Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: par Latvijas izlases nākamo treneri kļūst itālis Nikolato

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Oficiāli: par Latvijas izlases nākamo treneri kļūst itālis Nikolato
Paolo Nikolato. Foto: LFF

Latvijas Futbola federācijas valdei šodien kā nākamais izlases galvenais treneris piedāvāta itāļa Paolo Nikolato kandidatūra. Viņš bija ieradies uz sēdi, taču, lai arī valde vienbalsīgi atbalstīja trenera nozīmēšanu, sākotnēji puses par sadarbību nevienojās. Pusotru stundu vēlāk puses to panāca, Nikolato kļūstot par nākamo valstsvienības speciālistu. Līgums noslēgts uz diviem gadiem.

Latvijas futbola izlases galvenā trenera vieta kļuva vakanta pēc tam, kad Latvijas Futbola federācija izšķīrās neturpināt sadarbību ar līdzšinējo treneri Daini Kazakeviču. Viņa vadībā pēdējā Eiropas čempionāta kvalifikācijas ciklā konkurencē ar Turcijas, Velsas, Horvātijas un Armēnijas izlasēm tika izcīnīta viena uzvara astoņās spēlēs.

Uz izlases galvenā trenera amatu kandidēja četri pretendenti - bijušais Zviedrijas izlases galvenais treneris Janne Andešons, bijušais RFS galvenais treneris Valds Dambrausks, iepriekš ar Vladislavu Gutkovski Polijas klubā ''Rakow'' strādājošais Mareks Papšuns un 57 gadus vecais itālis Paolo Nikolato, kura pēdējā darbavieta bija ar Itālijas U21 izlasi.

Iepriekš Latvijas Futbola federācijas prezidents Vadims Ļašenko pauda, ka jauno treneri vēlētos apstiprināt 5. februāra valdes sēdē, tajā prezentējot vienu kandidātu. Tas tiek darīts ar nodomu, lai jaunais treneris varētu pēcāk doties uz Nācijas līgas izlozi, kas plānota 8. februārī. Šodienas valdes sēdē apstiprināšanai tika virzīta itāļa Nikolato kandidatūra, arī pašam trenerim esot Rīgā un apmeklējot sēdi. Valdes sēde, kurā Nikolato kandidatūru atbalstīja vienbalsīgi, beidzās bez rezultāta un vienošanās panākta netika. Treneris Nikolato pameta LFF telpas, bet ar trenera aģentu pārrunu procesu turpināja LFF vadība. ''Līguma vēl nav, bet izskatās cerīgi,'' LFF prezidents Vadims Ļašenko tobrīd teica žurnālistiem.

Pusotru stundu vēlāk Nikolato atgriezās LFF telpās, un pēcāk tika arī oficiāli paziņots, ka tieši viņš kļūs par Daiņa Kazakeviča pēcteci. Līgums noslēgts uz diviem gadiem. ''Pateicos Latvijas Futbola federācijas valdei un prezidentam par izrādīto uzticību. Šis man personiski ir lielisks brīdis. Šis solis ir svarīgs manai karjerai, tāpēc darīšu visu to labāko, esot Latvijas izlases treneris. Sadarbosimies ar katru klubu Latvijā, kas ir nozīmīgi, lai sasniegtu augstus rezultātus ar nacionālo izlasi,'' īsā komentārā itāļu valodā, kas tika iztulkots ar tulka palīdzību angliski, pirmos vārdus teica Paolo Nikolato.

LFF prezidents Vadims Ļašenko medijiem, skaidrojot procesu, minēja, ka bijuši nevis četri, bet gan pieci kandidāti uz galvenā trenera amatu. Piektais bija bijušais ''Riga'' treneris Viktors Skripņiks, bet tika svītrots no kandidātu loka, jo viņa pamatvaloda ir krievu. Valds Dambrausks un Mareks Papšuns kā prioritāti stādījuši darbu ar klubiem, kas nozīmēja izšķiršanos starp Andešonu un Nikolato. Izvēle izdarīta pēdējā brīdī, respektīvi, dienu pirms valdes sēdes. Jaunā galvenā trenera pirmais mērķis ir palikt Nāciju līgas C līgā, kur maksimālais uzdevums ir pirmā vieta. Par mērķiem Pasaules kausa kvalifikācijā vēl nav lemts.

