Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Uz Āziju bez Leimaņa un Šteinberga: Banki izvēlas 14 spēlētājus

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Uz Āziju bez Leimaņa un Šteinberga: Banki izvēlas 14 spēlētājus
Kristers Zoriks 2023. gada 16. augustā. Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība ceturtdien uz Āziju izlidos 14 spēlētāju sastāvā – bez aizsarga Toma Leimaņa un spēka uzbrucēja Mārča Šteinberga, trešdien, 16. augustā, preses konferencē pēc spēles pret Somiju pavēstīja galvenais treneris Luka Banki.

Bez pārsteigumiem – tā varēja raksturot sastāva izvēli Āzijas braucienam. Toms Leimanis spēlēja mazāk nekā Kristers Zoriks, Artūrs Žagars un Aigars Šķēle. Mārcis Šteinbergs uz izlases nometni tika izsaukts atsevišķi, trenējās ar pamatsastāvu, taču izgāja laukumā tikai pārbaudes spēlē pret Gruziju.

“Tomam Leimanim bija ļoti svarīga loma Pasaules kausa kvalifikācijas spēlēs – viņš mums palīdzēja nonākt finālturnīrā,” teica Banki. “Mārcis Šteinbergs, trenējoties ar pamatsastāvu, ieguva vērtīgu pieredzi, kas viņam nākamajā sezonā noderēs Manresas komandā.”

“Sākumā plānojām pabeigt pārbaudes spēļu ciklu pret elites līmeņa pretinieku. Markanena prombūtne daudz mainīja,” teica Banki. “Joprojām esam sagatavošanās fāzē, kur cenšamies atrast labāko fizisko un mentālo formu. Otrajā puslaikā spēlētājiem viss saskanēja un uzņēmām labu ritmu. Anžejs Pasečņiks nespēlēja, jo saķēra tādu pašu vīrusu kā Aigars Šķēle un Rolands Šmits.”

Latvijas kandidātu lokā palikuši pieci aizsargi – Kristers Zoriks, Artūrs Žagars, Aigars Šķēle, Dairis Bertāns un Artūrs Kurucs. Tāpat ierindā ir vieglie uzbrucēji Artūrs Strautiņš un Jānis Timma, kā arī septiņi garie spēlētāji – Rodions Kurucs, Mareks Mejeris, Dāvis Bertāns, Rolands Šmits, Andrejs Gražulis, Klāvs Čavars un Anžejs Pasečņiks.

Taivānā galvenajam trenerim būs jāizvēlas 12 spēlētāji Pasaules kausa finālturnīram. “Izvēlēšos labākos vīrus, ņemot vērā viņu sportisko formu, veselību un savstarpējo sapratni laukumā. Visas iespējas ir atvērtas. Izvēle nebūs vienkāršāka kā brīdī, kad gatavošanos sāka 17 spēlētāji.”

“Kristaps Porziņģis paudis vēlmi atbalstīt valstsvienību Džakartā. Gaidāms, ka iecere tiks pieskaņota viņa rehabilitācijas plāniem,” piebilda Banki. “Kristaps pārliecinājies, ka viņam nav labāka atbalsta personāla kā valstsvienībā. Tas ir augsts novērtējums treneru un fizioterapeitu darbam.”

“Ļoti labi, ka aizvadījām pārbaudes spēles pret dažādiem pretiniekiem,” teica valstsvienības kapteinis Dairis Bertāns. “Spēle pret Dominikānu parādīja, pie kā mums vēl jāpiestrādā. Otrais puslaiks pret Somiju un trīs ceturtdaļas pret Gruziju – tā gribam spēlēt. Agresīva aizsardzība palīdzēja tikt pie ātrajiem uzbrukumiem, kas ļāva izbaudīt spēli.”

Vīriešu valstsvienības kandidāti

#SpēlētājsPoz.Dz.gadsAugumsKlubs 22/23SpēlesPunkti
00Rodions KurucsF1998207Strasbourg (Francija)1366
5Mareks MejerisPF1991207Hapoel Jerusalem (Izraēla)104475
8Dāvis BertānsF1992207Dallas Mavericks (NBA)52472
9Dairis BertānsSG1989193Sevilla Baloncensto (Spānija)1331276
10Jānis TimmaSF1992201-58541
11Rolands ŠmitsPF1995207Žalgiris (Lietuva)39249
12Artūrs StrautiņšSF1998198Reggio Emilia (Itālija)1782
18Klāvs ČavarsC1996205Start Lublin (Polija)29164
21Aigars ŠķēleG1992193BM Stal Ostrow (Polija)48299
24Andrejs GražulisPF1993202Aquila Basket (Itālija)48322
32Anžejs PasečņiksC1995216Sevilla Baloncesto (Spānija)23181
47Artūrs KurucsG2000192Baskonia (Spānija)1684
55Artūrs ŽagarsPG2000190Nevežys (Lietuva)1065
66Kristers ZoriksPG1998195VEF Rīga22148

Galvenais treneris: Luka Banki (Strasbourg).
Treneri: Jānis Gailītis (VEF), Artūrs Visockis-Rubenis (Liepāja).
Vingruma treneris: Oskars Ernšteins (VEF).
Ārsts: Mārtiņš Pulveris (VEF).
Fizioterapijas nodaļas vadītājs: Massimo Simoneta (Itālija).
Fizioterapeiti: Ansis Biedris, Eduards Vēveris, Arnis Noveičuks.
Menedžeris: Dāvis Folkmanis-Eglītis.
Vīriešu izlašu koordinators: Emīls Toms

  -2 [+] [-]

, 2023-08-16 22:07, pirms gada
Neņemt Leimani uzskatu par kļūdu ,bet tā ir trenera izvēle.
Slēpts komentārs: Bujumbura

  +9 [+] [-]

, 2023-08-16 22:14, pirms gada
Šīs bija vieglākās izvēles. Tagad priekšā gan būs 2 smagas.
Slēpts komentārs: vozā
Slēpts komentārs: vozā
Slēpts komentārs: vf

  +3 [+] [-]

, 2023-08-16 22:20, pirms gada
coffijs rakstīja: Neņemt Leimani uzskatu par kļūdu ,bet tā ir trenera izvēle.
Kur tur būtu kļūda? Treneris tak redz spēlētājus treniņos. Treneris par ikvienu zin, kādas ir prasmes, pieredze utt. Nu es ar nopietni Leimani neuztvertu lielās izlases kontekstā uz atbildīgu turnīru, sevišķi, ja ir konkurence uz vietu.
Žagars un Zoriks ir stabili priekšā talanta, pieredzes vai ambīciju ziņā.
Man ar nepatīk tas, ka Timma jau krietnu laiku nespēlē stabilos klubos, piemēram Eirolīgā, kā viņš to darīja savulaik, bet viņš ir spējis ar savu darbu un talantu tur nonākt un ilgstoši rādīt labu sniegumu, bet kur ir spējis pa visiem šiem gadien nonākt Leimanis? Kapāties pa Spānijas otro lîgu? Tas arī ir viņa spēju, ambīciju un karjeras novērtējums

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 22:20, pirms gada
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Šīs bija vieglākās izvēles. Tagad priekšā gan būs 2 smagas.
Godīgi sakot, kur grūtas? Timma, domājiet lidos, paranormālu spēli radīs, nu nē, nebūs vairs godīgi, ja Strautiņš vai Kurucs R, nebrauktu, abi labi

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 22:21, pirms gada
coffijs rakstīja: Neņemt Leimani uzskatu par kļūdu ,bet tā ir trenera izvēle.
Arī uzskatu, ka Leimanis sevi labi pierādīja pret Belģiju, Serbiju( svarīgās spēles, lai tiktu uz Pč, bet domāju, ka Banki "kristīs jaunos"- lai viņi pārietu jaunā līmenī, kas Latvijai izlasei ir būtiski!

  -2 [+] [-]

, 2023-08-16 22:25, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Kur tur būtu kļūda? Treneris tak redz spēlētājus treniņos. Treneris par ikvienu zin, kādas ir prasmes, pieredze utt. Nu es ar nopietni Leimani neuztvertu lielās izlases kontekstā uz atbildīgu turnīru, sevišķi, ja ir konkurence uz vietu.
Žagars un Zoriks ir stabili priekšā talanta, pieredzes vai ambīciju ziņā.
Man ar nepatīk tas, ka Timma jau krietnu laiku nespēlē stabilos klubos, piemēram Eirolīgā, kā viņš to darīja savulaik, bet viņš ir spējis ar savu darbu un talantu tur nonākt un ilgstoši rādīt labu sniegumu, bet kur ir spējis pa visiem šiem gadien nonākt Leimanis? Kapāties pa Spānijas otro lîgu? Tas arī ir viņa spēju, ambīciju un karjeras novērtējums
Kas vainas Spānijas 2 līgai?
Ņemot vērā, ka uz PG/SG pozīcīju ir lielākā konkurence pasaulē!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 22:26, pirms gada
vozā rakstīja: Godīgi sakot, kur grūtas? Timma, domājiet lidos, paranormālu spēli radīs, nu nē, nebūs vairs godīgi, ja Strautiņš vai Kurucs R, nebrauktu, abi labi
Ja Timma spēj sasniegt labu formu, tad viņš stabili ikreiz ir priekšā Rodionam. Viņš ir daudzpusīgāks, gan stabilāks metienā, vienmēr darbojas komandas interesēs, arī aizsardzībā, bet pats galvenais, viņam ir daudz augstāka spēles izpratne, tā saucamais IQ, viņš labi dod piespēles, nolasa spēles situācijas. Vēl viņam ir laba un ilgstoša pieredze tiešām augstā līmenī. Man patika R. Kuruca centība un bija labas epizodes, bet viņš kā spēlētājs nav augstāk vērtējams pat Timmu

  +3 [+] [-]

, 2023-08-16 22:28, pirms gada
coffijs rakstīja: Neņemt Leimani uzskatu par kļūdu ,bet tā ir trenera izvēle.
Iespējams Leimanis nav labākajā formā?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 22:28, pirms gada
datmons rakstīja: Kas vainas Spānijas 2 līgai?
Ņemot vērā, ka uz PG/SG pozīcīju ir lielākā konkurence pasaulē!
Spānijas otrā līga ir sava veida spēlētāja ambīciju mēraukla. Es vērtētu Leimani augstāk, ja viņš spētu tikt pie laba laika Polijas vai Vācijas klubos.

