Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Real" pēc septiņu gadu pārtraukuma iekļūst ČL 1/4 finālā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Real" pēc septiņu gadu pārtraukuma iekļūst ČL 1/4 finālā
Marselu guva pirmos vārtus
Foto: AFP/Scanpix

Šodien UEFA Čempionu līgas 1/8 fināla atbildes spēlē Madrides "Real" savā laukumā pārliecinoši ar 3:0 uzvarēja Lionas "Olympique", kvalificējoties 1/4 finālam. Vārtus madridiešu labā guva Marselu, Karims Benzemā un Anhels di Marija.

Madrides "Real" UEFA Čempionu līgas pēdējās sešās(!) sezonās izstājās 1/8 finālā, kas tādam superklubam ir kā izgāšanās. "Real" ļoti vēlējās šo lāstu lauzt šajā sezonā - bija "tikai" jāpārvar Lionas "Olympique" barjera. Pirmais solis tika sperts pirmajā mačā Francijā, kur tika izcīnīts neizšķirts 1:1 ("Real" gan mierīgi varēja arī uzvarēt), un šodien savā laukumā priekšroka tika dota tieši Karaliskajai komandai.

Lai gan "Olympique" nederēja 0:0, jau no pirmajām minūtēm vētrainos uzbrukumos metās mājiniece Madrides "Real". Krištianu Ronaldu, Mesuts Ezils, Karims Benzemā gribēja burtiski saplosīt franču klubu pirmajās minūtēs. Labākā iespēja pēc tam, kad vārtus pameta Igo Loriss, bija Marselu, taču pēc viņa sitiena ar galvu vārtsargam talkā nāca aizsargi, atsitot bumbu. Lai gan "Olympique" īsti pat netika no savas laukuma puses, frančiem "Real" sākuma spiedienu izdevās noslāpēt un pamazām pat iegūt solīdu bumbas kontroli. Un tomēr, tuvojoties 1. puslaika izskaņai, priekšā tika Madrides vienība. Skaistu reidu, pa ceļam izspēlējot sieniņu ar Ronaldu, veica Marselu, noslēgumā gūstot vārtus - 1:0! Pēc četrām minūtēm "Olympique" no otro vārtu zaudējuma pēc Benzemā sitiena glāba Loriss, un komandas pārtraukumā devās pie 1:0 "Real" labā.

2. puslaiku atkal aktīvi iesāka "Real", moments bija Benzemā. Mājinieki pilnībā kontrolēja mača gaitu, kaut bija jāatceras, ka vieni franču iesisti vārti izlīdzinātu rezultātu kā šajā spēlē, tā arī divu spēļu summā. Šis slidenais 1:0 noturējās līdz 66. minūtei, kad Benzemā izmantoja savu bijušo kluba biedru nesaprašanos, izskrēja viens pret vienu ar Lorisu un panāca 2:0! Šai brīdī viss praktiski beidzās. "Real" bija labāka šajā duelī bija pārāka un kārtējo reizi to pierādīja 76. minūtē, panākot jau 3:0. Pēc Ezila piespēles Anhels di Marija izskrēja viens pret vienu, un vēlreiz likteņa varā pamestais Loriss atkal kapitulēja. Atlikušais laiks bija formalitāte, un spēle ar to pašu 3:0 arī noslēdzās. Beidzot "Real" Čempionu līgas 1/4 finālā!

Real - Olympique Lyon 3:0 (1:0)

Vārti: Marselu 37', Benzemā 66'. di Marija 76'

Čempionu līga, 1/8fināli

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Milan – Tottenham0:10:00:1
Valencia – Schalke1:11:32:4
Roma – Shakhtar2:30:32:6
Arsenal – Barcelona2:11:33:4
Olympique Marseille – MU0:01:21:2
Inter – Bayern0:13:23:3*
Lyon – Real1:10:31:4
Kobenhavn – Chelsea0:20:00:2

*Inter uzvarēja summā, pateicoties vairāk izbraukumā gūtajiem vārtiem

  +2 [+] [-]

, 2011-03-17 14:52, pirms 13 gadiem
nu, ko? tagad 7 gadi ceturtdaļā?

