Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Pahars uz izlasi aicina trīs debitantus, atgriežas Gauračs un Dubra

Rolands Eliņš

Pahars uz izlasi aicina trīs debitantus, atgriežas Gauračs un Dubra
Marians Pahars
Foto: Nora Krevneva/F64

Latvijas nacionālās futbola izlases galvenais treneris Marians Pahars paziņojis valstsvienības kandidātus 29. un 31.maijā paredzētajām Baltijas Kausa izcīņas spēlēm. Pašreizējā kandidātu sarakstā iekļauti 23 futbolisti, tomēr, kā atzīmēja valstsvienības galvenais treneris, kandidātu loks pirms turnīra var tikt papildināts.

Marians Pahars kandidātu lokā iekļāvis trīs izlases debitantus - veiksmīgu sezonu Polijas Ekstraklasē aizvadošo vārtsargu Pāvelu Šteinboru, Latvijas čempionvienības "Ventspils" aizsargu Oļegu Timofejevu un viņa komandas biedru Visvaldi Ignatānu.

"Ventspili", kura šobrīd Virslīgā uzvar visus pēc kārtas un vēl nav zaudējusi ne punkta, izlases kandidātos pārstāv arī Kaspars Dubra, Antons Kurakins un Jurijs Žigajevs. Dubru pie debitantiem pieskaitīt nevar, jo vienā spēlē viņš izgājis laukumā, taču pēc šīs spēles 2010. gadā viņš izlases rindās vairs nebija. Tikai viena spēle izlasē ir arī Kurakinam.

Virslīgas klubu sakarā atzīmējama arī Edgara Gaurača (Jūrmalas "Spartaks") un Māra Verpakovska iekļaušana kandidātos. Gauračs pēdējoreiz devās laukumā Latvijas izlases sastāvā 2013. gada jūnijā pret Bosniju (0:5), taču rezultatīvi uzsācis sezonu "Spartaka" sastāvā, savukārt "Liepājas" prezidentam Verpakovskim Baltijas kausa mačs pret Igauniju būs atvadu spēle no izlases, kuras rindās viņš guvis 29 vārtus.

Uz izlasi aicināts arī Moldovā sezonu aizvadošais Andrejs Kovaļovs, savukārt kandidātu sarakstā nav Artjoma Rudņeva, kurš ļoti sekmīgi noslēdza Bundeslīgas sezonu, pēdējos divos mačos gūstot vienus vārtus un izdarot trīs rezultatīvas piespēles.

Valstsvienība vienkopus tiksies svētdien, 25.maijā, Rīgas Olimpiskajā sporta centrā, no kurienes komanda uzreiz dosies uz Liepāju, lai uzsāktu gatavošanos Baltijas Kausa izcīņas pusfinālam pret Igauniju. Futbolisti, kas piedalīsies „SMScredit.lv” Virslīgas čempionāta spēlē starp Jūrmalas „FK Spartaks” un „Skonto FC”, komandai pievienosies 25.maija vakarā.

Svētdien plkst.18:00 stadionā „Daugava”, Liepājā paredzēts arī Latvijas izlases spēlētāju atklātais treniņš kopā ar pieaicinātajiem Liepājas un Kurzemes reģiona futbola klubu jaunajiem audzēkņiem, kuras ietvaros klātesošajiem būs iespējams arī klātienē aplūkot un nobildēties kopā ar Baltijas Kausa izcīņas galveno trofeju.

Baltijas kauss notiks 25. reizi, un tajā Latvija pusfinālā sacentīsies ar Igaunijas izlasi, savukārt otrā pusfinālā spēlēs Somijas un Lietuvas valstsvienības. Turnīra spēles norisināsies Liepājā un Ventspilī. Pahara nosauktajā kandidātu sarakstā gan iespējams izmaiņas, ja kāds no spēlētājiem nevarēs palīdzēt izlasei.

