Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģim piektā sezona NBA beigusies: "Clippers" uzvar septītajā spēlē

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim piektā sezona NBA beigusies: "Clippers" uzvar septītajā spēlē
Kristaps Porziņģis cīņā par bumbu. Foto: AP/Scanpix

Kristapa Porziņģa pārstāvētā Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Dalasas "Mavericks" izslēgšanas turnīra pirmās kārtas septītajā spēlē ar 111:126 piekāpās Losandželosas "Clippers", tādējādi noslēdzot 2020./21. gada sezonu. "Clippers" spēlētāji realizēja 20 tālmetienus, kamēr "Mavericks" grozā raidīja tikai 10. Porziņģis spēli noslēdza ar 16 punktiem un 11 atlēkušajām bumbām.

Kristaps Porziņģis sezonas pēdējā spēlē laukumā bija 42 minūtes, kuru laikā guva 16 punktus (1p. 4/4, 2p. 6/7, 3p. 0/5), izcīnīja 11 atlēkušās bumbas, atdeva vienu piespēli, pārtvēra divas bumbas, nopelnīja trīs piezīmes un spēli noslēdza ar +/- koeficientu mīnus astoņi. Porziņģim šī bija sērijas trešā rezultatīvākā spēle, kā arī pirmā spēle, kurā latvietis tika pie double-double. Līdz šim sērijā Porziņģis ne reizi nebija spējis izcīnīt vairāk par sešām atlēkušajām bumbām. Ar to gan nepietika, jo no tālās distances Porziņģis, tāpat, kā visa Dalasas komanda, uzbruka nesekmīgi.

Luka Dončičs laukumā bija 44 minūtes, atkārtojot karjeras gūto punktu rekordu un kļūstot par jaunāko spēlētāju, kurš guvis vismaz 40 punktus NBA sērijas septītajā spēlē. Slovēnis spēli noslēdza ar 46 punktiem (1p. 7/11, 2p. 12/19, 3p. 5/11), septiņām atlēkušajām bumbām un 14 rezultatīvajām piespēlēm. Tāpat viņam sešas kļūdas un +/- rādītājs mīnus deviņi. Tims Hārdavejs realizēja tikai vienu tālmetienu (3p. 1/9), spēli noslēdzot ar 11 punktiem, savukārt Bobans Marjanovičs guva 14 punktus un izcīnīja 10 atlēkušās bumbas.

Uzvarētāju labā 28 punkti, 10 atlēkušās bumbas un deviņas piespēles Kavai Lenardam, bet 23 punktus, uzstādot jaunu karjeras rekordu izslēgšanas turnīrā realizētajos tālmetienos (3p. 7/9) guva Markuss Moriss. Pols Džordžs pievienoja 22 punktus un 10 rezultatīvas piespēles.

Dalasas "Mavericks" sērijas sestajā spēlē, kura tik aizvadīta Dalasā, nespēja uzvarēt, tādējādi Losandželosas "Clippers" sēriju aizveda uz Losandželosu, kur šovakar tika aizvadīta sērijas noslēdzošā jeb septītā spēle. Fantastisku pirmo ceturtdaļu aizvadīja "Mavericks" līderis Luka Dončičs, kurš guva 19 no 38 komandas punktiem, palīdzot rikšotājiem būt vadībā pēc pirmā ceturkšņa (38:35). Pirmā puslaika turpinājumā augsto metienu realizāciju saglabāja "Clippers", bet "Mavericks", salīdzinot ar pirmo puslaiku, nespēja uzbrukt grozam ar tik augstu precizitāti. Puslaika pārtraukumā "Clippers" devās ar astoņu punktu pārsvaru (70:62). "Mavericks" rindās lielisks bija Dončičs, kurš bija pamanījies gūt jau 29 punktus un atdod septiņas rezultatīvas piespēles, savukārt Kristapam Porziņģim bija izdevies gūt 12 punktus, pārspējot divās iepriekšējās spēlēs iespēto.

