Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Spānija uzvar Vāciju un pievienojas Nīderlandei finālā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Spānija uzvar Vāciju un pievienojas Nīderlandei finālā
Spānija jau var lūkoties fināla virzienā
Foto: AP/Scanpix

Šovakar Pasaules kausa futbolā otrajā pusfinālā Spānija ar 1:0 uzvarēja Vāciju, iekļūstot finālā. Tajā būs jātiekas ar Nīderlande, bet šodienas spēles zaudētāji spēlēs par bronzu pret Urugvaju.

Vakar Nīderlande, uzvarot Urugvaju, kā pirmā iekļuva finālā, līdz ar to šodien noskaidrojās viņu pretinieki. Vācijai brīdinājumu dēļ nebija Tomasa Millera, kura vietā laukumā izgāja Pjotrs Trohovskis, bet Spānijai bija savainots Sesks Fabregass. Tāpat sākumsastāvā nebija arī neizteiksmīgi spēlējušā Fernando Toresa – viņa vietā Pedro Rodrigess.

Pārsvars sākumā, un arī pirmās izdevības, spāņiem – Vilja saņēma bumbu soda laukumā, izdarīja sitienu, tomēr Noiers jau bija paspējis pieskriet ļoti tuvu un bumbu atsita. Pēc neilga laika arī vārtsargs diez vai būtu glābis, bet Pujola spēcīgs sitiens ar galvu lidoja vārtiem pāri. Spāņi turpināja kontrolēt bumbu, un Vācijai ilgu laiku nekas bīstamāks kā stūra sitieni nesanāca. Pēc tam viņi iespēlējās, ar laiku spēles gaita nedaudz izlīdzinājās, un pēc aizvadītas nedaudz vairāk kā pusstundas pēc Trohovska sitiena pirmo reizi nopietni spēlē iesaistījās Kasiljass. Vācija uz brīdi pārņēma iniciatīvu, tomēr puslaika beigās atkal bumbu vairāk kontrolēja spāņi. Ļoti bīstamu momentu gan nebija – vienīgo sitienu pašās beigās izdarīja Rodrigess. Tas lidoja tieši pa vidu vārtiem, un Noiers bumbu ķēra. Kopumā diezgan mierīgs puslaiks, ko apliecina arī statistika. Abām komandām nevienas dzeltenās kartītes, kopā tikai pieci noteikumu pārkāpumi, turklāt pirmais no tiem bija vien 27. minūtē.

Otrā puslaika sākumā divi tālsitieni Alonso izpildījumā. Pirmais diezgan daudz garām, otrais gan jau diezgan tuvu vārtu stabam. Pēc kāda laika bumba lidoja garām tieši tam pašam vārtu stabam arī pēc Viljas sitiena. Spānija turpināja uzbrukt, turklāt arvien bīstamāk. Sākumā glāba Noiers, gandrīz uzreiz pēc tam Injesta piespēlēja gar vārtiem, un ļoti maz, lai aizsniegtos līdz bumbai pietrūka Viljam, bet vēl pēc tam Rodrigesa sitiens lidoja nedaudz garām – tas viss nepilnas minūtes laikā. Spiediens turpinājās, bet vācieši tomēr spēja atbildēt ar bīstamu pretuzbrukumu – pēc uz maiņu nākušā Krosa bīstama sitiena lieliski spēlēja Kasiljass. Pēc šī momenta uz brīdi vairāk bumbu sāka kontrolēt Vācija. Spāņu atbilde bija zibenīga. Pēc Čavi stūra sitiena sitienu izdarīja Pujols. Tāpat kā pirmajā puslaikā, Noiers bija bezspēcīgs, bet šoreiz Pujols arī pats trāpīja – 1:0! Vācijai palika apmēram 20 minūtes lai atspēlētos, tomēr neko ļoti bīstamu izveidot neizdevās. Spānijas pretuzbrukumi pat bija bīstamāki – jo īpaši moments, kad Rodrigess un Čavi izrāvās divatā pret vārtsargu un vienu aizsargu, bet pirmais paskopojās ar piespēli un bumbu pazaudēja. Līdz ar to Spānija uzvar, un finālā svētdien tiksies ar Nīderlandi, kamēr Vācijai bronzas mačs ar Urugvaju. Starp citu, šajā mačā netika parādīta neviena kartīte.

