Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Ronaldu izšķirošos vārtus gūst no aizmugures, "Real" iesoļo pusfinālā

Ronaldu izšķirošos vārtus gūst no aizmugures, "Real" iesoļo pusfinālā
Krištianu Ronaldu pēc pirmā vārtu guvuma
Foto: AP/Scanpix

Šovakar Madridē UEFA Čempionu līgas 1/4 fināla atbildes mačā dramatiskā cīņā ''Real'' pārspēja Minhenes ''Bayern'' 4:2, divu spēļu summā uzvarot 6:3. Krištianu Ronaldu guva 100. vārtus Čempionu līgā, palīdzot ''Real'' iekļūt pusfinālā.

Pirms spēles

Ceturtdaļfināla atbildes mačā Madrides komandai nācās iztikt bez aizsardzības balsta Pepes, jaudīgā Gereta Beila un vēl viena centra aizsarga Rafeala Varāna - visiem savainojumi. ''Bayern'' savukārt nevarēja palīdzēt tikai diskvalificētais Havi Martiness. Pirms mača bija bažas par iepriekš savainotā Matsa Hummelsa dalību, tomēr viņš spēli uzsāka sākumsastāvā.

''Real'' galvenais treneris Zinedins Zidāns rezervē atstāja Hamesu Rodrigesu, bet pamatsastāvā laida Isko, kurš demonstrēja izcilu sniegumu pēdējā La Liga mačā pret "Sporting Gijon" (3:2). Viesu komanda treneris Karlo Ančeloti savukārt rezervē atstāja Tomasu Milleru un spēlēja ar taktisko izvietojumu 4-1-4-1.

Šovakar 100. spēli Čempionu līgas turnīrā aizvadīja "Real" kapteinis Serhio Ramoss. Savukārt uzvaras gadījumā "Real" kļūtu par pirmo klubu, kas septiņas sezonas pēc kārtas spējis aizsniegties līdz Čempionu līgas pusfinālam.

''Real Madrid'': Navass – Marselu, Ramoss, Načo, Karvahals – Kross, Kasemiru, Modričs – Ronaldu, Benzemā (Asensio 64'), Isko (Vaskess 71')

''Bayern Munich'': Noiers – Alaba, Hummelss, Boatengs, Lāms – Alonso (Millers 75') – Riberī (Kosta 71'), Alkantara, Vidals, Robens – Levandovskis (Kimmihs 88')

Aizraujošā un dinamiskā pirmajā puslaikā komandas vārtus negūst

''Bayern'' jau pašā spēles sākumā bija izcila iespēja gūt vārtus. Pēc piespēles soda laukuma dziļumā Marselu paguva izsist bumbu Tjagu Alkantaram, bet tā atlēca pie neviena nepiesegtā Arjena Robena, kurš no tuvas distances sita nedaudz garām vārtiem.

Viesu komanda mēģināja vairāk pieturēt bumbu, taču arī ''Real'' nesēdēja rokas klēpī salikusi. Nedaudz vēlāk Madride aizskrēja ātrā pretuzbrukumā. Pēc mājinieku superzvaigznes Krištianu Ronaldu piespēles bīstamu sitienu izpildīja Karvahals. Bumbu atvairīja Noiers, taču tiesnesis dīvainā kārtā nefiksēja stūra sitienu, bet gan atsitienu no vārtem.

Minheniešus pēc neilga brīža gandrīz iegāza Manuels Noiers. Vienam no pasaulē labākajiem vārtsargiem neizdevās fiksēt bumbu pēc centrējuma. Vācietis to atsita un uzreiz pa vārtiem sita Karims Benzemā, taču nedaudz garām mērķim.

''Real'' izdevās izveidot vēl vienu pretuzbrukumu. Šoreiz uzmanības centrā bija Ronaldu, kurš centās aizbēgt no aizsarga, taču portugālim neizdevās pārvietoties uz laukuma vidusdaļu, un rezultātā viņa sitienu no nepateicīga leņķa atvairīja Noiers. Puslaika izskaņā Ronaldu vēlreiz centās pārbaudīt ''Bayern'' vārtsarga modrību, taču šāva pāri vārtiem.

Ronaldu skaisti vārti, Ramoss sit savos, Vidals tiek noraidīts

Pēc ārkārtīgi ātra un dinamiska pirmā puslaika otrais spēles nogrieznis sākās ar vēl aizraujošāku futbolu. Pēc stūra sitiena nedaudz garām vārtiem sita Isko, bet ''Bayern'' atbildēja ar ļoti bīstamu uzbrukumu. Robens atkal atradās viens pats bīstami tuvu vārtiem, izpildīja sitienu ar pirmo pieskārienu, bet Marselu bumbu izsita uz pašas vārtu līnijas!

Tas vēl nebija viss. Robens atkal lauzās ''Real'' soda laukumā, kur pret viņu noteikumus pārkāpa Kasemiru. Tiesnesis norādīja uz 11 metru sitienu atzīmī. Pie bumbas stājās Polijas futbola zvaigzne Roberts Levandovskis, kurš sita vārtu vidusdaļā un pārspēja Navasu – 0:1.

''Real'' vēl neatguvās no šoka, kad atkal Robens radīja galvassāpes Madrides aizsardzībai. Pēc precīzas viņa piespēles Arturo Vidals dažus metru attālumā no vārtiem sita pāri mērķim. Minhene uzbruka vēl aktīvāk, kamēr ''Real'' nācās vairāk aizsargāties.

''Bayern'' šāds rezultāts, protams, nederēja. Zidāna komanda viesos guva divus vārtus, bet ''Bayern'' vienu, tādēļ neizšķirta iznākuma gadījumā tālāk tiktu pašreizējā Čempionu līgas trofejas turētāja ''Real''.

Spēles pēdējās 20 minūtes aizritēja neticamā drāmā. Madrides uzbrukuma līderis Ronaldu pēc teicama Kasemiru centrējuma guva izcilus vārtus ar galvu, sarūgtinot pretiniekus - 1:1. Tās vēl nebija beigas, jo ''Bayern'' vieni vārti bija jāgūst jebkurā gadījumā, taču tad tas nozīmētu papildlaiku.

Ančeloti komanda nepadevās, uzreiz metās uz priekšu un šoreiz neticamu kļūdu pieļāva komandas kapteinis Serhio Ramoss, kurš šosezon vairākkārt ar gūtiem vārtiem mača izskaņā palīdzēja kaldināt karaliskā kluba uzvaras. Bumba lēkāja Navasa vārtu priekšā, bet Ramoss, nesapratās ar partneriem, neveiksmīgi atspēlējot bumbu uz saviem vārtiem. Ārkārtīgi atbildīgā momentā bumba... ieripoja ''Real'' vārtos - 1:2!

Ramoss netīšam iesita savos vārtos, bet intriga bija dzīva! Abas komandas zvērīgi cīnījās, bet kādā no epizodēm Arturo Vidals iešļūca kājās Marko Asensio, nopelnot otru dzelteno kartīti un tiekot noraidīts no laukuma. Atlikušajās minūtēs vairāk uzbruka ''Real'', tomēr pamatlaiks noslēdzās ar nemainīgu rezultātu.

Ronaldu gūst vārtus no aizmugures pozīcijas, "Bayern" salūzt

Neskatoties uz futbolistu nogurumu, papildlaikā abas vienības centās spēlēt aktīvi. Zidāns bija veicis divas maiņas, bet Ančeloti savas kvotas jau bija iztērējis.

Pirmā papildlaika izskaņā Ronaldu saņēma Ramosa centrējumu pretinieku soda laukumā un neviena nepiesegts guva vārtus, panākot 2:2. Noskatoties atkārtojumu, bija skaidri redzams, ka portugālis atradās pamatīgā aizmugurē, taču tiesnesis vārtus ieskaitīja.

Otrajā papildlaikā Madrides komanda guva vēl vienus vārtus, kad pēc teicama Marselu reida sekoja piespēle Ronaldu uz tukšiem vārtiem, portugālim nekļūdīgi gūstot hat-trick, kas bija viņa 100. vārti Čempionu līgā - 3:2. Ar to vēl nekas nebeidzās, jo Asensio pārtvēra bumbu, aizskrēja pretuzbrukumā un raidīja bumbu tālajā stūrī, pieliekot treknu punktu mačam - 4:2!

UEFA Čempionu līga, ceturtdaļfināli

SpēleRez./LaiksVārtu guvējiSummā
Leicester – Atletico1:1 (0:1)Vārdijs 61' – Nigess 26'1:2
Real – Bayern4:2 (0:0)Ronaldu 76' 105' 110' Asensio 112' – Levandovskis 53' (11m) Ramoss 77' (s.v.)6:3
Monaco – Borussia19.043:2
Barcelona – Juventus19.040:3

 +13 [+] [-]

, 2017-04-19 00:14, pirms 8 gadiem
Spāņi jau vienu dāvanu saņēma iepriekšējā kārtā. Barsa pret PSG.
Kāpēc vēl vienai komandai tāda jādāvā bija?!

 +10 [+] [-]

, 2017-04-19 00:14, pirms 8 gadiem
Diemžēl Kašaī un Ko 2 kļūdas:
- nepelnīta otra dzeltenā Vidālim par tīri izsistu bumbu;
- izšķirošais gols no praktiski metra aizmugures;
neļāva noskaidrot stiprāko Eiropā.
Pārējie te vairs nav pretinieki, ja vien Juve, ko teiks.

Real bez CR7 ir gandrīz nabagi šogad. Visus lielos golus ir nokārtojis CR7. Iesit viņš mazāk kopumā, taču sit lielos golus. ČL 1/4 5no6 goliem.

Paldies fričiem par cīņu.
Ramozs laikam tomēr varēs aizmigt, ja vien viņam nepārmetīs lieko pusstundu rikšošanā pārējie : )

 +17 [+] [-]

, 2017-04-19 00:15, pirms 8 gadiem
VIDEO ATKĀRTOJUMUS VAJAG IEVIEST, citādi cik var bojāt spēli

  +8 [+] [-]

, 2017-04-19 00:16, pirms 8 gadiem
echus rakstīja: skaļš virsraksts otra dzeltenā Vidalam ar laba pirmajā spēlē ar nesliktas divas dzeltenās
Tā:
Vidālu nepamatoti noraida, Ronaldu gūst izšķirošos vārtus, atrodoties aizmugurē, "Real" tiek ienesti pusfinālā

 +11 [+] [-]

, 2017-04-19 00:16, pirms 8 gadiem
Tiesnesis spēles MVP

  +4 [+] [-]

, 2017-04-19 00:16, pirms 8 gadiem
Tiesneši vilka, vilka un aiz ausīm izvilka RM. 1) Vidalam nepelnīti iedota sarkanā kartīte 2)Kompemsācijas laikā RM guva vārtus no aizmugures stāvokļa. Ceru, ka karma atspēlēsies nākamajā kārtā..

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:17, pirms 8 gadiem
PRieks protams par rezūltātu,bet tāda dikti liela rūgtuma pēcgarša..
Tiesāšana zzem katras kritikas..Vidalam jau bija jābut malā 30 minūtes ātrāk.Cr otrie vārti metrs offside Trešajos ari bija 10 centimetru offside
Vismaz prieks par Asensio smukajiem vārtiem,un kā Marcelo nolika uz ceļiem Robenu

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:17, pirms 8 gadiem
Priecājos par Real uzvaru, uzskatu, ka kopumā bija vairāk pelnījuši tikt tālāk, BET ļoti to aizēno fakts kā tas izdarīts... fui tiesnešiem

  +3 [+] [-]

, 2017-04-19 00:17, pirms 8 gadiem
Vidals labi velk spanus jau 2 gadu + tiesneshu stulbums

  +9 [+] [-]

, 2017-04-19 00:17, pirms 8 gadiem
echus rakstīja: skaļš virsraksts otra dzeltenā Vidalam ar laba pirmajā spēlē ar nesliktas divas dzeltenās
Butu iedevuši,kad bija jādod nebutu nekādu problēmu.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:17, pirms 8 gadiem
Gribēju redzēt Real pusfinālā, bet ne ar tiesnešu palīdzību. Jau aknās sēž tās tienešu rupjās kļūdas. Jāievieš video atkārtojumi un punkts... Cik jau kļūdu tiesnešiem salasījies šīs sezonas ČL izslēgšanas spēlēs? Apnicis jau skaitīt Cik var bojāt futbola burvību?

  +9 [+] [-]

, 2017-04-19 00:17, pirms 8 gadiem
Hala Offside

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:17, pirms 8 gadiem
Barca paņems CL tpt!
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
Slēpts komentārs: Grizzly

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:18, pirms 8 gadiem
tiesneši super notiesāja... atkal ievelk spāņus tālāk.

 +18 [+] [-]

, 2017-04-19 00:18, pirms 8 gadiem
Tam bija jābūt finālam! Spēcīgākās eiropas komandas, un tik līdzīgs sniegums. Skaists futbols

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:18, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: PRieks protams par rezūltātu,bet tāda dikti liela rūgtuma pēcgarša..
Tiesāšana zzem katras kritikas..Vidalam jau bija jābut malā 30 minūtes ātrāk.Cr otrie vārti metrs offside Trešajos ari bija 10 centimetru offside
Vismaz prieks par Asensio smukajiem vārtiem,un kā Marcelo nolika uz ceļiem Robenu
Trešajos nebija, jo CR piespēli saņēma, kad abi jau bij priekš pēdējam aizsargam
Slēpts komentārs: 555
Slēpts komentārs: T.G.H.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:18, pirms 8 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Tiesneši vilka, vilka un aiz ausīm izvilka RM. 1) Vidalam nepelnīti iedota sarkanā kartīte 2)Kompemsācijas laikā RM guva vārtus no aizmugures stāvokļa. Novēlu RM izkrist nākamajā kārtā.
Dēļ tiesnešu kļūdām novēlu izkrist?
Malacis...

