Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2921, Did:0, useCase: 3

Dānija iesit četrus, nosūta mājās Krieviju un izcīna otro vietu B apakšgrupā

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Dānija iesit četrus, nosūta mājās Krieviju un izcīna otro vietu B apakšgrupā
Dāņi līksmo. Foto: AFP

''Euro 2020'' B apakšgrupas noslēdzošajā cīņā Dānijas valstsvienība Kopenhāgenas ''Parken'' stadionā izcīnīja pirmo uzvaru, ar 4:1 sagraujot Krievijas izlasi. Dāņi ieņēma otro vietu B grupā un kvalificējās astotdaļfinālam.

Dānijas valstsvienība, kas visas grupu turnīra spēles aizvada valsts galvaspilsētā Kopenhāgenā esošajā ''Parken'' stadionā, pirmajās divās cīņās ne tikai piedzīvoja zaudējumus, bet arī uz vēl nezināmu laiku palika bez sava līdera Kristiana Ēriksena. Dāņi gan joprojām pirms noslēdzošās cīņas saglabā labas izredzes izcīnīt otro vietu B apakšgrupā - vismaz ar divu vārtu pārsvaru jāpieveic Krievija, kas ar 0:3 zaudējusi Beļģijai, bet ar 1:0 pieveikusi somus.

Mača pirmajās minūtēs komandas spēlēja piesardzīgi. Dānijas komandai piederēja teritoriāls pārsvars, taču spēles ievadā bīstamas vārtu gūšanas iespējas pie Matveja Safonova sargātajiem vārtiem izveidot neizdevās. 17. minūtē līdz šim labākā iespēja gūt vārtus radās Krievijai - dāņu aizsargs Janiks Vestergārds kļūdījās laukuma centrā, pēc kā sekoja krievu pretuzbrukums, bet Aleksandra Golovina sitienu ne bez grūtībām atvairīja Kaspers Šmeihels. Arī turpmākajās minūtēs Staņislava Čerčešova vadītā komanda aizskrēja pretuzbrukumos, bet situāciju kontrolēja Dānijas aizsargi un vārtsargs.

VIDEO: Dānija četras reizes sarūgtina krievus un iekļūst "play-off"

Mača nominālie viesi dāņi pirmo sitienu pa Krievijas vārtiem izpildīja tikai 30. minūtē, kad Safonova cietoksni no distances apdraudēja Pjērs Emils Hojbergs, viņa mēģinājumam lidojot gar kreiso vārtu stabu. Dāņiem vairākkārt puslaika izskaņā izdevās nogādāt bumbu pretinieku soda laukumā, taču gaisa divcīņas pārliecinoši kontrolēja krievi. 38. minūtē Dānijas nelielā ofensīva beidzot vainagojās panākumiem - Mikels Damsgārds saņēma bumbu netālu no soda laukuma, izdarīja māņkustību un nevainojami sita vārtos, izvirzot vadībā dāņus 1:0. Neilgi pēc vārtu guvuma dāņiem radās vēl viena izdevība, taču Tomasa Dileinija sitiens ar galvu pēc stūra sitiena lidoja nedaudz garām vārtu četrstūrim.

Otrā puslaika ievadā vairāk ar bumbu atradās atspēlēties alkstošie krievi, taču 58. minūtē ļoti rupji kļūdījās krievu futbolists un Jusufs Polsens nonāca pret tukšiem vārtiem un raidīja bumbu tajos, panākot 2:0. Gluži kā pēc pirmajiem vārtiem, arī pēc otrajiem dāņu futbolistiem radās lieliskas epizodes rezultātu padarīt jau graujošu, taču uz maiņu nākušais Kaspers Dolbergs tika atbruņots. Spēles 68. minūtē Krievijas izlasei vienus vārtus izdevās atgūt - Aleksandrs Soboļovs visai viegli krita soda laukumā un mača arbitrs Klemēns Tupāns piešķira pendeli, ko realizēja Artjoms Dzjuba.

Pēc ielaistajiem vārtiem dāņi atkal aktivizējās, taču atjaunot pārsvaru neizdevās līdz 79. minūtei. Dānijas komanda uzvērpa karuseli pie krievu vārtiem. Safonovs tika galā ar pirmajiem diviem sitieniem, taču epizodes noslēgumā Andreass Kristensens ārpus soda laukuma šāva pa bumbu, tai atrodot ceļu vārtos un panākot 3:1 par labu dāņiem. Pēc mača atsākšanās Krievijas izlase nopelnīja standartsituāciju, taču Dānijas aizsargs uzvarēja gaisa divcīņu un ievadīja pretuzbrukumu, kurā Joakims Mēle panāca 4:1. Spēles galotnē krievi vēl centās atspēlēties, taču nesekmīgi.

Mikaels Damsgārds kļuva par visu laiku jaunāko Dānijas izlases vārtu guvēju Eiropas čempionāta finālturnīru vēsturē, bet viņa pārstāvētā izlase izcīnīja pirmo uzvaru ''Euro 2020'', ar 4:1 sagraujot Krieviju. Tāpat dāņi pirmo reizi kopš 1998. gada Pasaules kausa izcīņas guva četrus vārtus vienā spēlē kādā no finālturnīriem. Dānijas valstsvienība iekļuva Eiropas čempionāta astotdaļfinālā, ieņemot otro vietu B apakšgrupā.

