Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģim piektā sezona NBA beigusies: "Clippers" uzvar septītajā spēlē

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim piektā sezona NBA beigusies: "Clippers" uzvar septītajā spēlē
Kristaps Porziņģis cīņā par bumbu. Foto: AP/Scanpix

Kristapa Porziņģa pārstāvētā Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Dalasas "Mavericks" izslēgšanas turnīra pirmās kārtas septītajā spēlē ar 111:126 piekāpās Losandželosas "Clippers", tādējādi noslēdzot 2020./21. gada sezonu. "Clippers" spēlētāji realizēja 20 tālmetienus, kamēr "Mavericks" grozā raidīja tikai 10. Porziņģis spēli noslēdza ar 16 punktiem un 11 atlēkušajām bumbām.

Kristaps Porziņģis sezonas pēdējā spēlē laukumā bija 42 minūtes, kuru laikā guva 16 punktus (1p. 4/4, 2p. 6/7, 3p. 0/5), izcīnīja 11 atlēkušās bumbas, atdeva vienu piespēli, pārtvēra divas bumbas, nopelnīja trīs piezīmes un spēli noslēdza ar +/- koeficientu mīnus astoņi. Porziņģim šī bija sērijas trešā rezultatīvākā spēle, kā arī pirmā spēle, kurā latvietis tika pie double-double. Līdz šim sērijā Porziņģis ne reizi nebija spējis izcīnīt vairāk par sešām atlēkušajām bumbām. Ar to gan nepietika, jo no tālās distances Porziņģis, tāpat, kā visa Dalasas komanda, uzbruka nesekmīgi.

Luka Dončičs laukumā bija 44 minūtes, atkārtojot karjeras gūto punktu rekordu un kļūstot par jaunāko spēlētāju, kurš guvis vismaz 40 punktus NBA sērijas septītajā spēlē. Slovēnis spēli noslēdza ar 46 punktiem (1p. 7/11, 2p. 12/19, 3p. 5/11), septiņām atlēkušajām bumbām un 14 rezultatīvajām piespēlēm. Tāpat viņam sešas kļūdas un +/- rādītājs mīnus deviņi. Tims Hārdavejs realizēja tikai vienu tālmetienu (3p. 1/9), spēli noslēdzot ar 11 punktiem, savukārt Bobans Marjanovičs guva 14 punktus un izcīnīja 10 atlēkušās bumbas.

Uzvarētāju labā 28 punkti, 10 atlēkušās bumbas un deviņas piespēles Kavai Lenardam, bet 23 punktus, uzstādot jaunu karjeras rekordu izslēgšanas turnīrā realizētajos tālmetienos (3p. 7/9) guva Markuss Moriss. Pols Džordžs pievienoja 22 punktus un 10 rezultatīvas piespēles.

Dalasas "Mavericks" sērijas sestajā spēlē, kura tik aizvadīta Dalasā, nespēja uzvarēt, tādējādi Losandželosas "Clippers" sēriju aizveda uz Losandželosu, kur šovakar tika aizvadīta sērijas noslēdzošā jeb septītā spēle. Fantastisku pirmo ceturtdaļu aizvadīja "Mavericks" līderis Luka Dončičs, kurš guva 19 no 38 komandas punktiem, palīdzot rikšotājiem būt vadībā pēc pirmā ceturkšņa (38:35). Pirmā puslaika turpinājumā augsto metienu realizāciju saglabāja "Clippers", bet "Mavericks", salīdzinot ar pirmo puslaiku, nespēja uzbrukt grozam ar tik augstu precizitāti. Puslaika pārtraukumā "Clippers" devās ar astoņu punktu pārsvaru (70:62). "Mavericks" rindās lielisks bija Dončičs, kurš bija pamanījies gūt jau 29 punktus un atdod septiņas rezultatīvas piespēles, savukārt Kristapam Porziņģim bija izdevies gūt 12 punktus, pārspējot divās iepriekšējās spēlēs iespēto.

Dalasa otro puslaiku iesāka jaudīgi, atspēlējot deficītu un izvirzoties vadībā, bet "Clippers" turpinājumā veica 10:0 izrāvienu, atjaunojot pārsvaru uz tablo, savukārt nepilnas divas minūtes pirms trešās ceturtdaļas noslēguma pēc Kavai Lenarda un Lūka Kenarda gūtajiem punktiem "Clippers" panāca 15 punktu pārsvaru, kas tobrīd bija lielākais pārsvars spēlē. "Clippers" bija veikusi izrāvienu 24:4. Noslēdzošajā ceturtdaļā "Clippers" iesāka ar vēl vienu izrāvienu, palielinot pārsvaru līdz 19 punktiem. "Mavericks" spēles izskaņā izdevās pietuvoties "Clippers" līdz septiņu punktu deficītam, bet Redžijs Džeksons iemeta svarīgu tālmetienu. "Clippers" veiksmīgi aizvadīja spēles beigas, uzvarot sērijas septītajā spēlē (4-3) un nodrošinot vietu Rietumu konferences pusfinālā, kur tai būs jātiekas ar labāko regulārā turnīra komandu Jūtas "Jazz", savukārt Porziņģim un Dalasai sezona beigusies.

NBA izslēgšanas spēļu pirmā kārta

Pāris1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Austrumi
76ers - Wizards125:118120:95.132:103114:122129:112.4-1
Nets - Celtics104:93130:108119:125141:126123:1094-1
Bucks - Heat109:107P132:98113:84120:1034-0
Knicks - Hawks105:107101:9294:10596:11389:1031-4
Rietumi
Jazz - Grizzlies109:112141:129121:111120:113126:1104-1
Suns - Lakers99:90102:10995:109100:92115:85113:1104-2
Nuggets - Trail Blazers109:123128:109120:11595:115147:140 P2126:115.4-2
Clippers - Mavericks103:113121:127118:108106:81100:105.104:97126:1114-3

 +26 [+] [-]

, 2021-06-07 01:16, pirms 3 gadiem
Zāģis pilnībā uz Kārlaila rēķina.

Neredzu nevienu iemeslu pārspēlēt Bobanu un spēlēt aizsardzībā 4 pret 5 un ļaut CLipperiem mest pilnīgi brīvus 3 bez apstājas. Jā, ja nekrīt, tad varbūt ar to var izbraukt cauri. Bet tak redzi, ka Clipperiem krīt, nu ieleic Powell, kurš spēj kustēties nevis koka kluci Bobanu

Un tas, ka Karlailam nav ne jausmas kā Porziņģis jāizmanto arī ir acīmredzams.

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:16, pirms 3 gadiem
It is what it is. Jāsagremo!

 +18 [+] [-]

, 2021-06-07 01:17, pirms 3 gadiem
viena ,,pončika,, pašapmierināšanās izrāde...

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 01:17, pirms 3 gadiem
doncic pilnīgs nabags, atkal clutch time nothrowo spēli

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:17, pirms 3 gadiem
+5 un - 20 haha

 +10 [+] [-]

, 2021-06-07 01:17, pirms 3 gadiem
vienīgais magic viņam šodien bija biksēs, kad kawhi viņu sedza

  -4 [+] [-]

, 2021-06-07 01:17, pirms 3 gadiem
Čaisora rakstīja: +5 un - 20 haha
Nelsons, ha ha?

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 01:18, pirms 3 gadiem
Ko lai saka?
Pelmenis, Karlails un Bobans tagad draudzīgi apskāvušies, jūtoties kā ''varoņi'', varēs skatīties kā citas komandas cīnās par tituliem. Būs godam visu izdarījuši, lai savu komandu noraktu jau pirmajā Play Off kārtā.
Ja nopietni, tad ceru, bet īsti neticu, ka Karlailam tiks pateikts paldies par ieguldīto darbu. Neticu tāpēc, ka ir bijuši sliktāki laiki priekš Mavs, un arī tad Karlailu nenovāca no komandas stūres.

Kristapam novēlu starpsezonā savest kārtībā veselību, un labi sagatavoties nākošajai sezonai.
Slēpts komentārs: Hujaabels

 +17 [+] [-]

, 2021-06-07 01:18, pirms 3 gadiem
Karlailam jatinās, ģēnijs izdomāja visu spēli kapāt zonu ar Bobanu un KP laukumā. Nav jābrīnās, ka ierija 1000 trīņus. LD labs, KP sākumā labs, bet vajadzēja brīvos trīņus ielikt. Kopumā Kārlails nemāk atrast vietu KP, pat ja pret small ball varēja vēl saprast, ka grib, lai vairāk spēlē uz spacing, bet bija pa traku jau. Mavs beņķis šodien vispār 0. Tiem džekiem būtu jānokaunās reāli.

  -4 [+] [-]

, 2021-06-07 01:19, pirms 3 gadiem
Dallasai jāmaina Chokic pret jebko, kamēr vēl ir kāds trade value. Citas komandas drīzumā redzēs to, ka ponciks nekad neuzvarēs gredzenus, jo nevar spēlēt under pressure un strauji kritīsies trade value. Tagad vēl varētu iemainīt pret Mitchell, Young, Butler vai dajebko

 +12 [+] [-]

, 2021-06-07 01:19, pirms 3 gadiem
Luka ir viens varens egoists! One man show. KP jālasās no turienes, nevis jāuzupurējas, lai Luka status krātu...Kārlails nolaida pamatīgu lažu ar šo gājienu...

  -2 [+] [-]

, 2021-06-07 01:20, pirms 3 gadiem
Luka, Luka, Luka, Luka, Luka, Luka, Luka, Luka. A, vēlreiz Luka, Luka, Luka, Luka...

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 01:20, pirms 3 gadiem
portal rakstīja: Dallasai jāmaina Chokic pret jebko, kamēr vēl ir kāds trade value. Citas komandas drīzumā redzēs to, ka ponciks nekad neuzvarēs gredzenus, jo nevar spēlēt under pressure un strauji kritīsies trade value. Tagad vēl varētu iemainīt pret Mitchell, Young, Butler vai dajebko
Marks Kjūbans nekad to nedarīs un Dončic turēs visu mūžu Mavericks sastāva.
Slēpts komentārs: Hujaabels

  +9 [+] [-]

, 2021-06-07 01:21, pirms 3 gadiem
Savā ziņā tomēr prieks, ka vismaz pirmajā puslaikā KP parādīja, ka var spēlēt.

Luka gan pamatīgi noraka spēles beigas. Nepietiek, ka pirmajā puslaikā vienā piegājienā aizmeta garām 2 sodiņus. Vēl to pašu atkārtot 4.ceturtdaļā.. pēc tam zem groza pazaudēt bumbu. Un vēl pēc tam nenosegt Kawai, kas iemet 2+1... vāks.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 01:21, pirms 3 gadiem
Uhh, kaa Luka noraka spēli laikam domāja ka vislaik viņam tādi zilie metieni kritīs. Piespēles šausmas. Bobans iedod vairāk pass Kristapam nekā Luka.
Boban is tha new pg

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:21, pirms 3 gadiem
portal rakstīja: Dallasai jāmaina Chokic pret jebko, kamēr vēl ir kāds trade value. Citas komandas drīzumā redzēs to, ka ponciks nekad neuzvarēs gredzenus, jo nevar spēlēt under pressure un strauji kritīsies trade value. Tagad vēl varētu iemainīt pret Mitchell, Young, Butler vai dajebko
Būtu brīnums, ja Kjubans pārdotu vistiņu, kura viņam dēj zelta oliņas. Gudrs saimnieks tā nerīkojas.

