Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

De Heja paraksta piecu gadu līgumu ar Mančestras "United"

Agris Suveizda

De Heja paraksta piecu gadu līgumu ar Mančestras "United"
Davids de Heja
Foto: AFP/Scanpix

Šodien beidzot oficiāli tika nokārtota viena no labākajiem pasaules vārtsargiem Davida de Hejas pāreja no Madrides "Atletico" un Mančestras "United". Jaunais Eiropas U-21 čempions parakstīja piecu gadu līgumu. Savukārt par Londonas "Chelsea" jaunā galvenā trenera Andrē Vilaša-Boaša asistentu kļūs bijušais "Chelsea" futbolists Roberto Di Mateo. Piedāvājam arī citus transfēru jaunumus.

De Heja oficiāli pievienojas MU, Reikārds trenēs Saūda Arābiju

Perspektīvais spāņu vārtsargs Davids de Heja oficiāli pievienojies Anglijas čempionei Mančestras "United". Jau ilgu laiku tika runāts, ka Mančestras klubs vienojies gan ar Madrides "Atletico", gan ar pašu spēlētāju, taču de Heja bija Eiropas U-21 čempionātā, un darījums tika pabeigts tikai šodien. Pirmdien de Heja ieradās Mančestrā iziet medicīnisko pārbaudi un šorīt lika parakstu uz piecu gadu līguma. "Atletico" par 20 gadus veco vārtsargu iegūs ap 19 miljoniem eiro.

"Esmu ļoti lepns un nevaru sagaidīt, kad varēšu sākt spēlēt," sacīja de Heja, kurš pēc Fila Džounsa un Ešlija Janga kļuva par trešo kluba papildinājumu. "Kad tik liels klubs kā Mančestras "United" vēlas tevi iegūt, tas neapšaubāmi dara ļoti, ļoti laimīgu. Viņu interese man bija kā papildus motivācija strādāt vēl smagāk, lai pierādītu savas prasmes. "

Šodien tika prezentēts jaunais Londonas "Chelsea" galvenais treneris Andrē Vilašs-Boašs, kurš ar klubu parakstīja trīs gadu līgumu, bet "Porto" saņēma 15 miljonu eiro lielu kompensāciju. Tāpat tika paziņots, ka par portugāļu uzlecošās zvaigznes asistentu kļūs pazīstamais itālietis Roberto Di Mateo, kurš savulaik sešus gadus "Chelsea" pavadīja kā spēlētājs, taču savainojumu dēļ bija spiests pāragri beigt karjeru. Tāpat uz "Chelsea" pārcēlušies fiziskās sagatavotības speciālists Žozē Mariu Roša un skauts Daniels Souza, kuri kopā ar Vilašu-Boašu bija viņa iepriekšējos divos klubos Portugālē.

Saūda Arābijas Futbola federācija paziņojusi, ka tā panākusi vienošanos ar slaveno holandieti Franku Reikārdu. Paredzams, ka Reikārds rīt Londonā parakstīs trīs gadu līgumu un vadīs valsts futbola izlasi. Darījuma summa tiek lēsta 11 miljonu ASV dolāru apmērā. Pirms tam Reikārds ir trenējis Nīderlandes izlasi, Roterdamas "Sparta", Spānijas "Barcelona", bet pēdējā pieturvieta viņam bija Stambulas "Galatasaray". Saūda Arābijas izlase bez trenera ir jau kopš janvāra, kad cieta neveiksmi Āzijas kausa izcīņā.

Madrides "Real" paraksta līgumu ar Varānu, Lihtštainers pāries "Juventus"

Jau ziņojām, ka talantīgais franču aizsargs Rafaels Varāns panācis vienošanos ar Madrides "Real". Nu, darījums noticis oficiāli. 18 gadus vecais centra aizsargs, kurš "Lens" rindās "Ligue 1" čempionātā debitēja tikai pagājušajā sezonā, parakstījis sešu gadu līgumu. "Real" cīņā par francūzi apsteidza PSG un Mančestras "United" un šķirsies no 10 miljoniem eiro.

