Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Real" pēc septiņu gadu pārtraukuma iekļūst ČL 1/4 finālā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Real" pēc septiņu gadu pārtraukuma iekļūst ČL 1/4 finālā
Marselu guva pirmos vārtus
Foto: AFP/Scanpix

Šodien UEFA Čempionu līgas 1/8 fināla atbildes spēlē Madrides "Real" savā laukumā pārliecinoši ar 3:0 uzvarēja Lionas "Olympique", kvalificējoties 1/4 finālam. Vārtus madridiešu labā guva Marselu, Karims Benzemā un Anhels di Marija.

Madrides "Real" UEFA Čempionu līgas pēdējās sešās(!) sezonās izstājās 1/8 finālā, kas tādam superklubam ir kā izgāšanās. "Real" ļoti vēlējās šo lāstu lauzt šajā sezonā - bija "tikai" jāpārvar Lionas "Olympique" barjera. Pirmais solis tika sperts pirmajā mačā Francijā, kur tika izcīnīts neizšķirts 1:1 ("Real" gan mierīgi varēja arī uzvarēt), un šodien savā laukumā priekšroka tika dota tieši Karaliskajai komandai.

Lai gan "Olympique" nederēja 0:0, jau no pirmajām minūtēm vētrainos uzbrukumos metās mājiniece Madrides "Real". Krištianu Ronaldu, Mesuts Ezils, Karims Benzemā gribēja burtiski saplosīt franču klubu pirmajās minūtēs. Labākā iespēja pēc tam, kad vārtus pameta Igo Loriss, bija Marselu, taču pēc viņa sitiena ar galvu vārtsargam talkā nāca aizsargi, atsitot bumbu. Lai gan "Olympique" īsti pat netika no savas laukuma puses, frančiem "Real" sākuma spiedienu izdevās noslāpēt un pamazām pat iegūt solīdu bumbas kontroli. Un tomēr, tuvojoties 1. puslaika izskaņai, priekšā tika Madrides vienība. Skaistu reidu, pa ceļam izspēlējot sieniņu ar Ronaldu, veica Marselu, noslēgumā gūstot vārtus - 1:0! Pēc četrām minūtēm "Olympique" no otro vārtu zaudējuma pēc Benzemā sitiena glāba Loriss, un komandas pārtraukumā devās pie 1:0 "Real" labā.

2. puslaiku atkal aktīvi iesāka "Real", moments bija Benzemā. Mājinieki pilnībā kontrolēja mača gaitu, kaut bija jāatceras, ka vieni franču iesisti vārti izlīdzinātu rezultātu kā šajā spēlē, tā arī divu spēļu summā. Šis slidenais 1:0 noturējās līdz 66. minūtei, kad Benzemā izmantoja savu bijušo kluba biedru nesaprašanos, izskrēja viens pret vienu ar Lorisu un panāca 2:0! Šai brīdī viss praktiski beidzās. "Real" bija labāka šajā duelī bija pārāka un kārtējo reizi to pierādīja 76. minūtē, panākot jau 3:0. Pēc Ezila piespēles Anhels di Marija izskrēja viens pret vienu, un vēlreiz likteņa varā pamestais Loriss atkal kapitulēja. Atlikušais laiks bija formalitāte, un spēle ar to pašu 3:0 arī noslēdzās. Beidzot "Real" Čempionu līgas 1/4 finālā!

Real - Olympique Lyon 3:0 (1:0)

Vārti: Marselu 37', Benzemā 66'. di Marija 76'

Čempionu līga, 1/8fināli

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Milan – Tottenham0:10:00:1
Valencia – Schalke1:11:32:4
Roma – Shakhtar2:30:32:6
Arsenal – Barcelona2:11:33:4
Olympique Marseille – MU0:01:21:2
Inter – Bayern0:13:23:3*
Lyon – Real1:10:31:4
Kobenhavn – Chelsea0:20:00:2

*Inter uzvarēja summā, pateicoties vairāk izbraukumā gūtajiem vārtiem

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2011-03-16 23:39, pirms 13 gadiem
Viss notika , kā tam bija jānotiek!

 +12 [+] [-]

, 2011-03-16 23:39, pirms 13 gadiem
Beidzot
Marselo un Benzema labi nokapāja.

  +6 [+] [-]

, 2011-03-16 23:39, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: Tapat atrausies no Chelsea
Labāk pasaki Toresam, ka viņu pārdos.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-16 23:40, pirms 13 gadiem
Uz pauzīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-03-16 23:40, pirms 13 gadiem
Lieliski, šādi jāturpina!

 +12 [+] [-]

, 2011-03-16 23:40, pirms 13 gadiem
Bez pārsteigumiem.

