Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Itālijai milzīgs pārsvars, taču Angliju izdodas uzvarēt tikai pendelēs

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Itālijai milzīgs pārsvars, taču Angliju izdodas uzvarēt tikai pendelēs
Itālija līksmo par iekļūšanu EČ pusfinālā
Foto: AP/Scanpix

Par Eiropas futbola čempionāta pēdējo pusfinālisti kļuvusi Itālija, kurai bija milzīgs pārsvars spēlē pret Angliju, taču angļus izdevās uzvarēt tikai pēcspēles sitienu sērijā ar 4:2. Gan spēles pamatlaiks, gan papildlaiks Kijevā noslēdzās ar bezvārtu neizšķirtu. Itālija pusfinālā ceturtdien tiksies ar Vāciju.

Anglijai pirmo reizi kopš 2010. gada Pasaules kausa bija nemainīts sākumsastāvs jeb sāka visi tie 11, kuri izgāja no pirmās minūtes apakšgrupas pēdējā mačā pret Ukrainu (1:0). Itālijai trīs izmaiņas: savainoto Džordžo Kjelīni aizstāja Leonardo Bonuči, Mario Balotelli izgāja Antonio Di Natales vietā, bet Tjagu Motu vidējā līnijā aizstāja Rikardo Montolīvo.

Spēles sākums bija daudz atklātāks nekā vairums to gaidīja. Abas komandas iesist varēja jau pirmajās piecās minūtēs. Itālija sāka labāk, pirmajās trīs minūtēs pieturot bumbu. Daniele De Rosi no 30 metriem ar kreisā buča ārmalu sisto bumbu trāpīja pavārtu stabu, Džo Hārts neaizsniedzās līdz bumbai. Anglijai atbildēja ar Glena Džonsona sitienu. Aizsargs no septiņiem metriem uzsita virsū Džanluidži Bufonam.

Anglija pēc sava momenta vēl aptuveni 10 minūtes veidoja uzbrukumus, un 14. minūtē pēc teicama Džonsona centrējuma kritienā pāri vārtiem ar galvu aizsita Veins Rūnijs. Pēc tam līdzīgs posms bija Itālijai. 25. minūtē Andrea Pirlo ar lielisku piespēli uz soda laukuma robežas atrada Balotelli. Uzbrucējs saminstinājās, ar to pietika, lai Džons Terijs paspētu nobloķēt Balotelli sitienu.

"Manchester City" uzbrucējam vēl viens moments bija 32. minūtē, taču akrobātisks sitiens Hārtam problēmas nesagādā. Tūlīt pat Denijs Velbeks laukuma pretējā galā pēc "sieniņas" ar Rūniju no 17 metriem aizgrieza bumbu pāri labajam augšējam stūrim. Bufons nebūtu glābējs.

Puslaika izskaņu krietni labāka aizvadīja Itālija. Antonio Kasano tālsitienu "paņēma" Hārts. 41. minūtē jāsit iekšā bija Balotelli, taču viņš no pieciem metriem pārsita pāri, pēc tam dusmas izgāžot uz vārtu stabu. Iespējams, sitienu bloķēja aizsargs, jo tika piešķirts stūra sitiens. Pēc pirmā puslaika Kijevā 0:0.

Itālija 2. puslaika sākumā varēja iesist tik daudz, cik pietiktu vismaz pāris spēlēm. No vārtsarga laukuma garām tuvajam stabam aizsita De Rosi. 53. minūtē pie angļu vārtiem bija pamatīgs haoss. Terijs pēc centrējuma nocēla bumbu no Balotelli galvas. Mario mirkli vēlāk sita, Hārts atvairīja ar ceļgalu, bet Montolīvo, neviena netraucēts, pāršāva pāri vārtiem.

60. minūtē Rojs Hodžsons veica divkāršu maiņu. Endijs Kerols nomainīja Velbeku, bet Džeimsa Milnera vietā izgāja Teo Volkots. Piecas minūtes pēc veiktajām maiņām labā pozīcijā nokļuva Ešlijs Jangs. Pussarga sitienu paspēja nobloķēt aizsargi.

Itālija uzbruka daudz vairāk un labu iespēju izveidoja 89. minūtē. Antonio Nočerīno sitienu no neliela attāluma nobloķēja Džonsons. Kompensācijas laika pēdējā minūtē angļiem uzvaru izraut varēja Rūnijs, taču ar akrobātisku sitienu raidīja bumbu pāri vārtiem. 0:0 arī pēc 90 minūtēm un jāspēlē papildlaiks. Pirmo reizi šajā Eiropas čempionātā (pamatlaikā) tika fiksēts bezvārtu neizšķirts.

Alesandro Diamanti 101. minūtē, izpildot centrējumu, trāpīja pa vārtu stabu. Anglija arvien bija ierakusies aizsardzībā, retu reizi mēģinot izveidot pretuzbrukumu. Otrajā pagarinājumā itālieši beidzot dabūja bumbu angļu vārtos, taču Nočerīno bija aizmugurē. 0:0 arī pēc 120 minūtēm, kas nozīmēja tikai vienu – jāsit "pendeles".

Pēcspēles sitienu sērijā Anglija izvirzījās vadībā pēc Montolīvo garām aizsistās "pendeles" un Rūnija trāpījuma, taču savas iespējas neprata izmantot. Jangs trāpīja pa vārtu pārliktni, bet Ešlija Kola sisto bumbu atvairīja Bufons. Itālijai pelnīta uzvara ar 4:2, kas nodrošina pusfināla tikšanos ar Vāciju.

Itālija lielajos turnīros pēcspēļu sitienu sērijās uzvarējusi trīs no astoņām, bet Anglijas bilance: 1-6. Vienīgā uzvara 1996. gada Eiropas čempionātā savās mājās pret Spāniju.

11 metru sitienu sērija

Balotelli 0:1, Džerards 1:1, Motolīvo (garām) 1:1, Rūnijs 2:1, Pirlo 2:2, Jangs (pārliktnis) 2:2, Nočerīno 2:3, Kols (vārtsargs) 2:3, Diamanti 2:4

Anglija – Itālija 0:0 (0:0, 0:0) 2:4 (11m)

Brīdinājumi: Bardzalji 82', Madžo 94'
Anglija (4-4-2): Hārts, Džonsons, Terijs, Leskots, Kols, Milners (Volkots 60'), Džerards, Pārkers (Hendersons 94'), Jangs, Rūnijs, Velbeks (Kerols 60')
Itālija (4-1-3-2): Bufons, Abate (Madžo 90'), Bardzalji, Bonuči, Baldzareti, Pirlo, Markizio, Montolīvo, De Rosi (Nočerīno 80'), Balotelli, Kasano (Diamanti 78')
Tiesnesis: Pedru Proensa (Portugāle)

Spēles statistika

AnglijaItālija
Sitieni9(4)35 (20)
Stūra sitieni37
Aizmugures12
Pārkāpumi1511
Kontrole36%64%

"Euro 2012" ceturtdaļfināli

DatumsSpēleRezultāts
21.06.Čehija – Portugāle0:1
22.06.Vācija – Grieķija4:2
23.06.Spānija – Francija2:0
24.06.Anglija – Itālija0:0; 2:4 (p)

Pusfinālu pāri

DatumsSpēle
27.06.Portugāle – Spānija
28.06.Vācija – Itālija

Izmantotie resursi:
UEFA EURO – UEFA.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: jureks

  +7 [+] [-]

, 2012-06-25 00:27, pirms 12 gadiem
Angļu autobuss beidzot brauc mājās, itāļi pelnīti uzvarēja maču. Vācijai būs smagi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:27, pirms 12 gadiem
Žel ... Biju par Angliju, bet jāatzīst ka Itāloja bija vairāk pelnījusi šodien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2012-06-25 00:27, pirms 12 gadiem
Kaut arī angļi ir mana otra mīļākā komanda aiz nīderlandiešiem, tomēr jāsaka, ka viņi šodien pelnīti zaudēja.
Pirmkārt, neizskatījās, ka viņi vispār grib uzvarēt, jo visu spēli aizvadāja tā kā Ešlijs Kols izpildīja savu soda sitienu.
Otrkārt,uzbrukums angļiem šodien galīgi nekāds.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:28, pirms 12 gadiem
Uhh kas par spēli...prieks skatīties

 +21 [+] [-]

, 2012-06-25 00:28, pirms 12 gadiem
Pēc visām 120 minūtēm no abu komandu spēlētājiem mani visvairāk aizrāva Pirlo spēle. Kad viņš iesita savu pēcspēles sitienu, vēl vairāk nodomāju: "Šis spēlētājs šodien nav pelnījis zaudēt..."

  +9 [+] [-]

, 2012-06-25 00:28, pirms 12 gadiem
Autobuss brauc mājās un dominējošie itālieši soļo tālāk! FORZA ITALIA!!!
Bufons visu nokārtoja un ierādīja angļu autobusa šoferiem viņu vietu. Šī bija Anglijas gulbja dziesma. Ar labu nakti, Elizabete!
Slēpts komentārs: MigelsElo

  -4 [+] [-]

, 2012-06-25 00:28, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Vot kā youngs noraka komandu!
šaubos vai viens speletajs var norakt 120 min + pendeles !
Slēpts komentārs: Marlboro
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-06-25 00:28, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Diez par cik Ilvars iemainīja brīvdienu no Anatolija, jo pēdējais komentēja 2 dienas pēc kārtas ; )
3 dienas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 00:28, pirms 12 gadiem
Hārt, vārtus sargā ar rokām nevis ar mēli.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:28, pirms 12 gadiem
kad ITĀLIJA netrāpija to, tad jau domāju, ka skaidrs, bet paldies dievam tā nenotika. Uz priekšu ITĀLIJA!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:29, pirms 12 gadiem
Bufons velk Itāliju.3 no 4 pusfinālistiem uzminēju,Nīderlandi nošāvu greizi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NilsK

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 00:29, pirms 12 gadiem
Anglijas karalienes asinis uz rokām turpina likt lāstu uz Anglijas izlasi. Britu impērija kārtējo reizi kapitulē īsta futbola priekšā

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:29, pirms 12 gadiem
Žēl!

  -3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:29, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Forzaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Itāļiem tagad jāturpina un jāņem kauss.
Edit: Vācijai.
Kāpēc neskatāties Virslīgu? Edition 2012

 +15 [+] [-]

, 2012-06-25 00:30, pirms 12 gadiem
Pirlo gan nervu spēlmanis šitādu pendeli tādā brīdī.

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 00:30, pirms 12 gadiem
Pelnīti uzvarēja Itālija. Mana skatījumā viena no labākajām spēlēm čempionātā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +11 [+] [-]

, 2012-06-25 00:30, pirms 12 gadiem
Marlboro rakstīja: Kuraa vietaa bij milziigs paarsvars???
HAHA Paskaties kaut reizi pēcspēles statistiku! Piemēram sitienu skaitu pa vārtiem. Sajūta, ka spēlēja Spānija pret kaut ko.

Uzvarēja, kas rādīju KRIETNI labāku futbolu. Pelnīti un prieks!

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:30, pirms 12 gadiem
kauns par anglju speli
itali pelniti!

  -4 [+] [-]

, 2012-06-25 00:30, pirms 12 gadiem
Rage much.

  +8 [+] [-]

, 2012-06-25 00:30, pirms 12 gadiem
Neesmu nekad bijis itāļu atbalstītājs, bet ja viņi šādi spēlē tad prieks skatīties, īpašs prieks par Buffonu, tagad jāņem friči!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:30, pirms 12 gadiem
afroangļi noraka karalisti...

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:30, pirms 12 gadiem
Pelnīti, sodien itali bija labaaki!! Kaut ari es biju pa angliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:31, pirms 12 gadiem
Kas par speeli!pendeles bez komentaariem!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:31, pirms 12 gadiem
karstgalvis rakstīja: Montolivo un Janga sejās jau bija redzams, ka neiesitīs, bet no Cole gan to negaidīju!
Koulam vnk lemts neiesist ENG rindās

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:31, pirms 12 gadiem
Ja Itālija arī turpmāk demonstrēs šādu spēli, tad pat sāks iepatikties. Angļi pamatlaiku nospēlēja cienīgi, bet papildlaika taktika tāda nesaprotama. Šķita ka Angļi vadībā 1:0 un mēgina noturēt rezultātu. Sirdī esmu par Angliju, bet jāatzīst- itāļi šoreiz bija vairāk pelnījuši

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:31, pirms 12 gadiem
MieZiiSJanX rakstīja: Vot Anglijai imigranti, butu labāk sēnes devuši lasīt vai sūtijuši atpakaļ uz Āfriku pa kokiem ložņāt.
pasam tads imigrants avataraa

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:31, pirms 12 gadiem
kapēc visiem mīnusiņi?
drausmīga spēle Anglijai.
Velbeks pirms spēles ''jūtamies relaksēti, un gatavi''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:31, pirms 12 gadiem
Pirlo cepuri nost, kamer angliem premjierliga speles arzemnieku kopienas, viniem kausu neredzet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-06-25 00:31, pirms 12 gadiem
Marlboro rakstīja: Kuraa vietaa bij milziigs paarsvars???
pari centram tak ari jatiek, ipashi otraja speles dalja, ble, kadu tu speli skatijies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-06-25 00:32, pirms 12 gadiem
vis man EČ ir beidzies...jaatdzīst ka Itāļi bij labāki...tagat tikai pasekošu līdz vienai komandai jo mani favorīti izstājas un pelnīti

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:32, pirms 12 gadiem
Angļi atpūšās, ar tādu spēli pusfinālos nav ko darīt.
Otro puslaiku Angļi pat par uzbrukumu nedomāja.
Angļiem jāsāk macīties spēlēt tā lai pēcspēļu pendeles nav jāsit, tajā viņi ir nolādēti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:32, pirms 12 gadiem
Pirlo gols vienkārši UNREAL! Itālija bija labāka un pelnīti uzvarēja! Pret Vāciju es domāju viņiem būs nopietni argumenti!

