Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

UEFA var aizliegt izlasei spēlēt Latvijā

Andrejs Siliņš

UEFA var aizliegt izlasei spēlēt Latvijā
Latvijas futbola izlase
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Futbola federācijas (LFF) prezidents Guntis Indriksons sarunā ar "Dienas Biznesu" atklājis, ka "Skonto" stadiona pārbūvēšanas laikā UEFA var neļaut Latvijas valstsvienībai aizvadīt spēles.

Kā zināms, Latvijas futbolisti savas mājas spēles jau gadiem aizvada Rīgas centrā esošajā "Skonto" stadionā, taču, tā kā šī sporta būve varētu tikt pārbūvēta, izlase paliks bez mājas spēļu vietas. "Pieļauju domu, ka varētu mums atļaut arī Liepājā vai Ventspilī spēlēt. Reāls ir arī variants par Igauniju un Lietuvu, kur aizvadīt mājas spēles. Bet nezinu, vai mums ļaus aizvadīt spēles citā valstī. Tomēr reāli ir arī tas, ka UEFA mūs var noņemt no spēlēm uz gadu. Mēs risināsim šo jautājumu," stāsta Indriksons.

""Skonto" stadionam ir pilnīgi nepareizs koncepts. Tas neatbilst drošības un ekonomiskajām prasībām un to nav iespējams pārveidot, lai tas nestu plusus," stadiona pārbūvēšanas iemeslus stāsta Indriksons. "Tas tagad būtu jānojauc, lai nestu plusus. Stadions ir jāpārvieto - respektīvi, jānojauc un jāuzbūvē no jauna, lai varētu to realizēt. Tā ir kļūda, kas pieļauta jau sen. Esam atraduši pilsētā vietu, kur kopā ar federāciju varētu uzbūvēt jaunu mājīgu stadionu. Tikai problēma ir tāda, ka izlasei tad kādu gadu nav vietas, kur spēlēt. Kur izlase tikmēr spēlēs, ir grūti pateikt."

"Varam teikt lielu paldies gan Rīgai, gan valstij, kas neļāva pārbūvēt "Daugavas" stadionu. Lai tā būtu sporta bāze ar diviem stadioniem. Paldies visiem Šnepiem un citiem, kurus vārdā nesaukšu. Viņi darīja visu, lai Rīgā nebūtu stadiona. Mums bija nauda un viss sakārtots. Viņi jāsauc pie reālas atbildības, jo darījuši visu, lai stadiona nebūtu. Es nojaušu, kāpēc viņiem tas bija izdevīgi - vieglāk taču ir iebāzt sev kabatā 300 tūkstošus latu."

Izmantotie resursi:
Dienas Bizness

  -2 [+] [-]

, 2009-11-06 11:52, pirms 15 gadiem
buuvnieks rakstīja: šito es arī nevaru saprast!
Zini kas ir? Es personīgi pazīstu Audas īpašnieku, Juri Gorkšu! Viņš ir cilvēks, kas LFF strādā ar stadioniem.
Viņš teica - lai nopirktu zemi fotbola stadionam, vajag vismaz 1-2 ha!!! Un zeme Rīgā maksā miljonus! Līdz ar to tādas naudas, lai atpelnītu stadiona celtniecību nevienam nav, kur nu vēl uzturēt! Stadiona celtniecība vien maksā iespaidīgas summas!!!
OK, Indriksons labprāt uzceltu jaunu, varbūt labāku, bet atrodiet vietu, kur to darīt un lai izmaksas būtu pēc iespējas saprātīgākas!

     [+] [-]

, 2009-11-06 11:54, pirms 15 gadiem
Guevara rakstīja: Vai nevar aizvadīt pāris spēles Jūrmalā ? Obligāti vajag braukt uz Igauniju,Lietuvu ?
Vietas maz ... laikam?

  -3 [+] [-]

, 2009-11-06 11:56, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Jo ŪDENSGALVAS nemācēs ceļu atrast ārpus Rīgas???
Pārsteiguma nav-tā varētu būt...
Rīga nav PASAULES NABA... un, ja tur NAV stadiona-kapēc lai Liepāja/Ventspils to neizmantotu>?
tapēc ka es esmu stulbs rīdzinieks kurš uzskata ka visam galvenajam jābūt rīgā....