     [+] [-]

, 2011-03-16 23:40, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: Tapat atrausies no Chelsea
Es pec shodienas neieredzu Chelsiju,ka var sava laukuma nospelet neizshkirti?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-16 23:40, pirms 13 gadiem
caurstaigājamā sēta ne aizsardzība Lionai!
un tas Lisandro,vispār, pajols! pašam nekas neizdodas,bet kko provocē madridiešus.
un biju gaidījis lielāku pretestību no varžēdājiem.
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-16 23:43, pirms 13 gadiem
Gaidām Barsu pretī.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-16 23:43, pirms 13 gadiem
žēl...

  +3 [+] [-]

, 2011-03-16 23:43, pirms 13 gadiem
Bez variantiem Lionai Marselu gols lielisks Man nez kāpēc liekas, ka izloze noteiks, ka Rauls atgriezīsies mājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-16 23:43, pirms 13 gadiem
Beidzot šis lāsts tika lausts. Tā kā Real Madrid turpina cīņu par titulu.
Vēlos, lai 1/4 finālā savā starpā spēlētu Real Madrid-Schalke 04.

     [+] [-]

, 2011-03-16 23:43, pirms 13 gadiem
pavelsp rakstīja: cik uzliki?
Es uzmineju cetras NHL speles,MU uzvaru,ka ari Real uzvaru,bet nee Chelsijai vaidzeja nospelet neizshkirti!

Viss kakim zem astes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-16 23:44, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Es pec shodienas neieredzu Chelsiju,ka var sava laukuma nospelet neizshkirti?
Tā ir, ja "glorijojas" totjikā. Nevajag domāt tik šaurā leņķī, tad negadīsies šādi fēleri.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-16 23:45, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Real" astotdaļfinālā neizgāžas septīto reizi pēc kārtas.
"Real" ČL astotdaļfinālu dueļu bilance 2-5.

Visu cieņu Mourinju, tiešām labi bija mobilizējis komandu. "Real" vēsturiska uzvara, jo pirmo reizi vēsturē izdevies pieveikt sīksto "Lyon". Benzemā un Loriss noteikti mača vērtīgākie spēlētāji (abi turklāt francūži). Lai "Lyon" veicas cīņā par Francijas čempiontitulu!
Bet ar tādu aizsardzību kā šodien, kas pretiniekiem "dāvināja" tik daudz labi iesaiņotas "dāvanas", "Lyon" nebija daudz variantu. Arī Lisandro un Gurkufan galīgi nebija tā labākā spēle. Iepriekšējais abu komandu duelis bija daudz līdzīgāks, tā pat kā šīs sezonas pirmā tikšanās.
Oho, nezināju, ka Real tikai 7 reizes ir spēlējuši ČL 1/8 finālā, ka tāda bilance parādās, bet nu ekspertus jāklausa
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

     [+] [-]

, 2011-03-16 23:46, pirms 13 gadiem
Apsveicu Real, skatos, ka 1/4 būs tīri interesanti

  +6 [+] [-]

, 2011-03-16 23:47, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vismaz manas dzīves laikā manuprāt vairāk par 7 reizēm nav sanācis, tas nu gan ir fakts. Paldies par atzinību!
Tad jau sanak, ka tev ir septiņi gadi?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-16 23:47, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā ir, ja "glorijojas" totjikā. Nevajag domāt tik šaurā leņķī, tad negadīsies šādi fēleri.
Tur tev taisniba!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-16 23:48, pirms 13 gadiem
Šeku reku, visi franči ārpus 1/4 fināla, toties 3 no 4 angļu klubiem, kā arī 2 no 3 spāņu klubiem. Diezgan atzīstami.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-16 23:49, pirms 13 gadiem
Tad laikam atzinies, ka esi dzimis pēc 1997. gada, jo no tā laika Real ir 3 reizes uzvarējuši ČL, un ar 2 uzvarām 1/8 finālā to tiešām nevar izdarīt.

     [+] [-]

, 2011-03-16 23:50, pirms 13 gadiem
Laba spēle vienas komandas izpildījumā! Taisnības labad jāatzīst,ka gaidīju sīvāku spēli! Nezinu kāds bija spēles plāns Lionai,bet nu Madride viņus izvizināja vienos vārtos! Spēles pēdējo padsmit minūšu ofensīva Reala izpildījumā jau bija tāda kā ņirgāšanās! Nu,ko,jo interesantāk pasekot cik tālu ies Maurinjo!?

