Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

UEFA var aizliegt izlasei spēlēt Latvijā

Andrejs Siliņš

UEFA var aizliegt izlasei spēlēt Latvijā
Latvijas futbola izlase
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Futbola federācijas (LFF) prezidents Guntis Indriksons sarunā ar "Dienas Biznesu" atklājis, ka "Skonto" stadiona pārbūvēšanas laikā UEFA var neļaut Latvijas valstsvienībai aizvadīt spēles.

Kā zināms, Latvijas futbolisti savas mājas spēles jau gadiem aizvada Rīgas centrā esošajā "Skonto" stadionā, taču, tā kā šī sporta būve varētu tikt pārbūvēta, izlase paliks bez mājas spēļu vietas. "Pieļauju domu, ka varētu mums atļaut arī Liepājā vai Ventspilī spēlēt. Reāls ir arī variants par Igauniju un Lietuvu, kur aizvadīt mājas spēles. Bet nezinu, vai mums ļaus aizvadīt spēles citā valstī. Tomēr reāli ir arī tas, ka UEFA mūs var noņemt no spēlēm uz gadu. Mēs risināsim šo jautājumu," stāsta Indriksons.

""Skonto" stadionam ir pilnīgi nepareizs koncepts. Tas neatbilst drošības un ekonomiskajām prasībām un to nav iespējams pārveidot, lai tas nestu plusus," stadiona pārbūvēšanas iemeslus stāsta Indriksons. "Tas tagad būtu jānojauc, lai nestu plusus. Stadions ir jāpārvieto - respektīvi, jānojauc un jāuzbūvē no jauna, lai varētu to realizēt. Tā ir kļūda, kas pieļauta jau sen. Esam atraduši pilsētā vietu, kur kopā ar federāciju varētu uzbūvēt jaunu mājīgu stadionu. Tikai problēma ir tāda, ka izlasei tad kādu gadu nav vietas, kur spēlēt. Kur izlase tikmēr spēlēs, ir grūti pateikt."

"Varam teikt lielu paldies gan Rīgai, gan valstij, kas neļāva pārbūvēt "Daugavas" stadionu. Lai tā būtu sporta bāze ar diviem stadioniem. Paldies visiem Šnepiem un citiem, kurus vārdā nesaukšu. Viņi darīja visu, lai Rīgā nebūtu stadiona. Mums bija nauda un viss sakārtots. Viņi jāsauc pie reālas atbildības, jo darījuši visu, lai stadiona nebūtu. Es nojaušu, kāpēc viņiem tas bija izdevīgi - vieglāk taču ir iebāzt sev kabatā 300 tūkstošus latu."

Izmantotie resursi:
Dienas Bizness

  +2 [+] [-]

, 2009-11-06 11:20, pirms 15 gadiem
hammerx rakstīja: Indriksons jau sen teica, ka stadions tiks nojaukts, jo nav izdevigs nevienam!
Izdevīgi nav naudas rāvējiem-kāds ir arī Indriksons... diemžēl...

  +2 [+] [-]

, 2009-11-06 11:22, pirms 15 gadiem
nu ja tā tad spēles būtu jāaizvada Ventspilī vai Liepājā bet nekādā gadījumā ārpus LV robežām. tas būtu drausmīgs kauns, cik tad letiņi var zemu krist

  -3 [+] [-]