Dalasa otro puslaiku iesāka jaudīgi, atspēlējot deficītu un izvirzoties vadībā, bet "Clippers" turpinājumā veica 10:0 izrāvienu, atjaunojot pārsvaru uz tablo, savukārt nepilnas divas minūtes pirms trešās ceturtdaļas noslēguma pēc Kavai Lenarda un Lūka Kenarda gūtajiem punktiem "Clippers" panāca 15 punktu pārsvaru, kas tobrīd bija lielākais pārsvars spēlē. "Clippers" bija veikusi izrāvienu 24:4. Noslēdzošajā ceturtdaļā "Clippers" iesāka ar vēl vienu izrāvienu, palielinot pārsvaru līdz 19 punktiem. "Mavericks" spēles izskaņā izdevās pietuvoties "Clippers" līdz septiņu punktu deficītam, bet Redžijs Džeksons iemeta svarīgu tālmetienu. "Clippers" veiksmīgi aizvadīja spēles beigas, uzvarot sērijas septītajā spēlē (4-3) un nodrošinot vietu Rietumu konferences pusfinālā, kur tai būs jātiekas ar labāko regulārā turnīra komandu Jūtas "Jazz", savukārt Porziņģim un Dalasai sezona beigusies.

NBA izslēgšanas spēļu pirmā kārta

Pāris1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Austrumi
76ers - Wizards125:118120:95.132:103114:122129:112.4-1
Nets - Celtics104:93130:108119:125141:126123:1094-1
Bucks - Heat109:107P132:98113:84120:1034-0
Knicks - Hawks105:107101:9294:10596:11389:1031-4
Rietumi
Jazz - Grizzlies109:112141:129121:111120:113126:1104-1
Suns - Lakers99:90102:10995:109100:92115:85113:1104-2
Nuggets - Trail Blazers109:123128:109120:11595:115147:140 P2126:115.4-2
Clippers - Mavericks103:113121:127118:108106:81100:105.104:97126:1114-3

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 07:53, pirms 3 gadiem
DTRHighlights rakstīja: Ļoti novēlu KP šajā sezonā tikt aizmainītam uz kaut vai San Antonio Spurs!
laintik pizdujit prom

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 07:54, pirms 3 gadiem
kur tie jefini, kuri kakaja biksies ka 2:0’serija bija? ka Clippers speciali zaudeja lai dabutu Dallasu? ar vienunlideri Luku ierinda

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 08:03, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Ja jūs gribat redzēt zaudējuma patieso iemeslu, noskatieties spēli vēlreiz un pievēršat uzmanību, kādā pokujā Luka atstrādā aizsardzībā. Nepietiek, jau, ka zonu tā četratā jāizskraida, jo Bobans nav tam domāts, bet te vēl maģiskais superstārs ar izdomā taupīties. Nav brīnums, ka pārējiem pēc tam metieni pa īsu, jo trijatā noelsušies mēģina medīt LAC snaiperus pa perimetru. Visvairāk tracina, ka neviens aiz okeāna par to nerunā. Iepīkstēsies par Luka Magic SUPERHERO BLABLABLA, iesi uz Meksikas pierobežu reportāžas par imigrantiem taisīt.
Nekad vēl tā neesmu gaidījis Trade datumus, kā šogad. Katrā gadījumā nākošajā sezonā miegu vairs neziedošu, lai Dallasu skatītos.
ŠItam ar pievērsu uzmanību. Viena raksturīga epizode no pirmā puslaika. Visi dalasieši centīgi sedz savus pretspēlētājus, tikai Luka slinki stāv pie savas soda metienu līnijas. Viņa sedzamais Kavajs uz 3 p līnijas saņem bumbu un met pilnīgi brīvu tālmetienu. Luka jau metiena brīdī slinki pasper solīti Kavaja virzienā - reku es te tipa arī aizsardzībā esmu . Tālmetiens protams, ka trāpīts. UN tā visu spēli.

     [+] [-]

, 2021-06-07 08:04, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kārlaila trenēšanas paraugstunda.

Lukam arī ir jāiemācās spēku sadalījums visai spēlei.Pēc pātraukuma reāli beigts un tiek pieņemti lēmumi bez domāšanas.Kondīcijas uzturēšana laikam vasaras primārais.

Bobans un zona 30+ minūšu garumā! IZCILI!
Mavs vajag otru ball handleri,jo viņi māk tikai spēlet no Lukas.

