu izdarījusi pa vārtiem tikai vienu sitienu, tad to varētu nosaukt par aktīvo antifutbolu (man nepatīk šis vārds), bet tā nepavisam nebija.
Tā pat arī Vācija pret Spāniju spēlēja vienīgajā iespējamā veidā - uz pretuzbrukumiem. Nebija jau tā, ka Vācija jauca spēli spāņiem un paši nemēģināja uzbrukt. Nepavisam nē. Vācieši izveidoja vairākus momentus pie pretinieku vārtiem, tikai pietūka noslēguma.
Mans uzskats ir tāds, ka neviena no komandām šodien nespēlēja "antifutbolu".

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 00:37, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Spānija būtu spēlējus kā Brazīlija pret Portugāli, turklāt būtu izdarījusi pa vārtiem tikai vienu sitienu, tad to varētu nosaukt par aktīvo antifutbolu (man nepatīk šis vārds), bet tā nepavisam nebija.
Tā pat arī Vācija pret Spāniju spēlēja vienīgajā iespējamā veidā - uz pretuzbrukumiem. Nebija jau tā, ka Vācija jauca spēli spāņiem un paši nemēģināja uzbrukt. Nepavisam nē. Vācieši izveidoja vairākus momentus pie pretinieku vārtiem, tikai pietūka noslēguma.
Mans uzskats ir tāds, ka neviena no komandām šodien nespēlēja "antifutbolu".
Vācija spēlēja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 00:37, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Cik ātri cilvēki aizmirst kādreizējos varoņus.
Balsta pussargs un viens no nozīmīgākajiem 2008. g. panākumā bija naturalizētais brazīlieties Markoss Senna. Tagad viņa vietā ir Buskets.
Šabi Alonso gan 2008. g. bija, gan tagad ir tipa deep-lying playmaker, nekāds tīrais balsts viņš nav un gan Liverpool, gan Real Madrid sastāvā viņam bija/ir tackleris blakus (Liverpool - Mašerano, Real - Diarra), kura tiešie pienākumi ir pretinieku uzbrukumus jaukt, bet Alonso atbild par pirmo piespēli uzbrukuma sākšanai.
piedod,tev taisnība par Sennu galīgi aizmirsu

     [+] [-]

, 2010-07-08 00:38, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: es nesaprotu,ko tu esi skatījies. Spāņi visu laiku saspēlējās, kad bija īstais brīdis,tad arī pa izdevībai izveidoja. vieni spēlēja,otri vnk pie bumbas netika, kas kam ko neļāva?
Tur jau tas suns aprakts! Tāpēc jau spāņi visu laiku saspēlējās, meklējot izdevības...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-07-08 00:38, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: ja tu tiešām uzskati, ka Vācija jebkādā futbola aspektā ir pārāka par Angliju, tad tas mazais puisīts, kas tic laumiņām esi tu!
Antisemītisms un rasisms ir pārliecība, bet heiterisms ir morālās atejas produkts.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-08 00:38, pirms 14 gadiem
un jā, žēl, ka Tautu Tēvs ir mūs pametis, viņš arī noteikti priecātos šajā Eiropai tik ļoti veiksmīgajā dienā!

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 00:40, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Vācija spēlēja
Noskaties spēli vēlreiz un padomā divreiz. Tu esi heiteris un nevari būt objektīvs

  -4 [+] [-]

, 2010-07-08 00:40, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Prātvēder,ko tu saproti ar vardu antikokejs (noformulē ?)
Pastāstīsu ko es saprotu zem šī termina.
Tādas komandas kā Vācija,Italija nekad nav slavējušās ar uzbrukumu kāds ir Spānijai,Holandei,Brazīlijai,Argentīnai. Nekad nav slavējusies ar individuali meisterīgiem spēlētajiem.
Parto vienmēr ir slavējusies ar komandas spēli,disciplīnu,trenera noradījumu izpildīšanu.
Tādi Itāļi nonakot Zaudētāju lomā spēlē tikai uz pretuzbrukumiem no aizsardzības. Tieši tapat Vācieši. Neredzēju nevienu lādzīgu uzbrukumu pret Spāniju,pat pēc nonākšanas iedzinējos.
Man kā uzbrūkošā stila piekritējam šo komandu spēle arī liekās totals antifutbols. Bet spēle ir spēle uzvar tas,kas gūst vairak vārtu.
Tāds Oto Rehagels pat nejēgas Grieķus spēja aizvest līdz EČ.
Bet vai neitrālam skatītājam patika šīs komandas spēle,stipri šaubos.
Vienīgi Grieķu fani guva no tāda futbola prieku.
Ja šodien vadībā nonāktu Vācieši,tad nebūtu droš par Spāņu panākumu. Nervozējot un cenšoties atspēlēties varētu iznākt kā Argentīnai.
Bravo, lielajam krievu hokeja līgas mīļotājam. šoreiz tev pievienošos, jo visu pateici kā tas irr!

  -1 [+] [-]

, 2010-07-08 00:41, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Noskaties spēli vēlreiz un padomā divreiz. Tu esi heiteris un nevari būt objektīvs
re, citi cilvēki ar nezin kādēļ saka, ka Vācija spēlēja antifutbolu. arī heiteris?