, 2009-11-06 11:22, pirms 15 gadiem
Indriksons pareizi dara, ka jauc nost stadionu- tad vismaz beidzot RIGA, VALSTS sapratis, ka nav neviena pienjemama stadiona! citadi jau neapzinas. Lai aizbrauc uz pundurvalstinju SanMarino vai Andorru, kur kalnu klintis un ar 20 reiz mazaku iedzivotaju skaitu ir pat vairaki stadioni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-06 11:22, pirms 15 gadiem
Vai nevar aizvadīt pāris spēles Jūrmalā ? Obligāti vajag braukt uz Igauniju,Lietuvu ? ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-06 11:23, pirms 15 gadiem
Skonto stadiona nojaukšana šajā brīdī ir finansiāla un prestiža pašnāvība; brīnos, ka Indriksons iespītējas un negrib to saprast. Nezinu neviena gadījuma Eiropā, kad valsts labākais stadions (un Skonto tāds ir, nekādu īpašu trūkumu tam nav, bet lielāku Latvijas līdzjutēji nemaz neaizpildītu) tiktu nojaukts īpašnieka biznesa dēļ.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-06 11:23, pirms 15 gadiem
Par Daugavas stadionu vispaar SVIESTS, tada teritorija un stav neizmantota! eu SHLESER Tu vari vai ne? piesaistiisi tachu daudz sporta turistu, ja mums bus labs stadions!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 11:24, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Ieraut nāsīs vēl vairāk-un kameru priekšā stāstīt, kā viņš visu grib tā-par baltu velti-nevienam neko neprasot...
Tas, ka ir bardaks, nav nekas jauns-šobrīd-tā ir šantāža, kura beigsies ar to, ko parasti-cietīs visi-tikai ne tie, kam vajadzētu...
Un miljonāru skaits tik turpinās pieaugt...
Es jau saprotu-Indriķim a negribas no tā saraksta izkrist...
Kā tad,viss latvijas futbols balstās uz dažiem cilvēkiem...ta ka cepuri nost Indriksonam un man isteniiba vienalga cik vinjs ir iesūcis nāsiis vai ari to nav izdarijis!!

     [+] [-]

, 2009-11-06 11:25, pirms 15 gadiem
Sviests Tiešām kāpēc neļāva pārbūvēt Daugavas stadionu, kurš tur pūst kopā... Uzceltu apkart jaunas tribīnes, būtu kādas 15-20 štukas skatītaju vieta, stadions futbolam, vieglatlētikai. Varētu rīkot sacensības. Rīgā šķiet gandrīz vienīgajā Eiropas galvaspilsēta nav stadiona vieglatletikai. Kauns pa visu ģīmi
A kāpec nevar celt parallēli jauno un spēlet vel gadu vecajā. Jācer ka vienosies par kaut ko. Citādak būs jābrauc uz Liepāju vai kaimiņvalsti kādu. Kaut kur tač izlasei būs jāspēlē.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 11:26, pirms 15 gadiem
olga rakstīja: Skonto stadiona nojaukšana šajā brīdī ir finansiāla un prestiža pašnāvība; brīnos, ka Indriksons iespītējas un negrib to saprast. Nezinu neviena gadījuma Eiropā, kad valsts labākais stadions (un Skonto tāds ir, nekādu īpašu trūkumu tam nav, bet lielāku Latvijas līdzjutēji nemaz neaizpildītu) tiktu nojaukts īpašnieka biznesa dēļ.
Nu lai Riga atperk Skonto stadionu! Bus labs stadions pilsetai un Indriksons uzcels velvienu. tachu daugavas stadions viennozimigi jaatjauno, nesaprotu... kuraa valdibas stavaa tas iestredzis?

  +3 [+] [-]

, 2009-11-06 11:27, pirms 15 gadiem
Olaine ir jauns un moderns laukums, lai spele tur Vienigi tribines vietu praktiski nav, bet ta problema jau risinama un nemaz ne dargi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-06 11:29, pirms 15 gadiem
sandza rakstīja: Nu lai Riga atperk Skonto stadionu! Bus labs stadions pilsetai un Indriksons uzcels velvienu. tachu daugavas stadions viennozimigi jaatjauno, nesaprotu... kuraa valdibas stavaa tas iestredzis?
tu ņirgajies???atdot rigai,tas pats vnk pazudiis un nebuus janojauc..

  +1 [+] [-]

, 2009-11-06 11:29, pirms 15 gadiem
Bez privatiem investoriem mums te vispar nekas nenotiek. Nebutu Indriksona, mes speletu Arkadija parka...

Kauns Rigai.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-06 11:30, pirms 15 gadiem
Sneps lien visur kur vien var tikai lai visu aizkavetu un iznicinatu.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-06 11:30, pirms 15 gadiem
Nu skaisti, beidzot taps sen lolotās mājas, vai vienkārši pārdos to zemi! Krīzes laikā nauda aptrūkās???