Vācija – Spānija 1:0 (0:0)

Vārti: Pujols 73'
Vācija: Noiers, Frīdrihs, Khedira (Gomess 80'), Švainštaigers, Ezils, Podoļskis, Kloze, Trohovskis (Kross 62'), Lāms, Mertezakers, Boatengs (Jansens 52')
Spānija: Kasiljass, Pikē, Pujols, Injesta, Vilja (Toress 81'), Čavi, Kapdevila, Alonso (Marčena 90'+1), Ramoss, Buskets, Rodrigess (Silva 86')

Pusfinālu pāri

PārisRezultāts
Nīderlande - Urugvaja3:2
Vācija - Spānija0:1

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 07:40, pirms 14 gadiem
Tā arī biju paredzējis, tagad atliek tikai fināls, kur Spānija nokaus Nīderlandi.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-08 07:52, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Spāņi šobrīd uzvar (pretēji citiem PK), jo...

1) viņiem ir laba aizsardzība
2) viņi pirmie neielaiž vārtus
3) viņi pirmie iesit
4) viņiem ir laba aizsardzība
5) viņiem ir pasaulē labākais vārtsargs
6) viņiem ir pasaulē labākais mids
7) viņiem ir pasaulē labākais uzbrucējs
8) viņiem ir uzvarētāju mentalitāte, iegūta EURO 08
9) beidzot spāņi māk spēlēt galotnes
10) viņiem ir laba aizsardzība
Lielākoties tev ir taisnība, bet 5. punkts ir nedaudz garām! Jā, Casllias ir labs, bet vai labākais pasaulē?? Viņš pat spānijā nav labākais!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 08:40, pirms 14 gadiem
Tā ir kad maigojas uz laukuma (nevienas kartiņas!!!!!!!!) vācu tankam bija nobrukušas kāpurķēdes

  +6 [+] [-]

, 2010-07-08 08:46, pirms 14 gadiem
Apsveicu Spāniju un Spānijas līdzjutējus ar uzvaru!
Mani favorīti Vācijas futbolisti izgāzās kā veca sēta...

  +8 [+] [-]

, 2010-07-08 09:14, pirms 14 gadiem
Kur tad Jūsu sagrāve :''Vācija sagraus''', '' Vācija jau finālā'', un vēl tamlīdzīgi komentāri. Taču notika tas, ka vienkārši vācieši nespēja atņemt bumbu un pirmais un arī pēdējais bīstamais moments pie spāņu vārtiem bija ,kad Kross netrāpija.Notika kā es teicu!!!

Spāņiem novēlu paņemt zeltu,jo to NEKAD(!) nav izdarījuši!

     [+] [-]

, 2010-07-08 09:24, pirms 14 gadiem
Šī spēle bija kā sekss ar divām sievietēm, bez orgasma, kur beigās izrādās, ka viena sieviete ir vīrietis...

Žēl vācijas, novēlu Spāņiem neizcīnīt kausu, ar tādu rezultātu un bumbas pieturēšanas stilu, lai viņi iet spēlēt šahu...
Žēl

     [+] [-]

, 2010-07-08 09:30, pirms 14 gadiem
mani favoriti no pasa turnira sakuma un turas spani

  +7 [+] [-]

, 2010-07-08 09:30, pirms 14 gadiem
Uzvareet jau tie spaanji uzvareeja, tikai interesantaak ir veerot kaa kaiminju Janka speelee pagalmaa novusu, nevis spaanju futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-08 09:59, pirms 14 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: Man nepatīk tas astoņkājis!
piekrītu spāņi vsp lohi vien ir

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 10:01, pirms 14 gadiem
zb jau tie spāņi cerams ka holandieši apturēs eiropas čempionus. Būtu laimīgs lai tā notiktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-07-08 10:06, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Visinteresantākais tajā visā ir tas, ka tagad visus spilgtākos epitetus izsaka un neesošu skaistu spēli saskata ne jau Īstie Spānijas fani, bet gan uz dzīvi apvainojušies dīvainīši, kas visu pasaules negatīvismu saskata VĀCIJAS izlasē. Tādam "ekspertam" kā Nipem, gan jau ka mūža laimīgākā diena. Lai jau tiek. VĀCIJA šogad ir tikai uzsākusi savu ceļu uz dominanci ilgu gadu garumā.
muļķības

