Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:125, Did:0, useCase: 3

Čempiones "Valmieras" mākslinieks Jokota dodas uz Polijas Ekstraklasi

Emils Ozerinskis

Čempiones "Valmieras" mākslinieks Jokota dodas uz Polijas Ekstraklasi
Daisuke Jokota. Foto: Jānis Līgats

Latvijas futbola Virslīgas jaunās čempionvienības "Valmieras" 22 gadus vecais japāņu futbolists Daisuke Jokota savu karjeru turpinās Polijas klubā Zabžes "Gornik", liecina portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija.

Polijas čempionāta tabulā 12. vietu ieņemošā Zabžes "Gornik" no Latvijas čempionvienības iegādājusies 22 gadus veco Daisuki Jokotu, kurš aizvadītajā sezonā 33 Virslīgas spēlēs guva astoņus vārtus un veica desmit rezultatīvas piespēles. Kopumā japānis Vidzemes komandā pavadīja divas sezonas, pirmajai gan aizritot kā adaptēšanās sezonai, jo pie Tamaza Pertijas 22 Virslīgas cīņās Jokota veica vien divas rezultatīvas piespēles, kamēr aizvadītajā gadā Jurģa Kalna vienībā kreatīvais japānis kļuva par vienu no trīs uzbrukuma stūrakmeņiem.

Transferu rekordus Jokotas pārcelšanās uz Ekstraklasi gan negāzīs, jo futbolistam līgumā ar "Valmieru" vēl bija palicis tikai pusgads. Tādēļ ziemas pāreju logs bija pēdējā iespēja par futbolistu saņemt kompensāciju. Šo apstākļu dēļ Transfermarkt portālā lēstā Jokotas viena miljona vērtība ir krietni augstāka nekā patiesais darījuma apmērs.

Uz Poliju šajā ziemā pārcēlās arī "Valmieras" aizsardzības viens no galvenajiem cementētājiem Romans Jakuba, kurš cīnīsies par iekļūšanu Ekstraklasē ar pirmās līgas komandu "Puszcza Niepolomice". Savukārt RFS vienība janvārī pārdeva Kevinu Frīzenbihleru latviešu futbolista Kristera Tobera pārstāvētajai Gdaņskas "Lechia".

Čempionvienības "Valmieras" spēlētāju par citu komandu uzmanības trūkumu šajā pāreju periodā sūdzēties nav varējuši. Kā pirmais čempionvienību atstāja Rihards Matrevics, kurš pēc līguma termiņa beigām ar valmieriešiem devās uz "Riga". Jau pirminētais Romans Jakuba uz īres tiesībām devās uz Polijas pirmo līgu, bet Masaki Murata brīvā aģenta statusā pārcēlās uz Azerbaidžānu. Komandas bombardieri Raimondu Krolli vidzemnieki pārdeva Itālijas A sērijas klubam "Spezia", bet Luka Silagadze pēc trīs gadiem "Valmierā" devies atpakaļ uz dzimteni, kamēr Lūkass Vapne pēc īres devies atpakaļ uz "Mettu".

Pagaidām oficiāli valmierieši par papildinājumiem nav vēstījuši, bet spēle Livonijas kausā ļāva publiski ieraudzīt komandas rindās tādus spēlētājus kā Renārs Varslavāns, Niks Sliede un Jēkabs Lagūns.

1 2 46 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2023-02-07 07:25, pirms 2 gadiem
Kamēr nav kārtējie meļņi iegādāti Valmierai,nu ir laiks pašu puikām cīnīties un pierādīt,ka var labi spēlēt šajā līmenī.Neilands,Dusalijevs,Lūsiņš.Kad vēl,ja ne tagad.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-07 08:13, pirms 2 gadiem
Nu bēdīga sezona Valmierai priekšā.Vēl tik Kolumbieti jāpārdod

  +3 [+] [-]

, 2023-02-07 08:26, pirms 2 gadiem
Komanda bij ļoti , ļoti simpātiska ! Eh , žēl , bet ko tu izdarīsi tāda dzīve nepārdosi tagad pēc līguma beigām nedabūsi vispār neko ! Laiks citiem sevi pierādīt !

