Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Fantastiskā Latvija samet 36 punktus ceturtdaļā un brauc uz Manilu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Fantastiskā Latvija samet 36 punktus ceturtdaļā un brauc uz Manilu
Aigars Šķēle 2023. gada 3. septembrī. Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība svētdien, 3. septembrī, Džakartā uzvarēja Brazīliju ar 104:84 un nodrošināja vismaz otro vietu L grupā, kā arī ceļazīmi uz Pasaules kausa ceturtdaļfinālu. Andrejs Gražulis guva 24 punktus.

L grupa 3. septembrī plkst. 14:35

#KomandaU-Z+/-
1Latvija (Q)4-1+40
2Brazīlija3-2+19
3Kanāda3-1+107
4Spānija3-1+63

Uzvara pār Spāniju un Brazīlijas panākums pret Kanādu mainīja situāciju L grupā. Pirms pēdējās kārtas visām komandām bija uzvaru un zaudējumu attiecība 3-1, tādēļ svētdienas cīņu uzvarētāji nebija atkarīgi no citu spēļu iznākumiem.

Lukas Banki, Jāņa Gailīša un Artūra Visocka-Rubeņa trenētie vīri paveica trešo lielo darbu Džakartā. Pirms nedēļas izcīnītā uzvara pār Franciju nodrošināja izkļūšanu no H grupas un ceļazīmi uz Parīzes spēļu kvalifikāciju, savukārt panākums pret Brazīliju atvēra “play-off” vārtus.

Trešdien, 6. septembrī, latvieši Manilā spēlēs pret Vāciju vai Slovēniju (L1-K2, L2-K1). Abas komandas pašlaik Okinavas salā cīnās par pirmo vietu K grupā. Latvijas tālākais ceļš Pasaules kausā iezīmēsies pusseptiņos vakarā, pēc Kanādas un Spānijas divkaujas.

Pasaules kausā tiek sadalītas septiņas automātiskās ceļazīmes uz Parīzes spēlēm – pa divām labākajām Eiropas un Ameriku komandām, pa vienai labākajai vienībai no Okeānijas (Austrālija), Āzijas (Japāna) un Āfrikas (Dienvidsudāna). Francija kvalificējās kā spēļu rīkotāja.

Nākamās 16 vienības nopelnīja tiesības piedalīties Olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā, kur tām pievienosies vēl astoņas komandas no priekškvalifikācijas. Divdesmit četras vienības tiks sadalītas četrās grupās pa sešām komandām katrā – grupu uzvarētājas brauks uz Parīzi.

Olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīri notiks 2024. gada 2.-7. jūlijā. Olimpiskais turnīrs vīriešiem risināsies 27. jūlijā – 10. augustā, sievietēm 28. jūlijā – 11. augustā. Priekšsacīkstes notiks Francijas ziemeļu pilsētā Lillē, izslēgšanas spēles “Accor” arēnā Parīzē.

Starta piecinieki

Brazīlija: Jagu Santušs, de Paula, Meindls, Kabuklu, Suarešs
Latvija: Žagars, Šķēle, Rodions Kurucs, Dāvis Bertāns, Šmits

Līdzjutēju saucienu “Latvija, Latvija” pavadīti, latvieši pirmajās 24 sekundēs neļāva brazīliešiem tikt pie metiena. Rolands Šmits guva pirmos četrus punktus, Rodions Kurucs izprovocēja piezīmi uzbrukumā un Artūrs Žagars realizēja pirmo tālmetienu – 9:3. Lielākais pārsvars pirmajā puslaikā tika panākts septītajā minūtē, kad izcilai bumbas kustībai un daudzām piespēlēm sekoja Andreja Gražuļa metiens no groza apakšas – 13:6. Brazīlija sasparojās pēc Marselinju Uertasa uznākšanas laukumā. Dienvidamerikāņi dažās minūtēs sameta 14 punktus, kamēr latviešu rindās ar “floater” metienu un garāmgājienu izcēlās Aigars Šķēle – 19:20. Pirmo desmitminūti pabeidza Artūra Kuruca trīspunktu metiens pēdējā sekundē – 22:20!

Nākamās ceturtdaļas pirmajās divās minūtēs latvieši sameta visus metienus. Artūrs Strautiņš realizēja pirmo tālmetienu, Kristers Zoriks izcēlās ar 2+1 gājienu, Andrejs Gražulis sasniedza 10 gūto punktu robežu – 32:22. Brazīlieši pēc otrā minūtes pārtraukuma atbildēja ar 2:10 izrāvienu, kuru iesāka divi Lukas Diaša tālmetieni – 34:32. Pretinieki izmantoja zonas aizsardzību, provocējot “Trīs zvaigznes” uz tālmetieniem, kamēr Jago Santušs samazināja starpību līdz viena metiena tiesai. Brāļi Kuruci no trīspunktu līnijas atjaunoja sešu punktu pārsvaru – 40:34. Bezbailīgais Jago un perimetrā perfektais Diašs izlīdzināja rezultātu – 40:40. Pēdējo vārdu puslaikā teica latvieši, Dāvim Bertānam labajā stūrī saņemot Žagara piespēli – 45:42.

Latvija turpināja pirmajās četrās spēlēs uzņemto ritmu, puslaikā realizējot 60% divpunktu metienu – grozā lidoja 12 no 20 mēģinājumiem. Trīspunktu metienu precizitāte bija pat augstāka par ierasto – 6 no 13 jeb 46%. Brazīlieši perimetrā nebija tik sekmīgi (5/16), taču divpunktu metienos neatpalika, trāpot 12 no 19 mēģinājumiem. Pretinieki ieguva pārsvaru atlēkušajās bumbās (13-18, uzbrukumā 3-6), tiekot pie lielāka skaita otrās iespējas punktu. Deviņi latvieši atklāja rēķinu, punktu guvēju augšgalā nonākot Andrejam Gražulim (10), Rodionam (7) un Artūram (6) Kuruciem. Diašs sakrāja 13 punktus, viņam sekoja Jago Santušs (10) un Brunu Kaboklu (8).

Otrā puslaika sākumā brazīlieši pēc 20 minūšu pārtraukuma izvirzījās vadībā – 47:45. Artūrs Žagars atbildēja ar 10 punktiem pēc kārtas. Saspēles vadītājs guva punktus no visām pozīcijām, tai skaitā iemeta divus tālmetienus pēc kārtas – 55:49! Gražulis 23. minūtē trieca bumbu grozā no augšas, liekot Gustavo Konti saukt vīrus malā – 57:49. Tas līdzēja arī šoreiz, Giļermo un Jago Santušiem samazinot deficītu uz pusi – 57:53. Brazīlieši atkal izmantoja zonu, taču to pēc pacietīgas izspēles cauršāva Dāvja Bertāna tālmetiens – 60:53. Divdesmit ceturtās minūtes beigās Žagars tika nomainīts, latvieši sasniedza komandas piezīmju normu un pretinieki atkal sāka tuvoties – 60:57.

Dāvja Bertāna trešais tālmetiens dubultoja pārsvaru – 63:57. Nākamajā uzbrukumā Zoriks realizēja tālmetienu pāri pretinieka rokai, nopelnot četrpunktu gājienu – 67:57. Latvieši sešās minūtēs sameta 26 punktus, panākot plus četrpadsmit – 71:57. Pusstundas beigās iniciatīvu uzbrukumā pārņēma garie vīri, Rolandam Šmitam un Andrejam Gražulim sekmējot tālāku izrāvienu. Latvieši trešajā ceturtdaļā uzbruka ar fantastisku precizitāti, neatkarīgi no laukumā esošā virknējuma. “Trīs zvaigznes” sameta 36 punktus, pirms pēdējām 10 minūtēm iegūstot 18 punktu pārsvaru – 81:63!

Artūra Kuruca trešais tālmetiens panāca plus divdesmit viens – 84:63. Brazīlieši turpināja cīnīties, taču trešajā ceturtdaļā saņemties trieciens lika viņiem traukties pakaļ aizejošam vilcienam. Ceturtās ceturtdaļas vidū astoņiem latviešiem bija vismaz septiņi punkti katram, bet Andrejs Gražulis tuvojās 20 punktu atzīmei – 91:67. Koknesietis atkārtoja personīgo rekordu valstsvienībā – 22 punkti – trīsdesmit piektās minūtes sākumā no kreisā stūra trīs punktos pārvēršot Aigara Šķēles piespēli – 94:72! Atlikušajā laikā krita arī 100 punktu robeža. "Dar`, ko var, dar`, ko var, Latvijai ir jāuzvar," pēc uzvaras signāla skanēja "Indonesia arena" skaļruņos. Latvijas fani Lukam Banki pasniedza simbolisku lidmašīnas biļeti uz Manilu.

Pasaules kausa L grupa, 3. septembris, Indonesia arena

Brazīlija – Latvija 84:104 (20:22, 22:23, 21:36, 21:23)
Brazīlija: Kaboklu 20 (2p 6/8, 3p 1/3, 1p 5/6; 7ab), Jago Santušs 14 (2p 3/7, 3p 2/4, 1p 2/2), Diašs 13 (2p 1/2, 3p 3/4, 1p 2/4), Meindls 9, Giļermo Santušs 9, Suarešs 7, Uertas 4 (9rp), De Paula 4, Felisiu 4, Benite; Duš Anjušs, Netu. Treneris Gustavo Konti.
Latvija: Gražulis 24 (2p 9/12, 3p 2/3; 5rp, +22, eff 30), Žagars 17 (2p 2/2, 3p 3/5, 1p 4/4; eff 20), Dāvis Bertāns 14 (3p 4/9, 1p 2/2), Artūrs Kurucs 12 (3p 4/4), Šmits 10 (2p 4/6, 3p 0/2, 1p 2/2), Zoriks 9, Rodions Kurucs 7, Strautiņš 7, Šķēle 4 (5rp), Čavars; Pasečņiks, Dairis Bertāns. Treneris Luka Banki.
Tiesneši: Roberto Vazquez (Puertoriko), Aleksandar Glisič (Serbija), Johnny Batista (Puertoriko).