  -2 [+] [-]

, 2009-11-06 11:57, pirms 15 gadiem
Guevara rakstīja: Vai nevar aizvadīt pāris spēles Jūrmalā ? Obligāti vajag braukt uz Igauniju,Lietuvu ?
rob4iks rakstīja: Vietas maz ... laikam?
Nevar! UEFA uN FIFA ir noteiktas prasības, kādam ir jābūt stadionam, lai tur spēlētu izlases un UEFA rīkotajos eirokausos. Neesat aizdomājušies, kāpēc joprojām Ventspils un brīžam arī Liepāja spēlē eirokausu spēles Skonto stadionā? Tikai tāpēc, ka nav atbilstošās prasībās!!!!

     [+] [-]

, 2009-11-06 12:00, pirms 15 gadiem
lkrnpk rakstīja: Liepāja, Ventspils, Jūrmala, Daugavpils jaunais "Daugavas", Valmiera.... Ko tu sauc par pieņemamu stadionu? Var jau uzbliezt augšā 20 000 niekus vai kaut 10 000 katrā lielākā pilsētā, bet kas ies un pildīs viņus???
Nu stadionus var arī paplāšināt... (tas nav tas pats kas uzcelt jaunu stadionu) Vienīgie manuprāt jedzigie stadioni ir Liepāja, Ventspils ( par Daugavpili un jurmalu nezinu)
Kas būtu izdevīgāk uzlikt apgaismojumu Ventspili 4000 vietam, vai paplasinaat stadionu liepāja kur ir jau 5000 vietas.
No vienas puses ventspils beidzot ieguus apgaismojumu, bet liepājai palielināsies stadiona uzturēšanas izdevumi tāpēc 50:50 .

     [+] [-]

, 2009-11-06 12:02, pirms 15 gadiem
tigereens rakstīja: Guevara rakstīja: Vai nevar aizvadīt pāris spēles Jūrmalā ? Obligāti vajag braukt uz Igauniju,Lietuvu ?


Nevar! UEFA uN FIFA ir noteiktas prasības, kādam ir jābūt stadionam, lai tur spēlētu izlases un UEFA rīkotajos eirokausos. Neesat aizdomājušies, kāpēc joprojām Ventspils un brīžam arī Liepāja spēlē eirokausu spēles Skonto stadionā? Tikai tāpēc, ka nav atbilstošās prasībās!!!!
TAs jau vecs temats, VENTSPILI NAV APGAISMOJUMA

     [+] [-]

, 2009-11-06 12:02, pirms 15 gadiem
Ja zeme Rīgā un Jūrmalā dārga, manispēc varētu izlase spēlēt arī citur: Liepājā, Ventspilī vai Rēzeknē, ja tikai tur būtu atbilstošs stadions ar apgaismojumu, ~10 tūkstošiem vietu, viesnīcām un visu citu. Bet šāds stadions prasīs līdzekļus no valsts maka, un to šais laikos, īpaši kad repšiks pie portfeļa, nedabūsim.
Sanāk, ka Indriksonam savs krutais daudzstāvu bizness Skonto stadiona vietā jāatliek līdz labākiem laikiem, un kamēr tiks atrasts risinājums stadionam citā vietā.
Varētu arī "Daugavā", nac.sporta bāze, pieslej tribīni un aiziet!

     [+] [-]

, 2009-11-06 12:03, pirms 15 gadiem
tigereens rakstīja: Šī tēma nav nekāds jaunums. Tas attiecas gan uz LU stadionu starp Barona un Čaka ielām, gan Daugavas stadionu. Visu laiku process tiek bremzēts un visādi citādi neveicinošs.

Runājot par dažu piezīmēm par komercbūvēm pie Daugavas stadiona, tad tas ir tikai normāls veids, jo pasaulē šāda prakse ir. Kāpēc? Tāpēc, ka ar vienu stadionu vien stadions neatpelnīs ieguldīto. Toties, ja blakus ir biznesa centrs - ēka, dažādi veikali, no kā pelnīt papildus naudu, stadions var daudzmaz iziet uz plusiem. Tā tas ir visur pasaulē. Tieši tas pats ir arī ar Arēnu Rīga. Blakus uzbūvēja gan Skanstes mājas, gan biroja ēkas un citas būves un Arēna Rīga daudzmaz atpelna tos lielos ieguldījumus.

