Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" kļūst par pirmo Čempionu līgas finālisti

Agris Suveizda

"Barcelona" kļūst par pirmo Čempionu līgas finālisti
Eriks Abidāls (nr.22) tiek sveikts ar atgriešanos laukumā
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika aizvadīta UEFA Čempionu līgas pusfināla atbildes spēle. Tajā divu spēcīgāko Spānijas klubu duelī "Barcelona" savā laukumā uzņēma niknāko konkurenti Madrides "Real". Mačs noslēdzās ar neizšķirtu 1:1, līdz ar to "Barcelona" divu cīņu summā uzvarēja ar 3:1 un kļuva par pirmo finālisti.

Lai arī dažādu iemeslu dēļ nevarēja spēlēt Gabriels Milito, Maksvels, Adrianu, Bojans Krkičs un Hosē Manuels Pinto, "Barcelona" pēc Andresa Injestas atgriešanās varēja spēlēt praktiski optimālajā virknējumā. Tikmēr "Real" nometnē sastāva problēmas bija krietni nopietnākas. Diskvalificēti bija Pepe un Serhio Ramoss, bet joprojām savainots ir Sami Kedira. Piedevām uz komandas soliņa nevarēja atrasties Žozē Mourinju. Kamēr Hoseps Gvardiola starta vienpadsmitniekā iztika bez pārsteigumiem, viesiem uzbrukuma smailē darbojās Gonsalo Iguains, bet vidējā līnijā Mesutu Ezilu aizstāja brazīlietis Kakā.

Kā jau to varēja gaidīt, "Barcelona" jau ar pirmajām minūtēm daudz vairāk kontrolēja bumbu. Mača sākumā "Real" vidējai līnijai gan izdevās turēties pretī un neļaut katalāņiem nostabilizēties madridiešu laukuma pusē. Mājiniekiem pirmā nopietnā vārtu gūšanas iespēja bija 22.minūtē. Pēc stūra sitiena negaidīti vārtu priekšā iznira pavisam nepieskatītais Serhio Busketss, tomēr viņš sita tieši virsū Ikeram Kasiljasam. "Barcelona" pamazām arvien pārliecinošāk ieguva teritoriju, puslaika otrajā daļā izveidojot pamatīgu uzbrukuma vilni.

Vispirms 32.minūtē Lionels Mesi ar viltīgu raidījumu pārbaudīja Kasiljasa modrību, bet jau nākamajā minūtē argentīnietis no soda laukuma iekšienes sita garām tālajam vārtu stūrim. 34.minūtē Mesi laukuma vidusdaļā atbruņoja Lasanu Djarā, tālāk piespēlēja Davidam Viljam, pēc kura sitiena glāba Kasiljass. Pēcāk garām vārtiem sita Pedro Rodrigess, bet 36.minūtē Kasiljass atkal demonstrēja meistarību pēc Mesi raidījuma un saglabāja savai komandai cerības uz pozitīvu iznākumu. Lai arī jāatspēlējas bija "Real", pirmo 45 minūšu statistika viesiem nebija glaimojoša – bumbas kontrole 31%, sitieni pa vārtiem 0:7 un sitieni vārtu rāmī 0:4.

Pēc pārtraukuma Los Blancos iesāka krietni aktīvāk un agresīvāk. Jau otrajā minūtē Iguains ieraidīja bumbu Viktora Valdesa sargātajos vārtos, tomēr, par nelaimi Madrides klubam, beļģu tiesnesis Franks De Blēkere epizodes sākumā fiksēja noteikumu pārkāpumu Krištianu Ronaldu. "Real" piederēja iniciatīva, tomēr 54.minūtē vadībā izvirzījās Blaugrana. Andress Injesta ar lielisku piespēli pārgrieza "Real" aizsardzības līniju, un Pedro Rodrigess bez lielām problēmām izmantoja izgājienu viens pret vienu - 1:0!

Turpinājumā spēle pilnībā pārvirzījās uz Madrides "Real" laukuma pusi, taču atkal vārtus guva tā komanda, kura pēdējās minūtēs vairāk aizsargājās. Vispirms Barselonas futbolistus pēc Anhela di Marijas sitiena glāba vārtu stabs, tomēr bumba atgriezās pie argentīnieša, un Marselu pēc di Marijas piespēles no tuvas distances izlīdzināja rezultātu - 1:1! "Real" atgriezās cerība, tomēr madridieši pārāk reti tika pie bumbas, un viesiem tā arī neizdevās izveidot beigu ofensīvu. Mača beigu daļas nozīmīgākais notikums bija pieredzējušā franču pussarga Erika Abidāla iziešana laukumā - francūzim tikai pirms aptuveni pusotra mēneša tika atklāts aknu audzējs un izdarīta steidzama operācija. "Barcelona" uzvarēja divu spēļu summā (3:1), pelnīti iekļūstot finālā.

UEFA Čempionu līga, pusfināls

Barcelona – Real Madrid 1:1 (0:0) (Pedro 54' - Marselu 64')

Pāris1.spēle2.spēleSummā
Schalke - Man United0:2 (0:0)4.maijā
Real Madrid - Barcelona0:2 (0:0)1:1 (0:0)1:3

 +39 [+] [-]

, 2011-05-03 23:38, pirms 13 gadiem
Kādreiz šis "El Classico" bija futbola mačs, kura laikā tika noskaidrota Spānijas Līgas labāka komanda, bet tagad tas ir vienkārši karš starp rupjiem spēlētājiem bez mazākās cieņas pazīmes pret pretiniekiem..
Maskerano izgājienu vispār labāk nekomentēšu.....

 +46 [+] [-]

, 2011-05-03 23:38, pirms 13 gadiem
šitā vārtoties, var trakāk notraumēties nekā pēc īsta sitiena!

 +36 [+] [-]

, 2011-05-03 23:39, pirms 13 gadiem
Paldies TV6 par translāciju!

 +35 [+] [-]

, 2011-05-03 23:40, pirms 13 gadiem
Labaakie aktieri futbolaa-FC Barcelona komanda,shaada aktierspeele,esmu sajuusmaa..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-05-03 23:40, pirms 13 gadiem
Nožēlojamie simulanti

  -1 [+] [-]

, 2011-05-03 23:40, pirms 13 gadiem
Pēc šo 2 spēļu noskatīšanās viens man tomēr tapa skaidrs - spāņu līgu es nekad neskatīšos!

 +28 [+] [-]

, 2011-05-03 23:40, pirms 13 gadiem
Cienigs damu futbols

 +35 [+] [-]

, 2011-05-03 23:41, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Paldies TV6 par translāciju!
Bet komentātors nav tas labākais :/

  -2 [+] [-]

, 2011-05-03 23:41, pirms 13 gadiem
Jā, sveicu barsas fanus!

Galvenais, ka viss stadions beigās dziedāja:
YouTube
- himno del barcelona con letra

 +31 [+] [-]

, 2011-05-03 23:41, pirms 13 gadiem
komenteetaajs diivains, lai neteiktu vairaak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-03 23:41, pirms 13 gadiem
Gribējās paskatīties labu futbolu. Rezultātā nožēlojami bija vērot kā pieauguši vīrieši raud un tēlo vairāk kā mana piecus gadus mazā meita Futbolu viņi spēlēt māk, bet visādi citādi – memļaki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2011-05-03 23:41, pirms 13 gadiem
noraus uz gurķi pret MU, Wembley stadionā šitādas vaļības neatļaus, kas fakts tas fakts!

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:41, pirms 13 gadiem
Real nospēlēja negaidīti vāji, bet Barca savā elementā - Holivuda!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 23:41, pirms 13 gadiem
komentetajs vnk atstoj! ludzu nakamreiz kko sakarīgāku!

Bet tā GO BARCA GO!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-03 23:42, pirms 13 gadiem
Maikl25 rakstīja: Nu komentetajs pa Tv6 man galigi izbesija,visu 1 puslaiku tik runa,cik slikti ir ta darit,ka Barcelona 1 spele,kad uzbruk Real ,elpa aizraujas dzekam,kapec ka labi maci iet,komentēt laiz kautkadu zalo gurki,kurs ir neprofisionals,izrada milestibu,par vienu komandu! Kreipans es domāju,labi ja vienu teikumu pateiktu,par ieprieksejo speli un viss,un pieverstos spelei!
Cerams ka tas gurķis,vairs nekomentēs!!
yee yeee Barca fināla,hahahahhahahaha,raudat Real:
Tu gan atri raksti!
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-03 23:42, pirms 13 gadiem
Maikl25 rakstīja: uz sevi spoguli paskaties.. es domaju tu lidzigas esi tam,ka apsauci vinu!
aizrijies ar savu spoguli maziņais

 +20 [+] [-]

, 2011-05-03 23:42, pirms 13 gadiem
Pretīgs futbols Barcas izpildījumā (simulācijas ziņā)
Slēpts komentārs: Ibra

  +9 [+] [-]

, 2011-05-03 23:42, pirms 13 gadiem
Nepatīk, ka šādi degradē skaistu futbolu

 +32 [+] [-]

, 2011-05-03 23:43, pirms 13 gadiem
Lai arii neesmu MU fans ceru,ka vinji uzvarees Barcu finaalaa,nedriikst pieljaut,ka simulanti tiek pie kausa!

 +35 [+] [-]

, 2011-05-03 23:43, pirms 13 gadiem
Barselonai cita gravitācija. ĀTRĀK PIE ZEMES VELK. Nožēlojami!
Maskerano Oskaru.

 +20 [+] [-]

, 2011-05-03 23:43, pirms 13 gadiem
Vairāk simulēšanas kā paša futbola

  +4 [+] [-]

, 2011-05-03 23:44, pirms 13 gadiem
Apsveicu Barsu ar tikšanu finālā.
Bet man likās jocīgi redzot momentus kad bija 50/50 pārkāpumi tie visi bija par labu Barselonas komandai.
Adebajoram vajag uz citu sporta veidu iet,varbūt cīņu.

 +45 [+] [-]

, 2011-05-03 23:44, pirms 13 gadiem
Futbola klubs Barcelona piedāvā daivinga pakalpojumus. Lēti!

  +7 [+] [-]

, 2011-05-03 23:44, pirms 13 gadiem
pickenroll rakstīja: Barselonai cita gravitācija. ĀTRĀK PIE ZEMES VELK. Nožēlojami!
Maskerano Oskaru.
viņiem kājas no gumijas

  +5 [+] [-]

, 2011-05-03 23:44, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: PĀRLIECINOŠI un PELNĪTI!
APSVIECU!

P.S.- Slapjais laukums nedaudz pabojāja "Barcelona" skaisto futbolu, citādi jau pirmajā puslaikā būtu kāds 3:0 mājinieku labā. "Real" nebija cerību.
To nu gan Tu nevari zināt, kā nekā Pasaulē labākais vārtsargs būtu jāpārspēj

 +25 [+] [-]

, 2011-05-03 23:45, pirms 13 gadiem
visu cieņu Barsas skaistajam FUTBOLAM, bet reiz dzīvoja vienpadsmit meitenes, kurām bija vienpadsmit celkas. kad meitenes no tām atvadījās, celkas pārcēlās spēlēt futbolu Barselonā. šodien laukumā bija tikai celkas.

nedaudz žēl, ka Ronaldū un citu Real spēlētāju impotence nespēja sagādāt intrigu, bet, ko var gribēt, kad komanda nemāk spēlēt bez bumbas, bet tikai bakstīties un bļaustīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FINE

  +8 [+] [-]

, 2011-05-03 23:46, pirms 13 gadiem
FINE rakstīja: Jus esiet nozeelojami, MADRIDES FANI!!
BARCA!!!!
Nožēlojamas ir tavas latviešu valodas zināšanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 23:46, pirms 13 gadiem
Haters gonna hate............. I HATE

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 23:46, pirms 13 gadiem
Nožēlojama ir tā barselona, lupatas nevis spēlētāji!!
Atgādina k-kādus basketbolistus...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 23:46, pirms 13 gadiem
ronaldu rakstīja: Real nospēlēja negaidīti vāji, bet Barca savā elementā - Holivuda!
...Tas pats Ronaldu krita zemē teju katrā gaisa divcīņā...
Slēpts komentārs: FINE

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:46, pirms 13 gadiem
Maikl25 rakstīja: Nu komentetajs pa Tv6 man galigi izbesija,visu 1 puslaiku tik runa,cik slikti ir ta darit,ka Barcelona 1 spele,kad uzbruk Real ,elpa aizraujas dzekam,kapec ka labi maci iet,komentēt laiz kautkadu zalo gurki,kurs ir neprofisionals,izrada milestibu,par vienu komandu! Kreipans es domāju,labi ja vienu teikumu pateiktu,par ieprieksejo speli un viss,un pieverstos spelei!
Cerams ka tas gurķis,vairs nekomentēs!!
yee yeee Barca fināla,hahahahhahahaha,raudat Real:
Es gan uzskatu, ka 1 spēle bija tā vērta, lai arī šajā spēlē runātu par to, ka Barcas spēlētāji ir sekmīgi beiguši simulēšanas skolu...

