Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:117, Did:0, useCase: 3

"Grobiņa" atspēlējas un pēdējās sekundēs izsit "Liepāju" no Latvijas kausa

Emils Ozerinskis

"Grobiņa" atspēlējas un pēdējās sekundēs izsit "Liepāju" no Latvijas kausa
Viktors Dobrecovs. Foto: LFF

"Atbildīgas spēles" Latvijas kausa izcīņā lielāko sensāciju sagādājusi Viktora Dobrecova trenētā "Grobiņa", kas spēles komensācijas laika izskaņā ar Roberta Meļķa vārtiem izrāva panākumu spēlē pret "Liepāju" - 2:1.

• Lai gan nominālā saimniece astotdaļfināla Kurzemes duelī bija "Grobiņas" vienība, tomēr spēle norisinājās ierastajā liepājnieku mājvietā stadionā "Daugava".

• Savus vārtus neieņemtus "Grobiņai" izdevās noturēt līdz 40. minūtei, kad individuāli meistarīgi nospēlēja Artūrs Karašausks, raidot bumbu vārtu stūrī netverami Gustavam Šukstem.

• "Grobiņai" otrajā puslaikā cenšoties atspēlēties, ļoti bīstamā pretuzbrukumā izdevās doties Džordijam Soladio, kurš pēc nonākšanas uz tikšanos ar Škuti centās sist bumbu vārtos, bet "Grobiņas" vārtsargam izdevās bumbu aizskart un tā trāpīja pa vārtu stabu.

• Sešas minūtes pirms pamatlaika sajūsmas saucienus varēja veikt "Grobiņas" līdzjutēji, jo nominālajiem mājiniekiem izdevās izlīdzināt spēles rezultātu. Pēc soda sitiena liepājnieku vārtu priekšā bumba atleca no Kristera Volkova un šķērsoja vārtu līniju, panākot līdzsvaru - 1:1.

• Pamatlaika noslēdzošajā minūtē ļoti laba iespēja izraut uzvaru bija liepājniekiem. Soladio nogādāja bumbu pieredzējušajam Dodo, taču Brazīlijas futbolists ar galvu aizsita bumbu garām mērķim.

• Kompensācijas laika izskaņā ļoti neveiksmīgi nospēlēja Igors Tarasovs, ļaujot līdz bumbai nonākt Rodrigo Gaučim, kurš no pašas gala līnijas spēja bumbu atmest atpakaļ uz liepājnieku soda laukuma vidu, kur pilnīgi netraucēti vārtus guva Roberts Meļķis, izraujot "Grobiņai" uzvaru ar 2:1 un izslēdzot Tamaza Pertijas "Liepāju" no cīņas par Latvijas kausu.

"Grobiņa" - "Liepāja" 2:1 (0:1)
Vārti: Volkovs 84', Meļķis 90'+2 - Karašausks 41'
Grobiņa: Šukste - Družiņins Džeriņš, Lībeks (Mikuļskis 90'+2), Pikšens - Knapšis (Gaučis 75'), Meļķis, Volkovs, Krušatins, Gaučis - Kurtišs
Liepāja: Kudrjavcevs - Radovičs (Savaļnieks 46'), Migels, Tarasovs, Kārkliņš - Kapuns (Strumija 46'), Villela (Dodo 68'), Deliu - Belakovičs (Mankendā 61'), Soladio, Karašausks.
Galvenais tiesnesis: Jevgenijs Keziks

"Atbildīga spēle" Latvijas kausa astotdaļfināls

Dat.LaiksPārisRez.VietaTiešraide
09.07.18:00Super Nova - Tukums 2000/Telms0:2 (0:0)Salaspils stadionsYoutube
20:00RFS - Spartaks4:0 (0:0)J. Skredeļa stadionsYoutube
10.07.15:00Skanste - Jēkabpils6:1 (1:0)Hanzas vidusskolaTV4
16:00Salaspils - Metta0:13 (0:6)Salaspils stadionsYouTube
17:00Grobiņa - Liepāja2:1 (0:1)Stadions "Daugava"YouTube
18:00Jelgava - JDFS Alberts2:1 (1:0)FK Jelgava bāzeTV4
20:00Riga - ValmieraSkonto stadionsTV4
11.07.18:00Auda - DaugavpilsJ. Skredeļa stadionsYouTube