     [+] [-]

, 2023-02-07 08:43, pirms 2 gadiem
Cerams, ka vismaz Mena paliks

  +2 [+] [-]

, 2023-02-07 09:07, pirms 2 gadiem
Valmiera sevi pozicionē, kā jauno talantu fabriku, tā ka, domaju ka viņi zin ko dara un ir jau noskatījuši jaunos produktus!

     [+] [-]

, 2023-02-07 09:11, pirms 2 gadiem
Viss jau būtu labi, ienāk sportā un Latvijā ārvalstu naudiņa, tikai gribējās gan redzēt, ko Valmiera ar šo komandu var Eirokausos izdarīt, tomēr čempionu zars utt. Tagad būsim godīgi būs pilnīgi jauna komanda un ja arī sapirks labu spēlētājus tāpat nekas tur nebūs kamēr labi nesaspēlēsies, to labi parādīja Riga FC, samainīja sastāvu un ar labiem spēlētājiem divus gadus nav spējuši pacelt kausu.

  -3 [+] [-]

, 2023-02-07 09:23, pirms 2 gadiem
Alkatīgajai Valmierai būtu jāatņem iespēja spēlēt eirokausos - citādi tās četras spēles būs izteikts kauns un negods Latvijai

  -1 [+] [-]

, 2023-02-07 09:28, pirms 2 gadiem
Valmiera vislabāk no visiem virslīgas klubiem prot nodarboties ar futbola biznesu. Mārelis var ūdeni pienest. Tagad tikai pārdotie jāaizstāj ar jauniem prospektiem un jāmauc talāk.

     [+] [-]

, 2023-02-07 09:43, pirms 2 gadiem
Bizness ir bizness. Ja nauda tiks investēta gutbola attīstībai, tad viss būs labi. Šosezon oespēlēs jauno sastāvu, četriniekā jau tāpat būs, un nākamgad atkal sitīsies par ĉempionu titulu. Saprotams ka mērķis, vismas šobrīd, nav ČL grupa, bet gan izveidot Valmierā spēcīgu klubu, akadēmiju un futbola sistēmu. Pēc gadiem 5 - 7, tad varēsim runāt par mērķiem Eirokausos. Žēl tik ka Daliņa laukums nav atbilsošs starptautiskiem načiem.

  +4 [+] [-]

, 2023-02-07 10:09, pirms 2 gadiem
gircc rakstīja: Bizness ir bizness. Ja nauda tiks investēta gutbola attīstībai, tad viss būs labi. Šosezon oespēlēs jauno sastāvu, četriniekā jau tāpat būs, un nākamgad atkal sitīsies par ĉempionu titulu. Saprotams ka mērķis, vismas šobrīd, nav ČL grupa, bet gan izveidot Valmierā spēcīgu klubu, akadēmiju un futbola sistēmu. Pēc gadiem 5 - 7, tad varēsim runāt par mērķiem Eirokausos. Žēl tik ka Daliņa laukums nav atbilsošs starptautiskiem načiem.
Neesmu tik drošs par to, ka mērķis izveidot spēcīgu klubu, ņemot vērā, ka tā nav Latvijas nauda, kas šo klubu veido. Domāju, ka mērķis ir cauri ES pumpēt naudu futbola biznesā - atvest aziātus, āfrikāņus, iespēlēt šeit, lai salasās ES aizvadītās spēles, uzslīpēt un pārdot tālāk. Pēc tiem 5-7 gadiem šis bizness var arī šeit vairs nebūt. Neredzu es, ka pilsētā ļoti attīstītos futbola infrastruktūra, izņemot, ka uzbūvēja starptautiskam futbolam nederīgu stadionu (bet tur nav kluba naudas) un veikala "Sils" vietā uztaisīja treniņzāli. Limbažu ielā nekas vērā ņemams nenotiek, visi treniņi notiek VOC laukumā.

