Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mančestras "United" ar pusotru kāju Čempionu līgas finālā

Agris Suveizda

Mančestras "United" ar pusotru kāju Čempionu līgas finālā
Manuela Noiera meistarība nespēja glābt "Schalke" no zaudējuma
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika aizvadīta pirmā UEFA Čempionu līgas pusfinālspēle. Tajā Gelzenkirhenes klubs "Schalke" savā laukumā uzņēma Mančestras "United". Neapšaubāma pāra favorīte bija "United", kas laukumā diktēja notikumus gandrīz visas 90 minūtes un izcīnīja pelnītu uzvaru - 2:0. Vārtus viesu labā guva Raiens Gigss un Veins Rūnijs.

Gelzenkirhenē savā starpā tikās Čempionu līgas šīs sezonas lielākā veiksminiece "Schalke", kas, pa ceļam izsitot iepriekšējo titula ieguvēju Milānas "Inter", negaidīti iekļuva labāko četru vienību skaitā, kā arī Anglijas Premjerlīgas līdervienība Mančestras "United". Abu komandu Čempionu līgas statistika šosezon ir visai atzīstama - "Schalke" bija uzvarējusi visās piecās mājas spēlēs (vārtu attiecība 13:3), savukārt sarkanie velni piecās izbraukuma cīņās bija izcīnījuši četras uzvaras un nebija ielaiduši nevienus (!) vārtus (6:0).

Gan "Schalke", gan Mančestras "United" sastāvā netrūka zaudējumu. Viesu rindās nevarēja spēlēt Dimitars Berbatovs, Darens Flečers un Džons O'Šei, savukārt vācu kluba galvenajam trenerim Ralfam Rangnikam galvassāpes bija krietni lielākas - ilglaicīgi savainotajiem Klāsam Janam Huntelāram, Kristofam Moricam un Kristianam Panderam lazaretē pievienojās Benedikts Hevedess un Mario Gavranovičs.

Spēle iesākās abpusējiem uzbrukumiem. Bīstamāki gan bija viesu triecieni - pirmo sešu minūšu laikā Manuelam Noieram bija jāglābj gan pēc Veina Rūnija, gan Čisona Paka sitieniem. Pēc astoņām minūtēm pilnīgi viens vārtu priekšā nokļuva Havjers Ernandess, taču arī viņš neprata pārspēt Noieru. Mančestras futbolisti pirmajās 15 minūtēs spēlēja vairāk no aizsardzības, cenšoties izlūkot pretinieku, taču pakāpeniski (bet pārliecinoši) pārņēma iniciatīvu - "Schalke" uzbrukumiem pietrūka precizitātes, un viesi arvien drošāk devās uz priekšu.

27.minūtē pēc Nemanjas Vidiča piespēles ar galvu sita Raiens Gigss, taču atkal vietā bija Noiers. Pēc deviņām minūtēm Noiers atvairīja Ernandesa sitienu, atlēkusī bumba nokļuva pie Paka, tomēr korejieša raidījums tika bloķēts. Sarkanie velni pilnībā kontrolēja cīņas gaitu, taču pietrūka paša galvenā - gūtu vārtu. Lai arī mančestriešiem bija vēl vairākas izdevības, komandas uz ģērbtuvēm devās pie bezvārtu neizšķirta. Par to "Schalke" līdzjutēji galvenokārt varēja pateikties Noieram, kurš aizvadīja teicamu puslaiku.

Pēc pārtraukuma viesi turpināja uzbrukt un joprojām nespēja atvērt mājinieku vārtus. Mančestras "United" spiediens pamazām noplaka, taču otrā puslaika vidū viesi īsā laikā guva divus vārtus. Vispirms 67.minūtē Rūnijs ar piespēli starp aizsargiem uz randiņu ar Noieru izveda Gigsu, un velsietis šo izdevību izmantoja - 1:0! Pēc divām minūtēm "United" izveidoja ļoti līdzīgu uzbrukumu, vienīgi piespēlētāja lomā šoreiz bija Ernandess, bet vārtu guvēja - Rūnijs. Jau 2:0 mančestriešu labā, un atlikušās 20 minūtes bija tikai formalitāšu kārtošana - pāris izdevības bija abām vienībām, taču gan viena, gan otra apzinājās, ka mača un, visticamāk, arī dueļa liktenis ir izšķirts.