  +9 [+] [-]

, 2011-05-03 23:46, pirms 13 gadiem
Barselonai līdz finālam vēl ir laiks pilnībā noslīpēt savu aktiermākslu

  -4 [+] [-]

, 2011-05-03 23:47, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: To nu gan Tu nevari zināt, kā nekā Pasaulē labākais vārtsargs būtu jāpārspēj
Valdess šosezon izskatās pārliecinošāk (nepieļauj tik rupjas kļūdas), bet vismaz šajā spēlē Kasiljass spēlēja pat ļoti veiksmīgi...vismaz efektīgi noteikti. Vismaz Pedro Ikeru pārspēja vēsi, bet no tuvas distances daudz sitienu nemaz nebija.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-03 23:47, pirms 13 gadiem
Barcas spēle-govno,spānijas līga-govno Barcas aktiermāksla-labā līmenī,paganie simulanti,nevaru sagaidīt 28.maiju kad MU noliks šos pie vietas.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 23:47, pirms 13 gadiem
Ja jau Barca ir lupatas, aktieri utt., tad kas ir REAL.. vinji taksh zaudeeja.
Saldus sapnus, real fani!

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:48, pirms 13 gadiem
komentētājs par Real fanoja normāli

Jā , barsa simulēja , bet real simulēja tikpat , piemēram, Ronaldu ... vnk smieklīgi , tādēļ nav objektīvi lamāt tikai barsu.

Vispār man šķiet, ka šis simulēšanas farss bojā sporta veidu.

Esmu barsas fans , so GO BARCELONA!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 23:48, pirms 13 gadiem
Pirms parmest kautko par simulēšanu!
Paskatīties vajag par ko Real ir parvēties Mourinjo vadībā..!
Loti rupji ,netiri spēlē!
Protams Barcelona spēlētāji to cenšas loti labi parādīt..!

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:48, pirms 13 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: TAs jau vairs nav futbols!! No barcelona puses, man pret šo komandu ir tgd ļoti lielas antipātijas!
+100, kautkāds teātris....

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:48, pirms 13 gadiem
MASKERANO BALVA PAR LABĀKO IZPILDĪJUMU ŠĪS DIENAS MAČĀ:
i01.i.aliimg.com

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 23:49, pirms 13 gadiem
Secinājums tika viens: uzvarēja spēcīgākais.
Ar labunakti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:49, pirms 13 gadiem
Nu ko te var piebilst speleja divas skuķu komandas bet viena vairak mak telot ka sapun cvairak apelet pie tiesnešiem un tie ari uzvar,tas ir tapat ja nedosi ķompu raudašu dosi neraudašu un luk jums rezultats jo spelejot viebados sastavcos uzvaret bez tiesnešiem nevcar.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-03 23:49, pirms 13 gadiem
JĀĀĀĀĀ", Vnk vel bābiskāku futbolu no barsas nēsmu redzējis. Pirms spēles biju par Barsu, bet kad sākās visas aktieru drāmas, tad vnk gaidju kad ātrāk iesitīs Reals..! VNK BARSA ATSTOJS. + Komentētājs kādas 10reizes jauca spēlētājus, tas arī tā jocīgi, saprastu dažas, bet nu tur tiešām ik pēc 2 epizodēm ronaldo viņam ir di maria.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 23:49, pirms 13 gadiem
FINE rakstīja: Jus esiet nozeelojami, MADRIDES FANI!!
BARCA!!!!
Es arī esmu neizpratnē par komentāros valdošo gaisotni. Madride vienkārši nespēja turēt līdzi. A tiesnesis vispār bija rezervēts kartiņu ziņā, kaut aŗi bija, kam dot. Bet iepriekšējie notikumi, kā nekā. Manuprāt, skatāmākais no visiem šīs sezonas clasico.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-03 23:50, pirms 13 gadiem
Es tagad par jums reecu, real fani!!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-03 23:50, pirms 13 gadiem
1. Clasico rakstas ar vienu "s"
2. Kads brinums, Realam neieskaitija vartus. FC Uefalona.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 23:51, pirms 13 gadiem
Tryper7 rakstīja: Valdesa spēle ar kājām ir katastrofāla, tādai uzbrukuma stila izlasei kā Spanija, nevajag vārtsargu uz līnijas....
Izlasei ar tādu bumbas kontroli un aizsardzību nevajag vārtsargu

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:51, pirms 13 gadiem
Spēli neredzēju, bet jautājums - vai atkal simulēja kā nožēlojamas ielenes?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-03 23:51, pirms 13 gadiem
Tryper7 rakstīja: Valdesa spēle ar kājām ir katastrofāla, tādai uzbrukuma stila izlasei kā Spanija, nevajag vārtsargu uz līnijas....
nevajag arī vārtsargu, kurš ir 0 gaisā un nestabils, kā dzērusi govs.

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:51, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Valdess šosezon izskatās pārliecinošāk (nepieļauj tik rupjas kļūdas), bet vismaz šajā spēlē Kasiljass spēlēja pat ļoti veiksmīgi...vismaz efektīgi noteikti. Vismaz Pedro Ikeru pārspēja vēsi, bet no tuvas distances daudz sitienu nemaz nebija.
Neskatos CF Barcelona spēles, bet, kad sita Di Maria, kā arī pats Marcelo, Valdesa reakcija vispār kaut kāda nultā bija.

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:51, pirms 13 gadiem
=]

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 23:51, pirms 13 gadiem
skatījos šodien teatra dievišķās komēdijas izrādi "Barcelona"! tik labu aktier spēli vēl nebiju redzējis!!! un paldies režisoram(tiesnesim)

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 23:52, pirms 13 gadiem
barcas speletaji pec futbola vares tikt kada spanu teatri

  +8 [+] [-]

, 2011-05-03 23:52, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: jau neapnīk tas jājamzirdziņš par simulācijām? nav tā ka Barca to tik dara kā simulē. Real pakāsa Barcai tīri un neapstrīdami bet "karaliskā" kluba fani tak neprot to atzīt
Es esmu 90o gadu un 2000o gadu pirmās puses Barsas fans. Par RM nekad neesmu fanojis, bet tas, par ko ir parvērties futbols Barsas izpildījumā, mani šokē, maigi sakot.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-03 23:52, pirms 13 gadiem
Atgaadinaashu rezultatu
Real Madrid - Barcelona 1:3

  -2 [+] [-]

, 2011-05-03 23:52, pirms 13 gadiem
apsveicu visus Barcas fanus ar iekļūšanu finālā,vēl palicis tikai viens solis

 +12 [+] [-]

, 2011-05-03 23:53, pirms 13 gadiem
Sen nebiju skatījies futbolu pa tv6, negribas jau neko teikt, bet kādam to komentētāju jāsaved kārtībā, pirmajā puslaikā vispār nekāds kompetences, tikai noliek Barcas futbolistus par tēlošanu/daivošanu, visu, kas bija ieprikšējā spēlē [ jā Barcas komandā ir spēlētāji, kas mīl pietēlot - Mascherano, Buskets Pedro, bet tādi ir katrā komandā, Spānijā jo it sevišķi, tāpēc jau nevajag stāstīt, ka Barcas spēlētājiem treniņos māca daivot, likās, ka viņš ir iespaidojies no komentāriem par to, ka Barca ir ļaunie un Real ir labie neatbalstu nevienu no komandām, bet kaut kādai kompetencei jābūt.
Tāpat ,dažbrīd likās, ka viņš cenšas attēlot Kreipānu, runājot kaut kādus faktus par vēsturi utt. Bet par spēli TIK reti vispār komentēja, tikai visas krišanas un kuriozus.
Nerunājot jau par daudzajām kļūdām, kuras sajauca

Runājot par spēli, tad Mascherano nav mainījies kopš Liverpool laikiem, spēlēs pret Chelsea pastāvīgi tēloja Tāpat tiesnesis kļūdijas epizodē, kur Real neieskaitīja vārtus, kopumā Barca pelnīti uzvarēja.

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:53, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: PĀRLIECINOŠI un PELNĪTI!
APSVIECU!

P.S.- Slapjais laukums nedaudz pabojāja "Barcelona" skaisto futbolu, citādi jau pirmajā puslaikā būtu kāds 3:0 mājinieku labā. "Real" nebija cerību.
suuds ne futbols sodien bija..

  -1 [+] [-]

, 2011-05-03 23:54, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Neskatos CF Barcelona spēles, bet, kad sita Di Maria, kā arī pats Marcelo, Valdesa reakcija vispār kaut kāda nultā bija.
Žēl, ka neskaties, jo tad varētu padiskutēt.
No tāda attāluma daudz ko nosaka veiksme. Tik pat labi var teikt, ka Ikers nenoreaģēja uz Pedro sitienu, bet tas būtu pārspīlēti teikts. No pāris epizodēm vispār secinājumus izdarīt ir neobjektīvi, tā ka diskusija šoreiz tiešām nesanāks.

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:54, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Neskatos CF Barcelona spēles, bet, kad sita Di Maria, kā arī pats Marcelo, Valdesa reakcija vispār kaut kāda nultā bija.
Tu gan esi jocīgs!! Kāda vēl reakcija no tik tuvas distances? Galviņu saspiedis.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 23:54, pirms 13 gadiem
Loti ceru, ka Barca aizies no finala nokartam galvam. Lai piedod visi Barcas fani, bet soreiz trofeju novelu MU.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 23:55, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Neskatos CF Barcelona spēles, bet, kad sita Di Maria, kā arī pats Marcelo, Valdesa reakcija vispār kaut kāda nultā bija.
Abi sitieni tak bija no tuva attāluma.. Tur, ja nu kaut kāds ir jāvaino, tad tikai un vienīgi Barcas aizsardzību, kura aizšļūca garām Di Mariam un pēc tam nepiesedza Marselo...

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:55, pirms 13 gadiem
Lobite rakstīja: suuds ne futbols sodien bija..
Otrais puslaiks bija krietni katastrofālāks. Pirmajā "Barcelona" pilnībā kontrolēja spēli. Domāju gan, ka "Real" faniem nav pamata priecāties par savu spēlētāju sniegumu. Diezgan pabāls.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-03 23:56, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Žēl, ka neskaties, jo tad varētu padiskutēt.
No tāda attāluma daudz ko nosaka veiksme. Tik pat labi var teikt, ka Ikers nenoreaģēja uz Pedro sitienu, bet tas būtu pārspīlēti teikts. No pāris epizodēm vispār secinājumus izdarīt ir neobjektīvi, tā ka diskusija šoreiz tiešām nesanāks.
Es skatos Real spēles, un Ikers nereti uz šādiem sitieniem noreaģē, taču vēlreiz atkārtošu, ka nezinu kā parasti ir ar Valdesu.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-03 23:56, pirms 13 gadiem
atziistaas no SC RM faniem, kursh no vinjiem komenteeja TV6
TAADS cirvis, nu TAADS

P.S. madrid, cabron, saluda al campeon
P.S.S. tiksimies augustaa. atkal. diemzheel.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 23:56, pirms 13 gadiem
Real fani ar neprot zaudēt , tāpat kā viņu elki uz laukuma

 +10 [+] [-]

, 2011-05-03 23:56, pirms 13 gadiem
Ko var cepties.....kā Real fans varu atdzīt to, ka Barca apspēlēja Real un šogad tiešām ir neapturami,bet nu jums pašiem barcas faniem nepaliek slikti skatoties šo simulāciju murgu ? Es saprotu, ir skaisti skatīties kā tiek ripināta bumba, cepuri nost tā saspēlēties, bet visu sabojā šīs muļķīgās niršanas,lūgšanās...Puyols vispār, tāds mužiks, bet spiedz un simulē no vienas vietas, tiešām nesaprotu..