Statistika. Brazīlija 84, Latvija 104

Metieni no spēles: 29/64 vs 38/66
2p: 22/40 vs 22/33
3p: 7/24 vs 16/33
1p: 19/24 vs 12/12
AB: 36 (13/23) vs 26 (5/21)
RP: 21 vs 24
Kļ.: 11 vs 6
PB: 2 vs 3
BM: 1 vs 3
Personiskās piezīmes: 19 vs 24
Punkti pēc kļūdām: 7 vs 18
Punkti ātrajos izrāvienos: 5 vs 3
Otrās iespējas punkti: 15 vs 8
Punkti soda laukumā: 42 vs 36
Starta piecinieki: 54 vs 52
Rezerves: 30 vs 52

Grupas uzvarētāja 6. septembrī ceturtdaļfinālā Manilā spēlēs pret K grupas otrās vietas ieguvēju – Vāciju vai Slovēniju.

Vīriešu valstsvienība 2023. gada 3. septembrī

#SpēlētājsPoz.Dz.gadsAugumsKlubs 2022/2023SpēlesPunkti
00Rodions KurucsF1998207Strasbourg (Francija)20119
8Dāvis BertānsF1992207Dallas Mavericks (NBA)59547
9Dairis BertānsSG1989193Sevilla Baloncensto (Spānija)1381322
11Rolands ŠmitsPF1995207Žalgiris (Lietuva)47343
12Artūrs StrautiņšSF1998198Reggio Emilia (Itālija)24102
18Klāvs ČavarsC1996205Start Lublin (Polija)36166
21Aigars ŠķēleG1992193BM Stal Ostrow (Polija)56349
24Andrejs GražulisPF1993202Aquila Basket (Itālija)55393
32Anžejs PasečņiksC1995216Sevilla Baloncesto (Spānija)27212
47Artūrs KurucsG2000192Baskonia (Spānija)24120
55Artūrs ŽagarsPG2000190Nevežys (Lietuva)18154
66Kristers ZoriksPG1998195VEF Rīga30227

Galvenais treneris: Luka Banki (Strasbourg).
Treneri: Jānis Gailītis (VEF), Artūrs Visockis-Rubenis (Liepāja).
Brīvprātīgie treneri: Gints Fogels, Mārcis Jakovičs, Česlavs Mateikovičs, Žanis Peiners, Uldis Švēde
Vingruma treneris: Oskars Ernšteins (VEF).
Ārsts/Medicīnas personāla vadītājs: Mārtiņš Pulveris (VEF).
Fizioterapijas nodaļas vadītājs: Massimo Simoneta (Itālija).
Fizioterapeiti: Eduards Vēveris
Treneris/fizioterapeits: Ivars Ikstens
Masieris: Ansis Biedris
Menedžeris: Dāvis Folkmanis-Eglītis.
Vīriešu izlašu direktors: Emīls Toms

Noderīgas saites:

PK 2023 JAUNUMI
PK 2023 KALENDĀRS UN REZULTĀTI
PK 2023 TURNĪRA TABULAS
PK 2023 PROGNOŽU SPĒLE
SKATIES SPĒLES KLĀTIENĒ “OLYBET” SPORTA BĀROS

 +16 [+] [-]

, 2023-09-03 14:33, pirms 2 gadiem
Spēles svarīgākās 2,5 minūtes - 20:00-22:30, Žagara desmit punkti, izprovocētās 3 piezīmes pret Kabolu, kurš bija lielākais draudz mūsu dzēkiem, Šķēles pārtvertās 2 bumbas, skaisti ! Prieks kur Tu rodies - LATVIJA MŪSU ZEME !

     [+] [-]

, 2023-09-03 14:33, pirms 2 gadiem
Ceturtdaļfināls pasaules kausā basketbolā ir 3x lielāks sasniegums nekā bronza hokejā.

 +12 [+] [-]

, 2023-09-03 14:33, pirms 2 gadiem
Gražulis mūsu Bārklijs!

  +8 [+] [-]

, 2023-09-03 14:34, pirms 2 gadiem
Irrrrrr!

 +28 [+] [-]

, 2023-09-03 14:34, pirms 2 gadiem
Jauna ēra - skaistu zaudējumu vietā skaistas uzvaras.

 +11 [+] [-]

, 2023-09-03 14:34, pirms 2 gadiem
Teicami nospēlēja otro puslaiku, visi malači!!
Lepnums!

 +13 [+] [-]

, 2023-09-03 14:34, pirms 2 gadiem
Gražulis MVP!!

 +11 [+] [-]

, 2023-09-03 14:34, pirms 2 gadiem
Edvards dos, Edvards dos, Edvards brīvu dienu dos!

 +14 [+] [-]

, 2023-09-03 14:34, pirms 2 gadiem
Izcili! Tagad 1/4 jārevanšējas slovēņiem

 +11 [+] [-]

, 2023-09-03 14:35, pirms 2 gadiem
Gražulis fantastisks! Visu čempi man patīk.

 +14 [+] [-]

, 2023-09-03 14:35, pirms 2 gadiem
Malači, tālāk Vācija/Slovēnija, bet tas jau vienalga ,jo mūsu zeme Latvija!

 +13 [+] [-]

, 2023-09-03 14:35, pirms 2 gadiem
Lielisks otrais puslaiks!
Gražulis šoreiz neapturams!

Lepnums par šo komandu, bliežam tālāk!

 +19 [+] [-]

, 2023-09-03 14:35, pirms 2 gadiem
Viensviensvīrs rakstīja: Ceturtdaļfināls pasaules kausā basketbolā ir 3x lielāks sasniegums nekā bronza hokejā.
Un tāpēc nevar priecāties par abiem?

  +6 [+] [-]

, 2023-09-03 14:35, pirms 2 gadiem
Kārtējais skaistais zaudējums (pretiniekiem)!

 +10 [+] [-]

, 2023-09-03 14:36, pirms 2 gadiem
Kokneses puika MVP.
Žagars ar pamodās un aizveda ar pārējiem uz uzvaru.
Slēpts komentārs: apollon1313
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2023-09-03 14:36, pirms 2 gadiem
Kā teica Kurucs: Let's fcking go!

Super, tas, ko rāda visa komanda, ideāls basītis! Vai jūs vispār saprotiet, PASAULES TOP8!!!
Izbaudām un cīnāmies tālāk, nekas nav beidzies!

 +14 [+] [-]

, 2023-09-03 14:36, pirms 2 gadiem
Monstri, grandi - lepojamies!!!! 🇱🇻🇱🇻🇱🇻
Lukam ordeni ar trīs zvaigznēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2023-09-03 14:37, pirms 2 gadiem
Praktiski visi šie latviešu spēlētāji savā vecumā ir bijuši starp Eiropas čempionātu medaļniekiem, līdz ar to arī rezultāts, Pasaules kausa 1/4 fināls!!!

  +9 [+] [-]

, 2023-09-03 14:37, pirms 2 gadiem
Brazīļi - KLIENTI!!!!

 +12 [+] [-]

, 2023-09-03 14:37, pirms 2 gadiem
Es joprojām nespēju noticēt tam, ko redzu pēdējās nedēļas garumā no izlases!!
Nav ko zaudēt - ejam tālāk!

  +5 [+] [-]

, 2023-09-03 14:37, pirms 2 gadiem
apollon1313 rakstīja: Kas tie bija par āžiem, kuri komentēja spēli TV? Neiespējami klausīties. Jau otro spēli gudrāki par tiesnešiem.
Varu tikai pateikt, ka vācu komentētājs visu spēli kritizēja tiesnešus. Teica, ka labi vismaz, ka pie tāda beigu rezultāta 10 vai 15 nepareizi lēmumi un vispār nekonsekventa tiesāšana neietekmē rezultātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2023-09-03 14:37, pirms 2 gadiem
Tagad par medaļām!!!
Slēpts komentārs: LAIKS

  +7 [+] [-]

, 2023-09-03 14:38, pirms 2 gadiem
pasaka turpinās

  -4 [+] [-]

, 2023-09-03 14:38, pirms 2 gadiem
Šis turnīrs pierāda, ka mums nav vajadzīgs Porziņģis ar savām "traumām" un pakļaušanos saviem Amerikas saimniekiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2023-09-03 14:38, pirms 2 gadiem
Pretī Slovēnija.

  +6 [+] [-]

, 2023-09-03 14:39, pirms 2 gadiem
Nu jebal. Cīņā par 8nieku uzvilkt brazīļus pa 20 p ir tiešām jebaķ. Veči, turās

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:39, pirms 2 gadiem
Viensviensvīrs rakstīja: Ceturtdaļfināls pasaules kausā basketbolā ir 3x lielāks sasniegums nekā bronza hokejā.
Dirs mazak
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 14:40, pirms 2 gadiem
100berzins rakstīja: Pretī Slovēnija.
Ja Slovēnija un Kanādā uzvar tad pretī Vācija

 +11 [+] [-]

, 2023-09-03 14:40, pirms 2 gadiem
Viensviensvīrs rakstīja: Ceturtdaļfināls pasaules kausā basketbolā ir 3x lielāks sasniegums nekā bronza hokejā.
Abi vienlīdz nozīmīgi sasniegumi. Salīdzināt tagad kurš sasniegums labāks par otru ir diezgan zemiski.
Šis gads sportā LV ir fenomenāls. Un vēl nekas nav beidzies.

  +4 [+] [-]

, 2023-09-03 14:40, pirms 2 gadiem
Ja šodien uzvar Spānija un ASV, tad tiekam 1/2 zarā kur nebūs ASV, varēsim tikties ar ASV tikai finālā

  -3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:40, pirms 2 gadiem
markkomartins rakstīja: Nu jebal. Cīņā par 8nieku uzvilkt brazīļus pa 20 p ir tiešām jebaķ. Veči, turās
Ko tu gribi jeb.ķ? Ne jau mūsu basketbolistus.