  +2 [+] [-]

, 2023-02-07 10:23, pirms 2 gadiem
garais_999 rakstīja: Cerams, ka vismaz Mena paliks
Domāju vasarā tiks pārdots.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-07 10:23, pirms 2 gadiem
Valmierai laiks domāt par savu futbola stadionu nevis uz tām parodijām spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-07 10:26, pirms 2 gadiem
Pandora rakstīja: Neesmu tik drošs par to, ka mērķis izveidot spēcīgu klubu, ņemot vērā, ka tā nav Latvijas nauda, kas šo klubu veido. Domāju, ka mērķis ir cauri ES pumpēt naudu futbola biznesā - atvest aziātus, āfrikāņus, iespēlēt šeit, lai salasās ES aizvadītās spēles, uzslīpēt un pārdot tālāk. Pēc tiem 5-7 gadiem šis bizness var arī šeit vairs nebūt. Neredzu es, ka pilsētā ļoti attīstītos futbola infrastruktūra, izņemot, ka uzbūvēja starptautiskam futbolam nederīgu stadionu (bet tur nav kluba naudas) un veikala "Sils" vietā uztaisīja treniņzāli. Limbažu ielā nekas vērā ņemams nenotiek, visi treniņi notiek VOC laukumā.
Par J.Daliņa stadiona neatbilstību starptautiskajiem standartiem visas pretenzijas pie pasūtītāja tur Valmiera FC nav vainīga , un kas bij pasūtītājs ? pareizi Valmieras pilsēta dome .

  -1 [+] [-]

, 2023-02-07 10:30, pirms 2 gadiem
Valmiera,cinisies par 3-ku!!! Cik es sapratu visiem komandam ir jauni speletaji un visiem komandam bud gruti atrast savu speli,iznemot RFS viniem palik kodols. Bet Valmierai palika treneris un jaunais sezons bus ka izaicinajums...vajag atras motivaciju un aizstavet titulu! No jauniem speletajiem bus bus labs trijnieks Varslavans,Patijčuks,Laguns!!!

     [+] [-]

, 2023-02-07 10:34, pirms 2 gadiem
Vai tad Daliņa stadionam tikai apgaismojuma netrūksts?

  -1 [+] [-]

, 2023-02-07 10:38, pirms 2 gadiem
ED70 rakstīja: Valmiera,cinisies par 3-ku!!! Cik es sapratu visiem komandam ir jauni speletaji un visiem komandam bud gruti atrast savu speli,iznemot RFS viniem palik kodols. Bet Valmierai palika treneris un jaunais sezons bus ka izaicinajums...vajag atras motivaciju un aizstavet titulu! No jauniem speletajiem bus bus labs trijnieks Varslavans,Patijčuks,Laguns!!!
Gan jau būs arī ārzemju talanti, tagad, kad ir ko parādīt, redz, mēs laba platforma kur pacelties uz augstākiem chempionātiem, paskataties uz visiem piemēriem, būs vieglāk piesaistīt un labus talantus, imho

     [+] [-]

, 2023-02-07 10:46, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Par J.Daliņa stadiona neatbilstību starptautiskajiem standartiem visas pretenzijas pie pasūtītāja tur Valmiera FC nav vainīga , un kas bij pasūtītājs ? pareizi Valmieras pilsēta dome .
tas laikam bija tas, ko es rakstīju - ka klubs Daliņa stadiona būvniecībā nepiedalijās.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-07 11:10, pirms 2 gadiem
Liekas ka Valmierai vārt.nav !Pašlaik vēl.Lauva mauks?

  +2 [+] [-]

, 2023-02-07 11:40, pirms 2 gadiem
fall in love rakstīja: Vai tad Daliņa stadionam tikai apgaismojuma netrūksts?
Bez apgaismojuma nepilnības bij preses ložā un vēl kaut kas, nepilnības bij 3-4 punkti !!!!

  -1 [+] [-]

, 2023-02-07 11:46, pirms 2 gadiem
Nu NEVAJAG mums arzemju talantus,jamekle savejos,jo bez savejem mēm (Latvijas izlase) nekad nespeles pret Angliju,Spaniju vaj Franciju....bus Andora,Lihtenstein un tt. Un musejem tadiem ka Daškevičs...kurš bija Anderleht sistema,pec tam Norvegija,japaliek Eiropa...nevis braukt uz Rīgu,pec tam aredna Audai bus,tur ari nav garantijas par 11-ku,tad Tukums,Metta vai Jelgava. Labs celš no Anderlehta uz Jelgavu,priks vinam un musu izlasei👍