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:32, pirms 12 gadiem
armandsrulz rakstīja: ANGLIJAS AFROAMERIKĀŅIEM JĀMĀCAS SIST PENDELES!!!!
ANGLIJAS afroAMERIKAŅIEM?
tev gan sviests galvā

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:32, pirms 12 gadiem
yeey itaali taa tik tureet tagad tikai uzvareet divas speeles un cempionaats izdevies aa un man patika tad kad ballotelli gaaja izpildiits pirmo pendeli tad vini abi ar Hartu viens uz otru skatijaas un smaidija tas biski nosita spriedzi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:32, pirms 12 gadiem
vells, tas italu piespeles, praktiski jebkura speletaji izpildijuma, ir vienkarsi konfektes

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:32, pirms 12 gadiem
kas var būt labāks kā ņirgāšanās par nožēlojamo angļu vienību 120 min garumā, Pirlo pat pendeli nevarēja iesist bez piesmiešanas
Jāatzīst gan, ka šādi angļu invalīdi bija jāapspēlē ar vienu kāju pamatlaikā ar graujošu rezultātu, bet nav vairs komandā Del Piero un Inzaghi kuriem pietiek ar dažiem pusmomentiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gapp

  -3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:33, pirms 12 gadiem
karliss rakstīja: Neesmu nekad bijis itāļu atbalstītājs, bet ja viņi šādi spēlē tad prieks skatīties, īpašs prieks par Buffonu, tagad jāņem friči!
friči šos noliks tur pat, kur grieķus - pazemīgā rindā uz Merkeles finansiālo palīdību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:33, pirms 12 gadiem
kartejo reizi britu uzpustas superzvaigznes aplieciaja ka vini ir uzpusti. nebutu godigi ja vini izlistu 11metrigajos jo praktiski visu speli domineja itali, uz vieniem vartiem.
Slēpts komentārs: Banzai

  +5 [+] [-]

, 2012-06-25 00:33, pirms 12 gadiem
Angļu fani saliks mīnusiņus , bet Itālija bija daudz labāka , redzējāt bumbas kontroles rādītājus ? Itāļi bija pelnījuši uzvaru , vienīgi Hārta žēl .

  +8 [+] [-]

, 2012-06-25 00:34, pirms 12 gadiem
PIRLO & BUFONS !!!

  -3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:34, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut arī angļi ir mana otra mīļākā komanda aiz nīderlandiešiem, tomēr jāsaka, ka viņi šodien pelnīti zaudēja.
Pirmkārt, neizskatījās, ka viņi vispār grib uzvarēt, jo visu spēli aizvadāja tā kā Ešlijs Kols izpildīja savu soda sitienu.
Otrkārt,uzbrukums angļiem šodien galīgi nekāds.
kur Latvija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:34, pirms 12 gadiem
Vispar Itali atsajushi diezgan labu iespadu, diezgan skatamu fuciiti demonstree! Zeel ka de Rosi to half-volley golu neielika, buutu turniina skaistaakie varti! Pirlo ar Ballotelli bez nerviem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-06-25 00:35, pirms 12 gadiem
Pirlo pendele augstākā klase

 +11 [+] [-]

, 2012-06-25 00:35, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tomēr viens priecējošs fakts ir-itāļi pret ''vācu mašīnu'' 1/2 finālā arī paliks.
Pat ja tā notiks, itālieši ir aizbāzuši mutes visiem viņu kritiķiem. Es neticēju, ka Itālija tiks ārā no grupas, bet viņi jau tikuši pusfinālā. Kāds vēl aizsardzības futbols, ja itālieši bumbu kontrolēja 63 procentus spēles laika? Itālijai bija 8 sitieni vārtu rāmī, 17 garām, kamēr angļiem 1 sitiens vārtu rāmī un 7 garām? Gadījumā neatgādina "United" finālspēli pret "Barcelona". Itāliešiem nepaveicās, ka viss netika nokārtots jau ātrāk. Angļi autobusu bija labi noparkojuši. Angļi spēlēja lielāku antifutbolu, nekā itālieši jebkad spēlējuši. Viss godīgi

  -3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:36, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: kartejo reizi britu uzpustas superzvaigznes aplieciaja ka vini ir uzpusti. nebutu godigi ja vini izlistu 11metrigajos jo praktiski visu speli domineja itali, uz vieniem vartiem.
Ja kas, tad angļiem,izņemot Rūniju un Džerardu, nekāds superzvaigžņots sastāvs nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:36, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: ok, vari paraudāt
paraudāt??? par to ka angļi šajā turnīrā rāda nesakarīgu spēli un pelnīti izstājas....

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:36, pirms 12 gadiem
detrw rakstīja: nē vecīt Itālijai būs smagi ar analo atveri pēc speles ar vāciju!
tāpat kā 2006 gada pasaules kausa pusfinālā, kurš notika atgādināsi lūdzu kur?

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:36, pirms 12 gadiem
Banzai rakstīja: Bet šī izlase ir ar ļoti augstu potenciālu pēc pāris gadiem PČ izcīņā.
Pēc kā Tu to spried?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:37, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Autobuss brauc mājās un dominējošie itālieši soļo tālāk! FORZA ITALIA!!!
Bufons visu nokārtoja un ierādīja angļu autobusa šoferiem viņu vietu. Šī bija Anglijas gulbja dziesma. Ar labu nakti, Elizabete!
man ar prieks par itāļu uzvaru, bet cik var pieminēt Bufonu vietā un nevietā, tas sodiņš bija tik švaks,ka arī Koļinko pensijas gados to būtu noķēris,galvenais neaizlekt uz otru pusi. Bet pašā spēlē Bufonam vispār darba nebija. Apsveicu ar uzvaru Itālijas fanus!

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:37, pirms 12 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Finālā jau būs kāda no 2 manām mīļākajām komandām! Pusfināls Hitlers pret Musolīnī! To spēli varēšu skatīties bez lieka stresa! Laba spēle. Stresiņš bija labs. Varu iet gulēt. Domāju būs patīkams miegs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:37, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas, tad angļiem,izņemot Rūniju un Džerardu, nekāds superzvaigžņots sastāvs nebija.
Itāliešiem bija? Nomierinies!

  +4 [+] [-]

, 2012-06-25 00:37, pirms 12 gadiem
ja pirms EURO kāds pateiktu pat man, ka Itālija rādīs visskatāmāko un labāko futbolu čempionātā, es smietos. bet pēc četrām spēlēm tā ir realitāte un pietrūkst vien viena aspekta - realizācija. mūsu vājo vietu - uzbrukumu, kompensē ģeniāla aizsardzība. sākot ar Bufonu un Barzaļi, beidzot ar Pirlo, kurš kontrolē visu laukumu.
protams, protams, Bufons mača varonis. kas par fenomenālu seivu pirmajā puslaikā un arī pendeli izcēla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:37, pirms 12 gadiem
gan jau pragmātiskie friči uzvilks visas d-eiropas valsteles ar to pārkarsušajām ekonomikām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:38, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: paraudāt??? par to ka angļi šajā turnīrā rāda nesakarīgu spēli un pelnīti izstājas....
Nebija jau tā, ka visas spēles bija nesakarīgas. Nospēlēja savu iespēju robežās un vienā spēlē pat pārsteidza.

  -3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:38, pirms 12 gadiem
dragoo rakstīja: kur Latvija?
Pričom tur Latvija?
Ja Latvija būtu futbola izgudrotāji, un ar tik attīstītu jeb resursiem bagātu futbolu, tad mēs arī būtu daudz augstāk futbolā.
Tagad varam priecāties par katru panākumu pret lielām izlasēm.
Slēpts komentārs: NIPEM

  +7 [+] [-]

, 2012-06-25 00:38, pirms 12 gadiem
Vāciešus sagaida smags mačs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:39, pirms 12 gadiem
Three Lions on a shirt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kurzemes Patriots

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:39, pirms 12 gadiem
Ingars_Zalmanis rakstīja: man ar prieks par itāļu uzvaru, bet cik var pieminēt Bufonu vietā un nevietā, tas sodiņš bija tik švaks,ka arī Koļinko pensijas gados to būtu noķēris,galvenais neaizlekt uz otru pusi. Bet pašā spēlē Bufonam vispār darba nebija. Apsveicu ar uzvaru Itālijas fanus!
Un kurš spēles sākumā tikai uz refleksiem izvilka sitienu no pāris metriem? Daudzi vārtsargi šādu sitienu būtu ielaiduši. Tā ka Bufonam vienmēr ir liela nozīme, jo īpaši kā izcilam līderim un personībai.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:40, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nu tad Portugāle kļūs par čempioni
da beidz, Merkele uber alles

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:40, pirms 12 gadiem
karstgalvis rakstīja: Montolivo un Janga sejās jau bija redzams, ka neiesitīs, bet no Cole gan to negaidīju!
Kaut arī no futbola tehnikām daudz ko nesapratu, bet pat es uzminēju, kur sitīs Kouls- pirms sitiena viņš kaut kā pārāk uzkrītoši stāvēja bumbai labajā pusē un skrējiena trajektorija bija tāda, ka diez vai viņš riskētu bliezt kreisajā vārtu pusē, tā ka likumsakarīgi, ka arī Bufons laikam saprata, ka lielākas izredzes tvert ir lecot pa kreisi.

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:41, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Itāliešiem bija? Nomierinies!
Eiropas gruzīniem arī (izņemot Pirlo un Bufonu) nebija.
Es tikai atbildēju uz konkrēto komentāru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 00:41, pirms 12 gadiem
Anglji, maigi izsakoties, izskatiijaas vnk nozheelojami uz itaalju fona. Labi, ka viss beigu beigaas nostaajaas pareizajaas vietaas, apsveicu Itaaliju ar skaistu speeli un pelniitu uzvaru!

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:41, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nebija jau tā, ka visas spēles bija nesakarīgas. Nospēlēja savu iespēju robežās un vienā spēlē pat pārsteidza.
nezinu..pa lielam galīgi garām,atskaitot dažus spēles momentus

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:42, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nu tad Portugāle kļūs par čempioni
Prognozē vēl, gan jau tas nesīs neveiksmi arī portugāļiem. Portugāle gan spēlē nedaudz saturīgāk par angļiem, bet arī nav viena no labākajā izlasēm šajā turnīrā.

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 00:42, pirms 12 gadiem
triisis rakstīja: Bļin, ahuje*i vispār. Tak iet rīt savas makaronu pastas un lasās prom no laukuma. Ka tik šitie haļavčiki vēl netiek finālā.
tas ir tik skaisti lasīt mazgadīgo angļu faneļu tupos komentārus. nekas, sāpes pāries angļu uzvara būtu liela netaisnība.

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:42, pirms 12 gadiem
krissis rakstīja: Vāciešus sagaida smags mačs
Nekas viņus tur smags nesagaida.
Vācieši paši ņems spēli savās rokās, un nevis takā angļi spēlēs kā Nr.2 uz pretuzbrukumiem.

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 00:43, pirms 12 gadiem
NIPEM rakstīja: neizdevās taktika ''Autobuss''.. žēl.
Īstenībā nebiju gaidījis šādu komentāru no cilvēka, kurš pirms 2010. gada PK rakstīja, ka neviens no Vācijas izlases spēlētājiem nevarētu tikt Anglijas izlasē...

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:43, pirms 12 gadiem
termometrs rakstīja: ja pirms EURO kāds pateiktu pat man, ka Itālija rādīs visskatāmāko un labāko futbolu čempionātā, es smietos. bet pēc četrām spēlēm tā ir realitāte un pietrūkst vien viena aspekta - realizācija. mūsu vājo vietu - uzbrukumu, kompensē ģeniāla aizsardzība. sākot ar Bufonu un Barzaļi, beidzot ar Pirlo, kurš kontrolē visu laukumu.
protams, protams, Bufons mača varonis. kas par fenomenālu seivu pirmajā puslaikā un arī pendeli izcēla.
visi pārējie pusfinālisti arī ļoti labi spēlē,neteiktu,ka itālija īpaši labāk. ja nebūtu tik nejēdzīgi spēlējuši otro puslaiku pret horvātiju, tad varbūt varētu teikt,ka itāļi izskatās labāk par spāņiem,bet tagad diezin vai. bet man personīgi vislabāk izskatās portugāle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:43, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: nezinu..pa lielam galīgi garām,atskaitot dažus spēles momentus
Nu, pret zviedriem arī veiksme nedaudz bija sabiedrotā. Lai nu kā, bet tā angļu spēlē man patika vislabāk. Nospēlēja skatāmi un veiksmīgi. Vienīgā labā spēle turnīrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-06-25 00:43, pirms 12 gadiem
Ideāli. Lieliska spēle. Protams, vajadzēja būt kādam 2:0 pēc pamatlaika, Itālijas labā, bet iznāca vēl lieliskāk.

Pirlo un Buffons ir Dievi!

Anglija brauc trenēt penāļus @Craven Cottage.

  -4 [+] [-]

, 2012-06-25 00:44, pirms 12 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: Tavās iedomās - varbūt.
Realitātē - Spāņi viņus uzdurs uz dakšas un izceps ugunskurā.
kādās vēl iedomās?

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:44, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Hitler kaput
Merkele kaput
Deutschland kaput
bet Portugāle, Spānija, Itālija un Spānija raudot gaužas asaras nākamos 49 gadus maksā procentus vācu bankām par "palīdzību"

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:45, pirms 12 gadiem
Kolam dot sist pendeli točna nevajadzēja vienīgo bobeni, ko šis ielika bija ČL fināls. Principā cerēju uz maču Vācija - Anglija, bet nu itāļi pelnīti tika 1/2 finālā!