  +9 [+] [-]

, 2022-07-10 18:58, pirms 2 gadiem
Šis jau standartā. Pertijam kāju dupsī 😂😂

  +3 [+] [-]

, 2022-07-10 18:59, pirms 2 gadiem
LOOOOOOOOOOOL

  +3 [+] [-]

, 2022-07-10 19:00, pirms 2 gadiem
Sveiciens arī Zvirgzdiņam! Skaista uzvara par kuru runās ilgi!

  -1 [+] [-]

, 2022-07-10 19:00, pirms 2 gadiem
NaVI Broky , 13:33, pirms 5 stundām
Liepājai maz variantu pret Grobiņu, tapat arī Valmiera zaudēs Rīga ar kādu 0:4

  +2 [+] [-]

, 2022-07-10 19:00, pirms 2 gadiem

  +7 [+] [-]

, 2022-07-10 19:01, pirms 2 gadiem
Dobrecovs>Pertija!!! Interesanti būs vēl Pertijam pēdējā iespēja pret kosoviešiem vai viss guļai daļše un tirgo arbūzus??? Es domāju, ka būs...

  +5 [+] [-]

, 2022-07-10 19:02, pirms 2 gadiem
Tamas būs gada treneris

 +12 [+] [-]

, 2022-07-10 19:02, pirms 2 gadiem
Atnāca Pertija un nolaida Liepājas komandu līdz nepazīšanai, vienkārši trūkst vārdu ko viņš ar to komandu izdarījis

  +6 [+] [-]

, 2022-07-10 19:03, pirms 2 gadiem
Domājams ,ka Pertijam sāks degt pakaļa , Grobiņā spēlē visi nenovērtētie Liepājas futbolskolas audzēkņi ,trenē nenovērtētais treneris...
Pelnīta Grobiņas uzvara!

p.s Kur pazudis Spole ,jau kuro spēli neredzu uz soliņa?

  +9 [+] [-]

, 2022-07-10 19:05, pirms 2 gadiem
Liepājas Zuši tas ir izsmiekls Latvijas futbolā!

  +3 [+] [-]

, 2022-07-10 19:06, pirms 2 gadiem
Pertijam kaut kā Liepājā nesanāk... Savaļniek, brauc mājās!

  +4 [+] [-]

, 2022-07-10 19:06, pirms 2 gadiem
ļoti labi, lai tik ierij profesionāļi. Zutis joprojām savās austiņās pa pilsētu brauks un neklausīsies, ko citi sak?

  -4 [+] [-]

, 2022-07-10 19:07, pirms 2 gadiem
Džokovičš tulīt kārtejo stenlija bundžu paņems

     [+] [-]

, 2022-07-10 19:09, pirms 2 gadiem
wolmar rakstīja: Pertijam kaut kā Liepājā nesanāk... Savaļniek, brauc mājās!
Viņš mums vairs neder ,kluba politika (kā var noprast) ir strādāt ar gados jauniem spelētājiem!

  -2 [+] [-]

, 2022-07-10 19:12, pirms 2 gadiem
Paldies Tarasovam . Es Hramova un Pertijas vietā viņu pakārtu aiz viņa matu bizes.