  +3 [+] [-]

, 2023-02-07 11:49, pirms 2 gadiem
ED70 rakstīja: Nu NEVAJAG mums arzemju talantus,jamekle savejos,jo bez savejem mēm (Latvijas izlase) nekad nespeles pret Angliju,Spaniju vaj Franciju....bus Andora,Lihtenstein un tt. Un musejem tadiem ka Daškevičs...kurš bija Anderleht sistema,pec tam Norvegija,japaliek Eiropa...nevis braukt uz Rīgu,pec tam aredna Audai bus,tur ari nav garantijas par 11-ku,tad Tukums,Metta vai Jelgava. Labs celš no Anderlehta uz Jelgavu,priks vinam un musu izlasei👍
Ko Tu tur nomurgoji??

  +3 [+] [-]

, 2023-02-07 12:04, pirms 2 gadiem
ED70 rakstīja: Nu NEVAJAG mums arzemju talantus,jamekle savejos,jo bez savejem mēm (Latvijas izlase) nekad nespeles pret Angliju,Spaniju vaj Franciju....bus Andora,Lihtenstein un tt. Un musejem tadiem ka Daškevičs...kurš bija Anderleht sistema,pec tam Norvegija,japaliek Eiropa...nevis braukt uz Rīgu,pec tam aredna Audai bus,tur ari nav garantijas par 11-ku,tad Tukums,Metta vai Jelgava. Labs celš no Anderlehta uz Jelgavu,priks vinam un musu izlasei👍
Valmiera jau ģenerāli dod spēlēt vietējiem, varāk tad pirkstu var kratīt Rīgu in Liepājas virzienā. Ar 10 virslīgas komandām kopumā ir kur izspēlēties jaunajiem

     [+] [-]

, 2023-02-07 12:05, pirms 2 gadiem
Ndeki rakstīja: Nu bēdīga sezona Valmierai priekšā.Vēl tik Kolumbieti jāpārdod
Nebēdā.. pagājušogad arī daudzi Valmierai prognozēja vien 4.vietu, tā ka..!

  -2 [+] [-]

, 2023-02-07 12:22, pirms 2 gadiem
A kas tev nepatik??? Kur es kļudijos??? Vai mums ir citadak,musu komandas spele eiropa,vai musu futbolisti spele Eiropa top klubos??? Tad pasaki,ka tu redzi musu futbolu un futbola nakotni??? Es tevi rezdu tribines,kad spele Latvija-Gibraltara ....tu esi viens no tiem 35-em skatitajiem😂 bet es gribu sedet kaut kur SanSiro stadiona,kad speles Ita-LV

  +1 [+] [-]

, 2023-02-07 12:38, pirms 2 gadiem
Šajā sezonā bronza būtu labs rezultāts.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-07 12:47, pirms 2 gadiem
J. Daliņa stadions ir VIEGLATLĒTIKAS nevis futbola stadions. To ir tik grūti saprast? Projektu rakstīja un naudu deva VIEGLATLĒTIKAS stadionam. Tagad kad ir pabeigts VIEGLATLĒTIKAS stadions tad var rakstīt projektus (ko visticamāk arī dara ) lai uzlabotu futbola infrastruktūru atbilstoši eiropas noteikumiem! Viss!!!

     [+] [-]

