Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mančestras "United" ar pusotru kāju Čempionu līgas finālā

Agris Suveizda

Mančestras "United" ar pusotru kāju Čempionu līgas finālā
Manuela Noiera meistarība nespēja glābt "Schalke" no zaudējuma
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika aizvadīta pirmā UEFA Čempionu līgas pusfinālspēle. Tajā Gelzenkirhenes klubs "Schalke" savā laukumā uzņēma Mančestras "United". Neapšaubāma pāra favorīte bija "United", kas laukumā diktēja notikumus gandrīz visas 90 minūtes un izcīnīja pelnītu uzvaru - 2:0. Vārtus viesu labā guva Raiens Gigss un Veins Rūnijs.

Gelzenkirhenē savā starpā tikās Čempionu līgas šīs sezonas lielākā veiksminiece "Schalke", kas, pa ceļam izsitot iepriekšējo titula ieguvēju Milānas "Inter", negaidīti iekļuva labāko četru vienību skaitā, kā arī Anglijas Premjerlīgas līdervienība Mančestras "United". Abu komandu Čempionu līgas statistika šosezon ir visai atzīstama - "Schalke" bija uzvarējusi visās piecās mājas spēlēs (vārtu attiecība 13:3), savukārt sarkanie velni piecās izbraukuma cīņās bija izcīnījuši četras uzvaras un nebija ielaiduši nevienus (!) vārtus (6:0).

Gan "Schalke", gan Mančestras "United" sastāvā netrūka zaudējumu. Viesu rindās nevarēja spēlēt Dimitars Berbatovs, Darens Flečers un Džons O'Šei, savukārt vācu kluba galvenajam trenerim Ralfam Rangnikam galvassāpes bija krietni lielākas - ilglaicīgi savainotajiem Klāsam Janam Huntelāram, Kristofam Moricam un Kristianam Panderam lazaretē pievienojās Benedikts Hevedess un Mario Gavranovičs.

Spēle iesākās abpusējiem uzbrukumiem. Bīstamāki gan bija viesu triecieni - pirmo sešu minūšu laikā Manuelam Noieram bija jāglābj gan pēc Veina Rūnija, gan Čisona Paka sitieniem. Pēc astoņām minūtēm pilnīgi viens vārtu priekšā nokļuva Havjers Ernandess, taču arī viņš neprata pārspēt Noieru. Mančestras futbolisti pirmajās 15 minūtēs spēlēja vairāk no aizsardzības, cenšoties izlūkot pretinieku, taču pakāpeniski (bet pārliecinoši) pārņēma iniciatīvu - "Schalke" uzbrukumiem pietrūka precizitātes, un viesi arvien drošāk devās uz priekšu.

27.minūtē pēc Nemanjas Vidiča piespēles ar galvu sita Raiens Gigss, taču atkal vietā bija Noiers. Pēc deviņām minūtēm Noiers atvairīja Ernandesa sitienu, atlēkusī bumba nokļuva pie Paka, tomēr korejieša raidījums tika bloķēts. Sarkanie velni pilnībā kontrolēja cīņas gaitu, taču pietrūka paša galvenā - gūtu vārtu. Lai arī mančestriešiem bija vēl vairākas izdevības, komandas uz ģērbtuvēm devās pie bezvārtu neizšķirta. Par to "Schalke" līdzjutēji galvenokārt varēja pateikties Noieram, kurš aizvadīja teicamu puslaiku.

Pēc pārtraukuma viesi turpināja uzbrukt un joprojām nespēja atvērt mājinieku vārtus. Mančestras "United" spiediens pamazām noplaka, taču otrā puslaika vidū viesi īsā laikā guva divus vārtus. Vispirms 67.minūtē Rūnijs ar piespēli starp aizsargiem uz randiņu ar Noieru izveda Gigsu, un velsietis šo izdevību izmantoja - 1:0! Pēc divām minūtēm "United" izveidoja ļoti līdzīgu uzbrukumu, vienīgi piespēlētāja lomā šoreiz bija Ernandess, bet vārtu guvēja - Rūnijs. Jau 2:0 mančestriešu labā, un atlikušās 20 minūtes bija tikai formalitāšu kārtošana - pāris izdevības bija abām vienībām, taču gan viena, gan otra apzinājās, ka mača un, visticamāk, arī dueļa liktenis ir izšķirts.

Schalke - Manchester United 0:2 (0:0)

Vārti: Gigss 67' Rūnijs 69'

Pāris1.spēle2.spēle
Schalke - Man United0:2 (0:0)4.maijā
Real Madrid - Barcelona0:2 (0:0)3.maijā

 +19 [+] [-]

, 2011-04-26 23:38, pirms 14 gadiem
oh yeah, wake up yeah MU paarliecinoshi uzvar un ar vienu kaaju finaalaa!
Slēpts komentārs: Sullivan

  +7 [+] [-]

, 2011-04-26 23:39, pirms 14 gadiem
likumsakarīgi,nenoniecinot Shalki

 +23 [+] [-]

, 2011-04-26 23:39, pirms 14 gadiem
Schalke nebija nekadu variantu. MU bija tiesam daudz labaki sovakar. Var teikt, sovakar mes uzzinajam vienu finalistu!

 +14 [+] [-]

, 2011-04-26 23:40, pirms 14 gadiem
Spele uz vieniem vartiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2011-04-26 23:41, pirms 14 gadiem
Šalke var būt priecīga, ka tikai 0-2...

  +5 [+] [-]

, 2011-04-26 23:42, pirms 14 gadiem
gan Čisona Paka sitieniem. - Ko vel neizdomasiet? par Tupaku beigas nosauksiet?

Bet nu Šalkei nekadu variantu sodien un domajams ari Old Traffordaa... Noiers gan ir zveers ne vartsargs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-04-26 23:43, pirms 14 gadiem
Šalke jau ir uzlekusi augstāk par degunu, tāpēc jāpriecājas par to, kur viņi ir tikuši. līmeņa komandai vēl nav, lai gan visi jauni un potenciāli. Noijers gan izceļas. vienkārši tāda starpība starp laukuma spēlētajiem un vārtsargu. cits līmenis. ne vienu līmeni augstāk viņš atrodas, salīdzinot ar komandas biedriem, bet veselus piecus. pašlaik labākais vārtsargs Eiropā. bez jautajumiem.

