Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģim piektā sezona NBA beigusies: "Clippers" uzvar septītajā spēlē

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim piektā sezona NBA beigusies: "Clippers" uzvar septītajā spēlē
Kristaps Porziņģis cīņā par bumbu. Foto: AP/Scanpix

Kristapa Porziņģa pārstāvētā Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Dalasas "Mavericks" izslēgšanas turnīra pirmās kārtas septītajā spēlē ar 111:126 piekāpās Losandželosas "Clippers", tādējādi noslēdzot 2020./21. gada sezonu. "Clippers" spēlētāji realizēja 20 tālmetienus, kamēr "Mavericks" grozā raidīja tikai 10. Porziņģis spēli noslēdza ar 16 punktiem un 11 atlēkušajām bumbām.

Kristaps Porziņģis sezonas pēdējā spēlē laukumā bija 42 minūtes, kuru laikā guva 16 punktus (1p. 4/4, 2p. 6/7, 3p. 0/5), izcīnīja 11 atlēkušās bumbas, atdeva vienu piespēli, pārtvēra divas bumbas, nopelnīja trīs piezīmes un spēli noslēdza ar +/- koeficientu mīnus astoņi. Porziņģim šī bija sērijas trešā rezultatīvākā spēle, kā arī pirmā spēle, kurā latvietis tika pie double-double. Līdz šim sērijā Porziņģis ne reizi nebija spējis izcīnīt vairāk par sešām atlēkušajām bumbām. Ar to gan nepietika, jo no tālās distances Porziņģis, tāpat, kā visa Dalasas komanda, uzbruka nesekmīgi.

Luka Dončičs laukumā bija 44 minūtes, atkārtojot karjeras gūto punktu rekordu un kļūstot par jaunāko spēlētāju, kurš guvis vismaz 40 punktus NBA sērijas septītajā spēlē. Slovēnis spēli noslēdza ar 46 punktiem (1p. 7/11, 2p. 12/19, 3p. 5/11), septiņām atlēkušajām bumbām un 14 rezultatīvajām piespēlēm. Tāpat viņam sešas kļūdas un +/- rādītājs mīnus deviņi. Tims Hārdavejs realizēja tikai vienu tālmetienu (3p. 1/9), spēli noslēdzot ar 11 punktiem, savukārt Bobans Marjanovičs guva 14 punktus un izcīnīja 10 atlēkušās bumbas.

Uzvarētāju labā 28 punkti, 10 atlēkušās bumbas un deviņas piespēles Kavai Lenardam, bet 23 punktus, uzstādot jaunu karjeras rekordu izslēgšanas turnīrā realizētajos tālmetienos (3p. 7/9) guva Markuss Moriss. Pols Džordžs pievienoja 22 punktus un 10 rezultatīvas piespēles.

Dalasas "Mavericks" sērijas sestajā spēlē, kura tik aizvadīta Dalasā, nespēja uzvarēt, tādējādi Losandželosas "Clippers" sēriju aizveda uz Losandželosu, kur šovakar tika aizvadīta sērijas noslēdzošā jeb septītā spēle. Fantastisku pirmo ceturtdaļu aizvadīja "Mavericks" līderis Luka Dončičs, kurš guva 19 no 38 komandas punktiem, palīdzot rikšotājiem būt vadībā pēc pirmā ceturkšņa (38:35). Pirmā puslaika turpinājumā augsto metienu realizāciju saglabāja "Clippers", bet "Mavericks", salīdzinot ar pirmo puslaiku, nespēja uzbrukt grozam ar tik augstu precizitāti. Puslaika pārtraukumā "Clippers" devās ar astoņu punktu pārsvaru (70:62). "Mavericks" rindās lielisks bija Dončičs, kurš bija pamanījies gūt jau 29 punktus un atdod septiņas rezultatīvas piespēles, savukārt Kristapam Porziņģim bija izdevies gūt 12 punktus, pārspējot divās iepriekšējās spēlēs iespēto.