Jaunu klubu atradis arī itāliešu aizsargs Domeniko Krišito, kurš parakstījis piecu gadu līgumu ar Sanktpēterburgas "Zenit". 24 gadus vecais Krišito, kurš Itālijas izlasē aizvadījis 15 spēles, profesionālo karjeru sāka "Genoa", 2007.gadā pārcēlās uz Turīnas "Juventus", taču pēc tam atkal atgriezās Dženovā. Pārejas summa ir 11-12 miljonu eiro apmērā, un Krišito gadā saņems ap trim miljoniem eiro. Drīzumā par Turīnas "Juventus" spēlētāju jākļūst 27 gadus vecajam Šveices izlases aizsargam Štefanam Lihtštaineram. Romas "Lazio" saņems ap 10 miljoniem eiro. Pirms "Lazio" Lihtštainers pārstāvējis arī "Grasshoppers" un "Lille".

Marseļa un Lille pastiprinās, Žervinjo tuvu "Arsenal"

Marseļas "Olympique" ieguvusi trešo papildinājumu starpsezonā. "Lorient" futbolistiem Morganam Amalfitano (pussargs, brīvais aģents) un Žeremijam Morelam (malējais aizsargs, 2,5 miljoni eiro) pievienosies Kamerūnas izlases centra aizsargs Nikolā Nkulū, kurš šorīt izgāja medicīniskās apskates un parakstīs četru gadu līgumu. 21 gadu vecais aizsargs, par kuru interesējās arī Lionas "Olympique", visu savu profesionālo karjeru līdz šim pavadīja "Monaco", kas par pāreju saņems ap 3,5 miljonus eiro (plus bonusus).

Sastāvu papildinājusi arī Francijas čempione "Lille", kas nesen par pusotru miljonu eiro iegādājās Melnkalnes izlases centra aizsargu Marko Bašu. "Lille" oficiāli pievienojies bijušais "St.-Etienne" pussargs Dmitrī Pajē, kurš iepriekšējā sezonā guva 13 vārtus. Pajē noslēdza līgumu uz četriem gadiem, bet "St.-Etienne" iegūs deviņus miljonus eiro. Janvārī Pajē jau bija vienojies ar PSG, tomēr Sentetjēnas kluba vadība nepalaida viņu prom. PSG par Pajē interesējās arī šajā transfēru periodā.

Kā vēsta L'Equipe rīcībā esošā informācija, drīz par "Lille" spēlētāju jākļūst arī "Monaco" un Dienvidkorejas izlases uzbrucējam Čujonam Pakam, kurš pagājušajā sezonā guva 12 vārtus.. Viņš esot vienojies ar klubu, tomēr pāreja tiks nokārtota, kad viņš atgriezīsies Francijā. Pārejas summa būšot astoņi miljoni eiro plus bonusi. Toties prom no Lilles, visticamāk, dosies kotdivuārietis Žervinjo. L'Equipe ziņo, ka "Arsenal" vadība jau esot nosūtījusi 12 miljonus eiro vērtu piedāvājumu. Žervinjo līgums ar "Lille" vēl ir spēkā uz vienu gadu.

PSG cīnās par Azāru, Onjevu pārceļas uz Portugāli

PSG, kas vēl nav oficiāli parakstījusi līgumu ar jauno kluba ģenerālmenedžeri Leonardu, turpina meklēt pastiprinājumu spēlētāju tirgū. Saskaņā ar franču presi PSG ļoti nopietni apsver "Ligue 1" sezonas labākā spēlētāja Edena Azāra iegādi. Lai arī beļģu futbolists līdz šim izrādījis lielu lojalitāti savam klubam, Azārs esot izteicis vēlmi pāriet uz PSG, kas esot gatava maksāt 31,5 miljonus eiro plus uzbrucēju Mevlitu Erdinču. Tiesa, "Lille" jau paziņojusi, ka franču klubiem Azāru nepārdos. Tāpat PSG panākusi vienošanos par "Valenciennes" centra aizsarga Milana Biševaca iegādi. PSG serbu spēlētāju lenca jau vairāk nekā gadu. Pārejas summa tiek lēsta 3,2 miljonu eiro apmērā.

