Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Ronaldu izšķirošos vārtus gūst no aizmugures, "Real" iesoļo pusfinālā

Ronaldu izšķirošos vārtus gūst no aizmugures, "Real" iesoļo pusfinālā
Krištianu Ronaldu pēc pirmā vārtu guvuma
Foto: AP/Scanpix

Šovakar Madridē UEFA Čempionu līgas 1/4 fināla atbildes mačā dramatiskā cīņā ''Real'' pārspēja Minhenes ''Bayern'' 4:2, divu spēļu summā uzvarot 6:3. Krištianu Ronaldu guva 100. vārtus Čempionu līgā, palīdzot ''Real'' iekļūt pusfinālā.

Pirms spēles

Ceturtdaļfināla atbildes mačā Madrides komandai nācās iztikt bez aizsardzības balsta Pepes, jaudīgā Gereta Beila un vēl viena centra aizsarga Rafeala Varāna - visiem savainojumi. ''Bayern'' savukārt nevarēja palīdzēt tikai diskvalificētais Havi Martiness. Pirms mača bija bažas par iepriekš savainotā Matsa Hummelsa dalību, tomēr viņš spēli uzsāka sākumsastāvā.

''Real'' galvenais treneris Zinedins Zidāns rezervē atstāja Hamesu Rodrigesu, bet pamatsastāvā laida Isko, kurš demonstrēja izcilu sniegumu pēdējā La Liga mačā pret "Sporting Gijon" (3:2). Viesu komanda treneris Karlo Ančeloti savukārt rezervē atstāja Tomasu Milleru un spēlēja ar taktisko izvietojumu 4-1-4-1.

Šovakar 100. spēli Čempionu līgas turnīrā aizvadīja "Real" kapteinis Serhio Ramoss. Savukārt uzvaras gadījumā "Real" kļūtu par pirmo klubu, kas septiņas sezonas pēc kārtas spējis aizsniegties līdz Čempionu līgas pusfinālam.

''Real Madrid'': Navass – Marselu, Ramoss, Načo, Karvahals – Kross, Kasemiru, Modričs – Ronaldu, Benzemā (Asensio 64'), Isko (Vaskess 71')

''Bayern Munich'': Noiers – Alaba, Hummelss, Boatengs, Lāms – Alonso (Millers 75') – Riberī (Kosta 71'), Alkantara, Vidals, Robens – Levandovskis (Kimmihs 88')

Aizraujošā un dinamiskā pirmajā puslaikā komandas vārtus negūst

''Bayern'' jau pašā spēles sākumā bija izcila iespēja gūt vārtus. Pēc piespēles soda laukuma dziļumā Marselu paguva izsist bumbu Tjagu Alkantaram, bet tā atlēca pie neviena nepiesegtā Arjena Robena, kurš no tuvas distances sita nedaudz garām vārtiem.

Viesu komanda mēģināja vairāk pieturēt bumbu, taču arī ''Real'' nesēdēja rokas klēpī salikusi. Nedaudz vēlāk Madride aizskrēja ātrā pretuzbrukumā. Pēc mājinieku superzvaigznes Krištianu Ronaldu piespēles bīstamu sitienu izpildīja Karvahals. Bumbu atvairīja Noiers, taču tiesnesis dīvainā kārtā nefiksēja stūra sitienu, bet gan atsitienu no vārtem.

Minheniešus pēc neilga brīža gandrīz iegāza Manuels Noiers. Vienam no pasaulē labākajiem vārtsargiem neizdevās fiksēt bumbu pēc centrējuma. Vācietis to atsita un uzreiz pa vārtiem sita Karims Benzemā, taču nedaudz garām mērķim.

''Real'' izdevās izveidot vēl vienu pretuzbrukumu. Šoreiz uzmanības centrā bija Ronaldu, kurš centās aizbēgt no aizsarga, taču portugālim neizdevās pārvietoties uz laukuma vidusdaļu, un rezultātā viņa sitienu no nepateicīga leņķa atvairīja Noiers. Puslaika izskaņā Ronaldu vēlreiz centās pārbaudīt ''Bayern'' vārtsarga modrību, taču šāva pāri vārtiem.