Dalasa otro puslaiku iesāka jaudīgi, atspēlējot deficītu un izvirzoties vadībā, bet "Clippers" turpinājumā veica 10:0 izrāvienu, atjaunojot pārsvaru uz tablo, savukārt nepilnas divas minūtes pirms trešās ceturtdaļas noslēguma pēc Kavai Lenarda un Lūka Kenarda gūtajiem punktiem "Clippers" panāca 15 punktu pārsvaru, kas tobrīd bija lielākais pārsvars spēlē. "Clippers" bija veikusi izrāvienu 24:4. Noslēdzošajā ceturtdaļā "Clippers" iesāka ar vēl vienu izrāvienu, palielinot pārsvaru līdz 19 punktiem. "Mavericks" spēles izskaņā izdevās pietuvoties "Clippers" līdz septiņu punktu deficītam, bet Redžijs Džeksons iemeta svarīgu tālmetienu. "Clippers" veiksmīgi aizvadīja spēles beigas, uzvarot sērijas septītajā spēlē (4-3) un nodrošinot vietu Rietumu konferences pusfinālā, kur tai būs jātiekas ar labāko regulārā turnīra komandu Jūtas "Jazz", savukārt Porziņģim un Dalasai sezona beigusies.

NBA izslēgšanas spēļu pirmā kārta

Pāris1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Austrumi
76ers - Wizards125:118120:95.132:103114:122129:112.4-1
Nets - Celtics104:93130:108119:125141:126123:1094-1
Bucks - Heat109:107P132:98113:84120:1034-0
Knicks - Hawks105:107101:9294:10596:11389:1031-4
Rietumi
Jazz - Grizzlies109:112141:129121:111120:113126:1104-1
Suns - Lakers99:90102:10995:109100:92115:85113:1104-2
Nuggets - Trail Blazers109:123128:109120:11595:115147:140 P2126:115.4-2
Clippers - Mavericks103:113121:127118:108106:81100:105.104:97126:1114-3

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 01:27, pirms 3 gadiem
Jau trešās ceturtdaļas vidū viss bija skaidrs. Pēdējās desmit minūtes skatījos epizodiski. Vienā galā ir komanda, kura piespēles apkārt visi pieci dala ātrāk, nekā Luka spēj stulbi pasmaidīt. Bet pretiniekos ambiciozs puišelis un visai apjucis līdzskrēju bariņš. Par spēlētājiem vai vēl trakāk - komandas biedriem man mēle neceļas viņus dēvēt. Tie ir tikai Dončiča līdzskraidoņas.
No spēles plusiem. Pirmais, nu protams, Kavai, kurš met tad, kad vajag (un nevis visu laiku). Otrais - Redžijs Džeksons laikam izdomājis, ka viņš ir Redžijs Millers - nu meta kā tālšāvējs ložmetējs.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-07 01:27, pirms 3 gadiem
DTRHighlights rakstīja: Ļoti novēlu KP šajā sezonā tikt aizmainītam uz kaut vai San Antonio Spurs!
Traks...stāvēt stūrī par 30 ļimoniem sezonā ir daudz krutāk...Kjūbans losis hahahahaha!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 01:27, pirms 3 gadiem
Pops jau nu nepieļautu stritbolu un viena basketbolista speli.

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:29, pirms 3 gadiem
DTRHighlights rakstīja: Ļoti novēlu KP šajā sezonā tikt aizmainītam uz kaut vai San Antonio Spurs!
KP ar savu līgumu maz cerību kaut kur tikt aizmainītam. Nu vismaz ne uz labu komandu. Ja nu varbūt uz kādu komandu, kas nākmagad izdomā tankoties un re-buildot visu no 0 uz kādiem 2-3 gadiem. Tur tāds KP varbūt kā pirmais metējs var noderēt, bez ambīcijām uz daudz uzvarām un lieliem panājumiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 01:31, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: KP ar savu līgumu maz cerību kaut kur tikt aizmainītam. Nu vismaz ne uz labu komandu. Ja nu varbūt uz kādu komandu, kas nākmagad izdomā tankoties un re-buildot visu no 0 uz kādiem 2-3 gadiem. Tur tāds KP varbūt kā pirmais metējs var noderēt, bez ambīcijām uz daudz uzvarām un lieliem panājumiem.
Kaut vai uz komandu kura tankojas, bet tankot tapat nav jegas, ja var pacīnīties par Play-in. Galvenais, lai latvietis tiek pareizi izmantots un tiek pie vismaz 20 metieniem spēlē!

