Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

''Tottenham'' nosargā pārsvaru un iekļūst ceturtdaļfinālā

''Tottenham'' nosargā pārsvaru un iekļūst ceturtdaļfinālā
Pretinieku dažādās emocijas
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika aizvadītas divas UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla atbildes spēles. Vienā no tām Londonā vietējā ''Tottenham Hotspur'' savā laukumā uzņēma AC ''Milan''. Viesiem no Milānas spēles laikā radās pāris labas iespējas gūt vārtus, tomēr rezultāts netika atklāts. Tas nozīmē, ka turnīra ceturtdaļfinālā iekļuvusi ''Hotspur'' komanda no Anglijas.

Labs sākums padevās mājiniekiem – jau otrajā minūtē pēc Stīvena Pīnāra piespēles moments radās Rafaelam van der Vārtam, tomēr nīderlandieša sitiens bija neprecīzs. Spurs daudz uzbruka, kamēr ''Milan'' nespēja ilglaicīgi pieturēt bumbu, tomēr vēlāk viesi spēja pārņemt iniciatīvu. 13. minūtē milānieši nopelnīja tiesības izpildīt soda sitienu no labas pozīcijas, tomēr Alešandres Patu raidījums bija neveiksmīgs. Pēc trīs minūtēm viesu uzbrucējs Zlatans Ibrahimovičs izpildīja sodu sitienu no 32 metriem, pēc kura mājinieku vārtsargam Aureliu Gomešam nācās bumbu atsist.

Spurs par sevi ik pa laikam atgādināja (ar galvu pēc partnera piespēles neprecīzs bija Pīters Kraučs), tomēr labākā izdevība pirmajā puslaikā radās milāniešiem. Patu apspēlēja vārtsargu Gomešu un piespēlēja Robinju. Brazīlieša sitiena ceļā metās ''Hotspur'' aizsargs Asū Ekoto, un beigās, kad bumba lidoja jau tukšos vārtos, pēdējā brīdī to no vārtu līnijas paspēja izsist Viljams Gallas. Mājinieki atbildēja ar Van der Vārta sitienu, kurš lidoja virs vārtu pārliktņa. Jāteic, ka pirmajā puslaikā bumbas kontrolē pārsvars piederēja ''Milan''. 32. minūtē no 16 metriem bīstamu raidījumu izdarīja Patu, un brazīlieša sitienu spēja atsist viņa tautietis Gomešs. Pēc pirmajām 45 minūtēm – 0:0.

Pēc pārtraukuma izdevību izšķērdēja Spurs uzbrucējs Kraučs (sitiena vietā no vārtu priekšas viņš piespēlēja neredzamajam komandas biedram). Scenārijs īpaši nemainījās – ''Milan'' vairāk kontrolēja bumbu. Ar laiku mājiniekiem izdevās radīt draudus ''Milan'' aizsardzībai – bieži tika spēlēts caur divus metrus garo uzbrucēju Krauču, kurš ar galvu centās atmest bumbu partneriem, un pussargu Āronu Lenonu, kurš bija aktīvs labajā malā. Īsts haoss Spurs vārtu priekšā norisinājās 65. minūtē, kad pēc viesu uzbrucēja Robinju sitiena bumba no Gomeša atleca vārtu priekšā, bet pēc vairākiem centieniem briesmas vārtu priekšā tika likvidētas.

Pēc divām minūtēm laukumā devās bīstamais īrs - Garets Beils, kurš nomainīja Van der Vārtu. Abas vienības cīnījās līdzīgi, un līdz Patu sitienam 78. minūtē (lidoja vārtu tīklā no sāniem) nevienai no komandām ilgāku laiku neizdevās radīt bīstamu momentu. Pēdējās desmit minūtēs ''Milan'' centās palielināt spiedienu uz Spurs vārtiem, tomēr tas viņiem izdevās uz īsu brīdi, jo kvalitatīvi funkcionēja mājinieku aizsardzība. Otrajā kompensācijas laika minūtē pēc viesu uzbrucēja Ibrahimoviča piespēles neprecīzs bija Robinju. Cerības zuda un ar tiesneša finālsvilpi izzuda.