Tikmēr pārsteigusi Francijas augstākās līgas jaunpienācēja "Ajaccio", kas, kā raksta L'Equipe, papildināsies ar Meksikas izlases vārtsargu Giljermo Očoju, kuru ļoti nopietni savās rindās gribēja redzēt PSG. 25 gadus vecais Očoja, kuram Zelta kausa laikā tika uzrādītas pozitīvas dopinga proves, taču viņš, visticamāk, tiks attaisnots, klubam pievienosies kā brīvais aģents. Savukārt Lisabonas "Sporting" parakstījis trīs gadu līgumu ar pieredzējušo ASV aizsargu Oguči Onjevu. Onjevu tā arī nespēja nostiprināties "Milan" sastāvā un iepriekšējās sezonas otro pusi pavadīja Nīderlandes "Twente".

Izmantotie resursi:
Sport : toute l'actualité sportive sur...
Goal.com
Real Madrid C.F. - Web Oficial | Official Web Site
Manchester United Official Web Site

1 2 36 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-06-29 14:46, pirms 13 gadiem
Par to vai viņš ir viens no labākajiem pasaules vārtsargiem varēs diskutēt pēc nākamās (šīs) sezonas, tagad šādi izteikties par viņu ir nenopietni. interesanta šīs vasaras līdzšinējā EPL top klubu nopirkto spēlētāju bilance- MU 3; Chelsea 0: City 0; Arsenal 0

 +16 [+] [-]

, 2011-06-29 14:52, pirms 13 gadiem
''Šodien beidzot oficiāli tika nokārtota viena no labākajiem pasaules vārtsargiem Davida de Hejas pāreja''
Vai tik tas nav par agru teikts?

  -3 [+] [-]

, 2011-06-29 14:54, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: ''Šodien beidzot oficiāli tika nokārtota viena no labākajiem pasaules vārtsargiem Davida de Hejas pāreja''
Vai tik tas nav par agru teikts?
Uz doto brīdi viņš ir viens no labakajiem... nevar zinaat , ka izvertisies 1. sezona EPL, bet nu iekšā vinam ir...
Fergijam vel atliek iegadaties midu un tad jau vares pilnvertigi gatavoties jaunajais sezonai
Slēpts komentārs: Kurzemes Patriots

  +6 [+] [-]

, 2011-06-29 14:58, pirms 13 gadiem
"pasaules" vietā vajadzēja "jaunajiem". Kā var apgalvot, ka viņš ir viens no labākajiem, ja viņš vēl neko nav sasniedzis.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 14:59, pirms 13 gadiem
atgādinu, ka "viens no labākajiem" nav pat savas valsts izlases (pieaugušo) dublieris
rezervists rakstīja: Uz doto brīdi viņš ir viens no labakajiem... nevar zinaat , ka izvertisies 1. sezona EPL, bet nu iekšā vinam ir...
Fergijam vel atliek iegadaties midu un tad jau vares pilnvertigi gatavoties jaunajais sezonai

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 15:06, pirms 13 gadiem
rezervists rakstīja: Uz doto brīdi viņš ir viens no labakajiem... nevar zinaat , ka izvertisies 1. sezona EPL, bet nu iekšā vinam ir...
Fergijam vel atliek iegadaties midu un tad jau vares pilnvertigi gatavoties jaunajais sezonai
Pilnīgas muļķības. De Gea - vēl pagaidām nav ne tuvu viens no labākajiem. No talantīgakajiem - jā protams, bet arī viens no. Gribētu uzjautāt autoram, ja jau De Gea ir viens no labākajiem, tad kāpēc gadu atpakaļ Del Boske viņu pat neiekļāva Spānijas izlasē braucienam uz Dienvidāfriku??