  +8 [+] [-]

, 2021-06-07 01:31, pirms 3 gadiem
Var jau teikt, ka spēli izšķīra divreiz vairāk iemestie 3p. ar 47%(!!!) precizitāti, minimālais kļūdu skaits.
Var jau teikt, ka Dalasas rezervisti "noraka" spēli.
Var jau teikt, ka izšķirošās bija 3 min. 3/4 beigās ar 12:2 izrāvienu un 6:2 turpinājumu 4/4.
Un tomēr... Uzvarēja Komanda ar labāku aizsardzību ar daudz reižu labāku bumbas kustību.
Lukas 44 punkti paliks tikai statistikas cienītājiem, un akliem viņa faniem, jo tālāk iet Kawhi ar "tikai" 28 punktiem un 0(!!!) kļūdām 42 minūtēs. Lai veicas turpmāk!

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 01:31, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: galvenais, kad ņēma Ričardsonu, tad bija doma, ka viņš vot varēs spēlēt ar bumbu + it kā DEF kaplis Izrādījās totāla miskaste un neko citu kā iemest sodus viņš nevar. Reāli PHI uzvarēja ar Curry treidu. VIENNOZĪMĪGI.
Izgāzās abos šī gada treidos gan ar Redika gan ar šo.

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 01:32, pirms 3 gadiem
Trūkst Mavs tāda vīra kā Iguodalas, kas var defa nokapāt, iedot extra piespēli un saliedēt komandu!
Cirks! 50pt samet, bet zaudē!

  +4 [+] [-]

, 2021-06-07 01:32, pirms 3 gadiem
80% Mavs uzbrukums iet caur Dončiču. Ja viņam neiet, tas nozīmē, ka komandai neiet.

Šī komanda man atgādina Hārdena Rockets.

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:33, pirms 3 gadiem
kafka rakstīja: Var jau teikt, ka spēli izšķīra divreiz vairāk iemestie 3p. ar 47%(!!!) precizitāti, minimālais kļūdu skaits.
Var jau teikt, ka Dalasas rezervisti "noraka" spēli.
Var jau teikt, ka izšķirošās bija 3 min. 3/4 beigās ar 12:2 izrāvienu un 3 min.un 6:2 turpinājumu 4/4.
Un tomēr... Uzvarēja Komanda ar labāku aizsardzību ar daudz reižu labāku bumbas kustību. Lukas 44 punkti paliks tikai statistikas cienītājiem, un akliem viņa faniem, jo tālāk iet Kawhi ar "tikai" 28 punktiem un 0(!!!) kļūdām 42 minūtēs. Lai veicas turpmāk!
Var jau zaudēt 4 spēles, bet nejau visu sēriju! Cmon

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 01:36, pirms 3 gadiem
Ja nopietni, tad man liekas, ka te neviens no tiem kas gudri komentē neko nesaprot no basketbola.. KP aizlika 4 brīvas troikas garām, 2 no tām vispār bez sedzēja, vieniigos punktus ko viņš guva bija no lobiem un pāris pustālos ko iemeta, un vēl paris pilnīgi brīvus pustalos aizlika garām. Par Kārlailu piekrītu, loxs pilnīgs, pat Vefā tādu daun! nevajag. Dončič arī ir tikai cilvēks vilka visu maču cik varēja, protams bija arī kļudas un debīli izgājieni, bet tas ir tikai normāli. Par Finiju prieks, džeks tiešām labi kapāja, Hardevejam nekrita, pārējie nulles. Bobans principā jēgas no viņa maz jo neskatoties uz to ka kaut ko iemeta, kustas vinsh kā 50to gadu robots. Likumsakarigs zāģis, jo treneris nav salicis ne aizsardzibu ne komandas spēli.

 +10 [+] [-]

, 2021-06-07 01:37, pirms 3 gadiem
Ja jūs gribat redzēt zaudējuma patieso iemeslu, noskatieties spēli vēlreiz un pievēršat uzmanību, kādā pokujā Luka atstrādā aizsardzībā. Nepietiek, jau, ka zonu tā četratā jāizskraida, jo Bobans nav tam domāts, bet te vēl maģiskais superstārs ar izdomā taupīties. Nav brīnums, ka pārējiem pēc tam metieni pa īsu, jo trijatā noelsušies mēģina medīt LAC snaiperus pa perimetru. Visvairāk tracina, ka neviens aiz okeāna par to nerunā. Iepīkstēsies par Luka Magic SUPERHERO BLABLABLA, iesi uz Meksikas pierobežu reportāžas par imigrantiem taisīt.
Nekad vēl tā neesmu gaidījis Trade datumus, kā šogad. Katrā gadījumā nākošajā sezonā miegu vairs neziedošu, lai Dallasu skatītos.