KP bija oke.Varēja labāk.Pēc pārtraukuma atkal netika pie bumbas kā pirmajā.
Pluss laikam tajā,ka vasarā aiziet bez rehabilitācijas un var normāli trenēties.
Kurā komandā spēlēs tas ir cits jautājums.
youtube.com/watch?v=XsUJg08GJ7w
Baigi līdzīgās pārdomas jums, nezinu kurš no kura iedvesmojies😂

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 08:06, pirms 3 gadiem
Jebkurs izmetot 30-40 metienus pa spēli tos 40 punktus sametīs, bet kur jēga? Iespēlētu sadarbība tikai viena- iespēlēt Bobanam. 4 PĀRTVERTAS piespēles. un jaa, KP nu nevar 3punktnieku iemest..

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 08:10, pirms 3 gadiem
Kaut kāda slikta aura ap Mavericks komandu Kristapa sakarā. Laikam jau komandas uzstādījums visos līmeņos ir padarīt Luku par nākamo Novicki vai ko vēl leģendārāku, kur viens pats tikai spēlē un met. Ar Kristapu viņi nerēķinās pat tik daudz, lai nedaudz piebremzētu LD un varētu cīnīties par tituliem. KP jātiek kaut vai uz kādu autsaideri, kur var atgūt pārliecību un ar laiku uzbūvēt ap viņu komandu. Nekas nereāls. Redzam, kur Nets, 76ers un tie paši Knicks no padibenēm ir nonākuši pāris gadu laikā.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 08:23, pirms 3 gadiem
kamēr Dončiks piļīs caurmērā 30 metienus pa spēli, tikmēr nekas tur nebūs. tā kā man tikai prieks

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 08:24, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Kaut kāda slikta aura ap Mavericks komandu Kristapa sakarā. Laikam jau komandas uzstādījums visos līmeņos ir padarīt Luku par nākamo Novicki vai ko vēl leģendārāku, kur viens pats tikai spēlē un met. Ar Kristapu viņi nerēķinās pat tik daudz, lai nedaudz piebremzētu LD un varētu cīnīties par tituliem. KP jātiek kaut vai uz kādu autsaideri, kur var atgūt pārliecību un ar laiku uzbūvēt ap viņu komandu. Nekas nereāls. Redzam, kur Nets, 76ers un tie paši Knicks no padibenēm ir nonākuši pāris gadu laikā.
Es gan šādu vēlmi neizprotu, jo Dirka ļoti garā ēra rezultētējās tikai ar vienu titulu.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 08:25, pirms 3 gadiem
34:6...beņķis Mavs bēdu ieleja...
Lukam izmesti 30 metieni, 56% precizitāte.
KP izmesti 12 metieni 50% precizitāte.
3pts Luka labāks bez šaubām.

Nesaprotu šī pasākuma jēgu taisīt playoff par "Lukas playoff". Kārlails tiešam domāja, ka LD viens pats uzvarēs sēriju? Basketbols vispār ir komandu sporta veids, ja kas...

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 08:26, pirms 3 gadiem
Beidzot šis Lukadrona murgs ir noslēdzies!
Tas nav baskets, bet mono izrāde dīvainīšiem!
Dažas pārdomas:
1. Kā LD spēlēs savas valsts izlasē, kad pretī nebūs Rūjienas saldējumi, bet mazliet gudrāki spēlētāji?
2. Kā turpmāk izvērsīsies KP karjera, jo šajā lukadalass bedrē gaidāms tikai regress?
3. Vai savu posteni saglabās dīvainais treneris ar baso galvu?
4. SC normālie lasītāji varēs atpūsties no neadekvātiem komentiem (cerams, tas bars nelīdīs futbola sadaļā!)

     [+] [-]

, 2021-06-07 08:29, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: Tiešām uzskati, ka ja Luka šajā sērijā vidēji izmestu nevis 25-30 metienus spēlē, bet spēlētu daudz mierīgāk, uz komandas biedriem tendētāku spēli un, piemēram, izmestu uz pusi mazāk metienus, tad Mavs būtu sērijā uzvarējusi? IMHO Luka ir normāls komandas spēlētājs (jā, ar tendenci spēlēt 'hero-ball'), vienkārši šobrīd Mavs komanda kopumā (gan spēlētāji, gan treneri) neatkarīgi not tā kā Luka spēlē nav gatava cīņai par titulu. Ar tādu aizsardzību Luka var spēlēt izcilu spēli tieši tā kā latviešu līdzjutēji grib (kaut gan tas nav iespējams - lai arī ko Luka darīs, letiņi sportacentrā viņu tāpat nodirsīs) - tāpat tituls nespīd. Tas jau akmens GM un sastāva komplektācijas virzienā. Jāveic maiņas, kas uzlabo aizsardzību, jānokomplektē sastāvs ar vēl kapļiem, kas paši sev var izkārtot metienu (bez Lukas no pamatsastāva tikai THJ ar driblu var kko izveidot), jāsavāc sastāvs, kas ir saderīgāks. Tad jau būs labi. Arī Lebrons tikai pēc apdedzināšanās plejofos spēja pacelt savu spēli nākamajā līmenī (nu un kad tika Maiami, kur apkārt bija vēl 2 zvaigznes). Izaugsmes process - tas pieder pie lietas.
Izlasi vēlreiz un atrodi, kur es rakstu par to, ka Lukam mazāk jāmet, tu pat % tur piesauci. Nevajag kaut ko sadomāt, citam piesiet, un tad mesties virsū ar ''savu patiesību''. Iemācies diskutēt, un tad nāc.

