Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

UEFA var aizliegt izlasei spēlēt Latvijā

Andrejs Siliņš

UEFA var aizliegt izlasei spēlēt Latvijā
Latvijas futbola izlase
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Futbola federācijas (LFF) prezidents Guntis Indriksons sarunā ar "Dienas Biznesu" atklājis, ka "Skonto" stadiona pārbūvēšanas laikā UEFA var neļaut Latvijas valstsvienībai aizvadīt spēles.

Kā zināms, Latvijas futbolisti savas mājas spēles jau gadiem aizvada Rīgas centrā esošajā "Skonto" stadionā, taču, tā kā šī sporta būve varētu tikt pārbūvēta, izlase paliks bez mājas spēļu vietas. "Pieļauju domu, ka varētu mums atļaut arī Liepājā vai Ventspilī spēlēt. Reāls ir arī variants par Igauniju un Lietuvu, kur aizvadīt mājas spēles. Bet nezinu, vai mums ļaus aizvadīt spēles citā valstī. Tomēr reāli ir arī tas, ka UEFA mūs var noņemt no spēlēm uz gadu. Mēs risināsim šo jautājumu," stāsta Indriksons.

""Skonto" stadionam ir pilnīgi nepareizs koncepts. Tas neatbilst drošības un ekonomiskajām prasībām un to nav iespējams pārveidot, lai tas nestu plusus," stadiona pārbūvēšanas iemeslus stāsta Indriksons. "Tas tagad būtu jānojauc, lai nestu plusus. Stadions ir jāpārvieto - respektīvi, jānojauc un jāuzbūvē no jauna, lai varētu to realizēt. Tā ir kļūda, kas pieļauta jau sen. Esam atraduši pilsētā vietu, kur kopā ar federāciju varētu uzbūvēt jaunu mājīgu stadionu. Tikai problēma ir tāda, ka izlasei tad kādu gadu nav vietas, kur spēlēt. Kur izlase tikmēr spēlēs, ir grūti pateikt."

"Varam teikt lielu paldies gan Rīgai, gan valstij, kas neļāva pārbūvēt "Daugavas" stadionu. Lai tā būtu sporta bāze ar diviem stadioniem. Paldies visiem Šnepiem un citiem, kurus vārdā nesaukšu. Viņi darīja visu, lai Rīgā nebūtu stadiona. Mums bija nauda un viss sakārtots. Viņi jāsauc pie reālas atbildības, jo darījuši visu, lai stadiona nebūtu. Es nojaušu, kāpēc viņiem tas bija izdevīgi - vieglāk taču ir iebāzt sev kabatā 300 tūkstošus latu."

Izmantotie resursi:
Dienas Bizness

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 13:43, pirms 15 gadiem
Un kas tieši ir ne tā at skonto stadionu arī pateikts nav! Viss kā pa miglu!....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-06 13:52, pirms 15 gadiem
kazhix rakstīja: Sveiki, aicinu Jūs pievienoties ļoti interesantm sporta menedžerim.
http://www.powerplaymanager.com/r140735
ej dir** ar savu menedzeri

  +2 [+] [-]

, 2009-11-06 14:02, pirms 15 gadiem
bimbambolists Shneps regulaari bremzee balliiti. Apbriinojami kaa vish visur paspeej dabuut savu tiesu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-06 14:22, pirms 15 gadiem
a kapec skonto stadionu vispar jaukt nost??? paliks normals laukums i speleshanai, i kur dziesmusvetkus uzraut.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-06 14:36, pirms 15 gadiem
ja nākošajā ciklā mums pēkšņi sanāks spēlēt ar angļiem vai holandiešiem, arī Skonto būs krietni par mazu. ja ļautu, iebraucēju fani vien aizpildītu visas 9000 vietas.

  +5 [+] [-]

, 2009-11-06 14:42, pirms 15 gadiem
Atkal Indriksons grib naudu izsist gan no valsts, gan no UEFA. Labāk Gunti pasaki, kur ir 39 mākslīgie laukumi, kuriem ir iedota nauda no UEFA???