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:37, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: KP ar savu līgumu maz cerību kaut kur tikt aizmainītam. Nu vismaz ne uz labu komandu. Ja nu varbūt uz kādu komandu, kas nākmagad izdomā tankoties un re-buildot visu no 0 uz kādiem 2-3 gadiem. Tur tāds KP varbūt kā pirmais metējs var noderēt, bez ambīcijām uz daudz uzvarām un lieliem panājumiem.
Aha....visi tupie NBA ģenerālmenidžeri skatās tikai box score,un neredz,ka franšīzes spēlētājs stāv perimetra stūrī gaidot kad Duranta mistisko ragu no pieres kāds novīlēs...neesi naivs!

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 01:38, pirms 3 gadiem
Blin, es nezinu kuru spēli jūs te visi skatijātiesm noliekot Bobanu, bet tajā kuru es redzēju ,kā reiz brīzso, kad KP un Bobans bija vienlaiksu laukumā, Dalasa vislabāk turēja līdzi! SPēle pilnīgi noteikti netika nolieta Bobanam esot laukumā! Jā - truļi labāk krita arī ar Bobanu laukumām bet truļi arī krita Clipperiem kad Bobans nebija laukumā!

Objektīvi skatoties - varēja arī uzveikt CLipperus, ja normālāk Dalasa būtu truļi krituši! Kristapam kādi 2 bija jāiemet no 5, Hardavejam kādi 4, vai 5! Lūk jau spēle neižkirta!

CItādi patika ka Kristaps beidzot bija aktīvāks arī aizsardzībā.. ļoti daudz uzbrukumus ierobežoja ar savu aktivitāti!Ceru, ka starpsezonā strādās pie veselības un pārliecības! Bet Dalasā gan nez vai vajaga palikt.. izskatās ,ak tur viņu vairs nenovērtē- Doncic ir karalis, un visi pārējie vainīgi...

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 01:43, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: Mjā, te laikam piekritīšu. Bobans kā 'slepenais' ierocis uz 10-15 (max 20) min ir iedeāli, ja vēl salāgotu ar KP iespējām uzbrukumā. Kaut ko pārmudrija Kārlails, nenoreģēja laicīgi brīdī kad Kliperi veica lielo un izšķirošo izrāvienu. Kāpēc Burku vispār laida laukumā man ar nepalika skaidrs - Brunsons taču iepriekšējās spēlēs bija tīri zolīds.

KP šodien bija Ok, žēl ka trīņus nesalādēja, tad jau būtu pavisam labi. Defā nedaudz gan brīžam bija apjucis un arī dažas svarīgas atlēkušās zem sava groza nepaņēma. Bet nu no spēles baigi ārā nekrita.

Luka monstrs! Letiņi var te viņu nolikt, bet nu bez Lukas spēles šodein Mavs jau pēc pirmā puslaika varētu krāmēt čemodānus. DFS arī Ok spēle. THJ šoreiz diemžēl nabags... Bet nu - sērija bija jāņem kādā no iepriekšējām spēlēm. 7 spēlē ja spēlē līdzīgas komandas viss 50/50. Ja Džeksons nebūtu beigās 2 svarīgus trīņus (ne tos vieglākos) ielādējis - ticu Mavs vēl varēja ja ne gluži izcelt, tad galotnē vēl pacīnīties kā dienas pirmajā spēlē Filadelfija pret Atlantu.
Nekas, nākamsezon Mavs apārstēs brūces, tiks skaidrībā ar KP lomu komandā un ticu, ka pirmo playoff kārtu jau nu toč pārvarēs.
Marjanovičs bija jāiespēlē jau sezonas laikā. Diemžēl Kārlails tā arī līdz galam nesaprata, kāds patiesībā ir viņa potenciāls uzbrukumā. Tad, kad play off saprata, kā ir jāspēlē, bija jau par vēlu. Aizsardzība ar Bobanu izskatījās šausmīga, un tur nav nekāda brīnuma, jo sezonas laikā nekas tāds nebija spēlēts. Ilgstošie eksperimenti ar Pauelu, Kleberu, Šteinu beidzās ne ar ko. Tagad pamodās. Tandēms Porziņģis - Marjanovičs varbūt arī ir lēns, bet tieši tāds arī vajadzīgs Dončičam, kurš nekad nav bijis skrējējs. Tas bija pats labākais Kārlaila lēmums sezonā, tikai par vēlu, jo izgāzās neiespēlētā aizsardzība. Cita lieta, ka sastāvs ir jāpapildina vēl vismaz ar vienu kārtīgu zvaigzni - metēju Hārdeveja vietā, kurš ar savu nestabilitāti izgāza un izgāzīs jebkuru play off sēriju.