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 00:45, pirms 12 gadiem
Ingars_Zalmanis rakstīja: visi pārējie pusfinālisti arī ļoti labi spēlē,neteiktu,ka itālija īpaši labāk. ja nebūtu tik nejēdzīgi spēlējuši otro puslaiku pret horvātiju, tad varbūt varētu teikt,ka itāļi izskatās labāk par spāņiem,bet tagad diezin vai. bet man personīgi vislabāk izskatās portugāle.
un kā izskatījās portugāle pirmā puslaikā pret čehiem?kā trīskājains zirgs hipadromā

  -2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:45, pirms 12 gadiem
termometrs rakstīja: ja pirms EURO kāds pateiktu pat man, ka Itālija rādīs visskatāmāko un labāko futbolu čempionātā, es smietos. bet pēc četrām spēlēm tā ir realitāte un pietrūkst vien viena aspekta - realizācija. mūsu vājo vietu - uzbrukumu, kompensē ģeniāla aizsardzība. sākot ar Bufonu un Barzaļi, beidzot ar Pirlo, kurš kontrolē visu laukumu.
protams, protams, Bufons mača varonis. kas par fenomenālu seivu pirmajā puslaikā un arī pendeli izcēla.
nesaprotu...Tu smietos, Hose neesot ticejis utt... tak mes vel ari vacieshiem liksim trukties! Forza Italia! Izcili!

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:45, pirms 12 gadiem
Finālam tā pat būtu jābūt Spānija-Vācija, bet tik pat ļoti vēlētos tur redzēt arī Itāliju. Tuvojas kārtējais sāpīgais moments manā mūžā - abu manu mīļāko izlašu duelis. Jau tagad sāp sirds.

  -2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:46, pirms 12 gadiem
kucens_pogis rakstīja: bet Portugāle, Spānija, Itālija un Spānija raudot gaužas asaras nākamos 49 gadus maksā procentus vācu bankām par "palīdzību"
Nemaz nezināju, ka ir divas Spānijas
Bet nu te ir jārunā par futbolu, nevis ekonomiku

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:46, pirms 12 gadiem
Juventus rakstīja: un kā izskatījās portugāle pirmā puslaikā pret čehiem?kā trīskājains zirgs hipadromā
Tieši manas domas. Portugāļi ir nedaudz pārvērtēti, lai gan savu darbiņu viņi padarīja. Pret spāņiem būs pavisam cita spēle. Ļoti ceru, ka spāņi viņus samals miltos.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:47, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut arī angļi ir mana otra mīļākā komanda aiz nīderlandiešiem, tomēr jāsaka, ka viņi šodien pelnīti zaudēja.
Pirmkārt, neizskatījās, ka viņi vispār grib uzvarēt, jo visu spēli aizvadāja tā kā Ešlijs Kols izpildīja savu soda sitienu.
Otrkārt,uzbrukums angļiem šodien galīgi nekāds.
Kad tad angļi ir mācējuši futeni spēlēt

kopš 1974 gada, kad skatos pasaule kausus... eiropas, diemžēl, ne vienmēr.. .angļi neko skatāmu nav nodemonstrējuši, pats vairākus gadus dzīvoju karalistē...angļi daudz labāk airē nekā spēlē futeni

Pat Urugvaja divas reizes vairāk tikuši WC pusfinālos ne kā angļi

Nekas personīgi, pret to, ka Tev patīk angļu futbols Gaumes lieta!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:47, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un kurš spēles sākumā tikai uz refleksiem izvilka sitienu no pāris metriem? Daudzi vārtsargi šādu sitienu būtu ielaiduši. Tā ka Bufonam vienmēr ir liela nozīme, jo īpaši kā izcilam līderim un personībai.
nu tad atvainojos, spēles sākumu nokavēju. Tikko apskatījos protokolu, tur angļiem tikai viens sitiens vārtos ierakstīts, izrādās,ka tur ir bijis,ko darīt bet nu kauns angļiem, ka bufonam vairāk darba nebija, drausmīgs futbols.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:48, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nemaz nezināju, ka ir divas Spānijas
Bet nu te ir jārunā par futbolu, nevis ekonomiku
Ir Spānija un "Spānija" (jeb Katalonija). Un Katalonija šobrīd ir Spānijas izlases sirds.

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:48, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nemaz nezināju, ka ir divas Spānijas
Bet nu te ir jārunā par futbolu, nevis ekonomiku
atvaino - Grieķija, bet nu Merkelei tās valsteles diez vai būtiski atšķiras.... tāpat kā GER izlasei...

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:48, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jau tagad sāp sirds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:48, pirms 12 gadiem
triisis rakstīja: Bļin, ahuje*i vispār. Tak iet rīt savas makaronu pastas un lasās prom no laukuma. Ka tik šitie haļavčiki vēl netiek finālā.
he he
ka reiz pirms macha uzedu gardus spagetti!
un ka tik tiesham tev neizradas taisniba par to finalu

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:48, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas, tad angļiem,izņemot Rūniju un Džerardu, nekāds superzvaigžņots sastāvs nebija.
anglu izlases speletajiem katrs uzvards ir 3 reiz slavenaks par italu izlases speletajiem, kols, jangs, runijs, dzerards, bet visi vini spele 3 reiz sudigak par italu speletajiem, skaidrs ka uzpusti

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:49, pirms 12 gadiem
Ingars_Zalmanis rakstīja: visi pārējie pusfinālisti arī ļoti labi spēlē,neteiktu,ka itālija īpaši labāk. ja nebūtu tik nejēdzīgi spēlējuši otro puslaiku pret horvātiju, tad varbūt varētu teikt,ka itāļi izskatās labāk par spāņiem,bet tagad diezin vai. bet man personīgi vislabāk izskatās portugāle.
Portugāle tiešām spēlē labu un skatāmu futbolu. bet jautājums ir, kad tā beigs spēlēt tādu futbolu. neatceros, kad pēdējo reizi Portugāle spēlēja skatāmi. pat Bentū trenēšanas laikā. un te pēkšņi uz EURO viņi kļuva par lielisku komandu. portugāļi ir diezgan nestabili, un ka tik nesanāk tā, ka spāņi viņus nolauž un neļauj spēlēt savu spēli pavisam.
par spāņiem gan varētu pastrīdēties. nav tas futbols skatāms, diemžēl. protams, latiņa ir uzstādīta augstu. tomēr Barselona, tomēr uzvarēja PČ un EURO spēlējam atraktīvu un skaistu futbolu (lai gan es personīgi tur īpaša skaistuma nesaskatu), bet tagad tāds neliels pagrimums iestājies.
Vācija ar katru spēli tikai progresē, kā arī tiem pašiem spāņiem ir visi resursi, lai savu spēli uzlabotu. pusfinālos arī redzēsim, kas spēlē labāk. bet ar tādu pārsvaru pār pretinieku, kāds ir Itālijai, nespēlē neviens un tas priecē (beidzot!).

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:49, pirms 12 gadiem
Ingars_Zalmanis rakstīja: nu tad atvainojos, spēles sākumu nokavēju. Tikko apskatījos protokolu, tur angļiem tikai viens sitiens vārtos ierakstīts, izrādās,ka tur ir bijis,ko darīt bet nu kauns angļiem, ka bufonam vairāk darba nebija, drausmīgs futbols.
Bufons vienkārši lieliski nodiriģēja savu aizsardzību, lai arī bija vairāki ļoti nervozi momenti (ar rikošetiem utt.). Ļoti pietrūka Kjelīni, bet labi, ka pretī bija angļi nevis vācieši. Pret vāciešiem būs krietni grūtāk.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:50, pirms 12 gadiem
Briesmiigi Anglija nospeeleeja,labaak Zviedrija buutu tikusi1/4.
Reaali notiek ciina par otro vietu cempii jo neredzu konkurentus Spaanijai,ar savu futzaala stilu vini viekaarsi ir aarpus konkurences.

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 00:51, pirms 12 gadiem
Nu ko.. visiem lielajiem angļu faniem... aplaušanās?? Itālija ierādīja britiem viņu īsto vietu futbolā, arī angļu "autobuss" šoreiz nepalīdzēja. Tas vēlreiz pierāda, ka Anglija ir viduvēja komanda futbolā, nevis nezin kāds grands, kā viņu mēģina pasludināt viņu līdzjutēji un žurnālisti pašās britu salās. Klubi vēl kaut cik dominē pamatā tikai uz ārzemnieku rēķina.

Itālija uzvarēja pelnīti. Spēlēja ļoti skaisti, skatāmi. Paldies viņiem par skaisto spēli. Fināls: ESP-ITA.

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:51, pirms 12 gadiem
rezumējot - vācu futbola bruņinieki atkal pakļauj un paverdzina D-eiropu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:52, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ir Spānija un "Spānija" (jeb Katalonija). Un Katalonija šobrīd ir Spānijas izlases sirds.
Man vienalga vai Katalonija ir Spānijas sirds vai pakaļa. Viņi vienalga nekļūs par čempioniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-06-25 00:53, pirms 12 gadiem
Žēl ka Angļi izkrita. Nevareju beigt nirgāties par Rūnija pedo frizūru un kerolu

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:54, pirms 12 gadiem
Pirms spēles biju par Angļiem, bet ja skatāmies kā vadījās spēle tad tik pat labi Itālija varēja uzvarēt jau pamatlaikā, tas ir vienkārši jāatzīst.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:54, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: anglu izlases speletajiem katrs uzvards ir 3 reiz slavenaks par italu izlases speletajiem, kols, jangs, runijs, dzerards, bet visi vini spele 3 reiz sudigak par italu speletajiem, skaidrs ka uzpusti
Ta anglu speeletaji ir uzpuustas zvaigznes, redz Balloteli ar EPL speele un ar uzreiz ir populaarakais speeletajs Italijas komandaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-06-25 00:55, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Man vienalga vai Katalonija ir Spānijas sirds vai pakaļa. Viņi vienalga nekļūs par čempioniem
Viņi jau ir čempioni! Vienīgie, kuri nekļūs par čempioniem ir angļi ar šādu spēli. Tāds futbols nevienam nav vajadzīgs. Pat Grieķija 2004.gadā spēlēja daudz skatāmāku futbolu. Portugāļiem ir izredzes, bet ne ļoti lielas. Spānija tomēr nav Čehija, kuru viņi knapi uzvarēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:56, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Nu ko.. visiem lielajiem angļu faniem... aplaušanās?? Itālija ierādīja britiem viņu īsto vietu futbolā, arī angļu "autobuss" šoreiz nepalīdzēja. Tas vēlreiz pierāda, ka Anglija ir viduvēja komanda futbolā, nevis nezin kāds grands, kā viņu mēģina pasludināt viņu līdzjutēji un žurnālisti pašās britu salās. Klubi vēl kaut cik dominē pamatā tikai uz ārzemnieku rēķina.

Itālija uzvarēja pelnīti. Spēlēja ļoti skaisti, skatāmi. Paldies viņiem par skaisto spēli. Fināls: ESP-ITA.
Man nekāda aplaušanas nav jūtama, jo zinu, ka Angļi šoreiz darīja laukumā visu ko spēja, bet tas nepalīdzēja glābt acīmredzamo to, ka Itālija šoreiz bija labāka.

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 00:56, pirms 12 gadiem
Nezinu vai man ir taisnība, bet likās, ka Pirlo ar savu pendeli kritiskā situācijā vienkārši salauza angļus. Viņam vienkārši sejā bija rakstīts, ka viņš pendeli iesitīs.
Tik skatāmu Itālijas izlasi nēsmu redzējis pat laikos viņi ņēma titulus. Vismaz būs interesantāki pusfināli, jo angļi nez vai varētu pacīnīties ar vāciešiem.

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 00:56, pirms 12 gadiem
Angļiem neiesita pendeles abi Ashleyi.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 00:57, pirms 12 gadiem
Juventus rakstīja: un kā izskatījās portugāle pirmā puslaikā pret čehiem?kā trīskājains zirgs hipadromā
kāda nozīme pirmajam puslaikam, ja otrajā tāpat visu nokārtoja. un pārsvars bija milzīgs.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 00:57, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Nu ko.. visiem lielajiem angļu faniem... aplaušanās?? Itālija ierādīja britiem viņu īsto vietu futbolā, arī angļu "autobuss" šoreiz nepalīdzēja. Tas vēlreiz pierāda, ka Anglija ir viduvēja komanda futbolā, nevis nezin kāds grands, kā viņu mēģina pasludināt viņu līdzjutēji un žurnālisti pašās britu salās. Klubi vēl kaut cik dominē pamatā tikai uz ārzemnieku rēķina.
Nu, šoreiz jau neviens neko britu salās nesludināja. Tā kā nebūs ko pārmest. Izturēt 120 minūtes jau bija liela dāvana savai nācijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 00:59, pirms 12 gadiem
Vispirms Spaanija izvaalees Portugaali un peec tam Vaaciju tas tacu ir skaidrs
Slēpts komentārs: NIPEM

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:00, pirms 12 gadiem
Ingars_Zalmanis rakstīja: kāda nozīme pirmajam puslaikam, ja otrajā tāpat visu nokārtoja. un pārsvars bija milzīgs.
Bet tā bija Čehija, kura pirmajā spēlē dabūja pa pēcpusi no krieviem. Īstais pārbaudījums portugāļiem būs pret spāņiem, tas ir vairāk kā skaidrs. Ja viņi spēlēs tā pat kā pret Čehiju, tad zaudējums garantēts. Portugāļi var paļauties tikai uz savu izcilo "autobusu" un ātrajiem pretuzbrukumiem. Tāda apgreidota un tehniska Anglija vien ir.

  -2 [+] [-]

, 2012-06-25 01:00, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Itālija uzvarēja pelnīti. Spēlēja ļoti skaisti, skatāmi. Paldies viņiem par skaisto spēli. Fināls: ESP-ITA.
Loti ceru, ka taa bus. Jautajums - vai Prandeli atradis taktiku ari pret vacu mashinu. Anglji pirmaja puslaika vidu meginaja paspirinaties un tika iebazti savaa laukuma puse, bet tak visiem ir skaidrs, ka ar vacieshiem taa neizdosies..
Uj, cik skaista spele varetu but ceturtdien..