  +5 [+] [-]

, 2023-09-03 14:41, pirms 2 gadiem
Latvijas brīnums turpinās, sveiciens tautiešiem uzvarā!

  +5 [+] [-]

, 2023-09-03 14:41, pirms 2 gadiem
Vienkārši KAIFS!!!
Malači!

  +5 [+] [-]

, 2023-09-03 14:41, pirms 2 gadiem
Vēl vienu uzvaru!!!! Lūdzu!!!!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 14:41, pirms 2 gadiem
Gražulis MVP! Monstruāls sniegums. Prieks, ka īsajā galā ur Zoriks ar Artūru, kuri velk mazo galu defā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:41, pirms 2 gadiem
Un vēl, brazīlieši beigās sāka mazliet netīri spēlēt. Koboklo vispār nevarēja nomierināt nervus pēc tam, kad viņu pašu izslēdza un komandai bija lielie mīnusi

     [+] [-]

, 2023-09-03 14:42, pirms 2 gadiem
Gribētu vairāk Slovēniju, lai gan tur mums varētu pat grūtāk būt nekā pret Vāciju

  +4 [+] [-]

, 2023-09-03 14:42, pirms 2 gadiem
Te nav ko komentet. Visi visu zin, kada ir musu komanda. Fntastika .

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:42, pirms 2 gadiem
Braziiliesu striitbolisti bija diezgan ciets rieksts,vareeja gadiities visaadi,uzvarejaam mentaali+meistariiba taapeec viss ok.

     [+] [-]

, 2023-09-03 14:43, pirms 2 gadiem
Rakstam vēsturi, komanda malači.

Tiesneši cūkas.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:43, pirms 2 gadiem
Šodien vēl pāris episkas spēles.
Pat nez pret ko LV būtu labāks matchups - GER vai SLO

  +4 [+] [-]

, 2023-09-03 14:43, pirms 2 gadiem
Labdien, zilie rakstīja: Vēl vienu uzvaru!!!! Lūdzu!!!!
Trīs. Vajag vēl trīs uzvaras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-03 14:44, pirms 2 gadiem
Viensviensvīrs rakstīja: Ceturtdaļfināls pasaules kausā basketbolā ir 3x lielāks sasniegums nekā bronza hokejā.
Visu cieņu, bet līdz hokeja kapiņiem un emocijām vēl patālu

     [+] [-]

, 2023-09-03 14:44, pirms 2 gadiem
Viensviensvīrs rakstīja: Ceturtdaļfināls pasaules kausā basketbolā ir 3x lielāks sasniegums nekā bronza hokejā.
Pasaulē skatoties protams,bet nu latviešiem jau to nesaprast! Redzēsi,to gada komandas balsojumā,ja vienīg protams te arī kādu bleķi neizceļam.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 14:44, pirms 2 gadiem
Kommaer_inventor rakstīja: Visu cieņu, bet līdz hokeja kapiņiem un emocijām vēl patālu
Jau ir pārspējis sasnieguma ziņā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:44, pirms 2 gadiem
apollon1313 rakstīja: Šis turnīrs pierāda, ka mums nav vajadzīgs Porziņģis ar savām "traumām" un pakļaušanos saviem Amerikas saimniekiem.
Saaukstējos, netiku uz darbu, tagad es piederu Džo Baidenam

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:45, pirms 2 gadiem
Labdien, zilie rakstīja: Vēl vienu uzvaru!!!! Lūdzu!!!!
...vēl 3 uzvaras, līdz zeltam!

  +5 [+] [-]

, 2023-09-03 14:45, pirms 2 gadiem
Mūsu ZEME , LATVIJA !!!!
PAR LIELU LATVIJU !!!!❤❤🤍❤❤

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:46, pirms 2 gadiem
Authors: karlis apinis
https://twitter.com/zirgspeks/statu...
';

     [+] [-]

, 2023-09-03 14:46, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jau ir pārspējis sasnieguma ziņā
labi, ka vismaz man viens prieks papildina otru neiesim jau ieslīgt detaļās, ka hokejs ir elitārs sportaveids. paldies
Slēpts komentārs: Viensviensvīrs

  -3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:47, pirms 2 gadiem
Kommaer_inventor rakstīja: Visu cieņu, bet līdz hokeja kapiņiem un emocijām vēl patālu

  +4 [+] [-]

, 2023-09-03 14:47, pirms 2 gadiem
Paldies vechiem! Jāatvainojas tiem dažiem, ko nenovērtēju pirms čempionāta, bet nevar teikt, ka nepamatoti. Lielākā daļa izlases rada labāko basketbolu savā karjerā, viņi ir reāli sev noticejushi un acīmredzot tas ir Banki nopelns. Un atsevišķi man jāatvainojas būtu Gražulim, jau iepriekšējās spēlēs viņš darīja vairāk nekā bija gaidīts, šodien vispār norāva jumtu!! Milzīgs prieks par dzhekiem un prieks arī par mums CV īsiem faniem )) sporta gads turpinās ))

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:47, pirms 2 gadiem
Thrilla in Manilla būs,letiņi šis ir mūsu laiks,kas jāņem!
Šo nekad neaizmirsīšu,visiem.paldies!!!
PS šo dienu nevajag sabojāt ar pārmērīgu pļēgurošanu,esam atbildīgi

  -4 [+] [-]

, 2023-09-03 14:47, pirms 2 gadiem
Kommaer_inventor rakstīja: labi, ka vismaz man viens prieks papildina otru neiesim jau ieslīgt detaļās, ka hokejs ir elitārs sportaveids. paldies
Hokejs nav elitārs, tajā ir mazāka konkurence kā basketbolā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:47, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: Šodien vēl pāris episkas spēles.
Pat nez pret ko LV būtu labāks matchups - GER vai SLO
Pie kājas .
Sitīsim to ,kas trapisies ceļā 😇

     [+] [-]

, 2023-09-03 14:48, pirms 2 gadiem
shmopsis rakstīja: Pasaulē skatoties protams,bet nu latviešiem jau to nesaprast! Redzēsi,to gada komandas balsojumā,ja vienīg protams te arī kādu bleķi neizceļam.
Hokejs ir tas sporta veids, ko daudzi tautā skatās tādi, kas ikdienā sportam.
Domāju, ka hokeja izlase būs gada komanda jebkurā gadījumā. Ja basketbolisti pielīdzinās iespēto, tad iedos abiem un viss.

  +4 [+] [-]

, 2023-09-03 14:49, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Hokejs nav elitārs, tajā ir mazāka konkurence kā basketbolā
Ak, pareizi! Tu tak biji nelabojams basketbola fans viss skaidrs

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 14:49, pirms 2 gadiem
esam top 8 pasaulē, bet uz olimpiādi droši vien netiksim. labāk skatīsimies filīpīniešus, kuri kāsis visiem ar -50

  -4 [+] [-]

, 2023-09-03 14:49, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: Hokejs ir tas sporta veids, ko daudzi tautā skatās tādi, kas ikdienā sportam.
Domāju, ka hokeja izlase būs gada komanda jebkurā gadījumā. Ja basketbolisti pielīdzinās iespēto, tad iedos abiem un viss.
Viņi jau ir pārspējuši hokeju, tur īsti diskusijai nevajadzētu būt

  +6 [+] [-]

, 2023-09-03 14:49, pirms 2 gadiem
Ja vakarā uzvar Kanāda, tad 1/4 fināla spēlē palielam ir netika par 1/2finālu, bet arī biļeti uz OS2024. Protams, var vēl sanākt ka top8 ir 7 Eiropas komandas un tad jau pat 3.vieta var arī nedot to biļeti. Bet nav ko rēķināt, jāiet pēc Zelta!
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:50, pirms 2 gadiem
Visiem pāri ar 18+!
Čavaram pēc spēles vajadzētu pa galvu iedot Kaboklo, kas Žagaram iebrauca sejā

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:50, pirms 2 gadiem
Bostonas fans kopš 22.06.23 rakstīja: Ja šodien uzvar Spānija un ASV, tad tiekam 1/2 zarā kur nebūs ASV, varēsim tikties ar ASV tikai finālā
Spāņiem būs grūti.. bet pret ASV Uzspēlēt 1/2 arī nebūtu slikti. Nu vēl gan 1 spēle priekšā, cerams, ka džeki klausīs Banki un telefonus neslegs ieksha

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:50, pirms 2 gadiem
Nesaprotami patīkamas emocijas!!

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:50, pirms 2 gadiem
Tas bij skaisti.Arī kādreizējais,pagājusā gadsimta pasaules basketbola grands Brazīlija krita no Latvijas ofensīvas.Otrajā puslaikā Latvija nu pamatīgi ieslēdza apgriezienus un devās ievērojamā atrāvienā uz ko brazīļi vairs ne ar ko nespeja atbildēt.
Izskatās,ka Aigaram Graubam un Andrejam Ēķim jau tagad ir jādomā un jāgatavo jaunu spēlfilmu,nu jau par tagadni-"Dream Team 2023".
Slēpts komentārs: Es Black Bullet

  +5 [+] [-]

, 2023-09-03 14:51, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņi jau ir pārspējuši hokeju, tur īsti diskusijai nevajadzētu būt
Labi apzinos basketa popularitāti pret hokeju un piekrītu, bet LV tautas mērogā neko nav pārspējuši. Pamēģini neiedot hokejistiem, kas arī gāja favorītiem pāri un saliedēja tautu maijā.

Labākais būtu vnk iedot abām komandām. Bet nav jēga tgd par to spriedelēt, vēl jāspēlē.