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:19, pirms 8 gadiem
Tiesa gan jau bija aizmirsies cik ļoti Robens var kretinēt ar saviem daiviem...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:19, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: PRieks protams par rezūltātu,bet tāda dikti liela rūgtuma pēcgarša..
Tiesāšana zzem katras kritikas..Vidalam jau bija jābut malā 30 minūtes ātrāk.Cr otrie vārti metrs offside Trešajos ari bija 10 centimetru offside
Vismaz prieks par Asensio smukajiem vārtiem,un kā Marcelo nolika uz ceļiem Robenu
Marselu vienīgais, ka progresē aiz CR7 platajiem pleciem

  +3 [+] [-]

, 2017-04-19 00:19, pirms 8 gadiem
Real bija labăki šajā duelī! Abās spēlēs pārliecinośs sniegums, vienīgi varēja būt labāka realizācija. Ejam pretim titulam!

  -4 [+] [-]

, 2017-04-19 00:19, pirms 8 gadiem
Un Robbēna ļevo 11m SC aizmirsa. + autogols Real. Paši ta neko no spēles iesist nevarēja. A Real tik un tā būtu daspiedis Bayern. Pat ja atceltu to golu

  +4 [+] [-]

, 2017-04-19 00:19, pirms 8 gadiem
Sarkanā kur nevajag, maksimāli tīri bumbā, Cassemiro neiedeva sarkano, kur tiešām bija pārkāpums pret Robbenu, Ronaldo aizmugurē. Cerams šī tiesnešu brigāde vairs netiesās. Pilnīgi vēži. Un liels paldies Bayernam, it īpaši, Hummelsam, Lewandovskim un Boatengem, par to, ka cīnījās no visas sirds neskatoties uz savainojumiem!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-19 00:19, pirms 8 gadiem
555 rakstīja: nedomaaju, ka tiesnesis vilka RM. pendeles arii nebija. vinsh tiesaaja, kaa redzeeja, bet laikam nevienu leemumu pareizi nepienjeema. visdiivainaakais, kaa sarkano nedabuuja kazemiro savukaart vidaala sarkanaa ir uz ancheloti sirdsapzinjas, tas bija redzams, ka vinsh kaut ko sastraadaas.
Pendele bija, jo reāli uzmina uz pēdas un nogrūda ar stilbiem ātrumā esošo Robenu, šim pat nebija laika sākt tēlot.
Slēpts komentārs: Modritis
Slēpts komentārs: Gabiitis
Slēpts komentārs: DaMarcus
Slēpts komentārs: Dandris

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:20, pirms 8 gadiem
jocker rakstīja: Priecājos par Real uzvaru, uzskatu, ka kopumā bija vairāk pelnījuši tikt tālāk, BET ļoti to aizēno fakts kā tas izdarīts... fui tiesnešiem
kur vini bija pelnijushi tikt spanu bomari ? abas speles bayern dabuu sarkano + sit garam penalus un real tik un taa vajag tiesneshu paliidzibu lai vinnetu pagarinajumaa - Juventus tiks galaa ar siem bomariem un arii Atm

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:21, pirms 8 gadiem
Vāciešus brutāli apzaga.Cik ilgi tiesneši pavilksies uz spāņu teātri ?

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:21, pirms 8 gadiem
HALA MADRID HALA MADRID

  +4 [+] [-]

, 2017-04-19 00:21, pirms 8 gadiem
555 rakstīja: nedomaaju, ka tiesnesis vilka RM. pendeles arii nebija. vinsh tiesaaja, kaa redzeeja, bet laikam nevienu leemumu pareizi nepienjeema. visdiivainaakais, kaa sarkano nedabuuja kazemiro savukaart vidaala sarkanaa ir uz ancheloti sirdsapzinjas, tas bija redzams, ka vinsh kaut ko sastraadaas.
Tieši tā iemesla dēļ, ka iepriekš Vidālam pret viņu neiedeva otro, bet ja Vidāls ir tāds auns, ka nevar savaldīties jau iepriekš tiekot pažēlots, lai vaino paši sevi, nevis tiesnešus. Huļi tad paši neiesita vairāk vienādos sastāvos? Kā būtu ja būtu. Kā būtu, ja Ramoss savos neieliktu.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:21, pirms 8 gadiem
Modritis rakstīja: Ja aizmugure bija,bet tas neizshkira speles gaitu,bet gan Vidala noraidijums!


P.S. Jautajums autoriem,pec Barselonas -PSG speles,rakstija ka baiga atspeleshanas,bet nepieminejat izdomato penali,tad Piqe roka,Maskerano neiedota pendele pret Di Mariju,tad papildlaikas bija gandriz 10 minutes,bet te kkad viena aizmugure?
Kā naglai uz galvas

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:21, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Diemžēl Kašaī un Ko 2 kļūdas:
- nepelnīta otra dzeltenā Vidālim par tīri izsistu bumbu;
- izšķirošais gols no praktiski metra aizmugures;
neļāva noskaidrot stiprāko Eiropā.
Pārējie te vairs nav pretinieki, ja vien Juve, ko teiks.

Real bez CR7 ir gandrīz nabagi šogad. Visus lielos golus ir nokārtojis CR7. Iesit viņš mazāk kopumā, taču sit lielos golus. ČL 1/4 5no6 goliem.

Paldies fričiem par cīņu.
Ramozs laikam tomēr varēs aizmigt, ja vien viņam nepārmetīs lieko pusstundu rikšošanā pārējie : )
Tik pat labi varēja arī neuzlikt pendeli kad nogāza Robbenu un uzlikt, kad nogāza Casemiro. Kļūdu takā padaudz... Sāk likties, ka tik tiešām jāievieš video atkārtojumi.
Spēle sulīga!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:21, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Sarkanā kur nevajag, maksimāli tīri bumbā, Cassemiro neiedeva sarkano, kur tiešām bija pārkāpums pret Robbenu, Ronaldo aizmugurē. Cerams šī tiesnešu brigāde vairs netiesās. Pilnīgi vēži. Un liels paldies Bayernam, it īpaši, Hummelsam, Lewandovskim un Boatengem, par to, ka cīnījās no visas sirds neskatoties uz savainojumiem!
Hummelss jau nu gan šodien, manuprāt, tīri nekāds.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:21, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Pendele bija, jo reāli uzmina uz pēda un nogrūda ar stilbiem ātrumā esošo Robenu, šim pat nebija laika sākt tēlot
da nu beidz. robeens shaadi vienmeer ir veelies pie pirmaas iespeejas, nekaa tur nebija.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-19 00:21, pirms 8 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Tiesneši vilka, vilka un aiz ausīm izvilka RM. 1) Vidalam nepelnīti iedota sarkanā kartīte 2)Kompemsācijas laikā RM guva vārtus no aizmugures stāvokļa. Ceru, ka karma atspēlēsies nākamajā kārtā..
Vidalam jau kadu laiku atpakal vaidzeja dot otro dzelteno,tiesnesis pazeloja,bet shoreiz vairs nevaraja ignoret + neiedota pendele ret Casemiro!

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:22, pirms 8 gadiem
Gānīs tagad te tiesnesi, bet ko reāli tad Bayern parādīja? Forši nopelnīja pendeli un sagaidīja haļavu ar Reālo notizlošanos. Nevienu normālu golu no spēles tā arī neielika. Stiprākais šeit uzvarēja.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:23, pirms 8 gadiem
Principā tiesnešu darbs abās spēlēs bija pilnīgs fufelis. Gan viesos,gan Bernabeu. Ar katru gadu tā tiesāšana paliek arvien sūdīgāka. Videoatkārtojumi ir vajadzīgi

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:23, pirms 8 gadiem
555 rakstīja: da nu beidz. robeens shaadi vienmeer ir veelies pie pirmaas iespeejas, nekaa tur nebija.
šī nebija tā reize.
man arī kaitina Rubenis, bet šoreiz viss bija nopietni un pamatoti.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:23, pirms 8 gadiem
Modritis rakstīja: neiedota pendele ret Casemiro!
Tu laikam esi no tiem, kuri vaino meiteni, ja nestāv Tipisks spāņu futbola piekritējs.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:23, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Sarkanā kur nevajag, maksimāli tīri bumbā, Cassemiro neiedeva sarkano, kur tiešām bija pārkāpums pret Robbenu, Ronaldo aizmugurē. Cerams šī tiesnešu brigāde vairs netiesās. Pilnīgi vēži. Un liels paldies Bayernam, it īpaši, Hummelsam, Lewandovskim un Boatengem, par to, ka cīnījās no visas sirds neskatoties uz savainojumiem!
Viss pret Bayern vaine ? Sazvērestība pret Bayern...draudziņ
Slēpts komentārs: Hala Madrid

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:24, pirms 8 gadiem
Grizzly rakstīja: Tieši tā iemesla dēļ, ka iepriekš Vidālam pret viņu neiedeva otro, bet ja Vidāls ir tāds auns, ka nevar savaldīties jau iepriekš tiekot pažēlots, lai vaino paši sevi, nevis tiesnešus. Huļi tad paši neiesita vairāk vienādos sastāvos? Kā būtu ja būtu. Kā būtu, ja Ramoss savos neieliktu.
nu jau, nu jau. vidaalam par pirmo dzelteno vareeja striideeties, uz otru pusi liidziigaa situaacijaa ramosam neko neiedeva. bet tajaa epizodee ar kazemiro braziilis paarteeloja. jums jau nu buutu shii vinja iipashiiba jaapamana, nekaa tur nebija. bet kazemiro bija vairaakas rupjas epizodes plus simulaacija, prasot pendeli. tas, ka vidaalu agri vai veelu noraidiitu, gan bija skaidrs. noraidiija nepamatoti, bet gan jau tur peec tam kaut kas buutu.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:24, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Hummelss jau nu gan šodien, manuprāt, tīri nekāds.
Un kādam viņam bija jābūt pēc traumas? Kā gurķītim?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:25, pirms 8 gadiem
ar steigu vajag video tiesnesi, jo šādas kļūdas tiesnešu izpildījumā ir ļoti biežas.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:25, pirms 8 gadiem
Vai tiešām Bayern fani var teikt, ka 2 spēļu summā jūs apzaga? 2 pendeles iedeva + šodien auto gols iekrita....

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:25, pirms 8 gadiem
kurš te lielākai daļai liek mīnusus ? Madrides heiteri?

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:25, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un kādam viņam bija jābūt pēc traumas? Kā gurķītim?
Nu jāslavē par vāju maču tādēļ, ka trauma. Protams.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:25, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu laikam esi no tiem, kuri vaino meiteni, ja nestāv Tipisks spāņu futbola piekritējs.
Vismaz rīt Juventus Tev sagādās patīkamas emocijas pēc Barsas izsišanas

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:26, pirms 8 gadiem
Te viss skaidrs, daļa madridiešu kaunās par šādu iznākumu.
Lasu tālāk Uldriķeri!

  -3 [+] [-]

, 2017-04-19 00:26, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Principā tiesnešu darbs abās spēlēs bija pilnīgs fufelis. Gan viesos,gan Bernabeu. Ar katru gadu tā tiesāšana paliek arvien sūdīgāka. Videoatkārtojumi ir vajadzīgi
Esi gatavs 30 minūtes katru reizi ilgāk ''baudīt'' futbolu?Kas kontrolēs,kad vajadzēs skatīties?Spēlētāju roku pacelšana?Katrai komandai noteikts skaits spēlē?Un ja vairs nav iespēju??Par šito runā jau ilgi,un runās vēl ilgāk.Un tad vēl tikpat ilgi mēģinās ieviest.Paskaties cik ilgi ieviesa,lai skatītos vārtus,un i to sākas kaut kur sētas turnīros

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:26, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Gānīs tagad te tiesnesi, bet ko reāli tad Bayern parādīja? Forši nopelnīja pendeli un sagaidīja haļavu ar Reālo notizlošanos. Nevienu normālu golu no spēles tā arī neielika. Stiprākais šeit uzvarēja.
Es neesmu ne Real,ne Bayern fans,neņemos spriest uzvarēja stiprākais,vai vājākais,bet nu tādā spēlē tik rupjas tiesneša kļūdas nav pieļaujamas. Ronaldo divu vārtu guvumos bija aizmugures stāvoklī.
Nu un par Vidāla sarkano kartiņu es vispār nerunāju,pilnīgs čau.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:26, pirms 8 gadiem
jocker rakstīja: Vai tiešām Bayern fani var teikt, ka 2 spēļu summā jūs apzaga? 2 pendeles iedeva + šodien auto gols iekrita....
Vidāls fair play aizsita garām nepelnīto pendeli.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:26, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Pie own goal gandrīz tv izlidināju pa logu.
Mierigak,mierigak!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-19 00:26, pirms 8 gadiem
Paldies Lahman un Alonso. Aizvadija pēdējo CL spēli. Leģendas!