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 10:19, pirms 14 gadiem
maize rakstīja: Lielākoties tev ir taisnība, bet 5. punkts ir nedaudz garām! Jā, Casllias ir labs, bet vai labākais pasaulē?? Viņš pat spānijā nav labākais!
NAv labākais Spānijā? wtf, kāpēc tad viņš ir Spānijas pirmais numurs. Šajā turinīrā viņš neapšaubāmi ir viens no labākajiem. Es teiktu, ka pasaulē labāko vārtsargu plauktā viņam blakus varētu nolikt tikai Sēzaru. Sorry Buffona fani, viņa laiks varētu būt pagājis

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 10:42, pirms 14 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: NAv labākais Spānijā? wtf, kāpēc tad viņš ir Spānijas pirmais numurs. Šajā turinīrā viņš neapšaubāmi ir viens no labākajiem. Es teiktu, ka pasaulē labāko vārtsargu plauktā viņam blakus varētu nolikt tikai Sēzaru. Sorry Buffona fani, viņa laiks varētu būt pagājis
ESP 1. nr. viņš ir tāpēc, ka Spānijai ir dinastijas princips vārtsargu izvēlē - kurš izcīna 1. vietu vārtsargu hierarhijā, tas to ilgi saglabā. Sniegumu klubā īsti neņem vērā. Vārtsargs savu vietu var reāli pazaudēt tikai vecuma, traumas dēļ vai ja nenormāli sāk lažot.
Reina, manuprāt, ir klubu līmenī stabilākais Spānijas vārtsargs. Kasiljasam šosezon ir bijis pietiekami daudz kļūdu kluba sastāvā. Bet viņa vieta izlasē ir droša jau pieminētā vārtsargu izvēles principa dēļ. Un viņš arī pietiekami daudz glābj, kā vakar varēja redzēt.
Kasiljass, protams, ir elites GK, bet saukt viņu par labāko pasaulē, manuprāt, ir drusciņ pārspīlēti.

     [+] [-]

, 2010-07-08 10:55, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: ESP 1. nr. viņš ir tāpēc, ka Spānijai ir dinastijas princips vārtsargu izvēlē - kurš izcīna 1. vietu vārtsargu hierarhijā, tas to ilgi saglabā. Sniegumu klubā īsti neņem vērā. Vārtsargs savu vietu var reāli pazaudēt tikai vecuma, traumas dēļ vai ja nenormāli sāk lažot.
Reina, manuprāt, ir klubu līmenī stabilākais Spānijas vārtsargs. Kasiljasam šosezon ir bijis pietiekami daudz kļūdu kluba sastāvā. Bet viņa vieta izlasē ir droša jau pieminētā vārtsargu izvēles principa dēļ. Un viņš arī pietiekami daudz glābj, kā vakar varēja redzēt.
Kasiljass, protams, ir elites GK, bet saukt viņu par labāko pasaulē, manuprāt, ir drusciņ pārspīlēti.
Tur jau tā lieta, šis nav klubu turnīrs. Tas pats, ko Kreipāns vakar stāstīja par Klozi. Kasiljass IR VIENS NO pasaules labākajiem, gadu gaitā viņš to ir pierādījis. Neteiktu, ka šobrīd kāds ir izteikts labākais pasaules vārtsargs

  +1 [+] [-]

, 2010-07-08 11:16, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: Šī spēle bija kā sekss ar divām sievietēm, bez orgasma, kur beigās izrādās, ka viena sieviete ir vīrietis...

Žēl vācijas, novēlu Spāņiem neizcīnīt kausu, ar tādu rezultātu un bumbas pieturēšanas stilu, lai viņi iet spēlēt šahu...
Žēl
Tu pats vispār saprati, ko uzrakstīji???? riktīgs da...

     [+] [-]

, 2010-07-08 11:33, pirms 14 gadiem
Cesc ir Sesks?

     [+] [-]

, 2010-07-08 11:40, pirms 14 gadiem
maize rakstīja: Lielākoties tev ir taisnība, bet 5. punkts ir nedaudz garām! Jā, Casllias ir labs, bet vai labākais pasaulē?? Viņš pat spānijā nav labākais!
Kāns ir labakais! Robens un Snaiders savos klubos raadija labu sniegumu un shobriid pasaulee labaakais duets Sneiders un Robens pret Spaniju, kuriem ir laba aizsardziiba, bet Holandei ir labs uzbrukums!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 11:40, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: Šī spēle bija kā sekss ar divām sievietēm, bez orgasma, kur beigās izrādās, ka viena sieviete ir vīrietis...