  +8 [+] [-]

, 2011-03-16 23:50, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Tad laikam atzinies, ka esi dzimis pēc 1997. gada, jo no tā laika Real ir 3 reizes uzvarējuši ČL, un ar 2 uzvarām 1/8 finālā to tiešām nevar izdarīt.
Var gan. Astotdaļfināla stadija ir tikai septīto sezonu. Pirms tam pēc grupu turnīra bija vēl viens grupu turnīrs, un tad sekoja ceturtdaļfināls.

     [+] [-]

, 2011-03-16 23:50, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Tad laikam atzinies, ka esi dzimis pēc 1997. gada, jo no tā laika Real ir 3 reizes uzvarējuši ČL, un ar 2 uzvarām 1/8 finālā to tiešām nevar izdarīt.
Agrāk Č.L. nebija 1/8 finālu, tas tika ieviests no 2003/04 sezonas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-16 23:55, pirms 13 gadiem
Nu tas Benzema gan ir kadrs.Ka piesaistija Adebajoru, ta sis sak sist vartus. vai tiesam tas bija tas istais stimuls???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-03-16 23:56, pirms 13 gadiem
Esmu priecīgs, ka uzvarēja tieši Real, jo tādejādi 1/4 solās būt baigi aizraujoši pāri, jāskatās izloze piektdien! Ka tik nesaved kopā kādus grandus kā Barca vs MU vai kaut ko tamlīdzīgu Hala Madrid!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-17 00:09, pirms 13 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Visticamāk Mourinjo domu gājiens tieši tāds arī bija ...
Tikai svaki,ka tik talantigam speletajam vajag sadu stimulu.Velku paraleles ar basketbolu-labi zinamais V.Stimacs.. tads pats kadrs.Ka bija ierinda Zakis,ta nemas ka traks ,ka Zakis izlidoja traumas del,ta sakas slinkosana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 00:22, pirms 13 gadiem
Apsveicu visus Madrides fanus ar uzvaru!!! Nu tad beidzot šis lāsts ir pārvarēts. Liona šodien tika samīcīta un šogad Santjago Bernabeu stadionā Real ir neapturams - 22 uzvaras 22 spēlēs visos turnīros. Čempionu līgā 4 mājas spēlēs 4 uzvaras, vārtu attiecība - 11:0!

Ar šādiem rezultātiem mājas spēlēs ir iespējams aizspēlēties arī līdz finālam. To arī Real novēlu!

     [+] [-]

, 2011-03-17 00:25, pirms 13 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Tas, ka Benzemā ir talantīgs sliņķis jau labu laiku ir zināms. Viņam vajag elektrošoku turēt pie pakaļas, lai svīst visu laiku, tad būs tāda atdeve ...
Es teiktu, ka galvenais iemesls, kāpēc Benzemē nespēja attaisnot uz sevi liktās cerības, bija pārliecības trūkums, nevis slinkums. Lai gan arī tas noteikti ir būtisks faktors. To, kāpēc viņam trūka pārliecības, droši vien zina vien pats Karims, taču, manuprāt, problēma bija tā, ka Madridē viņš nebija pirmā vai otrā opcija, kam uzbrukumā adresēt bumbu. Savukārt izlasē (un agrāk Lionā) visi laukumā meklē tieši viņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-17 00:48, pirms 13 gadiem
A ko es teicu, ka noslānīs lyonu

  -2 [+] [-]

, 2011-03-17 00:58, pirms 13 gadiem
es jūs mīlu, beidzot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-17 07:46, pirms 13 gadiem
Tagad Real vairs neviens neapturēs

  -2 [+] [-]

, 2011-03-17 08:46, pirms 13 gadiem
Par to ir jāiedzer

  -2 [+] [-]

, 2011-03-17 09:27, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Tad laikam atzinies, ka esi dzimis pēc 1997. gada, jo no tā laika Real ir 3 reizes uzvarējuši ČL, un ar 2 uzvarām 1/8 finālā to tiešām nevar izdarīt.
Ja man būtu jāizdara secinājumi par Tavu vecumu pēc Tava rakstītā, tad sanāktu ne vairāk par 8 gadiem. Vai arī pirms 2003.gada vienkārši biji pārāk maziņš, lai atcerētos, ka izslēgšanas mači (kā kau autors minēja) sākās ar 1/4finālu.

P.S.- Ļoti atvainojos visiem "Real" faniem. Protams, ka "Real" ČL 1/8finālu bilance ir nevis 2-5, bet gan 2-6. Šķiet kādu "zāģi" nebiju pieskaitījis. My mistake

     [+] [-]

, 2011-03-17 09:29, pirms 13 gadiem
james007 rakstīja: Viņam prātiņš palicis 7 gadīga bērna līmenī...Gand amigo,centra fugo ghirtinjo
Paskatoties, kas ir Tavs favorīts, var padomāt, ka Tev nav pat tik daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 09:46, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Es uzmineju cetras NHL speles,MU uzvaru,ka ari Real uzvaru,bet nee Chelsijai vaidzeja nospelet neizshkirti!