Ja tā mīlam futbolu, tad saņemās un atrod veidu, kā uzcelt "mājīgu" stadionu un tad tikai nojaukt veco, kā to dara jebkuri saprātīgi domājoši cilvēki!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 11:31, pirms 15 gadiem
Tikai nejauciet sportu ar biznesu. Man personīgi visi sporta veidi ir mīļi, tāpēc jau nevajag noniecināt citus sporta veidus un saukt futbolistus, basketbolistu, hokejistu u.c. par kropļiem utt. Ļoti žēl, ka tādi bijušie sportisti kā Šneps domā tikai par vienu sporta veidu. Tādam nav vietas sporta saimē. Lai brauc uz kādu dārzu un kaplē bumbierus.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-06 11:31, pirms 15 gadiem
Citēju - "Tas tagad būtu jānojauc, lai nestu plusus. Stadions ir jāpārvieto - respektīvi, jānojauc un jāuzbūvē no jauna, lai varētu to realizēt. Tā ir kļūda, kas pieļauta jau sen. Esam atraduši pilsētā vietu, kur kopā ar federāciju varētu uzbūvēt jaunu mājīgu stadionu."
Man tik nav skaidrs, kāpēc jājauc nost, ja jauno stadionu būvēs citur? Kad uzbūvēs jauno, tad arī var nojaukt veco!

     [+] [-]

, 2009-11-06 11:31, pirms 15 gadiem
Kāpec gan nevar to gadu spēlēt Liepāja, tur ir labs stadions 5000 skatitājiem, ir apgaismojums. Lietuva spēles Marjampolē aizvadā, kur nebūt nav labākais stadions. Un vispar kāpēc uzpirm jānovāc un pēc tam celt jauno. Kaut kas šeit nav tīrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 11:34, pirms 15 gadiem
viņš tak tāpat vien neieguldīs naudu, kas nāks atpakaļ pēc n-tiem gadiem, tāpēc jau primārais ir nojaukšana, jo atbrīvotā vieta tādā gadījumā ātrāk nesīs peļņu

  +4 [+] [-]

, 2009-11-06 11:37, pirms 15 gadiem
Šī tēma nav nekāds jaunums. Tas attiecas gan uz LU stadionu starp Barona un Čaka ielām, gan Daugavas stadionu. Visu laiku process tiek bremzēts un visādi citādi neveicinošs.

Runājot par dažu piezīmēm par komercbūvēm pie Daugavas stadiona, tad tas ir tikai normāls veids, jo pasaulē šāda prakse ir. Kāpēc? Tāpēc, ka ar vienu stadionu vien stadions neatpelnīs ieguldīto. Toties, ja blakus ir biznesa centrs - ēka, dažādi veikali, no kā pelnīt papildus naudu, stadions var daudzmaz iziet uz plusiem. Tā tas ir visur pasaulē. Tieši tas pats ir arī ar Arēnu Rīga. Blakus uzbūvēja gan Skanstes mājas, gan biroja ēkas un citas būves un Arēna Rīga daudzmaz atpelna tos lielos ieguldījumus.

Es tiešām nezinu un nesaprotu valsts un pašvaldības darboņu domāšanas veidu - neļaut citiem un paši arī neko nedara, lai veiktu attiecīgās būves - lasi - Daugavas stadiona un LU stadiona pārbūvi, rekonstrukciju un uzlabošanu. Ja ir reāli investori, tad kur ir problēma kopā sadarboties? Šleseram jau tagad vajadzētu pildīt savu solījumu attiecībā uz šo jautājumu.

Cik tad Latvijā ir normālu un Skonto līmeņa futbola stadionu? Neviena!!!! Labi ja 3-4 būs tādi nosacīti daudzmaz atbilstoši, izņemot to Skonto stadiona ietilpību, jo citos stadionos ietilpība nepārsniedz 5000 vietas. Šie stadioni ir Liepājas Metalurga, Ventspils (bez mākslīgā apgaismojuma) un varbūt Daugavpilī, Valmierā, Rēzeknē). Tas arī viss!!! Pārējie stadioni tikai ar labu zālāju - vienalga - ar mākslīgo vai dabīgo, kā arī ar max 1000 skatītāju vietām, bet biežāk pat 100-800.

