Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

NBA čempionam Porziņģim nepieciešama operācija, izlaidīšot pāris mēnešus

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

NBA čempionam Porziņģim nepieciešama operācija, izlaidīšot pāris mēnešus
Kristaps Porziņģis. Foto. AFP. Scanpix

ESPN vēstī, ka jaunajam NBA čempionam Kristapam Porziņģim būs nepieciešama traumētās kājas operācija, pēc kuras atlabšana ilgšot pāris mēnešus.

Kristaps Porziņģis NBA finālsērijas otrajā mačā iedzīvojās retā kājas savainojumā. Latvietis izlaida sērijas trešo un ceturto spēli, taču, neraugoties uz traumu, liepājnieks devās laukumā fināla noslēdzošajā mačā, palīdzot Bostonai tikt pie 18. titula kluba vēsturē.

ESPN vēstī, ka, lai sadziedētu kājas traumu, Porziņģim būs nepieciešama operācija. Sagaidāms, ka pēc tās atlabšanas laiks aizņems pāris mēnešus, raksta Ziemeļamerikas vadošais sporta medijs.

Tādējādi kļuvis teju pilnīgi skaidrs, ka 28 gadus vecais latvietis nevarēs palīdzēt Latvijas valstsvienībai jūlija sākumā gaidāmajā Parīzes olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā.

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/story/_/id...

     [+] [-]

, 2024-06-18 10:58, pirms 5 mēnešiem
Veči, bet šoreiz nav tas gadījums, kad var apelēt, ka arī citi sezonas laikā ir daudz spēlējuši un ir ar dažādām mikrotraumām. KP savainojums ir pietiekami nopietns, lai nebūtu iespēju pievienoties izlasei.

No otras puses tas tikai pastiprina sajūtu, ka pērn gan Porziņģis vienkārši uzlika mīksto izlasei...

     [+] [-]

, 2024-06-18 11:07, pirms 5 mēnešiem
kā teica bobiks, uzvarēt nevar ar tiem, kuru nav, jāspēlē ar tiem, kuri ir

  -3 [+] [-]

, 2024-06-18 11:07, pirms 5 mēnešiem
Atkal jādzīvo cerībās, ka varbūt nākamgad Eiropas čempionātā Kristaps palīdzēs un vienreiz Latvija tiks pie medaļām. Esam it kā basketbola valsts, bet ne reizi pēc neatkarības atgūšanas neesam izcīnījuši medaļas ne olimpiskās spēlēs, ne Eiropas čempionātos. Mūsu kaimiņiem Lietuvai tādas ir vairākas, bet pie medaļām Eiropā tikušas daudzas valstis- Lietuva, Francija, Spānija, Serbija, Slovēnija, Horvātija, Itālija, Grieķija, Turcija, Vācija, pat Krievija, , , , tikai ne Latvija, bet mēs briesmīgi lielamies par 5. vietām, ko daudzas basketbola valstis neskaita par atzīstamu panākumu. Vienmēr kaut kas traucē, spēlētāju traumas, disciplīnas trūkums. . .bet spēlētāju traumas,vai kāds nav ierindā citu iemeslu dēļir visām komandām. Varbūt kāds man atbildēs/ Kas ar mūsu izlasi ir, tā kā lāsts uzlikts.

     [+] [-]

, 2024-06-18 11:09, pirms 5 mēnešiem
Pieļauju, ka SOK/ IOC pārcels olimpiādes termiņu uz vēlāku datumu, ja kas- ir vēl rezerves:tipa Peiners un Biedriņš

  +1 [+] [-]

, 2024-06-18 11:12, pirms 5 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Atkal jādzīvo cerībās, ka varbūt nākamgad Eiropas čempionātā Kristaps palīdzēs un vienreiz Latvija tiks pie medaļām. Esam it kā basketbola valsts, bet ne reizi pēc neatkarības atgūšanas neesam izcīnījuši medaļas ne olimpiskās spēlēs, ne Eiropas čempionātos. Mūsu kaimiņiem Lietuvai tādas ir vairākas, bet pie medaļām Eiropā tikušas daudzas valstis- Lietuva, Francija, Spānija, Serbija, Slovēnija, Horvātija, Itālija, Grieķija, Turcija, Vācija, pat Krievija, , , , tikai ne Latvija, bet mēs briesmīgi lielamies par 5. vietām, ko daudzas basketbola valstis neskaita par atzīstamu panākumu. Vienmēr kaut kas traucē, spēlētāju traumas, disciplīnas trūkums. . .bet spēlētāju traumas,vai kāds nav ierindā citu iemeslu dēļir visām komandām. Varbūt kāds man atbildēs/ Kas ar mūsu izlasi ir, tā kā lāsts uzlikts.
Mūsu pašmāju basketbols neliecina, ka esam basketbola valsts diemžēl.