  -3 [+] [-]

, 2021-06-07 01:44, pirms 3 gadiem
Jūs kāds sapratāt, kāpēc viens no komentētājiem Bobanu saukāja par Mairanoviču?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 01:45, pirms 3 gadiem
Noslēdzošajā ceturtdaļā "Clippers" iesāka ar vēl vienu izrāvienu, palielinot pārsvaru līdz 19 punktiem. "Mavericks" spēles izskaņā izdevās pietuvoties "Clippers" līdz septiņu punktu deficītam, bet Redžijs Džeksons iemeta svarīgu tālmetienu.

Autor spēli skatījies?

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:47, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: Aha....visi tupie NBA ģenerālmenidžeri skatās tikai box score,un neredz,ka franšīzes spēlētājs stāv perimetra stūrī gaidot kad Duranta mistisko ragu no pieres kāds novīlēs...neesi naivs!
Komandas kas tankojas nemeklē franšīzes spēlētāju. Viņiem vajag kaut kādu 'pus-zvaigzni', kas aizpilda algas grīdu, ir pietiekami atraktīvs, kas arī, ja komanda kāš visu sezonu tomēr kaut kādus fanus tribīnēs sapulcē (KP kā 'unicorn' varbūt vēl tam mazliet atbilst, kaut gan vilciens pamazām šķiet aizgājis), bet nu galvenais - lai met kaut 30pts spēlē, bet nenes komandai uzvaras ar savu spēli KP ideāli tam varētu atbilst. Pēc tam, kad re-build tuvojas beigām (drafta izvēles un jaunie talanti salasīta utml.), var 'laist mājās' vai notirgot kā expirning kontraktu kādai citai komandai, lai netraucē jaunajiem spēlētājiem attīstīties.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 01:47, pirms 3 gadiem
Basketbols ir komandas spēle un Clippers šoreiz bija labāka komanda. Mavericks tas ir strītbols Lukas Dončiča izpildījumā 30 minūšu garumā.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-07 01:50, pirms 3 gadiem
san4ito rakstīja: Basketbols ir komandas spēle un Clippers šoreiz bija labāka komanda. Mavericks tas ir strītbols Lukas Dončiča izpildījumā 30 minūšu garumā.
Jā, jā - Luka pats izdomāja, ka ņems un strītiņu kapās. Kārlails bļauj - 'Luka, dod pasus KP, dod pasus KP', bet Luka tik žarī pats vienīti, liekot mīksto trenerim... Pašam smieklīgi neliekas?

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:56, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Ja jūs gribat redzēt zaudējuma patieso iemeslu, noskatieties spēli vēlreiz un pievēršat uzmanību, kādā pokujā Luka atstrādā aizsardzībā. Nepietiek, jau, ka zonu tā četratā jāizskraida, jo Bobans nav tam domāts, bet te vēl maģiskais superstārs ar izdomā taupīties. Nav brīnums, ka pārējiem pēc tam metieni pa īsu, jo trijatā noelsušies mēģina medīt LAC snaiperus pa perimetru. Visvairāk tracina, ka neviens aiz okeāna par to nerunā. Iepīkstēsies par Luka Magic SUPERHERO BLABLABLA, iesi uz Meksikas pierobežu reportāžas par imigrantiem taisīt.
Nekad vēl tā neesmu gaidījis Trade datumus, kā šogad. Katrā gadījumā nākošajā sezonā miegu vairs neziedošu, lai Dallasu skatītos.
jā, Dončičs aizsardzībā bija pabriesmīgs + nav viņam forma, lai visu spēli darītu to, ko viņš māk darīt uzbrukumā

     [+] [-]