     [+] [-]

, 2022-07-10 19:14, pirms 2 gadiem
Jawa rakstīja: Domājams ,ka Pertijam sāks degt pakaļa , Grobiņā spēlē visi nenovērtētie Liepājas futbolskolas audzēkņi ,trenē nenovērtētais treneris...
Pelnīta Grobiņas uzvara!

p.s Kur pazudis Spole ,jau kuro spēli neredzu uz soliņa?
Spole ir pie u18.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-10 19:14, pirms 2 gadiem
Pertiju var tikai glābt uzvara pār Kosovas komandu.

     [+] [-]

, 2022-07-10 19:17, pirms 2 gadiem
Ma1ns rakstīja: Spole ir pie u18.
Kas tad noticis ,nākuši un gājuši n...tie treneris ,bet Spole vienmēr bijis vajadzīgs ?

  +1 [+] [-]

, 2022-07-10 19:17, pirms 2 gadiem
Nu labi - varam iesmiet par T.Pertiju, bet būsim godīgi - RFS un Liepāja ir komandas kurmā rotē leģionāri bez apstājas - un gala rezultāts ir līdz galam nesaspēlējusies komanda.
Apsveicu SC Grobiņu!

Pēc šīs spēles man sāk rasties jautājums, vai Virslīgā nevajag tomēr 12x komandas, jo FS Jelgava un SC Grobiņa laikam nekristu ārā no kopējā Virslīgas līmeņa pārāk traki!

  +1 [+] [-]

, 2022-07-10 19:24, pirms 2 gadiem
Jawa rakstīja: Kas tad noticis ,nākuši un gājuši n...tie treneris ,bet Spole vienmēr bijis vajadzīgs ?
Uz grobiņas soliņa šodien arī bija, nezinu iespējams kaut kas ar pertiju.

     [+] [-]

, 2022-07-10 19:25, pirms 2 gadiem
[quote ma1ns]
Uz grobiņas soliņa šodien arī bija, nezinu iespējams kaut kas ar pertiju.
[/qu
Paldies par info

  -3 [+] [-]

, 2022-07-10 19:28, pirms 2 gadiem
toto-100 p

  +5 [+] [-]

, 2022-07-10 19:28, pirms 2 gadiem
Kam vēl jānotiek ,lai tos klaunus Pertiju un zuntnerēnu atlaistu.
Ar ko tas Zuntners nohipnotizējis to Hramovu.

  +5 [+] [-]

, 2022-07-10 19:29, pirms 2 gadiem
Gada lūzeri FK Liepāja.

     [+] [-]

, 2022-07-10 19:30, pirms 2 gadiem
No šodienas ir aizdomas, ka Bocmanis tur nav mazsvarīga persona. Jau sen cildināja Grobiņu.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-10 19:37, pirms 2 gadiem
ļoti labi, beidzot Liepājā ir bijis futens

  +1 [+] [-]

, 2022-07-10 19:38, pirms 2 gadiem
sen nebiju tā zviedzis kā pēc grobiņas otrā gola , mellais laikam iesūtīts lai fc liepāju iedabūtu pirmā līgā .

  +5 [+] [-]

, 2022-07-10 19:41, pirms 2 gadiem
Pēc šī zaudējuma kluba prezidentam būtu Pertija jāpadzen ae sūnainu koku. Galīgs nejēga.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-10 19:45, pirms 2 gadiem
Mazliet mani pārsteidza salīdzinoši tukšās tribīnes. Tomēr uz laukuma savējie (Grobiņa) un tomēr Kurzemes derbijs... Un spēles likme salīdzinoši augsta. Laiks ārā arī saulains.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-10 19:58, pirms 2 gadiem
karlsons13 rakstīja: Atnāca Pertija un nolaida Liepājas komandu līdz nepazīšanai, vienkārši trūkst vārdu ko viņš ar to komandu izdarījis
PERTJA JAU NEVEIDOJA LIEPAJAS KOMANDU,viņš atnāca sezonas vidu.
Bet Valmieru fc viņš 3 gadus veidoja.Un tagad paskataties kā spēlē Valmiera

  +3 [+] [-]

