Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

D grupa: "City" izrauj smagu neizšķirtu pret Dortmundi

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

D grupa: "City" izrauj smagu neizšķirtu pret Dortmundi
Foto: AP/Scanpix

UEFA Čempionu līgas D grupas mačā Mančestras "City" izrāva neizšķirtu pret Dortmundes "Borussia" - 1:1. Varena spēle "City" vārtuvīram Džo Hārtam, kurš neskaitāmas reizes glāba savu komandu. Otrajā mačā Madrides "Real" ar 4:1 sakāva Amsterdamas "Ajax". Trīs vārti Krištianu Ronaldu kontā.

Hārts neskaitāmas reizes glābj, "City" izrauj neizšķirtu

Mančestras "City" pirmajā mačā piedzīvoja zaudējumu pret Madrides "Real" (2:3), lai arī vēl 85. minūtē izvirzījās vadībā ar 2:1. Savukārt Dortmundes "Borussia", pateicoties Roberta Levandovska vārtiem, tika pie uzvaras pret "Ajax" – 1:0. "City" pamatsastāvā, salīdzinot ar neseno Premjerlīgas maču pret "Fulham", bija iekļauti Karloss Tevess un Samirs Nasrī, savukārt Dortmundes sastāvā pēc viena mača atpūtas atgriezās Roberts Levandovskis. Tāpat pamatsastāvā vieta atradās Svenam Benderam, kurš tikai nesen atgriezās laukumā pēc atgūšanās no operācijas.

Mājinieki sāka ar vairākiem labiem momentiem – vārtsargs Veidenfellers glāba pēc Silvas un Nasrī sitieniem, savukārt Sabaleta no lieliskas pozīcijas raidīja bumbu pāri. Dortmunde atbildēja ļoti bīstami – Gece saņēma bumbu soda laukumā, tēmēja apakšējā stūrī, taču Hārts aizskāra bumbu, un tā, trāpījusi pa stabu, atstāja laukumu. Vēlāk "City" vēl pāris reizes lika pasvīst Veidenfelleram, bet pašās puslaika beigās pamatīgs spiediens "Borussia" izpildījumā – vēl divreiz lieliski momenti bija Gecem (pārliktnis, kā arī glāba Hārts), nedaudz līdz vārtu guvumam pievīla Subotičam, pēc tālsitiena bumba lidoja tikai nedaudz garām apakšējam stūrim. 0:0.

Otrā puslaika ievadā pēc Piščeka piespēles no malas vēl viena lieliska iespēja radās Gecem, taču arī šoreiz pussargam neizdevās iesist – atkal glāba Hārts, ar pūlēm atvairot tālajā apakšējā stūrī lidojošu bumbu. 61. minūtē netālu no "City" soda laukuma kļūdījās Rodvels, bumbu pārķēra Roiss, izskrēja viens pret vārtiem un atklāja rezultātu – Hārts skāra bumbu, taču nespēja glābt mājiniekus. Nedaudz vēlāk Roiss varēja panākt 2:0, iespēja bija arī Gindoganam, taču Hārts nospēlēja lieliski. Labu momentu neizmantoja arī Levandovskis, un beigās Dortmundi izniekotās iespējas – pēc Subotiča spēles soda laukumā ar roku pendeli realizēja uz maiņu iznākušais Balotelli, 1:1. "City" ļoti grūts neizšķirts.

Ronaldu "hat-trick" Madrides uzvarā

Madrides "Real" grupu turnīru uzsāka ar laimīgu uzvaru pret "City", pēdējo piecu minūšu laikā no 1:2 panākot 3:2. Savukārt Amsterdamas "Ajax" piedzīvoja minimālu zaudējumu pret Dortmundes "Borussia" (0:1). Žuzē Mourinju ļāva pamatsastāvā iziet Kakā un Hosē Kalejhonam, uz soliņa atstājot Anhelu di Mariju un Mesutu Ezilu. Aizsardzības līnijā Alvaro Arbeloa ieņēma nedēļas nogalē "La Liga" mačā spēlējušo Rafaelu Varānu, uzbrukumā Karims Benzemā nomainīja Gonsalo Igvainu.