  -4 [+] [-]

, 2023-09-03 14:51, pirms 2 gadiem
goldfinger rakstīja: Spāņiem būs grūti.. bet pret ASV Uzspēlēt 1/2 arī nebūtu slikti. Nu vēl gan 1 spēle priekšā, cerams, ka džeki klausīs Banki un telefonus neslegs ieksha
Nu astotdaļfināls būs grūts, jo abas izlases spēlē apmēram kā mēs, Slovēniju vien negribētu pretī dēļ Lukas

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:52, pirms 2 gadiem
chubaki rakstīja: Visiem pāri ar 18+!
Čavaram pēc spēles vajadzētu pa galvu iedot Kaboklo, kas Žagaram iebrauca sejā
Jā, Kabokolo šodien bija vairāk Kambalokolo.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 14:52, pirms 2 gadiem
Man laikam lielākais turnīra pārsteigums ir Zoriks!
Huertas izskatījās pēc padsmitnieka, ja runā par spēles kontroli un savaldīšanos.

  -3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:52, pirms 2 gadiem
Viensviensvīrs rakstīja: Ceturtdaļfināls pasaules kausā basketbolā ir 3x lielāks sasniegums nekā bronza hokejā.
Var jau būt, bet mūsu pastulbajā valstī diemžēl tā nav. Mūsu valstī pat netiek nodrošnātas bezmaksas translācijas, lai visi līdzjutēji varētu vērot šī svarīgās spēles tiešraidēs. Līdzjutējiem jāmeklē kautkādi kreisie strīmi, jāskatās spēles sliktā kvalitātē. Kaut kāds komerckanāls tv3 pelna naudu un mums nodokļu maksātājiem vēl ir jāpiemaksā lai redzētu.

  -3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:52, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: Labi apzinos basketa popularitāti pret hokeju un piekrītu, bet LV tautas mērogā neko nav pārspējuši. Pamēģini neiedot hokejistiem, kas arī gāja favorītiem pāri un saliedēja tautu maijā.

Labākais būtu vnk iedot abām komandām. Bet nav jēga tgd par to spriedelēt, vēl jāspēlē.
Jā, bet tie favorīti nebija ne tuvu ar spēcīgo sastāvu. Asv vispār 9 no koledzās

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 14:53, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Džeks pasaka acīmredzamu faktu, kuru nav iespējams apgāzt, ja nemelo, a tu pretī šitādu xuiņu
Nevēlos bojāt jums svētku sajūtu. Man par sportiem ir laba skaidrība. Tīri no smadzeņu darbības un fiziskās slodzes vien- hokejs ir elitārs. Bet kur tur acīmredzams fakts- to, laikam, jājautā milleniāļiem

  -2 [+] [-]

, 2023-09-03 14:53, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Man laikam lielākais turnīra pārsteigums ir Zoriks!
Huertas izskatījās pēc padsmitnieka, ja runā par spēles kontroli un savaldīšanos.
Kāpēc tad tagad pārsteigums ir Zoriks?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:54, pirms 2 gadiem
Tagad laiks dainelim un koka kājām pārsteigt pasauli un Latviju

     [+] [-]

, 2023-09-03 14:54, pirms 2 gadiem
Ja vēl Spānija šodien uzvar tad diena būs izdevusies par visiem 200

     [+] [-]

, 2023-09-03 14:55, pirms 2 gadiem
Ja vācieši uzvar slovēņus tad mums jāspēlē pret vāciešiem,jo tie +/- mūsu grupā ir pārāk lieli lai mēs tiktu uz slovēņiem viņu zāģa gadījumā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:55, pirms 2 gadiem
Pāzīstu Zoriku no bērnības, jau tad zinājām ka būs kaut kas wow. Valstvienības clutch spēlētājs
Slēpts komentārs: Es Black Bullet

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:57, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāpēc tad tagad pārsteigums ir Zoriks?
Nebiju gaidījis, ka tikai ar VEF profa pieredzi var šādi spēlēt!

  +5 [+] [-]

, 2023-09-03 14:57, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāpēc tad tagad pārsteigums ir Zoriks?
Ja runā par pārsteigumiem, tad jau var teikt, ka pārsteigums ir vispār visa komanda. Arī saspēlnieku ziņā labs pārsteigums ir abi, Zoriks un Žagars, tīri tādā ziņā, ka pie šādas atbildības un spiediena viņu sniegums nepazūd, bet pat kāpj. Tā ir laba zīme visai izlasei. Jo šobrīd, pēc trim tik jaudīgiem mačiem ar pasaules top izlasēm, jau viņu sniegumu vairs nevar saukt par veiksmi vai laimīgu sakritību. Te mēs jau uzskatāmi parādam, ka visa komanda pieder Eiropas un pasaules elitei.

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:58, pirms 2 gadiem
GreenBoston#7 rakstīja: Ja vācieši uzvar slovēņus tad mums jāspēlē pret vāciešiem,jo tie +/- mūsu grupā ir pārāk lieli lai mēs tiktu uz slovēņiem viņu zāģa gadījumā
kādi vēl +/-, ko tu tu sarežģī to tekstu.
Ja Spānija uzvar mēs pirmie, ja Kanāda - mēs otrie.

Attiecīgi taspats ar Ger, SLO.

Attiecīgi pirmie pret otrajiem.

  +5 [+] [-]

, 2023-09-03 14:58, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nevis nelabojams, bet reālists. Hokeju spēlē neliela daļa valstu, labā līmenī vēl mazāk. Es saprotu, esi fans, bet sāc reāli skatīties
Tev pašam arī patīk mērīties ar krāniņiem?

     [+] [-]

, 2023-09-03 14:58, pirms 2 gadiem
Kāds nezin kur citas spēles var skatīties pa brīvo?

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:58, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jā, bet tie favorīti nebija ne tuvu ar spēcīgo sastāvu. Asv vispār 9 no koledzās
es to visu zinu, pietiekami sekoju līdzi. un piekrītu par turnīru mērogiem, prestižiem utt.
Bet vidējam latvietim (kas neseko sportam ikdienā) tā hokeja bronza rūpēs vairāk. Pilnīgi noteikti nekā basketa 1/4fināls. un nepamet pārliecība, ka droši vien arī vairāk nekā basketbola medaļa (ja izdotos).

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 14:59, pirms 2 gadiem
Pilnīgi vienalga ar ko spēlēt, jo mums jau nāca pretī Francija, Spānija, tāpati Brazīlija uzvarēja Kanādu, Kanāda uzvarēja Latviju, un Latvija uzvarēja Brazīliju ar +20 par vietu top 8. Katra spēle ir citādāka un Latvija var spēlet ar pilnīgi jebkuru komandu. Mēs jau ar visām spēcīgajām esam izspēlējuši, Slovēnijai grupā vispār bomži.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 14:59, pirms 2 gadiem
Prieks skatīties tādu spēli,ja nebūtu vēl jānervozē,tad būtu pavisam labi.Šoreiz vismaz nebija jāizslēdz dators

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:00, pirms 2 gadiem
heh rakstīja: Ja vēl Spānija šodien uzvar tad diena būs izdevusies par visiem 200
Nevajag Spāniju. Kanādai un USA divas nākošās uzvaras, tad mums pietiek ar vienu uzvaru, lai kvalificētos Parīzei

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:00, pirms 2 gadiem
MazaFaka5 rakstīja: Tagad laiks dainelim un koka kājām pārsteigt pasauli un Latviju
Ja futbola izlase cīnītos un uzvarētu ar labu spēli Euro 2024 kvali, tas būtu vārdiem neaprakstāms sasniegums

  -2 [+] [-]

, 2023-09-03 15:00, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Nebiju gaidījis, ka tikai ar VEF profa pieredzi var šādi spēlēt!
Tur jau tā lieta, ka pieredze maza nav un viņu izvirzīja kā līderi tur. Tas ir bonuss, ja attīsties uz vietas

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:01, pirms 2 gadiem
Slauka1267 rakstīja: Kāds nezin kur citas spēles var skatīties pa brīvo?
https://livetv.sx/enx/eventinfo/151...
Uz priekšu!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 15:01, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ja runā par pārsteigumiem, tad jau var teikt, ka pārsteigums ir vispār visa komanda. Arī saspēlnieku ziņā labs pārsteigums ir abi, Zoriks un Žagars, tīri tādā ziņā, ka pie šādas atbildības un spiediena viņu sniegums nepazūd, bet pat kāpj. Tā ir laba zīme visai izlasei. Jo šobrīd, pēc trim tik jaudīgiem mačiem ar pasaules top izlasēm, jau viņu sniegumu vairs nevar saukt par veiksmi vai laimīgu sakritību. Te mēs jau uzskatāmi parādam, ka visa komanda pieder Eiropas un pasaules elitei.
Tev ir viennozīmīga taisnība! No Žagara biju gaidījis dominanci uzbrukumā, bet ne tik rezultatīvu periodu

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:02, pirms 2 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Pāzīstu Zoriku no bērnības, jau tad zinājām ka būs kaut kas wow. Valstvienības clutch spēlētājs
Latviešu slim reaper
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 15:07, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tur jau tā lieta, ka pieredze maza nav un viņu izvirzīja kā līderi tur. Tas ir bonuss, ja attīsties uz vietas
Komandai šodien 24 piespēles un 6 kļūdas!
Nepateiksi, ka Latvijai ir jauni un mazpieredzējuši tieši pasaules līmenī- saspēlnieki!

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 15:07, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Viss ir vienkārši - ir liela masa ar mājsaimniecēm un tādiem, kam sports ikdienā praktiski neinteresē, tiem škodas desmito izlašu ledus turnīrs būs mīļāks (iegājusies tradīcija) un galīgi nav žēl. Lai dod arī visas tās "gada balvas" kopā ar visiem skeletoniem utt, tas viss ir iekšējai lietošanai.

Sporta pasaulē, sporta līdzjutējiem, protams, skaidrs, ka basīša panākums jau tagad ir 5 stāvus augstāk.
Arī Porziņģis sēdēja hokeja tribīnēs. Viņš ir mājsaimnieks vai tāds, kuram sports neinteresē?