     [+] [-]

, 2021-06-07 08:37, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: Mark Cuban tells ESPN that he will not consider a coaching change. "Let me tell you how I look at coaching. You don't make a change to make a change. Unless you have someone that you know is much, much, much better, the grass is rarely greener on the other side."

Tā kā treneru maiņu aizmirstiet, pamuļķīši. Kjūbans, Riks un Nelsons - viņi visi ir veci draugi un iespējamība, ka Kjūbans ar kādu no viņiem šķirsies ir ļoti tuvu 0. Un Riks ir izcils treneris - viņš spēja ar makaronu sastāvā aizcīnīties līdz 7.spēlei pret Clippers - tas ir lieliski. Makarons ir lielākais enkurs līga - Mavs vidēji sāk spēli ar -20 punktu deficītu tajos mačos, kur spēlē Podriņķis.
A kā tajos mačos, kur spēlē Dončiks? nav tas pats? izrādās ir

     [+] [-]

, 2021-06-07 08:38, pirms 3 gadiem
Te daudzi priecājas par LD 14 piespēlēm, bet neliela nianse- Luka 12 rezultatīvo piespēli iedeva tieši Kristapam 3.ceturtdaļas vidū, kad tika panākts 5 punktu pārsvars. Tad sekoja 3 Lukas pēc kārtas aizmesti metieni no spēles(pēc trešā Bobans izcīnīja 2 bumbas pēc kārtas uzbrukumā, bet arī neiemeta). Tad Lukas kļūda piespēlē, 2 neiemesti sodiņi un vilciens jau bija aizgājis...
Žēl, ka Kristaps pēc pārķertās bumbas un aizskriešanas ātrajā neiemeta to trijnieku. Bet jau pie pirmajiem diviem izmestajiem trijniekiem, likās, ka Kristaps nav iegājis spēlē un izmeta pārāk sasteigtus nesagatavotus metienus (sajūta, ka nezin, kad nākošreiz tiks pie bumbas).
Un pašās spēles beigās tie Lukas statistikas uzlabošanas divpunktnieki, kaut rezultāts prasīja trijniekus.
Paldies par uzmanību!

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 08:38, pirms 3 gadiem
Nesaprotu loģiku spēlēt zonu visu spēli - viņi tak labākie 3īšos līgā. Ļoti ceru, ka KP aizmainīs uz citu komandu - kāds minēja SAS, tas būtu super. Domāju JEBKURŠ cits treneris saprastu, ka KP vieta ir tuvāk grozam, bet Kārlailam jau grūti ieraudzīt, labāk ielikt KP stūrī kā 3.nr ar 2.22m. kas par aunu