Visai drīz pēc Benzemā varēja izcelties pēc Ronaldu piespēles, taču vēl bīstamāka situācija pie "Ajax" vārtiem radās 14. minūtē. Vispirms Kevins Vērmers atvairīja Ronaldu sisto bumbu, bet mirkli vēlāk glāba arī pēc Kakā un Benzemā sitieniem. Vēl pēc mirkļa ar galvu garām sita Ramoss. Milzīgais "Real" spiediens turpinājās, Vērmeram bija vēl vairākas reizes jāglābj savu komandu, līdz 42. minūtē pāris iespējas neizmantojušais Ronaldu no neliela attāluma atklāja rezultātu – portugālis saņēma bumbu pēc Benzemā centrējuma.

Otrā puslaika sākumā pēc Kakā piespēles Benzemā ar skaistu sitienu pāri sev panāca 2:0. Tiesa, astoņas minūtes vēlāk "Ajax" atkal samazināja starpību, kad pēc Eriksena piespēles Moisanders ar galvu no tuva attāluma pārspēja Kasiljasu. Turpinājumā "Ajax" bija arī pāris iespējas izlīdzināt rezultātu, bet pašās beigās "Real" nokārtoja ļoti pārliecinošu uzvaru. Vispirms Ronaldu pēc saspēles ar Benzemā panāca 3:1, bet divas minūtes vēlāk vēl viena uzbrukumā pārmeta bumbu pāri Vērmeram, nokārtojot sev "hat-trick". 4:1, "Real" otrā uzvara divās spēlēs un grupas līderes gods.

UEFA Čempionu līga, D grupa

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Ajax Amsterdam – Real Madrid1:2 (0:1)Moisanders 56' – Ronaldu 42' 79' 81'; Benzemā 48'
Manchester City – Borussia Dortmund0:1 (0:0)Balotelli 90'(11m) – Roiss 61'
VKlubsSUNZV.A.P
1.Real22007:36
2.Borussia21102:14
3.City20113:41
4.Ajax20021:50

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 00:08, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Tas āriešu vāŗtsargs kaut kāds jocīgs. Tik atklāti trash talk laist vaļā. SuperMario pendele lielo muti aizvēra ļoti skaisti Un arī žests bija pilnīgi vietā.
noteikti nemieraa ar pendeli bija un gribeeja no ritma izsist... bet japiekriit - Balotelli aukstasiniigs...

p.s. BVB tāpat izies no grupas... izskatās ļoti labi komanda! Ja pret real vēļ paņems 3 punktus savās mājās (kas nv a nereāli... savās mājās Dortmunde var darīt lielas lietas), tad pavisam jauki...

  +4 [+] [-]

, 2012-10-04 00:08, pirms 12 gadiem
clyde_shelton rakstīja: tikai brīnums glāba Borussia no zāģa.
Izlasiju tavu komentaru,ta saku smieties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-04 00:19, pirms 12 gadiem
budd rakstīja: Tātad, pēc šādas loģikas sanāk, spēlētājs ieskrienot soda laukumā ir muļķis cenšoties sist pa vārtiem, tā vietā ir jābliež pa rokām aizsargiem un pēc tam vnk jārealizē pendele? Bāc, būtu pa rokai Morinjo e-pasts
izskaidro kāpēc lielākā daļa aizsargu spēlējot soda laukumā vispār novāc rokas aiz muguras,roka bija,tiesnesim bija tiesības to piešķirt, man jau liekas,ka iedeva tāpēc,ka bumba lidoja vārtu virzienā nevis bija centrējums,bet manuprāt soda laukumā ir vispār jābeidz tās runas apzināta neapzināta,jebkuram City fanam tā ir apzināta,bet Borusia fanam neapzināta nu kas tie par noteikumiem,kur tik daudz interpretācijas

