Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Bez gaismas tuneļa galā: Latvijas izlasei pazemojošs 0:5 pret slovēņiem

Emils Ozerinskis

Bez gaismas tuneļa galā: Latvijas izlasei pazemojošs 0:5 pret slovēņiem
Aleksejs Solovjovs. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra spēlē Latvijas izlases aizsardzība pameta zem tanka savu vārtsargu Pāvelu Šteinboru, kuram nācās piecas reizes kapitulēt pret Slovēnijas nebeidzamajiem uzbrukuma viļņiem.

Spēles sākums apliecināja to, ka izvēle spēlēt ar pieciem aizsargiem bija pamatota, jo pirmo septiņu minūšu laikā Latvijas izlase praktiski neizgāja no savas laukuma puses. Slovēņi pārbaudīja savu veiksmi, izpildot centrējumus, taču bumbu nevienam no viesu spēlētājiem Pāvela Šteinbora sargātajos vārtos pirmajās desmit minūtēs ievirzīt neizdevās. Mača 13. minūtē, izpildot soda sitienu, Josips Iļičičs nodārdināja Latvijas izlases vārtu pārliktni. Mača 15 minūtē spēli nevarēja turpināt Vitālijs Maksimenko un viņam nācās piespiedu kārtā doties uz maiņu. Maksimenko vietu aizsardzības līnijā ieņēma Vitālijs Jagodinskis.

Pēc 23 spēlētām minūtēm pirmo reizi spēlē bija jāiesaistās Oblakam, viegli tverot centrētu bumbu. Slovēnijas vārtsargs ātri ievadīja bumbu atpakaļ spēlē, ļaujot viesiem izveidot ātru pretuzbrukumu. Roberts Beričs izrāvās viens pret Latvijas vārtiem, taču tā vietā, lai sistu pats, uzbrucējs atdeva piespēli savam komandas biedram Domenam Črnigojam, kuram atlika bumbu raidīt tukšos vārtos, atklājot mača rezultātu. Taču arī pēc vārtu zaudējuma Latvijas izlase nevarēja uzelpot. Slovēņi radīja pamatīgu paniku Latvijas aizsardzības līnijā un 26 minūtē bumba vēlreiz nonāca pie Črnigoja, kurš ar atsitienu pret zemi raidīja vārtos otro precīzo sitienu, panākot rezultātu 2:0.

Nesasniedzot vēl pusstundas atzīmi, stūra sitiena brīdī savā soda laukumā pārkāpumu izpildīja Kristers Tobers, ļaujot mača soģim nozīmēt 11 metru sitienu uz Latvijas vārtiem. Iličičs spēcīgi raidīja bumbu labajā stūrī, kamēr Šteinbors leca uz kreiso malu. Tādējādi jau pirms nospēlētas spēles laika trešdaļas Latvijas izlase bija zaudētājos ar 0:3.

Pirmā puslaika izskaņā pat Slovēnijas futbolisti izskatījās apmulsuši par Latvijas valstsvienības nevarīgo spēli. Slovēņi pārliecinoši kontrolēja bumbu, taču lielu vēlēšanos sist beigtu zirgu slovēņi nejuta un īpaši necentās skriet uz priekšu. Taču Latvijas futbolisti deva brīvus ceļus uzbrukumiem un savā soda laukuma skraidīja kā vistas bez galvas. Tas rezultētās vārtu guvumā Iličičam, kurš tādējādi guva savus otros vārtus un palielināja savas komandas pārsvaru līdz rezultātam 4:0.

Pazemojošais sniegums Latvijas izlases izpildījumā turpinājās arī otrā puslaika sākumā, kad Slovēnija jau ar savu pirmo mēģinājumu viegli nonāca līdz vārtu priekšai un viesu komandas piektos vārtus guva Miha Zajcs. Pēc tam iespēju uzsist pa Oblaka vārtiem ārpus soda laukuma izmantoja Vladimirs Kamešs, bet cerību uz vārtu guvumu nebija, jo Slovēnijas vārtu vīrs kontrolēja tuvo stūri un bumbu atsita. Mača 57. minūtē no soda tālā soda sitiena pozīcijā pa vārtiem uzšāva Oļegs Laizāns, taču tāda līmeņa vārtsargam kā Oblakam tas grūtības nesagādāja.

Otrā puslaika otrajā pusē slovēņi dāvināja Latvijas izlases futbolistiem standartu izpildīšanas iespējas, taču neko īpaši saturīgu Slavišas Stojanovičs trenētajai komandai izveidot neizdevās. Vēl savainojuma dēļ laukumu nācās pamest Toberam, kura vietā uz maiņu devās Ritvars Rugins. 78. minūtē bumba sesto reizi lidoja vārtos, taču līnijtiesnesis brīdi pirms sitiena izdarīšanas izvēlējās pacelt aizmugures karodziņu. Minūti vēlāk līdz "hat-trick" nokārtošanas iespējai nonāca Iličičs, taču bumba lidoja nedaudz garām vārtiem.

Vienīgais uzmundrinājums sagrautajiem Latvijas izlases līdzjutējiem bija Daniela Ontužāna debija valstsvienībā, dodoties laukumā uz mača noslēdzošajām desmit minūtēm. Pamatlaika izskaņā Šteinbors nepieļāva sesto vārtu zaudējumu, izejot no vārtiem pret Luku Zahoviču, kuram bija brīva līnija atdot piespēli komandas biedram uz tukšiem vārtiem. Vēl pirms kompensācijas laika sākšanās savu veiksmi izmēģināja Ontužāns, bet viņa sitiens nebija pietiekami spēcīgs, lai apgrūtinātu Oblaku. Kompensācija laikā divas lieliskas izdevības bija slovēņiem, bet Laizāns veica spēcīgu sitienu, taču vārtus gūt Latvijas izlasei tā arī neizdevās. Līdz ar beigu svilpi Latvijas izlasei nācās samierināties ar 0:5 sakāvi pret komandu, kura pirmajās trīs spēlēs uzvaras nebija guvusi.

Latvija - Slovēnija 0:5 (0:4)
Vārti: Črnigojs 24', 26', Iličičs 29' (11m), 44', Zajcs 47'
Brīdinājumi: Tobers, Kamešs - Jokičs
Latvija: Šteinbors, Savaļnieks, Ošs, Dubra, Maksimenko (Jagodinskis 15'), Solovjovs, Tobers (Rugins 69'), Laizāns, Rakels (Ontužāns 78'), Kamešs, Gutkovskis
Slovēnija: Oblaks, Stojanovičs, Struna, Mevļa, Jokičs, Iličičs, Popovičs (Zahovičs 77'), Kurtičs, Črnigojs (Majers 84'), Beričs, Zajcs (Bijols 64').

G grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Polija44008:012
2.Izraēla42118:77
3.Austrija42027:66
4.Slovēnija41217:35
5.Ziemeļmaķedonija41125:74
6.Latvija40041:130

  +8 [+] [-]

, 2019-06-10 23:39, pirms 5 gadiem
KAUNS !!!

  -4 [+] [-]

, 2019-06-10 23:39, pirms 5 gadiem
90 minūtes 6 sitieni.
Slēpts komentārs: Richa191
Slēpts komentārs: dakots

 +35 [+] [-]

, 2019-06-10 23:40, pirms 5 gadiem
Fani: "Sliktāk spēlēt vairs nav iespējams, zemāk nav kur krist!"

Latvijas izlase: "Hold my beer!"

 +19 [+] [-]

, 2019-06-10 23:40, pirms 5 gadiem
Krc iesaku ar likumu aizliegt futbolu LV teritorija.

 +11 [+] [-]

, 2019-06-10 23:40, pirms 5 gadiem
Kakaja bolj, kakaja bolj..

  +7 [+] [-]

, 2019-06-10 23:40, pirms 5 gadiem
ZEME... atveries!!!

  +9 [+] [-]

, 2019-06-10 23:40, pirms 5 gadiem
Nē nu tas ir pi**ts ar tiem vilkiem.. Bomžu bars sarkanās formās...

  +1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:41, pirms 5 gadiem
Richa191 rakstīja: Stojanovič - atkāpies!!! Nopietni!
Vēl jāatkāpjas ir vecajai LFF, jaunajai ar, visai izlasei un Starkovam!

 +10 [+] [-]

, 2019-06-10 23:41, pirms 5 gadiem
Slaviša bēdz, žēl cilvēku, kurš pārdzīvo par izlasi, dara ko var, bet 11 trušus vairs neiemācīt spēlēt spēli ar nosaukumu futbols

  +1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:41, pirms 5 gadiem
dakots rakstīja: ibiomaķ...Starkovu!
Starkovu... viņš pirmo maiņu izdarītu 86tajā minūtē! Un pēc spēles slavētu, kā vīri valsts godu aizstāv...

 +16 [+] [-]

, 2019-06-10 23:41, pirms 5 gadiem
Ja komandas labākais spēlētājs ir Laizāns - ir skaidrs, ka esam lielākajā, tumšakāja ānusā kādā esam bijuši

  +9 [+] [-]

, 2019-06-10 23:41, pirms 5 gadiem
"Bez gaismas tuneļa galā, Latvijas izlasei..."
---------------
Vieta, kur gaisma neiespīd saucas citādāk.

 +13 [+] [-]

, 2019-06-10 23:41, pirms 5 gadiem
Nav jau brīnums! Neesmu redzējis, ka kāds vilks spēlētu futbolu

  -2 [+] [-]

, 2019-06-10 23:41, pirms 5 gadiem
Žēl mūsējos, bet Valērijam Šabalam bija jādod iespēja

  +2 [+] [-]

, 2019-06-10 23:41, pirms 5 gadiem
Šeit pat nav vērts ko komentēt.
Par pāŗējo jau izčatojāmies pie teksta tiešraides.

Ar labu nakti!

     [+] [-]

, 2019-06-10 23:41, pirms 5 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: 90 minūtes 6 sitieni.
livescores.com
iemet aci...

  +5 [+] [-]

, 2019-06-10 23:42, pirms 5 gadiem
markkomartins rakstīja: Nē nu tas ir pi**ts ar tiem vilkiem.. Bomžu bars sarkanās formās...
Vajadzētu liegt šiem izmantot šīs krāsas.

