Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Timma: "Šo lēmumu laikam nekad nesapratīšu. Taču, čaļi, tāpat esmu ar jums!"

Rolands Eliņš

Timma: "Šo lēmumu laikam nekad nesapratīšu. Taču, čaļi, tāpat esmu ar jums!"
Jānis Timma. Foto: LBS

Latvijas basketbolists Jānis Timma savā "Instagram" profilā publicējis ierakstu, kurā komentējis savu neiekļaušanu Latvijas izlases Pasaules kausa sastāvā un norādījis, ka šobrīd var spēlēt bez ierobežojumiem un traumām.

"Šis lēmums laikam ir sāpīgākais manā Latvijas izlases karjerā. Visu šo gadu laikā ir spēlēts un pārstāvēts izlases vārds un gods, neskatoties ne uz ko," raksta Jānis Timma, kurš vēl līdz vakardienai bija Latvijas izlases kandidātu lokā un kopā ar komandu bija devies uz pēdējām pārbaudes spēlēm Taivānā, taču kopā ar Mareku Mejeri kā pēdējais tika atskaitīts no galīgā sastāva Pasaules kausam.

"Runājot par šo konkrēto situāciju, jā, kā jūs jau zināt es savainoju savu ikra muskuli Liepājā, bet varu pilnīgi godīgi teikt, ka tagad es esmu vesels uz visiem 100%," turpināja Timma. "Nav sāpju un nav ierobežojumu kaut kādām konkrētām darbībām. Un, ja arī būtu, es arī biju gatavs spēlēt un palīdzēt izlasei ar traumu, pārstāvot Latvijas godu Pasaules kausā. Un es noteikti zinu, ka varēju izlasei dot vairāk un palīdzēt izcīnīt svarīgās uzvaras."

"Bet lēmumu pieņēmu diemžēl ne es. Un es vēl joprojām īsti nevaru saprast - kāpēc? Laikam arī nekad nesapratīšu," norādīja Timma, kurš PK kvalifikācijas posmā Latvijas izlasē spēlēja divās no 12 spēlēm, bet šovasar piedalījās 3x3 basketbola līgā "Big3" Ziemeļamerikā. Timma augustā varēja piedalīties tikai divās pārbaudes spēlēs, jo cīnījās ar savainojuma, no kura ļoti centās paspēt atgūties pēc iespējas ātrāk.

"Vasaras laikā speciāli spēlēju un uzturēju sevi formā visās iespējamas līgās. Lai būtu gatavs. Gatavs izlasei. Visu laiku biju pilnīgi vesels un bez nekādām traumām vai mikro traumām. Kur arī sevi labi parādīju. Gan "Miami Pro League", gan "Big3"," rakstīja basketbolists.

"Bet lēmums ir lēmums," viņš atzina. "Es negribēju šito apspriest, bet zvani nāk no žurnālistiem nepārtraukti un mana vēstuļu sadaļa pārpildīta ar jautājumiem, daudzi ir neizpratnē. Tāpēc gribēju vienreiz te to visu pateikt, lai nav lieku runāšanu un spekulēšanu."

"Paldies gribu teikt dakteriem un fizioterapeitiem, kā ari fiziskās sagatavotības treneriem, jo lielāko ieguldījumu viņi ielika, lai es būtu vesels un gatavs spēlēt. Tuvākajās nedēļās runāsim ar komandām Eiropā un ārpus tās, lai atrastu labāko variantu. Pašlaik turpināšu strādāt un uzturēt sevi formā un 100% būt veselam un gatavam jauniem izaicinājumiem."

"Čaļi, lai jums izdodas. Tāpat esmu ar Jums. MŪSU ZEME - LATVIJA!" noslēgumā Timma nodeva atbalsta sveicienu Latvijas basketbola izlasei.

Izmantotie resursi:
https://www.instagram.com/p/CwSOBs3...

Slēpts komentārs: Dzimmiy

 +14 [+] [-]

, 2023-08-23 14:50, pirms 2 gadiem
Cerams, ka tā arī ir, un sportiskais niknums liks karjeru uzlikt uz vecās takas, lai būtu formā uz EB2025. Jānis būs vajadzīgs ar pieredzi, kārtīgu spēļu praksi un līdera dotībām, tāpēc ceru, ka pēdējo spēli izlasē vēl nav nospēlējis, spēs pieņemt trenera lēmumu bez bērnišķīga aizvainojuma un pievienosies kādam Eiropas klubam! Veiksmi!

 +12 [+] [-]

, 2023-08-23 14:51, pirms 2 gadiem
Varējāt jau nelabot gramatikas kļūdas, čūbis vidusskolas eksāmenu latviešu valodā visdrīzāk ir nenokārtojis.

 +17 [+] [-]

, 2023-08-23 14:52, pirms 2 gadiem
Visu cieņu un, lai Jānim veicās, bet šķiet, ka ļoti pamatots lēmums no trenera puses!

  +6 [+] [-]

, 2023-08-23 14:53, pirms 2 gadiem
nu šīm nebūtu jābūt atvadām izlases, EURO 2025 nav pārāk tālu....