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 23:57, pirms 13 gadiem
Tryper7 rakstīja: Ko var cepties.....kā Real fans varu atdzīt to, ka Barca apspēlēja Real un šogad tiešām ir neapturami,bet nu jums pašiem barcas faniem nepaliek slikti skatoties šo simulāciju murgu ? Es saprotu, ir skaisti skatīties kā tiek ripināta bumba, cepuri nost tā saspēlēties, bet visu sabojā šīs muļķīgās niršanas,lūgšanās...Puyols vispār, tāds mužiks, bet spiedz un simulē no vienas vietas, tiešām nesaprotu..
tu domaa di mariu, kas shajaa speelee pirmais nosimuleeja? kaarteejo reizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-05-03 23:57, pirms 13 gadiem
Neesmu nevienas komandas fans no šīm divām un arī ne MU fans, bet ceru, ka MU kārtīgi paņems priekšā to barsu - pretīgs simulantu futbols dienvidnieku stilā. Ja es būtu barsas fans man būtu kauns par savu komandu. Sen ši tik pretīgu pusfinālu neesmu redzējis čempionu līgā. Atgādina kaut kādu tur āfrikas līgu - vnk fuuuuuuu

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:58, pirms 13 gadiem
Barcelona spēlēja šovakar labāk, tas ir jāatzīst. Nesaprotu vienu, kpc Real treneru štābas neizdarīja 3.maiņu un nesūtīja laukumā Benzema, varēja uz spēles beigām riskēt un spēlēt ar 2 centra uzbrucējiem, jo zaudēt jau nebija ko - pat jau zaudētu šo spēli beigās, bet tomēr būtu mēģinājuši riskēt. Adebajors nospēlēja vnk briesmīgi, neuzvarēja praktiski nevienu divcīņu, bet tikai taisīja stulbus un nevajadzīgus pārkāpumus. Neticu, ka Ade paliks RM pēc šīs sezonas un pats vien vainīgs. Real vidējā līnija arī nospēlēja ļoti neveiksmīgi, tpc arī bija ļoti maz ne tikai bīstamo momentu, bet vsp sitienu pa Barcelonas vārtiem. Patika kā šodien nospēlēja Kasiljass un Marselu. Ronaldu par savu spēli pret Barcelona kārtējo reizi lika vilties.
P.S. Laikam jau labāk lai finālā tiek MU, kaut gan gribētos, lai finālā spelētu Rauls, bet nu MU nesalīdzināmi vairak cerību uzveikt Barcelonu.

     [+] [-]

, 2011-05-03 23:58, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Es skatos Real spēles, un Ikers nereti uz šādiem sitieniem noreaģē, taču vēlreiz atkārtošu, ka nezinu kā parasti ir ar Valdesu.
Daudz kas atkarīgs no veiksmes. Tik pat labi varu pateikt, ka vēl nesen Valdess vilka ārā tādus sitienus, kādus Ikers bieži vien ielaiž. Kā jau teicu, tas viss nav aktuāli, ja nevari salīdzināt.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-03 23:58, pirms 13 gadiem
Galvenais,ka pashiem pat nav kauns par savu izchiiksteeto uzvaru kaa nav dabuujushi nevienu "tiiru" CL kausu,taa ari soreiz tas vairs nespiid. Tagad visiem esat Fc Raudosie Simulanti un ar savu izraudaato kausu varésiet aizriities

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 23:59, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: Galvenais,ka pashiem pat nav kauns par savu izchiiksteeto uzvaru kaa nav dabuujushi nevienu "tiiru" CL kausu,taa ari soreiz tas vairs nespiid. Tagad visiem esat Fc Raudosie Simulanti un ar savu izraudaato kausu varésiet aizriities
shodien simuleeja pat kristiine, kas peedeejaa laikaa bija njeemusies pie praata. juus visus, RM fanus, ir nobuuris TSO. juus esat kljuvushi par zombijiem

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 23:59, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: tu domaa di mariu, kas shajaa speelee pirmais nosimuleeja? kaarteejo reizi.
Atvaino ņemu savus vārdus atpakaļ Di Maria visu sāka maita tāds, Barca vnk visu spēli gribēja viņam parādīt kā tas pareizāk jādara

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 23:59, pirms 13 gadiem
Tas strīkers bija vnk lielisks!!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 23:59, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: Galvenais,ka pashiem pat nav kauns par savu izchiiksteeto uzvaru kaa nav dabuujushi nevienu "tiiru" CL kausu,taa ari soreiz tas vairs nespiid. Tagad visiem esat Fc Raudosie Simulanti un ar savu izraudaato kausu varésiet aizriities
Jūtu Tev līdzi

  +3 [+] [-]

, 2011-05-04 00:00, pirms 13 gadiem
Barsa malači, prieks par uzvaru, un ticu ka paņems arī kausu.

Bet ja nu tomer MU vinēs tad tā tam būt, pret MU man tomer ir lielaka cieņa neka pret real, kaut vai tapēc ka MU nevada Mourinju.

Un simulēt ar ir japrot, un ja to vel nepamana tiesnesis un atnes tavai komandai uzvaru, tad kadeļ ne, kara visi lidzekļi labi.

TV6 komentetajs dienas varonis, visu spēles laiku, visiem meģinaja pieradīt, ka Barsa neko neprot ka tikai simulet.

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:00, pirms 13 gadiem
Tryper7 rakstīja: Atvaino ņemu savus vārdus atpakaļ Di Maria visu sāka maita tāds, Barca vnk visu spēli gribēja viņam parādīt kā tas pareizāk jādara
draugs, paskaties gan pirmo CHL speeli, gan sho - pirmais daivs ir no dM. peec tam saakas (kaut gan shodien Barca bija sameeraa ok shajaa zinjaa, lai ko homooskarsmorozovsnotv6 tur muldeetu)

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:00, pirms 13 gadiem
Oskars Morozovs. Tas tak Valmieras teātra aktieris. Esmu pat bijis uz Zelta Zirgu ar viņa piedalīšanos, tur pat labi tēloja (lai gan izrāde apšaubāma). Bet nu te tev nu bija kultūras līmenis

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:01, pirms 13 gadiem
Jums tiešām, tas ir grūti sagremojams! Man žēl juus!!

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:01, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Daudz kas atkarīgs no veiksmes. Tik pat labi varu pateikt, ka vēl nesen Valdess vilka ārā tādus sitienus, kādus Ikers bieži vien ielaiž. Kā jau teicu, tas viss nav aktuāli, ja nevari salīdzināt.
Domāju, ka vislabāk zina Spānijas izlases treneri, kuri arī izvēlas to labāko uz doto brīdi.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:01, pirms 13 gadiem
Tryper7 rakstīja: Ko var cepties.....kā Real fans varu atdzīt to, ka Barca apspēlēja Real un šogad tiešām ir neapturami,bet nu jums pašiem barcas faniem nepaliek slikti skatoties šo simulāciju murgu ? Es saprotu, ir skaisti skatīties kā tiek ripināta bumba, cepuri nost tā saspēlēties, bet visu sabojā šīs muļķīgās niršanas,lūgšanās...Puyols vispār, tāds mužiks, bet spiedz un simulē no vienas vietas, tiešām nesaprotu..
jā,es kā Barsas fane to varu atzīt,ka vienīgā lieta,kas man šajā komandā nepatīk ir simulēšana un krišana pie katra mazākā pārkāpuma.Bet aizstāvībai gribu piebilst,ka tieši šajās 4 klasikās bija izpaudies stipri vairāk kā parasti.Vienīgais,kurš to praktizē ikdienā ir BUSKETS.Lai kā man Serhio patiktu kā spēlētājs,viņa vāļāšanās pa zāli gan mani tracina līdz mielēm

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:02, pirms 13 gadiem
Nu re, cerams, ka kad MU būs vadībā ar 2-0 un ritēs spēles 89. minūte, kāds brutāli iešļūks Busketam, vai kādam no pārējiem nirējiem kājās, lai beidzot ir iemesls raudāt!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:02, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Valdess šosezon izskatās pārliecinošāk (nepieļauj tik rupjas kļūdas), bet vismaz šajā spēlē Kasiljass spēlēja pat ļoti veiksmīgi...vismaz efektīgi noteikti. Vismaz Pedro Ikeru pārspēja vēsi, bet no tuvas distances daudz sitienu nemaz nebija.
Tev katru sezonu pārliecinošāk izskatās Valdess un droši uzskatu, ka Kasiljass nav pelnījis būt 1. GK ESP izlasē. Kaut gan gadās kļūdas, Kasiljass ir labāks par Valdesu, bet vari domāt savādāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:03, pirms 13 gadiem
Kā es neciešu šo amatieru teātra pulciņa bandu ar nosaukumu barselona, pilnīgi klauni nah..., viņi nav cienīgi spēlēt finālā = lūzeri, MU viņus miltos samals. Barcelona = teātra klauni!!!

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:03, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Žēl, ka neskaties, jo tad varētu padiskutēt.
No tāda attāluma daudz ko nosaka veiksme. Tik pat labi var teikt, ka Ikers nenoreaģēja uz Pedro sitienu, bet tas būtu pārspīlēti teikts. No pāris epizodēm vispār secinājumus izdarīt ir neobjektīvi, tā ka diskusija šoreiz tiešām nesanāks.
Ja jau Valdes tik labs,tad kapec Spanijas izlase Kasilijas ir neparprotami pimias vartsargs,bet Valdes tikai otrais?

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 00:03, pirms 13 gadiem
Spanu futbols galiga figna.. vot britu futbols the best..tur neraud pat pec kartigas uzsausanas...

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:04, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: draugs, paskaties gan pirmo CHL speeli, gan sho - pirmais daivs ir no dM. peec tam saakas (kaut gan shodien Barca bija sameeraa ok shajaa zinjaa, lai ko homooskarsmorozovsnotv6 tur muldeetu)
Nu Tu dod Pirmo daivu varētu izdarīt kaut Mourinju, bet tam nav jābūt iemeslam nākamās 90 minūtes turpināt iesākto...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:04, pirms 13 gadiem
Prieks par Barcelonu. Madrides Real brīžiem spēlēja ciniski. Jā, Barcelonā ir spēlētāji, kuri simulē (Buskets, Alvešs utt. - brīžiem ir kauns pat skatīties kā Barcelonas līdzjutējai), bet šai Mourinjo simtiem miljonus eiro izmaksājušai komandai spēles plāns bija tikai viens - fantastiski destruktīvs futbols, pašiem praktiski neko neizveidojot, bet cerot tikai uz pretuzbrukumiem. Es netaisos apgalvot, ka tādējādi nedrīkstētu spēlēt, protams, ka drīkst, bet, ja komandā ir tādi spēlētāji, kādi tie ir Real Madrid, tad ir nedaudz skumji skatīties, kā viņu lieliskie uzbrucēji vai nu sēž uz soliņa vai arī ir iespiesti vistotālākajā aizsardzībā. Pēc pirmās ČL spēles Madridē Ronaldo jau izteicās, ka nav dižā sajūsmā, par šādu spēles stilu, bet jādara tas, ko treneris liek.