, 2023-02-07 13:03, pirms 2 gadiem
Pandora rakstīja: Neesmu tik drošs par to, ka mērķis izveidot spēcīgu klubu, ņemot vērā, ka tā nav Latvijas nauda, kas šo klubu veido. Domāju, ka mērķis ir cauri ES pumpēt naudu futbola biznesā - atvest aziātus, āfrikāņus, iespēlēt šeit, lai salasās ES aizvadītās spēles, uzslīpēt un pārdot tālāk. Pēc tiem 5-7 gadiem šis bizness var arī šeit vairs nebūt. Neredzu es, ka pilsētā ļoti attīstītos futbola infrastruktūra, izņemot, ka uzbūvēja starptautiskam futbolam nederīgu stadionu (bet tur nav kluba naudas) un veikala "Sils" vietā uztaisīja treniņzāli. Limbažu ielā nekas vērā ņemams nenotiek, visi treniņi notiek VOC laukumā.
Ievērības cienīgs vai nē, bet nepiekrītu, ka Limbažu ielas laukumos nekas nenotiek. Pagājušogad pabeidza to apkaunojošo paklāj-laukumu nomainīt uz zālāju, apakšā arī - pēc zemes darbu apjoma izskatās ka varētu tapt otrs laukums blakus jau esošajam..
Mana prognoze, ka 1-2 gadu laikā tur būs 2-3 pilnībā funkcionējoši dabīgā seguma laukumi. Skaidrs ka esošā ēka ir novecojusi un maza, bet gan jau apmierinoša kā ģērbtuves treniņiem, un tādu pārbūvēt šobrīd noteikti nav lēti. tai pašā laikā, ja finanses radīsies, gan jau gada laikā var pārbūvēt, nav jau teātris vai 4stāvīgs īres dzīvokļu nams

  +1 [+] [-]

, 2023-02-07 13:14, pirms 2 gadiem
wendigo rakstīja: Ievērības cienīgs vai nē, bet nepiekrītu, ka Limbažu ielas laukumos nekas nenotiek. Pagājušogad pabeidza to apkaunojošo paklāj-laukumu nomainīt uz zālāju, apakšā arī - pēc zemes darbu apjoma izskatās ka varētu tapt otrs laukums blakus jau esošajam..
Mana prognoze, ka 1-2 gadu laikā tur būs 2-3 pilnībā funkcionējoši dabīgā seguma laukumi. Skaidrs ka esošā ēka ir novecojusi un maza, bet gan jau apmierinoša kā ģērbtuves treniņiem, un tādu pārbūvēt šobrīd noteikti nav lēti. tai pašā laikā, ja finanses radīsies, gan jau gada laikā var pārbūvēt, nav jau teātris vai 4stāvīgs īres dzīvokļu nams
Par augšu piekrītu, tas ir labi, par apakšu - man likās, tur pašvaldība vēl vienu katlu māju taisās būvēt. Bet redzot, cik ir ielikts Ķeizarmežā un kā tur tagad izksatās, Valmierai ir gliemežu tempi, lai gan esmu drošs, ka naudas nav mazāk par rīdziniekiem.

     [+] [-]

, 2023-02-07 13:22, pirms 2 gadiem
Nu ČL izskatās, ka būs pagrūti, bet nu ar kaut ko jāsāk ir. Ka tik beigās konkurenti Virslīgā neuztver Valmieru pa nopietnu un beigās aplaužas. Kopumā izskatās, ka jaunā sezona būs interesanta.

  +2 [+] [-]

, 2023-02-07 13:26, pirms 2 gadiem
Jāņem vērā, ka zelta Valmieras sastāvs tika iespēlēts 2-3 sezonas (bronza, sudrabs, zelts). Nomainot tik lielu daļu kluba līderu, šaubos vai nākamsezon izdosies noturēt šīs sezonas līmeni. Pat ja parādīsies jauni talanti, līderi un esošie spēlētāji progresēs, paredzu, ka šī sezona būs solis atpakaļ (ne tikai attiecībā pret citiem, arī attiecībā pret sevi). Bet, nu klubs visas kārtis joprojām tur pie sevis - varbūt kaut ko izspēlēs negaidītu un skats būs cerīgāks.

p.s. Savā ziņā viss pagaidām atgādina Valmieras triumfu LBL - vēsturisks panākums, visi gaida turpinājumu, bet starpsezonā klubu izjauca pa detaļām un aizgāja studentu basis. Futbola klubam tas īsti nedraud (cerams), bet kamēr nav konkrētas darbības redzētas no kluba puses, sajūtas līdzīgas.