 +20 [+] [-]

, 2023-08-23 14:54, pirms 2 gadiem
Līdz vakardienas spēlei biju arī pārliecināts, ka jebkurā gadījumā viņš tiks ņemts. Tomēr pret nopietniem pretiniekiem (Lietuvu) viss bija kā uz delnas - ja gads ir pakāsts pro sportā, tad atgūties ir sarežģīti ar pāris spēlēm. Šobrīd diemžēl Timma ir ļoti tālu no tā "latviešu Lebrona" kāds viņš bija vēl pirms 2-3 gadiem.

 +18 [+] [-]

, 2023-08-23 14:55, pirms 2 gadiem
Vakar skatījos spēli pret Melnkalni Eurobasketa17,Timma tur spēlēja fantastiski,troikas pāri rokām ,laba spēle ar muguru pret grozu,dažus And1 sameta ,piespēles dalīja .kur tas viss palika?vecums viņam taču vēl ļauj .
Skaidrs ka sapinas ar Sedakovu tā arī sākas lejupslīde .ļoti žēl

  +5 [+] [-]

, 2023-08-23 14:56, pirms 2 gadiem
Viss jau būtu labi, vnk nav spēļu prakse 5x5 .

  +9 [+] [-]

, 2023-08-23 14:59, pirms 2 gadiem
nu neteiks jau - baigi forši , ka mani nepaņēma...Lai atrod stabilu vietu Eiropā un viss būss ok.Pēdējie gadi tādi nesaprotami.

  +8 [+] [-]

, 2023-08-23 15:02, pirms 2 gadiem
Kur arī sevi labi parādīju. Gan "Miami Pro League", gan "Big3"," rakstīja basketbolists.

Viss ir labi, bet kā tur komandām veicās?

Visi sevi labi parādīs pret Kanādu, Franciju, bet būs smagi zaudējumi?

  +9 [+] [-]

, 2023-08-23 15:05, pirms 2 gadiem
Vakar pret lietuviešiem Timma izskatījās kā pensionārs ne tikt līdz aizsardzībā, ne iemest varēja.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-23 15:06, pirms 2 gadiem
🖤 ';

  +8 [+] [-]

, 2023-08-23 15:08, pirms 2 gadiem
Nu tas nozīmē, ka tomēr neieguva Jānis uzticību trenerim šajās 2 spēlēs. Lai veicas atrast klubu un vēl jau būs daudz spēļu izlasei, esmu pārliecināts ka būs nākotnes izlases sastāvā.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-23 15:08, pirms 2 gadiem
jaanis22 rakstīja: Vakar pret lietuviešiem Timma izskatījās kā pensionārs ne tikt līdz aizsardzībā, ne iemest varēja.
vakardiena šajā gadījumā nav kritērijs
tur lielākā daļa izskatījās līdzīgi

  +7 [+] [-]

, 2023-08-23 15:10, pirms 2 gadiem
Esi pa lēnu aizsardzībā šogad!

 +10 [+] [-]

, 2023-08-23 15:18, pirms 2 gadiem
Pirmajā spēles pusē Timma laida garām aizsardzība visu ko vareja un es vēl nodomāju - varbūt viņš saņemsiet un izdarīs secinājumus otrajā spēles pusē, bet Timma turpinaja darīt tieši to pašu un pēc spēles viņš vēl pateica - šis draziens bija tieši tad kas mums visiem bija vajadzigs. PENDELI un uz ielas!

 +13 [+] [-]

, 2023-08-23 15:19, pirms 2 gadiem
Timma - laiks ieskatīties spogulī! Šobrīd izlasē spēlē tie, kas sevi pierādījuši, spēlē sezonu klubu basketbolā, nav traumu un, galvenais, ir labākie laukumā! Neviens nenoliedz ne iepriekšējos nopelnus, ne to, ka nākotnē atkal var būt viens no LV vadošajiem spēlētājiem, taču šobrīd - ēna no tā Timmas , kurš spēlēja pēdējā EČ un pat no tā, kurš spēlēja atlases spēlēs pag.vasarā... jābūt objektīviem, Timma bija vājāks gan par Strautiņu, gan Gražuli, gan Rodionu, gan Dāvi..pret leišiem visiem klājās grūti, taču Timmam tā bija vitāli svarīga spēle sevi pierādīt treneriem. Neizdevās..

  -3 [+] [-]

, 2023-08-23 15:22, pirms 2 gadiem
😥

  +5 [+] [-]

, 2023-08-23 15:23, pirms 2 gadiem
Kas tā par Latvijas izlasi???
Nav neviena Jāņa!!!
Slēpts komentārs: Real Rebel

 +10 [+] [-]

, 2023-08-23 15:24, pirms 2 gadiem
Timmam derētu spogulī paskatīties, vakar blBrazdeikis viņu kā stāvošu noskrēja, kas vēl pret Fra un Can darītos

  +9 [+] [-]

, 2023-08-23 15:28, pirms 2 gadiem
Sveiciens Jāņa Timmas latviešu valodas skolotājai!
Tie, kas lasīja viņa instagram ierakstu, sapratīs.