 +15 [+] [-]

, 2021-06-07 01:21, pirms 3 gadiem
KP vajadzetu pieprasit maiņu...Dončičam butu janoskatas sapņu komandu 1935 un lai iemācās ,ka Basketbols ir komandas sporta veids neviss individuāla

  +9 [+] [-]

, 2021-06-07 01:22, pirms 3 gadiem
Šī spēle, šī sērija perfekti parādīja, ko Luka VAR un ko NEVAR izdarīt viens pats.

 +10 [+] [-]

, 2021-06-07 01:22, pirms 3 gadiem
Kārlaila trenēšanas paraugstunda.

Lukam arī ir jāiemācās spēku sadalījums visai spēlei.Pēc pātraukuma reāli beigts un tiek pieņemti lēmumi bez domāšanas.Kondīcijas uzturēšana laikam vasaras primārais.

Bobans un zona 30+ minūšu garumā! IZCILI!
Mavs vajag otru ball handleri,jo viņi māk tikai spēlet no Lukas.

KP bija oke.Varēja labāk.Pēc pārtraukuma atkal netika pie bumbas kā pirmajā.
Pluss laikam tajā,ka vasarā aiziet bez rehabilitācijas un var normāli trenēties.
Kurā komandā spēlēs tas ir cits jautājums.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 01:23, pirms 3 gadiem
mildcim rakstīja: KP vajadzetu pieprasit maiņu...Dončičam butu janoskatas sapņu komandu 1935 un lai iemācās ,ka Basketbols ir komandas sporta veids neviss individuāla


Moš vēl Dvēseļu Puteni un Nameja gredzenu, lai vairāk piespēles dod

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:23, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Ja Magic apkart nebutu tadi bomari kaa fakings un co, tad butu uzvzara!
Kosmonauts ielika 5. roba un panema uz pieredziti

Cerams to parmaksato porcelanu aizmainis prom
Jūtu līdz...Slovēnijā oficiāli 7 jūnijs tiek pasludināts par ubagu un nabagu dienu!

  +5 [+] [-]

, 2021-06-07 01:24, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Kosmonauts iet preti Turzai un mvp, tiesham izcils abos laukuma galos! Talak par Klepers
STOP LukaMagic MVP nodevējs prakļatijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2021-06-07 01:24, pirms 3 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Zāģis pilnībā uz Kārlaila rēķina.

Neredzu nevienu iemeslu pārspēlēt Bobanu un spēlēt aizsardzībā 4 pret 5 un ļaut CLipperiem mest pilnīgi brīvus 3 bez apstājas. Jā, ja nekrīt, tad varbūt ar to var izbraukt cauri. Bet tak redzi, ka Clipperiem krīt, nu ieleic Powell, kurš spēj kustēties nevis koka kluci Bobanu

Un tas, ka Karlailam nav ne jausmas kā Porziņģis jāizmanto arī ir acīmredzams.
Mjā, te laikam piekritīšu. Bobans kā 'slepenais' ierocis uz 10-15 (max 20) min ir iedeāli, ja vēl salāgotu ar KP iespējām uzbrukumā. Kaut ko pārmudrija Kārlails, nenoreģēja laicīgi brīdī kad Kliperi veica lielo un izšķirošo izrāvienu. Kāpēc Burku vispār laida laukumā man ar nepalika skaidrs - Brunsons taču iepriekšējās spēlēs bija tīri zolīds.

KP šodien bija Ok, žēl ka trīņus nesalādēja, tad jau būtu pavisam labi. Defā nedaudz gan brīžam bija apjucis un arī dažas svarīgas atlēkušās zem sava groza nepaņēma. Bet nu no spēles baigi ārā nekrita.

Luka monstrs! Letiņi var te viņu nolikt, bet nu bez Lukas spēles šodein Mavs jau pēc pirmā puslaika varētu krāmēt čemodānus. DFS arī Ok spēle. THJ šoreiz diemžēl nabags... Bet nu - sērija bija jāņem kādā no iepriekšējām spēlēm. 7 spēlē ja spēlē līdzīgas komandas viss 50/50. Ja Džeksons nebūtu beigās 2 svarīgus trīņus (ne tos vieglākos) ielādējis - ticu Mavs vēl varēja ja ne gluži izcelt, tad galotnē vēl pacīnīties kā dienas pirmajā spēlē Filadelfija pret Atlantu.
Nekas, nākamsezon Mavs apārstēs brūces, tiks skaidrībā ar KP lomu komandā un ticu, ka pirmo playoff kārtu jau nu toč pārvarēs.

  +5 [+] [-]

, 2021-06-07 01:24, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kārlaila trenēšanas paraugstunda.

Lukam arī ir jāiemācās spēku sadalījums visai spēlei.Pēc pātraukuma reāli beigts un tiek pieņemti lēmumi bez domāšanas.Kondīcijas uzturēšana laikam vasaras primārais.

Bobans un zona 30+ minūšu garumā! IZCILI!
Mavs vajag otru ball handleri,jo viņi māk tikai spēlet no Lukas.

KP bija oke.Varēja labāk.Pēc pārtraukuma atkal netika pie bumbas kā pirmajā.
Pluss laikam tajā,ka vasarā aiziet bez rehabilitācijas un var normāli trenēties.
Kurā komandā spēlēs tas ir cits jautājums.
galvenais, kad ņēma Ričardsonu, tad bija doma, ka viņš vot varēs spēlēt ar bumbu + it kā DEF kaplis Izrādījās totāla miskaste un neko citu kā iemest sodus viņš nevar. Reāli PHI uzvarēja ar Curry treidu. VIENNOZĪMĪGI.

 +18 [+] [-]

, 2021-06-07 01:24, pirms 3 gadiem
Tā arī sērijas Karlaila taktiku nesapratu. Paļauties uz 1 spēlētāju??? Uz vienu? Play-offos??? Protams, LD ir labs 1:1 spelē, bet nu cmon! Tiešām ticēja, ka LD izvilks sēriju viens? Viens pats?! Kristapam gan jau arī pilns kuņģis norītiem krupjiem. Kaukāds pižec. Stāvēt stūrī, lai daiļslidotājs varētu brīvak savus taureņus plivināt… nu blē! Nah, šitādu figņu vairs negribu redzēt.

 +12 [+] [-]

, 2021-06-07 01:24, pirms 3 gadiem
Domāju, ka KP pēdējā spēle Mavericks. Vai arī Kārlaila. Iespējams arī Donnija Nelsona pēdējā kā ĢM. Kaut kas jau drošvien notiks, tad jau redzēs vasarā.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 01:24, pirms 3 gadiem
mildcim rakstīja: KP vajadzetu pieprasit maiņu...Dončičam butu janoskatas sapņu komandu 1935 un lai iemācās ,ka Basketbols ir komandas sporta veids neviss individuāla
tie laiki, kad basīti pēc katra iemesta punkta vajadzēja stāties uz iemetienu ir kaut kas unikāls. Dončicam nevajag skatīties, jo viņam ir sapņu komanda 2017

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 01:25, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Tgd bus daudz laika dzerstities un trenet iemetienu
nu ko tu uzreiz tā... no sākuma tak vajag uz plikām vecenēm paskatīties..

  +8 [+] [-]

, 2021-06-07 01:25, pirms 3 gadiem
Ļoti novēlu KP šajā sezonā tikt aizmainītam uz kaut vai San Antonio Spurs!

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:26, pirms 3 gadiem
Didziz rakstīja: Savā ziņā tomēr prieks, ka vismaz pirmajā puslaikā KP parādīja, ka var spēlēt.

Luka gan pamatīgi noraka spēles beigas. Nepietiek, ka pirmajā puslaikā vienā piegājienā aizmeta garām 2 sodiņus. Vēl to pašu atkārtot 4.ceturtdaļā.. pēc tam zem groza pazaudēt bumbu. Un vēl pēc tam nenosegt Kawai, kas iemet 2+1... vāks.
Nemaz nerunājot par to, ka viņš totāli bremzēja Mavs uzbrukumu statiski bumbojot lielāko daļu uzbrukuma laika, un ja pats neizdomāja lauzties uz groza apakšu, tad uzbrukuma pēdējās sekundēs atmeta kādam komandas biedram bumbu, lai tas nesagatavojoties, jo laika vairāk nav, izdara metienu.
Nu, bet ar šo slimību pelmenis slimoja visu sezonu. Takā nekas jauns.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 01:26, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: galvenais, kad ņēma Ričardsonu, tad bija doma, ka viņš vot varēs spēlēt ar bumbu + it kā DEF kaplis Izrādījās totāla miskaste un neko citu kā iemest sodus viņš nevar. Reāli PHI uzvarēja ar Curry treidu. VIENNOZĪMĪGI.
Jā, Sets Karijs šajā komandā būtu bijis daudz lietderīgāks. Ričardsons toč miskaste - ne tikai šajā sērijā bet gandrīz visu sezonu.

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 01:26, pirms 3 gadiem
Riks mašīna. Fantastisks treneris. (pēdiņas protams).

  -2 [+] [-]

, 2021-06-07 01:27, pirms 3 gadiem
Muļķīgi, protams, ka KP Viss labāk atalgotais spēlētājs, bet viņu neviens neņem par pilnu, vienīgi sportacentrs.com komentētāji. Vai KP visu sasniedzis? Vai viņam viss vienaldzīgs? Ja tā tad ko līdzjutējiem raudāt?

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 01:27, pirms 3 gadiem
Jau trešās ceturtdaļas vidū viss bija skaidrs. Pēdējās desmit minūtes skatījos epizodiski. Vienā galā ir komanda, kura piespēles apkārt visi pieci dala ātrāk, nekā Luka spēj stulbi pasmaidīt. Bet pretiniekos ambiciozs puišelis un visai apjucis līdzskrēju bariņš. Par spēlētājiem vai vēl trakāk - komandas biedriem man mēle neceļas viņus dēvēt. Tie ir tikai Dončiča līdzskraidoņas.
No spēles plusiem. Pirmais, nu protams, Kavai, kurš met tad, kad vajag (un nevis visu laiku). Otrais - Redžijs Džeksons laikam izdomājis, ka viņš ir Redžijs Millers - nu meta kā tālšāvējs ložmetējs.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 01:27, pirms 3 gadiem
DTRHighlights rakstīja: Ļoti novēlu KP šajā sezonā tikt aizmainītam uz kaut vai San Antonio Spurs!
Traks...stāvēt stūrī par 30 ļimoniem sezonā ir daudz krutāk...Kjūbans losis hahahahaha!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 01:27, pirms 3 gadiem
Pops jau nu nepieļautu stritbolu un viena basketbolista speli.