     [+] [-]

, 2023-08-16 22:29, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Ja Timma spēj sasniegt labu formu, tad viņš stabili ikreiz ir priekšā Rodionam. Viņš ir daudzpusīgāks, gan stabilāks metienā, vienmēr darbojas komandas interesēs, arī aizsardzībā, bet pats galvenais, viņam ir daudz augstāka spēles izpratne, tā saucamais IQ, viņš labi dod piespēles, nolasa spēles situācijas. Vēl viņam ir laba un ilgstoša pieredze tiešām augstā līmenī. Man patika R. Kuruca centība un bija labas epizodes, bet viņš kā spēlētājs nav augstāk vērtējams pat Timmu
Aizsardzības prasmes mēs novērojām kā sedza 40gadīgu Barbosu

  +3 [+] [-]

, 2023-08-16 22:31, pirms gada
Beidzat murgot Timma ir iekšā, tas ir skaidrs!

     [+] [-]

, 2023-08-16 22:32, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Spānijas otrā līga ir sava veida spēlētāja ambīciju mēraukla. Es vērtētu Leimani augstāk, ja viņš spētu tikt pie laba laika Polijas vai Vācijas klubos.
Nav tas CV tik labs, lai tiktu tajos klubos!
Spēles līmenis noteikti atbilst!

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 22:34, pirms gada
Kapteini jāsūta mājās!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 22:34, pirms gada
datmons rakstīja: Nav tas CV tik labs, lai tiktu tajos klubos!
Spēles līmenis noteikti atbilst!
Teiksim kā ir, nav un vairs nebūs. Es teiktu, ka Leimanis nav slikts, bet viņam nekad nav bijis asums, kas piemīt Zorikam, Žagaram. Abi katrs savā ziņā ir stabili labāki par Leimani. Žagars vispār ir divas klases augstāks vispārēji.

     [+] [-]

, 2023-08-16 22:36, pirms gada
datmons rakstīja: Nav tas CV tik labs, lai tiktu tajos klubos!
Spēles līmenis noteikti atbilst!
Ja spēles līmenis atbilstu, viņš tur būtu. PG ir trūkums tirgū

     [+] [-]

, 2023-08-16 22:37, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Teiksim kā ir, nav un vairs nebūs. Es teiktu, ka Leimanis nav slikts, bet viņam nekad nav bijis asums, kas piemīt Zorikam, Žagaram. Abi katrs savā ziņā ir stabili labāki par Leimani. Žagars vispār ir divas klases augstāks vispārēji.
Šo es nesaprotu, Leimanis labi nospēlēja pret vājāka līmeņa pretiniekiem un viņu uzreiz ceļ augstāk kā ČL komandas līderi, kuru vaktēja pretinieks

  +3 [+] [-]

, 2023-08-16 22:39, pirms gada
Timma būs trešais līders komandā, jo viņš reāli spēlēs labāk kā Rodions. Zinu, ka Timma nav spēlējis, bet viņš būs loti labs, teiktu pat līderis komandā

     [+] [-]

, 2023-08-16 22:39, pirms gada
Par Leimani esmu pārsteigts. Pēc šodien redzētā biju 100% pārliecināts, ka mājās paliks Šķēle - izņemot pēdējo piespēli, pilnīga katastrofa. Pie viņa apstājas katrs uzbrukums.

     [+] [-]

, 2023-08-16 22:43, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Šo es nesaprotu, Leimanis labi nospēlēja pret vājāka līmeņa pretiniekiem un viņu uzreiz ceļ augstāk kā ČL komandas līderi, kuru vaktēja pretinieks
Es sev jau pirms krietna laika esmu uzlicis kā sava veida mērauklu attiecībā pret spēlētājiem, kuri karjera gaitā netiecas(vai arī banāli nespēj sevi pierādīt kaut kādā stabilā līgā/līmenī) Tieši tas arī darbojas attiecībā uz Leimani. Ja man būtu jāizvēlas, es liktu Jakoviču priekšā Leimanis, jo viņš karjeras gaitā ir spējis nonākt augstāka līmeņa komandās un līgās.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-16 22:44, pirms gada
Visi 14 var spelet, neviens baigi ārā nekrīt.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 22:45, pirms gada
cobham rakstīja: Timma būs trešais līders komandā, jo viņš reāli spēlēs labāk kā Rodions. Zinu, ka Timma nav spēlējis, bet viņš būs loti labs, teiktu pat līderis komandā
Ja Timma būs vesels un sasniegs nepieciešamo formu, viņš noteikti var būt kā viens no līderiem un vilcejiem

     [+] [-]

, 2023-08-16 22:45, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Ja spēles līmenis atbilstu, viņš tur būtu. PG ir trūkums tirgū
Kāds tur trūkums? Dānijas līga meklē Eirolīgas PG?
Labi amerikāņu studenti nevar tikt pie Eirolīgas līguma, bet kāds tur runā par trūkumu!
Profesionālu basketbola klubu nav tik daudz!

     [+] [-]

, 2023-08-16 22:46, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Šo es nesaprotu, Leimanis labi nospēlēja pret vājāka līmeņa pretiniekiem un viņu uzreiz ceļ augstāk kā ČL komandas līderi, kuru vaktēja pretinieks
Serbija, Beļģija nav nekāds zemais līmenis!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 22:48, pirms gada
Paskaidrojiet kas ir "vingruma treneris" vai tas kārtējo reizi ir Sportacentra latviskojums fiziskās sagatavotības trenerim.

     [+] [-]

, 2023-08-16 22:50, pirms gada
datmons rakstīja: Kāds tur trūkums? Dānijas līga meklē Eirolīgas PG?
Labi amerikāņu studenti nevar tikt pie Eirolīgas līguma, bet kāds tur runā par trūkumu!
Profesionālu basketbola klubu nav tik daudz!
Es teiksim liktu kā latiņu Vācijas, Polijas līgas līmeni, ja spēlētājs spēj tur stabili spēlēt, tad es viņu jau uztveru kaut cik nopietni. Saspēlnieks ir ļoti pieprasīts tirgū, turklāt, Zoriks un Žagars ir viņam stabili priekšā. Nav pat vairs tik svarīgi, kā Leimanis nospēlēja tās spēles, jo abi manis nosauktiem ir viņam priekšā katrs ar savām izteikti stiprākajām pusēm.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 22:50, pirms gada
Par Leimani grūti spriest, tur nu jāpaļaujas uz to, ka treneriem ir pieejams pilnīgi cits tuvāks rakurss. Bet runājot par Timmu, nu nopietni? Cik vēl reizes jūs kolosālākie "analītiķi" kāpsiet uz šiem grābekļiem? Kuro reizi jau var dzirdēt jūsu šļupstus? Ne reizi vien jau viņš ir pierādījis savu varēšanu izlases kontekstā. Ja ir pamatotas cerības, ka varēs ieiet ritmā, tad kādi te var būt vel jautājumi par viņa atstāšanu mājās. Jūs, papagaiļi, par savu mīļoto Sedakovu tālāk arī spējat spriest, kautko nebūt basketbola virzienā?

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 22:58, pirms gada
Tad jau visdrīzāk pēc Taivānas pārbaudenēm ārā būs Šķēle un vai Mejeris vai Andžejs.
Gribētos teikt tomēr ka liekais būs Strautiņš, bet viņš labi sevi parādijis un iekļaujas Banki sistēmā

     [+] [-]

, 2023-08-16 22:58, pirms gada
Rodions ir labāks par Timmu. Un sen jau.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 22:58, pirms gada
Puspirdelis rakstīja: Tad jau visdrīzāk pēc Taivānas pārbaudenēm ārā būs Šķēle un vai Mejeris vai Andžejs.
Gribētos teikt tomēr ka liekais būs Strautiņš, bet viņš labi sevi parādijis un iekļaujas Banki sistēmā
Var saprast, ka basketbols ir stipri svešs))

     [+] [-]

, 2023-08-16 23:00, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Es teiksim liktu kā latiņu Vācijas, Polijas līgas līmeni, ja spēlētājs spēj tur stabili spēlēt, tad es viņu jau uztveru kaut cik nopietni. Saspēlnieks ir ļoti pieprasīts tirgū, turklāt, Zoriks un Žagars ir viņam stabili priekšā. Nav pat vairs tik svarīgi, kā Leimanis nospēlēja tās spēles, jo abi manis nosauktiem ir viņam priekšā katrs ar savām izteikti stiprākajām pusēm.
Skaidrs, ka Banki izvēle par pirmajiem skaidra- ļoti talantīgi un vēl iespējas sasniegt Eirolīgas līmeni!
Tomēr par tirgu un CV runājot arī visādi pazīstami uzvārdi spēlē lomu!

     [+] [-]

, 2023-08-16 23:13, pirms gada
Šķēle, Timma, A Kurucs

     [+] [-]

, 2023-08-16 23:13, pirms gada
datmons rakstīja: Skaidrs, ka Banki izvēle par pirmajiem skaidra- ļoti talantīgi un vēl iespējas sasniegt Eirolīgas līmeni!
Tomēr par tirgu un CV runājot arī visādi pazīstami uzvārdi spēlē lomu!
Vēl ir cits arguments par sliktu tam pašam Leimanim, situācija vairs neprasa izvēlēties viņu, jo var ilgstoši sagatavot un iespēlēt divus augstāka līmeņa džekus. Viss elementāri.