Schalke - Manchester United 0:2 (0:0)

Vārti: Gigss 67' Rūnijs 69'

Pāris1.spēle2.spēle
Schalke - Man United0:2 (0:0)4.maijā
Real Madrid - Barcelona0:2 (0:0)3.maijā

  +1 [+] [-]

, 2011-04-26 23:57, pirms 14 gadiem
kāpēc ar pusotru kāju? wtf?

  +2 [+] [-]

, 2011-04-26 23:57, pirms 14 gadiem
Vispār jau pirms spēles nedaudz biju nepārliecināts par iznākumu tieši izbraukuma spēlē. Schalke tomēr "izsita" Valensiju un Inter no ČL. Turklāt neesmu nemaz īpaši redzējis Schalke spēli šosezon. Bet nu pirmais puslaiks tikai lika kost pirkstos par neizmantotām iespējām, jeb brīnīties par Noiera neticamo spēli! Nu var jau būt ka Schalke līdzjutēji varēja cerēt, ka kādos no tiem pusmomentiem, bumba kaut kā varēja ielīst MU vārtos. Bet nu tajā pašā laikā kaut kādas reālas izredzes un uzvaru kopvērtējumā šādi spēlējot vienkārši neeksistē. Neredzu nekādas iespējas, ko Schalke tādu varētu izmainīt savā spēlē tik īsā laikā, lai kaut cik reāli pacīnītos par uzvaru OldTrafford
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-26 23:59, pirms 14 gadiem
Noiers šodien lielisks, bet nu United tomēr līmenis krietni augstāks - gan individuāli, gan kā komandai.Prieks par Čisonu(?)...bet ja nopietni, tad visi nospēlēja super, lai arī varbūt vajadzēja būt nedaudz vēl lielākam rezultātam.

Bet Čisons...Seriously?

 -10 [+] [-]

, 2011-04-27 00:00, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: Čisons Paks tas i piz..ets,ko vēl izdomās
Slikti, ka nezini, kā izrunā tavas mīļākās komandas spēlētājus.
Varbūt audio piemērs tevi pārliecinās - 박지성 pronunciation: How to pronounce 박지성 in Korean .

  -2 [+] [-]

, 2011-04-27 00:02, pirms 14 gadiem
bumers17 rakstīja: Ko tu iedomājies ka MU ir kkadi futbola dievi no marsa? Arī viņus ir iespējams vinnēt. Nu loģiski, ka nav ko noliegt, ka Mu bija stiprāka, bet no tevis rakstītā sanāk,ka bundeslīga ir apmērm kkas lidzigs latvijas virslīgai...
Pareizs domu gājiens.

  +7 [+] [-]

, 2011-04-27 00:04, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Slikti, ka nezini, kā izrunā tavas mīļākās komandas spēlētājus.
Varbūt audio piemērs tevi pārliecinās - 박지성 pronunciation: How to pronounce 박지성 in Korean .
Ji-sung = Čisons?????

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:05, pirms 14 gadiem
MU šogad izskatās labi, arī anglijas premjerlīgā ir top1, iespējams ņems visu čl !

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:06, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: nu jau tu bikiņ pārspīlē,argumentu varbūt nav divu spēļu summā,bet ne vienā spēlē un pie tam savā laukumā....varbūt esi aizmirsis ne tik seno zaudējumu kad MU pakāsa Leeds U (ja kļūdos palabo)
Fergusons pret FA kausa agrīnajām stadijām attiecas daudz savādāk nekā pret ČL pusfinālu.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:06, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Ji-sung = Čisons?????
Mļin, kas ir ar jums, ka ne1am nepielec, ka angliskais atveidojums nav autentisks un ir domāts tikai lai englenderi spētu izrunāt korejiešu valodas vārdu?
Ja korejiešu valodā viņu izrunā Čison, tad Čisons.
Tas pats kas ar Hara/Čara hokejā vai Čavi/Havi/Ksavi no Barcas. Latviski atveido tā, kā izrunā spēlētāja dzimtajā valodā.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-27 00:07, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Slikti, ka nezini, kā izrunā tavas mīļākās komandas spēlētājus.
Varbūt audio piemērs tevi pārliecinās - 박지성 pronunciation: How to pronounce 박지성 in Korean .
lai nu tev būtu Paks,bet zinu ka ir Parks