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:01, pirms 12 gadiem
NIPEM rakstīja: Es ar esmu vienīgi cilvēks. Bet vari droši arī tagad pajautāt manas domas par Vācijas izlasi. Nekas daudz nav mainījies, bet spēlēt viņiem sanāk.
Par Tevi es vienmēr esmu smējies un smiešos arī turpmāk Lai arī sāc pieaugt, joprojām esi tik pat uzjautrinošs kā allaž

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:01, pirms 12 gadiem
sketa rakstīja: Man nekāda aplaušanas nav jūtama, jo zinu, ka Angļi šoreiz darīja laukumā visu ko spēja, bet tas nepalīdzēja glābt acīmredzamo to, ka Itālija šoreiz bija labāka.
Ja tas ir viss ko angļi spēj, tad ar šiem ir vēl traģiskāk, nekā es domāju.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 01:02, pirms 12 gadiem
red devil rakstīja: Vispirms Spaanija izvaalees Portugaali un peec tam Vaaciju tas tacu ir skaidrs
Bez Viljas gan būs nedaudz grūtāk. Spēlēt ar 4-6-0 tomēr nav tas pats, kas spēlēt ar Vilju, kas vienīgais var pašrocīgi saasināt spēli uzbrukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:05, pirms 12 gadiem
NIPEM rakstīja: Es ar esmu vienīgi cilvēks. Bet vari droši arī tagad pajautāt manas domas par Vācijas izlasi. Nekas daudz nav mainījies, bet spēlēt viņiem sanāk.
Tu labprāt Anglijas izlasē redzētu pusi no Vācijas izlases. Jā, viņiem jau gadiem "sanāk"

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:06, pirms 12 gadiem
NIPEM rakstīja: Es ar esmu vienīgi cilvēks. Bet vari droši arī tagad pajautāt manas domas par Vācijas izlasi. Nekas daudz nav mainījies, bet spēlēt viņiem sanāk.
Es arī esmu tikai cilvēks, tāpat mēdzu arī kļūdīties. Bet toreiz diskusija biaj diezgan sakāpināta, ka vēl šobaltdien atceros. Katrā ziņā, neņem ļaunā!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:07, pirms 12 gadiem
Jaa,bet kaada videejaa liinija,taads piespeeliites iedod,ka var likt uzbrukumaa da jebko

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:08, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par Tevi es vienmēr esmu smējies un smiešos arī turpmāk Lai arī sāc pieaugt, joprojām esi tik pat uzjautrinošs kā allaž
Īstenībā, mani šovakar uzjautrināja Tavs komentārs: "Tuvojas kārtējais sāpīgais moments manā mūžā - abu manu mīļāko izlašu duelis. Jau tagad sāp sirds."

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 01:09, pirms 12 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: Vēl man šokēja fakts, ka pat Kreipāns spēles sākumā Rūniju nosauca par Šreku
mhm...un Balotelli nevarot nosarkt...

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:09, pirms 12 gadiem
Deportivo rakstīja: Īstenībā, mani šovakar uzjautrināja Tavs komentārs: "Tuvojas kārtējais sāpīgais moments manā mūžā - abu manu mīļāko izlašu duelis. Jau tagad sāp sirds."
Jā, arī sasmējos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:14, pirms 12 gadiem
termometrs rakstīja: Portugāle tiešām spēlē labu un skatāmu futbolu. bet jautājums ir, kad tā beigs spēlēt tādu futbolu. neatceros, kad pēdējo reizi Portugāle spēlēja skatāmi. pat Bentū trenēšanas laikā. un te pēkšņi uz EURO viņi kļuva par lielisku komandu. portugāļi ir diezgan nestabili, un ka tik nesanāk tā, ka spāņi viņus nolauž un neļauj spēlēt savu spēli pavisam.
par spāņiem gan varētu pastrīdēties. nav tas futbols skatāms, diemžēl. protams, latiņa ir uzstādīta augstu. tomēr Barselona, tomēr uzvarēja PČ un EURO spēlējam atraktīvu un skaistu futbolu (lai gan es personīgi tur īpaša skaistuma nesaskatu), bet tagad tāds neliels pagrimums iestājies.
Vācija ar katru spēli tikai progresē, kā arī tiem pašiem spāņiem ir visi resursi, lai savu spēli uzlabotu. pusfinālos arī redzēsim, kas spēlē labāk. bet ar tādu pārsvaru pār pretinieku, kāds ir Itālijai, nespēlē neviens un tas priecē (beidzot!).
Portugālei ir Ronaldo, tādus kā viņš un messi ir vienkārši prieks skatīties pat bez kādas līdzjušanas. Bet godīgi sakot, tiešām nav ticības,ka pret spāņiem ko pasāks.
Spāņi neskatāmi? Man jau nu ļoti patīk skatīties to izcilo piespēļu māku, kur cita komanda jau piecreiz būtu bumbu pazaudējusi. ja viņiem būtu messi vai ronaldo,tad pavisam labi būtu, bet arī tagad prieks skatīties. un spāņu gadījumā tā skatāmība varbūt arī no pretinieka atkarīga.
par pārsvaru runājot - Francijai vakar nebija vispār nekādu izredžu, pie tam spāņi spēles laikā arī divreiz vārtus guva, itāļi tomēr spēlējās ar uguni.
Skaidrs ir viens,ka tieši 4 stiprākās komandas tikušas pusfinālā, par to liels prieks.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 01:15, pirms 12 gadiem
Nezinu kaa ir pareizi, bet tracinaaja Kreipaana TeRRi, man jau skiet ka pareizak jau buutu vnk Terijs, kaa tas Terri grieza ausiis xD

  -3 [+] [-]

, 2012-06-25 01:17, pirms 12 gadiem
Deportivo rakstīja: Es arī esmu tikai cilvēks, tāpat mēdzu arī kļūdīties. Bet toreiz diskusija biaj diezgan sakāpināta, ka vēl šobaltdien atceros. Katrā ziņā, neņem ļaunā!
Iespējams. Ne velti laikos, kad aizrāva strīdēties(ja tā to var nosaukt) ar visiem Hosē un pārējiem sapelnīju 15 brīdinājumus. Vismaz bija laba socializēšanās. Jā, bet paejot cauri komentāriem nekas nav mainījies. Hosē atkal ņemās ar visiem pēc kārtas un savu viedokli aizstāv ar putām uz lūpām. Smieklīgi

  -3 [+] [-]

, 2012-06-25 01:17, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet tā bija Čehija, kura pirmajā spēlē dabūja pa pēcpusi no krieviem. Īstais pārbaudījums portugāļiem būs pret spāņiem, tas ir vairāk kā skaidrs. Ja viņi spēlēs tā pat kā pret Čehiju, tad zaudējums garantēts. Portugāļi var paļauties tikai uz savu izcilo "autobusu" un ātrajiem pretuzbrukumiem. Tāda apgreidota un tehniska Anglija vien ir.
un spēle pret holandiešiem? pret to pašu vāciju mierīgi varēja būt rezultāts pavisam citāds, pietrūka tikai veiksmes. Tāpēc jau tieši portugāli izcēlu,ka man viņi patika labāk arī par Vāciju.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 01:20, pirms 12 gadiem
triisis rakstīja: Bļin, ahuje*i vispār. Tak iet rīt savas makaronu pastas un lasās prom no laukuma. Ka tik šitie haļavčiki vēl netiek finālā.
Un tiks arī!

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:22, pirms 12 gadiem
Deportivo rakstīja: Īstenībā, mani šovakar uzjautrināja Tavs komentārs: "Tuvojas kārtējais sāpīgais moments manā mūžā - abu manu mīļāko izlašu duelis. Jau tagad sāp sirds."
Man gan tas patiešām sāp, jo atceros 2006.gadu, kad pēc finālsvilpes biju morāli iztukšots. Tas drīzāk ir traģiski, ja vienlīdz patīk divas izlases.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:23, pirms 12 gadiem
SUPER MARIO!
PELNĪTI ITĀLIJAS UZVARA!

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 01:23, pirms 12 gadiem
NIPEM rakstīja: Iespējams. Ne velti laikos, kad aizrāva strīdēties(ja tā to var nosaukt) ar visiem Hosē un pārējiem sapelnīju 15 brīdinājumus. Vismaz bija laba socializēšanās. Jā, bet paejot cauri komentāriem nekas nav mainījies. Hosē atkal ņemās ar visiem pēc kārtas un savu viedokli aizstāv ar putām uz lūpām. Smieklīgi
Tu jau biji mans lielākais pielūdzējs Par to es Tevi allaž esmu cienījis

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:24, pirms 12 gadiem
kucens_pogis rakstīja: bet Portugāle, Spānija, Itālija un Spānija raudot gaužas asaras nākamos 49 gadus maksā procentus vācu bankām par "palīdzību"
Pēc 49 gadiem vairs nebūs tāda pasaule, kāda ir šobrīd. Tici man!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:26, pirms 12 gadiem
labdien rakstīja: Ideāli. Lieliska spēle. Protams, vajadzēja būt kādam 2:0 pēc pamatlaika, Itālijas labā, bet iznāca vēl lieliskāk.

Pirlo un Buffons ir Dievi!

Anglija brauc trenēt penāļus @Craven Cottage.
kas tur lieliskāk? būtu kārtīgi dabūjuši pa asti, nevis kā tagad. Žēl,ka netrāpija pretī Spānijai, varžēdāji vainīgi.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:27, pirms 12 gadiem
Ingars_Zalmanis rakstīja: un spēle pret holandiešiem? pret to pašu vāciju mierīgi varēja būt rezultāts pavisam citāds, pietrūka tikai veiksmes. Tāpēc jau tieši portugāli izcēlu,ka man viņi patika labāk arī par Vāciju.
Drīzāk vācieši nospēlēja savu sliktāko spēli turnīrā, bet pat tad portugāļiem nebija īpaši daudz iespēju kaut ko likt pretī, lai arī vāciešiem vājākā vieta ir tieši aizsardzība. Holandieši vispār ir neveiksmes stāsts. Neviens negaidīja, ka holandieši aizvadīs tik katastrofālu turnīru; un ne jau nu portugāļi tur bija pie vainas Kā jau teicu, tad tikai pret spāņiem mēs redzēsim, no kā portugāļi ir taisīti. Līdzīgs portugāļu scenārijs jau tika redzēts arī 2008.gadā, kad visi bija pārfanojušies, kamēr nenāca auksta duša.

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:28, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man gan tas patiešām sāp, jo atceros 2006.gadu, kad pēc finālsvilpes biju morāli iztukšots. Tas drīzāk ir traģiski, ja vienlīdz patīk divas izlases.

Nu, mana favorīte arī ir Vācija un ne pirmo finālturnīru. Bet tikai tad, ja nespēlē Latvijas izlase. Tā ir mana izlase, par kuru var sāpēt arī sirds. Ar piebildi, ka tā ir tikai un vienīgi spēle. Dzīvē ir arī svarīgākas lietas par futbolu.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 01:29, pirms 12 gadiem
celtics17 rakstīja: Hārts bija lielisks ,bet Bufonam pieredze ! Ko pārmetat Jangam ,paši vsp nemākat spēlēt fuci . Par Itāliju pusfinālā .Go Italia .
Nu, pirms turnīra biju pilnīgi pārliecināts, ka Jangs būs Anglijas slepenais ierocis, bet izrādījās "flops". Tā nu dažkārt gadās.

  -3 [+] [-]

, 2012-06-25 01:31, pirms 12 gadiem
Tad jau fināls skaidrs- Spānija- Vācija un Spāņi tiek pie kausa 2x pēc kārtas. Biju cerējis, ka angļiem beidzot nospīd kāds tituls, bet nekā

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:31, pirms 12 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu, mana favorīte arī ir Vācija un ne pirmo finālturnīru. Bet tikai tad, ja nespēlē Latvijas izlase. Tā ir mana izlase, par kuru var sāpēt arī sirds. Ar piebildi, ka tā ir tikai un vienīgi spēle. Dzīvē ir arī svarīgāku lietu par futbolu.
Man futbols līdz šim ir bijis svarīgākā lieta pasaulē...nu, vismaz dalītā pirmajā vietā. Latvijas izlase, protams, ir ārpus konkurences, pat neskatoties uz tās etnisko sastāvu. Un ar "etnisko sastāvu" es vairāk biju domājis valodu nevis tautību.