, 2021-06-07 01:59, pirms 3 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Ja nopietni, tad man liekas, ka te neviens no tiem kas gudri komentē neko nesaprot no basketbola.. KP aizlika 4 brīvas troikas garām, 2 no tām vispār bez sedzēja, vieniigos punktus ko viņš guva bija no lobiem un pāris pustālos ko iemeta, un vēl paris pilnīgi brīvus pustalos aizlika garām. Par Kārlailu piekrītu, loxs pilnīgs, pat Vefā tādu daun! nevajag. Dončič arī ir tikai cilvēks vilka visu maču cik varēja, protams bija arī kļudas un debīli izgājieni, bet tas ir tikai normāli. Par Finiju prieks, džeks tiešām labi kapāja, Hardevejam nekrita, pārējie nulles. Bobans principā jēgas no viņa maz jo neskatoties uz to ka kaut ko iemeta, kustas vinsh kā 50to gadu robots. Likumsakarigs zāģis, jo treneris nav salicis ne aizsardzibu ne komandas spēli.
Porziņģis var mest trijnieku un var nemest. Bet, ja metējs Hārdevejs iemet 1 no 9, tur arī ir nelaime. Clippers pat dziļākie rezervisti meta iekšā ar pieklājīgu procentu. Šeit ir spēlētājs ar 42 minūtēm, vienu pārķertu bumbu aizsardzībā un 8 garām aizmestiem trīspunktniekiem. Marjanovičs, savukārt, ja viņam dod spēlēt un reāli izmanto uzbrukumā ir reāls double-double spēlētājs, ko šodien arī pierādīja. Marjanoviča pienesums - 6 atlecošās bumbas uzbrukumā, fantastiskas piespēles uz partneriem, tajā skaitā uz Porziņģi. Pateicoties Marjanovičam Dončičs varēja spēlēt daudz brīvāk, mest brīvāk un dabūt vismaz vēl vienu izvēli, kur atdot bumbu uzbrukumā. Nestrādāja aizsardzība un nevarēja strādāt, jo Marjanovičs 90% sezonas iepriekš bija nosēdējis uz soliņa.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-07 02:05, pirms 3 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=zPq...
intervija ar KP, jautā arī par nākotni ar Mavs - KP: labs jautājums
var redzēt, ka domājis un domā par to
Slēpts komentārs: voldemorts

     [+] [-]

, 2021-06-07 02:20, pirms 3 gadiem
neredzu variantus nevienai komandai ar Dončiču, nevar viens pats vinnēt sērijas, Vai nu Luka mainās un kļūst par komandas spēlētāju, vai atradīsies treneris, kas spēs pakļaut viņu. Pa vecam ir tikai viens ceļš - izcilas spēles, bet neviena titula.

  -3 [+] [-]

, 2021-06-07 02:32, pirms 3 gadiem
norcha 172 rakstīja: neredzu variantus nevienai komandai ar Dončiču, nevar viens pats vinnēt sērijas, Vai nu Luka mainās un kļūst par komandas spēlētāju, vai atradīsies treneris, kas spēs pakļaut viņu. Pa vecam ir tikai viens ceļš - izcilas spēles, bet neviena titula.
Tiešām uzskati, ka ja Luka šajā sērijā vidēji izmestu nevis 25-30 metienus spēlē, bet spēlētu daudz mierīgāk, uz komandas biedriem tendētāku spēli un, piemēram, izmestu uz pusi mazāk metienus, tad Mavs būtu sērijā uzvarējusi? IMHO Luka ir normāls komandas spēlētājs (jā, ar tendenci spēlēt 'hero-ball'), vienkārši šobrīd Mavs komanda kopumā (gan spēlētāji, gan treneri) neatkarīgi not tā kā Luka spēlē nav gatava cīņai par titulu. Ar tādu aizsardzību Luka var spēlēt izcilu spēli tieši tā kā latviešu līdzjutēji grib (kaut gan tas nav iespējams - lai arī ko Luka darīs, letiņi sportacentrā viņu tāpat nodirsīs) - tāpat tituls nespīd. Tas jau akmens GM un sastāva komplektācijas virzienā. Jāveic maiņas, kas uzlabo aizsardzību, jānokomplektē sastāvs ar vēl kapļiem, kas paši sev var izkārtot metienu (bez Lukas no pamatsastāva tikai THJ ar driblu var kko izveidot), jāsavāc sastāvs, kas ir saderīgāks. Tad jau būs labi. Arī Lebrons tikai pēc apdedzināšanās plejofos spēja pacelt savu spēli nākamajā līmenī (nu un kad tika Maiami, kur apkārt bija vēl 2 zvaigznes). Izaugsmes process - tas pieder pie lietas.