     [+] [-]

, 2023-08-16 23:17, pirms gada
Visi 5 īsie brauks uz čempi (neviens treneris neriskēs uz ilgstošu turnīru braukt tik ar 4 pirmās un otrās pozīcijas spēlētājiem), tā kā Šķēle un A.Kurucs ir divpadsmieniekā.
No 3. Nr. vienīgais droši var justies tieši Strautiņš - ja paskatāmies lietderību un +- punktus esot laukumā, viņš Rodi pārspēj vienos vārtos. Uzskatu, liekie būs jāmeklē starp Timmu un Rodionu, Mejeri, Čavaru un Andžeju.
Pārējie, ja ne traumas, tad var domāt par spēlēšanu čempionātā.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 23:23, pirms gada
Manupāt liekie būs Šķēle un Rodions (pie nosacījumam, ja Timma vesels).

     [+] [-]

, 2023-08-16 23:25, pirms gada
timurietis rakstīja: Visi 5 īsie brauks uz čempi (neviens treneris neriskēs uz ilgstošu turnīru braukt tik ar 4 pirmās un otrās pozīcijas spēlētājiem), tā kā Šķēle un A.Kurucs ir divpadsmieniekā.
No 3. Nr. vienīgais droši var justies tieši Strautiņš - ja paskatāmies lietderību un +- punktus esot laukumā, viņš Rodi pārspēj vienos vārtos. Uzskatu, liekie būs jāmeklē starp Timmu un Rodionu, Mejeri, Čavaru un Andžeju.
Pārējie, ja ne traumas, tad var domāt par spēlēšanu čempionātā.
Ar A. Kurucu lielākā problēma ir tā, ka viņš pa visu šo sagatavošanās laiku tā īsti neko nav spējis parādīt. Tās labās epizodes ir tik īsas un maz pret to brāķi, ko viņš paguvis sataisīt. Savukārt, no garajiem, ja Andžejs būs vesels, kā arī, ja Timma pagūs sasniegt formu, tad var automātiski viņus abus paturēt. Ja man jāizvēlās, es mājās atstāju Rodi vai Čavaru

     [+] [-]

, 2023-08-16 23:26, pirms gada
SF, PF, C pozīcījās ir tiešām daudz spēlētāju un zinot, ka divi līderi spēlēs tuvu 30min spēlē(SF, PF), jo vienkārši būs jāvelk viņiem!

     [+] [-]

, 2023-08-16 23:30, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Ar A. Kurucu lielākā problēma ir tā, ka viņš pa visu šo sagatavošanās laiku tā īsti neko nav spējis parādīt. Tās labās epizodes ir tik īsas un maz pret to brāķi, ko viņš paguvis sataisīt. Savukārt, no garajiem, ja Andžejs būs vesels, kā arī, ja Timma pagūs sasniegt formu, tad var automātiski viņus abus paturēt. Ja man jāizvēlās, es mājās atstāju Rodi vai Čavaru
PG/SG aizsardzībā var "krampēt" Kurucs, Strautiņš, bet ātru spēli var piedāvāt Bertāns, Zoriks, Žagars, Šķēle!(ko grib Banki)

SF, PF, C ir skaidrs, ka divi spēlēs tuvu 30 minūtēm, tad spēlētāju ir daudz, bet spēles laiks ir ierobežots!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 23:30, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Ar A. Kurucu lielākā problēma ir tā, ka viņš pa visu šo sagatavošanās laiku tā īsti neko nav spējis parādīt. Tās labās epizodes ir tik īsas un maz pret to brāķi, ko viņš paguvis sataisīt. Savukārt, no garajiem, ja Andžejs būs vesels, kā arī, ja Timma pagūs sasniegt formu, tad var automātiski viņus abus paturēt. Ja man jāizvēlās, es mājās atstāju Rodi vai Čavaru
Nu, par Šķēli A.Kurucs toč ir labāks.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 23:32, pirms gada
Visrēlākais nebraucējs ir Mejeris - ne tāpēc, ka būtu sevi slikti parādījis, bet Šmits, Gražulis un Dāvis ir bijuši pārliecinošāks un diez vai Banki ņems 4 PF. Viņam, šobrīd, arī spēles laiks ir ļoti mazs. Ja ne likstas ar Porziņģi, visticamāk jau šobrīd būtu pievienojies Leimanim.
Par otru grūti spriest - domāju, ka izšķirošais būs pie kādas veselības un formas būs Timma.

     [+] [-]

, 2023-08-16 23:39, pirms gada
Vilšanās, ka Leimani pirms laika norakstīja.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 23:40, pirms gada
timurietis rakstīja: Visrēlākais nebraucējs ir Mejeris - ne tāpēc, ka būtu sevi slikti parādījis, bet Šmits, Gražulis un Dāvis ir bijuši pārliecinošāks un diez vai Banki ņems 4 PF. Viņam, šobrīd, arī spēles laiks ir ļoti mazs. Ja ne likstas ar Porziņģi, visticamāk jau šobrīd būtu pievienojies Leimanim.
Par otru grūti spriest - domāju, ka izšķirošais būs pie kādas veselības un formas būs Timma.
Es gan Mejeri vairāk liktu pie SF, kopā ar Strautiņu, Timmu un Rodionu. Par Strautiņu vājāks, par Rodionu, manuprāt, labāks

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 23:51, pirms gada
Es neatminos, ka viņš par SF kādreiz būtu spēlējis, viņš visefektīvākais ir spēlējot bez izteikta garā, kopā ar Šmitu vai Gražuli. Vērā viņu pat šad uzlaida kopā ar 4 mazajiem.
Ja būtu kaut neliela iespēja, ka Banki viņu varētu plānot izmantot par SF, tad mēs to būtu kādā epizodē pārbaudes spēlē redzējuši.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 00:03, pirms gada
RobertsK rakstīja: Nu, par Šķēli A.Kurucs toč ir labāks.
Khm, ar kaut ko vari pamatot? Ar darbībām laukumā noteikti nē

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 00:15, pirms gada
datmons rakstīja: Skaidrs, ka Banki izvēle par pirmajiem skaidra- ļoti talantīgi un vēl iespējas sasniegt Eirolīgas līmeni!
Tomēr par tirgu un CV runājot arī visādi pazīstami uzvārdi spēlē lomu!
Tajā kategorijā, kur ir Leimanis vairāk aģents spēlē lomu

     [+] [-]

, 2023-08-17 00:18, pirms gada
datmons rakstīja: PG/SG aizsardzībā var "krampēt" Kurucs, Strautiņš, bet ātru spēli var piedāvāt Bertāns, Zoriks, Žagars, Šķēle!(ko grib Banki)

SF, PF, C ir skaidrs, ka divi spēlēs tuvu 30 minūtēm, tad spēlētāju ir daudz, bet spēles laiks ir ierobežots!
Zoriks nevar ātru spēli piedāvāt. Viņš labāk jūtas lēnākā basketbolā, kur vairāk komandas biedri rotē. Zoriks var uzskriet, bet tad citam pg ir jābūt un vinam kā combo

     [+] [-]

, 2023-08-17 00:23, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Zoriks nevar ātru spēli piedāvāt. Viņš labāk jūtas lēnākā basketbolā, kur vairāk komandas biedri rotē. Zoriks var uzskriet, bet tad citam pg ir jābūt un vinam kā combo
Precīzākais vārds būtu dinamisku spēli!
Nav nekāds lēnais vai statiskais!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-17 00:23, pirms gada
Nesportistam - Kurucs aizsardzībā ir krietni pārāks par Šķēli, uzbrukumā nepārtur bumbu, labāks metiens no distances

     [+] [-]

, 2023-08-17 00:30, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Tajā kategorijā, kur ir Leimanis vairāk aģents spēlē lomu
Arī, bet ir ļoti daudzi faktori!
Man vienkārši nepatika teksti par Spānijas 2 līgu, ka tur neesot tas līmenis!
Neskaitāmi spēlētāji ir spēlējuši Pč ar pierakstu- Spānijas 2 līga!

Futbolisti, ja spēlētu Itālijas, Spānijas 2 līgās, tad arī noniecinātu?

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 00:30, pirms gada
RobertsK rakstīja: Nesportistam - Kurucs aizsardzībā ir krietni pārāks par Šķēli, uzbrukumā nepārtur bumbu, labāks metiens no distances
Žēl tik, ka to nekur nevar redzēt reāli spēlē un ilgākas posmos. Kurucs nepārtur bumbu, viņš to visai bieži vienkārši pazaudē. A.Kurucam ir švaka spēļu prakse un maza pieredze. Šodien tāds tiešām labs moments bija smukais caurgājiens. Tikai viens. Šķēles izpildījumā es smukus caurgājienus esmu redzējis jau krietni vairāku gadu ilgumā.

     [+] [-]

, 2023-08-17 00:34, pirms gada
No atlikušajiem AK47 un Šķēle. Vēl Čavars kaut kā nepārliecina, bet nu augums var noderēt.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 00:37, pirms gada
datmons rakstīja: Arī, bet ir ļoti daudzi faktori!
Man vienkārši nepatika teksti par Spānijas 2 līgu, ka tur neesot tas līmenis!