  +7 [+] [-]

, 2011-04-26 23:43, pirms 14 gadiem
Visu laiku gaidīju, kad Šalke izjuks pa vīlēm, un sagaidīju. Jau pēc pirmā puslaika varēja būt 2:0, ja ne 3:0. Bet nu Noiers bija lielisks. Galu galā Šalkes bezzobainība bija tik liela, ka arī Noieru ceļarullis bik saplacināja. Šalke var teikt bez variantiem. Neredzu variantus kā Old Trafford Šalke ko iespēs pret MU.
Vispār neatceros kad pēdejo reiz tik daudz iespēju bija neizmantotu. Komentētaji runāja, ka Giggsam vien bija 3-4 iespējas, neskaitot iesisto, un vai maz viņs pats atcerās kad tik daudz bijušas iespejas spēlē iesist, jo Giggs jau ir cilvēks piespēlētājs.
Mančestera finālam Vemblijā ir tuvu

  -4 [+] [-]

, 2011-04-26 23:44, pirms 14 gadiem
tomass93 rakstīja: kāpēc???
Tāpēc, ka viņš uzkārās un rādīja tikai vienu kadru un fonā skaņa tikai bija.. Un tā nav pirmā reize.. Tas tiešām kaitina!!
Protams lieki piebilst, ka šo spēli "rādīja" pa TV-6.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-26 23:44, pirms 14 gadiem
Laba spele nebij ne vaianas.Bet nu uzvareja stiprakais un šobridi.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-26 23:44, pirms 14 gadiem
mjā, un pirms spēles varēja atklausīties smieklīgos argumentus kādēļ Schalkei vsp ir kkādas cerības. Es jau teicu, komanda, kas atrodas 10. vietā savā čempionātā nekad, necerot uz brīnumu, neuzveiks Man United, it īpaši ja vēl tā komanda nāk no bundeslīgas..

 +21 [+] [-]

, 2011-04-26 23:45, pirms 14 gadiem
Čisons Paks tas i piz..ets,ko vēl izdomās

 +19 [+] [-]

, 2011-04-26 23:45, pirms 14 gadiem
kas ellee rataa ir cisons paka?

 +15 [+] [-]

, 2011-04-26 23:45, pirms 14 gadiem
Čisons Paks
WTF?

  +2 [+] [-]

, 2011-04-26 23:46, pirms 14 gadiem
žel šalkes. cerēju uz vel vienu pārsteigumu, bet nu jaatzīst, ka tiešam vi8ens finalists jau zināms!

     [+] [-]

, 2011-04-26 23:46, pirms 14 gadiem
Aizsardzības šodien Schalkei nebija nekādas, labi vēl, ka tikai 2 vārdi iesisti, galvenokārt, pateicoties Noieram

  +8 [+] [-]

, 2011-04-26 23:46, pirms 14 gadiem
Noijers spēlēja lieliski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-04-26 23:47, pirms 14 gadiem
Sullivan rakstīja: Tāpēc, ka viņš uzkārās un rādīja tikai vienu kadru un fonā skaņa tikai bija.. Un tā nav pirmā reize.. Tas tiešām kaitina!!
Protams lieki piebilst, ka šo spēli "rādīja" pa TV-6.
tāpēc es pēdejos pāris gadus īpaši pa tv nelūru fūzi. skatos normāli neta, kur komentē angļi. tas ka viņi komentē futoblu. kaifs sekot līdzi. kvalitāte nav tik laba kā platekranam, toties baudāmāk kopumā viss.

  +7 [+] [-]

, 2011-04-26 23:47, pirms 14 gadiem
Nu, kā jau minēju pirmspēles apskatā, MU ir favorīts un to viņi arī apliecināja. Tāpat arī par Raulu un Noijeru. Par pirmo - MU neļāva viņam tikt pie bumbas un tas arī viss. Par Noijeru - viņš kārtējo reizi apliecināja, ka ir viens no pasaulē labākajiem vārtsargiem. Tagad tikai jautājums, kur būs viņa nākamā pietura - līgums ar "Schalke" netiks pagarināts, bet bez spekulācijām par došanos uz Bavāriju, gāja runas arī par MU...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-26 23:48, pirms 14 gadiem
Esmu vīlies. Protams, ka nevarēja gaidīt līdzīgu spēli, bet no Schalkes viennozīmīgi gaidīju daudz lielāku cīņassparu. Jau no pirmajām minūtēm likās, ka Schalke negāja laukumā lai uzvarētu, bet gan lai skaisti paspārdītu bumbu ar futbola varenajiem.. Viss jau būtu ļoti jauki, bet tas ir pusfināls..

     [+] [-]

, 2011-04-26 23:48, pirms 14 gadiem
Njā, bez variantiem Schalkei. Viņi vsp spēlēja aizsardzībā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-26 23:51, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: mjā, un pirms spēles varēja atklausīties smieklīgos argumentus kādēļ Schalkei vsp ir kkādas cerības. Es jau teicu, komanda, kas atrodas 10. vietā savā čempionātā nekad, necerot uz brīnumu, neuzveiks Man United, it īpaši ja vēl tā komanda nāk no bundeslīgas..
nu jau tu bikiņ pārspīlē,argumentu varbūt nav divu spēļu summā,bet ne vienā spēlē un pie tam savā laukumā....varbūt esi aizmirsis ne tik seno zaudējumu kad MU pakāsa Leeds U (ja kļūdos palabo)

  +1 [+] [-]

, 2011-04-26 23:51, pirms 14 gadiem
līmeņa atsķirība acīmredzama...

     [+] [-]

, 2011-04-26 23:53, pirms 14 gadiem
nu tas,ka shalke ir 10. vietā vācijā tiešām neko nenozīmē.. ko kurā tur kadā tā pati madride uzvarēja čempionlīgā,kad bija uz izkrišanas robežas..atceros to,jo toliks dažus gadus atpakalj stāstija par šo faktu!
Bet nu MU malači,smuki un pārliecinoši

  +4 [+] [-]

, 2011-04-26 23:54, pirms 14 gadiem
keksss rakstīja: oh yeah, wake up yeah MU paarliecinoshi uzvar un ar vienu kaaju finaalaa!
Jersey shore skatamies ja?