Viss kakim zem astes!
uz shitādām spēlēm , kas neko neizšķir, labāk neliec. Un jo sevišķi, ja tā ir čelsija, kurai ir problēmas ar vārtu gūšanu

  +2 [+] [-]

, 2011-03-17 09:52, pirms 13 gadiem
Klau Hose, skatos Tev dikti patīk uzskaitīt citu klubu neveiksmes, bet "savu" klubu neveiksmes Tu nespēj. Dzirdēju Tu taču esi Juves fans... vēl cik noprotu, Tu esi par tīru, skaistu, ne"pedi*u" futbolu blā blā blā, bet Juve tak nesen spēlēja Serie B, vari man pastāstīt kādēļ viņi tur spēlēja? Kad Juventus pēdējo reizi spēlēja ČL? Cik Tu vari gvelzt samazgas par citiem klubiem.. sāc ar "savējiem". Izskatās, ka Tev vairāk patīk bļuzņīt nekā stirpi stāvēt par saviem favorītiem.

     [+] [-]

, 2011-03-17 10:09, pirms 13 gadiem
koninklijke rakstīja: ja sešgadīgs bērns tik nopieni visu uztver, tas nav nekas smieklīgs
Basketbola fani vienmēr visu uztver nopietni, ne mazākās humora izjūtas un saprāta pazīmju.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-17 10:17, pirms 13 gadiem
AicisAicis rakstīja: Klau Hose, skatos Tev dikti patīk uzskaitīt citu klubu neveiksmes, bet "savu" klubu neveiksmes Tu nespēj. Dzirdēju Tu taču esi Juves fans... vēl cik noprotu, Tu esi par tīru, skaistu, ne"pedi*u" futbolu blā blā blā, bet Juve tak nesen spēlēja Serie B, vari man pastāstīt kādēļ viņi tur spēlēja? Kad Juventus pēdējo reizi spēlēja ČL? Cik Tu vari gvelzt samazgas par citiem klubiem.. sāc ar "savējiem". Izskatās, ka Tev vairāk patīk bļuzņīt nekā stirpi stāvēt par saviem favorītiem.
Kāpēc nespēju? Vai esmu to kādā veidā parādījis? Es pietiekami bieži runāju par savu mīluļu problēmām. Man sava lojalitāte "Juventus" un "Bayern" nav jāpierāda, jo neesmu metis kažoku otrādi arī tad, kad "Juventus" aizsūtīja uz B sēriju (joprojām uzskatu, ka "Inter" arī bija iesaistīti, kā daudzi runā, tikai veikli tika cauri).
Man ir 2 īpaši netīkami klubu, kas nav nekāds noslēpums - "Real Madrid" un "Manchester United". Būtībā tie ir arī lielākie "gloryhunters" favorīti, tāpēc nav jau nekāds brīnums. Un es jau nepiedāvāju kaut kādus sagudrotus faktus

     [+] [-]

, 2011-03-17 10:31, pirms 13 gadiem
Par Real nešaubījos ne mirkli ka uzvarēs, spēle jau bija laba momentu daudz. Chelsea gan pārsteidza nespējot gūt nevienus vārtus savās mājās, veiksi šiem tālākajās spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 10:35, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāpēc nespēju? Vai esmu to kādā veidā parādījis? Es pietiekami bieži runāju par savu mīluļu problēmām. Man sava lojalitāte "Juventus" un "Bayern" nav jāpierāda, jo neesmu metis kažoku otrādi arī tad, kad "Juventus" aizsūtīja uz B sēriju (joprojām uzskatu, ka "Inter" arī bija iesaistīti, kā daudzi runā, tikai veikli tika cauri).
Man ir 2 īpaši netīkami klubu, kas nav nekāds noslēpums - "Real Madrid" un "Manchester United". Būtībā tie ir arī lielākie "gloryhunters" favorīti, tāpēc nav jau nekāds brīnums. Un es jau nepiedāvāju kaut kādus sagudrotus faktus
Chelsea nu gan pēc Abramoviča un Mourinju parādīšanās nebija nemaz glory hunteru, nemaz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-17 10:43, pirms 13 gadiem
OHOHOHOHOOO!
nu tad jaapsveic Real fani ar panaakumu-tas nudien ir kkas grandiozs!

     [+] [-]

, 2011-03-17 10:50, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Chelsea nu gan pēc Abramoviča un Mourinju parādīšanās nebija nemaz glory hunteru, nemaz
Un Dzolas-Vialli laikā bija?