Futbolisti, ja spēlētu Itālijas, Spānijas 2 līgās, tad arī noniecinātu?
Nejauc, lūdzu, sporta veidus. Tad visa bilde saliksies daudz labāk.
Spānijas 2. Līga ir manās acīs tīrākais rādītājs ambīciju un sportiskās godkāres trūkums. Arī praksē jau ir pietiekami daudz piemēru tieši ar mūsu pašu spēlētājiem, kuri Spānijas2 līgās stagnē un regresē. Tas attiecas uz tiem, kuri nav zaļie iesācēji, bet tie, kuriem ir karjeras aktīvie brieduma gadi. Tev var nepatikt mani teksti, bet prakse rāda, ka neviens spēlētājs, kurš marinējas pa to līgu savos labākajos gados nav pelnījis būt izlasē, kā arī klubu līmenī neko nopietnu nesasniedz. Tādu spēlētāju mums jau ir padaudz

  +2 [+] [-]

, 2023-08-17 00:39, pirms gada
Šķēles caurgājieni 90% beidzas ar neprecīzu flotera metienu vai, ja līdz metienam netiek, tad sāk gaisā domāt, kur lai tagad bumbu liek

     [+] [-]

, 2023-08-17 00:40, pirms gada
datmons rakstīja: Arī, bet ir ļoti daudzi faktori!
Man vienkārši nepatika teksti par Spānijas 2 līgu, ka tur neesot tas līmenis!
Neskaitāmi spēlētāji ir spēlējuši Pč ar pierakstu- Spānijas 2 līga!

Futbolisti, ja spēlētu Itālijas, Spānijas 2 līgās, tad arī noniecinātu?
Cik spēlētāji mūsu izlasē ir sekmīgi spēlējuši ar Spānijas2līgas pierakstu? Ja spēlētājs ir ar potenciālu, gribas spēku un smadzeni, viņš spēj tikt augstāk un labākās līgās, klubos

     [+] [-]

, 2023-08-17 00:41, pirms gada
RobertsK rakstīja: Šķēles caurgājieni 90% beidzas ar neprecīzu flotera metienu vai, ja līdz metienam netiek, tad sāk gaisā domāt, kur lai tagad bumbu liek
Katrā ziņā, es Šķēli vērtēju augstāk par A.Kurucu

     [+] [-]

, 2023-08-17 00:44, pirms gada
wolmar rakstīja: Rodions ir labāks par Timmu. Un sen jau.
Aha. Tiesa gan, nekad nav bijis. Izskatās, ka arī nebūs. Rodionam izņemot centību, kura ne vienmēr noved pie laba rezultāta praktiski nav nekādu argumentu pret Timmu. Un Timma sevi jau sen gadiem ilgi ir spējis pierādīt, kamēr Rodis vēl ne reizi mav bijis pat tuvu tam.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 00:50, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Cik spēlētāji mūsu izlasē ir sekmīgi spēlējuši ar Spānijas2līgas pierakstu? Ja spēlētājs ir ar potenciālu, gribas spēku un smadzeni, viņš spēj tikt augstāk un labākās līgās, klubos
Spānijas 2 līgā ir spēlējis arī ģenerālsekretārs!
Vajadzētu beidzot piedomāt ko rakstat

Kā saka, tad 2001 Eč turnīra žurnālā- jaunais un talantīgais!

     [+] [-]

, 2023-08-17 00:59, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Cik spēlētāji mūsu izlasē ir sekmīgi spēlējuši ar Spānijas2līgas pierakstu? Ja spēlētājs ir ar potenciālu, gribas spēku un smadzeni, viņš spēj tikt augstāk un labākās līgās, klubos
par zemu novērtē SPA 2.līgu, tur ir vismaz 4-5 komandas, kuras pēc budžeta un iespējām varētu veiksmīgi spēlēt tevis pieminētajās GER/POL. Leimanis ir vienā no tām, paskaties sastāvus Estudiantes, Burgos, Fuenlabrada, Gipuzkoa, Real Betis. Tur ir džeki pa taisno no ACB un nejau vietējie, bet leģionāri. Un arī atalgojums tajās komandās ir no 6 lidz pat padsmit tūkstošiem mēnesī. Tas ka Leimanis varētu spēlēt POL/GER es nešaubos, jo viņam bija ļoti laba sezona, bet Estudiantes pagarināja līgumu vēl uz sezonu

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 01:00, pirms gada
Starp citu viens no FIN līderiem Mērfijs nākamgad spēlēs turpat kur Toms (Estudiantes)

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:03, pirms gada
basux rakstīja: par zemu novērtē SPA 2.līgu, tur ir vismaz 4-5 komandas, kuras pēc budžeta un iespējām varētu veiksmīgi spēlēt tevis pieminētajās GER/POL. Leimanis ir vienā no tām, paskaties sastāvus Estudiantes, Burgos, Fuenlabrada, Gipuzkoa, Real Betis. Tur ir džeki pa taisno no ACB un nejau vietējie, bet leģionāri. Un arī atalgojums tajās komandās ir no 7 lidz pat padsmit tūkstošiem mēnesī. Tas ka Leimanis varētu spēlēt POL/GER es nešaubos, jo viņam bija ļoti laba sezona, bet Estudiantes pagarināja līgumu vēl uz sezonu
Daudzas Eiropas izlases ir zaudējušas Portugālei, kuras spēlētāji ir spēlējuši Spānijas 2 līgā!

Daudzas Dienvidamerikas un Centrālās Amerikas, Āzijas izlases ir ņēmuši spēlētājus uz Pč no Spānijas 2 līgas!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 01:05, pirms gada
datmons rakstīja: Spānijas 2 līgā ir spēlējis arī ģenerālsekretārs!
Vajadzētu beidzot piedomāt ko rakstat

Kā saka, tad 2001 Eč turnīra žurnālā- jaunais un talantīgais!
Ir baigā starpība starp ir spēlējis un nespēj tikt augstāk par to līgu ārpus Latvijas. Un, manuprāt, tas ir svarīgs rādītājs jebkuram spēlētājam.
Un ģenerālsekretārs ar noteikti nav nekāds rādītājs lai man iestātos šaubas vai pārdomas.

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:08, pirms gada
Starp citu Islande uzvarēja Itāliju Pč kvalifikācijā un divi spēlētāji, kas spēlēja bija no Spānijas 2 līgas!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 01:10, pirms gada
basux rakstīja: par zemu novērtē SPA 2.līgu, tur ir vismaz 4-5 komandas, kuras pēc budžeta un iespējām varētu veiksmīgi spēlēt tevis pieminētajās GER/POL. Leimanis ir vienā no tām, paskaties sastāvus Estudiantes, Burgos, Fuenlabrada, Gipuzkoa, Real Betis. Tur ir džeki pa taisno no ACB un nejau vietējie, bet leģionāri. Un arī atalgojums tajās komandās ir no 6 lidz pat padsmit tūkstošiem mēnesī. Tas ka Leimanis varētu spēlēt POL/GER es nešaubos, jo viņam bija ļoti laba sezona, bet Estudiantes pagarināja līgumu vēl uz sezonu
Man reāli nav interesanti argumentēt par šo tēmu. Ja godīgi, man neder argumentācija no sērijas “varētu spēlēt tur un šitur”, tas lai paliek maziem bērniem. Tu vai nu spēlē vai nespēlē. Piemēram, tas pats Gražulis, viņš spēlēja otrajā līgā, spēja izsisties uz augšu, tas arī atspoguļojas kopējā ainā. Džekam ir iekša un raksturs. Ja rakstura, ambīciju un pašlepnuma nav, var droši maukt pa otrajām līgām, nav problēma, izlasē tādiem gan nav ko meklēt. Ja ir izvēle starp vairākiem kadriem, tādus labāk atstāt aiz borta

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:12, pirms gada
datmons rakstīja: Daudzas Eiropas izlases ir zaudējušas Portugālei, kuras spēlētāji ir spēlējuši Spānijas 2 līgā!

Daudzas Dienvidamerikas un Centrālās Amerikas, Āzijas izlases ir ņēmuši spēlētājus uz Pč no Spānijas 2 līgas!
Visi Tevis uzskaitītie piemēri ir slikti piemēri, kuri tikai apstiprina to, manis paustais uzskats ir precīzs

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:12, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Ir baigā starpība starp ir spēlējis un nespēj tikt augstāk par to līgu ārpus Latvijas. Un, manuprāt, tas ir svarīgs rādītājs jebkuram spēlētājam.
Un ģenerālsekretārs ar noteikti nav nekāds rādītājs lai man iestātos šaubas vai pārdomas.
Nav tāds CV, lai būtu interesants Spānijas, Vācijas, Francijas, Grieķijas vadošajiem klubiem!
Domā, ka visi startē no vienādām pozīcījām?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 01:14, pirms gada
datmons rakstīja: Nav tāds CV, lai būtu interesants Spānijas, Vācijas, Francijas, Grieķijas vadošajiem klubiem!
Domā, ka visi startē no vienādām pozīcījām?
Beidz dzīt sviestu, to var teikt par spēlētāju 20-23 gadu vecumā, kad Tev jau Tuvu 30, tas parāda, ka Tu esi sasniedzis griestus

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 01:17, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Man reāli nav interesanti argumentēt par šo tēmu. Ja godīgi, man neder argumentācija no sērijas “varētu spēlēt tur un šitur”, tas lai paliek maziem bērniem. Tu vai nu spēlē vai nespēlē. Piemēram, tas pats Gražulis, viņš spēlēja otrajā līgā, spēja izsisties uz augšu, tas arī atspoguļojas kopējā ainā. Džekam ir iekša un raksturs. Ja rakstura, ambīciju un pašlepnuma nav, var droši maukt pa otrajām līgām, nav problēma, izlasē tādiem gan nav ko meklēt. Ja ir izvēle starp vairākiem kadriem, tādus labāk atstāt aiz borta
Tā SPA 2.līga mierīgi var konkurēt ar daudzām pirmajām. Tas, ka otrā līga automātiski nenozīmē zemu līmeni. To mēs redzējām iepriekšējos izlases logos sezonas laikā, ka Leimanis pa taisno no tā līmeņa bija viens no atslēgas spēlētājiem mūsu izlasē

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:17, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Man reāli nav interesanti argumentēt par šo tēmu. Ja godīgi, man neder argumentācija no sērijas “varētu spēlēt tur un šitur”, tas lai paliek maziem bērniem. Tu vai nu spēlē vai nespēlē. Piemēram, tas pats Gražulis, viņš spēlēja otrajā līgā, spēja izsisties uz augšu, tas arī atspoguļojas kopējā ainā. Džekam ir iekša un raksturs. Ja rakstura, ambīciju un pašlepnuma nav, var droši maukt pa otrajām līgām, nav problēma, izlasē tādiem gan nav ko meklēt. Ja ir izvēle starp vairākiem kadriem, tādus labāk atstāt aiz borta
Salīdzīnāji PG/SG ar PF/C?