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:26, pirms 8 gadiem
Sorry puikas un meitenes, bet teikt, ka tiesnesis ievilka Real pusfinālā - laikam nepaskaitījāt cik dzeltenās vajadzēja iedot Bayern jau pirms 1:1.. Laika vilcināšanas, bumbas neatdošanas un mešanas prom - tās visas ir stabilas dzeltanās par laika vilcināšanu + Robens jau pirmajā puslaikā bija pelnījis sakrāt dzeltenās par simulēšanu. Jā, Ronaldu iesita no aizmugures, Vidāla otrā kartīte arī nebija kaut arī no laukuma jau viņu vajadzēja nodzīt 25min ātrāk. In the end - uzvar stiprākais un šoreiz tas diezgan pārliecinoši bija Real.. Otrā spēle būtu formalitāte, ja vien Bayern nebūtu bijis tik teicams vārtsargs Noiera personā

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:27, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Esi gatavs 30 minūtes katru reizi ilgāk ''baudīt'' futbolu?Kas kontrolēs,kad vajadzēs skatīties?Spēlētāju roku pacelšana?Katrai komandai noteikts skaits spēlē?Un ja vairs nav iespēju??Par šito runā jau ilgi,un runās vēl ilgāk.Un tad vēl tikpat ilgi mēģinās ieviest.Paskaties cik ilgi ieviesa,lai skatītos vārtus,un i to sākas kaut kur sētas turnīros
Nepārspīlē - atkārtojums ir 10-15 sek laikā.
Galvenajam nav jāredz. Ausē pateiks to, ko visi redz.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:27, pirms 8 gadiem
No spēles minhene neiesita nevienus vārtus! Vienus Ramoss savos un pluss pendele!!! faktiski divās spēlēs iesisti 1 ar pusi vārti!!! Real iesita 6!!!!!!!!!! Un kur te ir jautajumi!?!?!? nevajag vainot tiesnešus, vajag pašiem gūt vārtus! Real abu spēļu kopsummā bija labāki un to nevar noliegt!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:27, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vismaz rīt Juventus Tev sagādās patīkamas emocijas pēc Barsas izsišanas
Nekur vēl nav rakstīts. Tā būs smaga cīņa no pirmās līdz pēdējai minūtei. Viss ir iespējams.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:28, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Paldies Lahman un Alonso. Aizvadija pēdējo CL spēli. Leģendas!
Tas gan! +

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:28, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Sorry puikas un meitenes, bet teikt, ka tiesnesis ievilka Real pusfinālā - laikam nepaskaitījāt cik dzeltenās vajadzēja iedot Bayern jau pirms 1:1.. Laika vilcināšanas, bumbas neatdošanas un mešanas prom - tās visas ir stabilas dzeltanās par laika vilcināšanu + Robens jau pirmajā puslaikā bija pelnījis sakrāt dzeltenās par simulēšanu. Jā, Ronaldu iesita no aizmugures, Vidāla otrā kartīte arī nebija kaut arī no laukuma jau viņu vajadzēja nodzīt 25min ātrāk. In the end - uzvar stiprākais un šoreiz tas diezgan pārliecinoši bija Real.. Otrā spēle būtu formalitāte, ja vien Bayern nebūtu bijis tik teicams vārtsargs Noiera personā
iemācies noteikumus 2 spēļu summā un tad bubini te savu mantru

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:28, pirms 8 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Tiesneši vilka, vilka un aiz ausīm izvilka RM. 1) Vidalam nepelnīti iedota sarkanā kartīte 2)Kompemsācijas laikā RM guva vārtus no aizmugures stāvokļa. Ceru, ka karma atspēlēsies nākamajā kārtā..
Vidālu vajadzēja noraidīt jau 1 puslaikā. Kazemiro arī. Offsaida gols? A ko iesita Bayern? Ļevo penku? Ramosa autogolu? hahahahaha. Karma atspēlējās jums par pozorno uzvaru pret Juvi pagājšgad. Kad 3 goli tika iesista ar noteikumu pārkāpumiem

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:28, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Paldies Lahman un Alonso. Aizvadija pēdējo CL spēli. Leģendas!
Forši, ka šīs leģendas ir uzvarējušas ČL

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:28, pirms 8 gadiem
Modritis rakstīja: Mierigak,mierigak!
Tās bija emocijas tajā brīdī apzinoties, cik daudz iespēju pirmajā puslaikā vnk izniekoja un ja nozāģēs dēļ tā

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:29, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Esi gatavs 30 minūtes katru reizi ilgāk ''baudīt'' futbolu?Kas kontrolēs,kad vajadzēs skatīties?Spēlētāju roku pacelšana?Katrai komandai noteikts skaits spēlē?Un ja vairs nav iespēju??Par šito runā jau ilgi,un runās vēl ilgāk.Un tad vēl tikpat ilgi mēģinās ieviest.Paskaties cik ilgi ieviesa,lai skatītos vārtus,un i to sākas kaut kur sētas turnīros
Arī piekrītu, ka nevajag nekādi atkārtojumi, bet... kas kontrolēs un kas pieprasīs? Nu nav jau problēma katrai komandai limitētu pieprasījumu skaitu uz maču iedot. Kaut vai VIENU.
Pieprasījums? Vai nu kapteinis, vai galvenais treneris pie 4.tiesneša.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-19 00:29, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Gānīs tagad te tiesnesi, bet ko reāli tad Bayern parādīja? Forši nopelnīja pendeli un sagaidīja haļavu ar Reālo notizlošanos. Nevienu normālu golu no spēles tā arī neielika. Stiprākais šeit uzvarēja.
real vispar neviena gola :d loti lielas veiksmes piedeva spanu bomariem - viss naks atpakal kad Juve sitos izsmerees!

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:29, pirms 8 gadiem
Es domāju, ka "Bayern" fiziski no lūzīs jau otrā puslaika sākumā, bet vācieši patīkami pārsteidza. "Real" neaizvadīja to labāko maču, un ja ne noraidījums un tiesnešu kļūda, tad visādi vēl varēja būt. Bet aizsardzība objektīvu iemeslu dēļ šoreiz bija "Bayern" vājā vieta, par mazākumu nemaz nerunājot.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:30, pirms 8 gadiem
Futbols ir vienīgais komandu sporta veids,kur notiek tik daudz tiesnešu kļūdu mūsdienās.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:30, pirms 8 gadiem
Vajadzēja iedot otro dzelteno tajā epizodē, kur pažēloja un nebūtu cepšanās

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:30, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Arī piekrītu, ka nevajag nekādi atkārtojumi, bet... kas kontrolēs un kas pieprasīs? Nu nav jau problēma katrai komandai limitētu pieprasījumu skaitu uz maču iedot. Kaut vai VIENU.
Kā, kas, katram golam replayu, un katrai pendelei, laiks, lai brigāde noskatītos replay tāpat būs mazāks, kā svinēšana.

šitais atgādināja 2002 PK. Koreja!

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:30, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Forši, ka šīs leģendas ir uzvarējušas ČL
Ne tikai

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:31, pirms 8 gadiem
RAGNARS rakstīja: Barca paņems CL tpt!
TNX Brāl..tnx es par to pašu

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:31, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es domāju, ka "Bayern" fiziski no lūzīs jau otrā puslaika sākumā, bet vācieši patīkami pārsteidza. "Real" neaizvadīja to labāko maču, un ja ne noraidījums un tiesnešu kļūda, tad visādi vēl varēja būt. Bet aizsardzība objektīvu iemeslu dēļ šoreiz bija "Bayern" vājā vieta, par mazākumu nemaz nerunājot.
Es pilnīgi to pašu biju gaidījis, ka vecie krabji nolūzīs, bet laikam tāds adrenalīns, ka viss pie kājas un skrien.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:31, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: iemācies noteikumus 2 spēļu summā un tad bubini te savu mantru
Tu spēli paskaties bubinātāj un tad ver muti vaļā.. Gan Costam, gan Milleram stabilas dzeltenās par bumbas mešanu prom un neatdošanu pretiniekam.. Ja Tu uz visu caur pirkstiem skaties, kad vajag ieheitot par Real, tad prieks, ka tādi kā Tu mūždien aplaužas..

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:32, pirms 8 gadiem
WTF, laikam Bayern fans virsrakstu lika!?
Haha!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:32, pirms 8 gadiem
žēl ka spēles varoņi ir TIESNEŠI.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:32, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Es pilnīgi to pašu biju gaidījis, ka vecie krabji nolūzīs, bet laikam tāds adrenalīns, ka viss pie kājas un skrien.
Tas bija Robena faktors. Viņš skrietu pat bez abām kājām
Nu labi, ne viņš vien. Arī Lāmu nedrīkst nenovērtēt. Leģenda.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:32, pirms 8 gadiem
Līdz Vidala meistarstiķim spēle gāja Bayern uzvaras virzienā.
Jampamps visu noraka!

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:32, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Es neesmu ne Real,ne Bayern fans,neņemos spriest uzvarēja stiprākais,vai vājākais,bet nu tādā spēlē tik rupjas tiesneša kļūdas nav pieļaujamas. Ronaldo divu vārtu guvumos bija aizmugures stāvoklī.
Nu un par Vidāla sarkano kartiņu es vispār nerunāju,pilnīgs čau.
Nu redz, tu esi gatavs gānīt tiesnesi, bet, piemēram, nezini, ka pēc noteikumiem Ronaldo 3. vārtu tuvumā aizmugures nav. Kāpēc, to ļaušu tev pašam sameklēt.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:32, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Forši, ka šīs leģendas ir uzvarējušas ČL
Tas tiesa!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:32, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Arī piekrītu, ka nevajag nekādi atkārtojumi, bet... kas kontrolēs un kas pieprasīs? Nu nav jau problēma katrai komandai limitētu pieprasījumu skaitu uz maču iedot. Kaut vai VIENU.
Pieprasījums? Vai nu kapteinis, vai galvenais treneris pie 4.tiesneša.
Bonusā visam ja skatās aizmugures,kas notiks ja zebra ņem un norauj ātro pretuzbrukumu ar dumu svilpi?Šitam visam pasākumam ir pārāk daudz robu,lai ieviestu.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:33, pirms 8 gadiem
Zeus3 rakstīja: WTF, laikam Bayern fans virsrakstu lika!?
Haha!
Nu aizmugure jau bija 100%.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:33, pirms 8 gadiem
var teikt ka manas veelmes pa dienu piepildiijaas,bet pats smiekliigaakais,ka atkal visi runaa ka spaanjus aiz ausiim ievilka pusfinaalaa,bet viens no lielaakajiem aizstaavjiem ir 555(Barcas fans)

  -4 [+] [-]

, 2017-04-19 00:33, pirms 8 gadiem
atradusies gudrie tiesnesu noliceeji.
ko juus pasi maakat?

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:34, pirms 8 gadiem
barsas faniem labāk nerādīties te sāks aiztikt viņus

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:34, pirms 8 gadiem
Dandris rakstīja: atradusies gudrie tiesnesu noliceeji.
ko juus pasi maakat?
Man šķiet, ja Bayerns būtu ielicis no aizmugures visi hala madrid brēktu komentāros par stulbajiem tiesnešiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:35, pirms 8 gadiem
Dandris rakstīja: atradusies gudrie tiesnesu noliceeji.
ko juus pasi maakat?
Drukāt komentārus

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:36, pirms 8 gadiem
Ja tiesnešu kļūdas nebūtu tik izšķirošas un rupjas, tad varētu pat teikt, ka kvalitatīvs futbols, bet...

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:36, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Savā laikā pats esmu nospēlējis futbolu 12 gadus,tā kā tavās pamācībās noteikti neesmu ieinteresēts. Man nospļauties uz šīm abām komandām.
Bet galīgi nav nospļauties uz tādu tiesāšanu,ar tik klajām kļūdām.
Pēdējā laikā neesi no hokeja pārslēdzies uz futeni?

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:37, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: var teikt ka manas veelmes pa dienu piepildiijaas,bet pats smiekliigaakais,ka atkal visi runaa ka spaanjus aiz ausiim ievilka pusfinaalaa,bet viens no lielaakajiem aizstaavjiem ir 555(Barcas fans)
Jo Jūs... visi Latvijā esat par... world peace kā kārtīgas topmodeles???

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:37, pirms 8 gadiem
Dandris rakstīja: atradusies gudrie tiesnesu noliceeji.
ko juus pasi maakat?
es nenolieku tiesnešus. Tiesāšana nav viegls darbs un protams arī viņi ir cilvēki. Bet diemžēl kļūdījās ļoti būtiskos momentos. spēles inspektors par spēli noteikti ieliks zem 7,9 atzīmi... skolā tas būtu zem 4 ( nesekmīgi ) p.s protams asistentu nevar vainot pie sarkanās, kā arī galveno nevar vainot pie aizmugures. p.s lai gan visi ir viena komanda!

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:37, pirms 8 gadiem
signijs rakstīja: žēl ka spēles varoņi ir TIESNEŠI.
Mosties, futbols ir vienīgais sporta veids, kur to var teikt par katru otro maču! Kā jums pašiem tas nav apnicis?