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:04, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko tu uzplijies Real faniem??
Lai viņi liek mierā Mesi, tad varbūt arī tik daudz nepiesiešos. Es jau saprotu, ka grūti atzīt, ka Mesi spēlē izcili, bet nevajag jau aiziet galējībās. Es nekad neesmu teicis, ka Ronaldu nav viens no planētas labākajiem futbolistiem. "Sporting" laikos biju sajūsmā par viņu. Ok, nedaudz vīlos viņa attieksmē utt., bet tāpēc jau nenoniecinu viņa futbolista talantu.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 15:09, pirms 13 gadiem
man Tevis iedomātais gloryhunter koncepts šķiet nesakarīgs. Pieņemu, ka lielākā daļa savu mīļāko klubu izvēlas bērnībā vai agrā jaunībā vai jebkurā citā laikā, kad cilvēks sāk interesēties par sportu. Par pamatu kluba izvēlei bieži ir nejauši apstāļi- izbrauciens uz attiecīgo pilsētu, pazīšanās ar kādu ar klubu saistītu cilvēku, izlasīts raksts vai noklausīta pārraide par attiecīgo klubu vai visbiežāk laikam attiecīgā kluba spēles noskatīšanas TV. Loģiski, ka tajā laikā, kad notiek šī izvēle, vairāk iespēju, ka cilvēks izvēlēsies klubu, kam attiecīgajā brīdī ir panākumi, jo tādus klubus vienkārši biežāk rāda un savādāk PRo. Kāpēc lai tie, kas izvēlas klubu šādā veidā būtu gloryhunteri un kā tad mīļākais klubs būtu jāizvēlas "pareizi"?

Attiecībā uz Bayern, ja es nemalods, tas ir Vācijas titulētākais klubs, kāpēc tad tā atbalstītāji nav gloryhunteri? Juventus ir viens no titulētākajiem Itālijā, tas pats jautājums.

Man ir 2 īpaši netīkami klubu, kas nav nekāds noslēpums - "Real Madrid" un "Manchester United". Būtībā tie ir arī lielākie "gloryhunters" favorīti,

  +2 [+] [-]

, 2011-03-17 15:21, pirms 13 gadiem
Juve ir vistitulētākā komanda Itālijā. tas tā, konstatēju faktu, neiemaisoties Jūsu diskusijā. turpiniet, zēni.

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:29, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: Par pamatu kluba izvēlei bieži ir nejauši apstāļi- izbrauciens uz attiecīgo pilsētu, pazīšanās ar kādu ar klubu saistītu cilvēku, izlasīts raksts vai noklausīta pārraide par attiecīgo klubu vai visbiežāk laikam attiecīgā kluba spēles noskatīšanas TV.
Trūkst svarīgas piebildes - tādā veidā tiek izvēlēts ārzemju favorīts. Ar vietējiem klubiem situācija vairumā gadījumu ir pavisam cita.

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:35, pirms 13 gadiem
nu tas pats par sevi saprotams, LV futbola klubu līmenis ir pavisam cits, tāpēc fanot, piemēram, par Barsu un Skonto ir divas viena otru neizslēdzošas lietas
suvass rakstīja: Trūkst svarīgas piebildes - tādā veidā tiek izvēlēts ārzemju favorīts. Ar vietējiem klubiem situācija vairumā gadījumu ir pavisam cita.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 15:41, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: nu tas pats par sevi saprotams, LV futbola klubu līmenis ir pavisam cits, tāpēc fanot, piemēram, par Barsu un Skonto ir divas viena otru neizslēdzošas lietas
Es nerunāju par LV, bet gan visu pasauli, jo gloryhunteru jau nav tikai pie mums.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 15:44, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: man Tevis iedomātais gloryhunter koncepts šķiet nesakarīgs.
Characteristics of glory hunters.....