  -1 [+] [-]

, 2011-04-26 23:55, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: nu jau tu bikiņ pārspīlē,argumentu varbūt nav divu spēļu summā,bet ne vienā spēlē un pie tam savā laukumā....varbūt esi aizmirsis ne tik seno zaudējumu kad MU pakāsa Leeds U (ja kļūdos palabo)
protams, es runāju par šo dueli. Tikai spēlei pret Leeds United un Schalke nav salīdzināma svarīguma ziņā. Ja Leedsa būtu spēlēju CL pusfinālā, tad tur rezultāts būtu ar lieliem cipariem. Cerams, saproti, uz ko es tēmēju.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-26 23:57, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: mjā, un pirms spēles varēja atklausīties smieklīgos argumentus kādēļ Schalkei vsp ir kkādas cerības. Es jau teicu, komanda, kas atrodas 10. vietā savā čempionātā nekad, necerot uz brīnumu, neuzveiks Man United, it īpaši ja vēl tā komanda nāk no bundeslīgas..
Ko tu iedomājies ka MU ir kkadi futbola dievi no marsa? Arī viņus ir iespējams vinnēt. Nu loģiski, ka nav ko noliegt, ka Mu bija stiprāka, bet no tevis rakstītā sanāk,ka bundeslīga ir apmērm kkas lidzigs latvijas virslīgai...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-26 23:57, pirms 14 gadiem
kāpēc ar pusotru kāju? wtf?

  +2 [+] [-]

, 2011-04-26 23:57, pirms 14 gadiem
Vispār jau pirms spēles nedaudz biju nepārliecināts par iznākumu tieši izbraukuma spēlē. Schalke tomēr "izsita" Valensiju un Inter no ČL. Turklāt neesmu nemaz īpaši redzējis Schalke spēli šosezon. Bet nu pirmais puslaiks tikai lika kost pirkstos par neizmantotām iespējām, jeb brīnīties par Noiera neticamo spēli! Nu var jau būt ka Schalke līdzjutēji varēja cerēt, ka kādos no tiem pusmomentiem, bumba kaut kā varēja ielīst MU vārtos. Bet nu tajā pašā laikā kaut kādas reālas izredzes un uzvaru kopvērtējumā šādi spēlējot vienkārši neeksistē. Neredzu nekādas iespējas, ko Schalke tādu varētu izmainīt savā spēlē tik īsā laikā, lai kaut cik reāli pacīnītos par uzvaru OldTrafford
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-26 23:59, pirms 14 gadiem
Noiers šodien lielisks, bet nu United tomēr līmenis krietni augstāks - gan individuāli, gan kā komandai.Prieks par Čisonu(?)...bet ja nopietni, tad visi nospēlēja super, lai arī varbūt vajadzēja būt nedaudz vēl lielākam rezultātam.

Bet Čisons...Seriously?

 -10 [+] [-]

, 2011-04-27 00:00, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: Čisons Paks tas i piz..ets,ko vēl izdomās
Slikti, ka nezini, kā izrunā tavas mīļākās komandas spēlētājus.
Varbūt audio piemērs tevi pārliecinās - 박지성 pronunciation: How to pronounce 박지성 in Korean .

  -2 [+] [-]

, 2011-04-27 00:02, pirms 14 gadiem
bumers17 rakstīja: Ko tu iedomājies ka MU ir kkadi futbola dievi no marsa? Arī viņus ir iespējams vinnēt. Nu loģiski, ka nav ko noliegt, ka Mu bija stiprāka, bet no tevis rakstītā sanāk,ka bundeslīga ir apmērm kkas lidzigs latvijas virslīgai...
Pareizs domu gājiens.

  +7 [+] [-]

, 2011-04-27 00:04, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Slikti, ka nezini, kā izrunā tavas mīļākās komandas spēlētājus.
Varbūt audio piemērs tevi pārliecinās - 박지성 pronunciation: How to pronounce 박지성 in Korean .
Ji-sung = Čisons?????

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:05, pirms 14 gadiem
MU šogad izskatās labi, arī anglijas premjerlīgā ir top1, iespējams ņems visu čl !

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:06, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: nu jau tu bikiņ pārspīlē,argumentu varbūt nav divu spēļu summā,bet ne vienā spēlē un pie tam savā laukumā....varbūt esi aizmirsis ne tik seno zaudējumu kad MU pakāsa Leeds U (ja kļūdos palabo)
Fergusons pret FA kausa agrīnajām stadijām attiecas daudz savādāk nekā pret ČL pusfinālu.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:06, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Ji-sung = Čisons?????
Mļin, kas ir ar jums, ka ne1am nepielec, ka angliskais atveidojums nav autentisks un ir domāts tikai lai englenderi spētu izrunāt korejiešu valodas vārdu?
Ja korejiešu valodā viņu izrunā Čison, tad Čisons.
Tas pats kas ar Hara/Čara hokejā vai Čavi/Havi/Ksavi no Barcas. Latviski atveido tā, kā izrunā spēlētāja dzimtajā valodā.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-27 00:07, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Slikti, ka nezini, kā izrunā tavas mīļākās komandas spēlētājus.
Varbūt audio piemērs tevi pārliecinās - 박지성 pronunciation: How to pronounce 박지성 in Korean .
lai nu tev būtu Paks,bet zinu ka ir Parks

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:07, pirms 14 gadiem
arca4 rakstīja: nu tas,ka shalke ir 10. vietā vācijā tiešām neko nenozīmē.. ko kurā tur kadā tā pati madride uzvarēja čempionlīgā,kad bija uz izkrišanas robežas..atceros to,jo toliks dažus gadus atpakalj stāstija par šo faktu!
Bet nu MU malači,smuki un pārliecinoši
Tas bija 2000. g. un tad Real ESP čempī ieņēma 5.v. Kāda Tev vēl izkrišanas robeža?

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:08, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Slikti, ka nezini, kā izrunā tavas mīļākās komandas spēlētājus.
Varbūt audio piemērs tevi pārliecinās - 박지성 pronunciation: How to pronounce 박지성 in Korean .
YouTube
- Wonderful goal of Ji sung...

  -7 [+] [-]

, 2011-04-27 00:09, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: lai nu tev būtu Paks,bet zinu ka ir Parks
Tāpat kā Xavi=Ksavi, Kuyt=Kuits, Chára=Čara, Cauņa=Kauna utt?

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:10, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Fergusons pret FA kausa agrīnajām stadijām attiecas daudz savādāk nekā pret ČL pusfinālu.
protams,bet tas nebūt nevar kalpot par argumentu ,pret tādu komandu kā Shalki,kas jau aiz strīpas ir atstājusi to pašu Valensiju,pret ko MU ne diez ko pārliecinoši spēlēja(viesos) un vēl piedevām Interu

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:13, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas bija 2000. g. un tad Real ESP čempī ieņēma 5.v. Kāda Tev vēl izkrišanas robeža?
kaads veel 2000 gads? ja nezini tad nerunā labāk..te bija domāts,ka 80 vai 90 gadu sākumā bija tāda lieta,es tiešām neatceros,bet tādalieta ir bijusi,nu ja kreipāns nemeloja

  +6 [+] [-]

, 2011-04-27 00:15, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Tāpat kā Xavi=Ksavi, Kuyt=Kuits, Chára=Čara, Cauņa=Kauna utt?
vai Suveizda=Suveizd(pie mums Kurrzemē,nezinu kā rakstītos Latgalē),ja gribi ar savām sagrābstītām korejiešu gudrībām izpausties,raksti korejiešu valodā visu tekstu

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:16, pirms 14 gadiem
žēl Schalkes , Noiers fantastisks , MU laikam jau finalā!