Būs interesanti pavērot, kas tagad notiks vasarā ar Real. Real faniem jācer, ka Peresam pietiks saprāta neatlaist Mourinjo un atļaut viņam turpināt strādāt ar komandu. Ja katru gadu tiek atlaists treneris, kurš uzreiz nesasniedz pilnīgi visu, un tiek meklēts jauns, komandai noteikti ir ļoti grūti katrreiz no jauna sākt sastrādāties un saprasties. Ja Mourinjo dos laiku, tad iespējams, ka komanda atradīs arī citas, interesantākas iespējas, kā mēģināt uzvarēt Barcelonu.

Šīs spēles visjaukākais brīdis pilnīgi noteikti bija Abidāla iznākšana laukumā. Kad viņš vakar parādījās spēles pieteikumā, man bija tāda klusa cerība, ka Gvardiola, ja spēles situācija to atļautu, uzlaistu viņu laukumā uz pāris simboliskām, bet fantastiski nozīmīgām minūtēm. Twiterī ir rakstīts, ka komandas biedri viņu pēc spēles esot metuši gaisā, žēl, ka to neredzēju.

P.S. TV6 komentētājs bija jocīgs, lai neteiktu vairāk. Kaut ko tik vienpusēju sen nebiju dzirdējusi.
P.P.S. Atvainojos, ka tik gari.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-04 00:05, pirms 13 gadiem
Baxter19 rakstīja: Lai arii neesmu MU fans ceru,ka vinji uzvarees Barcu finaalaa,nedriikst pieljaut,ka simulanti tiek pie kausa!
+100, visi tur simulanti arī Messi lupata!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:05, pirms 13 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Spanu futbols galiga figna.. vot britu futbols the best..tur neraud pat pec kartigas uzsausanas...
Tu pat nezini kā es tev piekrītu!MU the best

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:05, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Domāju, ka vislabāk zina Spānijas izlases treneri, kuri arī izvēlas to labāko uz doto brīdi.
Spānijas izlasē šāds princips ne vienmēr ir bijis aktuāls, tāpēc grūti teikt, vai tā ir arī šobrīd. Pirmā vārtsarga tituls parasti tiek "pārmantots", vismaz cik es atceros. Pat ja Valdess būtu labāks par Ikeru, diez vai kas mainītos. Domāju, ka arī Reina nav ne par procentu sliktāks.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 00:05, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Ja jau Valdes tik labs,tad kapec Spanijas izlase Kasilijas ir neparprotami pimias vartsargs,bet Valdes tikai otrais?
Tāpēc, ka viņš tur ir ar savu vārdu.

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:06, pirms 13 gadiem
Tryper7 rakstīja: Nu Tu dod Pirmo daivu varētu izdarīt kaut Mourinju, bet tam nav jābūt iemeslam nākamās 90 minūtes turpināt iesākto...
nu kaa tad nav, ja pretinieks paraada, ar kaadaam metodeem ciiniisies (ja aatrie uzbrukumi neiet un paliek tikai standarti, kaa pirmajaa speelee. un tad dM saak lidot Alvesha flangaa un vinjam iedod dzelteno. pretii bija Pepe)? rupjiiba un simulaacija. cik shodien bija FCB daivu, cik RM daivu? es domaaju, ka shoreiz FCB<RM.

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:06, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Ja jau Valdes tik labs,tad kapec Spanijas izlase Kasilijas ir neparprotami pimias vartsargs,bet Valdes tikai otrais?
Atbilde atrodama manā pēdējā komentārā.
Slēpts komentārs: DainixDT

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 00:07, pirms 13 gadiem
DainixDT rakstīja: Un pirmie Real vārti bija 100% un tos noteikti vajadzēja skaitīt, bet tiesā taču par labu simulantiem.
pat tv6 real fans-komenteetaajs atzina, ka tur bija sods un vaarti nebija jaaskaita

  +3 [+] [-]

, 2011-05-04 00:07, pirms 13 gadiem
M.United pec nepilnam 24h jums pievienosies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:08, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev katru sezonu pārliecinošāk izskatās Valdess un droši uzskatu, ka Kasiljass nav pelnījis būt 1. GK ESP izlasē. Kaut gan gadās kļūdas, Kasiljass ir labāks par Valdesu, bet vari domāt savādāk.
Vladess tiešām progresē, par ko arī prieks. Tas vai viņš varētu būt labāks par Ikeru, to gan būtu grūti paredzēt. Dzīvosim, redzēsim.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-04 00:09, pirms 13 gadiem
W W E rakstīja: M.United pec nepilnam 24h jums pievienosies
Kam? Real?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:10, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: nu kaa tad nav, ja pretinieks paraada, ar kaadaam metodeem ciiniisies (ja aatrie uzbrukumi neiet un paliek tikai standarti, kaa pirmajaa speelee. un tad dM saak lidot Alvesha flangaa un vinjam iedod dzelteno. pretii bija Pepe)? rupjiiba un simulaacija. cik shodien bija FCB daivu, cik RM daivu? es domaaju, ka shoreiz FCB<RM.
1) ej kārtīgi izgulies
2) no rīta pārlasi šito murgu un pats sapratīsi....

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:10, pirms 13 gadiem
Jāiesaka Tarantino uzņemt filmas "Džezā tikai meitenes" turpinājumu.
Nosaukums "Futbolā tikai meitenes".

Cerēju un joprojām ceru, ka Barca paņems ČL, bet futbolā, nevis šajā ... (pat nezinu kā to teātri nosaukt).

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 00:10, pirms 13 gadiem
labi, visiem Barcas faniem - apsveikumi. visiem ManU faniem - juus esat lieliska komanda un tiksimies vemblijaa. visiem RM faniem - respekts, ka TSO noleema nespeeleet maximaali rupji un netaisiit traumas. tomeer saakiet nedaudz domaat, vai tieshaam pie visa vainiigi ebreji, soross un Barca vai gljeevuliigaa taktika...

  -2 [+] [-]

, 2011-05-04 00:11, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: es šo spēli neredzēju bet spriežot pēc rakstiem atklātas simulācijas no Barcas puses nav bijis. jeb visi vēl cepās par to Alveša un Pepes incidentu iepriekšējā spēlē, nezinu. Zinu tikai to ka vairāk vai mazāk bet simulē visas komandas, īpaši La liga. Bet Real jau arī labie - spēlē rupji un pretīgi bet visiem jau laikam ērtāk redzēt tikai to ko dara Barca. manuprāt tie kas te nozākā un noķengā pasaules labāko futbola klubu ir vnk bezsmadzeņnieki kuri bauro to ko pārējais neaptēstais bars. lai apsaukātos daudz prāta nevajag
Pasaulē labākais futbola klubs ir tas, kurš uzvar ČL, Barca vēl nav to izdarījusi, un ceru, ar savu pretīgo simulēšanu arī nekad neizdarīs!

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:11, pirms 13 gadiem
Tryper7 rakstīja: 1) ej kārtīgi izgulies
2) no rīta pārlasi šito murgu un pats sapratīsi....
fan, Triperi, atslaabsti

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:11, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vladess tiešām progresē, par ko arī prieks. Tas vai viņš varētu būt labāks par Ikeru, to gan būtu grūti paredzēt. Dzīvosim, redzēsim.
Manuprāt, šajā konkrētajā brīdī Valdess ir priekšā Kasiljasam. Bet nedomāju, ka Valdess pārņems pirmā vārtsarga vietu izlasē. Galvenokārt tāpēc, ka Kasiljass ir kapteinis, ja nemaldos. Pēc šīm 4 spēlēm attiecības noteikti ir nedaudz saspīlētas abu komandu spāņu izlases spēlētāju starpā, nedomāju, ka del Boske būtu gatavs vēl kaut kā satricināt komandu.

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:11, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: pat tv6 real fans-komenteetaajs atzina, ka tur bija sods un vaarti nebija jaaskaita
Vispār likās, ka starplaikā čalis bija ieskatījies SC komentāros, jo ar savu vienpusējo muldēšanu krietni piebremzēja..

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:11, pirms 13 gadiem
chelseachamps rakstīja: Tāpēc, ka viņš tur ir ar savu vārdu.
Vinsh to nopelnija ar savu speli,Valdes spele pasaules labakaja komanda,bet nav izlases pirmais vartsaargs!
(Ironaija,vai nee?)

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:12, pirms 13 gadiem
Man ir tāda sajūta, ka liela daļa no komentātājiem nav nekad spēlējuši futbolu vai pamēģinājuši pilnā tempā grūstīties. Visās epizodēs, kad tiesnesis nosvilpa bija trāpīts pa kājām vai ar rokām pretinieks tika pagrūsts. Tāpat man šķiet, ka sāp tomēr diezgan pamatīgi tad, kad pamatīgi ievelk pa kājām.

Katrā ziņā es neteiktu, ka Barselonas futbolsiti ir simulanti vai aktieri. Varbūt baigie dzelzs vīri viņi nav, bet arī tādi par kuriem te lielākā daļa viņus sauc arī viņi nav. Bez tam Madride spēlēja rupji, bija pelnījuši vēl vienu sarkano kartīti.

Zaudēt lielākā daļa nemāk, cīkst vēl vairāk nekā futbolisti pēc tam, kad viņiem ir kārtīgi iedots pa kājām.

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:12, pirms 13 gadiem
Varēja redzēt, ka ja Real spēlē kā šodien ar 2 balsta pussargiem nevis 3 kā iepriekšējās spēlēs, daudz brīvāk varēja spēlēt Barcelona.

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:14, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vladess tiešām progresē, par ko arī prieks. Tas vai viņš varētu būt labāks par Ikeru, to gan būtu grūti paredzēt. Dzīvosim, redzēsim.
Es dodu 150 % ka Valdes nekad nebus labaks par Ikeru!
Ne katru varstargu izsauc uz ilielo zlasi kad vinsh vel sez skolas sola!(Tas par Ikeru)

  -2 [+] [-]

, 2011-05-04 00:14, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kam? Real?
Real jau netika finālā.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:14, pirms 13 gadiem
liivuxs rakstīja: Manuprāt, šajā konkrētajā brīdī Valdess ir priekšā Kasiljasam. Bet nedomāju, ka Valdess pārņems pirmā vārtsarga vietu izlasē.
Galvenokārt tāpēc, ka Kasiljass ir kapteinis, ja nemaldos. Pēc šīm 4 spēlēm attiecības noteikti ir nedaudz saspīlētas abu komandu spāņu izlases spēlētāju starpā, nedomāju, ka del Boske būtu gatavs vēl kaut kā satricināt komandu.
Tā jau domā visi Barcelonas fani. Vrb Ramosu un Alonso arī izņemt no ESP pamatsastāva?

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:18, pirms 13 gadiem
janchuxb rakstīja: Man ir tāda sajūta, ka liela daļa no komentātājiem nav nekad spēlējuši futbolu vai pamēģinājuši pilnā tempā grūstīties. Visās epizodēs, kad tiesnesis nosvilpa bija trāpīts pa kājām vai ar rokām pretinieks tika pagrūsts. Tāpat man šķiet, ka sāp tomēr diezgan pamatīgi tad, kad pamatīgi ievelk pa kājām.

Katrā ziņā es neteiktu, ka Barselonas futbolsiti ir simulanti vai aktieri. Varbūt baigie dzelzs vīri viņi nav, bet arī tādi par kuriem te lielākā daļa viņus sauc arī viņi nav. Bez tam Madride spēlēja rupji, bija pelnījuši vēl vienu sarkano kartīti.