     [+] [-]

, 2011-03-17 10:54, pirms 13 gadiem
koninklijke rakstīja: ko tu piečakarējies tiem glorijhanterim? kādēļ Tu domā, ka visi, kuri fano par Madridi un MU uzreiz ir glorijhanteri? vot, chelsija ir izteikti glorijhanteri ar savu aktivitāti tirgū, bet ne s*da nesanak, jo nav ne tradīciju ne leģendu, nekā nav, jomesli.
Madride un Mančestera vienmēr ir bijuši leģendāri klubi un es neuzskatu, ka savu iemīļoto klubu sasniegumu dēļ man katru dienu jāklausās visādi stulbumi.
Bet tie cilvēki, kuri izvēlas savus klubus pēc statistikas un sasniegumiem- liec viņiem svētu mieru, viņiem tu neko tik un tā neieborēsi
Nē, nu ok, es jau nerunāju par visiem faniem. Man tik pat ļoti nepatīk, ka arī Barcelona un Chelsea fanu rindās saradies vesels bars ar zaļiem viduvējiem pusaudžiem. Arī par leģendu statusu nav ko piebilst. Nu, kopumā Tev taisnība - "gloryhunters" ir tāda suga, kuru tikai dzīve var pārmācīt.

     [+] [-]

, 2011-03-17 11:02, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, nu ok, es jau nerunāju par visiem faniem. Man tik pat ļoti nepatīk, ka arī Barcelona un Chelsea fanu rindās saradies vesels bars ar zaļiem viduvējiem pusaudžiem. Arī par leģendu statusu nav ko piebilst. Nu, kopumā Tev taisnība - "gloryhunters" ir tāda suga, kuru tikai dzīve var pārmācīt.
Es Tavā vietā vienkārši būtu ignorējis tos komentārus, kuriem tu tā piesienies, un cīnies ar katru mančestras kluba faniņu internetā, laikam man būs jādara tāpat. Labi, jauku dienu, nav ko te iespringt

     [+] [-]

, 2011-03-17 11:15, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un Dzolas-Vialli laikā bija?
Aha, Dzolas, Vialli, Flū, Dešāma laikos Chelsea bija vairāk fanu nekā tagad Nestāsti - viņiem tik daudz gloriju parādījās pēc pirmajiem panākumiem Abramoviča ērā. Ko tu uzplijies Real faniem??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-17 12:26, pirms 13 gadiem
koninklijke rakstīja: Tie takš ir pusaudži! Viss po*uj, viss pie *irsas
reku, šitais glorijs, cfbarcelonathebest ko tu viņam izdarīsi? : D
uz zob tu man vari panjemt mudak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-17 14:52, pirms 13 gadiem
nu, ko? tagad 7 gadi ceturtdaļā?

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:04, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko tu uzplijies Real faniem??
Lai viņi liek mierā Mesi, tad varbūt arī tik daudz nepiesiešos. Es jau saprotu, ka grūti atzīt, ka Mesi spēlē izcili, bet nevajag jau aiziet galējībās. Es nekad neesmu teicis, ka Ronaldu nav viens no planētas labākajiem futbolistiem. "Sporting" laikos biju sajūsmā par viņu. Ok, nedaudz vīlos viņa attieksmē utt., bet tāpēc jau nenoniecinu viņa futbolista talantu.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 15:09, pirms 13 gadiem
man Tevis iedomātais gloryhunter koncepts šķiet nesakarīgs. Pieņemu, ka lielākā daļa savu mīļāko klubu izvēlas bērnībā vai agrā jaunībā vai jebkurā citā laikā, kad cilvēks sāk interesēties par sportu. Par pamatu kluba izvēlei bieži ir nejauši apstāļi- izbrauciens uz attiecīgo pilsētu, pazīšanās ar kādu ar klubu saistītu cilvēku, izlasīts raksts vai noklausīta pārraide par attiecīgo klubu vai visbiežāk laikam attiecīgā kluba spēles noskatīšanas TV. Loģiski, ka tajā laikā, kad notiek šī izvēle, vairāk iespēju, ka cilvēks izvēlēsies klubu, kam attiecīgajā brīdī ir panākumi, jo tādus klubus vienkārši biežāk rāda un savādāk PRo. Kāpēc lai tie, kas izvēlas klubu šādā veidā būtu gloryhunteri un kā tad mīļākais klubs būtu jāizvēlas "pareizi"?

Attiecībā uz Bayern, ja es nemalods, tas ir Vācijas titulētākais klubs, kāpēc tad tā atbalstītāji nav gloryhunteri? Juventus ir viens no titulētākajiem Itālijā, tas pats jautājums.