Ronaldu skaisti vārti, Ramoss sit savos, Vidals tiek noraidīts

Pēc ārkārtīgi ātra un dinamiska pirmā puslaika otrais spēles nogrieznis sākās ar vēl aizraujošāku futbolu. Pēc stūra sitiena nedaudz garām vārtiem sita Isko, bet ''Bayern'' atbildēja ar ļoti bīstamu uzbrukumu. Robens atkal atradās viens pats bīstami tuvu vārtiem, izpildīja sitienu ar pirmo pieskārienu, bet Marselu bumbu izsita uz pašas vārtu līnijas!

Tas vēl nebija viss. Robens atkal lauzās ''Real'' soda laukumā, kur pret viņu noteikumus pārkāpa Kasemiru. Tiesnesis norādīja uz 11 metru sitienu atzīmī. Pie bumbas stājās Polijas futbola zvaigzne Roberts Levandovskis, kurš sita vārtu vidusdaļā un pārspēja Navasu – 0:1.

''Real'' vēl neatguvās no šoka, kad atkal Robens radīja galvassāpes Madrides aizsardzībai. Pēc precīzas viņa piespēles Arturo Vidals dažus metru attālumā no vārtiem sita pāri mērķim. Minhene uzbruka vēl aktīvāk, kamēr ''Real'' nācās vairāk aizsargāties.

''Bayern'' šāds rezultāts, protams, nederēja. Zidāna komanda viesos guva divus vārtus, bet ''Bayern'' vienu, tādēļ neizšķirta iznākuma gadījumā tālāk tiktu pašreizējā Čempionu līgas trofejas turētāja ''Real''.

Spēles pēdējās 20 minūtes aizritēja neticamā drāmā. Madrides uzbrukuma līderis Ronaldu pēc teicama Kasemiru centrējuma guva izcilus vārtus ar galvu, sarūgtinot pretiniekus - 1:1. Tās vēl nebija beigas, jo ''Bayern'' vieni vārti bija jāgūst jebkurā gadījumā, taču tad tas nozīmētu papildlaiku.

Ančeloti komanda nepadevās, uzreiz metās uz priekšu un šoreiz neticamu kļūdu pieļāva komandas kapteinis Serhio Ramoss, kurš šosezon vairākkārt ar gūtiem vārtiem mača izskaņā palīdzēja kaldināt karaliskā kluba uzvaras. Bumba lēkāja Navasa vārtu priekšā, bet Ramoss, nesapratās ar partneriem, neveiksmīgi atspēlējot bumbu uz saviem vārtiem. Ārkārtīgi atbildīgā momentā bumba... ieripoja ''Real'' vārtos - 1:2!

Ramoss netīšam iesita savos vārtos, bet intriga bija dzīva! Abas komandas zvērīgi cīnījās, bet kādā no epizodēm Arturo Vidals iešļūca kājās Marko Asensio, nopelnot otru dzelteno kartīti un tiekot noraidīts no laukuma. Atlikušajās minūtēs vairāk uzbruka ''Real'', tomēr pamatlaiks noslēdzās ar nemainīgu rezultātu.

Ronaldu gūst vārtus no aizmugures pozīcijas, "Bayern" salūzt

Neskatoties uz futbolistu nogurumu, papildlaikā abas vienības centās spēlēt aktīvi. Zidāns bija veicis divas maiņas, bet Ančeloti savas kvotas jau bija iztērējis.

Pirmā papildlaika izskaņā Ronaldu saņēma Ramosa centrējumu pretinieku soda laukumā un neviena nepiesegts guva vārtus, panākot 2:2. Noskatoties atkārtojumu, bija skaidri redzams, ka portugālis atradās pamatīgā aizmugurē, taču tiesnesis vārtus ieskaitīja.