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 15:08, pirms 2 gadiem
Lieliska, neaizmirstama spēle. Braucam uz Manilu! Domāju, ka Latvijas basketbolisti paši neapzinās savu iespēju grieztus. Varam pavisam noraut jumtu! Lai izdodas!

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 15:08, pirms 2 gadiem
Uz priekšu latvieši!🇱🇻
Mūsu Zeme - LATVIJA!🇱🇻🇱🇻
Par Mūsu LIELO, MĪĻO, STIPRO LATVIJU 🇱🇻🇱🇻🇱🇻 💕💪 🔥

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:10, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Komandai šodien 24 piespēles un 6 kļūdas!
Nepateiksi, ka Latvijai ir jauni un mazpieredzējuši tieši pasaules līmenī- saspēlnieki!
Atkarīgs ko nozīmē pasaule līmeņa, spēle gāja no rokas un mentali turēja spiedienu

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:11, pirms 2 gadiem
Apsveicu ar vesturisku top8 mūsu izlasi.
Joprojām ierēcu par visiem "ekspertiem", kas nolika A.Kuruca iekļaušanu sastavā.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:13, pirms 2 gadiem
Detection rakstīja: Apsveicu ar vesturisku top8 mūsu izlasi.
Joprojām ierēcu par visiem "ekspertiem", kas nolika A.Kuruca iekļaušanu sastavā.
Nav iemesla ierēkt, jo bija pamatojums tam
Slēpts komentārs: Es Black Bullet

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:13, pirms 2 gadiem
Lai tik nāk ASV pretim, parādīsim, kurš te ir noteicējs laukumā. Latvija, uz priekšu.

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 15:14, pirms 2 gadiem
Nu te bez liekiem komentāriem! Ko - man - da!!! Ar Luku Banki kā treneru treneri, kāds mums NEKAD nav bijis! Un šoreiz, jā, MVP - Andrejs Gražulis! Bravo, tāds lepnums par pilnīgi visiem!

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 15:15, pirms 2 gadiem
Viensviensvīrs rakstīja: Ceturtdaļfināls pasaules kausā basketbolā ir 3x lielāks sasniegums nekā bronza hokejā.
kapēc būtu jāsalīdzina ???

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:16, pirms 2 gadiem
Jāatzīst, Banki vienīgais juta un zināja, kuri būs tie īstie šim PK un katrai spēlei. Līdzjutēju domas dalījās.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 15:17, pirms 2 gadiem
Mūsu komandas spēks ir tas, ka mums nav izteikti viena spēlētāja, ko vajadzētu apturēt, lai komanda apstātos. Vienmēr atrodas cits, kurš pavelk

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:19, pirms 2 gadiem
Vajag vēl divas uzvaras! Malacīši!!! Top 8 of the WORLD!!!!!!!

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:20, pirms 2 gadiem
Tas ir kosmoss. Grūti aptvert, ko jau ir sasniegusi mūsu izlase.

  +6 [+] [-]

, 2023-09-03 15:20, pirms 2 gadiem
rawzera atbalstitajs rakstīja: Abi vienlīdz nozīmīgi sasniegumi. Salīdzināt tagad kurš sasniegums labāks par otru ir diezgan zemiski.
Šis gads sportā LV ir fenomenāls. Un vēl nekas nav beidzies.
Kompleksu mākti cilvēki, tiem nekas nepalīdzēs. Tur var tik līdzjūtību izteikt, ja šādā brīdī pirmais, ko gribas darīt, ir "mērīties ar krāniņiem".

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:20, pirms 2 gadiem
kur stūlbiem jābūt,lai teiktu,ka hokeja bronza ir mazvērtīgāka par basīša bronzu
Mēs esam ~2 000 000,bet hokejā esam trešie stiprākie PASAULĒ,basītī esam astotniekā ar potenciālu paņemt medaļas, par bmx,3x3, boksu, pludmales volejbolu,lielo tenisu,bobsleju, skeletonu un t.t. nerunājot
lietuvieši,igauņi,brazīļi,rašisti nobāl,cik MŪSU ZEME LATVIJA ir sportiska

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 15:21, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Lieliska, neaizmirstama spēle. Braucam uz Manilu! Domāju, ka Latvijas basketbolisti paši neapzinās savu iespēju grieztus. Varam pavisam noraut jumtu! Lai izdodas!
ja tu no Austrālijas, tad piedodami, bet pie mums vārdu- griesti raksta ar s

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:23, pirms 2 gadiem
Lūka magic apturets

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:23, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Kompleksu mākti cilvēki, tiem nekas nepalīdzēs. Tur var tik līdzjūtību izteikt, ja šādā brīdī pirmais, ko gribas darīt, ir "mērīties ar krāniņiem".
Mērīšanos vispar sāka sievietes, ja runājam par pasauli vispār

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:26, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Kompleksu mākti cilvēki, tiem nekas nepalīdzēs. Tur var tik līdzjūtību izteikt, ja šādā brīdī pirmais, ko gribas darīt, ir "mērīties ar krāniņiem".
Tā jau nav mērīšanās, vienkārši daudzi spriež no veselā saprāta puses, citi no emociju

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:27, pirms 2 gadiem
Nja, pret Slovēniju būtu daudz vieglāk, koncentrējies tik uz Luku.
Vācija baigā mašīna.

  +4 [+] [-]

, 2023-09-03 15:27, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Tātad, ieliekot šo manā tekstā, sanāk, ka Porziņģim Škoda būs mīļāka par baša PK un to bronzu vērtēs augstāk? Kaut kā stipri šaubos, Saš.
Būs tādi, kuriem labāk patiks viens, citiem otrs, jā. Taču būtu lieliski arī atbalstīt vienam otru par to, kas atkarīgs no pašiem. Mums bijuši tik daudz skaistu zaudējumu sporta, un šogad mums beidzot salikušās gan smukas, gan nesmukas uzvaras. To arī svinam. Par jebkādām salīdzināšanām - ja ne uzreiz, tad palēnām viss sakārtojas svarīguma secībā. Neuztraucies, basketbola izlase netiks apdalīta, taču kaut kādi mājsaimnieču argumenti vnk neiztur kritiku.

  +5 [+] [-]

, 2023-09-03 15:28, pirms 2 gadiem
ir jālepojas,nevis jāstrīdas,kura sporta veida medaļa "ir labāka"

  -2 [+] [-]

, 2023-09-03 15:28, pirms 2 gadiem
nāksies vēl skatīties šo briesmīgo sporta veidu 😭

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:28, pirms 2 gadiem
..zvēri.. Kuruci ir hyligani laba nozīmē..taisa piezīmes,bet arī samet ko vajag un aizsardzība plosās..

  -3 [+] [-]

, 2023-09-03 15:29, pirms 2 gadiem
Ak diez’, pie kājas tad jobanais trīs pirkstu pierīšu hokejs ar saviem bezzobainajiem faniem un pavasara mājsaimniecēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:30, pirms 2 gadiem
Tagad jātur īkšķi par spāņiem. Vācija šogad kā ceļarullis.

  -4 [+] [-]

, 2023-09-03 15:30, pirms 2 gadiem
cesinieks777 rakstīja: ..zvēri.. Kuruci ir hyligani laba nozīmē..taisa piezīmes,bet arī samet ko vajag un aizsardzība plosās..
Rodionam šodien sliktāka spēle un tà tēlošana beigās par ko Banki lamājās

  +5 [+] [-]

, 2023-09-03 15:31, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: es to visu zinu, pietiekami sekoju līdzi. un piekrītu par turnīru mērogiem, prestižiem utt.
Bet vidējam latvietim (kas neseko sportam ikdienā) tā hokeja bronza rūpēs vairāk. Pilnīgi noteikti nekā basketa 1/4fināls. un nepamet pārliecība, ka droši vien arī vairāk nekā basketbola medaļa (ja izdotos).
Es, kā cilvēks, kurš ikdienā baigi vairs neseko sportam līdzi, varu teikt, ka abas izlases sagādā apmēram vienādu gandarījumu. Un pat ne tik daudz tās uzvaras (protams, arī tas), bet tieši tas komandas gars, saliedzētība, pārliecība par saviem spēkiem utt., kas LV vispār pasmagi iztrūkst jau izsenis. Sūds tur ar visām medaļām un prestižiem, tieši tas ir tas, kas dod vislielāko pozitīvo emociju.

  +6 [+] [-]

, 2023-09-03 15:32, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā jau nav mērīšanās, vienkārši daudzi spriež no veselā saprāta puses, citi no emociju
Man piemēram pilnībā pajāt par regbiju. Neinteresē, nepatīk un viss. Latvija aizbrīnumotos līdz 1/8 un man tas būtu jāuzskata par nozīmīgāku kā maniem iemīļotajiem basketbulu un hokeju? Ej paskrien pret vēju veselo saprātu izvēdināt.

  -3 [+] [-]

, 2023-09-03 15:32, pirms 2 gadiem
polārlācēns rakstīja: Tagad jātur īkšķi par spāņiem. Vācija šogad kā ceļarullis.
Vāciešiem viens NBA spēlētājs ārā un Šrēderam problēmas ar muguru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2023-09-03 15:34, pirms 2 gadiem
Gražulim rados nav Brazīļi ? Bra izlase viņu visu laiku par savējo uzskatīja un atstāja brīvu.

  +4 [+] [-]

, 2023-09-03 15:35, pirms 2 gadiem
artenio rakstīja: kur stūlbiem jābūt,lai teiktu,ka hokeja bronza ir mazvērtīgāka par basīša bronzu
Mēs esam ~2 000 000,bet hokejā esam trešie stiprākie PASAULĒ,basītī esam astotniekā ar potenciālu paņemt medaļas, par bmx,3x3, boksu, pludmales volejbolu,lielo tenisu,bobsleju, skeletonu un t.t. nerunājot
lietuvieši,igauņi,brazīļi,rašisti nobāl,cik MŪSU ZEME LATVIJA ir sportiska
Pilnīgi piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:35, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņi jau ir pārspējuši hokeju, tur īsti diskusijai nevajadzētu būt
kāda sakarā pārspējuši ???