Kāda ir konkurence starp centriem, uzbrucējiem un kāda starp PG, SG?

Kāpēc Latvijas SF, PF, C spēlē daudz labākās līgās, kā PG, SG?

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 01:19, pirms gada
datmons rakstīja: Salīdzīnāji PG/SG ar PF/C?

Kāda ir konkurence starp centriem, uzbrucējiem un kāda starp PG, SG?

Kāpēc Latvijas SF, PF, C spēlē daudz labākās līgās, kā PG, SG?
Nu mazajiem ir daudz lielāka konkurence, tas ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:19, pirms gada
PG/SG daudzi amerikāņi brauc uz Eiropu, bet PF/C daudzi brauc uz NBA!

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:20, pirms gada
basux rakstīja: Tā SPA 2.līga mierīgi var konkurēt ar daudzām pirmajām. Tas, ka otrā līga automātiski nenozīmē zemu līmeni. To mēs redzējām iepriekšējos izlases logos sezonas laikā, ka Leimanis pa taisno no tā līmeņa bija viens no atslēgas spēlētājiem mūsu izlasē
tāpat ar Japānas 3. nevar sacensties

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:21, pirms gada
basux rakstīja: Nu mazajiem ir daudz lielāka konkurence, tas ir skaidrs.
Tāpēc jau runāju par to 2 līgu, ka tas nav nekāds rādītājs PG/SG!

Vari palīdzēt uzvarēt- Belģiju, Serbiju izlases spēlēs!

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:41, pirms gada
4 lielie kļūdas taisītāji un aizsardzībā krīt no sastāva pēc šodienas spēles redzēju ir Šķēle abi Kuruci un Zoriks

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:54, pirms gada
basux rakstīja: Tā SPA 2.līga mierīgi var konkurēt ar daudzām pirmajām. Tas, ka otrā līga automātiski nenozīmē zemu līmeni. To mēs redzējām iepriekšējos izlases logos sezonas laikā, ka Leimanis pa taisno no tā līmeņa bija viens no atslēgas spēlētājiem mūsu izlasē
Nē, nevar

  -2 [+] [-]

, 2023-08-17 01:55, pirms gada
datmons rakstīja: Salīdzīnāji PG/SG ar PF/C?

Kāda ir konkurence starp centriem, uzbrucējiem un kāda starp PG, SG?

Kāpēc Latvijas SF, PF, C spēlē daudz labākās līgās, kā PG, SG?
Pg sg konkurence ir mazāka Eiropā, tas tā, ja nezināji

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:56, pirms gada
datmons rakstīja: Tāpēc jau runāju par to 2 līgu, ka tas nav nekāds rādītājs PG/SG!

Vari palīdzēt uzvarēt- Belģiju, Serbiju izlases spēlēs!
Tas ir rādītājs, jo Eiropā trūkst pg pozīcijas spēlētāju

     [+] [-]

, 2023-08-17 01:56, pirms gada
Lūdzu neņemt līdzi to miskasti Strautiņu. Kā vēl tādam var dot minūtes laukumā. Vairāk par LBL2 līmeni tur diemžēl nekā nav. Bēdīgi. Arī Mejeris kā vienmēr nekāds, laikam atkritīs A. Kurucs un .. Strautiņš. Vai Strautiņš un Mejeris

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 02:34, pirms gada
Viena vieta izškirsies starp A Kurucu vai Šķēle
otrā būs starp Meijeri un Timmu(kuram jau arī šodien vajadzēja pateikt paldies) bet nu nedomāju ka Timma spēlēs

     [+] [-]

, 2023-08-17 05:43, pirms gada
''Baigi negaidīti''. Bija skaidrs jau Liepājas spēlē

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 08:04, pirms gada
Labrīt, konkurss starp aizsargiem ir beidzies. Braukt uz turnīru bez 5ciem būtu neprāts, tāpēc visi 5 būs 12niekā. Citiem vārdiem - Šķēle un A. Kurucs ir 12niekā lai kā te kādam tas nepatiktu.

  -4 [+] [-]

, 2023-08-17 08:21, pirms gada
Ko te daži murgo par Timmu,kas viņš kādam parādā ,Timma būs pamata vecis.
Lūk Sķēle ir galīgi garām,viņu varētu paturēt ar vienu norunu,nepartur bumbu bezjēdzīgi driblējot un tad nezin kam pēdejā sekundē iegrūst un nelien zem groza uz metienu ,ja var to saukt par metienu,jo 90 % viņu atbruņo....
Otrs liekais varētu būt Strautiņs vai A.kurucs,kaut gan es atsūtītu mājās Dāvi ,jo vakar aizsardzībā buja pilnīgs caurums un arī metieni šadi tādi,dabīgi viņš paliks sastāvā ,bet jēga laikam būs ar mīnuss zīmi...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 08:44, pirms gada
norden rakstīja: Ko te daži murgo par Timmu,kas viņš kādam parādā ,Timma būs pamata vecis.
Lūk Sķēle ir galīgi garām,viņu varētu paturēt ar vienu norunu,nepartur bumbu bezjēdzīgi driblējot un tad nezin kam pēdejā sekundē iegrūst un nelien zem groza uz metienu ,ja var to saukt par metienu,jo 90 % viņu atbruņo....
Otrs liekais varētu būt Strautiņs vai A.kurucs,kaut gan es atsūtītu mājās Dāvi ,jo vakar aizsardzībā buja pilnīgs caurums un arī metieni šadi tādi,dabīgi viņš paliks sastāvā ,bet jēga laikam būs ar mīnuss zīmi...
Timma nav apliecinājis sevi

     [+] [-]

, 2023-08-17 09:03, pirms gada
basux rakstīja: Tā SPA 2.līga mierīgi var konkurēt ar daudzām pirmajām. Tas, ka otrā līga automātiski nenozīmē zemu līmeni. To mēs redzējām iepriekšējos izlases logos sezonas laikā, ka Leimanis pa taisno no tā līmeņa bija viens no atslēgas spēlētājiem mūsu izlasē
Tu runā šobrīd par to brīdi, kad mums reāli nebija no kā izvēlēties un bija jāspēlē ar to, kas ir.
Un Spānijas otrā līga vienkārši norāda uz to, ka spēlētājs neko īpaši nevar vai arī vairs negrib sasniegt. Vai tādus spēlētājus vajag izlasei uz atbildīgiem turnīriem?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-17 09:04, pirms gada
@pathfinder Tu laikam no basketbola maz ko saproti, Strautinš šobrīd tur ir viens no spēcīgākajiem, lai arī cik loti tas daudziem nepatiktu, bet tas džeks arī mani pozitīvi pārsteidzis. Vińam vieta ir stabili 12niekā un ar Banki labi saprotas un ideāli iederas komandā. Tu laikam esi kāds interneta trollis, kurš neko nesaprot to basīša. Jeb šis džeks spiež nost kādu tavējo???? Mejeris, šķēle, Timma vai Rodions liekais

     [+] [-]

, 2023-08-17 09:10, pirms gada
Šķēle un Strautiņs liekie, cerams.

     [+] [-]

, 2023-08-17 09:16, pirms gada
OK, A. Kurucs un Šķēle var netikt 12niekā tad un tikai tad, ja TImma pierāda Banki, ka var darboties aizsargu rotācijā.

     [+] [-]

, 2023-08-17 09:22, pirms gada
Man ar A.Kurucu daudz vairāk patika komandas spēle gan uzbrukumā, gan aizsardzībā (it sevišķi aizsardzībā), kā Šķēle laukumā tā viss pajūk, tāpēc ceru ka Šķēle būs tas liekais mazais...

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 09:29, pirms gada
Es liktu uz Šķèli uz Žoriku, bet ja ja Leimani atstāj mājās tad Žoriks atkrīt

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 09:34, pirms gada
Upitis1 rakstīja: @pathfinder Tu laikam no basketbola maz ko saproti, Strautinš šobrīd tur ir viens no spēcīgākajiem, lai arī cik loti tas daudziem nepatiktu, bet tas džeks arī mani pozitīvi pārsteidzis. Vińam vieta ir stabili 12niekā un ar Banki labi saprotas un ideāli iederas komandā. Tu laikam esi kāds interneta trollis, kurš neko nesaprot to basīša. Jeb šis džeks spiež nost kādu tavējo???? Mejeris, šķēle, Timma vai Rodions liekais
Nu man liekas, ierakstot Mejeri vai Timmu kā lieko, Tu uzreiz pats parādi savu nesaprašanu basketbolā

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 09:36, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Timma nav apliecinājis sevi
Timma nav vesels, varbūt nav kondīcijā, tas ir tas, ko viņam vajag apliecināt, par spēlētprasmi viņam nekas baigi nav jāpierāda, tur uzreiz ir pāris kandidāti, kuri momentā zaudē vietu, ja Timma gatavs spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 09:55, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Timma nav apliecinājis sevi
Tas ir Banki lēmums. 100% Banki redz Timmas potenciālu un iespējas, tāpēc vēl auklējas.