Otrajā papildlaikā Madrides komanda guva vēl vienus vārtus, kad pēc teicama Marselu reida sekoja piespēle Ronaldu uz tukšiem vārtiem, portugālim nekļūdīgi gūstot hat-trick, kas bija viņa 100. vārti Čempionu līgā - 3:2. Ar to vēl nekas nebeidzās, jo Asensio pārtvēra bumbu, aizskrēja pretuzbrukumā un raidīja bumbu tālajā stūrī, pieliekot treknu punktu mačam - 4:2!

UEFA Čempionu līga, ceturtdaļfināli

SpēleRez./LaiksVārtu guvējiSummā
Leicester – Atletico1:1 (0:1)Vārdijs 61' – Nigess 26'1:2
Real – Bayern4:2 (0:0)Ronaldu 76' 105' 110' Asensio 112' – Levandovskis 53' (11m) Ramoss 77' (s.v.)6:3
Monaco – Borussia19.043:2
Barcelona – Juventus19.040:3

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 09:02, pirms 8 gadiem
Intereses pēc papētīju Bayern veču vecumu. Mazu šoku noķēru, praktiski visiem līderiem jau virs 30. Kaut kad pavisam drīz jāsākas sastāva atjaunināšanai, vot tas būs interesanti.

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:07, pirms 8 gadiem
Ja Bajern apzināti veidoja aizmuguri, tad tas bija neattaisnojoši riskants gājiens. Savā soda laukumā papildlaikā tas nebija vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:15, pirms 8 gadiem
rodgerz rakstīja: Intereses pēc papētīju Bayern veču vecumu. Mazu šoku noķēru, praktiski visiem līderiem jau virs 30. Kaut kad pavisam drīz jāsākas sastāva atjaunināšanai, vot tas būs interesanti.
Jau ir zināms, ka nākošsezon Bayern spēlēs 21 gadu vecais aizsargs Zīle un gandrīz 21 gadu vecais pussags Brandts.

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:18, pirms 8 gadiem
Bija offside goals, bet nebija arī jābūt pirmajā spēlei pendelei (Carva's pleces), Vidalam bija jābūt ātrāk dzeltenai otrajā spēlē, bla bla bla vēl 100 variācijas. Neuzskatu, ka tiesnesis speciāli par labu kādam pietiesāja, kļūdas bija abās pusēs, bet teikt, ka madridi ievilka tiesneši ir pilnīgs absurds.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 09:21, pirms 8 gadiem
marauders rakstīja: Bija offside goals, bet nebija arī jābūt pirmajā spēlei pendelei (Carva's pleces), Vidalam bija jābūt ātrāk dzeltenai otrajā spēlē, bla bla bla vēl 100 variācijas. Neuzskatu, ka tiesnesis speciāli par labu kādam pietiesāja, kļūdas bija abās pusēs, bet teikt, ka madridi ievilka tiesneši ir pilnīgs absurds.
Abas komandas tika sodītas no tiesnešu puses,bet Real savas iespējas izmantoja labāk. Bayern 2 spēļu laikā 5-6 sitieni vārtu rāmī. Un te vēl kāds saka,ka viņi bija pelnījuši vairāk.aahahahaha

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 09:31, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Abas komandas tika sodītas no tiesnešu puses,bet Real savas iespējas izmantoja labāk. Bayern 2 spēļu laikā 5-6 sitieni vārtu rāmī. Un te vēl kāds saka,ka viņi bija pelnījuši vairāk.aahahahaha
Tieši tā, abas komandas cieta no tiesnešu puses.
Suņi rej, bet karavāna iet tālāk.

Laikam lieki pieminēt, ka 5 vārtus Ronaldo ir iesitis pret BAYERNU !