Es tiešām nezinu un nesaprotu valsts un pašvaldības darboņu domāšanas veidu - neļaut citiem un paši arī neko nedara, lai veiktu attiecīgās būves - lasi - Daugavas stadiona un LU stadiona pārbūvi, rekonstrukciju un uzlabošanu. Ja ir reāli investori, tad kur ir problēma kopā sadarboties? Šleseram jau tagad vajadzētu pildīt savu solījumu attiecībā uz šo jautājumu.

Cik tad Latvijā ir normālu un Skonto līmeņa futbola stadionu? Neviena!!!! Labi ja 3-4 būs tādi nosacīti daudzmaz atbilstoši, izņemot to Skonto stadiona ietilpību, jo citos stadionos ietilpība nepārsniedz 5000 vietas. Šie stadioni ir Liepājas Metalurga, Ventspils (bez mākslīgā apgaismojuma) un varbūt Daugavpilī, Valmierā, Rēzeknē). Tas arī viss!!! Pārējie stadioni tikai ar labu zālāju - vienalga - ar mākslīgo vai dabīgo, kā arī ar max 1000 skatītāju vietām, bet biežāk pat 100-800.

Tāda lūk ir skaudrā realitāte.

OK, mums nespīd vismaz gadus 10 uzcelt Eiropas un Pasaules līmeņa stadionu ar vismaz 20 000 vietām, kur nu pie 80 000?

Un ir vēl kas!!! Ja līdzjutēji piepildītu stadionu pilnu līdz malām regulāri un uz katru futbola spēli, maksātu kaut vai tos pašus 2-5 Ls par spēli, tad parēķiniet paši - tas klubam ienestu labu naudu un stimulētu būvēt lielāku. Ja Ventspilī vai Liepājā vietas ir ap 3000-4000, tad pareizinam 3000x kaut vai ar 2 Ls - par spēli būtu ienākumi ap 6-7 tūkstoši Ls. Ja būtu 5 Ls, tad būtu 15000 Ls stabili. Un ja sezonā ir vismaz 14-20 spēles, tad ienākumos būtu 210 000-300 000 Ls (ja par 5 Ls 14-20 spēles). Un tas jau ir būtisks atspaids nākotnei.
Skonto stadionā ir vietas 9000, un ja par katru spēli maksātu vismaz 5 Ls, tad par spēli vien dabūtu 45 000 Ls!!!! un sezonā vien sanāktu 900 000 Ls par 20 spēlēm!!!
Kāpēc 20 spēles? Sezonā ir 14 mājas spēles un vēl Latvijas kausa izcīņa, Baltijas fotbola līgas spēles un tad dažiem vēl eirokausi. Nu es te tā rupji rēķinu vidēji 20 spēles.

Bet ja stadioni nepildās, tad arī klubiem grūtāk komplektēt labākus sastāvus, ar labākiem spēlētājiem un sponsori arī nenāk tik daudz. Padomājiet arī par šo aspektu. Vajag atbalsīt komandas un palīdzēt ar savu atbalstu tiem attīstīties!!! Tas ir bizness un arī sava veida līmeņa celšanas veids, lai klubi būtu spēcīgāki un sponsoriem interesantāki.
paldies.. aiztaupīji man laiku, jo tieši šito visu gribēju rakstīt tikai īsāk

p.s. nesaprotu toscilv;ēkus, kasv ēl pārmet, ka pie sporta būvēm grib likt klāt komercbūves.. kast ur jopcik slikts? jūs ko domājat ka tiem kas to sportu finansē vispār nekādu atdevi no tā nevajag? lai tas būtu tīrai mecenātisms.. starp citu intervijā par tām naudas lietām Dienas biznesā ar tas viss aprakstīts... iesaku nopirkt!

     [+] [-]

, 2009-11-06 12:05, pirms 15 gadiem
par KSonto stadionu runājot - galvenais mīnuss tam ir ne no sportiskā vieokļa (ok drošibas prasībām un transporta plūsmām tur daudzas lietas pieklibo) bet raī no komerciālā viedopkļa jo tur vairs nav vietas vispār kautko klāt piebūvētr.. nekādas komerctelpas uztaisīt.. da kautvai picēriju

     [+] [-]

, 2009-11-06 12:08, pirms 15 gadiem
"Pieļauju domu, ka varētu mums atļaut arī Liepājā vai Ventspilī spēlēt. Reāls ir arī variants par Igauniju un Lietuvu, kur aizvadīt mājas spēles.
Kas par murgu? Vai tad Liepājā tas nav iespējāms, tur tam viss ir!