1. will often choose a big club which is guaranteed of years at the top bracket of clubs
2. have no connection to the club
3. foreign to the country and city of the club
4. will overuse club mottos (which makes it more evident)
5. never been to many games (if not any)
6. will never go many games ever
7. will use the excuse of geography to not go to games
8. have limited merchandise before the successful years (most likely none)
9. does not know the history, chants or culture of the club
10. always in the armchair during matchdays
11. uses the talk of tactics and transfers to compensate for the lack of all round knowledge of the club (history and culture of the clubs, attendance of games, lack of knowledge or care factor about the direction of the club off field etc.)
12. will not be effected by football tragedies as much as locals
13. will often be the most biased towards to compensate for the glory hunter status
14. will show more hate for other clubs to compensate for their glory hunter status
15. have a club in their own country, don't have the guts to support them
16. will never talk about the years before the club started to become successful
17. at games (if attended) will be the quiet ones who never chant or make a noise
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:45, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lai viņi liek mierā Mesi, tad varbūt arī tik daudz nepiesiešos. Es jau saprotu, ka grūti atzīt, ka Mesi spēlē izcili, bet nevajag jau aiziet galējībās. Es nekad neesmu teicis, ka Ronaldu nav viens no planētas labākajiem futbolistiem. "Sporting" laikos biju sajūsmā par viņu. Ok, nedaudz vīlos viņa attieksmē utt., bet tāpēc jau nenoniecinu viņa futbolista talantu.
Man nav problēma piekrist, ka Messi šobrīd ir labākais spēlētājs pasaulē un Barcelona ir labākā komanda, bet tajā pašā laikā es ticu, ka gadījumā, ja pie Real stūres paliks Mourinju, tad viņš var palīdzēt padarīt Real par spēcīgāko komandu. Galvenais, lai spēlētāji nenāk un neiet pēc katras sezonas, saglabājas kodols, netiek pirktas zvaigznes tikai pirkšanas pēc utt.

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:47, pirms 13 gadiem
masterboy rakstīja: ja majaas vins vabt atgriezisies bet real madrid diez vai vunsh atgriezisies
Esmu pilnīgi pārliecināts, ka Raulam pēc karjeras beigām atradīsies darbs Real sistēmā, ja vien viņš pats to vēlēsies

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:48, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: man Tevis iedomātais gloryhunter koncepts šķiet nesakarīgs. Pieņemu, ka lielākā daļa savu mīļāko klubu izvēlas bērnībā vai agrā jaunībā vai jebkurā citā laikā, kad cilvēks sāk interesēties par sportu. Par pamatu kluba izvēlei bieži ir nejauši apstāļi- izbrauciens uz attiecīgo pilsētu, pazīšanās ar kādu ar klubu saistītu cilvēku, izlasīts raksts vai noklausīta pārraide par attiecīgo klubu vai visbiežāk laikam attiecīgā kluba spēles noskatīšanas TV. Loģiski, ka tajā laikā, kad notiek šī izvēle, vairāk iespēju, ka cilvēks izvēlēsies klubu, kam attiecīgajā brīdī ir panākumi, jo tādus klubus vienkārši biežāk rāda un savādāk PRo. Kāpēc lai tie, kas izvēlas klubu šādā veidā būtu gloryhunteri un kā tad mīļākais klubs būtu jāizvēlas "pareizi"?

Attiecībā uz Bayern, ja es nemalods, tas ir Vācijas titulētākais klubs, kāpēc tad tā atbalstītāji nav gloryhunteri? Juventus ir viens no titulētākajiem Itālijā, tas pats jautājums.


Man ir 2 īpaši netīkami klubu, kas nav nekāds noslēpums - "Real Madrid" un "Manchester United". Būtībā tie ir arī lielākie "gloryhunters" favorīti,
tas jau vien ir jocīgi,kā var būt netīkamu klubu? Man piemēram ir tikai dotā brīža konkurenti,kam vēlu lai neizdodas konkrētā spēle,lai atpaliek no mana favorīta,un tādi klubi sezonas laikā var būt vairāki,atiecībā pret situāciju.Vēl pieļauju iespēju ka var nesimpatizēt kāda konkrēta kluba spēles stils,bet vienkārši tā kā Hosem NETĪKAMS klubs,nesaprotu

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:48, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: ...Galvenais, lai spēlētāji nenāk un neiet pēc katras sezonas, saglabājas kodols, netiek pirktas zvaigznes tikai pirkšanas pēc utt.
Nu bet tieši ar to būtu jāsāk! Ja tā notiktu, mans teicamais būtu vienkāršs: "Nu tad beidzot!"

