Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2958, Did:0, useCase: 3

Briedis: ''Man jāaizstāv josta, lai pēc cīņas plīvotu Latvijas karogs''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Briedis: ''Man jāaizstāv josta, lai pēc cīņas plīvotu Latvijas karogs''
Mairis Briedis un Artūrs Manns. Foto: Mikus Kļaviņš

Latvijas bokseris Mairis Briedis cīņas organizētāju ''Wasserman Boxing'' izplatītajā preses relīzē paudis prieku par boksa atgriešanos ''Arēnā Rīga'' un viņš vēlētos, lai pēc cīņas Arēnā plīvotu Latvijas karogs. Briedis nevar nenovērtēt Mannu, jo pretinieks ir cienījams bokseris.

Mairis Briedis 16. oktobrī ''Arēna Rīga'' aizvadīs pirmo cīņu ilgāk kā gada laikā, kad aizstāvēs IBF čempiona jostu pirmā smagā svara divīzijā pret vācieti Arturu Mannu. Manna treneris iepriekš pauda, ka 16. oktobrī Rīgā būs jauns IBF jostas īpašnieks, liekot manīt par sava padotā uzvaru.

''Wasserman Boxing'' preses relīzē Mairis Briedis atzina, ka ir priecīgs par cīņas norisi Rīgā: ''Zinu, ka cilvēki no visas Latvijas brauks mani atbalstīt un izbaudīs lielisku boksa vakaru ''Arēnā Rīga''. Esmu ļoti priecīgs atkal boksēt savu skatītāju priekšā.''

''Esmu lepns pārstāvēt savu valsti un cīnīties par savu tautu. Vienmēr izeju ringā ar domu izdarīt labāko darbu un nekad neizvēlos īsākos ceļus. Zinu, ka man jāaizstāv josta, lai pēc cīņas plīvotu Latvijas karogs,'' turpināja Latvijas labākais bokseris.

Arī šoreiz Briedis izrāda respektu savam cīņas pretiniekam, paužot, ka nevar kādu nenovērtēt: ''Mana iepriekšējā pieredze pierādījusi, ka cita nenovērtēšana nebeidzas labi. To vienmēr atcerēšos, tāpēc vienmēr izrādu cieņu pretiniekam.'' Briedis saprot, ka arī vācietis ir cienījams bokseris. ''Šis ir bokss un Manns nav viegls pretinieks. Mana komanda ir veikusi analītisko darbu un esam sapratuši, ka viņš ir labs pretinieks,'' Manna analīzi noslēdza Briedis.

Manns ir bijušais WBO "International" čempions šajā svara kategorijā un uzvarējis 17 no 18 cīņām savā profesionālajā karjerā, vienīgo zaudējumu ciešot pret Kevinu Lerenu 2019. gadā. Briedis pirms gada uzvarēja Supersērijā pirmā vieglā svara divīzijā un bija ar nodomu pārcelties uz smagsvariem, kas gan pagaidām nav realizējies.

  -2 [+] [-]

, 2021-10-07 15:21, pirms 4 gadiem
Ieraugot pārdošanas apjomus bilesuserviss.lv atcerējās par karogu. Tieši dēļ koķetēšanas par karogu tēmu tukša arēna joprojām arī ir!

  -2 [+] [-]

, 2021-10-07 15:29, pirms 4 gadiem
Mazliet piegriezies tas uzspiletais(aciim redzami uzspiletais) patriotisms.

     [+] [-]

, 2021-10-07 15:34, pirms 4 gadiem
es gan teiktu, ka uzvarai labākā motivācija ir nedabūt pa purnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2021-10-07 15:48, pirms 4 gadiem
Mairis - vienmēr izeju ringā ar domu izdarīt labāko darbu un nekad neizvēlos īsākos ceļus. Zinu, ka man jāaizstāv josta, lai pēc cīņas plīvotu Latvijas karogs.

Iepriekš tā vien meklēja ceļus, lai cīnītos ar Youtuberiem, tad karogs un jostas bija pie kājas. Citi varianti atkrita, tagad var atkal bīdīt patosa pilnus tekstus. Šajā kadrā tādā ziņā vairs var neklausīties.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 16:08, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: Mairis - vienmēr izeju ringā ar domu izdarīt labāko darbu un nekad neizvēlos īsākos ceļus. Zinu, ka man jāaizstāv josta, lai pēc cīņas plīvotu Latvijas karogs.

Iepriekš tā vien meklēja ceļus, lai cīnītos ar Youtuberiem, tad karogs un jostas bija pie kājas. Citi varianti atkrita, tagad var atkal bīdīt patosa pilnus tekstus. Šajā kadrā tādā ziņā vairs var neklausīties.
Labāk klausīties tādus klaunus, kā tevi??? Pa dzīvi mīkstais esi bijis un mīkstais paliksi!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 16:14, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Labāk klausīties tādus klaunus, kā tevi??? Pa dzīvi mīkstais esi bijis un mīkstais paliksi!!!
Neklausies, ja negribi. Zini, kā internetā var viegli pateikt, kuram ar prātu ir švaki? Ja argumentu vietā mētājas ar personiskiem aizvainojumiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 16:32, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Labāk klausīties tādus klaunus, kā tevi??? Pa dzīvi mīkstais esi bijis un mīkstais paliksi!!!
briedis palicis pārāk liels urļiks lai viņā klausītos, bet tā talantīgs un ļoti labs bokseris

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 16:44, pirms 4 gadiem
Tie, kas var atļauties un kam tas ir biznesa gājiens, vai liela interese par sportu, tie biļetes jau nopirkuši, bet kam ir prāts 100 EUR pa šādu cīņu nemaksāt, tie pat neiespringst. Bet 70-30 EUR biļetes varēs mest pakaļ, urlas ieksā netiks, jo nav vakcinēti, bet vakcinētie labāk izvēlas kādu kultūras pasākumu, ne jau norietējuša boksera cīņu.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 17:14, pirms 4 gadiem
Kāpēc vispār kāds te kko tirsh virsū Briedim? Tie tiktoki vai kas tur ar to youtuberi, tas tīri tāds gājiens no viņā piāristiem, ja nu izšauj tomēr, tad uzreiz labs kāposts visiem. Tas nav nekas nosodāms.

Ja runā par cīņu, tad domāju Mairis vienkārši nodauzīs to vācieti, būs KO vai TKO 100%. Veselība bija savesta kārtībā, sen bez reālām cīņām. Domāju būs kaut kas līdzīgs kā pret to britu Vallily. Briedis ir kruizeru visu laiku elite.

     [+] [-]

, 2021-10-07 17:19, pirms 4 gadiem
Par biļetēm runājot, cilvēki nesteidzas pirkt kovida muļķību dēļ. Es 100% apmeklētu, bet neesmu vakcinējies, nedrīkstu.