 +18 [+] [-]

, 2019-06-10 23:42, pirms 5 gadiem
Vienīgā labā lieta no šīs spēles ir tā, ka Ontužānu "piesēja" izlasei. Tas arī viss.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:42, pirms 5 gadiem
Ja 0:5 ir patiesāks Latvijas futbolas sistēmas atspoguļojums nekā 0:1, tad lai tā arī būtu. Kad mūsu izlases gūto vārtu ailītē parādīsies 1 - tas jau būs solis uz augšu.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-10 23:42, pirms 5 gadiem
Ja kāds domā, ka sliktāk vairs nevar, tad – kļudās! ES ticu, ka var!!!

  +8 [+] [-]

, 2019-06-10 23:43, pirms 5 gadiem
Man liekas, ka "peld" ne tikai futbolisti, bet ar Slaviša. Kāpēc tikai 2 izmaiņas sākumsastāvā, ja salīdzina spēli ar Izraēlu? Kāpēc nevienas maiņas pārtraukumā. Protams, tas diez vai mainītu iznākumu, bet tomēr....
Latvija spēlēja vnk APKAUNOJOŠI! Labs plakāts bija agrāk mūsu faniem - "Nav cīņas, nav atbalsta!" Paldies Dievam, ka šovakar nebiju stadionā. Nespētu izturēt to murgu līdz galam. Esmu bijis daudz saudzīgāks pret izlases kritizēšānu, ja salīdzina ar citiem, bet arī mans pacietības mērs nevar būt mūžīgs. Beidzam aicināt visus Laizānus uz izlasi, ņemam jaunos. Ir mums ko paņemt, piemēram, no U-19. Ko mēs reāli esam spējīgi uzvarēt no Eiropas izlasēm. Man liekas, ka šobrīd nevienu. Ka tik beigās ciklā neielaidīsim vispār visvairāk vārtus, pat vairāk par visām Sanmarīno. Sirds sāp par LV izlasi, visi nevar būt Fuņi, kuri bauda izlases spēli pie 0-5 un meklē visur pozitīvo. Citreiz vispār liekas, ka viņam rezultāti ir vienaldzīgi, bet ko var gribēt no cilvēka, kurš beidz uz DR zāģiem jau entās sezonas. Mūsu žurnālisti atkal kā mīkstie izcelsies ar pieklājīgiem jautājumiem, neko pārāk kritiski nepasakot????

  +5 [+] [-]

, 2019-06-10 23:43, pirms 5 gadiem
Viss kas man Stojanovičam ir sakāms attiecībā uz Latvijas futbola izlasi...

"Neiemācīsi vecu runci pelnos dir..t"

  +3 [+] [-]

, 2019-06-10 23:43, pirms 5 gadiem
Man žēl to fanu kuri samaksāja un aizgaja uz stadionu. Laikam galigā kauna sajūta iņiem neekstistē

  +3 [+] [-]

, 2019-06-10 23:43, pirms 5 gadiem
Papis_Diane rakstīja: Žēl mūsējos, bet Valērijam Šabalam bija jādod iespēja
Žēl būtu, ja mūsējie rādītu vismaz kaut ko līdzīgu futbolam

Vajadzēja spēlēt ne tikai Šabalam, bet arī Uldriķim, Rakels ar Gutkovski ir 0

  -1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:43, pirms 5 gadiem
Starkov ,atgriezies

  +1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:43, pirms 5 gadiem
Miskaste!!!

  +7 [+] [-]

, 2019-06-10 23:44, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: Ja kāds domā, ka sliktāk vairs nevar, tad – kļudās! ES ticu, ka var!!!
Nāciju līgā zaudēsim San Marino 0:6

  +1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:44, pirms 5 gadiem
Visus tos padomju čekistus ir jāpatries un visi strutu pūžņi jāiezgriež, tikai tā var sākties izaugsme. Pāris cikli jāziedo, jāaicina rietumu treneri, visi padomju treneri un spēle'tāji no izlases jatur pa gabalu.

  +6 [+] [-]

, 2019-06-10 23:44, pirms 5 gadiem
LittleOsicc rakstīja: Krc iesaku ar likumu aizliegt futbolu LV teritorija.
Ja tu nopietni, tad tā ir lūzeru mentalitāte. Laiks celties no zemes.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:44, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: livescores.com
iemet aci...
Labi - 7 sitieni un 4 mērķī. Apmierināts?

  +8 [+] [-]

, 2019-06-10 23:44, pirms 5 gadiem
Domāju, ka Prāta Vētra kopā ar Latvijas hokejistiem un pludmales volejbolistiem labāk nospēlētu.

 +18 [+] [-]

, 2019-06-10 23:45, pirms 5 gadiem
Trenneris nav vainīgs. Spēlētāju līmenis ir ļoti zems, te pat klops neko neizdarītu ar šiem caurkritušajiem ''futbolistiem''.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-10 23:45, pirms 5 gadiem
vAn_Bu$hMel* rakstīja: Kakaja bolj, kakaja bolj..
Šis ir nenovērtēts koments

     [+] [-]

, 2019-06-10 23:45, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Visus tos padomju čekistus ir jāpatries un visi strutu pūžņi jāiezgriež, tikai tā var sākties izaugsme. Pāris cikli jāziedo, jāaicina rietumu treneri, visi padomju treneri un spēle'tāji no izlases jatur pa gabalu.
Vajag,vajag visu to darīt, jo vienmēr vajag apzināties, ka vel nav sasniegts dibens.

  +5 [+] [-]

, 2019-06-10 23:46, pirms 5 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Vienīgā labā lieta no šīs spēles ir tā, ka Ontužānu "piesēja" izlasei. Tas arī viss.
Būsim godīgi - ja viņam būtu kaut 5% cerība tikt friču izlasē, viņš te šajā purvā savu kāju nebūtu spēris. Cermas, ka tā arī ir mūsu futbola nākotne.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-10 23:46, pirms 5 gadiem
Tiešām šī spēle kādam izraisīja jaunas atziņas? Man šķiet, ka tāda pati pēcgarša bija pret Izraēlu piektdien. Un pret Ziemeļmaķedoniju. Un pret Gruziju. Un pret Gibraltāru. Tas ir kā skatīties vienu un to pašu seriāla sēriju uz atkārtojumu pa riņķi.

     [+] [-]

, 2019-06-10 23:47, pirms 5 gadiem
Izskatās ka ilgi vēl neatkopsies izlase...bet tas jau huiņa ..federācijā vis ir oki doki..krēsli sadalīti...

  +1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:49, pirms 5 gadiem
vAn_Bu$hMel* rakstīja: Kakaja bolj, kakaja bolj..
Аргентина Ямайка 5-0

  +1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:49, pirms 5 gadiem
Gaisma tuneļa galā ir. Jauniešu izlases neslikti spēlē plus vēl tādi kā Ontužāns. No kā veidot izlasi ir tādā nozīmē lai mēs būtu ne jau vidusmēra izlase bet normāla D grupas nāciju līmeņa izlase kura nākamā ciklā jau reāli domā par tikšanu uz C grupu. Jāskatās nākotnē nevis jālamā esošie. Vai nomaini esošos futbolistus vai norādi uz kļūdām nepilnībām, bet dusmas un lamāšanās ir ļoti slikts padomdevējs.
Lai šī cikla laikā treneris īsti pārdomā kādu viņš vēlas izlasi, vai var šos futbolistus apmācīt vai tomēr labāk pamatā veidot izlasi no jaunajiem futbolistiem un kārtīgi ytos iespēlēt ja šajā ciklā. Tobers, Ontužāns , varbūt Cigaņiks plus pamēģina labākos no U izlasēm.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-10 23:49, pirms 5 gadiem
Sportacentra teksta tiešraide visu pasaka. ';

     [+] [-]

, 2019-06-10 23:49, pirms 5 gadiem
Jāprovē savādāk - spēlētājiem pateikt, ja zaudēs - tiek piešķirti 10 gadi stingrā režīma cietumā. Bez tiesībām abžēlot un ar nulle komfortu.

Domāju atrastos motivācija spēlēt.

  +5 [+] [-]

, 2019-06-10 23:49, pirms 5 gadiem
iesledzu tv pie 5-0,redzu liepas tribinju vietaa,dzirdu komenetajus monotoni vervelejot,vaajpraats...

  +3 [+] [-]

, 2019-06-10 23:50, pirms 5 gadiem
ja pozitīvākais , ko var pateikt par spēli ir, ka Ontužāns spēlēja 10 minūtes

  +1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:50, pirms 5 gadiem
Ontužāns parādīja, ka ir profesionālis, arī Šteinbors centās, bet futbolu ar LV izlasi es vairs neskatīšos. Izturību palicējiem!
Es off...

     [+] [-]

, 2019-06-10 23:50, pirms 5 gadiem
Atpakaļ STARKOVS, spēlē VERPAKOVSKIS, PAHARS, GORKŠS, STEPANOVS, ISAKOVS, MIHOLAPS, MOROZS, RUDŅEVS, ASAFEJEVS, LAIZĀNS, RUBINS, ZEMĻINSKIS, BLEIDELIS, STOLČERS, ZIRNIS, ISAKOVS, RIMKUS, MIHADJUKS, KOĻINKO... Slaviša bēdz no mums, paņem smakovku un brauciet pie sievas un mauc uz lidostu...

  +4 [+] [-]

, 2019-06-10 23:50, pirms 5 gadiem
Ko izlasē vēl meklē tādi Rugini,Jagodinski,Laizāni 30 gadi +/- spēle un spēlējuši tikai Latvijā, nav cerības nekur normalaka vietā spelet, bet tāpat maļas pa Izlasi. Nafig prom no izlases un šo ciklu norakstīt iespēlēt ikai jaunos. Protams, atstājot Ošu,Dubru un vēl kādu nedaudz pieredzejusaku,kas spēles vismaz labi vēl 5-6 gadus.Tāpat šeit vis ir zaudēts ar galiem un kāds jēga dot spēlēt tiem kas nākamajos ciklos vairs nespēlēs. Bet vaitad to kāds tur saprot..riktīga bēdu ieleja..