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 08:53, pirms 3 gadiem
jefreitors koškins rakstīja: Šī bija vienīgā spēle, kuru no sērijas sanāca noskatīties, bet spēju izturēt tikai līdz 3.ceturtdaļas vidum. Jo skatīties šo bezjēdzīgo dončičbolu vienkārši nav iespējams. Es nezinu, kas viņiem tur Dalasā darās, bet par normālu šādu "taktiku" nenosauksi un Kristapam te galīgi nav ko pārmest. Visu spēli viens vienīgs, bezjēdzīgs Dončiča solo. Porziņ'ģis visu laiku ganās praktiski brīvs, nekādu piespēļu!!!! Dončičš labāk iemetīs būrzmā stāvošajam Marjanovičam, kurš bumbu tūlīt padir@īs, bet nekādā gadījumā Porziņģim! Es visā šajā laikā tikai vienu reizi ieraudzīju, kā Dončičš visžēlīgi atmet bumbu Kristapam tad, kad pašam īsti nebija kur likties. Tajos retajos brīžos, kad Kristapam bijs bumba, viņš arī izkārtoja PATS SEV punktus. Tiem, kuri muld, ka Dončičam vajagot sakarīgu 2.zvaigzni pie sāniem, kā jūs domājat, pie šāda stila teorētiskajai 2.zvaigznei klāsies savādāk kā Porziņģim? Lai Dončiča statistika nemāna, viņš neprot un arī negrib organizēt komandas spēli. Kā to jādara, parādīja Trejs Jangs pret Bucks, šo spēli skatījos pirms Dalasas spēles un skatīties, kā muļļājas Dalasa ar Dončiču, pēc ATlantas ar Jangu, bija īpaši smagi. Mans viedoklis - Kristapam nav ko meklēt Dončiča Dalasā. Nevienam adekvātam spēlētājam tur nav ko meklēt.
Var tikai piekrist. Arī skatīju abas spēles. Atlanta spēlēja kā komanda ar Jangu kā PG. Dallasā spēlēja Dončičs kā SF un pārējie, komanda bez PG. Dončičs nestrādā aizsardzībā un vienalga 2.puslaiku fiziski netur. Jangu arī aizsardzībā slēpj, bet viņš ir ļoti ātrs un fiziski ļoti izturīgs, atšķirībā no Lukas. Lukas piespēļu lielais skaits ir mānīgs, jo viņš faktiski vienīgais atdod piespēles uz metienu. Atlantā tādu ir vairāk + vēl statistika neparāda "piespēles pēc piespēles", kuras atdod Jangs, organizējot komandas uzbrukumu, bet kuras galīgi nav tipiskas Dončičam. Beidzās tā, kā bija jābeidzas. Kristapam - veselību, produktīvu vasaru un, cerēsim, atvadas no Dallasas

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 09:14, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Es gan šādu vēlmi neizprotu, jo Dirka ļoti garā ēra rezultētējās tikai ar vienu titulu.
NBA ar skaidru prātu nesapratīsi. Jā, Dirks izcīnīja tikai vienu titulu, bet viņš ir visu laiku rezultatīvākais baltais spēlētājs NBA vēsturē, tiek pārdoti viņa krekli, milzu mārketings. Kjubanam kā biznesa haizivij par katru cenu attītīt LD brendu ar viena cilvēka izrādi var būt pat svarīgāk nekā tas retais tituls ar komandas spēli.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-07 09:14, pirms 3 gadiem
Dončičam jāizslimo zvaigžņu slimība.
Gan jau pēc gadi 3-4, kad būs regulāri aplauzies 1.-2.kārtā un atēdies zāģus, nāks nojēga par to, ka viens nevar visus uzvarēt. Diemžēl tās bērnu kaites jāizstaigā, neveiksmīgi, ka tā rezultātā iespējams KP karjera pačakarēsies un pēc 3 gadi viņš 99% Dallasā vairs nebūs.

     [+] [-]

, 2021-06-07 09:25, pirms 3 gadiem
tekken rakstīja: Dončičam jāizslimo zvaigžņu slimība.
Gan jau pēc gadi 3-4, kad būs regulāri aplauzies 1.-2.kārtā un atēdies zāģus, nāks nojēga par to, ka viens nevar visus uzvarēt. Diemžēl tās bērnu kaites jāizstaigā, neveiksmīgi, ka tā rezultātā iespējams KP karjera pačakarēsies un pēc 3 gadi viņš 99% Dallasā vairs nebūs.
Viņš ir memmesdēliņš, kuram brīnumbērna viruss iepotēts no dzimšanas. Diez vai mainīsies. Un mamma jau arī līdz šodienai blakus

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 09:26, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: NBA ar skaidru prātu nesapratīsi. Jā, Dirks izcīnīja tikai vienu titulu, bet viņš ir visu laiku rezultatīvākais baltais spēlētājs NBA vēsturē, tiek pārdoti viņa krekli, milzu mārketings. Kjubanam kā biznesa haizivij par katru cenu attītīt LD brendu ar viena cilvēka izrādi var būt pat svarīgāk nekā tas retais tituls ar komandas spēli.
Dirks visu laiku rezultatīvākais baltais? Vai tad West, Bird un Havlicek ir ādas krāsu mainījuši?