Spēles statistika

KategorijaKrievijaDānija
Sitieni616
Sitieni mērķī210
Stūra sitieni17
Aizmugures30
Bumbas kontrole39%61%
Precīzās piespēles293527
Piespēļu precizitāte70%81%
Veiktā distance102.9km102.0 km

B apakšgrupa

VKomandaUNZVārtiP
1.Beļģija3007:19
2.Dānija1025:43
3.Somija1021:33
4.Krievija1022:73

Krievija - Dānija 1:4 (0:1)

Vārti: Dzjuba (11 m) 70' - Damsgārds 38' Polsens 59' Kristensens 79' Mēle 82'
Brīdinājumi: Kudrjašovs 28' Divejevs 75'
Krievija (3-4-2-1): Safonovs - Divejevs, Džikija, Kudrjašovs (Karavajevs 67') - Fernandešs, Ozdojevs (Žemaļetdinovs 61'), Zobņins, Kuzjajevs (Muhins 67') - Mirančuks (Soboļevs 61'), Golovins - Dzjuba
Dānija (3-4-3): Šmeihels - Kristensens, Kjērs, Vestergārds - Vass (Strīgers Lārsens 60'), Hojbergs, Dileinijs (Jensens 86'), Mēle - Breitvaits (Kornēliuss 85'), Polsens (Dolbergs 60'), Damsgārds (Norgārds 72')
Tiesnesis: Klemēns Tupāns (FRA)

Skaties Euro 2020 tiešraides Go3, TV6 un 3+

Trešās kārtas kalendārs

DatumsGPilsētaSpēleRez
20.06.ARomaItālija – Velsa1:0
ABakuŠveice – Turcija3:1
21.06.CAmsterdamaZiemeļmaķedonija – Nīderlande0:3
CBukaresteUkraina – Austrija0:1
BKopenhāgenaKrievija – Dānija1:4
BSanktpēterburgaSomija – Beļģija0:2
22.06.DGlāzgovaHorvātija – Skotija22:00
DLondonaČehija – Anglija22:00
23.06.ESeviļjaSlovākija – Spānija19:00
ESanktpētrburgaZviedrija – Polija19:00
FBudapeštaPortugāle – Francija22:00
FMinheneVācija – Ungārija22:00

  +6 [+] [-]

, 2021-06-21 23:52, pirms 4 gadiem
Šitas saucās bez vazelīna,zeķubikses nenovelkot ! Krievi divas piespēles nav spējīgi atdot. Tik tizlu stratēģiju grūti izdomāt. Pasīvs uzbrukums un vēl pasīvāka aizsardzība !

  +4 [+] [-]

, 2021-06-21 23:52, pirms 4 gadiem
Labi

 +15 [+] [-]

, 2021-06-21 23:52, pirms 4 gadiem
Yes! Tā tam arī vajadzēja notikt. Prieks neviltots.
Slēpts komentārs: SteveDavis

 +11 [+] [-]

, 2021-06-21 23:53, pirms 4 gadiem
Viss pareizi, krievu bomāriem astotdaļfinālā tāpat nebūtu ko darīt, pārāk zems tas viņu līmenis.

  +7 [+] [-]

, 2021-06-21 23:53, pirms 4 gadiem
Kas par spēli! Kas par atmosfēru!

  +9 [+] [-]

, 2021-06-21 23:54, pirms 4 gadiem
Brīnišķīga spēle Dānijai un pelnīta 2 vieta grupā!! malači!!!

  +4 [+] [-]

, 2021-06-21 23:54, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Fantastisks rezultāts nevaru tikai saprast kāpēc dāņi ir priekšā somiem ?
Vartu attiecibu skatas!

  +9 [+] [-]

, 2021-06-21 23:54, pirms 4 gadiem
Pelniiti! Fantastiska atmosfeera, kolosaala speele daanju izpildiijumaa, vienkaarshi MALACHI!
Slēpts komentārs: NorchaN

 +16 [+] [-]

, 2021-06-21 23:55, pirms 4 gadiem
Dāņi izskoloja RPL zvjozdas. Krievijai pelnīta pēdējā vieta grupā, vispār neko sakarīgu neparādīja šajā turnīrā.

  +4 [+] [-]

, 2021-06-21 23:55, pirms 4 gadiem
Modritis rakstīja: Vartu attiecibu skatas!
Skaidrs liels paldies

  +8 [+] [-]

, 2021-06-21 23:55, pirms 4 gadiem
Sporta lielvalsts

  +2 [+] [-]

, 2021-06-21 23:56, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Sporta lielvalsts
Kopš kura laika viņi ir futbola lielvalsts ?

 +16 [+] [-]

, 2021-06-21 23:57, pirms 4 gadiem
prieks par dāņiem vairāku iemeslu dēļ:
1) Eriksena;
2) mazāka nācija uzvar lielāku tautu baru;
3) parādītā futbola dēļ;
4) un galvenokārt - kretīna tiesneša dēļ - kas normāli mēģināja notiesāt dāņus - gan nenoraidot ar otro dzelteno - Kudrašovu, kas atklāti jau esot brīdināts, norāva ar rokām zemē pretinieku , un pendele - nu tādu tikai par maksu var dot...

  +6 [+] [-]

, 2021-06-21 23:57, pirms 4 gadiem
Viena no iespaidīgākajām atmosfērām šajā čempī. Visu cieņu Dāņiem ceru, ka 1/8 finālā tomēr tiks. Malači! Šī bija viena īstena Eiropas čempja spēle. Patika.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-21 23:57, pirms 4 gadiem
Lieliski!!!
a par ko pendeli iedeva??? sev pa papēdi iesist ir pendele?

  +6 [+] [-]

, 2021-06-21 23:57, pirms 4 gadiem
Tie ir futbola svētki, esmu tik priecīgs, par šo Krievu zāģi!
Būsim reāli, Dāņi konkrēti piesmēja Krieviju, PIESMĒJA!
Futbols ir KARALIS!