Žēl vācijas, novēlu Spāņiem neizcīnīt kausu, ar tādu rezultātu un bumbas pieturēšanas stilu, lai viņi iet spēlēt šahu...
Žēl
bļ., es nesaprotu ko jūs gribat. spāņi visu laiku uzbruka un tas ka tika gūti tikai vieni vārti bija vācu blīvās aizsardzības nopelns. skaists futbols spāņu izpildījumā un viņu uzdevums bija uzvarēt nevis sniegt kaut kādu šovu tādiem pamuļķiem kā tu, riskējot ar netikšanu finālā

     [+] [-]

, 2010-07-08 11:42, pirms 14 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: Tur jau tā lieta, šis nav klubu turnīrs. Tas pats, ko Kreipāns vakar stāstīja par Klozi. Kasiljass IR VIENS NO pasaules labākajiem, gadu gaitā viņš to ir pierādījis. Neteiktu, ka šobrīd kāds ir izteikts labākais pasaules vārtsargs
P.Čehs ir visslabaakais!

     [+] [-]

, 2010-07-08 11:44, pirms 14 gadiem
chubaki rakstīja: P.Čehs ir visslabaakais!
Agrāk es ar tā domāju, bet līdz ar Čehijas neveiksmēm kaut kā viņš ar ir piemirsts

  -2 [+] [-]

, 2010-07-08 12:35, pirms 14 gadiem
vācieši pārāk pielāgojās Spānijas spēles manierei, par daudz respektējot viņus. Tā vietā lai jau no sākuma liktu spāņiem skraidīt, ar ātriem uzbrukumiem raut gabalos šamējo aizsardzību, vācieši sāka to pašu spānisko tamborēšanu laukuma vidusdaļā. Spāņiem šāds stils ir labāk pazīstams un pierasts, nu un spēles iznākumu izlēma vāciešu aizsardzības gulēšana standarta situācijas izspēlē.
Ļoti ceru, ka holandieši noliks Spāniju pie vietas. Nu neko izcilu vakar spāņi neparādīja. Kopš ceturtdaļfināliem, šī bija pati garlaicīgākā spēle ...

  +6 [+] [-]

, 2010-07-08 12:58, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Nopelšu finālistus ar Spānijas izlasei netipisku garlaicīgu spēli, taču no otras puses viņi pilnībā izslēdza vācu mašīnu.
njaa maz tu saproti no futbola..
garlaiciigu futbolu demonstreja izlaveta vacijas izlase.. kas visus sakauj ar 4:1 utml..
jau izejot laukumaa vareja redeet ka sjie sedes aizsardziibaa un cerees uz pretuzbrukumiem, lai gan pirms macja teica: "paragvaja mums paraija ka var cinities ar spanjiem"
nekas no taa nesanaaca..

paraadi man komandu kura speej demonstreet labaaku futbolu kad tur part visa komanda sezj aizsardziibaa.. spanji ir vieniigie kas taadu var uzlaust!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 13:10, pirms 14 gadiem
Pedrito-
labu speli vakar aizvadiia [vienigais kur vareja labaa bij izgajienaa..]
Puyols izcili nospeeleeja aizsardziibaa, visos momentos lidz galam nospeeleeja.. bij pat momenti kur sjis viens ciinijaas.. parejie aizsargi noskatijaas.. lai kam jau paljaavaas uz vinju un vinja pieredzi..
bij arii 2-3 epizodes kur spanju sodalaukumaa vispar nebija centra aizsargu.. tas bij lielaakais trkmes zavaninjs.. tajaa zinjaa veiksme bij spanju pusee.. vaciesji nemaceja novest lidz galam sjis epizodes.. vai arii ikers izglaaba..

xavi un iniesta macju aizvadiija savaa liimeni [kaa parasti pie taa jau ir pierasts, ar baudu var skatiities sjos dzjekus darbiibaa.. ]

ja kadu jaizcelj tad vnz puyols, ne tikai iesisto vartu delj.
pedro. ikers..

bet kopumaa komanda aizvadiija speeli.. negribas teikt izcili jo vel 1 macj prieksjaa lai uzvareetu tajaa bus janospeelee tikpat labi ja veel ne labaak!
aizvadiija labi
kaa komanda, vienota.. labs presings.. bumbas atnjemsjana jau pretinieku laukuma pusee. cinja lidz galam par katru bumbu katraa epizodee!!

SKAISTI!