57 gadus vecais itālis Nikolato ilgstoši trenējis dažādas Itālijas jauniešu izlases. No 2016. līdz 2017. gada viņa pārraudzībā bija U18 izlase, no 2017. līdz 2018. gadam U19 izlase, no 2018. līdz 2019. gadam U20 izlase, bet no 2019. līdz 2023. gadam U21 valstsvienība. No 1999. līdz 2014. gadam viņš strādājis ar ''Chievo'' jauniešu komandu, bet no 2014. līdz 2016. gadam ar ''Lumezzane'' klubu. Ar Itālijas U19 izlasi viņš 2018. gadā kļuva par Eiropas vicečempionu, bet gadu vēlāk U20 Pasaules kausā ieņēma ceturto vietu.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-05 22:20, pirms 10 mēnešiem
Varēja arī Daini atstāt.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 22:29, pirms 10 mēnešiem
Nu man šis vismazāk no 4 variantiem patika. Bet jādod iespēja VISMAZ 2 gadus strādāt, pirms prasīt rezultātus kā iepriekšejam trenerim atļāva.

Tie kas čīkst par to, ka tikai jauniešus trenējis, laikam slikta atmiņa - gan Dainis (jelgavas amatierus neskaitam), gan Pahars (skonķiks sezona?) būtībā tikai ar jaunatnes izlasi bija strādājis... tikai U21 itālija ir pavisam cits līmenis kā Latvijas U21.

Lielākā nepatika ir tieši par valodas barjeru, neredzu un nesaprotu kā viņš spēs efektīvi nodot savu domu, iedvesmu vai vienkāŗši iepazīt spēlētājus.

Un tad nu protams ir saprašana/samierināšanās ar LV futbola reālijām - spēlētāju resursa trūkums, fanu trūkums, intereses trūkums, infrastruktūras trūkums utt. Nezinu vai šis saprot kur ir iekūlies.

Pozitīvais fakts varētu būt viņa piesaiste visai izlases struktūrai (U-izlasēm), noteikti būtu ko pamācīties un paklausīties no tāda speciālista.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 22:32, pirms 10 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu man šis vismazāk no 4 variantiem patika. Bet jādod iespēja VISMAZ 2 gadus strādāt, pirms prasīt rezultātus kā iepriekšejam trenerim atļāva.

Tie kas čīkst par to, ka tikai jauniešus trenējis, laikam slikta atmiņa - gan Dainis (jelgavas amatierus neskaitam), gan Pahars (skonķiks sezona?) būtībā tikai ar jaunatnes izlasi bija strādājis... tikai U21 itālija ir pavisam cits līmenis kā Latvijas U21.

Lielākā nepatika ir tieši par valodas barjeru, neredzu un nesaprotu kā viņš spēs efektīvi nodot savu domu, iedvesmu vai vienkāŗši iepazīt spēlētājus.

Un tad nu protams ir saprašana/samierināšanās ar LV futbola reālijām - spēlētāju resursa trūkums, fanu trūkums, intereses trūkums, infrastruktūras trūkums utt. Nezinu vai šis saprot kur ir iekūlies.

Pozitīvais fakts varētu būt viņa piesaiste visai izlases struktūrai (U-izlasēm), noteikti būtu ko pamācīties un paklausīties no tāda speciālista.
tici man, tāda kalibra speciālists zina, kur "iekūlies". man vairāk rada bažas, ka šis posms itālim ir tikai kā iespēja pasaulei parādīt, ka prot strādāt ar pieaugušo izlasēm un tad (pie pirmā cita piedāvājuma) prom būs

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 22:34, pirms 10 mēnešiem
Čalis kurš nevar angliski neko pateikt... izcils lēmums

  -1 [+] [-]

, 2024-02-05 22:35, pirms 10 mēnešiem
.............. rakstīja: tici man, tāda kalibra speciālists zina, kur "iekūlies". man vairāk rada bažas, ka šis posms itālim ir tikai kā iespēja pasaulei parādīt, ka prot strādāt ar pieaugušo izlasēm un tad (pie pirmā cita piedāvājuma) prom būs
Finks arī zināja Pēctam pazuda pēc 2 mēnešiem ,kad Hanzas vidusskolas laukumā vai Celtnieka graustā pie 10 fanu atbalsta nevarēja apspēlēt škoļņikus.

  -2 [+] [-]

, 2024-02-05 22:44, pirms 10 mēnešiem
Ja vēl nebija beigas LV futenei, tad tagad ir.

  +5 [+] [-]

, 2024-02-05 22:52, pirms 10 mēnešiem
Shed rakstīja: Čalis kurš nevar angliski neko pateikt... izcils lēmums
Domāju nav tik traki, ka neko, bet vienkārši nevar tāda veida uzrunas žurnālistiem pavilkt.