  +2 [+] [-]

, 2021-06-21 23:58, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Kopš kura laika viņi ir futbola lielvalsts ?
Viņu Premjerlīgā pēc algām stabili ir top10 pasaulē!
Hokeja, basketbola līgas arī varētu būt top5!

 +12 [+] [-]

, 2021-06-21 23:58, pirms 4 gadiem
Šis bija iespaidīgi!
Dāņi iesit, spiež tālāk un gaida palīdzību no beļģiem.
Krievam neiedod stabilu otro dzelteno.
Beļģi it kā iesit, bet neieskaita.
Krieviem iedod nekādu pendeli. Viss kājām gaisā.
Un tad futbola dievs salika visu pa plauktiņiem - katrs dabūja, ko patiešām pelnījuši.
Pēc 5h jāceļas, bet huļi tagad aizmigt pēc šīs drāmas.

  +7 [+] [-]

, 2021-06-21 23:58, pirms 4 gadiem
Cristensena gols nu vispār vov.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-21 23:59, pirms 4 gadiem
Būtu labāk tiesnešus nopirkuši kā Dienvidkoreja to izdarīja
Na... tajā Premjerlīgā to naudu guldīt?

  +5 [+] [-]

, 2021-06-21 23:59, pirms 4 gadiem
gahhans rakstīja: Lieliski!!!
a par ko pendeli iedeva??? sev pa papēdi iesist ir pendele?
Bija rokas uz muguras, bet taada tiira gruudiena, par ko dot 11m, tur nebija (ne tikai mans, bet arii Marka Klatenburga viedoklis, soft penalty). Tiesnesis VAR neskatiijaas, Dzjuba iesita.

  +8 [+] [-]

, 2021-06-21 23:59, pirms 4 gadiem
Bet, ja godīgi līdz 2:1 rezultātam šķita ka tiesneši pavilks Krieviju.

  +6 [+] [-]

, 2021-06-22 00:00, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Viņu Premjerlīgā pēc algām stabili ir top10 pasaulē!
Hokeja, basketbola līgas arī varētu būt top5!
Nu ja tā to mēra tad varbūt tev taisnība. Bet ja skatās izlases kontekstā,tad tik PSRS laikos viņi bija kaut cik spējīgi. Un tad pateicoties piesaistītajiem Ukraiņiem galveno kārt. Nu nav viņi futbolisti

  -1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:01, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Kopš kura laika viņi ir futbola lielvalsts ?
Pareizais jautājums būtu - Kāpēc nav?

  +3 [+] [-]

, 2021-06-22 00:01, pirms 4 gadiem
Super!!!👌

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:01, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Cristensena gols nu vispār vov.
Taads sirsniigs shkjiiliens, vareeja just, ka no SIRDS! Smuki.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:01, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu ja tā to mēra tad varbūt tev taisnība. Bet ja skatās izlases kontekstā,tad tik PSRS laikos viņi bija kaut cik spējīgi. Un tad pateicoties piesaistītajiem Ukraiņiem galveno kārt. Nu nav viņi futbolisti
Nav viņi futbolisti, tad ko viņiem maksā algas?

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:02, pirms 4 gadiem
Labi ka taa rakstīja: Bija rokas uz muguras, bet taada tiira gruudiena, par ko dot 11m, tur nebija (ne tikai mans, bet arii Marka Klatenburga viedoklis, soft penalty). Tiesnesis VAR neskatiijaas, Dzjuba iesita.
es par to pašu, bija roka uz muguras, bet grūdiena bija, pats sapinās meistarībā...+var

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:02, pirms 4 gadiem
eziitis rakstīja: Pareizais jautājums būtu - Kāpēc nav?
Kāpēc Ķīna nav ? Man maz interesē kāpēc viņi nav. Bet tas ka viņi futbolā nav nekas,tas ir fakts.

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:03, pirms 4 gadiem
Tā jau nebūtu Krievijas izlase,ja sev paši sūdus nevārītu (2.gols ). Kristensena blieziens Kūmana stilā. Spēle patika,skatītāju emocijas,uhh! Tagad var atslābt .Sunshine reggae.

  +8 [+] [-]

, 2021-06-22 00:03, pirms 4 gadiem
Godīgi sakot, šoreiz pat daudz lielāks prieks par dāņu tikšanu, nekā krievu netikšanu, kas vnk kā patīkams bonuss.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:04, pirms 4 gadiem
Krieviem vārtos nu riktīgi tizls punduris nav cara radinieks ?

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:04, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nav viņi futbolisti, tad ko viņiem maksā algas?
Tas jau vien liecina par viņu līgas spēku un saprātu No otras puses varbūt tā ir viena liela naudas mazgātuve(minējums). Nezinu. Es tik tizlu futbolu sen nebiju redzējis. Pasīvā aizsardzība,šo stratēģiju es ciest nevaru futbolā. Man sīkajam treneris (bijušais) šito huiņu komandā piekopa.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:05, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Viņu Premjerlīgā pēc algām stabili ir top10 pasaulē!
Hokeja, basketbola līgas arī varētu būt top5!
Un futbola laukumi varētu būt kartupeļlauku top 3.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:05, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Kāpēc Ķīna nav ? Man maz interesē kāpēc viņi nav. Bet tas ka viņi futbolā nav nekas,tas ir fakts.
Es regulāri par sportu ar vienu tīru krievu aprunājos. Pēdējās pāris nedēļās kad prasu kaut ko par futbolu, viņš sāk par Kučerova varoņdarbiem stāstīt.