Zaudēt lielākā daļa nemāk, cīkst vēl vairāk nekā futbolisti pēc tam, kad viņiem ir kārtīgi iedots pa kājām.
Zini ir gadījies ka kājas ir zilas, bet kad uzdod pa kājām, tad normāli cilvēki nesaķer galvu, un nevārtās tā, itkā Taisons būtu pa tāsi iedevis, kā Toļiks mēdz teikt

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:19, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā jau domā visi Barcelonas fani. Vrb Ramosu un Alonso arī izņemt no ESP pamatsastāva?
Vai es apgalvoju, ka Kasiljass ir jāmet ārā no izlases? Es teicu, ka, manuprāt, šobrīd Valdess ir labāks par Kasiljasu - tas nekādā veidā nenozīmē, ka Kasiljass ir šaušalīgi slikts. Turklāt - kāds šajā gadījumā vispār sakars Ramosam un Alonso? Es vienkārši teicu, ka attiecības noteikti ir nedaudz saspīlētas, del Boskem būs jātiek ar to visu galā. Kāpēc, lai viņus kāds ņemtu no pamatsastāva ārā??

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:19, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: To nu gan Tu nevari zināt, kā nekā Pasaulē labākais vārtsargs būtu jāpārspēj
Tu gribēji teikt - MANI!

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:22, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Neskatos CF Barcelona spēles, bet, kad sita Di Maria, kā arī pats Marcelo, Valdesa reakcija vispār kaut kāda nultā bija.
labi ka tev ir reakcija

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 00:24, pirms 13 gadiem
TV6 komentetajs daudziem te smadzenes saskalojis, jaatziist tas ir jamaak - 45 minuutes staastiit par ieprieksheejaas speles simulaacijaam utt un visas speles garumaa katru parkapumu noverteet un komenteet vai tur bija parkapums vai simulacija, nu par pirmo speeli pilniiba tak visiem skaidrs bija teaatris nepajokam, bet shodien 2 varbut 3 epizodes. Nakamreiz noteikti slegshu iekshaa NTV+

  -2 [+] [-]

, 2011-05-04 00:25, pirms 13 gadiem
A ja finālā tāds vecis kā Rūnijs uzšaus pa kājām kādai no barcelonas meitenēm, varu iedomāties kāda bimbāšana un raustīšanās kā uz elektriskā krēsla būs šo meiteņu izpildījumā!

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:28, pirms 13 gadiem
Tie kas noliek Barsu,galiigie Tapiiri
]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:32, pirms 13 gadiem
liivuxs rakstīja: Vai es apgalvoju, ka Kasiljass ir jāmet ārā no izlases? Es teicu, ka, manuprāt, šobrīd Valdess ir labāks par Kasiljasu - tas nekādā veidā nenozīmē, ka Kasiljass ir šaušalīgi slikts. Turklāt - kāds šajā gadījumā vispār sakars Ramosam un Alonso? Es vienkārši teicu, ka attiecības noteikti ir nedaudz saspīlētas, del Boskem būs jātiek ar to visu galā. Kāpēc, lai viņus kāds ņemtu no pamatsastāva ārā??
Nu un, ka saspīlētas? Tā tas vnm lielākā vai mazākā mērā būs. Izlasē tas pēdējā laikā nekādas problēmas nav radījis, visi ir pieauguši cilveki un saprot, kas ir klubs un izlase.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-04 00:34, pirms 13 gadiem
barsas veiksme ir pielidzinama mistikai..atkal varti kurus neieskaitija..lemums par labu fcb.Ja atskatas ka fcb tikusi lidz finalam,tad sadi lemumi par labu fcb pienemti vairakas reizes..FCB gadijuma 12tais speletajs nav fani,bet speles tiesnesi.

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:34, pirms 13 gadiem
begemocz rakstīja: TV6 komentetajs daudziem te smadzenes saskalojis, jaatziist tas ir jamaak - 45 minuutes staastiit par ieprieksheejaas speles simulaacijaam utt un visas speles garumaa katru parkapumu noverteet un komenteet vai tur bija parkapums vai simulacija, nu par pirmo speeli pilniiba tak visiem skaidrs bija teaatris nepajokam, bet shodien 2 varbut 3 epizodes. Nakamreiz noteikti slegshu iekshaa NTV+

Varēja labāk Koscinkevičs komentēt. Kaut gan esmu par Real, man arī apnika viņa komentēšana. Un ja salīdzina mūsu un RUS komentētājus, tad mūsējie var tikai ūdeni viņiem pienest šajā ziņā.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-04 00:36, pirms 13 gadiem
Futbols un basketbols tāda pediņu spēle palikusi. Tik pieskaries pretiniekam, dabūsi sodu, šis sāks raudāt un berzēs savu "traumēto" vietu. Žēl, ka sprotu tā izķēmo.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:38, pirms 13 gadiem
janchuxb rakstīja: Man ir tāda sajūta, ka liela daļa no komentātājiem nav nekad spēlējuši futbolu vai pamēģinājuši pilnā tempā grūstīties. Visās epizodēs, kad tiesnesis nosvilpa bija trāpīts pa kājām vai ar rokām pretinieks tika pagrūsts. Tāpat man šķiet, ka sāp tomēr diezgan pamatīgi tad, kad pamatīgi ievelk pa kājām.

Katrā ziņā es neteiktu, ka Barselonas futbolsiti ir simulanti vai aktieri. Varbūt baigie dzelzs vīri viņi nav, bet arī tādi par kuriem te lielākā daļa viņus sauc arī viņi nav. Bez tam Madride spēlēja rupji, bija pelnījuši vēl vienu sarkano kartīti.

Zaudēt lielākā daļa nemāk, cīkst vēl vairāk nekā futbolisti pēc tam, kad viņiem ir kārtīgi iedots pa kājām.
Esu futbolists ar 12 gadu stāžu un teikšu tev ka ir dažādas situācija futbolā un daži sitieni tiešām reāli sāp,bet lai tā vārtītos pa zemi kā šmurguļi no barselonas ir jābūt sitienam ar āmuru, lomu, beisbola nūju vai tamlīdzīgu priekšmetu! Vai tad nav redzams piem. barselonietis saņem vieglu pieskārienu pie soda laukuma,bet izliekoties ka viņam ir nocirsta kāja aizripo līdz otram laukuma galam, klauni ne futbolisti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-04 00:43, pirms 13 gadiem
čīkstat jūs te visi daudz. Jā, man arī nepatīk simulācijas, bet padomājat tīri loģiski, ja komandai ir 75% bumbas kontrole, tas nozīmē, ka šī komanda 3 reizes vairāk ir ar bumbu kā pretinieki, kas savukārt nozīmē, ka tīri statistiski pret šo komandu trīs reizes vairāk tiks pārkāpti noteikumu. Turklāt, ja vien kāds no jums tik tiešām jebkad dzīvē ir spēlējis futbolu, tad sapratīs, ka tehniskiem spēlētājiem pa kājām tiek sists vēl daudz reiz vairāk. Un ticiet vai nē, bet, ja tev visu laiku sit pa kājām, tas nenormāli piebesī. Turklāt, ja mans dzīves līmenis būtu atkarīgs no tā, cik veselas ir manas kājas, un kāds man pa viņām sistu, tad es darītu visu, lai tas sitējs tiktu sodīts un tas vairs neatkārtotos. Es tik tiešām kādreiz gribētu jūs visus čīkstētājus redzēt futbola laukumā kāda fināla laikā, kad no viena soda var tikt izšķirta spēle. Esmu 100% pārliecināts, ka daudziem te kažoks apmestos otrādāk.

Vēlreiz uzsveru, lai cik liels Barcelona fans es nebūtu, arī man nepatīk simulācijas no dažiem komandas indivīdiem. Kā arī es bez problēmām atzīstu situācijas, kad tiesnesis ir kļūdījies. Taču lai nu kas, bet Real nav diži labāki ar savām simulācijām. Viņiem vienkārši bumba ir 3 reizes mazāk, tāpēc arī simulācijas absolūtos skaitļos ir mazāk

peace

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 00:45, pirms 13 gadiem
Alexij,tu vispaar esi caur un caur pokemons(pat neatkarigi no vecuma), tu to sen esi pieraadijis ne tikai futbola sadalaa. Bet reeka naak,ka cilveeks pats to neapjaush un baigaas dzeeliibas grib no sevis izspiest par laimi,barca jau paaris gadus ir populaaraakais klubs un tas noziimee,ka tas ir ari pokemonu un gloriju magneets - to jau pat uz ielas var pamanit. Kkaa baigi savairojusies tie barcas fani

     [+] [-]

, 2011-05-04 00:45, pirms 13 gadiem
sochee rakstīja: Bet komentātors nav tas labākais :/
jo tavu Barsu nolamaaja ?

  -4 [+] [-]

, 2011-05-04 01:01, pirms 13 gadiem
riebjas barselonas simuleshana....mazakais peiskariens un zeme un raud un tiesneshi ar ka idioti pavedas uz shadam simulacijam....cerams finala neies cauri ar shadam simulacijam...

  -2 [+] [-]

, 2011-05-04 01:03, pirms 13 gadiem
555,kaadi zombiji,kaada kristiine. Sodienas speele vispaar neko vairs neizskiira. Visu izskiira mazaakums plus Pepe(svarigaaku purnu gruuti atrast) uz pusotru speeli aaraa. Barca sajuta ka presingo, var sanaakt suudi (kaa karaljkausaa) un atteicaas ciiniities,bet saaka chiiksteet tiesnesim ausiis. Un tas ir divtik pretiigi,ka to dara klubs ar 3 pasaules labaakajiem futbolistiem sastaavaa. Ok,itaali nemaak speeleet,tiem lai ir teaatris,a kas barcai kaish, kur bij probleema paraadiit visiem,ka karala kauss bija nejausiba? Tagad juus vnk par teaatra pulcinju sauks un viss. Whocares, ja skatijies pirmo speeli, nav runa par daiviem,runa par visu komandu apkaart tiesnesim,tas jau ir pavisam cits limenis. Var kadreiz kaads nodaivot, bet barca pirmajaa speelee kaa vienota komanda piedziedaaja tiesnesim pilnas ausis peec smiekligaam epizodeem. Totaali miikstie

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 01:11, pirms 13 gadiem
liivuxs rakstīja: Prieks par Barcelonu. Madrides Real brīžiem spēlēja ciniski. Jā, Barcelonā ir spēlētāji, kuri simulē (Buskets, Alvešs utt. - brīžiem ir kauns pat skatīties kā Barcelonas līdzjutējai), bet šai Mourinjo simtiem miljonus eiro izmaksājušai komandai spēles plāns bija tikai viens - fantastiski destruktīvs futbols, pašiem praktiski neko neizveidojot, bet cerot tikai uz pretuzbrukumiem. Es netaisos apgalvot, ka tādējādi nedrīkstētu spēlēt, protams, ka drīkst, bet, ja komandā ir tādi spēlētāji, kādi tie ir Real Madrid, tad ir nedaudz skumji skatīties, kā viņu lieliskie uzbrucēji vai nu sēž uz soliņa vai arī ir iespiesti vistotālākajā aizsardzībā. Pēc pirmās ČL spēles Madridē Ronaldo jau izteicās, ka nav dižā sajūsmā, par šādu spēles stilu, bet jādara tas, ko treneris liek.

Būs interesanti pavērot, kas tagad notiks vasarā ar Real. Real faniem jācer, ka Peresam pietiks saprāta neatlaist Mourinjo un atļaut viņam turpināt strādāt ar komandu. Ja katru gadu tiek atlaists treneris, kurš uzreiz nesasniedz pilnīgi visu, un tiek meklēts jauns, komandai noteikti ir ļoti grūti katrreiz no jauna sākt sastrādāties un saprasties. Ja Mourinjo dos laiku, tad iespējams, ka komanda atradīs arī citas, interesantākas iespējas, kā mēģināt uzvarēt Barcelonu.

Šīs spēles visjaukākais brīdis pilnīgi noteikti bija Abidāla iznākšana laukumā. Kad viņš vakar parādījās spēles pieteikumā, man bija tāda klusa cerība, ka Gvardiola, ja spēles situācija to atļautu, uzlaistu viņu laukumā uz pāris simboliskām, bet fantastiski nozīmīgām minūtēm. Twiterī ir rakstīts, ka komandas biedri viņu pēc spēles esot metuši gaisā, žēl, ka to neredzēju.