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:38, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Tu spēli paskaties bubinātāj un tad ver muti vaļā.. Gan Costam, gan Milleram stabilas dzeltenās par bumbas mešanu prom un neatdošanu pretiniekam.. Ja Tu uz visu caur pirkstiem skaties, kad vajag ieheitot par Real, tad prieks, ka tādi kā Tu mūždien aplaužas..
Rakstīji, ka pirms 1-1 Bayern vilka laika. really?!?!?
Slēpts komentārs: svomalraH

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:39, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jo Jūs... visi Latvijā esat par... world peace kā kārtīgas topmodeles???
pats saprati ko uzrakstiiji?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:40, pirms 8 gadiem
Pike reakciju uz cr offside golu
Gerard Piqué ✔ @3gerardpique
...
23:55 - 18 Apr 2017
90.170 90.170 Retweets 65.677 65.677 me gusta

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:40, pirms 8 gadiem
..Bavārijā asaru lietus. bet pelnīti. viņiem jau sen bija jāizkrīt

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:41, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Mosties, futbols ir vienīgais sporta veids, kur to var teikt par katru otro maču! Kā jums pašiem tas nav apnicis?
protams kartīte ir diskutējama... kā to redz tiesnesis. bet aizmugure gan bija jāpaceļ... man piemēram tiesājot aizmugures noteikšana vnm likusies visvieglākais

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:41, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Rakstīji, ka pirms 1-1 Bayern vilka laika. really?!?!?
Tu sievai arī mājās pie katra vārda piekasies? Vilcināja laiku vai neļāva ievadīt spēlē - abas situācijas ir dzeltenās vērtībā.. Un olgavja nemitīgā vārtīšanās pa zemi + apšaubāma pendele. Real pelnīti ir pusfinālā - Bayern pelnīti ir ārā. Interesants ceturtdaļfināls un paldies par to Bayern!

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:41, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: pats saprati ko uzrakstiiji?
Barca LV aizstāv Real Madrid LV gaišākai, saulainākai nākotnei. Prozit

  +4 [+] [-]

, 2017-04-19 00:42, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Savā laikā pats esmu nospēlējis futbolu 12 gadus,tā kā tavās pamācībās noteikti neesmu ieinteresēts. Man nospļauties uz šīm abām komandām.
Bet galīgi nav nospļauties uz tādu tiesāšanu,ar tik klajām kļūdām.
Protams, labāk nospļauties un gānīt tālāk, nekā paskatīties vai tiešām gāni par kļūdu vai pašam vnk rupja noteikumu nezināšana. Reāli te bija viena rupja kļūda - Ronaldo 2. vārti, kas nonoliedzami ietekmēja mača gaitu. Sarkanā - jā, izpētot atkārtojumus jāsaka, ka nevajadzēja dot, bet spēles gaitā tā ir tāda 50/50 situācija kādas ir teju katrā mačā. Par pārējām situācijām kur varēja kko dot/nedot pat nav vērts izteikties - tādas katrā mačā ir ikdiena.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:44, pirms 8 gadiem
agrizzz rakstīja: ..Bavārijā asaru lietus. bet pelnīti. viņiem jau sen bija jāizkrīt
Tu esi tāds piens

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:45, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Protams, labāk nospļauties un gānīt tālāk, nekā paskatīties vai tiešām gāni par kļūdu vai pašam vnk rupja noteikumu nezināšana. Reāli te bija viena rupja kļūda - Ronaldo 2. vārti, kas nonoliedzami ietekmēja mača gaitu. Sarkanā - jā, izpētot atkārtojumus jāsaka, ka nevajadzēja dot, bet spēles gaitā tā ir tāda 50/50 situācija kādas ir teju katrā mačā. Par pārējām situācijām kur varēja kko dot/nedot pat nav vērts izteikties - tādas katrā mačā ir ikdiena.
ne ko pielikt, no ke atņemt

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:45, pirms 8 gadiem
Btw, Lewandovskis varēja izkriet 1v1 vienā momentā, bet protams tiesneši tur gan saskatija aizmuguri, kur vsp nebija, pilnībā.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:47, pirms 8 gadiem
Spēles momentu video šeit - Futbola saldajā ēdienā ”Real”,...

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:47, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Protams, labāk nospļauties un gānīt tālāk, nekā paskatīties vai tiešām gāni par kļūdu vai pašam vnk rupja noteikumu nezināšana. Reāli te bija viena rupja kļūda - Ronaldo 2. vārti, kas nonoliedzami ietekmēja mača gaitu. Sarkanā - jā, izpētot atkārtojumus jāsaka, ka nevajadzēja dot, bet spēles gaitā tā ir tāda 50/50 situācija kādas ir teju katrā mačā. Par pārējām situācijām kur varēja kko dot/nedot pat nav vērts izteikties - tādas katrā mačā ir ikdiena.
Tu kaut reiz mūžā esi futbolu spēlējis,vai tikai pa tv kasti skatījies ?
Jau sarkanā kartiņa vien sačakarēja visu spēles gaitu,nerunājot jau par Ronaldo golu papildlaikā + ņemot vērā ka vācieši bija iedzinējos. Viss pārējais kas tur sabira pēcāk,ir pupu mizas.
Jo pēc tādām tiesneša kļūdām neviena superprofesionāļa psihe neizturēs.
Spēlējot uz spēju robežas tādas kļūdas nokauj spēli un tās gaitu.
Tā kā tiesnesi ir absolūts šīs spēles MVP un tikai pēcāk Ronaldo.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-19 00:47, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ļoti negribējās, lai "Bayern" tiek tālāk ar tiesnešu palīdzību, bet "Real" tā ir ikdiena.
?? No šīs vietas sīkāk, lūdzu. Neesi sajaucis komandas?

  +3 [+] [-]

, 2017-04-19 00:47, pirms 8 gadiem
Vienā no angļu saitiem labs komentārs kuram grūti nepiekrist

"The referee was garbage, Vidal should've sent of 30 minutes earlier, Lewandowski pass was offside during Real's OG, Ronaldo offside goal..

All in all garbage game, both got one goal from it and Vidal well he was saved several times by the referee. They need video cameras for next year."

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:49, pirms 8 gadiem
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.ne...
Izrādās 2 un 3 golā bija offside tas ir pipec

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:50, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: ?? No šīs vietas sīkāk, lūdzu. Neesi sajaucis komandas?
Viens milzu lempis manā kontā. Trollollo

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:51, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Vienā no angļu saitiem labs komentārs kuram grūti nepiekrist

"The referee was garbage, Vidal should've sent of 30 minutes earlier, Lewandowski pass was offside during Real's OG, Ronaldo offside goal..

All in all garbage game, both got one goal from it and Vidal well he was saved several times by the referee. They need video cameras for next year."
Kāda vēl Lewandovskim aizmugure. Kur par Cassemiro sarkano, kur reali bija? Labi, ja neiedeva Cassemiro tad nevajadzēja dot arī Vidalam. Bet nu tiesneša darbs tiešām miskaste.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:52, pirms 8 gadiem
sochee rakstīja: https://www.failiem.lv/u/rnvkrrx9#/...

Izrādās 2 un 3 golā bija offside tas ir pipec
Trešais gols nav aizmugure. To pat es zinu, nebūdams baigais futbola fans un zinātājs. Spēlētājs drīkst dot ekstra piespēli uz jebkurieni, ja pats ir priekšā visiem aizsargiem.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:52, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Lewandowski pass was offside during Real's OG
Šis gan ir diskutabli.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:52, pirms 8 gadiem
emgape rakstīja: Trešais gols nav aizmugure. To pat es zinu, nebūdams baigais futbola fans un zinātājs. Spēlētājs drīkst dot ekstra piespēli uz jebkurieni, ja pats ir priekšā visiem aizsargiem.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.ne...

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:52, pirms 8 gadiem
emgape rakstīja: Trešais gols nav aizmugure. To pat es zinu, nebūdams baigais futbola fans un zinātājs. Spēlētājs drīkst dot ekstra piespēli uz jebkurieni, ja pats ir priekšā visiem aizsargiem.
Tur jau tā lieta ka nav viņš priekšā

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:53, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Kāda vēl Lewandovskim aizmugure. Kur par Cassemiro sarkano, kur reali bija? Labi, ja neiedeva Cassemiro tad nevajadzēja dot arī Vidalam. Bet nu tiesneša darbs tiešām miskaste.
Es savu viedokli jau izteicu pirmajās lapās

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 00:53, pirms 8 gadiem
sochee rakstīja: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18011135_1346654295441593_9213737485419525193_n.jpg?oh=7d0abe635de6d98ec01624167b7deb8a&oe=59826451
Ja vien nav montāža, tad patiešām aizmugure. Pat nepamanīju.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:54, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šis gan ir diskutabli.
Es to epizodi nebiju spējīgs redzēt, jo mēģināju neizmest tv un vēna bij izspiedusies

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:55, pirms 8 gadiem
Rezumē vienkāršs - noraidītu Vidalu tad, kad tas bija jādara, visa intriga, kaislības un pārmetumi tiesnešiem atkristu paši no sevis un Real mierīgi spēli novestu līdz uzvarai.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:55, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: Rezumē vienkāršs - noraidītu Vidalu tad, kad tas bija jādara, visa intriga, kaislības un pārmetumi tiesnešiem atkristu paši no sevis un Real mierīgi spēli novestu līdz uzvarai.
Ko nepiemini Kasemiro ? Tam viss ok,vajadzēja tikai ar dzelteno kartiņu apieties ?

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:56, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja vien nav montāža, tad patiešām aizmugure. Pat nepamanīju.
Būsim godīgi šādu aizmugri nosvilpt būtu noziegums, tieši tāpat kā nenosvilpt cr pirmo papildlaika golu

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:56, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Es to epizodi nebiju spējīgs redzēt, jo mēģināju neizmest tv un vēna bij izspiedusies
Pat ja bija aizmugurē, tad tā nebija īpaši aktīva. Viss pareizi.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:57, pirms 8 gadiem
Ceturtais tiesnesis ir šīs spēles īstais MVP ! Nu cmoon tā besī ,ka futbolā vel nav ieviesti kārtīgi video atkārtojumi...

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:58, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Būsim godīgi šādu aizmugri nosvilpt būtu noziegums, tieši tāpat kā nenosvilpt cr pirmo papildlaika golu
Manā skatījumā aizmugure vai nu ir, vai nav. Nenosvilpt aizmuguri bija necieņa pret vārtsargu, vismaz manā skatījumā. Ir jau visādas rekomendācijas, bet ne jau tik izšķirošām epizodēm.

     [+] [-]

, 2017-04-19 00:59, pirms 8 gadiem
Biju aizmirsis,kāpēc pārstāju skatīties ČL pēc 2000 gadiem un pārslēdzos uz hokeju. Šodien atcerējos kāpēc.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 00:59, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu kaut reiz mūžā esi futbolu spēlējis,vai tikai pa tv kasti skatījies ?
Jau sarkanā kartiņa vien sačakarēja visu spēles gaitu,nerunājot jau par Ronaldo golu papildlaikā + ņemot vērā ka vācieši bija iedzinējos. Viss pārējais kas tur sabira pēcāk,ir pupu mizas.
Jo pēc tādām tiesneša kļūdām neviena superprofesionāļa psihe neizturēs.
Spēlējot uz spēju robežas tādas kļūdas nokauj spēli un tās gaitu.
Tā kā tiesnesi ir absolūts šīs spēles MVP un tikai pēcāk Ronaldo.
v
Tu lasīt māki? Es kkur teicu, ka kļūda (offside gols) neietekmēja spēles gaitu??? Un par sarkano...Tīri Vidals var vainot tikai pats sevi. Tev jau ir viena dzeltenā un tu turpini spēlēt kā širminieks. Ok, tas otrās dzeltenās gadījumā tur paveicās un uz centimetriem trāpīja pa bumbu, bet tas nebija skaists, tīrs, tehnisks bumbas atņemšanas mēģinājums. Tas bij vnk stulbs(ņemot vērā, ka viņam jau viena dzeltenā ir) lēciens kājās. Plus vēl izgājienus iepriekš....Loģiski, ka tas viss tiesnesim sasummējās un tādā 50/50 gadījumā nosvērās par labu došanai.

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:00, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko nepiemini Kasemiro ? Tam viss ok,vajadzēja tikai ar dzelteno kartiņu apieties ?
Tas taču bija pēc tam, kad V vajadzēja būt nost.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-19 01:00, pirms 8 gadiem
Vidalam nepelnīta sarkanā? Nu dajoš. Skaidri nopļāva pretspēlētāju. Kāju būtu salauzis, bet spēlējis bumbā, tad arī viss kūl būtu?

Par golu gan škrobe, tāpat jau RM uzvarētu. Nu nekas, RM beidzot dabuj atpakaļ. Gadiem ilgi tienseši vilka pretiniekus. Tagad cerams pret Juvi, vajag piesmiet tos nabagus Monaco būtu daudz bīstamāks pretnieks, bet Juvi nemaz nejutīs

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:01, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Manā skatījumā aizmugure vai nu ir, vai nav. Nenosvilpt aizmuguri bija necieņa pret vārtsargu, vismaz manā skatījumā. Ir jau visādas rekomendācijas, bet ne jau tik izšķirošām epizodēm.
"Puspēdas" aizmugres jātiesā par labu uzbrukumam nevis defam

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 01:01, pirms 8 gadiem
ja kas prieks lasiit komentaarus un prieks par peedeejaa laika rupjajaam tiesneshu kljuudaam,kas ietekmee rezultaatu,FIFA un UEFA nebuus kur atkaapties un beidzot ko dariit lietas labaa,jau ZB,kad peec katras kaadas komandas neveiksmes,visi kaa pie peedeejaa salminja kjeras pie vienas epizodes speelee,buutu izdariijis taa,tantei buutu lielaaki ritenji

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:03, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: "Puspēdas" aizmugres jātiesā par labu uzbrukumam nevis defam
Tā jau ir pus ķermeņa aizmugure. Ar tādiem ātrumiem šāds attālums var būt izšķirošs. "Bayern" pat mazāku nosvilpa.

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:03, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Vidalam nepelnīta sarkanā? Nu dajoš. Skaidri nopļāva pretspēlētāju. Kāju būtu salauzis, bet spēlējis bumbā, tad arī viss kūl būtu?