, 2022-07-10 20:01, pirms 2 gadiem
Ndeki rakstīja: PERTJA JAU NEVEIDOJA LIEPAJAS KOMANDU,viņš atnāca sezonas vidu.
Bet Valmieru fc viņš 3 gadus veidoja.Un tagad paskataties kā spēlē Valmiera
Kā aizgāja tā Valmiera pirmā

  +1 [+] [-]

, 2022-07-10 20:04, pirms 2 gadiem
kreesls rakstīja: Kam vēl jānotiek ,lai tos klaunus Pertiju un zuntnerēnu atlaistu.
Ar ko tas Zuntners nohipnotizējis to Hramovu.
Zusi nekad neatlaidīs… bet Tamazam vrb gan bija šī pēdējā spēle… visu izskirs cik labs garīgais bija tajā brīdī kad Marks pec speles zvanija sencim…

  +2 [+] [-]

, 2022-07-10 20:32, pirms 2 gadiem
Ndeki rakstīja: PERTJA JAU NEVEIDOJA LIEPAJAS KOMANDU,viņš atnāca sezonas vidu.
Bet Valmieru fc viņš 3 gadus veidoja.Un tagad paskataties kā spēlē Valmiera
Neveidoja, bet gatavo noārdīja līdz pamatiem. Sezonas vidū izjaukt gatavu komandu - nevis nomainīt, kādu lieko, bet praktiski visu starta vienpadsmitnieku - tur arī ir rezultāts. Pēdējos gados to var redzēt FCR un tagad arī Pertijas FKL. Gribi rezultātu - saglabā kodolu.

  +5 [+] [-]

, 2022-07-10 20:33, pirms 2 gadiem
Interesanti kur ir tas Liepājas fans, kurš pēdējos 2 gadus te komentāros raudāja, lai dabū atpakaļ Pertiju un Verpi. Pertiju dabūja, ar viņa palīdzību izjauca komandu un tagad laukumā ir pēdējo gadu lielākais bardaks

     [+] [-]

, 2022-07-10 20:34, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Interesanti kur ir tas Liepājas fans, kurš pēdējos 2 gadus te komentāros raudāja, lai dabū atpakaļ Pertiju un Verpi. Pertiju dabūja, ar viņa palīdzību izjauca komandu un tagad laukumā ir pēdējo gadu lielākais bardaks
Soccerlove

  +4 [+] [-]

, 2022-07-10 20:37, pirms 2 gadiem
SUPER!👍👍👍
Malači Dobriks&Co!🤞🤞🤞 Visu cieņu SC Grobiņa komandai!

     [+] [-]

, 2022-07-10 20:37, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: SUPER!👍👍👍
Malači Dobriks&Co!🤞🤞🤞 Visu cieņu SK Grobiņa komandai!
Tikko no stadiona?

  +1 [+] [-]

, 2022-07-10 20:41, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tikko no stadiona?
Diemžēl nē, jo biju aizlaidis uz Pāvilostu atpūsties ar ģimenes draugiem, un tiko atbraucu no turienes.
Tādu spēli neredzēju!

  +3 [+] [-]

, 2022-07-10 20:43, pirms 2 gadiem
Malacis Viktors!Ja vēl tagad īpašnieks nesapratīs ka kluba vadības grožus iedevis auniem,tad man žēl Liepājas futbola nākotne!

  +4 [+] [-]

, 2022-07-10 20:51, pirms 2 gadiem
Paga šī ir tā pati Liepāja, kas grib eirokausos kaut kur aizspēlēties?