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:37, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Mērīšanos vispar sāka sievietes, ja runājam par pasauli vispār
Ekspertu eksperts ierunājās

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 15:37, pirms 2 gadiem
Igauņi, lietuvieši priecājas gan par Latvijas hokeja izlasi, gan par basketbola izlasi!

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:37, pirms 2 gadiem
eziitis rakstīja: Man piemēram pilnībā pajāt par regbiju. Neinteresē, nepatīk un viss. Latvija aizbrīnumotos līdz 1/8 un man tas būtu jāuzskata par nozīmīgāku kā maniem iemīļotajiem basketbulu un hokeju? Ej paskrien pret vēju veselo saprātu izvēdināt.
Vienalga jau ir par tavu uzskatu, svarīgākais ir tas novērtējums. Pats pasaki, ka Tu nedomātu ar veselo saprātu, bet balstītos uz emocijām, jo tev tas būtu tuvāks

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:38, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā jau nav mērīšanās, vienkārši daudzi spriež no veselā saprāta puses, citi no emociju
Kā tieši no veselā saprāta var salīdzināt ābolus ar apelsīniem? Ja runājam tīri valsts sasniegumu konteksta, tas, ka varam tik nejēdzīgi dārgu sportu atļauties spēlēt tik augstā līmenī, ir pierādījums, ka nekādi nabagi neesam. Basītim popularitāte ir no zemās ieejas barjeras. Nav ko salīdzināt. Lai gan, man liels prieks, ka varam te tagad strīdēties, vai bleķis hokejā ir svarīgāks par top8 pasaulē basī.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:39, pirms 2 gadiem
Ha-ha rakstīja: kāda sakarā pārspējuši ???
Vienkārši, ja atmetam emocijas un tikai skatāmies sportisko pusi, tad jā, mēs esam tikuši ar basketbola izlasi augstāk, dēļ visas konkurences utt.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 15:40, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Ekspertu eksperts ierunājās
Eksperts ir aburts!
Šis piesauca, ka izcīnīs sudrabu

Es domāju, ka varētu pat netikt no grupas ārā!

  -2 [+] [-]

, 2023-09-03 15:40, pirms 2 gadiem
artenio rakstīja: kur stūlbiem jābūt,lai teiktu,ka hokeja bronza ir mazvērtīgāka par basīša bronzu
Mēs esam ~2 000 000,bet hokejā esam trešie stiprākie PASAULĒ,basītī esam astotniekā ar potenciālu paņemt medaļas, par bmx,3x3, boksu, pludmales volejbolu,lielo tenisu,bobsleju, skeletonu un t.t. nerunājot
lietuvieši,igauņi,brazīļi,rašisti nobāl,cik MŪSU ZEME LATVIJA ir sportiska
Pat nepieminot škodu, viss pārējais, ko sarakstīji, ir rēcīgākais koments, ko pa ilgiem laikiem esmu lasījis. Izskatās, ka tev ne tikai nav nojausmas par konkurences lielumu sporta veidos, bet tev pat nav nojausmas, ka eksistē desmitiem un simtiem citu sporta veidu, kur tām citām valstīm ir daudz vairāk panākumu, nekā mums

haha, a tu domā, ka visur sporta ziņas izskatās tāpat, kā mums un visi liek pirmajās lapās mūsu bobslejistus un bmxistus

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:40, pirms 2 gadiem
LR9 rakstīja: Kā tieši no veselā saprāta var salīdzināt ābolus ar apelsīniem? Ja runājam tīri valsts sasniegumu konteksta, tas, ka varam tik nejēdzīgi dārgu sportu atļauties spēlēt tik augstā līmenī, ir pierādījums, ka nekādi nabagi neesam. Basītim popularitāte ir no zemās ieejas barjeras. Nav ko salīdzināt. Lai gan, man liels prieks, ka varam te tagad strīdēties, vai bleķis hokejā ir svarīgāks par top8 pasaulē basī.
Var paskatīties kā izlases gatavojas, kā uztver čempi. Konkurenci uz vienu un otru utt. Protams, ka labi, ka varam tā diskutēt un kopumā tas ir vajadzīgs. Interesantāk ir

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:42, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vienalga jau ir par tavu uzskatu, svarīgākais ir tas novērtējums. Pats pasaki, ka Tu nedomātu ar veselo saprātu, bet balstītos uz emocijām, jo tev tas būtu tuvāks
Veselie saprāti lai iet uz toto kantoriem pelnīt naudu. Man sports pirmkārt, otrkārt... trīspadsmitkārt ir emocijas. Gan Hokejā, gan basketā, gan handbolā, gan vieglatlētikā, gan, gan, gan...

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:44, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nevis nelabojams, bet reālists. Hokeju spēlē neliela daļa valstu, labā līmenī vēl mazāk. Es saprotu, esi fans, bet sāc reāli skatīties
Eiropā visi spēlē gan hokeju gan basketbolu...Latvijā ir 60 basketbola skolas, hokejā ...??? nu reālist, un tagad pastāsti , kad Latvija nākošo reizi brauks uz pasaules čempi ...???

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 15:45, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Var paskatīties kā izlases gatavojas, kā uztver čempi. Konkurenci uz vienu un otru utt. Protams, ka labi, ka varam tā diskutēt un kopumā tas ir vajadzīgs. Interesantāk ir
Dienvidsudānai piemēram vispār nav kur spēlēt!
Vēl sliktāk kā Latvijas hokeja izlasei 1997 gadā!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:46, pirms 2 gadiem
eziitis rakstīja: Veselie saprāti lai iet uz toto kantoriem pelnīt naudu. Man sports pirmkārt, otrkārt... trīspadsmitkārt ir emocijas. Gan Hokejā, gan basketā, gan handbolā, gan vieglatlētikā, gan, gan, gan...
Nu jā, bet tas ir tev. Es tāpēc vairāk pieturos pie vairāk veselā saprāta, jo ja spriežu pēc emocijām, tad basis, volis, kur šogad meitenes un puiši super nospēlēja un pāris citas lietas būtu augstāk kā hoķis, jo man tas neraisa tik lielas emocijas un azartu

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:47, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vienkārši, ja atmetam emocijas un tikai skatāmies sportisko pusi, tad jā, mēs esam tikuši ar basketbola izlasi augstāk, dēļ visas konkurences utt.
Sportiskā puse tas ir taustāms rezultāts ,pagaidām ir tikai skaistas uzvaras kuras rada nenormālu prieku,bet rezultāti vēl nav zinu un ceru ka būs ,bet vel jāpagaida pirms bļaut

  -2 [+] [-]

, 2023-09-03 15:48, pirms 2 gadiem
Ha-ha rakstīja: Eiropā visi spēlē gan hokeju gan basketbolu...Latvijā ir 60 basketbola skolas, hokejā ...??? nu reālist, un tagad pastāsti , kad Latvija nākošo reizi brauks uz pasaules čempi ...???
Visi nespēlē. Hokejā brauks gandrīz katru gadu, pat ja izkritīs uzreiz atpakaļ būs, kamēr basketbolā nav teikts vai spēsim izkonkurēt vietu nākamajā atlases ciklā

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:48, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Sportiskā puse tas ir taustāms rezultāts ,pagaidām ir tikai skaistas uzvaras kuras rada nenormālu prieku,bet rezultāti vēl nav zinu un ceru ka būs ,bet vel jāpagaida pirms bļaut
Vispār jau mums ir 8nieks, kā minimums

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:49, pirms 2 gadiem
Beidzot arī Fība rangā būsim augstu, jo tikai dēļ Fiba ranga- izlozē dabūjām Kanādu!

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:49, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Eksperts ir aburts!
Šis piesauca, ka izcīnīs sudrabu

Es domāju, ka varētu pat netikt no grupas ārā!
Labāk sāpīgs zaudējums finālā vai episka uzvara mazajā finālā?

  -3 [+] [-]

, 2023-09-03 15:49, pirms 2 gadiem
alexy rakstīja: Būs tādi, kuriem labāk patiks viens, citiem otrs, jā. Taču būtu lieliski arī atbalstīt vienam otru par to, kas atkarīgs no pašiem. Mums bijuši tik daudz skaistu zaudējumu sporta, un šogad mums beidzot salikušās gan smukas, gan nesmukas uzvaras. To arī svinam. Par jebkādām salīdzināšanām - ja ne uzreiz, tad palēnām viss sakārtojas svarīguma secībā. Neuztraucies, basketbola izlase netiks apdalīta, taču kaut kādi mājsaimnieču argumenti vnk neiztur kritiku.
Saš, es tikai atbildēju, tas pirmkārt.

Otrkārt, Tu laikam tomēr nesaproti, ko tieši gribēju pateikt. Es par visādām "gada balvām". Liela cilvēku masa ir tādi, kas ikdienā par sportu neko neinteresējas. Es runāju par viņiem. Tiem, visticamāk, škodas bronza būs augstāka. Jo fanot par škodu ir ikpavasara tradīcija. Šie cilvēki neanalizēs ne kkādas tur izplatības pasaulē, ne sastāvus. Un viņi kā daudzskaitlīga masa nosvērs popularitātes kausus par labu škodai. Es vnk konstatēju faktu, man nav žēl par to.

Es neapgalvoju, ka škodu skatījās TIKAI viņi.
Un es neapgalvoju, ka škoda mīļāka būs TIKAI viņiem - ir taču speciālā hokeja publika, kam vnk ļoti hokejs patīk (kgan mēs zinām bdieni - kārtīgs hokeja cienītājs, bet ne jau škodas. Īsta hokeja. Viņš nesvērs svaru kausu par labu škodas bronzai).