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 09:32, pirms 8 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Es kā Real fans varu pateikt,ka bija ļoti baudāms futbols,bet rupjas tiesnešu kļūdas šo spēli izbojāja. It kā uzvarējām,bet gribējās godīgā cīņā uzvarēt. Atklāti sakot sen nebiju redzējis,ka tik pārliecinošu aizmuguri tiesnesis neredz. Bet Real futbolisti jau pie tā nebija vainīgi,ka tiesneši tādi zābaki bija. Nebūtu Ramoss savos vārtos iesitis tāds papildlaiks nemaz nebūtu. Žēl,ka šīs komandas netikās finālā.
Cerams nebūs pusfināls pret Juvi. Jo tā ir vienīgā komanda ko gribas redzēt finālă pret Real,lai fināls būtu kaut nedaudz līdzīgs šai spēlei.
Adekvāts komentārs (citādi jau sāk likties, ka par Real fano tikai bērnudārznieki). Īpaši piekrītu par Real-Juve, tiešām žēl būtu tikties pusfinālā.
Bet spēle tiešām skandāls. Pat ne tas, ka Real vilka vai kā, vienkārši katastrofāla tiesāšana. Sabojāja lielisku futbolu no abām pusēm. Lērums kļūdu uz abām pusēm, bet izšķirīgās 3 visas par labu Realam - Kasemiro nenoraidīšana, Vidala noraidījums un Ronaldo otrais gols.
ESPN vērtējums par tiesnešiem: WATCH: FC crew rips Real-Bayern referee - ESPN FC (jāatzīst, bišku par skarbu, Real faniem neiesaku).

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:33, pirms 8 gadiem
Kas tur ar Noiera kāju? Dzirdēju,ka lauzis kaut ko

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:34, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Abas komandas tika sodītas no tiesnešu puses,bet Real savas iespējas izmantoja labāk. Bayern 2 spēļu laikā 5-6 sitieni vārtu rāmī. Un te vēl kāds saka,ka viņi bija pelnījuši vairāk.aahahahaha
Pelnījuši/nepelnījuši ir relatīvs jēdziens. Futbola spēli izšķir iesisto vārtu skaits, nevis sitieni pa vārtiem, bumbas kontrole u.tml. Un gribētos, lai to izšķir futbolisti laukumā, nevis vīri ar svilpi.

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:35, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Kas tur ar Noiera kāju? Dzirdēju,ka lauzis kaut ko
Jap, laikam tā. Bet precīza atbilde būšot pēc pārbaudēm Minhenē.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 09:39, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Pelnījuši/nepelnījuši ir relatīvs jēdziens. Futbola spēli izšķir iesisto vārtu skaits, nevis sitieni pa vārtiem, bumbas kontrole u.tml. Un gribētos, lai to izšķir futbolisti laukumā, nevis vīri ar svilpi.
Bayern 1 gols no spēles,1 no 11m,1 autogols. Great perfomance ept

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:41, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Protams, labāk nospļauties un gānīt tālāk, nekā paskatīties vai tiešām gāni par kļūdu vai pašam vnk rupja noteikumu nezināšana. Reāli te bija viena rupja kļūda - Ronaldo 2. vārti, kas nonoliedzami ietekmēja mača gaitu. Sarkanā - jā, izpētot atkārtojumus jāsaka, ka nevajadzēja dot, bet spēles gaitā tā ir tāda 50/50 situācija kādas ir teju katrā mačā. Par pārējām situācijām kur varēja kko dot/nedot pat nav vērts izteikties - tādas katrā mačā ir ikdiena.
Tas, "Reāli te bija viena rupja kļūda - Ronaldo 2. vārti, kas nonoliedzami ietekmēja mača gaitu", nu gan nav nekāds arguments. Tikpat labi, par piemēru, attaisnojot slepkavu varētu teikt "Viņš izdarīja tikai vienu nāvējošu sitienu".

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:43, pirms 8 gadiem
Visi tāpat atcerēsies pagājušā gada Ramosa gaļu cl finālā pret atletiko no ofsaida ,real faneli gāza žulti par barsu, un vakar redzējām visu, un tas nebūt būtu viss, cik la liga ietvaros šosezon ir goli no offsaida? Kāds var izskaitīt maz? Bet spēle bij spēcīga, vienīgais nesaprotamais bij tas, ka iedeva sarkano,kur to nevajadzēja!!!!