     [+] [-]

, 2024-06-18 11:13, pirms 5 mēnešiem
Prieks par KP un Bostonu!!!
Diemžēl izskatās ka KP stāsts bus kkur līdzigs Ilgauska stāstam- vienmēr cerēja ka spēles LT izlasē bet tā arī nepalīdzēja. Jāskatās arī kā iespēja pārējai LV izlasei!

  +1 [+] [-]

, 2024-06-18 11:17, pirms 5 mēnešiem
Te tik daudz pajoliņi ir! Čalim trauma, un protams Bostonai primārais ir ātrāk veikt operāciju ( nevis kaut kad augustā, septembrī),lai pēc tam KP var ātrāk sākt gatavoties jaunajai sezonai. 30miljoni tomēr algā jāmaksā! Un nez vai KP ar traumu izlasē tāpat varētu spēlēt baigās minūtes!

  -2 [+] [-]

, 2024-06-18 11:19, pirms 5 mēnešiem
vilkabele rakstīja: Prieks par KP un Bostonu!!!
Diemžēl izskatās ka KP stāsts bus kkur līdzigs Ilgauska stāstam- vienmēr cerēja ka spēles LT izlasē bet tā arī nepalīdzēja. Jāskatās arī kā iespēja pārējai LV izlasei!
Ilgausks savu izlasi nekur nav aizvedis(KP aizveda uz PK)!

un arī NBA čempions nav

     [+] [-]

, 2024-06-18 11:21, pirms 5 mēnešiem
Rēcīgi, ka Ilgausks skrēja pakaļ Lebronam uz Miami un tāpat zaudēja Mavs un titulu nedabūja

     [+] [-]

, 2024-06-18 11:21, pirms 5 mēnešiem
pļa, ģēniji saskrējuši - viņam kāja pietūkst jau no vienkāršas pastaigas, arī vienīgajā spēlē pēc traumas spēlēja uz 50%, a tagad būs LV izlases vilcējs visu kvali un olimpiādi??

ar šo traumu ir liels risks turklāt savainoties vēl pamatīgāk, un ir liela atšķirība - nospēlēt padsmit minūtes vienu spēli vai veselu turnīru
operācija ar vai bez celics gribēšanas ir jātaisa tagad

     [+] [-]

, 2024-06-18 11:32, pirms 5 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu laikam nesaproti, ka nba ir bizness. Kp ir traumatisks un diemžēl po parāda, ka mierīgi ar citu var iztikt un nemaksāt 30 miljonus. Īpaši, ka viņiem līgumi tagad jàpārslēdz būs
Nu pastāsti, kuri līgumi būs jāpārslēdz! Neaizmirsti pastāstīt arī par KP aktuālo līgumu!

  -1 [+] [-]

, 2024-06-18 11:33, pirms 5 mēnešiem
Piekrītu komentāram kurš teica ka lielākoties te loši tik muld!
Aizmirsāt galveno detaļu. Ir viena statistikas aile, kur pateikt tiem kam augums virs 221cm, nespēlē NBA ilgāk kad sasniedz 30gadu vecuma slieksni! Tātad padomājat kārtīgi. Kristapam būs 29šogad!!!!

     [+] [-]

, 2024-06-18 11:38, pirms 5 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Veči, bet šoreiz nav tas gadījums, kad var apelēt, ka arī citi sezonas laikā ir daudz spēlējuši un ir ar dažādām mikrotraumām. KP savainojums ir pietiekami nopietns, lai nebūtu iespēju pievienoties izlasei.

No otras puses tas tikai pastiprina sajūtu, ka pērn gan Porziņģis vienkārši uzlika mīksto izlasei...
Vai jau izvēlējies, kuru TV kāāānālu skatīsies Līgo naktī?

  +1 [+] [-]

, 2024-06-18 11:40, pirms 5 mēnešiem
Tanguay rakstīja: Piekrītu komentāram kurš teica ka lielākoties te loši tik muld!
Aizmirsāt galveno detaļu. Ir viena statistikas aile, kur pateikt tiem kam augums virs 221cm, nespēlē NBA ilgāk kad sasniedz 30gadu vecuma slieksni! Tātad padomājat kārtīgi. Kristapam būs 29šogad!!!!
Piekrītu, ja KP redz, ka var pavilkt izlasi, vai izcīnīt medaļas, tad spēlē izlasē.(pret GB, Turciju spēlēja)
Nevar to izdarīt, tad nespēlē(traumas, utt)!

