Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: par Latvijas izlases nākamo treneri kļūst itālis Nikolato

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Oficiāli: par Latvijas izlases nākamo treneri kļūst itālis Nikolato
Paolo Nikolato. Foto: LFF

Latvijas Futbola federācijas valdei šodien kā nākamais izlases galvenais treneris piedāvāta itāļa Paolo Nikolato kandidatūra. Viņš bija ieradies uz sēdi, taču, lai arī valde vienbalsīgi atbalstīja trenera nozīmēšanu, sākotnēji puses par sadarbību nevienojās. Pusotru stundu vēlāk puses to panāca, Nikolato kļūstot par nākamo valstsvienības speciālistu. Līgums noslēgts uz diviem gadiem.

Latvijas futbola izlases galvenā trenera vieta kļuva vakanta pēc tam, kad Latvijas Futbola federācija izšķīrās neturpināt sadarbību ar līdzšinējo treneri Daini Kazakeviču. Viņa vadībā pēdējā Eiropas čempionāta kvalifikācijas ciklā konkurencē ar Turcijas, Velsas, Horvātijas un Armēnijas izlasēm tika izcīnīta viena uzvara astoņās spēlēs.

Uz izlases galvenā trenera amatu kandidēja četri pretendenti - bijušais Zviedrijas izlases galvenais treneris Janne Andešons, bijušais RFS galvenais treneris Valds Dambrausks, iepriekš ar Vladislavu Gutkovski Polijas klubā ''Rakow'' strādājošais Mareks Papšuns un 57 gadus vecais itālis Paolo Nikolato, kura pēdējā darbavieta bija ar Itālijas U21 izlasi.

Iepriekš Latvijas Futbola federācijas prezidents Vadims Ļašenko pauda, ka jauno treneri vēlētos apstiprināt 5. februāra valdes sēdē, tajā prezentējot vienu kandidātu. Tas tiek darīts ar nodomu, lai jaunais treneris varētu pēcāk doties uz Nācijas līgas izlozi, kas plānota 8. februārī. Šodienas valdes sēdē apstiprināšanai tika virzīta itāļa Nikolato kandidatūra, arī pašam trenerim esot Rīgā un apmeklējot sēdi. Valdes sēde, kurā Nikolato kandidatūru atbalstīja vienbalsīgi, beidzās bez rezultāta un vienošanās panākta netika. Treneris Nikolato pameta LFF telpas, bet ar trenera aģentu pārrunu procesu turpināja LFF vadība. ''Līguma vēl nav, bet izskatās cerīgi,'' LFF prezidents Vadims Ļašenko tobrīd teica žurnālistiem.

Pusotru stundu vēlāk Nikolato atgriezās LFF telpās, un pēcāk tika arī oficiāli paziņots, ka tieši viņš kļūs par Daiņa Kazakeviča pēcteci. Līgums noslēgts uz diviem gadiem. ''Pateicos Latvijas Futbola federācijas valdei un prezidentam par izrādīto uzticību. Šis man personiski ir lielisks brīdis. Šis solis ir svarīgs manai karjerai, tāpēc darīšu visu to labāko, esot Latvijas izlases treneris. Sadarbosimies ar katru klubu Latvijā, kas ir nozīmīgi, lai sasniegtu augstus rezultātus ar nacionālo izlasi,'' īsā komentārā itāļu valodā, kas tika iztulkots ar tulka palīdzību angliski, pirmos vārdus teica Paolo Nikolato.

LFF prezidents Vadims Ļašenko medijiem, skaidrojot procesu, minēja, ka bijuši nevis četri, bet gan pieci kandidāti uz galvenā trenera amatu. Piektais bija bijušais ''Riga'' treneris Viktors Skripņiks, bet tika svītrots no kandidātu loka, jo viņa pamatvaloda ir krievu. Valds Dambrausks un Mareks Papšuns kā prioritāti stādījuši darbu ar klubiem, kas nozīmēja izšķiršanos starp Andešonu un Nikolato. Izvēle izdarīta pēdējā brīdī, respektīvi, dienu pirms valdes sēdes. Jaunā galvenā trenera pirmais mērķis ir palikt Nāciju līgas C līgā, kur maksimālais uzdevums ir pirmā vieta. Par mērķiem Pasaules kausa kvalifikācijā vēl nav lemts.

57 gadus vecais itālis Nikolato ilgstoši trenējis dažādas Itālijas jauniešu izlases. No 2016. līdz 2017. gada viņa pārraudzībā bija U18 izlase, no 2017. līdz 2018. gadam U19 izlase, no 2018. līdz 2019. gadam U20 izlase, bet no 2019. līdz 2023. gadam U21 valstsvienība. No 1999. līdz 2014. gadam viņš strādājis ar ''Chievo'' jauniešu komandu, bet no 2014. līdz 2016. gadam ar ''Lumezzane'' klubu. Ar Itālijas U19 izlasi viņš 2018. gadā kļuva par Eiropas vicečempionu, bet gadu vēlāk U20 Pasaules kausā ieņēma ceturto vietu.

 +15 [+] [-]

, 2024-02-05 18:41, pirms 7 mēnešiem
Mācīs mūsu futbolistiem pamatus Pelnīti.

  +7 [+] [-]

, 2024-02-05 18:42, pirms 7 mēnešiem
Nu nezinu... Jādod laiks un jātic, bet nevaru pat iedomāties to kultūršoku, ko džeks sajutīs gan kultūras, gan sportiskā ziņā

Cerams, ka spēlēs pretīgu itāļu autobusu ar 3 centra aizsargiem

  -3 [+] [-]

, 2024-02-05 18:46, pirms 7 mēnešiem
Labaks jau Zviedrijas parstavis bija

  -1 [+] [-]

, 2024-02-05 18:47, pirms 7 mēnešiem
Labrīt,zēni!!!!

  +7 [+] [-]

, 2024-02-05 18:47, pirms 7 mēnešiem
Skaisti, Itālis, tad jau, varbūt kārtīgu Itāļu Catenaccio spēlēsim

 +17 [+] [-]

, 2024-02-05 18:48, pirms 7 mēnešiem
Jūtu viņam līdzi - jo viņš vēl nespēj iedomāties kur ir ieradies futbola ziņā!

 +13 [+] [-]

, 2024-02-05 18:49, pirms 7 mēnešiem
Galvenais sporta portāls publicē šādu ziņu stundu vēlāk nekā parasto ziņu portāli

  +3 [+] [-]

, 2024-02-05 18:49, pirms 7 mēnešiem
Baumo ka Lašenko piedāva 50euro dienas naudu un pusdienu talonu vietējā saeimas bistro!

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 18:50, pirms 7 mēnešiem
Moš izšauj.

Itālis Banki izvilka izlasi no krīzes brīža kad zaudējam Bulgāru zemniekiem.
Tagad iespēja citam Itālim izvilkt futbolu un 2026. gada braukt uz PK

     [+] [-]

, 2024-02-05 18:54, pirms 7 mēnešiem
Puičīni rakstīja: Moš izšauj.

Itālis Banki izvilka izlasi no krīzes brīža kad zaudējam Bulgāru zemniekiem.
Tagad iespēja citam Itālim izvilkt futbolu un 2026. gada braukt uz PK
Visiem bus atkal lieli brinumi, kad musejie bus 5. pasaulē

  +8 [+] [-]

, 2024-02-05 18:55, pirms 7 mēnešiem
Rudiss rakstīja: Visiem bus atkal lieli brinumi, kad musejie bus 5. pasaulē
Ja tā būs, tad iemācīšos pats sev laizīt olas

 +10 [+] [-]

, 2024-02-05 18:56, pirms 7 mēnešiem
Rudiss rakstīja: Visiem bus atkal lieli brinumi, kad musejie bus 5. pasaulē
Esmu gatavs izskriet pliks cauri Latvijai, ja futbolisti Pč tiks 5 vietā

  +5 [+] [-]

, 2024-02-05 18:56, pirms 7 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: Ja tā būs, tad iemācīšos pats sev laizīt olas
Sāc jau laicīgi trenēt mugurkaulu!

  +9 [+] [-]

, 2024-02-05 18:57, pirms 7 mēnešiem
Puičīni rakstīja: Moš izšauj.

Itālis Banki izvilka izlasi no krīzes brīža kad zaudējam Bulgāru zemniekiem.
Tagad iespēja citam Itālim izvilkt futbolu un 2026. gada braukt uz PK
Ļoti muļķīgs salīdzinājums,jo lai arī basketbolisti zaudēja bulgāriem mums bija un ir pasaules līmeņa basketbolisti,bet futbolistu nav.Pie jebkura trenera mēs beidzamajā atlases ciklā paliktu pēdējie grupā ,jo objektīvi bijām vājāki.

  -2 [+] [-]

, 2024-02-05 18:57, pirms 7 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: Galvenais sporta portāls publicē šādu ziņu stundu vēlāk nekā parasto ziņu portāli
Kuri tad ir tie portāli, kas pirms stundas šo ziņu publicēja? Delfi, kuros ir nepatiesa informācija, ka itālis jau ir apstiprināts amatā?

  -1 [+] [-]

, 2024-02-05 19:00, pirms 7 mēnešiem
coffijs rakstīja: Ļoti muļķīgs salīdzinājums,jo lai arī basketbolisti zaudēja bulgāriem mums bija un ir pasaules līmeņa basketbolisti,bet futbolistu nav.Pie jebkura trenera mēs beidzamajā atlases ciklā paliktu pēdējie grupā ,jo objektīvi bijām vājāki.
Vispār jau basketbola atlasē bija 27 spēlētāji.
Uzskati viņus visus par pasaules līmeņa basketbolistiem?