  +1 [+] [-]

, 2010-07-08 00:41, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: ja tu tiešām uzskati, ka Vācija jebkādā futbola aspektā ir pārāka par Angliju, tad tas mazais puisīts, kas tic laumiņām esi tu!
Man nekam nav jātic. 4:1 izsaka visu Lielākais pazemojums Anglijas izlasei PK finālturnīru vēsturē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-08 00:42, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man nekam nav jātic. 4:1 izsaka visu Lielākais pazemojums Anglijas izlasei PK finālturnīru vēsturē
..izmantošu brīdi, lai pasmaidītu

  +4 [+] [-]

, 2010-07-08 00:42, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: ja spāņi pirmie zaudētu vārtus, tad droši vien arī pakāstu... ok, spāņi ir gājuši krietni uz priekšu savā nosvērtīā, bet... jau pirmā PK spēle parādīja, ka, ja spāņi ielaiž pirmie, tad labi tomēr īsti nav viņiem....

Bet spāņi tagad vismaz vairs nelauj nevienam pirmajam izvirzīties vadībā- tā tas bija EURO 08 play-ff fāzē, kur spāņi 0 bumbas ielaida un tagad arī....
tieši tā, vāciešiem jau pat nebija nevienas iespējas izvirzīties vādībā..

     [+] [-]

, 2010-07-08 00:43, pirms 14 gadiem
nicks rakstīja: Es ikdienā skatos DE televīziju. Viss ok līdz brīdim, kad sākās WC. Lecīgi, kad tik uzirst citām valstīm. Vācu izlase bija 74. gadā, vālāk viņus drāza līdz 90. g. uzvarēja vācu mašīna - neskatāma līdz šai dienai. + vāciešu pamatsastāvā ir minimums. Francijas liktens sagaidāms. Neviens turks vai tatārs nedziedāja valsts himnu. Vācu mašīna irst, ja pretinieka trenerim ir kaut nedaudz smadzeņu.
Un viņš protams skatās vācu TV un Vācija protams ir vienīgā futbola lielvalsts, kas to dara

  +6 [+] [-]

, 2010-07-08 00:43, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Tur jau tas suns aprakts! Tāpēc jau spāņi visu laiku saspēlējās, meklējot izdevības...
jā,vai tad to nevēlētos ikviena izlase? bieži jau grib uzspiest to savu spēli,saspelējas,kamēr bumbu pakāš. bet Spānijas izpildījumā ir reti redzams fenomens,ka to bumbu pat nepakāš! vnk pretinieks nav spējīgs neko izdarīt! pateiksi vēl,ka izdevību nebija? zin,laikam točna pārāk meistarīga tā spāņu vidējā līnija, prasītos vairāk neprecīzu piespēļu, lai dažiem jokupēteriem nerodas iespaids,ka Spāņi nemāk uzbrukt
tad nu vēlreiz prasu - kas kam ko neļāva?

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 00:43, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: re, citi cilvēki ar nezin kādēļ saka, ka Vācija spēlēja antifutbolu. arī heiteris?
vai nu heiteris vai futbola analfabēts. Neviens futbola speciālists nekad neko tādu nepateiktu

  +9 [+] [-]

, 2010-07-08 00:45, pirms 14 gadiem
Protams, ka pēc spēles starp Vāciju un Spāniju, sāksies diskusija starp Vācu un Angļu faniem

     [+] [-]

, 2010-07-08 00:46, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: vai nu heiteris vai futbola analfabēts. Neviens futbola speciālists nekad neko tādu nepateiktu
pff, palaidi garām laikam manu komentāru par šo tēmu..

  +1 [+] [-]

, 2010-07-08 00:47, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Prātvēder,ko tu saproti ar vardu antifutbols (noformulē ?)
Pastāstīsu ko es saprotu zem šī termina.
Tādas komandas kā Vācija,Italija nekad nav slavējušās ar uzbrukumu kāds ir Spānijai,Holandei,Brazīlijai,Argentīnai. Nekad nav slavējusies ar individuali meisterīgiem spēlētajiem.
Parto vienmēr ir slavējusies ar komandas spēli,disciplīnu,trenera noradījumu izpildīšanu.
Tādi Itāļi nonakot Zaudētāju lomā spēlē tikai uz pretuzbrukumiem no aizsardzības. Tieši tapat Vācieši. Neredzēju nevienu lādzīgu uzbrukumu pret Spāniju,pat pēc nonākšanas iedzinējos.
Man kā uzbrūkošā stila piekritējam šo komandu spēle arī liekās totals antifutbols. Bet spēle ir spēle uzvar tas,kas gūst vairak vārtu.
Tāds Oto Rehagels pat nejēgas Grieķus spēja aizvest līdz EČ.
Bet vai neitrālam skatītājam patika šīs komandas spēle,stipri šaubos.
Vienīgi Grieķu fani guva no tāda futbola prieku.
Ja šodien vadībā nonāktu Vācieši,tad nebūtu droš par Spāņu panākumu. Nervozējot un cenšoties atspēlēties varētu iznākt kā Argentīnai.
Kā jau teicu, es uzskatu, ka jēdzienu "antifutbols" lieto futbola analfabēti un eksperti-diletanti Manā izpratnē tāda "antifutbola" nav un nekad nav bijis. Labāk ej un komentē hokeju!