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:16, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: protams,bet tas nebūt nevar kalpot par argumentu ,pret tādu komandu kā Shalki,kas jau aiz strīpas ir atstājusi to pašu Valensiju,pret ko MU ne diez ko pārliecinoši spēlēja(viesos) un vēl piedevām Interu
Arī ČL grupu turnīrā SAF's laiž eksperimentālus sastāvus, tāpēc ar Valensiju arī bija problēmas. Interam līdzi seko pagājušā gada statistika, šogad daudziem cilvēkiem, tai skaitā arī man, zaudējums Šalkei nebija pārsteigums. Visā visumā, Šalke arī ir apmēram vienā līmenī ar Valensiju, un ar pareizo pieeju arī Valensija nebūtu sastādījusi tik daudz problēmu.

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:20, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Arī ČL grupu turnīrā SAF's laiž eksperimentālus sastāvus, tāpēc ar Valensiju arī bija problēmas. Interam līdzi seko pagājušā gada statistika, šogad daudziem cilvēkiem, tai skaitā arī man, zaudējums Šalkei nebija pārsteigums. Visā visumā, Šalke arī ir apmēram vienā līmenī ar Valensiju, un ar pareizo pieeju arī Valensija nebūtu sastādījusi tik daudz problēmu.
iespējams tev taisnība,bet nepiekrītu ka Shalkei nebij variantu parādīt pretestību savā laukumā(protams pēc spēles to viegli pateikt,bet nedomāju ka daudzi bij tādi optimisti,kā NIPEM)

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:25, pirms 14 gadiem
arca4 rakstīja: kaads veel 2000 gads? ja nezini tad nerunā labāk..te bija domāts,ka 80 vai 90 gadu sākumā bija tāda lieta,es tiešām neatceros,bet tādalieta ir bijusi,nu ja kreipāns nemeloja
Real 80. gados un 90. sākumā nav vinnējis Chempionu līgu. Kurš no mums nezinītis?

  +4 [+] [-]

, 2011-04-27 00:26, pirms 14 gadiem
Nē nu es i beigts ar šitiem vārdu veidojumiem esportā un komentāros Viens par otru gudrāks johaidī! Visā pasaulē (nu izņemot protams dzimteni) cilvēku sauc par Dži Sun Parku, bet te mums latviešiem ir tik intelektuāls sporta portāls, ka visiem jāsāk runāt korejiešu valodā Nu vel paņemat, sameklējat un ieliekat šeit viņa pilno korejiešu dzimtas vārdu uzvārdu un visus tos vevevecsenču piedēkļus ko tik viņi tur savā zemē vārdiem neliek klāt Ar brazīliešiem vajadzētu darīt tāpat, šajā jomā domāju mums arī visiem ir vēl kur augt! Gribētu redzēt vai tādā gadījumā autoriem pirksti dikti ātri nekļūtu līki, nerunājot nemaz par mēli, mēģinot to izrunāt

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:28, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Tāpat kā Xavi=Ksavi, Kuyt=Kuits, Chára=Čara, Cauņa=Kauna utt?
Zinu ka te mazos spreegulus nemiiil, bet Kuits ir viss pareizaakais slengs- neticiiibas gadijuuuma ejat uz NED veestnieciiibu-tur paskaidros!

  -6 [+] [-]

, 2011-04-27 00:35, pirms 14 gadiem
K C D rakstīja: Zinu ka te mazos spreegulus nemiiil, bet Kuits ir viss pareizaakais slengs- neticiiibas gadijuuuma ejat uz NED veestnieciiibu-tur paskaidros!
Nezinu, kam tu esi prasījis, taču Kuits viņš nav noteikti. Uzvārda atveides pareizā forma man joprojām ir liela mīkla (Kauts, Keits, Kaits utt), taču Kuits gan viņš nav. YouTube
- Dirk Kuyt Interview at Vivo...

Dirk Kuyt pronunciation: How to pronounce Dirk...

  -2 [+] [-]

, 2011-04-27 00:44, pirms 14 gadiem
oh yeah, wake up yeah MU paarliecinoshi uzvar un ar vienu kaaju finaalaa!

Un pretī stāsies Barca

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:50, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nē nu es i beigts ar šitiem vārdu veidojumiem esportā un komentāros Viens par otru gudrāks johaidī! Visā pasaulē (nu izņemot protams dzimteni) cilvēku sauc par Dži Sun Parku, bet te mums latviešiem ir tik intelektuāls sporta portāls, ka visiem jāsāk runāt korejiešu valodā Nu vel paņemat, sameklējat un ieliekat šeit viņa pilno korejiešu dzimtas vārdu uzvārdu un visus tos vevevecsenču piedēkļus ko tik viņi tur savā zemē vārdiem neliek klāt Ar brazīliešiem vajadzētu darīt tāpat, šajā jomā domāju mums arī visiem ir vēl kur augt! Gribētu redzēt vai tādā gadījumā autoriem pirksti dikti ātri nekļūtu līki, nerunājot nemaz par mēli, mēģinot to izrunāt
Pazīstamākajiem spēlētājiem pareizā izruna tiek meklēta. Neticu, ka mazpazīstamiem spēlētajiem paši autori zinātu kā pareizi izrunāt. Visuzjautrinošakais man ir tas, ka līdz šim gadam bija Roberto Karloss, bet tagad ir Robertu Karlušs. Ko tad autori agrāk tā nerakstīja, bet tikai šogad pēkšņi?

  +6 [+] [-]

, 2011-04-27 00:51, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Tāpat kā Xavi=Ksavi, Kuyt=Kuits, Chára=Čara, Cauņa=Kauna utt?
chali smagas auzas...