  +2 [+] [-]

, 2019-06-10 23:52, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man liekas, ka "peld" ne tikai futbolisti, bet ar Slaviša. Kāpēc tikai 2 izmaiņas sākumsastāvā, ja salīdzina spēli ar Izraēlu? Kāpēc nevienas maiņas pārtraukumā. Protams, tas diez vai mainītu iznākumu, bet tomēr....
Varbūt treniņos tas sastāvs parādīja sevi un Slaviša deva iespēju viņiem to parādīt 2 spēles un tā arī nesagaidīja.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:53, pirms 5 gadiem
bet tā vispār man vienalga. katrā sporta veidā kādai valstij jābūt pēdējai. kāpēc Latvija nevarētu būt tā futbolā. ar to pasaules sadalīto reitingu sistēmu tas laikam arī nemaz tik ātri nav iespējams.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-10 23:54, pirms 5 gadiem
Vai futbols Latvija ir pelnijis būt profesionāls sporta veids? Pat vairs neatceros , kad pēdējo reiz izlase rādija baudāmu sniegumu pret kadu vidēja līmeņa komandu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-10 23:54, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vajag,vajag visu to darīt, jo vienmēr vajag apzināties, ka vel nav sasniegts dibens.
Vienmēr var sliktāk, un domāju, ka būs tikai sliktāk, spēlētāji ir demoralizēti un ar viņiem jau vairs neko nevinnēs. Ja nu noturēs kādu neizšķirtu pret Andoru un Sanmarino, pieklājīgu zaudējumu pret Fērām, nepaŗliecinošu uzvaru pār Vatikānu.

     [+] [-]

, 2019-06-10 23:55, pirms 5 gadiem
kayle rakstīja: bet tā vispār man vienalga. katrā sporta veidā kādai valstij jābūt pēdējai. kāpēc Latvija nevarētu būt tā futbolā. ar to pasaules sadalīto reitingu sistēmu tas laikam arī nemaz tik ātri nav iespējams.
ne nu ok,bet mums vajadzeetu tomer buut top 60-80 v reitinga un nevis starp klusaa okeana salu valstim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-10 23:55, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man liekas, ka "peld" ne tikai futbolisti, bet ar Slaviša. Kāpēc tikai 2 izmaiņas sākumsastāvā, ja salīdzina spēli ar Izraēlu? Kāpēc nevienas maiņas pārtraukumā. Protams, tas diez vai mainītu iznākumu, bet tomēr....
Latvija spēlēja vnk APKAUNOJOŠI! Labs plakāts bija agrāk mūsu faniem - "Nav cīņas, nav atbalsta!" Paldies Dievam, ka šovakar nebiju stadionā. Nespētu izturēt to murgu līdz galam. Esmu bijis daudz saudzīgāks pret izlases kritizēšānu, ja salīdzina ar citiem, bet arī mans pacietības mērs nevar būt mūžīgs. Beidzam aicināt visus Laizānus uz izlasi, ņemam jaunos. Ir mums ko paņemt, piemēram, no U-19. Ko mēs reāli esam spējīgi uzvarēt no Eiropas izlasēm. Man liekas, ka šobrīd nevienu. Ka tik beigās ciklā neielaidīsim vispār visvairāk vārtus, pat vairāk par visām Sanmarīno. Sirds sāp par LV izlasi, visi nevar būt Fuņi, kuri bauda izlases spēli pie 0-5 un meklē visur pozitīvo. Citreiz vispār liekas, ka viņam rezultāti ir vienaldzīgi, bet ko var gribēt no cilvēka, kurš beidz uz DR zāģiem jau entās sezonas. Mūsu žurnālisti atkal kā mīkstie izcelsies ar pieklājīgiem jautājumiem, neko pārāk kritiski nepasakot????
It kā esi zinošs sportā bet raksti tik bērnišķīgi. Tev šajā brīdī patīk lamāties, bet es uzreiz domāju kā varētu rīkoties tālāk lai būtu labāk. Tas nav optimisms bet vēlme nepārtraukti domāt ka varētu labāk. Es meklēju pozitīvo uz kā balstīties nākotnē lai būtu labāk. Ja sportā rīkotos kā tu tagad raksti, tad progresu nevar panākt. Pozitīvā meklēšna ir atbalsts , tramplīns nākotnei. Es skatos un baudu futbolu, reizē vēroju otro puslaiku un domāju cik no šiem futbolistiem varētu nākotnē spēlēt izlasē.Ceru ka tad kad tev beigsies emocijas ar vēsu prātu šo manu komentāru sapratīsi labāk.
VIENMĒR IR JĀDOMĀ KO DARĪT LAI BŪTU LABĀK. Šķiet ka šo manu domu tu nesaproti un šeit ir jāmeklē kaut kas pie kā pieķerties uz ko kaut ko būvēt. Var jau skaļi bļaut - visus atlaist un ņemt jaunos, bet vai patiešām VISUS. Tādēļ arī vēroju kāds kurš ir.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-10 23:56, pirms 5 gadiem
bet te jau nav ko gribēt. paskatās kādu līgu klubos spēlē Slovēņi, un kur ir mūsu vilki.
kā jau te iepriekš minēja, izlasi varētu trenēt kaut Klops vai Gvardiola, bet pie pašreizējā meistarības līmeņa sacensties mēs īsti (ar nevienu šķiet) nevaram.

     [+] [-]

, 2019-06-10 23:57, pirms 5 gadiem
Izlases "spīdekļi" virslīgā mokās un netiek ar Valmieru galā, bet nē, no Valmieras jau neviens pat uz izlases treniņnometni nav pelnījis uzaicinājumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 00:00, pirms 5 gadiem
hokeja bobam vismaz bija un ir materials ar ko stradat,bet seit nav nekaa,zudusii paaudze

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:01, pirms 5 gadiem
Promo rakstīja: Sportacentra teksta tiešraide visu pasaka.
Ja *tipisks* 0:1 vai cits rezultāts bez gūtiem vārtiem, bet mazāk ielaistiem, netiek uzskatīts par izgāšanos, tad ir problēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:03, pirms 5 gadiem
Tak vajag Latviešu treneri, kurš iemācītu Krievus runāt Latviski un saprastu kad fani kliedz "Maiņu"!!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:05, pirms 5 gadiem
Parasti ielieku vērtējumu peč sporta spēlēm Latvijas klubiem un izlasēm 10 ballu sistēmā. Ar šiem vērtējumiem nedalos ar citiem, jo tas ir tikai man un ne jau visas spēles atcerēšos kā spēlēja bet vērtējums paliks. Kādēļ šoreiz to saku. ļoti reti par spēli ielieku 10 vai 1. Vērtējumu parasti lieku nākamā dienā kad emocijas neņem virsroku un vērtēju spēles kvalitēti nevis rezultātu. Domāju ka rīt par šo spēli ielikšu vērtējumu 1 un savos pierakstos neatradu nevienu Latvijas futbola izlases spēli kur būtu ielicis 1. Sanāk ka šī ir vissliktākā spēle mūsu izlasei no tām kuras esmu redzējis (pārbaudes spēlēs vērtējumus nelieku).

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 00:05, pirms 5 gadiem
Starkov, piedod.
Tu neko tur nevareji padarit.

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:09, pirms 5 gadiem
Ja es butu sporta zurnalists,es vaicatu:
Kadas ir Jusu dzives vertibas,
Kuras no tam izdevas paradit sodien,
Kadi ir Jusu merki sporta un dzive
Vai Jus zinat,kas ir sports
Vai sodien tas bija sports,ko redzejam,
Vai Jus lasat gramatas,
Ka vel trenejat mentalo speku.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:10, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Starkov, piedod.
Tu neko tur nevareji padarit.
Viņš vismaz labu algu dabuja !

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:11, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ja es butu sporta zurnalists,es vaicatu:
Kadas ir Jusu dzives vertibas,
Kuras no tam izdevas paradit sodien,
Kadi ir Jusu merki sporta un dzive
Vai Jus zinat,kas ir sports
Vai sodien tas bija sports,ko redzejam,
Vai Jus lasat gramatas,
Ka vel trenejat mentalo speku.
Ko ir jāizdara futbolistam, lai uzvarētu ?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 00:12, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: spēlētāji ir, pietiekoši, lai šādi neapkaunotu Latvijas futbolu. Tikai nav trenera un LFF nav kas pieņem adekvātus lēmumus izlases interesēs
Tieši spēlētāju NAV

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 00:12, pirms 5 gadiem
Izskatās, ka prasās pēc pamatīgas izlases rekonstrukcijas. Te būtu pusi no šajā reize izsauktajiem futbolistiem jāsvītro no kandidātu saraksta, tā vietā izmēģinot jaunos. U21 izlase tikko uzvarēja Lietuvu, U19 ieguva Baltijas kausu, Latvijas virslīgā, piemēram, Valmierā ir pilns ar jauniem un spēlēt gribošiem latviešu futbolistiem. Stojanovičs it kā labi izteicās par Valmieru, bet tā arī nevienu neuzaicināja. Tāpat te viss zaudēts. Rudenī atlikušajās spēlēs jāgatavo jauna izlase. Vienīgi pēc šīm divām spēlēm man ir šaubas, vai Stojanovičs ir īstais cilvēks, kas to varētu maz izdarīt? Vai viņam tas ir pa spēkam? Vienīgais prieciņš, ka Ontužāns debitēja izlasē, vienīgi žēl, ka tas iekrita šādā briesmīgā spēlē! Bet tās minūtes, kuras viņš bija laukumā, izskatījās tā nekas. Varbūt vairāk vajadzēja uzticēties viņam?