2. Kāds tad ir tas pasaules basketbola līmenis?

  -3 [+] [-]

, 2024-02-05 19:03, pirms 7 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Kuri tad ir tie portāli, kas pirms stundas šo ziņu publicēja? Delfi, kuros ir nepatiesa informācija, ka itālis jau ir apstiprināts amatā?
Acīmredzot ka tu mums tagad sniedz nepatiesu informāciju

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 19:08, pirms 7 mēnešiem
26.gadā pēc chempja varbūt pulcēsimies visi pie brīvības pieminekļa 😀

  +6 [+] [-]

, 2024-02-05 19:09, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Vispār jau basketbola atlasē bija 27 spēlētāji.
Uzskati viņus visus par pasaules līmeņa basketbolistiem?

2. Kāds tad ir tas pasaules basketbola līmenis?
Protams visus nē,bet pamatsastāvs mums ir ļoti labs.Protams jautājums bija kā izveidot komandu atlases spēlēs ,kad netiek NBA un eirolīgas spēlētāji.Bet futbolā labākais futbolists spēlē Latvijā un ārzemēs spēlējošie nespēlē nevienā top 5 čempionātā un pat ne top10 izņemot laikam tikai Toberu.

  -3 [+] [-]

, 2024-02-05 19:13, pirms 7 mēnešiem
Jautājums ir tikai viens-kas ir tas, kas LFF lika izvēlēties šādu speciālistu par LV izlases galveno treneri?

  +6 [+] [-]

, 2024-02-05 19:17, pirms 7 mēnešiem
bando777 rakstīja: Nu nezinu... Jādod laiks un jātic, bet nevaru pat iedomāties to kultūršoku, ko džeks sajutīs gan kultūras, gan sportiskā ziņā

Cerams, ka spēlēs pretīgu itāļu autobusu ar 3 centra aizsargiem
Es tikai un vienīgi redzu, ka Latvijas izlasei jāspēlē ar trīs centra aizsargiem, no kuriem viens ir Tobers
Slēpts komentārs: Puičīni

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 19:21, pirms 7 mēnešiem
Sportaziņas.lv ir rakstīts ka viņš jau ir galvenais treneris.Kā tad beigās ir?😄

  +6 [+] [-]

, 2024-02-05 19:22, pirms 7 mēnešiem
glens34 rakstīja: Sportaziņas.lv ir rakstīts ka viņš jau ir galvenais treneris.Kā tad beigās ir?😄
Diez pats Itālis zin ka viņš ir Latvijas izlases treneris?

  +5 [+] [-]

, 2024-02-05 19:23, pirms 7 mēnešiem
Barca Nr.1 rakstīja: Es tikai un vienīgi redzu, ka Latvijas izlasei jāspēlē ar trīs centra aizsargiem, no kuriem viens ir Tobers
Man ar tā liekas. Jūtu kārtīgu katenačo ar mega daudz laika vilcināšanu, kompaktu aizsardzību un pretīgiem trikiem. Ja būs rezultāts, es tikai par

  +4 [+] [-]

, 2024-02-05 19:23, pirms 7 mēnešiem
Nu itāļiem jau futbols asinīs, tāpat kā spāņiem un angļiem. Lai nu kā cerams treneris kaut nedaudz pastāstīs kas ir futbols un kā viņš jāspēlē, varbūt jauniešiem kaut ko pamācīs, jo tur jau nav tā killera instinkta nevis meistarības vai fiziskā spēka. Ja spētu noturēt vienādu atdevi pret Gibraltāru un Turciju drošivien ranks būtu kaut nedaudz augstāks.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 19:23, pirms 7 mēnešiem
glens34 rakstīja: Sportaziņas.lv ir rakstīts ka viņš jau ir galvenais treneris.Kā tad beigās ir?😄
Delfos arī bija rakstīts, ka viņš jau ir apstiprināts amatā, bet tagad skatos, ka tas raksts ir pazudis.

  +6 [+] [-]

, 2024-02-05 19:25, pirms 7 mēnešiem
coffijs rakstīja: Protams visus nē,bet pamatsastāvs mums ir ļoti labs.Protams jautājums bija kā izveidot komandu atlases spēlēs ,kad netiek NBA un eirolīgas spēlētāji.Bet futbolā labākais futbolists spēlē Latvijā un ārzemēs spēlējošie nespēlē nevienā top 5 čempionātā un pat ne top10 izņemot laikam tikai Toberu.
Manuprāt Banki jau noformulēja domu, ka jāiet uz katru spēli atsevišķi, ne jādomā par turnīru kopumā!

Kurš gaidīja, ka piemēram Latviju Euro 2004 ciklu sāks ar niču pret Zviedriju un izbraukumā ar uzvaru pret Poliju?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 19:25, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Delfos arī bija rakstīts, ka viņš jau ir apstiprināts amatā, bet tagad skatos, ka tas raksts ir pazudis.
Atvainojos, nu jau ir raksts ka nav spējuši vienoties

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 19:25, pirms 7 mēnešiem
Itāļu futbols mums neder,uz ko norāda vairāku mūsu talantīgāko spēlētāju piedzīvojumi šīs valsts futbola laukumos. Basketbols,tas ir cits stāsts,maz ticams,kaut ko tādu piedzīvot arī futbolā.Jebkurā gadījumā kaut kādām pārmaiņām ir jābūt.Lai izdodās.

  -4 [+] [-]

, 2024-02-05 19:26, pirms 7 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: Atvainojos, nu jau ir raksts ka nav spējuši vienoties
Jā, tā ir!
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 19:37, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Lai varētu veikt izmaiņas ir jābūt pieredzei tajā līmenī kādā vēlās šīs izmaiņas veikt. Katrā līmenī ir sava specifika, jo viena lieta ir trenēt juniorus, bet pavisam kas cits trenēt pro spēlētājus ar lielu pieredzi laukumā un dzīvē.
Šobrīd izskatās apmēram tā, ka pirmsskolas pedagogu grib ielikt par audzinātāju vidusskolas klasēs.
Itāļu Dainis?

  +5 [+] [-]

, 2024-02-05 19:37, pirms 7 mēnešiem
emox rakstīja: Itāļu futbols mums neder,uz ko norāda vairāku mūsu talantīgāko spēlētāju piedzīvojumi šīs valsts futbola laukumos. Basketbols,tas ir cits stāsts,maz ticams,kaut ko tādu piedzīvot arī futbolā.Jebkurā gadījumā kaut kādām pārmaiņām ir jābūt.Lai izdodās.
Nav jau daudz talantīgo latviešu, kas bijuši Itālijā. Un tādam "vidējam" izlašniekam itāļu autobuss varētu būt pat ļoti piemērots - ja gribam rezultātu aktīvs, atklāts futbols mums neder.

  +5 [+] [-]

, 2024-02-05 19:39, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Lai varētu veikt izmaiņas ir jābūt pieredzei tajā līmenī kādā vēlās šīs izmaiņas veikt. Katrā līmenī ir sava specifika, jo viena lieta ir trenēt juniorus, bet pavisam kas cits trenēt pro spēlētājus ar lielu pieredzi laukumā un dzīvē.
Šobrīd izskatās apmēram tā, ka pirmsskolas pedagogu grib ielikt par audzinātāju vidusskolas klasēs.
Tikai jāatcerās, ka lielākā daļa itāļu junioru jau ir sasnieguši vairāk/augstāku līmeni kā lielākā mūsu lielās izlases džeku. Tādi 2 nesalīdzināmi lielumi. Ja Itālijas u-izlašu džeki spēlē Seria A, Seria B, tad mums pat uz papīra viens no lielākajiem talantiem Seria B pastarītē deldē soliņu.

  +3 [+] [-]

, 2024-02-05 19:40, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nav jau daudz talantīgo latviešu, kas bijuši Itālijā. Un tādam "vidējam" izlašniekam itāļu autobuss varētu būt pat ļoti piemērots - ja gribam rezultātu aktīvs, atklāts futbols mums neder.
Neskaitot Angliju un vienu spēlētāju Bundeslīgā, tad kura līga ir bijusi veiksmīga?
Drīzāk izskatās, ka spēlētāji ir izvēlējās nepareizās līgas(gan Francija, gan Itālija)!
Skatoties uz šiem spēlētājiem, tad viņu spēles modelis drīzāk Anglijai atbilstu ne Francijai vai Itālijai!

     [+] [-]

, 2024-02-05 19:47, pirms 7 mēnešiem
Italijas u21 bija katastrofa, pat musejie nospeleja 0 0 ar viniem

  +4 [+] [-]

, 2024-02-05 19:48, pirms 7 mēnešiem
Itāļu zvaigzne Immobile arī ārpus Itālijas gribēja izsisties, bet ātri atskrēja atpakaļ!
Nav tik viegli ielekt no malas pat citu līgu zvaigznēm, nemaz nerunājot par jauniešiem vai spēlētājiem, kas spēlējuši daudz vājākās līgās!

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 19:53, pirms 7 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Sāc jau laicīgi trenēt mugurkaulu!
tur bez 13. ribas izoperēšanas nekas neizdosies!