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:44, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Adekvāts komentārs (citādi jau sāk likties, ka par Real fano tikai bērnudārznieki). Īpaši piekrītu par Real-Juve, tiešām žēl būtu tikties pusfinālā.
Bet spēle tiešām skandāls. Pat ne tas, ka Real vilka vai kā, vienkārši katastrofāla tiesāšana. Sabojāja lielisku futbolu no abām pusēm. Lērums kļūdu uz abām pusēm, bet izšķirīgās 3 visas par labu Realam - Kasemiro nenoraidīšana, Vidala noraidījums un Ronaldo otrais gols.
ESPN vērtējums par tiesnešiem: WATCH: FC crew rips Real-Bayern referee - ESPN FC (jāatzīst, bišku par skarbu, Real faniem neiesaku).
NEdabus reāls Juvi.šodien Dortmunde uzvarēs,un reāl dabus kārtējo friču komandu Gadi iet,bet pretinieki nemainās

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:45, pirms 8 gadiem
alliks rakstīja: Visi tāpat atcerēsies pagājušā gada Ramosa gaļu cl finālā pret atletiko no ofsaida ,real faneli gāza žulti par barsu, un vakar redzējām visu, un tas nebūt būtu viss, cik la liga ietvaros šosezon ir goli no offsaida? Kāds var izskaitīt maz? Bet spēle bij spēcīga, vienīgais nesaprotamais bij tas, ka iedeva sarkano,kur to nevajadzēja!!!!
Lol tur kur nevajadzēja? Es brīnos,ka Vidals novilka līdz 85min vispār. Un pret Asensio viņam neiedotu 2 dzelteno ja duriks nepaceltu kāju uz augšu pēc podkata un nenogāztu Marko

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 09:45, pirms 8 gadiem
Barcas PSG spēlē tiesneši peldēja, šajā tiesnešī kā amatieri... Jā, un tas penālis iepriekšējā spēlē pret Grīzmanu, kur pārkāpums patiesībā bija out of the penalty box. Liela vara tomēr ir tām zebrām

     [+] [-]

, 2017-04-19 09:46, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: NEdabus reāls Juvi.šodien Dortmunde uzvarēs,un reāl dabus kārtējo friču komandu Gadi iet,bet pretinieki nemainās
Pusfināli - Monako pret Real. Juve- Atletico. Fināls Real - Juve. Gribētos tā

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:11, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Adekvāts komentārs (citādi jau sāk likties, ka par Real fano tikai bērnudārznieki). Īpaši piekrītu par Real-Juve, tiešām žēl būtu tikties pusfinālā.
Bet spēle tiešām skandāls. Pat ne tas, ka Real vilka vai kā, vienkārši katastrofāla tiesāšana. Sabojāja lielisku futbolu no abām pusēm. Lērums kļūdu uz abām pusēm, bet izšķirīgās 3 visas par labu Realam - Kasemiro nenoraidīšana, Vidala noraidījums un Ronaldo otrais gols.
ESPN vērtējums par tiesnešiem: WATCH: FC crew rips Real-Bayern referee - ESPN FC (jāatzīst, bišku par skarbu, Real faniem neiesaku).
Neaizmirsīsim pirmo spēli, kad iedeva pilnīgi nepamatotu pendeli.

Vidalam jau vajdazēja iedot noraidījumu 30minūtes iepriekš! Tas, ka arguments, ka Vidalam nebija jādod otra dzeltenē ir pilnīgs bullcrap. Atceries epizodi pie boxa, kur nopļāva Casemiro? Vot tajā situācija bija 100% otra dzeltenā jādod. Tiesnesis pažēloja un tad iedeva vēlāk.

P.S. Ir vienkārši aplami skatīties tikai no vienas puses, ka it kā "tiesnesis ievilcis" madridi. Kļūdas bija daudz uz abām pusēm!!