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:29, pirms 3 gadiem
DTRHighlights rakstīja: Ļoti novēlu KP šajā sezonā tikt aizmainītam uz kaut vai San Antonio Spurs!
KP ar savu līgumu maz cerību kaut kur tikt aizmainītam. Nu vismaz ne uz labu komandu. Ja nu varbūt uz kādu komandu, kas nākmagad izdomā tankoties un re-buildot visu no 0 uz kādiem 2-3 gadiem. Tur tāds KP varbūt kā pirmais metējs var noderēt, bez ambīcijām uz daudz uzvarām un lieliem panājumiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 01:31, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: KP ar savu līgumu maz cerību kaut kur tikt aizmainītam. Nu vismaz ne uz labu komandu. Ja nu varbūt uz kādu komandu, kas nākmagad izdomā tankoties un re-buildot visu no 0 uz kādiem 2-3 gadiem. Tur tāds KP varbūt kā pirmais metējs var noderēt, bez ambīcijām uz daudz uzvarām un lieliem panājumiem.
Kaut vai uz komandu kura tankojas, bet tankot tapat nav jegas, ja var pacīnīties par Play-in. Galvenais, lai latvietis tiek pareizi izmantots un tiek pie vismaz 20 metieniem spēlē!

  +8 [+] [-]

, 2021-06-07 01:31, pirms 3 gadiem
Var jau teikt, ka spēli izšķīra divreiz vairāk iemestie 3p. ar 47%(!!!) precizitāti, minimālais kļūdu skaits.
Var jau teikt, ka Dalasas rezervisti "noraka" spēli.
Var jau teikt, ka izšķirošās bija 3 min. 3/4 beigās ar 12:2 izrāvienu un 6:2 turpinājumu 4/4.
Un tomēr... Uzvarēja Komanda ar labāku aizsardzību ar daudz reižu labāku bumbas kustību.
Lukas 44 punkti paliks tikai statistikas cienītājiem, un akliem viņa faniem, jo tālāk iet Kawhi ar "tikai" 28 punktiem un 0(!!!) kļūdām 42 minūtēs. Lai veicas turpmāk!

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 01:31, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: galvenais, kad ņēma Ričardsonu, tad bija doma, ka viņš vot varēs spēlēt ar bumbu + it kā DEF kaplis Izrādījās totāla miskaste un neko citu kā iemest sodus viņš nevar. Reāli PHI uzvarēja ar Curry treidu. VIENNOZĪMĪGI.
Izgāzās abos šī gada treidos gan ar Redika gan ar šo.

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 01:32, pirms 3 gadiem
Trūkst Mavs tāda vīra kā Iguodalas, kas var defa nokapāt, iedot extra piespēli un saliedēt komandu!
Cirks! 50pt samet, bet zaudē!

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 01:32, pirms 3 gadiem
80% Mavs uzbrukums iet caur Dončiču. Ja viņam neiet, tas nozīmē, ka komandai neiet.

Šī komanda man atgādina Hārdena Rockets.

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:33, pirms 3 gadiem
kafka rakstīja: Var jau teikt, ka spēli izšķīra divreiz vairāk iemestie 3p. ar 47%(!!!) precizitāti, minimālais kļūdu skaits.
Var jau teikt, ka Dalasas rezervisti "noraka" spēli.
Var jau teikt, ka izšķirošās bija 3 min. 3/4 beigās ar 12:2 izrāvienu un 3 min.un 6:2 turpinājumu 4/4.
Un tomēr... Uzvarēja Komanda ar labāku aizsardzību ar daudz reižu labāku bumbas kustību. Lukas 44 punkti paliks tikai statistikas cienītājiem, un akliem viņa faniem, jo tālāk iet Kawhi ar "tikai" 28 punktiem un 0(!!!) kļūdām 42 minūtēs. Lai veicas turpmāk!
Var jau zaudēt 4 spēles, bet nejau visu sēriju! Cmon

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 01:36, pirms 3 gadiem
Ja nopietni, tad man liekas, ka te neviens no tiem kas gudri komentē neko nesaprot no basketbola.. KP aizlika 4 brīvas troikas garām, 2 no tām vispār bez sedzēja, vieniigos punktus ko viņš guva bija no lobiem un pāris pustālos ko iemeta, un vēl paris pilnīgi brīvus pustalos aizlika garām. Par Kārlailu piekrītu, loxs pilnīgs, pat Vefā tādu daun! nevajag. Dončič arī ir tikai cilvēks vilka visu maču cik varēja, protams bija arī kļudas un debīli izgājieni, bet tas ir tikai normāli. Par Finiju prieks, džeks tiešām labi kapāja, Hardevejam nekrita, pārējie nulles. Bobans principā jēgas no viņa maz jo neskatoties uz to ka kaut ko iemeta, kustas vinsh kā 50to gadu robots. Likumsakarigs zāģis, jo treneris nav salicis ne aizsardzibu ne komandas spēli.

 +10 [+] [-]

, 2021-06-07 01:37, pirms 3 gadiem
Ja jūs gribat redzēt zaudējuma patieso iemeslu, noskatieties spēli vēlreiz un pievēršat uzmanību, kādā pokujā Luka atstrādā aizsardzībā. Nepietiek, jau, ka zonu tā četratā jāizskraida, jo Bobans nav tam domāts, bet te vēl maģiskais superstārs ar izdomā taupīties. Nav brīnums, ka pārējiem pēc tam metieni pa īsu, jo trijatā noelsušies mēģina medīt LAC snaiperus pa perimetru. Visvairāk tracina, ka neviens aiz okeāna par to nerunā. Iepīkstēsies par Luka Magic SUPERHERO BLABLABLA, iesi uz Meksikas pierobežu reportāžas par imigrantiem taisīt.
Nekad vēl tā neesmu gaidījis Trade datumus, kā šogad. Katrā gadījumā nākošajā sezonā miegu vairs neziedošu, lai Dallasu skatītos.

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:37, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: KP ar savu līgumu maz cerību kaut kur tikt aizmainītam. Nu vismaz ne uz labu komandu. Ja nu varbūt uz kādu komandu, kas nākmagad izdomā tankoties un re-buildot visu no 0 uz kādiem 2-3 gadiem. Tur tāds KP varbūt kā pirmais metējs var noderēt, bez ambīcijām uz daudz uzvarām un lieliem panājumiem.
Aha....visi tupie NBA ģenerālmenidžeri skatās tikai box score,un neredz,ka franšīzes spēlētājs stāv perimetra stūrī gaidot kad Duranta mistisko ragu no pieres kāds novīlēs...neesi naivs!

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 01:38, pirms 3 gadiem
Blin, es nezinu kuru spēli jūs te visi skatijātiesm noliekot Bobanu, bet tajā kuru es redzēju ,kā reiz brīzso, kad KP un Bobans bija vienlaiksu laukumā, Dalasa vislabāk turēja līdzi! SPēle pilnīgi noteikti netika nolieta Bobanam esot laukumā! Jā - truļi labāk krita arī ar Bobanu laukumām bet truļi arī krita Clipperiem kad Bobans nebija laukumā!

Objektīvi skatoties - varēja arī uzveikt CLipperus, ja normālāk Dalasa būtu truļi krituši! Kristapam kādi 2 bija jāiemet no 5, Hardavejam kādi 4, vai 5! Lūk jau spēle neižkirta!

CItādi patika ka Kristaps beidzot bija aktīvāks arī aizsardzībā.. ļoti daudz uzbrukumus ierobežoja ar savu aktivitāti!Ceru, ka starpsezonā strādās pie veselības un pārliecības! Bet Dalasā gan nez vai vajaga palikt.. izskatās ,ak tur viņu vairs nenovērtē- Doncic ir karalis, un visi pārējie vainīgi...

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 01:43, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: Mjā, te laikam piekritīšu. Bobans kā 'slepenais' ierocis uz 10-15 (max 20) min ir iedeāli, ja vēl salāgotu ar KP iespējām uzbrukumā. Kaut ko pārmudrija Kārlails, nenoreģēja laicīgi brīdī kad Kliperi veica lielo un izšķirošo izrāvienu. Kāpēc Burku vispār laida laukumā man ar nepalika skaidrs - Brunsons taču iepriekšējās spēlēs bija tīri zolīds.

KP šodien bija Ok, žēl ka trīņus nesalādēja, tad jau būtu pavisam labi. Defā nedaudz gan brīžam bija apjucis un arī dažas svarīgas atlēkušās zem sava groza nepaņēma. Bet nu no spēles baigi ārā nekrita.

Luka monstrs! Letiņi var te viņu nolikt, bet nu bez Lukas spēles šodein Mavs jau pēc pirmā puslaika varētu krāmēt čemodānus. DFS arī Ok spēle. THJ šoreiz diemžēl nabags... Bet nu - sērija bija jāņem kādā no iepriekšējām spēlēm. 7 spēlē ja spēlē līdzīgas komandas viss 50/50. Ja Džeksons nebūtu beigās 2 svarīgus trīņus (ne tos vieglākos) ielādējis - ticu Mavs vēl varēja ja ne gluži izcelt, tad galotnē vēl pacīnīties kā dienas pirmajā spēlē Filadelfija pret Atlantu.
Nekas, nākamsezon Mavs apārstēs brūces, tiks skaidrībā ar KP lomu komandā un ticu, ka pirmo playoff kārtu jau nu toč pārvarēs.
Marjanovičs bija jāiespēlē jau sezonas laikā. Diemžēl Kārlails tā arī līdz galam nesaprata, kāds patiesībā ir viņa potenciāls uzbrukumā. Tad, kad play off saprata, kā ir jāspēlē, bija jau par vēlu. Aizsardzība ar Bobanu izskatījās šausmīga, un tur nav nekāda brīnuma, jo sezonas laikā nekas tāds nebija spēlēts. Ilgstošie eksperimenti ar Pauelu, Kleberu, Šteinu beidzās ne ar ko. Tagad pamodās. Tandēms Porziņģis - Marjanovičs varbūt arī ir lēns, bet tieši tāds arī vajadzīgs Dončičam, kurš nekad nav bijis skrējējs. Tas bija pats labākais Kārlaila lēmums sezonā, tikai par vēlu, jo izgāzās neiespēlētā aizsardzība. Cita lieta, ka sastāvs ir jāpapildina vēl vismaz ar vienu kārtīgu zvaigzni - metēju Hārdeveja vietā, kurš ar savu nestabilitāti izgāza un izgāzīs jebkuru play off sēriju.

  -3 [+] [-]

, 2021-06-07 01:44, pirms 3 gadiem
Jūs kāds sapratāt, kāpēc viens no komentētājiem Bobanu saukāja par Mairanoviču?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 01:45, pirms 3 gadiem
Noslēdzošajā ceturtdaļā "Clippers" iesāka ar vēl vienu izrāvienu, palielinot pārsvaru līdz 19 punktiem. "Mavericks" spēles izskaņā izdevās pietuvoties "Clippers" līdz septiņu punktu deficītam, bet Redžijs Džeksons iemeta svarīgu tālmetienu.

Autor spēli skatījies?