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 19:54, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Neskaitot Angliju un vienu spēlētāju Bundeslīgā, tad kura līga ir bijusi veiksmīga?
Drīzāk izskatās, ka spēlētāji ir izvēlējās nepareizās līgas(gan Francija, gan Itālija)!
Skatoties uz šiem spēlētājiem, tad viņu spēles modelis drīzāk Anglijai atbilstu ne Francijai vai Itālijai!
Nevajadzētu jaukt klubus ar izlasi. Tipiskais itāļu izlašu "aizsardzība, aizsardzība, iesitam 1 un noturam" ir modernāks Starkova autobuss. Un paskaties, kas ir tie, kas mēģināja to pašu Itāliju - Gauračs, Krollis. Divi tehniski futbolisti no kuriem vismaz viens visticamāk bija pieradis, ka visu pienes uz paplātes (Krollis). Francijā - Ikaunieks, kurš tiešām nav piemērots franku futbolam, bet Anglijā vispār bez kājām paliktu. Ja mēs skatāmies uz izlasi kopumā nevis atsevišķiem "spīdekļiem" - mums ir vajadzīgs darba futbols nevis skaistais futbols. Lielākā daļa mūsu džeku ir "koka kājas". Trenera galvenais darbs atlasīt pareizās koka kājas, uzlikt pareizo "darba shēmu" un mācēt motivēt raut katru maču, nevis 1 no 5 nokapā "līdz nāvei", 2 no 5 izskatās, ka ir pie kājas viss un 2 itkā kapā, itkā nē.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-05 19:55, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tikai jāatcerās, ka lielākā daļa itāļu junioru jau ir sasnieguši vairāk/augstāku līmeni kā lielākā mūsu lielās izlases džeku. Tādi 2 nesalīdzināmi lielumi. Ja Itālijas u-izlašu džeki spēlē Seria A, Seria B, tad mums pat uz papīra viens no lielākajiem talantiem Seria B pastarītē deldē soliņu.
Tikai tas nekādā mērā nemaina to faktu, ka Itālijā juniors ir un paliek juniors, tāpat kā Latvijā, ar savu specifisko domāšanu.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 19:57, pirms 7 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: Atvainojos, nu jau ir raksts ka nav spējuši vienoties
Ganjau Itālis uzprasija lai parāda Latvijas izlases Hailaitus no pēdējiem 10 gadiem un potenciālos top5 līgas spēlētājus

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 19:58, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tikai tas nekādā mērā nemaina to faktu, ka Itālijā juniors ir un paliek juniors, tāpat kā Latvijā, ar savu specifisko domāšanu.
Un tehniski ar junioru tikt galā ir grūtāk kā ar pieaugušo. Pieaugušajam zvaigžņu slimība, būs izslimota, ko nevar teikt par 19 gadīgu džeku, kas jau ir vērts vairāk kā visa Latvijas izlase kopā un mauc top pasaules līgā. Turklāt, ir vēl kāda lieta - mērķi. Ja mērķis ir atsvaidzināt izlasi - kā tu domā, kas notiks ar sastāvu Latvijas izlasei? Netiks ņemti Zuzini, Šteinbori, Oši un viņu vietā nāks 18-23 gadus vecie, tātad futbola izpratnē juniori.
Ja itālis varēja tikt galā ar karstasinīgiem itāļu jauniešiem, vēsie latvieši būs sīkums. Neaizmirsti arī to, ka psiholoģiski "treneris no Itālijas izlases" arī uz mūsu spēlētājiem, kam lielai daļai Polija ir karjeras griesti arī automātā ierāda vietu.

     [+] [-]

, 2024-02-05 20:04, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tehniski ar junioru tikt galā ir grūtāk kā ar pieaugušo. Pieaugušajam zvaigžņu slimība, būs izslimota, ko nevar teikt par 19 gadīgu džeku, kas jau ir vērts vairāk kā visa Latvijas izlase kopā un mauc top pasaules līgā. Turklāt, ir vēl kāda lieta - mērķi. Ja mērķis ir atsvaidzināt izlasi - kā tu domā, kas notiks ar sastāvu Latvijas izlasei? Netiks ņemti Zuzini, Šteinbori, Oši un viņu vietā nāks 18-23 gadus vecie, tātad futbola izpratnē juniori.
Ja itālis varēja tikt galā ar karstasinīgiem itāļu jauniešiem, vēsie latvieši būs sīkums. Neaizmirsti arī to, ka psiholoģiski "treneris no Itālijas izlases" arī uz mūsu spēlētājiem, kam lielai daļai Polija ir karjeras griesti arī automātā ierāda vietu.
Man ir aizdomas, ka tu ļoti vēlies uzdot vēlamo par faktisko.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 20:10, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Vispār jau basketbola atlasē bija 27 spēlētāji.
Uzskati viņus visus par pasaules līmeņa basketbolistiem?

2. Kāds tad ir tas pasaules basketbola līmenis?
Kaut vai var salīdzināt kurās līgās spēlē, kādos turnīros. Eirolīga pret čempionu līgu. Eiropas TOP-5 līgas basketbolā un futbolā. Atšķirība starp futbolu un basketbolu ir milzīga. Pēc zaudējuma Bulgārijai nebija sajūta ka tas ir ilglaicīgi. Mūsu basketbola līmenis ir daudz augstāks un zaudējums Bulgārijai ir nelaimīga sakritība nevis likumsakarība.
Futbolisti Portugālē 2004.gada ir laimīga sakritība nevis likumsakarība.

  -3 [+] [-]

, 2024-02-05 20:14, pirms 7 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Kaut vai var salīdzināt kurās līgās spēlē, kādos turnīros. Eirolīga pret čempionu līgu. Eiropas TOP-5 līgas basketbolā un futbolā. Atšķirība starp futbolu un basketbolu ir milzīga. Pēc zaudējuma Bulgārijai nebija sajūta ka tas ir ilglaicīgi. Mūsu basketbola līmenis ir daudz augstāks un zaudējums Bulgārijai ir nelaimīga sakritība nevis likumsakarība.
Futbolisti Portugālē 2004.gada ir laimīga sakritība nevis likumsakarība.
Cik šobrīd Latvijas basketbola izlasei ir spēlētāji, kas spēlē Eirolīgā?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 20:22, pirms 7 mēnešiem
Laikam vederācija skatās komentāru balsojumā. Cerams tiešām nav parakstītīts līgums. Interesanti kā tika pārējie 3 kandidāti izskatīti, viņi pateica ka nē, vai federācija itāli tieši uzrunāja? Tiešām būtu kādu vietējo uzrunājuši labāk.

  +3 [+] [-]

, 2024-02-05 20:27, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Cik šobrīd Latvijas basketbola izlasei ir spēlētāji, kas spēlē Eirolīgā?
Salīdzini cik basketbolisti spēlējuši Eirolīgā pēdējo piecu gadu laikā un cik futbolisti čempionu līgā. Cik mūsu futbolisti ir kaut vai TOP-10 līgās Eiropā un cik basketbolisti ir TOP-10 līgās Eiropā.

  -2 [+] [-]

, 2024-02-05 20:32, pirms 7 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Salīdzini cik basketbolisti spēlējuši Eirolīgā pēdējo piecu gadu laikā un cik futbolisti čempionu līgā. Cik mūsu futbolisti ir kaut vai TOP-10 līgās Eiropā un cik basketbolisti ir TOP-10 līgās Eiropā.
Kāpēc izvairies no jautājuma?
Cik basketbolisti šobrīd spēlē Eirolīgā?

  +4 [+] [-]

, 2024-02-05 20:37, pirms 7 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Kaut vai var salīdzināt kurās līgās spēlē, kādos turnīros. Eirolīga pret čempionu līgu. Eiropas TOP-5 līgas basketbolā un futbolā. Atšķirība starp futbolu un basketbolu ir milzīga. Pēc zaudējuma Bulgārijai nebija sajūta ka tas ir ilglaicīgi. Mūsu basketbola līmenis ir daudz augstāks un zaudējums Bulgārijai ir nelaimīga sakritība nevis likumsakarība.
Futbolisti Portugālē 2004.gada ir laimīga sakritība nevis likumsakarība.
Drīzāk viss PK cikls ir veiksmīga sakritība/sabūvēta puzle. Jo nākotne basketam nemaz tik spīdoša nerādās. Tā rādās krietni tuvāka zaudējumiem bulgāru un melnkalniešu zemniekiem, kā regulāra dzīvošanās pa PK. Kāpēc? Iesaku apskatīties pasēs daļai izlases līderu un tajā, ka gados jaunu sekotāju īsti nav. Paskaties, kur ir junioru izlases - to rezultātus, kur spēlē šī brīža labākie u-20 vecuma džeki un to, kas notiek ar LBL. Salīdzinot ar laiku, kad brieda esošie izlases līderi, visos nosauktajos faktoros ir pamatīgs kritums.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 20:38, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Man ir aizdomas, ka tu ļoti vēlies uzdot vēlamo par faktisko.
Vari, tā uzskatīt. Taču es vismaz spēju argumentēt savu "vēlamo" atšķirībā no plikas tēzes izteikšanas bez jebkādas argumentācijas.

  -2 [+] [-]

, 2024-02-05 20:44, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vari, tā uzskatīt. Taču es vismaz spēju argumentēt savu "vēlamo" atšķirībā no plikas tēzes izteikšanas bez jebkādas argumentācijas.
argumentācija ir tāda: veee, lovi neerwwer voo. un punkts

  -1 [+] [-]

, 2024-02-05 20:58, pirms 7 mēnešiem
kāda starpība ar ko kā galveno treneri mēs zaudēsim pretiniekiem 0:3
itāli vai turkmenistānieti

     [+] [-]

, 2024-02-05 20:59, pirms 7 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: Ja tā būs, tad iemācīšos pats sev laizīt olas
Interesējies par auto fellatio?

