Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Uz Āziju bez Leimaņa un Šteinberga: Banki izvēlas 14 spēlētājus

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Uz Āziju bez Leimaņa un Šteinberga: Banki izvēlas 14 spēlētājus
Kristers Zoriks 2023. gada 16. augustā. Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība ceturtdien uz Āziju izlidos 14 spēlētāju sastāvā – bez aizsarga Toma Leimaņa un spēka uzbrucēja Mārča Šteinberga, trešdien, 16. augustā, preses konferencē pēc spēles pret Somiju pavēstīja galvenais treneris Luka Banki.

Bez pārsteigumiem – tā varēja raksturot sastāva izvēli Āzijas braucienam. Toms Leimanis spēlēja mazāk nekā Kristers Zoriks, Artūrs Žagars un Aigars Šķēle. Mārcis Šteinbergs uz izlases nometni tika izsaukts atsevišķi, trenējās ar pamatsastāvu, taču izgāja laukumā tikai pārbaudes spēlē pret Gruziju.

“Tomam Leimanim bija ļoti svarīga loma Pasaules kausa kvalifikācijas spēlēs – viņš mums palīdzēja nonākt finālturnīrā,” teica Banki. “Mārcis Šteinbergs, trenējoties ar pamatsastāvu, ieguva vērtīgu pieredzi, kas viņam nākamajā sezonā noderēs Manresas komandā.”

“Sākumā plānojām pabeigt pārbaudes spēļu ciklu pret elites līmeņa pretinieku. Markanena prombūtne daudz mainīja,” teica Banki. “Joprojām esam sagatavošanās fāzē, kur cenšamies atrast labāko fizisko un mentālo formu. Otrajā puslaikā spēlētājiem viss saskanēja un uzņēmām labu ritmu. Anžejs Pasečņiks nespēlēja, jo saķēra tādu pašu vīrusu kā Aigars Šķēle un Rolands Šmits.”

Latvijas kandidātu lokā palikuši pieci aizsargi – Kristers Zoriks, Artūrs Žagars, Aigars Šķēle, Dairis Bertāns un Artūrs Kurucs. Tāpat ierindā ir vieglie uzbrucēji Artūrs Strautiņš un Jānis Timma, kā arī septiņi garie spēlētāji – Rodions Kurucs, Mareks Mejeris, Dāvis Bertāns, Rolands Šmits, Andrejs Gražulis, Klāvs Čavars un Anžejs Pasečņiks.

Taivānā galvenajam trenerim būs jāizvēlas 12 spēlētāji Pasaules kausa finālturnīram. “Izvēlēšos labākos vīrus, ņemot vērā viņu sportisko formu, veselību un savstarpējo sapratni laukumā. Visas iespējas ir atvērtas. Izvēle nebūs vienkāršāka kā brīdī, kad gatavošanos sāka 17 spēlētāji.”

“Kristaps Porziņģis paudis vēlmi atbalstīt valstsvienību Džakartā. Gaidāms, ka iecere tiks pieskaņota viņa rehabilitācijas plāniem,” piebilda Banki. “Kristaps pārliecinājies, ka viņam nav labāka atbalsta personāla kā valstsvienībā. Tas ir augsts novērtējums treneru un fizioterapeitu darbam.”

“Ļoti labi, ka aizvadījām pārbaudes spēles pret dažādiem pretiniekiem,” teica valstsvienības kapteinis Dairis Bertāns. “Spēle pret Dominikānu parādīja, pie kā mums vēl jāpiestrādā. Otrais puslaiks pret Somiju un trīs ceturtdaļas pret Gruziju – tā gribam spēlēt. Agresīva aizsardzība palīdzēja tikt pie ātrajiem uzbrukumiem, kas ļāva izbaudīt spēli.”