Novicka video sākumā pats pateica "my english is not enough in this moment", tātad vismaz kaut kādus pamatus zina, un "in this moment" daļa norāda, ka ir plāns to uzlabot.

     [+] [-]

, 2024-02-05 22:52, pirms 10 mēnešiem
beidzot vienas futbola valsts treneris pateiks, ka mums futbolā nav variantu.

  +4 [+] [-]

, 2024-02-05 22:56, pirms 10 mēnešiem
...itāļu treneris = Starkovs nr.2
Var nepatikt tas buss pie mūsu vārtiem, bet tie bija lielākie Latvijas panākumi futbolā...jo bija arī Verpakovskis - ja buss izturēja un Māris aizskrēja, tad tikām uz EČ ...

  +3 [+] [-]

, 2024-02-05 23:03, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Kāpēc izvairies no jautājuma?
Cik basketbolisti šobrīd spēlē Eirolīgā?
Es nezinu, tagad nav laika skaitīt un meklēt.

     [+] [-]

, 2024-02-05 23:42, pirms 10 mēnešiem
Domāju, ka savu futbola redzējumu viņš liks uz laukuma, bet vai mūsējie sapratīs, gan taktiku, gan stāstīto ar raustītu angļu valodu, nu nezinu. Pirmkārt, lai sakārtotu, pāreju no jaunatnes uz pieaugušo futbolu te jau gadi vajadzīgi. Rezultāta nebūs. Protams futbolā, ar mūsu talanta bāzi, atvainojiet, grūti arī ko uzvarēt. Protams jāsaņemas un Baltijas kauss jāpaceļ jā. Neceru uz uzvarām, mums ļoti maz talantīgu futbolistu, vai pareizāk sakot ir trenēti līdz kādam gada gājumam pareizi un apstājas progress čaļiem, šķiet lai mums būtu talantīga izlase, jāspēj bērniem nodrošināt un iespēja ielekt daudzos Eiropas junioru klubos-2-3 komandās, mēs pārturam, kur nav izaugsmes.

     [+] [-]

, 2024-02-06 00:14, pirms 10 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu man šis vismazāk no 4 variantiem patika. Bet jādod iespēja VISMAZ 2 gadus strādāt, pirms prasīt rezultātus kā iepriekšejam trenerim atļāva.

Tie kas čīkst par to, ka tikai jauniešus trenējis, laikam slikta atmiņa - gan Dainis (jelgavas amatierus neskaitam), gan Pahars (skonķiks sezona?) būtībā tikai ar jaunatnes izlasi bija strādājis... tikai U21 itālija ir pavisam cits līmenis kā Latvijas U21.

Lielākā nepatika ir tieši par valodas barjeru, neredzu un nesaprotu kā viņš spēs efektīvi nodot savu domu, iedvesmu vai vienkāŗši iepazīt spēlētājus.

Un tad nu protams ir saprašana/samierināšanās ar LV futbola reālijām - spēlētāju resursa trūkums, fanu trūkums, intereses trūkums, infrastruktūras trūkums utt. Nezinu vai šis saprot kur ir iekūlies.

Pozitīvais fakts varētu būt viņa piesaiste visai izlases struktūrai (U-izlasēm), noteikti būtu ko pamācīties un paklausīties no tāda speciālista.
Smieklīgi, kad norāda, ka Kazakēvičam un Paharam LFV klubu trenēšana nav pieskaitāma pie darba ar pro spēlētājiem.
Tad jau Starkovam arī nevajadzēja pieskaitīt Skonto trenēšanu, jo tā jau tikai tāda amatieru komanda vien bija, ne?

P.S. Reālā dzīvē tev bieži saka, ka esi gana infantils?

  -2 [+] [-]

, 2024-02-06 00:40, pirms 10 mēnešiem
Labā ziņa ka pēc vairāku gadu pārtraukuma izlasei atkal ir treneris. Tas jau ir daudz. Kāpeč tieši šis....cerams ka uzzināsim. Par kvlifikāciju šaubu nav, nedaudz uztrauc valodu nezināšana un vai spēs noķert šejienas mentalitātes stīgas, laiks rādīs