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 15:08, pirms 13 gadiem
lacom rakstīja: "pasaules" vietā vajadzēja "jaunajiem". Kā var apgalvot, ka viņš ir viens no labākajiem, ja viņš vēl neko nav sasniedzis.
Varbūt ir domājis ''pasaules labākajiem jaunajiem vārtsargiem'', jo de Heja ir UEFA Eiropas līgas kausu, UEFA Super kausu, izcīnijis zeltu Eiropas U-17 čempī 2007. gadā un Eiropas U-21 čempī šogad.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 15:09, pirms 13 gadiem
Lai arī jau labu laiku kā zināma iegāde, bet nu tomēr prieks ka beidzot viss ir oficiāli noformēts MU transfēru mērķis Nr.1 šosezon bija vārtsargs, to neviens nenoliegs! Varianti tika meklēti praktiski visu iepriekšējo sezonu kopš brīža kad VdS paziņoja par lēmumu beigt spēlēt. Tā ka šoreiz noteikti nekas nebija jāsasteidz un pretendenti tika pētīti daudz. Domāju, ka labāks un perspektīvāks vārtsargs tirgū vienkārši nebija dabūjams, īpaši zinot jau sezonas vidū, ka Noiers pāries uz Bayern. DeHea noteikti šobrīd nav pieskaitāms vārtsargu elitei, tomēr ir pat ļoti tuvu tai, viņam ir tikai 20 gadi un MU tiks nodrošinātas milzīgas iespējas progresēt un kļūt par labāko Katrā ziņā redzamu trūkumu DeHea spēlē nav saskatāmi. Vienīgais kas sākumā var patraucēt tas ir vecums un pieredzes trūkums, tāpēc pirmssezonā būs kārtīgi jāpastrādā lai saskaņotu sadarbību ar centra aizsargiem. Vienīgā lieta kas nepatīk ir DeHea tautība, jo tie spāņi agrāk vai vēlāk prasās uz mājām pēc pirmā Real vai Barselonas svilpiena
Vispār priecē MU aktivitāte tirgū šovasar. Gills nemeloja kad teica jau pirms gada, ka nauda no CR pārdošanas stāv bankā un ir pieejama SAF kad būs vajadzība un iespējas jaunu spēlētāju iegādei. Tagad ir palicis pat ļoti daudz laiks centra pussarga atrašanai, tagad tas kļuvis par mērķi Nr.1

     [+] [-]

, 2011-06-29 15:11, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Lai arī jau labu laiku kā zināma iegāde, bet nu tomēr prieks ka beidzot viss ir oficiāli noformēts MU transfēru mērķis Nr.1 šosezon bija vārtsargs, to neviens nenoliegs! Varianti tika meklēti praktiski visu iepriekšējo sezonu kopš brīža kad VdS paziņoja par lēmumu beigt spēlēt. Tā ka šoreiz noteikti nekas nebija jāsasteidz un pretendenti tika pētīti daudz. Domāju, ka labāks un perspektīvāks vārtsargs tirgū vienkārši nebija dabūjams, īpaši zinot jau sezonas vidū, ka Noiers pāries uz Bayern. DeHea noteikti šobrīd nav pieskaitāms vārtsargu elitei, tomēr ir pat ļoti tuvu tai, viņam ir tikai 20 gadi un MU tiks nodrošinātas milzīgas iespējas progresēt un kļūt par labāko Katrā ziņā redzamu trūkumu DeHea spēlē nav saskatāmi. Vienīgais kas sākumā var patraucēt tas ir vecums un pieredzes trūkums, tāpēc pirmssezonā būs kārtīgi jāpastrādā lai saskaņotu sadarbību ar centra aizsargiem. Vienīgā lieta kas nepatīk ir DeHea tautība, jo tie spāņi agrāk vai vēlāk prasās uz mājām pēc pirmā Real vai Barselonas svilpiena
Vispār priecē MU aktivitāte tirgū šovasar. Gills nemeloja kad teica jau pirms gada, ka nauda no CR pārdošanas stāv bankā un ir pieejama SAF kad būs vajadzība un iespējas jaunu spēlētāju iegādei. Tagad ir palicis pat ļoti daudz laiks centra pussarga atrašanai, tagad tas kļuvis par mērķi Nr.1
Liela iespējamība, ka United sasniegs arī to mērķi

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 15:12, pirms 13 gadiem
Onka rakstīja: ja jau De Gea ir viens no labākajiem, tad kāpēc gadu atpakaļ Del Boske viņu pat neiekļāva Spānijas izlasē braucienam uz Dienvidāfriku??
Varbūt tāpēc, ka starp labākajiem ir vēl trīs spāņu vārtsargi? Spriežot pēc komentāriem, dažs labs ar "viens no labākajiem" saprot labāko vai, piemēram, top 3.