  -3 [+] [-]

, 2022-07-10 20:56, pirms 2 gadiem
Tīrākā TOTO spēle, un redzams ar neapbruņotu aci un Liepāja nopelnīja labu naudas summu. Cerams ka no LFF puses sekos diskvalifikācijas
Slēpts komentārs: DaMarcus
Slēpts komentārs: DaMarcus

  +2 [+] [-]

, 2022-07-10 20:59, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Interesanti kur ir tas Liepājas fans, kurš pēdējos 2 gadus te komentāros raudāja, lai dabū atpakaļ Pertiju un Verpi. Pertiju dabūja, ar viņa palīdzību izjauca komandu un tagad laukumā ir pēdējo gadu lielākais bardaks
Tas pajoliņš, tagad pārsvīdis, sarkanu bieti dreb kā lapa 😂

  +1 [+] [-]

, 2022-07-10 21:06, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ar faktiski pilnībā nomainītu sākumsastāvu, kas nav mazsvarīgi 🤦‍♂️, bet jā.
Nekas tur nebūs

  +4 [+] [-]

, 2022-07-10 21:09, pirms 2 gadiem
Uz doto brīdi jā, Liepāja pieder tev Dobrecov! Prieks tieši par to, ka jūs aizsūtījāt fkl atpūsties👍👍👍
Slēpts komentārs: DaMarcus

  -4 [+] [-]

, 2022-07-10 21:16, pirms 2 gadiem
Viss šis, ieskaitot Dobrecova tvītu, ir klasisks underdog stāsta apreibums - mazajam klubam izdevās iekost pusaizmigušam un ar pusotro sastāvu spēlējušam lielajam.

Tautai underdog stāsti patīk un pēcāk bārā sarunas jau tiek tiktāl sapušķotas, it kā underdogs tikko čempionu līgas finālu būtu uzvarējis 😁
Tas ir normāli, ka tā ir. Jā. Bet nu nevajag noliegt, ka tieši tas te tagad notiek 🤦‍♂️

  +3 [+] [-]

, 2022-07-10 21:20, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viss šis, ieskaitot Dobrecova tvītu, ir klasisks underdog stāsta apreibums - mazajam klubam izdevās iekost pusaizmigušam un ar pusotro sastāvu spēlējušam lielajam.

Tautai underdog stāsti patīk un pēcāk bārā sarunas jau tiek tiktāl sapušķotas, it kā underdogs tikko čempionu līgas finālu būtu uzvarējis 😁
Tas ir normāli, ka tā ir. Jā. Bet nu nevajag noliegt, ka tieši tas te tagad notiek 🤦‍♂️
Kāpēc pusotrais sastāvs tavuprāt?

  +7 [+] [-]

, 2022-07-10 21:22, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viss šis, ieskaitot Dobrecova tvītu, ir klasisks underdog stāsta apreibums - mazajam klubam izdevās iekost pusaizmigušam un ar pusotro sastāvu spēlējušam lielajam.

Tautai underdog stāsti patīk un pēcāk bārā sarunas jau tiek tiktāl sapušķotas, it kā underdogs tikko čempionu līgas finālu būtu uzvarējis 😁
Tas ir normāli, ka tā ir. Jā. Bet nu nevajag noliegt, ka tieši tas te tagad notiek 🤦‍♂️
Kāda nafig čl? Lokāli vairums priecājas ka Dobrecova blice aizsūtīja Pertiju atpūsties, viss. Visi saprot kas ir Grobiņa un kur ir FKL. Bet šovakar jā, Dobrecovs ir zirgā ar Grobiņu.
Slēpts komentārs: DaMarcus

  +5 [+] [-]

, 2022-07-10 21:25, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kāpēc pusotrais sastāvs tavuprāt?
Tieši tā! Tur sastāvs neslikts. Un vispār, profesionāļiem būtu kaut ar trešo sastāvu jāuzvar.