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:51, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Nezinu, kam tu esi prasījis, taču Kuits viņš nav noteikti. Uzvārda atveides pareizā forma man joprojām ir liela mīkla (Kauts, Keits, Kaits utt), taču Kuits gan viņš nav. YouTube
- Dirk Kuyt Interview at Vivo...

http://www.forvo.com/word/dirk_kuyt/
Es zinu ka te ik peec katras kaartas ir fignas ar to XXXXXXX, man jau savaa zinaaaa ir pilniigi vienalga, bet ir bijusi kontakts ar pus NED-pus LV (jur-pol -vest zinaa) (veel futbola liidzijuteejs), teica ka nu Kauts nu kaut kaa neriimeeee- tad jau driiizaak Kuits, bet kaa jau teicu- vienaldziiiga padariiishana- ne jau ieshu pa shiii uzvaardu striiideeties!

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:53, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Real 80. gados un 90. sākumā nav vinnējis Chempionu līgu. Kurš no mums nezinītis?
Tu izlasi ko es uzrakstiju saakumaa.. ka taads gadijums ir bijis un to teica kreipāns,nevis es to izdomāju,bet par kuru gadu vins runāja es neatceros,kas tur nav skaidrs? tad tas bijabija 50 gadu beigās kad eiropā vinji saimniekoja vai 65 gadā...es nezinu kurs gads,bet zinu un atceros,ka kreipāns tādu faktu minēja..varbuut protamska vins sajauca,bet,kataa vins teica es to atceros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 01:41, pirms 14 gadiem
Chisons Paks
Nenoreekties, ilgi domaaju, kas tas taads, beigaas peec izsleegshanas metodes tomeer atkodu.

     [+] [-]

, 2011-04-27 01:46, pirms 14 gadiem
FinnHarp rakstīja: Chisons Paks
Nenoreekties, ilgi domaaju, kas tas taads, beigaas peec izsleegshanas metodes tomeer atkodu.
jā, ilgi gan tur ko domāt varētu padomāt, ka Rūniju tā varētu nosaukt

  +2 [+] [-]

, 2011-04-27 01:51, pirms 14 gadiem
P.S. Noklausiijos visas 3 versijas tajaa linkaa, neviens tur nepiemin nekaadu Chisonu. Tad jau driizaak Johnson ir Jansons. A vispaar man pie kaajas, sauciet kaa gribat, taapat arvien retaak shajaa saitaa ir kaut kas jeedziigs uzrakstiits (patiikams iznjeemums - tas dzheks, kursh raksta par tenisu, Ciirulis, laikam).
Un jaa - zinu, ja nepatiik, varu nelasiit. Nelasiishu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-27 02:31, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: vai Suveizda=Suveizd(pie mums Kurrzemē,nezinu kā rakstītos Latgalē),ja gribi ar savām sagrābstītām korejiešu gudrībām izpausties,raksti korejiešu valodā visu tekstu
Šādi kadri mani nogalina. Vēsi spriež par lietām, par kurām ne mata nesajēdz, un nostāda sevi idiota lomā.
Kāds vēl ''pie mums Kurzemē''? Žurnālistikā lieto publicistikas valodas stilu un te nav sakara ar sarunvalodas dialektiem. Valodas stili pat ir pamatskolas kursā. Kā arī netā ir pieejami personvārdu latviskošanas likumi.
Ar nezināšanu nav jāizceļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-04-27 03:42, pirms 14 gadiem
Brr,ne nobríníties par dazhu aprobezotibu. Neesmu dzirdéjis,ká to korejieti originálá izruná, bet nu tikdaudz tachu bija skolá jáiemácás,ka rakstam tá,ká originálá izruná (lídz ar to esam vistuvák patiesíbai - izrunájam tá,ká cilvéku PATIESÍBÁ sauc) un galigi pie tirsas,ká kádu izruná angli,krievi, vai "visa pasaule",ja reiz tas nav pareizi. WithNoMercy, baigi jau nu bravúrígi uzrakstíji, bet pilnigas auzas tev. káda suuda péc Xavi bútu par ksavi jásauc,ja vins PATS SEVI sauc par chavi? Tikai tápéc,ka tev "X" izskatás ká "ks"!? Nu tad man "Jordan" izskatás ká jordans. Bet izruna ir svaríga,nevis ká tev izskatás. Un originálvalodá,nevis anglu. Tie anglu irsaa lídéji tad var Irbi saukt par Airbi. A ko,angli tak tá sauc! Tad vienojaties pasi,ko jús gribat. Klausísim anglus - bús Airbe. Skatísimies,ká rakstíts - bús Jordans. Varbút tomér iemácieties elementárus lv gramatikas likumus

  -3 [+] [-]

, 2011-04-27 05:56, pirms 14 gadiem
salke vines 3:0 mancestra dabus pa dirsu

     [+] [-]

, 2011-04-27 06:32, pirms 14 gadiem
Žēl

  -2 [+] [-]

, 2011-04-27 07:00, pirms 14 gadiem
Viss beidzās loģiski.Ar nepacietību gaidu otru pusfinālu.

     [+] [-]

, 2011-04-27 07:40, pirms 14 gadiem
Kāds man būs prieks, ja MU paņems ČL, bez ronaldo sastāvā

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 07:49, pirms 14 gadiem
Ļoti skaista spēle United izpildījumā, bija prieks skatīties!

Abi vārtsargi bija lieliski, Van der Sāram varbūt mazāk darba, bet tajās dažās epizodēs nospēlēja nevainojami. Noijers arī spēlēja ļoti labi, bet visu spēli jau nevar izvilkt vien vārtsargs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-27 09:11, pirms 14 gadiem
Visas mūsu problēmas tagad ir dēļ tā, ka minētajam korejietim vajadzēja savu uzvārdu angliskot uz "Pahk", nevis "Park". >:/ A tagad ko darīt? Neko vairs, laipni lūdzam Ernandesa, Alonso un Dirka pulciņā (^_^)

     [+] [-]

, 2011-04-27 09:38, pirms 14 gadiem
arca4 rakstīja: Tu izlasi ko es uzrakstiju saakumaa.. ka taads gadijums ir bijis un to teica kreipāns,nevis es to izdomāju,bet par kuru gadu vins runāja es neatceros,kas tur nav skaidrs? tad tas bijabija 50 gadu beigās kad eiropā vinji saimniekoja vai 65 gadā...es nezinu kurs gads,bet zinu un atceros,ka kreipāns tādu faktu minēja..varbuut protamska vins sajauca,bet,kataa vins teica es to atceros
Tas tiešām bija 2000.gadā. Čempionāta sākumā (ap 10.-12.kārtu) Madrides "Real" atradās 17.vietā čempionātā (respektīvi tuvu izkrišanas zonai). Kreipāns noteikti to tā arī domāja, ka komanda, kas atradās tuvu izkrišanas zonai vietējā čempionātā, beigās vinnēja Čempionu līgu. Un tiešām visu to sezonu (1999./2000.gads) Madridei negāja labi vietējā čempionātā un tikai beigās, pateicoties labam fināla spurtam, tai skaitā uzvarai pār Barselonu ar 3:0 Estadio Santiago Bernabeu, viņi pabeidza ESP čempionātu 5.vietā.