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:49, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Var paskatīties kā izlases gatavojas, kā uztver čempi. Konkurenci uz vienu un otru utt. Protams, ka labi, ka varam tā diskutēt un kopumā tas ir vajadzīgs. Interesantāk ir
Kā vienā "izlasēs" sapirkti kanādieši un krievi, tā otrā amīši. Realitātē spēcīgas izlases hokejā ir par pāris mazāk kā basī, bet nostādīt, ka tur ir būtiska sportiskā atšķirība nebūt nav korekti. Par "zvaigžģu" iztrūkumu varētu piekrist, bet tur pamatā ir NHL nejēdzīgā gaļasmašīna. Lai karjeras neapraujas, visas tās "zvaigznes" starpsezonās ir smagi uz adatas, lai līdz sezonai sistēma tīra. Ozoliņš var D***T, ka tāds kombains ir normāls, cik grib, bet te ir rezultāts, lielākie vārdi sportā uz čempi nebrauc, jo nevar vēl papildus slodzi pavilkt.

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:50, pirms 2 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: esam top 8 pasaulē, bet uz olimpiādi droši vien netiksim. labāk skatīsimies filīpīniešus, kuri kāsis visiem ar -50
kā pingvīnu zeme mēs varētu tikt no Antarktīdas

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:51, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār jau mums ir 8nieks, kā minimums
brīvdienai par īsu

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:51, pirms 2 gadiem
Visi pāli jau?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:52, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Labāk sāpīgs zaudējums finālā vai episka uzvara mazajā finālā?
Zaudēt ASV nebūtu sāpīgi, bet galvenais mērķis ir tikt uz OS, jo tur tiešām varētu spēlēt visi labākie!

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:53, pirms 2 gadiem
Latvis rakstīja: Praktiski visi šie latviešu spēlētāji savā vecumā ir bijuši starp Eiropas čempionātu medaļniekiem, līdz ar to arī rezultāts, Pasaules kausa 1/4 fināls!!!
ļoti laba doma ('points')! tā arī ir! uzvarētāju mentalitāte ir un nostiprinās!

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:54, pirms 2 gadiem
LR9 rakstīja: Kā vienā "izlasēs" sapirkti kanādieši un krievi, tā otrā amīši. Realitātē spēcīgas izlases hokejā ir par pāris mazāk kā basī, bet nostādīt, ka tur ir būtiska sportiskā atšķirība nebūt nav korekti. Par "zvaigžģu" iztrūkumu varētu piekrist, bet tur pamatā ir NHL nejēdzīgā gaļasmašīna. Lai karjeras neapraujas, visas tās "zvaigznes" starpsezonās ir smagi uz adatas, lai līdz sezonai sistēma tīra. Ozoliņš var D***T, ka tāds kombains ir normāls, cik grib, bet te ir rezultāts, lielākie vārdi sportā uz čempi nebrauc, jo nevar vēl papildus slodzi pavilkt.
Basketbolā ir mazāks naturalizēto apjoms. Par pārējo daļēji var piekrist

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:57, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār jau mums ir 8nieks, kā minimums
Tas nav nekas taustāms mana skatijumā ,būs olimpiāde pa tiešo vai medaļa tad jā .Ceru ka viss izdosies

     [+] [-]

, 2023-09-03 15:57, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Basketbolā ir mazāks naturalizēto apjoms. Par pārējo daļēji var piekrist
Maisam gals vaļā, tāds cirks kā šogad ir pirmoreiz. "Lai padarītu turnīru konkurētspējīgāku" drošvien būs vēl pielaides un problēma padziļināsies. Prieks gan, ka, vismaz pagaidām, izskatās, ka tā naturalizēšana ne sūda nav palīdzējusi, tik cik uz olimpiskajām tikt un noraut -55.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 15:57, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Saš, es tikai atbildēju, tas pirmkārt.

Otrkārt, Tu laikam tomēr nesaproti, ko tieši gribēju pateikt. Es par visādām "gada balvām". Liela cilvēku masa ir tādi, kas ikdienā par sportu neko neinteresējas. Es runāju par viņiem. Tiem, visticamāk, škodas bronza būs augstāka. Jo fanot par škodu ir ikpavasara tradīcija. Šie cilvēki neanalizēs ne kkādas tur izplatības pasaulē, ne sastāvus. Un viņi kā daudzskaitlīga masa nosvērs popularitātes kausus par labu škodai. Es vnk konstatēju faktu, man nav žēl par to.

Es neapgalvoju, ka škodu skatījās TIKAI viņi.
Un es neapgalvoju, ka škoda mīļāka būs TIKAI viņiem - ir taču speciālā hokeja publika, kam vnk ļoti hokejs patīk (kgan mēs zinām bdieni - kārtīgs hokeja cienītājs, bet ne jau škodas. Īsta hokeja. Viņš nesvērs svaru kausu par labu škodas bronzai).
Es pareizi saprotu? Tu visus aicini būt par aitām? Lasi - ja globāli basketbols ir populārāks par hokeju, tad nedrīkst, NEDRĪKST otro likt augstākā plauktiņā!
Ja tagad Latvijas lauku hokeja izlase spēlētu PK, Tu viņu uzvaras vērtētu augstāk kā basketa uzvaras?

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 16:00, pirms 2 gadiem
eziitis rakstīja: Es pareizi saprotu? Tu visus aicini būt par aitām? Lasi - ja globāli basketbols ir populārāks par hokeju, tad nedrīkst, NEDRĪKST otro likt augstākā plauktiņā!
Ja tagad Latvijas lauku hokeja izlase spēlētu PK, Tu viņu uzvaras vērtētu augstāk kā basketa uzvaras?
Personīgi vari likt, bet valstiskā līmenī, saistībā ar balvām utt. Tas nebūtu pareizi. Te jau ir svarīgi kā skatās uz to situāciju, viens ir skatīties no tavas patikas, otrs skatīties no valsts puses uz to, tie abi ne vienmēr būs kopīgi redzējumi

     [+] [-]

, 2023-09-03 16:00, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tas nav nekas taustāms mana skatijumā ,būs olimpiāde pa tiešo vai medaļa tad jā .Ceru ka viss izdosies
FIBA rangs un izloze!

     [+] [-]

, 2023-09-03 16:01, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Zaudēt ASV nebūtu sāpīgi, bet galvenais mērķis ir tikt uz OS, jo tur tiešām varētu spēlēt visi labākie!
Ja zaudē pamatīgi, tad jau laikam mazāk, bet, ja zaudē finālā sīvā cīņā, tad pilnīgi vienalga, kas tur pretī ir, tas ir īpaši sāpīgi, manuprāt.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 16:01, pirms 2 gadiem
Eu, wtf, ko leiši dara!?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 16:02, pirms 2 gadiem
Sviests, ka ne LTU, ne SLO-GER spēles neviens no komerckanāliem netranslē - tv6 kuro reizi griež un riņķi šķūnu tīrītājus un Open LV atkārtojumu, tiešām tāda nabadzība?

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 16:05, pirms 2 gadiem
Treneris 70 procenti

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 16:07, pirms 2 gadiem
Leišiem 100% 3pt pagaidām, kosmosā krīt

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 16:07, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Un es neapgalvoju, ka škoda mīļāka būs TIKAI viņiem - ir taču speciālā hokeja publika, kam vnk ļoti hokejs patīk (kgan mēs zinām bdieni - kārtīgs hokeja cienītājs, bet ne jau škodas. Īsta hokeja. Viņš nesvērs svaru kausu par labu škodas bronzai).
a ko, Daugaviņš kroketu spēlēja Rīgas un Nokias arēnā līdz 28. maijam?
Spēles kvalitāte nemaz nebija slikta. īsta hokeja fanam patīk hokejs arī tad, ja to nespēlē pasaules spožākās supermegazvaigznes (kaut gan tas pasākumu var padarīt interesantāku.)
Bija interesantas un kvalitatīvas spēles (ne tikai ar Latvijas dalību), un, ja cilvēkam patīk hokejs, nevis pliki uzvārdi, tad PČ 2023 nebija sūdīga vai viduvēja izklaide.

  -4 [+] [-]

, 2023-09-03 16:11, pirms 2 gadiem
daleic1 rakstīja: Kāpēc tev gribas visu laiku tā melot?
99procenti no sporta ziņu satura Latvijā ir basis,hoķis,fucis,okupantu teniss,F-1
Tavi visi mīļie Lielie spirta veidi
Ne par ko citu vairs nav iespējas normāli uzzināt,ja dzīvo tikai Lv info telpā
Bet Tu lasīji, kādam komentāram es atbildēju?
Ja cilvēks nosauc tos bmx'us un saka, ka mēs esam baigie naži sportā, tad no kaut kurienes taču viņš to ir uzzinājis. Kad mums bobslejā kāds nošļūcis labi, mums taču to ieliek galvenajā lapā tajā dienā.

A viņam šķiet, ka arī Bulgārijā tajā brīdī ieliks to pašu galvenajā lapā. Un tur nemaz nebūs pilns ar pašiem saviem airētāji, džudistiem un stenda šāvējiem, kuri nebūs kaut ko izcīnījuši

Leiši, joptvai, viņiem bronzas baša os, viņiem PELDĒTĀJA (visa pasaule peld), viņiem gan jau vēl pilns ar sīkāku sportu medaļām, a džeks redz tikai mūsējos un domā, ka mēs sportā pārāki

  -2 [+] [-]

, 2023-09-03 16:13, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: a ko, Daugaviņš kroketu spēlēja Rīgas un Nokias arēnā līdz 28. maijam?
Spēles kvalitāte nemaz nebija slikta. īsta hokeja fanam patīk hokejs arī tad, ja to nespēlē pasaules spožākās supermegazvaigznes (kaut gan tas pasākumu var padarīt interesantāku.)
Bija interesantas un kvalitatīvas spēles (ne tikai ar Latvijas dalību), un, ja cilvēkam patīk hokejs, nevis pliki uzvārdi, tad PČ 2023 nebija sūdīga vai viduvēja izklaide.
Nevis pliki uzvārdi, bet nhl play off hoķīts, kur ar neapbruņotu aci pilnīgi cita intensitāte.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 16:19, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Nevis pliki uzvārdi, bet nhl play off hoķīts, kur ar neapbruņotu aci pilnīgi cita intensitāte.
Laukuma izmērs būtiski maina spēles ātrumu, eiropas hoķim jau sen bija jāsaprot, ka mazāks laukums = piesātinātāka spēle.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 16:20, pirms 2 gadiem
Kaut nu Lietuva tagad noturētu pārsvaru.