  +8 [+] [-]

, 2023-08-23 15:29, pirms 2 gadiem
"Vasaras laikā speciāli spēlēju un uzturēju sevi formā visās iespējamas līgās. Lai būtu gatavs. Gatavs izlasei. ''

Acīmredzot, diemžēl Timma ne tuvu nebija gatavs. Varbūt nākamreiz jāizvēlās citi veidi, kā ''sagatavoties'', lai pašam nesanāk šādi nepatīkami pārsteigumi.

  +5 [+] [-]

, 2023-08-23 15:41, pirms 2 gadiem
Šādu postu drīzāk Marekam būtu jāliek. Bet arī tur viss saprotams, 4 un 3 pozīcijā ir ļoti daudz spēlētāju un visi ir labi, kāds vnk jaatstāj aiz borta. Labāk lai 11 un 12 spēlētajs ir tajā pozīcijā kur mazāka izvēle pamatrotācijai.

  +7 [+] [-]

, 2023-08-23 15:42, pirms 2 gadiem
Vesals

  +4 [+] [-]

, 2023-08-23 15:44, pirms 2 gadiem
Jānis Timma rakstīja: "Vasaras laikā speciāli spēlēju un uzturēju sevi formā visās iespējamas līgās. Lai būtu gatavs. Gatavs izlasei. ''
Visi zina, ka ideāla forma ir lode!!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-23 15:53, pirms 2 gadiem
Nu labi, tas kurš būs 11.-12. spēlētājs mani uztrauc mazāk. Vairāk uztrauc mūsu saspēles vadītāji un nominālie līderi - es domāju ne Dāvis, ne Šmits nerada pārliecību ka katra spēlē gūs savu ražu

  +2 [+] [-]

, 2023-08-23 15:54, pirms 2 gadiem
reali meierim bij jabut a.kuruca vieta....ko ta timma saprot ja so nesaprot...ku ta vina vieta strautinu bi jatskaita?

  +5 [+] [-]

, 2023-08-23 16:01, pirms 2 gadiem
šoreiz vairāk jautājumu par Meijera neiekļaušanu. divas pārbaudes spēles tomēr bija par maz. veiksmi un veselību abiem

  +7 [+] [-]

, 2023-08-23 16:02, pirms 2 gadiem
Labi, ka treneris ir ārzemnieks. Ja būtu vietējais, būtu jātaisnojas par savu lēmumu.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-23 16:06, pirms 2 gadiem
Jankam neiet. Netiek sastāvā, nedienas ar sieviņu. Melns kaķis pārskrējis pāri ceļam.

https://tautaruna.nra.lv/slavenibas...

  +6 [+] [-]

, 2023-08-23 16:07, pirms 2 gadiem
Ulrihs rakstīja: Līdz vakardienas spēlei biju arī pārliecināts, ka jebkurā gadījumā viņš tiks ņemts. Tomēr pret nopietniem pretiniekiem (Lietuvu) viss bija kā uz delnas - ja gads ir pakāsts pro sportā, tad atgūties ir sarežģīti ar pāris spēlēm. Šobrīd diemžēl Timma ir ļoti tālu no tā "latviešu Lebrona" kāds viņš bija vēl pirms 2-3 gadiem.
Jap, nejau viņu atskaita pret spēlēm no Grieķijas vai Serbijas trešajām izlasēm kvalifikācijā Nav ko viņam tur darīt laukumā pret Franciju.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-23 16:11, pirms 2 gadiem
Ja Timma nesaprot kāpēc netika tad viņam ir lielas problēmas ar veselo saprātu. Cilvēks nav 5v5 basi profesionāli spēlējis cik gadus? Tiešām vēl kādi jautājumi ir... Saprastu ja viņš pārbaudes spēlēs spridzinātu bet es tik spēju kliegt skatoties tv lai takš novāc Timmu prom no laukuma vienreiz.

Mareku žēl, jo spēlēja kvalī daudz un ļoti labi, bet Banki zin ko dara un ņem tos kas var Bankiprāt un nevis tos kas var spēlētājpašuprāt.

  +6 [+] [-]

, 2023-08-23 16:13, pirms 2 gadiem
Paldies Timmam par izlases labā paveikto!

Bet ja par konkrēto gadījumu, tad jābrīnās nevis par to, ka atskaitīja, bet par to, ka atskaitīja tikai tagad!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-23 16:20, pirms 2 gadiem
Paldies tev Jaani!