Man ir 2 īpaši netīkami klubu, kas nav nekāds noslēpums - "Real Madrid" un "Manchester United". Būtībā tie ir arī lielākie "gloryhunters" favorīti,

  +2 [+] [-]

, 2011-03-17 15:21, pirms 13 gadiem
Juve ir vistitulētākā komanda Itālijā. tas tā, konstatēju faktu, neiemaisoties Jūsu diskusijā. turpiniet, zēni.

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:29, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Par pamatu kluba izvēlei bieži ir nejauši apstāļi- izbrauciens uz attiecīgo pilsētu, pazīšanās ar kādu ar klubu saistītu cilvēku, izlasīts raksts vai noklausīta pārraide par attiecīgo klubu vai visbiežāk laikam attiecīgā kluba spēles noskatīšanas TV.
Trūkst svarīgas piebildes - tādā veidā tiek izvēlēts ārzemju favorīts. Ar vietējiem klubiem situācija vairumā gadījumu ir pavisam cita.

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:35, pirms 13 gadiem
nu tas pats par sevi saprotams, LV futbola klubu līmenis ir pavisam cits, tāpēc fanot, piemēram, par Barsu un Skonto ir divas viena otru neizslēdzošas lietas
suvass rakstīja: Trūkst svarīgas piebildes - tādā veidā tiek izvēlēts ārzemju favorīts. Ar vietējiem klubiem situācija vairumā gadījumu ir pavisam cita.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 15:41, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: nu tas pats par sevi saprotams, LV futbola klubu līmenis ir pavisam cits, tāpēc fanot, piemēram, par Barsu un Skonto ir divas viena otru neizslēdzošas lietas
Es nerunāju par LV, bet gan visu pasauli, jo gloryhunteru jau nav tikai pie mums.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 15:44, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: man Tevis iedomātais gloryhunter koncepts šķiet nesakarīgs.
Characteristics of glory hunters.....

1. will often choose a big club which is guaranteed of years at the top bracket of clubs
2. have no connection to the club
3. foreign to the country and city of the club
4. will overuse club mottos (which makes it more evident)
5. never been to many games (if not any)
6. will never go many games ever
7. will use the excuse of geography to not go to games
8. have limited merchandise before the successful years (most likely none)
9. does not know the history, chants or culture of the club
10. always in the armchair during matchdays
11. uses the talk of tactics and transfers to compensate for the lack of all round knowledge of the club (history and culture of the clubs, attendance of games, lack of knowledge or care factor about the direction of the club off field etc.)
12. will not be effected by football tragedies as much as locals
13. will often be the most biased towards to compensate for the glory hunter status
14. will show more hate for other clubs to compensate for their glory hunter status
15. have a club in their own country, don't have the guts to support them
16. will never talk about the years before the club started to become successful
17. at games (if attended) will be the quiet ones who never chant or make a noise
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:45, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lai viņi liek mierā Mesi, tad varbūt arī tik daudz nepiesiešos. Es jau saprotu, ka grūti atzīt, ka Mesi spēlē izcili, bet nevajag jau aiziet galējībās. Es nekad neesmu teicis, ka Ronaldu nav viens no planētas labākajiem futbolistiem. "Sporting" laikos biju sajūsmā par viņu. Ok, nedaudz vīlos viņa attieksmē utt., bet tāpēc jau nenoniecinu viņa futbolista talantu.
Man nav problēma piekrist, ka Messi šobrīd ir labākais spēlētājs pasaulē un Barcelona ir labākā komanda, bet tajā pašā laikā es ticu, ka gadījumā, ja pie Real stūres paliks Mourinju, tad viņš var palīdzēt padarīt Real par spēcīgāko komandu. Galvenais, lai spēlētāji nenāk un neiet pēc katras sezonas, saglabājas kodols, netiek pirktas zvaigznes tikai pirkšanas pēc utt.

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:47, pirms 13 gadiem
masterboy rakstīja: ja majaas vins vabt atgriezisies bet real madrid diez vai vunsh atgriezisies
Esmu pilnīgi pārliecināts, ka Raulam pēc karjeras beigām atradīsies darbs Real sistēmā, ja vien viņš pats to vēlēsies

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:48, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: man Tevis iedomātais gloryhunter koncepts šķiet nesakarīgs. Pieņemu, ka lielākā daļa savu mīļāko klubu izvēlas bērnībā vai agrā jaunībā vai jebkurā citā laikā, kad cilvēks sāk interesēties par sportu. Par pamatu kluba izvēlei bieži ir nejauši apstāļi- izbrauciens uz attiecīgo pilsētu, pazīšanās ar kādu ar klubu saistītu cilvēku, izlasīts raksts vai noklausīta pārraide par attiecīgo klubu vai visbiežāk laikam attiecīgā kluba spēles noskatīšanas TV. Loģiski, ka tajā laikā, kad notiek šī izvēle, vairāk iespēju, ka cilvēks izvēlēsies klubu, kam attiecīgajā brīdī ir panākumi, jo tādus klubus vienkārši biežāk rāda un savādāk PRo. Kāpēc lai tie, kas izvēlas klubu šādā veidā būtu gloryhunteri un kā tad mīļākais klubs būtu jāizvēlas "pareizi"?

