Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Fantastiskā Karašauska vārti kompensācijas laikā ved "Liepāju" tālāk

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Fantastiskā Karašauska vārti kompensācijas laikā ved "Liepāju" tālāk
Artūrs Karašausks
Foto: Raitis Supe

Fantastisku uzvaru divu spēļu summā izrāva "Liepāja", kas pēdējā minūtē ieguva ceļazīmi uz UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas otro kārtu. Izmisīgie centieni izglābties panākumiem vainagojās 90+4 minūtē, kad Artūrs Karašausks sita precīzi no 17 metriem. Mājās izdevās ar 2:0 pieveikt ziemeļīru "Crusaders", divu spēļu summā rezultāts 3:3, bet Latvijas komanda soļoja tālāk, pateicoties viesos gūtajiem vārtiem.

"Liepāja", kas Eirokausiem kvalificējās pēdējā brīdī, turklāt pateicoties pretinieku neveiksmei ("Riga FC" zaudēja Latvijas kausa finālā, piekāpjoties 11 metru sitienos, bet uzvaras gadījumā debitētu Eiropā), pirmajā kārtā tika pie ņemama pretinieka – "Crusaders" no Ziemeļīrijas. Tomēr izbraukumā nācās samaksāt par rupjām kļūdām aizsardzībā, piedzīvojot zaudējumu ar 1:3. Rezultāts bija vēl nepatīkamāks, taču pie trīs vārtu deficīta ar izcilu tālsitienu izcēlās Artūrs Karašausks.

Tas nozīmēja, ka savā laukumā derēs uzvara ar divu vārtu pārsvaru, ja pretiniekiem vairs neizdosies izcelties. Tādējādi liepājniekiem bija jādodas uz priekšu, vienlaikus neaizmirstot par savu vārtu drošību. Kurzemes komanda kontrolēja bumbu, šādā veidā ierobežojot "Crusaders" iespējas, taču uzbrukuma smailē trūka veiksmes un aukstasinības, sasteidzot lēmumus un pieļaujot kļūdas.

Taču 33. minūtē "Liepājai" divu spēļu summā izdevās samazināt deficītu līdz minimumam. Atkal uzmanības centrā bija Karašausks, kurš kreisajā malā izspēlēja sieniņu ar partneri, ielauzās soda laukumā, bet līdz bumbai netika, jo sāncensis viņu pieturēja aiz rokas.

Uzbrucējs krita un sašutumā raudzījās tiesneša virzienā, un arbitrs nozīmēja 11 metru soda sitienu. Pie bumbas devās Džiordži Eristavi, kurš sita kreisajā stūrī. Lai gan vārtsargs virzienu uzminēja, sitiens bija precīzs un spēcīgs – 1:0 "Liepājas" labā pēc pirmā puslaika.

70. minūtē liepājnieku galvenais treneris Tamazs Pertija signalizēja komandai, ka palicis pavisam maz laika, centra aizsarga Dario Tomiča vietā laukumā sūtot smailes uzbrucēju Kristapu Grebi. Veterāna pieslēgšanās uzreiz sagādāja problēmas Ziemeļīrijas futbolistiem – pagāja tikai divas minūtes, kad pēc saspēles ar Eristavi Grebis izdarīja sitienu kritienā, un viesus glāba tikai lieliskais vārtsargs. Pēc stūra sitiena sekoja divi Sadi Guejes sitieni no soda laukuma robežas, bet abos gadījumos bumba tika bloķēta.

Ja "Liepāja" devās uz priekšu, tad "Crusaders" arvien mazāk un mazāk nodarbojās ar futbola spēlēšanu. Jau 51. minūtē Ziemeļīrijas komanda saņēma pirmo brīdinājumu par laika vilcināšanu, vienas maiņas veikšanai viesiem bija nepieciešama pusotra minūte, bet pretuzbrukumos spēcīgie uzbrucēji krita pie pirmā pieskāriena, cerot nopelnīt pendeli, taču tā vietā Pols Hītlijs savā priekšā ieraudzīja dzelteno kartiņu.

Pulkstenis nežēlīgi ritēja uz priekšu, tomēr "Liepājai" iespēju vairāk nekļuva. 81. minūtē uz priekšu devās Karašausks, kurš, tuvojoties soda laukumam, noguldīja un atbrīvojās no izklupienu veikušā pretinieka, nonākot sitiena pozīcijā. Taču netraucētais šāviens no 18 metriem lidoja vairākus metrus virs "Crusaders" vārtiem.

Ziemeļīri gan atbildēja ar vēl iespaidīgāku gājienu, pēc kombinācijas aizsitot garām tukšiem vārtiem no trim metriem. Izniekoto momentu nācās atcerēties kompensācijas laika ceturtajā minūtē. Karašausks skrēja gar soda laukumu, līdz izdarīja sitienu labajā apakšējā stūrī, un sāncenšu vārtsargs līdz bumbai nespēja aizsniegties. Tādējādi "Liepāja" guva tik ļoti vajadzīgos otros vārtus un fantastiski ieguva ceļazīmi uz nākamo kārtu – 2:0.

Divu spēļu summā rezultāts bija 3:3, taču "Liepāja" iekļuva nākamajā kārtā, jo guva vārtus viesos. Otrajā kārtā pretī stāsies Lietuvas komanda "Sūduva", kas no tālākas cīņas izsita Soļigorskas "Shakhter" no Baltkrievijas.

Liepāja – Crusaders 2:0 (1:0)

Vārti: Eristavi (11m) 33', Karašausks 90'+4
Brīdinājumi: Keitā, Afanasjevs, Karašausks – Kārvils, Vords, Vaits, Hītlijs, Forsaits
Liepāja: Raļkevičs, Keitā, Gueje, Tomičs (Grebis 70'), Eristavi, Strumija, Hmizs (Afanasjevs 60'), Lebamba, Karašausks, Kurtišs (Ķigurs 67'), Torress
Galvenais tiesnesis: Surens Balijans (Armēnija)
Divu spēļu summā 3:3, "Liepāja" iekļūst nākamajā kārtā, pateicoties viesos gūtajiem vārtiem

 +12 [+] [-]

, 2017-07-06 21:40, pirms 7 gadiem
Atvainojos kaimiņiem, ja patraucēju naktsmieru.

AAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAA!

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:40, pirms 7 gadiem
Kauns Liepājai par tik bezzobainu spēli, tieši par sniegumu - KAUNS!!! Visskumjākais, ka Liepāja pat nebija pelnījusi tikt tālāk. Un nevar teikt, ka pretiniekiem veicās, jo vārtsargs vilka nereālās bumbas ārā vai arī liepājnieki būtu visus vārtu stabus apdauzījuši...

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 21:41, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Atvainojos kaimiņiem, ja patraucēju naktsmieru.

AAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAA!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 21:41, pirms 7 gadiem
Caur adatas aci! Visu cieņu par cīņu līdz galam! Sūduva saturaties

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 21:41, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Atvainojos kaimiņiem, ja patraucēju naktsmieru.

AAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAA!
es ar bļāvu riktīgi galīgi neticējās, ka tomēr izdosies pēdējā minūtē

  -1 [+] [-]

, 2017-07-06 21:41, pirms 7 gadiem
Liepājas spēle bija pilnīgs domineišen neišen!

 +10 [+] [-]

, 2017-07-06 21:42, pirms 7 gadiem
Bet spēle briesmīga. Kaut kas ir jādomā, lai pret Sūduvu nav izgāšanās.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-06 21:42, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kauns Liepājai par tik bezzobainu spēli, tieši par sniegumu - KAUNS!!! Visskumjākais, ka Liepāja pat nebija pelnījusi tikt tālāk. Un nevar teikt, ka pretiniekiem veicās, jo vārtsargs vilka nereālās bumbas ārā vai arī liepājnieki būtu visus vārtu stabus apdauzījuši...
lol, ko nozīmē nebija pelnijuši tālāk ? labāk kā latviešiem zaudēt ar skaistu spēli ? lol

  +4 [+] [-]

, 2017-07-06 21:42, pirms 7 gadiem
Viss ir labi, kas labi beidzas, tas, manuprāt šo apraksta vislabāk.

Bija redzams, ka Liepāja ir krietni labāka komanda, bet momentus radīt neizdevās. Un izbraukumā bija izliets par daudz, ko gan paveicās sasmelt.

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:42, pirms 7 gadiem
FK Bomži.....nebija pelnījuši

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:42, pirms 7 gadiem
Man kaut kā intuīcija teica, ka Liepāja paņems. Malači!!

Labs izredzes tikt 3.kārtā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 21:42, pirms 7 gadiem
Protams, forši, ka Liepāja tika tālāk. Ierēcu par tiem tirliņiem, kuri stadionu pameta pirms finālsvilpes Tevis atbalstītajai komandai ir vēl reālas izredzes tikt tālāk, bet, nē, Tu ej prom - kāpēc?? Kā viņi tagad jūtas, ka neredzēja šī mača kulmināciju?

 +12 [+] [-]

, 2017-07-06 21:42, pirms 7 gadiem
Bet nu emocijas pēc Karašauska vārtiem bija fantastiskas, lai gan neesmu Liepājas līdzjutējs.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-06 21:42, pirms 7 gadiem
Eu bet, ja uzvar Sūduvu, un paveicas, tad var dabūt pretī AC Milan tālāk?

Būtu pirmā lv klubu spēle, ko nāktos apmeklēt.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-06 21:42, pirms 7 gadiem
Pēc šādām spēlēm parasti saka-spēles gaita aizmirsīsies, bet rezultāts paliks. Apsveicu FKL spēlētājus ar tālāk tikšanu Eiropas līgā.
Joprojām palieku pie viedokļa, ka Pertija bez Karašauska ir nulle no trenera.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-06 21:42, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kauns Liepājai par tik bezzobainu spēli, tieši par sniegumu - KAUNS!!! Visskumjākais, ka Liepāja pat nebija pelnījusi tikt tālāk. Un nevar teikt, ka pretiniekiem veicās, jo vārtsargs vilka nereālās bumbas ārā vai arī liepājnieki būtu visus vārtu stabus apdauzījuši...
Liepāja spēlēja labi,atdeve bija laba.Nav par ko kaunēties!

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:43, pirms 7 gadiem
jaaaaaaaa
malachi! Lepojos!!!

  +4 [+] [-]

, 2017-07-06 21:43, pirms 7 gadiem
Spēle bija sūdiga neapdomāta. Nezinu ko pertija tur muldeja par krutu pielagošanos speles stiliem. Nebaudams futbols. Daudz tehniskā brāķa. Un sudigi leģionāri. Bet nu apsveicu

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 21:43, pirms 7 gadiem
Apsveicu Liepāju ar uzvaru! Ziemeļīru fani uzvaru sāka svinēt par ātru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2017-07-06 21:44, pirms 7 gadiem
IIIRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
Prieks, ka vismaz viens spēlētājs Latvijā māk spēlēt futbolu

  +5 [+] [-]

, 2017-07-06 21:44, pirms 7 gadiem
Grūta uzvara,bet interesanti kaut kas cits.Sūduva pret Soļigorsku uzvaras vārtus guva kompensācijas laikā un to pašu izdarīja liepājnieki.Redzēs tālāk,kuram no šiem diviem veiksminiekiem veiksies tālāk.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 21:45, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, forši, ka Liepāja tika tālāk. Ierēcu par tiem tirliņiem, kuri stadionu pameta pirms finālsvilpes Tevis atbalstītajai komandai ir vēl reālas izredzes tikt tālāk, bet, nē, Tu ej prom - kāpēc?? Kā viņi tagad jūtas, ka neredzēja šī mača kulmināciju?
Tā bija tā kategorija, kas stadionā ieklīst 1-2 reizes sezonā, un viņiem grūti ko pārmest, jo viņi cerēja uz skaistu futbolu ar daudz labāku rezultātu.

  +6 [+] [-]

, 2017-07-06 21:45, pirms 7 gadiem
starkovs protams to neredzeja .. vai ne ?

 +13 [+] [-]

, 2017-07-06 21:45, pirms 7 gadiem
Godīgi sakot, neticēju, ka beigās izlīdīs, lai gan bija moments jau pāris minūtes pirms gola. Bet Karašausks atkal velk Liepāju, malacis. Tā iebļāvos, kad iesita, lai gan neesmu nemaz liepājnieku fans. Jāpriecājas par visiem latviešu klubiem eirokausos, vēl otriem kurzemniekiem šovakar jātiek tālāk. Aiziet!!!

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:45, pirms 7 gadiem
kur interviju var redzet?

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:46, pirms 7 gadiem
A ko to Karšauski neņem izlasē? Lai gan tagad tāpat pofig, viss jau tur ir zaudēts.

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:46, pirms 7 gadiem
PĒDĒJĀS SEKUNDĒS, SUPER !

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:46, pirms 7 gadiem
"Sūduvas" sastāvā spēlē bijušais Jelgavas uzbrucējs Laukžemis un Rīgas "Daugavas" pussargs Veļulis.

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:47, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: IIIRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
Prieks, ka vismaz viens spēlētājs Latvijā māk spēlēt futbolu
Futbols joprojām ir komandas sporta veids.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 21:47, pirms 7 gadiem
apsveicu liepajniekus pat ridzinieks bllaava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 21:48, pirms 7 gadiem
kur pecspeles interviju var redzet?