     [+] [-]

, 2023-08-17 10:11, pirms gada
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tas ir Banki lēmums. 100% Banki redz Timmas potenciālu un iespējas, tāpēc vēl auklējas.
Timma ir ar ļoti augstu spēles izpratni, turklāt ar augsta līmeņa pieredzi, ja viņš spēj sasniegt labu formu, viņš automātiski atstāj sev aiz muguras visai lielu daļu šī brīža sastāva. Tā burtiski runājot, viņš ir gudrs spēlētājs esot laukumā. Šajā ziņā no šī brīža sastāva reti kurš var ar viņu sacensties

     [+] [-]

, 2023-08-17 10:12, pirms gada
[quote tadsnesportists]
Spānijas otrā līga ir sava veida spēlētāja ambīciju mēraukla. Es vērtētu Leimani augstāk, ja viņš spētu tikt pie laba laika Polijas vai Vācijas klubos.
[/quo
Tad kāda veida mēraukla jālieto Čavara gadījumā? Specīgas izlases pamatcentrs,,savā labākajā vecumā, kurš mierīgi kādā labas līgas apakšgalā komandā tiktu,tā vietā ar visu mērauklu izvēlas figvinzin kuru japānas līgu?

     [+] [-]

, 2023-08-17 10:31, pirms gada
Voroņins rakstīja: [quote tadsnesportists]
Spānijas otrā līga ir sava veida spēlētāja ambīciju mēraukla. Es vērtētu Leimani augstāk, ja viņš spētu tikt pie laba laika Polijas vai Vācijas klubos.
[/quo
Tad kāda veida mēraukla jālieto Čavara gadījumā? Specīgas izlases pamatcentrs,,savā labākajā vecumā, kurš mierīgi kādā labas līgas apakšgalā komandā tiktu,tā vietā ar visu mērauklu izvēlas figvinzin kuru japānas līgu?
Nu es šo pašu mērauklu lietoju arī pret šo Čavara izvēli, manuprāt, pavisam garām solis, sevišķi tāpēc, ka nākamais loģiskais solis Čavaram, bija censties kāpt vēl soli uz augšu, tā vietā viņš izšķīrās doties uz zooparku just for fun
Bet, ja godīgi, tiklīdz parādītos izvēle, Čavars manā versijā momentā pārstātu būt pamatcentrs un izlases sastāvā kā tādā

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 10:40, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Timma ir ar ļoti augstu spēles izpratni, turklāt ar augsta līmeņa pieredzi, ja viņš spēj sasniegt labu formu, viņš automātiski atstāj sev aiz muguras visai lielu daļu šī brīža sastāva. Tā burtiski runājot, viņš ir gudrs spēlētājs esot laukumā. Šajā ziņā no šī brīža sastāva reti kurš var ar viņu sacensties
Par kuru Timmas karjeras lauku tu joprojām sapņo? Viss pagājis tas un sen zudis, kā dziesmā dzied... Un tikai tāpēc, ka šis talants savulaik neprata izvēlēties savas dzīves prioritātes.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-17 10:54, pirms gada
wolmar rakstīja: Par kuru Timmas karjeras lauku tu joprojām sapņo? Viss pagājis tas un sen zudis, kā dziesmā dzied... Un tikai tāpēc, ka šis talants savulaik neprata izvēlēties savas dzīves prioritātes.
Es piekrītu, ka Timma neizceļas ar gudrām izvēlēm un karjeras ceļiem, bet, tak nenoliegsi to, ka pavisam nesen viņš tāpat smuki visus apklusināja ar savu sniegumu pēdējā kvalifikācijā? Līdz ar to, es uzskatu, ka esot labā formā viņš noteikti spēj bū vērtīgs spēlētājs laukumā mūsu izlases sastāvā. Viņš ir klases divas augstāks par to pašu Rodi.

     [+] [-]

, 2023-08-17 10:56, pirms gada
Nu šis jau var būt Banki lēmums, ko pēc tam var pieminēt. Uzskatu, ka Zoriks bija jāņem, bet vai bija jāņem Žagars. Leimanis tomēr šķiet nedaudz nosvērtāks un stabilāks, vairāk Strēlnieka tipa spēlētājs. Savukārt, ja kādā spēlē izšauj, Žagars var izšaut tā, kā Leimanis nez vai var.

     [+] [-]

, 2023-08-17 11:00, pirms gada
yankeezulu rakstīja: Nu šis jau var būt Banki lēmums, ko pēc tam var pieminēt. Uzskatu, ka Zoriks bija jāņem, bet vai bija jāņem Žagars. Leimanis tomēr šķiet nedaudz nosvērtāks un stabilāks, vairāk Strēlnieka tipa spēlētājs. Savukārt, ja kādā spēlē izšauj, Žagars var izšaut tā, kā Leimanis nez vai var.
Visos variantos Zoriks un jo sevišķi Žagars ir labāka izvēle par Leimani. Punkc.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 11:07, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Visos variantos Zoriks un jo sevišķi Žagars ir labāka izvēle par Leimani. Punkc.
Tad jau redzēs. Visi slavē Žagara talantu, spējas un ambīcijas, kas it kā ir pamatoti, bet vai viņam izlasē ir bijusi kāda laba spēle? Ir bijušas nesliktas, bet tiešām labu nav. Leimanim kvalifikācijā atslēgas brīžos bija pāris izcilas spēles. PK vajadzēs labāko sniegumu tur un uzreiz, bet ar Žagaru kā ar bitēm, nezini, ko īsti no viņa sagaidīt. Tāpat kā Aigars Šķēle, kurš gan varētu arī palikt ārpus.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-17 11:11, pirms gada
yankeezulu rakstīja: Nu šis jau var būt Banki lēmums, ko pēc tam var pieminēt. Uzskatu, ka Zoriks bija jāņem, bet vai bija jāņem Žagars. Leimanis tomēr šķiet nedaudz nosvērtāks un stabilāks, vairāk Strēlnieka tipa spēlētājs. Savukārt, ja kādā spēlē izšauj, Žagars var izšaut tā, kā Leimanis nez vai var.
vakardienas Žagars priecēja. Nosvērtāks un mazliet citā līmenī. Tāds kā atspēriena punkts.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 11:12, pirms gada
yankeezulu rakstīja: Tad jau redzēs. Visi slavē Žagara talantu, spējas un ambīcijas, kas it kā ir pamatoti, bet vai viņam izlasē ir bijusi kāda laba spēle? Ir bijušas nesliktas, bet tiešām labu nav. Leimanim kvalifikācijā atslēgas brīžos bija pāris izcilas spēles. PK vajadzēs labāko sniegumu tur un uzreiz, bet ar Žagaru kā ar bitēm, nezini, ko īsti no viņa sagaidīt. Tāpat kā Aigars Šķēle, kurš gan varētu arī palikt ārpus.
Es personīgi redzēju, ka Žagars spēj visai līdzsvaroti spēlēt labus nogriežņus, arī bez avantūrām, turklāt saasinot spēli vajadzīgajos momentos. Bet Leimanis neko īsti nespēj saasināt, tur ir liels bonuss Žagaram.
Pat izcilām spēlēm Leimaņa izpildījumā krietni pārspīlē, bija labas, lai sauktu par izcilām, spēlētājam būtu jādominē laukumā. Tāds spēlētājs varētu būt Lomažs, bet ne Leimanis

     [+] [-]

, 2023-08-17 11:12, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Šo es nesaprotu, Leimanis labi nospēlēja pret vājāka līmeņa pretiniekiem un viņu uzreiz ceļ augstāk kā ČL komandas līderi, kuru vaktēja pretinieks
Diezvai Leimani kāds vispār ir meginājis likt augstāk par Zoriku&Žagaru,bet nu kā trešais būtu bijis labaka izvēle,kā kurucs vai šķēle.
Par Zoriku kā ČL komandas līderi,nepieminotkabtas bij' VEF + kā talantīgs vietējais ir pārāk skaļi teikt,nākošgad būs īstais patiesības mirklis.
Bet tā starpcitu,manas domas ir ka Zorikam ir jābūt startā un žagars no soliņa

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 11:18, pirms gada
Voroņins rakstīja: Diezvai Leimani kāds vispār ir meginājis likt augstāk par Zoriku&Žagaru,bet nu kā trešais būtu bijis labaka izvēle,kā kurucs vai šķēle.
Par Zoriku kā ČL komandas līderi,nepieminotkabtas bij' VEF + kā talantīgs vietējais ir pārāk skaļi teikt,nākošgad būs īstais patiesības mirklis.
Bet tā starpcitu,manas domas ir ka Zorikam ir jābūt startā un žagars no soliņa
Ok, bet Tavā versijā Leimanis kā trešais strauji zaudē savu vērtību trenera acīs, jo, ja ir divi pamatsaspēlnieki, tad trešais jau prasās izteikts kombo, kurš tikai periodiski var uzņemties saspēles funkcijas, bet tādas funkcijas vienmēr ir varējis uzņemties Dairis, tad Šķele un A.Kurucs. Šķēle un A.Kurucs kā saspēlnieks zaudē Leimanim, bet uzbrukumā Šķēle noteikti ir labāks, bet A. Kurucs ir labāks aizsardzībā, turklāt arī var nospēlēt asāk un ātrāk uzbrukumā

  -2 [+] [-]

, 2023-08-17 11:25, pirms gada
Timma - 100% ārā !