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:32, pirms 12 gadiem
kucens_pogis rakstīja: rezumējot - vācu futbola bruņinieki atkal pakļauj un paverdzina D-eiropu...
Kad viņi pēdējo reizi to ir izdarījuši? Ja man neviļ atmiņa tad sākot ar 2004.gadu visus lielos turnīrus ir ņēmusi tieši D-Eiropa.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:32, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tad jau fināls skaidrs- Spānija- Vācija un Spāņi tiek pie kausa 2x pēc kārtas. Biju cerējis, ka angļiem beidzot nospīd kāds tituls, bet nekā
Tu tici brīnumiem? Es savā vecumā vairs nē.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:33, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tad jau fināls skaidrs- Spānija- Vācija un Spāņi tiek pie kausa 2x pēc kārtas. Biju cerējis, ka angļiem beidzot nospīd kāds tituls, bet nekā
Vēl viens atmiņā palicis lietotājs. Ja nemaldos, Krokodils bija tas, kuram patika plātīties ar "Tas ir EPL spēks" utml. komentāriem. Diemžēl, Īrijai un Anglijai neizdevās to apliecināt.
Slēpts komentārs: Krokodils

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:38, pirms 12 gadiem
sketa rakstīja: Man nekāda aplaušanas nav jūtama, jo zinu, ka Angļi šoreiz darīja laukumā visu ko spēja, bet tas nepalīdzēja glābt acīmredzamo to, ka Itālija šoreiz bija labāka.
Es nesaku to īstiem līdzjutējiem, bet gan tiem, kas jau pirms play-off spēlēm pasludināja Angliju par čempioniem! Var atrast pietiekoši daudz tādu komentāru, piemēram, "ko te visi cīnās, tāpat angļi cels kausu utt.". Viss šis uzpūstais Anglijas izlases spēks vēlreiz sabruka kā kāršu namiņš. Kad angļi (arī viņu žurnālisti, kas rada šo spriedzi spēlētājiem, pasludinot viņus par dieviem) nolaidīsies no debesīm, atzīs, ka ir spēcīga, bet viduvēja komanda, nevis grands, tad varbūt arī sāks viņiem kaut kas sanāks. Kādēļ šodien tika pielietots "autobuss"? Tādēļ ka savādāk angļi šobrīd nav spējīgi spēlēt, jo tad viņi jau būtu zaudējuši pamatlaikā. Tā ir realitāte. Normāliem faniem, bez lielīšanās, respekts.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:39, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Drīzāk vācieši nospēlēja savu sliktāko spēli turnīrā, bet pat tad portugāļiem nebija īpaši daudz iespēju kaut ko likt pretī, lai arī vāciešiem vājākā vieta ir tieši aizsardzība. Holandieši vispār ir neveiksmes stāsts. Neviens negaidīja, ka holandieši aizvadīs tik katastrofālu turnīru; un ne jau nu portugāļi tur bija pie vainas Kā jau teicu, tad tikai pret spāņiem mēs redzēsim, no kā portugāļi ir taisīti. Līdzīgs portugāļu scenārijs jau tika redzēts arī 2008.gadā, kad visi bija pārfanojušies, kamēr nenāca auksta duša.
Redz kā,tagad tas saucas,ka vācijai sliktākā spēle, nevis portugāle laba Varbūt tāpēc arī bija sliktākā,ka pretinieks stiprākais? Un ja vēl izrādās,ka arī holandieši paši vainīgi, tad nu atļauj pasmaidīt par tavu objektivitāti. Un kur tad vēl skaistais 3:2 pret dāņiem(un tagad tu protams pateiksi kaut ko par dāņiem,cik viņi vāji)..
Par to,ka portugālei nebija iespēju kaut ko likt pretī vācijai - varbūt tu citu spēli skatījies? Pepe rībināja vārtu stabu, tāpat spēles beigās labi uzspieda, cik tur stūru pie Vācijas vārtiem nebija, drīzāk jau Vācija pati izmantoja vienīgo iespēju.

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:39, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: EPL joprojām ir spēcīgākā līga pasaulē. Par to nešaubies ne brīdi. Tas, ka tādas valstis kā Vācija un Itālija var savākt spēcīgāku komandu kā angļi ir loģiski, jo EPL pamatā balstās uz leģionāru sniegumu, ja runājam par top EPL komandām no kurām tiek vākti angļi izlasei.
Es nemaz īpaši nemēģinu par to domāt. Man īpaši neuztrauc rangu sastādīšana, lai noteiktu kura ir spēcīgākā līga visā pasaulē.

  -3 [+] [-]

, 2012-06-25 01:41, pirms 12 gadiem
Deportivo rakstīja: Es nemaz īpaši nemēģinu par to domāt. Man lielā mērā neuztrauc, kura ir spēcīgākā līga visā pasaulē. Turklāt, tas viss ir ļoti subjektīvi.
Tas viss ir pat ļoti objektīvi un jebkādi pretargumenti vispār ir lieki. Es gan nesaprotu kādā sakarā tu vispār piemini Latvijas izlasi pie šī raksta, kaut kas neiet kopā.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:43, pirms 12 gadiem
timoty rakstīja: Loti ceru, ka taa bus. Jautajums - vai Prandeli atradis taktiku ari pret vacu mashinu. Anglji pirmaja puslaika vidu meginaja paspirinaties un tika iebazti savaa laukuma puse, bet tak visiem ir skaidrs, ka ar vacieshiem taa neizdosies..
Uj, cik skaista spele varetu but ceturtdien..
Es domāju, ka viņš var atrast. Ir tāda sajūta, ka itāļi spēlēs finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:47, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas viss ir pat ļoti objektīvi un jebkādi pretargumenti vispār ir lieki. Es gan nesaprotu kādā sakarā tu vispār piemini Latvijas izlasi pie šī raksta, kaut kas neiet kopā.
Es gan sapratu, kāpēc pieminēju Latvijas izlasi, bet interpretācijas, lai paliek uz katra paša sirdsapziņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-06-25 01:48, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: EPL joprojām ir spēcīgākā līga pasaulē. Par to nešaubies ne brīdi. Tas, ka tādas valstis kā Vācija un Itālija var savākt spēcīgāku komandu kā angļi ir loģiski, jo EPL pamatā balstās uz leģionāru sniegumu, ja runājam par top EPL komandām no kurām tiek vākti angļi izlasei.
aaaaa ha ha ha ha ha ha haaaaaaaaaaaa psc, visu epl godu ar 5stāvīgu autobusu un prātam neaptveramu haļavu viena Chelsea saglāba, kurai reāli jau pret napoli bija jāizkrīt. Tur ar spēku nekāda sakara nebija.
Spāņiem abos eirokausu pusfinālos kopā 5 (!) komandas, Atletico 2 eiro kauss 3 gados, da kāds vēl epl?
un kur tad vēl MU bezierunu atspārdīšana pret la liga DESMITO komandu!?
Bet protams,man patīk tava humora izjūta. Vislabākais ir šis : "Par to nešaubies ne brīdi"

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:48, pirms 12 gadiem
Politeksperts rakstīja: Šķiet itāļi paņems fričus, nu cik no viņiem ir tur friči, un nospiedīs kā knišļus, Kedira, ne Ezils nav ne Pirlo ne De Rossi līmeņa kā arī Noiners nav Bufons.Mūs sagaida 2006.gada atkārtojums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:51, pirms 12 gadiem
Ingars_Zalmanis rakstīja: Redz kā,tagad tas saucas,ka vācijai sliktākā spēle, nevis portugāle laba Varbūt tāpēc arī bija sliktākā,ka pretinieks stiprākais? Un ja vēl izrādās,ka arī holandieši paši vainīgi, tad nu atļauj pasmaidīt par tavu objektivitāti. Un kur tad vēl skaistais 3:2 pret dāņiem(un tagad tu protams pateiksi kaut ko par dāņiem,cik viņi vāji)..
Par to,ka portugālei nebija iespēju kaut ko likt pretī vācijai - varbūt tu citu spēli skatījies? Pepe rībināja vārtu stabu, tāpat spēles beigās labi uzspieda, cik tur stūru pie Vācijas vārtiem nebija, drīzāk jau Vācija pati izmantoja vienīgo iespēju.
Labs joks. Man jau patika Portugāle, kura sāka spēlēt tikai pēdējās 20 minūtēs. Komanda, kurai tik vien tā spēciņa tāpēc arī neuzvarēja. Vācijai pirmajā pusē bija apmēram četras iespējas no centrējumiem.

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:51, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: EPL joprojām ir spēcīgākā līga pasaulē. Par to nešaubies ne brīdi. Tas, ka tādas valstis kā Vācija un Itālija var savākt spēcīgāku komandu kā angļi ir loģiski, jo EPL pamatā balstās uz leģionāru sniegumu, ja runājam par top EPL komandām no kurām tiek vākti angļi izlasei.
Nu par to EPL uzskatīšanu par spēcīgāko līgu pasaulē vēl varētu pastrīdēties. Nākamās sezonas sākumā viņiem rangā ies nost 2007./2008.gadu sezona, kas angļu klubiem ir bijusi veiksmīgākā pēdējos 10 gados un tad jau Spānija būs 1.vietā rangā. Paskatīsimies, kā angļu klubi nospēlēs nākamo sezonu eirokausos. Pēdējā kopumā viņiem nebija diez ko veiksmīga. Chelsea ir atsevišķs stāsts, kurai ļoti nospīdēja ar savu "autobusu". Pārējiem klubiem pilnīgs fail.

     [+] [-]

, 2012-06-25 01:54, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Finālam tā pat būtu jābūt Spānija-Vācija, bet tik pat ļoti vēlētos tur redzēt arī Itāliju. Tuvojas kārtējais sāpīgais moments manā mūžā - abu manu mīļāko izlašu duelis. Jau tagad sāp sirds.
Es tādu patosu nelietotu, bet nu man arī viens pusfināls pilnīgs fui, bet otrā patīk abi, jo arī Portugāle šajā čempionātā patiešām patīk, ja vēl atslēgas spēlētāji CR un Pepe, tad jau pavisam savējie. Bija žēl ka tādi pusfināli sanākuši,bet no otras puses - lai izkaujas savā starpā, būs ko panervozēt finālā.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:54, pirms 12 gadiem
Politeksperts rakstīja: Friču uzbrukums dominē tikai pret Grieķijām, Dānijām un 10 minūtes pret Nīderlande, pret Portugāli tikai vienu pirdienu iepirda un spēle uzbrukumā ļoti vāja, būtībā fričiem nebūs argumenti pret itāļiem.
Tā varētu būt. Vāči vēl nespēlēja šajā čempī ne pret vienu īstu grandu (izņemot Holandi, kura šajā turnīrā bija nekāda). Arī pret Portugāli varēja būt pilnīgi cits rezultāts, ja kaut vai tas pats Pepe nebūtu trāpījis pa pārliktni 1.puslaikā. Pret itāļiem būs interesanti.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 01:56, pirms 12 gadiem
Hosē, tev būs grūti 1/2 finālā! ITA vs. GER
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 02:07, pirms 12 gadiem
ovečka rakstīja: Labs joks. Man jau patika Portugāle, kura sāka spēlēt tikai pēdējās 20 minūtēs. Komanda, kurai tik vien tā spēciņa tāpēc arī neuzvarēja. Vācijai pirmajā pusē bija apmēram četras iespējas no centrējumiem.
Pepe taču pirmajā puslaikā vārtu pārlikni norībināja! Speciāli tagad sameklēju sportacentra rakstu ar statistiku - sitieni vārtu rāmī Vācijai 4, Portugālei 7. stūri vispār 2:11.
Tiesa gan, nesaprotu, kas tā par sitienu statistiku šodienas spēlei pielikta - Anglija 9(4) Itālija 35 (20). laikam pieskaitīta katra reize,kad vārtsargs bumbu noķēris, livescore.com vārtu rāmī ir tikai 1:8.
Bet domu saprati.
Labi,nu gan gulēt jāiet.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 02:13, pirms 12 gadiem
ES saprotu to, ka Pepe rībināja stieni Žēl, ka to neskaita kā vārtus. Tādā gadījumā Portugāle pelnīti labāka.
Divkoši jūs esat. Čempionāta sākumā bija tikai labi vārdi par Dāniju, tagad "kaut kāda Dānija".

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 02:42, pirms 12 gadiem
ew vechi jums tak nav viru mantibas.

anglijas vartusargs jau bija salietojies skabites es ka ilgadejas lietotajs uzreiz sapratu pec vinja kustibam un meles izvirzishanas chalis jau jutas ka drakons.. ko tu reali padarisi pukjim? neko! chalis njema.

     [+] [-]

, 2012-06-25 03:21, pirms 12 gadiem
ja kas var man kāds izskaidrot ar ko De Rossi ir tāds monstrs,jau vairākus gadus cenšos saprast kāpēc Real un vēl citi top klubi viņu vēlas, ok top klases balsta pussargs,bet ar ko labāks par Diarra no Real,no kura klubs vēlas tikt vaļā,tikai tāpēc ka sitiens no tālienes labāks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 08:26, pirms 12 gadiem
Pirlo pendele bija supper....

     [+] [-]

, 2012-06-25 08:38, pirms 12 gadiem
Ingars_Zalmanis rakstīja: Redz kā,tagad tas saucas,ka vācijai sliktākā spēle, nevis portugāle laba Varbūt tāpēc arī bija sliktākā,ka pretinieks stiprākais? Un ja vēl izrādās,ka arī holandieši paši vainīgi, tad nu atļauj pasmaidīt par tavu objektivitāti. Un kur tad vēl skaistais 3:2 pret dāņiem(un tagad tu protams pateiksi kaut ko par dāņiem,cik viņi vāji)..
Par to,ka portugālei nebija iespēju kaut ko likt pretī vācijai - varbūt tu citu spēli skatījies? Pepe rībināja vārtu stabu, tāpat spēles beigās labi uzspieda, cik tur stūru pie Vācijas vārtiem nebija, drīzāk jau Vācija pati izmantoja vienīgo iespēju.
Vācieši paši labi saprata savas kļūdas, jo, lai arī viņi kontrolēja spēli, nospēlēja viņi zem katras kritikas. Portugāļi nospēlēja savu iespēju robežās un zaudēja. Varēja būt arī neizšķirts. Pat portugāļu uzvaru jau neviens nerunāja. Holande vispār visu turnīru aizvadīja briesmīgi, kamēr dāņi bija īsti malači. Viņi pārsteidza visu Eiropu un daudz netrūka, lai viņi tiktu tālāk.
Portugāļi šobrīd izskatās gandrīz Itālijas līmenī, tikai ar nedaudz švakāku viduslīniju un labāku uzbrukumu. Aizsardzība +/- tas pats, tikai vārtsargiem, protams, astronomiska atšķirība klasē. Tā ka Portugāle no visām pusfinālistēm pagaidām izskatās pēc melnā zirdziņa. Pirms 4 gadiem portugāļi sāka daudz pārliecinošāk, kamēr neuzrāvās uz vāciešiem. Ja viņiem būtu vēl viens Ronaldu, tad nez kā būtu, bet spāņi ne jau nu pirmo reizi spēlēs pret Ronaldu, tāpēc ļoti labi zina, kā viņu izslēgt. Pirms 2 gadiem CR nebija nekādu cerību kaut ko izdarīt. Paskatīsimies, kā būs šoreiz.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 08:52, pirms 12 gadiem
spēle bija tiešām reti interesanta. Vācijai būs ļoti neparocīgs pretinieks pusfinālā. Hosem diemžēl atkal sirdssāpes par ko nu fanot

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 08:59, pirms 12 gadiem
Pilnīgi pelnīta uzvara itāļiem, būtu negodīgi, ja viņi nevinnētu. Jangam (it īpaši) un Koulam jau uz sejas bija rakstīts, ka viņi neiesitīs, kādēļ Hodžsons lika viņiem sist pendeles? Arī Hendersona uzmainīšana izskatījās pēc izmisuma, vēl vairāk tika atdots itāļiem laukuma centrs.
Vispār nepiekrītu viedoklim, ka ar šādu sastāvu Anglijai busa parkošana bija vienīgais veids kā spēlēt, ja paskatāmies spēlētājus 1 pret 1 kaut vai ar Itāliju, angļu spēlētāji nemaz nav sliktāki.
Ceru, ka Itālijai vēl paliks spēks un viņi varēs likt pretī Vācijai kaut ko. Patika Pirlo un Mario. Neibraucu, kādēļ Kassano nenomainīja pret Di Natali?