  +5 [+] [-]

, 2017-07-06 21:48, pirms 7 gadiem
bet zel irisus .. tads britu fuzis .. un vel tas calis kurs neiesita no metra ar bija ko verts .. bet ka jau te cits raksta.. spele aizmirsisies - rezultats paliks S-U-P-E-R! Verpakovsksi un visa komanda nevares aizmigt sodien .. adrenalins kosmisks

  +4 [+] [-]

, 2017-07-06 21:48, pirms 7 gadiem
Tad komentetajs pec Karasauska vārtiem blava,ta itka Liepaja butu uzvarejusi ČL finālā

  +6 [+] [-]

, 2017-07-06 21:48, pirms 7 gadiem
Nožēlojams futbols, bet nu lai jau, dabūs naudu-būs par ko mistiskos mauritaniešus barot

  +7 [+] [-]

, 2017-07-06 21:48, pirms 7 gadiem
Teikšu godīgi, spele bija pilnīgs sviests, saraustīta, ar daudz kļūdām un nepreciziem centrējumiem, taču tas jau nepadara uzvaru rūgtāku. Apsveicu Liepāju ar traku uzvaru ! JNakamaja karta preti naks Lietuvas Sūdava, takā - 3 kārta arī ir ļoti reāla ! Par skaistu klubu futbolu !
Priekā un turam īkšķus par Ventspili vēlāk !

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:49, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: "Sūduvas" sastāvā spēlē bijušais Jelgavas uzbrucējs Laukžemis un Rīgas "Daugavas" pussargs Veļulis.
Par cik nezinu kas leišu čempionātā notiek, tad pajautāšu ko tas Suduvis tur šosezon rāda ?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-06 21:50, pirms 7 gadiem
Sasperjods, kāpēc es vēl joprojām redzu Keita, tu tak teici ka noteikti līdz vasarai tiks pārpirkts, a viņš kā lažoja tā lažo liepājas kreklā?)

  +3 [+] [-]

, 2017-07-06 21:50, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Grūta uzvara,bet interesanti kaut kas cits.Sūduva pret Soļigorsku uzvaras vārtus guva kompensācijas laikā un to pašu izdarīja liepājnieki.Redzēs tālāk,kuram no šiem diviem veiksminiekiem veiksies tālāk.
Sūduva iesita kaut kur 92 min., baltkrievi vēl paspēja iesist, bet lietuviešiem par laimi, tiesneši neieskaitīja...

  +3 [+] [-]

, 2017-07-06 21:51, pirms 7 gadiem
HMB-Ekspertu.Eksperts!!! rakstīja: Tu nu gan fiksi rocies pa wiki
Abi ar flipside esat kaartigs taarpu tandeems
''Ferencvaros uzvara + Valur + Kruasaani TO QUALIFY ir Ezz money.''
Jā, tev viegli nauda aizgāja nebūtībā.

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:52, pirms 7 gadiem
Lebamba bij spēles 2 zvaigzne)) līmenis ...

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:53, pirms 7 gadiem
hmb tagad kruasaanu ar kitekat eed

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 21:53, pirms 7 gadiem
Man ir prieks, ka tika talāk, tacu ja godīgi - Nebija Liepaja pelnijusi. Drausmīga spele sodien bija. Ir daudz kas jauzlabo līdz spelem ar lietuviešiem !

  +7 [+] [-]

, 2017-07-06 21:54, pirms 7 gadiem
Protams, sižets aizraujošs un labas beigas, bet diemžēl spēle vāja, tomēr priekš profesionāļiem līmenis stipri zems. Pēdējos gados jau kļuvusi ierasta lieta mocīšanās un nereti arī zaudējumi amatieru (skat. bieži "alusdzērāju" komandām), 20, vēl 15 gadus atpakaļ tādus pretiniekus Latvijas komandas iznestu cauri pārliecinoši abās kārtās (pēc vēlēšanās)...

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:54, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik nezinu kas leišu čempionātā notiek, tad pajautāšu ko tas Suduvis tur šosezon rāda ?
3.vieta no 8 klubiem, tikpat punktu ir arī 2.vietai.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-06 21:56, pirms 7 gadiem
Ka beesi tie dirsejie,kas noliek mums ir japriecajas par sadu speli,jo parasti mes ielaizam pedejas minutes,plus Liepaja jau kadus 300k ir nopelnijusi(obligati karasauskam premiju)

     [+] [-]

, 2017-07-06 21:57, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 3.vieta no 8 klubiem, tikpat punktu ir arī 2.vietai.
Būs jaiečeko leišu čempionāta mājas lapa.
Slēpts komentārs: Sul

  +7 [+] [-]

, 2017-07-06 21:59, pirms 7 gadiem
Vārti, kas atnes 200 tūkstošus. Karašauskam jāpiešķir prēmija - lai gan brīžiem vispār neredz partnerus un spēlē viens, ja nebūtu Artūrs, Liepāja šogad būtu i 6.vietā Latvijas čempionātā, i laukā no Eirokausiem.

Par visu pārējo - kauns, kauns, kauns! Nespēj apspēlēt ziemeļīru amatierus. Varbūt Verpakovskim vēl 10 leģionāri jāpaņem un jāsēdina liepājnieki malā?

     [+] [-]

, 2017-07-06 22:01, pirms 7 gadiem
cik cilveeki bija uz speeli???

  -1 [+] [-]

, 2017-07-06 22:01, pirms 7 gadiem
Juri Churi,varbut tapec kad komanda tic vinjam,un ir vajadzigs lideris

  -2 [+] [-]

, 2017-07-06 22:01, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc šādām spēlēm parasti saka-spēles gaita aizmirsīsies, bet rezultāts paliks. Apsveicu FKL spēlētājus ar tālāk tikšanu Eiropas līgā.
Joprojām palieku pie viedokļa, ka Pertija bez Karašauska ir nulle no trenera.
Nulle esi tu čmo

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 22:02, pirms 7 gadiem
Jāgaida sasperjoda reports no stadiona

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 22:03, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 3.vieta no 8 klubiem, tikpat punktu ir arī 2.vietai.
Skatos,ka Suduvis neslikti bombī pretinieku vārtos, jo otrais labākais rādītājs gūtajos vārtos leišu čempī aiz Žalgira.
FKL šovasar uzvarēja Žalgiri. Tiesa pārbaudes spēlē. Tomēr tas dod pamatu cerēt, ka liepājniekiem Suduvis varētu nebūt baigi cietais rieksts. Kaut gan-kas zin,kas zin.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 22:06, pirms 7 gadiem
Šeit var teikt,prieks par 2-0,bet par spēles kvalitāti nekāda gandarījuma.