  -3 [+] [-]

, 2024-02-05 21:12, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vari, tā uzskatīt. Taču es vismaz spēju argumentēt savu "vēlamo" atšķirībā no plikas tēzes izteikšanas bez jebkādas argumentācijas.
Ok!
Uzskatīsim, ka tu esi spējis argumentēt, ja man nosauksi vismaz pāris pasaules vadošo izlašu galvenos trenerus, kuri bez normālas prakses darbā ar pro spēlētājiem, arī klubos, pa tiešo no darba ar junioru klubiem vai izlasēm tiek nozīmēti par nacionālās izlases galveno treneri?!

  +6 [+] [-]

, 2024-02-05 21:20, pirms 7 mēnešiem
Diskutabls variants. No vienas puses nopietni nav strādājis ar pieaugušiem, bet no otras puses ar jauniešiem, daudzi no kuriem tagad spēlē augstā līmenī. Atnācis strādāt uz Latviju, tātad kaut ko grib pierādīt.

Zviedrs protams izskatītos labāks variants, bet toties mēs neredzēsim šīs perversijas ar zviedru uzvārdiem pie katra raksta par izlasi.

  +5 [+] [-]

, 2024-02-05 21:21, pirms 7 mēnešiem
Ivars ar savu argumentāciju!
Hokeja trenera sakarā bija tā, ka bija jāatrod treneris, kas trenē NHL klubu, bet tajā pašā laikā bija jātrenē Latvijas izlase!

  +4 [+] [-]

, 2024-02-05 21:23, pirms 7 mēnešiem
Tas itāļu treneris būtu starp pašiem labākajiem itāļu treneriem, tad arī viņš trenētu Serie A klubu un uz Latvijas izlasi neskatītos.
Itāļiem tāpat kā kanādiešiem labu speciālistu netrūkst!

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 21:31, pirms 7 mēnešiem
Barca Nr.1 rakstīja: Es tikai un vienīgi redzu, ka Latvijas izlasei jāspēlē ar trīs centra aizsargiem, no kuriem viens ir Tobers
...un pirmajā taimā Tobers jau ar otro dzelteno sēž tribīnēs...kaut kā tā es to redzu...

  -2 [+] [-]

, 2024-02-05 21:33, pirms 7 mēnešiem
Kas tas tads?

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 21:36, pirms 7 mēnešiem
“And then that wonderful title of runners-up at the U19 EURO, the incredible semi-final at the U20 World Cup in Poland and the quarter-finals at the U21 EURO two years later. But above all, I saw twenty of my boys make their debut in the national team and many more find space in high-level football.

  -4 [+] [-]

, 2024-02-05 21:37, pirms 7 mēnešiem
Ļašenko Krievijas pasūtījums!!
Bet neviens neko neteiks vai ne?

  -2 [+] [-]

, 2024-02-05 21:43, pirms 7 mēnešiem
Plašākai futbola sabiedrībai nezināms vārds. Vairāk biju par poli, kurš trenēja Gutkovski un Zviedrijas izlases coachu, jo tas vismaz ir redzēts pa TV un arī kopumā neslikts coach!

  +4 [+] [-]

, 2024-02-05 21:47, pirms 7 mēnešiem
Noteikti ņemts ar domu, lai sakārtotu pārēju o jaunatnes sistēmas uz pieaugušo izlasi, jo labi izprot jaunatnes sistēmu.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-05 21:47, pirms 7 mēnešiem
Nedod Dievs kāds ko ieminās par oKuPaNtIeM uzreiz pasaules ienaidnieks.

Bet re Ļašenko labi pastrādājis ar Krievu aģentiem, sev kabatā ielicis labu piķi un mēs visi uz vienas kājas lēkājam

  +4 [+] [-]

, 2024-02-05 21:59, pirms 7 mēnešiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Plašākai futbola sabiedrībai nezināms vārds. Vairāk biju par poli, kurš trenēja Gutkovski un Zviedrijas izlases coachu, jo tas vismaz ir redzēts pa TV un arī kopumā neslikts coach!
Gan jau polim būs kāds labāks piedāvājums. Kāpēc lai treneri par uzvaru Ekstraklasē sodītu ar Latvijas izlases trenēšanu?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 22:00, pirms 7 mēnešiem
Vel tik hokejaa itali panjemt

     [+] [-]

, 2024-02-05 22:09, pirms 7 mēnešiem
Pēc līmeņa izskatās atbilstošs Latvijas izlasei

  +3 [+] [-]

, 2024-02-05 22:16, pirms 7 mēnešiem
Pag, viņš angliski nerunā (ja reiz komentāru sniedza itāliski)?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 22:18, pirms 7 mēnešiem
"... īsā komentārā itāļu valodā, kas tika iztulkots ar tulka palīdzību angliski, pirmos vārdus teica Paolo Nikolato."
Tad tas ir kārtējais itālis, kurš nepārvalda angļu valodu? Kā tad viņš komandu vadīs? Ar tulka palīdzību?

  -1 [+] [-]

, 2024-02-05 22:20, pirms 7 mēnešiem
Varēja arī Daini atstāt.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 22:29, pirms 7 mēnešiem
Nu man šis vismazāk no 4 variantiem patika. Bet jādod iespēja VISMAZ 2 gadus strādāt, pirms prasīt rezultātus kā iepriekšejam trenerim atļāva.

Tie kas čīkst par to, ka tikai jauniešus trenējis, laikam slikta atmiņa - gan Dainis (jelgavas amatierus neskaitam), gan Pahars (skonķiks sezona?) būtībā tikai ar jaunatnes izlasi bija strādājis... tikai U21 itālija ir pavisam cits līmenis kā Latvijas U21.

Lielākā nepatika ir tieši par valodas barjeru, neredzu un nesaprotu kā viņš spēs efektīvi nodot savu domu, iedvesmu vai vienkāŗši iepazīt spēlētājus.

Un tad nu protams ir saprašana/samierināšanās ar LV futbola reālijām - spēlētāju resursa trūkums, fanu trūkums, intereses trūkums, infrastruktūras trūkums utt. Nezinu vai šis saprot kur ir iekūlies.

Pozitīvais fakts varētu būt viņa piesaiste visai izlases struktūrai (U-izlasēm), noteikti būtu ko pamācīties un paklausīties no tāda speciālista.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 22:32, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu man šis vismazāk no 4 variantiem patika. Bet jādod iespēja VISMAZ 2 gadus strādāt, pirms prasīt rezultātus kā iepriekšejam trenerim atļāva.

Tie kas čīkst par to, ka tikai jauniešus trenējis, laikam slikta atmiņa - gan Dainis (jelgavas amatierus neskaitam), gan Pahars (skonķiks sezona?) būtībā tikai ar jaunatnes izlasi bija strādājis... tikai U21 itālija ir pavisam cits līmenis kā Latvijas U21.

Lielākā nepatika ir tieši par valodas barjeru, neredzu un nesaprotu kā viņš spēs efektīvi nodot savu domu, iedvesmu vai vienkāŗši iepazīt spēlētājus.

Un tad nu protams ir saprašana/samierināšanās ar LV futbola reālijām - spēlētāju resursa trūkums, fanu trūkums, intereses trūkums, infrastruktūras trūkums utt. Nezinu vai šis saprot kur ir iekūlies.

Pozitīvais fakts varētu būt viņa piesaiste visai izlases struktūrai (U-izlasēm), noteikti būtu ko pamācīties un paklausīties no tāda speciālista.
tici man, tāda kalibra speciālists zina, kur "iekūlies". man vairāk rada bažas, ka šis posms itālim ir tikai kā iespēja pasaulei parādīt, ka prot strādāt ar pieaugušo izlasēm un tad (pie pirmā cita piedāvājuma) prom būs

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 22:34, pirms 7 mēnešiem
Čalis kurš nevar angliski neko pateikt... izcils lēmums

  -1 [+] [-]

, 2024-02-05 22:35, pirms 7 mēnešiem
.............. rakstīja: tici man, tāda kalibra speciālists zina, kur "iekūlies". man vairāk rada bažas, ka šis posms itālim ir tikai kā iespēja pasaulei parādīt, ka prot strādāt ar pieaugušo izlasēm un tad (pie pirmā cita piedāvājuma) prom būs
Finks arī zināja Pēctam pazuda pēc 2 mēnešiem ,kad Hanzas vidusskolas laukumā vai Celtnieka graustā pie 10 fanu atbalsta nevarēja apspēlēt škoļņikus.

  -2 [+] [-]

, 2024-02-05 22:44, pirms 7 mēnešiem
Ja vēl nebija beigas LV futenei, tad tagad ir.

  +5 [+] [-]

, 2024-02-05 22:52, pirms 7 mēnešiem
Shed rakstīja: Čalis kurš nevar angliski neko pateikt... izcils lēmums
Domāju nav tik traki, ka neko, bet vienkārši nevar tāda veida uzrunas žurnālistiem pavilkt.

Novicka video sākumā pats pateica "my english is not enough in this moment", tātad vismaz kaut kādus pamatus zina, un "in this moment" daļa norāda, ka ir plāns to uzlabot.

     [+] [-]

, 2024-02-05 22:52, pirms 7 mēnešiem
beidzot vienas futbola valsts treneris pateiks, ka mums futbolā nav variantu.

  +4 [+] [-]

, 2024-02-05 22:56, pirms 7 mēnešiem
...itāļu treneris = Starkovs nr.2
Var nepatikt tas buss pie mūsu vārtiem, bet tie bija lielākie Latvijas panākumi futbolā...jo bija arī Verpakovskis - ja buss izturēja un Māris aizskrēja, tad tikām uz EČ ...