Vīriešu valstsvienības kandidāti

#SpēlētājsPoz.Dz.gadsAugumsKlubs 22/23SpēlesPunkti
00Rodions KurucsF1998207Strasbourg (Francija)1366
5Mareks MejerisPF1991207Hapoel Jerusalem (Izraēla)104475
8Dāvis BertānsF1992207Dallas Mavericks (NBA)52472
9Dairis BertānsSG1989193Sevilla Baloncensto (Spānija)1331276
10Jānis TimmaSF1992201-58541
11Rolands ŠmitsPF1995207Žalgiris (Lietuva)39249
12Artūrs StrautiņšSF1998198Reggio Emilia (Itālija)1782
18Klāvs ČavarsC1996205Start Lublin (Polija)29164
21Aigars ŠķēleG1992193BM Stal Ostrow (Polija)48299
24Andrejs GražulisPF1993202Aquila Basket (Itālija)48322
32Anžejs PasečņiksC1995216Sevilla Baloncesto (Spānija)23181
47Artūrs KurucsG2000192Baskonia (Spānija)1684
55Artūrs ŽagarsPG2000190Nevežys (Lietuva)1065
66Kristers ZoriksPG1998195VEF Rīga22148

Galvenais treneris: Luka Banki (Strasbourg).
Treneri: Jānis Gailītis (VEF), Artūrs Visockis-Rubenis (Liepāja).
Vingruma treneris: Oskars Ernšteins (VEF).
Ārsts: Mārtiņš Pulveris (VEF).
Fizioterapijas nodaļas vadītājs: Massimo Simoneta (Itālija).
Fizioterapeiti: Ansis Biedris, Eduards Vēveris, Arnis Noveičuks.
Menedžeris: Dāvis Folkmanis-Eglītis.
Vīriešu izlašu koordinators: Emīls Toms

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 11:18, pirms 11 mēnešiem
Voroņins rakstīja: Diezvai Leimani kāds vispār ir meginājis likt augstāk par Zoriku&Žagaru,bet nu kā trešais būtu bijis labaka izvēle,kā kurucs vai šķēle.
Par Zoriku kā ČL komandas līderi,nepieminotkabtas bij' VEF + kā talantīgs vietējais ir pārāk skaļi teikt,nākošgad būs īstais patiesības mirklis.
Bet tā starpcitu,manas domas ir ka Zorikam ir jābūt startā un žagars no soliņa
Ok, bet Tavā versijā Leimanis kā trešais strauji zaudē savu vērtību trenera acīs, jo, ja ir divi pamatsaspēlnieki, tad trešais jau prasās izteikts kombo, kurš tikai periodiski var uzņemties saspēles funkcijas, bet tādas funkcijas vienmēr ir varējis uzņemties Dairis, tad Šķele un A.Kurucs. Šķēle un A.Kurucs kā saspēlnieks zaudē Leimanim, bet uzbrukumā Šķēle noteikti ir labāks, bet A. Kurucs ir labāks aizsardzībā, turklāt arī var nospēlēt asāk un ātrāk uzbrukumā

  -2 [+] [-]

, 2023-08-17 11:25, pirms 11 mēnešiem
Timma - 100% ārā !