Latvijas izlases kandidāti Baltijas kausam

Vārds UzvārdsDzimšanas datiKlubsPozīcījaSp. / vārti
Andris Vaņins30.04.1980.FC Sion (Šveice)Vārtsargs61 / 0
Aleksandrs Koļinko18.06.1975.FK Baltika (Krievija)Vārtsargs88 / 0
Pāvels Šteinbors21.09.1985.KS Górnik Zabrze (Polija)Vārtsargs0 / 0
Kaspars Gorkšs06.11.1981.Reading F.C. (Anglija)Aizsargs59 / 5
Vitālijs Maksimenko08.12.1990.Brighton & Hove Albion FC (Anglija)Aizsargs9 / 0
Oļegs Timofejevs28.11.1988.FK VentspilsAizsargs0 / 0
Kaspars Dubra20.12.1990.FK VentspilsAizsargs1 / 0
Nauris Bulvītis15.03.1987.FC Aarau (Šveice)Aizsargs14 / 1
Antons Kurakins01.01.1990.FK VentspilsAizsargs1 / 0
Vladislavs Gabovs13.07.1987.FC SkontoAizsargs9 / 0
Artis Lazdiņš03.05.1986.FK JelgavaPussargs17 / 0
Artūrs Zjuzins18.06.1991.FK Baltika (Krievija)Pussargs13 / 2
Aleksejs Višņakovs03.02.1984.RTS Widzew Łódź (Polija)Pussargs52 / 7
Aleksandrs Fertovs16.06.1987.PFC Sevastopol (Ukraina)Pussargs25 / 0
Visvaldis Ignatāns03.08.1991.FK VentspilsPussargs0 / 0
Oļegs Laizāns28.03.1987.FK Yenisey Krasnoyarsk (Krievija)Pussargs18 / 0
Ritvars Rugins10.17.1989.FC SkontoPussargs20 / 0
Jurijs Žigajevs14.11.1985.FK VentspilsPussargs31 / 2
Andrejs Kovaļovs23.03.1989.Dacia Kishenev (Moldova)Pussargs5 / 0
Edgars Gauračs10.03.1988.FK Spartaks JūrmalaUzbrucējs18 / 5
Eduards Višņakovs05.10.1990.RTS Widzew Łódź (Polija)Uzbrucējs4 / 0
Valērijs Šabala12.10.1994.FC SkontoUzbrucējs9 / 3
Māris Verpakovskis15.10.1979.FK LiepājaUzbrucējs103 / 29

Izlases personāls

Vārds UzvārdsAmats
Marians PaharsGalvenais treneris
Roberts MežeckisĢenerālmenedžeris
Vitālijs AstafjevsAsistents
Andris RihertsAsistents
Alehandro Munoss LopessFiziskās sagatavotības treneris (Spānija)
Andrejs PiedelsVārtsargu treneris
Oļegs SamoiļenkoĀrsts
Jurijs KsenzovsFizioterapeits
Aleksandrs JurovskisFizioterapeits
Jānis ZeltiņšEkipējuma menedžeris
Viktors SopirinsPreses sekretārs

Izmantotie resursi:
LFF: JAUNUMI | LATVIJAS FUTBOLA FEDERĀCIJA

  +3 [+] [-]

, 2014-05-19 13:21, pirms 11 gadiem
Andrim būs ko teikt, par rezultatīvākā spēlētāja neiekļaušanu.

  +4 [+] [-]

, 2014-05-19 13:22, pirms 11 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: Andrim būs ko teikt, par rezultatīvākā spēlētāja neiekļaušanu.
Ikaunieku? Visam savs laiks.

 +12 [+] [-]

, 2014-05-19 13:26, pirms 11 gadiem
Gauračš varēs iemest tvītotājā kādu tvītu krievu valodā par pievienošanos izlasei
Slēpts komentārs: Zoom Mode

  +2 [+] [-]

, 2014-05-19 13:35, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Ikaunieku? Visam savs laiks.
Gan jau Dobrecovs palūdza, lai neiekļauj, jo, cik saprotu, jo viņu mazāk slavē, jo viņš labāk spēlē.

 +22 [+] [-]

, 2014-05-19 13:36, pirms 11 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: Gan jau Dobrecovs palūdza, lai neiekļauj, jo, cik saprotu, jo viņu mazāk slavē, jo viņš labāk spēlē.
Ikaunieks vienkārši neprot krieviski, tas arī viss

  +2 [+] [-]

, 2014-05-19 13:42, pirms 11 gadiem
Es būtu aicinājis arī Jāni Ikaunieku.