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:05, pirms 4 gadiem
5:4 attiecība Dāņiem pēc fakta laikam pat ļauj ieņemt otro pozīciju grupā, ja nekļūdos. 1:3 attiecība paliek Somiem. Un Krievija 2:7 attiecība.
Tātad.
1.Beļģija.
2.Dānija.
3.Somija.
4 Krievija.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:05, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Fantastisks rezultāts nevaru tikai saprast kāpēc dāņi ir priekšā somiem ?
Ja trim komandām vienāds punktu skaits, tad visu trīs komandu savsatrpējās spēles tiek ņemtas vēra!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:06, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu ja tā to mēra tad varbūt tev taisnība. Bet ja skatās izlases kontekstā,tad tik PSRS laikos viņi bija kaut cik spējīgi. Un tad pateicoties piesaistītajiem Ukraiņiem galveno kārt. Nu nav viņi futbolisti
Ukraiņi + gruzīni,arī pa kādam armēnim,kuri psrs laikos vilka šo izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:06, pirms 4 gadiem
Nu, ja tagad arī rakstu papildināja, redzu tas pats ko uzrakstiju.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:06, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Viena no iespaidīgākajām atmosfērām šajā čempī. Visu cieņu Dāņiem ceru, ka 1/8 finālā tomēr tiks. Malači! Šī bija viena īstena Eiropas čempja spēle. Patika.
dāņi jau ir 1/8. kā otrā komanda savā apakšgrupā. jautājums par somiem - mož tiks - bet visticamāk nē.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:07, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Godīgi sakot, šoreiz pat daudz lielāks prieks par dāņu tikšanu, nekā krievu netikšanu, kas vnk kā patīkams bonuss.
Futbolā viņi vienmēr tizli .ko par slimo papildus smieties

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:07, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Viņu Premjerlīgā pēc algām stabili ir top10 pasaulē!
Hokeja, basketbola līgas arī varētu būt top5!
Nu ja, Gazproms un atvasinātie uzņēmumi, "kreisās" bankas maksā un paši vārās savā sulā un domā, ka algu apmērs nosaka kvalitāti. Attiecas arī uz basketbolu.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:08, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu ja tā to mēra tad varbūt tev taisnība. Bet ja skatās izlases kontekstā,tad tik PSRS laikos viņi bija kaut cik spējīgi. Un tad pateicoties piesaistītajiem Ukraiņiem galveno kārt. Nu nav viņi futbolisti
Kāpēc nav, ja futbols ir populārākais sporta veids valstī?

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:09, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: 5:4 attiecība Dāņiem pēc fakta laikam pat ļauj ieņemt otro pozīciju grupā, ja nekļūdos. 1:3 attiecība paliek Somiem. Un Krievija 2:7 attiecība.
Tātad.
1.Beļģija.
2.Dānija.
3.Somija.
4 Krievija.
Dāņi otrie, bet ne jau to vārtu attiecību dēļ, kuras tu raksti. Dāņi otrie, jo savstarpējās viņiem 4:2, somiem 1:1, krieviem 2:4

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:09, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Kopš kura laika viņi ir futbola lielvalsts ?
Gūsa Hidinga vadībā pāris čempionātus atpakaļ krievi ļoti saksitu spēli rādīja! Bija viena no topizlasēm Eiropā, es teiktu! Aršavins pa īstam tu parādīja sevi arī!

Tagad tukšums... Ļoti slikti krievi šajā čempionātā izskatījās!

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:09, pirms 4 gadiem
Man vispār likās ka Rus izlasē spēlēja 11 Bekhemi. Nevienas piespēles pa zemi. Visu spēli,tās pat nebija piespēles,bumbu nesa ārā pa gaisu no savas zonas cerība ka tā veiksmīgi nokritīs tam garajam stabam uz paura.

  +5 [+] [-]

, 2021-06-22 00:09, pirms 4 gadiem
un dāņi 1/8 finālā spēlēs pret Velsu . ja nu kādu tas interesē.

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:10, pirms 4 gadiem
Man kā nedzērājam jautājums.... kāpēc var piemēslot laukumu ar alus plastmasas glāzēm??? Vai UEFA noteikumi to atļauj? 2. Puslaikā krievu zona izskatījās, kā pēc Līgo vakara krastmalā..

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:10, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu ja tā to mēra tad varbūt tev taisnība. Bet ja skatās izlases kontekstā,tad tik PSRS laikos viņi bija kaut cik spējīgi. Un tad pateicoties piesaistītajiem Ukraiņiem galveno kārt. Nu nav viņi futbolisti
Ari kaukazas vastim! Armenija,Gruzija

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:11, pirms 4 gadiem
oscarsq rakstīja: Gūsa Hidinga vadībā pāris čempionātus atpakaļ krievi ļoti saksitu spēli rādīja! Bija viena no topizlasēm Eiropā, es teiktu! Aršavins pa īstam tu parādīja sevi arī!

Tagad tukšums... Ļoti slikti krievi šajā čempionātā izskatījās!
Grieķi vienreiz vispār bija Eiropas čempioni. Kaut gan piekrītu tev. Tā laika izlase kaut cik mācēja spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-22 00:11, pirms 4 gadiem
Šveice jau ir 1/8finālā, bet ukraiņa trešo vietu rangā pēc papildu rādītājiem apsteidz somus.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-22 00:13, pirms 4 gadiem
Dāņi malači aizūtija utainos uz mājām
Ukrainai līdz ar šo izredzes arī palielinās

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:13, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Grieķi vienreiz vispār bija Eiropas čempioni. Kaut gan piekrītu tev. Tā laika izlase kaut cik mācēja spēlēt.
Nu grieķi tas vispār bija brīnums! Bet grieķi vairāk uz autobusu izbrauca (bet kāda gan tam nozīme - tituls paliek tituls ! Krievi Hidinga vadībā tiešām arī skaisti spēlēja.. bet nu kā jau teicu.. tas bija ĻOOOTI sen! Kopš tā laika ne tuvu viņi nav tikuši tam sniegumam!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:14, pirms 4 gadiem
Onka rakstīja: dāņi jau ir 1/8. kā otrā komanda savā apakšgrupā. jautājums par somiem - mož tiks - bet visticamāk nē.
Netiks,jo ar 3 puniem ir Ukraina un Ukraina ir augstak! Shveice tur bus,jaskatas ka Horvatija nospeles ar Skotiem Pluss vel Spanijas grupa un protams naves grupa!