     [+] [-]

, 2017-07-06 22:08, pirms 7 gadiem
Viss labs ,kas labi beidzas, bez Liepājas ...Liels nopelns vārtsargam, jo bez viņa pāris seiviem noteikti viss būtu savādāk...Malači...

  -1 [+] [-]

, 2017-07-06 22:08, pirms 7 gadiem
Sul rakstīja: Namej dedz elles liesmas tukspauri...
Viņš takš nav ar prātiņu apveltīts, nepievērs tam aunam uzmanību

     [+] [-]

, 2017-07-06 22:09, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būs jaiečeko leišu čempionāta mājas lapa.
Iečeko sev podā un iztīri to
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 22:12, pirms 7 gadiem
Sul rakstīja: Ka beesi tie dirsejie,kas noliek mums ir japriecajas par sadu speli,jo parasti mes ielaizam pedejas minutes,plus Liepaja jau kadus 300k ir nopelnijusi(obligati karasauskam premiju)
Te ir redzams, kas un cik saņem Eiropas līgā.
2016/17 Europa League revenue distribution -...

  -4 [+] [-]

, 2017-07-06 22:14, pirms 7 gadiem
Kā jau teicu pirms spēles sasperjodam, ja reiz dziedi Liepājas himnu, tad ir jābūt visā un ap visu Liepāju, vai tas ir sports, izglītība vai medicīna. Esmu Liepājas patriots un esmu lepns par Liepājas futbolā sasniegto šodien. Pat nepieļāvu zemapziņā domu, ka FKL varētu netikt nākamā UEFA līgas fāzē. Viss kas notiek, notiek ap Liepāju!!

  +4 [+] [-]

, 2017-07-06 22:15, pirms 7 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Kā jau teicu pirms spēles sasperjodam, ja reiz dziedi Liepājas himnu, tad ir jābūt visā un ap visu Liepāju, vai tas ir sports, izglītība vai medicīna. Esmu Liepājas patriots un esmu lepns par Liepājas futbolā sasniegto šodien. Pat nepieļāvu zemapziņā domu, ka FKL varētu netikt nākamā UEFA līgas fāzē. Viss kas notiek, notiek ap Liepāju!!
Par, nevis ap.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 22:19, pirms 7 gadiem
sportacentrs - cik ilgi būs video jāgaida?

  +8 [+] [-]

, 2017-07-06 22:19, pirms 7 gadiem
Apmēram minūti pirms gola kāds no līdzjutējiem stadionā kaut ko pateica Pertijam. Viņš parādīja līdzjutējam vidējo pirkstu un sāka viņu lamāt. "Augsts" inteliģences un kultūras līmenis. Galvā laikam viņam tas pats, kas Vinnijam Pūkam.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-06 22:23, pirms 7 gadiem
Visas futbola spēles ar LV līdzdalību jebkurā līmenī ir aizdomīgas un ar šaubām...

  +3 [+] [-]

, 2017-07-06 22:24, pirms 7 gadiem
Krishus2308 rakstīja: Apmēram minūti pirms gola kāds no līdzjutējiem stadionā kaut ko pateica Pertijam. Viņš parādīja līdzjutējam vidējo pirkstu un sāka viņu lamāt. "Augsts" inteliģences un kultūras līmenis. Galvā laikam viņam tas pats, kas Vinnijam Pūkam.
Ja, tā ir taisnība, tad no jebkura solīda Eiropas kluba izmestu pāris dienu laikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-06 22:27, pirms 7 gadiem
labi,saprotu virsliga,kas nah.. nevienam nav vajadziga,bet nu ja uz euro kausiem nevar savakt skatitajus,nu tas i psc.

     [+] [-]

, 2017-07-06 22:27, pirms 7 gadiem
Oficiāli: FK Liepāja > Rangers

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 22:30, pirms 7 gadiem
Krishus2308 rakstīja: Apmēram minūti pirms gola kāds no līdzjutējiem stadionā kaut ko pateica Pertijam. Viņš parādīja līdzjutējam vidējo pirkstu un sāka viņu lamāt. "Augsts" inteliģences un kultūras līmenis. Galvā laikam viņam tas pats, kas Vinnijam Pūkam.
Tu jau zini manu attieksmi pret Pertiju, bet........... nav jau zināms ko viņam tas līdzjutējs pateica. Ja arī kaut ko rupju un pretīgu, tad aizsargreakcija no apvainotā būs vienmēr.
Tomēr komandas trenerim ir jāspēj savaldīties un šo reakciju izrādīt daudz civilizētāk. Tas gan neattiecas uz Pertiju, jo viņa gājieni nevienam nav noslēpums.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-06 22:31, pirms 7 gadiem
Krishus2308 rakstīja: Oficiāli: FK Liepāja > Rangers
Ko Tu ar to gribēji rakstīt?

  +6 [+] [-]

, 2017-07-06 22:33, pirms 7 gadiem
Protams, milzīgs prieks, ka tomēr spēles beigās Kara izrāva uzvaru, bet domīgu dara cits fakts. Keitā, Gueje, Tomičs, Eristavi, Strumija, Lebamba, Torress. 7 ārzemnieki, lai uzveiktu amatierus??

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 22:34, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Varētu padomāt, ka visiem uz stadionu atnākušajiem ir augsts intelekts! Gan jau kaut ko riebīgu Pertijam uzpļūtīja, Ivara stilā.
Kā profesionālam trenerim viņam izteicienus no tribīnēm (pie tam, SAVIEM faniem) vajadzētu ignorēt vai vismaz atbildēt uz tiem pieklājīgāk. Tā epizode bija ļoti nesmuka, bet nebija daudzi kas to pamanīja, un vēl mazāk būs to, kas to pēc šīs lieliskās spēles atcerēsies.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 22:35, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko Tu ar to gribēji rakstīt?
Rangers netika tālāk, Liepāja tika. ;-) Nedomāju jau nopietni

     [+] [-]