  -2 [+] [-]

, 2012-06-25 09:00, pirms 12 gadiem
bļin tie spageti,māk spēlē futbolu

     [+] [-]

, 2012-06-25 09:06, pirms 12 gadiem
edzus72 rakstīja: spēle bija tiešām reti interesanta. Vācijai būs ļoti neparocīgs pretinieks pusfinālā. Hosem diemžēl atkal sirdssāpes par ko nu fanot
Ne par vienu, jo es nevaru fanot pret kādu no savām mīļākajām izlasēm. Vienkārši sēdēšu un blenzīšu ekrānā, jo pozitīvu emociju visdrīzāk būs maz.

     [+] [-]

, 2012-06-25 09:24, pirms 12 gadiem
Futbola Dievs zin, ko dara! Par vietu finālā cīnīsies Pireneju pussalas puiši no divām kaimiņvalstīm un vēsturiskie dvīņi īsti nē, bet brālēni gan- Vācija un Itālija. Abām daudz kopēja politiskajā vēsturē: abas, piemēram kā vienotas valstis izveidojās 19. gadsimta otrajā pusē, abas bija sabiedrotās II Pasaules karā, abām bija tolaik vadoņi Musolīni (duče) un Hitlers ( fīrers) un vēl, vēl... Tātad viss skaidrs: finālā spēlēs Pireneju pussala pret vienu no II pasaules kara partnervalstīm, kuru vēsturē daudz līdzību bijis.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 09:41, pirms 12 gadiem
Kaut kā arvien vairāk liekas, ka labāk būtu uzvarējusi Anglija kaut gan esmu vienmēr pret viņiem, jo vācieši nodotu autobusu metāllūžņos
Par itāļiem es gan šaubos vai izdosies uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 10:29, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ne par vienu, jo es nevaru fanot pret kādu no savām mīļākajām izlasēm. Vienkārši sēdēšu un blenzīšu ekrānā, jo pozitīvu emociju visdrīzāk būs maz.
2006. gadā PČ Vācijā laikam abas izlases tikās savā starpā arī pusfinālā, un tad cik atceros itāļi iztamborēja līdz tam lieliski spēlējošo Vāciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 11:25, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Neibraucu, kādēļ Kassano nenomainīja pret Di Natali?
Kasāno ir smadzenes. Di Natāle ir Balotelī tipa uzbrucējs. Diamantī ir Kasāno kopija. domāju, ka te viss ir loģiski un skaidrs.
Pirlo nebūtu tik spēcīgs vienatnē, bez vēl viena kreatīva priekšā, kāds ir Kasāno. domāju, ka Prandelī gribēja uzvarēt no spēles. to redzējām gan itāļu steigā, gan maiņās. iedomājies, ja noņemtu Kasāno un sūtītu laukumā tīru uzbrucēju (Di Natāli), - Prandelī novājinātu komandu. bet iznāca līdzvērtīgs spēlētājs, kā arī neparedzams, jo Hodžsons līdz šim Diamanti darbībā redzējis nav (šajā EURO tas ir).

     [+] [-]

, 2012-06-25 12:06, pirms 12 gadiem
Lai gan vairāk jūtu līdz angļiem, šoreiz itāļi bija stiprāki un pelnīti uzvarēja. Pusfinālos spēlēs šī čempionāta tiešām stiprākās komandas. Tā kā nekādu pārstigumu.

     [+] [-]

, 2012-06-25 12:14, pirms 12 gadiem
Diamanti biju redzējis kādās 2 spēlēs par Bolonju, bet neko īpaši neatceros, jo skatījos pārsvarā tikai uz Ramiresu Viņš izskatījās tīri OK vakar. Nez ko Prandelli liks pret Vāciju, Balotelli un Kasāno varētu būt paguruši, turpretī Di Natale svaigs...
termometrs rakstīja: Kasāno ir smadzenes. Di Natāle ir Balotelī tipa uzbrucējs. Diamantī ir Kasāno kopija. domāju, ka te viss ir loģiski un skaidrs.
Pirlo nebūtu tik spēcīgs vienatnē, bez vēl viena kreatīva priekšā, kāds ir Kasāno. domāju, ka Prandelī gribēja uzvarēt no spēles. to redzējām gan itāļu steigā, gan maiņās. iedomājies, ja noņemtu Kasāno un sūtītu laukumā tīru uzbrucēju (Di Natāli), - Prandelī novājinātu komandu. bet iznāca līdzvērtīgs spēlētājs, kā arī neparedzams, jo Hodžsons līdz šim Diamanti darbībā redzējis nav (šajā EURO tas ir).

     [+] [-]

, 2012-06-25 12:31, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Diamanti biju redzējis kādās 2 spēlēs par Bolonju, bet neko īpaši neatceros, jo skatījos pārsvarā tikai uz Ramiresu Viņš izskatījās tīri OK vakar. Nez ko Prandelli liks pret Vāciju, Balotelli un Kasāno varētu būt paguruši, turpretī Di Natale svaigs...
nezinu. Prandelī ir pielietojis ļoti dažādas taktikas šajās četrās spēlēs. tāpēc, ko viņš izdomās pret Vāciju, nezina neviens. iespējams tas būs kas pavisam cits, negaidīts un pirms tam neredzēts...
biju pārsteigts vakar redzam Montolīvo. lai gan, saprotams, ka Motas vietā, tomēr mani viņš pārsteidza ar to, ka no spēles bija diezgan labs. vismaz labāks par Motu tiešām. protams, Montolīvo nav stabils, tāpēc aizspēlēties un sacerēties uz viņu būtu glupi, bet es tiešām gribētu labāk redzēt šādu Montolīvo Motas vietā.
domāju, ka Balotelī būs pamatsastāvā 100%. par Kasāno gan varētu būt jautājums. tiešām čalis ir noguris, pluss, ne viss viņam vakar sanāca. kā arī ir ko likt vietā - Diamanti tiešām labi iznāca uz maiņu. lai gan domāju, ka būs tas pats Balotelī-Kasāno duets.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 12:49, pirms 12 gadiem
angļu un spāņu līgas vienmēr ir bijušas uzpūstas - vienīgi spāņi tagad ar savu piespēļu treniņa futbolu, kaut kā turas virs ūdens... bet ne ilgi

Viktorovičs rakstīja: Angļiem kaut kas ar steigu ir jādara, citādi viņu neveiksmes jau paliek par apsēstību !!! Vakar pat - čaļi no Lecce, Palermo un Brescia apspēlē cilvēkus, kuri pārstāv tādus grandus kā ManUnited, ManCity, Liverpool un Arsenal.

  -2 [+] [-]

, 2012-06-25 12:52, pirms 12 gadiem
vakar atkal bija normāli skatāms futbols, tas nekas, ka statistika rāda itāļiem bumbas kontroli virs 60 %, ne vienu brīdi angļiem nebija bezcerīga spēlēšana no aizsardzības un rezultātā ļoti skatāma spēle, ne tā kā spāņu buļļsūds!

     [+] [-]

, 2012-06-25 12:55, pirms 12 gadiem
Marlboro rakstīja: Kuraa vietaa bij milziigs paarsvars???
Nu tas laikam neskaitās, ka Itālijai bija 35 sitieni pa vārtiem un 20 no tiem vārtu rāmī....

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 13:59, pirms 12 gadiem
man patīk ka anglija vienmēr zaudē pendelēs

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 14:49, pirms 12 gadiem
izrādās, ka kaut ko jēdzu no futbola
esmu vienīgā(laikam) meitene starp finālistiem prognožu spēlē
piedalījos prikola pēc, man to bumbu nevajag

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 15:02, pirms 12 gadiem
par Vāciju kā čempioniem un tikai

     [+] [-]

, 2012-06-25 15:35, pirms 12 gadiem
Kungi, kur lai noskatās mača atkārtojumu, labākās epizodes? Paldies!

  -2 [+] [-]

, 2012-06-25 17:33, pirms 12 gadiem
Ceru uz finalu Portugale - Italija!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 17:39, pirms 12 gadiem
Apsveicu Italiju ar ieklushanu finala!
Angli ar malaci,daudzas izlases ar vinu problemam pat no grupas neizklutu!

P.S. Nesaprotu vienu,no kurienes uzradas tik daudz Italu fanu? Cik aceros tad par Italiju vienmer fanoja Hose+vel kads,bet shet gandriz 80 % fano!

     [+] [-]

, 2012-06-25 18:03, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: angļu un spāņu līgas vienmēr ir bijušas uzpūstas - vienīgi spāņi tagad ar savu piespēļu treniņa futbolu, kaut kā turas virs ūdens... bet ne ilgi
kādā ziņā uzpūstas? pēc eirokausu rezultātiem spriežot, tās arī ir divas labākās līgas. Spāņu pārliecinošo dominēšanu pēdējos gados tu sauc par knapu turēšanos virs ūdens?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 18:09, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: vakar atkal bija normāli skatāms futbols, tas nekas, ka statistika rāda itāļiem bumbas kontroli virs 60 %, ne vienu brīdi angļiem nebija bezcerīga spēlēšana no aizsardzības un rezultātā ļoti skatāma spēle, ne tā kā spāņu buļļsūds!
kā to saprast? ja itāļi būtu vēl pārliecinošāk vakar iespieduši angļus aizsardzībā, tad arī itāļi būtu "buļļsūds"? Francijai bija vēl daudz mazāk izredžu nekā Anglijai vakar, kādā sakarā par to būtu jāvaino spāņi,nevis pati Francija? Sanāk - jo tu sliktāk spēlē un dod vairāk iespēju pretiniekam, tad tev labāk patiks? Spānija pat 2 vārtus spēlē iesita, man piemēram ļoti patīk viņu saspēle.

     [+] [-]

, 2012-06-25 19:31, pirms 12 gadiem
edzus72 rakstīja: 2006. gadā PČ Vācijā laikam abas izlases tikās savā starpā arī pusfinālā, un tad cik atceros itāļi iztamborēja līdz tam lieliski spēlējošo Vāciju
Man jau tagad ir tāds Deja Vu. Tikai nez kā šoreiz beigsies.

     [+] [-]

, 2012-06-25 19:36, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Apsveicu Italiju ar ieklushanu finala!
Angli ar malaci,daudzas izlases ar vinu problemam pat no grupas neizklutu!

P.S. Nesaprotu vienu,no kurienes uzradas tik daudz Italu fanu? Cik aceros tad par Italiju vienmer fanoja Hose+vel kads,bet shet gandriz 80 % fano!
Tie jau nav fani, bet gan izkritušo izlašu fani, kuri novērtē Prandelli stilu. Godīgi sakot arī man itāliešu skatāmā spēlē ir zināms pārsteigums. Zināju, ka "Juventus" spēlētāji ienesīs jaunas vēsmas izlasē, līdz ar Kontes stāšanos pie Turīnas kluba stūres, bet Prandelli izdarīja vēl vairāk, nekā no viņa gaidīju. Itālija ir šī čempionāta patīkamais pārsteigums. Prieks, ka lielākā daļa prot to novērtēt. Arī Portugāle ir zināms pārsteigums, tāpēc arī tai parādījies kuplāks bariņš piekritēju. Un es šeit nedomāju CR grūpiju klubiņu

     [+] [-]

, 2012-06-25 21:40, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: vakar atkal bija normāli skatāms futbols, tas nekas, ka statistika rāda itāļiem bumbas kontroli virs 60 %, ne vienu brīdi angļiem nebija bezcerīga spēlēšana no aizsardzības un rezultātā ļoti skatāma spēle, ne tā kā spāņu buļļsūds!
Tas spāņu buļsūds izrullēja tavu slaveno Vāciju pēdējos divos lielajos turnīros. Izrullēs arī šoreiz, ja būs nepieciešams. Viens ir plātīšanās un kaut kā pierādīšana ar skaļām frāzēm un vārdiem, bet cits ir rezultāti. Un rezultāti šobrīd tādi, ka tieši Spānija ir pašreizējie Eiropas un pasaules čempioni, bet vācieši pēdējo reizi kaut ko izcīnīja... Kad? Arī klubu līmenī jau vairākus gadus viņi neko nevar vinnēt.

     [+] [-]

, 2012-06-25 21:44, pirms 12 gadiem
šogad uzvarēja Drogba, bet otrā vietā palika Minhene, 2010 gadā uzvarēja Inter, bet Minhene otrā. Ja tās spāņu un angļu līgas labākie spēlētu tā kā viņiem maksā tad pirmās 5-6 vietas būtu tikai šo valstu klubiem, bet tā tak nav - vai arī tavos slapjos sapņos kaut kas tāds romēr rādas!

Ingars_Zalmanis rakstīja: kādā ziņā uzpūstas? pēc eirokausu rezultātiem spriežot, tās arī ir divas labākās līgas. Spāņu pārliecinošo dominēšanu pēdējos gados tu sauc par knapu turēšanos virs ūdens?