     [+] [-]

, 2021-06-07 09:32, pirms 3 gadiem
Talkavs rakstīja: Dirks visu laiku rezultatīvākais baltais? Vai tad West, Bird un Havlicek ir ādas krāsu mainījuši?
Man patīk, ka tu šo komentu raksti ar tādu attieksmi it kā tu kā faktu zinātu, ka Dirks NAV rezultatīvākais baltais un tad vēl konkrētus spēlētāju nosauc, bet realitātē tu izgāzies kā veca sēta.

Dirks ir 6. all-time scoring list. Havlicek ir 17., West 22. un Bird - 36.

     [+] [-]

, 2021-06-07 09:44, pirms 3 gadiem
Talkavs rakstīja: Dirks visu laiku rezultatīvākais baltais? Vai tad West, Bird un Havlicek ir ādas krāsu mainījuši?
AHAHAAHAH PAJOLIS gribeja paspideet

     [+] [-]

, 2021-06-07 09:45, pirms 3 gadiem
Laurina labi shpagatina lekaa, ak atminas

     [+] [-]

, 2021-06-07 09:49, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: Man patīk, ka tu šo komentu raksti ar tādu attieksmi it kā tu kā faktu zinātu, ka Dirks NAV rezultatīvākais baltais un tad vēl konkrētus spēlētāju nosauc, bet realitātē tu izgāzies kā veca sēta.

Dirks ir 6. all-time scoring list. Havlicek ir 17., West 22. un Bird - 36.
Jums taisnība cienītais. Nepareizo aili tabulā skatījos.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 09:50, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: Dončičam nekas nav jāizslimo. Viņš kļūs tikai vēl labāks un dominējošāks. Tas, ko viņam vajag un sakarīgu 2.opciju, kas prastu spēlēt ar bumbu, apspēlēt pretspēlētāju, arī dalīt piespēles. Nevis kaut kādu pārmaksātu, traumatisku makaronu, kurš driblēt nejēdz, postā spēlēt nejēdz un tikai stāv stūrī un gaida, kad viņam piespēlēs, lai varētu uzmest kārtējo ķieģeli.
No traumām neviens nav pasargāts un vēl nav zināms, kā, piemēram, krustenisko saišu plīsumu pārdzīvotu tava "princese"... Tā, ka stipri par agru iecelt viņu starp mega zvaigznēm - tur ir jāpaiet vairākiem gadiem. Mega talants, jā, bet līdz mega zvaigznei tur vēl tālu.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 09:51, pirms 3 gadiem
Bobans nenostrādāja galīgi. Tik brīvi ļaut mest truļus nedrīkst. Bobans var 10 min. pastiprināt uzbrukumu, ne vairāk. Kārlaila taktika izgāzās šoreiz. Kāpēc Bobanu nelietoja regulārajā sezonā pa 10 min.mačā nav saprotams. Porzinģim atkal regulārajā spēlēja pa 36 min.ar nesaārstētu ceļgalu.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 10:00, pirms 3 gadiem
Tātad! Starpsezonā Mavs jāiet pēc Lovrija un Richardsons jāmaina prom, Rediku var paturēt tikai tādā gadījumā, ja viņš piekrīt spēlēt par minimālo. Kaut kas jāpamaina garajā galā, vajag KP blakus spēlētāju, kas var cīnīties par Reebiem uzbrukumā, iespējams , ka prasītos maiņa Richardons, Powels kaut kāds piks pret Smārtu un Kardashianu.
Kārlails jālaiž pensijā, varbūt jāpamēģina Kids vai kāds cits, varbūt Blats
KP jāpiestrādā pie spēles posta. Un jāiedzer vasarā alus kopā ar Luku, lai viņš iedotu kādu piespēli un spēlētu kopā pikenrolu.
Lukam jāapskatās NBA vēsture, kā Kobe,Lebrons mainījās, lai uzvarētu. Un jāsaprot, ka viens nevar titulu pacelt.
Protams, ja Luka grib 50pt mest, bet komanda cieš, tad KP jāprasa treids!