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 11:35, pirms gada
ej dillēs rakstīja: Timma - 100% ārā !
Hahaha, fakti liecina pavisam citu, turklāt, pilnīgi loģiski, ja Timma netiktu nopietni uztverts izlases kontekstā, viņš pat nebūtu ticis līdz soliņa sildīšanai. Ņemot vērā Timmas kopējo spēļu līmeni un pieredzi, viņš joprojām griež pogas daudziem šī brīža izlases kandidātiem. Praktiski lielai daļai izlases sastāva neatkarīgi no pozīcijas laukumā. Ja man būtu jāizvēlas starp Timmu un Leimani/Šķēli/A un R Kurucu/Čavaru/Šteinbrgu, visi momentā lido ārā no sastāva(pie nosacījuma, ka Timma ir vesels, labā formā un gatavs spēlēt)
Es te, protams, neliku pretī tos spēlētājus, par kuriem esmu drošs, ka tie izlasei ir ļoti noderīgi un svarīgi.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 11:40, pirms gada
yankeezulu rakstīja: Nu šis jau var būt Banki lēmums, ko pēc tam var pieminēt. Uzskatu, ka Zoriks bija jāņem, bet vai bija jāņem Žagars. Leimanis tomēr šķiet nedaudz nosvērtāks un stabilāks, vairāk Strēlnieka tipa spēlētājs. Savukārt, ja kādā spēlē izšauj, Žagars var izšaut tā, kā Leimanis nez vai var.
nu nezin ko tā piena zvaigzne var izšaut...tad jau pasaules kausā redzēsim.Man labāk būtu paticis Leimanis sastāvā...bet ja godīgi nepārliecina neviens! To Žagara "extra'' piespēli tukšā laukumā neņemsim par pilnu-šitādu brīnumu pieblīvētā soda laukumā protokolā atzīmē kā bad pass-turnover.Bet skatitājiem patīk.

     [+] [-]

, 2023-08-17 11:50, pirms gada
teorijs rakstīja: nu nezin ko tā piena zvaigzne var izšaut...tad jau pasaules kausā redzēsim.Man labāk būtu paticis Leimanis sastāvā...bet ja godīgi nepārliecina neviens! To Žagara "extra'' piespēli tukšā laukumā neņemsim par pilnu-šitādu brīnumu pieblīvētā soda laukumā protokolā atzīmē kā bad pass-turnover.Bet skatitājiem patīk.
Ok, izcila loģika, spēlētājs, kurš sasniedzis tridcāru, pa šiem gadiem neko jēdzīgu nav spējis sasniegt, tevi uztur lielāku pārliecību, kā spēlētājs, kurš skaitās un arī ir pēc fakta daudz talantīgāks, kurš spēja praktiski uz saviem pleciem vienatnē aizvilkt jauniešu komandu līdz sudrabam zem milzīga spiediena savu skatītāju acu priekšā, tālāk ir spējis piesaistīt Spānijas klubu uzmanību, tad nonākot kaimiņzemē Lietuvā, spējis izcelties ar augstu rezultivitāti un būt starp līderiem, bet tevi tas pārliecina mazāk, kā spēlētājs, kurš vispirms ilgi nav varējis izlīst ārpus mūsu mazā LBL dīķa, tad izlienot ārpus tā, sasniedza savus kārotos griestus un ambīcijas sportā nobāzējoties siltajā Spānijas 2.līgā? Un tāds spēlētājs, tavuprāt būs gatavāks darīt brīnumus lielā čempī zem milzīga uzmanības un pretinieku komandu spiediena?

     [+] [-]

, 2023-08-17 11:51, pirms gada
Voroņins rakstīja: Diezvai Leimani kāds vispār ir meginājis likt augstāk par Zoriku&Žagaru,bet nu kā trešais būtu bijis labaka izvēle,kā kurucs vai šķēle.
Par Zoriku kā ČL komandas līderi,nepieminotkabtas bij' VEF + kā talantīgs vietējais ir pārāk skaļi teikt,nākošgad būs īstais patiesības mirklis.
Bet tā starpcitu,manas domas ir ka Zorikam ir jābūt startā un žagars no soliņa
Šis ir koks ar diviem galiem, ka no vef, jo no vienas puses, jā vietējais un āpēc lielas minūtes, bet tajā pašā laikā, viņš deva rezultātu un bija komandas līderis, kuru pretinieki sāka vaktēt.

Es domāju, ka ir tā spēlētāju daļa, kuri aiziet uz ārzemēm par ātru, nenobrieduši, spēlējot VEF vai Lomaža gadījumā BKV, ļāva viņiem to briedumu sasniegt.

Ir protams mīnusi, tas pats Leimanis, pēc labas Liepājas sezonas tika uz tālā beņķa pie Štelmahera, lai gan nebija sliktākais PG tur. Leimanis diemžēl nokavēja savu vilcienu uz kaut ko lielu

     [+] [-]

, 2023-08-17 11:53, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Ok, izcila loģika, spēlētājs, kurš sasniedzis tridcāru, pa šiem gadiem neko jēdzīgu nav spējis sasniegt, tevi uztur lielāku pārliecību, kā spēlētājs, kurš skaitās un arī ir pēc fakta daudz talantīgāks, kurš spēja praktiski uz saviem pleciem vienatnē aizvilkt jauniešu komandu līdz sudrabam zem milzīga spiediena savu skatītāju acu priekšā, tālāk ir spējis piesaistīt Spānijas klubu uzmanību, tad nonākot kaimiņzemē Lietuvā, spējis izcelties ar augstu rezultivitāti un būt starp līderiem, bet tevi tas pārliecina mazāk, kā spēlētājs, kurš vispirms ilgi nav varējis izlīst ārpus mūsu mazā LBL dīķa, tad izlienot ārpus tā, sasniedza savus kārotos griestus un ambīcijas sportā nobāzējoties siltajā Spānijas 2.līgā? Un tāds spēlētājs, tavuprāt būs gatavāks darīt brīnumus lielā čempī zem milzīga uzmanības un pretinieku komandu spiediena?
Bet tur ir viena liela problēma, ka LKL ir bijis regress viņam + traumas. Tāpat Žagara spēles maniere. Nepārproti, Žagars individuāli ir labāks kā Leimanis un viņam ir liels potenciāls, bet tīri mentāli Leimanis varētu būt labāks, taču Leimanis nav tāda stila kā Žagars, kurš varētu izlases spēli papildināt

     [+] [-]

, 2023-08-17 11:58, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Šis ir koks ar diviem galiem, ka no vef, jo no vienas puses, jā vietējais un āpēc lielas minūtes, bet tajā pašā laikā, viņš deva rezultātu un bija komandas līderis, kuru pretinieki sāka vaktēt.

Es domāju, ka ir tā spēlētāju daļa, kuri aiziet uz ārzemēm par ātru, nenobrieduši, spēlējot VEF vai Lomaža gadījumā BKV, ļāva viņiem to briedumu sasniegt.

Ir protams mīnusi, tas pats Leimanis, pēc labas Liepājas sezonas tika uz tālā beņķa pie Štelmahera, lai gan nebija sliktākais PG tur. Leimanis diemžēl nokavēja savu vilcienu uz kaut ko lielu
Es totāli piekrītu, ja talants un darba ētika ir labā līmenī, labs jaunais spēj novērtēt uzticību VEfā vai Ventspilī, pierādīt sevi laukumā un tas dod viņam iespēju sagatavoties nākamajam solim uz ārzemju klubiem.
Par Leimani runājot, es domāju, visticamāk, trūkumus jāmeklē pašā spēlētājā. Vienalga, vai tas būtu fiziskais, asums vai sportiskais niknums, ambīcijas utt, bet tas varētu būt faktors, pret ko spēlētājs atduras sava izaugsmē, lai sasniegtu ko lielāku.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 12:02, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Es totāli piekrītu, ja talants un darba ētika ir labā līmenī, labs jaunais spēj novērtēt uzticību VEfā vai Ventspilī, pierādīt sevi laukumā un tas dod viņam iespēju sagatavoties nākamajam solim uz ārzemju klubiem.
Par Leimani runājot, es domāju, visticamāk, trūkumus jāmeklē pašā spēlētājā. Vienalga, vai tas būtu fiziskais, asums vai sportiskais niknums, ambīcijas utt, bet tas varētu būt faktors, pret ko spēlētājs atduras sava izaugsmē, lai sasniegtu ko lielāku.
varbūt, es vienkārši atceros to Liepājas sezonu ar Leimani, pārliecināts PG viņa vecumā un viens no līderiem. Arī tad, kad Štelmahers viņu uzlaida, viņš bija pārliecinošs laukumā, tīri no snieguma viedokļa, es nesapratu, kāpēc viņu čakarēja tā. Atceros, ka tajā brīdī nodomāju, ka žēl par baumām saistībā ar viņu un VEF, iespējams tā karjera pavisam savādāka būtu bijusi

     [+] [-]

, 2023-08-17 12:03, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Bet tur ir viena liela problēma, ka LKL ir bijis regress viņam + traumas. Tāpat Žagara spēles maniere. Nepārproti, Žagars individuāli ir labāks kā Leimanis un viņam ir liels potenciāls, bet tīri mentāli Leimanis varētu būt labāks, taču Leimanis nav tāda stila kā Žagars, kurš varētu izlases spēli papildināt
Tieši mentāli Leimanis neko nevar papildināt, jo visu laiku atrodas zemākā plauktā par Žagaru. To uzskatāmi arī parāda Leimaņa karjeras līkne. Ja Žagars pakāpjas no Spānijas uz LKL ar domu, ka tas dos viņam spēles laiku un restartu, lai kāptu augstāk, tad Leimanis vispār nespēj tikt tajā Spānijas plauktā. Leimaņa vienīgais pluss, visai nosacīts, lielāka pieredzes kilometrāža.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 12:08, pirms gada
Real Rebel rakstīja: varbūt, es vienkārši atceros to Liepājas sezonu ar Leimani, pārliecināts PG viņa vecumā un viens no līderiem. Arī tad, kad Štelmahers viņu uzlaida, viņš bija pārliecinošs laukumā, tīri no snieguma viedokļa, es nesapratu, kāpēc viņu čakarēja tā. Atceros, ka tajā brīdī nodomāju, ka žēl par baumām saistībā ar viņu un VEF, iespējams tā karjera pavisam savādāka būtu bijusi
Man Leimanis visu laiku asociējas ar asuma trūkumu. Kā vēl vienu argumentu es teiktu par labu Žagaram vai Zorikam, abi ir spējuši pierādīt, ka grib un var spēlēt pirmās vijoles laukumā atbildīgos momentos, zem spiediena. Pāreja uz pieaugušajiem abiem nav bijusi viegla, bet abiem ir dotības un raksturs