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:47, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: Aha....visi tupie NBA ģenerālmenidžeri skatās tikai box score,un neredz,ka franšīzes spēlētājs stāv perimetra stūrī gaidot kad Duranta mistisko ragu no pieres kāds novīlēs...neesi naivs!
Komandas kas tankojas nemeklē franšīzes spēlētāju. Viņiem vajag kaut kādu 'pus-zvaigzni', kas aizpilda algas grīdu, ir pietiekami atraktīvs, kas arī, ja komanda kāš visu sezonu tomēr kaut kādus fanus tribīnēs sapulcē (KP kā 'unicorn' varbūt vēl tam mazliet atbilst, kaut gan vilciens pamazām šķiet aizgājis), bet nu galvenais - lai met kaut 30pts spēlē, bet nenes komandai uzvaras ar savu spēli KP ideāli tam varētu atbilst. Pēc tam, kad re-build tuvojas beigām (drafta izvēles un jaunie talanti salasīta utml.), var 'laist mājās' vai notirgot kā expirning kontraktu kādai citai komandai, lai netraucē jaunajiem spēlētājiem attīstīties.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 01:47, pirms 3 gadiem
Basketbols ir komandas spēle un Clippers šoreiz bija labāka komanda. Mavericks tas ir strītbols Lukas Dončiča izpildījumā 30 minūšu garumā.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 01:50, pirms 3 gadiem
san4ito rakstīja: Basketbols ir komandas spēle un Clippers šoreiz bija labāka komanda. Mavericks tas ir strītbols Lukas Dončiča izpildījumā 30 minūšu garumā.
Jā, jā - Luka pats izdomāja, ka ņems un strītiņu kapās. Kārlails bļauj - 'Luka, dod pasus KP, dod pasus KP', bet Luka tik žarī pats vienīti, liekot mīksto trenerim... Pašam smieklīgi neliekas?

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:56, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Ja jūs gribat redzēt zaudējuma patieso iemeslu, noskatieties spēli vēlreiz un pievēršat uzmanību, kādā pokujā Luka atstrādā aizsardzībā. Nepietiek, jau, ka zonu tā četratā jāizskraida, jo Bobans nav tam domāts, bet te vēl maģiskais superstārs ar izdomā taupīties. Nav brīnums, ka pārējiem pēc tam metieni pa īsu, jo trijatā noelsušies mēģina medīt LAC snaiperus pa perimetru. Visvairāk tracina, ka neviens aiz okeāna par to nerunā. Iepīkstēsies par Luka Magic SUPERHERO BLABLABLA, iesi uz Meksikas pierobežu reportāžas par imigrantiem taisīt.
Nekad vēl tā neesmu gaidījis Trade datumus, kā šogad. Katrā gadījumā nākošajā sezonā miegu vairs neziedošu, lai Dallasu skatītos.
jā, Dončičs aizsardzībā bija pabriesmīgs + nav viņam forma, lai visu spēli darītu to, ko viņš māk darīt uzbrukumā

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:59, pirms 3 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Ja nopietni, tad man liekas, ka te neviens no tiem kas gudri komentē neko nesaprot no basketbola.. KP aizlika 4 brīvas troikas garām, 2 no tām vispār bez sedzēja, vieniigos punktus ko viņš guva bija no lobiem un pāris pustālos ko iemeta, un vēl paris pilnīgi brīvus pustalos aizlika garām. Par Kārlailu piekrītu, loxs pilnīgs, pat Vefā tādu daun! nevajag. Dončič arī ir tikai cilvēks vilka visu maču cik varēja, protams bija arī kļudas un debīli izgājieni, bet tas ir tikai normāli. Par Finiju prieks, džeks tiešām labi kapāja, Hardevejam nekrita, pārējie nulles. Bobans principā jēgas no viņa maz jo neskatoties uz to ka kaut ko iemeta, kustas vinsh kā 50to gadu robots. Likumsakarigs zāģis, jo treneris nav salicis ne aizsardzibu ne komandas spēli.
Porziņģis var mest trijnieku un var nemest. Bet, ja metējs Hārdevejs iemet 1 no 9, tur arī ir nelaime. Clippers pat dziļākie rezervisti meta iekšā ar pieklājīgu procentu. Šeit ir spēlētājs ar 42 minūtēm, vienu pārķertu bumbu aizsardzībā un 8 garām aizmestiem trīspunktniekiem. Marjanovičs, savukārt, ja viņam dod spēlēt un reāli izmanto uzbrukumā ir reāls double-double spēlētājs, ko šodien arī pierādīja. Marjanoviča pienesums - 6 atlecošās bumbas uzbrukumā, fantastiskas piespēles uz partneriem, tajā skaitā uz Porziņģi. Pateicoties Marjanovičam Dončičs varēja spēlēt daudz brīvāk, mest brīvāk un dabūt vismaz vēl vienu izvēli, kur atdot bumbu uzbrukumā. Nestrādāja aizsardzība un nevarēja strādāt, jo Marjanovičs 90% sezonas iepriekš bija nosēdējis uz soliņa.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 02:05, pirms 3 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=zPq...
intervija ar KP, jautā arī par nākotni ar Mavs - KP: labs jautājums
var redzēt, ka domājis un domā par to
Slēpts komentārs: voldemorts

     [+] [-]

, 2021-06-07 02:20, pirms 3 gadiem
neredzu variantus nevienai komandai ar Dončiču, nevar viens pats vinnēt sērijas, Vai nu Luka mainās un kļūst par komandas spēlētāju, vai atradīsies treneris, kas spēs pakļaut viņu. Pa vecam ir tikai viens ceļš - izcilas spēles, bet neviena titula.

  -3 [+] [-]

, 2021-06-07 02:32, pirms 3 gadiem
norcha 172 rakstīja: neredzu variantus nevienai komandai ar Dončiču, nevar viens pats vinnēt sērijas, Vai nu Luka mainās un kļūst par komandas spēlētāju, vai atradīsies treneris, kas spēs pakļaut viņu. Pa vecam ir tikai viens ceļš - izcilas spēles, bet neviena titula.
Tiešām uzskati, ka ja Luka šajā sērijā vidēji izmestu nevis 25-30 metienus spēlē, bet spēlētu daudz mierīgāk, uz komandas biedriem tendētāku spēli un, piemēram, izmestu uz pusi mazāk metienus, tad Mavs būtu sērijā uzvarējusi? IMHO Luka ir normāls komandas spēlētājs (jā, ar tendenci spēlēt 'hero-ball'), vienkārši šobrīd Mavs komanda kopumā (gan spēlētāji, gan treneri) neatkarīgi not tā kā Luka spēlē nav gatava cīņai par titulu. Ar tādu aizsardzību Luka var spēlēt izcilu spēli tieši tā kā latviešu līdzjutēji grib (kaut gan tas nav iespējams - lai arī ko Luka darīs, letiņi sportacentrā viņu tāpat nodirsīs) - tāpat tituls nespīd. Tas jau akmens GM un sastāva komplektācijas virzienā. Jāveic maiņas, kas uzlabo aizsardzību, jānokomplektē sastāvs ar vēl kapļiem, kas paši sev var izkārtot metienu (bez Lukas no pamatsastāva tikai THJ ar driblu var kko izveidot), jāsavāc sastāvs, kas ir saderīgāks. Tad jau būs labi. Arī Lebrons tikai pēc apdedzināšanās plejofos spēja pacelt savu spēli nākamajā līmenī (nu un kad tika Maiami, kur apkārt bija vēl 2 zvaigznes). Izaugsmes process - tas pieder pie lietas.

     [+] [-]

, 2021-06-07 02:41, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: Tiešām uzskati, ka ja Luka šajā sērijā vidēji izmestu nevis 25-30 metienus spēlē, bet spēlētu daudz mierīgāk, uz komandas biedriem tendētāku spēli un, piemēram, izmestu uz pusi mazāk metienus, tad Mavs būtu sērijā uzvarējusi? IMHO Luka ir normāls komandas spēlētājs (jā, ar tendenci spēlēt 'hero-ball'), vienkārši šobrīd Mavs komanda kopumā (gan spēlētāji, gan treneri) neatkarīgi not tā kā Luka spēlē nav gatava cīņai par titulu. Ar tādu aizsardzību Luka var spēlēt izcilu spēli tieši tā kā latviešu līdzjutēji grib (kaut gan tas nav iespējams - lai arī ko Luka darīs, letiņi sportacentrā viņu tāpat nodirsīs) - tāpat tituls nespīd. Tas jau akmens GM un sastāva komplektācijas virzienā. Jāveic maiņas, kas uzlabo aizsardzību, jānokomplektē sastāvs ar vēl kapļiem, kas paši sev var izkārtot metienu (bez Lukas no pamatsastāva tikai THJ ar driblu var kko izveidot), jāsavāc sastāvs, kas ir saderīgāks. Tad jau būs labi. Arī Lebrons tikai pēc apdedzināšanās plejofos spēja pacelt savu spēli nākamajā līmenī (nu un kad tika Maiami, kur apkārt bija vēl 2 zvaigznes). Izaugsmes process - tas pieder pie lietas.
Šeit arguments, ka LBJ un MJ vajadzēja 7+ gadus, lai paceltu pirmo titulu nestrādā, jo redz "Dočičs spēlē pro basi no 16 gadiem"

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 03:03, pirms 3 gadiem
Es laikam pirmo reizi nevainošu Luka Dončiču - pat ne visās PO spēlēs. KP skaidri pateica, ka tāds ir bijis trenera lēmums - Luka gūst punktus, bet pārējie ir vairāk role player. Bet ziniet, kas par lietu - Lukam tiešām krita iekšā teju visas 7x spēles pēc kārtas un punktus viņš tiešām vāca solīdi, bet tikai viena lieta - kad jau bija 2:0 spērijā un izskatījās, ka šī taktika strādā, tad varbūt maz kurš padomāja, ka tas ir nevis Mavs nopelns ar Luka priekšgalā, bet gan tas, ka Clippers pirmās spēles nospēlēja tiešām slikti - LAC sakārtoja spēli un atlikušajās 5x spēlēs guva 4x uzvaras. Var apsveikt Mavs ar to, ka divas sezonas pēc kārtas viņi tiek iekšā PO - bet manuprāt, ka vienīgā komanda, kas Mavs bija pa zobam no PO komandām ir tikai Lakers (AD un LJ abi ir tādi ne 100% atguvušies no traumām + pārējā komanda galīgi nekāda uz sezonas beigām palikusi) un Memphis Grizzlies vēl bija ņemami. Pārējās komandas viņus nomazgātu kā mazos puikas.
Ko tālāk? Atkarībā ko spēlētāji paši grib - ja KP vēlas titulu, tad Mavs nav tā komanda, kas to spēj paņemt šobrīd. Ja čaļus apmierina līdzīga situācija kā ir gadu gadiem ar Trail Blazers, ka ir komandas kodols, kas katru sezonu tiek PO, bet titulu neredzēt kā savas ausis - tad, lai paliek visi kopā un mazliet pamaina rezervistu soliņu.
Interesanti būtu redzēt - ko Mavs varētu dabūt pret KP, bet es 100% domāju, ka arī Boban Marjanovics nebūs palicējs komandā, jo teiksim kā ir - Mavs ar C pozīciju šogad ir gājis ļoti slikti.