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 01:16, pirms 10 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ok!
Uzskatīsim, ka tu esi spējis argumentēt, ja man nosauksi vismaz pāris pasaules vadošo izlašu galvenos trenerus, kuri bez normālas prakses darbā ar pro spēlētājiem, arī klubos, pa tiešo no darba ar junioru klubiem vai izlasēm tiek nozīmēti par nacionālās izlases galveno treneri?!
Netaisi sevi par muļķi. Kāds sakars vadošajām izlasēm ar Latviju? Savukārt, par treneriem bez lielas pieredzes, kas tiek pie izlases - tevis paša aizstāvētais Dainis, kam visa lielā pieredze bija pāris sezonas ar Jelgavu. Un ņemot vērā, ka liela daļa top klubu iedotu piepīpēt lielākajai daļai izlašu iesaku papētīt pēdējo gadu tendenci, kad pietiekami regulāri par lielklubu galveno treneri ar mazu/nekādu pieredzi kļūst kluba bijušās leģendas.
Kas attiecas uz itāli.Pirmkārt, es uzskatu, ka trenēt jaunieti ir grūtāk kā pieaugušo. Jo īpaši jaunieti ar ļoti augstu potenciālu. Pieaugušo ir krietni vieglāk - nobriedusi psihe, stabilāk kontrolē emocijas utt. Arī trenerim tad ir vieglāk.
Otrkārt - nav arī tā, ka itālis nebūtu trenējis pieaugušos. 3 sezonas viņš trenēja C sērijas klubu Lumezzane. Ja mēs paskatāmies uz mūsu līgu un mūsu izlašniekiem - tu garantē, ka visi mūsējie tiktu s11 šajā līgā?

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 01:23, pirms 10 mēnešiem
Paņēma lielāko melno zirdziņu. Ja viņam kā darba pienākums būs strādāt arī ar jaunieš attīstību (apmēram, kā Hārtlijam hokejā sākumā) - ļoti labi. Tur viņš varētu būt ļoti spēcīgs. Par lielo izlasi - meistarību neizaudzēt. Ja 25 gados tās nav, tā neparādīsies arī izlasē. Tas, ko var gaidīt no trenera - atbilstoša shēma pieejamajiem spēlētājiem un prasme motivēt uz katru spēli. Dainim tas kliboja. mani gan nepamet sajūta, ka ja nebūs mega strauju uzlabojumu nākamgad ap šo pašu laiku būs jau cits treneris.

  +5 [+] [-]

, 2024-02-06 01:44, pirms 10 mēnešiem
Jūtu līdz trenerim no Itālijas, kuru sagaida LV futbola bedre. Pusvatenieku pārvaldītā futbola bardaks būs smags piedzīvojums itālim. Diez vai ko līdzīgu viņš agrāk ir pieredzējis. Mana prognoze - pēc pusgada LV futbola balagāns meklēs jaunu galveno treneri.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-06 09:23, pirms 10 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: Italijas u21 bija katastrofa, pat musejie nospeleja 0 0 ar viniem
Viņiem jau bija cits treneris: https://lff.lv/speles/latvija-itali...

     [+] [-]

, 2024-02-06 09:48, pirms 10 mēnešiem
Nikolato drīz sapratīs kur nonācis. Cik saprotu ārpus Itālijas neko nav trenējis.Bez angļu valodas zināšanām viņam te ies jautri.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 10:32, pirms 10 mēnešiem
Lexxx rakstīja: Jūtu līdz trenerim no Itālijas, kuru sagaida LV futbola bedre. Pusvatenieku pārvaldītā futbola bardaks būs smags piedzīvojums itālim. Diez vai ko līdzīgu viņš agrāk ir pieredzējis. Mana prognoze - pēc pusgada LV futbola balagāns meklēs jaunu galveno treneri.
Nevajag pārspīlēt, jo Itālijā futbola saimniecībā valda ne tuvu tā ideālākā kārtība. Korupcija un toto tur spiežas ārā pa visām vīlēm.
Vienīgā atšķirība, ka Itālijā ir ļoti liels cilvēku resurss futbolā. Tas dod iespēju klubu un izlašu treneriem plašas manevru izspējas tos komplektējot. Protams, arī vadošo klubu finanšu rocība tajā visā spēlē ne pēdējo lomu.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 10:34, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Netaisi sevi par muļķi. Kāds sakars vadošajām izlasēm ar Latviju? Savukārt, par treneriem bez lielas pieredzes, kas tiek pie izlases - tevis paša aizstāvētais Dainis, kam visa lielā pieredze bija pāris sezonas ar Jelgavu. Un ņemot vērā, ka liela daļa top klubu iedotu piepīpēt lielākajai daļai izlašu iesaku papētīt pēdējo gadu tendenci, kad pietiekami regulāri par lielklubu galveno treneri ar mazu/nekādu pieredzi kļūst kluba bijušās leģendas.
Kas attiecas uz itāli.Pirmkārt, es uzskatu, ka trenēt jaunieti ir grūtāk kā pieaugušo. Jo īpaši jaunieti ar ļoti augstu potenciālu. Pieaugušo ir krietni vieglāk - nobriedusi psihe, stabilāk kontrolē emocijas utt. Arī trenerim tad ir vieglāk.
Otrkārt - nav arī tā, ka itālis nebūtu trenējis pieaugušos. 3 sezonas viņš trenēja C sērijas klubu Lumezzane. Ja mēs paskatāmies uz mūsu līgu un mūsu izlašniekiem - tu garantē, ka visi mūsējie tiktu s11 šajā līgā?
Par muļķi tu sevi centies uztaisīt, jo atšķirība starp futbola mazo valstu un lielvalstu nacionālo izlašu trenēšanu pēc būtības nav nekāda. Vienīgā atšķirība, ka mazās nācijas bieži ne uz ko īpašu nepredentējot, un mazo finanšu iespēju dēļ, nolīgst par nacionālo izlašu treneriem velns viņu zin ko. Tāpat tas nereti ir ar klubiem, kuri ar mazu finanšu rocību bieži ņem trenerus tāpēc ka tie ir lēti, un nevis viņu pieredzes dēļ.
Plusā lobijs no kāda vadoša spēlētāja, vai federācijas funkcionāra puses.