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 10:00, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: NBA ar skaidru prātu nesapratīsi. Jā, Dirks izcīnīja tikai vienu titulu, bet viņš ir visu laiku rezultatīvākais baltais spēlētājs NBA vēsturē, tiek pārdoti viņa krekli, milzu mārketings. Kjubanam kā biznesa haizivij par katru cenu attītīt LD brendu ar viena cilvēka izrādi var būt pat svarīgāk nekā tas retais tituls ar komandas spēli.
problēma ir tāda, ka Luka nāk no ne tās turīgākās pundurvalsts, kamēr Dirks pārstāv vienu no lielākajām un turīgākajām nācijām ārpus pašām ASV.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 10:01, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: Dončičam nekas nav jāizslimo. Viņš kļūs tikai vēl labāks un dominējošāks. Tas, ko viņam vajag un sakarīgu 2.opciju, kas prastu spēlēt ar bumbu, apspēlēt pretspēlētāju, arī dalīt piespēles. Nevis kaut kādu pārmaksātu, traumatisku makaronu, kurš driblēt nejēdz, postā spēlēt nejēdz un tikai stāv stūrī un gaida, kad viņam piespēlēs, lai varētu uzmest kārtējo ķieģeli.
Viņam gandrīz visi stati ir lejā attiecībā pret iepriekšējo sezonu. Progress na ļico.

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 10:02, pirms 3 gadiem
Beidzot šis izlutinātā puišelīša murgs ir beidzies. Aizmirstam par Mavs. Atstājam to purvā. Gaidām KP jauno komandu. Daudzi GM jau ir saoduši iespēju KP dabūt par sviestmaizi un pēc tam paņirgāties par Dalasu. Tātad galvenie kandidāti uz KP: GSW un BOS. Citi varianti: Šarlote, SAC un TOR (šiem ļoti vajag normālu centru.). Tik tiešām arī es nevaru sagaidīt starpsezonu - solās būt ļooti interesanti.

  +6 [+] [-]

, 2021-06-07 10:03, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: Mjā, te laikam piekritīšu. Bobans kā 'slepenais' ierocis uz 10-15 (max 20) min ir iedeāli, ja vēl salāgotu ar KP iespējām uzbrukumā. Kaut ko pārmudrija Kārlails, nenoreģēja laicīgi brīdī kad Kliperi veica lielo un izšķirošo izrāvienu. Kāpēc Burku vispār laida laukumā man ar nepalika skaidrs - Brunsons taču iepriekšējās spēlēs bija tīri zolīds.

KP šodien bija Ok, žēl ka trīņus nesalādēja, tad jau būtu pavisam labi. Defā nedaudz gan brīžam bija apjucis un arī dažas svarīgas atlēkušās zem sava groza nepaņēma. Bet nu no spēles baigi ārā nekrita.

Luka monstrs! Letiņi var te viņu nolikt, bet nu bez Lukas spēles šodein Mavs jau pēc pirmā puslaika varētu krāmēt čemodānus. DFS arī Ok spēle. THJ šoreiz diemžēl nabags... Bet nu - sērija bija jāņem kādā no iepriekšējām spēlēm. 7 spēlē ja spēlē līdzīgas komandas viss 50/50. Ja Džeksons nebūtu beigās 2 svarīgus trīņus (ne tos vieglākos) ielādējis - ticu Mavs vēl varēja ja ne gluži izcelt, tad galotnē vēl pacīnīties kā dienas pirmajā spēlē Filadelfija pret Atlantu.
Nekas, nākamsezon Mavs apārstēs brūces, tiks skaidrībā ar KP lomu komandā un ticu, ka pirmo playoff kārtu jau nu toč pārvarēs.
Mēģināšu atbildēt. diemžēl uzskatu, ka Luka ir ...! Speciāli apturēju Dalasas aizsardzības, lai saprastu, kur problēma. Problēma ir Luka! Nav nekādas nozīmes, kāds Tu Luka esi uzbrukumā, ja aizsardzībā dabū pretī ar uzviju! Skumji bija skatīties kā Kristaps lēkā starp diviem uz trijpunktu līnijas stāvošiem metējiem pat Bobans centās izskriet uztrijpunktu metienu. Padomājiet kāpēc Lū pēdējās spēlēs laida laukumā R. Džeksonu? Atbilde, jo Luka aizsardzībā ir mēs..! Pat labā amatieru komandā Luka dabūtu grūdienus mugurā no komandas biedriem. Tas bija nožēlojami kā četri Dalasas spēlētāji izmisīgi skraida un viens "telefona stabs" stāv pusceļā starp soda laukumu un trīspunktu metienu līniju un tad slinki pasper solīti uz metēja pusi. Ko darīt aiz muguras esošam aizsardzības spēlētājam, ja nav saprotams, pie kura pretspēlētāja dosies priekšā esošais aizsardzības spēlētājs Luka Dončičs. Žēl, ka šis nenoliedzami supertalantīgais spēlētājs čakarē komandu, kurā spēlē!