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 03:15, pirms 3 gadiem
Kārlails tā arī nav apjēdzis, ko ar KP darīt, kur viņu likt un kā izmantot... Kauns! Tā sauktais "trenera redzējums" pēdējās Mavs spēlēs bijis drausmīgs, rezultātā KP spēle - nekāda. Ļoti liela vilšanās. Arī tās spēlētāju rotācijas... Bobana pārturēšana laukumā, Klebers maz spēlē, Hārdavejs neko nevar iemest, kāpēc netiek nomainīts utt... Apjucis aunu bars uz laukuma un galvenais auns - Kārlails - tik acis blisina, gudrinieks. 🤦‍♂️🙄 Negribētos vairs KP redzēt Dalasā nākamsezon, bet tam maz variantu...

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 06:53, pirms 3 gadiem
Apbrīnojams treneris, ar šadu spēles stratēgiju rezultāts pilnībā atbilstoš

  -2 [+] [-]

, 2021-06-07 07:11, pirms 3 gadiem
Karlo rakstīja: Kārlails tā arī nav apjēdzis, ko ar KP darīt, kur viņu likt un kā izmantot... Kauns! Tā sauktais "trenera redzējums" pēdējās Mavs spēlēs bijis drausmīgs, rezultātā KP spēle - nekāda. Ļoti liela vilšanās. Arī tās spēlētāju rotācijas... Bobana pārturēšana laukumā, Klebers maz spēlē, Hārdavejs neko nevar iemest, kāpēc netiek nomainīts utt... Apjucis aunu bars uz laukuma un galvenais auns - Kārlails - tik acis blisina, gudrinieks. 🤦‍♂️🙄 Negribētos vairs KP redzēt Dalasā nākamsezon, bet tam maz variantu...
Diezgan jocīgi sanāk ka treneri nezin no basketbola un saņem miljonus,bet tu visu zinu un nesaņem absolūti neko! Padomā!

 +10 [+] [-]

, 2021-06-07 07:51, pirms 3 gadiem
Šī bija vienīgā spēle, kuru no sērijas sanāca noskatīties, bet spēju izturēt tikai līdz 3.ceturtdaļas vidum. Jo skatīties šo bezjēdzīgo dončičbolu vienkārši nav iespējams. Es nezinu, kas viņiem tur Dalasā darās, bet par normālu šādu "taktiku" nenosauksi un Kristapam te galīgi nav ko pārmest. Visu spēli viens vienīgs, bezjēdzīgs Dončiča solo. Porziņ'ģis visu laiku ganās praktiski brīvs, nekādu piespēļu!!!! Dončičš labāk iemetīs būrzmā stāvošajam Marjanovičam, kurš bumbu tūlīt padir@īs, bet nekādā gadījumā Porziņģim! Es visā šajā laikā tikai vienu reizi ieraudzīju, kā Dončičš visžēlīgi atmet bumbu Kristapam tad, kad pašam īsti nebija kur likties. Tajos retajos brīžos, kad Kristapam bijs bumba, viņš arī izkārtoja PATS SEV punktus. Tiem, kuri muld, ka Dončičam vajagot sakarīgu 2.zvaigzni pie sāniem, kā jūs domājat, pie šāda stila teorētiskajai 2.zvaigznei klāsies savādāk kā Porziņģim? Lai Dončiča statistika nemāna, viņš neprot un arī negrib organizēt komandas spēli. Kā to jādara, parādīja Trejs Jangs pret Bucks, šo spēli skatījos pirms Dalasas spēles un skatīties, kā muļļājas Dalasa ar Dončiču, pēc ATlantas ar Jangu, bija īpaši smagi. Mans viedoklis - Kristapam nav ko meklēt Dončiča Dalasā. Nevienam adekvātam spēlētājam tur nav ko meklēt.

     [+] [-]

, 2021-06-07 07:52, pirms 3 gadiem
Trade porzingis, ko var izlasīt amerikāņu postos, Doncic Dieva kārtā... Man jau liekas priekš Kristapa būtu la i tikt aizmainitam...

     [+] [-]

, 2021-06-07 07:53, pirms 3 gadiem
raven rakstīja: Luka ir viens varens egoists! One man show. KP jālasās no turienes, nevis jāuzupurējas, lai Luka status krātu...Kārlails nolaida pamatīgu lažu ar šo gājienu...

Protams protams ka parasti, visi vainigi tikai ne pats😂😂tikai tam Lukam ari piespelu visvairak utt

     [+] [-]

, 2021-06-07 07:53, pirms 3 gadiem
Mavericks kombinācija- bloks spēlētājam ar bumbu, gājiens uz grozu, vai nu metiens,vai nu atmest kaut kam uz 3 atpakaļ un metiens.
Tik vienveidīgu basketbolu sen nebiju redzējis,jā, jāatzīst šogad maz spēles skatījos,var jau būt, ka tas jauns trends vai kkas tāds,bet ļoti nebaudāma spēlē.
Protams, negaidu kombenes kā eirolīgā bet nu kaut kādu daudzveidību jau vajadzētu,ja grib kaut ko sasniegt.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 07:53, pirms 3 gadiem
DTRHighlights rakstīja: Ļoti novēlu KP šajā sezonā tikt aizmainītam uz kaut vai San Antonio Spurs!
laintik pizdujit prom

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 07:54, pirms 3 gadiem
kur tie jefini, kuri kakaja biksies ka 2:0’serija bija? ka Clippers speciali zaudeja lai dabutu Dallasu? ar vienunlideri Luku ierinda

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 08:03, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Ja jūs gribat redzēt zaudējuma patieso iemeslu, noskatieties spēli vēlreiz un pievēršat uzmanību, kādā pokujā Luka atstrādā aizsardzībā. Nepietiek, jau, ka zonu tā četratā jāizskraida, jo Bobans nav tam domāts, bet te vēl maģiskais superstārs ar izdomā taupīties. Nav brīnums, ka pārējiem pēc tam metieni pa īsu, jo trijatā noelsušies mēģina medīt LAC snaiperus pa perimetru. Visvairāk tracina, ka neviens aiz okeāna par to nerunā. Iepīkstēsies par Luka Magic SUPERHERO BLABLABLA, iesi uz Meksikas pierobežu reportāžas par imigrantiem taisīt.
Nekad vēl tā neesmu gaidījis Trade datumus, kā šogad. Katrā gadījumā nākošajā sezonā miegu vairs neziedošu, lai Dallasu skatītos.
ŠItam ar pievērsu uzmanību. Viena raksturīga epizode no pirmā puslaika. Visi dalasieši centīgi sedz savus pretspēlētājus, tikai Luka slinki stāv pie savas soda metienu līnijas. Viņa sedzamais Kavajs uz 3 p līnijas saņem bumbu un met pilnīgi brīvu tālmetienu. Luka jau metiena brīdī slinki pasper solīti Kavaja virzienā - reku es te tipa arī aizsardzībā esmu . Tālmetiens protams, ka trāpīts. UN tā visu spēli.

     [+] [-]

, 2021-06-07 08:04, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kārlaila trenēšanas paraugstunda.

Lukam arī ir jāiemācās spēku sadalījums visai spēlei.Pēc pātraukuma reāli beigts un tiek pieņemti lēmumi bez domāšanas.Kondīcijas uzturēšana laikam vasaras primārais.

Bobans un zona 30+ minūšu garumā! IZCILI!
Mavs vajag otru ball handleri,jo viņi māk tikai spēlet no Lukas.

KP bija oke.Varēja labāk.Pēc pārtraukuma atkal netika pie bumbas kā pirmajā.
Pluss laikam tajā,ka vasarā aiziet bez rehabilitācijas un var normāli trenēties.
Kurā komandā spēlēs tas ir cits jautājums.
youtube.com/watch?v=XsUJg08GJ7w
Baigi līdzīgās pārdomas jums, nezinu kurš no kura iedvesmojies😂

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 08:06, pirms 3 gadiem
Jebkurs izmetot 30-40 metienus pa spēli tos 40 punktus sametīs, bet kur jēga? Iespēlētu sadarbība tikai viena- iespēlēt Bobanam. 4 PĀRTVERTAS piespēles. un jaa, KP nu nevar 3punktnieku iemest..

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 08:10, pirms 3 gadiem
Kaut kāda slikta aura ap Mavericks komandu Kristapa sakarā. Laikam jau komandas uzstādījums visos līmeņos ir padarīt Luku par nākamo Novicki vai ko vēl leģendārāku, kur viens pats tikai spēlē un met. Ar Kristapu viņi nerēķinās pat tik daudz, lai nedaudz piebremzētu LD un varētu cīnīties par tituliem. KP jātiek kaut vai uz kādu autsaideri, kur var atgūt pārliecību un ar laiku uzbūvēt ap viņu komandu. Nekas nereāls. Redzam, kur Nets, 76ers un tie paši Knicks no padibenēm ir nonākuši pāris gadu laikā.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 08:23, pirms 3 gadiem
kamēr Dončiks piļīs caurmērā 30 metienus pa spēli, tikmēr nekas tur nebūs. tā kā man tikai prieks

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 08:24, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Kaut kāda slikta aura ap Mavericks komandu Kristapa sakarā. Laikam jau komandas uzstādījums visos līmeņos ir padarīt Luku par nākamo Novicki vai ko vēl leģendārāku, kur viens pats tikai spēlē un met. Ar Kristapu viņi nerēķinās pat tik daudz, lai nedaudz piebremzētu LD un varētu cīnīties par tituliem. KP jātiek kaut vai uz kādu autsaideri, kur var atgūt pārliecību un ar laiku uzbūvēt ap viņu komandu. Nekas nereāls. Redzam, kur Nets, 76ers un tie paši Knicks no padibenēm ir nonākuši pāris gadu laikā.
Es gan šādu vēlmi neizprotu, jo Dirka ļoti garā ēra rezultētējās tikai ar vienu titulu.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 08:25, pirms 3 gadiem
34:6...beņķis Mavs bēdu ieleja...
Lukam izmesti 30 metieni, 56% precizitāte.
KP izmesti 12 metieni 50% precizitāte.
3pts Luka labāks bez šaubām.

Nesaprotu šī pasākuma jēgu taisīt playoff par "Lukas playoff". Kārlails tiešam domāja, ka LD viens pats uzvarēs sēriju? Basketbols vispār ir komandu sporta veids, ja kas...

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 08:26, pirms 3 gadiem
Beidzot šis Lukadrona murgs ir noslēdzies!
Tas nav baskets, bet mono izrāde dīvainīšiem!
Dažas pārdomas:
1. Kā LD spēlēs savas valsts izlasē, kad pretī nebūs Rūjienas saldējumi, bet mazliet gudrāki spēlētāji?
2. Kā turpmāk izvērsīsies KP karjera, jo šajā lukadalass bedrē gaidāms tikai regress?
3. Vai savu posteni saglabās dīvainais treneris ar baso galvu?
4. SC normālie lasītāji varēs atpūsties no neadekvātiem komentiem (cerams, tas bars nelīdīs futbola sadaļā!)