     [+] [-]

, 2009-11-06 12:10, pirms 15 gadiem
tigereens rakstīja: Nevar! UEFA uN FIFA ir noteiktas prasības, kādam ir jābūt stadionam, lai tur spēlētu izlases un UEFA rīkotajos eirokausos. Neesat aizdomājušies, kāpēc joprojām Ventspils un brīžam arī Liepāja spēlē eirokausu spēles Skonto stadionā? Tikai tāpēc, ka nav atbilstošās prasībās!!!!
Tev ir nedaudz paveca informaacija. Liepaaja speeleeja Riigaa pirms daudziem gadiem ar Feyenoord, jo tad veel nebija sakaartots savs stadions.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-06 12:10, pirms 15 gadiem
Anet rakstīja: "Pieļauju domu, ka varētu mums atļaut arī Liepājā vai Ventspilī spēlēt. Reāls ir arī variants par Igauniju un Lietuvu, kur aizvadīt mājas spēles.
Kas par murgu? Vai tad Liepājā tas nav iespējāms, tur tam viss ir!
??? kapec tu skai ka ne;ļaus.. lasīt nemāki?? viņš takl arī saka ka Pieļauju domu, ka VARĒTU MUMS ATĻAUt arī Liepājā vai Ventspilī spēlēt.

viņš tak nesaka ka neatļaus.. vienk acīmredzot vēl kautkādas lietas jāizdara...

     [+] [-]

, 2009-11-06 12:18, pirms 15 gadiem
kauns kauns :/ ka valstī nav normālu-standartiem atbilstošu stadionu. Un vispār kauns par valsts attieksmi pret sporta būvēm. Ja tā turpinās "atbalstīt" sportu, tad paliksim ne tikai bez futbola būvēm. Piemēram man vistuvākā ledus halle Aizkrauklē, cik saprotu, ir slēgta-laikam jau dēļ "milzīgā atbalsta", nevar samaksāt rēķinus. welcome to Latvia

  +3 [+] [-]

, 2009-11-06 12:19, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Indriksons ir klauns...
Sadomājies te ar valsts līdzekļiem sev biznesu celt...
NU-nekas...
Paspēlēsim Igaunijā vai Lietuvā...
idiņ,ko tu vispār futbola sadaļā meklē? nebūtu Indriksona, mūsu izlase vispār būtu Luksemburgas līmenī, uz EČ arī nekad mūžā mēs netiktu! paskaties kaut vai,kā viņš ir jaunatnes futbolu attīstījis! un tev žēl,ka tāds sev biznesu ceļ??? Paldies indriksonam,ka mums vispār ir izlase uz kuru vērts iet skatīties

  -2 [+] [-]

, 2009-11-06 12:23, pirms 15 gadiem
kapēc kaut kads tur izbijis basketbolists var traucēt būvēt futbola stadionu? ZB jau tie lecigie, pāraugušie tefteļi. Tiem, kuri truacē būvēt stadionu vajadzētu futbola bumbu di**sā iebāzt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-06 12:25, pirms 15 gadiem
AllBlacks rakstīja: idiņ,ko tu vispār futbola sadaļā meklē? nebūtu Indriksona, mūsu izlase vispār būtu Luksemburgas līmenī, uz EČ arī nekad mūžā mēs netiktu! paskaties kaut vai,kā viņš ir jaunatnes futbolu attīstījis! un tev žēl,ka tāds sev biznesu ceļ??? Paldies indriksonam,ka mums vispār ir izlase uz kuru vērts iet skatīties
pilnīgi piekrītu. labi ka atrodas vismaz kāds kas kautko dara. biznes vai nē, kada starpiba-tas ir labāk kā sēdet un kasiit kuli, kaa to pienjemts darit valdibas gaiteņos