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:15, pirms 4 gadiem
Pazors! Čerčesovs cerams rīt jau būs novākts no amata. 2018.gadā PK noplauka tikt tālāk, bet haļavas reiz beidzās.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:16, pirms 4 gadiem
krieviem tās vēsturiskās traumas kopš 1982. g. tik smagas, ka visu 1. puslaiku svilpa pret BEL

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:17, pirms 4 gadiem
gunnars rakstīja: Man kā nedzērājam jautājums.... kāpēc var piemēslot laukumu ar alus plastmasas glāzēm??? Vai UEFA noteikumi to atļauj? 2. Puslaikā krievu zona izskatījās, kā pēc Līgo vakara krastmalā..
Jā tas gan nav diez ko. Bet futbola fani(daļa no tiem) manuprāt ir pilnībā neadekvātas radības. Dudz gadus atpakaļ man sanāca būt spēlē VVV Venlo vs Groningen un sanāca sēdēt pirms viesu sektora. Sīkajam tad bija labi ja 4 gadi. Tie p.dari blakus puikam petardi nometa,labi ka tikām cauri ar izbīli. Ir pilnībā slimi šakāļi starp tiem faniem.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:17, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Cristensena gols nu vispār vov.
Par dāņiem prieks, bet šitos "vov" izravējam no savas sarunvalodas! Visur šitā "vaukšķēšana", pat pa Latvijas radio - žurnālists prasa vīram, kas jau pusmūžā viedokli par tikko piedzīvoto pasākumu, tas atbild: "Nu tas bija pilnīgs wov!" Pieci.lv Māra Sleja katru pēcpusdienu vismaz 4 reizes norej: ši dziesma bija vov, tas pasākums bija vov, sajūat bija vov...Kāds bļ "vov"??? Saprastu, ja suņus intervētu, suņi vadītu programmas vai ja suņi te komentārus rakstītu! Ir taču latviešu valodā vārdi, ar kuriem aprakstīt lieliskus notikumus vai sajūtas nerejot

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:18, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā tas gan nav diez ko. Bet futbola fani(daļa no tiem) manuprāt ir pilnībā neadekvātas radības. Dudz gadus atpakaļ man sanāca būt spēlē VVV Venlo vs Groningen un sanāca sēdēt pirms viesu sektora. Sīkajam tad bija labi ja 4 gadi. Tie p.dari blakus puikam petardi nometa,labi ka tikām cauri ar izbīli. Ir pilnībā slimi šakāļi starp tiem faniem.
par šo arī piekrītu - vienu brīdi šķita, ka spēle krievijā notiek...

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:19, pirms 4 gadiem
Līdz ar to visi, kam ir 4 punkti, nodrošināja vietu 1/8 F. Jo ir jau divas grupas, kur 3. vietai tikai 3 punkti, bet atlikušajās grupās ar 4 punktiem uz 4. vietu grupā atkrist nevar - vismaz 3. vietā būs un iekļūs. Tas nozīmē, ka Čehija, Anglija, Zviedrija un Francija arī ir kvalificējušās.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:23, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: krieviem tās vēsturiskās traumas kopš 1982. g. tik smagas, ka visu 1. puslaiku svilpa pret BEL
1986 ?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:24, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Fantastisks rezultāts nevaru tikai saprast kāpēc dāņi ir priekšā somiem ?
a pēc kura varianta ta somi varētu būt priekšā? Tur pie jebkuras sistēmas dāņi priekšā.

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:25, pirms 4 gadiem
kucens_pogis rakstīja: Par dāņiem prieks, bet šitos "vov" izravējam no savas sarunvalodas! Visur šitā "vaukšķēšana", pat pa Latvijas radio - žurnālists prasa vīram, kas jau pusmūžā viedokli par tikko piedzīvoto pasākumu, tas atbild: "Nu tas bija pilnīgs wov!" Pieci.lv Māra Sleja katru pēcpusdienu vismaz 4 reizes norej: ši dziesma bija vov, tas pasākums bija vov, sajūat bija vov...Kāds bļ "vov"??? Saprastu, ja suņus intervētu, suņi vadītu programmas vai ja suņi te komentārus rakstītu! Ir taču latviešu valodā vārdi, ar kuriem aprakstīt lieliskus notikumus vai sajūtas nerejot
Tev par latviešu langvidža nākotni ir pārāk lielas ekspektācijas

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:26, pirms 4 gadiem
Jā un tas jaunais Rus vārtsargs nu galīgi nepārliecināja.

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:27, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Krieviem vārtos nu riktīgi tizls punduris nav cara radinieks ?
Arī udmurts.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:27, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: a pēc kura varianta ta somi varētu būt priekšā? Tur pie jebkuras sistēmas dāņi priekšā.
Savstarpējās spēles

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:28, pirms 4 gadiem
Es te netīšām uzgāju vienā video ka Rus aug viens ķipa nu dikti perspektīvs malējais uzbrucējs. Mančestera to lencot. Moš tas būs viņiem nākamais Aršavins.

https://www.youtube.com/watch?v=l6p...