  +1 [+] [-]

, 2024-06-18 11:44, pirms 5 mēnešiem
datmons rakstīja: Ilgausks savu izlasi nekur nav aizvedis(KP aizveda uz PK)!

un arī NBA čempions nav
Kad un kur viņš aizveda?Faktus,lūdzu!

  +1 [+] [-]

, 2024-06-18 11:49, pirms 5 mēnešiem
Tanguay rakstīja: Piekrītu komentāram kurš teica ka lielākoties te loši tik muld!
Aizmirsāt galveno detaļu. Ir viena statistikas aile, kur pateikt tiem kam augums virs 221cm, nespēlē NBA ilgāk kad sasniedz 30gadu vecuma slieksni! Tātad padomājat kārtīgi. Kristapam būs 29šogad!!!!
Par to jau skaidrs un traumas ir jāārstē laicīgi, it īpaši, šāda auguma spēlētājiem.
Par slodzi arī Eirolīgas komandās izteicos, jo daudzi tipiskie NBA fani arī ārpus šī saita pat nav uzzinājuši par nosacīti jauno Eirolīgas formātu un būtisku spēļu skaita pieaugumu arī Eiropas augstākā līmeņa basketbolā. Ķipa basketbola fani, bet dzīve beidzas ar NBA un izlasi.

     [+] [-]

, 2024-06-18 11:50, pirms 5 mēnešiem
Tanguay rakstīja: Piekrītu komentāram kurš teica ka lielākoties te loši tik muld!
Aizmirsāt galveno detaļu. Ir viena statistikas aile, kur pateikt tiem kam augums virs 221cm, nespēlē NBA ilgāk kad sasniedz 30gadu vecuma slieksni! Tātad padomājat kārtīgi. Kristapam būs 29šogad!!!!
Gribi teikt, ka bij veltīgas un naivas visu īsto Latvijas izlases fanu ekspektācijas un cerības attiecībā uz Porziņģi ??? !!!

  -1 [+] [-]

, 2024-06-18 11:55, pirms 5 mēnešiem
Tie, kuri te atļaujas šajā situācijā braukt augumā KP, manuprāt, reāli ir apmaldījušies lai neteiktu daudz skarbāk...Man arī ir žēl, un domāju, ka viņam pašam arī noteikti, bet nu kamon, džeks acīmredzami pusklibs, jātaisa operācija, ko jūs no viņa gribat? Te jau nav stāsts par vasaras individuālo programmu lai savestu kārtībā mikrotraumiņas un pienācīgi sagatavotos jaunajai sezonai.

     [+] [-]

, 2024-06-18 11:56, pirms 5 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Mediķiem labāk zināms, vai operācija jātaisa uz karstām pēdām. Bet varbūt vēl pāris mēnešus varēja atlikt? Skaidrs, ka Kristaps ar pilnu jaudu nevarētu spēlēt un palīdzēt izlasei. Bet jau viņa atrašanās uz soliņu pretiniekam liek rēķināties un iespaido gatavošanos taktiski, nezinot vai kādā brīdī viņš iznāks laukumā un arī pārējie spēlētāji justos pārliecinošāk, ja blakus būtu Kristaps.
Bet lēmums par operāciju Kristapam jāpieņem kopā ar mediķiem.
Protams žēl, ka atkal Latvijai neizdosies neko izcilu sasniegt olimpiādē, ja arī tur tiks. Varbūt kļūdos, bet bez Kristapa Latvijas izlasei virsotnes nesasniegt un pie medaļām netikt, to jau redzējām pēr pasaules mačos.
Tagad iedomājies, ka tu savam bosam vai kolēģiem pasaki - ai, ziniet, es varētu taisīt atvaļinājumā operāciju, bet netaisīšu, jo gribu patusēt ar čomiem un taisīšu tieši pirms atvaļinājuma beigām.

     [+] [-]

, 2024-06-18 11:56, pirms 5 mēnešiem
ne viens neprasa 3 zvaigžņu ordeni?

     [+] [-]

, 2024-06-18 11:57, pirms 5 mēnešiem
3P ar glanci rakstīja: Nu pastāsti, kuri līgumi būs jāpārslēdz! Neaizmirsti pastāstīt arī par KP aktuālo līgumu!
Sāksim ar Teitumu, kuram visticamāk max būs jādod

  -3 [+] [-]

, 2024-06-18 11:57, pirms 5 mēnešiem
LTpirags rakstīja: Kad un kur viņš aizveda?Faktus,lūdzu!
Sekoji līdz LV izlasei, vai tikai gudri komentē? Ja sekoji, tad laikam acis nākamreiz jāatver, lai redzētu GBR uzvara 90% tikai uz KP un tad jau kas būtu, ja būtu, ja nebūtu un viss parējais.