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 00:19, pirms 12 gadiem
makaka-3 rakstīja: nu trāpīt speciāli aizsargam pa rokām, kuras viņš plivina, ir simtreiz lielāks talants nekā trāpīt pa vārtiem.
Pag, pag, pats teici - soda laukumā bija, pa roku trāpija - pendele. Tātad nav jācenšas trāpīt pa roku, kas ir apzināti vai neapzināti kilometru no ķermeņa un plivinās kā putnubiedēklis vējā, galvenais tik uzšauc pa roku un lieta darīta. Jeb Tu gribi apgalvot, ka Subotiča roka plivinājās pa gaisu kā traka?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-04 00:24, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: izskaidro kāpēc lielākā daļa aizsargu spēlējot soda laukumā vispār novāc rokas aiz muguras,roka bija,tiesnesim bija tiesības to piešķirt, man jau liekas,ka iedeva tāpēc,ka bumba lidoja vārtu virzienā nevis bija centrējums,bet manuprāt soda laukumā ir vispār jābeidz tās runas apzināta neapzināta,jebkuram City fanam tā ir apzināta,bet Borusia fanam neapzināta nu kas tie par noteikumiem,kur tik daudz interpretācijas
Pirmkārt, tiesnesis nav un nedrīkst būt burta kalps, katra epizode ir jāizsver un jāpielāgo (jāpiemēro) noteikumi atbilstoši. Šajā gadījumā - visi biaj lecienā, subotičam minimāli roka uz āru (kā var lekt ar rokām aiz muguras) un aguero negaidīti un no ultra tuvas distances uzsita tieši pa roku. Kādas tur vispār diskusijas? Ja tā ir spēle ar roku, tad vēstures gaiteņi ir pāripldīti ar nepareizi nenosvilptām rokām.

     [+] [-]

, 2012-10-04 00:26, pirms 12 gadiem
makaka-3 rakstīja: īsti nesapratu tavu domu gājienu, bet pēc tavām domām uzbrucējs tīšām tēmēja pa roku????? Tad viņš jāmet ārā no City. Pēc tavas domas 99,99% roku var traktēt kā uzsistas
Nē, es saku, ka, ja spēles noteikumus tiesnešiem būtu jāinterpretē tik vienkāršoti kā tavā pirmajā komentārā (soda laukums, roka - pendele), tad tiktiešām visvieglākais veids kā gūt vārtus būtu uzsist pa roku pretspēle'tājam. Nesaku, ka Aguero to darāija tīšām, vnk tā nebija spēle ar roku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-04 00:29, pirms 12 gadiem
budd rakstīja: Pirmkārt, tiesnesis nav un nedrīkst būt burta kalps, katra epizode ir jāizsver un jāpielāgo (jāpiemēro) noteikumi atbilstoši. Šajā gadījumā - visi biaj lecienā, subotičam minimāli roka uz āru (kā var lekt ar rokām aiz muguras) un aguero negaidīti un no ultra tuvas distances uzsita tieši pa roku. Kādas tur vispār diskusijas? Ja tā ir spēle ar roku, tad vēstures gaiteņi ir pāripldīti ar nepareizi nenosvilptām rokām.
nu klausies,ja tāda situācija būtu uz vārtu līnijas ar teiktu,ka nav roka,trāpija nejauši,tas jā,bet tas jau nemaina situāciju,ka bija vārtu gūšanas moments

     [+] [-]