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:30, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Savstarpējās spēles
Bet tieši savstarpējās jau arī skatās

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:32, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet tieši savstarpējās jau arī skatās
Es domāju somi dāņus vinnēja un tāpēc būs priekšā

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:33, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Es te netīšām uzgāju vienā video ka Rus aug viens ķipa nu dikti perspektīvs malējais uzbrucējs. Mančestera to lencot. Moš tas būs viņiem nākamais Aršavins.

https://www.youtube.com/watch?v=l6pCJl3qka0&t=77s
nodzersies

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:33, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Es domāju somi dāņus vinnēja un tāpēc būs priekšā
Un krievi vinnēja somus, tātad krievi priekšā somiem

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:34, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nodzersies
Labsirdīgs tu esi

  +3 [+] [-]

, 2021-06-22 00:36, pirms 4 gadiem
Interesanti, ka Čerčesova alga ir lielāka, nekā BEL, FIN, DEN treneriem kopā ņemtiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 00:36, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Labsirdīgs tu esi
var jau būt ka angļi izglābj, bet nu neticās. paliks moskovijā un kā jau čurbaniem pienākas pie pirmā lielā piķa sāks dzerstīties, plātīties un maukoties

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:37, pirms 4 gadiem
Autors skaitīt nemāk. Dānijai arī būtu pieticis ar vienu vārtu pārsvaru un Somija zaudēta ar piem. 0:1.

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:38, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Interesanti, ka Čerčesova alga ir lielāka, nekā BEL, FIN, DEN treneriem kopā ņemtiem.
nu ja tu redzētu kā šis publiski izlaizīja pūķina dējamcaurumu, tad nebrīnītos. šai ziņā viņu pārspējis ir vien tas gazājevs vai kā viņu tur sauca.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:42, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Un krievi vinnēja somus, tātad krievi priekšā somiem
Es jau nekur neteicu ka man ir pilns rublis

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:43, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nodzersies
Nezinu ar Zinu tika galā un tas pēc ģīmja riktīgs afoņa liekas

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:43, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Interesanti, ka Čerčesova alga ir lielāka, nekā BEL, FIN, DEN treneriem kopā ņemtiem.
Lielvalsts

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:44, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Nezinu ar Zinu tika galā un tas pēc ģīmja riktīgs afoņa liekas
Zinu jau laicīgi no utainijas izvilka pie cilvēkiem

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:46, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Lielvalsts
Pieminēja, ka dāņi lielajos turnīros pēdējo reizi 4 golus sasita citai lielvalstij- FIFA 1998 Nigērijai.

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:46, pirms 4 gadiem
Manā TV tagad maķedoņi 20min spaidīja holandi un tad ierija golu

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:47, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Zinu jau laicīgi no utainijas izvilka pie cilvēkiem
Nedzērājs ierunājās Nevajag tak visus pēc sevis mērīt Tu neesi tas kas Zvjagincivam iedvesmu nes ? Tevi paklausoties tur viens mordors un bēdu ieleja.

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:47, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Nezinu ar Zinu tika galā un tas pēc ģīmja riktīgs afoņa liekas
Zinčenko? Tam ģīmītis taisni tāds mīlīgs ir.

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:51, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Nedzērājs ierunājās Nevajag tak visus pēc sevis mērīt Tu neesi tas kas Zvjagincivam iedvesmu nes ? Tevi paklausoties tur viens mordors un bēdu ieleja.
es neko nezinu par tavie zvjaginceviem un citiem ērmiem par ko fano, es atstāstu ko utis paši par saviem futbaļēriem ir komentējuši. tu pats aizpēries uz holandi, nevis uz to supervalsti par kuru pārdzīvo

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 00:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es neko nezinu par tavie zvjaginceviem un citiem ērmiem par ko fano, es atstāstu ko utis paši par saviem futbaļēriem ir komentējuši.
Zvjagincevs ir krievu režisors kas divreiz nominēts Oskaram, parasti filmē par tā saucamajām urlām un alkāniem . Keišs pat pie viņa ir filmējies

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es neko nezinu par tavie zvjaginceviem, es atstāstu ko utis paši par saviem futbaļēriem ir komentējuši.
Tas man liekas ir noiets etaps. Lielos mērogos. Kaut gan var tev piekrist kad tev 18 gados nokrīt sešciparu atalgojums var arī zaudēt to motivāciju un aiziet pa to nepareizo taciņu. Bet tas pārbaudījums ir visiem neatkarīgi no nac piederības.

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:55, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Zvjagincevs ir krievu režisors kas divreiz nominēts Oskaram, parasti filmē par tā saucamajām urlām un alkāniem . Keišs pat pie viņa ir filmējies
Bingo !

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:56, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Zvjagincevs ir krievu režisors kas divreiz nominēts Oskaram, parasti filmē par tā saucamajām urlām un alkāniem . Keišs pat pie viņa ir filmējies
mākslas vai dokumentālās?

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:56, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas man liekas ir noiets etaps. Lielos mērogos. Kaut gan var tev piekrist kad tev 18 gados nokrīt sešciparu atalgojums var arī zaudēt to motivāciju un aiziet pa to nepareizo taciņu. Bet tas pārbaudījums ir visiem neatkarīgi no nac piederības.
krieviem ir siltumnīca un viņi tur sēž, tas arī viss
ballē jau visi, tas pats Krištianu deva virsū, bet paralēli bija jāizdzīvo konkurences apstākļos

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:58, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: mākslas vai dokumentālās?
Mākslas

     [+] [-]

, 2021-06-22 00:59, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Mākslas
jasna, paldies.