     [+] [-]

, 2012-06-25 21:47, pirms 12 gadiem
te kāds lasīt māk? - es saku ir kā itāļi dominēja, bet arī angļi nebija ierāvišies un bija uzbrukumi gan vienā gan otrā virzienā - tikai tas, ka viņi skrien uzpriekšu kombinē un sit nevis kā spāņi patrenējas piespēlēs kādas 5 minūtes un tad eh labi uzsitīs pa vārtiem!

Ingars_Zalmanis rakstīja: kā to saprast? ja itāļi būtu vēl pārliecinošāk vakar iespieduši angļus aizsardzībā, tad arī itāļi būtu "buļļsūds"? Francijai bija vēl daudz mazāk izredžu nekā Anglijai vakar, kādā sakarā par to būtu jāvaino spāņi,nevis pati Francija? Sanāk - jo tu sliktāk spēlē un dod vairāk iespēju pretiniekam, tad tev labāk patiks? Spānija pat 2 vārtus spēlē iesita, man piemēram ļoti patīk viņu saspēle.

     [+] [-]

, 2012-06-25 21:50, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Tas spāņu buļsūds izrullēja tavu slaveno Vāciju pēdējos divos lielajos turnīros. Izrullēs arī šoreiz, ja būs nepieciešams. Viens ir plātīšanās un kaut kā pierādīšana ar skaļām frāzēm un vārdiem, bet cits ir rezultāti. Un rezultāti šobrīd tādi, ka tieši Spānija ir pašreizējie Eiropas un pasaules čempioni, bet vācieši pēdējo reizi kaut ko izcīnīja... Kad? Arī klubu līmenī jau vairākus gadus viņi neko nevar vinnēt.
Nu, par izrullēšanu varētu vēl piekrist, bet visam ir savs skaidrojums. Spāņiem bija gatava un nobriedusi izlase, kuras kodolu veidoja vieni no pasaulē labākajiem futbolistiem, turklāt komandas biedri. Vācijai izlase vēl tikai aug un veidojas. Pat šobrīd tā vēl nav optimālajā formā un izskatā. Kad Vācija sāks pilnībā realizēt savu potenciālu, tad arī spāņiem būs grūti. Daudz kas būt atkarīgs, kāda būs spāņu jaunā maiņa. Pagaidām arī "sarkanajai fūrijai" viss izskatās diezgan cerīgi, bet rezultātu šķiet varēsim novērtēt tikai ap nākamo pasaules čempionātu. Teiktu, ka šobrīd spāņiem visvairāk pietrūkst Viljas. Bet lai tā būtu neuzvarama, Mesi vajadzēja piedzimt par spāni

P.S.- Visiem heiteriem atgādinu, ka tieši Vilja ir spāņu uzbrukuma motors. Būtu Vilja vesels un uz strīpas, jums visiem mutītes būtu ciet, tā ka nevajag te smirdināties!

     [+] [-]

, 2012-06-25 21:53, pirms 12 gadiem
jā visus izrullēt ar neskatāmu pretīgu futbola stilu un rezultāti parasti 1:0 (kuri pie kam ir iemocītu ~ 70 - 85 minūtē) tev liekas skaisti tad turpini vien slapināt palagos

vācu nevinnētie tituli - viņi gatavojas Blitzkrieg!

Altemix rakstīja: Tas spāņu buļsūds izrullēja tavu slaveno Vāciju pēdējos divos lielajos turnīros. Izrullēs arī šoreiz, ja būs nepieciešams. Viens ir plātīšanās un kaut kā pierādīšana ar skaļām frāzēm un vārdiem, bet cits ir rezultāti. Un rezultāti šobrīd tādi, ka tieši Spānija ir pašreizējie Eiropas un pasaules čempioni, bet vācieši pēdējo reizi kaut ko izcīnīja... Kad? Arī klubu līmenī jau vairākus gadus viņi neko nevar vinnēt.

     [+] [-]

, 2012-06-25 21:56, pirms 12 gadiem
Ah jā pareizi vilja bija tas kurš spēja tos vienīgos vārtus mačā arī iesist + vēl jau tu aizmirsi mataino!
Ja Linolejs būtu piedzimis par spāni, tad jau spānijas dominance būtu beigusies 2010 gadā ar 4:0

Hose Girtinho rakstīja: Nu, par izrullēšanu varētu vēl piekrist, bet visam ir savs skaidrojums. Spāņiem bija gatava un nobriedusi izlase, kuras kodolu veidoja vieni no pasaulē labākajiem futbolistiem, turklāt komandas biedri. Vācijai izlase vēl tikai aug un veidojas. Pat šobrīd tā vēl nav optimālajā formā un izskatā. Kad Vācija sāks pilnībā realizēt savu potenciālu, tad arī spāņiem būs grūti. Daudz kas būt atkarīgs, kāda būs spāņu jaunā maiņa. Pagaidām arī "sarkanajai fūrijai" viss izskatās diezgan cerīgi, bet rezultātu šķiet varēsim novērtēt tikai ap nākamo pasaules čempionātu. Teiktu, ka šobrīd spāņiem visvairāk pietrūkst Viljas. Bet lai tā būtu neuzvarama, Mesi vajadzēja piedzimt par spāni

P.S.- Visiem heiteriem atgādinu, ka tieši Vilja ir spāņu uzbrukuma motors. Būtu Vilja vesels un uz strīpas, jums visiem mutītes būtu ciet, tā ka nevajag te smirdināties!

     [+] [-]

, 2012-06-25 22:00, pirms 12 gadiem
Es nav heiteris es esmu par komandām, kuras uzbrūk ātri. Jā atceros laikus, kad itālis varēja spēlēt no aizsardzības, bet kad aizskrēja tad Inzagi, Totti, Delpjoro, Vieri un citi iesita - tas ir tikai VIENS piemērs!

Nu nepatīk man treniņfutbols ar 800 - 900 piespēlēm pa maču, lēniem uzbrukumiem un rezultātu 1:0!

Hose Girtinho rakstīja: Nu, par izrullēšanu varētu vēl piekrist, bet visam ir savs skaidrojums. Spāņiem bija gatava un nobriedusi izlase, kuras kodolu veidoja vieni no pasaulē labākajiem futbolistiem, turklāt komandas biedri. Vācijai izlase vēl tikai aug un veidojas. Pat šobrīd tā vēl nav optimālajā formā un izskatā. Kad Vācija sāks pilnībā realizēt savu potenciālu, tad arī spāņiem būs grūti. Daudz kas būt atkarīgs, kāda būs spāņu jaunā maiņa. Pagaidām arī "sarkanajai fūrijai" viss izskatās diezgan cerīgi, bet rezultātu šķiet varēsim novērtēt tikai ap nākamo pasaules čempionātu. Teiktu, ka šobrīd spāņiem visvairāk pietrūkst Viljas. Bet lai tā būtu neuzvarama, Mesi vajadzēja piedzimt par spāni

P.S.- Visiem heiteriem atgādinu, ka tieši Vilja ir spāņu uzbrukuma motors. Būtu Vilja vesels un uz strīpas, jums visiem mutītes būtu ciet, tā ka nevajag te smirdināties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-26 00:29, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: jā visus izrullēt ar neskatāmu pretīgu futbola stilu un rezultāti parasti 1:0 (kuri pie kam ir iemocītu ~ 70 - 85 minūtē) tev liekas skaisti tad turpini vien slapināt palagos

vācu nevinnētie tituli - viņi gatavojas Blitzkrieg!
Ja godīgi, pēc savas runas stila sevišķi attīstīts tu neizklausies, tāpēc diez vai ir vērts kaut kādā diskusijā ar tevi iesaistīties. Tomēr pateikšu savas domas - tie spāņu 1:0 rezultāti ir daudz skaistāki,nekā dažam labam 2:2 ar daudz kļūdām un brāķi piespēlēs. Spāņu spēle ir augstākā klase, ja vien spēj novērtēt meistarību. Gandrīz katrs spāņu radītais moments ir ļoti bīstams, kāda jēga radīt ne pārāk bīstamu pusmomentu un zaudēt bumbu,ja var to nedarīt? Tici man, jebkura cita komanda gribētu spēlēt tāpat,tikai pietrūkst meistarības pieturēt to bumbu, tāpēc arī nekas cits neatliek kā skriet, citādi pretinieks bumbu noņems. Bet spāņiem neviens neprot bumbu atņemt, tāpēc tā spēle ir tik izcila. Tādu saspēles meistarību neapnīk skatīties. Pilnai laimei tiešām pietrūkst tāda kā Messi vai Ronaldu, kas vēl interesantāk pretinieku aizsardzību varētu apiet.
Tā kā spāņi dominēja iepriekšējā eiro, nezinu, vai jebkad kāda izlase tā ir dominējusi. Pretiniekiem nekādu izredžu, tā tik tiešām bija izrullēšana, tādu spēli var tikai apbrīnot. Bet ja tev tas izskatās kā neskatāmi pretīgs futbola stils ar izmocītiem vārtiem - laikam jau par gaumi nestrīdas. Tikai gaume arī mēdz būt neattīstīta, kas spēj uztvert tikai skriešanu un sišanu.
Bez tam - esi padomājis kāda būtu spēle un rezultāts,ja spāņu pretinieki gribētu spēlēt ļoti uzbrūkoši? Lūk,tā būtu īsta sagrāve spāņu labā. Tāpēc arī visi tik ļoti ierokas aizsardzībā pet viņiem. Jo labāka un ciešāka aizsardzība pretī,jo grūtāk spāņiem tikt galā, jo ilgāka saspēle. Ja tev nepatīk,tad vaino pretinieku,nevis spāņus.

     [+] [-]

, 2012-06-26 00:45, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Es nav heiteris es esmu par komandām, kuras uzbrūk ātri. Jā atceros laikus, kad itālis varēja spēlēt no aizsardzības, bet kad aizskrēja tad Inzagi, Totti, Delpjoro, Vieri un citi iesita - tas ir tikai VIENS piemērs!

Nu nepatīk man treniņfutbols ar 800 - 900 piespēlēm pa maču, lēniem uzbrukumiem un rezultātu 1:0!
Vēl tikai viens jautājums - cik tad spāņu pretinieki pret spāņiem sasit vārtus? Ja reiz ir tas 1:0, vai tas nenozīmē,ka pretinieks iesitis apaļu nullīti? Ja viņiem pret spāņiem nesanāk tie daudzie un ātrie vārti - vai tad nesanāk,ka viņi ir sliktāki,bet spāņu futbols - kvalitatīvāks?
Pret vājākām komandām arī spāņi var sasist vairāk. pret īriju bija 4. pret franciju 2. pirms četriem gadiem pret krieviem vienreiz 4,otrreiz 3.
tāpat arī citas komandas pret vājākiem var sasist daudz,bet pret spāņiem 0,vai maksimums viens. Domāju,ka būtu par daudz prasīts, lai arī Vāciju un Itāliju spāņi sasistu ar 3:0.

     [+] [-]

, 2012-06-26 01:37, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Ah jā pareizi vilja bija tas kurš spēja tos vienīgos vārtus mačā arī iesist + vēl jau tu aizmirsi mataino!
Ja Linolejs būtu piedzimis par spāni, tad jau spānijas dominance būtu beigusies 2010 gadā ar 4:0
Nu, es līdz šim domāju, ka orientējies arī futbola taktiskajās niansēs, bet jāsecina, ka būšu kļūdījies. Nu cik gan tupam jābūt, lai nesaprastu, ka spēlējot ar Mesi BALSTA PUSSARGA pozīcijā uzvarēt kādu taktiski spēcīgu izlasi ir gandrīz neiespējami. Ja Maradona būtu trenējis Vāciju, togad rezultāts būtu tāds pats, tikai izlases mainītām lomām. Maradona nevis Mesi noraka Argentīnu. Mesi par saviem pūliņiem pilnīgi nepiemērotā pozīcijā pat tik iekļauts simboliskajā izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-26 01:42, pirms 12 gadiem
Man pašam nekad nepatiks Spānija. Esmu par katalāņiem, bet ne par Spāniju kā tādu. Un šī spāņu bumbošana sāk apnikt pat tādam zvērinātam stratēģiska un pozicionāla futbola piekritējam kā man. Nu nav neviena, kurš šobrīd varētu saasināt spāņu uzbrukumu. Pagaidām spāņi izskatās spēlējam ar 4-6-0. Ja viņi atkārtoti uzvarēs, spēlējot šādā stilā, turklāt šoreiz bez normāliem uzbrucējiem, tad drīzāk jau pazaudēs atbalstītājus nekā iegūs. Ceru, ka spēlē pret Portugāli spāņi nedaudz uzņems apgriezienus, citādi būs kārtējais "borfests". Bet Portugāles mačā, protams, par spāņiem.

     [+] [-]

, 2012-06-26 01:43, pirms 12 gadiem
skaists garšs spreidelējums kādu šeit jau ir desmitiem!
Pasaki teikumu, pēc kura tu uztver mani kā neattīstītu?

Ingars_Zalmanis rakstīja: Ja godīgi, pēc savas runas stila sevišķi attīstīts tu neizklausies, tāpēc diez vai ir vērts kaut kādā diskusijā ar tevi iesaistīties. Tomēr pateikšu savas domas - tie spāņu 1:0 rezultāti ir daudz skaistāki,nekā dažam labam 2:2 ar daudz kļūdām un brāķi piespēlēs. Spāņu spēle ir augstākā klase, ja vien spēj novērtēt meistarību. Gandrīz katrs spāņu radītais moments ir ļoti bīstams, kāda jēga radīt ne pārāk bīstamu pusmomentu un zaudēt bumbu,ja var to nedarīt? Tici man, jebkura cita komanda gribētu spēlēt tāpat,tikai pietrūkst meistarības pieturēt to bumbu, tāpēc arī nekas cits neatliek kā skriet, citādi pretinieks bumbu noņems. Bet spāņiem neviens neprot bumbu atņemt, tāpēc tā spēle ir tik izcila. Tādu saspēles meistarību neapnīk skatīties. Pilnai laimei tiešām pietrūkst tāda kā Messi vai Ronaldu, kas vēl interesantāk pretinieku aizsardzību varētu apiet.
Tā kā spāņi dominēja iepriekšējā eiro, nezinu, vai jebkad kāda izlase tā ir dominējusi. Pretiniekiem nekādu izredžu, tā tik tiešām bija izrullēšana, tādu spēli var tikai apbrīnot. Bet ja tev tas izskatās kā neskatāmi pretīgs futbola stils ar izmocītiem vārtiem - laikam jau par gaumi nestrīdas. Tikai gaume arī mēdz būt neattīstīta, kas spēj uztvert tikai skriešanu un sišanu.
Bez tam - esi padomājis kāda būtu spēle un rezultāts,ja spāņu pretinieki gribētu spēlēt ļoti uzbrūkoši? Lūk,tā būtu īsta sagrāve spāņu labā. Tāpēc arī visi tik ļoti ierokas aizsardzībā pet viņiem. Jo labāka un ciešāka aizsardzība pretī,jo grūtāk spāņiem tikt galā, jo ilgāka saspēle. Ja tev nepatīk,tad vaino pretinieku,nevis spāņus.