Tāda lūk ir skaudrā realitāte.

OK, mums nespīd vismaz gadus 10 uzcelt Eiropas un Pasaules līmeņa stadionu ar vismaz 20 000 vietām, kur nu pie 80 000?

Un ir vēl kas!!! Ja līdzjutēji piepildītu stadionu pilnu līdz malām regulāri un uz katru futbola spēli, maksātu kaut vai tos pašus 2-5 Ls par spēli, tad parēķiniet paši - tas klubam ienestu labu naudu un stimulētu būvēt lielāku. Ja Ventspilī vai Liepājā vietas ir ap 3000-4000, tad pareizinam 3000x kaut vai ar 2 Ls - par spēli būtu ienākumi ap 6-7 tūkstoši Ls. Ja būtu 5 Ls, tad būtu 15000 Ls stabili. Un ja sezonā ir vismaz 14-20 spēles, tad ienākumos būtu 210 000-300 000 Ls (ja par 5 Ls 14-20 spēles). Un tas jau ir būtisks atspaids nākotnei.
Skonto stadionā ir vietas 9000, un ja par katru spēli maksātu vismaz 5 Ls, tad par spēli vien dabūtu 45 000 Ls!!!! un sezonā vien sanāktu 900 000 Ls par 20 spēlēm!!!
Kāpēc 20 spēles? Sezonā ir 14 mājas spēles un vēl Latvijas kausa izcīņa, Baltijas fotbola līgas spēles un tad dažiem vēl eirokausi. Nu es te tā rupji rēķinu vidēji 20 spēles.

Bet ja stadioni nepildās, tad arī klubiem grūtāk komplektēt labākus sastāvus, ar labākiem spēlētājiem un sponsori arī nenāk tik daudz. Padomājiet arī par šo aspektu. Vajag atbalsīt komandas un palīdzēt ar savu atbalstu tiem attīstīties!!! Tas ir bizness un arī sava veida līmeņa celšanas veids, lai klubi būtu spēcīgāki un sponsoriem interesantāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-06 11:40, pirms 15 gadiem
ieteiktu uzmanīgi izturēties pret JEBKURIEM Indriksona paziņojumiem! Vienkārši tāpat vien par baltu velti viņš neko nedara! Daugavas stadions viņam bija vajadzīgs galvenokārt tādēļ, lai atslogotu Skonto stadionu daudzzīvokļu ēku celtniecībai, tai pat laikā, nepazaudētu Valsts galvenā stadiona statusu, un daļā Daugavas stadiona teritorijas arī būvētu privātmājas. Kā saprotiet, tādas lietas tiesiskā valstī bez konkursa nenotiek...
Skaidrs, ka taisnība ir kkur pa vidu...

Tai pat laikā, runas par spēlēšanu ārpus Latvijas, ir pilnīgs murgs! Nu nav skonto stadions vienīgais valstī, pat Ilūkstē ir labs stadions, ja reiz tā. Tieksme sabiezināt krāsas ir Indriksona kunga jājamzirdziņš, nevajag ikkatru viņa zilbi uztvert kā patiesību.

P.S. Par totalizatoru skandālu arī ir vēl daudz neskaidrību, un domāju, ka ja lieta nonāks līdz tiesai, arī Indriksona kungs var dabūt trūkties.