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:14, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man liekas, ka "peld" ne tikai futbolisti, bet ar Slaviša. Kāpēc tikai 2 izmaiņas sākumsastāvā, ja salīdzina spēli ar Izraēlu? Kāpēc nevienas maiņas pārtraukumā. Protams, tas diez vai mainītu iznākumu, bet tomēr....
Latvija spēlēja vnk APKAUNOJOŠI! Labs plakāts bija agrāk mūsu faniem - "Nav cīņas, nav atbalsta!" Paldies Dievam, ka šovakar nebiju stadionā. Nespētu izturēt to murgu līdz galam. Esmu bijis daudz saudzīgāks pret izlases kritizēšānu, ja salīdzina ar citiem, bet arī mans pacietības mērs nevar būt mūžīgs. Beidzam aicināt visus Laizānus uz izlasi, ņemam jaunos. Ir mums ko paņemt, piemēram, no U-19. Ko mēs reāli esam spējīgi uzvarēt no Eiropas izlasēm. Man liekas, ka šobrīd nevienu. Ka tik beigās ciklā neielaidīsim vispār visvairāk vārtus, pat vairāk par visām Sanmarīno. Sirds sāp par LV izlasi, visi nevar būt Fuņi, kuri bauda izlases spēli pie 0-5 un meklē visur pozitīvo. Citreiz vispār liekas, ka viņam rezultāti ir vienaldzīgi, bet ko var gribēt no cilvēka, kurš beidz uz DR zāģiem jau entās sezonas. Mūsu žurnālisti atkal kā mīkstie izcelsies ar pieklājīgiem jautājumiem, neko pārāk kritiski nepasakot????
Labi uzrakstīji. Ilgs Tev tas pacietības mērs. Es šāda veida tekstus sāku jau bliezt nāciju līgas laikā.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:15, pirms 5 gadiem
Bet nopietni, lai turpmāk U19 puiši spēlē arī galvenās izlases mačus. 0-5 vietā padirsīsim 0-10, taču vai kādu tas pi*?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:15, pirms 5 gadiem
30.min lv ultras novaca karogus 7n beidza dzieda5.

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:16, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: 30.min lv ultras novaca karogus 7n beidza dzieda5.
Tribīnes pameta?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:16, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man liekas, ka "peld" ne tikai futbolisti, bet ar Slaviša. Kāpēc tikai 2 izmaiņas sākumsastāvā, ja salīdzina spēli ar Izraēlu? Kāpēc nevienas maiņas pārtraukumā. Protams, tas diez vai mainītu iznākumu, bet tomēr....
Latvija spēlēja vnk APKAUNOJOŠI! Labs plakāts bija agrāk mūsu faniem - "Nav cīņas, nav atbalsta!" Paldies Dievam, ka šovakar nebiju stadionā. Nespētu izturēt to murgu līdz galam. Esmu bijis daudz saudzīgāks pret izlases kritizēšānu, ja salīdzina ar citiem, bet arī mans pacietības mērs nevar būt mūžīgs. Beidzam aicināt visus Laizānus uz izlasi, ņemam jaunos. Ir mums ko paņemt, piemēram, no U-19. Ko mēs reāli esam spējīgi uzvarēt no Eiropas izlasēm. Man liekas, ka šobrīd nevienu. Ka tik beigās ciklā neielaidīsim vispār visvairāk vārtus, pat vairāk par visām Sanmarīno. Sirds sāp par LV izlasi, visi nevar būt Fuņi, kuri bauda izlases spēli pie 0-5 un meklē visur pozitīvo. Citreiz vispār liekas, ka viņam rezultāti ir vienaldzīgi, bet ko var gribēt no cilvēka, kurš beidz uz DR zāģiem jau entās sezonas. Mūsu žurnālisti atkal kā mīkstie izcelsies ar pieklājīgiem jautājumiem, neko pārāk kritiski nepasakot????
Interesanti, ka Tu piemini Laizānu, kurš ir viens no retajiem, kurš šajās abās spēlēs nospēlēja normālā līmenī.

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:17, pirms 5 gadiem
Promo rakstīja: Sportacentra teksta tiešraide visu pasaka.
Beigas kadi 15oo palika

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:18, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tribīnes pameta?
3/4 pameta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:19, pirms 5 gadiem
Deportivo rakstīja: Interesanti, ka Tu piemini Laizānu, kurš ir viens no retajiem, kurš šajās abās spēlēs nospēlēja normālā līmenī.
Neviens tur nespēlēja normālā līmenī, cik es skatījos.
Komentos slavēja jauno Onužānu, bet tajā brīdī es jau to murgu biju izslēdzis.

  +4 [+] [-]

, 2019-06-11 00:19, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: ir, pietiekoši resursi lai šajā grupā pacīnītos par 3.šo vietu .
bet tas nāplis neprot izveidot komandu . tizls treneris .
Kāda 3. vieta, galvu neesi atsitis?
Ar virslīgas kadriem, gribi teikt, tas ir izdarāms?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:20, pirms 5 gadiem
Deportivo rakstīja: Interesanti, ka Tu piemini Laizānu, kurš ir viens no retajiem, kurš šajās abās spēlēs nospēlēja normālā līmenī.
Centra pussargs viņsnav. Biški ir talsitiens un stura padošana. Visas vina kvalitates
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:22, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Ko ir jāizdara futbolistam, lai uzvarētu ?
Pēc shīs spēles jaiesprauzh sev d...ā apelsīns

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:23, pirms 5 gadiem
Vai vismaz rakstu no preses konferences un spēlētājiem sc žurnālisti tuvākajā laikā ieliks, nekā ka iepriekšējo pus sešos no rīta.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 00:25, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neviens tur nespēlēja normālā līmenī, cik es skatījos.
Komentos slavēja jauno Onužānu, bet tajā brīdī es jau to murgu biju izslēdzis.
Laizāns un Gutkovskis ir vienīgie spēlētāji, kuri, manuprāt, abas spēles kopā ņemot ir vērtējami ja ne ar plusa zīmi, tad vismaz neitrāli. Kamešs šodien nebija slikts, bet Ontužānam bija pārāk maz spēles laika, lai daudz maz objektīvi spriestu par viņa performanci.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:25, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Parasti ielieku vērtējumu peč sporta spēlēm Latvijas klubiem un izlasēm 10 ballu sistēmā. Ar šiem vērtējumiem nedalos ar citiem, jo tas ir tikai man un ne jau visas spēles atcerēšos kā spēlēja bet vērtējums paliks. Kādēļ šoreiz to saku. ļoti reti par spēli ielieku 10 vai 1. Vērtējumu parasti lieku nākamā dienā kad emocijas neņem virsroku un vērtēju spēles kvalitēti nevis rezultātu. Domāju ka rīt par šo spēli ielikšu vērtējumu 1 un savos pierakstos neatradu nevienu Latvijas futbola izlases spēli kur būtu ielicis 1. Sanāk ka šī ir vissliktākā spēle mūsu izlasei no tām kuras esmu redzējis (pārbaudes spēlēs vērtējumus nelieku).
Kamešs 6
Vienigais veidoja momentus
Ja vel 75.min butu uzsitis ar pirīti uzreiz no 11m,kas zin...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:27, pirms 5 gadiem
ak68 rakstīja: Izskatās, ka prasās pēc pamatīgas izlases rekonstrukcijas. Te būtu pusi no šajā reize izsauktajiem futbolistiem jāsvītro no kandidātu saraksta, tā vietā izmēģinot jaunos. U21 izlase tikko uzvarēja Lietuvu, U19 ieguva Baltijas kausu, Latvijas virslīgā, piemēram, Valmierā ir pilns ar jauniem un spēlēt gribošiem latviešu futbolistiem. Stojanovičs it kā labi izteicās par Valmieru, bet tā arī nevienu neuzaicināja. Tāpat te viss zaudēts. Rudenī atlikušajās spēlēs jāgatavo jauna izlase. Vienīgi pēc šīm divām spēlēm man ir šaubas, vai Stojanovičs ir īstais cilvēks, kas to varētu maz izdarīt? Vai viņam tas ir pa spēkam? Vienīgais prieciņš, ka Ontužāns debitēja izlasē, vienīgi žēl, ka tas iekrita šādā briesmīgā spēlē! Bet tās minūtes, kuras viņš bija laukumā, izskatījās tā nekas. Varbūt vairāk vajadzēja uzticēties viņam?
Un...ko tādu ,,tā nekas,, viņš parādīja...kā tu vari spriest ,kaut ko tādu par dotajām 10 minūtēm...paspēlēs vairāk ,tad spriedīsim...visi šeit sadomājušies ka ieliks u 19 un u21 spēlētājus un tā lieta aizies...

  +4 [+] [-]

, 2019-06-11 00:29, pirms 5 gadiem
ak68 rakstīja: Izskatās, ka prasās pēc pamatīgas izlases rekonstrukcijas. Te būtu pusi no šajā reize izsauktajiem futbolistiem jāsvītro no kandidātu saraksta, tā vietā izmēģinot jaunos. U21 izlase tikko uzvarēja Lietuvu, U19 ieguva Baltijas kausu, Latvijas virslīgā, piemēram, Valmierā ir pilns ar jauniem un spēlēt gribošiem latviešu futbolistiem. Stojanovičs it kā labi izteicās par Valmieru, bet tā arī nevienu neuzaicināja.
Manuprāt, jauno pietiek, bet trūkst kārtīga augsta līmeņa veterānu laukuma spēlētāju pozīcijās, kā Čavi, Injesta, Riberī, Robens, no kuriem mācīties. Klubu viegli tā nokomplektēt, jo nav tādu tautību ierobežojumu. Vecuma ierobežumu trūkums ir nacionālo izlašu priekšrocība, kas ir jāizmanto un ko izmanto visas izlases un izmantos. Vecie veterāni ir vajadzīgi ar viņu pieredzi, zināšanām, spēju pavilkt pārējos morāli. Vaņins, Laizāns, Solovjovs, Rugins, Kamešs. Cik lielā mērā viņu pieredzes faktors spēlē lomu, varam tikai minēt. Vajag kādu, kurš ir ilgstoši spēlējis Itālijā, Spānijā, Vācijā un zina, kā ir kaut kur citur, jo varbūt Virslīgas džeki arī starp klubiem ir ikdienā pazīstami un sanākšana izlasē tādējādi nedod nekādu efektu, jo visi Virslīgas virtuvi un nianses jau zina.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:29, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Viņš vismaz labu algu dabuja !
Stojanovičs strādā bez atlīdzības? Tad skaidrs, kāpēc viņš tik pasīvi vadīja spēli.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-11 00:30, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja:
Ja Krievija ar 140 miljoniem un Ukraina ar 45 spēlē viduvēji, tad Latvija ar 2 miljoniem un tādu pašu padomju futbolu neko nekad nesasniegs. Te patiešām vajadzētu kārtīgu dienvidslāvu, vācu vai holandiešu skolu.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:31, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: uzskati ka Stajonovičs ir izdarījis labu darbu ? un pie vainas ir sastāvs un pieejamie futbolisti. ? pie vainas ir tikai un vienīgi treneris un Gorkšs , ar vēl dažiem palīgiem federācijā,kuri nav spējīgi strādāt .
Ar šo materiālu, pat Diego Simeone, labu darbu neizdarīs...