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:19, pirms 8 gadiem
marauders rakstīja: Neaizmirsīsim pirmo spēli, kad iedeva pilnīgi nepamatotu pendeli.

Vidalam jau vajdazēja iedot noraidījumu 30minūtes iepriekš! Tas, ka arguments, ka Vidalam nebija jādod otra dzeltenē ir pilnīgs bullcrap. Atceries epizodi pie boxa, kur nopļāva Casemiro? Vot tajā situācija bija 100% otra dzeltenā jādod. Tiesnesis pažēloja un tad iedeva vēlāk.

P.S. Ir vienkārši aplami skatīties tikai no vienas puses, ka it kā "tiesnesis ievilcis" madridi. Kļūdas bija daudz uz abām pusēm!!
Ja tu kaut vai izlasītu manis rakstīto, tad pamanītu, ka es minēju, ka nevar būt runa par Madrides vilkšanu. Es runāju par katastrofālu tiesāšanu vispār.
Un šodien, kurā portālā ieej, visur runāts par vakardienas skandalozo tiesāšanu. Tikai Sportacentra Real faniem, kā jau vienmēr, viss bijis taisnīgi. ;-)

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:21, pirms 8 gadiem
Un, kaut arī man personiski Bayern simpatizē vairāk (kaut arī tur ir spēlētāji, kas nepavisam nesimpatizē, Robens, piemēram), tas man neliedz pamanīt arī tos lēmumus, kas ir bijuši viņiem par labu (pendele pirmajā spēlē u.c.). Žēl, ka no Real atbalstītājiem to reti var sagaidīt.

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:22, pirms 8 gadiem
Par vidalu, neiedeva pie kazemiro- pažēloja!! Jo nebija tā kā sarkanā jādo. Pabrīdināja čali, bet par neko iedot otru dzelteno- tur gan nav izskaidrojuma.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-19 10:22, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Ja tu kaut vai izlasītu manis rakstīto, tad pamanītu, ka es minēju, ka nevar būt runa par Madrides vilkšanu. Es runāju par katastrofālu tiesāšanu vispār.
Un šodien, kurā portālā ieej, visur runāts par vakardienas skandalozo tiesāšanu. Tikai Sportacentra Real faniem, kā jau vienmēr, viss bijis taisnīgi. ;-)
Ja tu kaut vai izlasītu manis rakstīto, tad pamanītu, ka es teicu, ka kļūdas bija daudz uz abām pusēm.

Kurā vietā teicu, ka viss ir taisnīgi? Dzīve nav taisnīga.

Lūdzu izskaidro tad, kā Vidala noraidīšana bija kļūda???

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:26, pirms 8 gadiem
marauders rakstīja: Ja tu kaut vai izlasītu manis rakstīto, tad pamanītu, ka es teicu, ka kļūdas bija daudz uz abām pusēm.

Kurā vietā teicu, ka viss ir taisnīgi? Dzīve nav taisnīga.

Lūdzu izskaidro tad, kā Vidala noraidīšana bija kļūda???
Dārgais draugs, tavu komentāru izlasīju ļoti uzmanīgi. Doma par to, ka "Madrides faniem viss ir taisnīgi" attiecas uz šejienes komentāriem vispār, nevis tevi personīgi!
Par Vidalu - tas ir nopietns jautājums?? Tur vispār nebija pārkāpuma, nerunājot par otru dzelteno. Vari atsaukties kaut vai uz vienu neitrālu komentētāju, kas uzskatītu šo noraidījumu par taisnīgu?