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 14:45, pirms 15 gadiem
lkrnpk rakstīja: Ok tev patiktu labāk, ja Indriksonam par valsts naudu uz tās zemes, kur atrodas citas stadionam piederošās ēkās tiktu uzcelta kaut kāda viesnīca vai kaut kāds atpūtas komplekss miljonāriem + tā visa zeme tiktu nodota Inriksona rīcībā uz 50 gadiem...

Viņam bija nauda. OK. Tad viņš par savu naudu varēja arī būvēt savu bagātnieku pili un pirkst pats zemi... Un ar valsts līdzdalību tikai sakārtot stadionu, neko nenojaucot, kā īstam patrotam pieklājas.

Forši ne? Ka džeks var sev pievākt visu zemi, kur atrodas stadions + vēl dabūt tam projektam valsts līdzekļus, tad nolīdzināt stadionu līdz ar zemi... vēlāk uzbūvēt tikai to pliko futbola stadionu, visu pārējo sporta infrastruktūru nolīdzināt un tur par valsts līdzekļiem uzcelt viesnīcu... labs bizness!!!
n ujā piekrītu .. galu galā tagad ir labāk - zeme palikusi valsts rīcībā vēl uz 50 agdiem un vēl 50 gadus tur būs mēslu bedre un cīņa par taisnību ir uzvarēta.. !!!

     [+] [-]

, 2009-11-06 14:46, pirms 15 gadiem
76 rakstīja: ja nākošajā ciklā mums pēkšņi sanāks spēlēt ar angļiem vai holandiešiem, arī Skonto būs krietni par mazu. ja ļautu, iebraucēju fani vien aizpildītu visas 9000 vietas.
Bet ja nesanāks spēlēt ar angļiem vai holandiešiem tad tās 9000 neaizpildis pat vietējie... Skumji.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-06 14:47, pirms 15 gadiem
Capital rakstīja: tas gan , ir diezgan apnicīgi skatīties mājas spēlēs tā dēļ vien , kad kamera ir par zemu nevar pārredzēt normāli visu laukumu.
Nāc uz stadionu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-06 14:49, pirms 15 gadiem
oscarsq rakstīja: n ujā piekrītu .. galu galā tagad ir labāk - zeme palikusi valsts rīcībā vēl uz 50 agdiem un vēl 50 gadus tur būs mēslu bedre un cīņa par taisnību ir uzvarēta.. !!!
Kāda jēga atdot valsts īpašumu par sviestmaizi?

     [+] [-]

, 2009-11-06 14:51, pirms 15 gadiem
Capital rakstīja: tad kad būs normāli, moderni stadioni ,tad arī cilvēki uz viņiem ies , piemērs arēna rīga .
Vai tā ir tā pati Arēna, kuras pasūtītāji pieņēma tenisa federācijas ieteikumus, izdomāja, ka teniss Latvijā nebūs populārs un uzprojektēja tā, lai tenisa starptauriskos mačus tur nevarētu spēlēt?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-06 14:54, pirms 15 gadiem
Nu normali te draud tiesas process, ja ne, tad Indriksona vardi par to ka 300 000 iebazti kabataa ir PATIESIIBA

  -4 [+] [-]

, 2009-11-06 15:25, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Indriksons ir klauns...
Sadomājies te ar valsts līdzekļiem sev biznesu celt...
NU-nekas...
Paspēlēsim Igaunijā vai Lietuvā...
Bet tu esi daunis ja nebūtu Indriksona Latvijas futbols būtu Mongolijas līmenī!!!

     [+] [-]

, 2009-11-06 15:35, pirms 15 gadiem
Boss pasaka- Šņupis vainīgs. Tauta brēc- sitam Šņupi! Rīt pateiks- Treknais vainīgs, tauta brēks- sitam Trekno!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-06 15:56, pirms 15 gadiem
А чего с Даугавой, почему на нём нельзя играть?!

     [+] [-]

, 2009-11-06 15:56, pirms 15 gadiem
raksta rakstits ka ir atrasta vieta kur celt jauno stadionu.. tad sanak ka cita vieta, ja ta tad nevajag jaukt nost kamer nav uzcelts jaunais. bet domaju ka raksta ir kluda un ir viena un ta pati.......