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 11:35, pirms 11 mēnešiem
ej dillēs rakstīja: Timma - 100% ārā !
Hahaha, fakti liecina pavisam citu, turklāt, pilnīgi loģiski, ja Timma netiktu nopietni uztverts izlases kontekstā, viņš pat nebūtu ticis līdz soliņa sildīšanai. Ņemot vērā Timmas kopējo spēļu līmeni un pieredzi, viņš joprojām griež pogas daudziem šī brīža izlases kandidātiem. Praktiski lielai daļai izlases sastāva neatkarīgi no pozīcijas laukumā. Ja man būtu jāizvēlas starp Timmu un Leimani/Šķēli/A un R Kurucu/Čavaru/Šteinbrgu, visi momentā lido ārā no sastāva(pie nosacījuma, ka Timma ir vesels, labā formā un gatavs spēlēt)
Es te, protams, neliku pretī tos spēlētājus, par kuriem esmu drošs, ka tie izlasei ir ļoti noderīgi un svarīgi.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 11:40, pirms 11 mēnešiem
yankeezulu rakstīja: Nu šis jau var būt Banki lēmums, ko pēc tam var pieminēt. Uzskatu, ka Zoriks bija jāņem, bet vai bija jāņem Žagars. Leimanis tomēr šķiet nedaudz nosvērtāks un stabilāks, vairāk Strēlnieka tipa spēlētājs. Savukārt, ja kādā spēlē izšauj, Žagars var izšaut tā, kā Leimanis nez vai var.
nu nezin ko tā piena zvaigzne var izšaut...tad jau pasaules kausā redzēsim.Man labāk būtu paticis Leimanis sastāvā...bet ja godīgi nepārliecina neviens! To Žagara "extra'' piespēli tukšā laukumā neņemsim par pilnu-šitādu brīnumu pieblīvētā soda laukumā protokolā atzīmē kā bad pass-turnover.Bet skatitājiem patīk.

     [+] [-]

, 2023-08-17 11:50, pirms 11 mēnešiem
teorijs rakstīja: nu nezin ko tā piena zvaigzne var izšaut...tad jau pasaules kausā redzēsim.Man labāk būtu paticis Leimanis sastāvā...bet ja godīgi nepārliecina neviens! To Žagara "extra'' piespēli tukšā laukumā neņemsim par pilnu-šitādu brīnumu pieblīvētā soda laukumā protokolā atzīmē kā bad pass-turnover.Bet skatitājiem patīk.
Ok, izcila loģika, spēlētājs, kurš sasniedzis tridcāru, pa šiem gadiem neko jēdzīgu nav spējis sasniegt, tevi uztur lielāku pārliecību, kā spēlētājs, kurš skaitās un arī ir pēc fakta daudz talantīgāks, kurš spēja praktiski uz saviem pleciem vienatnē aizvilkt jauniešu komandu līdz sudrabam zem milzīga spiediena savu skatītāju acu priekšā, tālāk ir spējis piesaistīt Spānijas klubu uzmanību, tad nonākot kaimiņzemē Lietuvā, spējis izcelties ar augstu rezultivitāti un būt starp līderiem, bet tevi tas pārliecina mazāk, kā spēlētājs, kurš vispirms ilgi nav varējis izlīst ārpus mūsu mazā LBL dīķa, tad izlienot ārpus tā, sasniedza savus kārotos griestus un ambīcijas sportā nobāzējoties siltajā Spānijas 2.līgā? Un tāds spēlētājs, tavuprāt būs gatavāks darīt brīnumus lielā čempī zem milzīga uzmanības un pretinieku komandu spiediena?

     [+] [-]

, 2023-08-17 11:51, pirms 11 mēnešiem
Voroņins rakstīja: Diezvai Leimani kāds vispār ir meginājis likt augstāk par Zoriku&Žagaru,bet nu kā trešais būtu bijis labaka izvēle,kā kurucs vai šķēle.
Par Zoriku kā ČL komandas līderi,nepieminotkabtas bij' VEF + kā talantīgs vietējais ir pārāk skaļi teikt,nākošgad būs īstais patiesības mirklis.
Bet tā starpcitu,manas domas ir ka Zorikam ir jābūt startā un žagars no soliņa
Šis ir koks ar diviem galiem, ka no vef, jo no vienas puses, jā vietējais un āpēc lielas minūtes, bet tajā pašā laikā, viņš deva rezultātu un bija komandas līderis, kuru pretinieki sāka vaktēt.

Es domāju, ka ir tā spēlētāju daļa, kuri aiziet uz ārzemēm par ātru, nenobrieduši, spēlējot VEF vai Lomaža gadījumā BKV, ļāva viņiem to briedumu sasniegt.