  +7 [+] [-]

, 2023-08-23 16:33, pirms 2 gadiem
Esi taču vecis - paskaties uz sevi no malas! Norij krupi un atzīsti,ka dotajā momentā tu nekāds palīgs izlasei neesi.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-23 16:37, pirms 2 gadiem
Sedakovam ,Anna grozot mazo galviņu, sagrozījusi arī galvu.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-23 17:02, pirms 2 gadiem
Ai, nu azivainojums nevietā, Janka. Paskaties uz saviem pēdējiem 2 gadiem, paskaties uz sniegumu pārbaudes spēlēs (būtu spēlējis vairāk, varbūt sanāktu parādīt arī kko pamatotu, lai tiktu sastāvā, tas ko redzējām bija par īsu). Spēlē nopietnu basīti un uz EČ 2025 varbūt būsi atslēgas spēlētājs. Un viena lieta, nekad nesaki šitos "Tāpat esmu ar Jums". Sanāk, ja nepaņem sastāvā, varētu arī būt iespēja, ka nebūsi par savu valsts izlasi? Tā tas patriotisms nenotiek, ko tik ļoti esi uzsvēris savā ierakstā.

  -2 [+] [-]

, 2023-08-23 17:05, pirms 2 gadiem
HotābičsXIV rakstīja: Sedakovam ,Anna grozot mazo galviņu, sagrozījusi arī galvu.
viņš nebija labāks pirms viņas

     [+] [-]

, 2023-08-23 17:08, pirms 2 gadiem
Laikam bija pārāk pārliecināts,ka tiks paņemts par iepriekšējiem nopelniem.Arī par to raušanos uz izlasi īsti nepiekrītu,jo bija vairāki izlašu veči ,kuri nospēlēja Eirolīgas spēli un neskatoties uz to ,ka klubs to neatbalstīja mauca palīgā savai izlasei.Lai gan Bianki arī nedaudz šajā sagatavošanās posmā atteicās no saviem uzskatiem,jo sākot trenēt izlasi viņš teica ,ka izlasē spēlēs tie ,kuri ir treniņos no pirmās dienas un bez traumām tā arī vajadzēja gatavot izlasi PK.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-23 17:13, pirms 2 gadiem
Žēl jau ir, bet citi bija labāki. Laikam tās līgas nebija pietiekami stipras, lai uzturētu sevi formā. Pēc kaujas jau visi gudri, bet vajadzēja spēlēt nopietnākā līgā par 3x3.Nezinu, Kanādā, Meksikā vai G līgā, ja saista Amerika. Vai Eiropā, ja vienalga kur.
Veiksmi!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-23 17:24, pirms 2 gadiem
Nu varbūt Sedokova Timmam lēmumu izskaidros..Deva treneris daudz iespēju 2 spēlēs.Ar fiziskiem dotumiem 2metrinieks met tikai truļus pārsvarā,un tos pašus nevar iemest,nu kur garantija ka pč pēkšņi aizies.Ne ar ko nebija labāks par citiem čaļiem,kuri daudz ilgāk bijuši ar izlasi.

     [+] [-]

, 2023-08-23 17:26, pirms 2 gadiem
Big3 jau ir tikai vasarā. Tradicionālajā sezonā viņš.. cik, 4 spēles aizvadīja Puertoriko līgā? Vai arī rudenī vēl bija Orlando D-līgas sastāvā?

Skaidrs jau, čalim gribējās aizstiepties pēc NBA, esot maksimāli tuvu (ģeogrāfiski), bet redz, nav kovids gads, kad tas vīruss var pēkšņi noņemt vienas komandas 8 spēlētājus no trases..

Cerams, ka neņems baigi pie sirds un paskatīsies savu sniegumu pēdējās spēlēs, un nāks pretī izlasei 24. un 25. gadā - jo ja pat pusklibs viņš ir izlases 14. spēlētājs, tad kāds viņš būtu pēc normālas klubu sezonas.. uh!

     [+] [-]

, 2023-08-23 17:36, pirms 2 gadiem
Sedkova varēja nosūtīt trenerim pāris video - kā Timma trenējas pēdējos 3 gadus...
100%, ka būtu paņemts izlasē...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-23 17:44, pirms 2 gadiem
chenseybilups rakstīja: Vakar skatījos spēli pret Melnkalni Eurobasketa17,Timma tur spēlēja fantastiski,troikas pāri rokām ,laba spēle ar muguru pret grozu,dažus And1 sameta ,piespēles dalīja .kur tas viss palika?vecums viņam taču vēl ļauj .
Skaidrs ka sapinas ar Sedakovu tā arī sākas lejupslīde .ļoti žēl
kāpēc meklēt vainu sevī, ja var atrast kādu sievieti ko vainot.

Incel loģika.

     [+] [-]

, 2023-08-23 17:51, pirms 2 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: kāpēc meklēt vainu sevī, ja var atrast kādu sievieti ko vainot.