  +6 [+] [-]

, 2021-06-07 10:06, pirms 3 gadiem
Kauns Dalasai!
Vai tiešām trūkst piemēru, kas pierāda, ka spēles veidošana ap vienu spēlētāju nestrādā: Hārdens, Westbrooks, Lilards, MJ pirms Fila atnākšanas. Tas vienkārši nestrādā! Ļoti ceru, ka KP to klaunu šovu pametīs pēc iespējas ātrāk. Un neviena cita zvaigzne Dalasai nepalīdzēs, jo LD ego visu sačakarēs, līdzīgi kā Hārdens Hjūstonā. Kas attiecas uz Dalasas medijiem un redditu, tad tur ir viena bēdu ieleja, totāls Ziemeļkorejas portāls, kur Kima vietā ir LD.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 10:07, pirms 3 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Mēģināšu atbildēt. diemžēl uzskatu, ka Luka ir ...! Speciāli apturēju Dalasas aizsardzības, lai saprastu, kur problēma. Problēma ir Luka! Nav nekādas nozīmes, kāds Tu Luka esi uzbrukumā, ja aizsardzībā dabū pretī ar uzviju! Skumji bija skatīties kā Kristaps lēkā starp diviem uz trijpunktu līnijas stāvošiem metējiem pat Bobans centās izskriet uztrijpunktu metienu. Padomājiet kāpēc Lū pēdējās spēlēs laida laukumā R. Džeksonu? Atbilde, jo Luka aizsardzībā ir mēs..! Pat labā amatieru komandā Luka dabūtu grūdienus mugurā no komandas biedriem. Tas bija nožēlojami kā četri Dalasas spēlētāji izmisīgi skraida un viens "telefona stabs" stāv pusceļā starp soda laukumu un trīspunktu metienu līniju un tad slinki pasper solīti uz metēja pusi. Ko darīt aiz muguras esošam aizsardzības spēlētājam, ja nav saprotams, pie kura pretspēlētāja dosies priekšā esošais aizsardzības spēlētājs Luka Dončičs. Žēl, ka šis nenoliedzami supertalantīgais spēlētājs čakarē komandu, kurā spēlē!
Šim es piekrītu par visiem 100%. Par tik pasīvu segšanu Luka būtu pelnījis pa redeli ģērbtuvē no KP, kuram bija neskaitāmas reizes jālēkā starp 2 LAC ārējiem metējiem

     [+] [-]

, 2021-06-07 10:07, pirms 3 gadiem
SnP rakstīja: Man patīk, ka tu šo komentu raksti ar tādu attieksmi it kā tu kā faktu zinātu, ka Dirks NAV rezultatīvākais baltais un tad vēl konkrētus spēlētāju nosauc, bet realitātē tu izgāzies kā veca sēta.

Dirks ir 6. all-time scoring list. Havlicek ir 17., West 22. un Bird - 36.
Lūk, šajās teikuma konstrukcijās uz brīdi pazib tava patiesā esība!

     [+] [-]

, 2021-06-07 10:11, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Viņam gandrīz visi stati ir lejā attiecībā pret iepriekšējo sezonu. Progress na ļico.
Tu biji viens no retajiem pāris gadus atpakaļ, kad centies noslāpēt 'Lukomāniju" un kad Luku cēla virs MJ un jau dēvēja par GOAT. Respect! Laiks visu noliek savās vietās.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 10:14, pirms 3 gadiem
RobertsK rakstīja: Šim es piekrītu par visiem 100%. Par tik pasīvu segšanu Luka būtu pelnījis pa redeli ģērbtuvē no KP, kuram bija neskaitāmas reizes jālēkā starp 2 LAC ārējiem metējiem
Tipiska epizode spēles sākumā, kad Luka bija vēl svaigs. Batums iet uz danku, un Dončičs pieklājīgi viņam pagriež ceļu pāris metrus no groza, pat neimitējot aizsardzību