  +5 [+] [-]

, 2019-06-11 00:33, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: uzskati ka Stajonovičs ir izdarījis labu darbu ? un pie vainas ir sastāvs un pieejamie futbolisti. ? pie vainas ir tikai un vienīgi treneris un Gorkšs , ar vēl dažiem palīgiem federācijā,kuri nav spējīgi strādāt .
Cik tad ilgi Stojanovičs ir nostrādājis, trolli? Un liec mieru Gorkšam, tu viņam neesi cienīgs pat kurpes sasiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:34, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: Pietiktu ar Starkovu vai Paharu, un būtu solīds sniegums , un punkti tabulā. pašlaik o punkti vārtu att -1-13 tos vienus iesita paši maķedonieši. ja kāds saka ka tur nav trenera vaina, tad viņš ir maigi izsakoties idiots
Maigi izsakoties .,, Starkovs jau sevi izsmēlis, arī Pahars neko kā galvenais treneris nesasniedza,tāpēc jau arī viņu laiks beidzies. Un pareizi.
Divreiz vienā upē iekāpt nevar. Ja valstī futbols nolaists līdz klīņķim,tad pat Klops vai Mourinjo nevarētu ātri to izvilkt no pakaļas.

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:35, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Ja Krievija ar 140 miljoniem un Ukraina ar 45 spēlē viduvēji, tad Latvija ar 2 miljoniem un tādu pašu padomju futbolu neko nekad nesasniegs. Te patiešām vajadzētu kārtīgu dienvidslāvu, vācu vai holandiešu skolu.
Krievija pēdējā PK nospēlēja tīri labi, ja neatceries. 1/8 izsita Spāniju. Padomju skola, padomju skola, apniki jau.

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:35, pirms 5 gadiem
Deportivo rakstīja: Interesanti, ka Tu piemini Laizānu, kurš ir viens no retajiem, kurš šajās abās spēlēs nospēlēja normālā līmenī.
Te nebija jápievērš uzmanība uzvārdam, bet gan vecumam

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:36, pirms 5 gadiem
Echoes rakstīja: Manuprāt, jauno pietiek, bet trūkst kārtīga augsta līmeņa veterānu laukuma spēlētāju pozīcijās, kā Čavi, Injesta, Riberī, Robens, no kuriem mācīties. Klubu viegli tā nokomplektēt, jo nav tādu tautību ierobežojumu. Vecuma ierobežumu trūkums ir nacionālo izlašu priekšrocība, kas ir jāizmanto un ko izmanto visas izlases un izmantos. Vecie veterāni ir vajadzīgi ar viņu pieredzi, zināšanām, spēju pavilkt pārējos morāli. Vaņins, Laizāns, Solovjovs, Rugins, Kamešs. Cik lielā mērā viņu pieredzes faktors spēlē lomu, varam tikai minēt. Vajag kādu, kurš ir ilgstoši spēlējis Itālijā, Spānijā, Vācijā un zina, kā ir kaut kur citur, jo varbūt Virslīgas džeki arī starp klubiem ir ikdienā pazīstami un sanākšana izlasē tādējādi nedod nekādu efektu, jo visi Virslīgas virtuvi un nianses jau zina.
Piekrītu šim viedoklim, vienīgi Solovjovs šajā spēlē parādīja, kā nedrīkst spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 00:37, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Krievija pēdējā PK nospēlēja tīri labi, ja neatceries. 1/8 izsita Spāniju. Padomju skola, padomju skola, apniki jau.
Pretī dodu skaitļus, ka RUS ir izkļuvusi no grupas ārā tikai 2 no 9 lielajiem f-turnīriem.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:39, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pretī dodu skaitļus, ka RUS ir izkļuvusi no grupas ārā tikai 2 no 9 lielajiem f-turnīriem.
OK, bet viņi vismaz tika uz šiem 9 turnīriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 00:40, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Krievija pēdējā PK nospēlēja tīri labi, ja neatceries. 1/8 izsita Spāniju. Padomju skola, padomju skola, apniki jau.
Savās mājās nospēlēja ok, bet tas drīzāk izņēmums. Parasti vienmēr izgāšanās. Tik, cik ar savulaik ar Hidinku un modernu pieeju labi spēlēja. Pēc cilvēku resursiem un futbola popularitātes krieviem bija jābūt stabili top 10 izlasei Eiropā, varbūt pat top 5.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 00:41, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: Būtu normāls treneris , būtu rezultāts. Bet tev cirvim gribas domāt ka mums nav kas spēlē cienīgi pret Slovēniju ? Mēs viņus varam uzvarēt !
Es tev saku ka nevaram. Tas ir no sērijas ''Itālijas C-sērijas klubs spēj uzveikt Serie-A klubu''
Brīnumi mēdz notikt, taču reāli tas nav. Ar šo materiālu, labi ja Gibraltāru spēj uzveikt.

  +4 [+] [-]

, 2019-06-11 00:41, pirms 5 gadiem
Izlasē sistēma ir vienkārša,tiek saukti tie kam ir ārzemju pieraksts,neskatoties uz to vai viņi tur tiešām spēlē vai sēž uz bankas.Izņēmumi ,ja nu kādam ir konfliktsituācija ar tā brīža izlases galveno treneri.No pašmāju līgas tiek ņemti vajadzīgo klubu pārstāvji ,neskatoties uz situāciju tabulā,un citiem faktoriem...un tā notiek ne tikai galvenajā izlasē,arī tais pašās u izlasēs...par katru spēlētāju kurš ir izlasē federācija maksā zināmu sumu klubiem kuri pārstāv izlasi..tā kā ja neesi īstā klubā izlase tev vienkārši nespīd...

  +5 [+] [-]

, 2019-06-11 00:42, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: pat tas neizdarīs , pat tas nē.. cik tev gadu pamuļķi ? jaunās federācijas treneri neko nav spējīgi izdarīt. iepriekš izlase spēlēja kā viens vesels, un viss bija kārtībā, bija virzība augšup. tagad kā ir ? spēlētāji pat ir labāki pieejami, nav traumu daudziem atslēgas spēlētājiem. Kurus Pahars un Starkovs nemaz nevarēja izmantot pienācīgi.
Būtu normāls treneris , būtu rezultāts. Bet tev cirvim gribas domāt ka mums nav kas spēlē cienīgi pret Slovēniju ? Mēs viņus varam uzvarēt !
Tikai kompleksu mākts cilvēciņš lamā citus,kuri nepiekrīt viņa "pareizajam " viedoklim. Neiesaku nevienam nolaisties līdz tādam līmenim un sajusties aizvainotam par ko tādu

  +7 [+] [-]

, 2019-06-11 00:42, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: pat tas neizdarīs , pat tas nē.. cik tev gadu pamuļķi ? jaunās federācijas treneri neko nav spējīgi izdarīt. iepriekš izlase spēlēja kā viens vesels, un viss bija kārtībā, bija virzība augšup. tagad kā ir ? spēlētāji pat ir labāki pieejami, nav traumu daudziem atslēgas spēlētājiem. Kurus Pahars un Starkovs nemaz nevarēja izmantot pienācīgi.
Būtu normāls treneris , būtu rezultāts. Bet tev cirvim gribas domāt ka mums nav kas spēlē cienīgi pret Slovēniju ? Mēs viņus varam uzvarēt !
Mēs noteikti varam spēlēt labāk, bet arī spēlētājiem vajadzētu uzlabot savu sniegumu. Neesmu no tiem, kas parasti vaimanā par to, ka Latvijas futbolisti nevar iedot vairāk par 2-3 piespēlēm pēc kārtas, bet man tiešām dažbrīd mati ceļas stāvus par mūsu spēlētāju tehniskajām kvalitātēm. Dubras piespēle uzreiz pēc mača sākuma tieši virsū Izraēlas spēlētājam bija diezgan simboliska...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:43, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: OK, bet viņi vismaz tika uz šiem 9 turnīriem.
Ne jau krievus apmierina tikai tikšana.

  +5 [+] [-]

, 2019-06-11 00:44, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: Krievija ir viena no visu laiku titulētākajām izlasēm , un šobrid ir stabila TOP futbola lielvalsts. Ar grandiozām iespējām
Nosauc, lūdzu, RUS titulus!

  +5 [+] [-]

, 2019-06-11 00:44, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: pat tas neizdarīs , pat tas nē.. cik tev gadu pamuļķi ? jaunās federācijas treneri neko nav spējīgi izdarīt. iepriekš izlase spēlēja kā viens vesels, un viss bija kārtībā, bija virzība augšup. tagad kā ir ? spēlētāji pat ir labāki pieejami, nav traumu daudziem atslēgas spēlētājiem. Kurus Pahars un Starkovs nemaz nevarēja izmantot pienācīgi.
Būtu normāls treneris , būtu rezultāts. Bet tev cirvim gribas domāt ka mums nav kas spēlē cienīgi pret Slovēniju ? Mēs viņus varam uzvarēt !
Tu esi idiots vai idiots?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2019-06-11 00:45, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: tu paskaties kādreiz kā Rus izlase spēlē. Tas ir FUTBOLS. Top līmenis . Kādi vinīem ir fani un stadioni. tas ir grandiozi. nekur gandrīz tā nav !

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 00:46, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: pagūglē .. atradīsi . man apnika ar dažiem sīkiem smerdeļiem te čatot . arlabunakti .
PSRS titulu 1960.g. neskaitīsim.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:47, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ne jau krievus apmierina tikai tikšana.
Kāda mums daļa par viņiem, mums savas problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:48, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Kāda mums daļa par viņiem, mums savas problēmas.
Es jau nesāku par krieviem, ko man piekasījies???