Ir protams mīnusi, tas pats Leimanis, pēc labas Liepājas sezonas tika uz tālā beņķa pie Štelmahera, lai gan nebija sliktākais PG tur. Leimanis diemžēl nokavēja savu vilcienu uz kaut ko lielu

     [+] [-]

, 2023-08-17 11:53, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Ok, izcila loģika, spēlētājs, kurš sasniedzis tridcāru, pa šiem gadiem neko jēdzīgu nav spējis sasniegt, tevi uztur lielāku pārliecību, kā spēlētājs, kurš skaitās un arī ir pēc fakta daudz talantīgāks, kurš spēja praktiski uz saviem pleciem vienatnē aizvilkt jauniešu komandu līdz sudrabam zem milzīga spiediena savu skatītāju acu priekšā, tālāk ir spējis piesaistīt Spānijas klubu uzmanību, tad nonākot kaimiņzemē Lietuvā, spējis izcelties ar augstu rezultivitāti un būt starp līderiem, bet tevi tas pārliecina mazāk, kā spēlētājs, kurš vispirms ilgi nav varējis izlīst ārpus mūsu mazā LBL dīķa, tad izlienot ārpus tā, sasniedza savus kārotos griestus un ambīcijas sportā nobāzējoties siltajā Spānijas 2.līgā? Un tāds spēlētājs, tavuprāt būs gatavāks darīt brīnumus lielā čempī zem milzīga uzmanības un pretinieku komandu spiediena?
Bet tur ir viena liela problēma, ka LKL ir bijis regress viņam + traumas. Tāpat Žagara spēles maniere. Nepārproti, Žagars individuāli ir labāks kā Leimanis un viņam ir liels potenciāls, bet tīri mentāli Leimanis varētu būt labāks, taču Leimanis nav tāda stila kā Žagars, kurš varētu izlases spēli papildināt

     [+] [-]

, 2023-08-17 11:58, pirms 11 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Šis ir koks ar diviem galiem, ka no vef, jo no vienas puses, jā vietējais un āpēc lielas minūtes, bet tajā pašā laikā, viņš deva rezultātu un bija komandas līderis, kuru pretinieki sāka vaktēt.

Es domāju, ka ir tā spēlētāju daļa, kuri aiziet uz ārzemēm par ātru, nenobrieduši, spēlējot VEF vai Lomaža gadījumā BKV, ļāva viņiem to briedumu sasniegt.

Ir protams mīnusi, tas pats Leimanis, pēc labas Liepājas sezonas tika uz tālā beņķa pie Štelmahera, lai gan nebija sliktākais PG tur. Leimanis diemžēl nokavēja savu vilcienu uz kaut ko lielu
Es totāli piekrītu, ja talants un darba ētika ir labā līmenī, labs jaunais spēj novērtēt uzticību VEfā vai Ventspilī, pierādīt sevi laukumā un tas dod viņam iespēju sagatavoties nākamajam solim uz ārzemju klubiem.
Par Leimani runājot, es domāju, visticamāk, trūkumus jāmeklē pašā spēlētājā. Vienalga, vai tas būtu fiziskais, asums vai sportiskais niknums, ambīcijas utt, bet tas varētu būt faktors, pret ko spēlētājs atduras sava izaugsmē, lai sasniegtu ko lielāku.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 12:02, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Es totāli piekrītu, ja talants un darba ētika ir labā līmenī, labs jaunais spēj novērtēt uzticību VEfā vai Ventspilī, pierādīt sevi laukumā un tas dod viņam iespēju sagatavoties nākamajam solim uz ārzemju klubiem.
Par Leimani runājot, es domāju, visticamāk, trūkumus jāmeklē pašā spēlētājā. Vienalga, vai tas būtu fiziskais, asums vai sportiskais niknums, ambīcijas utt, bet tas varētu būt faktors, pret ko spēlētājs atduras sava izaugsmē, lai sasniegtu ko lielāku.
varbūt, es vienkārši atceros to Liepājas sezonu ar Leimani, pārliecināts PG viņa vecumā un viens no līderiem. Arī tad, kad Štelmahers viņu uzlaida, viņš bija pārliecinošs laukumā, tīri no snieguma viedokļa, es nesapratu, kāpēc viņu čakarēja tā. Atceros, ka tajā brīdī nodomāju, ka žēl par baumām saistībā ar viņu un VEF, iespējams tā karjera pavisam savādāka būtu bijusi