     [+] [-]

, 2021-10-07 17:25, pirms 4 gadiem
pirdaks rakstīja: Kāpēc vispār kāds te kko tirsh virsū Briedim? Tie tiktoki vai kas tur ar to youtuberi, tas tīri tāds gājiens no viņā piāristiem, ja nu izšauj tomēr, tad uzreiz labs kāposts visiem. Tas nav nekas nosodāms.

Ja runā par cīņu, tad domāju Mairis vienkārši nodauzīs to vācieti, būs KO vai TKO 100%. Veselība bija savesta kārtībā, sen bez reālām cīņām. Domāju būs kaut kas līdzīgs kā pret to britu Vallily. Briedis ir kruizeru visu laiku elite.
Var jau būt, ka boksā tā ir ierasts un ārzemēs arī ir, bet man tomēr patīk, ka cilvēks runā konstanti vienu un to pašu, ko domā. Viņš vai viņa piāristi - vienalga. Šajā gadījumā vienas vienīgas pretrunas. Tad runāja, ka pārcelsies uz smagsvariem, jostu aizstāvēšana nebija svarīga. Jo, protams, smagsvaros nauda lielāka. Tad internetā mēģināja ko koķetēt ar to Youtuberi. Dēļ naudas. Smagsvari atkrita, Youtuberis atkrita (tur gan uzreiz bija skaidrs, ka nekas nebūs). Tagad atkal raksta, ka ļoti svarīgas ir jostas un LV karogs, kas saistīts ar jostām. Nu jebkuram, kas tajā iedziļinās, ir skaidrs, ka svarīga tur šobrīd ir tikai nauda, bet karogs, jostas utt. ir tikai tādi patosa pilni pieklājības teksti, lai noķertu kādu lieku līdzjutēju. Jāskatās cīņa būs, bet par pilnu viņa izteikumus vairs nevajag neņemt, tādā ziņā Bolotņiks ir simpātiskāks.

     [+] [-]

, 2021-10-07 17:27, pirms 4 gadiem
dosjē

     [+] [-]

, 2021-10-07 17:32, pirms 4 gadiem
Diegan iespaidīgs favorīts pēc bukmeikeru viedokļa 🙈🏆🏆🏆🏆 ir jēga piečuku uz oponentu likt?

     [+] [-]

, 2021-10-07 17:34, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: Var jau būt, ka boksā tā ir ierasts un ārzemēs arī ir, bet man tomēr patīk, ka cilvēks runā konstanti vienu un to pašu, ko domā. Viņš vai viņa piāristi - vienalga. Šajā gadījumā vienas vienīgas pretrunas. Tad runāja, ka pārcelsies uz smagsvariem, jostu aizstāvēšana nebija svarīga. Jo, protams, smagsvaros nauda lielāka. Tad internetā mēģināja ko koķetēt ar to Youtuberi. Dēļ naudas. Smagsvari atkrita, Youtuberis atkrita (tur gan uzreiz bija skaidrs, ka nekas nebūs). Tagad atkal raksta, ka ļoti svarīgas ir jostas un LV karogs, kas saistīts ar jostām. Nu jebkuram, kas tajā iedziļinās, ir skaidrs, ka svarīga tur šobrīd ir tikai nauda, bet karogs, jostas utt. ir tikai tādi patosa pilni pieklājības teksti, lai noķertu kādu lieku līdzjutēju. Jāskatās cīņa būs, bet par pilnu viņa izteikumus vairs nevajag neņemt, tādā ziņā Bolotņiks ir simpātiskāks.
Piekrītu visam ko raksti. Es vienkārši ignorēju šādas lietas. Man viņš interesē tikai un vienīgi no sportiskās puses. Es skatos katru cīņu vēl no Biggers Betters eirosporta laikiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 17:39, pirms 4 gadiem
pirdaks rakstīja: Piekrītu visam ko raksti. Es vienkārši ignorēju šādas lietas. Man viņš interesē tikai un vienīgi no sportiskās puses. Es skatos katru cīņu vēl no Biggers Betters eirosporta laikiem.
Es arī kopš tā laika jau sekoju līdzi un droši vien sekošu tāpat, neatkarīgi no sarunātā. No sportiskā viedokļa ceru, ka nākamā būs pret Okoliju.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 18:00, pirms 4 gadiem
krustojums rakstīja: Diegan iespaidīgs favorīts pēc bukmeikeru viedokļa 🙈🏆🏆🏆🏆 ir jēga piečuku uz oponentu likt?
ir, briedis pret vājiem pretiniekiem parasti slikti boksē

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 18:38, pirms 4 gadiem
Varbūt tomēr, lai pēc cīņas Arēnā plīvotu Baltkrievijas karogs, un visur būtu Brieža elka Lukašenko milzīgas bildes?

     [+] [-]

, 2021-10-07 18:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt tomēr, lai pēc cīņas Arēnā plīvotu Baltkrievijas karogs, un visur būtu Brieža elka Lukašenko milzīgas bildes?
kur var redzēt brieža izteikumus par baltkrievu tarakānu?

     [+] [-]

, 2021-10-07 18:55, pirms 4 gadiem
Rin rakstīja: kur var redzēt brieža izteikumus par baltkrievu tarakānu?
Var redzēt, kā viņš FB nolika Staķi, kurš maijā novilka BLR karogu.
“Ja nelietīgais Latvijas ārlietu ministrs un Rīgas mērs – nelieši – būtu nedaudz gudrāki, viņi padomātu – kuram tas ir izdevīgi. Es nedomāju, ka viņiem tas ir izdevīgi. Vienkārši nelieši. Visi sapratīs – nelieši,”

Šobrīd šis ieraksts jau ir dzēsts.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 18:56, pirms 4 gadiem
Godavīram godavīra valoda !

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 19:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var redzēt, kā viņš FB nolika Staķi, kurš maijā novilka BLR karogu.
“Ja nelietīgais Latvijas ārlietu ministrs un Rīgas mērs – nelieši – būtu nedaudz gudrāki, viņi padomātu – kuram tas ir izdevīgi. Es nedomāju, ka viņiem tas ir izdevīgi. Vienkārši nelieši. Visi sapratīs – nelieši,”

Šobrīd šis ieraksts jau ir dzēsts.
ko tas mazais urļiks tā satraucās par baltkrievu karogu

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 19:48, pirms 4 gadiem
Rin rakstīja: ko tas mazais urļiks tā satraucās par baltkrievu karogu
Viņš taču nāk no LV krieviskās vides.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 20:17, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš taču nāk no LV krieviskās vides.
tas skaidrs ka treneri, sieva gan jau draugi krievvalodīgie, bet briedis tomēr strādāja valsts policijā un kaut kādai saprašanai par demokrātiskām vērībām un kas notiek Baltkrievijā būtu jābūt
bet nu viņš nav pārāk intiliģents un dzīvojot krieveļu informācijas telpā kļuvis par parastu urļiku

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 20:32, pirms 4 gadiem
Namej... Tu pats Padomju armijas Jūras robežsardzē dienēj, jo???
Patriotiska latvietisma vārdā???
Varēji iet zvejniekos, nevis padomju robežu pret sapuvušo kapitālismu sargāt.