     [+] [-]

, 2011-06-29 15:19, pirms 13 gadiem
kā tad ir jāsaprot "viens no labākajiem"? vai viens no 100 labākajiem? ja tā, tad šim izteicienam zūd jēga. paskaties latviešu valodas skaidrojošā vārdnīcā termina "viens no labākajiem" nozīmi.
Agris Suveizda rakstīja: Varbūt tāpēc, ka starp labākajiem ir vēl trīs spāņu vārtsargi? Spriežot pēc komentāriem, dažs labs ar "viens no labākajiem" saprot labāko vai, piemēram, top 3.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 15:21, pirms 13 gadiem

     [+] [-]

, 2011-06-29 15:36, pirms 13 gadiem
Interesanti zināt, kapēc DelBoskem bija jāņem uz pasaules čempionātu 19 gadus vecs vārtsargs, ja priekšā ir neapšaubāms pamatvārtsargs Kasiljass un pietiekoši augstas klases aizvietotāji!?! Runājot par DeHea kā vienu no labākajiem, nedrīkst neņemt vērā viņa vecumu. Un pat neskatoties uz to DeHea nu jau bija Atletico pamatvārtsargs gan izcīnot EL kausu un superkausu. Protams tas vel nenozīmē, ka arī EPL viss ies kā pa sviestu, tomēr iespējas MU izgāzties ar šo pirkumu ir pilnīgi minimālas! Nevaru saprast kas tieši varētu traucēt viņam progresēt EPL - DeHea ir ļoti laba reakcija, viņš ir plastisks ar labu lēcienu, turklāt gara auguma kas palīdzēs veiksmīgi spēlēt stūra sitienu laikā, un arī ļoti labi spēlē ar kājām. Nedomāju, ka tagad ir baigā jēga strīdēties vai DeHea ir viens no labākajiem, vai viens no daudziem labākajiem utt Septembris jau nu noteikti jautājumos par MU nebūs objektīvs secinātājs Domāju arī nākošā sezona vel nebūs objektīvākais kritērijs DeHea vērtējumam, un tapēc ir ļoti labi, ka ziemā acīmredzot ar tādu domu arī tika iegādāts Lindegārds

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 15:38, pirms 13 gadiem
Ļoti riskants darījums, ņemot vērā vārtsarga pieredzi un izdoto summu. MU fani ir neizpratnē, kapēc Fergusons neņēma Stekelenburgu par gandrīz 2x mazāku summu (reāli bija pieejams). Vēl jo vairāk - Fergusosns allaž ir uzticējies pieredzējušiem vārtsargiem un nevienam jaunajam talantam MU vārtos nav izdevies palikt. Šai komandai vajag ne tik daudz akrobātu, kurš ir gatavs neticamos veidos glābt komandu, bet gan komandieri, kurš spētu komandēt aizsardzību un ieviest šajās rindās pārliecību. Piem. Kuščaks ir labs vārtsargs, bet kad viņš sāk nervozēt, nervozē visa aizsardzība. Risks ar de Gea ir liels, bet tas neizslēdz scenāriju, ka MU tagad 20 gadus ir drošs pirmais numurs.

     [+] [-]

, 2011-06-29 15:39, pirms 13 gadiem
Onka rakstīja: Pilnīgas muļķības. De Gea - vēl pagaidām nav ne tuvu viens no labākajiem. No talantīgakajiem - jā protams, bet arī viens no. Gribētu uzjautāt autoram, ja jau De Gea ir viens no labākajiem, tad kāpēc gadu atpakaļ Del Boske viņu pat neiekļāva Spānijas izlasē braucienam uz Dienvidāfriku??
Viss atkarigs cik gars saraksts ir ''viens no labakajiem pasaulee'' 5 vai 10 cilveki no taa ari atkarigs kaa katrs vinu vertee...

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 15:45, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: paskaties latviešu valodas skaidrojošā vārdnīcā termina "viens no labākajiem" nozīmi.
Viss ir relatīvs, arī termini un to definīcijas. Ja tu esi, piemēram, devītais no 12, tad, protams, ka neesi viens no labākajiem. Bet, ja esi devītais no tūkstoša, tad...