  +9 [+] [-]

, 2014-05-19 13:51, pirms 11 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: Andrim būs ko teikt, par rezultatīvākā spēlētāja neiekļaušanu.
Ja izlasē neiekļauj perspektīvus špīlerus,vēl jo vairāk uz kaut kādiem Baltijas kausa mačiem,tās jau ir pahara problēmas!
Piedavām joprojām ņem Kolinko!Mums ir vārtsargi ko šādos mačos iemēģināt,bet nē bez sava čoma nekur!

     [+] [-]

, 2014-05-19 13:59, pirms 11 gadiem
Nesaprotu , kapec agrak Gauracu nenema?! Gauracs agrak viena mainaa speleja ar Rudnevu , kad jauniesu izlase sagrava Rumaniju ar 5:0 , katrs gustot pusi no vartiem !

 +10 [+] [-]

, 2014-05-19 14:00, pirms 11 gadiem
Zoom Mode rakstīja: Nesaprotu , kapec agrak Gauracu nenema?! Gauracs agrak viena mainaa speleja ar Rudnevu , kad jauniesu izlase sagrava Rumaniju ar 5:0 , katrs gustot pusi no vartiem !
Viņu vnk pārcēla uz ceturto maiņu un laida tikai vairākumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-05-19 14:06, pirms 11 gadiem
fiziskās sagatavotības treneris t.i. viņa tautība liek cerēt, ka izlasē viss iet uz augšu. nez, viņš futbolu arī māk spēlēt? varētu šamo palaist laukumā, teiksim, kā Ignatānu vai Kurakinu, jo tāpat taču starptautiskā arēnā neviens nezin kā samējie izskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-19 14:24, pirms 11 gadiem
Zoom Mode rakstīja: Nesaprotu , kapec agrak Gauracu nenema?! Gauracs agrak viena mainaa speleja ar Rudnevu , kad jauniesu izlase sagrava Rumaniju ar 5:0 , katrs gustot pusi no vartiem !
kau kā grūti iedomāties situācija, ka komanda uzvar ar 5:0 un divi spēlētāji, katrs gūst pusi no komandas vārtiem

     [+] [-]

, 2014-05-19 14:26, pirms 11 gadiem
Māris taču ir teicis izlasei ardievas

     [+] [-]

, 2014-05-19 14:30, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Kur Rudņevs?

Ja grib skatītājus tribīnēs tad jāaicina visi labākie kas mums ir!
Kas tas tāds?

  +6 [+] [-]

, 2014-05-19 14:33, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Ja izlasē neiekļauj perspektīvus špīlerus,vēl jo vairāk uz kaut kādiem Baltijas kausa mačiem,tās jau ir pahara problēmas!
Piedavām joprojām ņem Kolinko!Mums ir vārtsargi ko šādos mačos iemēģināt,bet nē bez sava čoma nekur!
ierasta prakse, izlasē debitēt 25 gados

  +6 [+] [-]

, 2014-05-19 14:33, pirms 11 gadiem
pleesonja rakstīja: kau kā grūti iedomāties situācija, ka komanda uzvar ar 5:0 un divi spēlētāji, katrs gūst pusi no komandas vārtiem
Iedomājies, ka pretinieki vienu golu iesit savos vārtos

Vispār toreiz Gauračs iesita 3x, Rudņevs 2x.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-19 14:38, pirms 11 gadiem
lol22 rakstīja: Esmu par Liepāju,bet neatbalstu to,lai Ikaunieks tiek iekļauts tik ātri izlasē,neko tādu baigo jau nav parādijis un lai morāli un fiziski turpina attīstīties!
Es uzskatu, ka ja tu esi apliecinājis sevi klubā vienalga kādā laika posmā, tad tev jādod iespēja spēlēt izlasē! Ko gaidīt? Kad vecie impotenti no izlases aizvāksies paši?