     [+] [-]

, 2021-06-07 02:41, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: Tiešām uzskati, ka ja Luka šajā sērijā vidēji izmestu nevis 25-30 metienus spēlē, bet spēlētu daudz mierīgāk, uz komandas biedriem tendētāku spēli un, piemēram, izmestu uz pusi mazāk metienus, tad Mavs būtu sērijā uzvarējusi? IMHO Luka ir normāls komandas spēlētājs (jā, ar tendenci spēlēt 'hero-ball'), vienkārši šobrīd Mavs komanda kopumā (gan spēlētāji, gan treneri) neatkarīgi not tā kā Luka spēlē nav gatava cīņai par titulu. Ar tādu aizsardzību Luka var spēlēt izcilu spēli tieši tā kā latviešu līdzjutēji grib (kaut gan tas nav iespējams - lai arī ko Luka darīs, letiņi sportacentrā viņu tāpat nodirsīs) - tāpat tituls nespīd. Tas jau akmens GM un sastāva komplektācijas virzienā. Jāveic maiņas, kas uzlabo aizsardzību, jānokomplektē sastāvs ar vēl kapļiem, kas paši sev var izkārtot metienu (bez Lukas no pamatsastāva tikai THJ ar driblu var kko izveidot), jāsavāc sastāvs, kas ir saderīgāks. Tad jau būs labi. Arī Lebrons tikai pēc apdedzināšanās plejofos spēja pacelt savu spēli nākamajā līmenī (nu un kad tika Maiami, kur apkārt bija vēl 2 zvaigznes). Izaugsmes process - tas pieder pie lietas.
Šeit arguments, ka LBJ un MJ vajadzēja 7+ gadus, lai paceltu pirmo titulu nestrādā, jo redz "Dočičs spēlē pro basi no 16 gadiem"

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 03:03, pirms 3 gadiem
Es laikam pirmo reizi nevainošu Luka Dončiču - pat ne visās PO spēlēs. KP skaidri pateica, ka tāds ir bijis trenera lēmums - Luka gūst punktus, bet pārējie ir vairāk role player. Bet ziniet, kas par lietu - Lukam tiešām krita iekšā teju visas 7x spēles pēc kārtas un punktus viņš tiešām vāca solīdi, bet tikai viena lieta - kad jau bija 2:0 spērijā un izskatījās, ka šī taktika strādā, tad varbūt maz kurš padomāja, ka tas ir nevis Mavs nopelns ar Luka priekšgalā, bet gan tas, ka Clippers pirmās spēles nospēlēja tiešām slikti - LAC sakārtoja spēli un atlikušajās 5x spēlēs guva 4x uzvaras. Var apsveikt Mavs ar to, ka divas sezonas pēc kārtas viņi tiek iekšā PO - bet manuprāt, ka vienīgā komanda, kas Mavs bija pa zobam no PO komandām ir tikai Lakers (AD un LJ abi ir tādi ne 100% atguvušies no traumām + pārējā komanda galīgi nekāda uz sezonas beigām palikusi) un Memphis Grizzlies vēl bija ņemami. Pārējās komandas viņus nomazgātu kā mazos puikas.
Ko tālāk? Atkarībā ko spēlētāji paši grib - ja KP vēlas titulu, tad Mavs nav tā komanda, kas to spēj paņemt šobrīd. Ja čaļus apmierina līdzīga situācija kā ir gadu gadiem ar Trail Blazers, ka ir komandas kodols, kas katru sezonu tiek PO, bet titulu neredzēt kā savas ausis - tad, lai paliek visi kopā un mazliet pamaina rezervistu soliņu.
Interesanti būtu redzēt - ko Mavs varētu dabūt pret KP, bet es 100% domāju, ka arī Boban Marjanovics nebūs palicējs komandā, jo teiksim kā ir - Mavs ar C pozīciju šogad ir gājis ļoti slikti.

  +7 [+] [-]

, 2021-06-07 03:15, pirms 3 gadiem
Kārlails tā arī nav apjēdzis, ko ar KP darīt, kur viņu likt un kā izmantot... Kauns! Tā sauktais "trenera redzējums" pēdējās Mavs spēlēs bijis drausmīgs, rezultātā KP spēle - nekāda. Ļoti liela vilšanās. Arī tās spēlētāju rotācijas... Bobana pārturēšana laukumā, Klebers maz spēlē, Hārdavejs neko nevar iemest, kāpēc netiek nomainīts utt... Apjucis aunu bars uz laukuma un galvenais auns - Kārlails - tik acis blisina, gudrinieks. 🤦‍♂️🙄 Negribētos vairs KP redzēt Dalasā nākamsezon, bet tam maz variantu...