  +5 [+] [-]

, 2019-06-11 00:51, pirms 5 gadiem
Visu cieņu Gorksam, kurš tikko pienāca klāt līdzjutējiem, kuri gaidīja vēl pie stadiona, un atvainojās visiem! Respect!

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:53, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Visu cieņu Gorksam, kurš tikko pienāca klāt līdzjutējiem, kuri gaidīja vēl pie stadiona, un atvainojās visiem! Respect!
Cik daudz cilvēku tur gaidīja?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 00:53, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es jau nesāku par krieviem, ko man piekasījies???
Es arī nesāku. Es turpināju un tad tu man piekasījies. Par krieviem nefanoju.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:53, pirms 5 gadiem
Bronsons rakstīja: Un...ko tādu ,,tā nekas,, viņš parādīja...kā tu vari spriest ,kaut ko tādu par dotajām 10 minūtēm...paspēlēs vairāk ,tad spriedīsim...visi šeit sadomājušies ka ieliks u 19 un u21 spēlētājus un tā lieta aizies...
Protams, pēc 10 minūtēm spriest neko daudz nevar. Bet tajā pašā laikā bija redzams, ka spēles izpratne Danielam ir, salīdzinoši labi viņš kustējās pa laukumu un pat uzņēmās iniciatīvu, ieguvis bumbu, devās uz priekšu un izdarīja sitienu pa vārtiem. Tā ka nebija nemaz tik slikti. Es jau rakstīju, ka vajag izlases rekonstrukciju, vairāk jaunos iesaistīt, tos, kuriem acis deg, kad viņi iziet laukumā, taču tas nenozīmē, ka izlasē neatstājam pieredzējušos kadrus. Taču tur tā ķīmija jāveido, jābūt trenerim, kas spēj saskatīt spēlētājus, tos, kuri spēj dod pienesumu izlasei. Ir jau arī vecie kadri, kas sen nav spēlējuši izlasē (Lazdiņš, Ērglis), varbūt arī tur, kas maināms? Šodien taču labi redzējām, ka tiem futbolistiem, kas bija laukumā, nav ne ķīmija, ne savstarpēja sapratne un dažiem, šķiet, arī nav vēlmes spēlēt izlasē. Tad ko darīt - vēlreiz uzticēties tiem pašiem kadriem? vai arī rudenī atlikušas sešas spēles izmantot jaunas izlases veidošanai? Taču tas viss, iespējams, paliks tikai vēlējuma izteiksmē, jo īsti neticu, ka Stojanovičs to maz var izdarīt! Lai viņš man piedod, ja kļūdos!

  -1 [+] [-]

, 2019-06-11 00:53, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Visu cieņu Gorksam, kurš tikko pienāca klāt līdzjutējiem, kuri gaidīja vēl pie stadiona, un atvainojās visiem! Respect!
Naudu par biļetēm arī atdeva?

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:53, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Es arī nesāku. Es turpināju un tad tu man piekasījies. Par krieviem nefanoju.
Atslabsti, Ota!

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:55, pirms 5 gadiem
ak68 rakstīja: Protams, pēc 10 minūtēm spriest neko daudz nevar. Bet tajā pašā laikā bija redzams, ka spēles izpratne Danielam ir, salīdzinoši labi viņš kustējās pa laukumu un pat uzņēmās iniciatīvu, ieguvis bumbu, devās uz priekšu un izdarīja sitienu pa vārtiem. Tā ka nebija nemaz tik slikti. Es jau rakstīju, ka vajag izlases rekonstrukciju, vairāk jaunos iesaistīt, tos, kuriem acis deg, kad viņi iziet laukumā, taču tas nenozīmē, ka izlasē neatstājam pieredzējušos kadrus. Taču tur tā ķīmija jāveido, jābūt trenerim, kas spēj saskatīt spēlētājus, tos, kuri spēj dod pienesumu izlasei. Ir jau arī vecie kadri, kas sen nav spēlējuši izlasē (Lazdiņš, Ērglis), varbūt arī tur, kas maināms? Šodien taču labi redzējām, ka tiem futbolistiem, kas bija laukumā, nav ne ķīmija, ne savstarpēja sapratne un dažiem, šķiet, arī nav vēlmes spēlēt izlasē. Tad ko darīt - vēlreiz uzticēties tiem pašiem kadriem? vai arī rudenī atlikušas sešas spēles izmantot jaunas izlases veidošanai? Taču tas viss, iespējams, paliks tikai vēlējuma izteiksmē, jo īsti neticu, ka Stojanovičs to maz var izdarīt! Lai viņš man piedod, ja kļūdos!
Kāds Ērglis? Tu kaut ko jauc par viņa spēlēšanu izlasē. Ja vien nebiji domājis Gati Ērgli, kurš jau sen beidzis karjeru.

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:55, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atslabsti, Ota!
Nu redzi, atkal kasies. Ej gulēt.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 00:56, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: tu paskaties kādreiz kā Rus izlase spēlē. Tas ir FUTBOLS. Top līmenis . Kādi vinīem ir fani un stadioni. tas ir grandiozi. nekur gandrīz tā nav !
Krieviem īsti neviens spēlētājs nav stabili nostiprinājies kādā no Eiropas Top komandām. Ir te bijuši Aršavins, Žirkovs vai Pavļučenko, bet neviens no viņiem nav atstājis nopietnu zīmogu Eiropas futbolā. Es domāju tas daudz, ko pasaka. Portugāles un Nīderlandes klubu futbols pēc panākumiem ir apmēram turpat, kur krievu, bet paskat cik daudz futbolistu no šīm valstīm spēlē Top komandās, kas uzvar vietējos turnīrus un Čempionu līgas (Sneijders, Robens, Van Persijs, Vijnaldums, Van Dijks, Ronaldu, Bernardo Silva, Nani, Pepe u.c.) Paskaties kaut vai uz to pašu Horvātiju.

     [+] [-]

, 2019-06-11 00:57, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Nu redzi, atkal kasies. Ej gulēt.
Gaidīšu NBA.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 01:05, pirms 5 gadiem
Echoes rakstīja: Manuprāt, jauno pietiek, bet trūkst kārtīga augsta līmeņa veterānu laukuma spēlētāju pozīcijās, kā Čavi, Injesta, Riberī, Robens, no kuriem mācīties. Klubu viegli tā nokomplektēt, jo nav tādu tautību ierobežojumu. Vecuma ierobežumu trūkums ir nacionālo izlašu priekšrocība, kas ir jāizmanto un ko izmanto visas izlases un izmantos. Vecie veterāni ir vajadzīgi ar viņu pieredzi, zināšanām, spēju pavilkt pārējos morāli. Vaņins, Laizāns, Solovjovs, Rugins, Kamešs. Cik lielā mērā viņu pieredzes faktors spēlē lomu, varam tikai minēt. Vajag kādu, kurš ir ilgstoši spēlējis Itālijā, Spānijā, Vācijā un zina, kā ir kaut kur citur, jo varbūt Virslīgas džeki arī starp klubiem ir ikdienā pazīstami un sanākšana izlasē tādējādi nedod nekādu efektu, jo visi Virslīgas virtuvi un nianses jau zina.
Zināma taisnība tev tur ir! Bet diemžēl mums nav to rūdīto veterānu ar lielo klubu pierakstu, tā ka nāksies vien tās rezerves meklēt tepat uz vietas. Pie tam izlase ir laba platforma, kur dažiem jaunajiem sevi parādīt un apliecināt un varbūt iekrist acīs lielo klubu aģentiem. Tad pēc gadiem 10 vai 15 varbūt arī būs tie veterāni Latvijas izlasē, par kuriem tu runā! Ja mūsu perspektīvie "kulsies" tikai pa virslīgu, iespējams, čaļiem baterijas lēnām nosēdīsies un nekas tur nebūs. Te jau ir tā atšķirība Latvijas futbolam no basketbola un hokeja, kur mums ir daudz šādu kadru ar lielu pieredzi. Bet anyway, cita ceļa tāpat jau nav.

  +6 [+] [-]

, 2019-06-11 01:14, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: Paldies Gorkšam un co par LV futbola iznīcināšanu
Tu tik tagad ieslēdzi TV? Latvijā futbols tādā līmenī ir jau entos gadus.

Un, ko Gorkša atlaišana līdzetu? Pēkšņi mūsējie mācetu piespēles iedot un sagrautu visus?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 01:14, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāds Ērglis? Tu kaut ko jauc par viņa spēlēšanu izlasē. Ja vien nebiji domājis Gati Ērgli, kurš jau sen beidzis karjeru.
Te biju domājis Valmieras kapteini Mārci Ērgli. Tur tev taisnība, izlasē viņš tiešam nav spēlējis. Bet te jau tas moments, ka varbūt mums ir kādi pieredzējuši spēlētāji, kas sen vai vispār nav spēlējuši izlasē, bet tomēr var tikt pieaicināti uz lielo komandu. Pasaules mērogā taču ir daudz gadījumu, kad lielajā izlase debitē kādu 25-28 gadu vecumā vai pat pēc 30 gadu vecuma sasniegšanas. Taču vienlaikus jāņem arī jaunie. Tas viss jādara paralēli. Bet tur jau tā lieta, ka tam visam vajag treneri, kas spēj to mantu saskatīt, kas redz visu "spēles" laukumu (tas ir, visus pieejamos resursus). Vai mums ir tāds treneris? Tas ir jautājums..

  +4 [+] [-]

, 2019-06-11 01:31, pirms 5 gadiem
Bet liekas, ka Stojanovičs saprot nepieciešamību rekonstruēt izlasi (vismaz no dzirdēta preses konferencē). Tas dod zināmu pamatu optimismam, ka izlases sastāvs uz cikla rudens spēlēm tiks pamatīgi tīrīts. Lai izdodas!