     [+] [-]

, 2009-11-06 16:06, pirms 15 gadiem
nu ko pateikt,man futbols ir otrā vietā aiz hoķa,bet ja vajaga kārtīgu halli uzcelt,varu iznomāt zemi uz 100 gadiem(zinu ,ka tik ilgi neizvilkšu-vismaz bērnirm tiks.
Zemes platība 12Hekrāri,150 km no Rīgas,cenu sarunāsim-pašam sports patīk-esmu LV fans .

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 16:08, pirms 15 gadiem
Šnepam pa muti!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-06 16:33, pirms 15 gadiem
es to izprotu apm. tā: jūs, līdzjūtēji, te mazliet pagarlaikojaties(apm.1-2g.), a mēs te paremontēsim stadionu... tā ir absurda situācija, ja valstī kura pasaules reitingā atrodas 47. vietā nav atbilstoša stadiona, kur aizvadīt augsta līmeņa spēles. tas nebūtu nekas, ja spēles notiktu Venspilī vai Liepājā, bet nav izprotams kā varēja pacelties jaut. par spēļu noņemšanu uz gadu...!(ja būs gads, būs arī otrs, jo kvalifikāciju uz EURO čemp. nesāks taču no puses)

     [+] [-]

, 2009-11-06 16:36, pirms 15 gadiem
Tā laikam var notikt tikai Latvijā.

     [+] [-]

, 2009-11-06 16:38, pirms 15 gadiem
tas ir pzdts jau ta gruti bet atrod kur naudu nozagt iebazt kabata...jau ta latvijas futbola federacija viena no atbildigakajam ir un naudu iztere tur kur saka..nerunajot par basketbolu piem..tas vairs ne butu TAS spelet arzemees majas speles..un ari taja pasha ventspili vai citur laukums jau ir..bet tribines nav pietiekosha daudzuma..bet tomer vainigi ari pashit tie kas ari pieljavushi to skonto buves kludu kas tagad nakusi gaisma un neizbegami plusus var sasniegt tikai jaunu celjot nevis parbuvejot..

     [+] [-]

, 2009-11-06 16:42, pirms 15 gadiem
AllBlacks rakstīja: ................ bez indriksona mūsu izlase būtu tikpat laba?
Būtu vēl labāka!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-06 17:13, pirms 15 gadiem
nū, Vecais čekists atkal izceļas:
jautājums, kapēc pēkšņi Skonto stadions tik slikts - atbilde, elementāri Vatson, zeme pie Rīgas klusā centra un tur tak arī Skanstes iela blakus... kapēc neviens neintresējas kas tiek plānots vietā, kapēc neviens neintresējas uz kādiem nosacījumiem Indriksons Skonto stadionam zemi dabūja? Agrāk tur bija pašvaldības (vai valsts) zeme un "Dināmo" stadions, kapēc neviens neintresējas uz kādiem nosacījumiem viņš dabūja Takšuparka zemi? Tagad stadions slikts... Kapēc nevienam neintresē kapēc tas Šneps & Co bija pretim Indriksona plāniem to pašu izspēlēt ar Daugavas stadionu - pēc 5-7 gadiem rekonsturētais stadions ar būtu nepiemērots un slikts, zeme dabūta uz 50 gadiem, var jaukt nost... Gribēja jau arī Saulesdārzu iebāst kabatā zem saukļiem - bērnu atpūtas centrs utt.... taptu mājas bērniem - bagātu cilvēku privātmājas viņu atvasēm... Tāpat ar visu, kam sakars ar Indriksonu - zem skaistiem saukļiem primārais ir iedzīvoties uz valsts un pašvaldības rēķina, vismaz piecinieks viņam ka arī ne mazumu atmet sportam, par to tiešām paldies, bet viss pārējais ir tik netīra apakšveļa, ka pat negribas rakstīt...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 17:15, pirms 15 gadiem
lkrnpk rakstīja: Vismaz vieglatlētiem būs kur trenēties... kaut vai mēslu bedrē, bet būs... Un gan jau ar laiku kāds arī tur visu sakārtos, tak jau par deju svētkiem tika runāts. Protams, kur iesasitīta valsts tur viss notiek daudz lēnāk un maksā vairāk, bet ir cerība, ka pēc tam vismaz vieglatlēti arī nebūs apdalīti
nu vispār jau projekt paredzēja uzbūvēt GAN futbola stadionu GAN vieglatlētika manēžu un stadionu gan vēl tur virkni lietu... par to vai projekta realizētāji gribēja arī komercbūves likt klāt nemāku teikt, bet gan jau ka gribēja citādi tam projektam nebūtu jēgas un neviens suns tam pat virsū neskatītos ... tomēr kurā brīdī tas ir lsikti, k zeme tiek atdota NOMĀ (lasi no lūpām NOMĀ) lai uzbūvētu tur sporta objektus modernus un paralēli uzņēmējs varētu pelnīt ar komercobjektiem (tagd protams tas projekts atkrīt enivei uzkādiem gadiem 5 līdz 7 jo krīzes dēļ neviens neņemsies tur nekā būvēt pat ja visus ar vienām viesnīcām vien varētu sabūvēt)...