, 2017-07-06 22:35, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu jau zini manu attieksmi pret Pertiju, bet........... nav jau zināms ko viņam tas līdzjutējs pateica. Ja arī kaut ko rupju un pretīgu, tad aizsargreakcija no apvainotā būs vienmēr.
Tomēr komandas trenerim ir jāspēj savaldīties un šo reakciju izrādīt daudz civilizētāk. Tas gan neattiecas uz Pertiju, jo viņa gājieni nevienam nav noslēpums.
Kad studēju Rīgā, biju uz izslēgšanas spēlēm starp SWH/Brocēni un Bonus. Arī tur Višņēvics vecākais regulāri tribīņu virzienā minūšu pārtraukumos rādija vidējo pirkstu un labi dzirdēju, kas tika pateikts Višņēvicam. Tā kā jaukt šeit iekšā nacionalitāti ir pilnīgs stulbums.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-06 22:39, pirms 7 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Kad studēju Rīgā, biju uz izslēgšanas spēlēm starp SWH/Brocēni un Bonus. Arī tur Višņēvics vecākais regulāri tribīņu virzienā minūšu pārtraukumos rādija vidējo pirkstu un labi dzirdēju, kas tika pateikts Višņēvicam. Tā kā jaukt šeit iekšā nacionalitāti ir pilnīgs stulbums.
Pag! Tu taču mani nobanoji?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 22:40, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Varētu padomāt, ka visiem uz stadionu atnākušajiem ir augsts intelekts! Gan jau kaut ko riebīgu Pertijam uzpļūtīja, Ivara stilā.
Tu manu intelektu apšaubi?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 22:44, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos,ka Suduvis neslikti bombī pretinieku vārtos, jo otrais labākais rādītājs gūtajos vārtos leišu čempī aiz Žalgira.
FKL šovasar uzvarēja Žalgiri. Tiesa pārbaudes spēlē. Tomēr tas dod pamatu cerēt, ka liepājniekiem Suduvis varētu nebūt baigi cietais rieksts. Kaut gan-kas zin,kas zin.
Nu, viegli nevajadzētu būt, bet priecē, ka ir reālas izredzes

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 22:50, pirms 7 gadiem
O, visas Baltijas valstis būs pārstāvētas EL 2.kvalifikācijas kārtā. Tikko igauņu "Nomme Kalju" tika tālāk.

     [+] [-]

, 2017-07-06 22:51, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag! Tu taču mani nobanoji?
Šodien atbanoju, rīt atkal izslēgšu

     [+] [-]

, 2017-07-06 22:54, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, viegli nevajadzētu būt, bet priecē, ka ir reālas izredzes
Un kā tagad sanāk, kura komanda sāks ar mājas spēli?
Ja komandas +/- ir vienādas savā varējumā, tad tas ir ļoti nozīmīgi.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-06 22:55, pirms 7 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Šodien atbanoju, rīt atkal izslēgšu
Paldies, Augsti godātais. par Jūsu labvēlību!
Joks!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 22:56, pirms 7 gadiem
Ir links Ventspils spēli?

     [+] [-]

, 2017-07-06 22:58, pirms 7 gadiem
šitā spēle bija bomba

     [+] [-]

, 2017-07-06 22:58, pirms 7 gadiem
Es tak tecu ka tā būs tad kad jūs te pēc pirmās spēles bļāvāt.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 22:58, pirms 7 gadiem
Liepāja sāks mājās

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:01, pirms 7 gadiem
TORES rakstīja: Liepāja sāks mājās
Tas naf labi!

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:03, pirms 7 gadiem
TORES rakstīja: Liepāja sāks mājās
Taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 23:05, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas naf labi!
Ja uzvar, un it īpaši ja neielaiž atkal vārtus mājās, tad nav nekāda starpība. Un abas tāpat tik pat kā blakus viena otrai. Varēs pamatīgi ietaupīt uz ceļošanas rēķina.

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:06, pirms 7 gadiem
Ir vispār video translācija Ventspils spēlei?

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:09, pirms 7 gadiem
bebitis rakstīja: Ir vispār video translācija Ventspils spēlei?
Arī meklēju! DIEZ VAI IR!!!

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:12, pirms 7 gadiem
Kur notiks pirmā spēle? Leišos?

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:13, pirms 7 gadiem
Vechi kads paciena ar Ven-Valur speles linku ? Baigi negribas meklet

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:13, pirms 7 gadiem
Ļurba rakstīja: Kur notiks pirmā spēle? Leišos?
Nē.

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:14, pirms 7 gadiem
Nu ja vispar ir ?

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:14, pirms 7 gadiem
Visur izmeklēju. Nav neviena linka uz Ventspils spēli

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:15, pirms 7 gadiem
Kur links?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 23:16, pirms 7 gadiem
Bezmaksas links uz Ventspils spēli ar Valur diemžēl nav.

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:17, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Bezmaksas links uz Ventspils spēli ar Valur diemžēl nav.
Kada Islandes kanala atrast nevar?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 23:18, pirms 7 gadiem
Liquid rakstīja: Nožēlojams futbols, bet nu lai jau, dabūs naudu-būs par ko mistiskos mauritaniešus barot
parādi man kaut vienu mauritānieti kurš ir Lielajā komadā

  +1 [+] [-]

, 2017-07-06 23:19, pirms 7 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Vārti, kas atnes 200 tūkstošus. Karašauskam jāpiešķir prēmija - lai gan brīžiem vispār neredz partnerus un spēlē viens, ja nebūtu Artūrs, Liepāja šogad būtu i 6.vietā Latvijas čempionātā, i laukā no Eirokausiem.

Par visu pārējo - kauns, kauns, kauns! Nespēj apspēlēt ziemeļīru amatierus. Varbūt Verpakovskim vēl 10 leģionāri jāpaņem un jāsēdina liepājnieki malā?
Liepājnieks Kurtiš 100% iespēju aizsita nezināmā virzienā...

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:25, pirms 7 gadiem
Pagaidam pa nullem ja ? Kautko boxscore atradu,bet nu hvz

  -2 [+] [-]

, 2017-07-06 23:26, pirms 7 gadiem
Izskatās graujoši. sitienu attiecība 8:0 Valur labā. Vārtu rāmī jau 5 sitieni.

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:31, pirms 7 gadiem
Kur tu skaties ? Vai ari uz tafeles seko lidz ?

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:32, pirms 7 gadiem
Bet365 statistika. Izskatās, ka Ventspils spēlē pret pašu Barcelonu. Bumbas kontrole 30% tikai.

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:32, pirms 7 gadiem
sabikas rakstīja: Izskatās graujoši. sitienu attiecība 8:0 Valur labā. Vārtu rāmī jau 5 sitieni.
No kurienes dati? Uefa.com un bet365.com live tiešraidēs ir citāda statistika.

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:33, pirms 7 gadiem
Uefa neatjauno tik bieži acīmredzot. Ne jau bet365 no zila gaisa rauj sitienus vārtu rāmī

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:34, pirms 7 gadiem
sabikas rakstīja: Uefa neatjauno tik bieži acīmredzot. Ne jau bet365 no zila gaisa rauj sitienus vārtu rāmī
Njā, brutāli izklausās. Live koefs uz Ventspili 9.00

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:34, pirms 7 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Njā, brutāli izklausās. Live koefs uz Ventspili 9.00
Bukmeikeri ņirgājas par LV futbola līmeni lai gan, pēc spēles gaitas koeficents ir atbilstošs

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:35, pirms 7 gadiem
Jau 10. sitiens Valur izpildījumā. Ventspils vēl nav ne reizi situsi pa vārtiem (kaut vai garām)

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:36, pirms 7 gadiem
Koeficents uzaug līdz 10.00 uz ventspils uzvaru

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:37, pirms 7 gadiem
Lydsson (Valur) trāpa pa vārtu konstrukciju

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:39, pirms 7 gadiem
Pēc tā live tickera sajūta tāda, it kā iepriekšējā vakarā šie būtu uzzinājuši, ka šovakar mačs ČL grupu turnīrā.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-06 23:40, pirms 7 gadiem
Sul rakstīja: Ka beesi tie dirsejie,kas noliek mums ir japriecajas par sadu speli,jo parasti mes ielaizam pedejas minutes,plus Liepaja jau kadus 300k ir nopelnijusi(obligati karasauskam premiju)
Priecāties par 3:3 pret amatieriem ar alus vēderiem neplānoju, pie tam ar šādu te spēli.