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:07, pirms 14 gadiem
arca4 rakstīja: nu tas,ka shalke ir 10. vietā vācijā tiešām neko nenozīmē.. ko kurā tur kadā tā pati madride uzvarēja čempionlīgā,kad bija uz izkrišanas robežas..atceros to,jo toliks dažus gadus atpakalj stāstija par šo faktu!
Bet nu MU malači,smuki un pārliecinoši
Tas bija 2000. g. un tad Real ESP čempī ieņēma 5.v. Kāda Tev vēl izkrišanas robeža?

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:08, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Slikti, ka nezini, kā izrunā tavas mīļākās komandas spēlētājus.
Varbūt audio piemērs tevi pārliecinās - 박지성 pronunciation: How to pronounce 박지성 in Korean .
YouTube
- Wonderful goal of Ji sung...

  -7 [+] [-]

, 2011-04-27 00:09, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: lai nu tev būtu Paks,bet zinu ka ir Parks
Tāpat kā Xavi=Ksavi, Kuyt=Kuits, Chára=Čara, Cauņa=Kauna utt?

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:10, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Fergusons pret FA kausa agrīnajām stadijām attiecas daudz savādāk nekā pret ČL pusfinālu.
protams,bet tas nebūt nevar kalpot par argumentu ,pret tādu komandu kā Shalki,kas jau aiz strīpas ir atstājusi to pašu Valensiju,pret ko MU ne diez ko pārliecinoši spēlēja(viesos) un vēl piedevām Interu

  +1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:13, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas bija 2000. g. un tad Real ESP čempī ieņēma 5.v. Kāda Tev vēl izkrišanas robeža?
kaads veel 2000 gads? ja nezini tad nerunā labāk..te bija domāts,ka 80 vai 90 gadu sākumā bija tāda lieta,es tiešām neatceros,bet tādalieta ir bijusi,nu ja kreipāns nemeloja

  +6 [+] [-]

, 2011-04-27 00:15, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Tāpat kā Xavi=Ksavi, Kuyt=Kuits, Chára=Čara, Cauņa=Kauna utt?
vai Suveizda=Suveizd(pie mums Kurrzemē,nezinu kā rakstītos Latgalē),ja gribi ar savām sagrābstītām korejiešu gudrībām izpausties,raksti korejiešu valodā visu tekstu

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:16, pirms 14 gadiem
žēl Schalkes , Noiers fantastisks , MU laikam jau finalā!

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:16, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: protams,bet tas nebūt nevar kalpot par argumentu ,pret tādu komandu kā Shalki,kas jau aiz strīpas ir atstājusi to pašu Valensiju,pret ko MU ne diez ko pārliecinoši spēlēja(viesos) un vēl piedevām Interu
Arī ČL grupu turnīrā SAF's laiž eksperimentālus sastāvus, tāpēc ar Valensiju arī bija problēmas. Interam līdzi seko pagājušā gada statistika, šogad daudziem cilvēkiem, tai skaitā arī man, zaudējums Šalkei nebija pārsteigums. Visā visumā, Šalke arī ir apmēram vienā līmenī ar Valensiju, un ar pareizo pieeju arī Valensija nebūtu sastādījusi tik daudz problēmu.