  +4 [+] [-]

, 2022-07-10 21:26, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tāpēc, ka puse no pamata 11ieka nebija sākumsastāvā
Kā tu zini, kāds tur tagad sastāvs vispār ir domāts 'pamatā', ja tādas spēlētāju rotācijas veiktas?
Slēpts komentārs: DaMarcus
Slēpts komentārs: DaMarcus

  +5 [+] [-]

, 2022-07-10 21:28, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: No šī nevajadzētu burt drāmu.
Grobiņa, jā, malači. Un tas arī viss.
Savādāk, to, kas rietumeiropas valstīs notiek daudz maz regulāri - kausa izcīņā (un ne tikai!), vienas pilsētas/reģiona mazajos vai ne tik mazajos derbijos uzvar pastarītis - padarīsim par baigo nu sensāciju.
Es gan domāju savādāk - Latvijā granda zaudējums 1.līgas klubam ir kaut kas īpašs, nevajag to likt vienā plauktā ar futbola zemēs notiekošajiem pārsteigumiem. Neesmu pētījis, bet cik tad Latvijas kausā pēdējos 20 gados sanāktu Virslīgas klubu zaudējumu zemākas līgas klubiem? 5 sanāktu? Uz sitiena nāk atmiņā Tukuma uzvara pār FKV pirms pāris gadiem. Piekrītu, ka pēdējā laika notikumi Liepājā palielināja Grobiņas izredzes, taču es tiešām negaidīju, ka Pertija tā izgāzīsies.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-10 21:28, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Lokāli tas ir vienas puses panākums un apsveicu visus, kuri nu par šo tagad fano.
Bet tikpat labi, joprojām lokāli, šis izmaina ilgtermiņā tieši neko 😉
Vismaz uz labu laiku, tas noteikti izmaina to, ka Liepājas rajonā galvenais klubs šobrīd ir Grobiņas SC

  +4 [+] [-]

, 2022-07-10 21:29, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Aij, labi...
Liepāja eirokausus ar rezervistiem spēleja un spēlēs atkal nākamnedēļ 😁
Te nav ko diskutēt ar Tevi - speciālistu, piedod
Negribi, nediskutē, kas ta man. Bet ja raksti muļķības, rēķinies, ka uz tām kāds atbildēs

  -2 [+] [-]

, 2022-07-10 21:30, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es gan domāju savādāk - Latvijā granda zaudējums 1.līgas klubam ir kaut kas īpašs, nevajag to likt vienā plauktā ar futbola zemēs notiekošajiem pārsteigumiem. Neesmu pētījis, bet cik tad Latvijas kausā pēdējos 20 gados sanāktu Virslīgas klubu zaudējumu zemākas līgas klubiem? 5 sanāktu? Uz sitiena nāk atmiņā Tukuma uzvara pār FKV pirms pāris gadiem. Piekrītu, ka pēdējā laika notikumi Liepājā palielināja Grobiņas izredzes, taču es tiešām negaidīju, ka Pertija tā izgāzīsies.
Es arī negaidīju.
Bet tas Liepājai nāks par labu.
Nu... parasti tā ir, ja kolektīvam/klubam ir vismaz kaut kāda (!) deduktīva spēja pašiem uz sevi paskatīties 🤭

  -3 [+] [-]

, 2022-07-10 21:31, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Vismaz uz labu laiku, tas noteikti izmaina to, ka Liepājas rajonā galvenais klubs šobrīd ir Grobiņas SC
Nē, tā nu nav.
Šis ir klasiskais apžilbušo underdog fanu delīrijs 😁

  +2 [+] [-]

, 2022-07-10 21:39, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Lokāli tas ir vienas puses panākums un apsveicu visus, kuri nu par šo tagad fano.
Bet tikpat labi, joprojām lokāli, šis izmaina ilgtermiņā tieši neko 😉
Es nefanoju! Priecājos ka Dobrecovs pielika kāju priekšā liepājai! Un tieši šo daudzi gaidīja. Te nav runa par ilgtermiņu, jo visi saprot kurš ir kur.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-10 21:43, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es gan domāju savādāk - Latvijā granda zaudējums 1.līgas klubam ir kaut kas īpašs, nevajag to likt vienā plauktā ar futbola zemēs notiekošajiem pārsteigumiem. Neesmu pētījis, bet cik tad Latvijas kausā pēdējos 20 gados sanāktu Virslīgas klubu zaudējumu zemākas līgas klubiem? 5 sanāktu? Uz sitiena nāk atmiņā Tukuma uzvara pār FKV pirms pāris gadiem. Piekrītu, ka pēdējā laika notikumi Liepājā palielināja Grobiņas izredzes, taču es tiešām negaidīju, ka Pertija tā izgāzīsies.
Liepāja nav grands… kopš ir klubā Tamazs… Liepājas futbols 3.līgas līmenī.. tik h@jova Liepāja spēlēja kad toreiz Tamazs vadīja…