, 2012-10-04 00:33, pirms 12 gadiem
Detlefs rakstīja: Bez Hārta un Van Pērsija,City ir nožēlojams,varenair klubs brūk.
Real simply the best,Ronaldu turpina plosīties.
Besī ka soģi palīdz bagātajiem klubiem.
pričom Van Pērsijs pie City????Un nu par tiesnešu palīdzību-vai tik Real nebija vienīgais klubs,uz kuru vārtiem visas sezonas gaitā nozīmēja tikai vienu pendeli un pietam pēdējā kārtā,ja nemaldos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-04 00:37, pirms 12 gadiem
makaka-3 rakstīja: kas tev par slimību?
man tādas nelielas aizdomas,ka messibesi uztaisījis jaunu profilu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-04 00:38, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu klausies,ja tāda situācija būtu uz vārtu līnijas ar teiktu,ka nav roka,trāpija nejauši,tas jā,bet tas jau nemaina situāciju,ka bija vārtu gūšanas moments
Nubet, redzi, es tieši par to arī runāju - ir jāskatās kāda ir situācija un ņemot vērā, ka roka bija absolūti neapzināta un arī neizbēgama, tad šis moments nebija ne tuvu tik liels "vārtu moments", lai tur būtu pendele. Tas ir tas pats, ko es teicu otram cilvēkam, ja neskatās pēc situācijas, bet vnk svilpj, tad spēlētājs nonākot teiksim viens pret 2 aizsargiem ar minimālu iespēju tikt pie sitiena vnk var ņemt un šaut pa roku. ja pretinieks ir ļoti tuvu, tas nav nemaz tik grūti trāpīt pa roku. Par to ir stāsts.

     [+] [-]

, 2012-10-04 00:39, pirms 12 gadiem
Par FCN budžetu - vairāk par tiem pašiem 20 MEUR nebūs. Bet lieliska personālpolitika-lieliski pārdeva Wollscheidu (kā Gundogānu iepriekšējā sezonā), nopirka par kapeikām Hiroshi Kiyotake, kas izskatās vismaz kā Kagawa agrīnajās dienas Bundeslīgā + kā vienīgo "veco" Hanno Balitschu, kas puslīdz tur kopā visu to jauniešu bariņu. Īsumā, tāda "Dortmundes jauniešu komanda" (Bez Balitscha, Schaefaer un Pinolas būtu kādi 19-20 gadi vidējais vecums), kas var vinnēt jebko, bet ekvivalenti arī zaudēt jebkam. Nu un protams - bez Hekinga tas viss nestrādātu.
chr1sT rakstīja: Ko saki par FCN shosezon? Domaaju, ka pagaidaam vinji ir paarsteidzoshi augstu ar taadu sastaavu kaa shobriid. Prognozeeju, ka sezonu nosleegs 15.-16 vietaa Un klau, Kicker neraksta par Nuernbergas budzetu shosezon, vari apgaismot?

     [+] [-]

, 2012-10-04 00:50, pirms 12 gadiem
bērnībā mēs tās saucām par "uzsistām" rokām un pendeles nesitām, bet tiesnešiem vadās pēc piespiesta pie ķermeņa/nepiespiesta pie ķermeņa roka!

No Saturna Vērotājs rakstīja: "Roka nepaliek roka". "Roka" ir tikai "apzināta roka", šeit to, pat gribot, nevar pievilkt aiz matiem.

     [+] [-]

, 2012-10-04 00:51, pirms 12 gadiem
budd rakstīja: Nubet, redzi, es tieši par to arī runāju - ir jāskatās kāda ir situācija un ņemot vērā, ka roka bija absolūti neapzināta un arī neizbēgama, tad šis moments nebija ne tuvu tik liels "vārtu moments", lai tur būtu pendele. Tas ir tas pats, ko es teicu otram cilvēkam, ja neskatās pēc situācijas, bet vnk svilpj, tad spēlētājs nonākot teiksim viens pret 2 aizsargiem ar minimālu iespēju tikt pie sitiena vnk var ņemt un šaut pa roku. ja pretinieks ir ļoti tuvu, tas nav nemaz tik grūti trāpīt pa roku. Par to ir stāsts.
tur tev piekrītu,bet nevaru ar nepiekrist tam,ka tiesnesis nosvilpa pēc noteikumiem,nu bija tiesības viņam svilpt,neizdomāja no zila gaisa,ja šitā situācija nebūtu pēdējās min,bet gan spēles beigās neviens tai pat nepievērstu uzmanību un mātu ar galvu,ka pendele bija