  +5 [+] [-]

, 2014-05-19 14:42, pirms 11 gadiem
lol22 rakstīja: Esmu par Liepāju,bet neatbalstu to,lai Ikaunieks tiek iekļauts tik ātri izlasē,neko tādu baigo jau nav parādijis un lai morāli un fiziski turpina attīstīties!
Pag pag.... Šabala tik bik vecāks par janku un jau cik špīles šams ir izlasē aizvadījis?
Jaunība nav šķērslis lai iemēģinātu puiku!Uz atlases mačiem piekristu ka vēl pa agri,bet šādos mierīgi ,toties 40 gadīgs vārtsargs ir neaizvietojama figūra!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 14:46, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: ierasta prakse, izlasē debitēt 25 gados
Tas gan neattiecas uz skonteliem,tie kad piedzimst jau tiek pieskaitīti izlasei!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 14:49, pirms 11 gadiem
Ikauniekam uz lielo izlasi, protams, vēl par agru, vispirms U21 sastāvā sevi jāparāda. Visu laiku Pahara problēma bija Ventspils aizsargu ignorēšana, bet šobrīd īsti nav kur sastāvam piesieties (Rudņeva neaicināšanai acīmredzot ir kāds specifisks iemesls).
Jā, starp citu, vienā elpas vilcienā ar J. Ikaunieku jānosauc arī Gutkovskis, tāpat ļoti progresējis, bet arī tāpat vispirms U21 iespēlējams (ziemā jau bija sastāvā, bet vēl neuzspīdēja).

  +5 [+] [-]

, 2014-05-19 14:54, pirms 11 gadiem
Cerams, ka žurnālisti Paharam paprasīs par Rudņevu, jo saguris viņš nevar būt, nav jau šogad nemaz tik daudz spēlēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-19 14:59, pirms 11 gadiem
pleesonja rakstīja: kau kā grūti iedomāties situācija, ka komanda uzvar ar 5:0 un divi spēlētāji, katrs gūst pusi no komandas vārtiem
Gaurčs ir gūvis trīs: EURO U21 qualifying 09 10 2009 LATVIA ROMANIA 5...

  -3 [+] [-]

, 2014-05-19 15:01, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Tas gan neattiecas uz skonteliem,tie kad piedzimst jau tiek pieskaitīti izlasei!
Skonteļi ta skonteļi, bet kur Liepājā tādi jaunie urlafāni rodas kā vārtsargs Edgars?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 15:02, pirms 11 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Ventspils ar Skonto iet pa augšu čempionātā. Plus vēl Skonto parīt Latvijas kausa fināls. Domāju neko nevar pārmest, ka lielais vairums ir no Skonto.
Es pavisam ko citu biju savā komentā domājis!

  +3 [+] [-]

, 2014-05-19 15:06, pirms 11 gadiem
Ikaunieku jau varēja ieklaut kaut vai tikai tapec lai paskatas un pamacas taa ari ir pieredze bet Rudnevu jau gan obligati vajadzeji ipasi ja vins tagad gust vartus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-05-19 15:11, pirms 11 gadiem
Žigajevs jau labu laiku nespēlē klubā.Kāpēc aicina uz izlasi?Malējiem aizsargiem krietni vēl jāpieliek spēlē.Ignatānam tas tāds avansiņš.Dubra šobrīd labākais no ventspilnieku pārstāvjiem.Tīri mans subjektīvais viedoklis.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-19 15:14, pirms 11 gadiem
pleesonja rakstīja: kau kā grūti iedomāties situācija, ka komanda uzvar ar 5:0 un divi spēlētāji, katrs gūst pusi no komandas vārtiem
abi reizē iespēra pa bumbu un pat ar fotofinišu nevarēja noteikt kurš pirmais pieskārās, nācās ieskaitīt abiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 16:53, pirms 11 gadiem
Par Māri jau labu laiku bija zināms, ka tie būs viņa atvadu mači izlasē. Kur nu vēl labāk tos aizvadīt, ja ne savās mājās Kurzemē. Šteinbors pelnīti beidzot ielauzies izlases rindās, bet nav pārsteigums, jo Māliņš no Borisovas BATE sastāva izkritis un izlasē viņam šobrīd vietas nav. Tāpat prieks beidzot izlasē redzēt Dubru, kurš vietu sastāvā bija pelnījis jau labu laiku. Iepriekš izteiktie paredzējumi par pieredzējušo Kļavas vai Ivanova atgriešanos izlasē izrādījušies maldīgi.