Par golu gan škrobe, tāpat jau RM uzvarētu. Nu nekas, RM beidzot dabuj atpakaļ. Gadiem ilgi tienseši vilka pretiniekus. Tagad cerams pret Juvi, vajag piesmiet tos nabagus Monaco būtu daudz bīstamāks pretnieks, bet Juvi nemaz nejutīs
Ja Juvi, tad tikai un vienīgi finālā, ja Madride tur tiek

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 01:04, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Ja Juvi, tad tikai un vienīgi finālā, ja Madride tur tiek
Nooo nooo, Monaco finālā. Vismaz nebūtu garlaicīgs 1 vārtu fināls

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:05, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Ja Juvi, tad tikai un vienīgi finālā, ja Madride tur tiek
Es gan ņemtu "Real" jau tagad Gribēju arī "Barcu", jo vērsim pie ragiem labāk ķerties laikus. Kamēr "Juvei" aizsardzība karsta, tikmēr jākaļ

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:06, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nooo nooo, Monaco finālā. Vismaz nebūtu garlaicīgs 1 vārtu fināls
Es gan nedomāju, ka Zidāns fināla "noparkotu busu". Tiešām esi tik sliktās domās?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 01:08, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā jau ir pus ķermeņa aizmugure. Ar tādiem ātrumiem šāds attālums var būt izšķirošs. "Bayern" pat mazāku nosvilpa.
tik der atcereeties ka tiesaa cilveeki nevis mashiinas,tas,ko mees ieraugam piektajaa paleeninaatajaa atkaartojumaa,uzticoties ka rezisors apstaadinaaja momentu tieshi tad,kad kaaja skaara bumbu piespeelee,ir kas cits,kaa izveerteet un pienjemt leemumu sekundes simdaljaa,cik reizes skatoties speeles esi bijis paarliecinaats ka bija aizmugure,bet video paraada ka smagi kljuudijies

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 01:10, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: tik der atcereeties ka tiesaa cilveeki nevis mashiinas,tas,ko mees ieraugam piektajaa paleeninaatajaa atkaartojumaa,uzticoties ka rezisors apstaadinaaja momentu tieshi tad,kad kaaja skaara bumbu piespeelee,ir kas cits,kaa izveerteet un pienjemt leemumu sekundes simdaljaa,cik reizes skatoties speeles esi bijis paarliecinaats ka bija aizmugure,bet video paraada ka smagi kljuudijies
Tāpēc vajag uzlikt vēl kādus 5 tiesnešus, lai būtu skaidrs, ka daudzas galvas ir stulbākas par video atkārtojumu. Pēc tam, kad NBA ieviesa, es sāku sliekties par labu video arī futbolā.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-19 01:10, pirms 8 gadiem
NJAA. Futbolaa tieshaam vajag ieviest videoatkaartojumus-AR STEIGU! Tiiri cilveeciigi saprotu, kaa tgd juutas Bayern fani, ka tiesnesha kljuudainie leemumi, iespeejams, liedz vinjiem speeleet pusfinaalaa...kaut gan, domaaju, Real taapat buutu nospiedis vaacieshus, bet tas jau ir cits staasts-buutu vai nebuutu.

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:11, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: tik der atcereeties ka tiesaa cilveeki nevis mashiinas,tas,ko mees ieraugam piektajaa paleeninaatajaa atkaartojumaa,uzticoties ka rezisors apstaadinaaja momentu tieshi tad,kad kaaja skaara bumbu piespeelee,ir kas cits,kaa izveerteet un pienjemt leemumu sekundes simdaljaa,cik reizes skatoties speeles esi bijis paarliecinaats ka bija aizmugure,bet video paraada ka smagi kljuudijies
Tieši tā. Un mani vienmēr izbrīna, kā tiesneši spēj fiksēt vispār aizmuguri, kad spēlētājs ir priekšā teiksim tik ar krūtīm. Labi, tur Ronaldo bija konkrētu tiesu priekšā, to neredzēt ir diezgan grūti. Ganjau kkāda apstākļu sakritība liedza ieraudzīt. Neba jau tiesnesis speciāli nesvilps tik acīmredzamu aizmuguri

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:11, pirms 8 gadiem
KATRAA ZINJAA-ESAM PUSFINAALAA UN DODAMIES PEEC 12! ĀMEN!

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:12, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: tik der atcereeties ka tiesaa cilveeki nevis mashiinas,tas,ko mees ieraugam piektajaa paleeninaatajaa atkaartojumaa,uzticoties ka rezisors apstaadinaaja momentu tieshi tad,kad kaaja skaara bumbu piespeelee,ir kas cits,kaa izveerteet un pienjemt leemumu sekundes simdaljaa,cik reizes skatoties speeles esi bijis paarliecinaats ka bija aizmugure,bet video paraada ka smagi kljuudijies
Tur jau tā lieta. Kad spēlētājs iesit savos vai aizlaiž pendeli debesīs, tad viss ir OK, tā gadās utt., kad tiesnesis kļūdās, tad vienmēr ir kāda sazvērestība. Varbūt Ramoss bij piekukuļot un vilka Bayern un tur kkas nebija tīrs???

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 01:12, pirms 8 gadiem
Pievienojos Džanlukas Vialli viedoklim Saldus futbola sapņus!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 01:12, pirms 8 gadiem
Un bez tam, kad vārti tiek gūti no aizmugures, spēle jau tāpat apstājas. Tur jau nevajag mūsdienās 10 minūtes, lai vērotu atkārtojumu. NBA šad tad aiziet ciet, un pēta viņi ilgi, bet futbolā tas būtu 100x vieglāk un ātrāk.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 01:13, pirms 8 gadiem
FIFA UN UEFA LAIKAM TO NESAPROT, KA VAJAG IEVIEST VDEO REPLAY SISTEEMU! TAD FUTBOLAA VALDIITU GODIIBA UN NEBUUTU NE PAR KO JAASTRIIDAAS!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 01:14, pirms 8 gadiem
Riitdien, ceru, ka JUVE paraadiiis kas ir kas Barca. Uz to arii CERAM!

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:18, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tieši tā. Un mani vienmēr izbrīna, kā tiesneši spēj fiksēt vispār aizmuguri, kad spēlētājs ir priekšā teiksim tik ar krūtīm. Labi, tur Ronaldo bija konkrētu tiesu priekšā, to neredzēt ir diezgan grūti. Ganjau kkāda apstākļu sakritība liedza ieraudzīt. Neba jau tiesnesis speciāli nesvilps tik acīmredzamu aizmuguri
Tas liinijtiesnesis piespeeles bridii skatiijaas uz to uz Ramosu, kursh ceela, nevis soda laukumaa-uz CR, kur vinjam vajadzeeja skatiities...un pa to laiku jau Alaba zibeniigi atskreeja atpakalj un tad jau no liinijtienesha skatu punkta nekaadas aizmugures nebij!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 01:18, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Un bez tam, kad vārti tiek gūti no aizmugures, spēle jau tāpat apstājas. Tur jau nevajag mūsdienās 10 minūtes, lai vērotu atkārtojumu. NBA šad tad aiziet ciet, un pēta viņi ilgi, bet futbolā tas būtu 100x vieglāk un ātrāk.
Par atkārtojumiem pie aizmugurēm es laikam esmu pret. Ok, var kompensēt cietušais pusei pie offside gola, bet kā kompensēsi uzbrukuma norādīšanu ar nosvilptu aizmuguri kur tās nav? Īsti nevar. Vai tad laist visas šaubīgās situācijas izspēlēt līdz galam un tad katru reizi pētīt? Es vēl varētu piekrist, ka ir kāds limitēts atkārtojumu skaits, ko katra komanda var pieprasīt - tā jā, bet noteikti ne tā, ka katru strīdīgo epizodi nu ies un pētīs.

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:21, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Par atkārtojumiem pie aizmugurēm es laikam esmu pret. Ok, var kompensēt cietušais pusei pie offside gola, bet kā kompensēsi uzbrukuma norādīšanu ar nosvilptu aizmuguri kur tās nav? Īsti nevar. Vai tad laist visas šaubīgās situācijas izspēlēt līdz galam un tad katru reizi pētīt? Es vēl varētu piekrist, ka ir kāds limitēts atkārtojumu skaits, ko katra komanda var pieprasīt - tā jā, bet noteikti ne tā, ka katru strīdīgo epizodi nu ies un pētīs.
Nu tikai tās, pēc kurām tiek gūts gols.

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:26, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu tikai tās, pēc kurām tiek gūts gols.
it seviskji ja nosvilpj izgaajienaa 1 vs 1,vai kaut vai kljuudiigi fiksee ka piespeeles briidii veel biji savaa laukuma pusee,kaa Ukrainas izlasei,ja nemaldos,vienaa no lielajiem turniiriem

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 01:28, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Vidalam nepelnīta sarkanā? Nu dajoš. Skaidri nopļāva pretspēlētāju. Kāju būtu salauzis, bet spēlējis bumbā, tad arī viss kūl būtu?

Par golu gan škrobe, tāpat jau RM uzvarētu. Nu nekas, RM beidzot dabuj atpakaļ. Gadiem ilgi tienseši vilka pretiniekus. Tagad cerams pret Juvi, vajag piesmiet tos nabagus Monaco būtu daudz bīstamāks pretnieks, bet Juvi nemaz nejutīs
Jāatgādina, ka pēdējos 4 gadījumos, kad ČL izslēgšanas spēlēs uzvarētāju noskaidroja 2 spēļu summā dueļos starp Real un Juventus, tad visas reizes tālāk tika Juve.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 01:32, pirms 8 gadiem
Pilnīgs sviests. Nespēju to visu sagremot. Labprāt tos tiesnešus nodauzītu. Pilnīgi preīgi paliek skatīties uz to tiesnešu līmeni. Ja godīgi, skatos Bayerna katru spēli un Bundeslīgā ir labāki tiesneši par visiem šiem smirdīgajiem kurmjiem. Tur tādas rupjas kļūdas netiek pieļautas.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 01:37, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Pilnīgs sviests. Nespēju to visu sagremot. Labprāt tos tiesnešus nodauzītu. Pilnīgi preīgi paliek skatīties uz to tiesnešu līmeni. Ja godīgi, skatos Bayerna katru spēli un Bundeslīgā ir labāki tiesneši par visiem šiem smirdīgajiem kurmjiem. Tur tādas rupjas kļūdas netiek pieļautas.
tik taapeec ka pats Bayern ir divas galvastiesas paaraaks par paareejiem ieksh Bundesliigas,tur taas kljuudas nemana,jo neietekmee taa rezultaatu ,taat kaa man Spaanijaa,ok kljuudiisies jebkuraa speelee,bet nedo Dievs iedosi kaadu ljevo soda sitienu pret Real

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:50, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: tik taapeec ka pats Bayern ir divas galvastiesas paaraaks par paareejiem ieksh Bundesliigas,tur taas kljuudas nemana,jo neietekmee taa rezultaatu ,taat kaa man Spaanijaa,ok kljuudiisies jebkuraa speelee,bet nedo Dievs iedosi kaadu ljevo soda sitienu pret Real
Shitas labs! . Tiekamies Sveetdien! Tomeer La Liga finaalspeele, ja palielam skatamies. Ja mees uzvar, tad jums praktiski nereaali jeb viss beidzies!

     [+] [-]

, 2017-04-19 01:59, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Shitas labs! . Tiekamies Sveetdien! Tomeer La Liga finaalspeele, ja palielam skatamies. Ja mees uzvar, tad jums praktiski nereaali jeb viss beidzies!
nu man nedeelja ideaala,visu vai neko,divas speeles,izskjir visu

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 02:01, pirms 8 gadiem
Es kā Real fans varu pateikt,ka bija ļoti baudāms futbols,bet rupjas tiesnešu kļūdas šo spēli izbojāja. It kā uzvarējām,bet gribējās godīgā cīņā uzvarēt. Atklāti sakot sen nebiju redzējis,ka tik pārliecinošu aizmuguri tiesnesis neredz. Bet Real futbolisti jau pie tā nebija vainīgi,ka tiesneši tādi zābaki bija. Nebūtu Ramoss savos vārtos iesitis tāds papildlaiks nemaz nebūtu. Žēl,ka šīs komandas netikās finālā.
Cerams nebūs pusfināls pret Juvi. Jo tā ir vienīgā komanda ko gribas redzēt finālă pret Real,lai fināls būtu kaut nedaudz līdzīgs šai spēlei.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-19 02:04, pirms 8 gadiem
bebitis rakstīja: Real bija labăki šajā duelī! Abās spēlēs pārliecinośs sniegums, vienīgi varēja būt labāka realizācija. Ejam pretim titulam!
Tu ko pipe puika? Labaki? divi noraidijumi nekorekti, ja Bayern pendeli iesistu, Ronaldo no aizmugures gols, plus Bayern pirmaja spele bez lidera uzbrukua plus aizsardziba... arprac kadi klauni tie Real fani

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 02:17, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: Tu ko pipe puika? Labaki? divi noraidijumi nekorekti, ja Bayern pendeli iesistu, Ronaldo no aizmugures gols, plus Bayern pirmaja spele bez lidera uzbrukua plus aizsardziba... arprac kadi klauni tie Real fani
Real aizsardzības līderis nebija abas spēles.
Bayern pendele no zila gaisa izzīsta. Tā, ka tos punktus mierīgi strīpo ārā.