     [+] [-]

, 2012-06-26 01:45, pirms 12 gadiem
ita - ang spēle ja ilgtu vēl 120 minūtes (un beigtos 0:0) būtu interesantāka par jebkuru spānijas uzvaru ar 1:0 un bumbas kontroli 65 - 75% robežās!

Ingars_Zalmanis rakstīja: Vēl tikai viens jautājums - cik tad spāņu pretinieki pret spāņiem sasit vārtus? Ja reiz ir tas 1:0, vai tas nenozīmē,ka pretinieks iesitis apaļu nullīti? Ja viņiem pret spāņiem nesanāk tie daudzie un ātrie vārti - vai tad nesanāk,ka viņi ir sliktāki,bet spāņu futbols - kvalitatīvāks?
Pret vājākām komandām arī spāņi var sasist vairāk. pret īriju bija 4. pret franciju 2. pirms četriem gadiem pret krieviem vienreiz 4,otrreiz 3.
tāpat arī citas komandas pret vājākiem var sasist daudz,bet pret spāņiem 0,vai maksimums viens. Domāju,ka būtu par daudz prasīts, lai arī Vāciju un Itāliju spāņi sasistu ar 3:0.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-26 01:47, pirms 12 gadiem
Bet holandieši patiešām bija atraduši, kā pareizi spēlēt pret spāņiem. Tikai liktenis liedza holandiešiem triumfēt pērnajā pasaules kausā. Tur no spāņu dominances nebija ne miņas. Protams, var nosodīt asu un pat rupju spēli, bet katrs taču spēlē kā prot, vai ne? Un holandieši spēlēja tā, lai spāņiem sagādātu pēc iespējas vairāk problēmu.
Un ir vēl viena izlase, pret kuru spāņiem allaž ir radušās problēmas. Tā, protams, ir Itālija

     [+] [-]

, 2012-06-26 01:50, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: ita - ang spēle ja ilgtu vēl 120 minūtes (un beigtos 0:0) būtu interesantāka par jebkuru spānijas uzvaru ar 1:0 un bumbas kontroli 65 - 75% robežās!
Ari fakts. Milzīga bumbas kontrole bez saasinājuma var pilnībā nokaut spēli. Par laimi ne visi vēlas spēlēt šādā stilā, jo vairums līdzjutēju to nepiedotu. Cita lieta, ja spāņiem atrastos kāds talantīgs uzbrucējs, kurš būtu kā savulaik Rauls. Vilja ir vienīgais, kurš kaut cik spēj aizstāt šo dzīvo leģendu. Bet bez Viljas tā vairs nav Spānija.

     [+] [-]

, 2012-06-26 01:59, pirms 12 gadiem
Tagad, pa godīgam nekad neesmu sevi uzskatījis par futbola taktiķi - pasarg dies... ja kāds mani par tādu ir uzskatījis tad "tupaks" ir adresējams pašam domātājam.

Par taktiku - man saprašanas +/- no spēles Futball Maneger 2002 tāpēc termins balsta pussargs man skan neko neizsakoši. Man ir uzbrucēji, vidējā līnija, un aizsargi, bet tas dikti neliedz man baudīt futbolu un saprast acīm redzamas lietas!

Bet tagad pie lietas - nav jābūt taktiķim lai nesaprastu, ka Gvarda konkrēti nolaida luni ČL 1/2 pret čelsiju, kad uzbruka ar visiem 10 vīriem savas publikas priekšā... iniciatīvu vajag ar viltu atdot un tad uģuņot

Nav jābūt taktiķim, lai nesaprastu, ka spāņu neskatāmais futbola piespēļu antifutbols nevilks ilgi ...

Maradona un Messi tēma - ja futbolu spēlē kā komanda, to vada normas robežas mazpazīstams treneris, un spēlētāji nav dikti uzlutināti ar līgumiem - tā ir īstā panākumu atslēga šai spēlē

Hose Girtinho rakstīja: Nu, es līdz šim domāju, ka orientējies arī futbola taktiskajās niansēs, bet jāsecina, ka būšu kļūdījies. Nu cik gan tupam jābūt, lai nesaprastu, ka spēlējot ar Mesi BALSTA PUSSARGA pozīcijā uzvarēt kādu taktiski spēcīgu izlasi ir gandrīz neiespējami. Ja Maradona būtu trenējis Vāciju, togad rezultāts būtu tāds pats, tikai izlases mainītām lomām. Maradona nevis Mesi noraka Argentīnu. Mesi par saviem pūliņiem pilnīgi nepiemērotā pozīcijā pat tik iekļauts simboliskajā izlasē.

     [+] [-]

, 2012-06-26 02:02, pirms 12 gadiem
Pilnīgi piekrītu, ka Raul laikus spānija rādija ļoti skatāmu futbolu un manā favorītu listē bija 4 vai 5 vietā ... ne tā kā tagad!

Labi mans turpina noskatīties F1 Valensijas posmu - svētkos neatradu iespēju to noskatīties

Hose Girtinho rakstīja: Ari fakts. Milzīga bumbas kontrole bez saasinājuma var pilnībā nokaut spēli. Par laimi ne visi vēlas spēlēt šādā stilā, jo vairums līdzjutēju to nepiedotu. Cita lieta, ja spāņiem atrastos kāds talantīgs uzbrucējs, kurš būtu kā savulaik Rauls. Vilja ir vienīgais, kurš kaut cik spēj aizstāt šo dzīvo leģendu. Bet bez Viljas tā vairs nav Spānija.

     [+] [-]

, 2012-06-26 02:08, pirms 12 gadiem
Jāņos satiku cilvēku - esot par spāniju...
es jautāju sen jau?...
atbilde no 2008 gada...
Es biju pietiekami labi audzināts, lai šim šobrīd ~ 21 gadus vecam cilvēkam neko neatbildētu!

     [+] [-]

, 2012-06-26 09:55, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: skaists garšs spreidelējums kādu šeit jau ir desmitiem!
Pasaki teikumu, pēc kura tu uztver mani kā neattīstītu?
Neattīstītu - pēc runas stila kopumā. Tādi pāris teikumu ėmocionālii uzsaucieni(tā parasti pusaudži dara), kad ar tevi mēģina diskutēt, tu tādā pašā garā tikai turpini, neko par tēmu neatbildi. Un ne jau teksta garums ir svarīgs, ja gadījumā saprati tā. Bet ja gribi,varu pāris tavus teikumus izkopēt

"spāņi tagad ar savu piespēļu treniņa futbolu, kaut kā turas virs ūdens."
"Ja Linolejs būtu piedzimis par spāni, tad jau spānijas dominance būtu beigusies 2010 gadā ar 4:0"
Piemērs par ātros spēlēšanu - itālis no aizsardzības.
Divreiz kaut kas par slapināšanu palagos.

Katrs no tiem it kā nekas traks nav, bet ja visa runa ir tikai tāda - vai nu esi tīnis, vai arī patruls bembists,atvaino.

     [+] [-]

, 2012-06-26 10:18, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Bet tagad pie lietas - nav jābūt taktiķim lai nesaprastu, ka Gvarda konkrēti nolaida luni ČL 1/2 pret čelsiju, kad uzbruka ar visiem 10 vīriem savas publikas priekšā... iniciatīvu vajag ar viltu atdot un tad uģuņot

Nav jābūt taktiķim, lai nesaprastu, ka spāņu neskatāmais futbola piespēļu antifutbols nevilks ilgi ...
Bet šīs divas rindkopas ir tādas "odziņas",ka vispār prasa atsevišķu izcelšanu.

Ar to pašu futbolu Gvardiola iepriekšējā gadā uzvarēja absolūti visu,ko vien var uzvarēt, ar to pašu futbolu tika uzvarēts 2006. un 2009. gadā, neviena cita komanda pēdējos gadus nav tik veiksmīga. Un Chelsea nekur īpaši uz priekšu neietu arī,ja ļautu, 1:0 bija kabatā, priekš kam riskēt. Tur aklam jābūt, lai neredzētu, ka Barcelonai vienkārši neticami nepaveicās konkrētajās spēlēs. Bet ilgtermiņā tāds futbols ir vislabākais, to pierāda tituli.

Labi,tas vēl tā, bet lai uzrakstītu "spāņu piespēļu ANTIFUTBOLS", atvaino, bet jābūt īpaši "gudram". Tu par labu piemēru iedod itāļu spēli no aizsardzības, kamēr pilnīgu kontrolēšanu nosauc par antifutbolu!??

     [+] [-]

, 2012-06-26 10:31, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: ita - ang spēle ja ilgtu vēl 120 minūtes (un beigtos 0:0) būtu interesantāka par jebkuru spānijas uzvaru ar 1:0 un bumbas kontroli 65 - 75% robežās!
Es,protams, pārspīlēju, bet varbūt kāda virslīgas spēle tev liksies vēl interesantāka?
Kāda futbolā ir uzbrukuma jēga? Lai iesistu vārtus,pareizi? Ja spāņi uzvar ar 2:0 un tev tik ļoti nepatīk, vai tu uzskati, ka viņiem jauzvar ar 8:0? Vai arī jāuzsit pa vārtiem "tāpat vien", lai tikai atdotu bumbu pretiniekam un tev labāk patiktu?

Un vēl viena lieta,ko tā arī neesmu sapratis, tu arī neesi atbildējis - vai tad francūži spēlēja skaistāk par Spāniju? Vai tad iepriekšējos gadus Vācija pret spāniju spēlēja skaistāk? Es redzēju,ka šīs izlases vispār neko nevar parādīt pret Spāniju, tad kā var vainot spāņus, nevis neizteiksmīgos pretiniekus? Un pret vājākām komandām arī spāņi uzvar ar lieliem rezultātiem.

     [+] [-]

, 2012-06-26 10:53, pirms 12 gadiem
slikts no tevis detektīvs!

Ingars_Zalmanis rakstīja: Katrs no tiem it kā nekas traks nav, bet ja visa runa ir tikai tāda - vai nu esi tīnis, vai arī patruls bembists,atvaino.

     [+] [-]

, 2012-06-26 10:56, pirms 12 gadiem
kad no aizsardzības uzbrūk ātru un skatāmi tad nav problēmu - iekal to sev!
Farsas/spāņu stils noturējās neuzvarams pāris gadus - tagad laiks tiem, kas rāda skaistu spēli!

Ingars_Zalmanis rakstīja: Bet šīs divas rindkopas ir tādas "odziņas",ka vispār prasa atsevišķu izcelšanu.

Ar to pašu futbolu Gvardiola iepriekšējā gadā uzvarēja absolūti visu,ko vien var uzvarēt, ar to pašu futbolu tika uzvarēts 2006. un 2009. gadā, neviena cita komanda pēdējos gadus nav tik veiksmīga. Un Chelsea nekur īpaši uz priekšu neietu arī,ja ļautu, 1:0 bija kabatā, priekš kam riskēt. Tur aklam jābūt, lai neredzētu, ka Barcelonai vienkārši neticami nepaveicās konkrētajās spēlēs. Bet ilgtermiņā tāds futbols ir vislabākais, to pierāda tituli.

Labi,tas vēl tā, bet lai uzrakstītu "spāņu piespēļu ANTIFUTBOLS", atvaino, bet jābūt īpaši "gudram". Tu par labu piemēru iedod itāļu spēli no aizsardzības, kamēr pilnīgu kontrolēšanu nosauc par antifutbolu!??

     [+] [-]

, 2012-06-26 11:00, pirms 12 gadiem
spānijas - francijas spēli redzēju tikai kādas 10 minūtes. Franši nebija slikti bet līdz sitienam tā arī netika - kopumā parasts boring spāņu futbols ar uzvaru 1:0 (otrie ir tikai statistikai), šoreiz tikai tas vienīgais krita ātrāk nekā ~70 minūtē!
Nav problēmu dabūt pašu spēli un noskatīties pilnībā, bet tad jau labāk 5 reiz noskatos atklāšanas spēli Pol - Gre!

Ingars_Zalmanis rakstīja: Es,protams, pārspīlēju, bet varbūt kāda virslīgas spēle tev liksies vēl interesantāka?
Kāda futbolā ir uzbrukuma jēga? Lai iesistu vārtus,pareizi? Ja spāņi uzvar ar 2:0 un tev tik ļoti nepatīk, vai tu uzskati, ka viņiem jauzvar ar 8:0? Vai arī jāuzsit pa vārtiem "tāpat vien", lai tikai atdotu bumbu pretiniekam un tev labāk patiktu?

Un vēl viena lieta,ko tā arī neesmu sapratis, tu arī neesi atbildējis - vai tad francūži spēlēja skaistāk par Spāniju? Vai tad iepriekšējos gadus Vācija pret spāniju spēlēja skaistāk? Es redzēju,ka šīs izlases vispār neko nevar parādīt pret Spāniju, tad kā var vainot spāņus, nevis neizteiksmīgos pretiniekus? Un pret vājākām komandām arī spāņi uzvar ar lieliem rezultātiem.