     [+] [-]

, 2010-07-08 13:22, pirms 14 gadiem
Izskatās ka lielākajai daļai patīk Spānija, daudz momentu... Es gan neredzēju nekādus momentus, visu spēli spāņi bumbojas savā laukuma pusē. Vācijai pirmais moments bija 69. minūtē. Interisanta spēle ir tad ja ir momentu pie abiem vārtiem. Fināls tāpat kā 2008. gadā būs garlaicīgs un ar 1:0 Spānija uzvarēs.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 13:27, pirms 14 gadiem
Ir futbola fani,kas vienkarsi skatas speles un priecajas par speli..bet ir "fani" kas vnk neko no futbola nesaprot un mak tik tupi di.st par zaudetajiem un likt tupus komentarus smi.diga sportacentra......

  +9 [+] [-]

, 2010-07-08 13:31, pirms 14 gadiem
dinamo#24 rakstīja: Izskatās ka lielākajai daļai patīk Spānija, daudz momentu... Es gan neredzēju nekādus momentus, visu spēli spāņi bumbojas savā laukuma pusē. Vācijai pirmais moments bija 69. minūtē. Interisanta spēle ir tad ja ir momentu pie abiem vārtiem. Fināls tāpat kā 2008. gadā būs garlaicīgs un ar 1:0 Spānija uzvarēs.
Tu spēli redzēji? manuprāt nē, spāņi nebumbojās savā pusē, bet gan kontrolēja bumbu pretinieka pusē, kā teikt, atņem, ja vari

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 13:32, pirms 14 gadiem
Pirms speles bij tik daudz Vacijas "atbalstitaju",bet tad kad vini zaudeja,peksni visi vinus noliek......tupie latviesi priecajas tikai par uzvaretajiem.....

  +5 [+] [-]

, 2010-07-08 13:42, pirms 14 gadiem
Ļoti skaista un pārliecinoša spēle Spānijas izpildījumā! vnk bauda skatīties,tik augstu piespēļu kultūru ļoti reti kad nākas redzēt - pie tam ik pa brīdim terorizējot pretinieka aizsardzību,nevis gaidot savā laukuma pusē. pasīte,pasīte, tad pēkšņs izrāviens. Vācijai neatliek nekas cits,kā sēdēt aizsardzībā.
Starp citu,skatījos spēli kopā ar diviem vāciešiem. pēc spēles viņi izteicās,ka sajūta tāda,it kā būtu zaudēts ar 0:4 - jā uz tablo tikai 0:1, bet izredžu ne mazāko.
Finālā būšu par Spāniju - tik skaista spēle pelnījusi tikai un vienīgi kausu. gan jau arī nīderlandieši būs spiesti iesēsties aizsardzībā,es tomēr par to,lai uzbrukuma futbols - Spānija - uzvar.

     [+] [-]

, 2010-07-08 13:46, pirms 14 gadiem
dinamo#24 rakstīja: Izskatās ka lielākajai daļai patīk Spānija, daudz momentu... Es gan neredzēju nekādus momentus, visu spēli spāņi bumbojas savā laukuma pusē. Vācijai pirmais moments bija 69. minūtē. Interisanta spēle ir tad ja ir momentu pie abiem vārtiem. Fināls tāpat kā 2008. gadā būs garlaicīgs un ar 1:0 Spānija uzvarēs.
??? kādā vēl savā laukuma pusē??? vidus kā minimums, bet ļoti lielu daļu pat pretinieka pusē, vāciešiem bija grūtības centram pāri tikt! no kurienes tad tās izdevības nez radās? nemaz nerunāju par to,ka pie 1:0 bija vēl labākas izdevības,bet tas jau tāpēc,ka vācieši beidzot uzbrukumā gāja.
nesaprotu,ko tu tur garlaicīgu redzii. ja nu vienīgi spēle kā tāda, jo vācieši tikai aizsardzībā sēdēja. ja arī nīderlandieši sēdēs aizsardzībā,tad,iespējams, daudziem liksies garlaicīgi, bet ne jau spānijas vainas dēļ

  +9 [+] [-]

, 2010-07-08 13:55, pirms 14 gadiem
maize rakstīja: Lielākoties tev ir taisnība, bet 5. punkts ir nedaudz garām! Jā, Casllias ir labs, bet vai labākais pasaulē?? Viņš pat spānijā nav labākais!
nu baigais prieks pašam ne - uzraksta muļķības un gaida reakciju lai nav tukšas muldēšanas, šobrīd tieši viņš ir pēdējais,kurš atzīts par pasaules labāko vārtsargu, 2009.gadā. un tāds viņš ir ne jau vienu gadu vien. tas,ka tev personiskas problēmas to sagremot,nepadara viņu par sliktāku.