     [+] [-]

, 2023-08-17 14:59, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Ok, izcila loģika, spēlētājs, kurš sasniedzis tridcāru, pa šiem gadiem neko jēdzīgu nav spējis sasniegt, tevi uztur lielāku pārliecību, kā spēlētājs, kurš skaitās un arī ir pēc fakta daudz talantīgāks, kurš spēja praktiski uz saviem pleciem vienatnē aizvilkt jauniešu komandu līdz sudrabam zem milzīga spiediena savu skatītāju acu priekšā, tālāk ir spējis piesaistīt Spānijas klubu uzmanību, tad nonākot kaimiņzemē Lietuvā, spējis izcelties ar augstu rezultivitāti un būt starp līderiem, bet tevi tas pārliecina mazāk, kā spēlētājs, kurš vispirms ilgi nav varējis izlīst ārpus mūsu mazā LBL dīķa, tad izlienot ārpus tā, sasniedza savus kārotos griestus un ambīcijas sportā nobāzējoties siltajā Spānijas 2.līgā? Un tāds spēlētājs, tavuprāt būs gatavāks darīt brīnumus lielā čempī zem milzīga uzmanības un pretinieku komandu spiediena?
pag tajā komandā bij ari tādi talanti kā Vīksne Miška Vēveris Kurucs Šteinbergs Bērziņš Kilps...u.c. un basketbols ir komandas spēle!Un Leimanis arī ir sudraba zēnu komandas biedrs... Bet kā jau rakstīju nepārliecina neviens, viss ir treneru izvēle un redzējums. Un turam ikšķus!

     [+] [-]

, 2023-08-17 19:07, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Šo es nesaprotu, Leimanis labi nospēlēja pret vājāka līmeņa pretiniekiem un viņu uzreiz ceļ augstāk kā ČL komandas līderi, kuru vaktēja pretinieks
Serbijas un Beļģijas izlases, kaut arī vājākā sastāvā, vērtēju augstāk par FIBA čempionu līgas jebkuru komandu. Uztrauc mani Žagara un sevišķi Zorika nevēlēšanās, neprasme, nepiepūlēšanās spēlēt aizsardzībā! Katrā spēlē Zorikam ir atklāta neskriešana atpakaļ aizsardzībā. Ko nozīmē pēdējās spēles super moments, kur Somias ātro uzbrukumu nobloķēja garie Šmits un Gražulis, bet Zorika kungs kaut kur atpūtās.

     [+] [-]

, 2023-08-17 19:23, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Es totāli piekrītu, ja talants un darba ētika ir labā līmenī, labs jaunais spēj novērtēt uzticību VEfā vai Ventspilī, pierādīt sevi laukumā un tas dod viņam iespēju sagatavoties nākamajam solim uz ārzemju klubiem.
Par Leimani runājot, es domāju, visticamāk, trūkumus jāmeklē pašā spēlētājā. Vienalga, vai tas būtu fiziskais, asums vai sportiskais niknums, ambīcijas utt, bet tas varētu būt faktors, pret ko spēlētājs atduras sava izaugsmē, lai sasniegtu ko lielāku.
Ko centies pierādīt noliekot Leimani. Ar savu spēli viņš pierādījis, ka ir cienīgs būt izlasē. Treneris izvēlējās atraktivitāti nevis stabilitāti, tāda ir trenera izvēle. Domāju, ka ārā, ja ar veselību viss kārtībā būs divi garie, jo to sastāvā ir septiņi+ lēnīgais Timma. Mana prognoze Mareks Mejeris un Andžejs Pasečņiks, bet noteikti kļūdīšos vismaz par vienu, jo Banki māk pārsteigt un ne tikai mūs "dīvāna" komentētājus..

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 19:39, pirms gada
kokkāpējs rakstīja: Ko centies pierādīt noliekot Leimani. Ar savu spēli viņš pierādījis, ka ir cienīgs būt izlasē. Treneris izvēlējās atraktivitāti nevis stabilitāti, tāda ir trenera izvēle. Domāju, ka ārā, ja ar veselību viss kārtībā būs divi garie, jo to sastāvā ir septiņi+ lēnīgais Timma. Mana prognoze Mareks Mejeris un Andžejs Pasečņiks, bet noteikti kļūdīšos vismaz par vienu, jo Banki māk pārsteigt un ne tikai mūs "dīvāna" komentētājus..
Man ar Taviem komentāriem un tajos izteikto domu pietiek, lai pārstātu nopietni uztvert Tavu domu gājienu. Treneris ir izvēlējies tos, kuriem uzvarēt un kapā augstā līmenī ir goda lieta. Tas arī viss. Un izņemot no sastāva Andželu, kurš ir vienīgais adekvātais palikušais centrs, ar visai daudzko par sevi pasaki.)) lol lol

     [+] [-]

, 2023-08-17 19:39, pirms gada
kokkāpējs rakstīja: Serbijas un Beļģijas izlases, kaut arī vājākā sastāvā, vērtēju augstāk par FIBA čempionu līgas jebkuru komandu. Uztrauc mani Žagara un sevišķi Zorika nevēlēšanās, neprasme, nepiepūlēšanās spēlēt aizsardzībā! Katrā spēlē Zorikam ir atklāta neskriešana atpakaļ aizsardzībā. Ko nozīmē pēdējās spēles super moments, kur Somias ātro uzbrukumu nobloķēja garie Šmits un Gražulis, bet Zorika kungs kaut kur atpūtās.
Neesmu redzējis Leimani baigi spīdam aizsardzībā. Tas tā, starp citu.

     [+] [-]

, 2023-08-17 19:56, pirms gada
Visu cieņu Porziņģim, bet...
Lūdzams izmest miskastē visus reklāmas feikus ar šo stāru!!!

     [+] [-]

, 2023-08-17 21:31, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Man ar Taviem komentāriem un tajos izteikto domu pietiek, lai pārstātu nopietni uztvert Tavu domu gājienu. Treneris ir izvēlējies tos, kuriem uzvarēt un kapā augstā līmenī ir goda lieta. Tas arī viss. Un izņemot no sastāva Andželu, kurš ir vienīgais adekvātais palikušais centrs, ar visai daudzko par sevi pasaki.)) lol lol
Piedod, bet uzbraucieni liecina par Tavu aprobežotību. Tas nav arguments. Starp citu Eirolīgā ilgu laiku spēlē tāds centrs kā Hainss ar augumu 198cm tā ka pats...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 22:08, pirms gada
Tomam un Mārčam viss vēl priekšā. Par visu pārējo sastāvu atbild izlases galvenais treneris.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 22:11, pirms gada
Plus, vēl vēlos lūgt dīvāna speciālistus - lūdzu nekomentēt izlases galvenā trenera izvēli. Viņš ir patlaban galvenais. Paldies!

     [+] [-]

, 2023-08-17 23:18, pirms gada
vanagz rakstīja: Paskaidrojiet kas ir "vingruma treneris" vai tas kārtējo reizi ir Sportacentra latviskojums fiziskās sagatavotības trenerim.
Tas ir salējējs... vingrumam tak vajag.. vēl viņš skatās, lai neviens nekakā dušās..

     [+] [-]

, 2023-08-18 00:06, pirms gada
Kurš var izmantot vairāk, kā 4 garos
1.Šmits
2.Pasečņiks
3.Gražulis
4.Mejeris
5.Čavars

????????

     [+] [-]

, 2023-08-18 01:18, pirms gada
kokkāpējs rakstīja: Piedod, bet uzbraucieni liecina par Tavu aprobežotību. Tas nav arguments. Starp citu Eirolīgā ilgu laiku spēlē tāds centrs kā Hainss ar augumu 198cm tā ka pats...
Aha, zinu, spēlē tāds un viņš ir reāli superatlētisks monstrs, ko nevar teikt par Čavaru. Līdz ar to, tas tikai tāds izņēmums. Savukārt, ja par mērauklu paņemam klubu un līgu pieredzi, kurš ir vērtējams augstāk?

     [+] [-]

, 2023-08-18 10:06, pirms gada
tādsnesportists rakstīja: Aha, zinu, spēlē tāds un viņš ir reāli superatlētisks monstrs, ko nevar teikt par Čavaru. Līdz ar to, tas tikai tāds izņēmums. Savukārt, ja par mērauklu paņemam klubu un līgu pieredzi, kurš ir vērtējams augstāk?
Nu lūk Gražulis tuvojas Hainsa kvalitātēm, jo augums nav atbilstošs, bet ar savu spēku, meistarību un attieksmi nopelnījis vietu Latvijas izlasē un Itālijas augstākajā līgā.

     [+] [-]

, 2023-08-18 11:17, pirms gada
kokkāpējs rakstīja: Nu lūk Gražulis tuvojas Hainsa kvalitātēm, jo augums nav atbilstošs, bet ar savu spēku, meistarību un attieksmi nopelnījis vietu Latvijas izlasē un Itālijas augstākajā līgā.
Par Gražuli varu piekrist, bet Tu novirzījies no sarunas tēmas, tika runāts par Čavaru, bet Čavars nekādi neiet Gražuļa pēdās. Gražulim ir arī liels pluss skilā, kura nav Čavaram. Gražulis met no jebkuras distances, apspēlē, danko, kapā aizsardzībā, principā dara visu.