     [+] [-]

, 2021-06-07 08:29, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: Tiešām uzskati, ka ja Luka šajā sērijā vidēji izmestu nevis 25-30 metienus spēlē, bet spēlētu daudz mierīgāk, uz komandas biedriem tendētāku spēli un, piemēram, izmestu uz pusi mazāk metienus, tad Mavs būtu sērijā uzvarējusi? IMHO Luka ir normāls komandas spēlētājs (jā, ar tendenci spēlēt 'hero-ball'), vienkārši šobrīd Mavs komanda kopumā (gan spēlētāji, gan treneri) neatkarīgi not tā kā Luka spēlē nav gatava cīņai par titulu. Ar tādu aizsardzību Luka var spēlēt izcilu spēli tieši tā kā latviešu līdzjutēji grib (kaut gan tas nav iespējams - lai arī ko Luka darīs, letiņi sportacentrā viņu tāpat nodirsīs) - tāpat tituls nespīd. Tas jau akmens GM un sastāva komplektācijas virzienā. Jāveic maiņas, kas uzlabo aizsardzību, jānokomplektē sastāvs ar vēl kapļiem, kas paši sev var izkārtot metienu (bez Lukas no pamatsastāva tikai THJ ar driblu var kko izveidot), jāsavāc sastāvs, kas ir saderīgāks. Tad jau būs labi. Arī Lebrons tikai pēc apdedzināšanās plejofos spēja pacelt savu spēli nākamajā līmenī (nu un kad tika Maiami, kur apkārt bija vēl 2 zvaigznes). Izaugsmes process - tas pieder pie lietas.
Izlasi vēlreiz un atrodi, kur es rakstu par to, ka Lukam mazāk jāmet, tu pat % tur piesauci. Nevajag kaut ko sadomāt, citam piesiet, un tad mesties virsū ar ''savu patiesību''. Iemācies diskutēt, un tad nāc.

     [+] [-]

, 2021-06-07 08:37, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: Mark Cuban tells ESPN that he will not consider a coaching change. "Let me tell you how I look at coaching. You don't make a change to make a change. Unless you have someone that you know is much, much, much better, the grass is rarely greener on the other side."

Tā kā treneru maiņu aizmirstiet, pamuļķīši. Kjūbans, Riks un Nelsons - viņi visi ir veci draugi un iespējamība, ka Kjūbans ar kādu no viņiem šķirsies ir ļoti tuvu 0. Un Riks ir izcils treneris - viņš spēja ar makaronu sastāvā aizcīnīties līdz 7.spēlei pret Clippers - tas ir lieliski. Makarons ir lielākais enkurs līga - Mavs vidēji sāk spēli ar -20 punktu deficītu tajos mačos, kur spēlē Podriņķis.
A kā tajos mačos, kur spēlē Dončiks? nav tas pats? izrādās ir

     [+] [-]

, 2021-06-07 08:38, pirms 3 gadiem
Te daudzi priecājas par LD 14 piespēlēm, bet neliela nianse- Luka 12 rezultatīvo piespēli iedeva tieši Kristapam 3.ceturtdaļas vidū, kad tika panākts 5 punktu pārsvars. Tad sekoja 3 Lukas pēc kārtas aizmesti metieni no spēles(pēc trešā Bobans izcīnīja 2 bumbas pēc kārtas uzbrukumā, bet arī neiemeta). Tad Lukas kļūda piespēlē, 2 neiemesti sodiņi un vilciens jau bija aizgājis...
Žēl, ka Kristaps pēc pārķertās bumbas un aizskriešanas ātrajā neiemeta to trijnieku. Bet jau pie pirmajiem diviem izmestajiem trijniekiem, likās, ka Kristaps nav iegājis spēlē un izmeta pārāk sasteigtus nesagatavotus metienus (sajūta, ka nezin, kad nākošreiz tiks pie bumbas).
Un pašās spēles beigās tie Lukas statistikas uzlabošanas divpunktnieki, kaut rezultāts prasīja trijniekus.
Paldies par uzmanību!

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 08:38, pirms 3 gadiem
Nesaprotu loģiku spēlēt zonu visu spēli - viņi tak labākie 3īšos līgā. Ļoti ceru, ka KP aizmainīs uz citu komandu - kāds minēja SAS, tas būtu super. Domāju JEBKURŠ cits treneris saprastu, ka KP vieta ir tuvāk grozam, bet Kārlailam jau grūti ieraudzīt, labāk ielikt KP stūrī kā 3.nr ar 2.22m. kas par aunu

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 08:53, pirms 3 gadiem
jefreitors koškins rakstīja: Šī bija vienīgā spēle, kuru no sērijas sanāca noskatīties, bet spēju izturēt tikai līdz 3.ceturtdaļas vidum. Jo skatīties šo bezjēdzīgo dončičbolu vienkārši nav iespējams. Es nezinu, kas viņiem tur Dalasā darās, bet par normālu šādu "taktiku" nenosauksi un Kristapam te galīgi nav ko pārmest. Visu spēli viens vienīgs, bezjēdzīgs Dončiča solo. Porziņ'ģis visu laiku ganās praktiski brīvs, nekādu piespēļu!!!! Dončičš labāk iemetīs būrzmā stāvošajam Marjanovičam, kurš bumbu tūlīt padir@īs, bet nekādā gadījumā Porziņģim! Es visā šajā laikā tikai vienu reizi ieraudzīju, kā Dončičš visžēlīgi atmet bumbu Kristapam tad, kad pašam īsti nebija kur likties. Tajos retajos brīžos, kad Kristapam bijs bumba, viņš arī izkārtoja PATS SEV punktus. Tiem, kuri muld, ka Dončičam vajagot sakarīgu 2.zvaigzni pie sāniem, kā jūs domājat, pie šāda stila teorētiskajai 2.zvaigznei klāsies savādāk kā Porziņģim? Lai Dončiča statistika nemāna, viņš neprot un arī negrib organizēt komandas spēli. Kā to jādara, parādīja Trejs Jangs pret Bucks, šo spēli skatījos pirms Dalasas spēles un skatīties, kā muļļājas Dalasa ar Dončiču, pēc ATlantas ar Jangu, bija īpaši smagi. Mans viedoklis - Kristapam nav ko meklēt Dončiča Dalasā. Nevienam adekvātam spēlētājam tur nav ko meklēt.
Var tikai piekrist. Arī skatīju abas spēles. Atlanta spēlēja kā komanda ar Jangu kā PG. Dallasā spēlēja Dončičs kā SF un pārējie, komanda bez PG. Dončičs nestrādā aizsardzībā un vienalga 2.puslaiku fiziski netur. Jangu arī aizsardzībā slēpj, bet viņš ir ļoti ātrs un fiziski ļoti izturīgs, atšķirībā no Lukas. Lukas piespēļu lielais skaits ir mānīgs, jo viņš faktiski vienīgais atdod piespēles uz metienu. Atlantā tādu ir vairāk + vēl statistika neparāda "piespēles pēc piespēles", kuras atdod Jangs, organizējot komandas uzbrukumu, bet kuras galīgi nav tipiskas Dončičam. Beidzās tā, kā bija jābeidzas. Kristapam - veselību, produktīvu vasaru un, cerēsim, atvadas no Dallasas

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 09:14, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Es gan šādu vēlmi neizprotu, jo Dirka ļoti garā ēra rezultētējās tikai ar vienu titulu.
NBA ar skaidru prātu nesapratīsi. Jā, Dirks izcīnīja tikai vienu titulu, bet viņš ir visu laiku rezultatīvākais baltais spēlētājs NBA vēsturē, tiek pārdoti viņa krekli, milzu mārketings. Kjubanam kā biznesa haizivij par katru cenu attītīt LD brendu ar viena cilvēka izrādi var būt pat svarīgāk nekā tas retais tituls ar komandas spēli.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-07 09:14, pirms 3 gadiem
Dončičam jāizslimo zvaigžņu slimība.
Gan jau pēc gadi 3-4, kad būs regulāri aplauzies 1.-2.kārtā un atēdies zāģus, nāks nojēga par to, ka viens nevar visus uzvarēt. Diemžēl tās bērnu kaites jāizstaigā, neveiksmīgi, ka tā rezultātā iespējams KP karjera pačakarēsies un pēc 3 gadi viņš 99% Dallasā vairs nebūs.

     [+] [-]

, 2021-06-07 09:25, pirms 3 gadiem
tekken rakstīja: Dončičam jāizslimo zvaigžņu slimība.
Gan jau pēc gadi 3-4, kad būs regulāri aplauzies 1.-2.kārtā un atēdies zāģus, nāks nojēga par to, ka viens nevar visus uzvarēt. Diemžēl tās bērnu kaites jāizstaigā, neveiksmīgi, ka tā rezultātā iespējams KP karjera pačakarēsies un pēc 3 gadi viņš 99% Dallasā vairs nebūs.
Viņš ir memmesdēliņš, kuram brīnumbērna viruss iepotēts no dzimšanas. Diez vai mainīsies. Un mamma jau arī līdz šodienai blakus

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 09:26, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: NBA ar skaidru prātu nesapratīsi. Jā, Dirks izcīnīja tikai vienu titulu, bet viņš ir visu laiku rezultatīvākais baltais spēlētājs NBA vēsturē, tiek pārdoti viņa krekli, milzu mārketings. Kjubanam kā biznesa haizivij par katru cenu attītīt LD brendu ar viena cilvēka izrādi var būt pat svarīgāk nekā tas retais tituls ar komandas spēli.
Dirks visu laiku rezultatīvākais baltais? Vai tad West, Bird un Havlicek ir ādas krāsu mainījuši?

     [+] [-]

, 2021-06-07 09:32, pirms 3 gadiem
Talkavs rakstīja: Dirks visu laiku rezultatīvākais baltais? Vai tad West, Bird un Havlicek ir ādas krāsu mainījuši?
Man patīk, ka tu šo komentu raksti ar tādu attieksmi it kā tu kā faktu zinātu, ka Dirks NAV rezultatīvākais baltais un tad vēl konkrētus spēlētāju nosauc, bet realitātē tu izgāzies kā veca sēta.

Dirks ir 6. all-time scoring list. Havlicek ir 17., West 22. un Bird - 36.

     [+] [-]

, 2021-06-07 09:44, pirms 3 gadiem
Talkavs rakstīja: Dirks visu laiku rezultatīvākais baltais? Vai tad West, Bird un Havlicek ir ādas krāsu mainījuši?
AHAHAAHAH PAJOLIS gribeja paspideet

     [+] [-]

, 2021-06-07 09:45, pirms 3 gadiem
Laurina labi shpagatina lekaa, ak atminas

     [+] [-]

, 2021-06-07 09:49, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: Man patīk, ka tu šo komentu raksti ar tādu attieksmi it kā tu kā faktu zinātu, ka Dirks NAV rezultatīvākais baltais un tad vēl konkrētus spēlētāju nosauc, bet realitātē tu izgāzies kā veca sēta.