  +3 [+] [-]

, 2023-09-03 16:26, pirms 2 gadiem
Oii, leiši iedvesmojas laikam no mums, nolēmuši, ka viņiem arī vajag nolikt pie vietas kādu lielu komandu))
Un vācieši visai pamatīgi nolika slovēņus

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 16:40, pirms 2 gadiem
Džeki malači. Tagad tā arī turpināt. Gan medaļas, gan olimpiskās spēles ir reālas!

  +9 [+] [-]

, 2023-09-03 16:41, pirms 2 gadiem
P.s. tie krānu mērītāji, kam gribās salīdzināt, kurš sasniegums lielāks- vienkārši aizverieties un baudiet to, ka šogad Latvijai beidzot dažādos sporta veidos izdodas uzvarēt izšķirošās spēles, beidzot ir sasniegumi, nevis cerības uz nākamo čempi, kvali utt.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 16:55, pirms 2 gadiem
Nevaru saprast ,kad būs tā basketbola brīvdiena.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 17:01, pirms 2 gadiem
Kuzminsks monstrs pie atlēkošajām

     [+] [-]

, 2023-09-03 17:06, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: P.s. tie krānu mērītāji, kam gribās salīdzināt, kurš sasniegums lielāks- vienkārši aizverieties un baudiet to, ka šogad Latvijai beidzot dažādos sporta veidos izdodas uzvarēt izšķirošās spēles, beidzot ir sasniegumi, nevis cerības uz nākamo čempi, kvali utt.
Šoreiz tev pilnībā piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 17:09, pirms 2 gadiem
Leiši zvērā bliež.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 17:11, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: Leiši zvērā bliež.
cik ASV iemet, tik atspēlē un visu laiku +10
piespiež amerikāņus taisīt piezīmes aizsardzībā, jautājums - kam bumba kritīs grozā ilgāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 17:17, pirms 2 gadiem
ESP 48-38 CAN pēc 1. puslaika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 17:21, pirms 2 gadiem
Briest Latvijas Slovēnijas duelis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-03 17:22, pirms 2 gadiem
Cerams spāņi mums pasniegs pildītu primadonnu pončiku ar ābolu mutē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 17:27, pirms 2 gadiem
Sis Pasaules kauss paliks atmina ar musu izlasi un ar haosu tiesnesu darbibas- bardaks un nekompetence...

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 17:30, pirms 2 gadiem
rneilands rakstīja: Sis Pasaules kauss paliks atmina ar musu izlasi un ar haosu tiesnesu darbibas- bardaks un nekompetence...
tā ir visos pasaules kausos, kad sabrauc tiesneši no dažādiem kontinentiem.

     [+] [-]

, 2023-09-03 17:44, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viennozīmīgi!
..lien atpakaļ mucā dzīvniek...

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 17:50, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: P.s. tie krānu mērītāji, kam gribās salīdzināt, kurš sasniegums lielāks- vienkārši aizverieties un baudiet to, ka šogad Latvijai beidzot dažādos sporta veidos izdodas uzvarēt izšķirošās spēles, beidzot ir sasniegumi, nevis cerības uz nākamo čempi, kvali utt.
Piektdien izpogāsim horvātus futbolā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 17:51, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Gražulis mūsu Bārklijs!
Sers Gražulis,kā Čārlzs Bārklijs!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 17:51, pirms 2 gadiem
Logans Rojs rakstīja: Vèl tagad atceros ka divi "eksperti" sprieda par Lietuvas vājajiem saspēles vaditājiem pirms Latvijas-Lietuvas parbaudes speli. Viens bija aksts Martiņš Gulbis. Ka sauca otru?
Klīnisks āksts. Otrs boksera dibenlaiža, kas nolēmis ka saprot kaut ko no basketbola...

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 17:52, pirms 2 gadiem
mmm pončiks

     [+] [-]

, 2023-09-03 17:53, pirms 2 gadiem
Semarter rakstīja: Klīnisks āksts. Otrs boksera dibenlaiža, kas nolēmis ka saprot kaut ko no basketbola...
Pārbaudes spēles komentēja Gulbis un Šēnhofs nevis Zeps.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 17:57, pirms 2 gadiem
kanāda lidos lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2023-09-03 18:07, pirms 2 gadiem
Tiesasana atgadina musu prezidentus- viens- suk.tajs cekistam,otrs- da.nis,tresais- pretigais zids...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2023-09-03 18:24, pirms 2 gadiem
Ar ko atßkiras hokejs no basīša ?
Baksketbolistiem ir visi zobi

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 18:31, pirms 2 gadiem
A Burts ir atpakaļ rakstīja: Kas tev liek tā domāt?
Hokejā, lai tiktu pie Bronzas, bija jāuzvar 7 mačus no 10, pērtiķbolā pietiks ar 6 no 8
Arī basī kanāda ir labaka par spāņiem

  -3 [+] [-]

, 2023-09-03 18:31, pirms 2 gadiem
un tomēr šrjoders un citi vācu geji

     [+] [-]

, 2023-09-03 18:32, pirms 2 gadiem
j888 rakstīja: Arī basī kanāda ir labaka par spāņiem
Ko tu diskutē ar to pajoli

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 18:33, pirms 2 gadiem
Nu ko, pret Vāciju maucam, Kanāda pret Dončiku

  -1 [+] [-]

, 2023-09-03 18:34, pirms 2 gadiem
Kanāda ir maģiskaka komanda PK vēsture
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 18:37, pirms 2 gadiem
Nu ko
1/2 Kanāda - ASV

Latvija - Lietuvā

Nodrošinam OS un ejam pēc fināla

     [+] [-]

, 2023-09-03 18:56, pirms 2 gadiem
A Burts ir atpakaļ rakstīja: Kas tev liek tā domāt?
Hokejā, lai tiktu pie Bronzas, bija jāuzvar 7 mačus no 10, pērtiķbolā pietiks ar 6 no 8
Jau vienreiz tev skaidroju - basī tas tā nestrādā, jo basī ir vēl kvaļi. Basī tu netiec pa taisno, kā tas ir hoķi. Līdz ar to ja tu esi krāna mērītājs, tad rēķini, ka basī, lai tiktu pie medāļa no eiropas ir jāuzvar ap 20 mačiem.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 19:24, pirms 2 gadiem
apollon1313 rakstīja: Šis turnīrs pierāda, ka mums nav vajadzīgs Porziņģis ar savām "traumām" un pakļaušanos saviem Amerikas saimniekiem.
Aizver ībli, miskastniek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-03 21:40, pirms 2 gadiem
neērti lasīt šitos hokejs vs baskets krāniņu mērītājus, kas jums par problēmām? priecājamies par mūsējo spēli.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-03 22:38, pirms 2 gadiem
aizrādījums sportacentram, varētu jau nu ielikt kādu pretinieku trenera, spēlētāju komentāru, cik tur daudz vajag iztulkot.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-03 22:54, pirms 2 gadiem
A Burts ir atpakaļ rakstīja: Kas tev liek tā domāt?
Hokejā, lai tiktu pie Bronzas, bija jāuzvar 7 mačus no 10, pērtiķbolā pietiks ar 6 no 8
Paklau, man jau ir zinātniska interese, kā tieši tev tas ķobis strādā?

Tev precīzi izskaidro, kāpēc šādi argumenti ir pilnīgi absurdi un nekādi nesalīdzina škodas un basketa līmeni, a tu vienmēr vnk ieliec mīnusiņu un nākamajā dienā mauc atkal tieši to pašu
Kā tas notiek?
a) Tu izlasi, bet nesaproti
b) Izlasi, saproti, bet nākamajā dienā visu esi aizmirsis
c) Izlasi, saproti, bet SPECIĀLI troļļo, vnk reklamē škodu
d) nelasi, tikai ieliec mīnusu

Kurš variants īstais?

  +4 [+] [-]

, 2023-09-03 23:06, pirms 2 gadiem
A Burts ir atpakaļ rakstīja: Hoķī ir Bē, Cē, Dē un Žē grupas, tāpēc arī nekādi kvaļi netiek izspēlēti Apmēram tāpat, kā Futbolā Nāciju līgā Ja Hoķī būtu, kā pērtiķbolā, tad, grozi, kā gribi, Latvija arī uzvarētu tos nosacītos 20 mačus un būtu ja ne topā, tad vismaz 12niekā noteikti
eu, hallo! Basī kvalī mēs kopā ar serbiem un grieķiem aiz strīpas atstājām Beļģiju un Turciju. Turkiem ir 3.spēcīgākā vietējā līga pasaulē aiz NBA un spāņu ACB.

Tev tik labi sanāk, es iesaku pamēģināt arī florbolu ar futbolu tādiem argumentiem paķidāt, kas zina, kaut kur vēl sanāks, ka futbolam kaut kas ir vieglāk. Pārāk daudz vietu finālturnīrā, piemēram.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-04 06:35, pirms 2 gadiem
Buloņas mežu atkritums drīz aizmuldēsies tik tālu, ka liks Škodu augstāk par futbolu un regbiju, jo tur, redz, finālturnīros nav tik daudz spēļu jāaizvada un no grupas var izlīst laukā ar neizšķirtiem.

Sovoks aizsēdējies krievu infotelpā, kur kā svarīgākie sporta notikumi pasaulē cauru gadu tiek atspoguļoti KHL un daiļslidošana.