     [+] [-]

, 2017-04-19 02:25, pirms 8 gadiem
Puertoriko rakstīja: Real aizsardzības līderis nebija abas spēles.
Bayern pendele no zila gaisa izzīsta. Tā, ka tos punktus mierīgi strīpo ārā.
aizsardziibas liideris,tu par Pepi runaa,vinjsh shosezon ar pa iistam speeleejis ir,Nacho zvaigznju sezona konkreeti

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 02:29, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: Tu ko pipe puika? Labaki? divi noraidijumi nekorekti, ja Bayern pendeli iesistu, Ronaldo no aizmugures gols, plus Bayern pirmaja spele bez lidera uzbrukua plus aizsardziba... arprac kadi klauni tie Real fani
kur tev nekorekti noraidiijumi,nav ko lekt ar abaam kaajaam no saaniem peec bumbas,pat,ja aizskarsi to,biistamas speeles peec,taapat dzeltenaa,straadaa ar galvu nevis ceri ka tiesnesis pazeelos

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 04:07, pirms 8 gadiem
Tiesneši... Vārdu trūkst. Ievilka reālīti aiz ausīm nākamajā kārtā...

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 06:27, pirms 8 gadiem
Bruno Pērkon... Es saprotu, ka Tev par skaļiem virsrakstiem nāk vairāk ''clicku'', bet nedramatizē, lūdzu, tik pretīgi.
Ja mēs sāksim šitā punktu pa punktam skaitīt kur kas ko kam neiedeva un iedeva, tad tur viss bija vienlīdzīgi.
Atzīsties, zēniņ, divu spēļu summā rezultāts ir 6-3 un Tu meklē, kur kurināt kaislības...

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 07:20, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: Tu ko pipe puika? Labaki? divi noraidijumi nekorekti, ja Bayern pendeli iesistu, Ronaldo no aizmugures gols, plus Bayern pirmaja spele bez lidera uzbrukua plus aizsardziba... arprac kadi klauni tie Real fani
Kas tu tāds pats esi šajā gadījumā, ja ne klauns? Kā būtu, ja būtu? Kā būtu, ja Messi cietumā sēdētu par savām nodokļu mahinācijām? No tā paša principa? Kā būtu, ja Real visas iespējas abās spēlēs ar 60% realizētu? Kā būtu, ja tantei būtu riteņi? Kā būtu, ja tev bērnībā zirgs pa pakausi nebūtu iespēris? Kā būtu, ja tu zinātu, kas ir poda ezis?

     [+] [-]

, 2017-04-19 07:46, pirms 8 gadiem
Var jau te daudz un dikti diskutēt, bija vai nebija sarkanā (bija jau iepriekš citā epizodē, bet tiesnesis pažēloja un trenera kļūda, ka tik ilgi turēja to agresīvo tipiņu laukumā), var diskutēt par aizmuguri, kuru iedeva, bet iepriekš citā epizodē CR nebija aizmugurē un nosvilpa aizmuguri, tāpēc nevajag te burt drāmu par dažām tiesneša darbībām, bet gan paskatīties statistiku: sitienus pa vārtiem un sitienus vārtu rāmī. Statistiku atradīsiet paši un seciniet paši, kuri bija labāki šajā duelī.

     [+] [-]

, 2017-04-19 07:59, pirms 8 gadiem
Bizness, tikai bizness.

     [+] [-]

, 2017-04-19 08:11, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tā:
Vidālu nepamatoti noraida, Ronaldu gūst izšķirošos vārtus, atrodoties aizmugurē, "Real" tiek ienesti pusfinālā
pirms nbriizha Kaziniru nenoraida, kad Robenam kājas gandriiz salauza.

     [+] [-]

, 2017-04-19 08:20, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tā:
Vidālu nepamatoti noraida, Ronaldu gūst izšķirošos vārtus, atrodoties aizmugurē, "Real" tiek ienesti pusfinālā
Nepārspīlē! Domā ka pendele bija 100%?

     [+] [-]

, 2017-04-19 08:21, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Tiesneši... Vārdu trūkst. Ievilka reālīti aiz ausīm nākamajā kārtā...
Noskaties spēli!!!

     [+] [-]

, 2017-04-19 08:24, pirms 8 gadiem
INVINCIBLE rakstīja: Atzīsties, zēniņ, divu spēļu summā rezultāts ir 6-3 un Tu meklē, kur kurināt kaislības...
Pēc 90 min. rezultāts spēļu summā bija 3:3, tāpēc jau tā tiesnešu kļūda bija tik dramatiska un izšķiroša. Bruno šoreiz neko nevar pārmest.

     [+] [-]

, 2017-04-19 08:26, pirms 8 gadiem
aizsardziibas liideris,tu par Pepi runaa,vinjsh shosezon ar pa iistam speeleejis ir,Nacho zvaigznju sezona konkreeti

Ar Ramosu centrā spēlē Varans vai Pepe. Ja viņu nav, tad Nacho....

     [+] [-]

, 2017-04-19 08:31, pirms 8 gadiem
The one and the only rakstīja: Var jau te daudz un dikti diskutēt, bija vai nebija sarkanā (bija jau iepriekš citā epizodē, bet tiesnesis pažēloja un trenera kļūda, ka tik ilgi turēja to agresīvo tipiņu laukumā), var diskutēt par aizmuguri, kuru iedeva, bet iepriekš citā epizodē CR nebija aizmugurē un nosvilpa aizmuguri, tāpēc nevajag te burt drāmu par dažām tiesneša darbībām, bet gan paskatīties statistiku: sitienus pa vārtiem un sitienus vārtu rāmī. Statistiku atradīsiet paši un seciniet paši, kuri bija labāki šajā duelī.
Tu te daudz labak nemuldi

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 08:54, pirms 8 gadiem
https://twitter.com/thebabaoba/stat...
Domāju šodien varētu iet vēl jautrāk! Par 3 spāņu komandām 1/2, lai tas ČL aizrijās! Nožēlojami!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 09:02, pirms 8 gadiem
Intereses pēc papētīju Bayern veču vecumu. Mazu šoku noķēru, praktiski visiem līderiem jau virs 30. Kaut kad pavisam drīz jāsākas sastāva atjaunināšanai, vot tas būs interesanti.

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:07, pirms 8 gadiem
Ja Bajern apzināti veidoja aizmuguri, tad tas bija neattaisnojoši riskants gājiens. Savā soda laukumā papildlaikā tas nebija vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:15, pirms 8 gadiem
rodgerz rakstīja: Intereses pēc papētīju Bayern veču vecumu. Mazu šoku noķēru, praktiski visiem līderiem jau virs 30. Kaut kad pavisam drīz jāsākas sastāva atjaunināšanai, vot tas būs interesanti.
Jau ir zināms, ka nākošsezon Bayern spēlēs 21 gadu vecais aizsargs Zīle un gandrīz 21 gadu vecais pussags Brandts.

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:18, pirms 8 gadiem
Bija offside goals, bet nebija arī jābūt pirmajā spēlei pendelei (Carva's pleces), Vidalam bija jābūt ātrāk dzeltenai otrajā spēlē, bla bla bla vēl 100 variācijas. Neuzskatu, ka tiesnesis speciāli par labu kādam pietiesāja, kļūdas bija abās pusēs, bet teikt, ka madridi ievilka tiesneši ir pilnīgs absurds.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 09:21, pirms 8 gadiem
marauders rakstīja: Bija offside goals, bet nebija arī jābūt pirmajā spēlei pendelei (Carva's pleces), Vidalam bija jābūt ātrāk dzeltenai otrajā spēlē, bla bla bla vēl 100 variācijas. Neuzskatu, ka tiesnesis speciāli par labu kādam pietiesāja, kļūdas bija abās pusēs, bet teikt, ka madridi ievilka tiesneši ir pilnīgs absurds.
Abas komandas tika sodītas no tiesnešu puses,bet Real savas iespējas izmantoja labāk. Bayern 2 spēļu laikā 5-6 sitieni vārtu rāmī. Un te vēl kāds saka,ka viņi bija pelnījuši vairāk.aahahahaha

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 09:31, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Abas komandas tika sodītas no tiesnešu puses,bet Real savas iespējas izmantoja labāk. Bayern 2 spēļu laikā 5-6 sitieni vārtu rāmī. Un te vēl kāds saka,ka viņi bija pelnījuši vairāk.aahahahaha
Tieši tā, abas komandas cieta no tiesnešu puses.
Suņi rej, bet karavāna iet tālāk.

Laikam lieki pieminēt, ka 5 vārtus Ronaldo ir iesitis pret BAYERNU !

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 09:32, pirms 8 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Es kā Real fans varu pateikt,ka bija ļoti baudāms futbols,bet rupjas tiesnešu kļūdas šo spēli izbojāja. It kā uzvarējām,bet gribējās godīgā cīņā uzvarēt. Atklāti sakot sen nebiju redzējis,ka tik pārliecinošu aizmuguri tiesnesis neredz. Bet Real futbolisti jau pie tā nebija vainīgi,ka tiesneši tādi zābaki bija. Nebūtu Ramoss savos vārtos iesitis tāds papildlaiks nemaz nebūtu. Žēl,ka šīs komandas netikās finālā.
Cerams nebūs pusfināls pret Juvi. Jo tā ir vienīgā komanda ko gribas redzēt finālă pret Real,lai fināls būtu kaut nedaudz līdzīgs šai spēlei.
Adekvāts komentārs (citādi jau sāk likties, ka par Real fano tikai bērnudārznieki). Īpaši piekrītu par Real-Juve, tiešām žēl būtu tikties pusfinālā.
Bet spēle tiešām skandāls. Pat ne tas, ka Real vilka vai kā, vienkārši katastrofāla tiesāšana. Sabojāja lielisku futbolu no abām pusēm. Lērums kļūdu uz abām pusēm, bet izšķirīgās 3 visas par labu Realam - Kasemiro nenoraidīšana, Vidala noraidījums un Ronaldo otrais gols.
ESPN vērtējums par tiesnešiem: WATCH: FC crew rips Real-Bayern referee - ESPN FC (jāatzīst, bišku par skarbu, Real faniem neiesaku).

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:33, pirms 8 gadiem
Kas tur ar Noiera kāju? Dzirdēju,ka lauzis kaut ko

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:34, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Abas komandas tika sodītas no tiesnešu puses,bet Real savas iespējas izmantoja labāk. Bayern 2 spēļu laikā 5-6 sitieni vārtu rāmī. Un te vēl kāds saka,ka viņi bija pelnījuši vairāk.aahahahaha
Pelnījuši/nepelnījuši ir relatīvs jēdziens. Futbola spēli izšķir iesisto vārtu skaits, nevis sitieni pa vārtiem, bumbas kontrole u.tml. Un gribētos, lai to izšķir futbolisti laukumā, nevis vīri ar svilpi.

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:35, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Kas tur ar Noiera kāju? Dzirdēju,ka lauzis kaut ko
Jap, laikam tā. Bet precīza atbilde būšot pēc pārbaudēm Minhenē.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 09:39, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Pelnījuši/nepelnījuši ir relatīvs jēdziens. Futbola spēli izšķir iesisto vārtu skaits, nevis sitieni pa vārtiem, bumbas kontrole u.tml. Un gribētos, lai to izšķir futbolisti laukumā, nevis vīri ar svilpi.
Bayern 1 gols no spēles,1 no 11m,1 autogols. Great perfomance ept

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:41, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Protams, labāk nospļauties un gānīt tālāk, nekā paskatīties vai tiešām gāni par kļūdu vai pašam vnk rupja noteikumu nezināšana. Reāli te bija viena rupja kļūda - Ronaldo 2. vārti, kas nonoliedzami ietekmēja mača gaitu. Sarkanā - jā, izpētot atkārtojumus jāsaka, ka nevajadzēja dot, bet spēles gaitā tā ir tāda 50/50 situācija kādas ir teju katrā mačā. Par pārējām situācijām kur varēja kko dot/nedot pat nav vērts izteikties - tādas katrā mačā ir ikdiena.
Tas, "Reāli te bija viena rupja kļūda - Ronaldo 2. vārti, kas nonoliedzami ietekmēja mača gaitu", nu gan nav nekāds arguments. Tikpat labi, par piemēru, attaisnojot slepkavu varētu teikt "Viņš izdarīja tikai vienu nāvējošu sitienu".

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:43, pirms 8 gadiem
Visi tāpat atcerēsies pagājušā gada Ramosa gaļu cl finālā pret atletiko no ofsaida ,real faneli gāza žulti par barsu, un vakar redzējām visu, un tas nebūt būtu viss, cik la liga ietvaros šosezon ir goli no offsaida? Kāds var izskaitīt maz? Bet spēle bij spēcīga, vienīgais nesaprotamais bij tas, ka iedeva sarkano,kur to nevajadzēja!!!!