Dirks ir 6. all-time scoring list. Havlicek ir 17., West 22. un Bird - 36.
Jums taisnība cienītais. Nepareizo aili tabulā skatījos.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 09:50, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: Dončičam nekas nav jāizslimo. Viņš kļūs tikai vēl labāks un dominējošāks. Tas, ko viņam vajag un sakarīgu 2.opciju, kas prastu spēlēt ar bumbu, apspēlēt pretspēlētāju, arī dalīt piespēles. Nevis kaut kādu pārmaksātu, traumatisku makaronu, kurš driblēt nejēdz, postā spēlēt nejēdz un tikai stāv stūrī un gaida, kad viņam piespēlēs, lai varētu uzmest kārtējo ķieģeli.
No traumām neviens nav pasargāts un vēl nav zināms, kā, piemēram, krustenisko saišu plīsumu pārdzīvotu tava "princese"... Tā, ka stipri par agru iecelt viņu starp mega zvaigznēm - tur ir jāpaiet vairākiem gadiem. Mega talants, jā, bet līdz mega zvaigznei tur vēl tālu.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 09:51, pirms 3 gadiem
Bobans nenostrādāja galīgi. Tik brīvi ļaut mest truļus nedrīkst. Bobans var 10 min. pastiprināt uzbrukumu, ne vairāk. Kārlaila taktika izgāzās šoreiz. Kāpēc Bobanu nelietoja regulārajā sezonā pa 10 min.mačā nav saprotams. Porzinģim atkal regulārajā spēlēja pa 36 min.ar nesaārstētu ceļgalu.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 10:00, pirms 3 gadiem
Tātad! Starpsezonā Mavs jāiet pēc Lovrija un Richardsons jāmaina prom, Rediku var paturēt tikai tādā gadījumā, ja viņš piekrīt spēlēt par minimālo. Kaut kas jāpamaina garajā galā, vajag KP blakus spēlētāju, kas var cīnīties par Reebiem uzbrukumā, iespējams , ka prasītos maiņa Richardons, Powels kaut kāds piks pret Smārtu un Kardashianu.
Kārlails jālaiž pensijā, varbūt jāpamēģina Kids vai kāds cits, varbūt Blats
KP jāpiestrādā pie spēles posta. Un jāiedzer vasarā alus kopā ar Luku, lai viņš iedotu kādu piespēli un spēlētu kopā pikenrolu.
Lukam jāapskatās NBA vēsture, kā Kobe,Lebrons mainījās, lai uzvarētu. Un jāsaprot, ka viens nevar titulu pacelt.
Protams, ja Luka grib 50pt mest, bet komanda cieš, tad KP jāprasa treids!

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 10:00, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: NBA ar skaidru prātu nesapratīsi. Jā, Dirks izcīnīja tikai vienu titulu, bet viņš ir visu laiku rezultatīvākais baltais spēlētājs NBA vēsturē, tiek pārdoti viņa krekli, milzu mārketings. Kjubanam kā biznesa haizivij par katru cenu attītīt LD brendu ar viena cilvēka izrādi var būt pat svarīgāk nekā tas retais tituls ar komandas spēli.
problēma ir tāda, ka Luka nāk no ne tās turīgākās pundurvalsts, kamēr Dirks pārstāv vienu no lielākajām un turīgākajām nācijām ārpus pašām ASV.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 10:01, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: Dončičam nekas nav jāizslimo. Viņš kļūs tikai vēl labāks un dominējošāks. Tas, ko viņam vajag un sakarīgu 2.opciju, kas prastu spēlēt ar bumbu, apspēlēt pretspēlētāju, arī dalīt piespēles. Nevis kaut kādu pārmaksātu, traumatisku makaronu, kurš driblēt nejēdz, postā spēlēt nejēdz un tikai stāv stūrī un gaida, kad viņam piespēlēs, lai varētu uzmest kārtējo ķieģeli.
Viņam gandrīz visi stati ir lejā attiecībā pret iepriekšējo sezonu. Progress na ļico.

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 10:02, pirms 3 gadiem
Beidzot šis izlutinātā puišelīša murgs ir beidzies. Aizmirstam par Mavs. Atstājam to purvā. Gaidām KP jauno komandu. Daudzi GM jau ir saoduši iespēju KP dabūt par sviestmaizi un pēc tam paņirgāties par Dalasu. Tātad galvenie kandidāti uz KP: GSW un BOS. Citi varianti: Šarlote, SAC un TOR (šiem ļoti vajag normālu centru.). Tik tiešām arī es nevaru sagaidīt starpsezonu - solās būt ļooti interesanti.

  +6 [+] [-]

, 2021-06-07 10:03, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: Mjā, te laikam piekritīšu. Bobans kā 'slepenais' ierocis uz 10-15 (max 20) min ir iedeāli, ja vēl salāgotu ar KP iespējām uzbrukumā. Kaut ko pārmudrija Kārlails, nenoreģēja laicīgi brīdī kad Kliperi veica lielo un izšķirošo izrāvienu. Kāpēc Burku vispār laida laukumā man ar nepalika skaidrs - Brunsons taču iepriekšējās spēlēs bija tīri zolīds.

KP šodien bija Ok, žēl ka trīņus nesalādēja, tad jau būtu pavisam labi. Defā nedaudz gan brīžam bija apjucis un arī dažas svarīgas atlēkušās zem sava groza nepaņēma. Bet nu no spēles baigi ārā nekrita.

Luka monstrs! Letiņi var te viņu nolikt, bet nu bez Lukas spēles šodein Mavs jau pēc pirmā puslaika varētu krāmēt čemodānus. DFS arī Ok spēle. THJ šoreiz diemžēl nabags... Bet nu - sērija bija jāņem kādā no iepriekšējām spēlēm. 7 spēlē ja spēlē līdzīgas komandas viss 50/50. Ja Džeksons nebūtu beigās 2 svarīgus trīņus (ne tos vieglākos) ielādējis - ticu Mavs vēl varēja ja ne gluži izcelt, tad galotnē vēl pacīnīties kā dienas pirmajā spēlē Filadelfija pret Atlantu.
Nekas, nākamsezon Mavs apārstēs brūces, tiks skaidrībā ar KP lomu komandā un ticu, ka pirmo playoff kārtu jau nu toč pārvarēs.
Mēģināšu atbildēt. diemžēl uzskatu, ka Luka ir ...! Speciāli apturēju Dalasas aizsardzības, lai saprastu, kur problēma. Problēma ir Luka! Nav nekādas nozīmes, kāds Tu Luka esi uzbrukumā, ja aizsardzībā dabū pretī ar uzviju! Skumji bija skatīties kā Kristaps lēkā starp diviem uz trijpunktu līnijas stāvošiem metējiem pat Bobans centās izskriet uztrijpunktu metienu. Padomājiet kāpēc Lū pēdējās spēlēs laida laukumā R. Džeksonu? Atbilde, jo Luka aizsardzībā ir mēs..! Pat labā amatieru komandā Luka dabūtu grūdienus mugurā no komandas biedriem. Tas bija nožēlojami kā četri Dalasas spēlētāji izmisīgi skraida un viens "telefona stabs" stāv pusceļā starp soda laukumu un trīspunktu metienu līniju un tad slinki pasper solīti uz metēja pusi. Ko darīt aiz muguras esošam aizsardzības spēlētājam, ja nav saprotams, pie kura pretspēlētāja dosies priekšā esošais aizsardzības spēlētājs Luka Dončičs. Žēl, ka šis nenoliedzami supertalantīgais spēlētājs čakarē komandu, kurā spēlē!

  +6 [+] [-]

, 2021-06-07 10:06, pirms 3 gadiem
Kauns Dalasai!
Vai tiešām trūkst piemēru, kas pierāda, ka spēles veidošana ap vienu spēlētāju nestrādā: Hārdens, Westbrooks, Lilards, MJ pirms Fila atnākšanas. Tas vienkārši nestrādā! Ļoti ceru, ka KP to klaunu šovu pametīs pēc iespējas ātrāk. Un neviena cita zvaigzne Dalasai nepalīdzēs, jo LD ego visu sačakarēs, līdzīgi kā Hārdens Hjūstonā. Kas attiecas uz Dalasas medijiem un redditu, tad tur ir viena bēdu ieleja, totāls Ziemeļkorejas portāls, kur Kima vietā ir LD.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 10:07, pirms 3 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Mēģināšu atbildēt. diemžēl uzskatu, ka Luka ir ...! Speciāli apturēju Dalasas aizsardzības, lai saprastu, kur problēma. Problēma ir Luka! Nav nekādas nozīmes, kāds Tu Luka esi uzbrukumā, ja aizsardzībā dabū pretī ar uzviju! Skumji bija skatīties kā Kristaps lēkā starp diviem uz trijpunktu līnijas stāvošiem metējiem pat Bobans centās izskriet uztrijpunktu metienu. Padomājiet kāpēc Lū pēdējās spēlēs laida laukumā R. Džeksonu? Atbilde, jo Luka aizsardzībā ir mēs..! Pat labā amatieru komandā Luka dabūtu grūdienus mugurā no komandas biedriem. Tas bija nožēlojami kā četri Dalasas spēlētāji izmisīgi skraida un viens "telefona stabs" stāv pusceļā starp soda laukumu un trīspunktu metienu līniju un tad slinki pasper solīti uz metēja pusi. Ko darīt aiz muguras esošam aizsardzības spēlētājam, ja nav saprotams, pie kura pretspēlētāja dosies priekšā esošais aizsardzības spēlētājs Luka Dončičs. Žēl, ka šis nenoliedzami supertalantīgais spēlētājs čakarē komandu, kurā spēlē!
Šim es piekrītu par visiem 100%. Par tik pasīvu segšanu Luka būtu pelnījis pa redeli ģērbtuvē no KP, kuram bija neskaitāmas reizes jālēkā starp 2 LAC ārējiem metējiem

     [+] [-]

, 2021-06-07 10:07, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: Man patīk, ka tu šo komentu raksti ar tādu attieksmi it kā tu kā faktu zinātu, ka Dirks NAV rezultatīvākais baltais un tad vēl konkrētus spēlētāju nosauc, bet realitātē tu izgāzies kā veca sēta.

Dirks ir 6. all-time scoring list. Havlicek ir 17., West 22. un Bird - 36.
Lūk, šajās teikuma konstrukcijās uz brīdi pazib tava patiesā esība!