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 12:28, pirms 15 gadiem
rudzu maize rakstīja: Gunti tu?Vecuma marasms?
tev kas piebilstams? uzskati,ka bez indriksona mūsu izlase būtu tikpat laba?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 12:34, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Jo ŪDENSGALVAS nemācēs ceļu atrast ārpus Rīgas???
Pārsteiguma nav-tā varētu būt...
Rīga nav PASAULES NABA... un, ja tur NAV stadiona-kapēc lai Liepāja/Ventspils to neizmantotu>?
Man liekas tas vairāk bija domāts par stadiona izmēriem un izskatu jo man liiekas ka jau par spēlēm skonto stadionā ārzemnieki smīkņā un ir šokā par to ka tādas valsts izase kur max stadiona ietilpība ir ap 10 000 skatītāju var tikt uz eiropas čempi. Es tikai varu iedomāties kā viņi rēktu ja izlases spēles tiktu aizvadītas Liepājas vai Ventspils stadionā. Neko sliktu protams nevar teikt par šiem stadioniem kvalitatīvi uztaisīti bet ne jau priekš izlases spēlēm. Ps. Ventspils stadions droši vien tāpat nederētu jo kā lai savādāk izskaidro to ka FK Ventspils eirokausu mājas spēles aizvada Skonto stadionā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-06 12:40, pirms 15 gadiem
Bet kaapeec nevar no saakuma uzbuuveet stadionu jaunajaa vietaa un tikai peec tam jaukt nost Skonto???????????

  +1 [+] [-]

, 2009-11-06 12:45, pirms 15 gadiem
Piekrītu tiem, kas uzskata, ka pie vienas vietas ir tas, kas tur gūst labumu no tās izdalītās naudas stadionam. Indriksonam vai Pētersonam man ir pilnīgi pie kājas. Lai jau viņam tiek, toties viņš iegulda sportā to naudu. Lai viņš pelna uz valsts rēķina, nu un. Kas Šnepam to liedza darīt? Cirks kaut kāds. Varētu jau Liepājā, bet tur ar ietilpību uz izlases mačiem ir kā ir. Esmu pārliecināts ka skatītāju vietas Liepājā visiem gribētājiem pietiktu, bet redz UEFA vajag nezin cik ietilpīgu stadionu.. Cerams ka Platinī sapratīs, ka nav un nekad Latvijā nebūs tādi stadioni, kā Old Trafford, Nou Camp u.c. Nevar mērīt pēc viņiem....Spēlēt leišos vai pie estiņiem būtu padebīli.

     [+] [-]

, 2009-11-06 12:48, pirms 15 gadiem
Saint rakstīja: Bet kaapeec nevar no saakuma uzbuuveet stadionu jaunajaa vietaa un tikai peec tam jaukt nost Skonto???????????
tapec ka kriize un Indriksonam pakalj deg.. naudas palicis vairs nav .. rezreves iztereetas.. vinajm ar steigu vajag no Skonto stadiona naudu dabuut..

p.s. tikai mana versija!

     [+] [-]

, 2009-11-06 12:50, pirms 15 gadiem
No vienas puses Indriksons vienkārši šantažē grib ko iegūt sev, bet no otras puses man nav žēl lai tak darbojas- kāds tagad labums no tā daugavas stadiona, lai tak tur uzceļ normālu.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-06 12:53, pirms 15 gadiem
Neredzu problēmu. Lai būvē sev jaunu stadionu par savu naudu. Kad tas uzbūvēts, lai jauc nost un atdod pilsētai, kā tas bijis iepriekš ( Dinamo stadions ). Protams bez maksas, jo bez maksas arī šo vietu dabūja.

Ceru, ka nav noskatījis to salu, kur nesen vāca ziedojumus kaut kāda dārza ierīkošanai, jo ar līdzīgu tautas dārzu Mežaparkā jau ir izrīkojies. Tagad tas pamests, kā jau pieņemts Latvijā...

     [+] [-]

, 2009-11-06 13:01, pirms 15 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Neredzu problēmu. Lai būvē sev jaunu stadionu par savu naudu. Kad tas uzbūvēts, lai jauc nost un atdod pilsētai, kā tas bijis iepriekš ( Dinamo stadions ). Protams bez maksas, jo bez maksas arī šo vietu dabūja.