     [+] [-]

, 2023-08-17 12:03, pirms 11 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Bet tur ir viena liela problēma, ka LKL ir bijis regress viņam + traumas. Tāpat Žagara spēles maniere. Nepārproti, Žagars individuāli ir labāks kā Leimanis un viņam ir liels potenciāls, bet tīri mentāli Leimanis varētu būt labāks, taču Leimanis nav tāda stila kā Žagars, kurš varētu izlases spēli papildināt
Tieši mentāli Leimanis neko nevar papildināt, jo visu laiku atrodas zemākā plauktā par Žagaru. To uzskatāmi arī parāda Leimaņa karjeras līkne. Ja Žagars pakāpjas no Spānijas uz LKL ar domu, ka tas dos viņam spēles laiku un restartu, lai kāptu augstāk, tad Leimanis vispār nespēj tikt tajā Spānijas plauktā. Leimaņa vienīgais pluss, visai nosacīts, lielāka pieredzes kilometrāža.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 12:08, pirms 11 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: varbūt, es vienkārši atceros to Liepājas sezonu ar Leimani, pārliecināts PG viņa vecumā un viens no līderiem. Arī tad, kad Štelmahers viņu uzlaida, viņš bija pārliecinošs laukumā, tīri no snieguma viedokļa, es nesapratu, kāpēc viņu čakarēja tā. Atceros, ka tajā brīdī nodomāju, ka žēl par baumām saistībā ar viņu un VEF, iespējams tā karjera pavisam savādāka būtu bijusi
Man Leimanis visu laiku asociējas ar asuma trūkumu. Kā vēl vienu argumentu es teiktu par labu Žagaram vai Zorikam, abi ir spējuši pierādīt, ka grib un var spēlēt pirmās vijoles laukumā atbildīgos momentos, zem spiediena. Pāreja uz pieaugušajiem abiem nav bijusi viegla, bet abiem ir dotības un raksturs

     [+] [-]

, 2023-08-17 14:59, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Ok, izcila loģika, spēlētājs, kurš sasniedzis tridcāru, pa šiem gadiem neko jēdzīgu nav spējis sasniegt, tevi uztur lielāku pārliecību, kā spēlētājs, kurš skaitās un arī ir pēc fakta daudz talantīgāks, kurš spēja praktiski uz saviem pleciem vienatnē aizvilkt jauniešu komandu līdz sudrabam zem milzīga spiediena savu skatītāju acu priekšā, tālāk ir spējis piesaistīt Spānijas klubu uzmanību, tad nonākot kaimiņzemē Lietuvā, spējis izcelties ar augstu rezultivitāti un būt starp līderiem, bet tevi tas pārliecina mazāk, kā spēlētājs, kurš vispirms ilgi nav varējis izlīst ārpus mūsu mazā LBL dīķa, tad izlienot ārpus tā, sasniedza savus kārotos griestus un ambīcijas sportā nobāzējoties siltajā Spānijas 2.līgā? Un tāds spēlētājs, tavuprāt būs gatavāks darīt brīnumus lielā čempī zem milzīga uzmanības un pretinieku komandu spiediena?
pag tajā komandā bij ari tādi talanti kā Vīksne Miška Vēveris Kurucs Šteinbergs Bērziņš Kilps...u.c. un basketbols ir komandas spēle!Un Leimanis arī ir sudraba zēnu komandas biedrs... Bet kā jau rakstīju nepārliecina neviens, viss ir treneru izvēle un redzējums. Un turam ikšķus!