jā es protams saprotu ka varam priecāties par valsts īpašumā palikušu zemi (bet dļa asoba tupik paftaraju esho raz - zeme arvien paliktu valsts ipashumaa - nodota butu tikai noma uz noteiktu termiņu), un par visus to kas mums tur ir palicis... "moderna"infrastruktūra, un skaista zālīte...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 17:18, pirms 15 gadiem
kanaris rakstīja: nū, Vecais čekists atkal izceļas:
jautājums, kapēc pēkšņi Skonto stadions tik slikts - atbilde, elementāri Vatson, zeme pie Rīgas klusā centra un tur tak arī Skanstes iela blakus... kapēc neviens neintresējas kas tiek plānots vietā, kapēc neviens neintresējas uz kādiem nosacījumiem Indriksons Skonto stadionam zemi dabūja? Agrāk tur bija pašvaldības (vai valsts) zeme un "Dināmo" stadions, kapēc neviens neintresējas uz kādiem nosacījumiem viņš dabūja Takšuparka zemi? Tagad stadions slikts... Kapēc nevienam neintresē kapēc tas Šneps & Co bija pretim Indriksona plāniem to pašu izspēlēt ar Daugavas stadionu - pēc 5-7 gadiem rekonsturētais stadions ar būtu nepiemērots un slikts, zeme dabūta uz 50 gadiem, var jaukt nost... Gribēja jau arī Saulesdārzu iebāst kabatā zem saukļiem - bērnu atpūtas centrs utt.... taptu mājas bērniem - bagātu cilvēku privātmājas viņu atvasēm... Tāpat ar visu, kam sakars ar Indriksonu - zem skaistiem saukļiem primārais ir iedzīvoties uz valsts un pašvaldības rēķina, vismaz piecinieks viņam ka arī ne mazumu atmet sportam, par to tiešām paldies, bet viss pārējais ir tik netīra apakšveļa, ka pat negribas rakstīt...
Nu tad lai Šneps vai aarī jebkurš cits kas atbildīgs arī iestrādā līgumā punktu ka sporta kompelksu nevar jaukt nost... kas tad viņš
bez rokām? vai stulbs?