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:54, pirms 13 gadiem
Kas attiecas uz manām simpātijām, par kurām kārtējo reizi "referātu" nerakstīšu, varu pateikt, ka tās tiešām veidojušās jau mazotnē. Manu izvēli ietekmējis gan futbols kā tāds, gan vēsture, gan politika, gan vēl dažādi ne tik būtiski faktori. Itāliju un Vāciju es atbalstu jebkurā sporta veidā, tāpēc nav brīnums, ka abi šo valstu leģendārākie klubi ir arī mani mīļākie klubi jau kopš mazotnes. Un mans visu laiku iemīļotākais futbolists, protams, ir Alesandro Del Pjēro. Arī antipātiju vēsture attīstījusies līdzīgā veidā.

     [+] [-]

, 2011-03-17 15:57, pirms 13 gadiem
lielākajai daļai no saraksta piekrītu. šie ir objektīvi kritēriji, kas var vienlīdz labi attiekties vai neattiekties uz jebkura kluba atbaldstītāju, ieskaitot Real, MU un, kas mani visvarirāk tracina, City (kura atbalstītāja automātiski tiek pieskaitīti GH). Cita lieta vai obligāti katram atbalstītājam ir brīvs laiks/finanšu līdzekļi, lai [ne]kvalificētos saraksta prasībām...

[quote hose_girtinho]
Characteristics of glory hunters.....

     [+] [-]

, 2011-03-17 16:09, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: lielākajai daļai no saraksta piekrītu. šie ir objektīvi kritēriji, kas var vienlīdz labi attiekties vai neattiekties uz jebkura kluba atbaldstītāju, ieskaitot Real, MU un, kas mani visvarirāk tracina, City (kura atbalstītāja automātiski tiek pieskaitīti GH). Cita lieta vai obligāti katram atbalstītājam ir brīvs laiks/finanšu līdzekļi, lai [ne]kvalificētos saraksta prasībām...
Par finansēm tieši iedomājos. Ja vēl uz Turīnu es aizlidotu, tad uz Bavāriju man nav ideju tuvākajos gados lidot. To man parasti pārmet Nirnbergas fans, No Satruna vērotājs.
Citētais gan nebija tieši mans koncepts. Savā konceptā es noteikti iekļautu arī galveno konkurentu fanus, kuri saka, ka viņiem tīri labi patīk abi klubi. Tā jau ir vēstures nerespektēšana. Tas gan vairāk attiecas uz vietējiem faniem. Nu nevar, piemēram, "City" vai "United" fans atbalstīt abus klubus. Zūd visa derbija jēga un sāls.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 16:23, pirms 13 gadiem
taisnība, tādēļ arī es saprotu, ka cilvēkiem var būt netīkami klubi, nepatika pret klubu var veidoties arī neracionāli, balstoties uz emocināliem faktoriem, kā pret jebko citu.

Sorry, Bronson, bet nepatika pret MU ir viens no vairākiem iemesliem kādēļ atbalstu City, tāpēc šajā jautājumā (par nemīlētiem klubiem) Tev īsti nepiekrītu. Tas gan neizslēdz iespēju, ka MU fani var būt labi cilvēki, viens no prātīgākajiem un asprātīgākajiem cilvēkiem, ko pazīstu ir tieši MU fans

Hose Girtinho rakstīja: Savā konceptā es noteikti iekļautu arī galveno konkurentu fanus, kuri saka, ka viņiem tīri labi patīk abi klubi. Tā jau ir vēstures nerespektēšana. Tas gan vairāk attiecas uz vietējiem faniem. Nu nevar, piemēram, "City" vai "United" fans atbalstīt abus klubus. Zūd visa derbija jēga un sāls.