     [+] [-]

, 2023-08-17 19:07, pirms 11 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Šo es nesaprotu, Leimanis labi nospēlēja pret vājāka līmeņa pretiniekiem un viņu uzreiz ceļ augstāk kā ČL komandas līderi, kuru vaktēja pretinieks
Serbijas un Beļģijas izlases, kaut arī vājākā sastāvā, vērtēju augstāk par FIBA čempionu līgas jebkuru komandu. Uztrauc mani Žagara un sevišķi Zorika nevēlēšanās, neprasme, nepiepūlēšanās spēlēt aizsardzībā! Katrā spēlē Zorikam ir atklāta neskriešana atpakaļ aizsardzībā. Ko nozīmē pēdējās spēles super moments, kur Somias ātro uzbrukumu nobloķēja garie Šmits un Gražulis, bet Zorika kungs kaut kur atpūtās.

     [+] [-]

, 2023-08-17 19:23, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Es totāli piekrītu, ja talants un darba ētika ir labā līmenī, labs jaunais spēj novērtēt uzticību VEfā vai Ventspilī, pierādīt sevi laukumā un tas dod viņam iespēju sagatavoties nākamajam solim uz ārzemju klubiem.
Par Leimani runājot, es domāju, visticamāk, trūkumus jāmeklē pašā spēlētājā. Vienalga, vai tas būtu fiziskais, asums vai sportiskais niknums, ambīcijas utt, bet tas varētu būt faktors, pret ko spēlētājs atduras sava izaugsmē, lai sasniegtu ko lielāku.
Ko centies pierādīt noliekot Leimani. Ar savu spēli viņš pierādījis, ka ir cienīgs būt izlasē. Treneris izvēlējās atraktivitāti nevis stabilitāti, tāda ir trenera izvēle. Domāju, ka ārā, ja ar veselību viss kārtībā būs divi garie, jo to sastāvā ir septiņi+ lēnīgais Timma. Mana prognoze Mareks Mejeris un Andžejs Pasečņiks, bet noteikti kļūdīšos vismaz par vienu, jo Banki māk pārsteigt un ne tikai mūs "dīvāna" komentētājus..

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 19:39, pirms 11 mēnešiem
kokkāpējs rakstīja: Ko centies pierādīt noliekot Leimani. Ar savu spēli viņš pierādījis, ka ir cienīgs būt izlasē. Treneris izvēlējās atraktivitāti nevis stabilitāti, tāda ir trenera izvēle. Domāju, ka ārā, ja ar veselību viss kārtībā būs divi garie, jo to sastāvā ir septiņi+ lēnīgais Timma. Mana prognoze Mareks Mejeris un Andžejs Pasečņiks, bet noteikti kļūdīšos vismaz par vienu, jo Banki māk pārsteigt un ne tikai mūs "dīvāna" komentētājus..
Man ar Taviem komentāriem un tajos izteikto domu pietiek, lai pārstātu nopietni uztvert Tavu domu gājienu. Treneris ir izvēlējies tos, kuriem uzvarēt un kapā augstā līmenī ir goda lieta. Tas arī viss. Un izņemot no sastāva Andželu, kurš ir vienīgais adekvātais palikušais centrs, ar visai daudzko par sevi pasaki.)) lol lol

     [+] [-]

, 2023-08-17 19:39, pirms 11 mēnešiem
kokkāpējs rakstīja: Serbijas un Beļģijas izlases, kaut arī vājākā sastāvā, vērtēju augstāk par FIBA čempionu līgas jebkuru komandu. Uztrauc mani Žagara un sevišķi Zorika nevēlēšanās, neprasme, nepiepūlēšanās spēlēt aizsardzībā! Katrā spēlē Zorikam ir atklāta neskriešana atpakaļ aizsardzībā. Ko nozīmē pēdējās spēles super moments, kur Somias ātro uzbrukumu nobloķēja garie Šmits un Gražulis, bet Zorika kungs kaut kur atpūtās.
Neesmu redzējis Leimani baigi spīdam aizsardzībā. Tas tā, starp citu.