     [+] [-]

, 2021-06-07 10:11, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Viņam gandrīz visi stati ir lejā attiecībā pret iepriekšējo sezonu. Progress na ļico.
Tu biji viens no retajiem pāris gadus atpakaļ, kad centies noslāpēt 'Lukomāniju" un kad Luku cēla virs MJ un jau dēvēja par GOAT. Respect! Laiks visu noliek savās vietās.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 10:14, pirms 3 gadiem
RobertsK rakstīja: Šim es piekrītu par visiem 100%. Par tik pasīvu segšanu Luka būtu pelnījis pa redeli ģērbtuvē no KP, kuram bija neskaitāmas reizes jālēkā starp 2 LAC ārējiem metējiem
Tipiska epizode spēles sākumā, kad Luka bija vēl svaigs. Batums iet uz danku, un Dončičs pieklājīgi viņam pagriež ceļu pāris metrus no groza, pat neimitējot aizsardzību

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 10:15, pirms 3 gadiem
Charly Skymaker rakstīja: Beidzot šis izlutinātā puišelīša murgs ir beidzies. Aizmirstam par Mavs. Atstājam to purvā. Gaidām KP jauno komandu. Daudzi GM jau ir saoduši iespēju KP dabūt par sviestmaizi un pēc tam paņirgāties par Dalasu. Tātad galvenie kandidāti uz KP: GSW un BOS. Citi varianti: Šarlote, SAC un TOR (šiem ļoti vajag normālu centru.). Tik tiešām arī es nevaru sagaidīt starpsezonu - solās būt ļooti interesanti.
pats aizvedīšu Kembu uz lidostu

     [+] [-]

, 2021-06-07 10:43, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: pats aizvedīšu Kembu uz lidostu
Kemba pretī būtu protams labākais variants. Bet, ja nu Mavs ļoti negrib Kembu, tad var sūtīt prom arī šos: Tomson+G.wiliams+Smart

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 11:02, pirms 3 gadiem
Otrs variants ir uz GSW. Vajadzēja mainīt jau starpsezonā, tad domāju piedāvājums būtu bijis labāks. Tagad es domāju piedāvās tikai Viginsu+2.k.piku.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 11:09, pirms 3 gadiem
KP Lai kaut vai ir Sakramento, vai Detroitas spēlētājs...

     [+] [-]

, 2021-06-07 12:30, pirms 3 gadiem
Roluxzz rakstīja: KP Lai kaut vai ir Sakramento, vai Detroitas spēlētājs...
Ja SAC būtu parakstijuši līgumu ar Bogdanoviču, tad tagad būtu vērtīgs maiņas variants. DAL mierīgi paņemtu pretī. Tagad nezinu, nekas tur baigi nesanāk. Vienīgi Hīlds + Beglijs būtu sakarīga maiņa.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 12:34, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: galvenais, kad ņēma Ričardsonu, tad bija doma, ka viņš vot varēs spēlēt ar bumbu + it kā DEF kaplis Izrādījās totāla miskaste un neko citu kā iemest sodus viņš nevar. Reāli PHI uzvarēja ar Curry treidu. VIENNOZĪMĪGI.
Vairāk nekā piekrītu, jo maiņa pilnīgi stulba- Karijs aiizsardzībā nemaz nav tik slikts, bet Ričardsons pleiofos vaiirāk nekā nulle- kas ar Dalasas skautingu, ka šo nebija nočekojuši? Tā jau nebija viegli, bet šī maiņa, pluss vēl neveiksmīgā redika/Melli iemaiņa- nu cik var lažot?

     [+] [-]

, 2021-06-07 12:49, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: Man patīk, ka tu šo komentu raksti ar tādu attieksmi it kā tu kā faktu zinātu, ka Dirks NAV rezultatīvākais baltais un tad vēl konkrētus spēlētāju nosauc, bet realitātē tu izgāzies kā veca sēta.

Dirks ir 6. all-time scoring list. Havlicek ir 17., West 22. un Bird - 36.
A tiem visiem nav leilāks PPG?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 12:52, pirms 3 gadiem
Kādas iespējas KP tikt aizmainītam uz Bostonu? Tur arī neliels rebuilding taisās.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 12:57, pirms 3 gadiem
Apache rakstīja: Kauns Dalasai!
Vai tiešām trūkst piemēru, kas pierāda, ka spēles veidošana ap vienu spēlētāju nestrādā: Hārdens, Westbrooks, Lilards, MJ pirms Fila atnākšanas. Tas vienkārši nestrādā! Ļoti ceru, ka KP to klaunu šovu pametīs pēc iespējas ātrāk. Un neviena cita zvaigzne Dalasai nepalīdzēs, jo LD ego visu sačakarēs, līdzīgi kā Hārdens Hjūstonā. Kas attiecas uz Dalasas medijiem un redditu, tad tur ir viena bēdu ieleja, totāls Ziemeļkorejas portāls, kur Kima vietā ir LD.
Dallasas reddits jau sen nav lasāms.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 13:01, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: kamēr Dončiks piļīs caurmērā 30 metienus pa spēli, tikmēr nekas tur nebūs. tā kā man tikai prieks
Nu viņam 56% divnniekos un 45% trīnīšos šajā spēlē. Skatoties, ka KP un Hardevejam kopā 3pt ir 1/14 es teiktu labāk būtu bijis, ja Dončičs tos 14 trīspunktiekus būtu izmetis
Te tas naids uz Dončiču ir smieklīgs - jebkurš latvietis ar tādiem statiem spēlētu, tie paši, kas tagad ienīst Dončīcu, tad bļautu par MVP utt.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 13:03, pirms 3 gadiem
Lielākais grēkāzis pie šī rezultāta ir treneris. Ja kāds ir spēlējis komandas sporta veidu, zina cik nozīmīgi ir būt iesaistītam spēlē, tāpēc izņēmot Doni visiem bija aukstas rokas līdz ar to nav nevienam metiena.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 13:05, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu viņam 56% divnniekos un 45% trīnīšos šajā spēlē. Skatoties, ka KP un Hardevejam kopā 3pt ir 1/14 es teiktu labāk būtu bijis, ja Dončičs tos 14 trīspunktiekus būtu izmetis
Te tas naids uz Dončiču ir smieklīgs - jebkurš latvietis ar tādiem statiem spēlētu, tie paši, kas tagad ienīst Dončīcu, tad bļautu par MVP utt.
Marjanovic izmetot 30-40 metienus spēlē arī averagotu 30+ pts, nenozīmē to, ka viņš ir mvp

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 13:51, pirms 3 gadiem
portal rakstīja: Marjanovic izmetot 30-40 metienus spēlē arī averagotu 30+ pts, nenozīmē to, ka viņš ir mvp
Vai es teicu, ka Dončičs MVP? Vienkārši stulbi te lasīt pie katra mavs zāģa cik dončičs sū****, dončiča vaina utt. un pie katras mavs uzvaras, ka dončičs centies kā varējis norakt, bet pārējie izvilkuši Pēc komentāriem rodas sajūta, kā ja nebūtu dončičs komandā, tad mavs bilance būtu 82-0

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 14:03, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu viņam 56% divnniekos un 45% trīnīšos šajā spēlē. Skatoties, ka KP un Hardevejam kopā 3pt ir 1/14 es teiktu labāk būtu bijis, ja Dončičs tos 14 trīspunktiekus būtu izmetis
Te tas naids uz Dončiču ir smieklīgs - jebkurš latvietis ar tādiem statiem spēlētu, tie paši, kas tagad ienīst Dončīcu, tad bļautu par MVP utt.
Runa ir par atmosfēru komandā, jo tā šķiet, ka gan īpašnieks, gan treneris nepalaiž garām nevienu iespēju publiski uzsvērt, ka Mavs faktiski Luka un pārējiem pa lielam nemaz nejēdz spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 14:06, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: problēma ir tāda, ka Luka nāk no ne tās turīgākās pundurvalsts, kamēr Dirks pārstāv vienu no lielākajām un turīgākajām nācijām ārpus pašām ASV.
Nesapratu, un kas no tā? Domā, ka Dončičs nevarēs sasniegt Dirka virsotnes, jo nāk no Slovēnijas? Amerikāņi vispār domā, ka Eiropa ir atsevišķa valsts, tā kā domāju eiropieša tautībai tur nozīmes nav. Ne jau vācieši izķer tos Dirka suvenīrus, bet trakie amīši.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 15:31, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Runa ir par atmosfēru komandā, jo tā šķiet, ka gan īpašnieks, gan treneris nepalaiž garām nevienu iespēju publiski uzsvērt, ka Mavs faktiski Luka un pārējiem pa lielam nemaz nejēdz spēlēt.
Nu tā ir viņu zvaigzne. Grozies kā gribi viņš ir stabils top10 spēlētājs līgā. Un viņam ir tikai 22gadi, teorijā viņš vēl padsmit sezonas var maukt. Viņš neizskatās arī traumatisks (pretnostatot kaut to pašu KP). Loģiski ja klubs skatās ilgermiņā, un ilgtermiņā pirmais atskaites punkts ir noslēgt ilgtermiņa līgumu ar Dončiču. Es nedomāju, ka viņi baigi te cerēja uz titulu šogad vai diži cer uz titulu nākošgad...jo primārais uzdevums ir radīt visus apstākļus (tautas valodā ielīst dir**), lai Dončičs pēc sava rookie līguma beigām noslēgtu ilgermiņu ar mavs, jo redz kā notiek - Knicks KP sakarā to nedarīja un KP pacēla cepuri. Tas, ka tur šajā laikā kkāds Brunsons vai Bobans vai vēl kāds uzmetīs lūpu, tur pilnīgi pie kājas - tādus lomas spēlētājus var pielasīt jebkurā laikā.

     [+] [-]

, 2021-06-07 15:44, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tā ir viņu zvaigzne. Grozies kā gribi viņš ir stabils top10 spēlētājs līgā. Un viņam ir tikai 22gadi, teorijā viņš vēl padsmit sezonas var maukt. Viņš neizskatās arī traumatisks (pretnostatot kaut to pašu KP). Loģiski ja klubs skatās ilgermiņā, un ilgtermiņā pirmais atskaites punkts ir noslēgt ilgtermiņa līgumu ar Dončiču. Es nedomāju, ka viņi baigi te cerēja uz titulu šogad vai diži cer uz titulu nākošgad...jo primārais uzdevums ir radīt visus apstākļus (tautas valodā ielīst dir**), lai Dončičs pēc sava rookie līguma beigām noslēgtu ilgermiņu ar mavs, jo redz kā notiek - Knicks KP sakarā to nedarīja un KP pacēla cepuri. Tas, ka tur šajā laikā kkāds Brunsons vai Bobans vai vēl kāds uzmetīs lūpu, tur pilnīgi pie kājas - tādus lomas spēlētājus var pielasīt jebkurā laikā.
Šis ir viens no variantiem, ko pieļauju arī. Kad būs līgums, tad arī lauzīs radziņus.

     [+] [-]

, 2021-06-07 15:56, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: Jūtu līdz...Slovēnijā oficiāli 7 jūnijs tiek pasludināts par ubagu un nabagu dienu!
Vai esi jau Slovēnijā?

     [+] [-]

, 2021-06-07 18:14, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Nesapratu, un kas no tā? Domā, ka Dončičs nevarēs sasniegt Dirka virsotnes, jo nāk no Slovēnijas? Amerikāņi vispār domā, ka Eiropa ir atsevišķa valsts, tā kā domāju eiropieša tautībai tur nozīmes nav. Ne jau vācieši izķer tos Dirka suvenīrus, bet trakie amīši.
Runa ir par to, ka mavs nekad mūža neizslauks no Lukas tādu naudu kā no Dirka, jo Vācija jau pati pa sevi noteikti nodrošināja stabilos miljonos mērāmus ienākumus.