Job... kolaborants 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
Patriots atradies

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 20:35, pirms 4 gadiem
Staķa un Rinkēviča akcija arī bija tīrais populisms...
Kariņš ar Lukašenko no sākuma smaida kopā kamerām... kopā čempi rīkosim... tad nekādu problēmu...
Pēcāk mainās apstākļi nedaudz... un Lukašenko jau ir ienaidnieks nr.1 apmēram 😁
Varētu padomāt, ka neviens iepriekš nezināja, ka tur dzelzs diktatūra tajā valstī.
Neaizstāvu Baķku... pasarg dies, to mūdzi...
Bet man vēmiens no mūsu politikas mīkstmiešiem 🤦‍♂️
Mūsu diplomāti ir mīkstčauļi iepretim, Lietuvai, piemēram...
Mēs baidāmies atzīt Kataloniju... kamēr Lietuva d... acīs... Ķīnai šodien (ko vispār reti kurš atļaujas)

     [+] [-]

, 2021-10-07 20:47, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Namej... Tu pats Padomju armijas Jūras robežsardzē dienēj, jo???
Patriotiska latvietisma vārdā???
Varēji iet zvejniekos, nevis padomju robežu pret sapuvušo kapitālismu sargāt.

Job... kolaborants 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
Patriots atradies
Var redzēt, ka esi bijis bēglis, kurš nezin daudzas elementāras lietas u.t.i., ka Padumjās savienības laikā bija OBLIGĀTAIS militārais dienests, un tur nekādas izvēles nebija. Un tikai tavos miklajos sapņos zvejnieki bija atbrīvoti no obligātā militārā dienesta. Dienēju kopā ar puisi, kuru ar helihopteru nocēla no zvejas kuģa, lai iesauktu armijā. No obligātā dienesta bija atbrīvoti tikai slimie (arī garīgi), tiem, kuriem jau bija vismaz divi bērni, un ik palaikam studenti.
Takā neraksti par lietām no kurām nekādas sajēgas nav.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 20:49, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Staķa un Rinkēviča akcija arī bija tīrais populisms...
Kariņš ar Lukašenko no sākuma smaida kopā kamerām... kopā čempi rīkosim... tad nekādu problēmu...
Pēcāk mainās apstākļi nedaudz... un Lukašenko jau ir ienaidnieks nr.1 apmēram 😁
Varētu padomāt, ka neviens iepriekš nezināja, ka tur dzelzs diktatūra tajā valstī.
Neaizstāvu Baķku... pasarg dies, to mūdzi...
Bet man vēmiens no mūsu politikas mīkstmiešiem 🤦‍♂️
Mūsu diplomāti ir mīkstčauļi iepretim, Lietuvai, piemēram...
Mēs baidāmies atzīt Kataloniju... kamēr Lietuva d... acīs... Ķīnai šodien (ko vispār reti kurš atļaujas)
Kāpēc mums būtu jāatzīst Katalonija?
Mini kaut vienu normālu argumentu.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 20:53, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var redzēt, ka esi bijis bēglis, kurš nezin daudzas elementāras lietas u.t.i., ka Padumjās savienības laikā bija OBLIGĀTAIS militārais dienests, un tur nekādas izvēles nebija. Un tikai tavos miklajos sapņos zvejnieki bija atbrīvoti no obligātā militārā dienesta. Dienēju kopā ar puisi, kuru ar helihopteru nocēla no zvejas kuģa, lai iesauktu armijā. No obligātā dienesta bija atbrīvoti tikai slimie (arī garīgi), tiem, kuriem jau bija vismaz divi bērni, un ik palaikam studenti.
Takā neraksti par lietām no kurām nekādas sajēgas nav.
Nemuldi un nesalīdzini sevi ar tiem, kurus iesauca armijā.
Tu biji vnk kolaborants, kuram vienīgā, tā brīža, reālā opcija attīstīt militārās jūrniecības karjeru, bija PSRS.
Tu biji tāds pats kolaborants kā visi tie, kuriem sagribējās politiķa karjeru.
Pēc neatkarības, protams, mēģinājums atmazgāties, aizbildinoties ar "savādāk jau nevarēja". Varēja gan. Kompartijā nestāties varēja. Un arī uz jūrniekiem neiet varēja.
Tas jau ir gandrīz tāpat kā pateikt "biju padomju desantnieks - iesauca ar varu"... aaha... šaas 🤦‍♂️🤦‍♂️😁

     [+] [-]

, 2021-10-07 20:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var redzēt, ka esi bijis bēglis, kurš nezin daudzas elementāras lietas u.t.i., ka Padumjās savienības laikā bija OBLIGĀTAIS militārais dienests, un tur nekādas izvēles nebija. Un tikai tavos miklajos sapņos zvejnieki bija atbrīvoti no obligātā militārā dienesta. Dienēju kopā ar puisi, kuru ar helihopteru nocēla no zvejas kuģa, lai iesauktu armijā. No obligātā dienesta bija atbrīvoti tikai slimie (arī garīgi), tiem, kuriem jau bija vismaz divi bērni, un ik palaikam studenti.
Takā neraksti par lietām no kurām nekādas sajēgas nav.
Būtu kā armijnieks atsēsējis pāris gadiņus Kaļiņingradā, kur lērums...
Un viss...
Bet redz nē... jāmēģina gudri d...
Tu būtu palicis vai nu tai pašā krasta apsardzē (kas tā faktiski bija), vai gājis uz Baltijas floti, ja nebūtu Latvijas neatkarība.
Tā ka ned...

     [+] [-]

, 2021-10-07 20:59, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nemuldi un nesalīdzini sevi ar tiem, kurus iesauca armijā.
Tu biji vnk kolaborants, kuram vienīgā, tā brīža, reālā opcija attīstīt militārās jūrniecības karjeru, bija PSRS.
Tu biji tāds pats kolaborants kā visi tie, kuriem sagribējās politiķa karjeru.
Pēc neatkarības, protams, mēģinājums atmazgāties, aizbildinoties ar "savādāk jau nevarēja". Varēja gan. Kompartijā nestāties varēja. Un arī uz jūrniekiem neiet varēja.
Tas jau ir gandrīz tāpat kā pateikt "biju padomju desantnieks - iesauca ar varu"... aaha... šaas 🤦‍♂️🤦‍♂️😁
Pajoli, ja kāds te izplatīs baumas, ka es esmu bijis kosmonauts, tad visticamāk, ka arī tam noticēsi.
Nekāda cita sakara ar PSRS Jūras robežsardzi, kā vien obligātais militārais dienests 3 gadu garumā man nav bijis.
Kāds man sakars ar kompartiju?
Tu jau galīgi, pamuļķi, esi ciet aizgājis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2021-10-07 21:01, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Būtu kā armijnieks atsēsējis pāris gadiņus Kaļiņingradā, kur lērums...
Un viss...
Bet redz nē... jāmēģina gudri d...
Tu būtu palicis vai nu tai pašā krasta apsardzē (kas tā faktiski bija), vai gājis uz Baltijas floti, ja nebūtu Latvijas neatkarība.
Tā ka ned...
Ej ārstējies, pajoli, kamēr vel var, jo kad būs ielaista tava garīgā kaite, tad to vairs nevarēs izārstēt.
P.S. Tevi Padumjās savienības obligātā militārā dienestā neņemtu, jo garīgo slimību slimnieki no dienesta bija atbrīvoti.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:03, pirms 4 gadiem
Lidl_Latvija rakstīja: Namgejs kaa jau ists intelektualis un burzhujs, kad iespiests sturi splaudas un apsaukajas, taads bomars
kas šis par tizlu saitu ja bloķēti lietotāji var turpināt postot