  +1 [+] [-]

, 2021-06-07 06:53, pirms 3 gadiem
Apbrīnojams treneris, ar šadu spēles stratēgiju rezultāts pilnībā atbilstoš

  -2 [+] [-]

, 2021-06-07 07:11, pirms 3 gadiem
Karlo rakstīja: Kārlails tā arī nav apjēdzis, ko ar KP darīt, kur viņu likt un kā izmantot... Kauns! Tā sauktais "trenera redzējums" pēdējās Mavs spēlēs bijis drausmīgs, rezultātā KP spēle - nekāda. Ļoti liela vilšanās. Arī tās spēlētāju rotācijas... Bobana pārturēšana laukumā, Klebers maz spēlē, Hārdavejs neko nevar iemest, kāpēc netiek nomainīts utt... Apjucis aunu bars uz laukuma un galvenais auns - Kārlails - tik acis blisina, gudrinieks. 🤦‍♂️🙄 Negribētos vairs KP redzēt Dalasā nākamsezon, bet tam maz variantu...
Diezgan jocīgi sanāk ka treneri nezin no basketbola un saņem miljonus,bet tu visu zinu un nesaņem absolūti neko! Padomā!

 +10 [+] [-]

, 2021-06-07 07:51, pirms 3 gadiem
Šī bija vienīgā spēle, kuru no sērijas sanāca noskatīties, bet spēju izturēt tikai līdz 3.ceturtdaļas vidum. Jo skatīties šo bezjēdzīgo dončičbolu vienkārši nav iespējams. Es nezinu, kas viņiem tur Dalasā darās, bet par normālu šādu "taktiku" nenosauksi un Kristapam te galīgi nav ko pārmest. Visu spēli viens vienīgs, bezjēdzīgs Dončiča solo. Porziņ'ģis visu laiku ganās praktiski brīvs, nekādu piespēļu!!!! Dončičš labāk iemetīs būrzmā stāvošajam Marjanovičam, kurš bumbu tūlīt padir@īs, bet nekādā gadījumā Porziņģim! Es visā šajā laikā tikai vienu reizi ieraudzīju, kā Dončičš visžēlīgi atmet bumbu Kristapam tad, kad pašam īsti nebija kur likties. Tajos retajos brīžos, kad Kristapam bijs bumba, viņš arī izkārtoja PATS SEV punktus. Tiem, kuri muld, ka Dončičam vajagot sakarīgu 2.zvaigzni pie sāniem, kā jūs domājat, pie šāda stila teorētiskajai 2.zvaigznei klāsies savādāk kā Porziņģim? Lai Dončiča statistika nemāna, viņš neprot un arī negrib organizēt komandas spēli. Kā to jādara, parādīja Trejs Jangs pret Bucks, šo spēli skatījos pirms Dalasas spēles un skatīties, kā muļļājas Dalasa ar Dončiču, pēc ATlantas ar Jangu, bija īpaši smagi. Mans viedoklis - Kristapam nav ko meklēt Dončiča Dalasā. Nevienam adekvātam spēlētājam tur nav ko meklēt.

     [+] [-]

, 2021-06-07 07:52, pirms 3 gadiem
Trade porzingis, ko var izlasīt amerikāņu postos, Doncic Dieva kārtā... Man jau liekas priekš Kristapa būtu la i tikt aizmainitam...

     [+] [-]

, 2021-06-07 07:53, pirms 3 gadiem
raven rakstīja: Luka ir viens varens egoists! One man show. KP jālasās no turienes, nevis jāuzupurējas, lai Luka status krātu...Kārlails nolaida pamatīgu lažu ar šo gājienu...

Protams protams ka parasti, visi vainigi tikai ne pats😂😂tikai tam Lukam ari piespelu visvairak utt

     [+] [-]

, 2021-06-07 07:53, pirms 3 gadiem
Mavericks kombinācija- bloks spēlētājam ar bumbu, gājiens uz grozu, vai nu metiens,vai nu atmest kaut kam uz 3 atpakaļ un metiens.
Tik vienveidīgu basketbolu sen nebiju redzējis,jā, jāatzīst šogad maz spēles skatījos,var jau būt, ka tas jauns trends vai kkas tāds,bet ļoti nebaudāma spēlē.
Protams, negaidu kombenes kā eirolīgā bet nu kaut kādu daudzveidību jau vajadzētu,ja grib kaut ko sasniegt.