  +1 [+] [-]

, 2024-06-18 11:57, pirms 5 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Tagad iedomājies, ka tu savam bosam vai kolēģiem pasaki - ai, ziniet, es varētu taisīt atvaļinājumā operāciju, bet netaisīšu, jo gribu patusēt ar čomiem un taisīšu tieši pirms atvaļinājuma beigām.
ja slimība ayvaļinājuma laikā tad atvaļinājums neskaitās. palasi darba likumu

  -2 [+] [-]

, 2024-06-18 11:58, pirms 5 mēnešiem
disciplīns rakstīja: Tie, kuri te atļaujas šajā situācijā braukt augumā KP, manuprāt, reāli ir apmaldījušies lai neteiktu daudz skarbāk...Man arī ir žēl, un domāju, ka viņam pašam arī noteikti, bet nu kamon, džeks acīmredzami pusklibs, jātaisa operācija, ko jūs no viņa gribat? Te jau nav stāsts par vasaras individuālo programmu lai savestu kārtībā mikrotraumiņas un pienācīgi sagatavotos jaunajai sezonai.
Bet tajā pašā laikā, Luka velk tāds komandu PO, un vel pastāv iespēja, ka izlasē spēlēs

     [+] [-]

, 2024-06-18 12:01, pirms 5 mēnešiem
Nu ko izlasē tad Pasečņikam un Šmitam būs jāvelk jo pret Gruziju , Brazīliju un Melnkalni nevarēs spēlēt smal ball kā PK jo šo izlašu spēks ir galvenokārt zem groza

  +1 [+] [-]

, 2024-06-18 12:03, pirms 5 mēnešiem
Sevišķi attapīgajiem arī vēlreiz atgādināšu realitāti, ka KP pie savas komplektācijas/spēles stila ir diezgan traumatisks un tā ir realitāte, ka pēc garas sezonas ir liela iespēja, ka nevarēs spēlēt vēl izlasē. Tajā pat laikā šogad nepaveicās ar to otro reto traumu, citādi esmu drošs, ka spēlētu izlasē. Nu nevar viņam pārmest izvairīšanos no izlases lai kā daži histēriķi to cenšas darīt. Bet ir vienkārši apstākļi

  +3 [+] [-]

, 2024-06-18 12:04, pirms 5 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Bet tajā pašā laikā, Luka velk tāds komandu PO, un vel pastāv iespēja, ka izlasē spēlēs
Lukam tā trauma ir mazāka un īsti netraucē spēlēt. Pluss vēl nav jāsavāc 21 cm garāks ķermenis. Pieļauju, ka arī rehabilitācija paņems īsāku laika posmu. Pietiek salīdzināt divu dažādu pozīciju spēlētājus ar ļoti atšķirīgiem auguma parametriem.

  -1 [+] [-]

, 2024-06-18 12:06, pirms 5 mēnešiem
erty rakstīja: Lukam tā trauma ir mazāka un īsti netraucē spēlēt. Pluss vēl nav jāsavāc 21 cm garāks ķermenis. Pieļauju, ka arī rehabilitācija paņems īsāku laika posmu. Pietiek salīdzināt divu dažādu pozīciju spēlētājus ar ļoti atšķirīgiem auguma parametriem.
Nu Luka ar traumu vēl lēnāks bija, tā kā patraucēja gan. Par augumu var piekrist, lai gan Lukam ir savas auguma īpatnības. Garš un masīvs

     [+] [-]

, 2024-06-18 12:07, pirms 5 mēnešiem
erty rakstīja: Lukam tā trauma ir mazāka un īsti netraucē spēlēt. Pluss vēl nav jāsavāc 21 cm garāks ķermenis. Pieļauju, ka arī rehabilitācija paņems īsāku laika posmu. Pietiek salīdzināt divu dažādu pozīciju spēlētājus ar ļoti atšķirīgiem auguma parametriem.
Vairumam garo tā ir. Tas nav īsti nekas nezināms. Protams gadās tādi kā unikālais francis, kurš jau no jaunības ir attīstījus augumu, lai vairāk iztur

     [+] [-]