  +2 [+] [-]

, 2012-10-04 01:01, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: tur tev piekrītu,bet nevaru ar nepiekrist tam,ka tiesnesis nosvilpa pēc noteikumiem,nu bija tiesības viņam svilpt,neizdomāja no zila gaisa,ja šitā situācija nebūtu pēdējās min,bet gan spēles beigās neviens tai pat nepievērstu uzmanību un mātu ar galvu,ka pendele bija
Starp citu, skatījos krievu komentētāju, viņš bija pret pendeli, pēc tam atkārtojumu ar angļu komentētāju - arī pret, espn arī saka, ka strīdīgi, bet patiesībā, kaut arī es uzskatu, ka tur pendele nebija,nemaz tik ļoti par to tā nesatraucos un pieņemu, ka var domas dalīties sēit. Uzskatu, ka Borusija zaudēja nevis pendeles dēļ, bet neizmantoto iespēju rezultātā, vnk, man nepatika izskanējušā teorija par to, ka pendelei bija 1000% jābūt, jo tas notika soda laukumā. un, lai kā tur bija ar pendeli, piekritīsi (ja skatījies spēli) tiesnesis patiešām bija āmurgalva (nevis uz vienu pusi, bet abām)

     [+] [-]

, 2012-10-04 01:21, pirms 12 gadiem
budd rakstīja: Starp citu, skatījos krievu komentētāju, viņš bija pret pendeli, pēc tam atkārtojumu ar angļu komentētāju - arī pret, espn arī saka, ka strīdīgi, bet patiesībā, kaut arī es uzskatu, ka tur pendele nebija,nemaz tik ļoti par to tā nesatraucos un pieņemu, ka var domas dalīties sēit. Uzskatu, ka Borusija zaudēja nevis pendeles dēļ, bet neizmantoto iespēju rezultātā, vnk, man nepatika izskanējušā teorija par to, ka pendelei bija 1000% jābūt, jo tas notika soda laukumā. un, lai kā tur bija ar pendeli, piekritīsi (ja skatījies spēli) tiesnesis patiešām bija āmurgalva (nevis uz vienu pusi, bet abām)
darba dēļ redzēju tikai otro puslaiku,bet tiešām likās,ka tiesnesis pietiesāja par labu City,par vienādiem pārkāpumiem vieniem svilpa otriem ne un nu tā situācija ar savainoto Dortmundes spēlētāju,bet nu tas nemaina manu viedokli,ka pendelei bija tiesības būt,cita lieta ka daži tiesneši nebūtu devuši,varētu pat teikt,ka tiesnesis meklēja iespēju un atrada pilnīgi ataisnojamu

     [+] [-]

, 2012-10-04 10:12, pirms 12 gadiem
Jāatzīst, ka neizšķirts ir labs iznākums šai spēlei, jo Dortmunde bija labāka. No otras puses Hārts ir daļa no City un tā kā Hārts bija izcils varētu teikt, ka Hārta izcilība kompensēja slikto spēli aizsardzībā. Uzbrukumā bija pietiekami daudz labu momentu, ko vajadzēja realizēt.
Uzskatu, ka pendele bija pelnīta, jo ar roku tika bloķēts sitiens, kas gāja vārtos, turklāt roka bija pacelta gaisā, droši vien tas nebija apzināti, bet pendele bija pamatota. Pirms kritizēt Balotelli (kurš savas karjeras laikā oficiālajās spēlēs ir iesitis visas pendeles) vajadzētu ņemt vērā, ka Dortmundes vārtsargs pirms pendeles piegāja pie Mario un kaut ko (droši vien ne pārāk pieklājīgu) viņam pateica, tā kā tas žests bija vietā.
Savādāk pierādījās, ka Rodvels ČL šobrīd nav gatavs, žēl, ka nebija pieteikts Barijs, kas varētu sekmīgi aizstāt Garciju, bet tas saprotams viņš tikko pēc traumas un bija daudz spēlējis pēdējās 2 spēlēs.
Vēl izskatās, ka Nastasičs tagad ir pamata CB, ļoti drosmīgs solis, es to pilnībā atbalstu.