  -4 [+] [-]

, 2017-07-06 23:41, pirms 7 gadiem
KURTIŠS VIENKĀRŠI PIRMAJĀ PUSLAIKĀ GULĒJA. TRĪS PIESPĒLES UZ BRĪVO ZONU, KUR ATLIKA TIKAI IESKRIET TIKA NOGULĒTAS. NEMAZ NERUNĀJOT PAR TO MOMENTU, KUR VIENS PRET VĀRTSARGU NESAPROTĀMĀ KĀRTĀ AIZBLIEZA AR GALVU STŪRĪ. TUR PAT ES VĀRTU RĀMĪ BŪTU TRĀPĪJIS. ĶIGURS VISPĀR KATASTROFA. ŠEIT MĒS ESAM VIETĒJIE, NAMEJ.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-06 23:45, pirms 7 gadiem
Izskatās,ka FK Ventspilij ,lai uzvarētu,jānotur 0-0 un jācer uz Pavlova meistarstiķiem pendelēs

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:47, pirms 7 gadiem
UN VĒL. SŪDAINAIS NAMEJS GUDRI VĒMA, KURŠ TAD NO MĀJĀ PALIKUŠIEM ( ĪRIJĀ ) LIEPĀJAS KOMANDĀ SPĒLĒ GALVENO LOMU. ATBILDĒŠU MUDAKAM, SPĒLĒTĀJS AR NR.4 ŠODIEN PAVEICA KOSMOSU.

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:47, pirms 7 gadiem
Brīnumainā kārtā pēc 1. puslaika 0:0

  -4 [+] [-]

, 2017-07-06 23:49, pirms 7 gadiem
KUR TAD SŪDAINĀ KĻAVU LAPA PALIKUSI. MENOPAUZE??

  +4 [+] [-]

, 2017-07-06 23:50, pirms 7 gadiem
Ādolfs Bezbašnovs rakstīja: KURTIŠS VIENKĀRŠI PIRMAJĀ PUSLAIKĀ GULĒJA. TRĪS PIESPĒLES UZ BRĪVO ZONU, KUR ATLIKA TIKAI IESKRIET TIKA NOGULĒTAS. NEMAZ NERUNĀJOT PAR TO MOMENTU, KUR VIENS PRET VĀRTSARGU NESAPROTĀMĀ KĀRTĀ AIZBLIEZA AR GALVU STŪRĪ. TUR PAT ES VĀRTU RĀMĪ BŪTU TRĀPĪJIS. ĶIGURS VISPĀR KATASTROFA. ŠEIT MĒS ESAM VIETĒJIE, NAMEJ.
Vietējiem )mājiniekiem) daudz ko var piedot, bet kad leģionāri, kuriem pēc būtības būtu jābūt galvas tiesu labākiem par vietējiem, ne ar ko nav labāki par vietējiem spēlētājiem, tad nafig tādus leģionārus? Lai labāk to naudu piemet vietējiem spēlētājiem labākai motivācijai, un rezultāts ne ar ko nebūs sliktāks kāds ir patreiz.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-06 23:52, pirms 7 gadiem
Ādolfs Bezbašnovs rakstīja: UN VĒL. SŪDAINAIS NAMEJS GUDRI VĒMA, KURŠ TAD NO MĀJĀ PALIKUŠIEM ( ĪRIJĀ ) LIEPĀJAS KOMANDĀ SPĒLĒ GALVENO LOMU. ATBILDĒŠU MUDAKAM, SPĒLĒTĀJS AR NR.4 ŠODIEN PAVEICA KOSMOSU.
Tev laikam vel līdz šim nav skaidrs pret kādu komandu liepājnieki spēlēja. Kad sapratīsi, tad daudzi tavi stulbumi atkritīs paši no sevis.

     [+] [-]

, 2017-07-06 23:54, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Izskatās,ka FK Ventspilij ,lai uzvarētu,jānotur 0-0 un jācer uz Pavlova meistarstiķiem pendelēs
PIEKRITU!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-07 00:04, pirms 7 gadiem
Tikko no stadiona!!!
Joprojām pieņemu apsveikumus!!!

Prieks, ka stadionā bija visi Liepājas futbola cienītāji no Bernātiem līdz Juglai. Tas bija īstens ģimenes vakars. Ja ne ģimene ar mani, kas zin, vai nebūtu Liepājā jāmeklē naktsmājas... Tādus futbola draugus no tālienes satiku!

Personīgi izdziedāju visas dziesmas, kas man ir Liepājai, lai kaut cik tribīnēs paceltu dB.

Par spēli:
Pusi algas ir jāmaksā Karam. Starkovs laikam ir akls kā vēzis un apsveicu ar 130. augsto vietu FIFA rangā. Taču komanda pie Pertijas mocās ar bumbas spēlēšanu uz priekšu. Šodien paslavēšu Karu - 9, Gveju - 9 (ja viņš viesos būtu, mazāk par niču nebūtu bijis), Strumiju - 8, Raļkeviču, Keitā - 7. Pārējie darīja, ko varēja, un Grebim bija jādod viss puslaiks...

Kā teicu čaliem no komandtiltiņa pēc spēles - tas bija orgasms.
P A L D I E S
Jau no 87. min sēdēju tribīnēs uz adatiņām. Bet re, piepildījās.

Jāsit leiši!!!

P.S.
Māri, pusdienas FKV!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-07 00:06, pirms 7 gadiem
Kas pie velna ir Lebemba?!

  -2 [+] [-]

, 2017-07-07 00:06, pirms 7 gadiem
Kā ir beigusies Ventspils spēle? Kāds zina?

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:07, pirms 7 gadiem
Ādolfs Bezbašnovs rakstīja: UN VĒL. SŪDAINAIS NAMEJS GUDRI VĒMA, KURŠ TAD NO MĀJĀ PALIKUŠIEM ( ĪRIJĀ ) LIEPĀJAS KOMANDĀ SPĒLĒ GALVENO LOMU. ATBILDĒŠU MUDAKAM, SPĒLĒTĀJS AR NR.4 ŠODIEN PAVEICA KOSMOSU.
Ja vēl 2 spēles pret Sūduvu - par viņu miljonu dabūs Māris.