Tottenham - Milan 0:0 (0:0)

Vārti: -
Divu spēļu summā: 1:0

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Milan – Tottenham0:10:00:1
Valencia – Schalke1:11:32:4
Roma – Shakhtar2:30:32:6
Arsenal – Barcelona2:11:33:4
Inter – Bayern0:1
Lyon – Real1:1
Kobenhavn – Chelsea0:2
Olympique Marseille – MU0:0

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 23:58, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Čerdanvecs, kas gluži kā pirmajā abu komandu spēlē, atklāti cēla gaisā Milānu, gan jau, ka oponētu.

Bet pareizi. Viņiem taču 1.vietā ir Skudetto un 3.aprīļa derbijs.
Uz kaut ko jau janorakstas ja netiek talak varbut Arsenal ar vakar ta speleja jo varbut vines nezin nezin kad vai kads cits slavens klubs,vai mazak slavens.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 00:02, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: Alegri nokavēja ar maiņām,Jankulovskis un Boatengs knapi varēja kājas pavilkt jau kādas 10min pirms maiņas un Flamini,tā vien gaidīju kad šim atkal aizies ciet un dabūs sarkano.Seedorfs šovakar vienkārši monstrs un kā es smējos kad parādīja Džordanu,šitais džeks vinnēja šito dueli,Gatuzo nu pārāk pietrūka Milānai,nu,bet ko tur vairs-veiksmi Millan Itālijā un Totenham Anglijā un CL(ja vien netrāpīsies Barcas ceļā)
Izklausās, ka tu atstāsti krievu komentētāju stāstīto.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-10 00:04, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: Šis būs viens no tiem gadijumiem, kad spēles gaita galīgi neatbilst rezultātam! Milanai ar šādu spēli bija jāsagrauj Tottenhema.
Pie velna par ko tu runā ?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-10 00:09, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Čerdanvecs, kas gluži kā pirmajā abu komandu spēlē, atklāti cēla gaisā Milānu, gan jau, ka oponētu.

Bet pareizi. Viņiem taču 1.vietā ir Skudetto un 3.aprīļa derbijs.
Krieviem jau allaž dominē subjektīvais faktors, bet manuprāt izredzes bija 50:50. Kas attiecas uz Skudeto, tad tā jau ir gaumes lieta.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-10 00:16, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Makaroniem melnā nedēļa pagaidām, nu nekas, lai spēlē savā sētas līgā. Protams prieks par angļiem, Spurs pirmo reizi ČL un jau 1/4 fināls, tas ir EPL, ko tur daudz.
Laikam jau paspēji aizmirst, kurš "izgāzās" pērnajā sezonā. Vai tas liecinātu par nestabilitāti? - Tavā skatījumā varbūt, bet es uzskatu, ka ČL ir tas līmenis, kurā jebkurš klubs izslēgšanas mačos var uzvarēt jebkuru, jo reti kad ir izteikts un neuzvarams favorīts, nemaz jau nerunājot par kādas līgas pārākumu.
Gaidīsim, ko Tu teiksi, ja, piemēram, "Napoli" labi nostartēs nākamajā ČL sezonā. Bet gan jau neko neteiksi, jo Tev jau ir vienlīgas domāšana (viss vienā virzienā = šaurs leņķis).