     [+] [-]

, 2024-02-06 10:56, pirms 10 mēnešiem
Federācija iespaidojās no basketbolistiem, 😀…Ja dos strādāt,,tad iespējams uz nākamo EČ atlasi mums būs komanda. Trīs gadi, tas ir minimālais laiks. Un domāju ka arī janatnes izlasēm mums vajadzētu sakarīgākus trenerus, un viņiem visiem ir jāstrādā kopā.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 11:15, pirms 10 mēnešiem
Brāļu Grimu pasaka "Paolini un Vienpadsmit Vilki" var sākties.

Daudzi domā, ka labs treneris var izveidot komandu, un par piemēru ņem Banki un basketbolistus, bet basketbolisti tīri jēdzīgi prata mētāt bumbu arī pirms Banki ierašanās.

Lai Dieviņš dod Nikolato tikpat veiksmīgu fāzi kā Dainim sākumā.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-06 11:50, pirms 10 mēnešiem
M rakstīja: Brāļu Grimu pasaka "Paolini un Vienpadsmit Vilki" var sākties.

Daudzi domā, ka labs treneris var izveidot komandu, un par piemēru ņem Banki un basketbolistus, bet basketbolisti tīri jēdzīgi prata mētāt bumbu arī pirms Banki ierašanās.

Lai Dieviņš dod Nikolato tikpat veiksmīgu fāzi kā Dainim sākumā.
Kādu veiksmīgo fāzi? To D līgas turnīru, kur pret 3 punduriem 6 spēlēs bija viena(!!!) uzvara

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 11:56, pirms 10 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Kādu veiksmīgo fāzi? To D līgas turnīru, kur pret 3 punduriem 6 spēlēs bija viena(!!!) uzvara

     [+] [-]

, 2024-02-06 12:54, pirms 10 mēnešiem
Žēl trenera

  +3 [+] [-]

, 2024-02-06 13:14, pirms 10 mēnešiem
Žēl, ka Skripņiks netika iecelts par izlases treneri. Īsts Ukrainas patriots. Ukrainas izlasē viņš spēlēja 9 gadus. Skripņiks Bremen Werder spēlēja 8 gadus. Vācijas čempions un kausa ieguvējs. 20 gadus nodzīvoja Vācijā. Viņš divus gadus strādāja par galveno treneri Bundeslīgā. 2018. gadā Skripņiks strādāja Rīgas futbola klubā. Uzvara Latvijas čempionātā un Latvijas kausa izcīņā.
Gada treneris Latvijā: 2018
No 2019. gada līdz mūsdienām viņš strādā Ukrainas Premjerlīgā.
Ukrainas Premjerlīgas sezonas labākais treneris: 2019/2020
Ukrainas čempionāta bronzas medaļnieks: 2019/20, 2020/21
Augstas klases speciālists un ļoti labs, pieticīgs cilvēks.