Ikaunieks būtu pelnījis atrasties sastāvā ar savu līdzšinējo sniegumu Liepājas rindās, bet Pahars tomēr devis priekšroku Ignatānam un pareizi, ka jaunie jāiesaista individuāli, nevis ļoti daudz uzreiz. Ja Ikaunieks tā turpinās, nešaubos, ka drīz arī būs izlasē, lai gan vēl var pie Kazakeviča paspēlēt jauniešos. Ignatāns nāk no stabilu sniegumu demonstrējošā FKV un pirmajā sezonas pusē izskatās patiesi solīdi.

Arī Gaurača sapnis piepildījies un atgriešanās Spartakā devusi viņam atgriešanās iespēju arī izlasē. Pēc statistikas pēdējā laikā labākais vārtu guvējs un iesāktais jāturpina arī Baltijas kausā. Eksperimentāls sastāvs mums, bet kopumā spēcīgs. Variācijām būs varianti un Paharam nav ko pārmest. Ar šiem spēlētājiem varam mierīgi cīnīties par Baltijas kausa čempionu statusa noturēšanu.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-19 16:58, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: toties 40 gadīgs vārtsargs ir neaizvietojama figūra!
Nesaprotu, ko var piesieties Koļinko. Gluži kā Švarcers, viņš savos 38 gados vēl ir labāks par kuru katru jauno. Tāpat skaidrs, ka Baltijas kausā pamatvārtsargs būs Vaņins, kurš ir teicams Šveicē, bet Koļinko sev dotajās iespējās pēc atgriešanās izlasē ir bijis lielisks - kaut vai pret Grieķiju. Būtu jāpriecājas, ka ir tāda alternatīva Vaņinam!

     [+] [-]

, 2014-05-19 17:12, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Gauračš varēs iemest tvītotājā kādu tvītu krievu valodā par pievienošanos izlasei
un instagrammā pašiņu ar izlases kreklu.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 17:17, pirms 11 gadiem
Spēlētāju klubu saraksts priekš Eiropas vidējā līmeņa izlases diez gan bāls. Kad LV būs laiki, kad komentētāji varēs ar emocijām spēles sākumā nolasīt sarakstu pieminot klāt arī : Spānija, Anglija, Vācija, Itālija, ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-19 17:34, pirms 11 gadiem
reikons rakstīja: Nesaprotu, ko var piesieties Koļinko. Gluži kā Švarcers, viņš savos 38 gados vēl ir labāks par kuru katru jauno. Tāpat skaidrs, ka Baltijas kausā pamatvārtsargs būs Vaņins, kurš ir teicams Šveicē, bet Koļinko sev dotajās iespējās pēc atgriešanās izlasē ir bijis lielisks - kaut vai pret Grieķiju. Būtu jāpriecājas, ka ir tāda alternatīva Vaņinam!
Mums tepat durvju priekšā atrodas jau nākamais atlases cikls!Ko tad mēs šaj atlasei gatavosim (meistarību noslīpēsim ....) 40 gadīgu vārtsargu?Ja uz atlasi nevar neviens cits vārtsargs pārsist 40 gadīgu veci meistarībā,tad lieci šo kā otro, ofic. mačos!Bet tas neliedz veikt darbu, papildus iesaistot kādu izlases rindās(tieši šādos te turnīros ir iespējas iespēlēt)!Par Šteinboru piekrītu ka šo iesaista pēc labas sezonas,bet viņš vismaz agrāk bija diezgan nestabils!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 18:30, pirms 11 gadiem
Ja par ventspilniekiem: Timofejevam tas ir liels avanss. Vairs jau neviens nebrīnās, ka viņu aicina, tomēr nav tas no labas dzīves. To pozīciju Latvijas izlasē ir problemātiski aizpildīt ar spēlētāju, kas būtu līdzvērtīgs kopējam līmenim.
Bet Koļinko vietā sen bija jābūt Uvarenko. Tas, ka FKV ir uz Virslīgas fona laba aizsardzība un viņam maz darba, nenozīmē, ka viņš nav labākais Virslīgas vārtsargs šobrīd.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 18:41, pirms 11 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Spēlētāju klubu saraksts priekš Eiropas vidējā līmeņa izlases diez gan bāls. Kad LV būs laiki, kad komentētāji varēs ar emocijām spēles sākumā nolasīt sarakstu pieminot klāt arī : Spānija, Anglija, Vācija, Itālija, ...
Mūsdienās 95% jaunajiem perspektīvajiem spēlētājiem alkohols un cigaretes gūst virsroku pār sportu un visi talanti tā arī pazūd.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-19 18:44, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Mums tepat durvju priekšā atrodas jau nākamais atlases cikls!Ko tad mēs šaj atlasei gatavosim (meistarību noslīpēsim ....) 40 gadīgu vārtsargu?Ja uz atlasi nevar neviens cits vārtsargs pārsist 40 gadīgu veci meistarībā,tad lieci šo kā otro, ofic. mačos!Bet tas neliedz veikt darbu, papildus iesaistot kādu izlases rindās(tieši šādos te turnīros ir iespējas iespēlēt)!Par Šteinboru piekrītu ka šo iesaista pēc labas sezonas,bet viņš vismaz agrāk bija diezgan nestabils!
Tieši tā!
Ja izlase šo turnīru uzskata par tik nopietnu, ka tiek izsaukti daži vecie nevis tiek domāts par tuvojošo kvalifikāciju, tad man vnk nav ko teikt
Ja Māra iekļaušana izlasē ir pašsaprotama, ta tāda kā Gaurača iekļaušana man rada pretenzijas.Jā virslīgā golus iesita. A nu un? Jāmeklē ir varianti laicīgi nevis jau kvalī attapties. Un Koļinko variants vsp nav apspriežams!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 20:30, pirms 11 gadiem
Kur ir Latvijas virslígas rezultatīvākais spēlētājs Janis Ikaunieks?Murgs ne izlases treneris!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 22:01, pirms 11 gadiem
vienozīmīgi bšai turnīrā izlasē bij jāiekļauj Ikaunieks.Jādod iespēja uzkrāt pieredzi'jau šādos turnīros,jo ātrāk tas notiks jo gatavāks būs jaunais pienest konkrētu labumu līlajai izlasei.