P.S. TV6 komentētājs bija jocīgs, lai neteiktu vairāk. Kaut ko tik vienpusēju sen nebiju dzirdējusi.
P.P.S. Atvainojos, ka tik gari.
Ronaldu par šiem izteikumiem dabūja sēdēt tribīnēs spēlē pret Zaragozu

     [+] [-]

, 2011-05-04 01:20, pirms 13 gadiem
liivuxs rakstīja: Prieks par Barcelonu. Madrides Real brīžiem spēlēja ciniski. Jā, Barcelonā ir spēlētāji, kuri simulē (Buskets, Alvešs utt. - brīžiem ir kauns pat skatīties kā Barcelonas līdzjutējai), bet šai Mourinjo simtiem miljonus eiro izmaksājušai komandai spēles plāns bija tikai viens - fantastiski destruktīvs futbols, pašiem praktiski neko neizveidojot, bet cerot tikai uz pretuzbrukumiem. Es netaisos apgalvot, ka tādējādi nedrīkstētu spēlēt, protams, ka drīkst, bet, ja komandā ir tādi spēlētāji, kādi tie ir Real Madrid, tad ir nedaudz skumji skatīties, kā viņu lieliskie uzbrucēji vai nu sēž uz soliņa vai arī ir iespiesti vistotālākajā aizsardzībā. Pēc pirmās ČL spēles Madridē Ronaldo jau izteicās, ka nav dižā sajūsmā, par šādu spēles stilu, bet jādara tas, ko treneris liek.

Būs interesanti pavērot, kas tagad notiks vasarā ar Real. Real faniem jācer, ka Peresam pietiks saprāta neatlaist Mourinjo un atļaut viņam turpināt strādāt ar komandu. Ja katru gadu tiek atlaists treneris, kurš uzreiz nesasniedz pilnīgi visu, un tiek meklēts jauns, komandai noteikti ir ļoti grūti katrreiz no jauna sākt sastrādāties un saprasties. Ja Mourinjo dos laiku, tad iespējams, ka komanda atradīs arī citas, interesantākas iespējas, kā mēģināt uzvarēt Barcelonu.

Šīs spēles visjaukākais brīdis pilnīgi noteikti bija Abidāla iznākšana laukumā. Kad viņš vakar parādījās spēles pieteikumā, man bija tāda klusa cerība, ka Gvardiola, ja spēles situācija to atļautu, uzlaistu viņu laukumā uz pāris simboliskām, bet fantastiski nozīmīgām minūtēm. Twiterī ir rakstīts, ka komandas biedri viņu pēc spēles esot metuši gaisā, žēl, ka to neredzēju.

P.S. TV6 komentētājs bija jocīgs, lai neteiktu vairāk. Kaut ko tik vienpusēju sen nebiju dzirdējusi.
P.P.S. Atvainojos, ka tik gari.

Morinju jau nu zin kā uzvarēt Barcelona un kad Real spēlēja ar 3 balsta pussargiem, tad Barcelonai bija milzīgas grūtības spēlēt pret Real. Stulbi būtu mācīt tādu treneri kā Mourinju, pati saproti, ka spēlēt atklātu futbolu ar Barcu nevar, tpc arī attiecīga Mourinju taktika. Protams, arī man nepatika, ka Real uzbrukumā pēdējās 2 spēlēs nekas neveidojās.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 01:27, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: 555,kaadi zombiji,kaada kristiine. Sodienas speele vispaar neko vairs neizskiira. Visu izskiira mazaakums plus Pepe(svarigaaku purnu gruuti atrast) uz pusotru speeli aaraa. Barca sajuta ka presingo, var sanaakt suudi (kaa karaljkausaa) un atteicaas ciiniities,bet saaka chiiksteet tiesnesim ausiis. Un tas ir divtik pretiigi,ka to dara klubs ar 3 pasaules labaakajiem futbolistiem sastaavaa. Ok,itaali nemaak speeleet,tiem lai ir teaatris,a kas barcai kaish, kur bij probleema paraadiit visiem,ka karala kauss bija nejausiba? Tagad juus vnk par teaatra pulcinju sauks un viss. Whocares, ja skatijies pirmo speeli, nav runa par daiviem,runa par visu komandu apkaart tiesnesim,tas jau ir pavisam cits limenis. Var kadreiz kaads nodaivot, bet barca pirmajaa speelee kaa vienota komanda piedziedaaja tiesnesim pilnas ausis peec smiekligaam epizodeem. Totaali miikstie
Jā, tā visas komandas skriešana apkārt tiesnesim man nekad nav patikusi un pats apzināti mēģinu no tā izvairīties. Bet uz brīdi aizmirsti par saviem uzskatiem un pilnīgi neitrāli mēģini iedomāties šādu situāciju - jebkuras Latvijas komandas labākajam un tehniskākajam spēlētājam izdodas apspēlēt vienu, otru un trešo pretinieku, bet tad viņš tiek nogāzts. Bez simulācijas. Parastas komandas sastāvā tāds brīnums notiek vienu reizi pa spēli - un arī tad visa komanda sāk bļaustīties, jo bija reāla iespēja, kas tika brutāli norauta (gan profesionālā, gan amatieru līmenī, nevajag te daudz stāstīt, ka tā nav - visur tā notiek). Lieta tāda, ka Barcelonā tas notiek atkal un atkal. Un pret visiem, jo visi ir tehniski. Un tagad ir tas brīdis, kad komandas biedriem ir pilnīgi vienalga, vai bija tur sods, vai nebija, jo viņi skrien lamāties par to, ka viņiem brutāli sit un neļauj spēlēt noteikumu robežās. Un nevajag teikt, ka tas ir tikai Spānijā (lai gan tur tas ir vairāk), tas ir visur! Vienkārši citās spēlēs tas notiek vienu vai divas reizes, jo vairāk vienkārši nav iespējas. Lai gan man pašam tas nepatīk, kāpēc viņi to dara, es saprotu. Un vēlreiz uzsveru - tā dara daudzās vietās, vienkārši citur nav iespēju to darīt tik bieži.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 01:28, pirms 13 gadiem
Tu saki? rakstīja: Futbols un basketbols tāda pediņu spēle palikusi. Tik pieskaries pretiniekam, dabūsi sodu, šis sāks raudāt un berzēs savu "traumēto" vietu. Žēl, ka sprotu tā izķēmo.
kādā sakarā basketbols? pskaties NBA Play-Off tagad tur vīri līdz asinīm iet, savējām vai pretinieku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 03:13, pirms 13 gadiem
Apsveicu tēlotājkomandu ar iekļūšanu finālā Cerams finālā angļi taisīs tādus paņēmienus,lai tēlotāji vārtoties pa zemi vairs netēlotu,bet tiesnesis atceroties iepriekšējās spēles domātu,ka tēlotāji atkal tēlo Veiksmi MU

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 03:15, pirms 13 gadiem
Fūzītī visi simulē. Kamēr līdzjutēji atbalstīs šādu spēles stilu, tik ilgi arī būs nebaudāms futbols. Puse mača jāpavada skatoties kā visādi iznireļi locās sāpēs pa laukumu. Sāpes dīvainas, kā atsākas spēle, tā visi ātri izveseļojas un skraida kā kazlēni.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-04 06:51, pirms 13 gadiem
es nemaz neskatiijos sho speeli , bet cik noprotu - atkal teaatris barsuku izpildiijumaa, un tiesneshi velkaas uz shiem meesliem
lai tad shie uzvar finaalu ar' - buus veel viena suudiem klaata CL trofeja kabinetaa
GO, FARCA, GO!!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 07:21, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Paldies TV6 par translāciju!
komentetejs galigais Madrides fans.
Un tik muld ka nav.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 07:23, pirms 13 gadiem
whocares rakstīja: čīkstat jūs te visi daudz. Jā, man arī nepatīk simulācijas, bet padomājat tīri loģiski, ja komandai ir 75% bumbas kontrole, tas nozīmē, ka šī komanda 3 reizes vairāk ir ar bumbu kā pretinieki, kas savukārt nozīmē, ka tīri statistiski pret šo komandu trīs reizes vairāk tiks pārkāpti noteikumu. Turklāt, ja vien kāds no jums tik tiešām jebkad dzīvē ir spēlējis futbolu, tad sapratīs, ka tehniskiem spēlētājiem pa kājām tiek sists vēl daudz reiz vairāk. Un ticiet vai nē, bet, ja tev visu laiku sit pa kājām, tas nenormāli piebesī. Turklāt, ja mans dzīves līmenis būtu atkarīgs no tā, cik veselas ir manas kājas, un kāds man pa viņām sistu, tad es darītu visu, lai tas sitējs tiktu sodīts un tas vairs neatkārtotos. Es tik tiešām kādreiz gribētu jūs visus čīkstētājus redzēt futbola laukumā kāda fināla laikā, kad no viena soda var tikt izšķirta spēle. Esmu 100% pārliecināts, ka daudziem te kažoks apmestos otrādāk.

Vēlreiz uzsveru, lai cik liels Barcelona fans es nebūtu, arī man nepatīk simulācijas no dažiem komandas indivīdiem. Kā arī es bez problēmām atzīstu situācijas, kad tiesnesis ir kļūdījies. Taču lai nu kas, bet Real nav diži labāki ar savām simulācijām. Viņiem vienkārši bumba ir 3 reizes mazāk, tāpēc arī simulācijas absolūtos skaitļos ir mazāk

peace
Sitas labs...

     [+] [-]

, 2011-05-04 07:46, pirms 13 gadiem
es nesaprotu kā var fanot par kaut kādu futbola komandu. es vairāk jūtu līdzi spēlētājiem, tādējādi man ir vieglāk un objektīvāk uztvert spēli (vismaz man tā šķiet)...un izpaliek visi šie niknie komentāru ķīviņi (:

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 08:07, pirms 13 gadiem
De Blekere pabeidza sava vācu kolēģa iesākto. Par Oskaru cīnās Maskerāno un Alvess.

     [+] [-]

, 2011-05-04 08:19, pirms 13 gadiem
smiegs rakstīja: Nu ko te var piebilst speleja divas skuķu komandas bet viena vairak mak telot ka sapun cvairak apelet pie tiesnešiem un tie ari uzvar,tas ir tapat ja nedosi ķompu raudašu dosi neraudašu un luk jums rezultats jo spelejot viebados sastavcos uzvaret bez tiesnešiem nevcar.
Viens vārds. Komati.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-04 08:20, pirms 13 gadiem
Ja patīk futbols, bet gribi kļūt par aktieri - izvēlies savam nākotnes turpinājumam Barcu vai Real!

Bet prieks par Barcas uzvaru, neskatoties uz veidu, kā tas tika izdarīts.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 08:38, pirms 13 gadiem
Žēl, ka man nav kur skatīties UEFA čempionu līgu, kā tikai TV6. Tas komentētājs jau Z******. Atgriežoties pagājušajā mačā, kur Pedro nosauca Marcelo par pērtiķi, čalis jau izdomāja, ka viņš ir rasists '' ar šauru redzesloku''. Messi nabagu Madrid sita kā varēja, bet tas čalis jau izdomāja, ka viņš baigi simulējot.(laikam iespaidojoties no pārējiem Barcelona ''aktieriem'')
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 08:47, pirms 13 gadiem
LET'S DIVE TOGETHER !

  -3 [+] [-]

, 2011-05-04 09:38, pirms 13 gadiem
Es vnk nespeju noticet cik truli un aprobezhoti jus te lielaka dalja esat. Kaada simulacija? Pirmajaa spele nedaudz, otrajaa? Kur? Visi bija noteikumu paarkapumi, tas ir normaali, ka speletajs akcenteeti parada ka pret vinju paarkapj noteikumus. Madrides Real ir vismaz vienu klasi zemaka komanda par Barselonu, te vispaar jelkadas diskusijas ir liekas. Uzvareja krietni stipraakais.