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:20, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Arī ČL grupu turnīrā SAF's laiž eksperimentālus sastāvus, tāpēc ar Valensiju arī bija problēmas. Interam līdzi seko pagājušā gada statistika, šogad daudziem cilvēkiem, tai skaitā arī man, zaudējums Šalkei nebija pārsteigums. Visā visumā, Šalke arī ir apmēram vienā līmenī ar Valensiju, un ar pareizo pieeju arī Valensija nebūtu sastādījusi tik daudz problēmu.
iespējams tev taisnība,bet nepiekrītu ka Shalkei nebij variantu parādīt pretestību savā laukumā(protams pēc spēles to viegli pateikt,bet nedomāju ka daudzi bij tādi optimisti,kā NIPEM)

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:25, pirms 14 gadiem
arca4 rakstīja: kaads veel 2000 gads? ja nezini tad nerunā labāk..te bija domāts,ka 80 vai 90 gadu sākumā bija tāda lieta,es tiešām neatceros,bet tādalieta ir bijusi,nu ja kreipāns nemeloja
Real 80. gados un 90. sākumā nav vinnējis Chempionu līgu. Kurš no mums nezinītis?

  +4 [+] [-]

, 2011-04-27 00:26, pirms 14 gadiem
Nē nu es i beigts ar šitiem vārdu veidojumiem esportā un komentāros Viens par otru gudrāks johaidī! Visā pasaulē (nu izņemot protams dzimteni) cilvēku sauc par Dži Sun Parku, bet te mums latviešiem ir tik intelektuāls sporta portāls, ka visiem jāsāk runāt korejiešu valodā Nu vel paņemat, sameklējat un ieliekat šeit viņa pilno korejiešu dzimtas vārdu uzvārdu un visus tos vevevecsenču piedēkļus ko tik viņi tur savā zemē vārdiem neliek klāt Ar brazīliešiem vajadzētu darīt tāpat, šajā jomā domāju mums arī visiem ir vēl kur augt! Gribētu redzēt vai tādā gadījumā autoriem pirksti dikti ātri nekļūtu līki, nerunājot nemaz par mēli, mēģinot to izrunāt

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:28, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Tāpat kā Xavi=Ksavi, Kuyt=Kuits, Chára=Čara, Cauņa=Kauna utt?
Zinu ka te mazos spreegulus nemiiil, bet Kuits ir viss pareizaakais slengs- neticiiibas gadijuuuma ejat uz NED veestnieciiibu-tur paskaidros!

  -6 [+] [-]

, 2011-04-27 00:35, pirms 14 gadiem
K C D rakstīja: Zinu ka te mazos spreegulus nemiiil, bet Kuits ir viss pareizaakais slengs- neticiiibas gadijuuuma ejat uz NED veestnieciiibu-tur paskaidros!
Nezinu, kam tu esi prasījis, taču Kuits viņš nav noteikti. Uzvārda atveides pareizā forma man joprojām ir liela mīkla (Kauts, Keits, Kaits utt), taču Kuits gan viņš nav. YouTube
- Dirk Kuyt Interview at Vivo...

Dirk Kuyt pronunciation: How to pronounce Dirk...

  -2 [+] [-]

, 2011-04-27 00:44, pirms 14 gadiem
oh yeah, wake up yeah MU paarliecinoshi uzvar un ar vienu kaaju finaalaa!

Un pretī stāsies Barca

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 00:50, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nē nu es i beigts ar šitiem vārdu veidojumiem esportā un komentāros Viens par otru gudrāks johaidī! Visā pasaulē (nu izņemot protams dzimteni) cilvēku sauc par Dži Sun Parku, bet te mums latviešiem ir tik intelektuāls sporta portāls, ka visiem jāsāk runāt korejiešu valodā Nu vel paņemat, sameklējat un ieliekat šeit viņa pilno korejiešu dzimtas vārdu uzvārdu un visus tos vevevecsenču piedēkļus ko tik viņi tur savā zemē vārdiem neliek klāt Ar brazīliešiem vajadzētu darīt tāpat, šajā jomā domāju mums arī visiem ir vēl kur augt! Gribētu redzēt vai tādā gadījumā autoriem pirksti dikti ātri nekļūtu līki, nerunājot nemaz par mēli, mēģinot to izrunāt
Pazīstamākajiem spēlētājiem pareizā izruna tiek meklēta. Neticu, ka mazpazīstamiem spēlētajiem paši autori zinātu kā pareizi izrunāt. Visuzjautrinošakais man ir tas, ka līdz šim gadam bija Roberto Karloss, bet tagad ir Robertu Karlušs. Ko tad autori agrāk tā nerakstīja, bet tikai šogad pēkšņi?