Incel loģika.
Jā un nē, skaidrs, ka katrs pats savu ceļu un dzīvi veido, bet nevar noliegt arī tuvo cilvēku ietekmi. Iespējamo fokusa maiņu un atslābumu)

     [+] [-]

, 2023-08-23 17:57, pirms 2 gadiem
Paldies Jānim par gribēšanu pārstāvēt mūsu valsti, un sastādīto konkurenci!
Šoreiz respektēsim treneru lēmumu.
🇱🇻🇱🇻🇱🇻

     [+] [-]

, 2023-08-23 17:58, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Jā un nē, skaidrs, ka katrs pats savu ceļu un dzīvi veido, bet nevar noliegt arī tuvo cilvēku ietekmi. Iespējamo fokusa maiņu un atslābumu)
Viņam jau vispirms vajadzēja savu galvu sakārtot. Es vispār brīnos, ka viņš pat pirmo reizi aprecējās. Ar viņu ir visādi sīkumi, kas vienkārši bija iepriekš ignorēti, bet ar Sedakovu viss cēlās gaismā

     [+] [-]

, 2023-08-23 17:58, pirms 2 gadiem
Pa istam zel Timmu.Kad vins meginaja runat cita dialekta ne latgaliesu un intervijas laika tomer piemirsa par so- tas izskatijas komiski.Kad vins bija laukuma,kad uzdarbojas NBA aksts ,kuru izdzina no speles,vins pavilkas uz sito akstu un izdarija to pasu...meta kiegelus,nespeja savakties...diemzel soreiz Banki izvelejas pareizo izveli...brauc atputies un ...

     [+] [-]

, 2023-08-23 17:59, pirms 2 gadiem
balasts neizpratnē

     [+] [-]

, 2023-08-23 18:05, pirms 2 gadiem
Timma vienīgais varēja iedot bietē Omāram

     [+] [-]

, 2023-08-23 18:08, pirms 2 gadiem
Jāni, sameklē nopietnu klubu un normālu sievieti.

     [+] [-]

, 2023-08-23 18:09, pirms 2 gadiem
Lai izdodas atrast labu klubu un iegūt spēļu praksi un tad jau nākošajos izlašu sabraukumos nebūs problēmu pakonkurēt par vietu sastāvā.

     [+] [-]

, 2023-08-23 18:12, pirms 2 gadiem
Jebkurā gadījumā Jankam turpināt spēlēt, noslēgt līgumu un aizvadīt pilnvērtīgu sezonu, vēl var daudz ko izdarīt, arī izlasē labvēlīga turpinājuma gadījumā.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-23 18:20, pirms 2 gadiem
Jāņa statuss(iedomība) neļauj pilnā mērā kapāt un atdoties Latvijai. Viņš ir labs un smuks, bet galva ir jāsakārto. Lai turpmāk veicās. Mūsu zeme- Latvija!

     [+] [-]

, 2023-08-23 18:35, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Laikam bija pārāk pārliecināts,ka tiks paņemts par iepriekšējiem nopelniem.Arī par to raušanos uz izlasi īsti nepiekrītu,jo bija vairāki izlašu veči ,kuri nospēlēja Eirolīgas spēli un neskatoties uz to ,ka klubs to neatbalstīja mauca palīgā savai izlasei.Lai gan Bianki arī nedaudz šajā sagatavošanās posmā atteicās no saviem uzskatiem,jo sākot trenēt izlasi viņš teica ,ka izlasē spēlēs tie ,kuri ir treniņos no pirmās dienas un bez traumām tā arī vajadzēja gatavot izlasi PK.
Cofij, Tu domā to rakstnieku Vitaliju Bianki, kurš ļoti interesanti rakstīja par zvēriem ?

     [+] [-]

, 2023-08-23 18:41, pirms 2 gadiem
elanss rakstīja: reali meierim bij jabut a.kuruca vieta....ko ta timma saprot ja so nesaprot...ku ta vina vieta strautinu bi jatskaita?
un ko Tu saproti? aizsarga vietā spēka uzbrucējs? tak ieslēdz nedaudz tās smadzenes, kas vēl atlikušas; nebrauks Banki uz PK ar 4 aizsargiem

  -1 [+] [-]

, 2023-08-23 19:22, pirms 2 gadiem
Nu par jauno Kurucu un Strautiņu - točna ir labāks!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-23 19:31, pirms 2 gadiem
Būsim godīgi, tikai dēļ vecajiem nopelniem viņu paņēma uz Taivānu. Tā kā nevajag te raudāt.

     [+] [-]

, 2023-08-23 20:54, pirms 2 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Paldies Timmam par izlases labā paveikto!

Bet ja par konkrēto gadījumu, tad jābrīnās nevis par to, ka atskaitīja, bet par to, ka atskaitīja tikai tagad!
nu par to gan nav jābrīnas. Viņš ar saviem daudzaiem līdzšinējamiem pozitīvajiem pienesumiem izlasei jau nu toč bija izpelnījies, ka cerēja uz viņa iespēlēšanos līdz pēdējam

     [+] [-]

, 2023-08-23 20:56, pirms 2 gadiem
rneilands rakstīja: Pa istam zel Timmu.Kad vins meginaja runat cita dialekta ne latgaliesu un intervijas laika tomer piemirsa par so- tas izskatijas komiski.Kad vins bija laukuma,kad uzdarbojas NBA aksts ,kuru izdzina no speles,vins pavilkas uz sito akstu un izdarija to pasu...meta kiegelus,nespeja savakties...diemzel soreiz Banki izvelejas pareizo izveli...brauc atputies un ...
ko tu tur mēģini izdabūt no sevis, ak tu tētīt...