, 2024-06-18 12:07, pirms 5 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Bet tajā pašā laikā, Luka velk tāds komandu PO, un vel pastāv iespēja, ka izlasē spēlēs
tas ir pii..ko var salīdzināt pilnīgi dažādas situācijas, ne tu zini kas viņam par traumām ne ko, pilnīgi atšķirīgi spēlētāji, atšķirīgas situācijas. Kā šeit var vispār kautko iedomāties salīdzināt

  +1 [+] [-]

, 2024-06-18 12:10, pirms 5 mēnešiem
And10 rakstīja: Sekoji līdz LV izlasei, vai tikai gudri komentē? Ja sekoji, tad laikam acis nākamreiz jāatver, lai redzētu GBR uzvara 90% tikai uz KP un tad jau kas būtu, ja būtu, ja nebūtu un viss parējais.
Un ?Šī viena spēle(protams,atgādināsi arī pret Turciju) ir aizveda?Puisis pie 30 gadiem 7 spēles uz laukuma ,tikpat uz soliņa uzvalkā,ej tak izgulies,aizvedējs😂

  +3 [+] [-]

, 2024-06-18 12:11, pirms 5 mēnešiem
Pēc ilgāka laika mums ir pasaules klases centrs. Jau vairākus gadus basketbola fani dzīvo cerībās- tūlīt, tūlīt mūsu basketbolisti sasniegs kādas godalgas, bet atkal gluži kā melns kaķis pārskrējis ceļam. Kā jāaizstāv Latvijas krāsas, tā mūsu diženam centram trauma.
Te daži NBA fani nesaprot šo domu. Kristapam Bostonā, vai citā komandā novēlu visu labāko, bet man un daudziem , kuri pirmkārt ir Latvijas nacionālās izlases fani, pirmkārt interesē mūsu izlase. Un par izlases panākumiem pārdzīvo, kā basketbolā, tā hokejā daudzi tūkstoši gan kvēli basketbola fani, lietpratēji, gan pavisam vienkārši latvieši, kuri par sporta norisēm maz interesējas un kuriem pat tāds NBA, vai NHL neko neizsaka, bet Latvijas izlase, tās ir mūsu gods!

     [+] [-]

, 2024-06-18 12:14, pirms 5 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Vairumam garo tā ir. Tas nav īsti nekas nezināms. Protams gadās tādi kā unikālais francis, kurš jau no jaunības ir attīstījus augumu, lai vairāk iztur
tavs minētais francis būs vēl traumatiskāks. džeks sver gandrīz 20kg mazāk nekā KP un ir garāks par, cik, 5 cm? ja vien starpsezonā būtiski nepieliks masā kā KP to darīja

     [+] [-]

, 2024-06-18 12:16, pirms 5 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Pēc ilgāka laika mums ir pasaules klases centrs. Jau vairākus gadus basketbola fani dzīvo cerībās- tūlīt, tūlīt mūsu basketbolisti sasniegs kādas godalgas, bet atkal gluži kā melns kaķis pārskrējis ceļam. Kā jāaizstāv Latvijas krāsas, tā mūsu diženam centram trauma.
Te daži NBA fani nesaprot šo domu. Kristapam Bostonā, vai citā komandā novēlu visu labāko, bet man un daudziem , kuri pirmkārt ir Latvijas nacionālās izlases fani, pirmkārt interesē mūsu izlase. Un par izlases panākumiem pārdzīvo, kā basketbolā, tā hokejā daudzi tūkstoši gan kvēli basketbola fani, lietpratēji, gan pavisam vienkārši latvieši, kuri par sporta norisēm maz interesējas un kuriem pat tāds NBA, vai NHL neko neizsaka, bet Latvijas izlase, tās ir mūsu gods!
nu un ko tu ar to gribēji teikt? ka viņš un bostona simulēja šo traumu, kurai vēl vajadzīga operācija? speciāli nelaida laukumā un taisīja visu šo teātri lai tevi kā īstenu fanu neapbēdinātu pasakot, ka Kp vienkārši negrib spēlēt izlasē? Es arī sevi uzskatu par izslases fanu un tie sasniegumi ir svarīgāki par nba, bet vajag taču ieslēgt kautkādu veselo saprātu arī?

     [+] [-]

, 2024-06-18 12:17, pirms 5 mēnešiem
andzixxo rakstīja: tavs minētais francis būs vēl traumatiskāks. džeks sver gandrīz 20kg mazāk nekā KP un ir garāks par, cik, 5 cm? ja vien starpsezonā būtiski nepieliks masā kā KP to darīja
Nebūs. Jau šosezon redzējām, cik viņam ir izturīgs augums, tādā ziņā daudzi, tostarp KP, or sliktākā situācijā