     [+] [-]

, 2011-06-29 15:48, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Domāju arī nākošā sezona vel nebūs objektīvākais kritērijs DeHea vērtējumam, un tapēc ir ļoti labi, ka ziemā acīmredzot ar tādu domu arī tika iegādāts Lindegārds
Tu domā, ka Fergusons jau ziemā zināja, ka ar DeGea tiks panākta vienošanās pēc 1/2 gada ? Fergusonam ar selekciju šajā pozīcijā ir bijuši visādi brīnumi (Bartēzs). Bens Fosters pirms 1,5 gadiem tika vērtēts kā viens no labākajiem Anglijā. Pagājušajā gadā viņš MU vairs nebija vajadzīgs, un šogad ar BC izlidoja no PL.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 15:51, pirms 13 gadiem
Agris nemainās,uzvārdi daži galīgi garām uzraxtīti...

     [+] [-]

, 2011-06-29 15:58, pirms 13 gadiem
Hunter rakstīja: Tu domā, ka Fergusons jau ziemā zināja, ka ar DeGea tiks panākta vienošanās pēc 1/2 gada ?
Un kapēc gan nē??? Par tādu iespēju tika runāts jau no jaungada un Atletico nemaz nenoliedza, ka MU izrāda nopietnu interesi par DeHea. Protams to nevarēja prognozēt 100% ka nopirks, bet mēs arī nezinam, kas tika sarunāts neoficiāli aizkulisēs. Un otrkārt, tāpat bija skaidrs, ka Kuščaks nebūs MU 1.numurs un klubu noteikti pametīs. Arī tādēļ ir izskaidrojama Lindegārda iegāde, jo ne jau viņu kā 1.numuru pirka, bet kā drošu un pieredzējušu 2.numuru, kurš vajadzības gadījumā var spēlēt kā 1.nr.
Par Bartezu, Fosteru un vel dažiem pieredzējušiem vārtsargiem, kuri nevarēja pavilkt MU līmeni es nemaz negribu atcerēties Ar vārtsargiem vienmēr ir lielāka iespēja "iegāzties" nekā ar laukuma spēlētāju!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 16:11, pirms 13 gadiem
Par Lihtštaineru vēl nekas nav zināms. Var sanākt tā, ka atmet mieru tai padarīšanai, fašisti už boļno daudz prasa par viņu. Žēl par Krišito pāreju, diez vai Krievijā progresēs tik ļoti lai no izlases pamatsastāva izēstu Baldzareti. Nesaprotu tos sajūsmas spiedzienus attiecībā pret de Hea. Jauns vēl, bez angļu valodas zināšanām, daptācija būs ļoti ilga, var iznākt tā ka dānis dabūs uzspēlēt. labi, ka ir vēl spāņu mēlē runājošais Ernadezs, savādāk būtu dimbā. Drošāks variants noteikti bija tas pats Stekelenburgs vai Adlers.

     [+] [-]

, 2011-06-29 16:31, pirms 13 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Kā vēsta L'Equipe rīcībā esošā informācija, drīz par "Lille" spēlētāju jākļūst arī "Monaco" un Korejas izlases uzbrucējam Čujonam Pakam, kurš pagājušajā sezonā guva 12 vārtus.
Ak Dievs! Es jau nodomāju, kas tas par zvēru! Manu mīļāko KOR spēlētāju nosaukt tā ir jāmāk! Ja nu kas, tad Parks Ču Jangs (Park Chu Young)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 16:59, pirms 13 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Varbūt tāpēc, ka starp labākajiem ir vēl trīs spāņu vārtsargi? Spriežot pēc komentāriem, dažs labs ar "viens no labākajiem" saprot labāko vai, piemēram, top 3.
Nu diez vai būs tā, ka pirmie 3 ir spāņu vārstargi (Reina, Kasiljas, Valdes) un ceturtais arī spāņu vārtsargs (tas par De Gea) . Galu galā diez vai jaunais spānis iekļūtu pasaules TOP 10 vārtusargu ziņā pašreiz (ja sāksim saukt Eiropā vēl būs daudz kandidātu uz šo statusu. Protams ka tas viss būs subjektīvi. es pat varētu iedot urli: http://worldsoccer.about.com/od/internationals/tp/tengoalkeepers.htm) - protams par šo sarakstu varētu diskutēt, jo tajā nav tā paša Noeira, un neviena gk no Damerikas vispār).
Objektīvi ir divas lietas: a) jaunais spānis vēl nav dabūjis nevienu individuālu balvu (jau kuro gadu Valdes savāca Zamora balvu, bet pirms tam Kasiljas) b) ir vienkārši parāk jauns, lai viņu par tādu dēvētu.
Protams, ja autors ir domājis, ka De Gea ir top 100 pasaules vārtsargos, tad protams es piekrītu. Tikai vēl pašreiz likt blakus tādiem smagsvariem (kas tiešām ir pasaules labākie vārtsargi), kā Kasiljas, Valdes, Čehs, Bufons, Van der Sārs utt. likt blakus īsti pareiz tomēr nebūtu. Protams novēlu De Gea ne tikai panākt minētos bet pat pārspēt .