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:08, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ej ārstējies, pajoli, kamēr vel var, jo kad būs ielaista tava garīgā kaite, tad to vairs nevarēs izārstēt.
P.S. Tevi Padumjās savienības obligātā militārā dienestā neņemtu, jo garīgo slimību slimnieki no dienesta bija atbrīvoti.
Stulbais kolaborants...
Pats pierakstījis pilnu internetu par saviem bērnības sapņiem sakarā ar militāro jūrniecību, tagad runās ko citu 😁
No kurienes tad Tev tie sapņi par floti bērnībā varēja rasties, ja ne alkas pēc dalības tur, ieraugot padomju jūrniekus.

Kā jau teicu - nožēlojams kolaborants, kurš vienkārši pārmera kažociņu otrādāk Tu esi.
Kā vējš pūš, kāda vara - tā Ivariņš liecas līdzi.
Principiālists atradies. Tev pašam nekādi principi reiz nebija.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc mums būtu jāatzīst Katalonija?
Mini kaut vienu normālu argumentu.
Tāpēc, ka Katalāņiem ir visi priekšnoteikumi savai nācijai - sava tauta un sava valoda, kura nav spāņu valodas dialekts.
Pasarg dievs, tad jau franču un itāļu valodu arī var nosaukt par spāņu valodas dialektiem.
Būtu mums mugurkauls, tad kā mazā valstiņa mēs iestātos par ANO noteikto tautu pašnoteikšanās principu, kas ir vitāli svarīgi mazajām tautām un ko joprojām neievēro lielvalstis.
Bet mugurkaula mūsu politiķiem nav.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:17, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Stulbais kolaborants...
Pats pierakstījis pilnu internetu par saviem bērnības sapņiem sakarā ar militāro jūrniecību, tagad runās ko citu 😁
No kurienes tad Tev tie sapņi par floti bērnībā varēja rasties, ja ne alkas pēc dalības tur, ieraugot padomju jūrniekus.

Kā jau teicu - nožēlojams kolaborants, kurš vienkārši pārmera kažociņu otrādāk Tu esi.
Kā vējš pūš, kāda vara - tā Ivariņš liecas līdzi.
Principiālists atradies. Tev pašam nekādi principi reiz nebija.
Pipuk, beidz izplatīt baumas, ja!
Tas ka es no bērnības gribēju būt jūrnieks, tas nebūt nenozīmē, ka es gribēju būt MILITĀRAIS jūrnieks.
Par to katrs var pārliecināties šajā manā intervijā: https://www.sargs.lv/lv/viedoklis/2...

Es zināju, ka tu esi pamuļķis, bet šobrīd tu sit pats sev pāri.
Vismaz tagad ir skaidrs kāpēc tu izvēlējies tieši muļķu partiju KPV.LV.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:22, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tāpēc, ka Katalāņiem ir visi priekšnoteikumi savai nācijai - sava tauta un sava valoda, kura nav spāņu valodas dialekts.
Pasarg dievs, tad jau franču un itāļu valodu arī var nosaukt par spāņu valodas dialektiem.
Būtu mums mugurkauls, tad kā mazā valstiņa mēs iestātos par ANO noteikto tautu pašnoteikšanās principu, kas ir vitāli svarīgi mazajām tautām un ko joprojām neievēro lielvalstis.
Bet mugurkaula mūsu politiķiem nav.
Tu zini cik pasaulē, ir tautu, kuriem ir daudz lielāks iedzīvotāju daudzums, sava valoda un teritorija, nekā, piemēram, tai pašai Latvijai? Piemēram, tie paši kurdi.
Acīmredzot, tu atbalsti arī Rusņas veikto Krimas aneksiju, jo tur situācija līdzīga ar Kataloniju un Spāniju. Uztaisīja referendumu, bet tikai aizmirsa vienoties par šāda referenduma novadīšanu ar Ukrainu, kurai pieder Krima.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:27, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pajoli, ja kāds te izplatīs baumas, ka es esmu bijis kosmonauts, tad visticamāk, ka arī tam noticēsi.
Nekāda cita sakara ar PSRS Jūras robežsardzi, kā vien obligātais militārais dienests 3 gadu garumā man nav bijis.
Kāds man sakars ar kompartiju?
Tu jau galīgi, pamuļķi, esi ciet aizgājis?
Ļoti labi tā parunāties, interesantas lietas atklājas!
Tagad mēs zinām, ka Namejs 3 gadus laizījis zampoļitiem zābakus!
Un, izrādās, ka viņš vēl turklāt ir latentais (apslēptais) kosmonauts bijis! Pats taču atzinās!!!
Bet tā Namejs līdz šim tāds kluss, patīkams komentētājs likās...

  -3 [+] [-]

, 2021-10-07 21:30, pirms 4 gadiem
Bludnij sin Masķera TAEKWONDO rakstīja: Ļoti labi tā parunāties, interesantas lietas atklājas!
Tagad mēs zinām, ka Namejs 3 gadus laizījis zampoļitiem zābakus!
Un, izrādās, ka viņš vēl turklāt ir latentais (apslēptais) kosmonauts bijis! Pats taču atzinās!!!
Bet tā Namejs līdz šim tāds kluss, patīkams komentētājs likās...
Nezinu ko tu tur kādam laizi, jo katrs dzīvo, domā un raksta pēc savas dzīves pieredzes, bet man nekas tāds nav bijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:33, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pipuk, beidz izplatīt baumas, ja!
Tas ka es no bērnības gribēju būt jūrnieks, tas nebūt nenozīmē, ka es gribēju būt MILITĀRAIS jūrnieks.
Par to katrs var pārliecināties šajā manā intervijā: https://www.sargs.lv/lv/viedoklis/2...