  +3 [+] [-]

, 2024-02-05 23:03, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Kāpēc izvairies no jautājuma?
Cik basketbolisti šobrīd spēlē Eirolīgā?
Es nezinu, tagad nav laika skaitīt un meklēt.

     [+] [-]

, 2024-02-05 23:42, pirms 7 mēnešiem
Domāju, ka savu futbola redzējumu viņš liks uz laukuma, bet vai mūsējie sapratīs, gan taktiku, gan stāstīto ar raustītu angļu valodu, nu nezinu. Pirmkārt, lai sakārtotu, pāreju no jaunatnes uz pieaugušo futbolu te jau gadi vajadzīgi. Rezultāta nebūs. Protams futbolā, ar mūsu talanta bāzi, atvainojiet, grūti arī ko uzvarēt. Protams jāsaņemas un Baltijas kauss jāpaceļ jā. Neceru uz uzvarām, mums ļoti maz talantīgu futbolistu, vai pareizāk sakot ir trenēti līdz kādam gada gājumam pareizi un apstājas progress čaļiem, šķiet lai mums būtu talantīga izlase, jāspēj bērniem nodrošināt un iespēja ielekt daudzos Eiropas junioru klubos-2-3 komandās, mēs pārturam, kur nav izaugsmes.

     [+] [-]

, 2024-02-06 00:14, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu man šis vismazāk no 4 variantiem patika. Bet jādod iespēja VISMAZ 2 gadus strādāt, pirms prasīt rezultātus kā iepriekšejam trenerim atļāva.

Tie kas čīkst par to, ka tikai jauniešus trenējis, laikam slikta atmiņa - gan Dainis (jelgavas amatierus neskaitam), gan Pahars (skonķiks sezona?) būtībā tikai ar jaunatnes izlasi bija strādājis... tikai U21 itālija ir pavisam cits līmenis kā Latvijas U21.

Lielākā nepatika ir tieši par valodas barjeru, neredzu un nesaprotu kā viņš spēs efektīvi nodot savu domu, iedvesmu vai vienkāŗši iepazīt spēlētājus.

Un tad nu protams ir saprašana/samierināšanās ar LV futbola reālijām - spēlētāju resursa trūkums, fanu trūkums, intereses trūkums, infrastruktūras trūkums utt. Nezinu vai šis saprot kur ir iekūlies.

Pozitīvais fakts varētu būt viņa piesaiste visai izlases struktūrai (U-izlasēm), noteikti būtu ko pamācīties un paklausīties no tāda speciālista.
Smieklīgi, kad norāda, ka Kazakēvičam un Paharam LFV klubu trenēšana nav pieskaitāma pie darba ar pro spēlētājiem.
Tad jau Starkovam arī nevajadzēja pieskaitīt Skonto trenēšanu, jo tā jau tikai tāda amatieru komanda vien bija, ne?

P.S. Reālā dzīvē tev bieži saka, ka esi gana infantils?

  -2 [+] [-]

, 2024-02-06 00:40, pirms 7 mēnešiem
Labā ziņa ka pēc vairāku gadu pārtraukuma izlasei atkal ir treneris. Tas jau ir daudz. Kāpeč tieši šis....cerams ka uzzināsim. Par kvlifikāciju šaubu nav, nedaudz uztrauc valodu nezināšana un vai spēs noķert šejienas mentalitātes stīgas, laiks rādīs

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 01:16, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ok!
Uzskatīsim, ka tu esi spējis argumentēt, ja man nosauksi vismaz pāris pasaules vadošo izlašu galvenos trenerus, kuri bez normālas prakses darbā ar pro spēlētājiem, arī klubos, pa tiešo no darba ar junioru klubiem vai izlasēm tiek nozīmēti par nacionālās izlases galveno treneri?!
Netaisi sevi par muļķi. Kāds sakars vadošajām izlasēm ar Latviju? Savukārt, par treneriem bez lielas pieredzes, kas tiek pie izlases - tevis paša aizstāvētais Dainis, kam visa lielā pieredze bija pāris sezonas ar Jelgavu. Un ņemot vērā, ka liela daļa top klubu iedotu piepīpēt lielākajai daļai izlašu iesaku papētīt pēdējo gadu tendenci, kad pietiekami regulāri par lielklubu galveno treneri ar mazu/nekādu pieredzi kļūst kluba bijušās leģendas.
Kas attiecas uz itāli.Pirmkārt, es uzskatu, ka trenēt jaunieti ir grūtāk kā pieaugušo. Jo īpaši jaunieti ar ļoti augstu potenciālu. Pieaugušo ir krietni vieglāk - nobriedusi psihe, stabilāk kontrolē emocijas utt. Arī trenerim tad ir vieglāk.
Otrkārt - nav arī tā, ka itālis nebūtu trenējis pieaugušos. 3 sezonas viņš trenēja C sērijas klubu Lumezzane. Ja mēs paskatāmies uz mūsu līgu un mūsu izlašniekiem - tu garantē, ka visi mūsējie tiktu s11 šajā līgā?

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 01:23, pirms 7 mēnešiem
Paņēma lielāko melno zirdziņu. Ja viņam kā darba pienākums būs strādāt arī ar jaunieš attīstību (apmēram, kā Hārtlijam hokejā sākumā) - ļoti labi. Tur viņš varētu būt ļoti spēcīgs. Par lielo izlasi - meistarību neizaudzēt. Ja 25 gados tās nav, tā neparādīsies arī izlasē. Tas, ko var gaidīt no trenera - atbilstoša shēma pieejamajiem spēlētājiem un prasme motivēt uz katru spēli. Dainim tas kliboja. mani gan nepamet sajūta, ka ja nebūs mega strauju uzlabojumu nākamgad ap šo pašu laiku būs jau cits treneris.

  +5 [+] [-]

, 2024-02-06 01:44, pirms 7 mēnešiem
Jūtu līdz trenerim no Itālijas, kuru sagaida LV futbola bedre. Pusvatenieku pārvaldītā futbola bardaks būs smags piedzīvojums itālim. Diez vai ko līdzīgu viņš agrāk ir pieredzējis. Mana prognoze - pēc pusgada LV futbola balagāns meklēs jaunu galveno treneri.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-06 09:23, pirms 7 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: Italijas u21 bija katastrofa, pat musejie nospeleja 0 0 ar viniem
Viņiem jau bija cits treneris: https://lff.lv/speles/latvija-itali...

     [+] [-]

, 2024-02-06 09:48, pirms 7 mēnešiem
Nikolato drīz sapratīs kur nonācis. Cik saprotu ārpus Itālijas neko nav trenējis.Bez angļu valodas zināšanām viņam te ies jautri.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 10:32, pirms 7 mēnešiem
Lexxx rakstīja: Jūtu līdz trenerim no Itālijas, kuru sagaida LV futbola bedre. Pusvatenieku pārvaldītā futbola bardaks būs smags piedzīvojums itālim. Diez vai ko līdzīgu viņš agrāk ir pieredzējis. Mana prognoze - pēc pusgada LV futbola balagāns meklēs jaunu galveno treneri.
Nevajag pārspīlēt, jo Itālijā futbola saimniecībā valda ne tuvu tā ideālākā kārtība. Korupcija un toto tur spiežas ārā pa visām vīlēm.
Vienīgā atšķirība, ka Itālijā ir ļoti liels cilvēku resurss futbolā. Tas dod iespēju klubu un izlašu treneriem plašas manevru izspējas tos komplektējot. Protams, arī vadošo klubu finanšu rocība tajā visā spēlē ne pēdējo lomu.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 10:34, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Netaisi sevi par muļķi. Kāds sakars vadošajām izlasēm ar Latviju? Savukārt, par treneriem bez lielas pieredzes, kas tiek pie izlases - tevis paša aizstāvētais Dainis, kam visa lielā pieredze bija pāris sezonas ar Jelgavu. Un ņemot vērā, ka liela daļa top klubu iedotu piepīpēt lielākajai daļai izlašu iesaku papētīt pēdējo gadu tendenci, kad pietiekami regulāri par lielklubu galveno treneri ar mazu/nekādu pieredzi kļūst kluba bijušās leģendas.
Kas attiecas uz itāli.Pirmkārt, es uzskatu, ka trenēt jaunieti ir grūtāk kā pieaugušo. Jo īpaši jaunieti ar ļoti augstu potenciālu. Pieaugušo ir krietni vieglāk - nobriedusi psihe, stabilāk kontrolē emocijas utt. Arī trenerim tad ir vieglāk.
Otrkārt - nav arī tā, ka itālis nebūtu trenējis pieaugušos. 3 sezonas viņš trenēja C sērijas klubu Lumezzane. Ja mēs paskatāmies uz mūsu līgu un mūsu izlašniekiem - tu garantē, ka visi mūsējie tiktu s11 šajā līgā?
Par muļķi tu sevi centies uztaisīt, jo atšķirība starp futbola mazo valstu un lielvalstu nacionālo izlašu trenēšanu pēc būtības nav nekāda. Vienīgā atšķirība, ka mazās nācijas bieži ne uz ko īpašu nepredentējot, un mazo finanšu iespēju dēļ, nolīgst par nacionālo izlašu treneriem velns viņu zin ko. Tāpat tas nereti ir ar klubiem, kuri ar mazu finanšu rocību bieži ņem trenerus tāpēc ka tie ir lēti, un nevis viņu pieredzes dēļ.
Plusā lobijs no kāda vadoša spēlētāja, vai federācijas funkcionāra puses.