     [+] [-]

, 2011-03-17 17:33, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kas attiecas uz manām simpātijām, par kurām kārtējo reizi "referātu" nerakstīšu, varu pateikt, ka tās tiešām veidojušās jau mazotnē. Manu izvēli ietekmējis gan futbols kā tāds, gan vēsture, gan politika, gan vēl dažādi ne tik būtiski faktori. Itāliju un Vāciju es atbalstu jebkurā sporta veidā, tāpēc nav brīnums, ka abi šo valstu leģendārākie klubi ir arī mani mīļākie klubi jau kopš mazotnes. Un mans visu laiku iemīļotākais futbolists, protams, ir Alesandro Del Pjēro. Arī antipātiju vēsture attīstījusies līdzīgā veidā.
A ja nav noslēpums, ko tu atbalsti, kad šis izlases spēlē savā starpā?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-17 18:42, pirms 13 gadiem
karpins rakstīja: A ja nav noslēpums, ko tu atbalsti, kad šis izlases spēlē savā starpā?
Visu laiku smagākais brīdis manā mūžā saistībā ar sportu bija PK 2006 pusfināls Vācija-Itālija. Toreiz pēc spēles bija tāda tukšuma sajūta. Nebija nekāda prieka, jo kādai no manām mīļākajām izlasēm bija jāzaudē. Labi, ka tas nebija fināls. Lai cik tas dīvaini arī neizklausītos, es vienlīdz stipri atbalstu abas šīs izlases.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-17 21:06, pirms 13 gadiem
General Franco rakstīja: ha, interesants tu tipiņš, tagad man vis ir pa tevīm skaidrs kapēc Vācija un Itālija, tu te raksti ka vēsture, ka politika, bet tu aizmirsi uzrakstīt Adolf Hitler and Benito Mussolini... Un tu mani te saukā pa fašistu!!! Slīpēts čalis tu esi
Piedod, Vecīt, bet ar tiem diviem slimajiem tipiņiem man nav pa ceļam. Vācu un itāliešu tauta (arī spāņu) ir pietiekami cietusi no savu vadoņu idiotisma. Starp citu, ne jau man avatarā ir bilde ar nacistu sveicienu. Un tikai nestāsti man par romiešiem, jo to tēmu pārzinu daudzreiz labāk par Tevi.

     [+] [-]

, 2011-03-17 23:35, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja man būtu jāizdara secinājumi par Tavu vecumu pēc Tava rakstītā, tad sanāktu ne vairāk par 8 gadiem. Vai arī pirms 2003.gada vienkārši biji pārāk maziņš, lai atcerētos, ka izslēgšanas mači (kā kau autors minēja) sākās ar 1/4finālu.

P.S.- Ļoti atvainojos visiem "Real" faniem. Protams, ka "Real" ČL 1/8finālu bilance ir nevis 2-5, bet gan 2-6. Šķiet kādu "zāģi" nebiju pieskaitījis. My mistake
To es tiešām neatceros, ka play- off sākā no 1/4 fināla, bet lai Tev nebūtu daudz manu vecumu jāapspriež, varu pateikt ka jau 3. gadu desmits nesen sāka iet

     [+] [-]

, 2011-03-17 23:41, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lai viņi liek mierā Mesi, tad varbūt arī tik daudz nepiesiešos. Es jau saprotu, ka grūti atzīt, ka Mesi spēlē izcili, bet nevajag jau aiziet galējībās. Es nekad neesmu teicis, ka Ronaldu nav viens no planētas labākajiem futbolistiem. "Sporting" laikos biju sajūsmā par viņu. Ok, nedaudz vīlos viņa attieksmē utt., bet tāpēc jau nenoniecinu viņa futbolista talantu.
Tu nemez nenocini viņu, saucot par Kristīni
p.s. Es Tevi nekad nesatiekot, varētu iedomāties cilvēku, Tavā personā.