Es zināju, ka tu esi pamuļķis, bet šobrīd tu sit pats sev pāri.
Vismaz tagad ir skaidrs kāpēc tu izvēlējies tieši muļķu partiju KPV.LV.
Jautājums (nopietni) Namejam - vai 3 gadu dienests padomijas jūras spēkos deva kādas priekšrocības CIVILĀ jūrnieka profesijas ieguvē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:36, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu zini cik pasaulē, ir tautu, kuriem ir daudz lielāks iedzīvotāju daudzums, sava valoda un teritorija, nekā, piemēram, tai pašai Latvijai? Piemēram, tie paši kurdi.
Acīmredzot, tu atbalsti arī Rusņas veikto Krimas aneksiju, jo tur situācija līdzīga ar Kataloniju un Spāniju. Uztaisīja referendumu, bet tikai aizmirsa vienoties par šāda referenduma novadīšanu ar Ukrainu, kurai pieder Krima.
Nē. Es tieši neatbalstu Krimas pievienošanu Krievijai un/vai katalāņu tautas pievienošanu Spānijai, stulbeni 🤦‍♂️😁
Bet loģiski, ka Kurdistānai, Palestīnai būtu jābūt neatkarīgām.
Vēl jo vairāk - faktiski, Āfrikas valstu skaitam būtu bez maz jādubultojas. Kas notiek ļoti lēnām un sāpīgi, bet notiek un notiks. Jo daudzas jo daudzas vakstis tur ir mākslīgi izveidotas un joprojām mākslīgi saturētas, lai gan nav vienotas ne tautu, ne reliģijas kontekstā.
Pajols...
Kad Dienvidsudāna balsoja par neatkarību, Sudānai nekas nebija jāprasa (!!!)
Tas tak ir absurds - prasīt okupantam tiesības uz referendumu.
Tak atbilde parasti ir skaidra jau pirms jautājuma uzdošanas.
Kas tad ir pozitīvais piemērs (neatkarību brīvi pieškirošas valstis). Bez kara un nelāgas vēsturiskas pieredzes nogurdinātajiem serbiem nevienu nezinu 🤦‍♂️🤦‍♂️😁
Britu un franču dekolonizāciju lūdzu nepiemini. To viņiem uzspieda. Plus tur nekā mierīga nebija tajā procesā.

     [+] [-]

, 2021-10-07 21:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu ko tu tur kādam laizi, jo katrs dzīvo, domā un raksta pēc savas dzīves pieredzes, bet man nekas tāds nav bijis.
Nu, mani zampoļiti - un tādu man dienesta laikā bija veseli trīs - nu ĻOTI nemīlēja! )

Pirms dembeļa man pat piešķīra 30 dienas aresta garnizona (!) virssardzē, bet, par laimi, no tām izdevās izvairīties!

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:40, pirms 4 gadiem
Bludnij sin Masķera TAEKWONDO rakstīja: Jautājums (nopietni) Namejam - vai 3 gadu dienests padomijas jūras spēkos deva kādas priekšrocības CIVILĀ jūrnieka profesijas ieguvē?
Zināmā mērā jā! Bija papildus nedaudz jāpamācas dažos kursos. Protams, tas nebūtu stāsts par stūrmaņa vai mehāniķa amatu, bet uz zemāka līmeņa amatu varēja pretendēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:45, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nē. Es tieši neatbalstu Krimas pievienošanu Krievijai un/vai katalāņu tautas pievienošanu Spānijai, stulbeni 🤦‍♂️😁
Bet loģiski, ka Kurdistānai, Palestīnai būtu jābūt neatkarīgām.
Vēl jo vairāk - faktiski, Āfrikas valstu skaitam būtu bez maz jādubultojas. Kas notiek ļoti lēnām un sāpīgi, bet notiek un notiks. Jo daudzas jo daudzas vakstis tur ir mākslīgi izveidotas un joprojām mākslīgi saturētas, lai gan nav vienotas ne tautu, ne reliģijas kontekstā.
Pajols...
Kad Dienvidsudāna balsoja par neatkarību, Sudānai nekas nebija jāprasa (!!!)
Tas tak ir absurds - prasīt okupantam tiesības uz referendumu.
Tak atbilde parasti ir skaidra jau pirms jautājuma uzdošanas.
Kas tad ir pozitīvais piemērs (neatkarību brīvi pieškirošas valstis). Bez kara un nelāgas vēsturiskas pieredzes nogurdinātajiem serbiem nevienu nezinu 🤦‍♂️🤦‍♂️😁
Britu un franču dekolonizāciju lūdzu nepiemini. To viņiem uzspieda. Plus tur nekā mierīga nebija tajā procesā.
Durik, par kādu katalāņu tautas pievienošanu ir tavs stāsts?
Varbūt nezini, un tāpēc pateikšu priekšā, ka kopš 1516. gada Katalonija ir Spānijas karalistes sastāvā.
Pārējo pat nav vērts komentēt.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:46, pirms 4 gadiem
Bludnij sin Masķera TAEKWONDO rakstīja: Nu, mani zampoļiti - un tādu man dienesta laikā bija veseli trīs - nu ĻOTI nemīlēja! )

Pirms dembeļa man pat piešķīra 30 dienas aresta garnizona (!) virssardzē, bet, par laimi, no tām izdevās izvairīties!

Es arī dembelī aizgāju no gubas.
Kur un kad dienēji?

     [+] [-]

, 2021-10-07 22:00, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Es arī dembelī aizgāju no gubas.
Kur un kad dienēji?
Par jūrniekiem - neviens jau labprātīgi negribēja 2 gadu vietā dienēt 3 gadus... ja nu vienīgi tas pēc dienesta deva kādas priekšrocības jūrnieka profesijas apguvē.

Es dienēju no 82/84, dzelzceļa karaspēkā. Piemaskavā mācību pulks, tad gads Baku, un pēdējais pusgads Urālu taigā, starp Permu un Sverdlovsku.
Bet gribēju desantniekos, uz Afganistānu, lai no turienes aiztītos uz sapuvušajiem Rietumiem... gandrīz izdevās, bet nesanāca... manus plānus izjauca pazīstams ārsts no kara komisariāta... gudrs cilvēks bija, leģionā dienējis, pēc tam 10 gadus lēģeros pavadījis... viņš, man nezinot, izjauca visus plānus! )))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 22:08, pirms 4 gadiem
Bludnij sin Masķera TAEKWONDO rakstīja: Par jūrniekiem - neviens jau labprātīgi negribēja 2 gadu vietā dienēt 3 gadus... ja nu vienīgi tas pēc dienesta deva kādas priekšrocības jūrnieka profesijas apguvē.