     [+] [-]

, 2011-05-04 09:40, pirms 13 gadiem
Par to kaa Madride sita Messi, tur vajadzeja puskomandu noraidiit. Tas ir normaali? Jeb vinsh arii simuleeja? Taisnaam kaajam, pa seju...da jebkaa ka tik nolikt uz zemes.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-04 09:53, pirms 13 gadiem
"El Clasico" nevienas komandas spēlētājiem nav prioritāte piekopt "fair-play". Tas pilnībā attiecas uz abu komandu spēlētājiem. Cik "Barcelona" daudz simulē, tik "Real" asi spēlē. Pieļauju, ka "Barcelona" izvēlētā simulāciju stratēģija bija izvēlēta īpaši šim duelim. Pretinieki nikni, pretinieku fani nikni - ko vēl var vēlēties spēlējot pret ienaidniekiem? Šādās cīņās visi ieroči ir labi. "Real" bija variants spēlēt ne tik agresīvi, bet tādā gadījumā viņi vispār netiktu pie bumbas, jo katalāņi bumbas kontrolē ir klasi augstāk.
Dzirdēt lamas un sašutumu no "Real" fanu mutes, gan "Barcelona" komandai, gan faniem noteikti ir kā ēst medus maizi

  -3 [+] [-]

, 2011-05-04 09:54, pirms 13 gadiem
Maikl25 rakstīja: Nu komentetajs pa Tv6 man galigi izbesija,visu 1 puslaiku tik runa,cik slikti ir ta darit,ka Barcelona 1 spele,kad uzbruk Real ,elpa aizraujas dzekam,kapec ka labi maci iet,komentēt laiz kautkadu zalo gurki,kurs ir neprofisionals,izrada milestibu,par vienu komandu! Kreipans es domāju,labi ja vienu teikumu pateiktu,par ieprieksejo speli un viss,un pieverstos spelei!
Cerams ka tas gurķis,vairs nekomentēs!!
yee yeee Barca fināla,hahahahhahahaha,raudat Real:
Beida raudāt pats! Vienu reizi ielika komentētāju, kas ir par Real, bet lai arī cik grūti man nāktos to atzīt - gan Vugulis, gan Kreipāns jūtami ir Barsas fani. "Ak, cik daudz precīzu piespēļu..." un tik sākas!!!
Slēpts komentārs: portalegri

     [+] [-]

, 2011-05-04 10:02, pirms 13 gadiem
whocares rakstīja: čīkstat jūs te visi daudz. Jā, man arī nepatīk simulācijas, bet padomājat tīri loģiski, ja komandai ir 75% bumbas kontrole, tas nozīmē, ka šī komanda 3 reizes vairāk ir ar bumbu kā pretinieki, kas savukārt nozīmē, ka tīri statistiski pret šo komandu trīs reizes vairāk tiks pārkāpti noteikumu. Turklāt, ja vien kāds no jums tik tiešām jebkad dzīvē ir spēlējis futbolu, tad sapratīs, ka tehniskiem spēlētājiem pa kājām tiek sists vēl daudz reiz vairāk. Un ticiet vai nē, bet, ja tev visu laiku sit pa kājām, tas nenormāli piebesī. Turklāt, ja mans dzīves līmenis būtu atkarīgs no tā, cik veselas ir manas kājas, un kāds man pa viņām sistu, tad es darītu visu, lai tas sitējs tiktu sodīts un tas vairs neatkārtotos. Es tik tiešām kādreiz gribētu jūs visus čīkstētājus redzēt futbola laukumā kāda fināla laikā, kad no viena soda var tikt izšķirta spēle. Esmu 100% pārliecināts, ka daudziem te kažoks apmestos otrādāk.

Vēlreiz uzsveru, lai cik liels Barcelona fans es nebūtu, arī man nepatīk simulācijas no dažiem komandas indivīdiem. Kā arī es bez problēmām atzīstu situācijas, kad tiesnesis ir kļūdījies. Taču lai nu kas, bet Real nav diži labāki ar savām simulācijām. Viņiem vienkārši bumba ir 3 reizes mazāk, tāpēc arī simulācijas absolūtos skaitļos ir mazāk

peace
Eu, davai, mister Smarty pants. Kur?

     [+] [-]

, 2011-05-04 10:24, pirms 13 gadiem
maskerano reti tizls speletaaajs, omg vnk.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-04 10:43, pirms 13 gadiem
apsveicu barcu bet esmu real fans. bet tiesnesis tiesaja labak barcelonai jo sodus deva tadus kur vispar knapi pieskaras bet pret real ka parkapa tadus pasus sodus tad neka.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 10:44, pirms 13 gadiem
Krita "Barsīši "kā aizšauti indiāņi no vesterniem,man likās ka Real spēlētājiem tā vien gribējās arī beigās kādam trāpīt pa īstam.Bet tie izrādījās ļoti labi trenēti.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 10:50, pirms 13 gadiem
Krita "Barsīši "kā aizšauti indiāņi no vesterniem,man likās ka Real spēlētājiem tā vien gribējās arī beigās kādam trāpīt pa īstam.Bet tie izrādījās ļoti labi trenēti.
[/quote]
piekritu tas jau bija bisk pa traku.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 10:55, pirms 13 gadiem
Maskerādis vakar mani izbesīja ar saviem izgājieniem. nu kā var pēc mazākā pieskāriena krist gar zemi un bļaut nelabā balsī. es laukumā tādam aiz dusmām kājas salauztu. Adebajors arī izcils. nesaprotu, kādēļ viņam ātrāk jau neparādīja kartiņu. ja MU tiks finālā, tad šoreiz es pat nezinu par ko būšu. laikam par skaistu futbolu un lai viss izšķiras finālā.

     [+] [-]

, 2011-05-04 11:04, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "El Clasico" nevienas komandas spēlētājiem nav prioritāte piekopt "fair-play". Tas pilnībā attiecas uz abu komandu spēlētājiem. Cik "Barcelona" daudz simulē, tik "Real" asi spēlē. Pieļauju, ka "Barcelona" izvēlētā simulāciju stratēģija bija izvēlēta īpaši šim duelim. Pretinieki nikni, pretinieku fani nikni - ko vēl var vēlēties spēlējot pret ienaidniekiem? Šādās cīņās visi ieroči ir labi. "Real" bija variants spēlēt ne tik agresīvi, bet tādā gadījumā viņi vispār netiktu pie bumbas, jo katalāņi bumbas kontrolē ir klasi augstāk.
Dzirdēt lamas un sašutumu no "Real" fanu mutes, gan "Barcelona" komandai, gan faniem noteikti ir kā ēst medus maizi
Principiāls duelis ir 1 lieta, bet tas, ka Barca tajā izmanto Mourinju cienīgus ieročus, atņem ticamību Barcas piekritēju argumentiem par pretinieku piekopto antifutbolu un pārmetumus defensīvai taktikai.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 11:11, pirms 13 gadiem
Jau sāk apnikt skatīties šādas spēles, kurās primārais ir nokrist un prasīt sodu. Adebajoram laikam tika dots uzdevums kādu laukumā nogalināt, izskatījās amizanti, kad viņš Messi u.c. kadrus gribēja salauzt. Kā Barsu var uzvarēt? Vienkrārši, jābūt midā visu laiku tādam čalim kā Momo, Melū, Maskerano, kurš aplauž un iebaida. Jāspēlē caru flangiem, Alveš aizsardzībā ir lupata un Pujols kreisajā malā ir lēns divplāksnis. Vispār, ja tā padomā tad no TOP klubiem tikai Barsai un Mančestrai midā nespēlē kāds kaulu lauzējs. Ilgi tā nevarēs spēlēt, es vispār brīnos kā Mančestra tik tālu tikusi ar savas spēles balstīšanu uz aizvēsturiskajiem Gigsijiem un Skoulziem.

     [+] [-]

, 2011-05-04 11:48, pirms 13 gadiem
Barselona riebjās kā komanda, kopš vakardienas... Pretīgi skatīties to nenormāli tēlošanu... Kā tādas skuķenes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 11:53, pirms 13 gadiem
kips22 rakstīja: Eu, davai, mister Smarty pants. Kur?
Man liekas tu esi kko pārpratis no mana komentāra, bet, tā kā esmu šeit viesis, tad ievērošu sportacentrs.com komentāru labākās tradīcijas un laipni atbildēšu uz provokācijām.

Kur ko? Ja par to, ka “gribu jūs redzēt futbola laukumā kāda fināla laikā”, tad to var panākt ļoti vienkārši: 1) sāc spēlēt futbolu; 2) sāc spēlēt futbolu labi; 3)sāc spēlēt futbolu vēl labāk; 4) tiec kādā komandā; 5) sāciet spēlēt kādā turnīrā; 6) tieciet līdz finālam (es turēšu par jums īkšķus, varu godīgi apsolīt, tikai dod ziņu). Un tad, pirms spēles palūdz pretiniekiem, lai viņi spēlē pret tevi vai taviem komandas biedriem īpaši asi, jo tu gribi pārbaudīt/trenēt savu raksturu sakāpinātu emociju brīžos, kā arī novērtēt savu reakciju pēc “man likās bija sods bet tiesnesis @#$ ^ neiedeva” brīžiem. Ziņo par rezultātiem, es ar lielāko prieku atzīšu, ka biju kļūdījies, ja tu pēc 3šā šāda momenta tiesneša virzienā neraidīsi nevienu lamuvārdu.

     [+] [-]

, 2011-05-04 12:08, pirms 13 gadiem
whocares rakstīja: Man liekas tu esi kko pārpratis no mana komentāra, bet, tā kā esmu šeit viesis, tad ievērošu sportacentrs.com komentāru labākās tradīcijas un laipni atbildēšu uz provokācijām.

Kur ko? Ja par to, ka “gribu jūs redzēt futbola laukumā kāda fināla laikā”, tad to var panākt ļoti vienkārši: 1) sāc spēlēt futbolu; 2) sāc spēlēt futbolu labi; 3)sāc spēlēt futbolu vēl labāk; 4) tiec kādā komandā; 5) sāciet spēlēt kādā turnīrā; 6) tieciet līdz finālam (es turēšu par jums īkšķus, varu godīgi apsolīt, tikai dod ziņu). Un tad, pirms spēles palūdz pretiniekiem, lai viņi spēlē pret tevi vai taviem komandas biedriem īpaši asi, jo tu gribi pārbaudīt/trenēt savu raksturu sakāpinātu emociju brīžos, kā arī novērtēt savu reakciju pēc “man likās bija sods bet tiesnesis @#$ ^ neiedeva” brīžiem. Ziņo par rezultātiem, es ar lielāko prieku atzīšu, ka biju kļūdījies, ja tu pēc 3šā šāda momenta tiesneša virzienā neraidīsi nevienu lamuvārdu.
Tu tač neesi normāls. Pēc tava sacītā iznāk, ja neesi tik labs futbolists, lai spelētu kādā no grandiem, tad nedrīksti kritizēt. Pilnīgas aplamības. Tad jau iznāk, ka žurnālisti ar nevar kritizēt. Katrs drīkst izteikt savu viedokli, arī kritisku un neviens šeit nesaka, ka nospēlētu labāk par zvaigznēm. Fani ir neatņemama sporta sastāvdaļa un arī ir tiesīgi gan slavēt, gan kritizēt, jo netrūkst fanu, kas futbolu saprot pietiekami labi.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-04 12:32, pirms 13 gadiem
Barsa jau atkal parādīja, ka ir spēcīga komanda, protams, ir daži indivīdi, kuriem patīk krist, tēlot utt..
Bet ko citu darīt, ja tiek veidota ofensīva, un tur pat arī neitralizēta ar sitienu pa kājām ?
Nerunāsim jau par Madrides spēles stilu, uzbrukumus nevar izveidot, var vismaz veidot sodus..
Nedaudz smieklīgi palika skatoties uz Messi, kā mēģina kaut ko izveidot, vai vismaz iet uz vārtiem, tā 3 spēlētāji apkārt un viņš ir apstādināts..
Daudzi te runā par simulēšanu vakardienas spēlē, okej, vismaz man likās, ka Barsa šoreiz spēlēja bez tik daudz simulēšanas, protams, Maskerano parādīja visu ko prot, un nav jau tā, ka Barsa tikai simulē, viņi rāda labu futbolu, veidot ļoti bīstamus momentus..
Ja Barsa spēlētu bez visām simulēšanām, tad būtu daudz reiz labāk..