     [+] [-]

, 2023-08-23 20:59, pirms 2 gadiem
mani vienkārši superizbrīna tie nogribējušies neveiksminieki, kuriem galvenā tēma šeit ir pieminēt viņa draudzeni...kamon, atrodiet tak beidzot paši savu, nebūs tik daudz jālūr uz citu un jābubina

     [+] [-]

, 2023-08-23 21:08, pirms 2 gadiem
Timma par netikšanu uz Pasaules kausa izcīņu: Un es vēl joprojām īsti nevaru saprast – kāpēc?

Kāpēc? Tāpēc,ka Sedokova pataisīja Timmu par savu mīļāko un iznīcināja viņu kā basketbolistu

  -1 [+] [-]

, 2023-08-23 21:14, pirms 2 gadiem
ej dillēs rakstīja: Timma par netikšanu uz Pasaules kausa izcīņu: Un es vēl joprojām īsti nevaru saprast – kāpēc?

Kāpēc? Tāpēc,ka Sedokova pataisīja Timmu par savu mīļāko un iznīcināja viņu kā basketbolistu
tu zini, ka tev ātrāk būtu ieiet kādā attiecīgā saitā un nedaudz paskatīties kādu video, un lieta būtu darīta

     [+] [-]

, 2023-08-23 21:20, pirms 2 gadiem
ej dillēs rakstīja: Timma par netikšanu uz Pasaules kausa izcīņu: Un es vēl joprojām īsti nevaru saprast – kāpēc?

Kāpēc? Tāpēc,ka Sedokova pataisīja Timmu par savu mīļāko un iznīcināja viņu kā basketbolistu
Viņa karjera sāka iet uz leju pirms Sedakovas. Tāda sajūta, ka nesekojāt viņa spēlēm.

     [+] [-]

, 2023-08-23 22:15, pirms 2 gadiem
Timma laikam nekad nesapratīs, bet es varbūt nekad neuzzināšu, vai viņš adekvāti novērtē sava prāta potenciālu kā zemu, vai tomēr pārāk piezemēts par savām spējām.

     [+] [-]

, 2023-08-23 22:26, pirms 2 gadiem
dddd rakstīja: Timma laikam nekad nesapratīs, bet es varbūt nekad neuzzināšu, vai viņš adekvāti novērtē sava prāta potenciālu kā zemu, vai tomēr pārāk piezemēts par savām spējām.
godīgi atzīstos, lasīju 6 reizes. Vai Jūs, vārdu pavēlniek, varat vēl kā savādāk paskaidrot man, neprašam, savu domu?

     [+] [-]

, 2023-08-23 22:30, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: godīgi atzīstos, lasīju 6 reizes. Vai Jūs, vārdu pavēlniek, varat vēl kā savādāk paskaidrot man, neprašam, savu domu?
Zeltiņa neloģiskais.

     [+] [-]

, 2023-08-24 00:03, pirms 2 gadiem
Varsaprast Jāni. Bijis izcils izlases spēlētājs - nekad neatteicis un pēkšņi netiec. Nežēlīgs ir sports, bet cieņa oar to ko esi devis nemazinās!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-24 00:22, pirms 2 gadiem
Uz veciem lauriem nevar sēdēt. Bet gadus 5 atpakaļ Timma noteikti bija viens no daudzpusīgākajiem Eiropas trešajiem numuriem.. Zenit, Baskonia, Olimpiskos... bet tad Khimki, parādījās Sedakova un rezultātā Puertoriko līga un BIG3 strītbola čempis.
Vecenes prot sa#irst dzīvi, bet Jankas gadījumā sa#irsa karjeru..

  +1 [+] [-]

, 2023-08-24 01:05, pirms 2 gadiem
Tie, kas aizstāv Sedokovu kā ukrainieti zin, ka neilgi pēc Krievijas iebrukuma, šī persona ir iekļauta personu, pret kurām Ukraina ir ieviesusi sankcijas, sarakstā, jo visa viņas dzīve un darbība pēdējos >10 gadus galvenokārt ir saistīta un arī atkarīga no Krievijas.

     [+] [-]

, 2023-08-24 07:04, pirms 2 gadiem
Mēs, rūjienieši, tagad Dohā, gaidām reisu uz Džakartu
Rīt satiksim Pelmeni un Abu Meri klātienē👌👍
Dāvis ierādīs šiem vietu✌️
Nopirkām pāris konjaciņus Bisquite taxfree, vedīsim Dāvim un Dzertvarim

  -1 [+] [-]

, 2023-08-24 07:51, pirms 2 gadiem
ilinens rakstīja: Tie, kas aizstāv Sedokovu kā ukrainieti zin, ka neilgi pēc Krievijas iebrukuma, šī persona ir iekļauta personu, pret kurām Ukraina ir ieviesusi sankcijas, sarakstā, jo visa viņas dzīve un darbība pēdējos >10 gadus galvenokārt ir saistīta un arī atkarīga no Krievijas.
Kārtējais rējējs, jebal.