man gan domāt ka ne jau par patiesību un valsts interesēm Šneps un ko cīnījās.. bet gan par sen zināmo patiesību - vislabāk ir atstāt visus kā ir jo ja kautko kustināsi vai darīsi, tad var sanākt ka kādam kautkas nepatīk, un ka no krēsla ātri lidosi.. tā ir Latvijas birokrātijas lielākā nelaime.. neko nedarot visilgāk var krēslā palikt...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-06 17:19, pirms 15 gadiem
massbeat rakstīja: Kāda jēga atdot valsts īpašumu par sviestmaizi?
njā neslikta svietsmaize... 50 gadu noma un 2 moderni stadioni pretīm...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-06 17:19, pirms 15 gadiem
No vienas puses -- un no otras puses...
No vienas puses -- Indriksonam patiešam ir lieli nopelni, ka Latvijas futbola izlases un vadošo klubu panākumi ir itin pārsteidzoši, ņemot vērā reālo priekšnoteikumu pieticību. Arī naudu viņš ir ieguldījis.
No otras puses -- šī jau vairākus gadus bīdītā ideja par Skonto stadiona nojaukšanu, ja tiks realizēta (un šobrīd izskatāsm, ka tiks), ir dunča dūriens mugurā tam pašam Latvijas futbolam. Nav jau runa tikai par izlases spēlēm vien. Rīga pēc iedzīvotāju skaita ir viena trešdaļa no Latvijas, bet visā Rīgā neviena cita kaut cik normāla stadiona pat vietējā līmeņa spēlēm nav (arī relatīvi labākie -- Daugava un LU -- nolaisti līdz galīgam kliņķim; simpātisks gan izskatās jaunais, vēl neatklātais laukums Arkādijā, taču tribīnes tur ir tikai dažiem simtiem skatītāju). Un kur spēlēs pati Skonto komanda? Daugavā vai Arkādijā? Laikam jau, bet tas būs pamatīgs atkritiens atpakaļ, un tur nu gan par federācijas daudzināto skatītāju piesaisti būs grūti runāt.
Vienīgais laba līmeņa stadions Rīgas reģionā tad paliek Slokas stadions (apgaismojuma gan laikam nav), un izlase to jau ir iemēģinājusi, pie tā arī vajadzētu palikt.

     [+] [-]

, 2009-11-06 17:29, pirms 15 gadiem
oscarsq rakstīja: Nu tad lai Šneps vai aarī jebkurš cits kas atbildīgs arī iestrādā līgumā punktu ka sporta kompelksu nevar jaukt nost... kas tad viņš
bez rokām? vai stulbs?

man gan domāt ka ne jau par patiesību un valsts interesēm Šneps un ko cīnījās.. bet gan par sen zināmo patiesību - vislabāk ir atstāt visus kā ir jo ja kautko kustināsi vai darīsi, tad var sanākt ka kādam kautkas nepatīk, un ka no krēsla ātri lidosi.. tā ir Latvijas birokrātijas lielākā nelaime.. neko nedarot visilgāk var krēslā palikt...
visi cīnījās par ideju - zeme labā vietā, un Indriksonam neļāva izvērsties, jo viņš jau ir fantastiku prihvatizējis - Ķeizarmežu (bijušais vagonbūvētāju stadions), kur cenas zemei ir vienas no augstākajām vispār Baltijā, un uzradās ēkas Ķīsīša krastā un tām ēkām ir maz sakara ar sportu....
Nezinu, kādi nosacījumi bija par 'Dināmo" stadionu un blakusesošo takšuparka teritoriju, bet 99% tur bija jābūt sporta būvēm, tagad ir uzcepti ekspertu slēdzieni, ka stadions sūdains utt. zeme dabūta lietojumā uz 50 vai 99 gadiem un Indriksons mauks stadiona vietā krutus īres namus, biznesa centrus + fitnesa zālīte, lai ievērotu līguma nosacījumus...
Filasofija skaidra - Indriķis iegulda sportā, bet grib atdevi, un tikai tāpēc ka iegulda, attiecīgās instances piever acis uz pārējo...

  +2 [+] [-]

, 2009-11-06 17:37, pirms 15 gadiem
Bet vispār, par Indriksonu varu pateikt vienu - nekāds pozitīvais varonis viņš nav, bet ja mums nebūtu viņa ar visiem viņa projektiem, mums futbols būtu reālā pakaļā - vēlreiz viņam paldies!
Bet par visu pārējo - sorry vecīt, nav vairs 90tie aizmirsti par prihvatizāciju un sāc biznesu balstīt uz 10-20% peļņu, nevis ņinajebal, tjebja najebut, a najebjoš gosudarstvo - molaģec...