Es dienēju no 82/84, dzelzceļa karaspēkā. Piemaskavā mācību pulks, tad gads Baku, un pēdējais pusgads Urālu taigā, starp Permu un Sverdlovsku.
Bet gribēju desantniekos, uz Afganistānu, lai no turienes aiztītos uz sapuvušajiem Rietumiem... gandrīz izdevās, bet nesanāca... manus plānus izjauca pazīstams ārsts no kara komisariāta... gudrs cilvēks bija, leģionā dienējis, pēc tam 10 gadus lēģeros pavadījis... viņš, man nezinot, izjauca visus plānus! )))
Da labrīt - viņš tur palikt gribēja. Es te nedomāju to s*da krasta apsardzi, bet gan Padomju Jūras spēkus.
Tāpēc gribas vemt no šitā divkoša - Briedim d*rš virsū, jo šis vnk pasaka, lai politiķi nebūvē savu politisko kapitālu uz sporta rēķina, bet pats reāli ir bijis padomju kolaborants.
Jā, ir taisnība, ka atjaunoto Latvijas valsti daudzās jomās nevarēja atjaunot bez padomju kolaborantu palīdzības, BET... ir pagājuši 30 gadi un nākamajām paaudzēm ir lietas jāsauc īstajā vārdā - Latviju būvēja padomju roklaižas. Tā tas bija un savādāk nevarēja. Bet tas nemaina faktu, ka viņi visi bija roklaižas - nebūtu mūsu valsts, viņiem būtu pilnīgi vienalga.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 22:12, pirms 4 gadiem
Visi vienkārši pielāgojās jaunajai realitātei.
Bet vemtas gribas, kad šādas personas pasniedz sevi par baigākajiem patriotiem. Cenšas moralizēt citiem, lai gan pašiem nekādas nmorāles nekad nav īstenībā, darbībā, bijis. Tie ir (Namejs ir) tie cilvēki, kuri... ja būs jāvelk Hugo Boss vācu ķitelis, būs pirmie uz to rindā. Bet, kad būs jāvelk padomju sarkanās zvaigznes cepure - arī tur būs pirmrindnieki. Pabiras.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 22:13, pirms 4 gadiem
Bludnij sin Masķera TAEKWONDO rakstīja: Par jūrniekiem - neviens jau labprātīgi negribēja 2 gadu vietā dienēt 3 gadus... ja nu vienīgi tas pēc dienesta deva kādas priekšrocības jūrnieka profesijas apguvē.

Es dienēju no 82/84, dzelzceļa karaspēkā. Piemaskavā mācību pulks, tad gads Baku, un pēdējais pusgads Urālu taigā, starp Permu un Sverdlovsku.
Bet gribēju desantniekos, uz Afganistānu, lai no turienes aiztītos uz sapuvušajiem Rietumiem... gandrīz izdevās, bet nesanāca... manus plānus izjauca pazīstams ārsts no kara komisariāta... gudrs cilvēks bija, leģionā dienējis, pēc tam 10 gadus lēģeros pavadījis... viņš, man nezinot, izjauca visus plānus! )))
Ja nebija ietekmīgi senči, kuri varēja ietekmēt kara komisariātu, tad dižas izvēles jau nebija kur dienēt, jo kur aizsūtīja tur bija arī jādienē. Zinu vairākus čaļus, kuriem senči nokārtoja, lai 80-tos gados iet dienēt jūrniekos, un nevis sauszemniekos ar lielu iespēju nokļūt Afganistānā.
Pats dienēju 1/2 gadu učebkā Anapā, bet pēc tam 2,5 gadus Kuriļu salās. Bija labs dienests, jo redzēju daudz ko, kas notiek tajā pusē, un par cik Jūras robežsardzē čurkas nedienēja, tad dienests bija salīdzinoši mierīgs.

  -2 [+] [-]

, 2021-10-07 22:15, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Da labrīt - viņš tur palikt gribēja. Es te nedomāju to s*da krasta apsardzi, bet gan Padomju Jūras spēkus.
Tāpēc gribas vemt no šitā divkoša - Briedim d*rš virsū, jo šis vnk pasaka, lai politiķi nebūvē savu politisko kapitālu uz sporta rēķina, bet pats reāli ir bijis padomju kolaborants.
Jā, ir taisnība, ka atjaunoto Latvijas valsti daudzās jomās nevarēja atjaunot bez padomju kolaborantu palīdzības, BET... ir pagājuši 30 gadi un nākamajām paaudzēm ir lietas jāsauc īstajā vārdā - Latviju būvēja padomju roklaižas. Tā tas bija un savādāk nevarēja. Bet tas nemaina faktu, ka viņi visi bija roklaižas - nebūtu mūsu valsts, viņiem būtu pilnīgi vienalga.
Un ko tu, garīgais slimnieciņ, vel par mani izdomāsi?
Ir interesanti par sevi izlasīt lietas, kuras es pats nezināju.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 22:15, pirms 4 gadiem
Nav jau svarīgi, ko tur Namejs vārdos tagad stāsta. Un kāds vārdos ir patriotisma cēlējs.
Svarīgi ir tikai un vienīgi reālās darbības (reāli izdarītie soļi) cauri laikiem. Un te nu viņam galīgi nav ar ko lepoties par savu laiku, kamēr mūsu valsts bija okupēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 22:19, pirms 4 gadiem
Lidl_Latvija rakstīja: Namgej, dienesta laika fiziskaas proverkas sarakstija ja? Tagad tu bez lifta pat uz 3. stavu bez pauzem nespej uzkapt, nedomaju ka jauniba biji spejigs fizisko turet, ipashi kardio
Viņš te 1x pilnā nopietnībā mēģināja iestāstīt, ka skriet nevajag.
Labāk esot soļot. Faktiski - vnk doties pastaigā. Nu... esot tik pat vērti.
Tad viņu Miņins nosēdināja "sēdies - 2" sēdē, pierādot, ka soļošana tik vien kā normalizē asinsspiedienu. Bet nekādu fizisko neuztur.
Da loģiski. Tu neesi pakļauts slodzei. Tas ir skaidrs katram loham, kurš nav galīgi atrauts no sporta ikdienā aiz loga
Ivara fiziskajās aprisēs var redzēt, kā soļošana palīdz