Citos gados Real nekad nav atradies tuvu izkrišanas zonai beidzoties čempionātam.

     [+] [-]

, 2011-04-27 09:45, pirms 14 gadiem
Ibra rakstīja: Visas mūsu problēmas tagad ir dēļ tā, ka minētajam korejietim vajadzēja savu uzvārdu angliskot uz "Pahk", nevis "Park". >:/ A tagad ko darīt? Neko vairs, laipni lūdzam Ernandesa, Alonso un Dirka pulciņā (^_^)
Jā, R tur ir tikai tāpēc, lai angļiem pielektu, ka ir garais ā (Pahk), nevis [Pak] vai [Pek]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-27 10:28, pirms 14 gadiem
A Jums puiši un meitenes nav vienalga kā ko katrs izrunā? Atraduši par ko cepties un mērīties ar krāniņiem(zināšanām).Skatamies futbolu un priecājamies par spēli Žēl, ka vāciešu klubs neizturēja spiedienu, bet nu nekas - augstāk par pēcpusi neuzlēksi

 +11 [+] [-]

, 2011-04-27 10:36, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Slikti, ka nezini, kā izrunā tavas mīļākās komandas spēlētājus.
Varbūt audio piemērs tevi pārliecinās - 박지성 pronunciation: How to pronounce 박지성 in Korean .
man liekas, ka pietiek katru mēnesi kādam jaunam spēlētājam atrast vēl pareizāku izrunas veidu! visi viņu pazīst kopš 2004./2005.gadu sezonas kā "Pārku Dži Sunu". to trallināja gan TV3 kanāla komentātori, kad PSV spēles rādīja, 3+ kanālā krievu komentātori viņu arī tā sauca, nākamajā dienā Sporta Avīzē trīs autori viņa vārdu un uzvārdu izrunāja tā, da, bļ.a, visur viņš bija Pārks Dži Suns līdz 2011.gada sākumam, kad atkal Agrim bija jāraksta raksts, kur tika pieminēts korejietis ar uzvārdu "Park" un viņš atrada enciklopēdijā, ka tas vārds pareizi jāizrunā "Paks". nu, labi par to, bet tagad vēl šīs??!!!! nu, liecies taču mierā, kāda jēga būt tik ideālam, korejiski pareizam? nevienam, man liekas, no tā labāk nepaliek, ka pēkšņi pēc piecu gadu fanošanas viņi apzinās, ka savas komandas spēlētāja vārds nemaz nav tāds, kādu to visa pasaule vēstīja līdz šim! pietiek jau ar to, ka vasarā visus brazīļus sāka saukt, kā portugāļus, tad vēl izdomāja beigās likt "ušs" utt. ko vēl atradīs?
eh, šitas ir gejiskākais, kas var notikt sporta portālā - strīdēšanās par spēlētāju uzvārdiem, bet ko nu tur. :|
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-27 11:56, pirms 14 gadiem
Homo cilvekus rakstīja: Jersey shore skatamies ja?
Tieshi taa, patiik man tas shovs!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 12:07, pirms 14 gadiem
Keksinjsh rakstīja: oh yeah, wake up yeah MU paarliecinoshi uzvar un ar vienu kaaju finaalaa!

Un pretī stāsies Barca
Es jau ceru, ka Real, bet tad jau redzees! Shodien jaaskataas!

Un vispaar, kas Tu taads? Nauris?
Slēpts komentārs: Bronsons

     [+] [-]

, 2011-04-27 12:52, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Mļin, kas ir ar jums, ka ne1am nepielec, ka angliskais atveidojums nav autentisks un ir domāts tikai lai englenderi spētu izrunāt korejiešu valodas vārdu?
Ja korejiešu valodā viņu izrunā Čison, tad Čisons.
Tas pats kas ar Hara/Čara hokejā vai Čavi/Havi/Ksavi no Barcas. Latviski atveido tā, kā izrunā spēlētāja dzimtajā valodā.
tajā linkā, kurā paši korejieši izrunā Ji-sung Park vārdu es dzirdu - Park Čizong

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 12:54, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: Nešaubos ka Noieram šim ir pēdējais gads šalke rindās.
mu,Arsenala vai Bayern viņu noteikti savāks
es jau gan gribētu, lai Arsenal Noieru savāc, bet diezin vai Vengers tērēs kaut kādus +/- 30 ļimakus par spēlētāju, jo domāju, ka turpinās uzticēties Ščesnijam un Fabianskim.
un vēl jau paliek MU, kuriem pēc šīs sezonas ar vārtu vīriņiem būs tā, ka nebūs nekā

     [+] [-]

, 2011-04-27 12:59, pirms 14 gadiem
Altemix rakstīja: Tas tiešām bija 2000.gadā. Čempionāta sākumā (ap 10.-12.kārtu) Madrides "Real" atradās 17.vietā čempionātā (respektīvi tuvu izkrišanas zonai). Kreipāns noteikti to tā arī domāja, ka komanda, kas atradās tuvu izkrišanas zonai vietējā čempionātā, beigās vinnēja Čempionu līgu. Un tiešām visu to sezonu (1999./2000.gads) Madridei negāja labi vietējā čempionātā un tikai beigās, pateicoties labam fināla spurtam, tai skaitā uzvarai pār Barselonu ar 3:0 Estadio Santiago Bernabeu, viņi pabeidza ESP čempionātu 5.vietā.

Citos gados Real nekad nav atradies tuvu izkrišanas zonai beidzoties čempionātam.
Barsai jau pašai kaut kādā,ja nemaldos, 2001–02 sezonā galīgi negāja un lielāko sezonas daļu viņi kūļājās pa tabulas vidusdaļu ar Kluivertu, Rivaldo un Overmarsu priekšgalā.