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 01:53, pirms 5 gadiem
Galīgi lupatas! Iztīrīt sastāvu, mūsu jauniešu izlase būtu labāk nospēlējusi! Zudusi paaudze, vairums vienkārši jāņem un jānoraksta. Ja nav motivācijas spēlēt izlasē, tad tā arī pateikt un laist laukumā jaunos! Ceru, ka Slaviša izdarīs pareizos secinājumus un turpmāk šādus tūristus vairs izlasē neņems. Tas ir noiets etaps. Nav vērts labot vecu graustu, vienreiz tas jānojauc un jāsāk būvēt jaunu būvi!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 02:33, pirms 5 gadiem
Padomju laikos spēlēju futeni komandā, kas vinnēja Latvijas "Ādas Bumbā". Braucām uz vissavienības mačiem un kaunā nepalikām, jo bijām tīra komanda bez patstavām sastāvā. Visi atbildām grupas gadiem. Tajos laikos pirmās desmit vietas ieņēma vai nu republiku izlases, vai arī divus gadus vecāki sastāvi.
Šāvakara spēle atgādināja tieši tos laikus, kad pret armēņiem spēlējām. Viņiem komandā bija kādi četri čaļi ar noaugušiem bārdas rugājiem, bet vecākais pieļaujamais vecums toreiz bija 14 gadi
Da labi. Ņehuj čīkstēt. Zaudējām, bet mēs toreiz kapājāmies. Šovakar diemžēl NEKO tamlīdzīgu Latvija sizlases sniegumā neredzēju.

  +5 [+] [-]

, 2019-06-11 03:32, pirms 5 gadiem
Tikko apskatījos hailaitus, nu zin, ja tā nebūtu izlase, tad būtu pat aizdomīgi. Nedomāju, ka kāds izlasē uz lielās skatuves spēlē toto, bet nu wtf, kas tās par darbībām soda laukumā???

  -3 [+] [-]

, 2019-06-11 03:58, pirms 5 gadiem
Nu ko, palaiž Pertiju pie stūres. Te jau tāpat vairs nav ko zaudēt un kā zināms, tad mēģināts nav zaudēts😄

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 05:57, pirms 5 gadiem
Vot te tiešām ir kauns!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 05:57, pirms 5 gadiem
čekas cirvjakāts izrādās ne tikai hokejā, bet arī futenē spirtacentra komentāros nodarbojas ar viltus ziņu izplatīšanu un ķer kaifu no tiem oponentiem, kas mēģina kaut ko iebilst miskastē jāliek tādus un lai smird viens pats!

     [+] [-]

, 2019-06-11 06:36, pirms 5 gadiem
Saspēle bez 8 piespēlēm uz priekšu ar bumbu, aizsardzība veiktas kausēta siera funkcijas, 1/2 līniju nekritizēju, jo tādas vispār nav- uzreiz bumbas un teritorijas pārvaldīšanu atdod pretiniekam. Ja jau SLO spēlēs Nāciju līdas D grupā, tad izredzes 11 Vilkiem aizbraukt uz Kataru sarūk, nu vienīgi kā tūristiem...

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 06:57, pirms 5 gadiem
specha rakstīja: Saspēle bez 8 piespēlēm uz priekšu ar bumbu, aizsardzība veiktas kausēta siera funkcijas, 1/2 līniju nekritizēju, jo tādas vispār nav- uzreiz bumbas un teritorijas pārvaldīšanu atdod pretiniekam. Ja jau SLO spēlēs Nāciju līdas D grupā, tad izredzes 11 Vilkiem aizbraukt uz Kataru sarūk, nu vienīgi kā tūristiem...
Katara vēl tālu. Šī ir kvalifikācija uz 2020. gada Eiropas čempionātu.

     [+] [-]

, 2019-06-11 07:07, pirms 5 gadiem
atņemt naudu un pārdalīt citiem sporta veidiem.... nav ko ākstīties... kādas tur vel futbola mājas būvēt.... būsim taupīgi... nogriežam futbolu... būs citos sportos piķis un gaļa...

  -1 [+] [-]

, 2019-06-11 07:24, pirms 5 gadiem
Nekas jau nav vieglāk,kā kritizēt.Palasīju komentus un nevienā neatradu domu graudus,kāpēc šobrīd ir tā kā ir.Mums te visiem nepatika Starkova autobuss,Pahara nedaudz uzlabotais Starkova modelis.Kā līdzjutēji gribēja,notika kārtējā trenera maiņa.Atnāca Patelainens,brīnumi nenotika,jo gada laikā komanda,kuras filosofija bija spēle no aizsardzības,nevar un neprot pārkārtoties uz uzbrukuma futbolu,vienkārši tāpēc,ka nav tik meistarīgu spēlētāju.Nevienam neatklāšu Ameriku,ja pateikšu,ka aizsargāties un atsisties ir daudz vieglāk,nekā veidot.Nu treneris ir slovēnis,kurš arī vēlās izveidot no kokainiem futbolistiem komandu ,kura spējīga uzbrukt.Rezultātā nav ne uzbrukums,ir vēl trakāk.Komanda vairs neprot aizsargāties.Lūk ,rezultāts šai saucamajai pārbūvei.Šobrīd mēs stāvam pie Latvijas futbola izlases drupām un ir jāizvēlās,ko un kā būvēt,Tikai ir jānovērtē to,kāds ir materiāls,lai uzbūvētais atkal nesabruktu kā kāršu namiņš pie pirmā spēcīgā vēja pūtiena.Apmēram tā.Un gribās teikt,ka līdzjutēju nopelns tā futbola sagraušanā,kurš mums bija,ir visai ievērojams ar saviem "Starkovu nost!,Paharu nost,Patelainenu nost"Nu esam pie drupām,ko jūs tagad gaudojat un rejat.Palīdziet būvēt jaunu izlasi!!!Varbūt Kļaviņam uzticēt izlases trenēšanu,viņš taču spēlēšot uzbrukuma futbolu.Lūk kur mēs esam nonākuši ar savu diletantismu.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-11 07:36, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Visu cieņu Gorksam, kurš tikko pienāca klāt līdzjutējiem, kuri gaidīja vēl pie stadiona, un atvainojās visiem! Respect!
Kas par respektu?
Lai viņš no sākuma beidz apkaunot ar to 11 vilku būšanu. Pēctam lai nak atvainoties par pārējo..
Kauns.. Nu, neētri reāli.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-11 07:38, pirms 5 gadiem
malaci Sloveni kartigi izdraza balelinus kuri pot spelet nemak ,labak savaktu setas vecus vini nospeletu labak ,musu valsti futbols norieteja un kad pacelsies tada limeni ka bija 2004 gada gruti pateiktloti bedigi

  -1 [+] [-]

, 2019-06-11 07:43, pirms 5 gadiem
Mērkaķi un šakāļi viņi ir,ne vilki. Kad teicu,ka Latvijā futbola nav,tad man sakrāva kaudzi ar mīnusiem.
Labāk nemaz nav ko līst ārpus sava pagalma. Tāpat vien var uzbumboties ar leišiem un igauņiem,bet ne tālāk. Un normālu treneri nemaz nav vērts censties pierunāt,lai trenētu šo miskasti.

     [+] [-]

, 2019-06-11 07:59, pirms 5 gadiem
Ceru, ka naudu par biļetēm atgriezīs atpakaļ, ja tāda bija.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 08:02, pirms 5 gadiem
Nezinu kā Jūs, bet es esmu pārliecināts, ka pēc 4 - 5 gadiem mums būs laba līmeņa izlase. Un īstenībā, lai arī cik tas stulbi izklausītos ir japriecājās par šiem kaunpilnajiem zaudējumiem, jo tikai tā var sagaidīt kardinālas pārmaiņas un restartu.

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:04, pirms 5 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Vienīgā labā lieta no šīs spēles ir tā, ka Ontužānu "piesēja" izlasei. Tas arī viss.
Labā kam? Puikam, mož, dzīvi sajāja ar to... Kad pieņēma izlasē atpakaļ Starkovu, tad teicu, ka, kamēr būs Starkovs, uz izlases spēlēm neiešu. Laikam tomēr vajadzēja iet, jo tad bija mazākā pakaļā

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 08:11, pirms 5 gadiem
Šiem izlases spēlētājiem vajadzētu padomāt vai vispār ir jēga spēlēt futbolu. Ja futbols ir sirdslieta, tad varbūt, lai nepamestu to vispār, vajadzētu pāriet uz amatieriem un futbolu spēlēt prieka kādā otrā vai trešā līgā? Pa dienu varat strādāt Maximā par kasieriem, bet vakaros padzenāt bumbu. Katrā ziņā, izdarot šādu izvēli, kauns būtu mazāks nekā pēc šādām spēlēm. Savādāk jau sāk likties, ka viņiem sagādā baudu tas, ka viņus piesmej.
Varbūt vienkārši noraidiet uzaicinājumu uz izlasi, lai spēlē jaunieši un gūst pieredzi, rezultāts tāpat būs identisks.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-11 08:15, pirms 5 gadiem
Zaudeejums par godu jaunajai valdei,kur iet futbols,ja valdee ieveel SIEVIETI ,,..?????,vai veel kaadaa valstii notiek taads idiotisms,sieviete lems viirieshu lietas ,tas ir nepienjemami,hokejaa ,regbijaa ,ciinjas sportos,futbolaa sievietei nav vietas,ta taa ka uz kugja ,ir ticeejums,ka tad buuus nelaime un vakar vinja pienaaca taa klusi nemanaami.....
Varbuut man nav taisniiba,bet vieniigajam ,kam deg kaa saka acis un ir ar speejaam ko dariit Latvijas futbola labaa ir Klavinhs,bet vinja entuziasms te visiem nepatiik ,jo tad buus jaastraadaa,bet visiem jau labi pikjis naak un nekas nav jaadara,....
Ir tachu baigi labi turpinaat Indrksona neko nedariishanu ,stagneeshanu,FIFA PIKJI VIENALGA IESKAITIIS....,ar to arii apsveicu,jo zivs un futbols puust no galvas...