     [+] [-]

, 2022-07-10 21:51, pirms 2 gadiem
KDubriks rakstīja: Es nefanoju! Priecājos ka Dobrecovs pielika kāju priekšā liepājai! Un tieši šo daudzi gaidīja. Te nav runa par ilgtermiņu, jo visi saprot kurš ir kur.
Nu apsveicu!
Nu un tas labi, ka nenotiek atraušanās no zemes. Bet te viens komentē daudz savādāk. Grobiņa nu esot pirmie Liepājas rajonā 🤦‍♂️

Man whatsapp čatā angļu draugs uz šādu te līdzīgu izpausmi par drīzo Notingemas derbiju (26.jūlijā) uzrakstīja "aizver muti! Mēs ar viņiem (ar Nottingham Forest) pēdējo reiz vienā divīzijā spēlējām, kad Hitlers vēl nebija dzimis 😁. Kādi pirmie Notingemā?!?" 😁

  +4 [+] [-]

, 2022-07-10 21:52, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viss šis, ieskaitot Dobrecova tvītu, ir klasisks underdog stāsta apreibums - mazajam klubam izdevās iekost pusaizmigušam un ar pusotro sastāvu spēlējušam lielajam.

Tautai underdog stāsti patīk un pēcāk bārā sarunas jau tiek tiktāl sapušķotas, it kā underdogs tikko čempionu līgas finālu būtu uzvarējis 😁
Tas ir normāli, ka tā ir. Jā. Bet nu nevajag noliegt, ka tieši tas te tagad notiek 🤦‍♂️
Pilnīgus buļļa sūdus tu te esi sarakstijis.
Tā jau ir Kamaza&Co problēma, ka SC Grobiņas džeki pēc pilnas programmas izmantoja visu ko tiem lika priekšā FKL komanda.
Un nevajag aizmirst, ka Kamazs&Co, esot viņam pie komandas stūres, ir spējuši uzvarēt tikai LFV pēdējā vietā esošo Super Novu. Takā šī SC Grobiņa uzvara nav nemaz ti ļoti pārsteidzoša, jo tajā komandā spēlē pietiekoši perspektīvi spēlētāji. Un uzvarēt FKL viņiem nebija vajadzīga papildus motivācija.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-10 22:04, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pilnīgus buļļa sūdus tu te esi sarakstijis.
Tā jau ir Kamaza&Co problēma, ka SC Grobiņas džeki pēc pilnas programmas izmantoja visu ko tiem lika priekšā FKL komanda.
Un nevajag aizmirst, ka Kamazs&Co, esot viņam pie komandas stūres, ir spējuši uzvarēt tikai LFV pēdējā vietā esošo Super Novu. Takā šī SC Grobiņa uzvara nav nemaz ti ļoti pārsteidzoša, jo tajā komandā spēlē pietiekoši perspektīvi spēlētāji. Un uzvarēt FKL viņiem nebija vajadzīga papildus motivācija.
ja jau viñi ir tik perspektīvi,tad ko viñi mułājas pa Grobiñu? 🤣🤣 tad jau kāds cits Virslīgas klubs šos būtu pañēmis… pedejos gados neviens spēlētājs no Grobiñas transfērots uz citu klubu 🤣🤣🤷🏼 Nelej te ūdeni

     [+] [-]

, 2022-07-10 22:10, pirms 2 gadiem
Pertiju,dambretistus trenèt.Kapèc uz citiem klubiem neñèma?Jo zina ka ir ..ds,bùsim reàli.