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:27, pirms 8 gadiem
Real bija labāki un tiesnesis kļūdijās uz abām pusēm. Tā kā spēles iznākums ir atbilstošs pašai spēlei un Real iet tālāk.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-19 10:30, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Dārgais draugs, tavu komentāru izlasīju ļoti uzmanīgi. Doma par to, ka "Madrides faniem viss ir taisnīgi" attiecas uz šejienes komentāriem vispār, nevis tevi personīgi!
Par Vidalu - tas ir nopietns jautājums?? Tur vispār nebija pārkāpuma, nerunājot par otru dzelteno. Vari atsaukties kaut vai uz vienu neitrālu komentētāju, kas uzskatītu šo noraidījumu par taisnīgu?
Es tev vēlreiz saku - Vidalam bija jābūt otrai dzeltenei pie boxa, kad nopļāva Casemiro!! Tiesnesis tajā momentā pažēloja. Iemest video, lai pats redzi?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:33, pirms 8 gadiem
marauders rakstīja: Es tev vēlreiz saku - Vidalam bija jābūt otrai dzeltenei pie boxa, kad nopļāva Casemiro!! Tiesnesis tajā momentā pažēloja. Iemest video, lai pats redzi?
Un?...
Resp., tava loģika: ja kādā brīdī kļūdaini nosvilpj aizmuguri, tad "kompensācijai" pēc tam jāieskaita vārti no trīsmetrīgas aizmugures? (Hipotētisks piemērs.)

  -1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:35, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Un?...
Resp., tava loģika: ja kādā brīdī kļūdaini nosvilpj aizmuguri, tad "kompensācijai" pēc tam jāieskaita vārti no trīsmetrīgas aizmugures? (Hipotētisks piemērs.)
+++

Respektīvi, jādara tieši tas, ko nedrīkst darīt - gatavot kaut kādus savu kļūdu labojumus un turpināt taisīt muļķības uz vienu un otru pusi

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:36, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Dārgais draugs, tavu komentāru izlasīju ļoti uzmanīgi. Doma par to, ka "Madrides faniem viss ir taisnīgi" attiecas uz šejienes komentāriem vispār, nevis tevi personīgi!
Par Vidalu - tas ir nopietns jautājums?? Tur vispār nebija pārkāpuma, nerunājot par otru dzelteno. Vari atsaukties kaut vai uz vienu neitrālu komentētāju, kas uzskatītu šo noraidījumu par taisnīgu?
Ja tur nebija pārkāpuma tad ar jums diskutēt par futbolu vairs nav jēgas

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:38, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Ja tur nebija pārkāpuma tad ar jums diskutēt par futbolu vairs nav jēgas
Tu, savukārt, iemācies, ko nozīmē un kā aprēķināt viesos gūto vārtu principu tā, lai kaut trijos naktī to zinātu, nevis ik pa laikam jaucies

Loģiskais tipiņš nu atradies. Ar bērnu matemātiku galā netiek ik pa laikam.

Kā Juventus? Komanda-slabo attīastījusies tā, ka sāk bail mesties?

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:39, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Sarkanā kur nevajag, maksimāli tīri bumbā, Cassemiro neiedeva sarkano, kur tiešām bija pārkāpums pret Robbenu, Ronaldo aizmugurē. Cerams šī tiesnešu brigāde vairs netiesās. Pilnīgi vēži. Un liels paldies Bayernam, it īpaši, Hummelsam, Lewandovskim un Boatengem, par to, ka cīnījās no visas sirds neskatoties uz savainojumiem!
Vēl jau nedrīkst aizmirst pirms visām kartiņām utt. pret Levandovski nosvilpto aizmuguri, kuras tur nebija (uz vienas līnijas ar Marselu) - Levi būtu aizskrējis 1v1 pret Navasu un visticamāk būtu gūti vārti... tā bija gandrīz 100% vārtu gūšanas iespēja, ko līnijtiesnesis nozaga...

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:41, pirms 8 gadiem
petravicus rakstīja: Vēl jau nedrīkst aizmirst pirms visām kartiņām utt. pret Levandovski nosvilpto aizmuguri, kuras tur nebija (uz vienas līnijas ar Marselu) - Levi būtu aizskrējis 1v1 pret Navasu un visticamāk būtu gūti vārti... tā bija gandrīz 100% vārtu gūšanas iespēja, ko līnijtiesnesis nozaga...
Es arī par to Levandovska aizmuguri domāju. Protams, tas nebija spēli izšķirošais moments (tādu, kā jau teicu, bija trīs: Kasemiro nenoraidīšana, Vidala noraidījums un Ronaldo otrie vārti), bet vienkārši viena no daudzajām "sīkajām" kļūdām).