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 22:21, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nav jau svarīgi, ko tur Namejs vārdos tagad stāsta. Un kāds vārdos ir patriotisma cēlējs.
Svarīgi ir tikai un vienīgi reālās darbības (reāli izdarītie soļi) cauri laikiem. Un te nu viņam galīgi nav ar ko lepoties par savu laiku, kamēr mūsu valsts bija okupēta.
Un kādas tad ir manas reālās darbības, debīlais meli?!
kamēr tu, debloīd, sēdēji savās bēgļa gaitās ar saviem senčiem bēgļiem, un pēc tam kā uzvarētāji ieradāties Latvijā, lai mācītu mums kā dzīvot, tikmēr, piemēram, es biju Helsinki-86 grupā, un piedalījos daudzās Atmodas laika aktivitātēs.
Takā ar savu demagoģiju pasēdi bikšelēs, emigrant!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 22:23, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viņš te 1x pilnā nopietnībā mēģināja iestāstīt, ka skriet nevajag.
Labāk esot soļot. Faktiski - vnk doties pastaigā. Nu... esot tik pat vērti.
Tad viņu Miņins nosēdināja "sēdies - 2" sēdē, pierādot, ka soļošana tik vien kā normalizē asinsspiedienu. Bet nekādu fizisko neuztur.
Da loģiski. Tu neesi pakļauts slodzei. Tas ir skaidrs katram loham, kurš nav galīgi atrauts no sporta ikdienā aiz loga
Ivara fiziskajās aprisēs var redzēt, kā soļošana palīdz
Vai tev kāds stāv aiz muguras ar pistoli, un liek visādas debīlības rakstīt?
Salīdzināt 20-gadīgu jaunekli ar cilvēku, kuram šobrīd ir 50+, var tikai un vienīgi absolūts idiots.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 22:33, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kādas tad ir manas reālās darbības, debīlais meli?!
kamēr tu, debloīd, sēdēji savās bēgļa gaitās ar saviem senčiem bēgļiem, un pēc tam kā uzvarētāji ieradāties Latvijā, lai mācītu mums kā dzīvot, tikmēr, piemēram, es biju Helsinki-86 grupā, un piedalījos daudzās Atmodas laika aktivitātēs.
Takā ar savu demagoģiju pasēdi bikšelēs, emigrant!
Bet loģiski!
Latvijā, faktiski, uzņēmīgie sadalās 3 grupās:
1) vecie komuņagas (kuri visu izsaimniekoja un saveda dēlī nasing spešal) - tas esi Tu
2) vietējie pajoļi (Gobzems, piemēram)
3) ārvalstīs studējušie, vai pat tur augušie - es.

Otrā uz trešā grupa dažbrīd mēdz sadarboties pārpratuma pēc. Mēs ar Matīsu Kaļānu sadarbojāmies ar Artusu
Bet nedomāju, ka tas bieži vairs atkārtosies. Mēs ātri mācāmies (ātri nolecam nost, ja redzam kādos s*dos viss iet)

Da loģiski, ka realitāte pierāda, ka 3.grupa, kuru pārstāvu arī es, izrādās spēcīgākā un pamazām pārņem kā politiku, tā galvenās kapitālsabiedrības.
Tad nu gan jaunumus pateici

     [+] [-]

, 2021-10-07 22:41, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet loģiski!
Latvijā, faktiski, uzņēmīgie sadalās 3 grupās:
1) vecie komuņagas (kuri visu izsaimniekoja un saveda dēlī nasing spešal) - tas esi Tu
2) vietējie pajoļi (Gobzems, piemēram)
3) ārvalstīs studējušie, vai pat tur augušie - es.

Otrā uz trešā grupa dažbrīd mēdz sadarboties pārpratuma pēc. Mēs ar Matīsu Kaļānu sadarbojāmies ar Artusu
Bet nedomāju, ka tas bieži vairs atkārtosies. Mēs ātri mācāmies (ātri nolecam nost, ja redzam kādos s*dos viss iet)

Da loģiski, ka realitāte pierāda, ka 3.grupa, kuru pārstāvu arī es, izrādās spēcīgākā un pamazām pārņem kā politiku, tā galvenās kapitālsabiedrības.
Tad nu gan jaunumus pateici
Jā, jā! Mēs taču redzējām, kā ''Muļķu partija KPV.LV'' pārņēma politiku.
Latvijas sabiedrība jau pasen ir sapratusi, ka ne visi latvieši, kuri atgriezās no emigrācijas ir tie, kuri mums šeit bija/ir ļoti nepieciešami, jo tas kurš ārzemēs bija ar pliku dirsu, arī šeit Latvijā ne sevi, ne arī citus neiecels saulītē. Prasti laimes meklētāji un demagogi.
Mani nosaukt par komuņagu var tikai tāds pamuļķis kā tu.

     [+] [-]

, 2021-10-07 22:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja nebija ietekmīgi senči, kuri varēja ietekmēt kara komisariātu, tad dižas izvēles jau nebija kur dienēt, jo kur aizsūtīja tur bija arī jādienē. Zinu vairākus čaļus, kuriem senči nokārtoja, lai 80-tos gados iet dienēt jūrniekos, un nevis sauszemniekos ar lielu iespēju nokļūt Afganistānā.
Pats dienēju 1/2 gadu učebkā Anapā, bet pēc tam 2,5 gadus Kuriļu salās. Bija labs dienests, jo redzēju daudz ko, kas notiek tajā pusē, un par cik Jūras robežsardzē čurkas nedienēja, tad dienests bija salīdzinoši mierīgs.
Manā gadījumā tas ārsts, ķirurgs no kara komisariāta, bija labs ģimenes draugs, jo mana māte arī bija ārste. Parūpējās man nezinot, lai es nenonāku Afganistānā, kaut gan man jau bija izsniegts nozīmējums uz desantniekiem, Kišiņevu.
Savukārt dzelzceļa karaspēkā daudz ko pieredzēju, arī to, ko realitātē nozīmē čurkas (konkrēti uzbeki), iepazinos ar viņu psiholoģiju un tikumiem darbībā - mūsu bataljonā Urālos vienam baltajam galvu nogrieza. Tāpēc lai man nestāsta par "nabaga bēgļiem"... tas nu tā.

     [+] [-]

, 2021-10-07 22:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, jā! Mēs taču redzējām, kā ''Muļķu partija KPV.LV'' pārņēma politiku.
Latvijas sabiedrība jau pasen ir sapratusi, ka ne visi latvieši, kuri atgriezās no emigrācijas ir tie, kuri mums šeit bija/ir ļoti nepieciešami, jo tas kurš ārzemēs bija ar pliku dirsu, arī šeit Latvijā ne sevi, ne arī citus neiecels saulītē. Prasti laimes meklētāji un demagogi.
Mani nosaukt par komuņagu var tikai tāds pamuļķis kā tu.
Bet Tu jau arī esi komuņaga, kurš par to, ka nedzīvo faktiskā Krievijas guberņā, var pateikties man līdzīgajiem.
Ikdienā Tu man līdzīgos atbalsti ar putām uz lūpām, tikai, protams, tagad to neatzīsi, jo Tev būs pārāk neērti.
Kamēr man pret tādu Kariņu un Vienotību (Vai arī A/Par) kā vadītājiem ir daudz ko iebilst, Tu pat īsti neesi sapratis, nedz kas ir viņi, nedz kas esi Tu pats. Nomaldījies komuņaga, kurš pats vairs nesaprot, kurš tieši tur valsts kursu rietumu virzienā. Ne jau Tavi bēdubrāļi to dara. Jūs esat komuņagas, kuri nesaprot kā strādā rietumu pasaule, jo nekad to nedz redzējuši esat, nedz saprast spējat.
Bet nu labi... visi zinām, kas kūrē Latvijas politku šodien

     [+] [-]

, 2021-10-07 22:50, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet loģiski!
Latvijā, faktiski, uzņēmīgie sadalās 3 grupās:
1) vecie komuņagas (kuri visu izsaimniekoja un saveda dēlī nasing spešal) - tas esi Tu
2) vietējie pajoļi (Gobzems, piemēram)
3) ārvalstīs studējušie, vai pat tur augušie - es.