     [+] [-]

, 2012-10-04 10:17, pirms 12 gadiem
Jā bez Van Pērsija City būtu grūti, ja vien Toress atkal neatgūs formu un varēs viņu pilnvērtīgi aizstāt...[quote detlefs]
Bez Hārta un Van Pērsija,City ir nožēlojams,varenair klubs brūk.

     [+] [-]

, 2012-10-04 10:36, pirms 12 gadiem
Nu nepārliecina City spēle šosezon Eiropā.
Nesalīdzināmi sliktāk nekā pērn EPLā.
Žēl. Sāka jau iepatikties. Lai arī 3niekā ir arī tgd EPL, arī tur nepārliecina. zaudējuši "asumu".

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 10:41, pirms 12 gadiem
Mjā, spēle bija super.. Dortmunde bija pelnījusi uzvarēt, Hārtam mūža labākā spēle, prieks par viņu. City sāk riebties, viņiem nereāli veicas..

     [+] [-]

, 2012-10-04 10:55, pirms 12 gadiem
Cik City spēles Tu esi redzējis šogad (un vispār)? Skatījies kaut vai pagājušo pret Fulham? Tur Fulham iedeva daudz strīdīgāku pendeli par vakardienas.
Un Hārts spēlē ļoti augstā līmenī jau vairākus gadus, cita lieta, ka reti uz viņa vārtiem izdara tik daudz bīstamus sitienus kā vakar.
ex-clusive9 rakstīja: Mjā, spēle bija super.. Dortmunde bija pelnījusi uzvarēt, Hārtam mūža labākā spēle, prieks par viņu. City sāk riebties, viņiem nereāli veicas..

     [+] [-]

, 2012-10-04 10:57, pirms 12 gadiem
Jā sezonas sākumā vēl ir tālu no pagājušās sezonas formas. EPL šobrīd ir 4, bet dēļ vārtu starpības. Drīzāk jāskatās punktu starpība ar Chelsea (-4) un ar MU (tikpat punktu).
migelitto rakstīja: Nu nepārliecina City spēle šosezon Eiropā.
Nesalīdzināmi sliktāk nekā pērn EPLā.
Žēl. Sāka jau iepatikties. Lai arī 3niekā ir arī tgd EPL, arī tur nepārliecina. zaudējuši "asumu".

     [+] [-]

, 2012-10-04 12:48, pirms 12 gadiem
Žēl Ajax šitajā grupā nekas nespīd, simpātiska komanda.

     [+] [-]

, 2012-10-04 16:04, pirms 12 gadiem
budd rakstīja: Starp citu, skatījos krievu komentētāju, viņš bija pret pendeli, pēc tam atkārtojumu ar angļu komentētāju - arī pret, espn arī saka, ka strīdīgi, bet patiesībā, kaut arī es uzskatu, ka tur pendele nebija,nemaz tik ļoti par to tā nesatraucos un pieņemu, ka var domas dalīties sēit. Uzskatu, ka Borusija zaudēja nevis pendeles dēļ, bet neizmantoto iespēju rezultātā, vnk, man nepatika izskanējušā teorija par to, ka pendelei bija 1000% jābūt, jo tas notika soda laukumā. un, lai kā tur bija ar pendeli, piekritīsi (ja skatījies spēli) tiesnesis patiešām bija āmurgalva (nevis uz vienu pusi, bet abām)
Krievu komentētājos klausītos nevajadzētu