  +7 [+] [-]

, 2023-02-07 13:29, pirms 2 gadiem
serkocins rakstīja: J. Daliņa stadions ir VIEGLATLĒTIKAS nevis futbola stadions. To ir tik grūti saprast? Projektu rakstīja un naudu deva VIEGLATLĒTIKAS stadionam. Tagad kad ir pabeigts VIEGLATLĒTIKAS stadions tad var rakstīt projektus (ko visticamāk arī dara ) lai uzlabotu futbola infrastruktūru atbilstoši eiropas noteikumiem! Viss!!!
Ja J .Daliņa stadions ir VIEGLATLĒTIKAS , tad tagad atsevišķi būvēsim futbola stadionu ??? Mēs esam tik bagāti ? Vai lētāk nebija taisīt projektus un buvēt lai gan vieglatlētikas , gan futbola stadions tiktu pabeigts vienlaicīgi ? Tagad atkal jāizsludina konkurs , izsoles utt. tas ir lētāk un labāk ???
Man tāda nojauta , rakstītājs ir no Valmieras pilsētas domes , NEVIENS tik sparīgi šo apgalvojumu neaiztāvēs kā tikai lai piesegtu savas neizdarības !!!!

     [+] [-]

, 2023-02-07 14:12, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Ja J .Daliņa stadions ir VIEGLATLĒTIKAS , tad tagad atsevišķi būvēsim futbola stadionu ??? Mēs esam tik bagāti ? Vai lētāk nebija taisīt projektus un buvēt lai gan vieglatlētikas , gan futbola stadions tiktu pabeigts vienlaicīgi ? Tagad atkal jāizsludina konkurs , izsoles utt. tas ir lētāk un labāk ???
Man tāda nojauta , rakstītājs ir no Valmieras pilsētas domes , NEVIENS tik sparīgi šo apgalvojumu neaiztāvēs kā tikai lai piesegtu savas neizdarības !!!!
Vai tad tur nebija stāsts, ka pašvaldība nebija gatava maksāt pusmiljonu par apgaismojumu?

  +1 [+] [-]

, 2023-02-07 14:41, pirms 2 gadiem
Būba. Nu basketbolu īsti ar futbolu nevar salīdzināt. Diezvkurš basketbola klubs var pārdot spēlētājus par 1milj un vairāk. Futbolā tomēr ir kārtība, UEFA dod naudu. Viss ir skaidrs. Par Eiropas basketbola virtuvi paši visu zinat. Tā kā nedomāju ka FC Valmiera gaida Ordo liktenis.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-07 14:55, pirms 2 gadiem
Pandora rakstīja: Par augšu piekrītu, tas ir labi, par apakšu - man likās, tur pašvaldība vēl vienu katlu māju taisās būvēt. Bet redzot, cik ir ielikts Ķeizarmežā un kā tur tagad izksatās, Valmierai ir gliemežu tempi, lai gan esmu drošs, ka naudas nav mazāk par rīdziniekiem.
Nu jau, nu jau, Rigai ir ar atrāvienu lielākās finašu iespējas Virslīgā.

  +3 [+] [-]

, 2023-02-07 14:58, pirms 2 gadiem
Būba rakstīja: Jāņem vērā, ka zelta Valmieras sastāvs tika iespēlēts 2-3 sezonas (bronza, sudrabs, zelts). Nomainot tik lielu daļu kluba līderu, šaubos vai nākamsezon izdosies noturēt šīs sezonas līmeni. Pat ja parādīsies jauni talanti, līderi un esošie spēlētāji progresēs, paredzu, ka šī sezona būs solis atpakaļ (ne tikai attiecībā pret citiem, arī attiecībā pret sevi). Bet, nu klubs visas kārtis joprojām tur pie sevis - varbūt kaut ko izspēlēs negaidītu un skats būs cerīgāks.

p.s. Savā ziņā viss pagaidām atgādina Valmieras triumfu LBL - vēsturisks panākums, visi gaida turpinājumu, bet starpsezonā klubu izjauca pa detaļām un aizgāja studentu basis. Futbola klubam tas īsti nedraud (cerams), bet kamēr nav konkrētas darbības redzētas no kluba puses, sajūtas līdzīgas.
Tieši tā, pēdējie (RFS un Valmiera) čempionu tituli paņemti, kad komandām bija iespēlēti kodoli 2-3 gadu garumā. Valmierai ļoti liela kadru mainība būs, ja vēl ņem vērā, ka Valmiera pagājušogad reāli izmantoja tikai kādus ~13 spēlētājus un no tiem 7 ir prom, tad nu nebūs viegli atkārtot padarīto.
1 2 46 komentāri