     [+] [-]

, 2024-02-06 10:56, pirms 7 mēnešiem
Federācija iespaidojās no basketbolistiem, 😀…Ja dos strādāt,,tad iespējams uz nākamo EČ atlasi mums būs komanda. Trīs gadi, tas ir minimālais laiks. Un domāju ka arī janatnes izlasēm mums vajadzētu sakarīgākus trenerus, un viņiem visiem ir jāstrādā kopā.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 11:15, pirms 7 mēnešiem
Brāļu Grimu pasaka "Paolini un Vienpadsmit Vilki" var sākties.

Daudzi domā, ka labs treneris var izveidot komandu, un par piemēru ņem Banki un basketbolistus, bet basketbolisti tīri jēdzīgi prata mētāt bumbu arī pirms Banki ierašanās.

Lai Dieviņš dod Nikolato tikpat veiksmīgu fāzi kā Dainim sākumā.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-06 11:50, pirms 7 mēnešiem
M rakstīja: Brāļu Grimu pasaka "Paolini un Vienpadsmit Vilki" var sākties.

Daudzi domā, ka labs treneris var izveidot komandu, un par piemēru ņem Banki un basketbolistus, bet basketbolisti tīri jēdzīgi prata mētāt bumbu arī pirms Banki ierašanās.

Lai Dieviņš dod Nikolato tikpat veiksmīgu fāzi kā Dainim sākumā.
Kādu veiksmīgo fāzi? To D līgas turnīru, kur pret 3 punduriem 6 spēlēs bija viena(!!!) uzvara

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 11:56, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Kādu veiksmīgo fāzi? To D līgas turnīru, kur pret 3 punduriem 6 spēlēs bija viena(!!!) uzvara

     [+] [-]

, 2024-02-06 12:54, pirms 7 mēnešiem
Žēl trenera

  +3 [+] [-]

, 2024-02-06 13:14, pirms 7 mēnešiem
Žēl, ka Skripņiks netika iecelts par izlases treneri. Īsts Ukrainas patriots. Ukrainas izlasē viņš spēlēja 9 gadus. Skripņiks Bremen Werder spēlēja 8 gadus. Vācijas čempions un kausa ieguvējs. 20 gadus nodzīvoja Vācijā. Viņš divus gadus strādāja par galveno treneri Bundeslīgā. 2018. gadā Skripņiks strādāja Rīgas futbola klubā. Uzvara Latvijas čempionātā un Latvijas kausa izcīņā.
Gada treneris Latvijā: 2018
No 2019. gada līdz mūsdienām viņš strādā Ukrainas Premjerlīgā.
Ukrainas Premjerlīgas sezonas labākais treneris: 2019/2020
Ukrainas čempionāta bronzas medaļnieks: 2019/20, 2020/21
Augstas klases speciālists un ļoti labs, pieticīgs cilvēks.

  -3 [+] [-]

, 2024-02-06 13:39, pirms 7 mēnešiem
Jauniešu treneris, redzes vai copypaste no basketbola izrādīsies sekmīgi, bet vismaz tādi sapelējusi neveiksminieki ka Mārcis pirdOŠS u.tml vairs nebojās izlases gaisu

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 13:47, pirms 7 mēnešiem
bassline rakstīja: un "in this moment" daļa norāda, ka ir plāns to uzlabot.
haha, šāda vienmēr ir bijusi standarta frāze vietējai vatei, ievads "es pa latviski vēl nerunāju labi, bet mācos" un tālāk aiziet dzimtajā valodā Paiet 10 gadi un viss paliek tāpat.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-06 13:52, pirms 7 mēnešiem
Cerams ka pseidožurnālists Janševics vismaz šoreiz spēs sadzirdēt trenera vēstījumu..
nav ko daudz te filosofēt-lai itālis strādā un rāda ko var.
mēs jau tad paskatīsimies un novērtēsim

     [+] [-]

, 2024-02-06 13:56, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Cerams ka pseidožurnālists Janševics vismaz šoreiz spēs sadzirdēt trenera vēstījumu..
nav ko daudz te filosofēt-lai itālis strādā un rāda ko var.
mēs jau tad paskatīsimies un novērtēsim
Valter, tas tu? Tam arī visi ir pseidožurnālisti un žurnaļugas.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-06 14:10, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Valter, tas tu? Tam arī visi ir pseidožurnālisti un žurnaļugas.
visu cieņu Valdim..izcila sava laika personība.gan kā sportists gan kā funkcionārs.man tālu līdz viņam.
a par Janševicu-paskatījos kā tas āksts cenšas ignorēt Ikaunieka teikto,kā visu laiku spiež viņu pateikt to kā nav...ļoti zems žurnālistikas līmenis..jēli.
Ikauniekam gan respect.

     [+] [-]

, 2024-02-06 14:15, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: visu cieņu Valdim..izcila sava laika personība.gan kā sportists gan kā funkcionārs.man tālu līdz viņam.
a par Janševicu-paskatījos kā tas āksts cenšas ignorēt Ikaunieka teikto,kā visu laiku spiež viņu pateikt to kā nav...ļoti zems žurnālistikas līmenis..jēli.
Ikauniekam gan respect.
Labi labi, par Janševicu es tev piekrītu, it īpaši tajā intervijā. Viņš ļoti vispārīgas zināšanas pasniedz kā eksperta neapgāžamo patiesību.

     [+] [-]

, 2024-02-06 14:18, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Drīzāk viss PK cikls ir veiksmīga sakritība/sabūvēta puzle. Jo nākotne basketam nemaz tik spīdoša nerādās. Tā rādās krietni tuvāka zaudējumiem bulgāru un melnkalniešu zemniekiem, kā regulāra dzīvošanās pa PK. Kāpēc? Iesaku apskatīties pasēs daļai izlases līderu un tajā, ka gados jaunu sekotāju īsti nav. Paskaties, kur ir junioru izlases - to rezultātus, kur spēlē šī brīža labākie u-20 vecuma džeki un to, kas notiek ar LBL. Salīdzinot ar laiku, kad brieda esošie izlases līderi, visos nosauktajos faktoros ir pamatīgs kritums.
Nepiekritīšu Tev kategoriski...kaut vai tas pats Artura Žagara piemērs-kā visi visi vaidēja ka nebūs Strēlnieka..aiaiaia,kas nu būs..viss beidzies..ko nu darīsim.Un lūk Žagars izlēca kā velns no tabakdozes.
otrs piemērs-aiaiai ko bez Porziņģa darīsim..visss dzīve beigusies ,Kristaps nespēlēs..labāk nebraukt uz PČ.a beigās paskaties uz tablo..
basketā ir vissakārtotākā jaunatnes sitēma Latvijā.ir iemītas taciņas uz Eiropu jau jauniešu vecumā.
tā ka ,manuprāt,nebur drāmu..lai nu kur,bet basī Latvijai viss ir un būs.
domāju drīzumā basis ieņems stabilu pirmo vietu Latvijas sporta olimpā.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-06 14:18, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Labi labi, par Janševicu es tev piekrītu, it īpaši tajā intervijā. Viņš ļoti vispārīgas zināšanas pasniedz kā eksperta neapgāžamo patiesību.
nu re..kaut kur arī varam vienoties

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 14:56, pirms 7 mēnešiem
jācer ka vismaz gadu izvilks tas pļuščenko pārslavētais makaronu ņammātājs

     [+] [-]

, 2024-02-06 14:59, pirms 7 mēnešiem
knaible rakstīja: Nikolato drīz sapratīs kur nonācis. Cik saprotu ārpus Itālijas neko nav trenējis.Bez angļu valodas zināšanām viņam te ies jautri.
Atraktīvais Roberto ar ņihrena nezināja, nekas, iemācījās DR kadrs Majone arī, vismaz pāris frāzes Itāļi ir emocionāli un jautri, var arī brīvi skaidroties mimikas un žestu mēlē

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:11, pirms 7 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: haha, šāda vienmēr ir bijusi standarta frāze vietējai vatei, ievads "es pa latviski vēl nerunāju labi, bet mācos" un tālāk aiziet dzimtajā valodā Paiet 10 gadi un viss paliek tāpat.
Hz, protams cilvēkam dvēselē neielīst un patieso motivāciju neuzzināt, bet vēlme uzlabot angļu valodu šķiet ticama kaut vai tāpēc, ka tas var noderēt turpmākā trenera karjerā, kas viņam kādus gadus desmit vēl var mierīgi ilgt

     [+] [-]

, 2024-02-06 15:13, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Nepiekritīšu Tev kategoriski...kaut vai tas pats Artura Žagara piemērs-kā visi visi vaidēja ka nebūs Strēlnieka..aiaiaia,kas nu būs..viss beidzies..ko nu darīsim.Un lūk Žagars izlēca kā velns no tabakdozes.
otrs piemērs-aiaiai ko bez Porziņģa darīsim..visss dzīve beigusies ,Kristaps nespēlēs..labāk nebraukt uz PČ.a beigās paskaties uz tablo..
basketā ir vissakārtotākā jaunatnes sitēma Latvijā.ir iemītas taciņas uz Eiropu jau jauniešu vecumā.
tā ka ,manuprāt,nebur drāmu..lai nu kur,bet basī Latvijai viss ir un būs.
domāju drīzumā basis ieņems stabilu pirmo vietu Latvijas sporta olimpā.
Sporta veidu olimpā Latvijā stabilo pirmo vietu vienmēr ieņems tikai un vienīgi tie sporta veidi, kuriem ir vislielākā auditorija gan klātienē gan arī neklātienē Hokejs ir ārpus konkurences un tāds arī paliks, neatkarīgi no sniegumiem un rezultātiem!!!