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:44, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Adekvāts komentārs (citādi jau sāk likties, ka par Real fano tikai bērnudārznieki). Īpaši piekrītu par Real-Juve, tiešām žēl būtu tikties pusfinālā.
Bet spēle tiešām skandāls. Pat ne tas, ka Real vilka vai kā, vienkārši katastrofāla tiesāšana. Sabojāja lielisku futbolu no abām pusēm. Lērums kļūdu uz abām pusēm, bet izšķirīgās 3 visas par labu Realam - Kasemiro nenoraidīšana, Vidala noraidījums un Ronaldo otrais gols.
ESPN vērtējums par tiesnešiem: WATCH: FC crew rips Real-Bayern referee - ESPN FC (jāatzīst, bišku par skarbu, Real faniem neiesaku).
NEdabus reāls Juvi.šodien Dortmunde uzvarēs,un reāl dabus kārtējo friču komandu Gadi iet,bet pretinieki nemainās

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:45, pirms 8 gadiem
alliks rakstīja: Visi tāpat atcerēsies pagājušā gada Ramosa gaļu cl finālā pret atletiko no ofsaida ,real faneli gāza žulti par barsu, un vakar redzējām visu, un tas nebūt būtu viss, cik la liga ietvaros šosezon ir goli no offsaida? Kāds var izskaitīt maz? Bet spēle bij spēcīga, vienīgais nesaprotamais bij tas, ka iedeva sarkano,kur to nevajadzēja!!!!
Lol tur kur nevajadzēja? Es brīnos,ka Vidals novilka līdz 85min vispār. Un pret Asensio viņam neiedotu 2 dzelteno ja duriks nepaceltu kāju uz augšu pēc podkata un nenogāztu Marko

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 09:45, pirms 8 gadiem
Barcas PSG spēlē tiesneši peldēja, šajā tiesnešī kā amatieri... Jā, un tas penālis iepriekšējā spēlē pret Grīzmanu, kur pārkāpums patiesībā bija out of the penalty box. Liela vara tomēr ir tām zebrām

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:46, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: NEdabus reāls Juvi.šodien Dortmunde uzvarēs,un reāl dabus kārtējo friču komandu Gadi iet,bet pretinieki nemainās
Pusfināli - Monako pret Real. Juve- Atletico. Fināls Real - Juve. Gribētos tā

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:11, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Adekvāts komentārs (citādi jau sāk likties, ka par Real fano tikai bērnudārznieki). Īpaši piekrītu par Real-Juve, tiešām žēl būtu tikties pusfinālā.
Bet spēle tiešām skandāls. Pat ne tas, ka Real vilka vai kā, vienkārši katastrofāla tiesāšana. Sabojāja lielisku futbolu no abām pusēm. Lērums kļūdu uz abām pusēm, bet izšķirīgās 3 visas par labu Realam - Kasemiro nenoraidīšana, Vidala noraidījums un Ronaldo otrais gols.
ESPN vērtējums par tiesnešiem: WATCH: FC crew rips Real-Bayern referee - ESPN FC (jāatzīst, bišku par skarbu, Real faniem neiesaku).
Neaizmirsīsim pirmo spēli, kad iedeva pilnīgi nepamatotu pendeli.

Vidalam jau vajdazēja iedot noraidījumu 30minūtes iepriekš! Tas, ka arguments, ka Vidalam nebija jādod otra dzeltenē ir pilnīgs bullcrap. Atceries epizodi pie boxa, kur nopļāva Casemiro? Vot tajā situācija bija 100% otra dzeltenā jādod. Tiesnesis pažēloja un tad iedeva vēlāk.

P.S. Ir vienkārši aplami skatīties tikai no vienas puses, ka it kā "tiesnesis ievilcis" madridi. Kļūdas bija daudz uz abām pusēm!!

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:19, pirms 8 gadiem
marauders rakstīja: Neaizmirsīsim pirmo spēli, kad iedeva pilnīgi nepamatotu pendeli.

Vidalam jau vajdazēja iedot noraidījumu 30minūtes iepriekš! Tas, ka arguments, ka Vidalam nebija jādod otra dzeltenē ir pilnīgs bullcrap. Atceries epizodi pie boxa, kur nopļāva Casemiro? Vot tajā situācija bija 100% otra dzeltenā jādod. Tiesnesis pažēloja un tad iedeva vēlāk.

P.S. Ir vienkārši aplami skatīties tikai no vienas puses, ka it kā "tiesnesis ievilcis" madridi. Kļūdas bija daudz uz abām pusēm!!
Ja tu kaut vai izlasītu manis rakstīto, tad pamanītu, ka es minēju, ka nevar būt runa par Madrides vilkšanu. Es runāju par katastrofālu tiesāšanu vispār.
Un šodien, kurā portālā ieej, visur runāts par vakardienas skandalozo tiesāšanu. Tikai Sportacentra Real faniem, kā jau vienmēr, viss bijis taisnīgi. ;-)

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:21, pirms 8 gadiem
Un, kaut arī man personiski Bayern simpatizē vairāk (kaut arī tur ir spēlētāji, kas nepavisam nesimpatizē, Robens, piemēram), tas man neliedz pamanīt arī tos lēmumus, kas ir bijuši viņiem par labu (pendele pirmajā spēlē u.c.). Žēl, ka no Real atbalstītājiem to reti var sagaidīt.

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:22, pirms 8 gadiem
Par vidalu, neiedeva pie kazemiro- pažēloja!! Jo nebija tā kā sarkanā jādo. Pabrīdināja čali, bet par neko iedot otru dzelteno- tur gan nav izskaidrojuma.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 10:22, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Ja tu kaut vai izlasītu manis rakstīto, tad pamanītu, ka es minēju, ka nevar būt runa par Madrides vilkšanu. Es runāju par katastrofālu tiesāšanu vispār.
Un šodien, kurā portālā ieej, visur runāts par vakardienas skandalozo tiesāšanu. Tikai Sportacentra Real faniem, kā jau vienmēr, viss bijis taisnīgi. ;-)
Ja tu kaut vai izlasītu manis rakstīto, tad pamanītu, ka es teicu, ka kļūdas bija daudz uz abām pusēm.

Kurā vietā teicu, ka viss ir taisnīgi? Dzīve nav taisnīga.

Lūdzu izskaidro tad, kā Vidala noraidīšana bija kļūda???

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:26, pirms 8 gadiem
marauders rakstīja: Ja tu kaut vai izlasītu manis rakstīto, tad pamanītu, ka es teicu, ka kļūdas bija daudz uz abām pusēm.

Kurā vietā teicu, ka viss ir taisnīgi? Dzīve nav taisnīga.

Lūdzu izskaidro tad, kā Vidala noraidīšana bija kļūda???
Dārgais draugs, tavu komentāru izlasīju ļoti uzmanīgi. Doma par to, ka "Madrides faniem viss ir taisnīgi" attiecas uz šejienes komentāriem vispār, nevis tevi personīgi!
Par Vidalu - tas ir nopietns jautājums?? Tur vispār nebija pārkāpuma, nerunājot par otru dzelteno. Vari atsaukties kaut vai uz vienu neitrālu komentētāju, kas uzskatītu šo noraidījumu par taisnīgu?

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:27, pirms 8 gadiem
Real bija labāki un tiesnesis kļūdijās uz abām pusēm. Tā kā spēles iznākums ir atbilstošs pašai spēlei un Real iet tālāk.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 10:30, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Dārgais draugs, tavu komentāru izlasīju ļoti uzmanīgi. Doma par to, ka "Madrides faniem viss ir taisnīgi" attiecas uz šejienes komentāriem vispār, nevis tevi personīgi!
Par Vidalu - tas ir nopietns jautājums?? Tur vispār nebija pārkāpuma, nerunājot par otru dzelteno. Vari atsaukties kaut vai uz vienu neitrālu komentētāju, kas uzskatītu šo noraidījumu par taisnīgu?
Es tev vēlreiz saku - Vidalam bija jābūt otrai dzeltenei pie boxa, kad nopļāva Casemiro!! Tiesnesis tajā momentā pažēloja. Iemest video, lai pats redzi?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:33, pirms 8 gadiem
marauders rakstīja: Es tev vēlreiz saku - Vidalam bija jābūt otrai dzeltenei pie boxa, kad nopļāva Casemiro!! Tiesnesis tajā momentā pažēloja. Iemest video, lai pats redzi?
Un?...
Resp., tava loģika: ja kādā brīdī kļūdaini nosvilpj aizmuguri, tad "kompensācijai" pēc tam jāieskaita vārti no trīsmetrīgas aizmugures? (Hipotētisks piemērs.)

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:35, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Un?...
Resp., tava loģika: ja kādā brīdī kļūdaini nosvilpj aizmuguri, tad "kompensācijai" pēc tam jāieskaita vārti no trīsmetrīgas aizmugures? (Hipotētisks piemērs.)
+++

Respektīvi, jādara tieši tas, ko nedrīkst darīt - gatavot kaut kādus savu kļūdu labojumus un turpināt taisīt muļķības uz vienu un otru pusi

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:36, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Dārgais draugs, tavu komentāru izlasīju ļoti uzmanīgi. Doma par to, ka "Madrides faniem viss ir taisnīgi" attiecas uz šejienes komentāriem vispār, nevis tevi personīgi!
Par Vidalu - tas ir nopietns jautājums?? Tur vispār nebija pārkāpuma, nerunājot par otru dzelteno. Vari atsaukties kaut vai uz vienu neitrālu komentētāju, kas uzskatītu šo noraidījumu par taisnīgu?
Ja tur nebija pārkāpuma tad ar jums diskutēt par futbolu vairs nav jēgas

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:38, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Ja tur nebija pārkāpuma tad ar jums diskutēt par futbolu vairs nav jēgas
Tu, savukārt, iemācies, ko nozīmē un kā aprēķināt viesos gūto vārtu principu tā, lai kaut trijos naktī to zinātu, nevis ik pa laikam jaucies

Loģiskais tipiņš nu atradies. Ar bērnu matemātiku galā netiek ik pa laikam.

Kā Juventus? Komanda-slabo attīastījusies tā, ka sāk bail mesties?

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:39, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Sarkanā kur nevajag, maksimāli tīri bumbā, Cassemiro neiedeva sarkano, kur tiešām bija pārkāpums pret Robbenu, Ronaldo aizmugurē. Cerams šī tiesnešu brigāde vairs netiesās. Pilnīgi vēži. Un liels paldies Bayernam, it īpaši, Hummelsam, Lewandovskim un Boatengem, par to, ka cīnījās no visas sirds neskatoties uz savainojumiem!
Vēl jau nedrīkst aizmirst pirms visām kartiņām utt. pret Levandovski nosvilpto aizmuguri, kuras tur nebija (uz vienas līnijas ar Marselu) - Levi būtu aizskrējis 1v1 pret Navasu un visticamāk būtu gūti vārti... tā bija gandrīz 100% vārtu gūšanas iespēja, ko līnijtiesnesis nozaga...

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:41, pirms 8 gadiem
petravicus rakstīja: Vēl jau nedrīkst aizmirst pirms visām kartiņām utt. pret Levandovski nosvilpto aizmuguri, kuras tur nebija (uz vienas līnijas ar Marselu) - Levi būtu aizskrējis 1v1 pret Navasu un visticamāk būtu gūti vārti... tā bija gandrīz 100% vārtu gūšanas iespēja, ko līnijtiesnesis nozaga...
Es arī par to Levandovska aizmuguri domāju. Protams, tas nebija spēli izšķirošais moments (tādu, kā jau teicu, bija trīs: Kasemiro nenoraidīšana, Vidala noraidījums un Ronaldo otrie vārti), bet vienkārši viena no daudzajām "sīkajām" kļūdām).

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:41, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Un?...
Resp., tava loģika: ja kādā brīdī kļūdaini nosvilpj aizmuguri, tad "kompensācijai" pēc tam jāieskaita vārti no trīsmetrīgas aizmugures? (Hipotētisks piemērs.)
Kas un?

Es tev saku, ka tiesnešu kļūdas bija daudz un visās pusēs. Sākot jau ar first LEG kļūdaino pendeli, bet par to neviens nečīkstēja. Tagad katrs otrais brēc, ka tiesnesis ir apzināti kādu izvilcis.

Tas arī ir viss, ko vēlos pateikt, ka nevar skatīties tik subjektīvi - Ja izvērtē, tad visas epizodes. Jā, Ronaldo bija aizmugurē, Jā, nepatiesa first leg penalty, nevis ESPN sporta eksperts koncentrējas TIKAI uz momentiem, kur iesaistīte madride, un bayerna kasjakus jau aizmirsuši.

Bet te mēs varam ilgi par to diskutēt, kas ir godīgi, kas nav. Katram sava subjektīvā uztvere šajā situācija. Abas spēcīgas komandas, daudz tiesnešu kļūdas, soļo tālāk viena komanda = classic football.

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:42, pirms 8 gadiem
petravicus rakstīja: Vēl jau nedrīkst aizmirst pirms visām kartiņām utt. pret Levandovski nosvilpto aizmuguri, kuras tur nebija (uz vienas līnijas ar Marselu) - Levi būtu aizskrējis 1v1 pret Navasu un visticamāk būtu gūti vārti... tā bija gandrīz 100% vārtu gūšanas iespēja, ko līnijtiesnesis nozaga...
Da tur vispār tik ļoti bieži kā vienam, tā otram paveicās un/vai tiesneši kaut ko uzdāvināja, ka tā diskusija sevi jau sen ir, manuprāt, izsmēlusi.

Ne tikai Levandovska aizmugure.
Tas pats Robena gandrīz gols, kuru Marselu no vārtu līnijas izsita.
Tā pati Bayern ofensīva pašā papildlaika sākumā (paši ziniet, kāda būtu situācija 2 spēļu summā, ja Bayern būtu guvuši panākumu).

Argumentus kā viena, tā otra puse tonnām var meklēt.

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:44, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu, savukārt, iemācies, ko nozīmē un kā aprēķināt viesos gūto vārtu principu tā, lai kaut trijos naktī to zinātu, nevis ik pa laikam jaucies

Loģiskais tipiņš nu atradies. Ar bērnu matemātiku galā netiek ik pa laikam.