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 17:18, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Katrā ziņā redzamu trūkumu DeHea spēlē nav saskatāmi.
es, protams, galiigi neesmu speciaalists un no vaartsargiem neko daudz nesaprotu, bet man ir nelielas aizdomas, ka ManU vinsh buus jaaapmaaca izgaajieniem. u-21 chempii bija sajuuta, ka vinsh no liinijas nost vispaar nekaapj.

     [+] [-]

, 2011-06-29 17:42, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: es, protams, galiigi neesmu speciaalists un no vaartsargiem neko daudz nesaprotu, bet man ir nelielas aizdomas, ka ManU vinsh buus jaaapmaaca izgaajieniem. u-21 chempii bija sajuuta, ka vinsh no liinijas nost vispaar nekaapj.
Nu jā, piekrītu! Īpaši jau Anglijā, kur tomēr no vārtsargiem prasa aktīvāk spēlēt izgājienos centrējumu, īpaši stūra sitienu, laikā. Šķiet, ka Spānijā tomēr tik ļoti to neprasa.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 18:30, pirms 13 gadiem
Cerams būs labi. jauns tas MU vartusargs vel galīgi. man prasās kads angļu talnats beidzot, bet švaki ir ar tiem v-sargiem anglijai!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 18:57, pirms 13 gadiem
Redzēs, kā portugāļu brīnumvecim (bērns par viņu nevar teikt) ies Chelsea, pēdējo gadu laikā neviens nav bijis prietiekami labs priekš Abramoviča. Cerēsim, ka viņam izdosies. Ļoti, ļoti turēšu īkšķus par "Chelsea" tieši Vilaša - Boaša (kāds lingvists varētu pateikt vai tā ir pareizi rakstīt) dēļ.

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:40, pirms 13 gadiem
Beidzot United ieguvusi De Hea. Par to tika runāts jau ļoti ilgu laiku. To, vai viņš ir viens no labākajiem, rādīs gadi, galvenais, lai viņš spētu pienācīgi aizvietot van der Sāru, kuram bija gandrīz nevainojama slava United rindās. Par tāda spēlētāja pēcteci būt nebūs viegli, it īpaši tik jaunam spēlētājam. Cerams, ka tas būs kā Noiera variants Schalke rindās pirms pāris gadiem. Pirmās spēles bija nedrošas, taču tagad Noiers ir viens no labākajiem pasaulē un spēlēs Bayern. Lai Davidam veicas. Spānijai ir netikai lieliski aizsargi, uzbrucēji un pussargi, bet arī perspektīvi vārtsargi. Nebūt nav tā, ka Kasiljass, Valdess un Reina būtu vienīgie... Līdz ar šo pāreju, kā baumots, polis Kuščaks laikam taisīsies prom, jo gribot spēlēt komandā, kur būtu pirmais numurs.

Vilašs Boašs veic pamatīgas pārmaiņas Chelsea. Tā jau laikam ir - jāsāk ar darbieniekiem un tad jāturpina ar spēlētājiem.