Otrā uz trešā grupa dažbrīd mēdz sadarboties pārpratuma pēc. Mēs ar Matīsu Kaļānu sadarbojāmies ar Artusu
Bet nedomāju, ka tas bieži vairs atkārtosies. Mēs ātri mācāmies (ātri nolecam nost, ja redzam kādos s*dos viss iet)

Da loģiski, ka realitāte pierāda, ka 3.grupa, kuru pārstāvu arī es, izrādās spēcīgākā un pamazām pārņem kā politiku, tā galvenās kapitālsabiedrības.
Tad nu gan jaunumus pateici
Nu sorry, bet pēdējās vēlēšanas parādīja, ka ārzemēs esošie latvieši ir tikpat naivi, ja ne vēl naivāki, kā vietējie - par kotletēm balsis atdeva ap 50% UK latviešu.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 22:52, pirms 4 gadiem
Beidziet taču te strīdēties, apvainot viens otru. Var jau paākstīties, nu bet ar mēru, bez ļaunuma!

Pieņemu, ka DaMarcus vēl tomēr ir gados ļoti jauns... kaut gan - ja cilvēka biogrāfijā ir fakts par sadarbošanos ar ākstu Artusu, tas, protams, ir aizdomīgi! )))

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 22:53, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nu sorry, bet pēdējās vēlēšanas parādīja, ka ārzemēs esošie latvieši ir tikpat naivi, ja ne vēl naivāki, kā vietējie - par kotletēm balsis atdeva ap 50% UK latviešu.
Tu par post-millenium emigrantiem runā?
Tu esi lielāko daļu no viņiem redzējis?
Ne visus... bet lielāko daļu Tu otrreiz negribēsi redzēt. Viņi ir kapitālisma upuri - mācīties slinki zābaki.
Bet ne visi! Ne visi!

     [+] [-]

, 2021-10-07 23:01, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu par post-millenium emigrantiem runā?
Tu esi lielāko daļu no viņiem redzējis?
Ne visus... bet lielāko daļu Tu otrreiz negribēsi redzēt. Viņi ir kapitālisma upuri - mācīties slinki zābaki.
Bet ne visi! Ne visi!
Tu nevari nodalīt 50gadniekus no 30gadniekiem un jaunākiem - tie visi ir emigrējušie latvieši ar balsstiesībām un to, kā tu saki postmillenium letiņu ir vairāk, kā senāku. līdz ar to viņu ietekme uz procesiem tīri faktuāli ir lielāka (cik nu ietekme liela var būt neesot uz vietas). Un arī starp pirms tūkstošgades emigranti visi nav gudrie un labie. Te sc ir viens vienkārši ideāls piemērs. Domāju nav jāskaidro kurš.
Un jā ne visi ir slinki, ne visi negrib neko mācīties, darīt, utt. Bet jāsaprot - ja nav lielas naudas, tad bīda vairākums. Un vairākums ir tie ko tu noliec, ka slinkos. Cik daudz ir latviešu emigrantu, kam ir finansiālie resursi, lai reāli, taustāmi ietekmētu lv politisko situāciju? Man statistikas nav, taču drīzākais ļoti maz. Tā kā izcelt pāris procentus, kā labos, gudros un tos, kas nu tik noteiks dzīvi lv - garām. Turklāt, garam ir arī tas, ka lv dzīvi nosaka tie, kas dzīvo aiz robežas. Cilvēks, kas gadu, divus, trīs un vairāk neatrodas lv, vai atrodas te tikai atvaļinājumos uz savas ādas neizjūt savu lēmumu sekas.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 23:04, pirms 4 gadiem
Bludnij sin Masķera TAEKWONDO rakstīja: Manā gadījumā tas ārsts, ķirurgs no kara komisariāta, bija labs ģimenes draugs, jo mana māte arī bija ārste. Parūpējās man nezinot, lai es nenonāku Afganistānā, kaut gan man jau bija izsniegts nozīmējums uz desantniekiem, Kišiņevu.
Savukārt dzelzceļa karaspēkā daudz ko pieredzēju, arī to, ko realitātē nozīmē čurkas (konkrēti uzbeki), iepazinos ar viņu psiholoģiju un tikumiem darbībā - mūsu bataljonā Urālos vienam baltajam galvu nogrieza. Tāpēc lai man nestāsta par "nabaga bēgļiem"... tas nu tā.
Kā jau rakstīju, tad man ar čurkām nesanāca tikties, bet maniem brāļiem, kuri ir stipri vacāki par mani, par viņiem pēc dienesta bija daudz ko pastāstīt.
Jā, tā bija, ka mediķi savus bērnus vai paziņu bērnus, strādājot Kara komisariāta medicīnas komisijā, varēja pabīdīt vienā, vai otrā virzienā. Tomēr no dienesta tas kopumā maz kurus paglāba, un maz bija tādu, kuru atteicās no dienesta. Ne par velti Padumjās savienības laikā sievietes greizi skatījās uz tādiem kuri nebija dienējuši, jo tad tika uzskatīts, ka dienēt nevar tikai garīgi, vai fiziski slimie.

     [+] [-]

, 2021-10-07 23:12, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet Tu jau arī esi komuņaga, kurš par to, ka nedzīvo faktiskā Krievijas guberņā, var pateikties man līdzīgajiem.
Ikdienā Tu man līdzīgos atbalsti ar putām uz lūpām, tikai, protams, tagad to neatzīsi, jo Tev būs pārāk neērti.
Kamēr man pret tādu Kariņu un Vienotību (Vai arī A/Par) kā vadītājiem ir daudz ko iebilst, Tu pat īsti neesi sapratis, nedz kas ir viņi, nedz kas esi Tu pats. Nomaldījies komuņaga, kurš pats vairs nesaprot, kurš tieši tur valsts kursu rietumu virzienā. Ne jau Tavi bēdubrāļi to dara. Jūs esat komuņagas, kuri nesaprot kā strādā rietumu pasaule, jo nekad to nedz redzējuši esat, nedz saprast spējat.
Bet nu labi... visi zinām, kas kūrē Latvijas politku šodien
Kā tad! Baigie mācītāji! Ne nosmieties. Diez kā mēs bez jums izturējām līdz neatkarības atjaunošanai?
Tādi emigranti, ka tu un tev līdzīgie, man vienmēr ir bijuši demagogu un populistu lomā. Tie, kuri ārzemēs sevi pierādīja, kā labus uzņēmējus un gudrus cilvēkus uz Latviju nemaz tā nesteidzās savu laimi meklēt. Atbrauc pa retam ciemos, un vairāk nekā īpašu.
Labi! Apnikās man diskutēt ar tādu demagogu. Nevēlos, lai noved mani līdz savam stulbuma līmenim, un pēc tam sakauj ar sava stulbuma milzīgo pieredzi.