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:09, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Kā ir beigusies Ventspils spēle? Kāds zina?
pēc 3/4 0-0

  +2 [+] [-]

, 2017-07-07 00:09, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Izskatās,ka FK Ventspilij ,lai uzvarētu,jānotur 0-0 un jācer uz Pavlova meistarstiķiem pendelēs
Iemet linku!!!

  +3 [+] [-]

, 2017-07-07 00:10, pirms 7 gadiem
Par Liepāju: malači! Ko Karašausks Latvijā vēl dara?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-07 00:12, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Grūta uzvara,bet interesanti kaut kas cits.Sūduva pret Soļigorsku uzvaras vārtus guva kompensācijas laikā un to pašu izdarīja liepājnieki.Redzēs tālāk,kuram no šiem diviem veiksminiekiem veiksies tālāk.
Leišiem šodien Mindauga kronēšanas dienā, savukārt, Kursā beidzot laikam sienu varēs sākt vākt.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-07 00:15, pirms 7 gadiem
Skatos atkārtojumu: 65:30 mani var labi dzirdēat
Go west

  +1 [+] [-]

, 2017-07-07 00:15, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Tad komentetajs pec Karasauska vārtiem blava,ta itka Liepaja butu uzvarejusi ČL finālā
Tas bija garākais Gooooools LV komentētāju vēsturē.

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:16, pirms 7 gadiem
Liquid rakstīja: Sasperjods, kāpēc es vēl joprojām redzu Keita, tu tak teici ka noteikti līdz vasarai tiks pārpirkts, a viņš kā lažoja tā lažo liepājas kreklā?)
Keitā ir nosēdies nedaudz, bet ir jauns prospekts Gvejs. Nr.4

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:17, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Skatos atkārtojumu: 65:30 mani var labi dzirdēat
Go west
Padalies ar linku?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-07 00:19, pirms 7 gadiem
Krishus2308 rakstīja: Apmēram minūti pirms gola kāds no līdzjutējiem stadionā kaut ko pateica Pertijam. Viņš parādīja līdzjutējam vidējo pirkstu un sāka viņu lamāt. "Augsts" inteliģences un kultūras līmenis. Galvā laikam viņam tas pats, kas Vinnijam Pūkam.
Tie ir vecie zvejnieka/metalurga laiku fani

  +1 [+] [-]

, 2017-07-07 00:20, pirms 7 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Kā jau teicu pirms spēles sasperjodam, ja reiz dziedi Liepājas himnu, tad ir jābūt visā un ap visu Liepāju, vai tas ir sports, izglītība vai medicīna. Esmu Liepājas patriots un esmu lepns par Liepājas futbolā sasniegto šodien. Pat nepieļāvu zemapziņā domu, ka FKL varētu netikt nākamā UEFA līgas fāzē. Viss kas notiek, notiek ap Liepāju!!
Es šo saprotu, ka, Tavprāt, esmu zaimotājs un nedrīkstu pieskārties Liepājas svētumiem...

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:20, pirms 7 gadiem
zb83 rakstīja: labi,saprotu virsliga,kas nah.. nevienam nav vajadziga,bet nu ja uz euro kausiem nevar savakt skatitajus,nu tas i psc.
1-3 nostrādāja nelāgu lomu

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:23, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Padalies ar linku?
LTC pakā sc.com attinu atpakaļ

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:24, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Bet nu emocijas pēc Karašauska vārtiem bija fantastiskas, lai gan neesmu Liepājas līdzjutējs.
Gluži manas sajūtas. Prieks bija varens!

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:25, pirms 7 gadiem
67. minūtē Ventspils izdara pirmo sitienu, bet garām vārtiem.

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:27, pirms 7 gadiem
sabikas rakstīja: 67. minūtē Ventspils izdara pirmo sitienu, bet garām vārtiem.
vairs tik 53 min jāiztur.

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:28, pirms 7 gadiem
Valur iesit vartus! 0:1

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:28, pirms 7 gadiem
0:1 Ventspilij.

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:28, pirms 7 gadiem
Arlabunakti, Latvijā par futbola un Gulbja uzvarām vēl nedod brīvidienu : )

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:29, pirms 7 gadiem
Baraks Osama rakstīja: 0:1 Ventspilij.
žēl...
Bet pilnīgi likumsakarīgi.

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:30, pirms 7 gadiem
Ventspilij nav ko zaudet. Ies uz prieksu un varbut iebakstis kaut ko

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:30, pirms 7 gadiem
Kļavulapa-1
Nekur jau nerāda.Var sekot tikai spēles statistikai un rezultātam
VAL - VEN | Valur - Ventspils

Ventspili var apsveikt ar pirmo bīstamo momentu un sitienu vārtu rāmī

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:31, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Kļavulapa-1
Nekur jau nerāda.Var sekot tikai spēles statistikai un rezultātam
VAL - VEN | Valur - Ventspils

Ventspili var apsveikt ar pirmo bīstamo momentu un sitienu vārtu rāmī
Skatos 1-0. Cauri ir ja nenotiek brīnums..

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:31, pirms 7 gadiem
Bet Valur tikko atbildēja ar gūtajiem vārtiem 0-1

  +2 [+] [-]

, 2017-07-07 00:32, pirms 7 gadiem
Islandē ikvienā sādžā ir 7 futbola laukumi.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-07 00:33, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Bet Valur tikko atbildēja ar gūtajiem vārtiem 0-1
Tā notiek, ja vienīgais uz ko koncentējās ir ničas noturēšana.

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:35, pirms 7 gadiem
Ventspils paliek mazākumā.

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:37, pirms 7 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Ventspils paliek mazākumā.
Labi ka vismaz Liepājai izdevās...

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:37, pirms 7 gadiem
PAVLOVAM RED CARD!!! AND GO OUT!!!

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:37, pirms 7 gadiem
Pavlovs noraidīts.

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:39, pirms 7 gadiem
Vai tiešām Liepāja būs vienīgā Latvijas komanda,kas guvusi vārtus eiro kausos šosezon...

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:42, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1, 00:33, pirms 5 minūtēm, ignorēt, atbildēt

alguns rakstīja: Bet Valur tikko atbildēja ar gūtajiem vārtiem 0-1

Tā notiek, ja vienīgais uz ko koncentējās ir ničas noturēšana.

Pilnībā piekrītu,bet diemžēl uz kaut ko vairāk kā cipari rāda,viņi šobrīd nav spējīgi.