  +6 [+] [-]

, 2011-04-27 00:51, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Tāpat kā Xavi=Ksavi, Kuyt=Kuits, Chára=Čara, Cauņa=Kauna utt?
chali smagas auzas...

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:51, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Nezinu, kam tu esi prasījis, taču Kuits viņš nav noteikti. Uzvārda atveides pareizā forma man joprojām ir liela mīkla (Kauts, Keits, Kaits utt), taču Kuits gan viņš nav. YouTube
- Dirk Kuyt Interview at Vivo...

http://www.forvo.com/word/dirk_kuyt/
Es zinu ka te ik peec katras kaartas ir fignas ar to XXXXXXX, man jau savaa zinaaaa ir pilniigi vienalga, bet ir bijusi kontakts ar pus NED-pus LV (jur-pol -vest zinaa) (veel futbola liidzijuteejs), teica ka nu Kauts nu kaut kaa neriimeeee- tad jau driiizaak Kuits, bet kaa jau teicu- vienaldziiiga padariiishana- ne jau ieshu pa shiii uzvaardu striiideeties!

     [+] [-]

, 2011-04-27 00:53, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Real 80. gados un 90. sākumā nav vinnējis Chempionu līgu. Kurš no mums nezinītis?
Tu izlasi ko es uzrakstiju saakumaa.. ka taads gadijums ir bijis un to teica kreipāns,nevis es to izdomāju,bet par kuru gadu vins runāja es neatceros,kas tur nav skaidrs? tad tas bijabija 50 gadu beigās kad eiropā vinji saimniekoja vai 65 gadā...es nezinu kurs gads,bet zinu un atceros,ka kreipāns tādu faktu minēja..varbuut protamska vins sajauca,bet,kataa vins teica es to atceros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-27 01:41, pirms 14 gadiem
Chisons Paks
Nenoreekties, ilgi domaaju, kas tas taads, beigaas peec izsleegshanas metodes tomeer atkodu.

     [+] [-]

, 2011-04-27 01:46, pirms 14 gadiem
FinnHarp rakstīja: Chisons Paks
Nenoreekties, ilgi domaaju, kas tas taads, beigaas peec izsleegshanas metodes tomeer atkodu.
jā, ilgi gan tur ko domāt varētu padomāt, ka Rūniju tā varētu nosaukt

  +2 [+] [-]

, 2011-04-27 01:51, pirms 14 gadiem
P.S. Noklausiijos visas 3 versijas tajaa linkaa, neviens tur nepiemin nekaadu Chisonu. Tad jau driizaak Johnson ir Jansons. A vispaar man pie kaajas, sauciet kaa gribat, taapat arvien retaak shajaa saitaa ir kaut kas jeedziigs uzrakstiits (patiikams iznjeemums - tas dzheks, kursh raksta par tenisu, Ciirulis, laikam).
Un jaa - zinu, ja nepatiik, varu nelasiit. Nelasiishu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-27 02:31, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: vai Suveizda=Suveizd(pie mums Kurrzemē,nezinu kā rakstītos Latgalē),ja gribi ar savām sagrābstītām korejiešu gudrībām izpausties,raksti korejiešu valodā visu tekstu
Šādi kadri mani nogalina. Vēsi spriež par lietām, par kurām ne mata nesajēdz, un nostāda sevi idiota lomā.
Kāds vēl ''pie mums Kurzemē''? Žurnālistikā lieto publicistikas valodas stilu un te nav sakara ar sarunvalodas dialektiem. Valodas stili pat ir pamatskolas kursā. Kā arī netā ir pieejami personvārdu latviskošanas likumi.
Ar nezināšanu nav jāizceļas.