     [+] [-]

, 2009-11-06 11:41, pirms 15 gadiem
lkrnpk rakstīja: Kas ir Liepājā? Kas ir Jūrmalā, kur ne tik sen notika Baltijas kausa (izlasēm) mači???
Piekrītu, Jūrmalu nepieskaitīju, bet tur pagaidām tikai pagaidu uzstādītās tribīnes kaut kur 1000-2000 vietām, ja nemaldos. varbūt kļūdos, bet nu tas ideju nemaina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 11:42, pirms 15 gadiem
nu b.le, jo.banii paris taukshkji un uzliec ventpili fares...neatmaksasies? tas ir ps.c............................ logjika

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 11:46, pirms 15 gadiem
Indriksons manaas aacis ir visssakariigaakais sporta dzeks.....!!!Cik vinsh ir ieguuldijis jau futbolaa.....!!AArpraacc.....!!Protams,lielaakaa dala teiks,ka vinsh ir savaas intresees to darijis ,lai buveetu birojus un tamliidziigas mahinaacijas,bet nu un.................!!!Vinsh vismaz kaut ko dod sportam atshkiriibaa no citiem.......!!Nebuutu vina......,kaa juus domaajat ,kur Latvijas izlase shitos gadus speeleetu????

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 11:48, pirms 15 gadiem
Calvin rakstīja: ieteiktu uzmanīgi izturēties pret JEBKURIEM Indriksona paziņojumiem! Vienkārši tāpat vien par baltu velti viņš neko nedara! Daugavas stadions viņam bija vajadzīgs galvenokārt tādēļ, lai atslogotu Skonto stadionu daudzzīvokļu ēku celtniecībai, tai pat laikā, nepazaudētu Valsts galvenā stadiona statusu, un daļā Daugavas stadiona teritorijas arī būvētu privātmājas. Kā saprotiet, tādas lietas tiesiskā valstī bez konkursa nenotiek...
Skaidrs, ka taisnība ir kkur pa vidu...

Tai pat laikā, runas par spēlēšanu ārpus Latvijas, ir pilnīgs murgs! Nu nav skonto stadions vienīgais valstī, pat Ilūkstē ir labs stadions, ja reiz tā. Tieksme sabiezināt krāsas ir Indriksona kunga jājamzirdziņš, nevajag ikkatru viņa zilbi uztvert kā patiesību.

P.S. Par totalizatoru skandālu arī ir vēl daudz neskaidrību, un domāju, ka ja lieta nonāks līdz tiesai, arī Indriksona kungs var dabūt trūkties.
Tas, ka Indriksons vēlas melngaiļa un hanzas ielas zemi izmantot biroja un dzīvokļu ēkas būvniecībai nav nekas nosodāms. Ja tev piederētu zeme ar visu stadionu, futbola klubu un visu laiku tev viss iet mīnusos, tu tak arī meklētu veidu, kā KAUT CIK NOSEGTU IZDEVUMUS!!!! Nekā nosodāma te nesaskatu! Viņš tā jau daudz ieguldījis - Skonto stadions, Skonto olimpiskā halle (slēgtā), Ķeizarmeža sporta bāze, Futbola laukumu un citu būvju atbalstīšanā iesaistījies, palīdz, cīnās utt. Pārādiet kaut vēl dažus tādus vīrus, kā viņš! OK, daži ir - Bespalovs, Zaharjins, Mališkovs (ja pareizi atceros uzvārdu). Bet ne visiem ir tik daudz naudas un iespējas uzbūvēt kaut vai 12 000 vietu stadionus un treniņu bāzes!!! Katrs cīnās kā māk. Tās investīcijas ir baigas. Vien zālājs izmaksā ap 300-pat 700 tūkstošiem Ls!!! Apgaismojums arī savi 150-300 tūkstoši (Tādēļ jau arī ventspilnieki nav joprojām uzstādījuši mākslīgo apgaismojumu)!!! Tas nav tik vienkārši!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 11:48, pirms 15 gadiem
PIN rakstīja: Indrikson! Normali būtu ja sākumā uzceltu jauno stadionu un tikai pēc tam slēgt veco ?? ne?
šito es arī nevaru saprast!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-06 11:49, pirms 15 gadiem
tigereens rakstīja: Piekrītu, Jūrmalu nepieskaitīju, bet tur pagaidām tikai pagaidu uzstādītās tribīnes kaut kur 1000-2000 vietām, ja nemaldos. varbūt kļūdos, bet nu tas ideju nemaina.
Jūrmalā ir ļoti labs jauns mūsdienīgs stadions 3000 vietam. Tikai nezinu kā tur it ar apgaismojumu.