     [+] [-]

, 2023-08-24 09:00, pirms 2 gadiem
9KK3 rakstīja: Uz veciem lauriem nevar sēdēt. Bet gadus 5 atpakaļ Timma noteikti bija viens no daudzpusīgākajiem Eiropas trešajiem numuriem.. Zenit, Baskonia, Olimpiskos... bet tad Khimki, parādījās Sedakova un rezultātā Puertoriko līga un BIG3 strītbola čempis.
Vecenes prot sa#irst dzīvi, bet Jankas gadījumā sa#irsa karjeru..
nē, Timmas sniegums sāka kristies pirms Sedakovas. Kas jums ir, pēkšņa amnēzija?

     [+] [-]

, 2023-08-24 09:36, pirms 2 gadiem
Diez vai Kuruci, Čavars , ko izcilu parādīs un izšaus kādā spēlē?! Čavars vienā sopēlē aizmeta garām no groza apakšas reizes četras, Kuruciem kļūdu bija bez gala. Ja arī kādu grozu iemeta, tad uz dullo, tāpat kā Čavars. Bet kas zin, Banki labāk redzams un ja nu pēkšņi šie čaļi uzspīd.
Jā Timma nav labā formā, tāpat daudz aizmeta garām kā citi, bet spēlē un met ar pārliecību. Daudz ko izšķir nianses. Ja nu ar Lietuvu no 5 vai 6 garām aizmestiem 2-3 būtu iekrituši un Jānis būtu guvis 15-17 punktus nevis 8, tad diez vai viņu atstātu aiz borta. Lai nu kāds viņš tagad, tad drīzāk viņš kadā spēlē varēja izšaut nevis tie trīs pieminētie.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-24 09:40, pirms 2 gadiem
sinajs rakstīja: Diez vai Kuruci, Čavars , ko izcilu parādīs un izšaus kādā spēlē?! Čavars vienā sopēlē aizmeta garām no groza apakšas reizes četras, Kuruciem kļūdu bija bez gala. Ja arī kādu grozu iemeta, tad uz dullo, tāpat kā Čavars. Bet kas zin, Banki labāk redzams un ja nu pēkšņi šie čaļi uzspīd.
Jā Timma nav labā formā, tāpat daudz aizmeta garām kā citi, bet spēlē un met ar pārliecību. Daudz ko izšķir nianses. Ja nu ar Lietuvu no 5 vai 6 garām aizmestiem 2-3 būtu iekrituši un Jānis būtu guvis 15-17 punktus nevis 8, tad diez vai viņu atstātu aiz borta. Lai nu kāds viņš tagad, tad drīzāk viņš kadā spēlē varēja izšaut nevis tie trīs pieminētie.
Timma bija stabili lēnākais laukumā savā pozīcijā, viņš svičos kļūdījās utt. Banki viņu laukumā laist nevarētu, pretinieki tikai caur viņu spēlētu, jo zinātu, ka defā viņš netiek galā un Timmas precizitāte ir slikta

  +1 [+] [-]

, 2023-08-24 10:07, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Timma bija stabili lēnākais laukumā savā pozīcijā, viņš svičos kļūdījās utt. Banki viņu laukumā laist nevarētu, pretinieki tikai caur viņu spēlētu, jo zinātu, ka defā viņš netiek galā un Timmas precizitāte ir slikta
No vērtē Timmas precizitāti pēc pārbaudes spēles? Pret Lietuvu visa komanda bija caurstaigājamā sēta. Skaidrs,ka Timma nav gluži labā vai izcilā formā, bet pieredze visai bieži atsver šādus mīnusus.
Es to saku lielā mērā tāpēc, ka Timma potenciāli ir tāds džeks, kas spēj esot laukumā saturēt komandu, mums šajā sastāvā tādu īpaši nav.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-24 10:09, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: nē, Timmas sniegums sāka kristies pirms Sedakovas. Kas jums ir, pēkšņa amnēzija?
Strīdīgs apgalvojums, jo, paralēli varēja vērot divas dažādas ainas, klubā Timmas sniegums degradēja, bet tas lielā mērā dēļ lomas un stila, ko treneris pieprasīja, izlasē bija pavisam cits Timma un nekas viņam sniegumā izlasē nekritās. Līdz ar to, kam ir amnēzija?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-24 10:18, pirms 2 gadiem
Banki ar šādu soli norok izlasiNevarība un neprasme analogi viņa darbībām sezonā,kur ar labiem spēlētājiem neko nespēja parādīt un tika palūgts atstāt komandu!Vietējie palīgi,kuri ir tikpat bāli un nespējīgi ......lūk kompānija,kura grib gozēties pasaules mērogā un neapjēdz ka jau ir 0x0 kvadrātā ar Ciprusu priekšgalā

  +1 [+] [-]