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 08:23, pirms 5 gadiem
norden rakstīja: Zaudeejums par godu jaunajai valdei,kur iet futbols,ja valdee ieveel SIEVIETI ,,..?????,vai veel kaadaa valstii notiek taads idiotisms,sieviete lems viirieshu lietas ,tas ir nepienjemami,hokejaa ,regbijaa ,ciinjas sportos,futbolaa sievietei nav vietas,ta taa ka uz kugja ,ir ticeejums,ka tad buuus nelaime un vakar vinja pienaaca taa klusi nemanaami.....
Varbuut man nav taisniiba,bet vieniigajam ,kam deg kaa saka acis un ir ar speejaam ko dariit Latvijas futbola labaa ir Klavinhs,bet vinja entuziasms te visiem nepatiik ,jo tad buus jaastraadaa,bet visiem jau labi pikjis naak un nekas nav jaadara,....
Ir tachu baigi labi turpinaat Indrksona neko nedariishanu ,stagneeshanu,FIFA PIKJI VIENALGA IESKAITIIS....,ar to arii apsveicu,jo zivs un futbols puust no galvas...
redzot kā raksti latviski, laikam esi tas pats cirvjakāts, kas vakar LFF kongresā lauzītā latviešu valodā pateica, ka sievietei nevis futbols jāspēlē, bet tikai jādzemdē un virtuvē jāsēž

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 08:24, pirms 5 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Nav jau brīnums! Neesmu redzējis, ka kāds vilks spēlētu futbolu

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:25, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Krievija pēdējā PK nospēlēja tīri labi, ja neatceries. 1/8 izsita Spāniju. Padomju skola, padomju skola, apniki jau.
"Izsita" lol. Spēli jau neredzēji, vai ne?

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:25, pirms 5 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=NWz...
3:46:00 skatamies un klausamies: LFF, spēlētāji, treneri, utt!

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:27, pirms 5 gadiem
Manā ciemā čaļi spēlē labāk !!!

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:28, pirms 5 gadiem
norden rakstīja: ...ar to arii apsveicu,jo zivs un futbols puust no galvas...
Vajadzēja nosaukties par Haizivīm, tad viss būtu loģiski.

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:28, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kamešs 6
Vienigais veidoja momentus
Ja vel 75.min butu uzsitis ar pirīti uzreiz no 11m,kas zin...
Kamešs nebija slikts. To labāko momentu gan izniekoja, saminstinājās un viss.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 08:29, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Kamešs nebija slikts. To labāko momentu gan izniekoja, saminstinājās un viss.
Es domāju, ka FUNS arī nav slikts!

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:29, pirms 5 gadiem
ej dillēs rakstīja: Manā ciemā čaļi spēlē labāk !!!
Francijā dzīvo kā burts? vai Anglijā?

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:32, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Es domāju, ka FUNS arī nav slikts!
Funs gan būti izcili slikts...futbolā savos 50+ gados

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 08:34, pirms 5 gadiem
Neesmu vēl redzējis abu spēļu analīzi un vērtējumus! Acīmredzot nav labu žurnālistu. Ir tikai intervētāji, apskatnieki, relīzisti!
Uzrakstīt, ka slikti spēlē vai maz pietur bumbu es arī varu.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 08:36, pirms 5 gadiem
TripleX rakstīja: atņemt naudu un pārdalīt citiem sporta veidiem.... nav ko ākstīties... kādas tur vel futbola mājas būvēt.... būsim taupīgi... nogriežam futbolu... būs citos sportos piķis un gaļa...
Tu taču esi tups kā cirvis! Kā tu atdosi FIFA un UEFA naudu citiem sporta veidiem? Beidz dzert no rīta!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 08:36, pirms 5 gadiem
Kas pie velna notiek ar Latvijas futbolu? Vai tiešām jau esam Sanmarīno līmenī?😡😡😡 es neuzskatu ka Slovēnija ir tāds grands futbolā kam savā laukumā būtu šādi jāzaudē. Tad jau pret Izraēlu vēl bija "cienīgi"...😁😁😁

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 08:37, pirms 5 gadiem
Henry te 10 gadus pavadījis, bet citē visus troļļus

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:38, pirms 5 gadiem
darbagalds rakstīja: Tu taču esi tups kā cirvis! Kā tu atdosi FIFA un UEFA naudu citiem sporta veidiem? Beidz dzert no rīta!

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:41, pirms 5 gadiem
Varbūt Kreipāns kādu analīzi uzmetīs?

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:44, pirms 5 gadiem
Laikam vajadzēja pieņemt kādu no UK sporta piedāvājumiem...
Vismaz būtu bijis vērts iedziļināties spēlē...

  -2 [+] [-]

, 2019-06-11 09:10, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Nekas jau nav vieglāk,kā kritizēt.Palasīju komentus un nevienā neatradu domu graudus,kāpēc šobrīd ir tā kā ir.Mums te visiem nepatika Starkova autobuss,Pahara nedaudz uzlabotais Starkova modelis.Kā līdzjutēji gribēja,notika kārtējā trenera maiņa.Atnāca Patelainens,brīnumi nenotika,jo gada laikā komanda,kuras filosofija bija spēle no aizsardzības,nevar un neprot pārkārtoties uz uzbrukuma futbolu,vienkārši tāpēc,ka nav tik meistarīgu spēlētāju.Nevienam neatklāšu Ameriku,ja pateikšu,ka aizsargāties un atsisties ir daudz vieglāk,nekā veidot.Nu treneris ir slovēnis,kurš arī vēlās izveidot no kokainiem futbolistiem komandu ,kura spējīga uzbrukt.Rezultātā nav ne uzbrukums,ir vēl trakāk.Komanda vairs neprot aizsargāties.Lūk ,rezultāts šai saucamajai pārbūvei.Šobrīd mēs stāvam pie Latvijas futbola izlases drupām un ir jāizvēlās,ko un kā būvēt,Tikai ir jānovērtē to,kāds ir materiāls,lai uzbūvētais atkal nesabruktu kā kāršu namiņš pie pirmā spēcīgā vēja pūtiena.Apmēram tā.Un gribās teikt,ka līdzjutēju nopelns tā futbola sagraušanā,kurš mums bija,ir visai ievērojams ar saviem "Starkovu nost!,Paharu nost,Patelainenu nost"Nu esam pie drupām,ko jūs tagad gaudojat un rejat.Palīdziet būvēt jaunu izlasi!!!Varbūt Kļaviņam uzticēt izlases trenēšanu,viņš taču spēlēšot uzbrukuma futbolu.Lūk kur mēs esam nonākuši ar savu diletantismu.
Man liekas, ka vienīgais diletants esi tu, uzrakstot šādu komentāru.

"Nekas jau nav vieglāk,kā kritizēt.Palasīju komentus un nevienā neatradu domu graudus,kāpēc šobrīd ir tā kā ir."
Kāpēc tā ir? Vai ta tas nav acīmredzami? Jo spēlētāji ir nobijušies un pie pirmās iespējas aizsper bumbu projām, jo līmenis viens no zemākajiem Eiropā.

Kāpēc fani pieprasīja treneru maiņas?

- Jo treneris ir tas, kas vada komandu un, kuram ir pirmajām jākrīt pie sliktiem rezultātiem? - Trenerim tāpat kā jebkurā uzņēmumā, pirmais tiek sodīts galvenais un atbildīgais, kas ir augstākā persona, šajā gadījumā treneris.

Un kādus domu graudus tu te gribi redzēt??? Jālaiž jaunie uz laukuma kā Ontužāns, kas savos padsmitnieka gados ir labākā līmenī nekā tie, kas jau aizvadījuši ap 50 spēlēm izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 09:13, pirms 5 gadiem
Visu, līdz pēdējam centam, bērnu jaunatnes futbolā
Un tad kadus 5g gaidām

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 09:35, pirms 5 gadiem
Nu vai tiešām nebūtu laiks atjēgties un lielu daļu šo "superzvaigžņu" patriekt no izlases?? Tiešām Latvijā trūkst kaut jauno spēlētāju, kuri var kādu piespēli atdot un uzskriet? Nu nav te nekādas saspēles, neder šāds sastāvs, cik stulbam ir jābūt, lai šos nemotivētos skrējējus laistu laukumā un cerētu uz citādāku iznākumu?
Lai ņem piemēru no Somijas hokeja izlases. Galvenais nav ņemt augsta kalibra spēlētāju, bet izveidot KOMANDU!
Vecam sunim jaunus trikus neiemācīsi. Šie padomju veči nesaprot, ka laiks iet uz priekšu.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-11 09:39, pirms 5 gadiem
Steidzami jānaturalizē melnie spēlētāji no Āfrikas.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 09:52, pirms 5 gadiem
Vārguļi. Triekt visus projām un komlektēt izlasi no jauniešiem. Tad vismaz būs cerības nākotnē un zaudējumus varēs saprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 10:28, pirms 5 gadiem
Ai Latvija, tu manā sirdī rēta, ai mana tauta,
jādačakarēta,
Ja gribi brīvību, to točkās tirgo kannām, ja gribi
aizmirsties, no Jāņiem dzer līdz Annām.
';

     [+] [-]

, 2019-06-11 10:34, pirms 5 gadiem
Pofig uz šīm lupatām. Meiču pasaules čēmpja futenis ir daudz interesantāks.

     [+] [-]

, 2019-06-11 10:45, pirms 5 gadiem
Šodienas spēles meičukiem.
16:00 New Zealand vs Netherlands
19:00 Chile vs Sweden
22:00 United States vs Thailand

     [+] [-]

, 2019-06-11 12:03, pirms 5 gadiem
Your BUNNY Wrote " 11 vilki" ...sukas

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 13:10, pirms 5 gadiem
Nesaprotu ,par ko cepiens. Mums baigā bērnu-jauniešu sistēma izveidota ? Nauda tiek ieguldīta klubos un infrastruktūrā? Mūsu futbola sistēma ražo tādus spēlētājus ,kurus izķer premjerlīgas ,bundeslīgas ,a-sērijas klubi ,par la-liga nemaz nerunājot? Nūuu - tiešām nav skaidrs šāds satraukums principā. Kāds ieguldījums ,tāda atdeve ,kāda sēja ,tāda pļauja. Viss ir sen izsmelts un vietā nekas nav radīts. Tas arī viss. Nevar gadījumā Koziols arī LFF un LBS kārtību ieviest? Sistēmu , metodiku ,bez "vieglas uzvedības sievietēm" un "uz locekļa" katrā vārda galā izmantošanas. Būs darbs ,būs augļi.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-11 14:26, pirms 5 gadiem
Iesaku dotajam sastaavam uzspeeleet pret LV sieviesu uzlasi... domaaju siivaa ciinaa vini zaudeetu!!!