Kā Juventus? Komanda-slabo attīastījusies tā, ka sāk bail mesties?
Man galva i tagad vēl nestrādā. Gulēt tā ari neaizgāju. Par Juve man pofig. Lai vēl tiek 1/2. Ja runāt par sarkano. Tad Vidāls vakar nospēlēja minimums uz 3 dzeltenajām. Tāpat kā Kazemiro. Real uzvarai šajā ČL tapāt ne visai ticu. Lāsts. Neviena komanda nākamajā gadā otreiz neņem. Svarīgāk ir paņemt La ligu šogad

  -3 [+] [-]

, 2017-04-19 10:45, pirms 8 gadiem
Soģis, Martinezs un CR, svētā trīsvienība, kas izstūma RM cauri pusfinālā, skumji, ka kārtējo reizi iznākumu lielā mērā izšķir arhaiski futbola likumi, kur uz 1-3 krabju acīm gulstas svarīgākās līgas liktenis, protams, blah blah blah plūstoša spēle un kā tā var, skatīties atkārtojumu, jo bez tā viss varēja būt citādāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:47, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Man galva i tagad vēl nestrādā. Gulēt tā ari neaizgāju. Par Juve man pofig. Lai vēl tiek 1/2. Ja runāt par sarkano. Tad Vidāls vakar nospēlēja minimums uz 3 dzeltenajām. Tāpat kā Kazemiro. Real uzvarai šajā ČL tapāt ne visai ticu. Lāsts. Neviena komanda nākamajā gadā otreiz neņem. Svarīgāk ir paņemt La ligu šogad
Nu ja Barcelona spēlētāji ir tādi paši mīkstčauļi kā Barcas LV līdzjutēji, kuri februārī pie mīnuss 8 jau padevās, tad ar uzdevumu La Liga nevajadzētu būt problēmām.

Bet nu... acīmredzami Barcas spēlētāji tomēr nav tik mīksti kā Barcas latvietīši... to jau tajā pat La Liga rādījuši, nepadodoties... kur nu vēl ČL...

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 10:49, pirms 8 gadiem
Nepievēršoties īstajiem spēles MVP (tiesnešu brigādei), gribējās tomēr uzslavēt arī kādu spēlētāju. Prieks par Boatenga, Hummelsa un Levandovska spēlēšanu pat neesot 100% gataviem spēlēt. Ar stabilu un uzticamu "aizmuguri" un priekšu uzreiz pavisam cita Bayern komanda parādījās laukumā.
Bet, ja jānosauc spēles MVP no spēlētājiem, tad tas 1000% ir Marselu. Viņš bija visbīstamākais drauds Bayern vārtiem šajā spēlē. Pat amerikāņu komentētāji spēles beigās Marselu atzina par labāko spēlētāju, jo no viņa tik labu sniegumu neviens laikam īsti nebija gaidījis (no LB jau vispār grūti gaidīt labu sniegumu abos laukuma galos, jo viņa pamatdarbs tomēr ir aizsardzība). Šajā spēlē Marselu bija visur...

  +3 [+] [-]

, 2017-04-19 10:50, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Un?...
Resp., tava loģika: ja kādā brīdī kļūdaini nosvilpj aizmuguri, tad "kompensācijai" pēc tam jāieskaita vārti no trīsmetrīgas aizmugures? (Hipotētisks piemērs.)
Labrīt. Nesalīdzini divus dažādus notikumus.

Tiesnesim ir tiesības izlemt, kad dot un kad nedot. Spēlētājs var visu spēli spēlēt uz robežas, ar risku traumēt pretinieku, un tiesnesis atcerās katru pārkāpumu. Tas nav tev FIFA, kur datoram nav mākslīgā intelekta.

Tiesnesis atceras, ja spēlētājs visu spēli ir bijis gnīda un līdis ādā. Ja tev ir dzeltenā kartīte, tad spēlē uzmanīgi, nevis mauc kājās 1x,2x, 3x utt. Es nesaporotu, ko tur diskutēt par otru dzelteno Ja iedotu šeit Vidālam dzelteno kā pirmo kartīti, tad visiem būtu pofig, un nemaz nedomātu, ka kkas nepareizi

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:54, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: tik taapeec ka pats Bayern ir divas galvastiesas paaraaks par paareejiem ieksh Bundesliigas,tur taas kljuudas nemana,jo neietekmee taa rezultaatu ,taat kaa man Spaanijaa,ok kljuudiisies jebkuraa speelee,bet nedo Dievs iedosi kaadu ljevo soda sitienu pret Real
nu tu gribi teikt ka La liga visi alves, gijon ir baigie nazi ? Bayern tadiem brauktu pari 5:0 a real un barca atdod punktus visadiem bomariem - barca pat bez variantiem pakash malaga kurai pus komanda traumeeta - kas tas taads ? pie tam viniem visiem tur punkti vajadziigi atshkiriibaa no bayern kas tadas dumjiibas nepielauj bundesligaa un nav arii tadu mistisku speelu kur bayern nebuutu parsvars kaut vai statistikaa atshkiribaa no spanu bomariem - izdomajam un dzenam halavu ar 0 sitieniem puslaikaa un 40% bumbas kontroli - vot tie ir lo.i

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:55, pirms 8 gadiem
chekists rakstīja: nu tu gribi teikt ka La liga visi alves, gijon ir baigie nazi ? Bayern tadiem brauktu pari 5:0 a real un barca atdod punktus visadiem bomariem - barca pat bez variantiem pakash malaga kurai pus komanda traumeeta - kas tas taads ? pie tam viniem visiem tur punkti vajadziigi atshkiriibaa no bayern kas tadas dumjiibas nepielauj bundesligaa un nav arii tadu mistisku speelu kur bayern nebuutu parsvars kaut vai statistikaa atshkiribaa no spanu bomariem - izdomajam un dzenam halavu ar 0 sitieniem puslaikaa un 40% bumbas kontroli - vot tie ir lo.i
Bayern i tā visiem brauc pāri Bundeslīgā. Tas pats princips kā i La ligā. Hamburgām pa 9 goli sit mājās

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:55, pirms 8 gadiem
Tiesneši regulāri izčakarē spēles. Neteikšu gan , ka Real izvilka, kopumā abās spēlēs objektīvi viņi bija labāki. Tiesnešu kļūdas bija uz abām pusēm.
Vidāla noraidījums? Tajā momentā , kad iedeva sarkano nebija tik traki, bet viņu jau sen vajadzēja noraidīt. Tiesnesim vienkārši beigās nebija pacietība, ja spēlētājs nesaprot un tik turpina rupji spēlēt!
Video atkārtojumi prasās kā ēst. Ar aizmugurēm vispār ir katastrofa. Biežāk jau neieskaita normālus golus, vai nošvilpj priekšlaicīgi izdomājot aizmuguri un pārtraucot bīstamu uzbrukumu.

     [+] [-]

, 2017-04-19 11:05, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Bayern i tā visiem brauc pāri Bundeslīgā. Tas pats princips kā i La ligā. Hamburgām pa 9 goli sit mājās
Pat ne tuvu neteiktu, ka visiem "pārbrauc pāri", tas ir bijis tikai pāris reizes, ar HSV, Brēmeni un Augsburgu vēl nesen, tas arī viss, daudz ciešu spēļu ar atspēlēšanos un neizšķirtiem, bet nekādā gadījumā absurda zaudēšana un pilnīgi fiasko, kā LA liga "līderi" bieži pieļauj.

     [+] [-]

, 2017-04-19 11:09, pirms 8 gadiem
Kols rakstīja: Pat ne tuvu neteiktu, ka visiem "pārbrauc pāri", tas ir bijis tikai pāris reizes, ar HSV, Brēmeni un Augsburgu vēl nesen, tas arī viss, daudz ciešu spēļu ar atspēlēšanos un neizšķirtiem, bet nekādā gadījumā absurda zaudēšana un pilnīgi fiasko, kā LA liga "līderi" bieži pieļauj.
La ligas klubiem tikai viesos pret Real/Barsu/Atletiko ir problēmas. Mājās vienmēr tiek dota cīņa
Slēpts komentārs: chubaki

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 11:12, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Spāņus kārtējo reizi ievelk nākamjā kārtā, te tie tiensneši ir stipri piekukuļoti.
1.Uz Lesteras vārtiem pirmajā spēlē nebija jābūt pendelei, jo pārkāpums bija ārpus soda laukuma.
2.Barca vs PSG Tiesnesis uzdāvināja pendeles Barcai uzķeroties uz Suaresa cirka gājieniem. Tā var arī 10 vārtus sasit ar tādu tiesnešu palīdzību!
3.Real bija aizmugures, bet tās nefiksē, Bayer dod sarkanās u.t.t Spāņus katru gadu velk līdz fināliem, jo arābu naudu tiesneši ir iesūkuši nāsīs+UEFA jau apzināti lobē šīs komandas! Tikmēr cieš Franču,Angļu un Vācu komandas!
aahahahahahaha

  +3 [+] [-]

, 2017-04-19 11:15, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Spāņus kārtējo reizi ievelk nākamjā kārtā, te tie tiensneši ir stipri piekukuļoti.
1.Uz Lesteras vārtiem pirmajā spēlē nebija jābūt pendelei, jo pārkāpums bija ārpus soda laukuma.
2.Barca vs PSG Tiesnesis uzdāvināja pendeles Barcai uzķeroties uz Suaresa cirka gājieniem. Tā var arī 10 vārtus sasit ar tādu tiesnešu palīdzību!
3.Real bija aizmugures, bet tās nefiksē, Bayer dod sarkanās u.t.t Spāņus katru gadu velk līdz fināliem, jo arābu naudu tiesneši ir iesūkuši nāsīs+UEFA jau apzināti lobē šīs komandas! Tikmēr cieš Franču,Angļu un Vācu komandas!
Izlasot par arābu naudas iesūkšanu nāsīs un tālāku secinājumu, ka dēļ tā CIEŠ angļu un franču komandas (pirmkārt), uz sejas tāds patīkams smīniņš rodas )))

Basketbols ir foršs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-19 11:19, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: aahahahahahaha
Ja politiku gribētu saskatīt, tad galēji stulbie sazvērestību teoriju piekritēji tieši varētu runāt, ka drīz ČL finālā spēlēs tikai un vienīgi PSG pret Manchester City, savukārt, piemēram, Chelsea, dēļ OPEC lobija vispār netiks pielaista eirokausiem, lai ieriebtu krieviem kā tik var

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 11:30, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Labrīt. Nesalīdzini divus dažādus notikumus.

Tiesnesim ir tiesības izlemt, kad dot un kad nedot. Spēlētājs var visu spēli spēlēt uz robežas, ar risku traumēt pretinieku, un tiesnesis atcerās katru pārkāpumu. Tas nav tev FIFA, kur datoram nav mākslīgā intelekta.

Tiesnesis atceras, ja spēlētājs visu spēli ir bijis gnīda un līdis ādā. Ja tev ir dzeltenā kartīte, tad spēlē uzmanīgi, nevis mauc kājās 1x,2x, 3x utt. Es nesaporotu, ko tur diskutēt par otru dzelteno Ja iedotu šeit Vidālam dzelteno kā pirmo kartīti, tad visiem būtu pofig, un nemaz nedomātu, ka kkas nepareizi
Tieši tā!!!

     [+] [-]

, 2017-04-19 11:39, pirms 8 gadiem
Ballaks piedāvā Real-Bayern pārspēli. Ahahahahahahahahahha

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 11:41, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Bayern i tā visiem brauc pāri Bundeslīgā. Tas pats princips kā i La ligā. Hamburgām pa 9 goli sit mājās
nu taa tam ir jaabuut bet kaa sanaak ka real un barca pamanaas zaudeet visadiem gijon utt kad punkti ir tik loti vajadziigi !vnk izlaidushies zirgadeki - un zaudee ne jau taapeec ka spele negaja kaa piem bayern dazreiz ar sitieniem 20 - 2 kadu nichu norauj vai zaudee bet tur vnk notiek padoshanaas - es taas speles neskatos protams bet ja pret visadiem gijon ir 0 sitieni puslaikaa nu tad tur nav ko i skatiities - grandi lielie! La liga vispar atgadina kaadu zema intelekta pasakumu kaa piem brazilijas liigas kur komanda kas ir majaas ir favoriits kaut vai 20 pret 1 vietu speelee. Sevilla laikam vispar kaa no sava laukuma izlien taa bumbu nepaziist

     [+] [-]

, 2017-04-19 11:46, pirms 8 gadiem
chekists rakstīja: nu taa tam ir jaabuut bet kaa sanaak ka real un barca pamanaas zaudeet visadiem gijon utt kad punkti ir tik loti vajadziigi !vnk izlaidushies zirgadeki - un zaudee ne jau taapeec ka spele negaja kaa piem bayern dazreiz ar sitieniem 20 - 2 kadu nichu norauj vai zaudee bet tur vnk notiek padoshanaas - es taas speles neskatos protams bet ja pret visadiem gijon ir 0 sitieni puslaikaa nu tad tur nav ko i skatiities - grandi lielie! La liga vispar atgadina kaadu zema intelekta pasakumu kaa piem brazilijas liigas kur komanda kas ir majaas ir favoriits kaut vai 20 pret 1 vietu speelee. Sevilla laikam vispar kaa no sava laukuma izlien taa bumbu nepaziist
Interesants viedoklis

Gan par pasaules lielāko talantu kaltuvi un futbolistu eksportētājvalsti - Brazīliju - kā par zema futbola intelekta zemi.
Gan par Spāniju, kurā, droši vien, lielākās daļas no neitrālo vērtētāju vērtējumā, tiek spēlēts estētiski visbaudāmākais futbols ar augstāko piespēļu kalitāti un precizitāti.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 12:44, pirms 8 gadiem
Lasu un domāju smieties vai raudāt? Sāk likties, ka te vairums ir skatījies tikai kopsavilkumu ar tiesnešu kļūdām bayern virzienā un pašu bayern spēli vispār nav redzējuši.