  +1 [+] [-]

, 2017-04-19 10:41, pirms 8 gadiem
čoržovs rakstīja: Un?...
Resp., tava loģika: ja kādā brīdī kļūdaini nosvilpj aizmuguri, tad "kompensācijai" pēc tam jāieskaita vārti no trīsmetrīgas aizmugures? (Hipotētisks piemērs.)
Kas un?

Es tev saku, ka tiesnešu kļūdas bija daudz un visās pusēs. Sākot jau ar first LEG kļūdaino pendeli, bet par to neviens nečīkstēja. Tagad katrs otrais brēc, ka tiesnesis ir apzināti kādu izvilcis.

Tas arī ir viss, ko vēlos pateikt, ka nevar skatīties tik subjektīvi - Ja izvērtē, tad visas epizodes. Jā, Ronaldo bija aizmugurē, Jā, nepatiesa first leg penalty, nevis ESPN sporta eksperts koncentrējas TIKAI uz momentiem, kur iesaistīte madride, un bayerna kasjakus jau aizmirsuši.

Bet te mēs varam ilgi par to diskutēt, kas ir godīgi, kas nav. Katram sava subjektīvā uztvere šajā situācija. Abas spēcīgas komandas, daudz tiesnešu kļūdas, soļo tālāk viena komanda = classic football.

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:42, pirms 8 gadiem
petravicus rakstīja: Vēl jau nedrīkst aizmirst pirms visām kartiņām utt. pret Levandovski nosvilpto aizmuguri, kuras tur nebija (uz vienas līnijas ar Marselu) - Levi būtu aizskrējis 1v1 pret Navasu un visticamāk būtu gūti vārti... tā bija gandrīz 100% vārtu gūšanas iespēja, ko līnijtiesnesis nozaga...
Da tur vispār tik ļoti bieži kā vienam, tā otram paveicās un/vai tiesneši kaut ko uzdāvināja, ka tā diskusija sevi jau sen ir, manuprāt, izsmēlusi.

Ne tikai Levandovska aizmugure.
Tas pats Robena gandrīz gols, kuru Marselu no vārtu līnijas izsita.
Tā pati Bayern ofensīva pašā papildlaika sākumā (paši ziniet, kāda būtu situācija 2 spēļu summā, ja Bayern būtu guvuši panākumu).

Argumentus kā viena, tā otra puse tonnām var meklēt.

     [+] [-]

, 2017-04-19 10:44, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu, savukārt, iemācies, ko nozīmē un kā aprēķināt viesos gūto vārtu principu tā, lai kaut trijos naktī to zinātu, nevis ik pa laikam jaucies

Loģiskais tipiņš nu atradies. Ar bērnu matemātiku galā netiek ik pa laikam.

Kā Juventus? Komanda-slabo attīastījusies tā, ka sāk bail mesties?
Man galva i tagad vēl nestrādā. Gulēt tā ari neaizgāju. Par Juve man pofig. Lai vēl tiek 1/2. Ja runāt par sarkano. Tad Vidāls vakar nospēlēja minimums uz 3 dzeltenajām. Tāpat kā Kazemiro. Real uzvarai šajā ČL tapāt ne visai ticu. Lāsts. Neviena komanda nākamajā gadā otreiz neņem. Svarīgāk ir paņemt La ligu šogad

  -3 [+] [-]

, 2017-04-19 10:45, pirms 8 gadiem
Soģis, Martinezs un CR, svētā trīsvienība, kas izstūma RM cauri pusfinālā, skumji, ka kārtējo reizi iznākumu lielā mērā izšķir arhaiski futbola likumi, kur uz 1-3 krabju acīm gulstas svarīgākās līgas liktenis, protams, blah blah blah plūstoša spēle un kā tā var, skatīties atkārtojumu, jo bez tā viss varēja būt citādāk.