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 00:22, pirms 14 gadiem
Tomazz rakstīja: Izklausās, ka tu atstāsti krievu komentētāju stāstīto.
es tikai piekrītu,manuprāt ar tādas maiņas prasījās

     [+] [-]

, 2011-03-10 00:23, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Laikam jau paspēji aizmirst, kurš "izgāzās" pērnajā sezonā. Vai tas liecinātu par nestabilitāti? - Tavā skatījumā varbūt, bet es uzskatu, ka ČL ir tas līmenis, kurā jebkurš klubs izslēgšanas mačos var uzvarēt jebkuru, jo reti kad ir izteikts un neuzvarams favorīts, nemaz jau nerunājot par kādas līgas pārākumu.
Gaidīsim, ko Tu teiksi, ja, piemēram, "Napoli" labi nostartēs nākamajā ČL sezonā. Bet gan jau neko neteiksi, jo Tev jau ir vienlīgas domāšana (viss vienā virzienā = šaurs leņķis).
Nav tik traki, tā gaume man mainās pa gadiem, ir laiks kad patīk itāļu futbols, vācu, šobrīd angļu, bet principā futbols ir futbols un pašam spēlēt ir daudz interesantāk kā skatīties.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 00:30, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav tik traki, tā gaume man mainās pa gadiem, ir laiks kad patīk itāļu futbols, vācu, šobrīd angļu, bet principā futbols ir futbols un pašam spēlēt ir daudz interesantāk kā skatīties.
Manuprāt ir foršāk, ja kaut cik sabalansē gaumi, bet nav jau arī aizliegts mainīt "ierakumu" puses.
Es būtībā esmu par labu futbolu un spēju to izbaudīt jebkurā līgā.
Par spēlēšanu, protams, piekrītu. Nekas nevar būt labāks par lielisku pēcpusdienas bumbas padzenāšanu (jebkurā līmenī).

     [+] [-]

, 2011-03-10 00:37, pirms 14 gadiem
Ibragej, Ibragei. tu esi labākais spēlētājs pasaulē? tu esi dumākais, tas toč. Dausons, aizsargs, kurš izlasē tiek šad tad, divās spēlēs pēc kārtas tevi ne tikai neitralizēja tik izcili, ka tu pat pakustēties nevarēju visu 90minūšu garumā, bet vēl arī padarīja par izsmieklu.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-10 00:39, pirms 14 gadiem
Maikls Dosons ir ļoti talantīgs aizsargs, tāpēc nevajag par zemu novērtēt viņa meistarību. Starp citu, Maikls šovakar bija viena no spēles spožākajām zvaigznēm.
Par Ibras smadzenēm, protams, piekrītu. To ir grūti apstrīdēt.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-10 01:00, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Maikls Dosons ir ļoti talantīgs aizsargs, tāpēc nevajag par zemu novērtēt viņa meistarību. Starp citu, Maikls šovakar bija viena no spēles spožākajām zvaigznēm.
Par Ibras smadzenēm, protams, piekrītu. To ir grūti apstrīdēt.
Dosons jau vairākas sezonas ir ne tikai talantīgs,bet ar super,ja nebūtu Terrija un Ferdinanda,jau sen būtu stabils Anglijas pamat aizsargs un ja par Ibru,kārtējo reizi sapratu kāpēc viņš nederēja Barcas sistēmai,tā vietā,kad pazaudē bumbu,aktīvi spēlētu presingu,viņš apstājās un sāk bļaut porfabore-kā krievu komentētājs teica-neguli

  +2 [+] [-]

, 2011-03-10 01:46, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: Dosons jau vairākas sezonas ir ne tikai talantīgs,bet ar super,ja nebūtu Terrija un Ferdinanda,jau sen būtu stabils Anglijas pamat aizsargs un ja par Ibru,kārtējo reizi sapratu kāpēc viņš nederēja Barcas sistēmai,tā vietā,kad pazaudē bumbu,aktīvi spēlētu presingu,viņš apstājās un sāk bļaut porfabore-kā krievu komentētājs teica-neguli
Es nedomāju, ka Ferdinands ir labākais piemērs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-03-10 09:01, pirms 14 gadiem
Pēc divām minūtēm laukumā devās bīstamais īrs - Garets Beils, kurš nomainīja Van der Vārtu.
Vispaar jau Beils ir velsietis, nevis iirs

     [+] [-]