     [+] [-]

, 2023-08-17 19:56, pirms 11 mēnešiem
Visu cieņu Porziņģim, bet...
Lūdzams izmest miskastē visus reklāmas feikus ar šo stāru!!!

     [+] [-]

, 2023-08-17 21:31, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Man ar Taviem komentāriem un tajos izteikto domu pietiek, lai pārstātu nopietni uztvert Tavu domu gājienu. Treneris ir izvēlējies tos, kuriem uzvarēt un kapā augstā līmenī ir goda lieta. Tas arī viss. Un izņemot no sastāva Andželu, kurš ir vienīgais adekvātais palikušais centrs, ar visai daudzko par sevi pasaki.)) lol lol
Piedod, bet uzbraucieni liecina par Tavu aprobežotību. Tas nav arguments. Starp citu Eirolīgā ilgu laiku spēlē tāds centrs kā Hainss ar augumu 198cm tā ka pats...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 22:08, pirms 11 mēnešiem
Tomam un Mārčam viss vēl priekšā. Par visu pārējo sastāvu atbild izlases galvenais treneris.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 22:11, pirms 11 mēnešiem
Plus, vēl vēlos lūgt dīvāna speciālistus - lūdzu nekomentēt izlases galvenā trenera izvēli. Viņš ir patlaban galvenais. Paldies!

     [+] [-]

, 2023-08-17 23:18, pirms 11 mēnešiem
vanagz rakstīja: Paskaidrojiet kas ir "vingruma treneris" vai tas kārtējo reizi ir Sportacentra latviskojums fiziskās sagatavotības trenerim.
Tas ir salējējs... vingrumam tak vajag.. vēl viņš skatās, lai neviens nekakā dušās..

     [+] [-]

, 2023-08-18 00:06, pirms 11 mēnešiem
Kurš var izmantot vairāk, kā 4 garos
1.Šmits
2.Pasečņiks
3.Gražulis
4.Mejeris
5.Čavars

????????

     [+] [-]

, 2023-08-18 01:18, pirms 11 mēnešiem
kokkāpējs rakstīja: Piedod, bet uzbraucieni liecina par Tavu aprobežotību. Tas nav arguments. Starp citu Eirolīgā ilgu laiku spēlē tāds centrs kā Hainss ar augumu 198cm tā ka pats...
Aha, zinu, spēlē tāds un viņš ir reāli superatlētisks monstrs, ko nevar teikt par Čavaru. Līdz ar to, tas tikai tāds izņēmums. Savukārt, ja par mērauklu paņemam klubu un līgu pieredzi, kurš ir vērtējams augstāk?

     [+] [-]

, 2023-08-18 10:06, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Aha, zinu, spēlē tāds un viņš ir reāli superatlētisks monstrs, ko nevar teikt par Čavaru. Līdz ar to, tas tikai tāds izņēmums. Savukārt, ja par mērauklu paņemam klubu un līgu pieredzi, kurš ir vērtējams augstāk?
Nu lūk Gražulis tuvojas Hainsa kvalitātēm, jo augums nav atbilstošs, bet ar savu spēku, meistarību un attieksmi nopelnījis vietu Latvijas izlasē un Itālijas augstākajā līgā.

     [+] [-]

, 2023-08-18 11:17, pirms 11 mēnešiem
kokkāpējs rakstīja: Nu lūk Gražulis tuvojas Hainsa kvalitātēm, jo augums nav atbilstošs, bet ar savu spēku, meistarību un attieksmi nopelnījis vietu Latvijas izlasē un Itālijas augstākajā līgā.
Par Gražuli varu piekrist, bet Tu novirzījies no sarunas tēmas, tika runāts par Čavaru, bet Čavars nekādi neiet Gražuļa pēdās. Gražulim ir arī liels pluss skilā, kura nav Čavaram. Gražulis met no jebkuras distances, apspēlē, danko, kapā aizsardzībā, principā dara visu.