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:00, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: krieviem ir siltumnīca un viņi tur sēž, tas arī viss
Jāmet uz paku rīt 4:30 jau uz šanci Prieks ka pa lēnām visi tie ierobežojumi beidzas. Un var atsākties futbols ar skatītājiem. Man sīkajam pirmā spēle pro līmenī tāda pablāva sanāca 5:0 pakāsa Helmond Sport.
Tur bija vēl bēdīgāk kā šodien krieviem

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:02, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Jāmet uz paku rīt 4:30 jau uz šanci Prieks ka pa lēnām visi tie ierobežojumi beidzas. Un var atsākties futbols ar skatītājiem. Man sīkajam pirmā spēle pro līmenī tāda pablāva sanāca 5:0 pakāsa Helmond Sport.
Tur bija vēl bēdīgāk kā šodien krieviem
Nu labais no tā ka tevi kādi siprāki presē - iemācīes kāpāt aizsardzībā, nākotnē noderēs.

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:03, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Nu labais no tā ka tevi kādi siprāki presē - iemācīes kāpāt aizsardzībā, nākotnē noderēs.
Tur bija citi iemesli var teikt ar otro sastāvu un izbraukumā. Bet nu sāpīga pieredze arī pieredze !

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:04, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Tur bija citi iemesli var teikt ar otro sastāvu un izbraukumā. Bet nu sāpīga pieredze arī pieredze !
Ļoti laba pieredze, vajadzīga, tik ar noteikumu, lai tā nav vienīgā pieredze

  +1 [+] [-]

, 2021-06-22 01:05, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: mākslas vai dokumentālās?
Pieaugušajiem

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:06, pirms 4 gadiem
Kas ir pipec, tie ir visi jugoslāvi, tagadskatos ka Z-Maķedonija spēlē, viņējie var lepoties ar savi komandu. Tik maza valstiņa.

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:12, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Jāmet uz paku rīt 4:30 jau uz šanci Prieks ka pa lēnām visi tie ierobežojumi beidzas. Un var atsākties futbols ar skatītājiem. Man sīkajam pirmā spēle pro līmenī tāda pablāva sanāca 5:0 pakāsa Helmond Sport.
Tur bija vēl bēdīgāk kā šodien krieviem
Jums tur 27,99% saņēmuši abas devas
Latvijā 26, 07%
Ne tur, ne te tas nav daudz
Pret citām valstīm
Redzēs, kas būs pəc ierobežojumu kancelēšanas
Līdz pūļa imunitātei kak do kitaja rakom

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:13, pirms 4 gadiem
Starp citu, pats Zvjagincevs nav nominēts oskariem. Labākās filmas balvu ASV vienmēr saņem producenti, bet režija ir cita kategorija.

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:16, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Pieaugušajiem
iegoglēju, Levitānu es esmu redzējis

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:16, pirms 4 gadiem
Tikko paskatījos Beļģija-Somija hailaitus, pilnīgs sviests, kādu pirmo beļģu golu atņēma VAR. Pāris centimetrus kājas purngals aizmugurē, labi, ka beļģi pēc tam sasita un tas neizšķīra grupas iznākumu.

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:18, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: mākslas vai dokumentālās?
šis bij domāts kā uzbrauciens Keišam?

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:22, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: šis bij domāts kā uzbrauciens Keišam?
viņam tik labi sanāk, ka neticas ka tēlo

     [+] [-]

, 2021-06-22 01:36, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Starp citu, pats Zvjagincevs nav nominēts oskariem. Labākās filmas balvu ASV vienmēr saņem producenti, bet režija ir cita kategorija.
Labāka filma ārzemju valodā

     [+] [-]

, 2021-06-22 02:45, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Šitas saucās bez vazelīna,zeķubikses nenovelkot ! Krievi divas piespēles nav spējīgi atdot. Tik tizlu stratēģiju grūti izdomāt. Pasīvs uzbrukums un vēl pasīvāka aizsardzība !
Nu saproti pats - krievijas futbola resurss ir tāds kāds nu viņš ir - jā cik zinu, tad oficiāli krievijas līga tiek vērtēta kā laikam 6. spēcīgākā līga Eiropā aiz premjerlīgas, Bundeslīgas, La Līgas, Ligue 1 un Serie A, bet pēc taisnības visi jau sen ir atzinuši, ka pēc šīm piecām līgām pēc spēka nāk Anglijas Championship un nevis Krievija. Krievijas izlases spēlētāji retais kurš tiek ārā no krievijas augstākās līgas, jo nemīl cīnīties par vietu un konkurenci - tāds Džuba saņem savu lielo algu - viņš ir sev saprotamā futbola un sadzīves mentalitātē, spēlē un dzīvo Pēterburgā un nevis kaut kur Novosibirskā - nu ko viņam vēl vairāk vajag? Sisties pa dzīvi, lai tiktu kādā vidusmēra Bundeslīgas komandā? Manuprāt Tāds Dzuba nav ne ar ko labāks tehniski par mūsu pašu Rudņevu - tikai DŽubam ir liels augums, kas ir ne kuram katram futbolā - tāds sava veida tanks, kas kustās pietiekoši labi, lai varētu spēlēt futbolu sākuma sastāvā.

     [+] [-]

, 2021-06-22 06:01, pirms 4 gadiem
Prieks par utainajiem...

  +2 [+] [-]

, 2021-06-22 08:02, pirms 4 gadiem
gahhans rakstīja: Lieliski!!!
a par ko pendeli iedeva??? sev pa papēdi iesist ir pendele?
Redzēji, kas ir viens no turnīra ģenerālsponsoriem? Arī iepriekšējā krievu spēlē saskatīt aizmuguri vārtos, ko iesita somi, bija ļoti, ļoti jāgrib. Taču krievi nekad nav mācējuši futbolu spēlēt un te nekāda Gazprom nauda nepalīdzēs, likumsakarīgs un pelnīts zaudējums.