     [+] [-]

, 2010-07-08 14:03, pirms 14 gadiem
AllBlacks rakstīja: Ļoti skaista un pārliecinoša spēle Spānijas izpildījumā! vnk bauda skatīties,tik augstu piespēļu kultūru ļoti reti kad nākas redzēt - pie tam ik pa brīdim terorizējot pretinieka aizsardzību,nevis gaidot savā laukuma pusē. pasīte,pasīte, tad pēkšņs izrāviens. Vācijai neatliek nekas cits,kā sēdēt aizsardzībā.
Starp citu,skatījos spēli kopā ar diviem vāciešiem. pēc spēles viņi izteicās,ka sajūta tāda,it kā būtu zaudēts ar 0:4 - jā uz tablo tikai 0:1, bet izredžu ne mazāko.
Finālā būšu par Spāniju - tik skaista spēle pelnījusi tikai un vienīgi kausu. gan jau arī nīderlandieši būs spiesti iesēsties aizsardzībā,es tomēr par to,lai uzbrukuma futbols - Spānija - uzvar.
Pasapņo vien, ka holandieši sēdēs aizsardzībā Pretīgo tamborēšanu laukuma vidū, par kuru tu sajūsminies kā par izcilu piespēļu demonstrējumu, ir pīļu s#@i. Piespēļu meistarībā neko līdzvērtīgu Bekhema piespēlēm spāņi nav parādījuši nevienā spēlē, jo nav viņiem tāda spēles veidotāja. Vācieši - paši vainīgi, ka nespēja savākties uzbrukumam un ar diagonālajām piespēlēm nesarāva spāniešu aizsardzību. Tā vietā vācieši mēģināja lauzties caur centru, kur bija biezs no spāniešu aizsargiem.
Holande spēlēs savā stilā un Spānija varēs ar prieku un pateicību svētdienas vakarā nopētīt savas izcīnītās sudraba medaļas

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 14:14, pirms 14 gadiem
adidzis rakstīja: Pasapņo vien, ka holandieši sēdēs aizsardzībā Pretīgo tamborēšanu laukuma vidū, par kuru tu sajūsminies kā par izcilu piespēļu demonstrējumu, ir pīļu s#@i. Piespēļu meistarībā neko līdzvērtīgu Bekhema piespēlēm spāņi nav parādījuši nevienā spēlē, jo nav viņiem tāda spēles veidotāja. Vācieši - paši vainīgi, ka nespēja savākties uzbrukumam un ar diagonālajām piespēlēm nesarāva spāniešu aizsardzību. Tā vietā vācieši mēģināja lauzties caur centru, kur bija biezs no spāniešu aizsargiem.
Holande spēlēs savā stilā un Spānija varēs ar prieku un pateicību svētdienas vakarā nopētīt savas izcīnītās sudraba medaļas
es nesaprotu, tu tagad āksties,vai nopietni???

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 14:24, pirms 14 gadiem
nja,man nedalec,kā var tik lielisku saspēli nosaukt par "pretīgu tamborēšanu". vācieši vispār bumbu nevarēja atņemt, bumba visu laiku kaut kur netālu no vāciešu soda laukuma,ik pa brīdim saasinot situāciju - kā to var nosaukt par pretīgu ??? ja nu vienīgi pretinieku līdzjutējs es gribētu redzēt,kā tāda "bekhema piespēle" izietu cauri,ja pretinieks sēž dziļā aizsardzībā.
to nīderlandiešu uzbrukuma futbolu gribēšu redzēt - ja viņi tiešām ko tādu uzdrošināsies, spāņi viņus vnk gabalos saraus. vienīgā cerība ir kā jebkurai citai komandai šajā čempī pret Spāniju - sēdēt dziļā aizsardzībā. kaut gan,nedomāju,ka nīderlandiešiem kāds vispār ko jautās - spāņi vnk kā parasti ņems un uzbruks paši,kā jau parasti, bumba nemaz pie oranžajiem netiks.
starp citu, kur īsti bija biezs no spāņu aizsargiem - pie vāciešu soda laukuma? ja tā,tad saprotu tavu domu

  +6 [+] [-]

, 2010-07-08 14:27, pirms 14 gadiem
starp citu,tagad rāda atkārtojumu. man gan diemžēl nav iespējas tagad redzēt, bet iesaku tam aklajam,kurš neatšķir laukuma puses - paskaties kārtīgi,vai tā tiešām bija sava laukuma puse,kur spāņi visu laiku saspēlējas