     [+] [-]

, 2024-02-06 15:19, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Sporta veidu olimpā Latvijā stabilo pirmo vietu vienmēr ieņems tikai un vienīgi tie sporta veidi, kuriem ir vislielākā auditorija gan klātienē gan arī neklātienē Hokejs ir ārpus konkurences un tāds arī paliks, neatkarīgi no sniegumiem un rezultātiem!!!
Es teiktu, ka hokejs ir stabilākais no konkurences un iespēju viedokļa.
Futbolā ir ļoti grūti izsisties, jo lielākā daļā pasaules top valstu- spēlējot pavada visu gadu un konkurence ir mežonīga.

Basketbols- ļoti atkarīgs no augumiem un spējai sevi parādīt ierobežotā laikā.

Hokejs- nav tik liela konkurence, daudzu valstu komandas nevar aizpildīt sastāvus ar augsta līmeņa spēlētājiem un var spēlēt visu gadu!

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:23, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Sporta veidu olimpā Latvijā stabilo pirmo vietu vienmēr ieņems tikai un vienīgi tie sporta veidi, kuriem ir vislielākā auditorija gan klātienē gan arī neklātienē Hokejs ir ārpus konkurences un tāds arī paliks, neatkarīgi no sniegumiem un rezultātiem!!!
Tieši tā Ivar.un basīša auditorija ir ievērojami lielāka kā hokeja.
Hoķa uzkapsanu popularitātes virsotnē veicināja veiksmīgaka nokļūšana pasaules elitē pēc neatkarības atgūšanas.kamēr basketbola sabiedriba tērēja laiku savstarpējo rēķinu kārtošanā.
Šobrīd basis jau ir priekšā.un ja ne fantastiskās bronzas medaļas,retais vairs par tādu hoķa izlasi atcerētos😉

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:27, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Es teiktu, ka hokejs ir stabilākais no konkurences un iespēju viedokļa.
Futbolā ir ļoti grūti izsisties, jo lielākā daļā pasaules top valstu- spēlējot pavada visu gadu un konkurence ir mežonīga.

Basketbols- ļoti atkarīgs no augumiem un spējai sevi parādīt ierobežotā laikā.

Hokejs- nav tik liela konkurence, daudzu valstu komandas nevar aizpildīt sastāvus ar augsta līmeņa spēlētājiem un var spēlēt visu gadu!
Pričom te konkurence, ja es runāju par auditorijas interesi Aļona, piemēram, Latvijā ir viena pati, bez jebkādas tur konkurences, marafonistu var būt arī vairāki tūkstoši, kam dos priekšroku auditorija?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:29, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Tieši tā Ivar.un basīša auditorija ir ievērojami lielāka kā hokeja.
Hoķa uzkapsanu popularitātes virsotnē veicināja veiksmīgaka nokļūšana pasaules elitē pēc neatkarības atgūšanas.kamēr basketbola sabiedriba tērēja laiku savstarpējo rēķinu kārtošanā.
Šobrīd basis jau ir priekšā.un ja ne fantastiskās bronzas medaļas,retais vairs par tādu hoķa izlasi atcerētos😉
Debīls esi, vai kā? Pirmkārt, neesmu Ivars, otrkārt, Hokejs tā vai tā būtu pāri pērtiķbolam, pat ja Hokeja izlase nograbētu uz Bē grupu, bet pērtiķbolisti izcīnītu Zelta medāli Parīzē

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:32, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pričom te konkurence, ja es runāju par auditorijas interesi Aļona, piemēram, Latvijā ir viena pati, bez jebkādas tur konkurences, marafonistu var būt arī vairāki tūkstoši, kam dos priekšroku auditorija?
Es par pasaules konkurenci runāju!

Auditorijai interesē Latvijas konkurence vai pasaules konkurence?

Ko tad neiet tā auditorija uz Latvijas konkurenci skatīties?

  +2 [+] [-]

, 2024-02-06 15:32, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Es teiktu, ka hokejs ir stabilākais no konkurences un iespēju viedokļa.
Futbolā ir ļoti grūti izsisties, jo lielākā daļā pasaules top valstu- spēlējot pavada visu gadu un konkurence ir mežonīga.

Basketbols- ļoti atkarīgs no augumiem un spējai sevi parādīt ierobežotā laikā.

Hokejs- nav tik liela konkurence, daudzu valstu komandas nevar aizpildīt sastāvus ar augsta līmeņa spēlētājiem un var spēlēt visu gadu!
Neatkarīgi no visa Tevis uzskaitītā,primārais popularitātes iegūšanai būs izlases un klubu rezultāti.
Ja teiksim Zeļļiem izdosies tik Eirolīgā (izskatās ka viņi varētu uz to iet)un tur labi spēlet-tā būs vēl viena nagla hokeja popularitātes zārkā.
Arī Eiropas plašumos baša iespējas ir nesalīdzināmas-ir sazarota klubu kausa izcīņas sistēma.ir fanatiski līdzjutēju miljoni...kas no tā visa ir hoķim?
Por...uška ikgadējā PČ izskatā un vēl tizlākā Eirolīga un amatieru KK?
Tā ka baša uzvaras gājiens,domāju ir tikai tuvākā laika jautājums🤣

     [+] [-]

, 2024-02-06 15:33, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Neatkarīgi no visa Tevis uzskaitītā,primārais popularitātes iegūšanai būs izlases un klubu rezultāti.
Ja teiksim Zeļļiem izdosies tik Eirolīgā (izskatās ka viņi varētu uz to iet)un tur labi spēlet-tā būs vēl viena nagla hokeja popularitātes zārkā.
Arī Eiropas plašumos baša iespējas ir nesalīdzināmas-ir sazarota klubu kausa izcīņas sistēma.ir fanatiski līdzjutēju miljoni...kas no tā visa ir hoķim?
Por...uška ikgadējā PČ izskatā un vēl tizlākā Eirolīga un amatieru KK?
Tā ka baša uzvaras gājiens,domāju ir tikai tuvākā laika jautājums🤣
Zeļļi un Eirolīga

     [+] [-]

, 2024-02-06 15:33, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Debīls esi, vai kā? Pirmkārt, neesmu Ivars, otrkārt, Hokejs tā vai tā būtu pāri pērtiķbolam, pat ja Hokeja izlase nograbētu uz Bē grupu, bet pērtiķbolisti izcīnītu Zelta medāli Parīzē
Oj sorry..likās ka Ivars🤣ja nedod Dievs būs bē grupa,tad arī vollejs paies hoķim garām🤣🤣🤣

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:34, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Tieši tā Ivar.un basīša auditorija ir ievērojami lielāka kā hokeja.
Hoķa uzkapsanu popularitātes virsotnē veicināja veiksmīgaka nokļūšana pasaules elitē pēc neatkarības atgūšanas.kamēr basketbola sabiedriba tērēja laiku savstarpējo rēķinu kārtošanā.
Šobrīd basis jau ir priekšā.un ja ne fantastiskās bronzas medaļas,retais vairs par tādu hoķa izlasi atcerētos😉
Veiksmīga nokļūšana Elitē pēc neatkarības atgūšanas? Kaut ko tādu tika absulūt dalbajobs var uzrakstīt Tur vajadzēja AUTOMĀTISKO nokļūšanu, jo tīri objektīvi vērtējot, mūsu izlase 90. pašā sākumā bija riktīgi štengra, kā nekā uz vecā labā Rīgas Dinamo kadriem bāzēta Tas, ka agri vai vēlu nonāksim Elitē, bija PAŠSAPROTAMI un likumsakarīgi, nevis "paveicās" Tikai tam bija krietni agrāk jānotiek par 1996. gadu

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:37, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Veiksmīga nokļūšana Elitē pēc neatkarības atgūšanas? Kaut ko tādu tika absulūt dalbajobs var uzrakstīt Tur vajadzēja AUTOMĀTISKO nokļūšanu, jo tīri objektīvi vērtējot, mūsu izlase 90. pašā sākumā bija riktīgi štengra, kā nekā uz vecā labā Rīgas Dinamo kadriem bāzēta Tas, ka agri vai vēlu nonāksim Elitē, bija PAŠSAPROTAMI un likumsakarīgi, nevis "paveicās" Tikai tam bija krietni agrāk jānotiek par 1996. gadu
Pareizi saki, ka IIHF lika drīzāk grābekļus pašiem sev
Savukārt NHL visus ņēma atplestām rokām!

     [+] [-]

, 2024-02-06 15:37, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Es par pasaules konkurenci runāju!

Auditorijai interesē Latvijas konkurence vai pasaules konkurence?

Ko tad neiet tā auditorija uz Latvijas konkurenci skatīties?
Pričom te Latvijas vai pasaules konkurence? Es runāju par OLIMPU Latvijā un OLIMPS Latvijā ir atkarīgs no auditorijas Latvijā, nevis no konkurences vai konkurences trūkuma

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:41, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Pareizi saki, ka IIHF lika drīzāk grābekļus pašiem sev
Savukārt NHL visus ņēma atplestām rokām!
Tur jau tā štelle Pēc idejas mums vajadzētu piedalīties jau 1993. gadā Elitē un 1994. gadā olimpiādē, kaut vai kā bijušā PSRS otrajai mantiniecei aiz Krievijas, Hokejā mēs noteikti par tādiem varētu būt Rīgas Dinamo Sudrabs, kā arī aizdīķa tūre ar mačiem pret NHL blicēm, diemžēl, vērā ņemta netika, kaut gan vajadzētu tajā brīdī ņemt vērā!