Attiecībā uz Bayern, ja es nemalods, tas ir Vācijas titulētākais klubs, kāpēc tad tā atbalstītāji nav gloryhunteri? Juventus ir viens no titulētākajiem Itālijā, tas pats jautājums.


Man ir 2 īpaši netīkami klubu, kas nav nekāds noslēpums - "Real Madrid" un "Manchester United". Būtībā tie ir arī lielākie "gloryhunters" favorīti,
tas jau vien ir jocīgi,kā var būt netīkamu klubu? Man piemēram ir tikai dotā brīža konkurenti,kam vēlu lai neizdodas konkrētā spēle,lai atpaliek no mana favorīta,un tādi klubi sezonas laikā var būt vairāki,atiecībā pret situāciju.Vēl pieļauju iespēju ka var nesimpatizēt kāda konkrēta kluba spēles stils,bet vienkārši tā kā Hosem NETĪKAMS klubs,nesaprotu

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:48, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: ...Galvenais, lai spēlētāji nenāk un neiet pēc katras sezonas, saglabājas kodols, netiek pirktas zvaigznes tikai pirkšanas pēc utt.
Nu bet tieši ar to būtu jāsāk! Ja tā notiktu, mans teicamais būtu vienkāršs: "Nu tad beidzot!"

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:54, pirms 13 gadiem
Kas attiecas uz manām simpātijām, par kurām kārtējo reizi "referātu" nerakstīšu, varu pateikt, ka tās tiešām veidojušās jau mazotnē. Manu izvēli ietekmējis gan futbols kā tāds, gan vēsture, gan politika, gan vēl dažādi ne tik būtiski faktori. Itāliju un Vāciju es atbalstu jebkurā sporta veidā, tāpēc nav brīnums, ka abi šo valstu leģendārākie klubi ir arī mani mīļākie klubi jau kopš mazotnes. Un mans visu laiku iemīļotākais futbolists, protams, ir Alesandro Del Pjēro. Arī antipātiju vēsture attīstījusies līdzīgā veidā.

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:57, pirms 13 gadiem
lielākajai daļai no saraksta piekrītu. šie ir objektīvi kritēriji, kas var vienlīdz labi attiekties vai neattiekties uz jebkura kluba atbaldstītāju, ieskaitot Real, MU un, kas mani visvarirāk tracina, City (kura atbalstītāja automātiski tiek pieskaitīti GH). Cita lieta vai obligāti katram atbalstītājam ir brīvs laiks/finanšu līdzekļi, lai [ne]kvalificētos saraksta prasībām...

[quote hose_girtinho]
Characteristics of glory hunters.....

     [+] [-]

, 2011-03-17 16:09, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: lielākajai daļai no saraksta piekrītu. šie ir objektīvi kritēriji, kas var vienlīdz labi attiekties vai neattiekties uz jebkura kluba atbaldstītāju, ieskaitot Real, MU un, kas mani visvarirāk tracina, City (kura atbalstītāja automātiski tiek pieskaitīti GH). Cita lieta vai obligāti katram atbalstītājam ir brīvs laiks/finanšu līdzekļi, lai [ne]kvalificētos saraksta prasībām...
Par finansēm tieši iedomājos. Ja vēl uz Turīnu es aizlidotu, tad uz Bavāriju man nav ideju tuvākajos gados lidot. To man parasti pārmet Nirnbergas fans, No Satruna vērotājs.
Citētais gan nebija tieši mans koncepts. Savā konceptā es noteikti iekļautu arī galveno konkurentu fanus, kuri saka, ka viņiem tīri labi patīk abi klubi. Tā jau ir vēstures nerespektēšana. Tas gan vairāk attiecas uz vietējiem faniem. Nu nevar, piemēram, "City" vai "United" fans atbalstīt abus klubus. Zūd visa derbija jēga un sāls.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 16:23, pirms 13 gadiem
taisnība, tādēļ arī es saprotu, ka cilvēkiem var būt netīkami klubi, nepatika pret klubu var veidoties arī neracionāli, balstoties uz emocināliem faktoriem, kā pret jebko citu.