     [+] [-]

, 2021-06-22 09:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: 1986 ?
jā, 1982. psrs plovos nozāģēja Bonekam un poļiem, spēli rādīja CT

     [+] [-]

, 2021-06-22 09:35, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu ja tā to mēra tad varbūt tev taisnība. Bet ja skatās izlases kontekstā,tad tik PSRS laikos viņi bija kaut cik spējīgi. Un tad pateicoties piesaistītajiem Ukraiņiem galveno kārt. Nu nav viņi futbolisti
Vispār jau tā Ukraiņu ēra, uz Kijevas Dinamo bāzes, PSRS izlasē nemaz nebija tik ilgstoša, kā daudziem šķiet Vienkārši tā bija viena no iespaidīgākajām ērām, jo, pirmkārt, viņa bija +- Perestroikas laikā, tas ir 80. to vidū, otrkārt, lielai daļai SC lietotājiem ar stāžu, šī ēra visvairāk paliek atmiņā, jo tā sakrita ar pusaudžu un agrās jaunības gadiem, kas atmiņā parasti paliek visspilgtāk Taču vispār ņemot, pirms un pēc Kijevas Dinamo ēras, no pēckara gadiem līdz 80. sākumam, kā arī neilgi pirms PSRS beigām, tur bija izteikta Maskavas klubu dominance ar nelieliem Ukraiņu, Armēņu, Gruzīnu un citiem Padomijas tautu un reģionu piemaisījumiem

  -1 [+] [-]

, 2021-06-22 09:42, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Godīgi sakot, šoreiz pat daudz lielāks prieks par dāņu tikšanu, nekā krievu netikšanu, kas vnk kā patīkams bonuss.
Ja Dānijai nebūtu tie divi vai cik tur mellie, tad varētu arī tev piekrist Nahrena viņu tur ir vajadzīgi, visu Eiropeisko un Skandināvisko estētiku tik bojā!

     [+] [-]

, 2021-06-22 09:50, pirms 4 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas jau vien liecina par viņu līgas spēku un saprātu No otras puses varbūt tā ir viena liela naudas mazgātuve(minējums). Nezinu. Es tik tizlu futbolu sen nebiju redzējis. Pasīvā aizsardzība,šo stratēģiju es ciest nevaru futbolā. Man sīkajam treneris (bijušais) šito huiņu komandā piekopa.
Labākā aizsardzība ir kas? Pareizi, uzbrukums! Nevar vienlaikus veikt parāk aktīvu aizsardzību un uzbrukumu, ir jāizvēlas, vai nu vienu, vai otru, proti, autobuss vai arī atklāts Futbols Tikai otrajā gadījumā ir vajadzīga MEISTARĪBA, vot pie kā ir jāstradā jau kopš bērna kājas, ja grib nākotnē rezultātus! Ja, piemēram, bumbas apstrādāšanas tehnikas vietā, tiek nodzīta dihalka, tad, Bocmana Ivara vārdiem runājot, otrajai trešdaļai spēka nepietiks

     [+] [-]

, 2021-06-22 09:58, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Ukraiņi + gruzīni,arī pa kādam armēnim,kuri psrs laikos vilka šo izlasi.
Tu te jauc visu vienā putrā Bija Ukraiņu ēra un bija viss pārējais PSRS izlases laiks Ukraiņu ērā nekādu Gruzīnu ar Armēņiem nebija! Visi tie Sulakvilidzes, Čivadzes, Ogaņesjani un citi bija PIRMS Lobanovska, kad izlasi rullēja Spartakieties Beskovs

     [+] [-]

, 2021-06-22 13:15, pirms 4 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Ja Dānijai nebūtu tie divi vai cik tur mellie, tad varētu arī tev piekrist Nahrena viņu tur ir vajadzīgi, visu Eiropeisko un Skandināvisko estētiku tik bojā!
Nu tas ir ļoti maz, nevar just. Nav kā Francija, Beļģija, Nīderlande.

     [+] [-]

, 2021-06-22 14:06, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tas ir ļoti maz, nevar just. Nav kā Francija, Beļģija, Nīderlande.
Daudz nav, taču tā tendence ir jāiznīdē, kāmēr vēl nav par vēlu! Tiko skatījos pa Euronews reportāžu par kinofestivālu tepat Frankos, Ansi, tur apsprieda Dāņu filmu, kurā sižets bija par Afgāņu bēgli...
Nu pipec vienkārši, cik ta var, ibio, rio!!! Praktiski VISUR, visos festos tie sižeti ir kā pēc kopirkas vienādi, kur galvenais akcents ir uz nabaga bēģlu smago likteni, tu vēl pasaki, ka tā nav apzināta sabiedriskā viedokļa zombēšana

     [+] [-]

, 2021-06-22 17:42, pirms 4 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Tu te jauc visu vienā putrā Bija Ukraiņu ēra un bija viss pārējais PSRS izlases laiks Ukraiņu ērā nekādu Gruzīnu ar Armēņiem nebija! Visi tie Sulakvilidzes, Čivadzes, Ogaņesjani un citi bija PIRMS Lobanovska, kad izlasi rullēja Spartakieties Beskovs
Te nav runa par laikiem . te orģinālā ir koments par psrs izlases būtību,neizrauj no konteksta,pirms par putrām ko raxti. Vēl aizmirsi pieminēt Kipiani, Asatiani,Dzodzuašvili, Gucajevu, Šengeliju(kura radnieki dzīvo Kurzemes pilsētā),.. utt.
Tad,kad psrs 1988.g.ieguva sudrabu un finālā aizraujošā mačā zaudēja NETH, šajā izlasē bija Sulakvelidze,2 leiši no Žalgira un tajā laikā Ivanauskas bija viens no atraktīvākajiem psrs futbolistiem. Belarus neskaitu