Ceru, ka nav noskatījis to salu, kur nesen vāca ziedojumus kaut kāda dārza ierīkošanai, jo ar līdzīgu tautas dārzu Mežaparkā jau ir izrīkojies. Tagad tas pamests, kā jau pieņemts Latvijā...
hmmm.. varbūt tad pie reizes Indriksonam tādā gadījumā paprasīt kompensāciju no valsts par to ka nodrošināja izlasei futbola spēļu norises vietu, bet finansiālu atlīdzību nesaņēma (vismaz ne tādu lai atpelnitu ieguldījumus)... ??? gan jau vēl viskautko var saskaitīt...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 13:16, pirms 15 gadiem
oscarsq rakstīja: hmmm.. varbūt tad pie reizes Indriksonam tādā gadījumā paprasīt kompensāciju no valsts par to ka nodrošināja izlasei futbola spēļu norises vietu, bet finansiālu atlīdzību nesaņēma (vismaz ne tādu lai atpelnitu ieguldījumus)... ??? gan jau vēl viskautko var saskaitīt...
Ja viņš ņem un sev izvēlas mesijas ceļu, kura dēļ Latvijā ir futbols, tad kādēl viņam sūdzēties, ka nav peļņas?

Neizdevās nopelnīt, tad lai Indriksoins pasaka, ka izrādījās neveiksmīgs ieguldījums, nepareizi aprēķini nevis maļ par to, ka Šneps peļņai stāv ceļā.

Tagad, kad darbaspēks maksā lētāk, tad protams ir izdevīgāk nojaukt/būvēt, ja vien ir nauda.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-06 13:17, pirms 15 gadiem
Nevajag akli ticēt šim Indriksona murgam. Taisnība, Skonto jauks nost, taču Liepāja ir labs stadions, atbiltošs Eirokausu prasībām. Būtu vienkārši smieklīgi, ja aizliegtu spēlēt.
Un pat ja būtu jāspēlē Igaunijā vai Lietuvā, to nevar aizliegt (Izraēla ir Kiprā spēlējusi)

     [+] [-]

, 2009-11-06 13:18, pirms 15 gadiem
lkrnpk rakstīja: Liepāja, Ventspils, Jūrmala, Daugavpils jaunais "Daugavas", Valmiera.... Ko tu sauc par pieņemamu stadionu? Var jau uzbliezt augšā 20 000 niekus vai kaut 10 000 katrā lielākā pilsētā, bet kas ies un pildīs viņus???
tad kad būs normāli, moderni stadioni ,tad arī cilvēki uz viņiem ies , piemērs arēna rīga .

     [+] [-]

, 2009-11-06 13:21, pirms 15 gadiem
lkrnpk rakstīja: Viņš ir stulbi uztaisīts vispār... Igaunijā A le Coq un Darius - Girenas Lietuvā ir labāki no visiem rakursiem... Tur vismaz vienā pusē nerēgojas tukšums un otrā... apaļa dīvaina izskata Skonto halles būve... Un arī tv bilde un kameras ir augstāk novietotas tur- patīkamāk skatīties
tas gan , ir diezgan apnicīgi skatīties mājas spēlēs tā dēļ vien , kad kamera ir par zemu nevar pārredzēt normāli visu laukumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-06 13:39, pirms 15 gadiem
lkrnpk rakstīja: Rīgā ir 800 000 iedzīvotāju (kopā ar tiem, kas te strādā un uzturas- no Jelgavas, Salaspils, Ogres) un, manuprāt, rīdzinieku dzīves līmenis vidēji ir augstākais Latvijā pēc Ventspils.

Valmierā ir cik? 20 000 iedzīvotāju? Rēzeknē ir 32 000, bet ekonomiskā situācija ir galīgā pakaļā...
Valmiera ir Latvija augstakais dzives limenis (pec pedejiem apkopotajiem datiem).

Iedzivotaju skaits: 28 tukst.

     [+] [-]

, 2009-11-06 13:40, pirms 15 gadiem
ģeniāli.. "viss notiek", tā teikt.. kretinē šitā čakarēšanās un naudas vilkšana nāsīs!!!! ticu indriksonam - ceru, ka viņam izdosies šo murgu vismaz izlases spēļu sakarā atrisināt

     [+] [-]

, 2009-11-06 13:40, pirms 15 gadiem
A ar kuru vietu Indriksona kungs domāja kad cēla šo stadionu???....