, 2023-08-24 10:21, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Timma bija stabili lēnākais laukumā savā pozīcijā, viņš svičos kļūdījās utt. Banki viņu laukumā laist nevarētu, pretinieki tikai caur viņu spēlētu, jo zinātu, ka defā viņš netiek galā un Timmas precizitāte ir slikta
Tev vecīt jāšupo kule Banki....jo auns ar aunu sader kopā

  -1 [+] [-]

, 2023-08-24 11:20, pirms 2 gadiem
livs rakstīja: Banki ar šādu soli norok izlasiNevarība un neprasme analogi viņa darbībām sezonā,kur ar labiem spēlētājiem neko nespēja parādīt un tika palūgts atstāt komandu!Vietējie palīgi,kuri ir tikpat bāli un nespējīgi ......lūk kompānija,kura grib gozēties pasaules mērogā un neapjēdz ka jau ir 0x0 kvadrātā ar Ciprusu priekšgalā
Banki nespējnieks - ievilka LV pasaules kausā ar 15-1 bilanci

     [+] [-]

, 2023-08-24 11:23, pirms 2 gadiem
nenolaid rokas Jāni. būsi labā formā, 100% tiksi uz olimpiādi

     [+] [-]

, 2023-08-24 12:44, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Strīdīgs apgalvojums, jo, paralēli varēja vērot divas dažādas ainas, klubā Timmas sniegums degradēja, bet tas lielā mērā dēļ lomas un stila, ko treneris pieprasīja, izlasē bija pavisam cits Timma un nekas viņam sniegumā izlasē nekritās. Līdz ar to, kam ir amnēzija?
Izlasē viņš darīja to pašu ko kluba un joprojām neko par trīņiem vairāk kopumā nedarīja. Pedējās sezonas Eirolīgā viņam bija kopumā sliktas un labas, ja var tā teikt, bija pirmās un otrā, kur bija daudzpusīgs sniegums un rezultāts. Pēc tam, neatkarīgi no trenera, viņa spēles maniere nemainījās un tad, kad treneris lika viņam postā spēlēt, vai nu kļūdas driblā, vai atkāpšanas uz trīni.. Nezinu kā ir jāsapņo, lai Timma būtu izlasē, bez ilgas pieredzes klubu basketbolā. Pagātnes devums nespēlē lomu tajā

Man arī apnīk tā Sedakovas piesaukšana, Timmam problēmas ar raksturu arī bija pirms tam, vienkārši tad vēl centās tās nepubliskot

  +1 [+] [-]

, 2023-08-24 12:46, pirms 2 gadiem
anonimus rakstīja: nenolaid rokas Jāni. būsi labā formā, 100% tiksi uz olimpiādi
Bez kluba, nē, netiks.

     [+] [-]

, 2023-08-24 13:06, pirms 2 gadiem
Beidz īdēt, Jāni Timma! Savu karjeru basketbolā esi sačakarējis tikai un vienīgi tu pats. Tieši tāpēc Banki lēmums par tevi ir ļoti precīzs. Mēģini vēlreiz sevi restartēt un beidz sapņot par NBA, iespējams, tā nekad nebija vieta tev un arī turpmāk nebūs pilnīgi noteikti. Bet basketbolu labā līmenī kādā Eiropas klubā uzlaist tu droši vien vari. Lai izdodas!

     [+] [-]

, 2023-08-24 13:10, pirms 2 gadiem
9KK3 rakstīja: Uz veciem lauriem nevar sēdēt. Bet gadus 5 atpakaļ Timma noteikti bija viens no daudzpusīgākajiem Eiropas trešajiem numuriem.. Zenit, Baskonia, Olimpiskos... bet tad Khimki, parādījās Sedakova un rezultātā Puertoriko līga un BIG3 strītbola čempis.
Vecenes prot sa#irst dzīvi, bet Jankas gadījumā sa#irsa karjeru..
Precīzi pateikts! Piekrītu.

     [+] [-]

, 2023-08-24 13:19, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Izlasē viņš darīja to pašu ko kluba un joprojām neko par trīņiem vairāk kopumā nedarīja. Pedējās sezonas Eirolīgā viņam bija kopumā sliktas un labas, ja var tā teikt, bija pirmās un otrā, kur bija daudzpusīgs sniegums un rezultāts. Pēc tam, neatkarīgi no trenera, viņa spēles maniere nemainījās un tad, kad treneris lika viņam postā spēlēt, vai nu kļūdas driblā, vai atkāpšanas uz trīni.. Nezinu kā ir jāsapņo, lai Timma būtu izlasē, bez ilgas pieredzes klubu basketbolā. Pagātnes devums nespēlē lomu tajā

Man arī apnīk tā Sedakovas piesaukšana, Timmam problēmas ar raksturu arī bija pirms tam, vienkārši tad vēl centās tās nepubliskot
Precizēšu. Nevis centās nepubliskot, bet bez Sedakovas tās ziņas lasīja mazāk. Tāpat jau visu karjeru ir bijis diezgan arogants un ar lielu ego. Labs piemērs, kaut vai viss stāsts par Vasaras līgu.