, 2011-03-10 09:53, pirms 14 gadiem
Wenger are you watching? tas bija forš baneris
Milan ļoti pietrīka Gatuzo, Van Bommels, Ambrosini un Pirlo, bet tādam klubam vajadzētu būt pienācīgiem aizstājējiem... spēle bija nedaudz garlaicīga, praktiski Milan labākās iespējas bija tikai pēc Spurs kļūdām (neprecīzām piespēlēm savā laukuma pusē), paši viņi neko neizveidoja. Jā un Ibru vispār nemanīju tikai tik daudz cik viņš deva piespēles ārā no soda pretinieku soda laukuma, kad bija tur ar bumbu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-10 13:03, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: Milan ļoti pietrīka Gatuzo, Van Bommels, Ambrosini un Pirlo, bet tādam klubam vajadzētu būt pienācīgiem aizstājējiem...
Un Tu domā, ka nav? Tikai šī nebija kārtējā līgas spēle, kur var izlīdzēties arī jebkuru rezervistu. Ja Tev trūkst vadošais spēles veidotājs, tad kāda var būt runa par kvalitatīvu aizstāšanu ČL spēlē? "Milan" bija momenti, tikai viņi tos neizmantoja, tāpēc arī nespēja gūt vārtus.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-10 13:43, pirms 14 gadiem
Beils vispār ir velsietis

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 14:11, pirms 14 gadiem
NJāā, uzbrukums nekāds..., tāpat tālāk spurs netiks.!

     [+] [-]

, 2011-03-10 14:11, pirms 14 gadiem
nu spriežot pēc vakardienas spēles Milan nav laba rezerves playmekera, saprotu, ka reti kurai komandai ir 2 izcili playmeikeri, bet vairākām ir vismaz labāki rezerves varianti nekā uzticēt šos pienākumus Flamini vai Boatengam, lai gan nemaz tik viegli pateikt, kurš vakar bija Milan playmaikers. Attiecībā uz Boatengu vispār domāju, ka Milan nav viņa līmenis, lai gan atzīšos, ka šogad vairāk par 5 Milan spēlēm neesmu redzējis, tomēr cik redzu īsti nesaprotu priekš kam viņš Milan.
Hose Girtinho rakstīja: Un Tu domā, ka nav? Tikai šī nebija kārtējā līgas spēle, kur var izlīdzēties arī jebkuru rezervistu. Ja Tev trūkst vadošais spēles veidotājs, tad kāda var būt runa par kvalitatīvu aizstāšanu ČL spēlē? "Milan" bija momenti, tikai viņi tos neizmantoja, tāpēc arī nespēja gūt vārtus.

     [+] [-]

, 2011-03-10 15:33, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: nu spriežot pēc vakardienas spēles Milan nav laba rezerves playmekera, saprotu, ka reti kurai komandai ir 2 izcili playmeikeri, bet vairākām ir vismaz labāki rezerves varianti nekā uzticēt šos pienākumus Flamini vai Boatengam, lai gan nemaz tik viegli pateikt, kurš vakar bija Milan playmaikers. Attiecībā uz Boatengu vispār domāju, ka Milan nav viņa līmenis, lai gan atzīšos, ka šogad vairāk par 5 Milan spēlēm neesmu redzējis, tomēr cik redzu īsti nesaprotu priekš kam viņš Milan.
Boatengs ir ļoti labs spēlētājs, vienkārši vakardien viņam bija super-neizdevusies spēle. Turklāt jāpiebilst, ka viņš pilnībā vesels nebija, jo iepriekšējā līgas spēlē pret Juventus viņš guva savainojumu, kā rezultātā nākamo Serie A vispār netiks iekļauts pieteikumā, lai pilnībā atgūtos.
Par playmakeri piekrītu - ja nav Pirlo, tad ar uzbrukumu veidošanu ir problēmas, jo Seedorfs tomēr ir nedaudz savādāks spēlētājs (neskatoties uz to, ka vakar viņam bija negaidīti laba spēle). Runā, ka Pirlo lielās algas dēļ, līgums ar viņu netiks parakstīts, tādā gadījumā ir jāmeklē kāds spēlētājs tajā pozīcijā. Hernanes tika palaists garām, varbūt Ganso var paņemt? Tas, ja Pirlo pamet komandu, par ko es īpaši priecīgs nebūtu.