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:43, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pričom te Latvijas vai pasaules konkurence? Es runāju par OLIMPU Latvijā un OLIMPS Latvijā ir atkarīgs no auditorijas Latvijā, nevis no konkurences vai konkurences trūkuma
Kā tad to Olimpu būvēja, ja ne ar regulām uzvarām pasaules līmenī?
Futbols, basketbols to nepiedāvāja!

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:45, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Neatkarīgi no visa Tevis uzskaitītā,primārais popularitātes iegūšanai būs izlases un klubu rezultāti.
Ja teiksim Zeļļiem izdosies tik Eirolīgā (izskatās ka viņi varētu uz to iet)un tur labi spēlet-tā būs vēl viena nagla hokeja popularitātes zārkā.
Arī Eiropas plašumos baša iespējas ir nesalīdzināmas-ir sazarota klubu kausa izcīņas sistēma.ir fanatiski līdzjutēju miljoni...kas no tā visa ir hoķim?
Por...uška ikgadējā PČ izskatā un vēl tizlākā Eirolīga un amatieru KK?
Tā ka baša uzvaras gājiens,domāju ir tikai tuvākā laika jautājums🤣
Šito vajag atcerēties, ibio, rio! ZEļļU NAGLA HOKEJA POPULARITĀTES ZĀRKĀ! Ir iespēja pavirzīt pašu Bocmani Ivaru SC vislu laiku pērļu Zelta Fonda rangā!

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:46, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Tur jau tā štelle Pēc idejas mums vajadzētu piedalīties jau 1993. gadā Elitē un 1994. gadā olimpiādē, kaut vai kā bijušā PSRS otrajai mantiniecei aiz Krievijas, Hokejā mēs noteikti par tādiem varētu būt Rīgas Dinamo Sudrabs, kā arī aizdīķa tūre ar mačiem pret NHL blicēm, diemžēl, vērā ņemta netika, kaut gan vajadzētu tajā brīdī ņemt vērā!
Reāli NHL skatās visā pasaulē, bet IIHF attīstība notiek, bet tā ir pārāk lēna.
Vajadzētu beidzot tur to pašu Betmenu aizvest, lai sakārto to dīķi.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 15:48, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Neatkarīgi no visa Tevis uzskaitītā,primārais popularitātes iegūšanai būs izlases un klubu rezultāti.
Ja teiksim Zeļļiem izdosies tik Eirolīgā (izskatās ka viņi varētu uz to iet)un tur labi spēlet-tā būs vēl viena nagla hokeja popularitātes zārkā.
Arī Eiropas plašumos baša iespējas ir nesalīdzināmas-ir sazarota klubu kausa izcīņas sistēma.ir fanatiski līdzjutēju miljoni...kas no tā visa ir hoķim?
Por...uška ikgadējā PČ izskatā un vēl tizlākā Eirolīga un amatieru KK?
Tā ka baša uzvaras gājiens,domāju ir tikai tuvākā laika jautājums🤣
Varbūt nevis vienkārši UZVARAS GĀJIENS, bet gan SPRĀDZIENS, kā savulaik te Kroksim bija Belaru Hokeja sakarā?

     [+] [-]

, 2024-02-06 15:50, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Varbūt nevis vienkārši UZVARAS GĀJIENS, bet gan SPRĀDZIENS, kā savulaik te Kroksim bija Belaru Hokeja sakarā?
Tam čalim derētu aizbraukt uz kādu DEL, Šveices līgas spēli
Neesot fanātiski līdzjūtēji

  +3 [+] [-]

, 2024-02-06 15:55, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Tam čalim derētu aizbraukt uz kādu DEL, Šveices līgas spēli
Neesot fanātiski līdzjūtēji
Traks esi, ar LBL un pašiem Zeļļiem nekāds DEL nevar konkurēt
Kad Zeļļi mauc, pat vārnām trūkst brīvu vietu uz halles jumta, kur netraucēti atviegloties

  -2 [+] [-]

, 2024-02-06 15:59, pirms 7 mēnešiem
gribētu redzēt kā tas Itālis laizās ar mēlītēm!

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 17:07, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Tam čalim derētu aizbraukt uz kādu DEL, Šveices līgas spēli
Neesot fanātiski līdzjūtēji
Nu Tu salīdzināji p. ar pirkstu.fanatiski līdzjutēji ir serbi grieķi turki basī...tavi DEL vai Šveices hokeja līdzjutēji ir zidaiņa autiņos uz tā fona.
Un pat tad-visu cieņu DEL vai Šveicei..bet basim tirgus ir nesalīdzināmi lielāks.
Vari smieties par Zeļļiem,ja gribi.bet es ceru ka Latvijas komanda būs baša Eirolīgā tuvākajos gados.

     [+] [-]

, 2024-02-06 17:09, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Veiksmīga nokļūšana Elitē pēc neatkarības atgūšanas? Kaut ko tādu tika absulūt dalbajobs var uzrakstīt Tur vajadzēja AUTOMĀTISKO nokļūšanu, jo tīri objektīvi vērtējot, mūsu izlase 90. pašā sākumā bija riktīgi štengra, kā nekā uz vecā labā Rīgas Dinamo kadriem bāzēta Tas, ka agri vai vēlu nonāksim Elitē, bija PAŠSAPROTAMI un likumsakarīgi, nevis "paveicās" Tikai tam bija krietni agrāk jānotiek par 1996. gadu
Tīri objektīvi pat Slovaki sāka no Ž grupas..tā ka neraudi...un paši vien hokejisti vainigi ka netika uz OS 1994 un uz A grupu jau 1995 gadā...
Iespejas bija visiem vienādas...

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 17:11, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Traks esi, ar LBL un pašiem Zeļļiem nekāds DEL nevar konkurēt
Kad Zeļļi mauc, pat vārnām trūkst brīvu vietu uz halles jumta, kur netraucēti atviegloties
Zeļļi ir pirmo gadu Losi🤣🤣🤣pastisimies pēc pāris gadiem...
Manis dēļ kaut Rūjienā,bet Latvijai vajag un Latvija var uztaisīt Eirolīgas blici.

     [+] [-]

, 2024-02-06 17:16, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Nu Tu salīdzināji p. ar pirkstu.fanatiski līdzjutēji ir serbi grieķi turki basī...tavi DEL vai Šveices hokeja līdzjutēji ir zidaiņa autiņos uz tā fona.
Un pat tad-visu cieņu DEL vai Šveicei..bet basim tirgus ir nesalīdzināmi lielāks.
Vari smieties par Zeļļiem,ja gribi.bet es ceru ka Latvijas komanda būs baša Eirolīgā tuvākajos gados.
Maz tu zini par Šveices līdzjutējiem!
Šie savā futbola līgā ko aizdedzināja un viss stadions 2/2 elpoja dūmus un redzēt neko nevarēja
Hokeja arēnā protams normas robežās!

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 17:20, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Zeļļi ir pirmo gadu Losi🤣🤣🤣pastisimies pēc pāris gadiem...
Manis dēļ kaut Rūjienā,bet Latvijai vajag un Latvija var uztaisīt Eirolīgas blici.
Eirolīgā tagad slēgtais klubiņš un līdzekļus vajag tādus, kurus neviens neatpelnīs!
Tā kā cerēt var visi, bet realitāte ir pavisam cita!

     [+] [-]

, 2024-02-06 18:10, pirms 7 mēnešiem
Vispirms redzēsim, kā viņam sanāks, tad arī varēsim spriest kas un kā

     [+] [-]

, 2024-02-06 19:28, pirms 7 mēnešiem
Eu tas tak Pavļuts!

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 20:48, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Neatkarīgi no visa Tevis uzskaitītā,primārais popularitātes iegūšanai būs izlases un klubu rezultāti.
Ja teiksim Zeļļiem izdosies tik Eirolīgā (izskatās ka viņi varētu uz to iet)un tur labi spēlet-tā būs vēl viena nagla hokeja popularitātes zārkā.
Arī Eiropas plašumos baša iespējas ir nesalīdzināmas-ir sazarota klubu kausa izcīņas sistēma.ir fanatiski līdzjutēju miljoni...kas no tā visa ir hoķim?
Por...uška ikgadējā PČ izskatā un vēl tizlākā Eirolīga un amatieru KK?
Tā ka baša uzvaras gājiens,domāju ir tikai tuvākā laika jautājums🤣
kas notiks ar Zeļļiem, kad Betsafe apgriezīs budžetu? PPK tak vairs nesponsorē, tātad var nākt jauns projekts kurš viņiem liksies labāks un čuššš

     [+] [-]

, 2024-02-07 00:30, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nevajag pārspīlēt, jo Itālijā futbola saimniecībā valda ne tuvu tā ideālākā kārtība. Korupcija un toto tur spiežas ārā pa visām vīlēm.
Vienīgā atšķirība, ka Itālijā ir ļoti liels cilvēku resurss futbolā. Tas dod iespēju klubu un izlašu treneriem plašas manevru izspējas tos komplektējot. Protams, arī vadošo klubu finanšu rocība tajā visā spēlē ne pēdējo lomu.
Itālijas futbolā un sabiedrībā kopumā ir daudz kas saistīts ar korupciju, mafiju un netīrām spēlītēm, bet tur ir arī savi noteikumi un izpratne par notiekošo. Un protams, visur ir nauda, kuras itāļiem pietiek. Latvijā rebes ir sīkākas un tādēļ ārzemniekam būs grūti saprast notiekošo - kādēļ piemēram kāds futbolists norok spēli par 100 eiro. Citas likmes, cits sāpju slieksnis.