Izbrīnu rada tas, ka Očoa grasās pārcelties uz Ajačio. Korsikas komandai nav ne vainas, bet situācijā, kad jau n-tos gadus par viņu interesējas daudz skaļāki klubi, tas šķiet pārsteidzoši.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:41, pirms 13 gadiem
Banzai rakstīja: Cerams būs labi. jauns tas MU vartusargs vel galīgi. man prasās kads angļu talnats beidzot, bet švaki ir ar tiem v-sargiem anglijai!
Hārts ir talants, bet diemžēl spēlē tiešo ienaidnieku nometnē.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 00:09, pirms 13 gadiem
Onka rakstīja: Nu diez vai būs tā, ka pirmie 3 ir spāņu vārstargi (Reina, Kasiljas, Valdes) un ceturtais arī spāņu vārtsargs (tas par De Gea) . Galu galā diez vai jaunais spānis iekļūtu pasaules TOP 10 vārtusargu ziņā pašreiz (ja sāksim saukt Eiropā vēl būs daudz kandidātu uz šo statusu. Protams ka tas viss būs subjektīvi. es pat varētu iedot urli: http://worldsoccer.about.com/od/internationals/tp/tengoalkeepers.htm) - protams par šo sarakstu varētu diskutēt, jo tajā nav tā paša Noeira, un neviena gk no Damerikas vispār).
Objektīvi ir divas lietas: a) jaunais spānis vēl nav dabūjis nevienu individuālu balvu (jau kuro gadu Valdes savāca Zamora balvu, bet pirms tam Kasiljas) b) ir vienkārši parāk jauns, lai viņu par tādu dēvētu.
Protams, ja autors ir domājis, ka De Gea ir top 100 pasaules vārtsargos, tad protams es piekrītu. Tikai vēl pašreiz likt blakus tādiem smagsvariem (kas tiešām ir pasaules labākie vārtsargi), kā Kasiljas, Valdes, Čehs, Bufons, Van der Sārs utt. likt blakus īsti pareiz tomēr nebūtu. Protams novēlu De Gea ne tikai panākt minētos bet pat pārspēt .
ja kas,tad Valdes un Kasiljas Spānijas superklubu vārtos iestājās apmēram tādā pašā vecumā kā tagad De Gea,tas pats Reina ar tajā pašā vecumā Villareal rindās jau bija monstrs,tā kā kautkāda līdzība ir,novēlam arī tādu pašu karjēras turpinājumu

     [+] [-]

, 2011-06-30 02:03, pirms 13 gadiem
lacom rakstīja: "pasaules" vietā vajadzēja "jaunajiem". Kā var apgalvot, ka viņš ir viens no labākajiem, ja viņš vēl neko nav sasniedzis.
Nu Eiropas liigu ar Atletico Madridi ir vinneejis staaveeja 8 speeles arii finaalu + Spaanijas jaunieshu izlasees chempions

     [+] [-]

, 2011-06-30 08:49, pirms 13 gadiem
Fiasko rakstīja: Ak Dievs! Es jau nodomāju, kas tas par zvēru! Manu mīļāko KOR spēlētāju nosaukt tā ir jāmāk! Ja nu kas, tad Parks Ču Jangs (Park Chu Young)
Domā, ka no viņa uzvārda interpretācijas angļu valodā Tu varēsi izlobīt oriģinālizrunu? Nekā nebija. "Park" tik tiešām korejiešu valodā izrunā kā "Pak"; "r" burts tur nav pat tuvumā. Ne jau no angļu valodas mēs atveidojam korejiešu personvārdus.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-30 08:54, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Redzēs, kā portugāļu brīnumvecim (bērns par viņu nevar teikt) ies Chelsea, pēdējo gadu laikā neviens nav bijis prietiekami labs priekš Abramoviča. Cerēsim, ka viņam izdosies. Ļoti, ļoti turēšu īkšķus par "Chelsea" tieši Vilaša - Boaša (kāds lingvists varētu pateikt vai tā ir pareizi rakstīt) dēļ.
Tieši tā - Andrē Vilašs-Boašs. Tieši tāda arī ir oriģinālizruna.

P.S.- Prieks par Di Mateo. Viņš "Chelsea" spēlēja tieši tajā laikā, kad man Anglijā iepatikās šī kluba spēle. Kā nekā itālietis
1 2 36 komentāri