Sorry, Bronson, bet nepatika pret MU ir viens no vairākiem iemesliem kādēļ atbalstu City, tāpēc šajā jautājumā (par nemīlētiem klubiem) Tev īsti nepiekrītu. Tas gan neizslēdz iespēju, ka MU fani var būt labi cilvēki, viens no prātīgākajiem un asprātīgākajiem cilvēkiem, ko pazīstu ir tieši MU fans

Hose Girtinho rakstīja: Savā konceptā es noteikti iekļautu arī galveno konkurentu fanus, kuri saka, ka viņiem tīri labi patīk abi klubi. Tā jau ir vēstures nerespektēšana. Tas gan vairāk attiecas uz vietējiem faniem. Nu nevar, piemēram, "City" vai "United" fans atbalstīt abus klubus. Zūd visa derbija jēga un sāls.

     [+] [-]

, 2011-03-17 17:33, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kas attiecas uz manām simpātijām, par kurām kārtējo reizi "referātu" nerakstīšu, varu pateikt, ka tās tiešām veidojušās jau mazotnē. Manu izvēli ietekmējis gan futbols kā tāds, gan vēsture, gan politika, gan vēl dažādi ne tik būtiski faktori. Itāliju un Vāciju es atbalstu jebkurā sporta veidā, tāpēc nav brīnums, ka abi šo valstu leģendārākie klubi ir arī mani mīļākie klubi jau kopš mazotnes. Un mans visu laiku iemīļotākais futbolists, protams, ir Alesandro Del Pjēro. Arī antipātiju vēsture attīstījusies līdzīgā veidā.
A ja nav noslēpums, ko tu atbalsti, kad šis izlases spēlē savā starpā?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 18:42, pirms 13 gadiem
karpins rakstīja: A ja nav noslēpums, ko tu atbalsti, kad šis izlases spēlē savā starpā?
Visu laiku smagākais brīdis manā mūžā saistībā ar sportu bija PK 2006 pusfināls Vācija-Itālija. Toreiz pēc spēles bija tāda tukšuma sajūta. Nebija nekāda prieka, jo kādai no manām mīļākajām izlasēm bija jāzaudē. Labi, ka tas nebija fināls. Lai cik tas dīvaini arī neizklausītos, es vienlīdz stipri atbalstu abas šīs izlases.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-17 21:06, pirms 13 gadiem
General Franco rakstīja: ha, interesants tu tipiņš, tagad man vis ir pa tevīm skaidrs kapēc Vācija un Itālija, tu te raksti ka vēsture, ka politika, bet tu aizmirsi uzrakstīt Adolf Hitler and Benito Mussolini... Un tu mani te saukā pa fašistu!!! Slīpēts čalis tu esi
Piedod, Vecīt, bet ar tiem diviem slimajiem tipiņiem man nav pa ceļam. Vācu un itāliešu tauta (arī spāņu) ir pietiekami cietusi no savu vadoņu idiotisma. Starp citu, ne jau man avatarā ir bilde ar nacistu sveicienu. Un tikai nestāsti man par romiešiem, jo to tēmu pārzinu daudzreiz labāk par Tevi.

     [+] [-]

, 2011-03-17 23:35, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja man būtu jāizdara secinājumi par Tavu vecumu pēc Tava rakstītā, tad sanāktu ne vairāk par 8 gadiem. Vai arī pirms 2003.gada vienkārši biji pārāk maziņš, lai atcerētos, ka izslēgšanas mači (kā kau autors minēja) sākās ar 1/4finālu.

P.S.- Ļoti atvainojos visiem "Real" faniem. Protams, ka "Real" ČL 1/8finālu bilance ir nevis 2-5, bet gan 2-6. Šķiet kādu "zāģi" nebiju pieskaitījis. My mistake
To es tiešām neatceros, ka play- off sākā no 1/4 fināla, bet lai Tev nebūtu daudz manu vecumu jāapspriež, varu pateikt ka jau 3. gadu desmits nesen sāka iet

     [+] [-]

, 2011-03-17 23:41, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lai viņi liek mierā Mesi, tad varbūt arī tik daudz nepiesiešos. Es jau saprotu, ka grūti atzīt, ka Mesi spēlē izcili, bet nevajag jau aiziet galējībās. Es nekad neesmu teicis, ka Ronaldu nav viens no planētas labākajiem futbolistiem. "Sporting" laikos biju sajūsmā par viņu. Ok, nedaudz vīlos viņa attieksmē utt., bet tāpēc jau nenoniecinu viņa futbolista talantu.
Tu nemez nenocini viņu, saucot par Kristīni
p.s. Es Tevi nekad nesatiekot, varētu iedomāties cilvēku, Tavā personā.