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 12:40, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu tač neesi normāls. Pēc tava sacītā iznāk, ja neesi tik labs futbolists, lai spelētu kādā no grandiem, tad nedrīksti kritizēt. Pilnīgas aplamības. Tad jau iznāk, ka žurnālisti ar nevar kritizēt. Katrs drīkst izteikt savu viedokli, arī kritisku un neviens šeit nesaka, ka nospēlētu labāk par zvaigznēm. Fani ir neatņemama sporta sastāvdaļa un arī ir tiesīgi gan slavēt, gan kritizēt, jo netrūkst fanu, kas futbolu saprot pietiekami labi.
Es laikam tik tiešām neskadri rakstu Neuzskatu, ka visiem jāspēlē grandos, lai spētu konstruktīvi un objektīvi kritizēt (un kā jau minēju, daži indivīdi Barcelonā tik tiešām tēloja, par ko neesmu sajūsmā), kā arī saprotu, ka futbolu skatās daudzi, kas paši spēlē vai spēlēja, un viņi ļoti labi saprot šo sporta veidu, taču esmu absolūti pārliecināts, ka ir diezgan divkosīgi kādam (vienalga kam – brālim, māsai, draugam vai Messi) pārmest kaut ko, ko tu darītu pats viņa vietā. Tā sacīt jāsaka, pirms rakstīt komentāru sportacentrs.com, sākumā der godīgi atzīties sev, ko es darītu šādā situācijā (kas ir arī tas, par ko mani iepriekšējie 3 komentāri). Jo kāpēc viņiem būtu jābūt savādākiem cilvēkiem kā mums? Un, pasarg dies‘, neuztver to, kā kaut kādu apvainojumu, uzbraucienu vai kā tamlīdzīgi.
Par lielu futbolu!

     [+] [-]

, 2011-05-04 13:15, pirms 13 gadiem
-> ';

     [+] [-]

, 2011-05-04 13:16, pirms 13 gadiem
izsklausiijās, ka komentētājs vnk ieniist Barcu un visu spēles laiku vienkārši to nolika!
pimo puslaiku vispar runāja par pagaisho spēli un naakamo puslaiku par Maurinjo un real! Sviests-klauns ,kas klauns....

Paldies FCB - Jānjem kauss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-04 13:37, pirms 13 gadiem
Daudzi te runā par Barsas nepārprotamo pārsvaru pār Real un ka Madridei nebija cerību. Bet pietiek atskatīties uz pēdējo 4 spēļu rezultātiem!! Vai tad tajās visās bija Barsas uzvaras??? Atgādināšu pēdējo spēļu bilanci - 2 neizšķirti un pa vienai uzvarai Real (karaļa kausā) un Barsai (ČL), pie tam Barsa to vienu uzvaru guva ar tiesnešu palīdzību. Te viss arī pateikts. Real jau tagad ir nopietns drauds kataloniešiem un Barsa bez tiesnešu palīdzības un simulācijas netiek ar madridiešiem galā. Bet jāņem vērā, ka Mourinjo ir tikai pirmo sezonu Madridē, bet Barsa šādā nemainīgā sastāvā spēlē jau neskaitāmas sezonas un to spēles stils ir pilnīgi skaidrs. Paskatīsimies, kas notiks nākamajā un aiznākamajā sezonā, kad Real, kurā spēlē daudz jauni un tehniski spēlētāji, vēl vairāk progresēs un saspēlēsies savā starpā. Paskatīsimies kādi tad būs rezultāti. Skaidrs ir tikai viens, ka Barsai vairs nebūs izteikta dominance ESP futbolā.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-04 13:50, pirms 13 gadiem
Bet lielajiem angļu un Mančestras faniem varu pateikt vienu - nelolojiet lielas cerības uz Mančestras uzvaru finālā. Šajā pusfinālā par 80% jau tika noskaidrots uzvarētājs - šie divi klubi arī ir šobrīd stiprākie Eiropā un pasaulē. Madride šogad ļoti pievilka. Pietiek atcerēties kā Real tika galā ar jūsu 4.labāko čempionāta komandu Tottenham - ar 5:0 kopsummā!

Tas ka Barsa šādi spēlēja pret Real ir tikai tādēļ, ka Madride ir ļoti stipra šogad un savādāk to uzvarēt pašlaik vienkārši nevarēja. Pret MU spiediens un spēles pārsvars būs nesalīdzināmi lielāks, pie tam, nēmot vērā, ka MU vārtos ir nevis Kasiljass, bet 40 gadu vecais Van der Sārs, izredzes būs daudz mazākas. Vienīgi, kas var atnest uzvaru Mančestrai ir tiesneši, kas to var vilkt tikai tādēļ, ka spēle notiks Vemblijā. Bet tāpat Mančestras izredzes uz uzvaru es vērtēju kā 20% pret 80% Barsai. Žēl, ka izloze noteica, ka Real un Barsa nevar tikties finālā, tad tagad pusfinālos MU izredzes, vienalga pret kuru no ESP grandiem tā spēlētu, būtu kaut kur 1%, jo divu spēļu summā tai praktiski nebūtu izredžu - vienā spēlē, pie tam Anglijā, vēl ir cerības.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 13:55, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Bet lielajiem angļu un Mančestras faniem varu pateikt vienu - nelolojiet lielas cerības uz Mančestras uzvaru finālā. Šajā pusfinālā par 80% jau tika noskaidrots uzvarētājs - šie divi klubi arī ir šobrīd stiprākie Eiropā un pasaulē. Madride šogad ļoti pievilka. Pietiek atcerēties kā Real tika galā ar jūsu 4.labāko čempionāta komandu Tottenham - ar 5:0 kopsummā!

Tas ka Barsa šādi spēlēja pret Real ir tikai tādēļ, ka Madride ir ļoti stipra šogad un savādāk to uzvarēt pašlaik vienkārši nevarēja. Pret MU spiediens un spēles pārsvars būs nesalīdzināmi lielāks, pie tam, nēmot vērā, ka MU vārtos ir nevis Kasiljass, bet 40 gadu vecais Van der Sārs, izredzes būs daudz mazākas. Vienīgi, kas var atnest uzvaru Mančestrai ir tiesneši, kas to var vilkt tikai tādēļ, ka spēle notiks Vemblijā. Bet tāpat Mančestras izredzes uz uzvaru es vērtēju kā 20% pret 80% Barsai. Žēl, ka izloze noteica, ka Real un Barsa nevar tikties finālā, tad tagad pusfinālos MU izredzes, vienalga pret kuru no ESP grandiem tā spēlētu, būtu kaut kur 1%, jo divu spēļu summā tai praktiski nebūtu izredžu - vienā spēlē, pie tam Anglijā, vēl ir cerības.
Tu nopietni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-04 14:19, pirms 13 gadiem
Pēc vakardienas spēles nācu pie atziņas, ka visi spāņi ir geji. Tagad esmu par Mančesteru un Rūniju, tas vismaz ir vīrietis.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 14:19, pirms 13 gadiem
Piekrītu. Simulantus jāsit pa īstam. Vēlams pa zobiem, jo ar kājām maizīti pelna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-04 15:55, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Bet lielajiem angļu un Mančestras faniem varu pateikt vienu - nelolojiet lielas cerības uz Mančestras uzvaru finālā. Šajā pusfinālā par 80% jau tika noskaidrots uzvarētājs - šie divi klubi arī ir šobrīd stiprākie Eiropā un pasaulē. Madride šogad ļoti pievilka. Pietiek atcerēties kā Real tika galā ar jūsu 4.labāko čempionāta komandu Tottenham - ar 5:0 kopsummā!

Tas ka Barsa šādi spēlēja pret Real ir tikai tādēļ, ka Madride ir ļoti stipra šogad un savādāk to uzvarēt pašlaik vienkārši nevarēja. Pret MU spiediens un spēles pārsvars būs nesalīdzināmi lielāks, pie tam, nēmot vērā, ka MU vārtos ir nevis Kasiljass, bet 40 gadu vecais Van der Sārs, izredzes būs daudz mazākas. Vienīgi, kas var atnest uzvaru Mančestrai ir tiesneši, kas to var vilkt tikai tādēļ, ka spēle notiks Vemblijā. Bet tāpat Mančestras izredzes uz uzvaru es vērtēju kā 20% pret 80% Barsai. Žēl, ka izloze noteica, ka Real un Barsa nevar tikties finālā, tad tagad pusfinālos MU izredzes, vienalga pret kuru no ESP grandiem tā spēlētu, būtu kaut kur 1%, jo divu spēļu summā tai praktiski nebūtu izredžu - vienā spēlē, pie tam Anglijā, vēl ir cerības.
Nu jau, nu jau...Salīdzināt MU ar Tottanham, tas pats, kas salīdzināt Real ar Valencia.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-04 16:28, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Dzirdēt lamas un sašutumu no "Real" fanu mutes, gan "Barcelona" komandai, gan faniem noteikti ir kā ēst medus maizi
ja jau tu visu katalaanju fanu vaardaa runaa, tad jaatziist, ka nudien medus maizes buusiet ateedushies nepajokam, bet jaapiebilst, ka pie shii medus ir krietna deva suudu piejaukta, komentaarus lasot redzams, ka dazhs labs Kule nudien atziist, ka juut suudu garshu mutee, lielaakaa dalja tomeer vai nu tieshaam nejuut(!), vai tikai izliekas, ka nejuut, bet visi eiforijaa turpina naski eest tevis piemineetaas maiziites

     [+] [-]

, 2011-05-04 19:23, pirms 13 gadiem
arvis86 rakstīja: ja jau tu visu katalaanju fanu vaardaa runaa, tad jaatziist, ka nudien medus maizes buusiet ateedushies nepajokam, bet jaapiebilst, ka pie shii medus ir krietna deva suudu piejaukta, komentaarus lasot redzams, ka dazhs labs Kule nudien atziist, ka juut suudu garshu mutee, lielaakaa dalja tomeer vai nu tieshaam nejuut(!), vai tikai izliekas, ka nejuut, bet visi eiforijaa turpina naski eest tevis piemineetaas maiziites
Karā visi ieroči labi, bet nekas nemaina faktu, ka "Barcelona" šobrīd ir spēcīgāka par "Real". Tas vienkārši ir acīmredzams. Kā katalāņi izvēlas pārspēt spāņus, tas lai paliek viņu ziņā

P.S.- Tā kā neesmu "Barcas" fans, tad mani viņu spēle priecē tikai tad, ja tā ir patiešām skatāma. Domāju, ka tā ir daudziem futbola līdzjutējiem. Bet "Real" neveiksmes mani priecē 24/7.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-04 20:44, pirms 13 gadiem
pavelsp rakstīja: Visi nē. Tikai Katalonieši
Katalāņi nemaz nav spāņi...ja neskaita faktu, ka viņi velk Spānijas izlasi

     [+] [-]

, 2011-05-05 01:52, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Karā visi ieroči labi, bet nekas nemaina faktu, ka "Barcelona" šobrīd ir spēcīgāka par "Real". Tas vienkārši ir acīmredzams. Kā katalāņi izvēlas pārspēt spāņus, tas lai paliek viņu ziņā

P.S.- Tā kā neesmu "Barcas" fans, tad mani viņu spēle priecē tikai tad, ja tā ir patiešām skatāma. Domāju, ka tā ir daudziem futbola līdzjutējiem. Bet "Real" neveiksmes mani priecē 24/7.
Šo jautājumu tev uzdodu otro reizi, ceru tomēr kādreiz sagaidīt atbildi. Kā tu vari būt pret Madrides "Real", ja tev ir tāds avatars un niks?? Kā??? Es vienkārši brīnos.