  +3 [+] [-]

, 2022-07-10 22:35, pirms 2 gadiem
Spēli neredzēju,tāpēc negribētos neko teikt,bet tomēr, ne tikai rezultāts pārsteidz,bet rodās jautājumi par godīgu spēli.Tamazs būs atsācis veco nodarbošanos?Godīgi zaudēt ar tādu Latvijas mērogā spēcīgi nokomplektētu komandu 1.līgas pārstāvei,tas nu tiešām ir jāmāk.

     [+] [-]

, 2022-07-10 22:45, pirms 2 gadiem
NaVI Broky rakstīja: NaVI Broky , 13:33, pirms 5 stundām
Liepājai maz variantu pret Grobiņu, tapat arī Valmiera zaudēs Rīga ar kādu 0:4
Eu kā beidzās spēle?

     [+] [-]

, 2022-07-10 22:45, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Spēli neredzēju,tāpēc negribētos neko teikt,bet tomēr, ne tikai rezultāts pārsteidz,bet rodās jautājumi par godīgu spēli.Tamazs būs atsācis veco nodarbošanos?Godīgi zaudēt ar tādu Latvijas mērogā spēcīgi nokomplektētu komandu 1.līgas pārstāvei,tas nu tiešām ir jāmāk.
Tak visu spēli Liepāja neko neparādija.. dažas epizodes bija tas arī viss… parsvarā pastaigas pa laukumu no Liepājas puses… bet Tamazs bija dikti mierīgs… neviena viña standarta sauklja nebija…

  +2 [+] [-]

, 2022-07-10 22:49, pirms 2 gadiem
Ļurba rakstīja: ja jau viñi ir tik perspektīvi,tad ko viñi mułājas pa Grobiñu? 🤣🤣 tad jau kāds cits Virslīgas klubs šos būtu pañēmis… pedejos gados neviens spēlētājs no Grobiñas transfērots uz citu klubu 🤣🤣🤷🏼 Nelej te ūdeni
Muļājas pa SC Grobiņa tāpēc, ka FKL ir absolūti muļķīga kadru politika.
Un ne tikai FKL.
Varu te vēlreiz ielikt ko savulaik teica Nauris Mackevičs, kurš savulaik bija D-pils komandas boss:
''Paņemt jaunu nigērieti ir desmitreiz lētāk nekā audzināt savējo.....''
Starp citu, paskaties kuri Liepājas futbolisti šobrīd spēlē citos LFV klubos. Dažs labs no viņiem ir spēlējis arī SC Grobiņa, jo neatradās vieta FKL.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-10 22:51, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tāpēc, ka puse no pamata 11ieka nebija sākumsastāvā
Vai šobrīd vispār var noteikt FKL pamata 11, ja ir nomainīta puskomanda un Pertija tagadējos rotē uz vella paraušanu?

  +1 [+] [-]

, 2022-07-10 23:16, pirms 2 gadiem
Sanāk no sērijas reizēm labāk nedarīt neko, pie reizes ierosinu, ka FC Liepāja varētu trenēt putnubiedēklis tagad (preses konf. būtu intresantas, intervijai jānotiek vējā, lai grab atildes)

     [+] [-]

, 2022-07-11 07:11, pirms 2 gadiem
Slava Bocmanim

     [+] [-]

, 2022-07-11 11:33, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Diemžēl nē, jo biju aizlaidis uz Pāvilostu atpūsties ar ģimenes draugiem, un tiko atbraucu no turienes.
Tādu spēli neredzēju!
Pāvilosta vēl joprojām Latvijas Monaco? Ar 300Eur/pers.pietiek dienā?