     [+] [-]

, 2011-04-27 14:07, pirms 14 gadiem
Tá izkrisana realam draudéja no CL. Nebútu vini uzvaréjusi, nákamajá gadá vinji vispár nebùtu CL,jo spánijá tikai 5.vietu dabúja. Un já, 2000.gads

     [+] [-]

, 2011-04-27 14:30, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: es jau gan gribētu, lai Arsenal Noieru savāc, bet diezin vai Vengers tērēs kaut kādus +/- 30 ļimakus par spēlētāju, jo domāju, ka turpinās uzticēties Ščesnijam un Fabianskim.
un vēl jau paliek MU, kuriem pēc šīs sezonas ar vārtu vīriņiem būs tā, ka nebūs nekā
šodien golkomā jau bija informācija par to, ka Noijers 100% pāriet uz Bayern. pats pateica, ka MU viņu nekad nav interesējis.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 14:49, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: man liekas, ka pietiek katru mēnesi kādam jaunam spēlētājam atrast vēl pareizāku izrunas veidu! visi viņu pazīst kopš 2004./2005.gadu sezonas kā "Pārku Dži Sunu". to trallināja gan TV3 kanāla komentātori, kad PSV spēles rādīja, 3+ kanālā krievu komentātori viņu arī tā sauca, nākamajā dienā Sporta Avīzē trīs autori viņa vārdu un uzvārdu izrunāja tā, da, bļ.a, visur viņš bija Pārks Dži Suns līdz 2011.gada sākumam, kad atkal Agrim bija jāraksta raksts, kur tika pieminēts korejietis ar uzvārdu "Park" un viņš atrada enciklopēdijā, ka tas vārds pareizi jāizrunā "Paks". nu, labi par to, bet tagad vēl šīs??!!!! nu, liecies taču mierā, kāda jēga būt tik ideālam, korejiski pareizam? nevienam, man liekas, no tā labāk nepaliek, ka pēkšņi pēc piecu gadu fanošanas viņi apzinās, ka savas komandas spēlētāja vārds nemaz nav tāds, kādu to visa pasaule vēstīja līdz šim! pietiek jau ar to, ka vasarā visus brazīļus sāka saukt, kā portugāļus, tad vēl izdomāja beigās likt "ušs" utt. ko vēl atradīs?
eh, šitas ir gejiskākais, kas var notikt sporta portālā - strīdēšanās par spēlētāju uzvārdiem, bet ko nu tur. :|
Daudzi latviešu valodā tautības raksta ar lielo burtu. Daudzi latviešu valodā neatdala divdabja teicienu ar komatiem. Vai man tagad jādara tāpat, jo, redz, daudzi tā darot? Mani absolūti neinteresē, kā izrunā komentētāji citur pasaulē vai kā kādreiz rakstījusi SA vai kāds cits Latvijas medijs. Turklāt nav gan tā, kā tu saki, ka visā pasaulē pazīst tā un tā - netrūkst komentētāju no dažādām valstīm, kuri cenšas spēlētāju vārdus izrunāt pareizi. Tāpat kā to cenšas darīt arī daudzi Latvijas mediji.

Ja tu gribi korejieti saukt par Dži Sun Parku, dari tā - es taču tev to neaizliedzu. Ja tu negribi vai neproti pareizi atveidot personvārdus, lai tā būtu. Ja tu negribi vai neproti pareizi likt pieturzīmes, lai tā būtu. Ja gribi čurāt pret vēju tikai tāpēc, ka visi pagalma puikas to dara, lūdzu, dari tā. Tā ir katra brīva izvēle, ko un kā darīt, rakstīt vai izrunāt, taču nevajag stāstīt muļķības, ka tā ir pareizi un ka visiem tagad būtu jādara tā, kā tu gribi.

Lūdzu, atbildi uz vienu jautājumu. Iedomājies situāciju, ka Cauņa spēlētu nevis Maskavas CSKA, bet gan kādā Anglijas Premjerlīgas vai Spānijas "La Liga" klubā. Tādā gadījumā Eiropā viņu pazītu kā Aleksandru (vai Aleksu) Kaunu. Vai tas nozīmē, ka viņš turpmāk arī Latvijā būtu jāsauc par Aleksandru Kaunu?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 15:23, pirms 14 gadiem
1. apsveicu visus sarkano velnu atbalstītājus ar pārliecinošo uzvaru. Tiem, kas jau domā, ka united jau ir finālā man gribētos piekrist, bet atgādināšu jums rezultātu Milānā - 5 : 2 un tas bija izbraukumā, bet manuprāt United spēlētāji to apzinās labāk par mums.
2. Noieru ir jādabū uz Mančesteru nākamsezon par katru cenu, jo superklubam vajag superklases vārtsargu!!!
3. Sullivan, ar tv 6 viss ir kārtībā, vaina droši vien ir tajā, kas tev ir televīzijas operātors...

     [+] [-]

, 2011-04-27 15:40, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Daudzi latviešu valodā tautības raksta ar lielo burtu. Daudzi latviešu valodā neatdala divdabja teicienu ar komatiem. Vai man tagad jādara tāpat, jo, redz, daudzi tā darot? Mani absolūti neinteresē, kā izrunā komentētāji citur pasaulē vai kā kādreiz rakstījusi SA vai kāds cits Latvijas medijs. Turklāt nav gan tā, kā tu saki, ka visā pasaulē pazīst tā un tā - netrūkst komentētāju no dažādām valstīm, kuri cenšas spēlētāju vārdus izrunāt pareizi. Tāpat kā to cenšas darīt arī daudzi Latvijas mediji.
īstenībā, pareizi pateici. citu komentētāju (šejienes) iespaidā uzrakstīju to, ko uzrakstīju, bet tagad sapratu, ka rakstīt un pārmest cilvēkam kaut ko tādu ir tas pats, kas feministe, kas atsakās nest iepirkumu maisu, jo tas ir vīriešu darbs. atvainojos par "toni".

par Cauņu: ja tā būtu, tad tas būtu smieklīgi, bet Cauņa nav vesela tautība, vai arī tik pierasts kadrs, kura vārdu kāds pēkšņi izmaina. tas pats, kā 2008.gadā angļu komentātori sauca Spartaka Šiškinu par Siskinu.