     [+] [-]

, 2014-05-19 22:04, pirms 11 gadiem
Kļavas aizmiršana maksās dārgi atlasē

     [+] [-]

, 2014-05-19 22:13, pirms 11 gadiem
Bronsons rakstīja: vienozīmīgi bšai turnīrā izlasē bij jāiekļauj Ikaunieks.Jādod iespēja uzkrāt pieredzi'jau šādos turnīros,jo ātrāk tas notiks jo gatavāks būs jaunais pienest konkrētu labumu līlajai izlasei.
Tieši tā! Un kā Tavs čoms donkey rakstīja Uvarenko pensionara vieta!
Uvarenko ir stabils vārtsargs,ar vairakiem seiviem šogad priecējis!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 22:17, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kļavas aizmiršana maksās dārgi atlasē
Nedomāju ka šis vairs būs....Bet kāds tad šamam uz šobrīdi ir tas līmenis?Ivanovs domāju ka izlasē iederetos!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-19 23:20, pirms 11 gadiem
Latvijas futbola "kivičs" laikam kož dūrītē redzot kā atbrīvojoties no viņa Torpedo ar vienu kāju ir Premjerlīgā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-19 23:42, pirms 11 gadiem
Koļinko vēl var nospēlēt visu ciklu, daži vārtsargi šajā vecumā aizvada savas labākās spēles. Uvarenko vai tik ne pilsonības trūkums atvirza no izlases?
Un noteikti esmu pret ideju dot priekšroku jaunajam tikai jaunības dēļ, ja vecais vēl ir labāks.

     [+] [-]

, 2014-05-19 23:46, pirms 11 gadiem
P.S. Starp citu, kas tur Uvarenko bija ar to masku -- kāda trauma vai politiska demonstrācija?

     [+] [-]

, 2014-05-23 14:44, pirms 11 gadiem
Futbolists,kurš spēlē augstākajā līmenī starp esošajiem Lv futbolistiem

Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kas tas tāds?