  -3 [+] [-]

, 2024-02-06 13:39, pirms 10 mēnešiem
Jauniešu treneris, redzes vai copypaste no basketbola izrādīsies sekmīgi, bet vismaz tādi sapelējusi neveiksminieki ka Mārcis pirdOŠS u.tml vairs nebojās izlases gaisu

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 13:47, pirms 10 mēnešiem
bassline rakstīja: un "in this moment" daļa norāda, ka ir plāns to uzlabot.
haha, šāda vienmēr ir bijusi standarta frāze vietējai vatei, ievads "es pa latviski vēl nerunāju labi, bet mācos" un tālāk aiziet dzimtajā valodā Paiet 10 gadi un viss paliek tāpat.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-06 13:52, pirms 10 mēnešiem
Cerams ka pseidožurnālists Janševics vismaz šoreiz spēs sadzirdēt trenera vēstījumu..
nav ko daudz te filosofēt-lai itālis strādā un rāda ko var.
mēs jau tad paskatīsimies un novērtēsim

     [+] [-]

, 2024-02-06 13:56, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Cerams ka pseidožurnālists Janševics vismaz šoreiz spēs sadzirdēt trenera vēstījumu..
nav ko daudz te filosofēt-lai itālis strādā un rāda ko var.
mēs jau tad paskatīsimies un novērtēsim
Valter, tas tu? Tam arī visi ir pseidožurnālisti un žurnaļugas.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-06 14:10, pirms 10 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Valter, tas tu? Tam arī visi ir pseidožurnālisti un žurnaļugas.
visu cieņu Valdim..izcila sava laika personība.gan kā sportists gan kā funkcionārs.man tālu līdz viņam.
a par Janševicu-paskatījos kā tas āksts cenšas ignorēt Ikaunieka teikto,kā visu laiku spiež viņu pateikt to kā nav...ļoti zems žurnālistikas līmenis..jēli.
Ikauniekam gan respect.

     [+] [-]

, 2024-02-06 14:15, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: visu cieņu Valdim..izcila sava laika personība.gan kā sportists gan kā funkcionārs.man tālu līdz viņam.
a par Janševicu-paskatījos kā tas āksts cenšas ignorēt Ikaunieka teikto,kā visu laiku spiež viņu pateikt to kā nav...ļoti zems žurnālistikas līmenis..jēli.
Ikauniekam gan respect.
Labi labi, par Janševicu es tev piekrītu, it īpaši tajā intervijā. Viņš ļoti vispārīgas zināšanas pasniedz kā eksperta neapgāžamo patiesību.

     [+] [-]

, 2024-02-06 14:18, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Drīzāk viss PK cikls ir veiksmīga sakritība/sabūvēta puzle. Jo nākotne basketam nemaz tik spīdoša nerādās. Tā rādās krietni tuvāka zaudējumiem bulgāru un melnkalniešu zemniekiem, kā regulāra dzīvošanās pa PK. Kāpēc? Iesaku apskatīties pasēs daļai izlases līderu un tajā, ka gados jaunu sekotāju īsti nav. Paskaties, kur ir junioru izlases - to rezultātus, kur spēlē šī brīža labākie u-20 vecuma džeki un to, kas notiek ar LBL. Salīdzinot ar laiku, kad brieda esošie izlases līderi, visos nosauktajos faktoros ir pamatīgs kritums.
Nepiekritīšu Tev kategoriski...kaut vai tas pats Artura Žagara piemērs-kā visi visi vaidēja ka nebūs Strēlnieka..aiaiaia,kas nu būs..viss beidzies..ko nu darīsim.Un lūk Žagars izlēca kā velns no tabakdozes.
otrs piemērs-aiaiai ko bez Porziņģa darīsim..visss dzīve beigusies ,Kristaps nespēlēs..labāk nebraukt uz PČ.a beigās paskaties uz tablo..
basketā ir vissakārtotākā jaunatnes sitēma Latvijā.ir iemītas taciņas uz Eiropu jau jauniešu vecumā.
tā ka ,manuprāt,nebur drāmu..lai nu kur,bet basī Latvijai viss ir un būs.
domāju drīzumā basis ieņems stabilu pirmo vietu Latvijas sporta olimpā.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-06 14:18, pirms 10 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Labi labi, par Janševicu es tev piekrītu, it īpaši tajā intervijā. Viņš ļoti vispārīgas zināšanas pasniedz kā eksperta neapgāžamo patiesību.
nu re..kaut kur arī varam vienoties

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 14:56, pirms 10 mēnešiem
jācer ka vismaz gadu izvilks tas pļuščenko pārslavētais makaronu ņammātājs