     [+] [-]

, 2011-04-27 15:47, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: īstenībā, pareizi pateici. citu komentētāju (šejienes) iespaidā uzrakstīju to, ko uzrakstīju, bet tagad sapratu, ka rakstīt un pārmest cilvēkam kaut ko tādu ir tas pats, kas feministe, kas atsakās nest iepirkumu maisu, jo tas ir vīriešu darbs. atvainojos par "toni".

par Cauņu: ja tā būtu, tad tas būtu smieklīgi, bet Cauņa nav vesela tautība, vai arī tik pierasts kadrs, kura vārdu kāds pēkšņi izmaina. tas pats, kā 2008.gadā angļu komentātori sauca Spartaka Šiškinu par Siskinu.
Viss kārtībā.
Ja par Siskinu runā - daudzi ārzemju komentētāji CSKA izrunā kā siska (ne precīzi, bet tuvu tam). Tas allaž liek pasmaidīt

     [+] [-]

, 2011-04-27 16:47, pirms 14 gadiem
Kāpēc pie raksta ir tik daudz komentāru? Mēs cepjamies par pareizrakstību!

ienāca prātā tas angļu komentētājs, kas Gorkšu sauc par Gorksu un Rudņevs Polija laikam mūžīgi paliks Rudnevs! Bet tie jau tikai ziediņi varenajā izrunas karaļvalstī!

malacis Noiers! malači Šalke, ka tika tik tālu. Nākamgad parādiet zobus un mēģiniet izdarīt ko līdzīgu (bet reti kurš tam tic). Mančestra, gaidiet savu pretinieku!

     [+] [-]

, 2011-04-27 17:59, pirms 14 gadiem
magic_andris87 rakstīja: salke vines 3:0 mancestra dabus pa dirsu
Tu kļūdies 3:1

     [+] [-]

, 2011-04-27 18:10, pirms 14 gadiem
portalegri rakstīja: ienāca prātā tas angļu komentētājs, kas Gorkšu sauc par Gorksu un Rudņevs Polija laikam mūžīgi paliks Rudnevs! Bet tie jau tikai ziediņi varenajā izrunas karaļvalstī!
jā,bet anglija tak ir pasaules centrs. ja tik daudzi grib lēkāt viņiem līdzi,ok, tad lai arī raksta Airbe,Kauņa,Rudnevs utt. paši jau būtu laimīgi, ja arī citur pasaulē Ivaru izrunātu kā Ivaru, nevis kkādā šausmīgā angļu izrunas atveidojumā (bail pat domāt,kādā).
paklausījos to izrunu - džeks pasaka Pak Čison, nu b*e,tad kāpēc tā arī nerakstīt? no kkāda Džī Songa tur ir tālu kā līdz Mēnesim. kāpēc speciāli ķēmot cilvēka uzvārdu un speciāli rakstīt citādi,ja var saukt pareizi? Tikai tāpēc,ka angļi nav spējīgi izrunāt?
Visvairāk kretinē ne jau nezināšana. Da kurš var zināt visiem,kā viņus patiesībā sauc. Kretinē tādi WithnoMercy, Bronsoni un citi āksti, kuri uzreiz augstprātīgi apņirdz to,kurš cenšas uzrakstīt pareizi. Lūk,tas jau ir idiotisms

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 18:12, pirms 14 gadiem
Atliek tik Agrim novēlēt nepadoties muļķu spiedienam un turpināt rakstīt pareizi - prieks,ka vismaz kāds to cenšas darīt

     [+] [-]

, 2011-04-27 20:32, pirms 14 gadiem
Kā tad kā tad, visi pasaulē ir muļķi un labi ka vismaz mums Latvijā ir viens Agris, kurš mainīs visu pasauli
Patiesībā pasaules valodas un izrunas ir tik sarežģītas un tik daudz, nerunājot nemaz par dialektu veidiem vienas tautas ietvaros, ka latviski to ne tikai ir grūti, bet pat neiespējami pareizi izrunāt un kur nu vel uzrakstīt!!! Gribētu paskatīties ka te izskatītos sporta rakstu sadaļa, ja visus franču, portugāļu, korejiešu, ķīniešu utt uzvārdus mēģinātu sarakstīt tieši tā kā tos izrunā! Tas nemaz precīzi nebūtu iespējams, jo latviešu valodā nav ne tādu burtu ne divskaņu, lai to precīzi uzrakstītu tāpat kā to izrunā! Idiotiska diskusija!
Un swordsman ja jau te ir sācis par pareizrakstību un gramatiku citus par muļķiem saukāt, vismaz tos teikumus varēji pareizi gramatiski uzrakstīt

     [+] [-]

, 2011-04-28 01:26, pirms 14 gadiem
ABa,tu pat neesi sapratis,kas ir tá mulkiba,par ko runáju. Paskaidrosu vélreiz - mulkis nav tas,kurs uzraksta nepareizi. Mulkis apnirdz to,kurs censas uzrakstít pareizi. Jo vins, redziet,ir pieradis rakstít nepareizi. Jo angli(!) saka nepareizi. Izcili argumenti. Ok,lai raksta,bet vél apsmiet to,kurs uzraksta pareizi - to var tikai mulkis. Un já - tev varbút tas ir jaunums, bet pasaulé lieláká dala cilvéku tiesám ir aprobezoti. Un shis ir tikai viens no piemériem,kur tas parádás. Tak bútu priecájusies,beidzot uzzinot,ká sauc júsu mílákás komandas futbolistu. Né,tá vietá vajag izlamát Agri. Tápat nesaprotu,kádá sakará tu lej to údeni par pasaules dialektiem un neizrunámajiem várdiem. nu kad nevarés izrunát,tad nevarés,bet arí tad méginás rakstít maksimáli tuvu pareizajam,kas tur ko nesaprast? Un ja més varam puslídz normáli izrunát ísto várdu, kádá sakará tad mums bútu jámezgí pa anglu modei? Pats saprati,ko gribéji pateikt? To,ka mums jánem par paraugu anglu val?

     [+] [-]

, 2011-04-28 01:35, pirms 14 gadiem
Ja tu iepazisies ar kádu,nezin, zimbabvieti un vins stádísies prieksá ká Ibemojito, tu vinu sauksi par Ibemojito? vai arí sáksi muldét pasakas,ka pasaulé daudz neizrunájamu várdu, tápéc labák tevi sauksu par Aibem o Dzhito, vai tamlídzígi, jo angli drosi vien tá bútu teikusi já,un vél aiz matiem pievilktáku uzbraucienu par manu gramatiku laikam nevaréji izdomát. Tikpat labi tu arí uzrunu neieliki komatos.

     [+] [-]

, 2011-04-28 15:42, pirms 14 gadiem
ā, un vēl Va-anins. Andris Va-anins.

     [+] [-]

, 2011-04-29 18:35, pirms 14 gadiem
Noiers bija monstrs. Reāli sakot, vilka komandu, jo paveicās, ka rezultāts nebija vēl lielāks. Domāju, ka Schalkei vairs nav izredžu. Fināls - United pret Barcu. Futbola saldais ēdiens.