     [+] [-]

, 2017-07-07 00:51, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Klavulapa-1, 00:33, pirms 5 minūtēm, ignorēt, atbildēt

alguns rakstīja: Bet Valur tikko atbildēja ar gūtajiem vārtiem 0-1

Tā notiek, ja vienīgais uz ko koncentējās ir ničas noturēšana.

Pilnībā piekrītu,bet diemžēl uz kaut ko vairāk kā cipari rāda,viņi šobrīd nav spējīgi.
Ventiem interesanti laiki priekšā. Aug konkurence un naudu vecais žīds skatos vairs neatvēl un ja šādi turpinās spēlēt tad nākamgada eirokausi var aiziet gar degunu. Finansiāli tas būtu nopietns sitiens zem jostas.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-07 00:54, pirms 7 gadiem
Nebūs naudiņa jātērē un uz Slovēniju nebrauksim.Pa visu spēli viens sitiens garām vārtiem.Tas ir kaut kas!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-07 08:17, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vietējiem )mājiniekiem) daudz ko var piedot, bet kad leģionāri, kuriem pēc būtības būtu jābūt galvas tiesu labākiem par vietējiem, ne ar ko nav labāki par vietējiem spēlētājiem, tad nafig tādus leģionārus? Lai labāk to naudu piemet vietējiem spēlētājiem labākai motivācijai, un rezultāts ne ar ko nebūs sliktāks kāds ir patreiz.
man te radās iedeja... sameklē kādu.. kuram iedejās kā tev... uzbliez komandu un esi treneris... paskatīsimies... kur būsi... un Mettai ir vietējie.. man liekas ka zini kurā vietā viņi ir ..

     [+] [-]

, 2017-07-07 09:11, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Labi ka vismaz Liepājai izdevās...
Beidz liekuļot un pieminēt Liepājas vārdu.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-07 09:13, pirms 7 gadiem
Ļurba rakstīja: man te radās iedeja... sameklē kādu.. kuram iedejās kā tev... uzbliez komandu un esi treneris... paskatīsimies... kur būsi... un Mettai ir vietējie.. man liekas ka zini kurā vietā viņi ir ..
Šams taču no futbola saprot, kā es Ķīnas ābeci. Gudru runu šeit bīda un tas arī viss. Īstenībā neko nesaprot

     [+] [-]

, 2017-07-07 09:18, pirms 7 gadiem
bļ ja vēl tagad Arturiku nepaņems viltīgais Starkovs uz izlasi rudens spēlēs !

  -1 [+] [-]

, 2017-07-07 11:30, pirms 7 gadiem
puslaiks rakstīja: Protams, milzīgs prieks, ka tomēr spēles beigās Kara izrāva uzvaru, bet domīgu dara cits fakts. Keitā, Gueje, Tomičs, Eristavi, Strumija, Lebamba, Torress. 7 ārzemnieki, lai uzveiktu amatierus??
Piekrītu, to pērtiķu ir par daudz! Lai starptautiskajā arēnā nebojātu Latvijas imidžu, ir jāpatur Baltie, pārējos PROM!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-07 11:57, pirms 7 gadiem
Ļurba rakstīja: man te radās iedeja... sameklē kādu.. kuram iedejās kā tev... uzbliez komandu un esi treneris... paskatīsimies... kur būsi... un Mettai ir vietējie.. man liekas ka zini kurā vietā viņi ir ..
Mettai ir vietējie? Ja skaita procentuāli mazāk Krievu, tad jā, vietējo ir daudz, bet ja ņem vērā pērtiķus, tad Metta ir visnebaltākā komanda tirslīgā

     [+] [-]

, 2017-07-07 12:30, pirms 7 gadiem
obugis rakstīja: Mettai ir vietējie? Ja skaita procentuāli mazāk Krievu, tad jā, vietējo ir daudz, bet ja ņem vērā pērtiķus, tad Metta ir visnebaltākā komanda tirslīgā
Diemžēl tavs (ar mazo burtu) attīstības, intelekta, cieņas un cilvēcisma līmenis sliecas viszemākajā punktā. Tu pat pie šī raksta, kas ir UEFA segmentā un kur "NO TO RACISM" ir gandrīz vai devīze, parādi, ka tev absolūti nerūp cilvēktiesības uz brīvu dzīvi uz mūsu planētas. Es saprotu, ka i-neta anonimitāte padara tevi un līdzīgi domājošos par varoņiem un šī ir tāda sava veida izklaide, provocēt negācijas, bet rasisms, manuprāt, ir visaugstākais kriminālais kults, kāds var būt.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-07 12:34, pirms 7 gadiem
Fiasko rakstīja: Diemžēl tavs (ar mazo burtu) attīstības, intelekta, cieņas un cilvēcisma līmenis sliecas viszemākajā punktā. Tu pat pie šī raksta, kas ir UEFA segmentā un kur "NO TO RACISM" ir gandrīz vai devīze, parādi, ka tev absolūti nerūp cilvēktiesības uz brīvu dzīvi uz mūsu planētas. Es saprotu, ka i-neta anonimitāte padara tevi un līdzīgi domājošos par varoņiem un šī ir tāda sava veida izklaide, provocēt negācijas, bet rasisms, manuprāt, ir visaugstākais kriminālais kults, kāds var būt.
Antirasisms ir tūkstošreiz briesmīgāks par pašu rasismu!!! Vairāk par 20 gadiem dzīvojot R-Eiropā nonācu pie šāda slēdziena un atkāpties no saviem principiem netaisos!!! Baltā rase tiek apzināti iznīcināta, un tādi liberasti kā tu tikai veicina šo procecu, diemžēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-07 12:51, pirms 7 gadiem
Kaads nevar pateikt ja FK Liepaja tiek taalaak kaada komanda buus pretii??

     [+] [-]

, 2017-07-07 14:13, pirms 7 gadiem
jefinnss rakstīja: Kaads nevar pateikt ja FK Liepaja tiek taalaak kaada komanda buus pretii??
UEFA Europa League - Draws - UEFA.com

Mēs spēlējam pret Mariampoles Sūduva. Leiši vakar uzvarēja savā laukumā Soļigorsku un jau pirms tam bija zināms, ka ar šo pāra uzvarētāju tiksies vai nu Liepāja vai ziemeļīri. Spēle būs jau 13. jūlijā, nākam ceturtdien, Liepājā!

     [+] [-]

, 2017-07-07 23:48, pirms 7 gadiem
Fiasko rakstīja: UEFA Europa League - Draws - UEFA.com

Mēs spēlējam pret Mariampoles Sūduva. Leiši vakar uzvarēja savā laukumā Soļigorsku un jau pirms tam bija zināms, ka ar šo pāra uzvarētāju tiksies vai nu Liepāja vai ziemeļīri. Spēle būs jau 13. jūlijā, nākam ceturtdien, Liepājā!
2-0 Grebis un Strumija