     [+] [-]

, 2011-03-10 16:02, pirms 14 gadiem
jā, par Pirlo dzirdēju, viņam jau itkā esot variants Spānijā, tādēļ, vēl jo vairāk izbrīna, ka Milan nav citu playmeikeru. izskatās, ka būs pieejams Kaka, bet cik dzirdēts Milan nemaz negrib šo atpakaļ, pareizāk sakot negrib tērēt tik daudz naudas uz viņu.
keisx_89 rakstīja: Par playmakeri piekrītu - ja nav Pirlo, tad ar uzbrukumu veidošanu ir problēmas, jo Seedorfs tomēr ir nedaudz savādāks spēlētājs (neskatoties uz to, ka vakar viņam bija negaidīti laba spēle). Runā, ka Pirlo lielās algas dēļ, līgums ar viņu netiks parakstīts, tādā gadījumā ir jāmeklē kāds spēlētājs tajā pozīcijā. Hernanes tika palaists garām, varbūt Ganso var paņemt? Tas, ja Pirlo pamet komandu, par ko es īpaši priecīgs nebūtu.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-10 18:24, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: Šis būs viens no tiem gadijumiem, kad spēles gaita galīgi neatbilst rezultātam! Milanai ar šādu spēli bija jāsagrauj Tottenhema.
Piekrītu, sāpīgs zaudējums (kopsummā), ņemot vērā, ka Milan spēlēja daudz labāk!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-10 18:28, pirms 14 gadiem
Kraučs vienkārši iespārdīja ar savu brīvās cīņas mākslu pret Tjagu Silvu!

     [+] [-]

, 2011-03-10 18:30, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: Attiecībā uz Boatengu vispār domāju, ka Milan nav viņa līmenis, lai gan atzīšos, ka šogad vairāk par 5 Milan spēlēm neesmu redzējis, tomēr cik redzu īsti nesaprotu priekš kam viņš Milan.
Interesanti, ka pasaules kauss bija viņa līmenis, bet "Milan" nav.
Piekrītu keisx_89 par šo spēlētāju.

P.S.- Cik "City" ir augstas klases saspēles vadītāju?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 18:35, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: Izskatās, ka būs pieejams Kaka, bet cik dzirdēts Milan nemaz negrib šo atpakaļ, pareizāk sakot negrib tērēt tik daudz naudas uz viņu.
Pareizāk sakot, negrib tērēt tik daudz naudas par viņu, zinot, ka pastāv zināms risks, ka pirkums neatmaksāsies. Es, protams, domāju traumatismu. Galliāni ir gudrs bodnieks un nesviež miljonus vējā.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-10 21:14, pirms 14 gadiem
Rīgā izjauksim Lokomatīvi līdz, gandrīz, galam!!

     [+] [-]

, 2011-03-11 14:43, pirms 14 gadiem
es zināju, ka tu šo prasīsi. šobrīd, līdz vasarai, viens- Silva, bet Yaya to arī var samērā veiksmīgi darīt, ja vajag.

Milan ir augstāks līmenis nekā pasaules kauss, pasaules kausā, arī finālturnīrā, spēlēja daudz tādu spēlētāju, kas netiktu pat Milan pieteikumā

Hose Girtinho rakstīja: Interesanti, ka pasaules kauss bija viņa līmenis, bet "Milan" nav.
Piekrītu keisx_89 par šo spēlētāju.

P.S.- Cik "City" ir augstas klases saspēles vadītāju?

     [+] [-]

, 2011-03-11 22:05, pirms 14 gadiem
Starp citu Beils ir velsietis nevis īrs.